Reklama

.

.

úterý 8. listopadu 2016

Největší podvod v dějinách voleb byl odhalen v USA Šokující záznam odhaluje existenci tajného softwaru na zmanipulování výsledků voleb! Hlasy počítané jako zlomky namísto celých čísel...

Jon Rappoport
8.11. 2016  Zvědavec


Poznámka editora na úvod: Nemám rád barnumskou reklamu. Nemám rád výkřiky jako "největší podvod v dějinách voleb odhalen" "šokující záznam", "stav nejvyšší pohotovosti" apod. Ne, že by nešidili, určitě ano, ale to je jen doplnění koloritu té šaškárny. Oni přece nemohou prohrát, oba kandidáti jsou jejich koně. Takže se čtenářům omlouvám za nešikovně zvolený, ukřičený článek.
Šokující záznam odhaluje existenci tajného softwaru na zmanipulování výsledků voleb.
Expertka na falšování volebních výsledků, Bev Harrisová, nás seznamuje s elektronickými hlasovacími zařízeními.

Dobře. Konečně s tím přišla. V pondělí se Bev Harrisová (blackboxvoting.org), známá vyšetřovatelka volebních podvodů, objevila v show Alexe Jonese, kde to všechno polopatě vysvětlila. GEMS systém - volby založené na podvodu, „fraction magic“ (kouzlo zlomků), způsob jakým se podvádí s Vašimi hlasy. Nejen teoreticky, ale i v praxi. Poslechněte si celé interview a šiřte to dál. To, na co Bev přišla, je šokující. Pod videem je můj původní text, který jsem na toto téma vypracoval začátkem měsíce.

video zde


Stav nejvyšší pohotovosti: volby mohou být pořád zmanipulovány.
 Hlasy počítané jako zlomky namísto celých čísel

Je skutečně překvapující, že podvodnému volebnímu systému, který je zde popisován, se dostává tak málo pozornosti. Systém může být použit napříč celými Spojenými státy.

Jak víme, existuje mnoho způsobů, jak zfalšovat volby. Bev Harrisová se na blackboxvoting.org věnuje analýze zvláštního typu „taháku“, který má obrovský dopad na souboj Trump vs. Hillary.

Jedná se o systém sčítaní hlasů, zvaný GEMS (Global Election Management System).

Apeluji na vás, abyste se hlouběji ponořili do její několikadílné série Fraction Magic (díl 1 je zde). Zde je to nejpodstatnější, co Harrisová uvedla. Jedno více šokující tvrzení, než druhé.

„Testováním systému (GEMS) jsme došli k závěru, že jeden hlas může být napočítán až 25x, jiný zase může mít váhu jen tisíciny hlasu, což efektivně konvertuje některé hlasy až na hodnotu nulu.

„Tato práce shrnuje výsledky našeho zkoumání systému GEMS, který zpracovává přibližně 25% volebních hlasů v celých Spojených státech. Výsledky studie ukazují, že funkce zpracovávání zlomkových hodnot je zabudovaná v každé GEMS aplikaci, takže může být užita, sice nenápadně, ale radikálně, k falšování hlasů a dosažení požadovaných procentuálních hodnot. Tato manipulace zůstává skryta zraku volebních pozorovatelů, i když jsou fyzicky přítomni ve volební místnosti a hlídají počítačové monitory. Je velmi nepravděpodobné, že by se na používání této funkce práce se zlomkovými hodnotami přišlo auditem nebo skrze sondování mínění lidí. Navíc může být použita ve velkém měřítku za méně než jednu minutu.“

„Systémy sčítání hlasů GEMS byly a jsou provozovány pod obchodními značkami: Global Election Systems, Diebold Election Systems, Premier Election Systems, Dominion Voting Systems a Election Systems & Software, vedle množství soukromých, regionálních subdodavatelů. V momentě psaní tohoto článku je tento systém používaný na úrovni celých států v Aljašce, Connecticutu, Georgii, Mississippi, New Hampshire, Utahu a Vermontu, a na úrovni okresů v Arizoně, Californii, Coloradu, Floridě, Illinois, Indianě, Iowě, Kansasu, Kentucky, Massachusetts, Michiganu, Missouri, Ohiu, Pensylvánii, Tennessee, Texasu, Virginii, Washingtonu, Wisconsinu a Wyomingu. Používá se také v Kanadě.“

