Reklama

.

.

úterý 4. října 2016

Šokující informace o stavu naší společnosti před volbami

Vladimíra Vítová
4. 10. 2016
Vystoupení z EU a z NATO mají ve svých programech pouze menší politické strany – a právě proto tyto strany nemají vůbec žádnou mediální podporu! Mainstream je buď zcela ignoruje, nebo haní. Nic mezi tím. Je neuvěřitelné, že tyto základní otázky mnohé strany ve svém programu ani nezmiňují! A je naprostou záhadou, jak chtějí politické strany zabránit imigraci, když nechtějí vystoupit z EU ani z NATO. NATO vyvolává po světě válečné konflikty, tedy zdroj imigrace, a EU imigraci oficiálně plánuje, organizuje, podporuje a platí.

Aliance národních sil udělala analýzu programů některých tzv. opozičních politických stran s tím, že konkrétní pozornost věnovala dvěma bodům:
1. strana je či není pro vystoupení z EU,
2. strana je či není pro vystoupení z NATO.
Na všem byly ale nejvíce překvapující reakce voličů těchto tzv. opozičních stran.

Nejprve tedy stručný přehled - kdo má a kdo nemá v programu body pro vystoupení z EU a z NATO:

SPO je pro setrvání v EU i v NATO.

ÚSVIT je také pro setrvání v EU i v NATO.

SPD podmiňuje vystoupení z EU a z NATO referendem. Výslovně však neříká, že je pro vystoupení (mimochodem při vstupu do NATO žádné referendum nebylo).

KSČM je pro vystoupení z vojenských struktur NATO, ale ne pro vystoupení z EU.

SVOBODNÍ jsou pro vystoupení z EU, ale pro setrvání v NATO a vůbec nepožadují STOP nelegální imigraci. Dokonce odmítají koncept všeobecného referenda.

SOUKROMNÍCI nemají v programu ani slovo o EU, ani slovo o NATO. Pouze obecně konstatují, že chtějí zabránit většímu počtu imigrantů.

PIRÁTI nemají v programu ani slovo o NATO. Jsou však pro setrvání v EU a nejsou proti imigrantům.

Republikáni Miroslava Sládka podmiňují setrvání v EU pouze referendem - nejsou vysloveně proti vystoupení z EU a o NATO neříkají ani slovo.

PATRIOTI ČR nejsou vysloveně proti vystoupení z EU ani z NATO, pouze konstatují, že je nutné se připravit na případný rozpad těchto organizací.

HOZK vztah k EU ani k NATO v programu nezmiňuje. 

Blok proti islamizaci nemá ve svém programu ani slovo o vystoupení z EU a ani slovo o vystoupení z NATO.

Národní socialisté - Lev 21 nepožadují vystoupení z EU ani z NATO, pouze jsou proti základně NATO v ČR.

Národní demokracie, Dělnická strana sociální spravedlnosti a malé neparlamentní strany v rámci platformy Aliance národních sil jsou výslovně pro vystoupení z EU a z NATO.

Z facebookových diskusích na různých stránkách, které tyto stručné analýzy ANS sdílely, bylo zřejmé, že nejagresivněji se chovali přívrženci SPD a Úsvitu, kteří především tvrdili, že daleko důležitější než samotný cíl – tedy vystoupení z EU a z NATO – je způsob, jak tohoto cíle dosáhnout. Vysoce oceňovali, že v programu SPD je uvedeno referendum. V podstatě nerozlišovali mezi cílem a způsobem. Dokonce tvrdili, že přímé uvedení cíle – tedy ano či ne EU a NATO - je nedemokratické, na rozdíl od demokratického referenda – tedy od způsobu. Nevadilo jim, že SPD nemá v programu explicité uvedeno vystoupení z EU a z NATO. Za daleko důležitější považovali, že to lídři obou stran řekli někdy na nějakém videu. Samotnou citaci z programů považovali za lež, manipulaci, „podlý útok a házení špíny“. Je otázka, jestli se vůbec do programů sami někdy podívali.

Voliči Svobodných považovali citaci z programu jejich strany také mnohdy za lež, aniž by ovšem specifikovali, v čem by měla údajná lež vůbec spočívat.

Dále bylo z facebookových diskusi zřejmé, že lidé většinou nerozlišují mezi současnými krajskými volbami a volbami parlamentními a už vůbec nemají tušení, jak se hlasy v těchto rozdílných volbách počítají – a to ať se to týká koalic, jednotlivých stran či kandidátů.

Pozitivum stručných analýz programů tzv. opozičních politických stran bylo, že se někteří voliči skutečně začali sami zajímat o programy stran – tedy ověřovali si věci přímo u zdroje - a nevystačili si pouze s facebookovými videi či novinovými články některých politiků.

V rámci ANS proběhl i malý neformální průzkum v Praze mezi několika nezávislými kandidáty do Senátu, který se také týkal těchto dvou otázek (ano či ne pro vystoupení z EU a z NATO). Odpovědi kandidátů však byly naprosto šokující. Daly by se stručně shrnout do těchto vět: 1. EU je pro nás velmi prospěšná, proto je nutné v ní setrvat a pouze ji reformovat. 2. Určitě setrvat v NATO, protože všechny současné válečné konflikty – tedy války v Sýrii, Lýbii, Afghánistánu atd. - vyvolalo Rusko, které je náš největší nepřítel, a proto je naše setrvání v NATO nezbytné. Kandidáti na senátory evidentně neví vůbec nic o zahraniční politice.

