Reklama

.

.

pondělí 28. listopadu 2016

Ortel jiným úhlem pohledu


Luděk Prokop
28. 11. 2016
Úvodem předesílám, že bulvární informace ze života celebrit mne nezajímají vůbec a ocenění v soutěži o zlatého slavíka velice okrajově. Pozornost co se toho týče, může jistou měrou probudit, vstanou-li noví bojovníci, v daném případě proti lidem, odesílajícím hlasy do zmíněné soutěže. Potažmo proti skupině, která se provinila tím, že obdržela tolik hlasů, že skončila dvakrát na druhém místě, ve dvou kategoriích dané soutěže. O skupině, z komentářů v médiích se dozvídám, že šíří zlo. 



V rozhořčeném komentáři zpěváka Radka Bongy, umístěného v soutěži za inkriminovanou skupinou Ortel, mimo jiné - je uvedeno cituji:"...Protože skupina Ortel přišla na podium a na košilích měli tyto lebky. Na tom podiu stáli především proto, že jej podpořili „obyčejní lidé,“ kteří mají tu drzost ještě tvrdit, že jejich Ortel není rasistický a v žádném případě nepodporuje nacismus. A pak si přijde Ortel s umrlčími lebkami na košilích a dá celému národu tímto symbolem najevo, jakým směrem smýšlí. Jsem zarmoucen faktem, že tomuto zjevnému propagování nacismu nejen přihlížel celý sál, ale většina dokonce tleskala“….

Jsem přesvědčen, že obyčejní lidé mohou podporovat toho, koho si sami přejí podpořit, nikoli toho, koho si přejí podpořit ryzí demokraté, aniž by to mělo být vydáváno za drzost. Nejsem nikterak nadšen z lebek na košilích, ale nemohu sdílet názor, že je tím dáváno národu najevo, jakým směrem nositelé smýšlí. A přestože mě osobně symboly s lebkami iritují, neumím se nad tím nějak rozhořčovat. Když už se rozhořčený Banga neopomněl zmínit se o jeho dědečkovi z koncentráku, dovoluji se zmínit, že moji dědové byli v koncentráku oba. Jak ze strany otce, tak z matčiny strany. Z Buchenwaldu se děda vrátil po šesti letech pobytu, z matčiny strany se děda nevrátil. Banga se ptá, jak je možné, že evidentní projev nacismu byl nejen tolerován, ale že byl naprosto přehlídnut.

V případě podstatně zjevnějších, až masových projevů nacismu na Ukrajině, projevů, provázených brutálním násilím odbytým u nás takřka nepovšimnutým výrokem zvláštního velvyslance České republiky pro otázky energetické bezpečnosti, Václava Bartušky, ve znění: „Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid…“ Jsem si kladl podobnou otázku - jak je možné, že evidentní projevy nacismu jsou u nás nejen tolerovány, a nejen naprosto přehlíženy ale dokonce i schvalovány, ba co vice, i sankce na podporu fašismu vyhlašovány. Takže všeho s mírou pane Bango, Šmíde, madame Pazderková a pánové Tuno a také Petře Štolbo. Nepůsobí to vůbec věrohodně, když na to samé, podle směru „vánku“ - jednou prd a jindy hrk.

Nechci si skupinu Ortel nijak idealizovat. Její zástupce se ptal, zdali jejich kritikové vůbec znají jejich texty. Já je neznám, takže si netroufám je posuzovat, ani kladně, ani záporně. Jenom, při vědomí, jak je u nás pravda všemožně a všude (čest výjimkám) usilovně zadupávána, mě napadá, zda to není právě pravdivost textů této skupiny, která jí přinesla tolik hlasů drzých, obyčejných lidí a tolik nevraživosti ze strany těch, kterým pravda smrdí. Může být, že lebky na košilích jim pouze připomněly, jejich naprostou netečnost a shovívavost v případě pochodňových průvodů, vyvěšování nacistických symbolů a nošení nacistických insignií na oděvech v masovém měřítku na Ukrajině - a nyní, v náhlém demokratickém osvícení a prozření, počali statečně až hrdinně, vystupovat proti nacismu a jeho symbolům. Tak nevím, jestli to má být přičteno skupině Ortel k tíži, nebo naopak.

91 komentářů :

  1. Lebka a zkřížené hnáty, znak Československých legionářů.
    I google to ví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....smazaný blog o rozruchu kolem kapely Ortel...
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Poblil-se-Banga-Co-jinde-zcenzurovali-Prectete-si-smazany-blog-o-rozruchu-kolem-kapely-Ortel-464857