„Namísto hodnoty „1“ (1 hlas) se užívají hodnoty 1/2, nebo 1+7/8, nebo jakákoliv jiná, která není celým číslem.“

Takovýto typ volení (poskvrněný systémem GEMS) neumožňuje princip „jeden volič-jeden hlas“ a vede k tomu, že některé hlasy mají menší a jiné zase větší hodnotu, než „jeden hlas“. Bez ohledu na skutečný počet hlasů mohou kandidáti obdržet určité, dopředu stanovené procento hlasů. Výsledky mohou být kontrolovány. Například, kandidátu A může být přiděleno 44% hlasů, kandidátu B 51% a kandidát C získá zbytek.

„Veškeré důkazy o tom, že GEMS systém pracoval s podvodnými, zlomkovými hodnotami mohou být okamžitě odstraněny přímo z hlavní databáze, takže když zadáte systému, aby vyhledal zlomkové hodnoty, tak vám žádné nenajde.

„Zdrojový kód: Instrukce, aby systém zpracovával jednotlivé hlasy jako desetinné hodnoty namísto celých čísel (tj. falšování) jsou zadávány do zdrojového kódu systému GEMS opakovaně, takže je vyloučeno, aby tento jev vznikal náhodně.“

Zdroj, který si zatím samozřejmě přeje zůstat v anonymitě, udává o historii GEMS systému následující:

„Stopy tohoto rozparcelovávání hlasů vedou k muži jménem Jeffrey W. Dean, jehož choť byla majoritním vlastníkem akcií společnosti, která vyvinula systém GEMS. On sám byl v čele této společnosti, ale nesměl nakládat s penězi a šeky, vzhledem ke své kriminální minulosti, kdy si za počítačové podvody odseděl 4 roky. Téměř okamžitě po propuštění z vězení mu byl dán detailní přístup k údajům o hlasování a obrovským vládním kontraktům na tisk a zpracování hlasovacích lístků.

Nevidím vůbec žádnou iniciativu ze strany federální vlády, vlád států nebo mainstreamových médií o prošetření GEMS systému nebo snahu jakkoliv reagovat na rozsáhlou analýzu Bev Harrisové“.

Není to tak, že by o ní média nevěděla. Zde je výňatek z její biografie dostupné na shesource.org:

„Harrisová je považována za „kmotru“ hnutí za reformu voleb. (Boston Globe). Magazín Vanity Fair ji připisuje zakladatelství hnutí pro reformu elektronických voleb. Týdeník Time nazval její knihu Black Box Voting „biblí“ elektronického hlasování. Kvůli jejím vyšetřovacím snahám jí někteří začali říkat „Erin Brockovichová voleb.“ (Salon.com)… Harrisová byla svědkem pěti ukázek manipulování výsledků, kdy byla použita skutečná hlasovací zařízení. Ty se poté také objevily v novinách the Associated Press, the Washington Post a v neoficiálních zprávách amerického vládního zúčtovacího úřadu (GAO).

Doposud byla její analýza GEMS systému považována za „příliš nebezpečnou pro diskuzi.“ Média se raději uchylují k reportování žabomyších válek a špinění mezi tábory obou prezidentských kandidátů. Zatímco skutečné výsledky nadcházejících voleb - včetně soupeření o Kongres - se zdají být k dispozici, záleží jen na tom, kdo má kontrolu nad GEMS systémem.

Doplnění: Z toho co o tom vím, vyplývá, že každá z vlád jednotlivých států ustavuje „konzultanta“, který bude během voleb spravovat GEMS systém. Tento člověk ví, jak manipulovat s odevzdanými hlasy voličů.


Biggest Election Fraud In History Discovered In The United States vyšel 31. října 2016 na
jonrappoport.wordpress.com.





43 komentářů :

  1. tohle by mely vedet hlavne americane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdrojový kód nepochopí ani honolulu, natož Američané.

