Reklama

.

.

středa 30. listopadu 2016

267 vteřin hrůzy

Ivo Kreishofer
30. 11. 2016  blog autora

Dostal jsem od kamaráda video, které mnou otřáslo. Sám je komentoval: Přeposílám s tím, že jsem vydržel jen do první popravy.
Co bylo obsahem videa? Rychlé odsouzení zajatců Daeše a jejich krutá poprava.

Kati v bílých overalech je zavedli do jateční místnosti opatřené kanálovými mřížemi a háky, a tam, každému odsouzenci zvlášť, se svázanýma rukama vzadu a nohama, podřízli tepnu na krku a nechali ho vykrvácet. Některé rovnou do kanálu, jiné pověsili na hák za nohy a spektakulárně podřízli.

Detailní záběry stříkající krve a zmítajících se odsouzenců v oranžových overalech byly zvlášť drastické.

S nechutí jsem vydržel až do konce a začal přemýšlet.

Bylo jasné, že jde o profesionálně zhotovené video islámského státu, mající zastrašit jeho odpůrce. Abych islamisty nepodpořil, tak jsem je nerozeslal a ani na ně nedávám odkaz.

Jde totiž dobře promyšlený útok na naše civilizační vědomí od muslimů, kteří jsou zvyklí tímto způsobem, v souladu s koránem, zabíjet ovce, kozy atp., není to pro ně žádná odpuzující podívaná. My na takovéto způsoby zvyklí nejsme, a tudíž je to pro nás horor.

Ale ouha.

Vidět zabité lidi, oběti havárií, ale i válek je pro nás naprosto všední, je to dokonce obsahem každodenních zábavných televizních pořadů. Ty nás mají uvyknout na smrt, i když v poněkud decentnějším šatu. A hlavně přivyknout následkům aktivit tajných služeb v žoldu nejmocnějších kruhů planety. Tzv. teroristů.

Nepočínají si ta naše media v podstatě stejně jako islamisté?

Je člověk, jemuž utrhne mina nohu a vykrvácí kvalitativně něčím jiným, než zahynuvší onou rituální vraždou?

Je člověk raněný do břicha či uhořelý v tanku také kvalitativně něčím jiným?

Je pilot sestřeleného letadla, pěšák či dělostřelec zasažený střelou či střepinou kvalitativně něčím jiným?

Je člověk zasypaný ve sklepě či poraněný raketou či dělostřelbou, např. v Donbasu, kvalitativně něčím jiným?

My se však bojíme islámu právem, bojujeme s touto invazivní náboženskou doktrínou už přes tisíc let. Zastrašit se ale nedáme. Uvědomujeme si, že islám zahubil v průběhu staletí miliony lidí. Jeho tažení do Evropy i Asie demonstruje přednáška Billa Warnera, kterou můžete vyslechnout i v češtině.

Udělejte si čas, pusťte si video: http://www.osacr.cz/2014/10/01/proc-se-lide-boji-islamu-brno-ceka-exkluzivni-prednaska-billa-warnera/

A teď můžete začít přemýšlet o tom, co byste mohli udělat, jak ubránit sebe, svou rodinu i svou vlast.

Ivo Krieshofer




14 komentářů :

  1. Rituální zabíjení zvířat je i židovská tradice, mimochodem stále živá. Na to bychom neměli zapomínat. Barbaři jako barbaři...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A začneme tím jak to, že v zákoně jsou výjimky a umožňují rituální zabíjení zvířat, ha. Zakažme to, kdo si to přeje a jak to zařídil, jak skryl. Navrhuji veřejné referendum o zákazu rituálního zabíjení zvířat v Čechách a prodeje masa rituálně zabitých zvířat. Jsem si jist, že 99.9% procent národa je proti rituálnímu zabíjení zvířat. Jak si to, to 0.1% zařídilo? Asi pomocí peněz a naší slabou morálku.

      Vymazat
    2. Technicky je halal a koshér porážka zvířete úplně stejná, ale židi kolem toho dělají více rituálních cirátů. Zatímco halal vyhovuje podřízne-li zvíře libovolný muslim, žid nebo křesťan. U pejzatejch to musí být speciální rabínem certifikovaný řezník nazývaný v jydyš "šochet". Jinak když židi nemají dostupné koshér maso, pak mají dovoleno kupovat halal maso.

      Vymazat
    3. Mně přecejen vadí víc ta jejich židovská mužská obřízka,kdy trvale zmrzačí malé bezbranné a nevinné,směji se, dítě,které se prostě nemůže bránit. Jakým právem?

