Reklama

.

.

pondělí 31. října 2016

My demokracii nedáme, raději ji zbouráme

Luděk Prokop
31. 10. 2016
Demokracie ve významu toho slova má být lidovláda. A to je, jak poznáváme, čirý nesmysl. Nicméně v idealistickém pojetí má ona lidovláda znamenat vládu lidu, uplatňovanou prostřednictvím lidem volených zástupců lidu. Zástupců volených ve svobodných volbách. Volení zástupci mají vládnout dle vůle lidu, to znamená, ve smyslu plnění předvolebních slibů, na jejichž základě byli zvoleni. 


Přímá demokracie, jak je zatím neúspěšně prosazována SPD Tomio Okamury, má sloužit jako nástroj lidu k tomu, aby demokracie nebyla volenými zástupci lidu podváděna a zrazována. Aby tito zástupci byli nuceni předvolební sliby plnit a neuhýbat z nich. Aby je nemohli deformovat a překrucovat, dle vlastní libovůle a vlastních, případně „navelených“ ziskuchtivých představ diskrétních elit. Prostě tak, aby byli nuceni rozhodovat a přijímat zákony jsoucí v souladu s chtěním většiny lidu.

Aby to mohlo fungovat, platí a je možná v zákonech i zakotveno, že rozhodující je vůle většiny lidu, vyjadřovaná ve volbách. Tato vůle většiny, je korigována příslušnými podíly na řídících, rozhodovacích a schvalovacích procesech, v podobě příslušných mandátů, přidělovaných na základě volebních výsledků, dle stanovených pravidel a zákonů, platných jak pro sestavování vlády, tak pro schvalovací procesy různého druhu. Nástroje přímé demokracie mají sloužit k tomu, aby bránili svévolím zvolených zástupců lidu. Svévolím prosazovaným intrikařením, pletichařením, bráním se použít pojem zločinným spolčením, prostě svévolím vedoucím k realizaci a prosazení zájmů elitních skupin, zájmů jsoucích v příkrém rozporu s vůlí většiny občanů. Tomu nelze bez přijetí nástrojů přímé demokracie nijak čelit. A proto jsme svědky toho, že všechno dopadá tak, jak dopadá a jak kolem sebe vidíme.

Vzdor nedokonalostem umožňujícím manipulace vůlí většiny, mohou základní kameny demokracie a její podstata stát v cestě představám i záměrům elit. Záměrům jsoucím v příkrém rozporu s vůlí i chtěním legitimní, demokratické většiny. A sice elit stojícím nad zákony i nad demokracií, elit ovládajícím stěžejní sdělovací prostředky, ovládajícím jistou část politiků i určitou část národní umělecké fronty, zejména populární herce preferované a protěžované v minulém, takzvaně totalitním režimu a zdařile usilujícím o podobné protěžování a preference v režimu současném. Není divu, že ani některým zpěvákům není zmíněné úsilí cizí. Nechci zmiňovat ty z Horáčkova pódia, kterých se to týká, ani ty, kterých se to netýká vůbec. To důležité a podstatné co zmínit chci, je veškeré, již déle trvající a stále stupňující se dění kolem osoby prezidenta. Usilovné vytváření skandálů všemožného druhu, hrátkami s červenými kartami počínajíc, humornými akcemi s trenýrkami a s hanobením státních symbolů včetně jejich ničení pokračujíc, medailovou anabází s propagováním týdne neklidu, včetně demonstračních, veřejně vyhlašovaných snah o odstranění zvoleného prezidenta zatím, prozatím končíc.

Za podstatné a důležité to považuji z toho důvodu, že všechno to, co uvádím výše je nesporně v příkrém rozporu s demokracií popisovanou úvodem článku. A sice se samotnými základy i demokracie současné, ve které zmíněné prvky přímé demokracie zatím absentují. Nicméně ani tato, nedokonalá forma současné demokracie, neumožňuje kdykoli realizovat libovůli elit stojících nad zákonem.

Elity zatím, prozatím mají pouze možnost povrch základů demokracie narušovat a obcházet při halasném troubení jejích trubadúrů, o nezbytné obraně naší podváděné demokracie. Mohou základy demokracie zatím jen narušovat a obcházet, nikoli tyto základy zcela ničit. Názorným příkladem toho může být pouhé nahrazení standarty trenýrkami, s následným zničením standarty a nikoli odstranění prezidenta z funkce. Nikoli odstranění prezidenta z funkce, k němuž veřejně vyzýval (světe div se - právník), právník z Plzně. Neúspěšný politik Ruml, kterého lze považovat za prvořadého, hlavního iniciátora i nesporného otce zrodu, tolikrát poplivané opoziční smlouvy. (Ano, za maminky lze v takovém případě považovat V. Klause a M. Zemana. Stačí vzít v potaz výsledky tehdejších voleb, matiku páté obecné a debilně sveřepé odmítnutí nabízející se koalice Rumlem).

A nyní se již dostávám k jádru pudla. Z předchozího obsahu lze vyčíst, že ona demokracie, jakkoli nedokonalá, neumožňuje elitě zrealizovat cokoli, co se jí zamane. Přestože má plně k dispozici stěžejní sdělovací prostředky, plus rádoby hvězdy umělecké fronty. A to ať již hvězdy té minulé, předchozí umělecké fronty, hvězdy pozvolna uhasínající, nebo teprve hvězdičky snaživě vycházející, mezi které nesporně patří i reprezentant evropských pornohodnot, jakýsi Janda. Neumožňuje elitě zrealizovat cokoli, co se jí zamane, přestože má tato elita plně k dispozici řadu politiků z pravého i z levého zanikajícího břehu, z levého břehu posouvajícího se k břehu pravému, pro vytvoření monumentálního díla v propojení obou břehů v jednu hráz bránící průtoku jakémukoli „narušitelskému“ proudu. Prostě a jednoduše má k dispozici politiky napříč politickým spektrem.

