Reklama

.

.

čtvrtek 17. listopadu 2016

Je zapotřebí adekvátní ochrany hlavy státu a státních symbolů před urážkami všech současných i budoucích pseudointelektuálů,hulvátů a psychopatů! Sledujme jmenovitě, kdo nově předložený zákon podepsal a kdo svůj podpis odvolá. Budou přece volby do parlamentu!

17.11. 2016
Skupina 64 poslanců za parlamentní kluby KSČM, ČSSD, ANO a Úsvit přímé demokracie navrhuje vrátit do trestního zákoníku trestný čin „hanobení prezidenta republiky“. Podle návrhu zákona bude hrozit pachateli až roční vězení.Podle  poslanců, kteří návrh předložili, není „postih za takový trestný čin nijak drakonický, je spíše výchovného charakteru.“

Zdroj:http://www.lidovky.cz/poslanci-vraci-trestny-cin-hanobeni-prezidenta-hrozil-by-az-rok-vezeni-13m-/zpravy-domov.aspx?c=A161115_120319_ln_domov_ELE

„Návrh zákona je dělaný kvůli prezidentu republiky jako funkci, nesouvisí se současným prezidentem,“ dodal poslanec Zdeněk Ondráček a poukázal přitom na skutečnost, že Miloši Zemanovi končí mandát již v březnu 2018. Případná změna předpisů by se jej proto dotkla pouze okrajově.

Součástí návrhu je ovšem apel předkladatelů na bezodkladné zavedení nové úpravy. „Navrhuje se, aby zákon v Části první (změna trestního zákoníku - pozn. red.) nabyl účinnosti již prvním dnem druhého kalendářního měsíce následujícího po dni jeho vyhlášení,“ stojí v dokumentu (celý návrh včetně důvodové zprávy si můžete přečíst zde). Zbylá část, která mění přestupkový zákon, by měla nabýt účinnosti spolu s ním v červenci 2017.

Hanobení prezidenta

Hlavu státu chránil už zákon na ochranu republiky z roku 1923. Za socialismu bylo hanobení republiky a jejích představitelů trestným činem s až dvouletou sazbou odnětí svobody. Paragraf o hanobení prezidenta byl z trestního zákoníku vypuštěn až novelizací z roku 1997.
„Ta společenská škodlivost je vyšší. Vycházím z toho, že prezident je nejvyšším ústavním činitelem České republiky a je na orgánech činných v trestním řízení, aby posoudily, zda se v daném případě jedná o trestný čin nebo přestupek. Je to standardní proces,“ doplnil Ondráček.
Poslanci, kteří předložili návrh
KSČM:
Alexander Černý, Gabriela Hubáčková, Jan Klán, Pavel Kováčik, Vladimír Koníček, René Číp, Miroslav Grebeníček, Vojtěch Filip, Milada Halíková, Stanislav Grospič, Hana Aulická Jírovcová, Jaroslav Borka, Václav Snopek, Karel Šidlo, Marta Semelová, Marie Pěnčíková, Ivo Pojezný, Leo Luzar, Jiří Valenta, Josef Nekl, Miroslav Opálka, Alena Nohavová, Stanislav Mackovík, Josef Zahradníček, Josef Šenfeld, Květa Matušovská, Zdeněk Ondráček

ČSSD:
Jaroslav Foldyna, Zdeněk Syblík, Pavlína Nytrová, Miroslava Strnadlová, Richard Dolejš, Marie Benešová, Markéta Wernerová, Jaroslav Zavadil, Ladislav Velebný, Zuzana Kailová, Jaroslav Krákora, Stanislav Huml, Vítězslav Jandák, Jiří Běhounek, Dana Váhalová,

ANO 2011:
Zdeněk Soukup, Zuzana Šánová, Vlastimil Vozka, Milan Brázdil, Stanislav Pfléger, Pavel Plzák, Stanislav Berkovec, Jana Lorencová, Bronislav Schwarz, Josef Hájek, Martin Sedlář, Josef Kott, Pavel Čihák, Margita Balaštíková, Bohuslav Chalupa

Úsvit:
Marek Černoch, Olga Havlová, Jana Hnyková, David Kádner, Martin Lank

Nestraníci:
Petr Adam, Karel Fiedler

Zdroj:http://www.lidovky.cz/poslanci-vraci-trestny-cin-hanobeni-prezidenta-hrozil-by-az-rok-vezeni-13m-/zpravy-domov.aspx?c=A161115_120319_ln_domov_ELE
V současné době se údajně:
Předsednictvo ANO se distancovalo od návrhu novely o obnově trestného činu veřejného hanobení prezidenta. Předseda vlády a ČSSD Bohuslav Sobotka dnes prohlásil, že návrh by vrátil Česko o 27 let zpět. Někteří ze šesti desítek poslanců v reakci na to možná odvolají svůj podpis pod poslaneckou novelou. Jsou tomu nakloněni spíše zákonodárci ANO, oslovení sociální demokraté to neplánují.

80 komentářů :

  1. Socdemáci to budou plánovat až před volbami, jak je u nich zvykem. Zubatá pleš by mněla již zkončit. Je to sráč a poserplína.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak odvolat ho nejde, a hanobit také ne? Tak to už je tedy fakt moc. Teoreticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak chceš odvolat někoho, koho zvolil národ přímo, imbecile?

      Vymazat
    2. Přímo tím národem?