Na základě mnoha rozhovorů, analýz různých facebookových diskusí a programů opozičních politických stran lze celkově lze říci, že 2/3 voličů jsou naprosto zmanipulovaní, což establishmentu stačí k tomu, aby se stávající situace v naší zemi nikterak nezměnila.

Programy uvedených politických stran jsou ZDE

76 komentářů :

  1. Rudá blbko Vítová,
    mýlíš se. Těch "naprosto zmanipulovaných voličů" je podle mých odhadů 80%. Smůla. Lidi na ty vaše rusácké bláboly serou. Co s tím uděláte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:05. i na tebe dojde nacistická vlastizrádná svině!

      Vymazat
    2. Volím SPD a můžete si mlet co chcete vy cypi.

      Vymazat
    3. 20:09

      Legrační jak bezmocně šermuješ ručičkama a kopeš nožičkama. Jen houšť.

      Vymazat
    4. 20:15 přesně potvrzuješ slova autorky, vole! Agresívní SPDák.

      Vymazat
    5. Cype 20:05, taky volím SPD, s tím už nehneš.

      Vymazat
    6. 20:15 - jenže na suchu, hehe! Ty a další vajsjuďáckej xindl ale bude těma zlodějskejma čpárečkama hrabat pod vlhkou hlínu, do který vás po převratu zabagrujem živí, aby dřív než ji ty vaše hnusný z mizerie lidu zbytnělý mršiny prohnojí byla i řádně vašimi hnátami i prohnětena! Takto zúrodněná půda pak dá žírný chléb příštím, lepším generacím árijského národa ...

      Vymazat
    7. oprava: - hlínou - a dodám že pořádně těžkou! Chycht a kiš!:))))

      Vymazat
    8. Kdo Vladimíru Vítovou občas poslouchá a něco si o jejích aktivitách přečtě, tak ví, že na ní není nic rudého. A že jí jde o to nejlepší do budoucna.

      Ale teď, pár dní před volbami, je to trochu jinak, než jak svým, jinak skvělým článkem, naznačuje.

      1) Tyto volby jsou důležité a musíme jít volit, 2) nesmíme volit parlamentní strany, 3) zkusme volit toho, kdo má v našem obvodu aspoň malou šanci.

      Pro mě, to znamená volit stranu, ke které mám výhrady, ale mnou výše zmíněná kritéria splňuje: je mimoparlamentní a má šanci.
      Samozřejmě nevím, koho bych volil v jiném obvodu. Věnujte tomu trochu času prosím, každý z Vás, pár dní před volbami.

      Vymazat
    9. Opravdu dokonalá anylýza pro 15 lidí..... Kdyby se hloupost a namyšlenost paní Vítové dala spočítat, byla by miliardářkou a tím dosti bohatá na to, aby se nemusela drát za každou cenu ke korytu...jak ubohé, ale protože uskupení této narychlo vytvořené "aliance neschopných prospěchářů" znám osobně, ani mne to nepřekvapilo...

      Vymazat
    10. Jedině SPD,apropo jednou ještě budeme rusáky prosit aby nás přišli zachránit před tou invazí s Afriky!!

      Vymazat
    11. Jedině SPD,apropo jednou ještě budeme rusáky prosit aby nás přišli zachránit před tou invazí s Afriky!!

      Vymazat
    12. Pokud vím paní Vítová nikam nekandiduje a tudíž se rozhodně nikam nedere. Ubožák jste vy! Asi bych uhodl i vaše jméno. Také znám lidi kolem aliance a naštěstí přestali komunikovat s takovým póvlem jako ste vy sám 0.52.

      Vymazat
    13. Ten blb 20:05, co tu pořád píše rudě, sedí tu a hned reaguje jak vyjde nový článek nejde ho vůbec komentovat, je mě líto jeho smutného normalizačního mládí.
      10:24, já jeho jméno vím, homokláda Jakub Janda.

      Vymazat
    14. já jsem měl ještě nedávno úplně jasno - budu volit SPD :-)

      jenže když jsem si přečetl kandidátku a viděl na ní jména lidí, z nichž některé znám osobně - tak moje nadšení úplně ochablo...
      Jo, panu Okamurovi věřím, ale těm lidem z kandidátky NE. Je mi líto. A navíc, teď už nevím, koho mám volit :-(

      Vymazat
    15. Plně souhlasím s obsahem článku.Zmanipulované ovce bohužel,názory nemění a ani se nezajímají jak o politiku v naší zemi,tak ve světě.Řídí se hlavně tím,co jim je bez práce naservírováno v ČT nebo ČESKÉM ROZHLASE.

      Vymazat
  2. Autorka má pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZDÁ SE, ŽE NĚKDO DĚLÁ SOCANŮM REKLAMU REKLAMU

      Vymazat
  3. A ty k nim také patříš a dokonce vědomě ! Jsi obyčejná zrůda,která ale neví o co jde !!

    OdpovědětVymazat
  4. A že jste se vůbec neozvali,

    když byla zlikvidována tehdejší ČSLA pod rouškou "profesionalizace". ?!
    A najednou vám NATO vadí ?

    ČR je už od svého vzniku v lokajském postavení,
    za Protektorátu se lezlo do zadku německým okupantům,
    po válce pak ruským a nyní americkým.