Přestože to všechno má tato elita plně k dispozici, z nám neznámých důvodů příliš spěchá. Můžeme se domnívat, že je tlačena jinou elitou, naším elitám nadřízenou. My ale, pamětliví odkazu předků víme, že „veškeré kvaltování toliko pro hovada dobré jest“. To snad i ten Hitler byl trpělivější při čekání, až situace pro převzetí jeho vlády dozraje. A trubači naší nedočkavé elity, která nedokáže nadřízené entitě sdělit ono „dočkej času, jako husa klasu“, troubí ve jménu svaté obrany demokracie, netrpělivě a velice předčasně, odstraňme prezidenta. Následovně musí znít fanfáry: všechno se to děje ve svatém zájmu obrany demokracie.

Dovoluji si dodat demokracie liknavé, demokracie bránící dalšímu „rozkvětu“ demokracie. Nedokonalé demokracie, bránící jednoduchému odstranění neposlušného prezidenta. Za okolností, kdy k takovému jednoduchému úkonu nestačí ani výzva vyšeptalého politického velikána, z jeviště plného těch nejpřednějších a nejskvělejších osobností národa Českého. (Může být, že některé z nich se za onu trapnou účast budou brzy právem stydět).

A tak při příležitosti listopadového výročí, slavného výročí vítězství demokracie, vítězství pravdy a lásky nad lží a nenávistí, můžeme očekávat další vzepětí nesmiřitelného boje na obranu demokracie. A sice, jako doposud v tento rok běžně, podle hesla, nestyďme se a nebojme se - účel světí prostředky - i ty nedemokratické, prostě všechny prostředky. Demokracii budeme bránit a vzít si ji nedáme, raději ji zbouráme. Jen ten prezident Miloš Zeman nám v tom brání.

98 komentářů :

  1. Ať jsem ještě jednou první.

    Každý Čech, bez výjimky, má morální povinnost zastat se utlačovaného Tibetského národa. Je to otázka národní cti. Kdo tak nečiní, je buďto zbabělec, prodejná děvka anebo mrzák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost často o tom přemýšlím..a doma si tibetskou hudbu pouštím..také si pouštím hudbu severoamerických indiánů..

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Já bych se zastal nejdříve desítek tisíc našich bezdomovců, kteří hnijí za živa na ulicích, v demokratické totalitě.

      Vymazat
    4. Sprostý ignorante zmrzačených nevolníků s uřezanýma rukama nohama očima vypálenýma vařící vodou byl plný Tibet za vlády dalajlámů.Douč se historii tupče a pozor na jejich vlajku , padají z ní kosti.Mrzák duševní to jsi ty.Běž mezi své,běž na staromák.

      Vymazat
    5. Je zajímavé, že první jsou povětšině ti, zvaní trolly. Mají službu, tři směny? Premie za soustavnost a být první? Nebo jsou vědomým starterem diskuze? K udržení pozornosti? Nevím, ale k věci: Jak víte vy (úmyslně) 1:08, že tibetský národ (snad Tibeťané) měl lepší podmínky k životu za dalajlámů a přítomnosti britských vojenských jednotek, než mají pod nadvládou Číny? Já to nevím, nebyl jsem tam dost dlouho a našimi sdělovadly jsem úporně přesvědčován způsobem, že mám důvody jim nevěřit. Pohříchu, jsou věci, které důvěrně znám. Co o nich slyším, to zaráží, kulantně řečeno. Hloupost, drzost úplatnost posluhování, každého z toho nějaký díl. Ptám se znovu vy 1:08: Jak víte vy (úmyslně) 1:08, že Tibeťané měli lepší podmínky k životu za dalajlámů a přítomnosti britských vojenských jednotek, než mají pod nadvládou Číny? Národní ctí by měla být schopnost pravdy se dobrat (a v pravdě žít, byť by to bylo zprofanované heslo). Vím, že těžko, s pádnými argumenty, odpovíte. I tak, zdravím.

      Vymazat
    6. 1:08
      Naprostý souhlas. Už proto, že již Cimrman zjistil, že v Tibetu se zrodil jazz.

      Vymazat
    7. 1:08, celkem pokročilá hodina. Typnul bych to na příchod z vinárny, nebo baru.

      Vymazat
    8. Se vam pratele divim ze reagujete na trotla 1:08. Je jedna osoba hloupejsi nez ta ktera vsechno vi a to ta ktera s ni argumentuje, Na blbce nereagovat
      Kefalin.

      Vymazat
    9. Pro takové, jako jsi ty 1:08 platí přesně - "vrah na rohu ulice, o morálce káže"

      Vymazat
    10. 2:58 prosím vás v které době jsem se zasekl?
      Chcete li vědět jak se tehdá v padesátých letech žilo nejen v Tibetu a Číně,ale i jinde ve světě,zkuste číst cestopisy Hanzelky a Zikmunda.Możná pro představu by vám stačilo,poznat naší historii.Víte jaká byla životní úroveň na Slovensku tenkrát v 50-tých letech? Vy by jste měl vědět/i když jste tam dlouho nebyl :-))/,že tenkrát ti Číňané si nežili jak někteří dnes.Kontrolni otázka,jak daleko jste byl od vaší vsi,byl jste někdy v Praze?

      Vymazat
    11. je mi ukradenej tibet zajima me CR tady pro vsechny humanisty:
      http://aeronet.cz/news/dalajlama-otrokar-a-tyran-aneb-pravda-o-tibetu/

      Vymazat
    12. Re (01:08):
      Vyhrál/-a jste, gratuluji!
      Na vaše slabomyslné nálepkování nereaguji. Naskýtá se však i pár dalších otázek, a sice:
      Kdo se tedy ve dnešním světě zastává např. Kurdů či Palestinců? Jedněm po staletí upírají stát a pod zbraněmi je nutí nazývat se východními turky, a pokud se veřejně nazvou Kurdy, jsou vězněni (osud vedoucího představitele kurdského odporu PKK Abdullaha Ocalana je vám asi znám), těm druhým zemi rovnou ukradli, a pod terorem je z ní vyhnali (a tak jen z "malého" národa Palestinců od roku '48 až dodnes žije na útěku ca. 1.5 mil. lidí (viz též: https://cs.wikipedia.org/wiki/Palestinský_exodus).
      To ti Tibeťané si pod "krutovládou" ČLR žijí jako v bavlnce. Kolik z nich kam kdy z Tibetu uteklo. Snad jen ten jejich vrchní, co se nedávno nechal pozvat na ministerstvo kultúúúry. Ten je za to ovšem dobře placen CIA aj. podvratně "dobročinnými".
      A kdo se v tomto světě zastane Afgánců, Iráčanů, Syřanů, Lýbijců, Jemenců ..., jejich země byly podrobeny zločinné vojenské agresi a kterým jejich státy a země zcela rozvrátili? ...
      Svět je v nespravedlnostech mnohem plastičtějším!
      To je jen vaše mysl se asi točí kolem jedné havlo-clintonovské osy.

