Reklama

.

.

neděle 20. listopadu 2016

Proč se Trump setkal s Kissingerem?


20. 11. 2016     zdroj
Zvolený americký prezident Donald Trump diskutoval o problémech ve světě s Henry Kissingerem, který v roce 2014 odsoudil kyjevskou vládu za válku na Donbasu. Trampova tisková služba oznámila, že setkání, při němž se diskutovalo o vztazích USA s Ruskem, Čínou, Íránem a Evropskou unií, se uskutečnilo ve čtvrtek 17. listopadu.


93-letý Henry Kissinger, patriarcha zahraniční politiky USA, ministr zahraničí USA v letech 1973-77, je známý pro střízlivý pohled na problémy mezinárodní politiky a je zastáncem vytvoření pragmatických vztahů mezi USA a Ruskem. Kissinger je nazýván jedním z "otců" politiky "uvolnění" v americko-sovětských vztazích v 70-tých letech minulého století.

V roce 1973 mu byla udělena Nobelova cena za mír. V říjnu 2016 byl zvolen zahraničním členem Ruské akademie věd za studie globálních problémů.

Připomeňme, že v článku pro list Washington Post 6. března 2014 Kissinger přímo uvedl hlavní příčinu nestability na Ukrajině: "politika Ukrajiny po získání nezávislosti jasně ukazuje, že kořen problému spočívá ve snahách ukrajinských politiků vnutit svou vůli nepoddajné a vzdorovité části země".

"Pro Rusko nebude Ukrajina nikdy běžným cizím státem", je přesvědčen Kissinger.

"Pro Západ není démonizace Vladimíra Putina politika; je to ospravedlnění její absence", předpovídal Kissinger hysterii s sankcemi proti Rusku, jež brzy následovala.

"Víme vůbec, kam směřujeme? Během svého života jsem viděl čtyři války, které začínaly s velkým nadšením a podporou lidu a které jsme potom nevěděli, jak ukončit, a vystoupili jsme ze tří z těchto válek jednostranně", řekl bývalý ministr zahraničí USA.

Kissinger připomněl, že již v roce 2007, kdy poprvé vyvstala otázka o budoucím vstupu Ukrajiny do NATO, navrhl zastavení těchto jednání. Nejlepším vodítkem pro tuto zemi může být příklad neutrálního Finska. Ukrajinští politici tuto radu nevyslyšeli a evropští využili jejich iluze.

"Až příliš často je ukrajinský problém zobrazován jako rozhodný boj: půjde Ukrajina na západ nebo na východ. Ale pokud chce Ukrajina přežít a prosperovat, nesmí se měnit na baštu jedné strany proti druhé. Měla by být mostem mezi nimi", napsal Kissinger.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová  

50 komentářů :

  1. "Ale pokud chce Ukrajina přežít a prosperovat, nesmí se měnit na baštu jedné strany proti druhé. Měla by být mostem mezi nimi", napsal Kissinger"

    Nejen Ukrajina také alespoň většina obcanů zemí V4 + Rakousko, by si měli uvědomit, že již po staletí je my středoevropané prostým náraznikovým pásmen a měli bychom se stát sakra silným retardérem , tak aby si to případní další Hitlerové a Leninové hodně dobře rozmyslel!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez obav. Ty dobrý retard(ér) už dávno jsi.

      Vymazat
    2. Kisinger nezapře svůj podíl na úloze USA jako světového četníka !! Problém "Ukrajiny" jako samostatného státu vunikl odtržením významné části Ruska za pomocí zrádců Gorbačova a jeho politbyra ÚV KSSS va prospěch oligarchie USA a ne nadarmo agent CIA Gorbačov přežívá v polofašistických USA !! Jinak ten pán, co srovnává Lenina s Hitlerem by se měl léčit, neboť u něj se jedná o duševní poruchu vyvolanou sledováním protektorátní ČT a ČRo !!

      Vymazat
    3. Pane Heroute,
      Vaše označení Gorbačova za agenta CIA se svou pitomostí srovnání Lenina s Hitlerem vyrovná.
      Tak si s "tím pánem" radostně žvatlejte dál!

      Vymazat
    4. Gorbačov velmi pravděpodobně néčím agentem skutecně byl, za jiných okolností by takhle prostě nemohl demontovat celý Sovětský Svaz.