    ČR je kolonie, plně ovládána politikou EU,to hrbení se před mocnějšími je už zakódováno snad i geneticky,

    takže se muži věnují "vlastenčení" sledováním hokeje a fotbalu a ženy svým vyholeným pipinám.

    Tak jednoduché je to, milánkové.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji paní Vítové za velmi orientační článek!!!!
    (i p.dr.Davidovi,že ho aktuálně zařadil!)!!!
    Je totiž opravdu smutné,jak ta nejožehavější a
    nejdůležitější fakta a postoje politických scén jsou v tisku úplně míjeny!!!!proto se lidé nevyznají a pak nevědí čeho se chytit ,protože ne každý může (ať už z jakýchkoli důvodů) všechna vyjádření sledovat a třídit...
    rozpošlu to na to se spolehněte!
    dík do redakce
    jituš

    OdpovědětVymazat
  6. ..míjeny..postoje !!
    : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naOPAK ; )
      ..já bych napsal trapně/nudně...opmíjena/ny..

      Vymazat
  7. Co je na tom šokujícího ?!

    Ta mlčící většina společnosti ČR je tak blbá a prostoduchá,
    že ji táhnou politické strany na vařené nudli
    a to
    napříč politickým spektrem...

    Takže:
    žádné vystupování se nekoná a aktivní vlaštovka to může rozposílat i do svazu zahrádkářů, jako základ kompostu ap.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže jako vždy. Budu volit KSČM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:20 Správná volba.

      Vymazat
    2. To se takhle před volbami potkali dva židé..
      "Tak koho budou, Kohn, volit?"
      "Já Vám nevím, Roubíček, nakonec asi komunisty..."
      "To přece my všichni, no ale ZA KTEROU stranu?"

      Vymazat
  9. http://spd.cz/program/ jak se zbavime eu tak se zbavime nata a budem zit podle svycarskeho vzoru kdyz mainstream nedava prostor tak mame internet pusy... v clanku se ptaly tech pravejch prazaku tradicni pravice... spd uz mam nachystane na patek sobotka babys belobradek kalousek a spol skoncej v kontajneru na recyklovany papir kam patrej

    OdpovědětVymazat
  10. Je škoda, že se "drobnější" politické strany, hnutí či iniciativy nedokážou spojit, aby vytvořily volitelnou platformu pro lidi, kteří nesouhlasí s naším členstvím v paktu NATO a EU, která dnes již jen vyjadřuje zájmy nadnár. korporací a oligarchií.
    Jakoby si nedokázali vzpomenout na ponaučení Svatoplukovo či Marxovo & Engelsovo.
    Jedinou parlamentní stranou, která to svým programem postihuje (byť ne zcela), je KSČM.
    Takže, vzdor všem historickým reminiscencím, to je jediná volba ...
    Ale toto téma bude důležitější až při celostátních volbách! Na pořadu dne jsou ty krajské, a (zbytečné) senátní.
    Pardon!, v Brně se bude hlasovat i o nádraží!!

    OdpovědětVymazat
  11. Zaver je jednoduchy. Az globaliste budou masirovat proti Rusku, tak Cesi budou masirovat take.

    Tam vam omrznou vase mini-koule.
    Ti co to preziji, budou lopatovat snih z Uralu az po Vladivostok.
    A globaliste ? Ti budou na Sanibelu (oblibeny ostrov) popijet Cappuccino....

    Sice jsme chodil 8 roku do pomocne skoly (s vasimi "akademiky"), ale jsem chytrejsi nez vy.
    nick honolulu - mirotvurce.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejsme spolková země Německa, pane premiére!
    14. 9. 2016

    Projev předsedy ÚV KSČM a místopředsedy PSP ČR JUDr. Vojtěcha Filipa z jednání Poslanecké sněmovny, dne 13. 9. k bodu: Informace předsedy vlády o skutečném postoji k migraci a k dohodě Evropské unie s Tureckem.
    Děkuji panu premiérovi za hezkou statistiku, ale to vůbec neříká nic o tom, jaká je pozice české vlády vůči té krizi, která je provázena právě tou velkou migrací. Vy jste, pane premiére, hovořil o tom, že je potřeba ochrana schengenského prostoru a že pro schengenský prostor platí určitá pravidla. No, ale to by musela platit. Ty neplatí.

    Protože schengenský prostor není zabezpečen a místo toho, abychom za 6 mld. euro aktivovali jednotlivé země, které mají na starost hranice schengenského prostoru, například Slovensko s Ukrajinou, nebo Řecko s Tureckem, či Itálii s Libyí, nebo Egyptem, tak dáváme peníze do Turecka a hrozně si libujeme nad tím, že sem Turci nepustili další migranty.

    OdpovědětVymazat
  13. Pokračování:
    Takže migrační krize probíhá jiným způsobem. Vrátili jsme se na trasu z Libye do Itálie a Itálie čelí dalšímu náporu, stejně tak jako ostatní země včetně Řecka, ale z jiného směru.