      Vymazat
  2. kam sa hrabe Stalin - ale použili jeho postulát - že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vissarionoviče do téhle zvrácené špíny netahej, buď tak laskav, ty postuláte. Za Stalina byla úplně jiná doba, ne tak podlá a zvrácená, a proti současným politickým intrikánům a špinavcům byl Stalin čistý jako lilie.

      Vymazat
    2. Kam se hrabou všichni na českou televizi. Tam jsme se ve zprávách dozvěděli že ve státě New Hampshire vyhrála Clintnová 4:2. Pravda je však taková,že se jí to podařilo pouze v nějaké horské vesničce.

      Vymazat
    3. Díky Stalinovy jsme měli 70.let míru, stability a prosperity. I když ho zavraždili a pomluvili a ničili jeho odkaz, trvalo půl století než mohli zločinné elity odevzdat východ západu. Ukázal lidem, že si mohou řídit svůj život sami a to mu nemohli a nemůžou elity, které žijí s utrpení ostatních odpustit. Řekl lidem jestli do deseti let nedoženeme západ, tak nás zničí a lidé s pomocí jeho řídících schopnosti toho dosáhli, vytvořili se nové kádry z lidu a z nezaostalejší země se Rusko stalo nejvyspělejší. Ale nestačil plně zabezpečit vládu v rukou lidu, plánoval sebrat vládu komunistické straně a předat vládu národním sovětům, to však již neuskutečnil. Po jeho smrti zločinná elita postupně obsadila byrokratickou strukturu. Pak nenápadně krokem za krokem sebrala lidem moc, například zpočátku musel být ve vedení závodu vždy někdo z pracovního kolektivu. Co se týká zločinů, to je stejný nesmysl a pomluva jako dnes například s Asadem, do Ruska byla nasazeni teroristé (tenkrát se jim říkalo revolucionáři). Ta revoluce se měla stát celosvětovou a zajistit nadvládu pod marxistickou ideologii (kterou mimochodem Stalin odhalil jako podvodnou).

      Vymazat
    4. 15:14

      No ty máš teda dost, stalinistický blbečku.

      Vymazat
    5. Nevím čí jsi ty blb, ale ty máš dost už dávno. Jenže sis toho zatím ještě nevšiml. Co musíme udělat, abys z diskuzí odlezl, když umíš ostatní jen provokovat a urážet? Urážej alespoň vyváženě ty zmetku - co takhle Abraham Lincoln, nebo Moise Tschombe, Haile Selasie, Hiro Hito? ... jenže to bys v té svojí prázdné kedlubně musel mít víc místa, aby se tam vešlo všechno, anebo se na to raději vyser. Štvát jen proti Stalinovi je hodně ubohý, i když přímo úměrný tvojí inteligenci a znalostem.

      Vymazat
    6. Nechte vola napokoji.Nestojí za čtení těch žvástů.Ať si to čte po sobě stokrát,schválně na co přijde.Takovéto zvěsti tady byly asi před třemi nedělemi.Myslíte,že Američané o tom vědí?A kde je Honolulu!

      Vymazat
    7. 15:19 - dost znalostí má! To je pro vopejzelý filcky odpadlé od lejnolíhně chazarských kagsanů blbečkovství? Pak se nedivim kam to tvý nosatý filckonoši a parazitický vysavači národů na světě přivedli ....

      Vymazat
  3. Podvod, nepodvod,

    ono je úplně jedno, jestli sedí v Bílém domě ten, či onen...

    Protože:

    Dokud USA nezmění svou zločinnou zahraniční politiku
    k něčemu pozitivnějšímu - a to je vyloučeno, tak jejich
    prezident zůstává pouhou loutkou v rukách vojensko-průmyslového komplexu,o čemž snad nikdo nepochybuje...

    Tak nechápu, co vás v Čechistánu, na těch volbách tak vzrušuje.

