Reklama

.

.

pátek 25. listopadu 2016

Když Robejšek přeorává pravici, komunisté musí levici…

Jiří Vyvadil
25.11.2016   Vaše věc

Petra Robejška asi já osobně volit nebudu, protože nejsem pravicovým voličem. Ale má mé sympatie v tom, že může převálcovat ODS, zbytky TOP 09, byť samozřejmě je logickým rizikem, že se v případě obstojného výsledku spojí s Andrejem Babišem…


Zejména po volbách v USA ovšem platí, že člověk má ctít demokracii. Zatímco v USA jsem až manifestačně držel palce Donaldu Trumpovi, protože Clintonová znamenala válku jako kdysi v Iráku, Libyii, Afghánistánu, či podporu humanitárnímu bombardování Srbska a Trump dovedl nabídnout to, co měla ona, tj. naději poctivým a zapomenutým dělníkům, u Robejška eviduji kritiku Merkelové, nevím, jak se staví k Rusku, a vlastně nevím, co si myslím o NATO. A problémy nás obyčejných lidí na rozdíl od Trumpa jej jistě nezajímají. Proto také utíkal ze socialistického Československa …

V každém případě vstup nového středopravicového subjektu, s jemně entimainstreamovými cíly a jemnými prvky proti establishmentu je skvělá.

Strany jako ODS, TOP 09 prostě musí zaniknout. Nemají už nic co nového této zemi nabídnout. A vyzmizíkuje-li je nová strana Realistů, tím lépe.

Totéž ovšem platí na levé straně politické rovnice…

Tak jako ODS svého času byla mohutným středopravicovým politickým gigantem, levostředovým politickým gigantem byla ČSSD a za časů premiéra Miloše Zemana a po převážnou část fungování Jiřího Paroubka coby předsedy ČSSD a též i zčásti premiéra, dokonce dominantu české politické scény…

Čo, bolo, to bolo… Terazky…?

Terazky se ČSSD potácí ke svému zániku a totální prohra nastane. Ač by Sobotka i Chovanec měli jít z kola ven, neboť až extrémní nepodpora občanstva pro členy vlády srovnatelná s Dienstbierem tj. – 55% v situaci, kdy Babiš má téměř 45%, podpory a 10% kladné saldo, mluví za všechno.

Dnes už v jistém smyslu platí, že ať Sobotka udělá cokoliv, nic jemu ani straně nepomůže.

Ovšem, kdo ho zná, tak ví, že se chová jako opice. Nepustí, co drží. Nemá charisma, nerozumí světu, všechno pravidelně je jinak, než jak den před tím před uložením na lože předpokládal (Brexit, vítězství Trumpa). Stále je překvapován, že svět nejde podle těch schémat, které se naučil před 27 lety. A nejhorší je, že jen vyluzuje jakási hesla. Média se jich chytnou, ale nechápe jejich smysl a důsledky, protože je vždy poruší.

A tak trapně, že se mu jistě všichni musí smát… A nebo hůře: Už jim nestojí ani za ten smích …

Sobotka samozřejmě zvítězí na březnovém sjezdu ČSSD a povede celkem sympatickou stranu do černého tunelu voleb. V okamžiku voleb už může být nenáviděn jako Miroslav Kalousek.

A co dál?

Má tedy všechno převálcovat pravice vedená ANO, Realisty?

Dokud to není rozhodnuto, je třeba do toho zápasu dát sílu…

Komunisté si musí uvědomit, že jsou jedinou legitimní politickou silou, která je zásadním odpůrcem establishmentu, který se tady vytvořil po roce 1989 a hlavně mainstreamu, ideologické západní propagandy proti Rusku i za cenu světové války…

Komunisté si musí připomenout své revoluční základy, svou bojovnost, odvrhnout papaláštví a teplá místečka…

Vše, co z hlediska zahraniční politiky po 25 let říkali, byla naprostá pravda a oni musí najít sílu se k tomu hlásit…

Odvážně a revolučně (toto píši pro svého oblíbeného komentátora Janďourka, abych mu udělal radost).

Ještě před půl rokem to vypadalo, že doklopýtáme do příštích voleb unudění a zpitomělí faktem, že vlastně vše bude při starém.

Zdá se, že nebude, a to je skvělá zpráva…

Držím palce panu Robejškovi, aby dorazil ODS a TOP 09.

A komunisty prosím, aby se revolučně ztopořili.

Neměl by to mít Andrej Babiš všechno zadarmo…

85 komentářů :

  1. Komunisti už nemají na nic, stejně jako socani. Kdo by to byl ještě před Babišem tušil, když jsme se smáli sešupu ODS, jak to půjde všechno dolů vodou. Je to smutné a vidím to černě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Politický partaje jsou relikt 19. a 20. století! Je doba volných hnutí a proudů! Kdo by dnes chtěl bejt někde evidovanej a nosit nějaký legitky a platit členský příspěvky a chodit někam schůzovat? Prostě se přihlásí k nějaký twitrový nebo fejsbůkový komunitě a tím to hasne! A pak už jen fandí a troluje u konkurence:)

      Vymazat
    2. Třeba ne. Třeba najdou sílu vyrazit Filipa, Dolejše, Vostrou a další kosmetické figury. Skála, i když byl prozatím umlčen, je nadějí, že ještě existují v komunistických řadách vizionáři.

      Vymazat
    3. Pane Hricáku (a ostatní),
      na této "Skále" se nedá stavět !

      Kritizuje Filipa a vedení KSČM z pozic stalinismu, jakožto "oportunisty", "sociál-demokratizátory". Sice se pokouší o novou rétoriku, ale každý vidí, že je to typický předlistopadový papaláš - co asi byla funkce prezidenta MSS? Kecací loutka dirigovaná - kým asi? A k té mu papalášský táta pěkně umetl cestičku.

      O KSČM snad do počátku tohoto století vůbec nevěděl, na nic nechtěl chodit, podnikal. Až když to začalo být atraktivnější, s možností Evropského parlamentu, tak se vynořil.
      Naučil se být poříjemný, jakoby pružný apod., ale je to čistý stalinista !
      "Kavárnu" samozřejmě nenávidí, je totální rusofil.
      Bohužel - na sklonku svého zpackaného života se Míla Ransdorf v zoufalé snaze získat někde podporu s ním sčuchl a zradil tak sám sebe - proto možná vznikla ta iluze o Skálově reformátorství.