    To nemění tu pozici. Protože Evropská unie včetně České republiky neřeší to základní, tzn. příčinu krize. O tom jste, pane premiére, neřekl ani slovo. To mě mrzí ze všeho nejvíc. Protože migrační vlnu můžeme zastavit, zpomalit apod., ale nemůžeme ji řešit bez řešení toho problému. Na čí stranu jsme se přidali jako Česká republika? Na stranu Turecka? Které nám vyhrožuje a vydírá nás? Nebo jsme se přidali na stranu těch, kteří to řešit nechtějí? V tomto ohledu je mi opravdu líto, ale ani na zasedání NATO ve Varšavě jste neřekli a nevyvrátili panu Stoltenbergovi jeho úplně nesmyslná slova! Dovolte, abych citoval. Pan generální tajemník Jens Stoltenberg řekl: "Pokud se týká operace NATO ve východní části Egejského moře, pak raději vyčkejme. Je otázkou, zdali přinese opakování slavné italské operace mezi Libyí a Itálií." Prosím vás, to jste mu nemohli říct, že to je úplně smrtící pro Evropu? Že tedy v tom případě NATO nemá žádný smysl?! To jste mu nemohli říct, že v tom případě neplní to základní, co od něj občané České republiky očekávali?! Vždyť se stalo samotné prohlášení generálního tajemníka NATO absolutně zbytečné! Protože nechrání ten prostor, který chránit má! (Vše hlasitě a emotivně.) A jestliže to neumíme říct, tak nám vysvětlete - ne jako politikům, ale vysvětlete nám jako občanům České republiky, proč tam setrváváme, k čemu nám to je dobré a proč si pochvalujeme, jak dopadl varšavský summit. Vždyť to dopadlo fiaskem! Vždyť nedošlo k žádné shodě mezi Tureckem a Řeckem. Nedošlo k žádnému kroku, který by vedl k posílení bezpečnosti občanů Evropy, toho Schengenského prostoru, o kterém jste tak hezky mluvil, pane premiére.

    OdpovědětVymazat
  14. Honolulu ! ještě hledáš ATLANTIDU ? ? ?
    Až já budu mašírvat s omrzlejma polokoulema..
    Kliklak
    ..od Uranu k Plutu
    TAK TY budeš v Atlantidě - na dně Severního oušnu
    ..vypouštět svůj poslední PRT ! ! !
    UFOun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravuju : s celou tou svou polokoulí
      ..na dně oušnu....

      Vymazat
  15. Pokračování:
    Jestliže tedy neplatí pravidla Schengenského prostoru, protože ta vnější hranice není chráněná a jednotlivé země, já se jim nedivím - nerad bych si představoval, že tady znovu budeme vytvářet vnitřní hranice, protože to by opravdu vedlo k tomu, že Evropská unie se rozpadne, nebudeme muset z ničeho vystupovat, nebude žádný czexit, brexit bude dávno zapomenut - protože v podstatě to, co se očekává od Bruselu, ať už z pohledu Evropské unie nebo od NATO, tak je, že bude chráněna vnější hranice. A ta chráněna není. Pro to jsme neudělali - promiňte mi, jako Česká republika, v tom, co nám vykládali, jaký na to budeme mít vliv - nic. A ta slova generálního tajemníka NATO jasně dokazují, že NATO neslouží zájmům evropských členských zemí, že slouží něčemu jinému. Že slouží chaosu v Evropě a k tomu, aby se opakovala situace, která tady byla za první světové války, za druhé světové války, že válčiště bylo v Evropě a vydělávaly na tom americké koncerny. No to přece ale není možné! Přece nejsme po sto letech zpátky někde, kde budeme platit my životy občanů České republiky za to, že někdo bude vydělávat! To nemůžete myslet vážně.

    Prosím tedy, pane premiére, abychom se vrátili k tomu, že ano, existuje migrační krize, my musíme řešit jak následky, ale zejména příčiny. Já chci vědět, jakým způsobem se bude Česká republika podílet na řešení příčin té migrační krize, tzn. o válce v Sýrii, o tom, jestli budeme, nebo nebudeme v rámci např. středomořské iniciativy Evropské unie řešit situaci v Libyi, aby tam bylo vůbec s kým jednat, jestli tam bude nějaký pronajatý prostor u nějakého přístavu, kam se budou moci vracet migranti, aby se neutopili v moři, ale aby také nezaplavovali Evropu. To přece je zásadní otázka. Tu mi pokládají lidé každé pondělí v poslanecké kanceláři a já na ni neumím odpovědět těmi slovy, která jste tady řekl - že máme ve statistice tolik Ukrajinců, tolik Kubánců, tolik Číňanů atd. To neřeší tu otázku, které se lidé obávají. Protože samotné přerozdělení v těch kvótách se zase má obejít. Má se obejít absolutně nesmyslným řešením, kdy Evropská komise z našich peněz, které jsme tam odvedli, nám dá 10 tis. euro na jednoho migranta... No, to jsme se zbláznili?! To znamená, že oni řeknou - ale my vám to platíme? Kde ty peníze, těch 10 tis. euro na jednoho migranta, vezmou? Jaké jednotlivé projekty Evropské unie budou zrušeny, jaké budou omezeny a co s tím budeme dělat, jestli budeme ty peníze dostávat na to, že nám je sem vnutí?
    Proč jste, pane premiére, neodpověděl kancléřce Merkelové, když řekla, že se nejdřív spolkové země také bránily kvótám a nyní že se nebrání. My nejsme žádná spolková země! My jsme suverénní stát. Angela Merkelová se tím provinila vůči českému národu!! Měli jste ho vrátit hned!! (Potlesk poslanců KSČM.) Takovou drzost, kterou řekla Angela Merkelová, vám, pane premiére, jsem nezažil od žádného německého politika od doby, kdy jsem vůbec v politice. To si nedovolil opravdu ještě nikdo! A vy jste mlčel! Copak je to možné?
    Tak prosím, pane premiére, ještě jednou. Já bych rád věděl, jakým způsobem se Česká republika na svých jednáních v rámci NATO, v rámci Evropské unie, bude podílet na tom, že se budou řešit primárně příčiny krize, a jakým způsobem budeme schopni a také ochotni se podílet na zajištění vnější hranice Schengenského prostoru. Na to jste neodpověděl a vaše vystoupení mi připadá - promiňte mi - nedůstojné premiéra České republiky.

