Reklama

.

.

sobota 8. října 2016

Volby? Podle předpovědi. Té mé. Co dál?

Radim Valenčík
8. 10. 2016            RadimValenčíkPíše
Můj tip na výsledek voleb? - Převládne negativní volba, kterou (paradoxně pro větší část lidí) reprezentuje Babiš, z menší části Okamura. Účast bude nízká. Babiš ztratí tam, kde má postavené profláknuté kandidáty. Jsou to ovšem jen přípravné volby k větším, ve kterých vyhraje ten, kdo obsadí "programové vakuum", viz přílohy (komentáře).



Viz (kde si to může ověřit každý): https://www.facebook.com/radim.valencik
Měll jsem naprostou jistotu, že to dopadne tak, jak to dopadlo. Nepochyboval jsem o tom ani chvilku.
Přesně tak to dopadlo. Proč? A proč jsem měl tu jistotu.
Na to jsem odpověděl ještě s větším předstihem právě ve zmíněných komentářích (které jsem napsal již v červnu tohoto roku):
"K programu ČSSD"
"K programu ostatních stran"
Komentáře, které nyni sleduji na ČT 24 (jak zúčastněných politiků, tak i politických komentátorů) jsou úplně mimo. Pokusím se stručně říct, o co jde:
1. Volby jsou především debaklem těch stran, které můžeme nazvatprogramové strany a které nemohou být neprogramové strany, tj. ČSSD a KSČM (ať již byly ve vládě nebo ne). Strany, které se deklarují, že jsou tu pro lidi, nemohou nemít důvěryhodný a promyšlený program. Program, který objasňuje, co se vlastně děje. Program vycházející z pochopení doby. A program, který také říká, jak problémy řešit. Tj. program, který má jak obrannou, tak i nápravnou část. To ani ČSSD ani KSČM (v jejím případě je to zvlášť ostudné) nezvládly.
2. Volba pro ANO bylaprotestní volba, což vypadá paradoxně. Vždyť ANO je ve vládě. Jenže tyto volby vůbec nebyly lokální, ale globální. Protestní volba byla proti globální servilitě stran a jako taková se obrátila nejen proti TOP či ODS, ale zvlášť to odskákala ČSSD, jako strana reprezentující globální servilitu (nejen pokud jde o uprchlíky, ale zejména vůči tomu, že zatahuje ČR jako servilní nástroj do politiky nejagresivnějších kruhů US). Současné volby plnily roli startovních voleb pro velké volby, a proto převládl globální kontext.
O dál?
Velké volby za rok může vyhrát ta strana, která se dokáže prezentovat jako strana reagující na současnou programovou prázdnotu. Prázdnotu, která vede k tomu, že strany nejsou schopné svým voličům říct, co je příčinou současných problémů, proč se děje to, co se děje. A už vůbec nejsou schopny říci lidem, co dělat. Nejde o to lidem něco slibovat (tomu už nikdo nevěří), jde o to lidi "úkolovat", tj. zapojit do řešení současných problémů. Ten, kdo to dokáže, obsadí politické vakuum, které zde je. A vyhraje.
Zkrátka a jednoduše, velké volby vyhraje ten, kdo svým programem (jeho obrannou i nápravnou částí) dokáže srozumitelně odpovědět lidem na otázku: Co dělat? Přesněji, co mají dělat, aby zvrátili současný trend vývoje.
A to nejde bez dobré teorie. Bohužel vedení prakticky všech současných stran nejenže to neumí, ale ani nechápe, co to znamená. Proto bude velmi záležet na všech lidech, kterým není budoucnost lhostejná a kteří netrpí slepotou politických lídrů i jejich štábů, aby přitlačili na politickou reprezentaci a administraci. Bude to fuška, ale zvládneme to.
Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/3892-volby-podle-predpovedi-te-me-co-dal.html

98 komentářů :

  1. volil jsem a priste pujdu zas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen aby předmětem Vaší další volby nebylo přepnutí samopalu na "dávky",nebo "jednotlivé",neboť tupohlavové obecní alias občani ruku v ruce s jimi volenými politiky k tomu po celé EU vytváří ty nejlepší přepoklady....

      Vymazat
    2. pujdu k hlavnim volbam jestli opet vyhraje ano tak pak uz nepujdu nebo si tu navozej nove volice a pak to bude o nicem mate pravdu eu je hnus nechci aby mi rikali nemci a usa co mam delat nebo s kym mam zit a po novodobem rakousku uhersku netouzim

      Vymazat
    3. 11:34 Souhlasím.Také tak.Pokud opět vyhraje Ano,pak přepnu na starost jen o sebe a některé blízké a budu se připravovat k přestěhování do normální země na východ.A ovce nechť bučí v hidžábech za pojídání Babišových hovězích párků a sbírání účtenek EET.

      Vymazat
    4. Anonymní9. října 2016 11:34
      Když se na to podíváte realisticky, které politické síly ovlivňují politiku, tak dojdete k závěru, že bez novodobého rakouskouherska, se ty Vaše požadavky neprosadí. P.K.

      Vymazat
    5. Víte to je tak,že celý život jsme stavěni před nějakou volbu v malých věcech i velkých,které mohou radikálně změnit naše životy,prostě před volbami neutečeme a téměř vždy si máme možnost vybrat z několika řešení a pokud tak neučiníme,volbu provede někdo jiný za nás a třeba v náš neprospěch.
      Proto se volbám nevyhýbejme a starejme se o své záležitosti a to platí i o těhle,které opravdu vážně ovlivňují naše životy a nenechávejme za sebe rozhodovat jiné a pokud je zvolíme a oni zradí,žeňme je svinským krokem,oni to už pochopí!!

      Vymazat
    6. PANE VALENČIK NEOHLUPUJTE ČTENÁŘE NR.

      uvědomte si,že ŽÁDNÁ STRANA NIKDY nedá voličum návod a odpověd na otázku co dělat,aby se zvrátil současný trend vývoje v ČR.

      Je jenom jediná možnost.Zkuste si uvědomit,že intelektuálové budou muset dokázat zorganizovat masu voličů a ZA NĚ navrhnout co je třeba.Nesmysly a chiméry,které se drži NR,že vznikne jakási nová strana a ta s programem !1A ve volbách zvítězi patři dnes k ničemu.To dokazuje viditelně i zdejši skupina intelektuálů,která se tu potáci bez jakéhokoli směru.Voliči tady navrhují co dělat,ale vy a dalši je zpupně přehlížejí a žádný DIALOG s nimi otevřit zřejmě NIKDY nehodlají.

