Reklama

.

.

středa 26. října 2016

Štěpán Kotrba: Tak, tohle je jasná tečka za kauzou Jiří Brady. Bando idiotů, nechali jste se vydírat hajzlem. Je jednoduché zmanipulovat poslance


26. 10. 2016 Facebook a ParlamentníListy
Ambasáda Kanady nedostala od Pražského hradu žádné informace o tom, že by občan Kanady Jiří Brady měl od českého prezidenta převzít státní vyznamenání. Šéf hradního protokolu Jindřich Forejt přitom informoval, že ambasády se informují vždy. Podle komentátora Štěpána Kotrby tak „kauza Brady“ navzdory křiku prezidentových odpůrců končí.


Na počátku článek v Parlamentních listech rekapituluje celou "aféru Brady" včetně tvrzení všech zúčastněných stran. A dále pokračuje:


Podle komentátora Štěpána Kotrby je toto prohlášení jasným důkazem a tečkou za celou kauzou, která během několika dní rozvrátila celou politickou scénu. „Výsledkem je, že Hrad se žádné vyznamenání nerozhodl dát, premiér a předseda Parlamentu jsou slaboši, kteří se nechají vydírat jedním katolickým hajzlem, toho času ministrem kultury,“ shrnul v narážce na vyjadřování Bohuslava Sobotky a Jana Hamáčka.

Ještě trpčí je podle Kotrby zjištění o úrovni umělecko-intelektuální fronty, která na podporu ministra Hermana a jeho strýce povstala. „Pražská kavárna v čele s rektory univerzit a částí poslanců a senátorů je banda idiotů, které je snadné zmanipulovat. Na první dobrou,“ zhodnotil to Kotrba.

Tož se hezky bavte na Staromáku,“ popřál zdaru do alternativních oslav státního svátku.

98 komentářů :

  1. Předběžně mu telefonovali a dokonce probírali nějaké detaily ceremoniálu, prosímvás lidi, přestaňte už vyšilovat a přemalovávat nad slunce jasnou skutečnost. Hradní argumenty jsou trapné ... nedostal dopis, ambasáda nebyla obeznámena atd., trapné trapné trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vám se nezdá trapné až podezřelé, že Herman křičí, že mu nechtějí vyznamenat strýčka? Vám se nezdá trapné až trestuhodné, že se Herman paktuje se Sudeťáky? Vám se nezdá trapné až odstoupení hodné, že Herman se slézá s Dalajlámou navzdory rozhodnutí vlády? Ano, něco tu smrdí a hodně. Ale od Zemana to nefičí!!!

      Vymazat
    2. Koukněte se na Parlamentní listy. Je tam popis procesu, jak je možno ocenit (vyznamenat) občana Kanady. Kanadská vláda musí být informována předem a musí dát souhlas. A ten nedá jen tak (viz ten popis). A NIKDO z velvyslanectví ČR, které musí POŽÁDAT nic takového neudělal a ani to po něm nikdo nechtěl! Tedy nejen že nedostane ten řád TGM. Ale bude muset vrátit i tu hromadu metálů co na něj kavárníci a jejich poskoci za večer navěsili. Že naletěli blbečci z parlamentu mně nijak nepřekvapuje. Jejich IQ je dostatečně známo. Ale že se nechali obalamutit i rektoři VŠ je opravdu trapné. Ostatně vyznamenat Kanaďana může pouze hlava státu. Akorát mu asi zbyde ten klíč od Prahy, mu dala ta Slovenka co jí vládne. Takže chybička se vloudila, co?

      Vymazat
    3. Herman i pan Brady se s tím srovnali prakticky okamžitě. Zeman má máslo na hlavě, a svádí to na Hermana, který se jen - setkal s Dalajlámou. Protože jsou v Číně paranoidní a uvrhli Dalajlámu do klatby, kterou naši páni poslušně kontrasignovali. Absurdní. Absurdní směrem z Číny, která nemůže přenést přes srdce, že "existuje" nějaký Dalajláma. Asi z něj Peking má panickou hrůzu, a my ji máme sdílet?

      Vymazat
    4. Pro Anonym 19:06 Ani Hermann ani Brady se s tím nevyrovnali. Zeman nemá máslo na hlavě, ale naopak minimálně ti dva a zdaleka nejen oni! Ale všichni co naletěli na tuhle šarádu. A Číňani opravdu nemohou za to, co jsme si zvolili za blbce! A dokonce ani ten Dalajláma ne. Teď čumíte havloidi, co? Od začátku do konce lež a křivárna!

      Vymazat
    5. 18:48 Kanadská ambasáda se jasně vyjádřila, že žádné vyrozumění neobdržela. I hlupák pochopí, že nestačí křičet, že hradní argumenty jsou trapné, bez doložení důkazů. Nemáte je a trapnost, ale taky podlost páchne z vaší strany, podělanou kauzu vaší pražskou kavárnou už nezachráníte.

      Vymazat
    6. Zajímavé, jak lidi, kteří docela zvládli pravopis - myslím tím 18:48 a 19:06 - neumějí používat hlavu a v ní mozek. Štěpán Kotrba to napsal sice drsně, ale ta banda kolem Hermana si nic jiného nezaslouží. Jednou vyházíme z oken i tu bandu ve Zpravodajství TV a svině z babišo a bakalo novin!!!

      Vymazat
    7. Brady se s tím vyrovnal o něco dříve než Herman. Hrad kontrasignoval absolutně neplatné smluvní ujednání, a tváří se, jakoby platilo.

      Vymazat
    8. Brady se s tím vyrovnal za další medaile, ale herman se s tím nevyrovná nikdy, neboť jim ta křivárna nevyšla a budou kout další pikle, jak v honu na prezidenta pokračovat. Doufám, že je to totálně vyčerpá.