      Hitler a Lenin byly historické "osobnosti", které svou činností způsobily to, že přes naše území projelo miliony vojáků na východ a poté na západ, byli jsme dvakrát zrazeni svými západnímy "spojenci", v Mnichově a na Jaltě a neustále jsme byli, jsme a budeme oním náraznikovým pásmem.

      Lenin, Hitler, Stalin, Franco, Pinochet, Kim ir Sen, Mao, Mohamed, Vám by tady v historii lidstva kdokoliv z nich chyběl, pane Petře?

      Mně osobně ne , nicméně má poznámka byla o tom, že Hitler a Lenin vytvořili systémy, které spolu chtěly válčit a aby spolu Ty systémy válčit mohly , museli se jejich vojáci "přehnat" , přes naše území a pro každého z fašistů i komunistů, na vychodě i na západě, jsme pořád byli, prozatím jsme a ještě asi nějakou dlouhou dobu budeme jen a pouze náraznikovým pásmem a krmivem pro kanóny :(

      Přeji Vám pane Petře klid při čtení příspěvků a příjemnou neděli ;)

      Pepíkovi Vyskočilovic taky, snad mu ve veřejné vývařovně na faře dají dnes při neděli alespoň polívku ;)

      Vymazat
    5. (12:39 Volič SPD...)
      To, co píšete, připomíná Čapkovu pohádku "Jak si pejsek s kočičkou dělali k svátku dort".

      Vymazat
    6. S politováním musím konstatovat, že pan Herout 11:14 je nejblíže pravdě a je jedno, jestli "řidící síly" používají KGB, CIA, Mosad, či jak se tajné služby světa jmenují. Stačí se možná informovat, kdo má dohled nad naší BIS a zjistit si jejich národnost.

      Vymazat
    7. (13:43)
      Ne, jsou to pro mne žvásty.

      Vymazat
    8. Pro 12.38 :Chybí mi tam Lincoln ( přepadl jižní státy a má na svědomí cca 2 miliony mrtvých ) , Napoleon ( zpustošená Evropa , statisíce mrtvých , většina amerických prezidentů za masakry po celém světěě , atd , za co je tam Lenin ??

      Vymazat
    9. 16:15 - Lenin dostal přes hubu už v Polsku, naštěstí! V 20. roce před Varšavou - pak se zklidnil a přesunul svý vojenský aktivity hloub do Ázie, kde zas jím řízený rudý bandy daly přes hubu panturkoj Enver pašovi a jeho "basmáčům":)

      Vymazat
    10. Však Putler to votočil a nakonec bude s Panturkem Jedna ruka, vole! Páš s basmáčema, hlavně těma kavkazskejma je už dávno:)

      Vymazat
    11. 18:36 18:38
      Tebe tvůj nesvéprávnej syfilitickej fotr mlátil od tý doby co ses vyskytnul ty chujmerovsko-lejnolahvárenský kriple?!!!!Tyhle debiloviny máš od Šapita nebo od podělanýcho knížete????

      Vymazat
    12. 19:07 - a tebe zas po tom tvym škaredym mozolu co ti vyrašil mezi těma rachitickejma raminkama místo hlavy málo mlátil tvůj učitel dějepisu, když si zůstal pitomcem bez elementárních vědomostí nutných k diskuzi na tohle téma:))))

      Vymazat
    13. A nejde jen o dějepisný povědomí, ale taky o tvý IQ který se od lejnolahvárníků neliší víc než výška hladiny ve spojených nádobách. A v tom je taky zásadní rozdíl mezi námi dvěma znemožňující nám společně vést dialog, neb svou velikostí duchovní čním nad tvou malostí a ubohostí upocenýho rusofilskýho strejce jak Mount Everest nad hromádkou psího lejna ...

      Vymazat
    14. Mně se líbí, když všude říkají jaký je Putin agent KGB. Že byl starej Buš šéfem CIA, to nikde nepadne ani slovo. V podstatě každý šéf státu je největší špion, to dá rozum, ne?

