Reklama

.

.

pátek 11. listopadu 2016

Miloši pozor: Na Hradě ti reje krtek

Radim Valenčík
11. 11. 2016     
RadimValenčíkPíše 

 Tentokrát je Miloš Zeman v největším nebezpečí. To, že se dopustil další unáhlenosti a nepřesnosti, to, že opět selhalo jeho bezprostřední okolí, to se dá obyčejně ustát a vykompenzovat pozitivy našeho prezidenta (tím, že není slouhou degenerující a rozpadající se globální moci, jak stále opakuji, ale asi je to potřeba připomínat). Tentokrát jeho přešlap hrozí důsledky, které si patrně on ani jeho okolí neuvědomují. Pokud totiž bude Schapiro odvolán mj. i na základě Zemanových vyjádření a obsahu blahopřání, které zaslal Trumpovi, může Zemana čekat občanskoprávní proces v USA. Připomeňme si, co napsal Trumpovi:

"Poslal jsem blahopřejný dopis, kde jsem ho mimo jiné pozval na návštěvu České republiky. Věřím, že vztahy se Spojenými státy se touto volbou dále zlepší a nebudou zatíženy některými nedorozumněními, jako je například ne zcela profesionální postoj současného amerického velvyslance pana Schapira, který dává nevyžádané rady prezidentu republiky, kam má, či spíše kam nemá cestovat, a který se, jako téměř jediný z velvyslanců, ani nezúčastnil státního svátku 28. října na Pražském hradě." Viz: zde

A to je průšvih, který ho může stát několik desítek či stovek miliónů dolarů. A nikdo mu nepomůže Touto hrozbou se může stát i hodně vydíratelný.

Akce musela být dobře připravena a mít podporu zevnitř. Aby se dostal americký velvyslanec na oslavy do sálu a nikdo z hradních o tom nevěděl či dokonce to ještě popíral, to není jako vylézt na střechu Hradu, ukrást standardu a pověsit tam trenýrky. Buď je Schapiro nejen neviditelný jako Vilém Storitz, ale umí též procházet zdí jako Léon Dutilleul ve slavném filmu z roku 1951 (kde ho ztvárnil Hans Riemann), nebo prostě na Hradě působí  KRTEK (ne Krteček, ale opravdový krtek pracující pro druhou stranu).

Doporučení:
1. Nelze strakat hlavu do písku a je nutné zjistit i veřejně sdělit, jak k faux paux mohlo dojít.
2. Tentokrát sympatie- nesympatie k Schapirovi, nutno se omluvit.

K tomu (aby byly pohromadě všechny relevantní informace) viz též:

Prezident Miloš Zeman by se měl podle předsedy Sněmovny Jana Hamáčka (ČSSD) omluvit americkému velvyslanci Andrew Schapirovi za svůj výrok o diplomatově neúčasti na oslavách státního svátku 28. října na Pražském hradě. Hamáček to uvedl na Twitteru. K omluvě hlavu státu vyzval také ministr zemědělství Marian Jurečka (KDU-ČSL), který kritizoval i prezidentova mluvčího za jeho čtvrteční výrok o Schapirově odchodu z funkce. "Netřeba se omlouvat neviditelnému," reagoval na dotaz mluvčí Hradu Jiří Ovčáček.

Zeman Schapira ve středu obvinil, že se "jako téměř jediný z velvyslanců" neúčastnil oslavy státního svátku 28. října. Americké velvyslanectví ale tvrzení odmítlo. Podle ambasády Schapiro na ceremoniálu ve Vladislavském sále byl. Potvrdil to ve čtvrtek také německý velvyslanec v Česku Arndt Freytag von Loringhoven, který vedle Schapira seděl. "Pan velvyslanec byl v tom případě během slavnostních okamžiků 28. října na Hradě neviditelný," reagoval ve středu na sdělení amerického velvyslanectví prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček.

Jurečka ve čtvrtek kritizoval také Ovčáčkův výrok, který na Twitteru vítal očekávaný konec Schapira ve funkci velvyslance. "Krásným dárkem k mým lednovým narozeninám bude odchod nediplomata. Bude to významné posílení našich historicky pevných vztahů k USA," napsal prezidentův mluvčí. Podle Jurečky chybí Ovčáčkovi férovost, schopnost přiznat chybu a omluvit se. Schapiro pravděpodobně po nástupu nově zvoleného prezidenta USA Donalda Trumpa do úřadu opustí svou funkci. U politicky jmenovaných velvyslanců, kteří nejsou kariérními diplomaty, je odchod při změně americké administrativy pravidlem, řekl ČTK bývalý český velvyslanec ve Spojených státech Petr Kolář. Schapira jmenoval velvyslancem současný americký prezident Barack Obama a diplomat se ujal funkce na konci září 2014. Během svého působení v Praze se Schapiro dostal do sporu s českým prezidentem. Velvyslanec měl loni výhrady k Zemanově cestě na oslavy konce druhé světové války do Moskvy, kterých se kvůli ruské anexi Krymu a kvůli konfliktu na východě Ukrajiny neúčastnila většina evropských státníků. Zeman na to reagoval, že Schapiro má zavřené dveře na Hrad, velvyslanec se tam však při oficiálních příležitostech později objevoval.
Viz: zde.