      Vymazat
    3. Jak "moc"? Zeman je beztrestný a nezodpovědný! Pouze toho nevyužívá! A měl by! Místo hole by měl nosit pořádnýho Mausera K98k a každý havlidní podsvinče co si o něj otře svůj špinavý rypák složit ranou mezi vočiska!

      Vymazat
    4. Na změnu jsou řádné volby, když nemůžu urazit úředníka, ani náznakem, nemohu policajta, nemohu soudce, je snad prezident méně? Kde je naše národní hrdost, kde je naše slušnost? nebo jsme snad stádo prodejných prasat, že bychom se takto měli vzájemně chovat?

      Vymazat
    5. To by tady bylo asi jako v Rusku a to asi nikdo tady nechce.

      Vymazat
    6. Kdyby byl prezident státu volen doživotně nebo třeba na dvacet let,došlo by Vám to? Někomu stačí těch pět. Pochybuji,že by prezident neměl zákonnou obranu proti přímému napadení slovně a pochybuji,že by ji nepoužil. Tady totiž nejde o to, tady jde o něco naprosto jiného. Tady jde o to,že nesmíte proti němu nikde a nikdy nic říct.

      Vymazat
    7. Na prezidenta nenadávám,
      ale ani jej nechválím :

      Jako člověk,který se pohyboval roky ve vysoké politice, má také "máslo na hlavě."

      Část svých chyb a omylů popsal ve své knize
      "Jak jsem se mýlil v politice" a já osobně si pamatuji i jiné mýlky tohoto dědy vševěda:

      A/
      Zoufalí majitelé rodinných domků v Matiční ulici se obracejí na odpovědné politiky - vládli socani,aby zakročili proti nepořádkům a vandalizmu nájemníků ze sousedních činžáků.
      Výsledkem bylo postavení a zbourání zdi,některé domky snad byly vykoupeny od majitelů...
      Vybydlené činžáky byly strženy,nájemníci dostali nové bydlení...

      B/
      Investiční pobídka pro firmu Panasonic v Hranicích na Moravě :
      Socani byli v této době největší propagátoři tzv. investičních pobídek a dnes jsou největší kritici stavu, kdy většina zisků odtéká ke svým zahraničním vlastníkům a korporátní daň je pro ně oblast sience fiction...
      Získávání pozemků a jejich odkup od tehdejších vlastníků bylo povýšeno nad zákon jako "státní zájem."
      A tak došlo k tomu, že se jedna majitelka šprajcla proti nabízené ceně a nechtěla prodat
      (kadeřnice z Hranic).
      Tak za ní vyrazil i náměstek tehdejšího hocha,který to myslel upřímně, aby jí domluvil...

      A děda vševěd se k tomu neopomenul vyjádřit v tom smyslu, že si přeje do budoucna méně takových
      "kadeřnic" a více investic.
      Za doby svého vládnutí se socani s pojmem, jako soukromé vlastnictví vůbec nezabývali...

      A dnes jsem si přečetl jinde,
      že prezident velmi uvítá případnou novou velvyslankyni USA.
      Asi jen proto, že je to bývalá manželka Trumpa,
      jinak o ní nic neví, zřejmě ani to, jaká to byla hamižná mrcha, když se s Trumpem rozváděla, což Trump popisuje ve své knize "Umění návratu".

      Takže se spíše kloním k tomu,
      že tento, s úctou opěvovaný prezident, už ztrácí soudnost.
      Nikomu mé názory nevnucuji.

      Tečka.

      Vymazat
    8. 21:59 - hovno v Rusku, tam si tlamu taky kdekdo otevře a ještě žije! Měl jsem na mysli skutečně civilizované země, jako býval Irák než ho rozmrdali USAmanský barbaři. Tam pan Saddám měl velkou autoritu a uměl si ji obhájit! Když se tak objevil vlastizrádněj kriplik jako u nás Herman tak ho odprásk osobně přímo na zasedání vlády! Každý občan při setkání s ním smekl a přicházel pokorně aby políbil jeho plece nebo ruku! A ne jak zdejší hýkající divošskej xindl z pravěku co si dovolí i hodit vajíčko! Na to by měli prezidentovi hoši ihned obratem vrátit vajíčko typu F-1!

      Vymazat
    9. Takové přiblblé názory si nech pro sebe.
      Soudnost ztrácíš jenom Ty.Tobě se líbí ty
      hulváti,kteří sprostého dlaždiče svými rá-
      doby kritikami bezproblémově odsunou někam
      daleko za sebe.Hulvát nemá vůbec právo ně-
      koho kritizovat,je jedno,jestli je to du-
      chem chudý Černý nebo polský blb.
      Petr Majevský

      Vymazat
    10. Já znal osobně celou Saddámovu rodinu a jeho synům jsem rozbil nosy tak,že jim z nich tekla krev,respektive porazil jsem je oba ve rvačce,ve které na mne byli dva ačkoliv jsem byl mladší než oni. Saddám Husajn si pak vymínil na Československu,že mne za urážku jeho a jeho celé rodiny může zastřelit. Udělal to pistolí, respektive těsně před tím někdo zasáhl. On by vystřelil. Tak, tak si představujete vládce demokratického státu? Jděte se vycpat.

      Vymazat
    11. Ale plošimtě, plošimtě ty pitomej brebto 23.04 - co to tady meleš o synech Saddáma Husajna? To se ti zdálo, a probudil ses s prstem v nočníku? Ty úžasnej hrdino - přilezl jsi z hospody, a první je, že vlezeš na počítač? Kolik toho máš v sobě? Jdi raději chrápat. Takový sračky - pistole - bla bla.