      Vymazat
  2. Jenže, jenže: Představa pana Kissingera znamená značné zbrzdění zisků zbrojařů a válekchtivých občanů - zejména těch,pro které války jsou dobrým show, protože lační po potocích krve a hromadách lidských mrtvol, samozřejmě někde dál od jejich vlastního domova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henry Kissinger není ikonou ničeho jiného než amerických sionistikých bank.
      Vždyť v každé druhé zprávě zveřejněné za Velkou louží, je konstatováno, jek se ujistili Trup a jeho finanční skupina, tu s představiteli banovní oligarchie, tam se sionisty z řad zbrojního průmyslu.
      Tady nejde o pravdu a lásku. Tady jde o prachy.
      Až na prvním místě!
      Vykašlete se na polemiku jestli je někdo běloch Ir, Žid nebo muslim. Jde o to, jestli se podaří
      lidstvu civilizaci budovat nebo těm zločincům a oligarchům vše zničit.
      Ti přestárlí chzarští blbci uvažují dokonce o "omezen" jaderné válce proti Rusku.
      Je možné doufat, že Trup není takový šílenec.

      Vymazat
  3. Zřejmě stařec Kissinger dostává rozum.Pokaždé jednal jako žid,pro židovské finanční kruhy.Dokonce jej Pjakin řadí do GP.Spíš jde o to,že to finanční kruhu stojí mnoho peněz,dostat se Rusům na záda.Jak už přiznává,Rusko se jen tak nepodá.Podle různých informací se láme chtivost napadnou Rusko,získává spojence ve světě,jen v EU ještě tlačí na Rusko.Pokud vyhraje volby v Rakousku Hofer,dodá signál pro Německo,Francii a to už bude hukot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moudra tazeny z prdele primo nejsou znamkou rozumu, ale predstirani . Kasparuje, zase nic jineho.
      Vcerejsi nejkrvavejsi Reznik sveta je plnej zchatralejch a shnilejch chytrosti a furt se dozaduje....Obdivujte me.
      Mel moznosti hodne ,jak zlepsit svet. MIsto toho ukazal ,ze umi jen masakrovat vsude a zapsal se do dejin jako odpornej ,nizkej, podlej zlocinec...Zen , deti a rodin.
      Vsech tech a Nevinnych..

      Vymazat
  4. Za "střízlivým mírotvorcem" Kissingerem je cesta posetá mrtvolami. Namátkou Salvador Allende nebo Aldo Moro.

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni lidé , normální chtějí Mír,,,,

    OdpovědětVymazat
  6. 10:47 My se žádným "retarderem" nestaneme, o nás je zřejmě již "rozhodnuto" ...

    Pjakin(1:03:10 - 1:03:35) :
    "Je tu velmi mnoho problémů. A mobilizační síla je jenom jedna - Rusko. Proto ať už kdo chce říká co chce, tak jak Ukrajina, tak Moldavsko a státy postsovětského prostoru, východní Evropy a vůbec všechno co Rusko, řekněme to tak, dokáže vzít pod vé křídlo, tak to vše bude ponecháno".

    http://pravdive.eu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=646

    OdpovědětVymazat
  7. Já přes všechno pořád nechápu, proč se političtí papaláši jakékoliv země serou do vnitřních poměrů jiné země. To je přece zcela nepatřičné. Tady si vynucujeme právo na ochranu soukromí, majetku, osobní svobody a osobních údajů, ale mezi státy to neplatí? Je to neskutečné pokrytectví. Ať to míní Trump dobře, nebo špatně, už je moc pozdě, a miliony lidí na to doplatily přímo svým životem, a nepřímo nutností žít ve zcela zdevastovaných vlastních zemích, bezdůvodně poškozených vetřelci z cizí země. Já si neumím představit, že by mně měl soused poroučet co a jak mám dělat, k čemu se hlásit, s kým obchodovat a podobně, a kdybych neuposlechl, rozbil by mi dům a pobil děti? A přesně to dělají Američané. Kde se v této posedlé a hysterické zemi vzalo právo, osobovat si dozor nad jinými zeměmi? Ona Amerika není dost veliká a nemá dost vlastních problémů, aby se musela montovat do uspořádání Ukrajiny, Ruska, a dalších? Trump by měl udělat jediné - zahájit politiku naprostého nevměšování se do záležitostí jakéhokoliv jiného státu, tak, jak americká politika léta tvrdí, že se chová. A všem dát najevo, že Amerika se naprosto a navždy distancuje od jakékoliv snahy se někde angažovat, s výjimkou obchodů, a oboustranně výhodných smluv. Měl by se za veškeré konání amerických politických zločinců všem poškozeným zemím omluvit, a zaplatit vyčíslené odškodnění. Peněz si tisknou dost. A konečná. Vláda každého státu by měla jen jedinou možnost a to je - v případě napadení cizím státem se bránit. Ano, pokud požádám silnější stát, aby mi pomohl, je to něco jiného, ale to,co se praktikuje v současnosti, je absolutně odporné, nepochopitelné a nezdůvodnitelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostá pravda!!