      Vymazat
    13. 1:08 má v podstatě pravdu. Tady ale nebylo třeba Čechů. Utlačovaného Tibetského národa se zastala Čína.

      Vymazat
    14. Ááá, tady promluvil skokan zelený, či černý, který zastává filosofii, když do tebe kamenem, já do něho chlebem. Jděte k Halíkovi do kostela a společně se pomodlete za Tibet.

      I když už voláte o morálním právu tak košile je bližší, než kabát...
      Zemana mohou svrhnout o Vánocích, udeřil Zdeněk Zbořil. A doplnil pár věcí, o které prý skutečně jde
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Zemana-mohou-svrhnout-o-Vanocich-uderil-Zdenek-Zboril-A-doplnil-par-veci-o-ktere-pry-skutecne-jde-460668

      Vymazat
    15. Nemusíte souhlasit, a také nemusíte jako tupé stádo přizvukovat čínské imperiální politice.

      Vymazat
    16. A proč se titíž, co bojují za blaho tibetských otrokářů nepostaví i za práva občanů Srbska, Iráku, Afghabistánu, Libye, Sýrie, proč se staví na stranu masových vrahů - humanitárních bombometčíků, hubitelů Světa, proč jásají nad NATO okupací uvedených a dalších zemí. Jak oni, sami okupanti, mohou kritizovat Čínu?

      Vymazat
    17. Proč nedělat správně tohle, když se neudělalo správně ani tamto? Má to nějakou logiku? Ptejte se co je správné a ne co je špatné. Co je správné? ... Podpořit Tibet v úsilí o samostatnost? - Ano. Co je správné, podpořit Kurdy, aby měli vlastní stát? - Ano.

      Opakují se stále tytéž chyby, mocnáři protože mají armádu si mohou "dovolit" znevolnit celé národy, a vzít jim svobodu, identitu, samostatnost v rozhodování. To všechno mohou, proč? Protože mají zbraně, a kdo neposlechne, toho zabijí. ... Jednoduché a účinné. A samozřejmě úplně zvířecké. Zvířecké tak, jak to umí jen mocichtivý člověk.

      Vymazat
    18. Podle mne všichni, co tady reagujete na 1,08
      jste nepochopili, že jde o ironii.

      Vymazat
    19. Nejde o ironii, jde o holou, prostou pravdu, kterou někdo musí říct alespoň pro čestnou kytičku.

      Vymazat
    20. V tom případě jsem klidně mrzák a prodejná děvka, kdybych se měl starat o všechny porobené národy Číňany, Američany, Rusy tak se zcvoknu. Já tady(!) mám svých starostí dost.

      Vymazat
    21. Anonymní31. října 2016 10:57
      „Nejde o ironii, jde o holou, prostou pravdu, kterou někdo musí říct alespoň pro čestnou kytičku.“
      Ty poupě lidskosti a Tebe nechává klidným krvavý osud Hutuú ve Rwandě a Burundi? Co jsi, dle vlastních kritérií: „zbabělec, prodejná děvka anebo mrzák“? P.K.

      Vymazat
    22. Důležité pro diskuze je, že ta provokatérská svině - první příspěvek - získala pro server víc než pětadvacet příspěvků - všichni reagují na jeho provokační svinstvo, a ne k článku. Proto ta svině nové články hlídá, aby mohl hned provokovat. Jiný smysl to nemá, asi je to dobrá pozice, když k tomu obětuje i noční čas. Na serveru Novinky mají takových provokatérských sviní více, proto i příspěvků mají více. O to v reálu jde - o příspěvky. Ty znamenají peníze. A je jedno, jaké svinstvo ten hajzl napíše. Kdyby ho ostatní dokázali úplně ignorovat, provokatéři by z diskuzí zmizeli.Ale zatím to ostatní nikdy nedokázali.

      Vymazat
    23. 10:34 Říká vám něco charta OSN o nevměšování se do vnitřních záležitostí jiných států? Jako tupé stádo se chováte vy, když přizvukujete americké rozvracečské politice. K čemu takové snahy vedou je vidět všude ve světě i unás. Přečtěte si článek pana Prokopa ještě jednou, snad pochopíte.

      Vymazat
  2. Bude to, a možná konečně, zatěžkávací zkouška pro ANO a pro ČSSD. Beztvaré a bezbarevné strany se budou muset dotvárnit a dobarvit..

    OdpovědětVymazat
  3. 1:08 & 1:21 - Ja si zase poustim krkani a prdeni veryb z Baja California. Jednou si mi podari rozlustit jejich narek.
    nick honolulu - socialni myslitel !

    OdpovědětVymazat
  4. Když sleduji dění kolem sebe, začínám chápat pojem "diktatura proletariátu". Pokud si tak, jako dnes stoupenci naší kulturní fronty, vládnoucí sebranka představuje pojem "demokracie", nezbývalo bolševikům asi nic jiného, než nastolit vlastní diktaturu.
    Poslední roky nám vládnoucí suita předvádí "svou" demokracii. Právo ohýbané ve prospěch mocných a majetných, cenzura a monopol na pravdu. Na tu svou pravdu. S takovou kategorií lidí se asi doopravdy nejde domluvit po dobrém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. výstižnou charakteristiku naší vládnoucí suity a charakteristiku voličské základny jsem našel na
      e-Republice, článek (Kopecký) Blackout. Autor hodnotí možný vývoj několik málo dní po blackoutu.