64 komentářů :

  1. Radime, tentokrát se mýlíš. Byl jsem na Hradě 28. října několikrát (současný prezident mě nezve), zpočátku i na udělování vyznamenání. Musím konstatovat, že u vchodu nikdo příchozí nezapisuje ani neodškrtává ze seznamu. Každý jen projde bezpečnostním rámem a ukáže pozvánku, kterou kontrolují hostesky. Před sálem pak čekají na jeho otevření všichni bez ohledu na stupeň VIP. Takže americký velvyslanec může projít jen lehce povšimnut ostatními, sednout si nenápadně do zadních řad a zcela uniknout obecné pozornosti. Protože nešel na následnou recepci, mohl stejně nenápadně odejít. Hostesky vůbec nemusí tušit, kdo ten odcházející pán je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to tam není ani šatnářka, aby mu odebrala svrchník, se kterou by mohl udělat rozhovor třeba ČRo nebo ČT na toto téma třeba natočit celý seriál ?

      Vymazat
    2. Pane Davide pan Valenčík ma recht,Forejt je krtek, plní ůkoly lóžových bratří,tento bývalý záhumenkový špion se dostal až na hrad kde se jeho zadání začlo měnit.Nitky vedou do Vatikanu a Cia-Mosadu.Forejt je školený a rafinovaný agent a v operacích ktere se proti Milošovi v posledních měsících rozehrály měl prsty.Jen se divím že ho již dávno neprokoukli.Akce "Metál Brady"při jejímž zadaní se motal i Švejnar nesla jasné stopy Forejtovo angažovanosti.O přítomnosti teplometa A.Šafira na hradě 28.října ani nemluvím tam je jasné že to rozehrál přímo Forejt a sloužit to mělo jako poklička na operaci metál brady.Čest práci Radime

      Vymazat
    3. Já si hlavně myslím, že jste ani jeden nepochopil, že Zeman poslal jen blahopřání a pozvání Trumpovi. To o velvislanci USA již patřilo pouze pro novináře a vlastně i pro nás ostatní. Takže shrnuto podtrženo, žádný velký skandál se nekoná. Omluva byla vyslovena a je samozřejmě chyba těch , kteří prezidenta mylně informovali, že si takovou docela důležitou věc neověřili, například dotazem na USA ambasádě. Je to každopádně šlendrián za který by osoba zodpovědná měla býti vykopnuta. Vlastně by sama měla zvážit odchod, neb poškodila prezidenta i v našich očích.Mějte se fajn.

      Vymazat
    4. Je to hulvátství pana Shapira, protože se měl, když už je na oslavě s prezidentem nebo s někým oficiálním potkat a vyřídit a osobně slovy blahopřát. A měla by být v tisku i nějaká zprávička jak v českém tak americkém, něco ve smyslu: "Shapiro byl na oslavě státního svátku 28. října na Pražském hradě a popřál českému prezidentovi i celému českému národu." Pokud v tisku nic takového nebylo, tak svoji práci diplomata neodvedl a je to jenom drzý spratek, který dává najevo, že český národ pro něj nic neznamená" a že není žádný diplomat a funkci si koupil. Jestli tam byl a nikdo si ho nevšiml tak je to absurdní, jenom jeho fyzická přítomnost se nepočítá. Jak říká Lavrov "debilové", celá tahle havloidně sluníčkářská kavárenská sebranka se neumí chovat a je placená za štvání a urážení, což jde snadno i těm nejhloupějším, slušně se domluvit nedokáží.

      Vymazat
    5. 19:05 - Tomu se říká trefit hřebík na hlavičku. Šapír asi nemá taky moc pod kontrolou vyslanectví které dodává červené karty na protiprezidentské karetní festivaly.

      Vymazat
    6. Na krtky pomaha jen; presidente VYKOPNI KRTKA ,nez krtek vykopne tebe..

      Vymazat
  2. Já myslím,že se všechno natáčí kamery,pak nebude problém zjistit příchod i odchod Shapira v převlečení.Taková osoba nemůže uniknout pozornosti i naších účastníku oslav a nejen Německého velvyslance,který mu dělal křoví.

    OdpovědětVymazat
  3. V takovém případě by musely USA soudit celý svět. Vím, že ho v podstatě soudí, ale je to jen a jen na obviněných , nechají li se potrestat. Vždyť to, že na mě jde někdo s klackem, ještě neznamená, že mě zmlátí.

    OdpovědětVymazat
  4. Pan Valenčík píše..
    Připomeňme si, co napsal Trumpovi:

    "Poslal jsem blahopřejný dopis, kde jsem ho mimo jiné pozval na návštěvu České republiky. Věřím, že vztahy se Spojenými státy se touto volbou dále zlepší a nebudou zatíženy některými nedorozumněními, jako je například ne zcela profesionální postoj současného amerického velvyslance pana Schapira, který dává nevyžádané rady prezidentu republiky, kam má, či spíše kam nemá cestovat, a který se, jako téměř jediný z velvyslanců, ani nezúčastnil státního svátku 28. října na Pražském hradě."

    Zaráží mne, že pan Valenčík nerozlišuje mezi textem vlastního dopisu a komentářem pana presidenta týkajícího se zvolení a gratulace presidenta a vymezení se vůči aktuálnímu velvyslanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to tak viděl.