      VOLBY PRÝ VYHRAJE KDO SVÝM PROGRAMEM DOKÁŽE ODPOVĚDĚT LIDEM CO DĚLAT.

      Pane Valenčik žádná polit.strana NIKDY NIC TAKOVÉHO NENAPÍŠE.To by rovnou mohli ti šmejdi spáchat sebevraždu.To CO JE TŘEBA MUSEJÍ VYMYSLET NAŠI INTELEKTUÁLOVÉ,ale jak je vidět nejen na vás,ale i na celém tomto webu NENI SKUPINA INTELEKTUÁLŮ ZA NÍM STOJÍCI TOHO SCHOPNA.

      Vymazat
    7. Tomu docentovi se musi už každý smát.Jeho analýzy se dají smrsknout do jedné věty.Vidíte-já to řikal.No a co dál to už je jenom jedna veliká pauza...

      Vymazat
    8. Kdo "každý se mu musí smát",takovej ignorant,jako jsi ty,nebo ti debilové,co furt dokola volí stejný grázly a nechávají oblbovat televizí a nachají se koupit za guláš a koblihu a ani neví,kde je sever ??!!!

      Vymazat
  2. Mám dotaz, patří Nová republika chazarskému soudruhovi Stwůrovi, provozovateli stránek Zvědavec? Po uveřejnění několika komentářů z těchto stránek zde, nabyl jsem dojmu, že tomu tak je. Jinak blahopřeji straně NS-LEV21 k volebním výsledkům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lepsi je kouknout na stranky nezvedavec.org tam je chazarsky vykvet!!!

      Vymazat
    2. Zapomněl jste zvolat Alláh Akhbar, americký neomarxistický soudruhu.

      Vymazat
  3. Královéhradecký kraj povedou antibabišovci??
    A je to tady zase!!!
    Vítězové voleb svorně křičí, že se proti nim poražená opozice spikla a nově vzniklí vládcové prý nedostali od voličů ke vládnutí mandát. Když už se některé partaje ve svých programech a slibech voličům tak úžasně shodují, měly se ke své "lásce" přiznat už před volbami! Bylo by to vůči voličům poctivé.

    Povolební koalice by se měly zakázat! Vítěz voleb by si sestavil vládu, či radu města, zvolení poslanci a zastupitelé by jí s notnou dávkou poťouchlosti dali důvěru a: "Hupky dupky, milánkové, koukejte pracovat! Zákonů máme dost, tak je hezky dodržujte, staré chyby napravujte a při vymýšlení reforem moc nefantazírujte, jinak vám to většina neschválí!" Samozřejmě, že by se i pak v kuloárech vyjednávalo a lobovalo, ale ubylo by třeba to otravné vzájemné vydírání a obviňování z "porušení koaličních dohod", nevládní poslanci a zastupitelé by měli při hlasování o jednotlivých věcech volnější ruce - svázané jen stranickým programem. Pokud by došlo i k porušování vlastního volebního programu, pak by bylo nutno použít odvolatelnost politiků. A patrně proto se této hrozby současní politci bojí, jako čert kříže! To dost jasně vypovídá o jejich svědomí a lidské morálce. Není jiná cesta, než aby voliči přinutili své volené zástupce plnit sliby!!! Ale to už se fakt dostávám (při stavu české společnosti) asi do oblasti sci-fi...
    9.10.2016 J.A. Slyšel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Babiše fakt nemusím, ale tohle se těm antibabišovcům sakra vymstí v dalších volbách.
      Dost mě překvapilo, že lidi k volbám nešli.
      Krajské volby jsou dost důležité - jde o koryta k penězovodům a navíc, já a hodně dalších lidí, je bralo jako volby protestní.
      Dopadly podle mého očekávání.
      Socanům a dalším havloidům, jako jsou topkaři, to lidi fest spočítali.
      Ale mohlo to mít mnohem větší grády, kdyby šly volit alespoň ty dvě třetiny.
      Jestli si někdo nezvedne prdel z gauče a není schopen udělat pár kroků do volební místnosti ani v momentu, kdy se za našimi západními hranicemi děje to, co se děje, pak mám pro tyhle blbce jenom pohrdání.
      Až budou zase nadávat po putykách, pošlu je rovnou do hajzlu!
      Jen díky zodpovědným občanům se pravděpodobně socani zbaví Bohouše a dalších havlistických neomarxistů.
      Otázkou je, co z toho vyvodí Babiš.
      Doufám, že přestane lavírovat a bude se držet jednoznačně aniimigrantského postoje. On by se měl rovněž zbavit konjunkturalistů a havlistických blbců jako je Komárek, Zlá tužka a další paraziti.

      Vymazat
    2. Souhlasím s Vlastenkou...
      volila jsem Okamuru...
      volební malá účast je překvapující-nepochopitelná..
      ale lakmusový papírek to je stejně pro nás pro všechny....
      Další volby (ty velké)
      by toho měly být dokladem a měly by ještě přitvrdit .
      jituš


      Vymazat
    3. Jituš, on pan Okamura někam kandidoval, že jste ho volila? Petr

      Vymazat
    4. To pražska vlaštovka 9. října 2016 11:05

      Jak v národním či státním kontextu jednoznačně preferuji Okamuru pro jeho politiku njárodní sebeochrany, tak v našem kraji jesem volil socany. Důvody jsou dva:
      a) pod socanama se v kraji opakovaně daří jak udržovat komunikace, tak školství i zdravotnoctví je vcelku v dobré kondici. Takže jsem spokojen a nemám důvod bořit to, co k mé spokojenosti funguje dobře.
      b) po přečtení kandidátky SPD jsem s hrůzou zjistil, že strana nemá kam šáhnout. Mezi padesátkou kandidátů do krajského zastupitelstva je pět do 23 let, z toho 2 v prvé dvacítce (oba studenti pod 20 let). Mám pocit, že dle prac. profilů na kandidátce jde o lidi s nadšeným odporem proti stávajícímu pol systému, ale bez reálných představ a vizí, jak stav napravit. Aby v kraji rozhodovasli o něčem ti, kteří ví přesně co nechtějí, ale zřejmě nemají jasno o tom co, jak a z jakých peněz vykonat pro blaho obyvatel je cestou k sebevraždě.