    Tečka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s vámi v tom, že pro nás a svět je zahraniční politika té země (vč. politiky obchodní) důležitou. (Vele)důležitou!!
      Nemohu však s vámi souhlasit v tom, že je jedno, jestli tam je vrcholný představitel zvolen řádně nebo podvodně.
      Jednak ta podvodná varianta hrubě porušuje jejich zákony, jednak světu nedává správný příklad.
      Což je ve světle sebezahleděnosti těch USA jako hegemona a samozvaného světového leadera docela pikantní. Stejně jako je pikantní, že k té zemi stále ještě vzhlíží množství našich vyznavačů těch jejich euroatlantských "hodnot". Je pak podvodné hlasování také tou hodnotou?
      ---
      A pod čarou: a představuje dnes morálka, se kterou se u nás tak rádi ohánějí naši dobroserové mj. i z pražské galérky, pro lid obecný nějaký smysl? Stále se totiž domnívám, že ano. A čím dál tím větší! ...

      Vymazat
    2. Pikantní je, Opluštile, že zcela nekriticky věříte každému blábolu který se někde povaluje po internetu. Samozřejmě jen takovému blábolu který zapadá do vašeho světonázoru a utvrzuje vás v něm.

      Vymazat
    3. Pikantní na to je anonyme 13:46, že žádný světonázor nemáš a nemůžeš ani zatím mít, protože je to mimo dosah tvých současných mentálních schopností. Když se budeš hodně snažit, tak na konci svého života možná pojmeš alespoň to, co termín světonázor znamená, ale je to pouze můj intuitivní odhad.

      Vymazat
    4. Re Anonym 13:46:
      Doufám, že jste si i povšiml, že jsem ale výše hovořil o něčem jiném ...
      A nemohu ani za to, že vám vadí odlišnost "světonázoru" toho druhého. Lidi - holt - jsou už v té jinakosti takoví. Snad si ještě stihnete zvyknout.
      Upřímně řečeno, pokud bych například úplně sdílel ten váš, jeden z nás dvou by zde byl zbytečným ...

      Vymazat
    5. Presne tak 13:01 vubec nezalezi na tom kdo sedi ve wajthausu, od Jfk jsou presidenti SSA jen smesne loutky v rukach chazarskych loutkaru.

      Vymazat
  4. To je zajímavé ale určitě zajímavější je systém v ČR. Zde se nikdo nepozastavuje nad výsledky voleb, když z běžného života dobře každý vím, že lidé nadávají na vládu i na systém a přijdou volby a zase je to přibližně stejné, vládne tady pravice, již 26 let.Jak to dělají? Jsou lidé přiblblý, nebo mají IQ - OO nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to nebude tím, že žijete v jakési své bublině spolu s několika dalšími takovými postiženými, kteří jenom nadávají a vede se jim špatně.
      Zkuste vyjít trochu z bubliny ven, začněte číszt jiný tisk a přestěňte se ukájet spolu s ostatními postiženými jedním názorem (zcela zřejmě chybným). A hned zjistíte, že národ až tak moc nenadává na vládu, že průměrná mzda trvale stoupá, že je u nás nejnižší nezaměstnanost v EU a že podniku, kde množná pracujete, tak se celkem daří.

      Vymazat
    2. 14:24 - to je marný.

      Vymazat
    3. V tomhle máš i celkem pravdu hochu 14.24, jenom jestli ta bublina není nějak účelově neustále přifukovaná, viz televize, na kterou kouká snad každý, kdo se nějak ocitne doma, co taky dělat, buď číst,nebo se podívat na ty bláboly - příšerné seriály jsem neviděl ani jeden, nevím o čem to je, ale taková ČT 2 neustále omílá válku ze všech možných pozic - myslím druhou světovou. Jak Hitler to, a Hitler ono, taky Himmler, Heydrich, pořád obrazovkou defilujou vojáci, nebo nějaké lidské kostry hrne buldozer, a je to pořád dokola, utrpení, utrpení, válka, a do toho ty americký sračky, všechno jen samý agent, střílečky a násilí, jinak úplně blbý a bez děje. Co je to s tou kulturou a informovaností? Proč se pořád omílají staré věci, do prdele, to už to neumí nějak důstojně ukončit, když život jde dávno dál, a měl by být kurva už o něčem jiném? To bude všude jen válečnej kvikot? Kdo si na tom pořád honí brka? Oni budou snad i pod vánočním stromečkem ukazovat utrpení a válečný sračky. Považuju to za zvrácenost, a máš bohužel lidi, kteří nemohou pořád courat venku, nemohou ani do kina či do divadla ( mimochodem taky už všude pěkný sračky) tak co mají dělat? Jsme oběti medií, doslova a do písmene. Tak se nediv, že lidi pořád nadávají, ačkoliv se jim celkem daří -prostě nejsou duchovně v pohodě, vnitřně v klidu, protože nás nějací podvraťáci a magoři neustále něčím straší. Nemoci, virusy, teroristi, utečenci, válka, opakuju -ať už s tím jdou do prdele všichni. Copak už nikdo neumí psát o něčem jiném? Něco pozitivního? Kromě blbých a ohavných reality šou - taky takový prostoduchý sračky ze západu. Ach jo. Daří se mi, to jo, přesto mě tohle sere, už kvůli rodičům, prarodičům, starším sousedům, přátelům....