      Vymazat
    12. Hmm, letěl myslím tehdy z DDR a zastavil se tajně v Československu aby domluvil podporu ke svému plnému převzetí moci v Iráku. Mohlo to být tak někdy v roce 1972.

      Vymazat
    13. Byl tam tehdy Saddám Husajn,jeho žena Sajida Talfah a jejich dva synové Udaj a Kusaj. Pokud si vzpomínám,tlumočník nám sdělil,že jejich malá dcera je někde jinde,asi se služkou někde. Takže už byla na světě.

      Vymazat
    14. Já řekl Kusajovi,že ty slepice a husy vedle nás,že on se tak jmenuje a on se na mne vrhl se skupinou dalších dětí. Rozbíjel jsem mu hubu až dokud nás nerozdělil jeho tlumočník,který stál na mé straně, ale potom mne přišly mučit jeho osobní stráže,přivázaly mne ke stromu a házely na mne své nože. Měl jsem, v sobě několik děr,směji se, dost to bolelo i protože mi svázali ruce za zády drátem. Ještě před tím ale Kusaj volal na pomoc svého staršího bratra Udaje. Tak jsem mu rozbil nos také a oba běželi k Saddámovi a své matce plakat. Nejlépe se zachovala ona,protože byla alespoň navenek nestranná a vyžadovala od nich aby se chovali jako muži a neplakali jí pod sukní. Saddám Husajn se projevil jako velmi psychicky labilní a několikrát omdléval. Skoro zpanikařil a dokonce nebyl schopen jakkoliv mluvit nebo komunikovat. Nakonec si vymínil mou smrt jako pomstu za urážku vlastní a své celé rodiny a vyhrožoval přerušením mezistátních vztahů s Irákem. Vojáci volali centrum v Praze a bylo jim to umožněno. Jediný důstojník z asi tak deseti ,nesouhlasil. Svině Češi mne předhodili Husajnovi aby mne zastřelil,v zájmu celého Československa. Pokusil se o to plně. Ale ještě když mne mučila jejich ochranka,přišli mi pomoct dva čeští vojáci ale neozbrojení,respektive jen noži ačkoliv irácká ochranka měla i střelné zbraně a žádali přestat s tím. To musím uznat. Bylo to naposled,tehdy,co mne jacíkoliv Češi bránili, už nikdy poté se nestalo,že by Češi byli na mé straně. Nedivte se,že už jsem Čeň (Czeni). My si asi fakt "nesedneme" ,navzájem.

      Vymazat
    15. Já to dokončím: Zasáhly vesmírné civilizace nad našimi hlavami,tehdy. Češi mne nechali popravit a ani se nesnažili tomu bránit.

      Vymazat
    16. Jednou snad pochopíte,jak fungujeme,jak došlo k válce proti Iráku,ve které,respektive v jejíž přímém důsledku byli tito tři viníci usmrceni,tedy Kusaj,Udaj a popraven Saddám Husajn.My neodpouštíme,jednoduše protože k tomu nemáme důvod. Nejsme křesťany,pokud to třeba někoho napadlo. Jsme vesmír. Vaše zákony a vaše tzv. morální pravidla pro vesmírné civilizace neplatí,samozřejmě, ale platí všeobecně Vesmírné zákony,které jsou vyžadovány respektovat bezpodmínečně a plně. Já jsem samozřejmě pozemšťan,směji se,mimochodem,kdyby si snad někdo myslel,že může zneužít toho,co vám sděluji,proti mně. Ale jsou tu i bytosti z vesmíru,které už jednají. Mají už na to nějaké zatím dost malé právo ale mají. Dovolil sis příliš,Saddáme a i vy Kusaji a Udaji. Vina byla tehdy jen na vaší straně a přesto jste vyžadovali mou smrt a snažili se ji vykonat. Neodpustili jsme to a nebylo by to ani správné. Narazili jste na skálu,směji se. Nezajímá nás nějaký muslim nebo Arab,respektive nějaké jejich "psychické" problémy. Zajímá nás pravda a spravedlnost a pokud je nebudete respektovat ,budete k tomu donuceni nebo budete alespoň potrestáni. Buďte rádi,že se mnou máte kontakt,protože znám informace o vesmíru,které jsou zásadní. Pomohou vám všem. My bráníme Česko a Slovensko a v jejich budoucím zájmu celou V4.

      Vymazat
    17. Dyskutujete mimo mysu.
      Zadny dilema nejni a nebude.
      PAC, svobodu , slusnost , lidskost , normalnost ZNEUZIVAJI , POTOM ZBYVA JEN JEDINA CESTA !
      Hyenam kost v hladomorne. Hyenam prislusne zachazeni ...A co jineho si zaslouzi...???
      HOWGH. Zbyva nam ,protoze nam nedali jinou moznost!!

      Vymazat
    18. Vy s tím Husajnem byste asi měl požádat o jinou medikaci. Ta současnná nezabírá. Pokud to nezabere, tak snad i eutanázie by byla řešením. Ale díky těmto blábolům jsem se podíval na data ohledně Saddáma. ☺

      Vymazat
    19. Víte, ignorujete existenci vesmírných civilizací ,které přibližně zrovna v tom roce 1972,účinně zasáhly a změnily lidské dějiny. Já myslím,že ignorovat něco takového není správné a ani zdravé. A nepomůže vám to.

