Reklama

.

.

pátek 14. října 2016

Viníkům debaklu nic nedošlo

Radim Valenčík 14.10.2016  blog autora
 

"Za volební prohrou komunistů ve víkendových krajských volbách vidí místopředseda KSČM Jiří Dolejš hlavně obratný marketing vicepremiéra a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše. 


Řekl, že KSČM musí před sněmovními volbami, do kterých zbývá rok, najít cestu, jak voliče vrátit k urnám a vysvětlit jim, že miliardář Babiš není ten pravý, kdo slyší na sociální témata."

Zdroj: http://www.denik.cz/z_domova/dolejs-za-volebni-prohrou-kscm-je-obratny-marketing-ano-20161011.html

Naprostá blbost. Za selháním KSČM je programová sterilita a KSČM nemůže existovat jinak, než jako programová strana (která ví, o co jde, čemu se bránit a jak napravit stav věcí):

Např.: http://radimvalencik.pise.cz/2846-podstata-soucasne-moci-uvaha-k-vyroci-28-10.html

Rentiéři těžící z těch, co mají nikoli právo, ale povinnost se vzbouřit - jinak je to konečná.


"Volby jsou především debaklem těch stran, které můžeme nazvat programové strany a které nemohou být neprogramové strany, tj. ČSSD a KSČM (ať již byly ve vládě nebo ne). Strany, které se deklarují, že jsou tu pro lidi, nemohou nemít důvěryhodný a promyšlený program. Program, který objasňuje, co se vlastně děje. Program vycházející z pochopení doby. A program, který také říká, jak problémy řešit. Tj. program, který má jak obrannou, tak i nápravnou část. To ani ČSSD ani KSČM (v jejím případě je to zvlášť ostudné) nezvládly."

Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/3892-volby-podle-predpovedi-te-me-co-dal.html

Pečinka na UK ČT 24:

Nejlepší současný komentátor. Nedochází mu však (ani po té, jak vylezlo šídlo z pytle ven v případě Deutsche Bank), že i tyto lokální volby byly globální proti stále nebezpečnější a stále více degenerující moci.

Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/3913-pred-24-00-vinikum-debaklu-nic-nedoslo.html

82 komentářů :

  1. Pokud chtějí komunisté jít dál, musí se zbavit Filipa i Dolejšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky Kováčíka! Komanči už 20 let hrají pořád jeden nudný kus se stejnými okoukanými herci. To už je naprostý fujtajnl, nedá se na to koukat. Dolejš je nastrčený trojský kůň pravice, toho by měli ze strany vyrazit a ještě nakopat do zadele.

      Vymazat
    2. A co ta opilecká blbka Semelová? Ta vám nevadí?

      Vymazat
    3. KSČM se musí vrátit k revoluční politice k obhajobě třídních zájmů pracujících a všech, kteří nekradou !! To stávající zkorumpovaná banda Filip, Dolejš, Kováčik evidentně nejsou schopni a musí je nahradit Skála, Semelová a Grebeníček ! Opozice není od toho, aby si notovala s lokaji buržoazie nebo dokonce se samotným oligarchou Babišem !!

      Vymazat
    4. KSČM zasmrádá. Je bez pohybu, bez akce, bez idejí. Chybí schopnost jít s dobou. Dokonale zaspala při migrační krizi, kterou většina národa chápe jako útok na svou zem a jistoty. Snad se nechala ovlivnit chybným myšlením Die Linke, která migranty víceméně podporuje a tím jde proti svým voličům. Babiš to pochopil a protože má svůj silný propagandistický aparát, reagoval správně. Vedení KSČM ne. Je načase radikálně změnit vedení. TnT

      Vymazat
    5. nejen to
      taky ty jejich HaNo jsou jak bezpohlavní
      Parlamentky píšou svižněji

      Vymazat
    6. Já bych práci komunistů v zastupitelstvech krajů(!) až tak moc nekritizoval.. Vzpomeňme, když tam byli u válu odeesáci co se tam dělo svinstev, rozkrádání a čachrů při přidělování veřejných zakázek. Třeba mi uniklo, že by v minulém volebním období byl v něčem obdobném namočen nějaký komunista. Navíc hejtman Bubeníček byl veřejností docela oblíben. Celkově si myslím, že těch špatností, co se na krajích za vedení pravice dělo tak teď výrazně ubylo. A na tomto komunisté mají též svůj podíl, což ale nelze až tak říci o socdemácích (Rath,Hašek...)U nás v obci je starostou již ve druhém volebním období komunista a až na dva dementy na něj občané nedájí dopustit. Ti dva chtěli udělat pomníček V.Havlovi, on to nechal schválit a sám to doporučil, obec to zaplatila. Ale ani ti dva ani nikdo jiný tam ještě nedali ani kytičku, ani teď když měl narozeniny.

      Vymazat
    7. Stále usměvavý, neslaný, nemastný pan Filip je možná hodný člověk, ale už dávno ho měl ve funkci předsedy vystřídat někdo ráznější. Po sjezdu jsem doufal, že to bude pan Skála, marně. Co se Dolejše týká, snad si umí vytvořit obraz každý normální.Dolejš, několikrát pochválen od samotného Kalouska, několikrát rozhovor v ČT, záběry z dovolené z chaty s pejskem. Nějak mi sem Dolejš nepasuje.