      Vymazat
    4. Proboha, to přece vidí každý, že advokát Filip, Dolejš a Kováčik jsou žábou na prameni a jejich posláním je likvidovat KSČM jako revoluční politickou sílu !! Ne nadarmo stále více lidí nechodí k volbám, protože nevidí rozdíl mezi ČSSD a Filipovou KSČM !! Filipova parta by nejraději zakonzervovala stávající pořádky, neboť parlamentní diety jsou tak přesladké !!

      Vymazat
    5. Petře Heroute, vaše konstatování naráží na realitu Filipova prohlášení, že KSČM je připravena převzít vládní odpovědnost. Záměr byl zveřejněn, zda je to reálné, je věc jiná. Ostatní si dovolím mírně korigovat: Žábou na prameni nejsou lidé ale marxistická ideologie. Ta je navzdory proklamacím o rovnosti elitářská, což potvrzuje historie. Stalinismus je marxistický termín k dehonestaci Stalinova národního socialismu, který neměl nic společného s např. německým, neb byl založen na vlastenectví a nikoli na šovinismu. Putin v tomto kursu pokračuje a činí dobře, protože marxistické bláboly a ekonomické nesmysly jsou jen jinou cestou k ovládání davu elitou, tedy k rozdělené společnosti na vyvolené a povinované. KSČM má šanci výhradně za podmínky, že se nahlas zřekne marxismu a přijme koncepci vlasteneckého národního socialismu, která nezavírá cestu k spravedlivé společnosti s prvky ideálu komunismu. To není o společném vlastnictví ani vynuceném kolektivismu, to je o sebeřízení každého člověka svým svědomím na základě mravních principů. Takže jsem zvědav, zda je toho Filipova parta ve vedení schopna či ne.

      Vymazat
    6. Dobrý den pane Buffere,
      napsal jste toho poměrně hodně a hloupě, vaše maloměšťácké ledví jste prokázal v termínu , cituji "marxistické bláboly" , vy máte jako ideál kapitalismus založený na egoismu a chamtivosti nehledě na politickou korupci a útočné války ! Společnost založenou na solidaritě, sociální rovnosti lidí a jejich rovné příležitosti k osobnímu rozvoji přímo nenávidíte !! Je vaší věcí, že preferujete zlodějské miliardáře parazitující na zbídačené většině národa, ale neříkejte tomu "spravedlivá společnost" !

      Vymazat
    7. Pan Buffer neví o marxismu zhola nic. A nebo nechce vědět, jen to, že je to pro něho "zločinecká" ideologie a to musí být pravda, protože si to v parlamentu odhlasovali. Musí patřit do líhně novodobé buržoasie, která se napakovala na krádeži národního majetku. Proto ten řev proti marxismu, který vědecky analyzoval kapitalismus a odhalil kdo je tvůrcem společenského bohatství, a kdo je parazitem tohoto tvůrce. T

      Vymazat
    8. Cesky vladni system je parodie

      Vymazat
    9. 14:03 - je to tak! Na marxismu lze vybudovat i skutečně rasový socialismus moderní doby! Viz Kai Murros a jeho kniha Revoluce v moderní společnosti a jak na ní! - http://revolta114.blogspot.cz/2013/04/kai-murros-revoluce-jak-na-ni-v-moderni.html

      Díky svému vysokoškolskému studiu čínské kulturní revoluce si Kai Murros, provokativně a účelově pro rámec svých nacionalistických názorů, vybral nezvyklou metodiku své práce - historický materialismus. Tím chtěl dokázat, že můžeme být myšlením ortodoxními marxisty, avšak dojdeme k naprosto jinému závěru než moderní levice. Tím se jistě stane pro všechny konzervativce, buržoazní nacionalisty a tradicionalisty kacířem. Revoluce a jak na ní v moderní společnosti je v pravdě radikálním machiavellským a leninským („Co dělat?“) počinem, který se ve spojení s historickým materialismem stává neobvyklou analýzou moderní společnosti.

      Kai Murros se svým dogmatickým přístupem pomocí historického materialismu („historii určuje boj o výrobní prostředky“), jehož kořeny leží u Marxe, snaží dokázat nevyhnutelnost revoluce v moderní společnosti. Avšak použitím historického materialismu dochází absolutně k jinému výsledku než levice. Kai Murros nenajde na konci své historické analýzy sebevražedný národní nihilismus, ale největší materiální sílu dějin - samotný národ, jehož je proletářský dělník stavebním kamenem a největším ochráncem. Materiální síla totiž nestvořila během historie jen proletariát, ale pomocí proletariátu také národ, a jelikož podle učení historického materialismu samotnou historii neporazíme, neexistuje tak způsob jak stvořit funkční a organickou společnost bez akceptování tohoto faktu. Národní proletariát je tedy ten, kdo je předurčen k revoluci.

      Revoluce a jak na ní v moderní společnosti je spis napsaný jako příručka pro člena revoluční strany. Kai Murros nás svým machiavellským přístupem staví vždy před hotovou věc. Nesnaží se hluboce filosoficky dokázat pravdivost svých argumentů, to přenechává jiným, ale přímo nám ukazuje podstatu a slabinu systému, o kterém ví, že padne díky své sebedestrukční logice. Ani nepoužívá vytříbeného stylu, ale surového písma, které nás nemá nechat na pochybách o povaze jeho myšlenek. Na nás je, abychom pochopili dynamiku a vývoj revoluce, která ze svých tzv. opěrných bodů vynoří dle autora novou etapu lidstva.

      Vymazat
    10. Revoluce a jak na ní v moderní společnosti bude tedy šokovat všechny ty, kteří lpí na starém a dogmatickém pravolevém rozdělení politiky, na které autor skrze své národně-proletářsky revoluční názory nebere potaz, protože protiklady tvoří harmonii. Bude šokovat všechny liberály napravo svým voláním po politickém násilí. Bude šokovat buržoazní nacionalisty a národní konzervativce svou radikální revolučností. Drtivou kritikou taktéž podrobí i všechny na levici a to jejími samotnými zbraněmi. S autorem mohou někteří hluboce nesouhlasit, jiní v jeho spise najdou realitu svého každodenního života a sociální tísně. evropský nacionalista Kai Murros se v knize zabývá problémem nastolení nového státu, společnosti a funkcí revoluční strany v národním společenství. Nové společnosti se podle něj dá dosáhnout pouze revolucí a následnou diktaturou národního proletariátu, která se postaví mezinárodnímu kapitalismu, protože: „jedinou skutečnou formou kapitálu je pracovní síla“. Pád fiktivního kapitálu, v podobě peněz, je tedy předehrou k národní revoluci v moderní době, jak uvádí Kai Murros.