      Vymazat
    2. Pan Valencik vyrabi senzaci a umely konflikt. Zadny neni.
      Kdyz si sebe predstavim v roli presidenta a nejaky ambasadnik z jine zeme za mnou prijde a bude mi rikat, ze nekam nemam jezdit, co bych udelala.
      Napsala jeho nadrizenemu, na zaklade jakeho zakona ci dohody si toto dovolil. A tu odpoved ukazala lidem. A nebylo by dale vubec o cem mluvit, a vsichni, kdo by se ho zastali, by byli za sasky. Takovy zakon totiz neexistuje, ani dohoda.
      Dale by nasledovala moje zadost o vymenu tohoto ambasadnika z duvodu, ze snizuje dustojnost presidenta zeme. A odpoved bych opet zverejnila pres sveho ci svou mluvci narodu.

      Co udelal Zeman? Ani jedno. Vyhovuje mu, aby se za nej prali obcane, protoze mu to dela dobre. A zbytecne si do nej rype, protoze otazka zni takto: maji velvyslanci vsech zemi na nasem uzemi povinnost ucastnit se statnich svatku v dane zemi? Ano nebo ne. Pokud ne, tak si mel Zeman nechat sve rypani od cesty. Pokud ano, rekla bych poznamku uplne jinak: ze americky velvyslanec si neplni sve povinnosti vyplyvajici z jeho pusobeni v nasi zemi a tecka.
      Zeman jede zabomysi valky, a to delaji jenom primitimove.
      Je to komediant, pane Valencik.

      Vymazat
    3. No no no - celá vláda, všichni proti sobě navzájem, a vůbec celá ta smečka šašků, vykrádajících státní pokladu statisíci měsíčně, čemuž přezdívají"mzda", vedou žabomyší války, a zabývají se úplnýma sračkama. Co kdo řekl, nebo neřekl, vyzývají se k omluvám apod. Trapné šaškárny. Takhle si vedou lidi, kteří vědí úplné - s prominutím - hovno, jak žijí v téhle zemi obyčejní lidé, kteří musejí z minimálky zvládat neřestně předražené bydlení a energie, a ještě mít na stravu, a to je dost velký kumšt. A to - na rozdíl od vládních šašků - dřou. Opravdu dřou za byt a stravu. Takže - kdyby všem těm kašparům nahoře ubrali peníze, a dali je na splácení státního dluhu a jim nechali taky jen minimálku, našup by věděli, zač je v Pardubicích perník, to jest věděli by, jak se žije dělnému lidu, bez jehož práce by všichni chcípli na skrčeninu. A začali by mluvit jinak, chovat se jinak, a řešit skutečné problémy. Je úplně jedno, co napsal nebo řekl prezident velvyslanci, když si za tím stojí, jednou je to prezident. Neumím si vůbec představit, že bych jako velvyslanec dělal na prezidenta země, kde velvyslancuju, ty ty ty - kam to jezdíš, a určoval mu, kam se to hodí a kam ne - taková drzost! Jak to? Jsme my protektorát USA aby musel někdo dohlížet na našeho prezidenta? Fakt směšné. A to kolem - ty bláboly - jsou z nasranosti, že volby v USA dopadly jak dopadly. Pseudoelity všech zemí dostaly pod ocas. A tak žvaní, a hledají zástupní problémy k urážkám. Je před vánoci - máslo o polovinu dražší, vlašské ořechy - kilo za tři stovky, mandle, oříšky, na astronomických cenách, a musíme to zvládnout, ačkoliv nám nikdo nic nedal a nedá. Každoročně se opakující trauma - doplatky za plyn, energii, a jak si úřední zmrdi vždy před vánoci čistí šuplíky, otravují telefonem ptákovinama - tak takhle žijeme my občané. Odhlédne někdy někdo také od té vládní špíny, a začnou se věnovat problémům občanů? Co takhle sociální bydlení ... už o tom skřehotají déle než deset let a pořád mají problémy udělat něco pro lidi.

      Vymazat
    4. Anonymní11. listopadu 2016 17:51 Asi tak nějak:https://amail.centrum.cz/download.php?msg_id=000200001bf200130d20024960f0&idx=1.2&filename=Ohrnujeme%20nos%20nad%20Bulhary.pdf&r=39.42457048616264

      Vymazat
    5. 17:51 plný souhlas. Ten synek jurečka se taky neomluvil občanům, že prodávané výrobky České jsou jenom u nás balene Polské šmejdy.O to se má za naše peníze starat. Na to nemá ale čas, to se stará o pič.oviny,hejsek zasraný.

      Vymazat
  5. vyšetřovani svěřit pasačkovi vepřu jurečkovi tomu stači zajit do kostela a zeptat se pana boha co jest pravda pravdouci a boži duka s hermanem by dali dobropis o pravdomluvnosti těchto a nebylo by co řešit a těm kteři krouti svoji makovici připomenu že už takoveto pokusy a nejen pokusy už se uskutečnili

    OdpovědětVymazat
  6. No je to každopádně další celkem podivná událost. Ale pevně věřím, že Zeman si nevymýšlí. Trochu si ale sám naběhl, s nadhazováním výměny velvyslance mohl zdvořile počkat, či to řešit kuloárně a diplomaticky. Holt asi v návalu emocí v něm zvítězil provokatér se sloní pamětí, což o sobě sám rád prohlašuje. Proto si také často nabíhá, zcela zbytečně. Ale jindy se zase hodí, že je odvážně prostořeký. No prostě ta politická korektnost mu nejde a nejde, zato má svůj styl, který nenudí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tim poslednim slovem souhlasim. Nenudi, jako spravny sasek. Jenze zijeme ve valecne dobe a potrebujeme dustojneho presidenta a ne saska, ktery chce mit v politice humor typu, ze on pujde na hranici s kalasnikovem a dalsi.