      Vymazat
    8. Několikrát po sobě jsem je volil, ale tentokrát to bylo opravdu naposled. Je to nevýrazná spící strana, již několik let.

      Vymazat
    9. 9.58 - Mirek Grebeníček byl výborný předseda, v současné době bych mu už vzhledem k věku dopřál klid a důstojné a užitečné postavení jako významného poradce nového předsedy. Má co nabídnout. Bohužel, takovou osobnost v současné době nevidím, možná Skála s Grospičem ? Vzpomínám na sílu našich funkcionářů, keří byli, ověnčeni docentskými tituly a jak napsala blahé paměti Zdena Frýbová -že jí vadí, že komunisté v parlamentu neplácejí blbosti jako zástupci ostatních stran. Sám znám případy, kdy v současnosti ze strany odchází členové vstoupivší po převratu, neboť podle nich je strana málo revoluční a někdy vypadá jako béčko socanů !!!

      Vymazat
  2. KSČM je v záloze podpořit Babiše,Dolejš jako prognostik to má za úkol.

    OdpovědětVymazat
  3. Došlo, pane Valenčík, došlo ...
    Jim už totiž nic jiného nezbývá, než "držet se stolu". Přiznání chyby, to by byl jejich "konec".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konec? Nebo začátek?
      První krok sice bývá důležitý, ale i po něm musí následovat další ...

      Vymazat
    2. Za celou dobu co se nám tu přelévala uprchlická vlna zůstala KSČM pasivní, prostě nula, nic, žádná odezva a přitom měli nahráno na smeč. Ticho po pěšině jako by migrace neexistovala. Prostě pohoda,klídek a tabáček.
      Poslední dobou už žili jen z nostalgie a navíc se stali součástí bratrstev kočičí pracky (což jim vyhovovalo) a nikoli alternativou, která má voliči co nabídnout.

      To ovšem fungovalo do pátečních voleb, kde jim to voliči spočítali. Ti co sledují politiku to dali Okamurovi a jeho SPD-SPO, která vyrazila do boje proti migrantům a ti co sedli na lep oligarchovým mediím to hodilo strýcu Babišovi. (ti se budou ještě po příštích volbách divit)

      Takže klid, pohoda a tabáček už nebude a pokud se dle nových náznaků bude pratrstvo kočičí pracky kmotřit ještě víc, tak komunisti končí definitivně.

      Vymazat
    3. Problém stávající KSČM je v prvé řadě problémem programovým a spočívá i v praxi realizované vedením této strany. Témat je přitom řada, argumentů k dispozici rovněž přehršel. A všechno málo platné. Vedení KSČM se navenek chová jako leklá ryba. Buď to vedení této strany pochopí a učiní urychleně potřebné kroky k nápravě nebo si musí členská základna vymoci personální změny ve vedení strany. Je to ale problém v prvé řadě programový, pak teprve personální. Souhlasím s p. Opluštilem, neboť takovému kroku musí předcházet vlastní poznání a teprve poté provádění nápravy. Naopak tím koncem by bylo další nicnedělání v této straně.

      Vymazat
  4. Ad 14. října 2016 9:26: Protože řekla pravdu? Budeme za pravdu lidi upalovat jako ve středověku?

    OdpovědětVymazat
  5. Je nutné vyměnit lidi jako Dolejš,Kováč ,neprosazují vehementně levicovou politiku jsou ani ryba ani rak.v poslanecké sněmovně je to spíše spící bunka než sebevědomá ksčm,která promarnila svou šanci,když čssd se stala pravicí,

    OdpovědětVymazat
  6. Martin Hekrdla k volbám:
    http://a2larm.cz/2016/10/sasek-a-zrcadlo/

    Jiří Dolejš:
    "Propagandistický stroj zejména velkých vládních stran těžko překřičet, přeplatit. Lze ho ale narušit zviditelněním skutečně levicových alternativ. Také názor předsedy ČSSD, že strana je příliš nalevo, nám otevírá větší prostor."
    http://www.halonoviny.cz/articles/view/44277986

    1) V Dolejšových příspěvcích na Deníku Referendum ovšem sotva najdeme "zviditelňování levicových alternativ". Možná je "zviditelňuje" potají někde za zavřenými dveřmi, filuta? (V roce 2003 "levicová" KSČM pomohla do prezidentské funkce Václavu Klausovi - a Dolejš, který měl odchylný názor se ukáznil.)
    2) A kde uvnitř KSČM je vůbec ještě nějaká levice (možná Monika Hoření?)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je vidět jak je pan Dolejš mimo ! Nechápe , že ukazovat se v dobrém světle je něco úplně jiného jak pro světlo pracovat! Lidé už serou ne blbé kecy a vylhávky těch bylo dost , je třeba vidět skutky ! Autorita důvěryhodnost strany se získává činy a nekupuje na plzeňských právech! argento

      Vymazat
  7. jo kscm stoji za starou backoru

    OdpovědětVymazat
  8. Komunisté jsou jako leklej kapr. Vždy čekají na volby, poté si rozdělí funkce a je vyřízeno. Kde je boj proti emigrantům, rozpínajícímu fašismu, daňovým rájům, korupci. nízkým základním platům a důchodům atd.? Jim stačí sozučasný stav a to je špatně. Voliči jim utíkají, protože nejsou akceschopní a ne že je někdo přetahuje. Přetahuje je proto, že oni jsou špatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako bývalý volič komunistů jsem volil Okamuru, neboť komunisti pod vedením Filipa a Kováčika je banda trafikantů ! Zajímají je pouze jejich příjmy a jak to dobře dopracovat do penze! Aktivita rovná nule ! A to se děje okolo nás tolik změn!