      Vymazat
    2. Domnívám se,že je to někdo z redakce,aby se
      rozproudila diskuze.Jinak by ty nadávky a
      urážky museli mazat.
      Petr Majevský

      Vymazat
  5. Tak nam pani Milerova tu demokracii zase ukradli. Jo cmazli. Bude za tim ten Ferdinand a ty Stalinovy freneticky potlesky, ktery nebrali konce, ponevadz se kazdej bal prestat tleskat a jasat aby to nebylo brano jako neco zavadnyho, proti rezimu. A porad vam v ty televizi Rijnovali. Ze to asi bude jen jejich svatek. Svatkovali se az do Aleluja...JO,jo.. Nejdrive ty umelci antichartovali a dnes zase antizemanujou , jo casy se meni a voni vic nez ty plaste. i s tou pravdou bez dukazu....jo,jo taky bych se chtel umet takhle tocit , to by jste me netlacila na vozejcku ale v ty lymuzyne...mezi tema krautssionkrysama samy zlato a sperky.. I hrad chteji ukrast a kriceli zdravice ,vrele a bezedne a bylo videt pani Milerova ,ze jsou v tom az po BRADY...Zase v tom litaj jak posranej papir v prujezdu,.... hura na belzebuby jedem.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. " Umělci " za druhé světové války hajlovali v Národním divadle a ve stejném divadle ti samí podepisovali antichartu a mnozí z nich vstoupili do KSČ pro osobní prospěch či dokonce spolupracovali s STB. Po roce 1989 zahodili " Rudé knížky " a v čele s Havlem začali " budovat kapitalismus " . Mnozí dělali reklamy " kampeličkám " , bankám a dalším tunelům na důvěřivé spoluobčany, řada z nich seděla či sedí ve vládě , v parlamentu , senátu či funguje v komunální politice. Jsou to " odborníci na baterku " , nicméně pletichaření a intriky jim jdou výtečně. " Skutečná elita národa " spíše však " Ksindl jakému není rovno ".

      Vymazat
    2. Copak je možné ukrást demokracii, když v lepším případě existuje jen virtuálně? Žádná diktatura a tím více diktatura kapitálu nemůže být současně demokracií. Snad jedině zkusit vládu osvíceného oligarchy, který by nás zbavil ministerských poskoků a sluhů nadnárodních diktátorů.

      Vymazat
  6. Podle sdělovacích prostředkú jeden tajtrdlík na podiu má větší váhu,než tisíc pracujících, kteří otevřením trhů s Čínou získají práci a sankcemi na Rusko práci ztratí.
    Teď se na nás valí dohoda mezi severní Amerikou a EU, o které v podstatě nikdo nic neví.
    Jsem zvědav, jestli našim zemědělcům pomůže zelená nafta. Tentokrát ovšem Bělobrádek a jeho US-KDU-ČSL z toho tak snadno nevyvázne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bělobrádek je falus. Ten se o plebs začne zajímat, až začne shánět voliče. Ostatně jako všichni.

      Vymazat
    2. Pro rudu.
      Pochválím a poděkuji.
      Zelená nafta pomůže,ale někomu jinému.
      Bělobrádek i s Jurečkou pohřbí zemědělství úplně.Kdo nic nedělá nic nepokazí a toho se drží Jurečka.Jen takoví povzdech pro KDU-ČSL,komedianti mají větší dotace,než ti co pěstují brambory.Jak si vysvětlit dotace na Bioplynové elektrárny.Dotace na postavení bioplynky,dotace na obdělaný ha půdy osetý kukuřicí,zelená nafta,zaručený odkup elek.energie po dobu 15let,přemrštěná cena za dodanou energii.Zaručeně je to mnohonásobně lepší byznys,než pěstovat brambory.

      Vymazat
  7. Vazeny pane presidente Zemane !
    To co se deje v Praze je zacatek pokusu o nezakonny prevrat , ktery je proti zakladum Demokracie ! Je pruhledne a jasne, jake budou pristi kroky Vasich nepratel !

    VY POTREBUJETE POMOC ! Popiste situci a poslete
    Trumpovi ! On bojuje proti stejnym lidem jako Vy !
    Pozadejte Cinany o pomoc, kvuli jejich investicim a informujte Rusko !

    Dopadnete jako premier Necas, nebudete-li se branit !
    Vase podhradi je slabe, desiformovane a priposrane !
    Vasi nepratele chystaji prazsky Majdan !
    Duvody zde nemohu uvest.

    Za deset dni jsou u nas nejdulezitejsi volby v dejinach Ameriky a Trump je jasny vitez !
    Bude-li podvodem dosazena Hillary, tak je to prvni den valky v Evrope. Rusku nic jineho nezbiva !

    Skoruptovani hlupaci z kavarny nemaji poneti k cemu se propujcili.
    Budou semleti ze dvou stran. Oni nevi nic o zakulisnich proudech a jeji mocenske hre !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  8. Promitnete si situaci, jaka existuje v soucasnu !
    Nacas ztratil pozici premiera, kvuli kabelce pani Nagyove a Vy pane presidente budete oficialne odstranen kvuli anglickemu slovu "pussy" od politickych prodejnych stetek, ktere nerozumi anglicky ani slovo. (Ve skutecnosti je to kvuli Vasim snaham o investice z Ciny a budovani mostu s Ruskem. U premiera Necase to bylo kvuli Temelinu. To kazdy vi !)

    Ve stejny cas, ohledne Hillary jsou zlehcovany a utajovany takove protizakonosti, ze kdyby to byl nekdo jiny, tak bude sedet v kriminale 300 let !

    Blizi se k velke fackovacce a neni to vychod proti zapadu, ale kriminalni anarchie proti statnosti a zakonnosti.

    Az budete hledat kontakt s presidentem Trumpem, OBEJDETE pana Zaoralka a neobracejte se na nynejsiho mluvciho Paula Ryana.
    AT ZIJE DONALD TRUMP !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  9. Nejde zbourat co není postaveno.Demokracie - ta se nám ztratila potvora velkým obloukem.Pokud bude fungovat justice(všem stejně)a bude dodržována ústava,bude tu vše v pořádku.Zatím můžeme jen brečet,fnukat a po sobě plivat.Komunismus jsme sfušovali,kapitalismus dopadl ještě hůře, demokracie?To nevíme co je,jen si všichni nalhávají jak ji rozumí.A bude hůř národe Český ,Pobělohorský,sfušovanýa jak říká náš slavný,božský,geniální,nadčlověk,rumík,Havel - zaprděný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mocní se vždy budou snažit svoji moc rozšiřovat a kapitalizovat. Z jejich strany bude demokracie vždy ohrožena.
      I když je dnes demokracie poloviční a demokraté jsou v těžké defenzívě, právě proto musíme bránit aspoň to málo demokracie, co ještě zbývá. Samozřejmě, nejlepší obranou je obrana aktivní.