      Nové společenství tedy bude vycházet z předpokladu tohoto pracovního kapitálu, to znamená, že: „v moderní socialistické revoluci dělnická třída převezme vedoucí postavení ve společnosti.“ K závěru o nevyhnutelnosti a vůdčí roli proletariátu, ve kterém Kai Murros vidí skutečnou podstatu národa, došel použitím materialistické analýzy dějin po vzoru marxistů, kterou vyvrací však samotné a chybné závěry Marxe.

      Nové společenství má však být elitářské. Kai Murros prosazuje zavedení tzv. organické demokracie, která je podle něj jedinou příznivou organizační schopností k lidskému životu. Sám v organické demokracii vidí počátek “nové historie“ lidstva. A jak tzv. organickou demokracii charakterizovat? Guillaume Faye ve svém díle Proč bojujeme výstižně definoval organickou demokracii takto: „Má tedy být člověk proti demokracii? V žádném případě: spíše je třeba se upamatovat na evropské zdroje organické demokracie. A tato organická demokracie, která má původ v politické filozofii řecké antiky, je dosažitelná teprve v homogenním národě… organická demokracie tedy předpokládá meritokracii, tzn. výběr na základě přínosu, ne plutokracii, jak je tomu dnes… organická demokracie není v žádném případě egalitářská. Potřebuje vůdčí osobnosti. Ty ale musí sloužit národu, ne sobě samým… souhrnně lze říci, že organická demokracie je založena na následujících pojmech, které jsou zdánlivě protikladné, ve skutečnosti se však vzájemně doplňují: princip etnické homogenity, princip priority vůle národa, princip aristokratického výběru (meritokracie), princip dějinného osudu.“

      Vymazat
    11. Bude socialistická společnost elitářská? Pravdou je, že všechnu politickou a ekonomickou moc vytvářejí elity.

      Jestliže uvažujeme o tom, zda bude elita součástí socialismu, musíme se ptát, zda revoluce a zničení kapitalistického systému bude vyžadovat takové koncentrace politické, ideologické a vojenské moci, jejímž výsledkem bude nová a silná elita.

      Musíme udělat dvě revoluce - první srazí kapitalismus a rozdrtí jeho zbytky pomocí diktatury národního proletariátu. Po tomto musíme tuto sílu delegovat zpět do místních společenství, družstev, odborů atd. Tato druhá revoluce bude daleko obtížnější než první.

      Diktatura národního proletariátu je nezbytným krokem na cestě k organické demokracii. Jakmile se pravomoci přenesou zpět do komunity, družstev a odborů, z lidí se stanou elity. Nesmíme dovolit, aby revoluce změnila postoje naše a naší strany.

      Historie spočívá v zápase mezi masou a elitou, jakmile se z lidí stanou elity, elity určující a rozhodující skrze organickou demokracii, tento boj skončí. To bude počátkem nové historie lidstva.

      Aby organická demokracie přežila, bude potřebovat ochranu státu. Největší hrozbou organické demokracie jsou ty ekonomické síly, které jsou nad rámec místních společenství, stejně jako vrozené frakcionářství způsobuje místní anarchii. Odpovědí na tyto problémy je existence státu.

      Stát poskytne podporu rodící se organické demokracii překonat ekonomické problémy, aby utišil místní anarchie. Stát poskytne ochranu práv jednotlivců před touto anarchií.

      Strana povede stát, aniž by byla státem. Chránit stranu před zkažeností musí především autorita mravní a ne soudní. Aby byla strana vedena účinně, její autorita musí být centrální. Autorita státu je založena na zákonech a decentralizaci. Autorita strany je mravní a centralizovaná.

      Kai Murros svým „historickým materialismem marxismu“ dokazuje, že dělník je srdcem národa, jeho budovatelem a hlavním ochráncem. Třídou, která je s osudem národa provázána, třídou která s národem stojí i padá. Samotnými myšlenkami marxismu tak vyvrací Marxovu tezi, že dělník je bytostně internacionální.

      Revoluce a jak na ní v moderní společnosti je příručka psaná ve formě pouček pro člena revoluční strany. Sám Kai Murros, o svém použití a aplikování Marxových myšlenek na pojem národa, píše: „Snažil jsem se vypadat jako dogmatický marxista a jak jen to je možné využít marxismus jako rámec pro mé nacionalistické názory. Mým záměrem bylo na marxistické teorii dokázat, že revoluce je nevyhnutelná, ale nebude marxistická, ale bude národní. Chtěl jsem využít zbraně levice proti ní samotné, jejich materialismus aplikovat na historii.“

      V národní třídě složené z dělníku tak Kai Murros vidí revoluční mýtus, který jednou provždy srazí kolos kapitalistického útlaku. Kai Murros následuje marxistické pojetí provedení revoluce - dvě revoluce - první zničí kapitalismus a rozdrtí jeho zbytky pomocí diktatury národního proletariátu a druhá, která tuto sílu bude delegovat zpět do místních společenství, družstev, odborů a tak dále. Přičemž Kai Murros druhou část označuje jako obtížnější, jako překonání sama sebe a posunutí národů do nové společnosti - organické demokracie.

      Kontroverzní kapitola, koketující s třídním bojem národního proletariátu proti kapitalistické kosmopolitní třídě utlačitelů je pro někoho inspirativní, pro jiné pobuřující. Předložené myšlenky národní třídy, podle Kai Murrose, jsou tedy těmi potřebnými k otevření debat a přehodnocení postojů. Mysl nikoho nenechají bez odezvy.

      Vymazat
    12. Kai Murros s ohledem na empirické důkazy a materialistickou analýzu dějin, tvrdí bez jakékoliv pochybnosti, že ze všech společenských tříd je pouze ta dělnická svou povahou národní.

      S raketovým vzestupem globálního hospodářství se stává více zřejmě bolestně jasné, že bohatství nahromaděné kapitalistickou třídou přestalo respektovat hranice. Peníze nemají státní příslušnost.