      Vymazat
    2. Anonymní z 14.10.2016 10:41 má pravdu , KSČM se stává stranou mírného pokroku v mezích zákona a kdyby to viděli prvorepublikoví komunisté co se ze strany stalo, asi by se jim to nelíbilo. Když tam mají takového xenomila Janoucha , který pořád hájí ekonomické migranty , ačkoliv mají otřesnou morálku , tak se tomu nedivte. Loni nás mazal, nadával do xenofóbů všechny ty, co se nedívali na ekonomické migranty sluníčkářskou optikou a viděli realitu, tak jak je. Další článek v Hano s názvem ...něco je shnilého.....označoval nezaměstnané za lenochy a nefachčenky , jeho autor asi ještě žije před rokem 1989 a ne v dnešní realitě.

      Vymazat
  9. Je to marne, kscm je polomrtva. Neumi se realizovat,neumi se ozvat,dela mrtveho brouka. Je nemastna,neslana, cim ma zaujmout? A ty nicnerikajici nudne plakaty k volbam... Katastrofa. Nic si nenamlouvejme,kscm chce reformovat,omladit. A to pisu jako clen kscm.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, při několika posledních příležitostech jsem svůj hlas komunistů dal (pravda, vždycky spíš jako protest proti preferovaným stranám - ať už ODS, VV, TOP... než že bych po nich toužil) - ale když jsem sledoval a sleduji, jak se chovají a hlavně JAK HLASUJÍ, tak můj hlas nedostali a už ani nedostanou. Je to jen banda "kejvalů", která jde s proudem, bohužel :-(

    PS. ještě dodám, že nejsem důchodce (a hezky dlouho ještě nebudu) - tolik k mému věku), stejně tak dodám, že komunistou nejsem a nikdy jsem nebyl. Jen jsem je volil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s 14.10.11:07
      Také jsem ze zoufalství volil komunisty. Stejně jako předtím soc.dem..tuto chybu už opakovat nehodlám. Jsou to prachobyčejní tlučhubové.

      Vymazat
    2. ..a vol je nadále, nic jiného nezbývá. Pokud nebudeš volit, dáváš hlas těm co je nechceš...Doba je zlá, ideje platí nadále, čas brzy dozraje!!

      Vymazat
    3. Naprostý souhlas ! Nikdy jsem také komunista nebyl a měl jsem za to , že komunistům jde o lidi, ale nikoliv jde jim o to samé co ostatním stranám u koryta jen o vlastní prospěch ! Už na ně SERU! Volil jsem nyní Okamuru a Zamanovce , pro mě je Okamura ten co něco dělá ! argento

      Vymazat
    4. 11:55 - nevolil jsi Okamuru, ale lidi, kteří se s Okamurou snaží vydrápat nahoru. To je rozdíl.

      Vymazat
  12. Nemeleme,nemeleme sebrali nám mlýn.2/3 obyvatel měst a obcí dali jasně najevo nesouhlas ignorováním voleb, tzn. splátku stejnou bernou mincí. Občan je učenlivý a na rozdíl od politických lídrů, má paměť. Jak jednoduché vysvětlení. Vláda přestala naslouchat lidu, lid přestal volit. Jiný způsob protestu mu nedemokratický paskvil volebního zákona v současné podobě neumožňuje. Zbývající 1/3 tradičních disciplinovaných voličů přišla a vyjádřila svůj názor, i když tušila budoucí hrátky na kolo, kolo mlýnský za ty čtyři rýnský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s hodnocením "akceschopnosti" komunistů. Také mě to štve. Vždy jsem jevolil. Ale co jiného nám zbývá? Volit ODS nebo TOP či lidovce? Už dokázali co dokážíz. Nebo oligarchu Babiše? Na červenou knihovnu už jsem dost zkušený. Zrádné Socdemáky, kteří se drží hesla že slibem nezarmoutíš. Tlučhubu Okamuru? Zatím kromě toho, že dostal do ulic několik stovek protestantů proti migraci, v praktické politice nic nedokázal. Takže nám zůstali jen komunisté. A že jsou tam pořád stejní a už neakceschopní? Není to i naše chyba? Zatím jsou tu jen hospodské keci. Pánové a dámy, kde je vaše akceschopnost. Pojďte do politiky a vymeťte Filipy, Dolejše, Kováčiky. Nikdo to za VÁS neudělá.