      Vymazat
    9. Otázkami, na které (zatím) přesto schází odpověď, jsou např. tyto: (a) za jaké zásluhy o náš stát měl být "strýček" Brady oceněn státním vyznamenáním, (b) kdo mu tedy vlastně volal (když se od toho všichni hradní distancují), a (c) za co Bradyho dnes po republice oceňují různé další instituce? Snad ne za pokus o ztrapnění prezidenta republiky a celého ceremoniálu?
      Cožpak např. i udělování jakéhosi uznání na Universitě v Olomouci nepodléhá nějaké proceduře, např. řádnému návrhu s odůvodněním, schválení tamním akademickým senátem? To lze stihnout jako mávnutím proutku? Jiní (kteří si to jistě zasluhují též nebo i víc) na taková ocenění čekají léta. A tento přiletí, a znenadání je inflačně (a nechutně nedůstojně) zasypáván plackami. Ví on vůbec, za co?
      Ano, souhlasím s vámi, je to trapné! A nedůstojné toho Hermanova strýce, vlády, parlamentu i prezidenta, kterého do té provokace ještě chtějí zatahovat.

      Vymazat
    10. Vláda, Prezident a Parlament si v Číně nakoupili kukaččí vejce.

      Vymazat
    11. Samozřejmě, že je to rebelie, ale spravedlivá. Dnes vám Čína zakáže setkání s Dalajlámou a zítra to bude kdo, a pozítří...?

      Vymazat
    12. Už těch nesmyslů se strachem z Číny pražská kavárno 19:39 a 19:43 zanechte. Na zákazy si vystačíme s naší současnou vládou, která nám připravuje také ministerstvo propagandy a německé policajty na našem území. A kukaččí vejce nám sem taky dopraví, jen co je makrela dostatečně zpracuje a herman dosáhne toho, že budeme jednou ze spolkových zemí Německa, jak by si to on přál.

      Vymazat
    13. Odbíháte od tématu. Tím prodloužíte diskuzi, ale rozhodně nezkrátíte vyřešení problému.

      Vymazat
    14. Trapné, trapné, trapné – na doporučení příbuzného má být vyznamenán občan jiného státu, kterého sice a nepochybně zasáhnul krutý osud. Bohužel ale, když asi ani valně nemohl, pokud je známo nevykonal žádný čin, ani nevedl soustavnou aktivitu třeba i s osobními riziky, která by pro ČR byla morálním nebo jiným přínosem na úrovni i v orientaci požadovaného STÁTNÍHO vyznamenání. Tolik to věcně, bez emocí a slušně. Celé ty pokřiky považuji za propagandistické hrátky, které ČR škodí a celé to obyčejné lidi jen a jen oblbuje. Váš příspěvek, 18:48, mi to jen potvrzuje.

      Vymazat
    15. pokud je známo nevykonal žádný čin, ani nevedl soustavnou aktivitu

      tohle není pravda, a měl byste se hluboce stydět

      Vymazat
    16. Tak nás chytrolíne přechytralý (20:00) pouč, co pro republiku a českou společnost udělal dobrého pan Brady. Rádi bychom argumenty a ne vzdychání a osočování. Díky předem za fundovanou odpověď.

      Vymazat
    17. https://www.novinky.cz/domaci/418815-jiri-brady-diky-zemanovi-dostavam-spoustu-vyznamenani.html

      Vymazat
    18. hovinka.cz si čtěte s pražskou kavárnou.

      Vymazat
    19. Pro 20:19 - jestli tenhle vámi uvedený článeček-rozhovůrek na novinkách.cz má být zdůvodnění, proč má pan Brady dostat státní vyznamenání, tak to neberu. Opakuji: Co udělal prospěšného pro českou společnost? Co udělal dobrého a prospěšného pro naši republiku? Čekám a se mnou i ostatní...

      Vymazat
    20. 19:43 Čína dnes nezakázala setkání s dalajlámou. Dovolím si citovat závazek, který podepsala už Nečasova vláda, ve které byla ODS i TOP09: "Vláda ČR respektuje územní integritu Číny, neuznává tibetskou exilovou vládu, odmítáme se jakýmkoli způsobem vměšovat do Čínských vnitřních záležitostí.“ Chcete snad tvrdit, že Hermanovo a Bělobrádkovo setkání s dalajlámou není porušením tohoto závazku? A že potvrzení platnosti tohoto závazku nejvyššími představiteli státu je nějakým "podlézáním", jak říká Kalousek?

      Dnes v ČT ukazovali email, kde Bradymu HERMAN oznamuje, že obdrží vyznamenání. Takže nikoliv Zeman, ale Herman strýčka obelhal. A ten vůl to ještě dá do televize.

      Vymazat
    21. Údajně snad měl Bradymu volat Forejt.

      Volal mu opravdu někdo?
      A byl to vůbec Forejt?
      Na seznamu navržených k vyznamenání Brady nebyl už ráno po setkání s dalajlámou. Dá se to tak rychle stihnout?
      Západní noviny to věděly pomalu dříve, než se to všechno stalo (to byla nadsázka). Nezveřejnily to podezřele brzy?
      Že by kanadská ambasáda kryla prezidenta?

      Ještě mi u toho chybí naprosto stejné červené karty a jméno režiséra.

      Také nevím, proč bychom měli jít do roztržky s Čínou, když ostatní země jí prokazují čest.
      Má-li Čína obavy, že jsme přestali uznávat její územní integritu, proč ji neuklidnit? Vždyť je nám otázka Tibetu v podstatě šumafuk.
      Vztah k Tibetu je víceméně módní demonstrace proamerického postoje.
      Na světě je tolik separatistických hnutí, které nás nezajímají. Například ve státě Texas.