    Autor:
    Vojtěch FILIP, místopředseda PS PČR a předseda ÚV KSČM
    Zdroj:
    PSP ČR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento projev V. Filipa byl nepochybně velmi dobrý a věcný. Je jen škoda, že takto nevystupoval (on ani další poslanci KSČM) v průběhu celého volebního období.

      Vymazat
  16. My si to asi nemůžeme dovolit. My Češi jsme slaboši, neumíme se bránit, bojovat už vůbec ne, a Slovani - to už ani nechápeme. Vymyté mozky! Jak je možné, že si nedovedou představit ani vystoupení z oněch struktur a věří, že snad Rusko je naším nepřítelem?
    Vodolejka

    OdpovědětVymazat
  17. 23:00 - NEHLEDAM ji UFOune ! Oni ji uz nasli beze me, a to omylem ! Lamal jsem si hlavu 30 let zbytecne, ale poznal jsem kus sveta.

    Vis co ted delaji vyskumnici vesmiru z NEW AGE ? Oni sezerou PEYOTE !
    To je Kaktus co roste v Sierre a potom namaluji co videli a zazili na Plejadach.
    Na Plejadach (7 sester / 7 planet) je nas puvod.
    POUZE nas hezkych lidi ! Ty ostatni jsou z opice z Malawi...Politicke inklinace 85% Cechu dokazuji, ze jsou puvodem z Malawi... Nejakej Charles Darwin o tom psal v 19-tem stoleti.

    Je zajimave, ze kresby z Plejad jsou si podobne. Zatim to vsak nejde zkontrolovat. Je to 116 svetelnych let daleko.
    nick honolulu - puvodem z Plejad.

    OdpovědětVymazat
  18. Těší mě - Sirius
    původem z Orionu.
    Také jste se zde ZASEK ? ?

    ps : to jsem myslel, že je těch "kuřátek" víc..
    ...a ono jenom 7 - asi statečnejchachachá : /
    DRKONIÁNCI hrrr na ně ! ! !

    OdpovědětVymazat
  19. Hurvinci ! Prave probiha obrovska bitva v politicke arene mezi Timem Kainem (Hillary) a Mikem Pencem (Trump) !

    Vite co to znamena ? T.zn., ze veskere vase zavery, predstavy, tuzby a vety jsou tak dulezite, jako prdeni velbloudu na pousti.
    Zviknete si na to vy mravenci, ze posledni slovo bude mit
    nas andel Donald Trump , nebo certice Hillary.

    Vase moralizovani a vase predstavy maji takovou hodnotu jako ohodnocovani vyletu cervene Karkulky.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  20. P O Z O R ..!
    Mike Pence ma predzvykane informace ohledne stredni Evropy.
    Na Polsko a na Cesko se bude delat NATLAK, ohledne nekolika bodu.
    Hlidejte co Mike Pence rika ! On nenasleduje to , co rekl Trump !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  21. Oba dva kecaji VYBORNE a oba dva lzou !
    (Pardon zkresluji !)
    (Tim Kaine & Mike Pence !)
    Zaoralek definitivne nebude stacit ani na jednoho !

    Ohhhh, pomoc ! Co vy si pocnete Hurvinci ?
    Kaine ted mluvi o ocich Valdimira Putina a moc narika.
    Strach me jima, musim na stolici.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  22. H A L I K U... !
    Kaine mluvi o Tvoji skupine...Ty si tam chrapes v Cesku a ani nevis , ze Te ceka vysoka pozice v Rime..
    Certi se za Tebe fackuji tak mistrne, ze mam naplanovano - vystoupit z nasi Sv. Cirkve Katolicke.
    Manipulativni, velmi nebezpecny D E M A G O G, je ten Jezuita a Pence zase nezna realitu stredni a vychodni Evropy. On je zamerne neinformovan...
    Uz to zkoncilo je 10:45 P.M.
    Zanechalo to ve me stin starosti o budoucnost !
    Mam plan jak ovlivnit situaci. Kdyz napisi dopis ceskemu presidentovi, tak to nikdy nedojde, protoze ma vysoky titul. Ale kdybych znal pani hradni uklizecku, tak bych napsal ji a ona by to zapomela na stole pana Ovcacka.
    Ano panove, mam cely zivot nejake plany. Mam napovedu z Plejad. To dnes byla velka bitva.
    nick honolulu - good night