      Vymazat
    2. Není na tom nic divného - tady v ČR už je tohleto mocenský folklor nadlidí a pseudoelit, bez něhož se politická břečka neobejde. Co kdo řekl nebo neřekl, spory o omluvy, prakticky úplné kokotiny. Brady, Shapiro - kdy tohle přestane? Kdy bude česká vláda a námi volení zástupci lidu v parlamentu řešit problémy obyčejných lidí? Na interpelace poslanců vláda vůbec nechodí - jaké z toho se vyvodily nebo vyvodí důsledky? A nějakým Shapirem se budou zabývat! My máme Shapiro, Brady, a mediale u zadku. Přede dveřmi jsou vánoce, a neustále jsme mediální stokou krmeni hovadinami. To už je i naše politická scéna tak ubohá? Co z toho, co tam probírají, se týká českých občanů a jejich životní úrovně? Nahoře se mocenská a byrokratická pakáž hádá, a my tady dole šlapeme v hovnech, a exekutorská pakáž bere lidem i hračky pro děti - hnus - a vsadím se, že nahoře ta pakáž o tom vůbec nic neví. Není to ubohé?

      Vymazat
    3. Obecně všem diskutujícím, vážení kdo přesně ví co řekl a neřekl Zeman ? To co čteme někde na novinkách či slyšíme v TV může být klidně kompilace různých a nesouvisejícíh věcí skloubených tak aby to zapadalo do nějaké předem připravené hry. osobně si myslím, že těch krtků kolem něj je více, někteří se už odhalili, někteří působí skrytě a jiní ještě spí. Zeman je ve vztahu k lidem ze svého okolí velmi naivní, neumí si vybrat spolupracovníky. Nejsem bezvýhradní podporovatel Zemana, ale někdy mám pocit, že je sám jako kůl v plotě, ti kolem něho čekají na svůj zisk a je jim jedno jakými prostředky ho dosáhnou.

      Vymazat
  7. Je to malý diplomatický incident, ale za prezidenta se jeho mluvčí tentokrát omluvil. Velvyslanec bude odvolán proto, že je povinen po zvolení nového prezidenta podat rezignaci a ta je většinou přijata, neboť nový prezident chce i tyto posty obsadit svými lidmi. Takže nebude odvolán proto co o něm v Praze někdo řekl, ale protože rezignoval a jeho rezignace byla přijata, protože neplnil svoji funkci vyslance své hlavy státu u hlavy státu přijímajícího státu a je důvodně podezřelý z vměšování do jejich vnitřních záležitostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mel byt odvolan jiz tehdy, kdy si dovolil na presidenta zeme jako na sveho poskoka. Zeman to nechal byt. Kecy o tom, ze ma dvere zavrene si mel usetrit a resit to. Ted je opet za saska, protoze kdyz mu rekl, mas dvere zavrene, nemuze ho pak karat za to, ze neprijde. Zeman je pozer v kazde situaci, a to si president nemuze dovolit. Bud ano nebo ne, a ne jak se mi to hodi.

      Vymazat
    2. 17:25 Není tak jednoduché, jak to vidíte. Aniž bych se chtěl Schapira zastávat, tak on přímo nic neradil ani nezakazoval. Jen naznačil. Stejně tak Zeman "zavřenými dveřmi" jen naznačil, že není vítán. Ve skutečnosti se samozřejmě i nadále služebně stýkali, ale nebyl zván jako milý přítel. Schapirova "neviditelnost" je také snadno vysvětlitelná. Podle záběrů zadních kamer byl schován hodně vzadu, v záběrech přímého přenosu vidět nebyl (leda s lupou). Pakliže se nezúčastnil následné recepce, tak si ho skutečně nikdo kromě jeho německého souseda, všimnout nemusel. A proč se choval jako skromná květinka? Zkuste si představit, co by na jeho nápadnou přítomnost asi řekli všichni ti, kterým účast "nedoporučil". Teď se provalilo, že tam určitě byl a to mu na věrohodnosti rozhodně nepřidá.

      Vymazat
    3. Je jedno z jakého důvodu bude odvolán, hlavně, aby už táhl do prdele...,krypl jeden !!!.

      Vymazat
    4. 1:43, 12.11.

      Shapiro rekl,že by mohlo být prekérní, kdyby Zeman na vojenskou přehlídku do Moskvy 9. května dorazil jako jediná hlava státu EU.

      Je to vec citlivosti, mne by to vadilo, myslim si, ze nemel si to dovolit. Neni mu vubec nic do toho.

      "Nedovedu si představit, že by český velvyslanec ve Washingtonu radil americkému prezidentovi, kam má cestovat. A nenechám si mluvit do plánů svých zahraničních cest žádným velvyslancem," řekl serveru Zeman. "Obávám se, že po tomto prohlášení má naopak velvyslanec Schapiro dveře na Hrad zavřené," dodal.

      Ze ma dvere zavrene, Zeman rekl. Ikdyz tam dal to "obavam se". Je to pozerske. Pokud bych vedela, ze Shapira mam opravneni nechat vymenit a planovala to udelat, teprve v tom pripade bych neco takoveho pustila z ust.