      Vymazat
  13. Radime,
    vyměň si fotku na logu ..
    vypadá to příšerně-jako kdybys měl tu hlavu useknutou a vystupovala ze stěny...ještě je to tak nešťastně červeně podbarvený..
    jituš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaštovko, tentokrát naprostý souhlas. Ta fotka je otřesná. A ještě na ní vypadá trochu jak Karel Marx.
      Jistě by se dala najít lepší fotka. Petr

      Vymazat
    2. Valenčík - Muž, který prochází zdí. To snad napsal Wells?

      Vymazat
    3. Marcel Aymeé-
      povídka.Natočen i film...
      Wells -The Invisible Man...
      j:-)

      Vymazat
    4. Tak jako jiní vykukové si zprivatizovali národní majetek, tak si Filip a spol. zprivatizovali - tomuto způsobu se říká nepřátelské převzetí - politickou stranu a stali se politickými podnikateli. Oproti podnikatelům v jiných odvětvích rizika minimálkní a sype to, stačí mrštná huba, určitá míra vyčuranosti a základy Machiaveliho, nikoliv Marxe. Tak si zvykli, že úplně opomněli jediné úskalí tohoto podnikání - volby. Ale vydrží, protože partajní systém mají dobře zmáknutý a tudíž jim z téhle strany nebezpečí nehrozí. Ještě dva roky - hlavním podnikatelům je 61 a potom adié, krásný důchod a sepisování memoárů o tom, jak jsme v Česku potopili poslední levicovou stranu.Možná jim bude udělena i Havlova cena a na zahradu dostanou i Havlovu lavičku.

      Vymazat
  14. KSČM se zpronevěřila všemu a zapoměli proč vlastně v roce 1921 KSČ vznikla. Dovolím si připomenout , že vznikla díly tomu , že se sociální demokracie zpronevěřila veškerým sociálním programům a stala de facto pravicovou stranou. Mimichodem pronásledovaným " socanem" byl Ladislav Zápotocký. Současná KSČM musí urychleně sestavit jasný politický program pro "obYčejné" slušné lidi. At už to jsou učitelé dělníci, lékaři , vědci či drobní živnostníci a tento program naplňovat. A tento program musí prosazovat a může ho prosazovat jen pokud bude vedoucí politickou silou. Musí být jediný , kterým půjde o lidi , národ a vlast a ne o jen o svá koryta, jako jde o ně všem ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ??? Jakože by KSČM byla vedoucí politickou silou v zemi? To už tady bylo a jak to s náma dopadlo. To fakt už nikdy. Všechno je lepší než stav, kdy by byla KSČM jedinou vedoucí politickou silou v zemi.
      p

      Vymazat
  15. PL: Nebylo dříve dobrým zvykem a slušností, že předsedové stran, které ve volbách utrpěly debakl, odstupovali či se zastřelili nebo tak něco?

    Jan Keller: Kdysi to tak zvykem možná bývalo, ale nezapomínejme na to, že naše země se dokázala pronikavě zmodernizovat a dnes držíme krok s těmi nejvyspělejšími demokraciemi.

    OdpovědětVymazat
  16. KSČM prohrála volby. To je fakt. Ponechají členové strany na postech i dále vedení? V případě, že ano, prohraje i parlamentní volby a skončí s jednoceferním ziskem. Bude se opakovat historie KSS(dnes jsou na 0,62%).Proto by se měla sebrat odvaha a neschopného Filipa, Dolejše a Kovačíka i další růžolíce poslance vyměnit, dokud je čas. A toho je málo. Těžko se bude ziskávat důvěra, ale není třeba to vzdat. S výše jmenovanými to ovšem nepůjde. Dolejš, odpovědný za volby, pokud má jen trochu cti, by měl odstoupit sám. Ale to mu nedovolí tí, kteří ho do strany záměrně dosadili. Musí ji dovést až k nule. Je tedy na VV a UV, aby se k problému postavily čelem. Ani Semelová stranu v této politické situaci a při jejich schopnostech, nezachrání. Škoda, že podobná diskuse neprobíhá v HN. Cenzor R.J. by to nepřipustil. HN jsou další hřebík do rakve. Tam je třeba očistu přímo nutnou.

    OdpovědětVymazat
  17. Koho zajímá KSČM?

    OdpovědětVymazat
  18. Být to v Japonsku, tak Filip, Kováčík a Dolejš by museli spáchat harakiri. Měli by ho spáchat i tady, jedině tak by se snad očistili.

    OdpovědětVymazat
  19. Jenom kecáte! To se vám to radí někde z bunkru! Diskutovali jste někdo s voličem? Garantuji vám, že se z blbosti lidí zblázníte. Vlčák

    OdpovědětVymazat
  20. komunisti ztratili voliče když nechali spolu se socany rozkrast republiku jedna čast skalnich komunistu a to většinova ktera zahodila knižky totiž nestydatě zreqvirovala co se kde nachomejtlo proto nemuže ta stavajici přejmenovana moc vyskakovat když republiku ovladaji byvali i současni bolšani estebaci a kagebaci za tiche podpory těch přejmenovanych a to je cele