      Vymazat
    2. 6:25 Malá technická poznámka: Pište prosím za tečkou, čárkou a před (a za) závorkou mezeru. Jinak je váš text velmi nepřehledně formátován.

      Vymazat
  10. Prosím jaká je u nás elita??? Já vidím pouze samá jelita... Bělobrádek, Herman Halík? Jestli pak už tito pánové blahopřáli kardinálu Dukovi k udělení státního řádu naším panem prezidentem, který mu osobně předal? Nikde ani kousek radosti nad vyznamenaným ze svých řad. Ať už jmenovaní netruchlí nad ignorováním pana George Bradyho Hradem, Vždyť za to dostal tolik metálů, snad i vařečku zlatou, že ho kvůli jejich váze málem ani nevpustili do letadla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se vůbec nedivil, kdyby tady pan Brady zůstal natrvalo. Má se tu jak prase v žitě.

      Vymazat
    2. Dnes dostane brady v Brně další vyznamenání. A mě je líto jen těch nevyznamenaných, kteří trpěli v koncentrácích, měli mnohdy ještě pohnutější osudy, o nic nežádají, žádného "strýčka" na ministerstvu nemají...

      Vymazat
    3. pro 6:46 - Když jsem sledovala pana Bradyho, tak jsem měla dojem že je úplně mimo. Mluvila za něho pouze jeho příbuzná! Typla bych to na stařeckou demenci. Chudák ani nevěděl k čemu se propůjčil. Mimochodem -tak jsme si říkali se sestrou, že bychom se také měli hlásit o nějaký ten řád. Babiččin bratr si užil svouje na gestapu v Brně a umlátili ho v Mauthausenu. Dnes se asi nad tou naší "demokracií" obrací kdesi v neznámém hrobě......Dagmar

      Vymazat
    4. Národ potřebuje nové hrdiny, aby nahradili ty jež jsme po revoluci zakopali hluboko do země: generál Svoboda, Šverma, J.Jabůrková, držitelka holandského řádu Im memoriam za pomoc jejich ženám v koncentráku, generál Vedral-Sázavský... bohužel, co jsou oni proti Bradymu.

      Vymazat
    5. Pro 8:25, vzhledem k tomu, co sedí dnes v Brně na radnici, se není čemu divit. Všichni udělovači metálů se můžou přetrhnout v domění, že tím shazují presidenta Zemana, ale jako blbci nakonec vypadají oni.

      Vymazat
    6. Metály není oceňována zásluha o Česko, ale hlavně dlouhověkost. Něco jste prožili, hodně jste pak o tom bájili, vyrobili jste ze sebe hrdinu, měli jste vlivného synovce, byť charakterového krypla a biologicky jste přestárli - to je přece důvod na státní vyznamenání? Aspoň v českém Kocourkově.

      Vymazat
  11. Zase výborný článek, dnes potřebný.
    Bohužel ale těch nás, kteří podobné informace/komentáře/rozbory aktivně vyhledáváme a přemýšlíme o nich, není dost.
    Je příliš mnoho těch nedovzdělaných a nepoučených, ale o to víc nadšených a ochotně bránících demokracii tím, že ji napomáhají likvidovat.
    Naštěstí některé nepříjemné věci na sebe pučisté odhalují tak zřejmě, že mnoho lidí nesnáší tenhle jejich tlak a ještě pořád selským rozumem chápou, že je zase někdo chce oblafnout.
    Musíme se na tyhle lidi, kteří "na politiku nemají čas", spolehnout, že jich bude dost. A být aktivní aspoň v tom našem malé množství a informace mezi ně rozpouštět.
    To ale chce čas a toho je málo, do 17. listopadu, před kterým to nejspíš vypukne.
    My demokraté teď musím být obzvlášť aktivní. A ve střehu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "My demokraté..."

      Ty a tvoji kámoši tady jste demokraté jak "pojď mě jebat". Sebranka stalinistů (Kašuka), STBáků (Krejčí, Koller....) a komoušů.

      Vymazat
    2. 8:20
      tak teď ses nám představil, poznal ses, ty demokrate, nesnášející jiný názor než jenom ten jediný - ten tvůj. Však "tvoje krevní skupina" chovanec už na ministerstvu propagandy připravuje kádry tvého ražení, aby mohl ty nesprávné názory úspěšně potlačovat. Sprostý jsi taky dost, určitě budeš přijat přinejmenším jako vedoucí oddělení. Sebranka agentů např. s krycím jménem Narcis tě zasvětí a vysvětlí ti, že na tvoje spolupracovníky se plivat nemá. Nadáváš po čtvrtstoletí neustále každému do komoušů, kteří jsou ale tví spolupracovníci na nejvyšších postech a mezi oligarchy, ale banderismus a fašismus ti nevadí? Táhni mezi své vlastizrádce a neurážej slušné lidí pornojandovo zmetku.

      Vymazat
    3. Nejsem stalinista, estébák ani komouš.
      Nálepkování a další způsoby odvádění pozornost to by vám šlo, to vám musím přiznat. Na druhous stranu, to není metoda až tak objevná a náročná, chce to jen abyste měl kachní žaludek.

      Ale když už jste u těch komoušů, musím tady inzerovat, a v tom vám dávám částečně zapravdu, že jsem, pro mne docela překvapivě, zazanamenal v posledních dnech několik vyjádření komouše Vojtěcha Filipa, které pojmenovávají poslední události kolem Hermana víceméně pravdivě. A víc než "víceméně" to asi nikdy nepůjde, protože 90% jsou Hermanovy neprokazatelné výmysly. Naštěstí pár fakt, která Hermanovu verzi jednoznačně vylučují, se našlo.