      Já například, přeji Texasanům, aby také konečně získali samostatnost. A přeji ji i státům Konfederace, které byly Severem anektovány bezpříkladně krutou válkou.
      PB

      Vymazat
    22. 18:48 Trapnější je tvoje blbost. Jde totiž o jasné vyvrácení manipulačních lží, že synovec ministr byl vydírán přes neudělení medaile. Debil který pochopit nechce, nepochopí ani to, co pochopí obyčejný debil.

      Vymazat
  2. henlajn taky ze začatku řval že je utiskovanej aby potom lepe mohl utiskovat jine že her hermane

    OdpovědětVymazat
  3. KATOLICKÝ HAJZL - TOTO MI 100% SEDÍ - slepí to nevidí, kouká mu to z fiziognomie obličeje a neverbálních projevů - po této kauze to kouká už i z těch verbálních - KATOLICKÝ HAJZL ! ! ! ! ! . . . píšu toto však s úsměvem a radostí, žemá pan Kotrba tak dobrou trefu = prostě mám rád lidi četné, přímé, otevřené - DÍKY KOTRBO :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KATOLICKÝ HAJZL + senilní Brady + US zájem o pitnou vodu s úmyslem ovládnou Tibet, Dalajláma je jen nástroj, možná ještě německý zájem o Babišovo presidentství, Malí Češi všem hrají Velké divadlo podle cizích not.

      Vymazat
    2. Bohumile, Čechů je mezi nimi pomálu.

      Vymazat
    3. V katolické církvi bylo vždy na vysokých postech hodně hajzlů. A ti nižší služebníci mezi církví a věřícími jen vytváří dobrou pohodu. P 2.svetové válce církev spolupracovala s nacisty a pomáhala jim v útěku.

      Vymazat
    4. Herrmann není katolický hajzl....je to když už tak,kryptohebrejský hajzl a ještě k tomu homosexuál se sklony k sadismu.Ten kdo ho dobře zná tak ví o čem mluvím.

      Vymazat
    5. je s podivem, že se dosud veřejně neozvala AMERICKÁ AMBASÁDA a její teplé bratrstvo řídících orgánů.

      Vymazat
  4. Když Hradu zbyde z pevné půdy pod nohama špička jehly, tak si budou moci gratulovat a porozdávat si navzájem metály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až do teď jsem si myslel, že scénka z filmu Anton Špelec ostrostřelec je nadsázka. Mýlil jsem se! Daj-li mi medajli nebo nedaj-li? Co jsem se načekal ona nepřišla, prej na mně náhodou zrovna nevyšla.... Trapárna havloidů.

      Vymazat
    2. A co takhle čestný předseda hasičů z filmu Hoří, má panenko? Ta scéna s tím vyznamenáním přesně sedí na to, co se nyní děje.A pan Brada je, jako když mu z oka vypadne.

      Vymazat
    3. Z toho primo krici korupce vyjebanyho ministra hermana , kterej chtel pribuzenstvu opatrovat lacino ceske medajle ,ze sve ministerska pozice i kdyz je laureat treba z tramtarie, to nevadi../Ja na brachu , bracha na mne/. Cirkusova fraska zase nasledovala ,trapnosti hodne moc a odhalila nam celej ten gang "superïnteligentu' z tech nejvice vysokych a zkorumpovanej skol / kdo da vic tomu tleskame a tomu horlive podlejzame// ..."nelezte na skalu , co je hodne spicata , spadnete z te vysky a nabijete si drzky..."zpival I.Mladek....

      Vymazat
  5. Opakování pro ducha mdlého 18:48.
    Aby mohl být Brady vyznamenán, musela by to schválit v předstihu Kanadská vláda.
    Žádná taková žádost ze strany Hradu vznesena nebyla, tudíž Brady neměl být vyznamenán, tedy logicky ani se ani nemohlo konat odepření vyznamenání.
    Je to tak jednoduché, že snad to pochopí i zaměstnanec Evropských hodnot..:-)
    Hezky si chlapci z pražské kavárny a jejich poskoci naběhli.
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete jim předkládat tisíce pravdivých argumentů, ale oni je nikdy neuznají, protože vedle mdlého ducha jsou chlapci a děvčata z pražské kavárny charakterově velmi nekvalitní jedinci.

      Vymazat
    2. Tak já to vidím
      ještě z jednoho úhlu :

      Politruci v ČT musí být blahem bez sebe, jak jim tu jejich pravdu ovčané ČR žerou.
      Přesto, že vysílání propagandy ČT neustále kritizujete, tak vám to prostě nedá a na ty jejich sračky neustále čučíte...

      Bravo, politruci České televize, děláte to dobře.
      A Kotrba se, jako jeden z mála, vyjádřil jasně a i pro konzumenty veřejných sdělovacích prostředků
      srozumitelně.
      Jen se mi opět a opět potvrzuje, jak je ta mlčící většina občanů blbá...

      Vymazat
    3. Takže se ukazuje,že jde o dlouhodobě připravenou provokaci sloužící k dehonestaci prezidenta, ktero zhatila taková maličkost jakým je souhlas Kanady.
      Takže jsem zvědavý na to zda začnou padat hlavy. A to zejména Hermanova. A ti, co osočovali našeho PANA prezidenta se veřejně omluví, když na něj prostřednictvím médií dokázali kydat takové svinstvo. A nebo je opozice proti prezidentovi tak silná, že to celé zahraje do autu?