      Možná jsem předpojatý, ale děti do 25ti let by měli sbírat zkušenosti, znalosti a argumenty při schůzích svých stran, aby je ve starším věku mohli použít při prosazování politických preferencí své strany v případě zvolení do funkce. Díky "mladým", rétoricky vybaveným, ale zkušenosti a ukotvení postrádajícím politikům se loďka naší státnosti potácí na rozhoupaných vodách politiky EU. V současnosti bez motoru (voličské podpory) a bez kormidla s jasným cílem (preference národních zájmů), nesena pouze proudy EU, na jejichž směr a sílu nemá osádka naší lodičky sebemenší vliv.

      Mír s námi!
      Ferro

      Vymazat
    5. Pro Vlastenku: Probuđte se ze sna,všichni Babišovi poslanci svorně prosazují migraci a vždy hlasují za promigrantské zákony, jenom p. Babiš hraje divadýlko pro hloupé voliče. Ale brzy to poznáme všichni na vlastní kůži.

      Vymazat
    6. Jaký "promigrantský" zákon máte na mysli? Děkuji

      Vymazat
    7. Jenom snad malé upřesnění.Děti do 25 let by se měli především vzdělávat v činnostech které mají smysl,nebo pracovat.Zkušenosti přijdou samy. Ne učit se politikaření na schůzích svých stran.Proboha,stačí se podívat třeba na mladého Bendu...

      Vymazat
  4. ČSSD to má spočítané už dávno.

    Ta polovina voličů která sleduje politiku a dění ve světě volila SPD-SPO Okamuru, ta druhá polovina která se o politiku nestará to hodila Babišovi.
    Takže tolik o voličích ČSSD, kteří už jí měli plné zuby a ne že voliči zůstali doma, jak se nám snaží někteří představitelé namluvit.

    Vaše články jsem si přečíst nemohl neb používám AdBlock a nechápu proč si takto kazíte navštěvnost - ale to je vaše věc asi víte proč máte zapotřebí omezovat tento doplněk.
    Nevím, asi máte přijmy z nějaké reklamy.


    Vytrženo z diskuze:

    Volič ČSSD není blbec - volič si pamatuje.

    - Neřešení církevních restitucí, jako předvolebního slibu
    - Ministr zahraničí podpořil svojí přímou účastí neústavní, násilný, neparlamentní puč na Ukrajině, přehlíží se zločiny proti civilnímu obyvatelstvu, diskriminační zákony vůči rusky mluvící menšině, nacistickou symboliku, oslavování Bandery
    - Ministerstvo zahraničí ČR přehlíží fašistické projevy svého emisara o upalování lidí v Oděsse
    - ČR jako jedna ze 4 zemí hlasovala v OSN spolu s USA, Kanadou a Ukrajinou proti rezoluci o zákazu propagace fašismu
    - Vláda ČR nechává bez povšimnutí registraci Sudetoněmecké strany v ČR
    - Premiér ČR považuje za větší hrozbu bezpečnosti ČR přejezd kolony neozbrojených motorkářů než přejezd americké bojové kolony
    - ČR od svého vstupu do NATO se stala spolupodílníkem na imperiálních válkách, které nemají s obranou ČR nic společného
    - Česká vláda připravila ke schválení zákon o všeobecné branné povinnosti pro muže s povinností válčit kdekoliv ve světě po složení vojenské přísahy
    - Ministr Mládek připravil daň z jističe od r. 2017, což je mezi námi další „solární“ tunel. Zdražení o cca 60%
    (naštěstí se nepovedlo)
    - Odstranění Aleny Vitáskové z ERÚ, kvůli protlačení tohoto jisťičového zákona z dílny Mládka
    - Neustálé prodlužování nesmyslných sankcí proti Rusku
    - Hamáček v Rumunsku podepsal zvací dopis na přítomnost NATO v ČR
    - Mládek prosazující TTIP
    - Neřešení a bagatelizace migrace

    - a takto bychom mohli pokračovat do rána.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haňba!Ano,só to korve,te socani...

      Vymazat
    2. No ale to by ty hlasy socanů museli v tom případě dostat komouši. Což se nestalo ani omylem, takže celá ta tapeta je pičovina.

      Vymazat
    3. Zaorálek nehnul prstem když ve Švýcarsku drželi Ransdorfa ve vězení a nedovolili mu brát pro něho životně důležité léky.

      Socani budou potřebovat ve druhém kole senátních voleb pomoc, a proto by se měli hned na začátku příštího týdne za spáchaná svinstva omluvit.

      Vymazat
    4. pěkný výčet, až na to, že se svorně s ČSSD na těchto špatných politických rozhodnutích podílelo i ANO. Debilita občanů asi dosahuje vrcholu, a hledat spásného vůdce, který nás bude systematicky a krok za krokem zaprodávat NWO je debilita největšího kalibru.
      Jinak děkuji autorovi za optimismus, který je potřeba

      Vymazat
    5. "...nehnul prstem když ve Švýcarsku drželi Ransdorfa ve vězení a nedovolili mu brát pro něho životně důležité léky. " - - - Nejen Zaorálek nehnul prstem, hlavně KOMUNISTI propásli příležitost projevit se jako slušní lidé. Místo aby podpořili svého SOUDRUHA, jenž pracoval na odhalení praktik švýcarských bankovních demokratů, ještě se přidali k posměváčkům na Ransadsorfovu roztržitost. SVIŇTE SE STYĎÁCI FILIPE, DOLEJŠI a ostatní "soudruzi" !!! sck

      Vymazat
    6. V tom s nimi jedou všechny vládní strany vč. stran opozice s výjimkou SPD a Úsvitu.

      Vymazat
    7. 13:30 Petře, musíš blbými otázkami ze sebe dělat blbce? Většina rozumí, co tím Jituš sdělovala.

      Vymazat
    8. " ... hlavně KOMUNISTI propásli příležitost projevit se jako slušní lidé.". Komunisté vládní stranou nejsou. Není zvykem, aby politická strana jednoho státu intervenovala u mocenských orgánů jiného státu. Ve věci problému občanů ČR se má starat velvyslanectví nebo Ministerstvo zahraničí. Věznění českého občana v zahraničí, navíc europoslance, není žádný drobný konflikt, kterého není třeba si všímat.