      To je prave ono, ze Zeman je kecal. Proste udelal ramena, a dela to porad, viz jak on by sel na hranice s kalasnikovem. Jednoduse je to loutka a ne president, za tim si stojim.

      A zamyslim se nad tim, proc takto drze jednal Shapiro. On proste je navykly, ze presidentovi predava prikazy z USA, a tim padem mu to v ten moment neprislo nevhodne. Zeman se citil ponizeny. Do Moskvy jel, aby ukazal, ze on si rozhoduje, ale na tu oslavu nesel, takze tim prokazal opak. Je to posera. Ja bych sla. Jednou je presidentem zeme, ktera byla osvobozena Rudou armadou od fasistu, a to se neda nicim odkecat.

      Kritizuji Zemana za to, ze neco jineho rika a nec jineho dela. To si politik, ktery chce mit uctu a uznani, dovolit nemuze a nesmi.




      Vymazat
    5. 3:25 K Zemanovi mohu mít a mám spoustu výhrad, ale na druhou stranu jsem rád, že se alespoň občas snaží říkat pravdu. Síla těch, kterým se ta pravda nelíbí, je pořád ještě velká. Proto se nejspíš někdy nechová tak, jak byste si představovala.

      V diplomatických vztazích je to vždycky tanec mezi vejci. Klasicky je to vyjádřeno známým příkladem, že cizímu diplomatu nemůžete říct: "Vy lžete". Přípustné je maximálně "O vašem tvzení by se dalo s úspěchem pochybovat".

      Při posuzování Zemanových výroků je třeba se zaměřit na obsah, správně pochopit "co tím chtěl básník říci". Jeho odpůrci, kterým je obsah krajně nepříjemný, vždy používají stejný demagogický princip. Odvedou pozornost k nepodstatné věci. A je zarážející, jak na to skáčí i celkem rozumní lidé. Uvedu jen příklad s Pussy Riot. Zeman jasně ukázal, co je modla proti Putinových Havlistů zač. A o čem byly všechny následující diskuse? O tomto faktu? Samozřejmě ne, pozornost se odklonila k onomu slovu. Stejné to bylo s Peroutkou (obsah/název článku) s Kalašnikovem atd. atd. až k Hermanovu strécovi a Schapirově přítomnost na Hradě. To přece bylo v blahopřání Trumpovi naprosto vedlejší. Nepodstatnější tam je vyjádření naděje, že se vztahy s USA zlepší. A v čem jsou špatné? Právě v zasahování USA do našich záležitostí, což odkazem na Schapira jemně naznačil. No a od kavárny následuje klasická odkláněčka, pozornost se soustředí jen na to, jestli "tam Schapiro byl nebo nebyl".

      Takže bych doporučil hodnotit Zemana s trochou shovívavosti a pochopení toho, co si může a nemůže dovolit. Než na nějakou kritiku naskočíte tak se dobře podívejte, odkud (a proč) ta kritika přichází.

      Vymazat
  8. Já nevím, sledoval jsem slavnost na Hradě a ČT zabírala různé osobnosti a divím se, že svého miláčka a ideologického vůdce ne.Ale možná, že jsem to přehlédl. A že by seděl někde v poslední řadě s německým velvyslancem? To se mi nechce věřit!

    OdpovědětVymazat
  9. Velvyslanec USA Schapiro, se do záležitostí našeho státu vměšoval ihned už v inauguračním projevu, kde místo toho aby použil běžné zdvořilostní fráze při této příležitosti používané, jako je jeho znalost naší země, našich velikánů v oblasti politiky kultury, (Masaryk, Hrabal, Seifert A.Dvořák...)začal poučovat, že musíme dávat více na zbrojení atp.Zachoval se jako opravdový nediplomat a diletant, který se ihned odhalil, proč sem vlastně přijel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velvyslanec je vysoká pozice , které podléhá i vojenský přidělenec - zpravidla plukovník letectva USA, velvyslanec by měl být kariérní diplomat - to jest absolvovat Diplomatickou akademii a mít praxi na nižších postech jako tajemník, konzul a získat místo velvyslance až po cca 15 letech praxe kdy dokonale ovládá protokol.
      Usa bohužel část velvyslanců obsazují " přáteli prezidenta " - obchodníky či právníky kteří o diplomacii nemají ani páru. Poslední dva velvyslanci USA v Praze - Norman Eisen a Andrew Schapiro - spolužáci prezidenta z práv - jsou klasickým případem ignorance - Eisen dával Ministru zahraničí seznam o čem se bude mluvit, vynucoval si přednostní přístup, Schapiro dává cestovní rady prezidentovi. Něco takového je od velvyslance nepředstavitelné a je to zcela proti protokolu. Jak Eisen tak Schapiro jsou Židé a pokládají ČR za kolonii USA ( a v tom se nemýlí). Je komické slyšet ministra Hermana slyšet žvanit o tom že ČR je suverénní stát, tím dávno nejsme.

      Vymazat
  10. Spíš jde o majsrstych. Ukázat všem do světa, že toho pana "Nikdo" - velvyslance USA lze snadno, tam v té poslední řadě, přehlédnout.. a pak se chlapsky omluvit .. a média a Kavárnu na to nechat naskočit ..
    Ten Zeman je prostě vyšší trida, než ti Sorosovi poskoci .