      Vymazat
    20. ..... To město,ve kterém se to odehrálo,začíná na písmeno M a končí na E a celkem má osm písmen. To místo,na kterém se to stalo,to už neexistuje,protože nájezd na starý most byl zasypán,"ustoupil" nové silnici,ačkoliv tak radikální řešení nebylo potřeba,škoda,bylo to krásné.

      Vymazat
    21. 10:26 - to jsou jen negři! Negři to jsou! A ty Čeňku jsi pouze buzerant a navíc negromil - zkrátka dělaj ti dobře hodně dlouhý čurky v tý tvý tlamoprdeli, víš? Voni tě choděj mrdat a ty aby sis tu hanbu před sebou samým nějak zdůvodnil a nemusel se zabít, tak si si vytvořil takovou schizofrenickou představu že to jako nejsou negři s nadměrnými čůráky, nýbrž "mimozemské civilizace", které ti pomocí "speciálních portů" implantujou přímo do mozku mimozemskou inteligenci:)))

      Vymazat
    22. oprava: čůráky

      Vymazat
    23. 0:10 - tebe tantrická homobuzno by měl mít právo zastřelit každej! Co "právo"!? Povinnost! :))))

      Vymazat
  3. Socani končí, dopadnou jako ODS.
    Bohouš je pohřbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zubatá pleš skape a s ním i protilidoví a antidemokratičtí soc. demokrati! Volím Okamuru a jeho partaj!

      Vymazat
  4. To, že někdo bude hlasovat proti tomuto zákonu, neznamená vůbec nic!!
    Osobně já jsem například přesvědčen, že nemáme aktuálně vhodnější osobnost na prezidenta než je Miloš Zeman, a taky všechny ty útoky na něj ze strany "jemnocitných" havloidů mi připadají nechutné, sprosté a se všemi dalšími věcmi kolem i vyloženě trapné,

    ale já bych pro žádný podobný zákon stejně ruku nezvedl. Myslím si totiž že podobný zákon tento problém určitě ani náznakem nevyřeší a jenom přidá další pravomoce už beztak skrytě policejnímu státu, které se budou nejspíš čím dál víc zneužívat pro úplně jiné účely, než se při jejich schvalování zdůvodňovalo.

    Je to blbost a jenom zviditelňování těch, kteří pro spravedlivý a hunánní stát nedělají nic v opravdu důležitých věcech.

    Tato garnitura musím být vymetena celá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom dodávám aby bylo jasno, zpochybňuji hlavně to, co je v titulku tohoto článku:
      "Sledujme jmenovitě, kdo nově předložený zákon podepsal a kdo svůj podpis odvolá".
      Jsem si jist že tohle o ničem nevypovídá,
      právě z důvodů mnou výše uvedených.
      A to přesto, že se mi hanobení hlavy státu a ostatních státních symbolů naprosto hnusí.

      Vymazat
    2. Asi jste nebyli v USA,tam za vycurání u cesty 20 dol.pokuta,za pití piva na ulici až 50 dolaru a to není vše

      Vymazat
  5. Sofistikované útoky zakalit a je jich hodně...nějaké plky lidí neřešit+presstituty,sráči.

    OdpovědětVymazat
  6. V podstatě nechápu, o co lidem tady, diskutérům jde. Sprosté a perverzní nadávky prezidentovi republiky je odporné svinstvo, a hajzlové, kteří to začali provokovat, a tím myslím například server novinky, kde denně předhazují prezidenta sprostým diskuzním čůrákům, protože pro pár duševně nemocných čůráků je to nepředstavitelný blaho, a jejich sprostý příspěvky vydělávají zmrdům v redakci novinek a všude, kde jsou diskuze povolené, prachy. Paradoxní na tom je, že když jsou články, kde by bylo možno urážet nějakýho Gejzu nebo bukvici, tam je diskuze zablokována, protože Gejzům ani bukvicím se nedávat nesmí, to by si prasečí novináři nedovolili -proč? A prezidentovi se nadávat smí - jak to? Takové poměry je nejpitomější svinstvo, který není v žádné jiné zemi. Tak - cigošovi nadávat nesmím, na to je paragraf, a ani pohádka o kocouru Mikešovi neobstála, a prezidentovi nadávat smím? ČR se stala jednou z nejblbějších zemí na celém světě. Jsme jen pro ostudu, a celý svět z nás má srandu. I s těma dalajlámama a brady a podobně. Pitomci, jaké svět neviděl. Nepochopitelné poměry - nebo vám to přijde logické a správné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud není Bohem,je člověkem,alespoň podle té jeho postavy,směji se.

      Vymazat
    2. Ahoj blbečku 21.22 - vlezl jsi už i sem? Hloupej posero, nepleť se mezi dospěláky, když nemáš co říci, a jdi si číst Ferdu Mravence, na to intelektuálně stačíš. Nasměješ se mnohem víc, než když zkoušíš kurvit diskuze svýma blbinkama.

      Vymazat
    3. MÁTE 100% pravdu!!!! Chovanec chystá zákony o zákazu kritizovat islám, cikány, parazity, teplouše a jiné ... ale prezidentovi se smí nadávat beztrestně??? Kde to jsme. Za namalování pár tykadel na plakát se u nás dává vězení, žumpa a bezdůvodné urážky hlavy státu se cení??? Stydím se za naše politiky, kam to přivedli. A ta verbež to své chování nezmění a nezmění!!!!

      Vymazat
    4. 21:22 - to ty by ses ke mě směl jenom plazit, Čendo! A žádný líbání ruky - jen boty! abys mě nenakazil. Beztaks od těch negrů co ti choděj jebat prdel dávno chytils AIDS ....