      Vymazat
    2. Je to přesně tak. Na zjevné nacistické projevy na Ukrajině naše havlistická kavárna nejenže nereaguje, nýbrž je podporuje. Stačí vzpomenou na naše politiky, kteří osobně v Kyjevě podpořili majdanisty, nad jejichž hlavami už tehdy vlály nacistické prapory a transparenty s Banderou. Vůbec jim nevadí, že náckové bombardují civilní oblasti Donbasu, zaživa upalují lidi, naopak je v těch zvěrstvech vehementně podporují na svých spřátelených televizích kanálech(hlavně ČT a TV Nova), svými lživými protiruskými reportážemi, kde domobrance, snažícími ubránit své rodiny a domovy před hordami zfanatizovaných ukrajinských nacistů, nazývají teroristy. Dokonce mají tu drzost vyčítat Rusku, že vyslyšelo přání krymské vlády a parlamentu a následně i přání 98 procent obyvatel, opět se připojit ke svému historickému území, ačkoliv tím zachránili dva milióny obyvatel před stejným osudem, jako stihnul obyvatele Donbasu. Celá ta havlisticko-kavárenská pakáž je banda pokryteckých a naprosto bezcharakterních lidských vyvrhelů, kteří hlásají demokracii a lidská práva, a ve skutečnosti podporují nacismus (Ukrajina), otrokářství (Tibet a Dalajláma), genocidu (podpora masové muslimské imigrace) a autoritativní bezpráví (snaha o puče proti v přímé volbě zvolenému prezidentovi). Ještě malý dodatek, znak lebky a kostí, který měli na košilích členové skupiny Ortel, nemá nic společného s umrlčí lebkou, která byla odznakem jednotek SS. Znak Ortelu odpovídá znaku ČS legionářů v Rusku, kteří bojovali za svobodu a nezávislost republiky.

      Vymazat
  2. Cikán Bonga nechápe, že nemůže současně pozitivně oslovit Cikány a pracující Čechy. Fandy má na Romea.cz, zatímco ortel MÁ FANDY mezi normálními pracujícími Čechy S VLASTENECKÝM CÍTĚNÍM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfektní, neziskovky, pražská kavárna a Banga, dělají Ortelu vynikající reklamu vlastencům, úplně zadarmo!Ať žijí všichni občané CR-vlastenci!
      Vlastenci proti vlastizrádcům.Příští rok bude Ortel na 1.místě. Bango!

      Vymazat
    2. 0:50, je to přesně jak to píšete. Osobně tyto pořady nesleduji, ale na 100% příští rok posílám hlas Ortelovi, už jen tak z principu. Abych se co nejvíce vzdálil myšlením od názoru kreatůr, jako je negramotný Banga, šmudla Pazderková, nebo kontrolor paštik Tuna. Ten Tuna, který by to asi opět rád dotáhl na moderátora.

      Vymazat
    3. Ortel mě svou hudbou neoslovuje, ale mluví hulvátsky jako třeba Černý? Samozřejmě chápu že pravdoláskařům se víc líbí křepčení krasavic se zmraženým kuřetem ve vagíně!

      Vymazat
    4. Mam ten dojem , ze Neziskovky timhle neziskaly
      a ani
      Cikani ne...

      Vymazat
  3. Pane Prokope, nevěřím Vám, že texty skupiny Ortel neznáte.
    Jinak Vám mohu sdělit,že nic nacistického se vnich neobjevuje. Jsou to vlastně protestsongy a to pomněrně slušné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt neznám je. A nebýt ta odezva podpořená mainstramem, když o jasných projevech fašismu na Ukrajině ani nepípli,s tou opovážlivou nehorázností drzého spratka Bongy, kdy psal o drzosti "obyčejných lidí, tak bych ten článek asi nepsal. L.P.

      Vymazat
    2. Texty Ortelu nejsou "politicky korektní", ale hledaji pravdu. Proto celý ten problém.
      Yeni

      Vymazat
    3. 6:46 Jak politicky korektní?Toto slovo by se v normální politice nemělo vůbec vyslovovat.Je to slovo pro křivé uvažování a to v písních Ortel nemá.Díky politické korektnosti jsme tam,kde jsme!

      Vymazat
  4. Pokrytectví, dvojí standardy a dvojí morálka.
    To je neopominutelná součást podstaty globální kavárny, i její pražské pobočky.
    Je to jeden ze zakladních principů prosazovatelů nové totality.

    Pokud se nám nepodaří je zničit, s novými technologiemi které využijí už se nám nemusí proces směřující k totalitě zvrátit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně a proto je pojďme zničit!!!!
      Máme jen jednu jedinou zbraň, jedno jediné "kladivo na čarodejnice" a to jsou volby.

      My vlastenci musíme politický obsadit silová ministerstva, jinak půjdou naší vlastní policisté a vojáci proti nám😒

      Je třeba volit!!!!!!

      Vymazat
    2. Máte pravdu, Okamurova SPD je po všech stránkách dobrá šance na změnu, ale ne všichni ho budou chtít volit. Chce to ještě jednu další stranu, která sjednotí ty, kteří nechtějí stávající parlamentní strany ani Okamuru.
      Něco jako je Aliance Národních sil.
      Ale bohužel je hodně takových mimoparlamentních stran, kterým je milejší jejich blbé 1% ve volbách, než větší úspěch pod společnou hlavičkou. Jako kdyby cílem některých malých stran bylo opozici štěpit a ničit.

      Ale hlavně, jak píšete, je třeba volit!!!!!!

      Vymazat
    3. Mně vadí, že ten oKA_mŮRA je fanfarón a že od něj většina jeho vlastních poslanců utekla.

      Vymazat
  5. No od toho pologramotného cikána těžko můžete čekat,že bude českým vlastencem,chybí mu totiž jak kladný vztah k národu a jeho historii,tak samotné znalosti.
    I když se tu narodil a mluví česky,Čechem nikdy nemůže být a tím,jak se chová,to jenom dokazuje...