      Vymazat
    4. Myslím, že se neomluví. Naopak, takové kydání špíny bude jen s blížícími se volbami přibývat.

      Vymazat
  6. Vidím, že "kavárna" nasadila ještě větší argumentační pitomce, než je ten náš troll. Ten aspoň "postuje" idnes. Tímto se mu omlouvám a pasuji ho o stupeň výše.

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes v čt24 asi kolem 17.30 , když obdržel klíče od Prahy od krnáčové,pan Brady pronesl úžasná slova: " Manželka se DIVILA, PROČ CHCI JET DO STARÉ VLASTI - a teď vidím, že o zábavu mám postaráno."CHACHá, proč se DIVILA, když najisto jechali pro metál? Za tohle herman " strýčka" vykráká za uši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru si to osobně. Ten Herman, ministr, nás jako stát zesměšnil. Současného prezidenta jsem volil z nouze, když dosazení „knížete“ byla nehoráznost. Teď, když kampaň proti prezidentovi ČR eskaluje, nerad, ale ocítám se na jeho straně. Proto mu budu nosičem vody, budu shánět a vím, že seženu další podporu v jeho prospěch. Ať žije, méně chybuje, pere se za holou pravdu, občan Miloš Zeman, prezident ČR! Snažte se víc, vy všelijací hermanové, nakonec vaše nechutnosti, podporované leda přiblostí, mohou současnému Hradu docela prospět.

      Vymazat
    2. Pro 20:27
      Tak i já jsem prezidenta Zemana volil z nouze, ale postupně jsem s ním musel ve většině jeho chování souhlasit. Ať se jednalo o ty děvečky ze skupiny Kundí rachot, rozstříhané standardy, vyjádření k Ukrajině, sankcím proti Rusku, migrantům a nyní i ohledně vyznamenání panu Bradymu.Takže bojuji a a budu tak jako i Vy. Ale věřte je to těžké, lidi a hlavně v Praze, jsou divní.

      Vymazat
    3. I já jsem volila Zemana jako menší. A i já jsem postupně za svou volbu byla ráda.

      A jestli Brady řekl, to, co je zde výše zmíněné, tak je vidět, co je to za "osobnost".

      Vymazat
  8. Herman řekl že 8. září 2016 na slovenském velvyslanectví mu prezident vyhrožoval, že když se setká s Dalajlámou tak bude Brady se seznamu vyškrtnutý. To Herman řekl! A teď to podstatné: Jak to že tuto informaci si nechal až do druhé poloviny října 2016, kdy ji doplnil, že tomuto vyhrožování ze strany prezidenta byli přítomni další dva ministři a velvyslanec
    Slovenské republiky. Proč okamžitě když mu prezident 8. září řekl co uvádí, proč to rovnou nesdělil celému národu, když je to tak závažné a čekal na to až do poloviny října. Odpoví mi na to někdo? Není to náhodou jasný důkaz, že tedy tady něco nehraje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jeden z důkazů. Ale hon na prezidenta vlastizrádci bude bohužel pokračovat.

      Vymazat
    2. Nikdo z novinářských "investigativců" se neráčil zeptat, co odvětil Daniel Herman na prezidentovo sdělení, že "buď Dalajláma nebo medaile pro strýčka", nikdo nepátral po tom, kdo panu a paní Bradyovým zaplatil letenky, nikdo se nezeptal grafiků a dalších dělňasů okolo diplomů a medailí, jestli něco pro pana Bradyho chystali.

      Vymazat
    3. 20:25 Mohla to být i pravda. Háček je v tom, že něco jiného je "seznam navržených" a něco úplně jiného je "seznam vybraných". Ten druhý nemohl být 8.září hotový. Pravděpodobnost, že se někdo z prvního seznamu dostane do druhého je asi 1:8. Pokud mezi těmi seznamy nevidí ministr naší vlády rozdíl, tak by si měl koupit Mateřídoušku a tam se cvičit na obrázcích "najdi 5 rozdílů".

      Vymazat
    4. Přibližně 560 navržených a 20 oceněných. Ten poměr je tedy 1:28. Jinak o čem je řeč? Bradyho skoro nikdo neznal a taky proč by měl znát, když jeho zásluha pro vlast není žádná. Sir Winston na nějaké ocenění čekal 25 let a to byl nějaký frajer. Jinak nic proti Bradymu, pakliže se ale neukáže, že do této podivné hry byl vzat se svým vědomím.

      Vymazat
  9. Vláda, Parlament a Prezident poklonkují Číně div z toho nemají housera, a mezitím "v podhradí" prostí lidé udělují panovi Bradymu náhradní vyznamenání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte tam chybu nikoliv prostí, ale sprostí.

      Vymazat
    2. V diskuzích Nové republiky je zohledňováno profesní zaměření redaktorů.

      Vymazat
    3. Blbečci jaksi nezaregistrovali, že Čína je trh srovnatelný s trhem „vyspělých demokracií“, že má prostředky, dnes i know-how srovnatelné s možnostmi čím dál blíž „západu“. Blbečci ignorují, že ne méně než ČR se Číně klaní Britanie, Francie, SRN i další, méně významní a nakonec i USA. Blbečci si nepovšimnuli, jak pod hesly z ideologie je veden mocenský boj, hovoří letální zbraně a celé nás to jen a jen přibližuje ke třetí světové válce. Pro lidstvo to může být válka poslední. Blbečci, proberte se!

      Vymazat
    4. Blbečci se neproberou, kolaborují a myslí si, že to oni sami přežijí.