    OdpovědětVymazat
  23. P.S. Moc se snazim o ten MIR na svete !
    Nejak ho udrzet pri zivote, ale po dnesnim dialogu mam strach , ze to bude VELMI tezke..
    Tim Kaine je silne zameren proti Rusku, a pochoduje ve stopach Hillary a Mike Pence je urazena jesitnost sama a vycita Rusum mnoho veci, ktere se Ameriky netykaji vubec, ale jsou zivotne dulezite pro Rusko.
    Oni nevi, co znamenaji kouzelna slova
    COMPROMISE / CONCESSIONS ! Pozor ! Oni na vas budou delat natlak a snazit se vas dovleci tam, kde nechcete byt, ale jde je umlcet oba dva. Premyslejte jak ! Neni to tak tezke. Rozhodne nechci valku s Ruskem !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  24. Paní Vítová zapomněla zmínit ještě jeden nešvar politiky. Každá strana, které začnou růst preference, začne nabalovat různé prospěcháře a převlékače kabátů. Tahle sorta lidí vnímá novou a rostoucí partaj jako vlnu, která je má vynést k jejich pomyslnému korytu. Pokud tohoto cíle dosáhnou, obyčejně rychle zapomenou na sliby učiněné před svým zvolením. A není to jenom fenomén české politiky. Hezkou ukázku nám nabídla Británie. Někdy je to zaviněno duševní nedostatečností, jindy by se splněním svých slibů odřízli od pomyslných penězovodů. Zastupitelská demokracie je v koncích. O výsledcích rozhodují ti, kteří mají peníze. Hodně peněz. Ti vlastní, nebo alespoň nepřímo ovládají média a tím ovládají většinu voličů. Ti, plníc pouze roli užitečných idiotů, pouze splní svůj úkol v iluzi zvané demokracie. Ne bezdůvodně se o demokracii říká, že je to systém, ve kterém dva blbci přehlasují jednoho chytrého. A není z něj úniku mírovou cestou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není z toho úniku žáadnou snadnou cestou.
      Jestli mírovou v tom nehraje roli, nemírová cesta přitahuje prospěcháře stejně jako mírová. A pořád ještě máme hodně mírových možností. A předpokládám, že nám jde o demokracii, takže pokud to ještě trochu jde, tak demokraticky.

      I když to, co tady je, už začíná být spíš kvazidemokracie a je to na půlcestě ke korpofašistické dikatuře. Ale diktatura to pořád ještě není, takže si jenom musíme uvědomit vážnost situace a jednat podle toho.
      Zaktivizujte svoje okolí do voleb atd.
      Dnešní parlamentní strany nejsou naší cestou.

      Vymazat
  25. Volím toho, na koho nadávají Serešova lžidia a Kalousek. Mám jistotu, že v tom nejede se šmejdama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD
      Jo, to je jedna z mála spolehlivých metod!!

      Vymazat
  26. A proč si neposlechnout samotného Vůdce?

    Adam B. Bartoš vysvětluje, proč volit Národní demokracii:
    http://narodnidemokracie.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možná vtipné, ale ne trefné.
      Bartošova Národní Demokracie není úplně špatná, ale mají nadmíru černobílé vidění.
      Jsou to nositelé jediné pravdy a snaží se rozdělovat.
      Vítové Aliance národních sil se naopak pokouší nacházet mezi rozdílnostmi společnou řeč.
      Ale Vás to asi nepřesvědčí, pane Kopecký.

      Vymazat
    2. (Vláďa z Brna 5.října 2016 9:25)
      Paní Vítová říká:
      "To, jak je permanentně démonizován předseda Národní demokracie Adam Bartoš, je až neuvěřitelné. Normální člověk by si s takovým „zlosynem“ a „náckem“ neměl ani ruku podat. Co se týče jeho osoby, pak asi málokdo ví, že je velmi vzdělaný, kultivovaný a hluboce věřící člověk, absolvent Biskupského gymnázia, otec dvou malých dětí a jeho rodinné motto zní: „Bůh, vlast, rodina.“"
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Vladimira-Leva-Vitova-O-sibenice-vubec-nejde-Jde-o-PATRIOT-Act-pro-Evropu-384199

      V jednom má určitě pravdu: Bartoš nemá být démonizován (ani nikdo jiný, dodal bych). To další už je jen dojemné, leč bezobsažné konstatování. Hloupí či politicky naivní přece nejsou JEN analfabeti nebo skinheadi.

      Samotné distancování se od "establishmentu" není ještě politicky vyhraněný postoj. To by mělo být paní Vítové při jejím vzdělání jasné.
      Tři "plusy" a tři "minusy" ANS jsou sice voleny obezřetně a lze s ni mi souhlasit, ale vybudovat na tom stabilní politické uskupení určitě nelze.

      Vymazat
    3. A protože je to názor i většiny alternativních pidistraniček, které hájí svůj, jak píšete, "vyhraněný postoj", čekají nás další a další období, kdy něco se naslibuje a pak politici stejně udělají to, to co po nich budou chtít korporace (samozřejmě formy různé, ale vysledek jistý).

      Vztekle Vám to zazlívám, protože jdeme přímou cesto ke korpofašismu a chytrolíni jako Vy tomu dláždí cestu.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký, díky za váš text. Je z něj vidět, že vy takové vzdělání jako paní Vítová nemáte, a proto toho moc nechápete a píšete i hrubky. Dejte si pauzu, radím vám to jako váš dobrý přítel /zatím/.