    Ale to není jádro problému.On totiž ten šumař strašně závidí a žárlí na úspěch toho Ortela,který se vyšvihl hned za Karčiho Gotta a to už podruhé,takže to není náhoda....
    Prostě Ortel si může říci to Mozartovské,že"mí Češi mi rozumí" a v tom to je.
    Zatímco Banga se vopičí po pouličních flákačích z USA a negersky primitivně vulgárně "rapuje" o šukačce a snaží se nést na vlně politické korektnosti k zisku od "nevládek",parazitujících na menšinách,jak je dnes tak rozšířené.
    Ortel ten řeší vážné věci,které leží opravdovým vlastencům,prostým odpovědným lidem na srdci,kteří nemají zapotřebí se ponižovat,napodobovat a zakaždou cenu cpát někomu do prdele,ať na poli uměleckém,nebo kosmopolitně politickém a kteří si uvědomují závažnosti situace dnešních dnů....

    Vlastenectví je dnes ostrakizováno a vydáváno za extremismus,dnes se nosí a odměňuje vlezdoprdelismus,kosmopolitismus,"pragmatické zrádcovství" a vykořeněnost i morální a deviace,ale všeho jen dočasu,ono se to zas srovná....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:21... 1***

      Vymazat
    2. Tak s tím co píšete souhlasím, až na to, že by Banga nebyl Čech.Pokud má v občance uvedeno státní občanství v České republice, tak Čechem prostě je, ač evidentně s "indickými" geny. Rasa naštěstí o Češství již nerozhoduje. To, že pan Banga příliš neudržuje a neobohacuje naší společnou českou kulturu je věc jiná..... Kulturně je prostě jinde. Nicméně evidentně je Čech, tak to prostě je.....

      Vymazat
    3. Je to tedy Indočech, podobně, jako je povinné, nazývat Černochy v Americe Afroameričany.

      Vymazat
    4. Dobrý !!! Indočechie a Afroamerika objeveny.

      Vymazat
    5. 13:21
      Indočechie, ani Afroamerika zatím objevena nebyla :-)
      Tak by to bylo, kdyby ta etnika přečíslila v Americe Američany, v ČR Čechy. Tak to zatím není, a přesto v Americe nesmíte říkat Černochovi z Afriky Černoch, ale Afroameričan, takže Černoch v ČR je tím pádem Afročech.

      Vymazat
    6. A u nás to není cikán, ale rom.Že kradou stejně je jedno.

      Vymazat
    7. Pane Brusi 12:40, státní příslušnost (občanství) a národnost není totéž. Občanství je institut státoprávní, národnost je věci osobní cítění.

      Vymazat
    8. 19:00-osobním cítěním v dospělosti. Příslušnost a občanství byly součástí rodného listu a občanského průkazu. Údaje v OP byly po "sametu" zrušeny, v RL nevím. Jak se "řešilo" občanství dětí ze smíšených manželstvích také nevím, asi dohodou ale vím proč se rušily záznamy v OP po 89. V privatizaci a volbách ztížit orientaci občanům!

      Vymazat
    9. Omluva-Příslušnost a národnost....

      Vymazat
  6. Jo takhle kdyby vyhrala predepsana a predem rozkazana FOUSATA Zpevacka z Azerbejdzanu tak byl klid .
    Zarucene
    Dostali rozkazy delat problemy a obvinovat hystericky nas cechy v CR , jako predtim Sudetaci a fasisti vseho druhu.
    At jde delat neco poradnyho parasit...Nebo at vypadne nikdo ho tady nedrzi a nebude ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí doménou Čechů byly hospody, dokud na ně měli, doménou Francouzů vinárny, pokud nemuseli živit miliony nebílých, doménou Asiatů byly a jsou čajovny, protože se Levantinci za ně nemohou vydávat a místo nich ovládnout jejich parlamenty a sedět disproporčně v jejich vládách. Doménou židovstva byly a jsou KAVÁRNY... a cizí parlamenty...

      Vymazat
  7. CeskejSlavik je pro cechy...

    OdpovědětVymazat
  8. No pokud kavárna preferuje styl "zpěvu" pana Bangy, tak tu něco moc smrdí. V minulém režimu by po takové pěvecké produkci na veřejnosti trávil svoje mladé léta v tereziánském skvostu Leopoldově a po večerech by oblažoval kulturou svoje potetované soukmenovce.

    OdpovědětVymazat
  9. Po tom ohlasu "slavíků" jsem si našel a přečetl texty písní Bangy a Ortela. Nedá se to srovnávat. Texty "zpěváka" Bangy jsou plné trapných až hnusných vulgarit, které v takové hustotě pustí z huby snad jen pár ožralých primitivů a jejich veřejné šíření evidentně porušuje zákony této země. Naproti tomu texty Ortela se snaží burcovat posluchače směrem k pozitivním činům a vlastenectví bez vulgarit a primitivního řvaní. Nic nacistického jsem v nich nenašel, ostatně je tam nenašla ani analýza BISu, která je pečlivě dlouhodobě sleduje. A ten jejich emblém (lebka s hnáty a českým lvem na čele) mě sice zvlášť neimponuje, ale podobný např. používaly i československé legie za WWI o "Pirátech z Karibiku" ani nemluvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co média na to ,máte smůlu ale ten národ není blbí.Strčte si rádia ,noviny,a ostatek do prdele,jste trapní.Co se to rodí za novinářský šrot?Šlonková máš blbé děti.