      Vymazat
    5. 20:48
      Sám jsi blbeček. Z Číny dovážíme 10x víc než do ní vyvážíme. Jen loni jsme od nich koupili jejich šmejdské výrobky za 1/2 bilionu korun. Jejich slavné slibované investice v řádu stovek miliard nikde. Přesto jim Číňanům leze Zeman a ČSSD do prdele v předklonu.
      Kdežto velvyslance USA, kam vyvážíme 2x až 3x více než do Číny a které u nás investují, staví fabriky a zaměstnávají vysoce kvalifikovaní lidi, pošle Zeman úplně klidně do prdele a zakáže mu vstup na hrad na doživotí.
      To vše za jásotu místních přiblbel.

      Vymazat
    6. 21:30 Co proti tomu máš? Všechno přece správně řídí neviditelná ruka trhu. USA také dováží z RF také dvakrát víc, než tam vyváží. A s Čínou na tom budou nejspíš stejně, jako my.
      Lepší vztahy s Čínou jsou tu od března. Kolonií Západu jsme už 25 let. Dočkej času jako husa klasu. Zatím drž zobák a nekejhej.

      Vymazat
    7. 21:52

      Soudruhu, ty už zobák mě ani nikomu jinému zavírat nebudeš. Tvé časy jsou už dávno pryč.

      A co proti tomu mám? Nic. Jen netuším proč my bychom měli Číně lézt do prdle. Oni jsou ti kteří na obchodu s námi vydělávají. Ne my. Oni by tedy měli měli mít zájem mít s námi za každých okolností dobré vztahy, ne my.

      Vymazat
    8. Vševědoucí blbečku z 20:48 a co je naparování slávistů, kteří se za čínské peníze již vidí mistry ligy, že jim ty rudé mergle nevadí. Starý Sparťan

      Vymazat
    9. 22:03 To je úsměvná představa, že Čína se má podbízet nám. Proč něco takového neřeknete o USA?
      Ale vážnš. Vycházíte z posledních událostí (prohlášení 4 nejvyšších státních představitelů) a stejně jako ČT to podáváte tak, jakoby se jednalo o něco nového. Není to pravda. Přečtěte si ho a zjistíte, že je jen potvrzením dřívějších závazků z roku 1999, potvrzených v roce 2005 a 2014. Tyto závazky byly Hermanovým přijetím dalajlámy, jako představitele Tibetského exilu, zpochybněny. Dovolím si citovat:

      "Obě strany respektují cesty rozvoje zvolené s ohledem na situaci v obou zemích a jejich vnitřní a zahraniční politiku. Znovu potvrdily dodržování zásady nevměšování se do vnitřních záležitostí tak, jak je vyjádřeno v Chartě OSN. Česká strana respektuje suverenitu a územní celistvost Čínské lidové republiky, je si plně vědoma důležitosti a citlivosti otázky Tibetu, znovu potvrdila dodržování své politiky jedné Číny i to, že Tibet je neoddělitelnou součástí čínského území. Česká republika v této souvislosti nepodporuje samostatnost Tibetu v jakékoliv formě."

      Porovnejte si tento závazek s tím, jak je současná kauza prezentována některými politiky a v médiích. Jestli šlo jen o potvrzení platnosti staré dohody, nebo se jedná o nové "lezení do prdele", jak to vidíte vy.

      Vymazat
    10. Jak poklonkuji ? Dukazicek, nebo fakt by nebyl ? Asi ne...my vime...

      Vymazat
  10. Lidi, lidi. To jste fakt takovy idioti?
    Az se to tody zacne mydlit, tak kraliku muze byt coveku lito. Ale tohohle plemene, ani nahodou.

    OdpovědětVymazat
  11. V pátek večer zažijí někteří naši politici na Staromáku politický orgasmus. V rádiu a v televizi se budou konat orgie, doufejme, že jenom politické s ochranou proti početí nového Hitlera. Je čas se veřejně zeptat, kdo za to všechno může. Hlavní terč nenávisti prezident Zeman by se měl také zeptat, zda na tomto stavu nenese kus viny. Po převratu bylo jasné, že černoprdelníci jsou fašistickou stranou, která necouvne před ničím. Všechna svinstva jsou pro ně přijatelná, protože po zpovědi mohou zlo páchat znovu. Jejich politici překypují falší. Zeman je považoval za nejbližší spojence sociální demokracie. Komunisté se stali otloukánky, s těmi spolupracovat nechtěl. Členstvo se komunistům rozuteklo. Kdo by se nechal pro nic za nic perzekvovat? Pud páchat zlo si teď vybíjejí lidovci na Zemanovi. On drží a nastavil jednu tvář a až mu ji zmalují, nastaví druhou. Kortba už asi zapomněl, že se bral také za spolupráci s lidovci.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak havloidi v Čechach maju aferku Brady. Je to jasné,pro Hermanova strýčka Bradyho z Kanady treba metálik aby si strýček zavzdychal . ,, Ach aky som to český vlastenec,tak mam narok na metal,moj synovec podsudeták HERR MAN to zariadi .,,Že ho nedostanem : Tak pražsky Havloidi mi daju náhradny metálek, Krchňavá tá sluničkárka od nas zo Slovenska mi dá kluče od Prahy a maškaráda ide naplno ako mustang z úússej. Česká trapná komedia menom Brady.Čecháčci ktorí si libujete v šaškarní Brady ste naozaj ukecanými češkými děvkami. Veď o nič nešlo,akysi Kanaďanek chcel vyznamenanie TGM. A za čo ? Že bola 2.sv.vojna ? Aj moj otec,deda a iný prežili 2.sv. vojnu. A nežobru aby niečo za to dostali. Ale minister HERR MAN podleza sudetakom ktorí tiež maju podiel na 2. sv. vojne. Tak o čo ide havloidní podliezaví,pokryteckí bastardi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havloidi v Čechách mají aféru? 90 článků ze 100 za posledních pár dní na NR je dehonestace Dalajlámy, Bradyho, Hermana a všech okolo. Už týden tady neřešíte nic jiného ty aféro.