      Vymazat
    5. (Vláďa z Brna 5.října 2016 12:03)
      -- Nevím, které pidistraničky máte konkrétně na mysli, takže neumím posoudit, je-li jejich postoj vyhraněný nebo případně jenom primitivně zjednodušující.
      -- Tím, co tu píšu, sotva něčemu dláždím cestu - nebo si snad myslíte, že to někdo čte a že ho to ovlivní?
      -- O tom, čemu říkáte "korporátní fašismus" (patrně nemluvíte o Mussolinim?) si spíše něco přečtu od Varoufakise ("Globální minotaurus") než od Vítové.
      -- Přemýšlel jste už o tom, jak fašismus souvisí s kapitalismem? /Adorno (nebo Horkheimer?) kdysi moudře napsal: "Kdo nechce mluvit o kapitalismu, měl by mlčet i o fašismu."/

      Vymazat
    6. Jak jsem napsal, jste chytrolín.

      (PS: postupně podle Vás: -- hlavní problém alternativy je, že jejich potenciál se ve volbách ztrácí, Vám to vyhovuje; -- Vaše uvažování je scestné a bohužel nejste sám; -- jen čtěte, ale Vám to asi nepomůže a kolem nás je praxe; -- přemýšlel, ale asi ne až tolik jak Vy)

      Vymazat
    7. Koukám, že Kopecký žije v Rakousku - ve Vídni - no to se mu to radí z těch dálek. Jděte se vycpat podělanej rakušáku.

      Vymazat
    8. (Vláďa z Brna 5.října 2016 12:37)
      ČÍ potenciál se ztrácí?
      V ČEM ten potenciál spočívá?
      JAKOU alternativu nabízejí?

      Vymazat
    9. Vaše otázky by měli zodpovídat voliči těchto mnoha stran. Nevím sice, jestli nejste elitář, nejspíš jste a pak je to asi marné, ale risknu to, možná aspoň pro ostatní:

      volební potenciál je obvykle uvažován jako podíl hlasů, které by strana mohla hypoteticky získat, pokud by ji volili všichni, kteří její volbu vážně zvažují a nevylučují účast u voleb.
      Z toho logicky vyplývá, že čím více je takových stran, tím menší je ve výsledku tento podíl. Ale hlavně, z mnoha dalších důvodů, ten úbytek není přímo úměrný, ale mnohem větší.
      Takže volební potenciál těchto, jinak voliči dobře vnímaných stran, se zcela vytrácí a není k ničemu! Ani demokracii ani voličům! Jedině korporacím a jejich lokajům.

      Jevíte se docela vychytralý, takže bych skoro předpokládal, že tohle všechno dobře tušíte a jen odvádíte pozornost a rozmělňujete závažnost podstatnějších problémů. Takže vidím především dvě možnosti: buď jste od přírody teoretik neschopný vnímat realitu, nebo jste prostě takový lepší trol.

      Vymazat
    10. A otázka pod okraj:
      Vy se dostavíte z Rakous do našich končin volit? Bylo by to záhodno, volit by měli páni stejně jako kmáni. Nebo tu demokracii neubráníme. :-D

      (Teď mě napadlo, doufám, že jsem Vás pochopil správně, že si nemyslíte, že korpofašismus rovná se režim za Mussoliniho a pak už nic? Sice by mě to u Vás nepřekvapilo...)

      Vymazat
    11. (Vláďa z Brna 5.října 2016 13:23)
      Děkuji za odpověď, chtěl jsem vědět, jestli mluvíte jen o počtu voličských hlasů nebo také o něčem jiném (např. o potenciálu utvořit nějaké opravdu trvalejší politické spojenectví - a jaké). Dodal bych, že nemusí být nerozumné volit stranu, s jejímž úspěchem ve volbách nepočítám; např. chci-li ji podpořit a povzbudit do budoucna. A ovšem: věřím-li v její potenciál.

      Domněnky týkající se mé osoby ("elitář", "troll", "chytrolín") raději vynechte. Chcete-li vědět něco osobního, napsat e-mail. (Svůj životopis tady předestírat nebudu.)

      (Vláďa z Brna 5.října 2016 13:36)
      V ČR volební právo nemám. Mohu Vás ale ubezpečit, že odpověď na otázku "koho volit?" je v Rakousku stejně těžká jako v Čechách nebo na Moravě.

      Užívání výrazu "korporátní fašismus" není dnes ustálené, tj. není vždy jasné, co je tím míněno.
      - Každý fašismus je 1) antidemokratický, 2) antiliberální a 3) antikomunistický.
      (Jen na okraj: "Korporátní" poukazuje (obecně) mimo jiné ke škodlivosti vnitřních sporů (škodících např. "jednotě národa"); nemusí se tedy ani dnes vztahovat nutně a výhradně k roli nadnárodních korporací. Také proto nahoře má zmínka o Varoufakisovi.)

      Vymazat
    12. Díky, asi to přeháním, jsem cholerik, tak se omlouvám.
      Teď už bohužel nemám čas, tak jen to podstatné, ani to, že každý fašismus je antidemokratický, antiliberální a antikomunistický, není jednoznačně ustáleno. Ale má to logiku přinejmenším historicky a při užším chápání významu tohoto pojmu by to asi mělo platit. Ještě se nad tím zamyslím.