      Vymazat
    2. Ještě bych připomněl našeho veslaře na Olympiádě (M. Doktor ?) a jeho čelenku- neměl na ní něco podobného? Řval u toho někdo? Nevzpomínám si. Q.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. pražská kavárna holt kultuře rozumí ! Oplzlý Banga a pussy riot , to jsou modly těch "elit" ! Sissi .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak. Takovou kulturu je třeba vetknout do mysli Gójim... Dobytku přísluší kultura pro dobytek... Shalom

      Vymazat
    2. Po ovoci poznáte je, i když zde v případě toho kopulačního propagátora se moc o ovoci mluvit nedá.
      Možná by se mohla vytvořit nějaká speciální soutěž, třeba "Snědý fekál", tam by ten Banga určitě uspěl a jeho ego by dosáhlo svého.

      Vymazat
  12. A pokud jde o ty lebky...to je jako každej metalista fašista a nacista? Ach jo takovej blábol,asi mu ho napsala teta Hermanová

    OdpovědětVymazat
  13. Osvobození planety Země z područí kontroly chazarských gangsterů připomíná nyní nabalující se sněžnou kouli. Spojené království se osvobodilo s hlasováním Brexitu, zatímco Američané se osvobodili zvolením Donalda Trumpa jako prezidenta. Trumpovo zvolení bezprostředně následuje anti-chazarskou změnu režimu v Bulharsku a Moldávii.
    Zpravy podava ukulele lulu Trumpuv kurba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na web str. Ortelu inzerovali jeste pred tydnem koncert 17. 12 v Praze.
      Tesil jsem se.
      Uz tam koncert neni - cenzura funguje.
      Slavek

      Vymazat
    2. A jak se můžeme bránit?Nechodit na vyžírky typu Kocáb a spol,nechodit do divadel a nekrmit tu chátru!Dá se vyhledat,kdo zakázal koncert ORTELa?

      Vymazat
    3. Co na to Kocáb, Mišík a spol. Přece nemohli ještě zapomenout na komunistické zákazy, kdy nemohli dělat svou práci.
      Tak chlapci do toho, připomeňte svým kamarádům, že toto už tady jednou bylo

      Vymazat
    4. Je neco normalniho a zdravyho v Trumpovi, kdyz odmita tyhle smrdute shnile , h.....?

      Vymazat
    5. 17,12. tam bude asi nějaký bangodyčí shit..

      Vymazat
  14. Je to celý komplex devastace morálky parazitismus, lhaní, krádeže, sprostota, homosexualita prostě VIP kultůra. Je potřeba volit strany které prosadí referendum a volební povinnost, většina má vždy pravdu.

    OdpovědětVymazat
  15. Podle svých textů (nevím, kdo mu je píše) vypadá Banga na zakomplexovaného sadistického impotenta.
    Nebo pracuje, ať za peníze, pro slávu, nebo je k tomu zmanipulován, na projektu, jehož cílem je potlačení sexuality i u Romů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,nebylo by to až tak špatný,kdyby se mu to podařilo...,ale on ten mrzký chtíč je u nich silnější,než cokoli jiného,než si dovedeme představit a zlozvyky taky,takže z toho nic nebude.To by musel být "čínský model" a tvrdě trestat incesty a sex mezi nezletilci,ale v tomto je spíš podporován všemi silami trend opačný....

      Vymazat
  16. Skupinu Ortel poslouchám, mají texty, které mě oslovují,i když v rozhlase,který si všichni povinně platíme je neuslyšíme.Nejmenovaná herečka se vyjádřila, že ty jejich texty " jsou takový vlastenecky zaprděný " Co k tomu dodat? A pokud texty p. Banga vůbec někomu něco říkají, tak možná těmto "umělcům".Vlastenectví se dnes nenosí, zato multi kulti je IN.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co třeba dodat, že taková hérečka je naopak multikulturně zabučená. Pokud není češka (s malým "č"), pak jde o bullschit do hnízda českého národa. Vydává-li se za Češku, pak je jenom Milky pravá sestra trousící do vlastního divadla...

      Vymazat
  17. Pán Bonga by měl místo slov v textech/píchat,píchat/psát,moji spolubarevní choďte do práce,nekraďte,nefetujte,neparizujte,chovejte se jako lidi a ne jako prasata.Ortel není můj šálek mléka,ale přečtěte si texty Ortelu a Bonga alias Bingo.Po přečtení zjistíte kdo to má v hlavě vymaštěný,CO - Bondo alias Bingo a blbá blondýnko/pozor doopravdy blbá/.