      Vymazat
    2. 21:35 havloidi aféru mají a řeší se to nejen tady, ale taky v ČT. NR většinu článků přebírá odjinud, takže to řeší všude. A ty to tady na NR řešíš taky. Tak co remcáš.

      Vymazat
    3. 21:35- to je ta protiváha ČT, kde % opačn je 100%.

      Vymazat
    4. ´PS.-ČT mne před chvílí překvapila, lépe řečeno host Jan Kačer. Jaký to rozdíl k druhému hostu Janu Burianovi, řediteli ND, naši národní "kapličky". Je to nutné slyšet!

      Vymazat
    5. No to se furt ptám, tu medaili - za co vlastně? Přežil koncentrák, hrozný, jinak ale no a co? To jich nebylo víc? Celé vlaky přeživších z těch lágrů odváželi. Některým se pravda podařilo už předtím uprchnout. Dobře, ale je to nějaká zásluha o stát?
      Vodolejka

      Vymazat
    6. To je fakt smutné, když už i na Slovensku jasně viděj, co se to děje, zatímco u nás je tolik zalepených lidí.

      Pro Vodolejku - a hned druhá otázka je, za co má dostat v Olomouci AKADEMISKÉ ocenění?

      Podle mě je to celé jen hra. Hra, na které si dobře ověřej, jak lehce jde s námi manipulovat, jak se ohýbáme do všech stran - konečně dal pokoj Havel a už se po něm pojmenovávalo kde co, včetně letiště (pro je to stále ruzyňské letiště). Ted se zase můžou přetrhnout všichni, aby se mihli před objektivy ve chvíli, kdy udělují nějakou cenu poločechovi.

      Jak už tu bylo zmíněco, válku a koncentrák přežila spousta lidí. I moji příbuzní. A víte, kolik lidí pomáhalo? Nezištně? A dodnes se o tom neví? Třeba že někomu dali trochu jídla, někoho schovali...?

      Vymazat
  13. Vysoká politika a duchovní otázky se již notnou řádku let rozchází. Světská moc vyznává utilitarismus, coby hlavního hybatele i nástroj vydobývání úspěchů na polích materiálních zisků. Miloš Zeman prohlásil, že by se s dalajlámou setkal za podmínky, že by byl duchovní vůdce, anebo, že by dalajláma byl investor. Tím se zařadil do proudnic Vysoké politiky a zapřel v sobě duchovní podstatu. Pro dobro nás všech, chtělo by se říci. Jenže co výška, to směr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:33 Boží prostoto, vysoká politika a duchovní otázky se rozcházejí odjakživa. Jednak prostě proto, že představitelé států řeší zcela praktické, často zcela kritické a krizové problémy a situace, kde mnohdy ani kompromis k řešení nevede. Ať už v dobrém nebo zlém. Třeba, Římskokatolická církev jako vlivný společenský činitel tu je tak nějak půldruho tisíciletí. Papežové (svého času byli tři) mezi sebou válčili, církev ŘK pořádala Křížácké výpravy, pořádala pogromy na protestanty (i Židy), soudila, mučila a upalovala kacíře i čarodějnice. Spoustu jsem toho vynechal. Duchovno. To není žádný z konstruktů bohů nejrůznějších náboženství, zejména těch, které zasahují do „světských“ věcí. Příkladmo, dosaďte si sami – kardinálové Vlk a Duka. Důsledně vzato i dalajláma, kdysi mocný představitel a vlastně panovník nad nepochybně středověkým systémem tehdejšího Tibetu. Jsem vyznavačem nezasahování do existujících kultur, existujících států. Nevidím, že by duchovno kdykoli, a zrovna tak nyní, sehrálo v těchto poměrech nějak významnou roli. A právě takové jakým jste Vy, tenhle vrahounský systém potřebuje. Nechám na každém, aby rozpoznal, kdo a který stát je těch svinstev nejvýraznějším představitelem. Duchovno. Jsme lidé a každý by měl cítit, že v něm i nad ním je lidství. To je jistá morálka, étos, nekořistění, umírněnost, skromnost..., lze pokračovat. „Do proudnic Vysoké politiky...“ představitelé států patří, z principu to nemůže být jinak. Mají objektivní odpovědnost a měl byste vědět, za co všechno. Duchovno měl ve svých řečech Václav Havel. Lhal, dopřával si a nakonec, humanitárně bombardoval. Výsledkem je Kosovo s největší vojenskou základnou USA v Evropě. Naivko, chtělo by se říci.

      Vymazat
    2. To je jistá morálka, étos, nekořistění, umírněnost, skromnost... můžete pokračovat, kterou další ctností se vyznačuje Čína vůči Tibetu.

      Vymazat
    3. 10:11 - co sem taháš morálku. TA funguje mezi lidmi a ne mezi státy! Dalajláma, bývalý komunistický poslanec Číny a kamarád s Velkým Kormidelníkem Maem byl naverbován Amričany, odešel z Tibetu a postavil se do čela tibetského separatizmu. Ale chyba, Čína se změnila, v Tibetu velmi investovala do rozvoje infrastruktury a do vzdělanostního a hmotného povznesení celé provincie. Iredenta ztratila na významu a dnes nemá ani nicotný vliv na události v Tibetu. Máchání tibetskými vlajkami a "odvážným" protestováním při návštěvě Číňanů v Praze je pražská lumpenkavárna jen trapným komparzem v americkém imperiálním divadle.