      Vymazat
    5. Naprosto s Vámi souhlasim !! Je hnus a svinstvo, že se hanobi president a ze ti hnusni ubožáci co mu nadávají ví , že jsou beztrestni ! Tento kdysi " slušný " stat je opravdu - Promiňte - opravdu v pr .de. li ! Dnes a denne je mi ze stavu věci v republice na zvraceni a za všechen ten hnus, který tu je více jak 26 let, odpovídají hnusaci politici , kteří tento stát dostali tam , kde ted je , v hnusne , spinave stoce !!!!! Byt
      mladší , tak uvazuju s rodinou o emigraci. .
      H.

      Vymazat
  7. Naprosto souhlasím s tím, že za hanobení a ničení státních symbolů by měly být řádné "pálky". Věci se nemohou bránit, a má-li s nimi někdo až takový problém, ať se vzdá občanstvi, nebo emigruje. U osob je to samozřejmě komplikovanější. Tam by měla být hlavním měřítkem míra hanobení. Neni přijatelné, aby soud vloupání, krádež a zničení, např. standarty, označil jako nerozvážnost, případně přstupek. Šlo přece o plnoleté osoby, které se asi nehájili právní nezpůsobilostí. U hanobení osob jde spíš o dokázání skutku, třeba video záznam a míra hanobení. Směrovaná lež a pomluva/ tam by bylo vhodné, aby dotyčný prokázal/, vulgarita a silně hrubá vulgarita, a zřejmě i recidiva. V tomto případě by byla vhodná stupňovaná pokuta, podmínka iněkolika měsíční až ta jednoletá vazba. Nakonec, když mohl jeden občan sedět za "tykadla", navíc rozhodnutím osoby blízké, proč tímto neadorovat rovnost před právem. Zde by bylo určitě vhodné zpřesnění, i když zákon na to i teď pamatuje, A nemusí se to vztahovat pouze na prezidenta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile začnete vytvářet jakoukoliv "nedotknutelnost" jakékoliv osoby,stane se z ní diktátor. Síla demokracie spočívá v projeveném názoru lidu. "Neexistuje prezident,neexistuje Vláda ani Parlament", EXISTUJE VLÁDA LIDU,které vše podléhá. Tak zní Ústava Česka ,respektive to je její podstatou.

      Vymazat
    2. Pokud smím kritizovat prezidenta, tak proč ne jiné politiky (viz kauza tykadla), cikány, migranty, podivné menšiny ... atd. ???? Že by by to bylo účelové??? Šláfenberga bychom také mohli urážet a nadávat mu???
      Něco jiného milí zlatí je totiž oprávněná konstruktivní kritika a něco jiného hnusné a bezdůvodné urážení. Když se někdo chová jako kanál, patří do kanálu a ne mezi normální lidi.

      Vymazat
    3. Prosím vás 21.27 - nežvaňte tady o diktátorovi!!! Kdyby nějakej prašivej hajzl nadával vašemu otci, dědovi, synovi, tak sprostě, perverzně až úchylně, jak se tady vybíjí někteří diskuzní čůráci, protože si myslí, že jsou schovaní, určitě byste udělal všechno, abyste je dostal před soud, nebo byste jim vlastnoručně urazil palici. O nic jiného tady nejde, tak zase do toho nepleťte vrcholovou politiku, a diktátorství a podobné pitomosti. Pan Zeman je shodou okolností prezident, a kdyby byl obyčejný občan, nikdo by mu sprostě nadávat nesměl, a o to, a jen o to tady jde. Zkuste si otevřít držku na úřednici úřadu práce za přepážkou a vysolíte pokutu jen to hvízdne - taky jsou úřednice, a všechny ty byrokratický vši, diktátoři? Policajtovi nadávat nesmíte, i lékaři chtějí status veřejného činitele, i učitelé - a prezident není veřejný činitel? To byste viděl, kdyby byl býval zvolen prezidentem ten šišlavej šlechtickej parchant, už by dávno byl trestní paragraf o urážce prezidentského majestátu na světě. To, co se tady v ČR děje, je jen ukázka odporného českého pokrytectví, které už má chorobné rozměry.Asi jsme nejodpornější pronárod na světě - pohrdají námi i Japonci, kteří zde podnikají, i Vietnamci - nikdo nechápe, jak odporně smíme nadávat svým státním představitelům, a dokonce to považujeme za svobodu, na kterou si nechceme nechat sáhnout. Jak nesvéprávní blbci. Jen bláznům v kleci lze prominout urážky kohokoliv, protože mají status blbce a magora, a neuvědomují si, co činí. Chtějí snad status blbce a magora všichni Češi?

      Vymazat
    4. Je rozdíl mezi pomluvou a nadáváním a mezi nadáváním na někoho někde a jemu přímo do očí. Úřednice by to totiž nemusela psychicky vydržet a jde o přímou ochranu jejího zdraví a pracovní činnosti. Podobně s povinným respektem vůči někomu,protože je nezbytný k výkonu jeho zaměstnání. Ale pokud vezmete lidu možnost sdělit svůj názor a svobodně,pak nakonec bude revoluce. A víte proč? Protože lid nebude mít tu svou už mnohokrát vybojovanou svobodu,po které tak moc touží,že pro ni i obětuje své životy. Lid nechce diktátory,protože chce vládnout sám a "hlas lidu,hlas Boha",tedy,logicky.