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud by to byla pravda a v hradním týmu byl skutečně někdo, kdo chce škodit, není přece tak těžké to vysledovat. A pan Zeman je asi jeden z posledních, kdo by si nechal dlouhodobě foukat do své polévky. Pokud ale došlo k nějaké chybě, ať už opravdové, nebo nainscenované, tak to je právě ten okamžik kdy potřebuje naši podporu. Když jste na hokeji a vaši vyhrávají 6:0, tak vás jako fanouška vlastně nepotřebují. Ale když začnou prohrávat, to je okamžik vašeho nástupu. Teď potřebují vaši podporu. Takže teď je potřeba se projevit jako Zemanovi podporovatelé, bez ohledu nato kdo se kolem něho motá. Děda Vašek

    OdpovědětVymazat
  12. Pane Valencik, napsal jste: ...prezidenta (tím, že není slouhou degenerující a rozpadající se globální moci, jak stále opakuji, ale asi je to potřeba připomínat).

    Cim to podlozite, vzdyt je to nesmysl. Je sluhou globalni moci. Muzete uvest jediny prakticky priklad, kdy odmitl poslusnost? Abyste mi rozumel, prakticky priklad je odmitnuti podepsat globalisticke zakony ci respektovat jejich narizeni. Ja vidim, ze posloucha jako hodinky, a je mi jedno, co rika. Co dela je podstatne.

    A s tou Zemanovou gratulaci ke zvoleni jste to hodne prepisknul, ze by mu za to neco hrozilo. To je vicemene povinnost poprat nove zvolenemu presidentovi a udelala to i Klintonova a nabidla spolupraci.



    OdpovědětVymazat
  13. "Pražská kavárna", a nejen ona, jásá, jak to tomu Zemanovi zase "nandala", "musí se omluvit", šéf hradního protokolu "musí jít", atd.atd.
    Stačilo by jim ale pozorněji si přečíst text "omluvy", ...
    „Prezident republiky Miloš Zeman ve svém vystoupení dne 9. listopadu 2016 při příležitosti amerických prezidentských voleb zmínil i neúčast amerického velvyslance na oslavách státního svátku 28. října 2016. Tuto informaci prezident republiky obdržel od Protokolu prezidentské kanceláře.”„Pokud by tato informace nebyla správná, prezident republiky se samozřejmě omlouvá panu velvyslanci,”
    ... a zjistili by, že o tom, zda americký velvyslanec byl či nebyl 28.10.2016 ve Vladislavském sál na Pražském hradě, není
    v "omluvě" ani slovo.
    Tato otázka zůstává i nadále otevřená ... L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opět se za své vymyšlené výblitky "(ne)omluvil" svým sprostým buranským stylem.

      Vymazat
    2. Jaké výblitky máš na mysli, ty burane, a prase sprostý? A kdy ty se omluvíš diskuznímu občanskému fóru za své každodenní sprostoty, a urážky? Zrovna od tebe to dřepí. Až se omluvíš ty, a nadále upustíš od sprostých a ubohých urážek prezidenta republiky ( mimochodem je to trestný čin nactiutrhání), pak se můžeme bavit dál, a teď raději zalez ty tchoři!

      Vymazat
  14. Jedná se o obří spiknutí, Forejta, US ambasády, Německé ambysády, letových dispečerů a Vídeňské opery. :-D

    No je opravdu zábavné sledovat ten obrovský kontrast. Na jednu stranu jak se klaní Zeman Číně, čínská velvyslankyně ho přijde seřvat na hrad za přijetí Dalajlámy hermanem a on hned píše ponížené omluvné dopisy a stejně Číňani ruší svhůzky a dohody.
    A na druhé straně jak se naprosto bezdůvodně chová k US velvyslanci, fluše na něj, kope do něj a lže o něm kudy chodí.
    To není jen tak. Zajímalo by mě jestli je to vše jen z jeho hlavy nebo to má nakukáno od jeho hradní kohorty poradců a poskoků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vite vůbec vy tupá osobo co tady ten židovský teplouš napáchal?Když mám omezený rozhled tak nikoho neurážím....

      Vymazat
    2. Máme tady takové borce, diplomaty amatéry, kteří jsou hladce schopní klasifikovat, co se hodí a co ne ve vystupování politika a co snad a jak je politicky korektní. Řeč politika by měla být k podstatnému, přímá a srozumitelná obecnému lidu. Zvlášť, pokud jde o ty volené přímou volbou. A tak Vy, pitomci, co vůbec nechápete o co jde, ani to, komu posluhujete, opisujte dál pokřik té samozvané elity, co z prospěchu a ctižádosti vymývá mozky nejen vám, ale i sama sobě. Pokračujte. Co si vykoledujete, budete mít. Samet už to asi nebude.

      Vymazat
    3. Odpoved pro prispevatele Anonymni, 12.11. 5:36

      Souhlasim s Vami. Lidi nechapou vubec, ze posluhuji sve likvidaci. Kvuli saskarnam, umelym a zamernym, se budou lide mezi sebou prat a o to jde. Misto sametu budou mit krev...