      Horní třída, je jedno, zda feudální nebo kapitalistická, byla od přírody vždy kosmopolitní. Podporováni svými možnostmi a bohatstvím byli členové horní třídy schopni se družit s ostatními své třídy bez ohledu na jejich příslušnost národní či státní.

      Ve srovnání s kapitalistickou třídou je střední třída plně závislá na národním státu a sociálních strukturách, které jí poskytuje. Ale ve skutečnosti střední třída neustále jako papoušek opakuje proti národní fráze, které se naučila od kapitalistické třídy, kterou slepě obdivuje.

      Tradičně nejvroucnější zastánci národního nihilismu jsou levicoví pseudointelektuálové, rozmazlení potomci buržoazie.

      Existuje staré rčení, že horní třídy jsou všude pořád stejné. To platí rovněž pro střední třídu, jež se stále snaží napodobit tu kapitalistickou. Ale pravou podstatu národa lze pozorovat v jeho ohromné mase - v rolnících a dělnících.

      Nakonec je to právě jen ta jedna třída, která vede revoluci, ta která nevlastní žádný kapitál a nemá žádné falešné iluze, je pouze vázána na osud národa a národního státu - tím mám na mysli dělnickou třídu.

      Na dně sudu byli vždy dělníci a rolníci. Vždy byli vysmívání, pohrdáni a využíváni a přesto právě oni v celé historii světa budovali a bránili národy. Jak by jen dělnická třída mohla být něčím jiným, než třídou národní?

      Vymazat
    13. (17:04 17:06 17:07 17:09)
      To se maj všichni posrat, že sis něco přečetl a líbí se Ti to? Stačil odkaz.

      Vymazat
    14. dík za odkaz,spíše připomenutí.
      Rychlý a dobrý výtah,anotace.
      Ne každý má čas.Většinou ten,kdo generaci identity žije,živí a ještě formuluje...
      až myslitel vlítne k praktikování
      zeptám se pouze Kdo ho zabil?
      Aaaa nééébooo je mu požehnáno?

      Vymazat
    15. 17:17 - se omlouvám, ale ono je to citovaný z více odkazů na tu knihu a kdybych sem nacpal všechny ty linky, mám zkušenost, že lidé na ně nekliknou - v obavě ze spamu a virů ...

      Vymazat
    16. Je smutné, že autor nenajde dobrého slova pro sociální demokracii, která mu kdysi pomohla nahoru, natož aby pro ní něco udělal,

      Vymazat
  2. Ano, musí se "ztopořit". Nepomlouvat Skálu, vrátit se k Ransdorfovi, vzít si příklad z Bubeníčka a Doubravy. Spolu se Švihlíkovou, Lauterbachovou, Kavanem, Davidem, Lenkou Procházkovou a mnoha mnoha dalšími znovu začít budovat rozkradenou republiku a zvednout ze země ponížený národ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obavam se, ze "impotence" je uz v KSCM nelecitelna a k zadnemu ztoporeni nedojde.

      Co se tyka "papalasstvi", tak to uz zde zakorenilo po nekolik generaci, takze kdo by mel provest tu reformu v KSCM? Snad jedine volici, kteri by je dostali pod 5%, aby se krysy rozutikaly a mohlo zde "vykrystalizovat" nove jadro. Jenze stran volicu KSCM, si velke iluze nedelam.

      Vymazat
  3. Přání pana Vyvadila na "revoluční ztopoření" komunistů je k smíchu...
    Strana, kterou vedou po řadu let "političtí trafikanti", žijící z podstaty, nemá, z řady důvodů, už sil na prosazení potřebných změn. Schopní lidé (Randsdorf, Skála, ...) byli a jsou pro ně nežádoucí přítěží. Občané, kteří jí dávají svůj hlas tak činí mnohdy z nostalgie nebo z protestu. Zřejmě ani více od ní neočekávají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říci, že když už jde o stalinisty v KSČM, je mi rozhodně sympatičtější Marta Semelová. Narozdíl od Skály se nepřetvařuje.

      Nikdo nikoho samozřejmě nenutí sdílet její názory, ale nepodléhejte mnohaleté mediální masáži - když se s ní totiž setkáte osobně, najednou vidíte, že to je normální slušná ženská.
      Že chodí ke Gottwaldově hrobu? A katolíci neuctívají své svaté? A sudeťáci? atd.

      K její práci:
      https://www.kscm.cz/search/node/Semelov%C3%A1

      Vymazat
    2. Ono netřeba poslouchat Vyvadila, který má mentální problémy sám se sebou (ve vší úctě, ale je to bohužel tak). Je třeba poslouchat vlastní svědomí a přestat opakovat maxistickou mantru, která se zažrala do myslí mnoha z nás. Marxismus je projekt ovládání lidí elitou vyvolených jinými prostředky než v liberálním kapitalismu. Čím dříve to pochopíme všichni, tím lépe.

      Vymazat
    3. Naprostý souhlas, měli mnoho šancí se profilovat, třeba se pustit do ukradených hornických bytů, ale zaspali.

      Vymazat
    4. Liberálním čti zlodějském kapitalismu, miliardáři a jejich zkorumpovaní lokajové včetně politiků nejsou elitou vyvolených, to jsou samí dobráci ???? To může vykládat jen hlupák nebo jejich zlodějský aktivista !!

      Vymazat
  4. Babiš by se musel hodně uhodit do hlavy, kdyby měl mít něco společného se zbytky TOP a ODS a ČSSD není žádná levice, to jenom gauneři vyrábějí cíleně dluhy, za podpory hlupáků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale já si myslím, že opak je pravdou. Že Realisté vznikají hlavně jako konkurence Babiše, se kterým se třeba vůbec spojovat nehodlají, naopak staré známé firmy můžou být vytaženy na světlo podobně jako Lidovci po Církevních restitucích. Kalousek totiž, kromě Babiše, nikomu nevadí. Ovšem Babiš, ten vadí všem.

      Vymazat
  5. Nerad to píši, ale ČSSD patří na hnojiště tak jak TOP 09 a ODS. Pokud komunisti nepostaví levou frontu, zakrátko skončí na hnojišti též. Je čas změn, využijme toho. Morave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://pravyprostor.cz/jak-se-bavi-internet-migrant-a-vila/

      Vymazat
    2. (8:38)
      Jenže ona, pane, poslanecká sněmovna svým způsobem hnojištěm je !