    OdpovědětVymazat
  21. Ano, Vlčáku, blbost a lhostejnost lidí je nezměrná. Jak krátká doba stačila nato, aby se z nás stali konzumenti sraček hmotných i nehmotných! Nejhůř jsou na tom mladí lidé, a to zejména z řad vzdělaných. Vůbec je ani ve snu nenapadne, že to, co se u nás i ve světě děje, je největší rozkrádačka a ožebračování v historii. Myslí si, že to tak vždycky bylo a musí být. Opakují jak papoušci všechno, co slyší v televizi a navzájem se ve svých názorech utvrzují. Když před nimi řeknete třeba, že prezident Zeman se vám líbí a že jste ho volili, koukají na vás úplně vyjeveně, jak je něco takového možné. A víte proč koukají? Protože my, kteří volili Zemana a jsme kritičtí k tomuto "zřícení", většinou mlčíme a do debat nevstupujeme. Ilona Švihlíková tomu říká "spirála mlčení". Nikdo jim neodporuje, nikdo neargumentuje, a oni také nemají důvod vyhledávat např. takový server jako NR nebo Parlamentní listy. Jsem přesvědčena, že to je úkol pro nás, kteří jsme kritičtí k současnému uspořádání společnosti, abychom nemlčeli a tato dvířka k informovanosti jim otvírali. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
  22. doktor KSČM to je kdo ? Levicová strana nebo banda oportunistických korytářů ?Jaký mají program (který by naplňovali) kromě keců....??? Měli by je zakázat, aby vznikl prostor pro opravdovou levici vedenou Slovany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Anonymní 14.října 2016 17:40)
      - Jak ten zákaz chcete konkrétně zdůvodnit?
      - Svou neotřelou myšlenku o "prostoru" pro "levici vedenou Slovany" byste měl určitě rozvést. Bylo by škoda, kdyby zapadla v zapomnění.
      - Možná už máte v hlavě nebo na papíře hlavní programové pro Slovanskou Levici?

      Vymazat
  23. Tak jako si jiní vykukové zprivatizovali národní majetek, tak si Filip a spol. (zejména Kováčík a Doleš) zprivatizovali KSČM a stali se také podnikateli, ale politickými. K podnikání v tomto odvětví stačí jenom několik důležitých schopností – mrštná huba, jistá dávka vyčůranosti a základy Machiavelliho, nikoliv Marxe. Podnikatelská rizika se redukují na jediné – volby. Ale oni již seděli ve svých židlích tak pevně, že tohle jediné riziko poněkud opomněli. Ale nevadí, partaj mají dobře zmáknutou, odtud jim nebezpečí nehrozí. Ještě 2 roky (hlavním aktérům je 61) a potom sbohem a šáteček . Pěkný důchod a sepisování memoárů o tom, jak jsem potopil jedinou levicovou stranu v Česku. Možná potom k důchodu dostanou ještě Havlovu lavičku na zahradu.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak jsem si přečetl článek a všechny diskusní příspěvky. S většinou lze souhlasit. Předem upozorňuji, byl jsem členem KSČ od roku 1958 do 1990. Do nové strany (KSČM) jsem nepřešel. Bylo to více-méně z čistě osobních důvodů, přesto jsem na ně nezanevřel. Jelikož bydlím v Praze 10, tak jsem jednou cca před 5 roky, ze zvědavosti otevřel stránky webu OV-KSČM Prahy 10. Samozřejmě jsem tam našel to, co jsem předpokládal, tedy nic. Rok staré pozvánky na nějaké akce apod. Tak jsem postavil web s názvem Desítka - blog pro podporu OV-KSČM Prahy 10. Dva roky jsem ho vedl jako soukromá osoba. Asi jim to někdo řekl, protože mě kontaktoval jejich předseda OV a požádal, zda by to nemohli převést na sebe, jako oficiální web OV Prahy 10 s tím, že budu jim dělat dále Admina. No a od té doby te nweb takto funguje, kdo má zájem podívejte se na www.desitka.org . Snažím se tam dávat články ze širokého spektra, analýzy KSČM, něco z historie atd., prostě web, který by byl pro každého zajímavý.

    K diskusním příspěvkům. Na všech mi vadí jen jedno, že takřka ani v jednom případě se nedělá rozdíl mezi "členy, komunisty" a "vedením - ÚV". Podle diskuse jsou všichni zamzrzlí. Není to tak. Velká většina těch vedoucích, zejména v okresech, se snaží dělat tu práci svědomitě a pro lidi. Okresní výbor KSČM, to není to co byl okresní výbor KSČ. Víte například to, že z 90% jsou funkcionáří OV KSČM, včetně předsedů neplacené funkce? Ti chlapi to dělají ve svém volnu při svém klasickém zaměstnání. To jsou hodiny a hodiny práce, akcí a jednání s lidmi. Souhlasím s těmi, co píši o potřebě výměny celého vedení, včetně nejméně 75% poslanců. Když čtu prohlášení jejich ÚV, jak fungujím, jako "konstruktivní opozice", natahuje se mi pistole v kapse, protože když si projdu hlasování v PS, tak nejméně v 75% všichni hlasují s vládní koalici. Konkrrétně jsem na jeden takový případ upozornil v článku "Bohorovnost poslanců" (http://desitka.org/?p=5726), ale nic se nedělo. Nikdo nijak nereagoval. Osobně jsem názoru, pokud si to soudruzi na nižších postech neupraví, bude to pro tuto partaaj velmi bolestivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas s napsaným. Mezi členskou základnou a vrcholovým vedením zeje propast hlubší než Macocha. Stranická šlechta, a to jsou i poslanci, tratili glanc, to už nejsou komunisté, to jsou dobře usazení živnostníci. Celá tahle grupa vyvinula velké úsilí před sjezdem a aby se udrželi v sedlech zmanipulovali výběr delegátů sjezdu, zmobilizovali všechny svoje klienty a....povedlo se. Členská základna jen s otevřenou hubou zůstala zírat. A budou zírat dál, protože tihle mafiáni se nehnou a stanovy těm dole neumožňují vůbec nic. Vše mají v rukách ti správní hoši, co spolu mluví.