      Vymazat
    5. Jo - takže -jestli jsem správně pochopil vaše vzácné myšlénkové pochody 21.52 - tak bych k tomu podotkl, že český lid vždy respektoval své prezidenty, a nikdo necítil potřebu jim sprostě nadávat. Ta potřeba se dostavila až s tou zhovadilostí, které se říká internetová publicistika a možnost diskuzí.Pro psychopaty a ukřivděné potrefence pravý ráj - a ta slast moci sprostě a perverzně nadávat dokonce prezidentovi státu. Takže chcete říci, že když nedovolím v jakémkoliv provedení oplzlé nadávky prezidentovi, bude revoluce? Takže vážený - takzvaný lid, který cítí potřebu na diskuzích nadávat perverzně a oplzle, není vůbec žádný lid, ale sprostí magoři, a klidně je nechám zavřít do blázince, protože nemůžou být normální. Takoví lidi doma ve skrytu počítače nadávají, protože potřebujou sdílenou nenávist, a pak některýmu z nich hrábne, a někoho venku zastřelí, nebo pobodá. To dělají přesně jen tihle magoři. Proč každý "lid" necítí potřebu prezidentovi sprostě nadávat, naopak se jim to hnusí, a když se jim to hnusí, čelí nadávkám těch nemocných prasat i oni, tak se diskuzím vyhýbají, proto máte pocit, že na diskuzích se projevuje začátek revoluce. Ne - vážený - slušní lidi už se těmto chorým sletům nevychovaných čuňat vyhýbají, proto máte pocit, že čuňata převládají, ale tihle ubožáci nikdy žádnou revoluci nezprostředkujou, to vám garantuju. A jestli považujete možnost sprostého a prasečího chování za vybojovanou svobodu, kam patří i čmárání po fasádách a kopání na hřbitovech do pomníků, tak byste potřeboval, aby vás nějaký osvobozený magor co nejdřív venku nakrmil jen tak kudlou - nemyslím přímo zabít, ale pěkně pobodat, abyste si užil nemocnice. Svoboda projevu -ne? Taky jim to nesmíme vzít? Nezlobte se, ale vy se buď hádáte pro hádání, nebo jste nemocnej - jinak to není možný. Takový názor - obhajovat sprostotu a oplzlost kvůli strachu z revoluce - no tohle že je normální?

      Vymazat
    6. Já myslím,že reagujete na někoho jiného,nejspíše na sebe,kolego. A jestli "český lid vždy respektoval své prezidenty a nikdo necítil potřebu jim sprostě nadávat",byl buď vždy blbý a slaboduchý a nebo byli ti prezidenti respektuhodni. Lid se vyvíjí jako i vše se stále vyvíjí a argumentovat nějakou historií ,to a zase, prostě je slaboduché. Přehodnoťte své uvažování a pak zase ahoj.

      Vymazat
    7. Jo a vy se jděte někam vyvíjet, protože kvákáte nesmysly a sračky. Odhalil jsem vás - hádáte se pro hádání voni intelektuále, a došel vám argument, protože musíte uznat, že názor, že pokud nedovolím sprostým poserům a různým magorům sprostě nadávat prezidentovi republiky, vypukne revoluce, pak žvaníte blbě, jako když kráva sere a maluje. A jestli tvrdíte, že kdo necítí potřebu nadávat prezidentovi je slaboduchý, nebo blbý, tak je jasné, že jste sám mizernej hajzl a posera, a někde na novinkách lezete taky sprostě nadávat, a tady na NR mudrujete. Říci něco tak blbého, jako že když nenadávám prezidentovi, tak jsem blbec, může jen vypatlanej magor.Ano, máte pravdu. Přece nebudu házet perly svini. Mějte se.

      Vymazat
    8. Vše je to o lidech, jejich výchově, reakci na stres a frustraci. Že doba a možnosti se "vydovádět" na sociálních sítích nepostihuje jen "nás dole" ale i "inteligenci z kavárny", zjistíte z jejich blogů. Nemusíme se po nich opičit. Slovník Peczinského, Pavla Novotného, D.Černého a hodně jiných nemusíme používat. Možná pak nejen oni pochopí, kdo je ten "póvl".

      Vymazat
  8. Je to hloupý a zbytečný zákon, je to dvousečné. Slušný člověk to nedělá a hulvát se projeví a ztrapní. Zbytečný, špatný a hlavně hloupý zákon. Být na místě pana prezidenta, tak mám radost, jak jsem je "nasral tak", že se přestávají ovládat a ukazují, co je to pravda a láska v praxi. Proč je nenechat, ať se odkopou a projeví?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:54 Přesně,
      navíc kdyby dnes u nás byla soudní moc (což nejsou jenom soudci) nestranná, tak už by dávno nějaké tresty za útoky proti prezidentovi padly i při současných zákonech.

      Vymazat
    2. No na jednu stranu sice můžete mít pravdu, ale to aby se pak člověk bál jít po ulici s dětma. Jak jim vysvětlovat to sprosté vyřvávání. A doma to znovu a znovu opakuje televize a rádio, v každých zprávách, v každé diskusi, na každém programu, Je to hnus, Ať si lidi doma kritizujou koho a jak chtěj, ale na veřejnosti by to mělo být postižitelné. Když se může zakazovat kouření ve veřejných prostorách ,tak proč ne i neslušné chování.

      Vymazat
    3. 1:34-eliminovat vulgaritu je možné již dnes. V médiích je to v gesci majitele, na veřejnosti MV. Když to jde monitorovat na stadionech, jde to i na ulici a aktéři s fonetickými "myšlenkami" by jistě uvítali veřejné "zviditelnění" v kronice "znáte je". PS. tedy pokud by to nebyli jejich provokatéři ale tak daleko snad ještě nejsme.