      Vymazat
  6. Tak to bude zuřit Kalousek,Fiala,Mach,Gazdík,ale Herman.
    Dostat všechny pravicové blechy do jednoho kožicha,tak to bude asi těžké i pro Robejška.Napsáno to mají pěkně,ale skutečnost bude jiná.Snad brzy to zpracují do konkretních podob,hlavně ekonomické budoucnosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Proboha, vždyť Robejškova strana je de facto strana nadnárodního kapitálu - tedy ta nejhorší! A co vlastně Robejšek říká? SETRVAT V EU A V NATO? Copak jste všichni padlí na hlavu, když ho tady vychvalujete? Copak nechápete, že tato strana je ještě HORŠÍ než ODS a ANO?!!! Copak vám není jasné, že je to jen vylepšená kapitálová strana na zničení obyvatel ČR - teda nová TOPka!!! Vždyť se podívejte, KDO tam je!!! Politici ODA a ekonom, který ČR úspěšně likvidoval! Hrabe vám i Vyvadilovi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "LIDÉ BDĚTE ..."
      Robejškovy myšlenky jsou "pozoruhodné".... !

      "Po pádu komunismu začal přispívat do českého tisku a záhy vynikl ostrými a výraznými články o bezpečnosti a světové politice (jedenáct z nich vyšlo v Respektu) – mimo jiné jako první navrhl přemístění amerických základen z Německa do Čech."
      https://www.respekt.cz/tydenik/2003/30/uklouznuti-reditele-robejska

      Vymazat
    2. Je to jen nová taktika, strategie zůstává stejná. Jen pokus o reinkarnaci té nejtvrdší pravice. 8:52 má naprostou pravdu. T

      Vymazat
  8. Robejška jsem vždy jako chytrého chlapa s odstupem od presstitutů a politické žumpy. Když jsem se dozvěděl, že za ním stojí PENTA a okolo pár lidí svázaných s Bruselem, přešla mě chuť se s ním dál zabývat...

    OdpovědětVymazat
  9. Realisté jsou vlastně jen takovým druhým tunelem jako je ANO

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji panu Robejškovi úspěch. Zároveň jsem trochu skeptický. Do strany nevstoupí jen lidé stejného smýšlení, ale převážně političtí turisté, kteří neuspěli v stávajících stranách.

    OdpovědětVymazat
  11. Řekněme to asi takhle - jsme ve stejné řiti jako kdysi dávno před nedávnem. Dobré na tom je, že to víme.

    OdpovědětVymazat
  12. Většina českých politické stran je v krizi. Vpravo i vlevo. Všichni se cpou do středu, vytváření koalic je vyvazuje z předvolebních slibů a poskytuje jim hezké výmluvy, proč nemohou svůj proklamovaný program plnit. Naděje je v nových hnutích a stranách. Levice dělá chybu, že neprokoukla fašistický projekt Evropské unie a dobyvačný projekt NATO. Je na nás vytvořit pás neutrálních zemí mimo bloky a je na nás vystoupit v EU. Které strany to dají do programu mají velkou šanci. Když přidají nefalšované vlastenectví a reálný hospodářský program vedoucí z marasmu dluhu a nízkých platů, tak takovou stranu budu volit a je mi jedno, jestli vlevo nebo vpravo, ono je to dnes stejně zamlžené a blbě onálepkované. Taurus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro jistotu:
      vpravo vlastním
      vlevo makám
      vlevo je prokouknuto vždy a hned.A dál?
      Kolaborovat,infiltrovat atd. a co s tím,
      když sakra! nejsou zbraně.

      Vymazat
  13. Bohužel považuji "Realisty" za další, čistě MARJETINGOVÝ, projekt vedený, nikoliv Robejškem, občanem Německa, ktery se domů tedy po revoluci nevrátil, ale algenty PENTY :(

    Tady se investiční skupina pokusí vyplnit politické vakuum pro své obchodní cíle :(

    A komunisté????

    Ti už dávno NEEXISTUJÍ.
    Zřekli se ozbrojeného třídního boje, neorganizuji stávky, demonstrace, nechají lidí dřít za minimální mzdy, nepodporují tradični českou rodinu.

    Čeáští komunisté jsou dnes (pro mne), jen velmi úspěšní obchodníci se svou marketingovou značkou a s tím, že když někdo chce volit a neví koho, napadnou jej komunisti, jako první volba, pro protestní hlas: (

    Jsou u nás politický bezzubí a zbyteční.
    Jen taková na červeno nalakovaná ČSSD :(

    Nevidím je bouřit na barikádách,(to místo nich dělají Sorosovy neziskovky), jejich poslanci a poslankyně jsou milionáři jako že škatulky, nejezdí se nikam učit jak zakroutit tunelářům krkem, prostě kde je v nich dnes ten KOMUNISMUS?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komunisté se dnes vyskytují pouze MIMO KSČM !

      Vymazat
    2. Komunisté se dnes vyskytují všude možně, jenom v KSČM je jich minimálně a ti, co tam jsou, tak ještě politickým podnikatelům Filipovi, Kováčíkovi a Dolejšovi velmi vadí, protože jim ruší jejich kruhy. Nejraději by tihle páni soudruzi členskou základnu rozpustili a vypustili. Anonyma z 10:24 bych chtěl požádat,kdyby zde mohl definovat pojem "stalinista", kterýžto mu slouží jako dehonestující nálepka pro kdekoho, kdo má jiný názor než on.

      Vymazat
  14. Jen taková poznámka.
    Jak víme,docela dobře zabírají na voliče nově zakládající strany,tak se nedivím,že se zase objeví další nová strana,možná zaboduje také.