      Vymazat
    2. Je evidentní, že kapitalisticko-demokratické prostředí dokáže zkorumpovat kdekoho, dokázalo by snad zkorumpovat i Marxe. To se to potom bojuje Babišovi s korupcí, je to boj na stovky let, podobně jako boj amíků s terorismem.

      Vymazat
  25. Není mi jasná jedna věc. Pamatuji se, že v hodinách občanské nauky nám učitelé říkali, že komunismus znamená mino jiné socialistický internacionalismus. Čtu na těchto stánkách často výpady proti uprchlíkům a imigrantům a mnozí z přispěvovatelů se ke komunismu hlásí. Neznamená to tedy že zdejší KOMUNISTÉ jsou politicky spíše NÁRODNÍ SOCIALISTÉ ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Anonymní 14.října 2016 20:16)
      /Není mi jasné, koho konkrétně míníte "zdejšími KOMUNISTY, nicméně/ Vaše otázka je důležitá -
      Historie bývá vždy mnohem složitější než jak ji později líčí učebnice. - Pod označením "nacionální bolševismus" najdeme dost rozdílné názorové směry.
      Ten nejzajímavější ale souvisí se dvěma jmény:
      ERNST NIEKISCH (VIZ https://de.wikipedia.org/wiki/Nationalbolschewismus - česká verze je příliš stručná) a
      GREGOR STRASSER (levé křídlo NSDAP, které Hitler zmasakroval v roce 1934).
      Je to poučná historie, která se událka po porážce německé revoluce roku 1918-1919.
      O tu se tehdy nejvíce přičinili sociální demokraté (Gustav Noske, Friedrich Ebert).

      Vymazat
    2. Pane Kopecký
      Pod pojmem "zdejší KOMUNISTÉ" jsem myslel přispěvovatele, stojící svými názory nalevo a zároveň vyjadřující rozhořčení nad politikou představitelů KSČM, popřípadě KSČM volící. Nejednalo se o hanlivé označení.
      Svým dotazem jsem chtěl vyjádřit své pochybnosti, překvapení, nejistotu, ohledně lidí, kteří se ke KSČM hlásí, ale ve své podstatě komunistické ideály nesdílí.
      Velmi děkuji za nabídnuté odkazy. Je to pro mne víceméně pole neorané a rád si tato témata nastuduji.
      Dan

      Vymazat
    3. Nevím co má společného tzv. soc.internacionalismus s invazní armádou alias těmi vašimi "uprchlíky a imigranty".
      Mě na hodinách občanské nauky soudruzi učitelé učili také interesantní věci. Například - "Kdo nepracuje, ať nejí".
      A co.
      Čau

      Vymazat
    4. No já jsem slyšel také : Komu smrdí rum, tomu smrdí práce.
      Dan

      Vymazat
  26. Dokud bude ve vedení KSČM banda stávajících darmožroutů lidi budou na srát.Blbci je budou volit stále.

    OdpovědětVymazat
  27. Jesis maria,vy Cesti pitomci,co mate porad s Babisem? Mnoho vydela,mnoho odplati do CR !!Kolik toho odplatil Kalous,nebo knize?Ale vy budete kunkat,jestli dat Babisovi dotace !jed noduse je na trhu a ma na ne narok,pitomci !Skutecne Cesi jsou blbouni !

    OdpovědětVymazat
  28. Lidé nebudou volit stranu aparátčíků, která nijak nereflektuje na skutečné problémy. Věčně přihlouple usmívající se Filip a odulá huba ostravské jedničky v krajských volbách akorát voliče odpuzují. A nepraktický europoslanec, který neumí vyjít s měsíčním půlmilionovým příjmem, to má lidi přitahovat? Prostě je neslaná nemastná strana aparátčíku. Stejná jako ČSSD. Nic nenabízejí a jdou do hajzlu.