    OdpovědětVymazat
  18. Ta naše elita to jsou ale jelita.Skončila doba uměleckého umu a nastala doba uměleckého blbu.Na telku se nedá dívat,novinama se nedá ani vytřít zadek/zlaté rudé právo/umělci - kdo nehraje v seriálu nežije.Pro plebs v 20hod stupidita které vévodí ordinace v růžové zahradě a pro nefachčenka v 23hod,přehršle černé pleti,celkem solidní filmy.Vzpruha něž půjdou loupit a otravovat lid který na ně pracuje.A to chceme ještě emigranty.LIDE ČESKÝ MÁŠ TO V PALICI NORMALNÍ,NEBO JSI FAKT TAK BLBÍ.

    OdpovědětVymazat
  19. Kauza lebka: Jak se pozná nacistický symbol - návod pro tápající soudruhy
    http://evasvobodova2.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570146

    OdpovědětVymazat
  20. Prosím, podívejte se na návštěvnost Ortelu na
    YOUTUBE a srojvnejte např. s tou paní Jandovou. Vždy ti kteří neuspějí jednají jak blázni. Ani peníze z různých pochybných zdrojů hold nenanradí
    skutečnou popularitu.


    OdpovědětVymazat
  21. to jsem ted nasel:
    Tomáš Ortel
    28.11.2016

    Přátelé, příznivci...byla nám z dosud neznámých důvodů zablokována prezentace kapely zde na FB...a tak budu k Vám všem prozatím promlouvat přes tento profil...za celou kapelu Vám děkuji za hlasy v soutěži o Českého Slavíka, projevila se soudržnost a jednota která tolik naší zemi chybí !!! Ještě jednou DĚKUJI !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:40,to je svinstvo,ale tím spíš se lidi budou shanet po jejich písničkách a koncertech,vzdyt zakázané ovoce nejvíce chutná😁.

      Vymazat
    2. Je mi 70 let,jsem babička a vaše písně mně velice zasahují u srdce!A víte proč?Nemohu se smířit s tím,co se v tomto státě děje,hlavně s mladými,kteří si nechají vymývat mozky.Děkuji vám a vydržte.

      Vymazat
  22. Lebky se zkříženými hnáty jsou dnes na všem,treba na povlečení,botach,kabelkach atd.co s tím ten chudák bude dělat? Poslouchám Ortel už nejméně 2 roky,to o nich vědělo jen málo lidí a těší mě že se o nich dozvěděl celý národ,vlastne mají reklamu zadarmo,takze Bango ty pako,dekujeme.😁😁😁😁.

    OdpovědětVymazat
  23. http://www.ireport.cz/clanky/news/ben-cristovao-objasnil-proc-si-neprisel-pro-slavika-pro-lidi-kteri-oceni-fasismus-nemam-zadny-respekt

    trapny pevec ben bela spolu s gypsy zpevakem bangou a treba pazderkovou s uchvatnym trickem s napisem # folkbitch (mela tam mit za znakem # 1)-kdo nezna preklad mohu pomoci! dale pak jini curaci a curacky kteri ortel, aniz ho znaji odsuzuji, by lepe vyhovovala podvrhnuta ukrajinka jamala, vitezska posledni eurovize, anebo jeste lepsi vousata zruda conchita burtikova!!!jdu blit!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Máme zde další úctyhodnou oběť sluníčářského fašismu. Lucka Bílá to schytává ze všech stran za svůj střízlivý a slušný názor:

    „Žijeme v krásné zemi, kde bychom si měli vážit jeden druhého. Gesto Radka Bangy bylo velmi zbytečné. Jsou věci, které se neříkají veřejně, ale měly by se říkat v soukromí,“

    Tímto čestným a mravným postojem však na sebe strhla lavinu té nejšílenější ubohosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbytečné? Jasný obraz toho, jak zloději křičí chyťte zloděje. Jak "demokratičtí" řvouni proti nacismu, by nejraději zavedli tuhou totalitu jednoho myšlení s prezentací jediného správného názoru. Nejprve jsem se též pozastavoval nad těmi lebkami na košilích, jako reakce na zablokování prezentace kapely na FB, to lze považovat za velice výmluvné i pochopitelné, bez ohledu na stejný znak na zástavě českých legionářů.

      Vymazat
  25. ...po sametu stéká krev do kalichu pravdy,
    matky naší vlasti*

    OdpovědětVymazat
  26. Pamatuji si na první úspěch Ortelu. Spíš, než hodnotu jejich produkce ocenili ti, co pro ně hlasovali, objektivitu a styl čt, potažmo jelit. Podobně, jako když téměř zvítězil šmajda Pavlásek ve Star Dance. Je to forma tichého protestu proti vnucování svých názorů a hodnot.
    Jenom si myslím, že tichý odpor už je na čím dál agresivnější kavárnu málo. Ono už jim nestačí, že ovládají média. Začínají nám utahovat u huby i přes politiku. Chovancovo komando je toho důkazem.

    OdpovědětVymazat
  27. Lucie Provazníková je myslící bytost, s jejímž zhodnocením se ztotožňuji:
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Poblil-se-Banga-Co-jinde-zcenzurovali-Prectete-si-smazany-blog-o-rozruchu-kolem-kapely-Ortel-464857

    OdpovědětVymazat
  28. Včera jsem dostal písničku od Ortelu emailem. Byla první kterou jsem od nich slyšel a musím říct, že k probuzení ČESKÉHO národa je to Výzva.
    Pokud mají takové vlastenecké písně v programu, měl by jim být obyčejný človíček vděčný. Nějak jsem se cítil nabuzený a na chviličku ze mne spadla chandra. Musím si je najít a poslechnout
    VIGI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnozí jsme nedostali a neslyšeli žádnou. Přesto dostali dvě druhá místa - to musí mít nějaký důvod. Nejspíš takový, jaký popisuje VIGI. No nic, jen nechtěná reklama od mainstreamu. Zdravím.