      Vymazat
  2. Vražda bezbranného je před tváří boží vždy jen vražda a zločin. A je jedno jestli je to podřezání svázaného ubožáka nebo v sedě u počítače na dálku řízeným dronem přes půl zeměkoule. Vražda je v očích božích vražda a žádné kecy a výmluvy jí neospravedlní. Búh měří spravedlivě všem a účtuje ať tady nebo po smrti všem a nikdo před ním neuteče ani se neschová a ani se nevylže. Každý před ním stane v plné nahotě a bez podplacených advokátů. Každý se bude zodpovídat za sebe a sám. V očích božích je i zbytečná smrt zvířete zločin neboť i to jsou jeho děti a výtvory. Nic nebude zapomenuto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemnělo by to být v očích Boha, ale v NAŠICH
      Spoléhat se na Boha nebo jakékoliv vyšší bytosti je projev zbabělosti.Přesouvání vlastní zodpovědnosti na někoho jiného. Prostě zbabělost. Nezabíješ pán to zařídí.

      Vymazat
  3. Ale teď trochu vážně. Nejsem věřící a proto se na zabíjení dívám trochu jinýma očima. Příroda nás obdařila o trochu vyšší inteligencí a pudem sebezáchovy. Do něj patří i pud o zachování vlastního druhu. Proto je většina lidí chránit své děti i za cenu obětování vlastního života.
    Islám nám nedává moc na výběr. Buď konvertovat k islámu, nebo zemřít. Ale ani přistoupení na tuto víru nemusí znamenat konečnou. Pokud se již dnes navzájem podřezávají šííté a sunité, nebude jednou někdo selektovat muslimy na ty správné, snědé a na ty nižší kategorie, bílé? Nevíme. Ale s jistotou to nemůže říct nikdo. Proto by jsme měli odložit víru a chovat se, jak nám velí naše pudy a zbytek zdravého selského rozumu. Bránit se islámu, i za cenu vlastního života.

    OdpovědětVymazat
  4. Budu odsouzen, je mi to jasné... Vždy jsem ,,bojoval" podle pravidel s ,,otevřeným hledím." Jestliže nepřítel ( nechápu tu polistopadovou změnu ve vojenské terminologii- protivník. Protivník může být ve fotbale, nebo šachu. Ve válce je vždy nepřítel), jestli-že tedy nepřítel nerespektuje základní pravidla ozbrojeného střetu, necítím se vázán respektem k němu. Takže co? Dostanu ,,bojovníka" (chápej zbabělce, kryjícího se za ženy, děti, nevinné... a je vraždící)IS, nebo jiné organizace. Chceš k Alláhu? Svlíknu jej do naha a hodím svázaného hladovým prasatům. To bude pro něj skutečně mučednická smrt, jen nevím jak to bude s tím rájem a těmi pannami. Jestli se do mne teď pustí sluníčkáři, pseudohumanisté, pravdoláskaři a jim podobní. Kdybych v jiné souvislosti vzpomněl film ,,Vyšší princip." Ne- souhlasili by jste se stěžejní myšlenkou toho filmu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsi žoldák, souvěrec, zrádce, zmrd, havloid?
      Vždyť proti těm druhým nic nemáš, v podstatě jsou stejní jako ty, proto je zabíjíš jenom z povinnosti rámci pracovního procesu.
      Takže protivník.

      Vymazat
    2. Když to uděláš,budou proti Tobě válčit až do konce,protože každá smrt v boji je lepší něž ta,kterou Ty jim slibuješ. Sorry, řeknu to chytře: Mysli.

      Vymazat
    3. Nesouhlasím se 17:55. Je příklad nějakého generála bojujícího z muslimy. Nějaká skupina muslimských vrahů (žoldáci) se vysmívala své popravě a těšili se do nebe a tak generál nechal přivést prase to zabili a kulky namočili v prasečí krvi, před očima těch nelidských zmetků. A tu se začali svíjet škemrat. Soucitu netřeba nejsou to lidi, skutečnému člověku zůstane svědomí, které nemůže přehlušit dogmatismus. Všechny popravil až na jednoho, kterého nechal žít, aby mohl souvěrcům říci co viděl. No a pak už si nedovolovali a báli se a země měla dlouhý čas od nich pokoj. Dogmatismus lze šikovně využít.

      Muslimům, kteří jsou ukáznění nevyžadují právo šaría a jejich víra jim nezničila svědomí, tak těm Alláh žehnej.

      Vymazat
    4. Vlad III. (Dracula, Vlad Tepes,tedy "Napichovač,Kníže narážeč") narážel nepřátele na kůl,protože vyrůstal mezi nimi a znal jejich krutost a psychiku. Žil 1431 - 1477 a válčil s Osmanskou říší. Tehdy nejen tím dost uspěl a je považován Rumuny a Bulhary za hrdinu ,ale ne natolik,aby muslimům zabránil ho porazit. Dnes je ale už třetí tisíciletí a především neexistuje tak mocná státní a tedy plně organizovaná islámská válečná síla,pouze nějaký nevýznamný a mezinárodně neuznaný Islámský stát,který asi už i existenčně končí. Provádí ale zbabělé teroristické útoky,protože doba to umožňuje a těmi by se nejen mstil.

      Vymazat
  5. Každý by měl vidět jak uřezávají lidem hlavy zaživa,protože je asi už nutné poznat nepřítele. Viděl jsem několik takových videí až do konce a mohu si blahopřát,protože teď raději zemřu v boji než být tomu vystaven.

    OdpovědětVymazat

Reklama