      Vymazat
    4. pro 14:59
      CT2 máš pravdu, uvádí velmi často dokumenty o 2.sv. válce. Je to proto, že dodnes je to téma velmi zajímavé a knihy, filmy , dokumenty jsou žádané.
      Bublina, o které je řeč v příspěvku 1424 je docela jiná bublina. Uzavřený prostor, kde vyhrávají konspirační příběhy, kde je zakázáno sledovat jiné zdroje a především, kdy všechny informace musí znít naprosto opačně, než ve veřejnoprávních informačních zdrojích.
      To je ta bublina, která třeba zde na NR napomáhá zkreslovat skutečnost a vzhledem k naprosto proruskému zaměření NR je i důvodné podezření, že celý portál dotuje Kreml.
      Dejte tady hlavně pozor na to, abyste si nezačali myslet, že Země je placatá.

      Vymazat
    5. 14,24
      Jak kterému podniku a jak v kterém regionu. V zemědělství je nejčastější hodinová mzda kolem 70 Kč. Brutto. Bez vyhlídek nějakého zlepšení. U kvalifikovaných profesí jsou výdělky 25-30 tis. hrubého. Ale za kolik hodin? Svářeči, se kterými jsem mluvil bouchají běžně 200 hodin měsíčně. A v uvedené výplatě jsou i příplatky za práci přes čas, odpolední směny a práci o víkendech. Je smutné, když i v USA se minimální, resp. průměrné mzdy uvádějí v hodinových sazbách. Jenom nás stále politici omračují stále stoupajícími mzdami, ale tak nějak zapomínají dodat, že až nepříjemně často je za těmito penězi skrytý abnormální nárůst počtu odpracovaných hodin.
      Snažím se nevidět všechno černě. Ale i když se moc snažím, vyjde mi maximálně šedá. Do bílé to má ještě kurva kus cesty. A to máme právě konjunkturu.

      Vymazat
    6. Jo jo, všechny ty dokumenty ze západní provenience, a k tomu instruktáž, jak se máme na tehdejší události dívat včetně komentářů, které špiní východní frontu a vojáky Rudé Armády. Vždycky jen krapítek přisolíte lží a pokaždé trochu silněji, aby z toho nakonec vylezlo, že II.sw vlastně zavinil SSSR. Slavný "západ" se demaskoval jako notorický lhář a ničitel světa. Tak se nediv, že hledáme pravdu tam, kde je.

      Vymazat
    7. Shuline 19:42, udělej si čas a prohlédni si všech 10 dílu od Olivera Stonea "Neznámé dějiny Spojených státu". Tvá milá havlovize ČT2 to dávala ale pozdě v noci, aby lidé neviděli tyto podložené dokumenty ve nejvíce sledovaný čas. Tady je to i výborně popsáno, i volby po válce Wallace-Truman, kde vyhrál volby jasný outsider, že by náhoda i dnes?. Jiné US sračky jako "Největší tankové bitvy" a "Stíhači WWII" kde jasně ve všem vítězí vojáci pindostánu dávají hned v 20:00, aby bylo jejich hrdinství jasné. jen musí pro méně chápavé US diváky scény a animace opakovat alespoň 5x po sobě, aby to ti jednodušší blbové pochopili .

      Vymazat
  5. logika nepusti, najvacsi podvod u najvacsich podvodnikov na svete...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak čekalo se, že někdo přijde s "jasným důkazem", že volby jsou zmanipulované. Ať už to dopadne tak nebo tak...