    OdpovědětVymazat
  29. Vážený pane Kopecký,vaše diskuzní komentáře na webu Nová republika považuji za nejzajímavější a jsou mi názorově nejvíc zde blízké.Pro levičáky,který nějakým způsobem sdílí články na Deníku Referendum,nebo A2larmu není NR zrovna ten správný web,ale proč nezajímat o čem a proč se mluví i jinde.
    Osobně si myslím,že vkládat naděje do ČSSD a KSČM nemá už dávno smysl.ČSSD je názorově rozpolcena a předseda Sobotka mluví o přibližování k politickému středu.Čeští „komunisté“ by pro dobro ideologie, kterou naoko hlásají, udělali nejlépe, kdyby se sami rozpustili.Co má tato strana kromě svého názvu s komunismem vlastně společného ?
    Jinými slovy,poptávka po důsledné demokratické levici tu bezpochyby máme.Otázkou je,kdo a kdy se této výzvy ujme.

    Václav Malý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakládejte Kluby Nové republiky!!! Vytvářejte paralelní struktury a vstupujte do místní politiky. To platí hlavně pro vás mladé!!!

      Vymazat
    2. (Anonymní 15.října 2016 19:24)
      Ale pokud možno ne anonymně -

      Vymazat
    3. (Václav Malý 19:11)
      Levice se dost namáhavě hledá (nejen v české kotlině).
      Těžko říci kdy a hlavně z jakého podnětu se od poměrně bohaté osvětové činnosti - (Socialistický kruh, Alternativa zdola, Spojenectví práce a solidarity, Společnost pro trvale udržitelný život, Ne základnám - a řada dalších) - posune na prakticko-politickou úroveň.
      Obě jmenované parlamentní strany bych, přes mnohé nesporně děsivé - historické i nedávné - zkušenosti, definitivně nezavrhoval; kdo by si byl ještě předloni troufl předvídat, že se Labour Party začne vymaňovat z blairistického bahna?!
      Diskuse bývá zábavná, prakticko-politická organizační práce už méně.
      Z řecké tragédie vyklíčila celoevropská inciativa DiEM25, už i v ČR.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký,jsem skeptický.
      Že by se dokázal v ČSSD nečekaně vynořit levicový reformátor typu Jeremy Corbyn a u KSČM Janis Varufakis tomu opravdu moc nevěřím.
      Nevylučuji možnost,že by u nás mohla časem vzniknout radikálně autentická levicová strana,lépe řečeno politické hnutí.
      Tam si klidně dokážu představit lidi jako je ekonomka Ilona Švihlíková,filosof Michael Hauser a ti co se sdružují kolem A2larmu,Deníku Referendum a Socialistická Solidarita.
      Na jaře 2012 taková možnost se už nabízela,kdy autentická levice(ProAlt)spolu s odbory přivedla masy oprávněně nespokojených pracujících a běžných občanů na Václavské náměstí v Praze proti pravicové neoliberální korupční vládě.

      Václav Malý.

      Vymazat
  30. 19:24
    Budu mluvit za sebe.
    Děkuji za návrh.Nemám zájem se v klubech jako Nová republika angažovat.Nic mi to neříká a ničím neoslovuje.Tady žádnou alternativu nevidím !
    Václav Malý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Václav Malý 21:12)
      ( Přesto si Vás dovolím upozornit, že na záznamech z akcí NR najdete NESROVNATELNĚ ZAJÍMAVĚJŠÍ věci než na zdejší "nástěnce" - namátkou: Oskar Krejčí, Ilona Švihlíková, Jaroslav Ungermann, Tereza Spencerová nebo Štěpán Kotrba -- http://www.novarepublika.cz/2014/09/nazev-prispevku.html )

      Vymazat
  31. Pane Kopecký,já si vás dovolím poopravit.
    Ilona Švihlíková,Tereza Spencerová a Jaroslav Ungerman na akcích,které pořádá Nová republika nevystupují.
    Štěpána Kotrbu jsem kdysi četl,kdy ještě publikoval
    na Britských listech.Dnes mi jeho názory a komentáře,které publikuje na Parlamentních listech,Nové republice apod nic neříkají.
    Oskara Krejčího považuji za odborníka na mezinárodní vztahy a geopolitiku.Nicméně některým politickým posunům profesora Krejčího moc dobře nerozumím.

    Václav Malý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Václav Malý)

      1)Přednáška NR v Třebíči: Ilona Švihlíková: Přelom - 21.5.2015

      2) Klub Nové republiky: Určující tendence světového hospodářského vývoje - Doc. Ing. Ilona Švihlíková, PhD. 13.10.2014

      3)Seminář "Fakta o Ukrajině - Ne 3.světové!" - 16.5.2014
      Na semináři vystoupili:
      Tereza Spencerová, Květa Lauterbachová, Lenka Procházková, Oskar Krejčí, Petr Žantovský, Alexandr Barabanov, Jaroslav Ungerman, Vladimír Prorok a Petr Schnur

      Věta "moc dobře nerozumím" sděluje - co?