      Problemem je to, ze misto premysleni se lide prirazuji a jakozto prirazeni se pak nechaji natahnout do cehokoliv.
      Jestli si Zeman neuvedomuje, ze topi pod kotlem, to nevim. Sleduje svou oblibenost, ta je pro neho dulezita, prilis mu dela dobre, nasledky mohou byt katastrofalni.
      Trump kdyz se dozvedel o protestech proti nemu, tak jim podekoval. Zeman usty sveho mluvciho Ovcacka ze sebe dela ublizovaneho, potrebujiciho podporu ( Ovcacek opakovane mluvi o sve trojjedinosti, z nichz jedna je ochranou presidenta a tim k tomu neprimo nabada stoupence Zemana). Demonstrace na podporu presidenta je toho vysledkem. Je to ciry nesmysl a nahravani na potycky mezi lidmi, tudiz presne to, co popisujete si lide vykoleduji.

      Vymazat
  15. Muze mi nekdo sdelit, proc se pod mymi prspevky misto odpovedet objevuje vymazat? Dekuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše svedomi
      vas vyhodili jako trola už na webu nwoo.org, kde jste nejméně 2 roky štvala proti panu Zemanovi pod jménem Marie Diky. Teď se pokoušíte o něco podobného tady. Jste obyčejná špína.

      Vymazat
    2. (Vase Svedomi 11.listopadu 2016 17:36)
      To je tam proto, abyste své prspevky mohl(a) vymazat, zachce-li se Vám. "Odpovědět" máte hned vedle. Už to chápete?

      Vymazat
    3. Čágo bélo Máňo !
      .. tady je SAMOobsluha, tady se musíš mazat SAMA : ))
      UFOun

      Vymazat
    4. 17:36 To je tím, že tento web má zabudovanou AI (Artifical Intelligence - umělou inteligenci). Sám pozná, že vaše bláboly je lepší rovnou mazat.

      Vymazat
    5. Anonymní11. listopadu 2016 18:11
      Vaše svedomi
      vas vyhodili jako trola už na webu nwoo.org, kde jste nejméně 2 roky štvala proti panu Zemanovi pod jménem Marie Diky. Teď se pokoušíte o něco podobného tady. Jste obyčejná špína. /konec citace/.

      President Zeman /citace/: "Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní, nebo alkoholik a zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."

      Právě jste prokázal, že se ve Vás nezmýlil. Pokud byste patřil k té zbývající - normalní části obyvatelstva, tak se ho nemůžete zastávat. Jenom debilovi je to jedno. Dalším důkazem je to, že se tady snažíte vypadat jako objevitel nečeho, ve skutečnosti jen šíříte pomluvu. Marie nebyla na NWOO trollem, jak tvrdíte. Pro administrátora toho webu dělala překlady a zdarma. Zná její identitu včetne data narození. Normální člověk si to ověří.

      Pan Zeman je prezidentem loutkovým. Ví to on, vím to já, víte to i Vy. Vyhovuje mu to. Jinak by nebyl proti vystoupení z EU a NATO. Není to prezident hrabivý, a tudíž nevyhovuje těm, kdo si mohli přijít na své v prípadě zvolení Karla Spáče. Komediální štvanice nestojí za pozornost, ale média krmí senzacechtivé. Vydělávají na tom.Proč ne. Na hlouposti se vydělává snadno.




      Vymazat
  16. Podívejme se, Zeman se má omlouvat za kde co, ale hulváti a notoričtí lháři z diplomatických či politických kruhů, kteří soustavně pomlouvají Zemana a štvou občany proti svému prezidentovi, i jejich sluhové, kteří po něm a dalších prezidentech házejí vejce, se omlouvat nejen nemusí, ale snad ani nemají. A že bude třeba vydírán USA? Vždyť to je jediná USA "mírová" politika, embarga, sankce, pak už přichází agrese proti jiným národům a jejich genocida. Vyvraždění desítek milionů Indiánů a 9 milionů afrických černochů, ale i jen hony USA policie na současné afroameričany jako na zajíce - vše OK a v rámci demokracie. Kéž už Svět zmoudří a uvalí sankce na USA,. aby i oni trochu poznali, co je to nacismus podle strýčka SAMA.

    OdpovědětVymazat
  17. :))) Milouš si již pozor nemusí dávat.
    Zařídil prokleté cizí katolické církvi takový rozmach že mu vzala politickou moc.
    Odvěký nepřítel, rodič fašismu, je největším zaměstnavatelem v naší vlasti...největším vlastníkem půdy naší vlasti a hybatelem politické kultury.....děkujeme pane presidente*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to tu blekotáte. Církvím nacpali majetky poslanci pravice - TOP a ODS. Socani si vzali do vlády lidovce, kteří jakoukoli revizi tohoto zlodějského zákona zablokovali. Ostatně špičky socanů si rády tlačí kolena o kostelní podlahu, tak nenapadejte Zemana, je v tom nevinně.

      Vymazat
  18. Prezident Zeman se omluvil,že dostal mylnou informaci, že tam Šapiro není.Jen nebyl vidět, možná nechtěl být viděn. Jiná situace je vždy, když je v Praze buzerpárty, tam je vždy vidět v první řadě.Tam se nikdo nesplete. Jen doufám, že už dobuzerpártoval.Je zajímavé, že popoháněč Jurečka nevyzval kdysi Šapira k omluvě za své drzé chování, kdy úkoluje prezidenta, kam má, či nemá jezdit.Jenže pak by si Jurečkův šéf nemohl jezdit do emeriky pro noty, za jejichž realizaci dostával jidášské dolárky.