      Diskutér 10:24 má divnou představu o tom, jaké služby dostává daňový poplatník od své vlády.

      Vymazat
    9. Pane 10:24, prozraďte nám, které ministerstvo mají komunisti pod palcem a kde mají svého velvyslance. Snad jenom v Moskvě Remka, který volil Zemana. V Moskvě by Ransdorfovi neublížili.

      Vymazat
    10. "Diskutér 10:24 má divnou představu..."---Diskutér 10:24 má v tomto oboru představu takovou, že mlhavou, pročež se doň neplete. Ale představu o pomoci příteli (kamarádovi, soudruhovi, jak chcete) v nouzi mám odlišnou od toho, co předvedli Káesčemáci (včetně posměšků jimiž se asi chtěli zalíbit majnstrýmu). To se mi nelíbilo TUZE! Tuto svoji nelibost a hlavní myšlenku jsem vyjádřil větou: SVIŇTE SE STYĎÁCI FILIPE, DOLEJŠI a ostatní "soudruzi" !!! sck

      Vymazat
  5. Čeští voliči opět ukázali,že jsou jen mimořádně tupá hovádka....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spokojený. Debil nešel k volbám a komu záleží na ČR, ten poslal Zaorálky, Dientsbiery, Kalousky a Sobotky do ... však mně rozumíte:)

      Vymazat
    2. Ano, bude víc raka! Váš glyfosátový král Andrej Babiš.9. října 2016 2:35

      Volební neúčast 70 až 80% svědčí spíše o tom, že k urně šli pouze členové politických a církevních sekt a rodinní příslušníci papalášů a též staří a nemocní lidé v ústavech, kteří neměli možnost před volebním komisařem utéct.

      Vymazat
    3. 2:35 Kam byste se zařadil ve svém výčtu vy?

      Vymazat
    4. Kam byste se zařadil ve svém výčtu vy,(2:35)? Patří mezi glyfosátožrouty, jimž to dokonce chutná.

      Vymazat
    5. Když jim glyfosát chutná a neškodí,ať si každý den poránu dá velkýho panáka,ale proboha dávat moc ve státě travičovi v drezu korporátního fašizmu NWO je důvod ke spáchání harakiri....

      Vymazat
    6. Čeští voliči jsou mimořádně tupá hovádka... Ovšem čeští politologové a novináři, vesměs vysokoškolsky po(vz)dělaní, zásadně neuvádějí prognózy a výsledky v absolutních číslech, aby si voliči mohli udělat představu. (Např. kolik lidí absolutně je absolutně nasiritovaných). Za mimořádně tupá hovádka je vydávají ŘÁDNĚ TUPÁ HOVADA. sck

      Vymazat
    7. 16:16-NEURÁŽEJ SE,kdyby to nebyla pravda,tak by tu nebyl takový chlív a lidi by nesloužili za tažný zvířata a na dojení a stříhání,jako ovce a aby toho nebylo dost,tak jim sem ještě do kožichu nasazují parazity a oni drží a drží a když mají možnost alesnoň trochu to změnit u voleb,tak se na to vyserou,nebo se nechají koupit za koblihu a plané sliby....

      Vymazat
    8. Přesně tak....

      Vymazat
    9. Češti voliči maji vyzvat svoje intelektuály,aby konečně cosi vymysleli,ale ti blbci prý intelektuálové si chtějí dále válet koule a na národ serou.

      Vymazat
  6. Ano, bude víc raka! Váš glyfosátový král Andrej Babiš.9. října 2016 2:39

    Kdo tedy zastupuje 70 až 80% lidí, kteří jsou znechuceni tímto režimem a nechodí k volbám? Prezident Zeman nebo kandidát na příštího prezidenta Miroslav Sládek či snad Nová republika?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dr.Miroslav Sládek byl VELIKOU nadějí. Škoda, přeškoda, že ho podrazili, ušlapali...
      Co ten moudrý člověk o politice řekl, co předvídal, to se i stalo.
      Republikánskou stranu zabili presstituti, novináři křiví, prodejní...

      Vymazat
  7. http://denikreferendum.cz/clanek/20605-babisova-firma-znicila-svemu-konkurentovi-urodu-za-ctyri-miliony

    http://denikreferendum.cz/clanek/19901-andrej-babis-predstavuje-fatalni-hrozbu-zcasti-noveho-typu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deník referendum pomohl sociální demokracii do hrobu.

      Vymazat
    2. 9. října 2016 7:57
      Deník Referendum,je levicový internetový deník.
      Většina článků od jejich autorů na DR zastává k ,,levicové politice" a představitelům ČSSD kritický postoj.
      Za neúspěchem voleb do krajských zastupitelstev a Senátu autoři komentářů na DR rozhodně nemůžou.
      Výsledek voleb pro ČSSD nakonec dal komentářům a jejich autorům na DR za pravdu.

      Václav Malý.

      Vymazat
    3. Pane Malý, DR hnal socany vpravo. Jejich antikomunismus je na zvracení. Raději nečíst!

      Vymazat
    4. 12:45
      Nejedná se o pravicový antikomunismus,ale o kritiku státněsocialistické diktatury zleva.
      Pokud jste přesvědčen o tom,že minulý režim měl s demokratickým socialismem hodně společného-články na dané téma v DR raději nečtěte.
      Václav Malý.

      Vymazat
    5. 12:45 Máte naprostou pravdu. Antikomunismus ČSSD je příčinou všech těch činů, které voliče od nich odrazují (viz 0:25). Není to špatnou prací v krajích, ale na celostátní úrovni. Komunisté doplatili na svou "krotkost". Skála je sice razantnější, říká pravdu, ale jeho vyjádření jsou pro prosté lidi příliš "akademická", špatně srozumitelná. Měl by se trochu poučit od Zemana, jak oslovit "lid" a v debatách nebýt tak smířlivý.

      Vymazat
    6. Základem antikomunismu je nenávist ke všem schopnějším. Kterýkoliv komunistický funkcionář byl pracovitější a moudřejší než socan. I ten Bilak nic nepokazil, nenechal rozkrást nebo prodat pod cenou. Celé čtvrtstoletí je jeden souvislý řetěz selhání. I ten Zeman prošustroval české banky do ciziny. Poslechněte si Švihlíkovou na Litoměřickém semináři. Domníval jsem se, že socani budou budovat, ale oni jen boří a ničí. Na tuto stranu se nalepil kdejaký hňup z fabriky, kde jsem dříve pracoval.