      Vymazat
    4. Vláďo z Brna, děkuji za vaše příspěvky. Mají hlavu a patu, nejsou agresivní a hlavně je vidšt, že máte rozhled. Dagmar

      Vymazat
    5. Upřesňující otázka pro A 8:46. Kdo má být šéfem dozorců nad šířením pravdy? Narcis nebo Plavec?

      Vymazat
    6. 9:48 Nevím, ale Plavec má vyšší funkci a dobré zkušenosti z východu...

      Vymazat
    7. Po ovoci poznáte je.

      Majdanisti mají plné tlamy demokracie, ale pod falešnými záminkami chtějí odstraňovat demokraticky zvoleného prezidenta.

      A ani je to netrká troubelíny. Neuvěřitelná pokleslost ducha.

      Vymazat
    8. 8:20 - demos je řecky Lid, ty hovado! Ne prachy! Ty nevím jak se řeknou řecky:) Ale to co máš na mysli ty a tvý zmršený pasáci s vopejzelejma frňákama se nazývá moneykracie! Demokracie byla ideálem např. pana Stalina, kterej již zmíněnejnma zkurvencema který tě voděj na motouze v Rusku zavedenou partajkracii chtě nahradit vládou rad občanů - sovětů! Tedy Lidu! A proto ho zamordovali pearlmutterovci, agenti tvejch zasranejch chípáckejch vobřezanejch maňasovodů ...

      Vymazat
  12. No, moc bych si přál, aby to v USA vyhrál Trump, ale hlavně nezpochybnitelným způsobem. Znamenalo by to, že by brzy šel do pr.ele protektor Schapiro, čímž by se vzala voda na mlýn těmto národu nepřátelským havloidům. A najednou by ta prodejná pakáž byla bez hlavy a zalezla by do děr, jen aby příště zase vylezla a lezla do zadku někomu jinému.

    OdpovědětVymazat
  13. Co to vlastne je, ta demokracie? Vlada z lidu, pro lidi? Prdlajs, nikdy, nikde, co svet svetem stoji neexistovala, je to abstraktni pojem. Jakmile se nekde zacne jen trochu tvorit je okamzite usurpovana bandou prospecharu a smejdu. Nebo co takhle vyvoz demokracie do Iraku, Libie, Afhanistanu a.t.d. Slysim demokracie a jezej se mi chlupy po celym tele.
    Kefalin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježej se ti chlupy? Tak táhni někam do Ruska, Číny, Iráku... Tam budeš spokojený. V naší západní společnosti nemáš co dělat.

      Vymazat
    2. no, mě se taky "ježej chlupy", ale z tebe 8:33 a celé té páté kolony, která se nás snaží tahat na krachující západ:
      http://aeronet.cz/news/jsme-zapad-prazska-kavarna-vyzyva-narod-k-nastupu-na-potapejici-se-titanik/
      Tak si tam táhněte, vy "západní společnosti" plná nenávisti, ale bez Čechů, Moravanů a Slezanů, protože to jsou Slované, kteří nechtějí nikomu drancovat zdroje ani území a nechtějí válčit a vraždit.

      Vymazat
    3. 8:56

      Nikdo tě na západ netahá, troubo. My jsme západ. Všechny volby jednoznačně vyhrávají prodemokratické a prozápadní strany. Netuším proč by drtivá většina obyvatel měla někam táhnout kvůli pár zmetkům jako jsi ty.

      Vymazat
    4. Na blbce 8:33 nereagovat, posila me do ruska nebo ciny. Me je ale dobre v Thaisku kde ziji ji nekolik let. Teploucko, fajn lidi, studeny pivko a nadherne plaze, co si vic prat? Seru na zapad na severovychode je blaze.

      Vymazat
    5. 9:13
      Naše země je prostě tam kde je. Kolem poledníku 15° v. d. a rovnoběžky 50° s. š.
      A musíme se s tím naučit žít. Každý kdo nás chce někam tahat je ňouma.

      Vždycky budeme přikloněni k západu, je to naše tisícileta historie, která je daná i geograficky. Ale nikdy nebudeme západem. S tím se musíme smířit. A podle toho jednat. A nikdy to nebudeme mít jednoduché.

      Buď západ nebo východ? To je tak hloupé!

      Vymazat
    6. 9:13
      Tebe nikdo netahá na východ. Nejsme západ, jsme v srdci Evropy, jsme Slované. Celý ten tvůj západ statečně obchoduje s celým tebou nenáviděným východem, Americké výrobky v drtivé většině jsou made in China, neurvale se na ten východ cpou za zdroji, územím a levnou pracovní silou. Musejí mít tu tvoji pátou kolonu za velké hlupáky, když se chtějí zříkat obchodů z východem, ale to jim samozřejmě vyhovuje, protože ty trhy obsadí místo těch hlupáků sami. Pokud se necítíš být dost na západě, můžeš tam odcestovat, budeš spokojen a nebudeš se tady muset hádat s rozumnými lidmi a třeba ti i přestane vadit, že i na tom tvém západě, na cokoliv sáhneš bude vyrobeno v Číně.

      Vymazat
    7. 9:25

      Dyť jo. Táhni kde tě srdce táhne. Třeba i do prdele. Ve své tuposti si nejsi schopný uvědomit, že právě svobodná demokratická společnost ti to umožňuje.

      Vymazat
    8. 9:36 ted jsi mi to dal, asi nebudu spat, ouvej toto boli. Chudacku zakomplexovanej, zil jsem 35 let v Australii a na penzi jsem se odstehoval do Thajska abych mel klid od prolhane "zapadni" spolecnosti.
      Ale z polointeligentem neni mozno argumentovat.

      Vymazat
    9. 9:13 Ano jsme Západ. Ale jen ze 2/3. Majitelem naší země je Západ, ceny jsou Západ, jenom ty mzdy jsou jaksi pořád Východ. Kdepak dělají soudruzi chybu, když nás pořád přesvědčují, že jsme rovnoprávný Západ?

      Vymazat
    10. 8:26
      Demokracie je, když volení zástupci lidu spravují stát ku prospěchu převážné většiny lidí.

      Pseudodemokracie je, když volení zástupci lidu drancují stát ku prospěchu malé skupiny lidí.

      Rozhodněte sám, co u nás máme.