      Vymazat
    4. Díky za ty dary?

      Vymazat
  14. tady mate dalsi clanek ten zmetek svatej si to vymyslel:
    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Konec-hry-S-medaili-pro-Hermanova-stryce-je-to-jinak-nez-se-pise-Prinasime-zcela-nove-informace-460100

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zda-li by uskutečněné formální jednání s Kanadou zpětvzetí rozhodnutí udělit vyznamenání znesnadnilo?

      Vymazat
  15. Ministr kultury Herman je obyčejný hajzl.Omolouvám se za ten výraz, ale slušněji to vyjádřit nejde. Kancléř prezidenta Mynář mu jasně napsal, že prezident se jeho návrhem ocenit strýce Bradyho bude zabývat, ne že by to již schválil. Všichni ti, kteří začali ve své připosranosti okřikovat prezidenta Zemana by si zasloužili nakopat do prdele a vyhodit z funkce. Navíc když má dojít k vyznamenání cizího státního příslušníka (i když je to čech), tak se vyrozumívá ambasáda toho příslušného státu.Jediné o co Hermanovi jde je kydat hnůj na prezidenta Zemana. Zeman rozhodně není žádný svatoušek, ale je to člověk upřímný, bezelstný a pravdomluvný. To je samozřejmě ten největší problém. Posraná pražská kavárna a všichni sluníčkáři a pravdoláskaři uvítají každou možnost jak na Zemana kydat hnůj. Tím ale ukazují jací jsou to ubožáci, protože postavit se mu přímo na to nemají koule. Zeman by je rozcupoval jako kus hadru. Divím se, že televize, rozhlas i tisk se tím zabývá. Je jediná možnost, že je to všechno zaplacené třetí stranou (nejspíše USA, kterým Zeman rovněž nepasuje do karet).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://pohled.podhrazsky.eu/subdom/pohled/hystericka-kampan-proti-zemanovi-pochazi-z-dilny-americkeho-velvyslanectvi-na-konci-ma-byt-babis-prezidentem-a-dostavba-temelina/
      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201610264023119-Cinske-eso-hra-Dukovany/

      Vymazat
    2. Z pohledu Miloše Zemana bylo setkání ministra Hermana s Dalailámou pokusem o sabotáž Česko-Čínských vztahů. To lze snadno chápat. Těžší je porozumět proč tyto vztahy nutně musí obsahovat doložku, závazek, že se zástupci České republiky nesetkají s dalajlámou. Už jsem tu psal, že se jedná o druh "světské klatby", do které byl dalajláma uvržen, a my jsme tuto klatbou zavázáni respektovat a dodržovat její pravidla. Je to "vhodné" pro moderní dobu?

      Vymazat
    3. 23:36- Vy jste bigamista? Nebo máte "doložku" se ženou, že můžete navštěvovat milenku? Pokud ne, nebyla by tedy milenka v klatbě?

      Vymazat
    4. Obvykle, když formuluji názory, jako je tento, potřebuji posléze dostatek času, abych se přešteloval zpět na prostší prózu. Pokusím se stihnout to do zítřka.

      Vymazat
    5. 0:43-můžete mi, prosím "osvěžit" ten názor, po kterém musíte tolik času odpočívat?

      Vymazat
    6. Samozřejmě,

      Z pohledu Miloše Zemana bylo setkání ministra Hermana s Dalailámou pokusem o sabotáž Česko-Čínských vztahů. To lze snadno chápat. Těžší je porozumět proč tyto vztahy nutně musí obsahovat doložku, závazek, že se zástupci České republiky nesetkají s dalajlámou. Už jsem tu psal, že se jedná o druh "světské klatby", do které byl dalajláma uvržen, a my jsme tuto klatbu zavázáni respektovat a dodržovat její pravidla. Je to "vhodné" pro moderní dobu?

      Vymazat
    7. 10:12-odpočívejte, tak "moudra" až zase zítra.

      Vymazat
    8. Jestli Vy tomu Dalajlámovi tak trochu nezávidíte.

      Vymazat
    9. 10:12 Nemůžete tu "kladbu" vytrhovat z kontextu celé dohody. Dohoda byla uzavřena už v roce 1999 a opětovně potvrzena v letech 2005 a 2014. Spojovat jí jen se Zemanem je mylné. Je to letitý závazek státu. Přesné znění příslušné části zní takto:

      "Obě strany respektují cesty rozvoje zvolené s ohledem na situaci v obou zemích a jejich vnitřní a zahraniční politiku. Znovu potvrdily dodržování zásady nevměšování se do vnitřních záležitostí tak, jak je vyjádřeno v Chartě OSN. Česká strana respektuje suverenitu a územní celistvost Čínské lidové republiky, je si plně vědoma důležitosti a citlivosti otázky Tibetu, znovu potvrdila dodržování své politiky jedné Číny i to, že Tibet je neoddělitelnou součástí čínského území. Česká republika v této souvislosti nepodporuje samostatnost Tibetu v jakékoliv formě."

      Přečtěte si to celé, hlavně poslední větu. Není to "kletba", jen normální závazek nepodporování exilové vlády Tibetu. Porovnejte si tento letititý závazek, vyplývající z Charty OSN, s vyvěšováním Tibetských vlajek a přijetím dalajlámy. Ten, kdo to dělá z úrovně státního orgánu, vědomě porušuje nejen uzavřenou mezistátní dohodu, ale i Chartu OSN o nevměšování. A přesně to Herman udělal. Dodatečné výmluvy, že šlo o soukromé setkání, jsou na úrovni vesnické babky, ne ministra státu. "Strýčkem" tento (zlo)čin jen překrývá. Troufám si tvrdit, že strýček s malou šancí na vybrání, byl za tímto účelem navržen.