      Vymazat
  8. Prostě, rád bych věděl co za úvahami autora stojí, co by chtěl, keců je v alternativních webech dost a dost. Já mu napovím, v rámci tohoto divadelního politického systému liberální demokracie nemůže žádná tkzv, strana nic zásadního udělat. Všechny jsou vázány právě tímto systémem politických elit k pragmatickému udržování daného, touto ideologií a jejímu ekonomickému systému kapitalismu. Může to změnit jen zásadní, už ne reforma ale rozbourání tohoto politického modelu a nahrazení jiným at, už evolučně, nebo revolučně.

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto vygumovaná levice o co se postarala i KSČM.Dlouho trvalo,než voliči zjistili,co je vlastně ODS a TOP zač,než je smetly.Podobně to bude dlouho trvat,než smetou Babiše.
    Jinak,řečnická otázka,jede naše politická scéna,před Ukrajinou,nebo ji následujeme.

    OdpovědětVymazat
  10. 0:25: Díky za ten výčet. Zkopiruji si to a občas si to přečtu. Svého času jsem udělal chybu, že jsem si nezkopiroval statistiku z USA - 40 milionu na potravinových lístcích atd. Já čtu totiž pouze Novou republiku, na čtení jiných webů nebo mainstreamových novin nemám čas. Jinak kdosi řekl, že při takovým postupu člověk zdegeneruje. Nuž já si myslím, že když člověk pozná, že v určitém koši je pouze shnilé ovoce, tak tam nesahá. Svého času jsem volil - bylo to před 20 roky - ODA. Obdivoval jsem hezké věty, které padaly z úst Dlouhého a Kroupy. Naštěstí jsem měl kolegu, který mi posílal sociálně laděné maily a jelikož jsem ve škole hral fotbal vždy za slabší manšaft - vždy jsem si vybral ten slabší manšaft - tak jsem po nějaké době prozřel a to prozřel uplně. Pak přišlo totiž období po volbě ODA, což bylo jen jednou, období, kdy jsem volil ČSSD - domníval jsem, že je to strana pro lidi. Nyní jsem volil komunisty - pro jejich slib, že nezprivatizují zdravotnictví a školství. Pan Valenčík říká, že je to špatně. Nuže budu přemýšlet o tom, jestli tomu tak skutečně je. Jinak si myslím, že volby dopadají v neprospěch lidí, protože umění volby, stejně jako každé umění, vyžaduje čas a správné informace. Diletanta se pozná podle toho, že nevěnoval určité věci dostatek času a jeho výsledky jsou nevalné pro informace, které jsou nekvalitní a v především v nedostatečném množství. Bohužel umělců v životě je málo /jestli dva dělají totéž není to totéž/. Lidé se politice nevěnují - nevěnují dostatek času - mnohdy nevěnují politice ani půl hodiny denně. Pustit si televizi není věnování se politice na úrovní, protože to je jako sáhnout pro koš se shnilými ovoci. Proto dojde na to, co řekl Bismarck - kdo se nestará o politiku, o toho se postará politika. Tak teď trolíku, odchovanče buditelů novodobého kapitalismu, můžeš napsat Pisálku zmlkni.

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, zapomněl jsem ještě uvést: To že ČR, to jest ČSSD, hlasovala proti zákazu fašismu, jsem nevěděl. Myslím, že to neví spousta lidi. Spoustě dosavadních voličů ČSSD by to stačilo, aby ČSSD již nevolilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechat fašisty bez povšimnutí je krystalicky čistý projev antikomunismu, který je neveřejným hlavním programem sociálních demokratů. Hlavní vinou komunistů je to, že sociálním demokratům překážejí. V takovém prostředí zaslouží úctu a zvláštní uznání, že komunisté dosud existují. Vypečení socani by nejspíše chtěli, aby se za ně komunisté obětovali a našel se konečně důvod je zakázat jako ve fašistickém Německu.

      Vymazat
  12. Vlastenka


    Socani dojeli na své Sobotky, Dientsbiery, Marksové...
    Snad už jim došlo, že pokud se jich nezbaví, čeká je za rok totální volební debakl - jako Kalouska.
    Dovolili Sobotkovi, aby sem zval Makrelu a lezl do zadku Juckerovi. Mysleli si, že je lid natolik tupý, že nezaznamená miliardy vyčleněné "neziskovkám" na imigranty.
    Sobotka měl za to, že "chytře" lavíruje - v Bruselu se zavrtá politrukům do rekta a doma dělá vlny. Jenže se přepočítal.
    Vysmívaný Okamura se svou zdecimovanou pidistraničkou nakonec ukázal, že má smysl volit malé strany. Kdyby šly volit alespoň dvě třetiny občanů - na desítku to vytáhne. Poučení pro další volby.
    Já jsem volila Okamuru a budu volit jen strany, které se výrazně profilují jako protiislámské.
    V současné době není zásadnější téma.
    Z Babiše velkou radost nemám, ale pořád je méně nebezpečný nežli ten slizký, kolaborantský Bohouš.

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Moc bych se neradoval být tebou Jiříku....Ten "figlio di putana" Babiš je totiž typický korporátní fašista Berlusconiho typu,který jde jen po majetku a prachách a zdejší voličští tupani ho dostali do postu min.fin.,což je doslova kozel zahradníkem.
      Hlavní téma v mezinár.i dom.politice je uměle a zcela účelově zorganizovaná INVAZE mohamedánských uprchlíků,kterou Babiš umně využil ke svému zvolení:on sám se proklamativně ve zdělovacích prostředcích staví proti imigraci,ale ve skutečnosti ji podporuje,což dokládá jeho souhlas ve vládě zrádných soc.dem a lidovců,kde všechno to svinstvo proti vlastním občanům potichu odkejvá a také přístup k problému jeho ministrů,poslanců a ostatních členů strany ANO,jako jsou ten vůl Strupnický, Pelikán,Krnáčová,Jourová Zlatuška atd.,čest výjimkám,jako je poslanec Zd.Soukup....
      Babiš přebírá opratě a je ten nejsilnější tahoun doprdelním směrem,smerem k NWO...
      Takže,vy všichni pitomci,co jste ho volili,můzete si nikoli gratulovat,ale jít někam za roh a pořádně si nafackovat !!!!
      Nejste voliči od slova "vůle",ale "vůliči" od slova VŮL !!!