    OdpovědětVymazat
  7. Stačí se zeptat naší ústřední sčítací komise,proč se i u nás používá USA software na sčítání volebních výsledků.Jak víme,málem vyhrál Schwarzenberg,jenže jak se nastaveno software,už to nejde změnit a dohnat stratu.Pořád tvrdím,že na Slovensku vyhrál Kiska jenom tímto trikem.Rakušáci se nenechali oklamat,volby se budou opakovat,ale zase není jisté,že vyhraje Hofer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co s volbama? Jestliže absolutní vítěz voleb stejně musí do opozice, jako se to stalo u třech našich krajů a měst? Kde je nějaká realizace vůle lidu? Zasraní šašci se stejně nějak uskupí a seskupí pořád stejně, vítězové voleb jsou opomíjeni, ignorováni, dokonce vmanévrováni do opozice - kdo to jakživ viděl? Jaký má ten předraženej cirkus smysl? To abysme si mysleli, že naše volení něco změní? Hovno změní, ti samí korytáři a kašpaři budou dělat to samý co předtím, to už je úplně stejný jako za totáče. Partajníci byli zkrátka u koryt navždy, všelijak se přeskupovali, a to bylo na všech úrovních, protože všechno byl stát. Ředitelé podniků šli na ministerstva, a do všelijakejch jinejch úřadů, a ti odtamtud zase na uvolněná místa po těch ředitelích - nebyla šance do toho dostat nějaké slušné lidi, všechno ovládala pořád stejná, pořádně profláknutá sebranka, sami si vydržovali svoje veksláky kvůli značkovejm hadrům, jejich děti jezdily nějak záhadně studovat do USA a jinam na západ, zatímco řadáci nesměli kromě Bulharska, Rumunska, NDR a Polska - vyjímečně Jugoslávie - nikam,a to bych mohl říkat pořád dokola. Nějaký sociální jistoty vůči lidem museli plnit, ale sami byli nadlidi, za ty se považovali i se svými potomky a prapotomky, zkrátka stejná šlechta jako byla za monarchie, jako je dnes za kapitalizmu - a bude to tak pořád, přes to nejede vlak. Můžeme jenom nadávat, nebo se smát, nebo ty intrikány a špinavce ignorovat, ale to je taky všechno, co můžeme.

      Vymazat
  8. Jsem přesvědčen, že takto cinknuté volby fungují již řadu let všude, kde si SSA uzurpují právo na ovládnutí států ve svůj prospěch. Bohužel naší českou zem nevyjimaje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 15:07
      Jsme dva,kdo se ještě přidá.

      Vymazat
    2. A já jsem přesvědčen, že vy dva jste kokoti.

      Vymazat
    3. Tvé přesvědčení nikoho nezajímá, ale my tady vidíme jasně, že ten kokot jsi ty havloidní blbe 15:15 a pozdravuj tvého debilního fotra, že mu pragokavárna děkuje, že nechal zachránit potrat.

      Vymazat
  9. Anonymní 15:15
    Nezáviď.
    Máš-li ho malého nezoufej,strč ho do úlu a zabouchej.

    OdpovědětVymazat
  10. Vazeny pane presidente Zemane !
    U nas jsou dnes volby a Donald Trump, ktery ma na nektera ozehava themata stejne nazory jako Vy, (napr. kontrola immigrace, nebo zamestnanost obcanu), je podvaden !

    Policie zatkla uz nekolik podvodniku za nelegalni manipulaci s hlasy volicu !

    Prosim, at se cokoliv stane, NEVERTE ani slovo tomu, co ctete v New York Time ! V New Yorku se schyluje k velke fackovacce mezi Policii (NYPD) a FBI. Vim to urcite, ale nemohu napsat zdroj informaci.

    Chci vas ujistit, ze Trump je 100 % LEGALNI vitez voleb, ale je silna pravdepodobnost, ze bude DOSAZENA Hillary !
    Olgarchie to prosazuje nelegalne a jejich jmena jsou vseobecne znama.