      Vymazat
    2. Nezbývá mi než vyjádřit jednoznačný souhlas s 12:18!

      Vymazat
    3. 12:18 Bylo by jistě "hezké" kdyby tomu tak bylo, ale tak to ve světě, co světem je, není a nebude. Velmoci, bez ohledu na systém a název, měly a budou mít, z řady důvodů, vždy své "sféry vlivu".
      Na tom se nic nezmění ani teď, otázkou jen je, kdo kam připadne. Mluví se i o Euroasii od Atlantiku po Vladivostok ...

      Vymazat
    4. 13:31- proč ne? Naše(severní) civilizace se přece v tomto prostoru profilovala staletí.

      Vymazat
    5. Leda hovno! To by byla nuda jak prase, voe! Obecenstvo čeká na další díly reality show Velká hra! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Velk%C3%A1_hra

      Vymazat
    6. Kdekdo šíleně shání Novou velkou hru II.! A kvůli nějakým pacifistickejm magorům by se to mělo ukončovat, ne? Tůůůůdle! - http://kaspickyregion.blog.cz/1411/nova-velka-hra

      Vymazat
    7. Já si žádám další level! Měl by nýst název Crimean War II.

      Vymazat
  8. Cesko potrebuje jenom radar a jste chyceni do osidel USA ! Zaplatte si sva 2% a zadne cizi vojsko do zeme nepoustejte.
    Mate sanci,ze z toho vyvaznete,sice s popaleninama,ale ne uhoreli na skvarek...

    OdpovědětVymazat
  9. Globalista a židozednář Kissinger má v tom, co se dělo ve světě, sám prsty. Rozehrával hry, kterými se dospělo až do dnešní podoby světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě to i Kissinger se bojí o své prachy,tak musí školit Trumpa.Možná jim také dochází rozum,kdyby se zvrtlo,dopadnou špatně i globalisté.

      Vymazat
    2. (14:26)
      Je úžasné sledovat, jak kdejaký debil vidí do hlavy někomu, kdo je 70 let v politice.

      Vymazat
  10. Anonymní 14:31
    Po ovoci poznáte je.
    Co dokázal Kissinger za těch 70let v politice,že jsou na tom nejhůř za celou historii USA.Už nejsou schopni ničeho,když si cokoliv musí prosazovat zbraní.Nějak se to otočilo,Číně stačí ukázat prstem,tohle si koupíme,nemusíme střílet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro 1441
      Až na to, že USA jsou hospodářskou velmocí s nejvýkonnější ekonomikou a největší armádou na světě.
      Takže nevím, co myslíte tím "jsou na tom nejhůř za celou historii".
      Jako důkaz může sloužit obrovské hýkání a kvokot Rusů a rusofilů, jakmile se něco v USA šustne.
      Jsem zvědavý, cvo budete vy chytráci říkat, až Trump nastoupí do úřadu a začnou fungovat jeho ministři - Romney atd.. To budou fofry. To budete koukat, jak se stane "Amerika opět silnou " ! Bez zbrojení a bez posílení amerického vlivu ve světě to nepůjde.
      To bude počteníčko, až nadšenci z Trumpa dnes budou muset o 180 stupňů otočit ... !

      Vymazat
    2. Kissinger radil mnoha US prezidentům tak, aby se globalisté napakovali a dílo se jim podařilo. O nějaké USA vůbec nešlo. Byl to jen prostředek používaný v rámci jejich zájmů. Což si takoví, jako je Nulandová, Clintonová, McCain a podobní nechtějí stále uvědomit.

      Vymazat
    3. Milý 20. listopadu 2016 14:59
      USA mají největší dluh, i BO prohlásil, že RF je vojenská supervelmoc, Kissinger neschvaluje politiku současných USA ........
      Na žádné posilování a zvyšování výdajů, barevné revoluce již nemají sílu, takže na ně nedojde. Ledaže by USA RF financovala a zásobovala jako doposud.
      Schwarzenberg, Saúdové, Štětinové, Bursíci a podobní panáčkové mají odzvoníno.
      Je jasné, že pokud se nechtějí USA úplně zhroutit, musí dělat hlavně něco sami se sebou.