      Vymazat
  32. Pane Kopecký,zhruba od jara roku 2015 Ilona Švihlíková a někteří další,který zmiňujete na pořádaných akcích NR nevystupují.
    S příchodem migrační krize,změnou mediálního obrazu a vzestupu pravicového populismu a nacionalismu v Evropě se NR proměnila.To sami na akcích, článcích a komentářích v diskuzi na webu vidíme.Někomu to vyhovuje,jinému ne a přestal NR sledovat.
    Politolog Oskar Krejčí to má podle mého soudu složitý.
    On se stal po roce 1989 svojí kontroverzní minulostí nechtěný pro demokratickou část levice.Mimo NR nebo SPaSu není nikde zván.
    Četl jsem některé jeho knihy jako Sametová revoluce(2014).Na tomto základě se ptám,co OK hledá u nacionalistů a konzervativců ?
    V červnu tohoto roku pořádala Ekumenická akademie u příležitosti jejího vniku-20 let konferenci- Občanská společnost v zemích Střední a Východní Evropy,kde mimo jiné vystoupila i ekonomka Švihlíková.
    Doporučuji Vám si poslechnout i její odpovědi na otázky z publika.Vidím to podobně jako ona.
    https://www.youtube.com/watch?v=SgRJtQpwBtY&list=PLCL1kzFgFWxTfEE2HI5bOcOD67hyZg-dv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený, mýlíte se, Nová republika se nijak nezměnila. Jsme stále proti vykořisťování, neokonské propagandě, proti sociálnímu inženýrství a násilí, páchaném na občanech Evropské unie, jako jsme byli i předtím. Jestli Nová republika ztrácí čtenáře či ne, nechte na jiných. Čtenost našich stránek stále stoupá. TAk raději pište za sebe. Vy totiž na stránky Nové republiky zjevně chodíte pravidelně a čtete, i diskuzí se, jak vidno, účastníte. S docentkou Švihlíkovou si rozumíme a podporujeme ji. Nevidím žádný rozpor mezi jejími vystoupeními a tím, co se uveřejňuje na Nové republice. Takže příště prosím bez spekulací a pomluv uvádějte f a k t a !

      Vymazat
    2. (Anonymní 18.října 2016 19:23)
      Děkuji za odkaz na video (diskuse tam bohužel není).

      Nevím, kdo jmenovitě pro Vás v iniciativě Nová republika představuje nacionalistu nebo konservativce?

      (Naprostou většinu příspěvků pod zde vyvěšenými texty přece nelze v žádném případě označovat jako DISKUSI. Anonymita je pozvánkou k výlevům lidské spodiny. Spodina nediskutuje, ale blábolí nebo spílá.)

      Vymazat
    3. Ale to právě pan Malý nedokáže rozeznat. V tom je problém. A to, že pomlouvá a útočí na naši práci v Nové republice jen dotváří rysy jeho charakteru, který asi není nic moc.

      Vymazat
  33. Pane Kopecký,Ilona Švihlíková se asi vyjádřila v diskuzi v tom smyslu,že politici typu Donalda Trampa a pravicový konzervativci stávající establishment porazit mohou. Alternativu k stávajícímu.
    korupčnímu neoliberálnímu kapitalismu žádnou jinak nemají.

    Václav Malý.

    OdpovědětVymazat
  34. Pane Dvořáku,já vedu výměnu názoru s panem Kopeckým.NE s vámi !
    Na svém názoru na web a celou politickou iniciativu Nová republika nemám,co měnit.
    Na rozdíl od vás se mimo jiné držím faktů.Máte právo se mnou nesouhlasit a rozumím tomu,že kritický pohled na NR vám není příjemný.
    Vy se bohužel řídíte emocemi,nenávistí a neschopnosti vést věcnou diskuzi,kterou nahrazujete demagogií,lží a podpásovými argumenty.Jinými slovy, máte velký problém-přijímat jiné názory.Na vašem myšlení se minulý režim zřejmě hodně podepsal.
    Můžete si klidně myslet o mě co chcete.
    Vás ani vašeho kolegu Ivana Davida osobně neznám.
    Lidé jako Vy nebo ID moji důvěru rozhodně nemají.

    Václav Malý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Malý, kde jsou argumenty, které jsem po vás žádal??? Svými výlevy mne stále utvrzujte v tom, že holdujete pomluvám a že jste obyčejný trol.

      Vymazat
  35. (Anonymní 19.října 2016 19:54)
    Pane Malý,
    obávám se, že jste pouhý nevzdělaný mamlas, který se ohání otřepanými frázemi. O slušnosti - jak ukazují Vaše bezdůvodné útoky na pány Davida a Dvořáka - nemáte nejmenší ponětí. Myslíte si, že o "důvěru" anonyma, jako jste Vy, někdo stojí?!

    OdpovědětVymazat
  36. Pane Kopecký alias Václave Dvořáku,věřte mi,že ani já se ,,vzdělanci",podvodníky a hulváty nemám zájem diskutovat.
    Jinak vám upřímně děkuji za to,že jste se tak primitivně odhalil.Dlouhou dobu jsem měl oprávněné podezření,že diskutující na webu NR pod jménem Jan Kopecký je SKUTEČNÝ.
    Pod jakými dalšími jmény či anonymy zde vystupujete ? Nakonec to není vlastně ani důležitý.Většinu internetových diskuzí nelze skutečně brát vážně a to zejména na pofidérních webech jako Nová republika.

    Václav Malý.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Malý zjevně trpí paranoiou. Vidí Dvořáka všude. Doufám, že mu nenašeptává můj hlas, aby provedl něco horšího, než se odhalovat jako zlostný hlupák v diskusích na Nové republice.

      Vymazat

Reklama