      Vymazat
  29. Volby se blíží.A po ovoci poznáš strom.Jak dlouho ještě musí padat smrduté plody na naše hlavy,než většina procitne a pochopí

    OdpovědětVymazat
  30. Ortel českého národa
    Kopírováno ze zrušeného blogu Lucie Provazníkové.
    Tak sem si dala tu „práci“ a poslechla asi 40 písniček pána Ortela. Abych byla v malbě, když si ho teď každý přežvykuje v hubě a Radku Bangovi se kvůli němu zapaluje koudel u zadku tak, že vystřelí ze sálu jak cikán ze sámošky.
    Jako úplný hudební laik musim říct, že hudebně nic moc. Ve svých pivařských rockerských letech – tak před 12 lety – jsem ujížděla na lepších kouscích. Doteď jsem si říkala, že to ten Ortel ve fóglovi válí prostě proto, že lidi sou nasraný, a to tak, že hodně. Nechat (téměř) vyhrát v uhlazené komediantské šaškarádě někoho, koho se neomarxističtí komedianti s IQ vařené brambory snaží mediálně zničit, je prostě forma protestu. Protestu proti všemu tomu omezování a regulacím. Ale především proti všem fakticky nevzdělaným kašparům, kteří jen díky technologiím dnešní doby neživoří na hradních nádvořích, ale čumí na nás i v obýváku z čumbedny a z titulních stránek blitkovin, kde kážou lidem, jak jsme xenofobní národ a máme přijímat uprchlíky. Ale pak jsem vstřebala ty Ortelovy texty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračování:Pobavila mě píseň Absurdistán: „..pozvu všechny do Prahy, ať to všechno vidí...jak válej se tam tataři...jak ňáký ženě na hlaváku teče z hlavy hnis. ...co tam dělaj politici, to se nikdo nedoví, asi píšou lobbistům domácí úkoly. ... psychopati na silnici, magoři a vrazi, dnes a denně potkávám je, naši páni drazí. Páni, co si ve vázankách ruce sobě mejete a na slušný lidi tak vokatě serete!“
      Co je na tom nenávistného? No, přiznejme si, agresivita a nenávist tam je. Ten pán je trošičku naštvanej. Jenže, málo platné: ten text je pravdivý. Jestli tím Ortel někoho uráží, je to jen a jen jeho problém. Tak dál.
      Píseň Gayparáda: Hned na začátku zpívá o tom, že jemu jako heterákovi žádná neziskovka prachy na proháňku Prahou nedá. „Pro mě za mě ať si zadky servou, ať už lesby nebo bukvice. Nepochopim, proč s takovou vervou, maj potřebu transparentně brázdit ulice.“ Směju se a podepsala bych se pod to. Potřeba veřejně tramtarárovat svoji sexuální orientaci je na psychiatrické vyšetření a plýtvat na průvod zakomplexovaných blbců penězi, které by někomu opravdu mohly pomoct, je nechutné. Jestli tím Ortel někoho uráží, je to jen a jen jeho problém. Pokud vim, nikomu uřezáním pindíka nevyhrožuje.
      Písně Mešita a Zůstaň mým domovem jsou namířené proti islámu. Jak už vzdělaní, moudří lidé ví, každý správný muslim je vrah – zkrátka proto, že vrahem byl zvrhlík Mohamed a jeho život je pro každého muslima následováníhodným příkladem.
      Není problémem Ortela, že neomarxističtí polomozci nejsou schopni si přečíst základní texty islámu, Ústavu ČR a Listinu základních práv a svobod a historii muslimské výbojnosti. Páč pak by ti hysterici zjistili, že Ortel se v těchto dvou písních prostě jen staví za svoji vlast, a to z dost opodstatněných důvodů. Vždyť on i v jedné písničce zpívá o tom, že chce ve své vlasti klid a mír!!!
      Určitě jsem neslyšela všechny jeho výplody, možná, že chce někde někoho našrotovat do špekáčku, ale to, co jsem slyšela, nemá s nacizmem nic společného.