      Vymazat
    4. Pro 14.59 : Cestoval jste někdy po americkém venkově nebo prošel okraje měst ? Asi ne , jinak byste tohle nemohl napsat

      Vymazat
    5. Zatím o 180° bude otáčet pražská kavárna, Makrela, Židozednářský Žabožrout, ale moc se jim do toho nechce a tak začínají USA "radit". Měli by si rozmyslet co dělají, poněvadž tak zůstanou sami a bez duhového islámského strýčka se jim dobře nepovede, protože budou vadit novým politickým zájmům svého chlebodárce. Musí počkat na noty, které jim přijdou až v půlce února.

      Vymazat
    6. Židozednáři vlastní rotačky a americké vlády si od nich půjčují žabí kůže na vlastní rozpočet a zadlužují tak obyvatelstvo. Za to mají Američané ten slastný pocit, vládců na planetě. Typická židovina uskutečněná na hloupé lidské mase, tzv. biomase. -DDD

      Vymazat
    7. 16:22 Vám jde jen o kukuřici, kruhy v obilí a demokracii. Žijete zatím ještě v jiném světě.

      Vymazat
  11. Jeden z duvodu proc se setkal president Trump s Kissingerem je snaha zamezit planu, ktery byl vypracovan lidmi presidenta Trumpa na zniceni globalistu.
    Amerika je nechce !

    Jmeno toho kdo povede utok na globalisty vam rad napisi. Jak bude probihat plan take. Obrazek si muzete slozit sami... Bude-li plan pracovat, nevim.

    Az vy prazska kavarno me zbavite vaseho hajzla, ktery se zde cas od casu objevuje a urazi lidi a pise hlouposti, ktere podepisuje mojim nickem.

    Hnusak to povazuje za vtipne a ja to povazuji za kradeni identity.
    Do te doby vymyslejte theorie vasimi minimozecky.. To, ze vam hori koudel u zadele dobre citite a dobre vite.

    Myslite si, ze jste chytri a ze dokazete vse co se deje vycuchat a ja vam rikam, ze mate zacpane FRNAKY a nevycuchate nic.

    V roce 1976 jsem zil v Johannesburgu a pamatuji si, jak prijel Kissinger k nam a vyhrozoval JAR, ze v pripade, ze nenecha padnou Rhodesii, tak se postara o pokles cen mineralu a zlata na tak nizkou cenu, ze se JAR zhrouti.

    Dopadlo to spatne. B.J. Vorster (JAR) uveril a ustoupil pod vlivem vyhruzek. Rhodesie padla 31.5.1979 a ja jsem utekl se zeme.
    To byla prvni "BAREVNA" revoluce , kterou jsem videl.

    Tam kde je Kissinger, tam je krize, nebo snaha o zamezeni krize.
    Take mnozi z vas nevi, ze Kissinger neni pratelsky naklonen Israeli, (stejne jako Soros.)
    Velke zmeny jsou na obzoru.
    nick honolulu

    P.S. Dekuji za podporu pane Medikolog ! Vcera jsem mel zlost protoze jsem vubec nebyl na clanku, kde blbecek oslovoval lidi mojim nickem.

    OdpovědětVymazat
  12. Honolulu,nechci radit,ale použij pokaždé ještě k tomu vojenské heslo.

    OdpovědětVymazat
  13. 15:08... Mate pravdu jsme vycerpani ! Na nic nejsou penize. Ty zbytky co jsou, vzdy byly na podporu socialnich experimentu, ktere prosazovali dobrosraci.

    Obama silne nadrzoval Muslimum. Potom byli na rade cernosi a na nejposlednejsim miste byli stari lide, veterani a bile zeny, mosty, silnice atd.
    Trumpa poslala nebesa za 5 minut 12.
    K jeho prevzeti vlady je jeste 60 dni.

    Potom nema kde bydlet, protoze White House je plny elektronickych "stenic" a co se tam mluvi je slyset v 5 zemich sveta.

    CO BUDE ZAPSANO ZA TIMTO CASEM NENI PSANO MOJI OSOBOU.
    Musim z domu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  14. Parafráze:Nevěř lidem nad 30.Nevěř chlapům v trenkách.Před voliče by měli přistupovat-alespoň 1x v v předváděcím kole s trenkami na půl žerdi....

    OdpovědětVymazat
  15. Afroarabskej Islamista prisel uvalit na CR , vojenskou Zakladnu. Pozor na nej. Skodi kudy chodi a vrazdi...Nema furt jeste dost.

    OdpovědětVymazat

Reklama