      Vymazat
    11. 9:13 - co tu kurvo vobřezaná nahoře i dole lžeš!? Lži si mezi svým zkurveným povlem ze kterýho vzlíná tobě podobná rasozrádná špína! Ve volbách je to plichta, hovado! Volební účast kolem 60% při volbě pro nežidácký partaje - přes 20% znaměná že se tu prosazuje vůle menšiny! Rasozrádný xenofilní menšiny tobě podobných zkurvených buzeratů! Ake všeho dočasu, kurvo, pamatuj! přijde čas, kdy tě z celou tou tvou zdegenerovanou pakáží zakopem od zem zaživa, aby dříve než ji vaše z bídy lidu nechutně zbytnělá trupiska obohatí o úrodný humus, jste ji svými zlodějskými pařáty ještě i řádně prohnětly! Takto zúrodněná zem pak vydá žírný chléb příštím lepším generacím slovanského lidu!

      Vymazat
    12. oprava: Ale ... pod ...

      Vymazat
  14. Vláďo z Brna, naprostý souhlas. Často se setkávám s mladými i staršími lidmi, a když dojde na politiku,je konec zábavy. Probíhá to podle stejného scénáře: někdo si zažertuje na účet pana prezidenta, jiný řekne něco ostřejšího, a všichni se začnou zlomyslně chechtat. V tuto chvíli mám dilema, co udělat - zkazit zábavu nebo dát najevo svůj názor? A už delší dobu dělám to druhé, poté co jsem vyslechla přednášku Ilony Švihlíkové, která první volbu nazvala "spirálou mlčení". Tak řeknu: no, já jsem ho volila a volit budu, protože mám k tomu mnoho dobrých důvodů. Už se skoro bavím tou zděšenou reakcí v jejich očích, jak je něco takového vůbec možné. A včera se mi stalo, že jedna paní, která by asi normálně mlčela, mě podpořila a řekla: my s tátou taky. Nakonec to nedopadlo tak špatně, stalo se vlastně to, že se to ostatní zarazili a v debatě se nepokračovalo, protože to bychom se museli rozejít od stolu v nepřátelství. Je mi jasné, že si mysleli něco o pr...li, ale když nic jiného, aspoň na chvíli znejistěli, protože já ani můj partner neplatíme na nějaké pitomečky. Ale máte pravdu, Vláďo, že lidí, kteří jsou ochotni si semtam něco přečíst, ponořit se do studia a ověřit některá vytrubovaná fakta, je málo, jsou líní, prostě věří, co jim je předkládáno. Ale když si vybavím, jak to bylo se socíkem, tak taky spousta lidí byla nejdřív fanaticky oddaná, pak se začali rozhlížet, viděli některé nepravdy, a já jsem se narodila už do doby, kdy se tomu lidi jen smáli a něco jiného říkali na veřejnosti a něco doma. Dnes mohou říkat na veřejnosti, co chtějí, proto tolik konfliktů mezi lidmi. Opravdu to jde až do rodin a neschopnost se dorozumět mě mrzí nejvíce. Ale za to nemůže pan prezident, naopak, on je jen osobou, ve které se tento názorový střet zhmotňuje, ten prostě existuje, je. V přímé volbě prezidenta se to poprvé ukázalo zcela zřetelně: každý z finalistů reprezentoval jiný pohled na náš svět, a lidé volili ten pohled, který jim byl bližší. Zdravím, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo taky Vás zdravím, hodně štěstí.

      Vymazat
    2. Velmi dobre napsano, Pavlo, mam stejne zkusenosti, hlavne s temi linymi lidmi co jen papouskujou ct. Je mi jich celkem lito ale neda se s tim moc delat, co je americky, je nejlepsi. Neuznaji jakykoli argument ktery odporuje jejich presvedceni a dukazy a pravda je nezajima.
      Kefalin

      Vymazat
    3. Jo, jasně. Všichni okolo vás jsou pitomci jen vy s těmi vašimi blbostmi ze Sputniku jste geniální.

      Vymazat
    4. Á, kultůůůrní fronta 9:38 se ozvala. To je ale bolest, když někdo napíše něco slušného a rozumného a ty nemáš protiargumenty viď. Tak aspoň urazit, že? Tak a tohle, co se ozvalo a jeho partička mluví o rovné páteři a demokracii. Tož, to děkuji, ale nechci.

      Vymazat
    5. Přesně tak, jak jste popsala, abyste byla "in", tak musíte nadávat na Zemana, protože na něj nadávají přece všichni!! Argumenty nejsou, jen to, co jim do mozků napumpovala havloidní, vlastizrádná, nenárodní a nenávistná sebranka v ČT a médiích, která pracuje na odstranění Zemana.
      A pokud argumentujete věcně a logicky, dívají se na vás jako na největšího viníka. Prostě vygumované mozky u kterých jakýkoliv argument nehraje roli. Typicky, jako ten blbeček tady, (9:38) vás hned budou napadat, že jste proruský nebo komunista. Bohužel je to tak, ale na druhé straně stojí za to jim odporovat a prsknout jim nějaký argument, při kterém blbě mlčí. Např. jako ten, že kanadská ambasáda nikdy nedostala informaci ohledně zvažování vyznamenání strýčka Hermana. Dobře se tím bavím.

      Vymazat
  15. 9:49
    No, nepoužíval bych slovo "urazit", protože urazit může jen inteligent, nikoliv ten kašpar Pepa Vyskoč.

    OdpovědětVymazat
  16. Habsburskou monarchii na vás, bojovníci za svobodu a demokracii.

    OdpovědětVymazat
  17. Zbytečné diskuze o demokracii. Jediná skutečná demokracie je přímá demokracie, ostatní je podvod. Proto budu volit SPD Okamuru. Nejenom proto, že je proti ilegálním imigrantům, ale i proto, že má v programu všelidové referendum. A to je základ demokracie. www.spd.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímá demokracie, jak je zatím neúspěšně prosazována SPD Tomio Okamury, má sloužit jako nástroj lidu k tomu, aby demokracie nebyla volenými zástupci lidu podváděna a zrazována.
      Nástroje přímé demokracie mají sloužit k tomu, aby bránili svévolím zvolených zástupců lidu. Svévolím prosazovaným intrikařením, pletichařením, bráním se použít pojem zločinným spolčením, prostě svévolím vedoucím k realizaci a prosazení zájmů elitních skupin, zájmů jsoucích v příkrém rozporu s vůlí většiny občanů. Tomu nelze bez přijetí nástrojů přímé demokracie nijak čelit. A proto jsme svědky toho, že všechno dopadá tak, jak dopadá a jak kolem sebe vidíme.