      Vymazat
    2. @11:11 diky za vlidna slova zejmena rozbor slova vul! pekne pekne!!!
      no nez ti odpovim vice napis koho jsi volil ty at si tedy jako pitomec muzu nafackovat!!! dik apropo pane broukpytliku conchita stropnicky je ve strane zelenych, ze? tak mi dej echo at se poucim koho volit dle tebe pro priste!!!

      Vymazat
    3. A ministra války dělá kdo a za koho,ty Ferdo mravenče ??!!!

      Vymazat
    4. 12:01 Když oloupnete z parlamentních stran blyštivá pozlátka krásných slibů a vrstvy bahna, nakydané "Pepky", tak najdete jednu stranu, která v rámci možností opravdu hájí zájmy dolních deseti miliónů. Zkuste někdy sledovat jednání parlamentu a uvidíte sám.

      Vymazat
    5. 14:12 mluvte stozumitelneji Ktera jedna strana je pro dolnich 10000? jo a kabaret v Hohe nesleduji, tak mi pomozte jsem ppmalejsiho chapani dok

      Vymazat
    6. Pro 11.11
      Hezky napsáno,jen bych namátkou dpolnil,ještě o jedno jméno.Soudruh Telička.
      http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/3311-pavel-telicka

      Vymazat
    7. ANO,na tu kurvu machabejskou jsem zapomněl....

      Vymazat
    8. 11:11 Naprosto výstižné a že těch volů, co za párek a reklamu v tv dají hlas tady máme...

      Vymazat
  14. Vlastenka,moje řeč.
    Přesně tak,Sobotka ještě větší slaboch než Nečas a když něco,tak se rychle schoval Merkelové pod sukně.Jen mě napadá,jestli to nedělal schválně,aby vyhrál Babiš,jede jiné mocenské centrum ve světě.

    OdpovědětVymazat
  15. Příspěvek R. Valenčíka by si pozorně měli přečíst i v obou "pro-lidových a programových" partajích.
    A hlavně!, zamyslet se, a podle toho pak i jednat. Sice každá zcela jinak, ale beze změny své politického konání nemají pro budoucnost mnoho nadějí.
    A Babiš s jeho ANO? Slušností je poblahopřát jim k tomu, že se tomu hnutí/firmě podařilo ulovit tolik (protestních) hlasů. Ale ten výsledek zavazuje!, a voliči jsou nemilosrdní. Mají dobrou paměť na sliby, o nichž si ty partaje častokrát myslí, že je dávají jen proto, aby své voliče nezarmoutily.

    OdpovědětVymazat
  16. Krása: Konečně konec Kalouska a Kchárla

    OdpovědětVymazat
  17. Přesvědčit o programu, o kterém píše pan Radim Valenčík, některou ze současných politických stran a hnutí pokládám, z řady důvodů, za zcela nemožné, o "přitlačení na politickou reprezentaci a administraci" ani nemluvě....
    Takový program by ale mohl být jedním ze základů při vzniku nové politické strany nebo hnutí, která by o něm mohla (svou činností, osobnostmi,apod.) přesvědčit občany. Zejména ty, kteří "nevědí koho volit", nejdou k volbám nebo "pouze" hodí tzv. "protestní hlas". L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:40 S voláním po nové straně bych byl opatrný. Takových nových stran tu už bylo, a jak dopadly a dopadají. Uvědomte si, že politika je také řemeslo, vyžadující specifické předpoklady, znalosti a schopnosti. Rozumná je evolouce, ne revoluce. Revoluce vžycky dá moc především diletentům, kteří zatím nic nezkazili, protože nic nedělali. To bude v blízké budoucnosti i problém ANO, do kterého se nahrnula spousta "neposkvrněných".

      Vymazat
  18. Koalice nejsou nic jiného než pojistkou proti nastavení jakéhokoliv trendu vývoje. V podstatě udržují status a znemožňují vybřednout z bahna. Pod záminkou větší demokracie byla do volebního systému vsunuta pojistka. A jak známo, ďábel je ukryt v detailu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu,ale jen z části.
      Ty kolalice jsou výmyslem a hojně užívaným principem jewrejů,jak mít rozhodovací právo v každé vládě a to hluboké bahno,jenž nohy víže,je to jejich "správné tvůrčí prostředí".
      Kdyby založili svojí stranu,nikdo,kromě nich samotných,by ji nevolil,tak,jako stranu např. romskou...Proto oni infiltrují každou stranu a zvítězí-li jakákoli,mají v ní své zástupce a se svými soukmenovci se vždy už na té "své věci" mezi sebou domluví i když strany samotné měly zdánlivě protichůdné programy,tak ale ten jejich zájem mají všech stranách stejný a proto je nejlépe prosaditelný....Toť kouzlo koalicí a jestli tomu nevěříte,tak si ty partaje prokádrujte a hned vám bude jasné i to,proč např.ANO má tak strašné rozdíly mezi názory jednotlivých členů na imigraci...,protože to není hlavní bod volebního programu,ten je ten,který jsem popsal výše....

      Vymazat
    2. lépe to říct nejde! Kde to mám podepsat?

      Vymazat
  19. Každý má jiné představy o tom,jak by měla vypadat ČSSD a stala se pro něj volitelnou stranou.
    Určitá část by ráda viděla proměnu ČSSD v národně socialistickou stranu jiná zase postrádá důslednou levicovou politiku a odklon řady jejich funkcionářů,zastupitelů,senátorů a poslanců od sociálnědemokratických hodnot a oprávněně kritizuje socdemácký oportunismus.
    Parlamentní levice ČSSD a KSČM má o čem přemýšlet.

    Václav Malý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KSČM spíš podržela pravici u moci,než levici a proto byly vydržováni v parlamentu.Když poslouchám Dolejše,klidně by mohl dělat náměstka Kalouskovi.

      Vymazat
    2. 11:15, nemohu si vzpomenout kdy. Připomeňte, prosím.

      Vymazat
    3. 11:15
      Máte pravdu v tom,že poslanec a ekonomický expert za KSČM Jiří Dolejš se shoduje často v makroekonomických otázkách s pravicí.Viz.Kalousek.