    OdpovědětVymazat
  15. Systém politických stran, jak jsme je znali, už dnes neexistuje. Dnes tu nastoupil neomarxismus, který prakticky vyznávají téměř všechny politické strany napříč politickým spektrem. Dnes tu máme socialistickou Evropu se svými šílenými projekty genderové politiky, inkluze, příkazů, zákazů, předpisů, poplatků, dotací, neziskovek rozvracejících tradiční hodnoty apod. Nová levice už neútočí na továrníka, aby mu sebrala továrnu, naopak ten továrník taky často bere dotaci a vláda nové levice mu docela vyhovuje. Neomarxisté útočí na národy, rodiny, klasické vzdělávání. Proto oni tak jásají, když přijde milion migrantů do Evropy. Proto vepsali svou lásku k EU i do školského zákona, proto milují všechny nadnárodní organizace, které by něco řešily nejlépe v galaktickém měřítku. Proto milují norský Barnevernet, protože ta organizace je nadřazena biologickým rodičům, a proto by byli rádi, kdyby ve školách nebyl tlak na vzdělání, ale kdyby školy byly víc socializační centrum, kde jsou všichni pomíchaní. A pro tuto svou představu bez skrupulí obětují děti s mentálním handicapem, zničí speciálky. A co je pro novou levici typické, vždycky je to mazaně propojené s určitým byznysem. A to všechno se dnes objevuje nejen u socialistů, zelených a u komunistů, ale i u TOP09 či lidovců, kteří se naoko řadí spíše k pravici. Proti těmto neomarxistům tu stojí klasická konzervativní pravice, která na tento stav není připravena. Protože názory pana Robejška znám, přeji mu hodně úspěchů. Nakonec včera o něm hovořil i Václav Klaus na ČT.
    Tento rozhovor byl velice výživný a ČT to jen tak nerozdejchá. Klaus tam mimo jiné řekl, že se na ČT lže a lže - viz článek:
    Brutální sólo Václava Klause v ČT: Na Staromáku chtěli 28. října vyvolat konflikt. Brady nikoho nezajímal. A v tom pořadu ČT lžou, lžou a permanentě lžou
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Brutalni-solo-Vaclava-Klause-v-CT-Na-Staromaku-chteli-28-rijna-vyvolat-konflikt-Brady-nikoho-nezajimal-A-v-tom-poradu-CT-lzou-lzou-a-permanente-lzou-464250

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě v tom je problém,že se strany nevyhraňují,pravicová levicová a neplní programy.
      Jak víme v současné době se říká,je úplně jedno kterou stranu voliči volí,nic se nezmění.V naší republice nějaké konzervativní strana nemá šanci,už není moc prostoru pro okrádání občanů.

      Vymazat
    2. Proboha, co je to ten neomarxismus? Definujte to, nebo mlčte. Má to být pokus o dehonestaci marxismu, s nímž nemá absolutně nic společného? Když jste si odhlasovali, že marxismus je zločineckou ideologií a zamlčujete že je vědou? Jen nálepkujete a kritické překonání chybí. T

      Vymazat
  16. Již dlouho se pokouším analyzovat činnost pana Vyvadila. Myslím, že není tím, za koho se vydává.
    Vyzývám k opatrnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyvadil je nedůležitý. Svou kariéru si prošel. Nemá odjakživa moc smyslu pro humor (kdysi se mu přezdívalo Vykadil), ale baví ho pohybovat se jakoby "ve světle reflektorů". Myslím, že není nebezpečný; leda, že by ho za vyvrhela označily Evropské hodnoty. -

      Je tak trošku jako ta úchvatná Aliance národních sil (pozor - ne ta libyjská!) - s tím podstattným rozdílem, že sám sobě, jako to dělají oni, pořád nepíše nějaké otevřené dopisy a navzájem se odněkud nevylučuje; to je výhoda sólistů, kteří se netváří, že všechny sjednotí a spasí.

      Reinkarnace Svazu československo-sovětského přátelství jako one-man-show?

      Vymazat
    2. Co to píšete za blbosti o Alianci národních sil anonyme 11.02.

      Vymazat
    3. (11:02)
      (13:54)

      -- Hle, jaké kruté boje se odehrávají v táboře českých vlastenců. A to všechno nám mainstreamová média zamlčují! --

      Aliance národních sil - jediný to legitimní dědic knížete Svatopluka - sděluje:

      "Zástupci RSČMS neustále útočili na ANS kvůli její údajné spolupráci s KSČM - což je nesmysl, vyplývající již ze samé podstaty struktury ANS.

      Mgr. Aleš Hemer (Sjednocení) a Jiří Černohorský (Čest svoboda a respekt) odmítli spolupráci také z důvodů údajné spolupráce ANS s KSČM.

      Národní obroda také zcela nelogicky vyčítala ANS spolupráci s KSČM a navíc nesouhlasila s bodem programu ANS - se zabráněním plánovaným sudetoněmeckým restitucím.

      DSZ byla zvána na všechny akce ANS i na její kulaté stoly. Ze strany ANS byla také výrazně podporována v krajských volbách. Zástupci DSZ se jednání ANS zúčastňovali vždy, ale patrně pouze jako "agenti", kteří detailně kopírovali "know-how" ANS, aby vždy druhý den po kulatém stole ANS vydávali vše za "své" v rámci jejich projektu Vlast. A jako vrchol drzosti, začal zástupce DSZ JUDr. Norbert Naxera vyzývat stávající sympatizanty ANS k tomu, aby ANS opustili a přidali se k projektu Vlast."

      http://www.aliancens.cz/single-post/2016/11/20/Stanovisko-ANS-k-v%C3%BDzv%C4%9B-Norberta-Naxery-k-jej%C3%ADmu-bojkotu

      Národní obroda /= jeden národ - jedna myšlenka/ píše

      "Otevřený dopis Alianci národních sil "

      http://narodniobroda.cz/881-2/

      A co na to všechno Sládek, Okamura, Vandas a další vůdcové národa? To už si mujsíte najít sami, milé děti!

      Vymazat
  17. Robejšek to s jeho novou stranou, bohužel, podělal dřív než začal. Pokud někdo mohl tu jeho novou stranu hned v začátku nejvíce zdiskreditovat svou podporou, tak je to právě Dospiva.

    http://zpravy.idnes.cz/absolventi-moskevske-komunisticke-diplomaticke-skoly-mgimo-p5v-/domaci.aspx?c=A121201_163704_domaci_brd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže on to s tou "diskreditací" nevidí každý jako Vy ... nepoddávejte se iluzi, že všichni lidé myslí podobně jako Vy nebo já ...
      Pro mě je celkem fuk, kolik a jakých stran se na pravici bude mlátit.

      Vymazat
  18. Množství a kvalita lidí, pro které je odkaz na idnes autoritou naštěstí klesá geometrickou řadou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako chceš říct, že ten článek je nepravdivý? Byl to ten první odkaz na googlu, inteligente. Osobně je mi idnes ukradený a normálně na něj ani nepáchnu.