      Vymazat
  18. Co myslíte, jak by dopadlo Tibetské referendum o samostatnosti? ... A co myslíte, dovolila by ČÍNA, aby se uskutečnilo? Asi ne, že? Tak kdo tu bojuje za ... "demokracii"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co myslíš, myslíš-li vůbec, jak by dopadlo v ČR referendum o účasti ve zločinném agresivním spolku NATO? Nebo o imigraci? A co myslíš, dovolila by ČR, aby se uskutečnilo? Asi ne, že?

      Vymazat
    2. Nadávat ti nebudu, a sílu trpělivě vysvětlovat už také nemám. Zbývá, než ti neodpovědět.

      Vymazat
    3. No opravdu nevím, jestli by si přáli Tibeťané návrat dalajlámy a nadřazenost mnichů. Já s vámi souhlasím a být Číňanů tak bych se toho referenda vůbec nebál.

      Vymazat
    4. Trpělivosti s ryzími bojovníky za demokracii není nikdy dost. Vysvětlování je zbytečné. Kdo nechce pochopit, nepochopí.
      Hlava státu je i symbolem státu. Útok na něj je útokem na stát. Proto ve Španělsku baskičtí teroristé plánovali atentát na španělského krále. Sepětí státu a jeho hlavy je bez ohledu, zda jde o krále či prezidenta, a bez ohledu na rozsah jeho ústavních pravomocí. Útoky nemusejí být jen fyzické, ale i slovní jako součást politického boje. Příkladem je, jak urážlivě se v době pomnichovské Československé republiky 1938–1939 a později za Protektorátu Čechy a Morava psalo o Masarykovi a Benešovi – symbolech demokratického Československa.

      Vymazat
    5. Nech toho dalajlámo 10:43, a drž se tématu. Tím je demokracie v ČR. Otrokářství v Tibetu už nevzkřísíš. Copak se nemáš dobře i bez něj? I tvoji poddaní už na tom nejsou tak bídně, jako za starých otrokářských časů, s tím bys ty humanisto, měl být spokojen.

      Vymazat
    6. Soudruzi, já tam byl nemějte o Tibeťany obavy ve větších aglomeracích se z nich stává konzumní společnost a začínají být tupí jako náš národ. Ti by na žádné referendum už nešli, mají tam zboží z celého světa samozřejmě nejvíce z Číny a nikdo tam hlady neumírá a nekonají se tam sbírky na chudé děti jako u nás a zdravotnictví tam je o jakém se jim v životě nesnilo! Čest práci!

      Vymazat
    7. Kdyby v Tibetu vlad ten dnesni DalajkLama, tak uz neexistuje....
      Basen.

      Mel jsem tetu,
      v Tibetu.
      Byla tamhle a uz je tu.
      Sla kolem Fama,
      ze Budhistou je Hajzl Lama.
      /Ale neni/.
      Je von totez , co papez.
      /Z Vatikanu verbez/.
      Bohem poslan,
      neni vsak krestan...
      Delej co delej,
      snaz se ,
      a co nadelate,
      na pivo nedate.

      Prisla jesen,
      pryc je basen...
      a vsechny lonsky snehy
      plny nehy...

      Vymazat
  19. Zeman zavelel lízat paty. Tak se lížou paty. ... Dobrou chuť a ať vám nezhrubne jazyk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš to dělat, kdy už máš ten jemný jazyk. Nepřijdou ti takové poznámky, včetně této i té tvojí jako úplně pitomé? To musí být hodně silný matroš který hulíš.

      Vymazat
    2. 11:08
      Opravdu? Dej odkaz, ať víme, že ta zpráva není hoax, nebo že sis to nevymyslel.
      Jinak to bude vypadat, že máš s lízáním pat osobní zkušenosti.

      Vymazat
    3. 28.10.2016 pátá kolona zavelela lízat mozek, a ty 11:08, už ho máš výlízaný dočista, dočista.

      Vymazat
    4. Opět ,,hodnotný" příspěvek ukazující úroveň prezidentových odpůrců. Tož špica!

      Vymazat
  20. Zaujala me zminka o hapsburske monarchii (10:22)

    Predkladam k zamysleni pro bystre oci.
    Pan knize je tajny potomek Ferdinanda V. !
    Je mu podobny ! Mluvi stejne a chodi stejne !
    Cura na kazdem rohu a milenku mel ze stejne socialni tridy jako Ferdinand V. !
    On vladl mezi 1836-1848 potom ho sesadili a dali do penze na prazsky hrad ! DUVOD ? Jezdil po Vidni a Praze a kricel : "JA jsem cisar, ja chci knedliky !"
    Dnesni potomek knize, ma rad politicke knedliky !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  21. 11.08 ty jsi ale nemyslici blbeček , vid ?? !!

    OdpovědětVymazat
  22. 11:08..President Zeman ma 100 % legitimitu !
    Sesadit ho muzete pouze demokratickymi volbami, ktere jsou asi za 2 roky.
    Do te doby zavrete HUBY, nebo zaplacete nad vysledkem vaseho stvani - dostanete-li titul pucistu.
    AT ZIJE PRESIDENT ZEMAN !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  23. je treba nedivat se na stvave tv nechodit na stvave stranky nejit na komediantskou produkci me tyhle lidi a jejich umeni nechybi a jsme slovani a slovanama zustanem a ty co si myslej ze jsou zapad tak pro ne budou vzdy jen ten untermensch nikdy vas za rovne neprijmou

    OdpovědětVymazat
  24. Vláda pomocí volených zástupců má zásadní nevýhodu. Nedá se předem zjistit, kdo bude fungovat ve svůj prospěch nebo kdo naseká hromadu chyb. Proto je nutná přímá demokracie, aby napravovala nesmysly a lumpárny zastupitelů.

    OdpovědětVymazat

Reklama