      Vymazat
  31. Nacistické symboly vs. svoboda slova a vyjádření
    Prý že lebka s hnátama je nacistický symbol. Tyjo. Je to symbol používaný v asitak miliardě různých hudebních skupin, hnutí, sekt, ideologií a já nevím čeho, nebo prostě jako vizuální umění napříč historií od pravěku až dodnes. To samé platí pro pravotočivý i levotočivý hákový kříž, který byl pravděpodobně užit již v neolitu, ve všech kulturách od hinduismu, buddhismu, zoroastriánství, až po moderní Evropu 20. století značil štěstí – a byl znakem hned několika evropských letectev či vojenských složek jak před, tak i po 2. sv. válce. Jen kvůli Hitlerovi se všichni podělali a kvůli omezení svobody slova se bojí tento starověký symbol štěstí/talisman používat. (Věděli jste, že v Německu nesmíte na auto chtít značku s písmeny AH, i pokud to jsou vaše iniciály? A celou řadu „nacistických“ číselných kombinací obsahujících 88. Ano, to je „svobodná“ Evropa. Snad mi tady v Německu jednou nepřepíšou rok narození.) Ale dost Ortela, nechme se kulturně pozvednout Gipsy CZ.
    Nachystejte si blicího pytlika a pojďme hodit voko na tvorbu uraženého Radka Bangy a la Gipsy CZ. Jeho tvorbu jsem taky trochu sjela. Nejdřív parafrázuji, co pronesl v rozhovoru na expres.cz: Ortel je nácek...umělec by měl šířit pozitivní energii, přinášet radost, poselství, povznášet k něčemu dobrému...
    Naprosto s Bangou souhlasím – to samé tvrdím o vizuálním umění, v němž se vyznám podstatně víc a vystavené posrané hajzlíky uprostřed galerií považuji za úpadek společnosti (o
    tom jindy). Při procházení jeho textů jsem ale měla problém udržet večeři v žaludku. Pro ilustraci jen jeden text – z písně „Černej kluk“.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden černej kluk hledal takle šuk jakou píču vošuká to mu bylo fuk dal do kapsy love a už si to klove přímo ven z domu do centra metropole tam r ́n ́b klub spousta divnejch tlup kundy ale supr tak zaplatil vstup sotva došel k baru pička jako sviň stačilo pár keců a už jdou na drink ožral jí jak nic po třech panacích hrne si jí co však prijde ani jeden z nich netuší ještě ani ráno a řekla mu ano šuk už byl jistej už je zaděláno a tak si tak jdou už se vocucujou a na dlouhou noc se připravujou sotva dveře zavřou už mu hulí péro do postele vlezou a jedou jak to bylo dál to už je jedno protože to podstatný je že tenhle černej kluk teď chcípá na céčko omámen za jedinou mrdačku je s timhle klukem amen
      A tento pán káže o morálce, o tom, že umění má pozvedávat.. No, on tedy pozvedává zajímavě nechutným způsobem.
      Kde je problém?
      Menšiny jsou státem chráněné, ba dokonce privilegované do takové míry, že to většinovou populaci štve. Problém není Ortel. Problém je státní aparát, síť parazitujících neziskovek, které se svou činností stále více vzdalují od zájmů většinové společnosti, zatímco podporují menšiny, které se mnohdy o stát žádným způsobem nezasloužily. Problémem jsou již výše zmínění komedianti s IQ brambory a hloupí lidé, kteří chtějí za každou cenu rozvracet stabilní, staletími ověřený společenský řád, to vše křikem, urážkami prezidenta a zpochybňováním demokratické volby, urážkami většiny českých občanů a nadáváním prázdnými, neopodstatněnými slovy bez argumentů: xenofobové, nácci, islamofobové.
      Lidem se asi zkrátka česká kotlina libí a nechtějí, aby to byla kotlina černá a zaodpadkovaná. A rozumný lidi se nechtějí vracet do středověku a pouštět sem ideologii, která ponižuje ženy. Především ale hodně neziskovek a všech trotlů hajících „práva menšin“ zapomíná, že demokracie je především o hlasu většiny. A ta většina – sorry, teď to bude asi rasistické (?) je v Česku prostě bílá, heterosexuální, nemuslimská a ateistická. Většina lidí nejsou rasisté a nechtějí utlačovat menšiny. Zeptejte se pár lidí, co říkají na Vietnamce. Vsadím se, že prostě ať si prodávají ty svý fejkový hadry dál, když nikoho neprudí, učí se česky, posílají děti do školy. Pak se zeptejte na cikány. Na muslimy.
      Problém není údajný rasismus českého národa, problémem je pozitivní diskriminace menšin, do které se lije neuvěřitelné množství peněz, a přesto to nikam nevede. Ale je to takové hrnečku vař: a hrneček nám pomalu přetéká.
      A Ortel to jenom říká narovinu. Smiřte se s tím, neomarxističtí flusanci. Za rok mu posílám hlas taky.
      Lucie Provazníková, psáno pro blog na idnes.cz.
      Po několika hodinách po uveřejnění byl autorce kompletně zrušen celý blog.

      Vymazat
    2. Též jedna strana naší demokracie - co se nehodí, to se zahodí.
      Sims.

      Vymazat
  32. Po zrušení blogu Lucie Provazníkové jsem teprve pochopil, že tolik oslavovaná svoboda slova je u nás pouhým prdem vypouštěným do povětří, přestože nakonec na parlamentních listech vyšel ten její skvělý článek, pro který ji byl blog zrušen. Pro mne to nemění nic v tom, že znenadání byl zrušen můj přístup na FC. Ani se těm šmejdům nedivím. L.P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je paradox, ale fyzicky zdůvodnitelný. Čím více nás budou "rušit", tím nás bude více. Princip "kyvadla" a "energie" se neztrácí, jen přeměňuje.