    OdpovědětVymazat
  19. Prezident se Shapirovi již omluvil.
    Lady Ann

    OdpovědětVymazat
  20. Bordel vtom maji tam na Hradě.Jaký bača,takovej Ovčáček.Miloši už nechlastej.Ještě,že se Zeman omluvil panu ambasadoru USA (dnes na tv),protože fakt,takhle se nedá lhát věčně(rok a pár měsíců)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak předně: Miloš Zeman učinil jako prezident slabý odvar toho, co učinil prezident Filipín Duterte. Kdo zná DVTR a KSB, ten ví, že kromě pověstného vaření mlhy (onehdá vodníkem Kebulem) na nic moc více již zdroje US elit poslušně plnících úkoly plynoucí z biblické koncepce nestačí. Miloš Zeman velmi správně a naprosto včas sdělil, co sdělit měl, nechtěl-li by se zařadit mezi ty, kteří se chovají jako pudlíci zaoceánských páníčků. Dolarů je, pokud bychom měřili poctivým a jednotným metrem tolik, že jejich skutečná rovnovážná hodnota je hluboce pod paritou s hřivnou. Zlé jazyky říkají, že ukrajinizace (přesněji kyjevizace) v SSA probíhá rychleji než si kdo kdy uměl představit. A ejhle, to je povolebního povyku těch, co se tetelí strachy, že ztratí vše, co do té cinknuté hry vsadili. První na paškále jsou všich ti renomovaní politologové a analytici, kteří až do soudného okamžiku favorizovali Clintonovou a svou favoritku podporovali i z prstu vycucanými censy. Hned další na paškále jsou ti, kteří projídají cizí a společný planetární chléb způsobem, který hrozí totální chaotizací planetární civilizace. Střečkování některých z nich ohledně harašení jaderným výmazem RF z povrchu planety jen celo věc urychluje. Za Trumpem stojí ta globální elita, která s jistou nechutí musela kormidlo řízení stabilizace světové situace předat jistému V.V.Putinovi. Co se nepovedlo J.F.Kennedymu, na to má spadeno Trumpem globální vrchnost. Ta se současně dostala do časového skluzu tím, že aktivity kremelského pána a jeho týmu mají rychlejší a výraznější efekty i směrem ke zvýšení suverenity RF, což mezi přání ani cíle globalistů nepatřilo, ti by rádi řídili celou galaxii. Takže, Radime, s matematikou a stereotypy opatrně, pokud se má dospět k plnému poznání reality. Tvrdím, že se věci dějí jediným možným způsobem pro tu lepší variantu lidské civilizace. Dělení společnosti na elity a dav se ukazuje jako neudržitelné a je nutné tímto úhlem nazírat změny, které již začaly, pouze si jich mnozí z nás ještě nevšimli a plně neuvědomili...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že tu máme mezi sebou takové chytrolíny, kteří jsou s globálními elitami jedna ruka a přesně nás informují co se děje za oponou :-D

      Vymazat
  22. Anonymní 17.51 - výstižné, líp bych to nenapsal.

    OdpovědětVymazat
  23. Byli jsme tam vsichni.Dekoltovane tricko doplnilo jeho vybavu strevice samozrejjmosti na sobe prilehave zlutave kalhoty pro zeny s leskem Kolem
    krku mel duhovou salu ,ktera chvilemi vlala az na zem obvzlaste pri jeho ladnem kroku dovnitr a ven Zdravi Marenka Pribyl

    OdpovědětVymazat
  24. Jednoduše a stručně. I kdyby Schapiro na oslavách nebyl, bylo zbytečné se o tom vůbec zmiňovat.

    OdpovědětVymazat
  25. :)))
    Státní vyznamenání kryse Radkovskému a nebo admirálu Dukovi a celá komedie s restitucemi, to je neodpustitelné, vlastizrádce Zeman*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to tu blekotáte? Církevní zlodějinu prohlasovali kriminálníci z ODS a TOP09. Pomohli jim někteří spocani, kteří při hlasování nebyli v sálu. Ale co s tím má co společného Zeman?

      Vymazat
  26. Pochybuju, že to na Hradě chodí jako v kině, kde si každý sedne kam chce, to tam nemají cedulky a určená místa? Matně si vzpomínám, že dříve byl Shapiro vidět na záběrech blízko procházejícího prezidenta, takže si do zadních řad sednul sám i s německým velvyslancem. Toho si asi vzal jako okupant svoje rukojmí.

    OdpovědětVymazat
  27. Na Hradě určitě mají krtka,po prvé se projevil při cestě na státní pohřeb na Slovensko,kdy řidič nevěděl z kterého letiště odlétá vládní speciál a po druhé,že by prezidentská kancelář nevěděla kdo z pozvaných byl přítomen na oslavě státního svátku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nemá náhodou německý velvyslanec něco společného - už podle jména s kavárenskou společností STOHOVEN,tak nějak to do sebe zapadá..

      Vymazat
  28. Je vidět, že inteligence není vaší silnou stránkou.Víte co se říká:"Mlčeti zlato".Tak než vaše bludy tady psát, mlčte.

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymni 11.11. v 18.11

    Spina je ten, kdo skace jak blecha z jednoho webu na druhy a tam anonymne, jako spravny srac, siri lzi o lidech, ktere nenavidi.

    OdpovědětVymazat

Reklama