      Vymazat
    10. Ministr Herman má teologické vzdělání a to mu umožňuje nahlížet politické otázky optikou základních axiomů, i axiomů rozšířených, mezi které patří právo na národní sebeurčení. Optikou těchto axiomů, a čím syntetičtějších, tím ostřeji, je možno jednání ministra Hermana omluvit.

      Vymazat
  16. Jde o jasné vyvrácení manipulačních lží, že synovec ministr byl vydírán přes neudělení medaile. Debil který pochopit nechce, nepochopí ani to, co pochopí obyčejný debil.

    OdpovědětVymazat
  17. Jasné podmínky Kanady a skutečnost, že nikdo z naší vrcholné reprezentace se na kanadská oficiální místa neobracel ve věci vyznamenání pro jejího občana, což potvrdilo jak velvyslanectví, tak další istituce ve věci relevantní je s konečnou platností verdiktem v celé nechutné kauze. Bude si milá antizemanovská fronta muset najít jiný bič. Ještěže jsou kanaďané soudní, když naše rádoby intelektuální, nakonec jen šaškovská elita ne.

    OdpovědětVymazat
  18. Pražskou lumpenkavárnu čeká snídaně s pražskými bezdomovci na lavičkách Václava Havla /koblihy a párečky dodá Schapirovo agent Bureš, hladovka už se mezi valutovými disidenty, místo SANOPS nadstandardními zahraničními pacienty a stoupenci tibetského otrokářského režimu podporovaného CIA a Chovancovo Jandou elitně vyhulenými a do evropských hovnot naočkovanými trolly dávno nenosí/ a vystrč prcku /zadek ministrantů a knížecích pohuňků/ hromadné biřmování církevní zlodějinou, která na sebe donutila zázračně přispívat chudé, nemocné i bezdomovce v řádu stamiliard prostřednictvím zvýšeného DPH na potraviny a léky. Na protest proti neudělení státního vyznamenání Bradymu!

    Spacákům nacistického předvoje majdanského Schwarzenberga nebylo umožněno převzetí vysílání TV Prima s Krausem ve velíně, ale já bych havloidní fašisty střídavě útočící na mezinárodní mír a českou státnost nepustil ani do studia! Neboť váleční štváči vyznávající západní hodnoty vraždit ženy s dětmi a starce, ostřelovat nemocnice, porodnice, dětské školky, školy a sídliště, už i na Donbasu v Evropě a podporující zasílání výzbroje a výstroje ukro-americkým nacistům /banderovským vrahům nejen českého národa/ a islámským klerofašistům /umírněným uřezávačům hlav a IS/, vlastizrádci podílející se na předávání našeho území cizákům a sexuální devianté obhajující uprchlívácké útoky na ženy patří do detence kvůli šíření nacistické vztekliny a dalších nakažlivých chorob západní LGBT komunity a před soud za zločiny proti lidskosti, proti míru a válečné trestné činy.

    OdpovědětVymazat
  19. Havloidní Čechačci zapol som Vašu TV 24 a stale omielaju téma Brady. Nemáte čo na práci ? Kto je to Brady ? Nie su vo svete a u Vas zavaznejsia témy ktore riešit. Ved tema Brady je 0. Poznám vela ludí čo prežili koncentrák, mali sme snimi besedu aky je fašizmus strašný a život ide dalej. Boli to osobnosti,nikdy nežadonili aby im bol za koncentrák udelený metál a ine výhody,pre nich by to bolo trapné. A ta maškarada čo ide na TV ČT hlavne že je zameraná proti Zemanovi. ČT TV opät spieva podla not čo jej napísal Shapiro . Su papežskejší ako papež. Keby podobná komedia bola na Slovenskej TV tak Bradyho a Hermana považujeme za duševných ubožiakov a redakčnych presstitutov za bláznov. Čo chcete ale od Havloidných degenerátov ?

    OdpovědětVymazat
  20. Orwelovy minuty nenavisti se dnes zmenily do 24 hodin nenavisti denne proti nasemu panu presidentovi a celemu ceskemu narodu.../
    Valka mir, svoboda je zotroceni a nenavist je PRAVDOLASKA.

    OdpovědětVymazat
  21. 23:36
    Těžší je porozumět proč tyto vztahy nutně musí obsahovat doložku, závazek, že se zástupci České republiky nesetkají s dalajlámou.

    Už minulá vláda ČR se zavázala, že naše země "Respektuje územní integritu Číny, neuznává tibetskou exilovou vládu a že se odmítáme jakýmkoli způsobem vměšovat do Čínských vnitřních záležitostí.“

    Budete se muset zeptat minulé vlády.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože je to agent CIA, přes kterého tekly krvavé peníze na guerillu, je tady o tom na NR článek.

      Vymazat
  22. Anonymní27. října 2016 7:02

    23:36
    Těžší je porozumět proč tyto vztahy nutně musí obsahovat doložku, závazek, že se zástupci České republiky nesetkají s dalajlámou.

    Už minulá vláda ČR se zavázala, že naše země "Respektuje územní integritu Číny, neuznává tibetskou exilovou vládu a že se odmítáme jakýmkoli způsobem vměšovat do Čínských vnitřních záležitostí.“

    Budete se muset zeptat minulé vlády.
    +++++++++++
    Tady se zapomíná na jednu zásadní věc. Kdyby Herman se setkal s tím šaškem dalajlámou třeba v hospodě "Na růžku" nebo u "Zeleného věnce" a ne na půdě ministerstva, tak by rozhodně nikdo nic nenamítal.

    OdpovědětVymazat

Reklama