      Vymazat
  19. Robejškovi Realisté mají přinejmenším jedno pozitivum: Jsou schopni nahlížet realitu jaká je, nikoli jak nám ji kdokoli zobrazuje. Takto nahlížená realita poskytuje spoustu příležitostí ke zjištění, že systém založený na parazitismu a predátorství je sebedestruktivní v podmínkách omezených zdrojů, které znemožňují hostitelům, a tím i parazitům dlouhodbě přežít. I zvířata vědí, že v době sucha se u jediného pramene ruší vše, co platí za jiných okolností a všechna zvířata mají přístup k vodě bez hierarchizace v potravním řetězci. Jsme snad zvířata? Jsme lidé a díky lidské a nikoli zvířecí psychice bychom měli v poznaném prostředí omezených zdrojů být lidmi bez hierarchického přístupu a vzájemných bojů k nim. Stačí jediné - snižme své spotřební nároky a posilme svou mravnost - i to stačí na téměř zázrak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V KOB je budoucnost. Buďme trpěliví.

      Vymazat
    2. 11.55 Co jste napsal k Realistům platí pro současnou světovou politiku v celé šíři.

      To je právě ta "genetická vada člověka", že se ve srovnání s ostatními živočichy neřídí přírodními zákony. Děda.

      Vymazat
  20. Důvodem k holokaustu bylo snížení rozptýlení financí do užší skupiny k možnosti ovládat svět. Ten kdo odešel z Čech z jiného důvodu než z hladu je ve své podstatě prospěchář a parazit a má to v genech. Je to přinejmenším divné když se bohatec začne zajímat o moderní otroky. Je směšné čekat od cirkusu Trampa něco převratného. Pro vesmír je rozhodující princip rovnováhy a pár těch nejmocnějších dostalo strach o své životy a tak nás čeká nový holokaust, protože země neni schopná vyprodukovat vše pro zvrhlé potřeby čím dál větší skupiny lidí. Pomni člověče že prach jseš a v prach se obrátíš. Jinak správně to popsali 9,55 a 10,08. Řízení ve prospěch normálních lidí musí být založeno na co nejširších referendech. Volby musí být povinností a jednostranná vláda která se nebude moci vymlouvat na koalici. Stejně většinou se bude rozhodovat referendy a většina má vždy pravdu.

    OdpovědětVymazat
  21. Pamatuji se , jak národem milovaný a ve světě ctěný president Václav Havel prohlašoval, že současné politické strany zaniknou a vzniknou ty opravdové autentické. Dnes jsme svědky tohoto přerodu. Myslíte, že byl Havel takový vizionář, nebo je všechno úplně jinak?

    OdpovědětVymazat
  22. Putinuv otrok Robejsek si muze na pravicaka hrat leda tak na NR.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento pan 13:09 je pod kazdym clankem a popisuje emigranty jako parazity...
    Ze jsme prospechari a ze to mame v GENECH !

    T.j. casto neunosne, co za hlouposti se clovek docte.
    At uz to byla jizni Africa nebo America, tak vas vsechny ujistuji, ze se tam vsude pracovalo a pracuje.

    Robejsek mel uspech v Hamburgu, ale nikdo nevidi tuny prace, ktera je zakladem k uspechu.

    Kdyby existovala zeme, kde je neco zdarma pro belocha, tak bych tam byl uz davno presidentem.

    Prace a spechani, je sice zakazano na ostrove Sanibel, ale bez penez tam vubec nejezdete. Policajti vas vystrci na pevninu.
    Co se tyce nove REALISTICKE STRANY, nedelejte predcasne zavery. O jejich nahledu na dulezite thema v zapadni Evrope neni nic znamo. To chce cas.
    nick honolulu - "prospechar".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oba jste fajn.když je to moc na ostří,vždycky
      si řeknu:zabil jeden nebo druhý někoho? ne?
      tak klídek.




      Vymazat
  24. Chybí tu český Putin , bez něho nepůjde nic !!

    OdpovědětVymazat
  25. Pana Petra Robejška sleduji už delší dobu a volit jeho vznikající stranu s největší pravděpodobností budu!! Doufám, že to konečně bude skutečně pravicová strana!!! Ty dosavadní atrapy pravice v našem Parlamentu snad už brzy zaniknou a skončí na smetišti dějin!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně přijde Mesiáš !

      Vymazat
    2. 17:31Mesiáš?Ale jděte!Kdyby jste napsal globalistický Mesiáš,který se obklopí lidmi,polistopadovými ,rádoby politiky!A jelikož náš národ má velice krátkou paměť a ti polistopadoví žádnou,tak se netěšte na novou superstranu pana Robejška.Já bych ho nevolila ani náhodou.Je smutné,že pan Okamura,Svobodní,jsou tak nečitelní!Program mají právě pro většinu normálních lidí.A nemají za sebou tisk a TV,ABY je s radostí prezentovali jako strany budoucnosti.To posloužili panu Robejškovi a i toto stojí za zamyšleni!Ovládání stáda,ovládání mozků lidi!Zapomněli jste?Stačilo z balkonu zařvat před davem Havel na Hrad a řval celý národ.A jaké to mělo důsledky.Dnes máme možnost sledovat vystřízlivění a nevědomost ve společnosti.A to je ta pomyslná,rozdělující čára mezi mezi společností.Nikdy pana Robejška!

      Vymazat
    3. (7:26)
      /Však jsem to myslel jako výsměch nadšení 17:28./

      „Proč jsou lidé u nás pasivní? Protože nemohou rozhodovat o financích“ -

      doporučuji podívat se na článek:
      http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/zbynek-fiala-petr-robejsek-za-zrcadlem

      V Jižní Americe se možná méně mluví o "národě" a více usiluje o demokracii. Čech/Češka si naproti tomu rád/a myslí, že žije v nějakém "vyspělejším" světě a ohrne nad tím nos.

      Vymazat
  26. Netušil jsem, že k tomuto příspěvku bude taková debata. Ale ono jde skutečně o zásadní věci. A na rovinu, připomínky by si měli přečíst jak v vedení KSČM, tak i u ČSSD. Ta deziluze je obrovská...