      Vymazat
    4. 10:18 ČSSD se bude tak dlouho držet svých polistopadových postojů ke KSČM, až splyne s pravicí. Jejich nadbíhání pravičákům je důvodem jejich propadu. Pokud si to neuvědomí, budou lidé ze zoufalství volit ANO, které považují alespoň za "střed". Komunisty nevolí ne proto, že by jim jejich politika nevyhovovala, ale protože dobře vědí, že se všichni včetně ČSSD následně spojí proti nim.

      Vymazat
    5. 14:41
      Vůbec neobhajuji antikomunismus a u ČSSD koketování s pravicí.
      Za to je ČSSD dlouhodobě oprávněně kritizována i např.autory článku na Deníku Referendu.
      Nicméně KSČM patří mezi nejkonzervativnější strany v českém parlamentu.Jejich členové a funkcionáři až na malé výjimky uvízli svým myšlením v minulosti.Podle svého názvu ,,komunistická" má být internacionální stranu.To se tak neděje.Název a obsah je o ničem jiném.

      Václav Malý.

      Vymazat
    6. Pane Malý, to jako myslíte, že se komunisté nedali svést a jako moderně uvažující lidé nekradli a nerozdávali státní majetek zadarmo jen aby naplnili posedlost zavést moderní tržní hospodářství, ze kterého se vyklubal starý známý kapitalismus koloniálního ražení. Moji rodiče nepraktikující křesťané by mne rádi viděli konzervativního než aby lhal a podváděl. Smiřte se s tím, že jste jiným nesrozumitelný a že sociální demokraté dostali zaslouženě po koulích.

      Vymazat
    7. 18:37
      Pokud by tomu bylo tak jak tvrdíte-musel by výsledek voleb do krajských voleb a Senátu pro KSČM vypadat jinak.Poslední volební výsledky jasně signalizují strmý pád.
      Jinými slovy,pro velkou část levicových intelektuálů,dělníků a ostatních pracujících včetně studentů,který nepochází z majetných a vvsokopříjmových rodin oprávněně nepředstavuje KSČM i ČSSD alternativu k stávajícímu zkorumpovanému neoliberálnímu kapitalismu.To,že KSČM po Listopadu nerozkrádala státní majetek,je spíše důsledek toho,že nebyla připuštěna k moci a to zejména na centrální úrovni.
      Zákonitě neznamená,co konzervativec to slušný člověk či opravdový křesťan a liberál rovná se podvodník a zloděj.
      Já jsem pojem konzervativní myslel jinak než jste si Vy odvodil.
      Zaslouženě po kulích dostali obě parlamentní levicové strany-ČSSD i KSČM.


      Václav Malý.

      Vymazat
    8. Pane Malý, odpověděl jste mi. Babiš dokázal v lidech vzbudit naději. Komunisty vytlačili na okraj. Jejich voliči nevěří, že jim mohou pomoci. V našem kraji se nic viditelného neděje, aby lidé pokládali za důležité jít k volbám. Uvidíme u parlamentních voleb, zda komunisty do parlamentu pošlou. Levici kompletně zdevastovali sociální demokraté. V posledních dvou létech se chovali naprosto přes čáru. Já s nimi nechci už možná 15 let mít nic společného. Intenzivně živili představu, že nic není možné. Málokdo má schopnost zjistit, kdo je u Babišovců kdo. Mne nepřitáhnou a ani nepřesvědčí. Nepotřebuji je. Spoléhám sám na sebe.

      Vymazat
  20. Jaká je perspektiva pro voliče.Rozkradený stát,kolaborantská politika vlády, vlastenci žádní, kdo pracuje, má nízkou mzdu vůči západu a ještě podporuje nepřizpůsobivé.Plná závislost na Německu a Merklové. Z toho marasmu se již nemůže nikdo vymanit. Že vyhrál Babiš při účasti 30 procent voličů a získal 20 procent pak to znamená, že má podporu pouze 6 procent všech voličů. Není to ubohá demokracie???????????????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazeni , my jsme tak znechuceni tim, co se děje po volbách , kdy ten co dostal nejmíň procent , tak dela koalice se stejnou bandou , aby vítěz musel do opozice , prominte , chce se mi zvracet , protoze není z tohoto bordelu úniku ! Myslela jsem, že nějake to světlo na konci tunelu ve svem věku ještě uvidím , ale pokud se nezmění honem rychle volební zákon - " VÍTĚZ BERE VŠE " , tak nemám šanci vidět a pocítit změnu ! Je mi 61 a marasmu a bordelu už bylo dost !!! Je to k fakt k uzoufani , aspoň pro me ....

      Hanka

      Vymazat
    2. Anonymní9. října 2016 11:26
      Brečíte dobře, ale na špatném hrobě. To, že lidé Vašeho smýšlení nejdou volit, není chyba demokracie, ale těch lidí.

      Vymazat
  21. divim se ze tu neonanuje svetovy volebni expert "vyhonsilulu"???
    snad se dockame jeho analyz
    chef

    OdpovědětVymazat
  22. ...Dobrý článek na Protiproudu od Itala
    de Mattei...
    (je vidět ,že křížem krážem evropou hrůza dostupuje vrcholu)..
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Zrovna jsem ho dočetla.
      Bohužel, nepříliš povzbudivé.
      Nevím, jestli to jde ještě zastavit.
      Likvidace fyzických peněz je v běhu - "znak šelmy"...
      Pak už budeme ouplně v řiti.

      Vymazat
  23. Ubohá? Ne. Je to REÁLNÁ demokracie, demokracie podle třetího pádu (podle druhého je pouze v předvolebních slibech). Zkuste si vyskloňovat větičku "vláda lidu, ten dobytek"��

    OdpovědětVymazat
  24. Hlavou se mi honí slova představitele SPD-SPO v regionu Hradec Králové, kde se lídři poražených stran rozhodli vydupat s výsledkem voleb. Ta slova jsou zaklínadlem nedočkavých,těch, kdo musí ke korýtku teď hned a znějí: „Budeme se snažit stát se členem koalice, abychom mohli prosazovat náš volební program.” Ta slova jsou falešná. Prosazovat volební program lze i v opozici. Možná někdy účinněji než jako přílepek v koalici. Při tom hlavní volby budou již za rok. SPD-SPO do nich mají dobře našlápnuto, Nicméně, do té doby lze onou nedočkavostí na vládnutí, dobré vyhlídky pro hlavní volby pohřbít. Viz rozkol v hnutí Úsvit, který možná měl základ rovněž v nedočkavosti a touze, v daném případě po parlamentních korytech. A že snahy o diskreditaci SPD-SPO budou sílit, na to můžeme vzít jed. Koalice SPD-SPO v regionu Hradec Králové, vykročila tím nejhorším směrem. Holportem se stranami, ke kterým mají voliči SPD-SPO ve většině značný odpor. Žvásty o možnosti prosazovat vlastní program, jako o důvodu proč jít do koalice se šmejdy nejen z ČSSD ale i z dalších nepřijatelných stran, mohou akorát odradit potenciální voliče před hlavními volbami. Málo platné ale lidé volili Úsvit hlavně pro Tomio Okamuru. Stejně tak i SPD. Zašlapat překvapivě slušný výsledek pro nedočkavost jednotlivců, podrazem na voliče - a vyšachování vítěze voleb je podrazem, a přiznejme si, zároveň je i znehodnocením úspěchu dosavadních snah Tomio Okamury.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedinou možností, jak se zbavit korytářů v SPD, je stát se členem. Mocichtiví psychopati se budou drát do všech stran s nadějí na volební úspěch a někdy tam budou i úmyslně nastrčeni, aby stranu zdiskreditovali a zlikvidovali. Pohlídejte si debatu Tomia Okamury na Svobodném rádiu,zavolejte a sdělte svůj názor. Bude podporu voličů potřebovat a to i kritikou.

      Vymazat
  25. Souhlasím s příspěvkem 6:02. Stávající systém musí tak či onak pryč, jinak líp nebude. Valenčík v podstatě končí úvahu tím, že se vyhrajou volby a co se má dělat, aby se vyhrály volby. Ono nakonec vyhrát volby může být ještě to nejjednodušší. Tedy pro toho, kdo bude chtít opravdu věci napravovat.

    Dále se vynoří otázka moci. Protože vítězná nebo vládní strana v našem systému má moc opravdu jenom nominálně. A ten systém, to je taky nějaké okolí. Takže otázka moci se vynoří nejméně v tom rozsahu, v jakém to řeší, dejme tomu, vláda nacionální pravoce v Maďarsku nebo i Polsku. A to srovnání by při vítězství jakékoli opravdu protisystémové síly natož protisystémové levice bylo čajíček. A kdyby čirou náhodou ta levice byla představovaná komunisty - taky vím, že je to chiméra, ale prostě si hypoteticky představte, že KSČM vzal do ruky borec, který by to myslel vážně, posbíral by protestní hlasy, vyhrál a sestaovoval vládu - tak by bylo veselo.

    Pozor - já si vůbec nemyslím, že zrovna Valenčík to neví. To není žádný alternativní tlachal, to zas prr. K tomu mají blíž někteří - zdaleka ne všichni - přispěvatelé DR - právě proto, že trpí na abstraktní liberalismus a ta "teorie", o které mluví Valenčík, pro ně zavání Leninem.

    Valenčík říká - je nutné mít program, včetně nápravné části. To už je docela dost, když se podíváte na ta střeva. Polovina věcí, které v tom programu je nebo být musí, třeba jenom nepřímo - počínaje vyvázáním republiky z finančního kasina, což bez zásadní změny postavení ČNB nemá řešení - už v případě náznaku realizace vyvolá takové reakce, že Orbán bude proti hypotetickému předsedovi naší vlády vypadat jako tatínek a maminka západní demokracie v jedné osobě. A milovník uprchlíků k tomu. Údajný levičák Tsipras si v Řecku nedovolil zlomek toho, co by v takovém programu muselo být, poté co o tom vypsal referendum a utrpěl v něm vítěství. Progranmy se objevují, ale jsoui tolerovány právě jen jako internetové tlachání. Poprask kolem Tsiprase - jak je to už dávno, že ?? - byl podle mě způsobem jenom tím, že elity možná jen na chvíli ztratily jistotu, že to nemyslí vážně, že by se mohl taky nepodělat. A to by znamenalo pouze tolik, že by museli hledat řešení z ranku, na které už si elity v Evropě, na rozdíl od takového Turecka, za pár desítek let odvykly. A všeobecně přituhuje.

    VR

    OdpovědětVymazat
  26. Nejvíce ze všech se nedostavilo voličů ČSSD,proto ten propad. Dále se nezúčastnilo nejvíce voličů mladých a vzdělaných, čili voličů TOP 09. Obě tyto strany zapracují na takových změnách, které přimějí voliče absentéry dostavit se příště k volbám. Lepší vyhlídky má ČSSD, protože napodobí "Piráty". Nejhorší by bylo zmást voliče výměnou stabilního předsedy, který je připraven změnit stranu a vyměnit nepřitažlivé kandidáty za kandidáty přitažlivé.

    OdpovědětVymazat
  27. ČSSD doplatila na politiku centrálního vedení, která se stává pro mnoho lidí nepřijatelnou.
    1) Bohuš Sobotka lavíruje mezi občany ČR a mezi Merkelovou, Obamou a evropskými papaláši, kteří nám vnucují proimigrantskou politiku. Sobotka něco jiného říká a něco jiného dělá a stal se prakticky nečitelným.
    2) Bohuš Sobotka se obklopuje neomarxisty (např. Dienstbierem, Marxovou atd.), kteří do Česka zavádějí zrůdné programy genderové politiky, změnu výuky ve škole v politické vymývání mozků, barnevernizace ve výchově vlastních dětí, ničení národa a tradiční rodiny a další šílenosti.
    3) Za Sobotkova vlády se drastickým způsobem zvýšil vliv tzv. neziskovek, které umetají cestičky příchodu islámských vetřelců či které provádějí špinavou práci tam, kde by si to vláda nemohla dovolit. Náklady na tyto neziskovky jdou za stavu, kdy lidi sbírají víčka na uzdravení českých nemocných, do miliard korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není třeba sociálním demokratům radit. Oni se nepoučí. Nechte je živořit do hořkého konce.

      Vymazat
    2. Trefil jste to přesně. Dovoluji si, ve vší úctě poopravit bod druhý. Sralbotka se obklopuje Židy: Dienstbier, Marksová... a dál přesně Váš text...
      až na ty neomarxisty souhlasím.
      I když- i Žid může být neomarxistou....

      Vymazat

Reklama