    Mezi americkymi autoritami je obcanska valka ! Mezi lidmi je velke napeti. Jedna ze dvou stran musi USTOUPIT.
    Kdyz ne, tak bude CHAOS !
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
  11. Panove v Cesku ! Kazdy kdo videl jakekoliv misto, kde mel projev Trump, tak videl TISICE nadsenych lidi v poctu
    20-25 000. Mnoho z tech lidi se nedokazalo vubec dostat tam, kde Trump mluvil !
    Trump vetsinou mluvil denne na dvou mistech v ruznych statech a navstevnost byla v prumeru stejna !

    Hillary mluvila jednou za 3 dny a jeji haly zely PRAZDNOTOU ! Jeji nejvetsi navstevnost byla 800 lidi !

    Media ve vlastnictvi NEOCONU, ktera prosazuji Hillary strasne LZOU, nejen Americanum, ale celemu svetu !
    Ona (Hillary) NIKDY nemuze vyhrat ! Ale muze byt dosazena proti vuli lidu !
    Jaka bude reakce volicu Trumpa nevim, ale urcite to nebude prijemne pro manipulatory.
    Vam Cesi, vase media lzou take ! Neverte jim NIC !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to na vás, Američanech. My máme svých gaunerů dost, tak že ty vaše řešit nebudeme. Pokud vás to ale alespoň trochu uklidní, nejsou všichni Češi stejní a určitě zdaleka ne všichni jsou proti Trumpovi. A pokud se rozhodnete si doma konečně uklidit, budeme vám držet palce.

      Vymazat
    2. http://www.nwoo.org/2016/11/06/sest-zidovskych-spolecnosti-ovlada-96-svetovych-medii/

      Vymazat
    3. Speciálně pro Nicka Honolulu: Na jednom webu jsem publikoval článek pod názvem: Oznámení o zrušení nezávislosti". Vyjádřuje konečně konec nadvlády USA. Jestli máte chvilku, přečtěte si to, co vás čeká a nemine. http://desitka.org/?p=8000 .

      Vymazat
  12. Zlatý papír. Ne, že by se papírové volby nedaly zfalšovat, ale už by to dalo víc práce a muselo by se do podvodu zapojit víc lidí. A čím více lidí, tím větší riziko, že se to vykecá. I finanční stránka věci jistě není zanedbatelná. Čím více lidí, tím více peněz na úplatky.

    OdpovědětVymazat
  13. Podvod volebných počítačov v USA
    https://www.youtube.com/watch?v=WK4_mTF7Pdw

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím, čemu se divíte. Vzpomeňte si na volby Bushe. Vždyť, mám dojem, že to bylo v Kalifornii, se musely hlasy přepočítávat 2x, nebo snad 3x, až to konečně vyšlo a Bush byl zvolen. Na aeronetu je článek, kde ukazují, že časopis Newsweek čelí skandálu jelikož již 4 dny před volbami nechal vytisknout časopis s výsledky voleb a Hillary Clinton jako vítězkou voleb! To snad hoši obětovali milion dolarů za vytištění 200-500 tisíc výtisku, jen tak pro srandu králiků?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to na Floride kde se pocitalo a pocitalo a kdyz mel Bush par hlasu navic tak to nejvyssi soud zarazil a debilek vyhral. Nejvyssi soud byli sami kamaradi Busche starsiho. A pak se stal 9/11. Debilek jen sedel a koukal jak vyvorana mys

      Vymazat
  15. Jenze rozdil je v tom, ze vyjimecna obliba a nasledujici nezvoleni TRUMPA mohlo jim zpusobit do velke miry , revoluci a obcanskou valku a jsem si jist, ze se PRAVE TOHO OBAVALI...a ze take proto ,couvli . Bleskova Otocka ,kTrumpovi v posledni chvili byla vice nez napadna...Wikileaks a CIA dokonce !
    Dale od zriceniny dale, nebo vas potka nestesti nenadale...
    Dale ta hrozba cely svet znicujici valky, byla i pro ty horke NATO hlavy prilis , protoze by je ani utulne a komfortni kancelare , jako vzdy predtim ,nezachranily...!!! Ani na minutu.
    Potom babo rad...Reseni jednoduche . Rychle Pryc od baby !

    OdpovědětVymazat

Reklama