    OdpovědětVymazat
  27. Petr Robejšek je jedním ze zakládajících členů Římského klubu, členem Rotary klubu a německého Übersee-Clubu.... Za novou stranou stojí kapitál skupiny PENTA....
    Stranau "Realisté" pochybná, skutečná alternativa nutná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (17:48)
      V čem je problém? Mají Dospivovy peníze odmítnout NEBO je brát tajně NEBO je brát od někoho jiného?
      Bakala podporoval před volbami 2010 všechny pravicové strany. Babiš si založil vlastní stranu - pardon "hnutí". Hulínský, Březina, Poche ... kradou kudy chodí, mj. aby financovali ČSSD (ono se jim to vrátí).
      Kdo platí ODS, TOP 09, Svobodné ... ? Kdo platil Béma? Kdo ODA a Unii svobody? Odkud bere peníze KDU-ČSL? Odkud KSČM? A Okamura, ten na peníze kašle? Zapomněl jsem na někoho?

      Jak má podle Vás vypadat ta skutečná alternativa?

      Vymazat
    2. 18:03 tak, jak jste popsal ty profláknuté mainstreamové strany samozřejmě ne, tak jako pochybní Realisté taky rozhodně ne. Svůj typ mám. Vy si poraďte podle vašich znalostí o jmenovaných i nejmenovaných stranách a preferencí.

      Vymazat
  28. Jak nedávno napsal Ivan David v Halo novinách nemá pravice a ani levice lidem moc co nabídnout.
    Slibovat lidem lepší zítřky po zkušenostech za 26 let budování kapitalismu, už moc nejde. Není rok 1989 , kdy naivní lidé naletěli na kde jakou pitominu , těm co viděli realitu aspoň trochu jaká nastane se nadávalo do starých struktur, podělanců apod. KSČM i ČSSD si na levici jenom hrají a ta hra se zdá už upadá.Vyměnili jsme rudou totalitu za bílou totalitu, která je mnohem horší než byla ta rudá a na demokracii věří už snad jen malé děti. Ve skutečnosti tu máme prozápadní autoritářský režim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne nemáme.máme tady fašismus.pořád dokola.
      bzučíte v síti.pořád.všichni.ze strachu.

      Vymazat
  29. Odpovědi
    1. Vůbec nesel vložit komentář , nevím kde delam chybu .....je to 2 dny, co problémy nebyly

      Vymazat
  30. "...Realisté jen rozšiřují portfolio stran s receptem „zdravého rozumu“. Nabízejí především nacionalismus, odpor proti menšinám, přistěhovalectví a ve startovním videu nešetří českými vlajkami. Ve jménu tohoto rozumu mají být politické elity poraženy elitami finančními."

    http://a2larm.cz/2016/11/ridit-stat-jako-akademickou-firmicku/

    OdpovědětVymazat
  31. "...Zdá se mi, že pro příští parlamentní volby vzniká potenciální možnost nového koaličního uspořádání. Andrej Babiš by totiž stál – pokud by byl vítězem voleb – prakticky proti všem zavedeným politickým stranám. Mohl by se ocitnout v tzv. Mečiarově pasti. Logickým řešením je buď si přímo vytvořit koaličního spojence, anebo tomu přinejmenším napomoci. Že by se připojili lidovci, o tom snad není pochyb.
    Do zcela konkrétní polohy tuto úvahu dostává deklarovaná podpora Penty (byť zatím prezentovaná jako osobní iniciativa Marka Dospivy). S mediální skupinou Vltava Labe Media to už může být velká síla. Tak trochu se ukazuje, proč Penta VLP kupovala…. Pro česká média a český žurnalismus to není příliš dobrá zpráva. Hlavní mediální uskupení jsou nyní v rukou nejbohatších českých podnikatelů, z nichž minimálně dva – Babiš a Dospiva – mají politické ambice. Zdá se, že pracují na tom, aby měli na povel nejenom česká média, ale celou Českou republiku."

    http://www.literarky.cz/komentare/miroslav-pavel/23264-realni-realiste

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:05
      Souhlas. Je nemyslitelné, že by globalističtí oligarchové realizovali slibovanou pronárodní a prorodinnou politiku. Je to lež, jako věž.

      Vymazat
    2. Kde se zrodil Babiš,no přece v lůně Penty,takže Realisté jsou stranou pomoci Babišovi.Záleží kolik by dostaly hlasů,třeba by nemusely přibrat KDU-ČSL.Jenže KDU-ČSL je pod Sorosovím financováním,takže budou protlačování do koalice s Babišem.

      Vymazat
    3. 9:55 - to jsou mi ale legrační teorie. "Babiš se zrodil v lůně Penty...", "KDU-ČSL financuje Soros... proto budou protlačováni do koalice s Babišem" ... Super
      p

      Vymazat
  32. "...Realistům by slušely méně silné a méně okázalé výroky. Některé výroky chtějí být tak silné, až jsou v konečném důsledku nesmyslné a nelogické...."

    http://www.literarky.cz/politika/domaci/23272-realita-a-respekt-petra-robejka

    OdpovědětVymazat
  33. Nýmand Robejšek nic nepřeorává. Je jen další natistickou kartou, která má svými rádoby pěknými kecy uchlácholit a zblbnout voliče, aby volili projenkýského kolaboranta.

    OdpovědětVymazat
  34. Všechny zavedené strany jsou nakaženy papalášstvím. Obchod něco za něco jenom kvete. Jedině propad preferencí a tím i odstavení od peněz a rozhodování tyto spolky vyčistí. Bohužel, vždycky jenom do chvíle, kdy se straně začnou preference zvedat a začne růst naděje na podílu na moci.
    Nevím, jak tomuto stavu zabránit.

    OdpovědětVymazat
  35. "Mluvit jménem většiny ... může znamenat jen zmocnit se většinových předsudků, varuje ... Marek Hrubec."

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/zbynek-fiala-petr-robejsek-za-zrcadlem

    "TOP 09 skončí v příštích volbách tak jako tak, bez přičinění pana Robejška. ODS už bude těžko slabší a silnější asi také nebude. A sázka nějaké podnikatelské lobby „velkých kluků“ na Robejška jako na toho, kdo odčerpá nějaké hlasy Babišovi, je chybná." /Jiří Paroubek/

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/jiri-paroubek-v-cesku-jako-na-ukrajine

    OdpovědětVymazat

Reklama