      Vymazat
  9. V dnešním světě různých zfetovaných hovad, tzv.umělců, performerů, pomatenců, sluníčkářů, kavárníků různých odrůd, zrůd , vysokoškolských mudrců a rádo by intelektuálů, je tento zákon nanejvýš potřebný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvíli to rozšíří na ministry a předsedu vlády a když napíšeš že Sobotka je blbec, nebo zrádce, tak tě poženou k soudu a kdo půjde k soudu, o tom rozhodují šmejdi, protože je mají obsazené svými lidmi, opravdu hloupý zákon.

      Vymazat
    2. Proti žádné funkci nebudeš moct nic říct a zbudou Ti jen oči pro pláč a jazyk v žaludku.

      Vymazat
    3. A ono je pro vás tak životně důležité nadávat lidem v nějakých funkcích? Proč nikdo nezkusí zvyšovat hlas na svého šéfa v práci - a kolikrát je to pěkné hovado - a všechno si nechají zaměstnanci líbit, protože by našup letěli z práce jako namydlenej blesk. Potřebujete nějaké diskuze, abyste se vydováděli, a zanadávali si na nějakýho usmolenýho Sobotku?..."oči pro pláč a jazyk v žaludku"... a to jako proto, že nemůžu nadávat nějakýmu politikovi? Vy musíte být nemocný, jinak to není možný. Zkuste někdy při soudním jednání říci soudci nějakou nadávku, poletíte ven za pohrdání soudem, a vysolíte třicet tisíc pokuty - zkuste policajtovi, který vás kárá, říci, že je magor, a hodí vás ksichtem na zem, a nasadí vám klepeta - o co vám tady do prdele jde? Jen tak, co je pro každého usmoleného Čecha typické - nadávat, prostě nadávat, a nadávat -připravuje se nějaký zákon, a usmolenci, kteří vůbec nic neznamenají, se k tomu musí vymezovat, aby měli pocit, že něco znamenají? Proč mám skoro denně, když čtu ty blbiny na diskuzích, pocit, že jsem v blázinci?

      Vymazat
    4. Zkuste tedy žít "normálním" způsobem a nechodit na diskuse,na které psychicky ani intelektuálně nestačíte,to Vám asi pomůže.

      Vymazat
    5. 22:29 - Tak jinak, já mohu prohlásit o politikovi, že svým jednáním úmyslně poškozuje stát a snaží se dluhy dostat republiku do područí cizí mocnosti, což je v mnoha případech pravda a to už je urážka, uvedou pytel vylhaných důvodů, že tomu tak není. Už tomu rozumíte?

      Vymazat
    6. A co do toho pleteš "chození na diskuze" 22.36 - co to s tím má co dělat? Ty psychicky stačíš na čtení prasáckých nadávek na prezidenta, a myslíš si, že jsi vyhraněně intelektuální? Takové blbce mám nejraději. Tak víš co? Napiš mi sem tvoji adresu, a já ti budu psát dopisy s těmi nejoplzlejšími a nejperverznejšími nadávkami, jakých jsou schopna ujetá prasata, která cítí potřebu číst na diskuzích nadávky a psát nadávky prezidentovi republiky, aby sis početl. Můžeš prožívat ten orgazmus rozkoše, nebo co to s tebou dělá, když takhle blbě žvaníš. A pro 22.44 - nezlednodušuj si problém takovým laciným chucpe- kdo tady mluví o názoru o poškozování státu, zadlužení apod? Lžeš - každý občan má právo podat trestní oznámení na jakéhokoliv jiného občana, bez ohledu na postavení a funkce, jestliže má takové podezření a důkaz - tak nežvaň. Tady je od začátku řeč o sprostých a oplzlých nadávkách prezidentovi republiky, a to, co tady předvádíš, je přesně to typické, české, účelové - žvanit o něčem jiném, a utéci od problému. Proto je tak těžké u nás zavést pořádek a schválit zákony - řada mizerů problémy nechtějí vidět, a schválně se o nich nemluví. I proto se brodíme špínou a bordelem.

      Vymazat
    7. Že Vy jste nezažil komunisty, že jo?

      Vymazat
    8. Jste na omylu. A proto můžu srovnat tehdejší kázeň, úroveň, slušnost, řád, vkus, kulturu, sociální etiku s tímhle polistopadovým bordelem ve stylu " co můžeš urvat, urvi, a co nemůžeš urvat, zkurvi" .. a přesně tak to je. V opačném sledu - nekázeň, podúroveň, neslušnost, neřád, nevkus, pakultura, sociální negramotnost- zkrátka navoněná bída. Samozřejmě nebudu zde žvanit o značkových hadrech, banánech a toaleťáku.

      Vymazat
  10. Díky některým občanům žijeme v době, která je velmi kontraverzní, nemáme úctu ke státním symbolům, ani k prezidentu republiky. Myslím si, že kdyby se probudili ti, kteří byli ochotni za vlast položit životy, tak by se divili. Jsem rád, že náš prezident hájí nás všechny proti migraci, a podporuje dobré vztahy s Putinem. Domníváte se, že by chtěl Putin válku, když ví, kolik ve druhé světové válce občané zkusili? Nebo myslíte, že má USA dovolit obsadit vše až na hranice Ruska? Co by dělali USA kdyby si udělal základny až u jejich hranic ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžeš porovnávat USA a Rusko. USA je ovládáno nejtěžšími světovými psychopaty, zatímco Rusko je normální země.