      Vymazat
    2. a bude hůř.. http://aeronet.cz/news/z-ceske-republiky-se-ma-stat-totalitni-stat-ktery-bude-spehovat-soukromi-svych-obcanu-vlada-potaji-pracuje-na-drakonickem-systemu-masivniho-sberu-dat-inspiraci-hledala-u-americke-nsa/

      Vymazat
  33. Přiznám se, že o skupině Ortel jsem poprvé slyšel, když jsem si omylem zapnul Novu. Vůbec nevím co pozitivního či negativního zpívají. Na mne a asi na mnoho dalších zapůsobí negativně symbol, kterým sebe charakterizují. Je úplně jedno, kdo v paleolitu použil hákový kříž, lebku se zkříženými hnáty či fasces, s těmito symboly je spojena i velice negativní lidská historie a propagátoři těchto symbolů by si toho měli být vědomi. Snad by si mohli, pokud je jejich popová produkce pro lidské pokolení příznivá, zvolit i symbol méně morbidní až vražedný a spíše povznášející.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by něco z Ukrajiny???

      Vymazat
  34. Zbytečně se nerozčilujte.Z blba neuděláte nikdy
    inteligenta a z parazita slušného občana.Ve vol-
    bách nevolte žádnou partaj,sedící v parlamentu a
    vybírejte mozkem,ne za guláš či koblihu.Komedian-
    ti typu Pazderková(nemá něco společného s noviná-
    řem Pazderkou?)Bonga a pod. nedokáží uřídit svůj
    vlastní život,ale radit a poroučet by chtěli.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  35. Láďo z Brna to nemyslíš vážně, to co LB řekla je ubohost, kultura od slova kultivovat a její morální profil je podobný tomu Bangovo. Je mi 73 let a skupina Ortel nejen že má správný název, dostala hodně hlasů a vzkřísila mé naděje na možnou změnu. Skoro celá tzv kulturní fronta v čele s ministrem kultury jsou zdegenerovaní paraziti. Je potřeba volit strany prosazující řízení státu na všech úrovních referendy. Následujme skupinu Ortel a nebojme se nazývat veřejně věci pravímy jmény.

    OdpovědětVymazat
  36. Vytrvalá zarputilost médií usilujících s vydatnou pomocí té nejuvědomělejší části umělecké fronty - o sjednocování národa - proti národu, je fascinující. A když se nedaří, ani po zablokování prezentace kapely Ortel na FB, ani po zrušení blogu Lucie Provazníkové (viz ohlasy), tak na internetu makají a pokračují a pokračují. Za umírněný, proti nedostatečně vyhraněný názor Lucie Bílé, ji peskují a nadávají do blbek. Při fascinaci bojovým heslem "dokážeme, že to dokážeme". A když to nepůjde po dobrém, tak to půjde po zlém. Rozdělený národ sjednotit proti celému národu, dá holt fušku. Hlavně, že ta námaha bude stát za to.

    OdpovědětVymazat
  37. Kauza lebka: Jak se pozná nacistický symbol - návod pro tápající soudruhy
    Zdroj: http://evasvobodova2.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570146
    Kam zmizely blogy Provazníkové a Mazurky? aneb pane Bango, jako šéfadmin jste selhal
    Zdroj: http://prikrylova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570457
    Kde je blog Lucie Provazníkové?
    http://ludekmazurek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570379

    OdpovědětVymazat
  38. Gipsy.cz budou Českým slavíkem http://zakoucky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570394

    vOrtel, takovej ten rozsudek, přeci http://janaslaninova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570473

    Dotaz na šefadmina Patrika Bangu http://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570470

    Ortel
    http://kubricht.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570449

    OdpovědětVymazat
  39. Kde byli ti šmejdi?
    Když v případě zjevných, až masových projevů nacismu na Ukrajině, projevů, provázených brutálním násilím odbytým u nás takřka nepovšimnutým výrokem zvláštního velvyslance České republiky pro otázky energetické bezpečnosti, Václava Bartušky, ve znění: „Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid…“ kde byli, že mlčeli jak hrob. Kde byl Banga a obdivovatelé jeho protestního útěku, smrdícího na sto honů závistí - tehdy? Že je nebylo slyšet, hrdinné bojovníky s fašismem? Maji v hlavách hodně páchnoucí guláš, že tehdy mlčeli a najednou kvičí jak píchlá prasata.

    OdpovědětVymazat
  40. A co pan Landa se svojí písní,Až se europou prožene vlna arabů.

    OdpovědětVymazat
  41. Otevřený dopis Radku Bangovi
    http://blisty.cz/art/84700.html#sthash.r4SbeVAi.dpbs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soudruh Boris Buřt asi nečetl "tvorbu" cigána bangy.
      Já jsem si přečetl pouze kousek, abych si utvořil názor.
      Cigán banga je degenerovaný buzerant.
      Obyčejný genetický odpad. Parazitní vyžírka.
      Takových je dnes plná prdel, a pro režim jsou přednější, než poctivě pracující lidé.
      Boris Buřt je také parazitní vyžírka.
      Má plnou hubu obav před nacizmem.
      Kde bylo to prase, když na Ukrajině řádili fašisti?
      Takovým, jako je Buřt, se říká farizejská prasata. Záškodníci.
      Je na čase s tím odpadem něco dělat.

      Vymazat

Reklama