      Vymazat
    13. Vůbec nepřeháníte (Vláďo z Brna). Na diskusi Kopeckého se totiž jasně ukazuje, že žije na Západě. Tam jim totiž vtloukli do hlav, že největším nebezpečím pro společnost jsou vlastenecké strany, které jsou šmahem označovány za fašistické. Proto sem píše takový hovadiny.

      Vymazat
    14. Kopecký máte pravdu, fašismus je nevyhnutelné dítě kapitalismu, který již nemůže řešit své niterné rozpory jiným způsobem.

      Vymazat
    15. Pane Kopecký, se zájmem sleduji vaši debatu s Vláďou z Brna. Spolu se též občas "střetneme" o Česku, byť jste vídeňák. Nebylo by pravdu čestnější při politických debatách napřed uvést svůj "životopis" k ověření? Možná jste potomek slavných "Kopeckých",jak jste někde naznačil. Já mám jen jen jedinou otázku: Jste(cítíte) se Čechem, Židem, Rakušanem, kým?

      Vymazat
    16. (Miroslav Povolny 5.října 2016 16:43)
      Pane Povolny nebo jak se jmenujete, co je Vám proboha do mého životopisu? Chcete mi snad nabídnout zaměstnání?
      A - promiňte - co to melete o cti?
      A o jakých "slavných "Kopeckých"" mluvíte?
      Nejste Vy nakonec tak trochu popleta?

      Vymazat
    17. 17:28- tak nic, jen jsem byl zvědavý ke kterým Kopeckým patříte. Pár slavných rodů toho jména znám.

      Vymazat
  27. Ten náš vedoucí tým zaprodaných politiků nikdy neustoupí od svých koryt, dokud nebudou vymeteni.
    Taky jsem si všimnul, že všechny strany, které kandidují do krajů, nehodlají řešit současnou hnilobu systému.
    Dopadne to jako minule, fanatici, vítači, vojáci, a vůbec muži v černém, včetně důchodců, přijdou k volbám a potvrdí stávající stav.
    Hlavně, že nás ČT bude dva dny otravovat volební šou.

    OdpovědětVymazat
  28. Možná to bude tím, že drtivá většina národa nechce vystoupit ani z EU ani z NATO. Petr

    OdpovědětVymazat
  29. Peťo, vyčisti si lopatu nebo vyndej vidle ze zad a počkej až ti ve lživizi budou valit do hlavy klíny tvého guru chrchly, jaký to byl génius. Ty drtivá líná většino, vyleptaná pidopropagandou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme 11:01 - Nevím, jak s tím souvisí lopata a vidle, ale v mým okolí opravdu není nikdo, kdo by stál o vystoupení ČR z NATO a EU.
      Jo a co je to ta "pidopropaganda", prosím? Dík, Petr

      Vymazat
    2. A právě to je smutný, jak jsou lidi zblblí!

      Vymazat
  30. from nick honolulu, to pani Vladimira Vitova, na pobaveni.

    Prijel jsem jednou do Clevelandu v Ohiu a cetl v mistnim tisku o vyprodeji "kontraverznich" knih.
    Kdyz jsem prijel na uvedenou adresu, tak jsem zjistil, ze bude mit projev Dr. William Luther Pierce III.

    On byl tenkrat vudcem NATIONAL ALLIANCE. On tu stranu zalozil a vedl 30 let..Mimo to mel doktorat z matematiky a fyziky a byl profesorem na universite v Oregonu.

    Ten pan napsal nekolik knih. Jedna se jmenovala
    THE TURNER DIARIES a na zaklade te knihy - Timothy McVeigh znicil Federalni budovu v Oklahoma city a zabil 160 lidi..

    Zminuji se o tom ze dvou duvodu. Vase strana ma stejny nazev, a co je nejzajimavejsi, je to, ze Dr. Pierce mluvil presne o tom, co se dnes ve svete deje, uz v roce 2002.

    Jeho strana mela 1500 clenu a rocni prijem pres
    million $.
    On zalozil tajnou knihovnu nekde v horach West Virginii.

    Jednou v lete 2002 se mu udelalo spatne v restauraci. Odvezli ho do nemocnice a za 14 dni byl mrtev.

    To byl sok pro celou jeho stranu a stranici se porvali vzajemne. Knihovna nekde existuje a jeho strana take , ale slava te strany uz je pryc.

    Pani Vitova, kdyby jste mela nekde nahodou nejakou tajnou knihovnu, tak mi dejte vedet.
    Tajne knihovny byly vzdy vypalovany na popel.

    Az budete ve Vidni, tak zajdete na AM HOF, tam mela sidlo X. Legie - EQUESTRIS, ktera vypalila knihovnu v Alexandrii 48 BC.

    OSN se chysta "vypalit" (cenzurovat) Internet.
    Zakrocte proti tomu pani ! Vynadejte jim vsem.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  31. Kdyz zustanete v EU, tak budete nosit burky za 15 let a kdyz zustanete v v NATO, tak nejen pomasirujete proti Rusku, ale budete to i platit. Protoze jak uz jiste vite, Trump to platit NEBUDE !

    Take po vcerejsim projevu dvou kandidatu na vice presidenta vyslo najevo, ze se u vas budou stavet zakladny.
    Vite co to zn. v pripade valky ?
    NEVITE, protoze mate zakrnely rozhled a hadate se o malickosti, zatim co celkovy obraz vseho vam unika...
    Jsem svetlonos ! zhasinam pochoden a jdu se chystat na hurican.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat

Reklama