      Vymazat
  11. V bezprávním státu, kterým ČR je, na zákonech nezáleží. Proti natistické mafii zákony nebudou nikdy použity, i kdyby je tisíckrát porušila. A proti normálním (tedy poctivým) lidem vždycky mafie nějak existující znění zákona překroutí tak, aby je mohla šikanovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Základníi článek ústavy by mněl ochraňovat stát!!!!!
    A za rozvracení státu by mněli být stíháni v první řadě politici, kteří rozdělili stát a ti co dnes chtějí aby stát byl nějakou gubernií evropské unie nebo post hitlerovského německa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stát rozdělili politici (protiprávně), který si zvolil lid. Možná jste chtěl navrhnout, že Vaclav Klaus měl dát zatknout slovenský parlament.

      Vymazat
  13. Klaus je jen jedním z nich. Sám by to nedokázal.

    OdpovědětVymazat
  14. Zeman je katalyzátor. Krásně vidíme kdo je kdo. Přestávám se divit Únoru 1948. Ti co jen žvaní si žijou jako prasata v žitě a ti co makají, živoří.
    Občanskou válku nechceme, ale jak z toho?
    Nestačí jít pouze k volbám(jak nám poradil nestrýc Brady), ale vědět koho volíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba makám, ale neživořím, takže o jaké "občanské válce" je řeč?
      Stačí si vážit toho, co máme.

      Vymazat
    2. Pro 9:39 typický projev dnešních lidí.Jen si neuvědomujete, že za čas se Vás realita dotkne osobně, třeba nějaký multi-kulti znásilní Vaší ženu, nebo Vám zaberou Váš byt.Vše začíná pomalým znevažováním práva, prezidenta, standardy atd. I ten zmrd s diktátorskými sklony ihned petici odsoudí.Copak jí podali blbci nehodní diskuze? I to vypovídá co je to v ČSSD za vedení a členi- ti drží hubu jako za bolševika.

      Vymazat
    3. Ve vztahu k těm parazitům, co si žijí jako prasata v žitě a nikdy nic nevytvořili, ti co skutečně pracují skutečně živoří. A vážit si toho, co máme? Ten zdegenerovaný kapitalismus?

      Vymazat
    4. Víte o lepším systému, než je, jak říkáte ten "zdegenerovaný" kapitalismus?

      Vymazat
    5. 12:06 Ten komentář byl určen nezdegenerovaným.

      Vymazat
  15. Jsem přesvědčen, že poud by nebyl Zeman presidentem ale kníže, byl by zákon schválen ještě týž den co byl někým vymyšlen.
    Představitel státu by měl požívat určitou ochranu před hanobením a dehonestací , je to přece zvolený nejvyšší představitel státu.
    Chyba předkladatelů, že uvažovali jako za císaře pána a hned vyhrožují vězením a přitom stačilo stanovit sazbu 1000,- poprvé, 2000,- podruhé,4000,- potřetí, 8000 počtvrté...... No a ti bohatí pokud chtějí hanobit ať platí, ono i ti bohatí mají korunky rádi.
    Pokud by se nelíbilo, možno také stanovit poprvé 1 jedna rána rákoskou na prdel veřejně, podruhé 2 rány........

    OdpovědětVymazat
  16. To je zvláštní, že to je jen pár dní, co tady (a nejen tady) padaly na adresu pana ministra Hermana ty nehrubší urážky a nikdo proti tomu neřekl ani slovo.
    A najednou urážka prezidenta všem vadí? Za sebe jen říkám, že mně vadí jakákoliv urážka. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. herman sám o sobě je urážkou ČR.

      Vymazat
    2. 16.31

      100% souhlas !

      Vymazat
    3. Anonymní18. listopadu 2016 10:38
      Zbytečně jitříte atmosféru. Když někoho považuji za hajzla, tak mi nevadí, když mu někdo nadává. Pokud někoho nepovažuji za takového hajzla, tak mi přijdou jeho urážky nepatřičné. To se snad dá pochopit.
      Ale určitě není třeba, na každou takovouto událost reagovat sepsáním nového zákona. Myslím, že by stačilo dohlédnout, zda jsou přiměřeně využívány zákony současné. P.K.

      Vymazat
    4. P.K. - Nechci jitřit vášně. Jen bych si představoval, že se ke všem bude přistupovat stejně.
      Někdo považuje za hajzla jednoho z ministrů, druhý prezidenta. V tomto je potřeba nedělat rozdíly. Nebo ano? Petr

      Vymazat
    5. Anonymní18. listopadu 2016 21:08
      Ano, předjímáte správně, považuji za hajzla jednoho z ministrů. Ale přesto bych nepovažoval za odpovídající, napadnout ho třeba takovým slovosledem, jako umělec Černý prezidenta. To vyvolává zasloužený odpor, ne jenom proto, že to je vůči prezidentovi, ale že se takový výlev vůbec prezentuje ve veřejném prostoru. P.K.

      Vymazat
  17. Je to fašistický hnus, po každé, i uměle vyvolané aféře utahovat šrouby pro všechny občany. Máme dostatečné zákony na ochranu osobnosti, ale není vůle je používat. To bude platit o každém, přísnějším zákonu. Stejně jako u těch již přijatých, budou využívány selektivně, pro někoho ano, pro jiného nikoliv. Není málo zákonů, nejsou nestranní soudci a vyšetřovatelé. P.K.

    OdpovědětVymazat

Reklama