Reklama

.

.

pondělí 7. listopadu 2016

Turko-islamisticky fašismus: Adoptivní dítě trans-atlantické civilizace

Yekta Uzunoglu
7. 11. 2016
Současný stav hybridního turko-islamistického fašismu nelze vnímat jinak, než jako adoptivní dítě trans-atlantické civilizace. K adopci došlo někdy v roce 1952, kdy NATO po objevení a vyzkoušení atomové bomby a nosičů, objevilo strategickou geologickou polohu Turecka. Proto se tato civilizace rozhodla adoptovat ultranacionalistický stát Turecko, které navenek prezentovali jako sekulární, aniž by mělo sebemenší znaky sekularismu než to, že bylo někde napsáno na papíře.


Tato adopce by se dala přirovnat k situaci, kdy se rodina rozhodne adoptovat z ekonomických, bezpečnostních nebo jiných materiálních důvodů osobu dospělou a zralou a zachází s ní jako s dítětem! Přitom místo aby se ho snažila integrovat do rodiny, cpe mu do hlavy systematicky a s pomocí špičkových "odborníků" koncepci, podle které by se „dítě“ mělo identifikovat se svými původními kořeny a přitom mu ty kořeny cpe do jeho existence a dokonce i jeho potomkům.

Při přípravě adopce Turecka transatlantická civilizace Turecku nařídila, aby alespoň navenek vypadali jako ona. Donutila Turecko ke zrušení jednopartajního státu, kterým bylo od roku 1923, to jest od založení "moderního Turecka" po dobu 27 let. Tak byla podle vzoru „rodičů“ založena Demokratická strana a s pomocí adoptivních rodičů začala vládnout a o dva roky později. V roce 1952 byla už připravená na popis adopční smlouvy a podpisem se stalo Turecko členem NATO. Ale už ve fázi adopce muselo Turecko na svém území uvolnit území pro leteckou základnu pro USA. Jde o leteckou základnu Incirlik u Adany, jejíž stavba začala v roce 1951, která je využívána především Letectvem Spojených států Amerických. Dnes odtamtud startují letouny USA proti ISIS.

Po deseti letech vládnutí Demokratické strany měli adoptivní rodiče pocit, že dítě trochu zlobí, tak zinscenovali provedení puče a všechny zlobivé děti byly popraveny, předseda vlády nepředseda, ministr neministr. Ale to už bylo dítěti osm let, od roku 1952, patřilo k rodině, ve které se tvrdilo, že rodina je založena na pevných morálních a demokratických zásadách. Proč potom děti zlobily? Protože začaly být přece poněkud liberální!

Po setnutí hlav vojenskými katy opět byla potřeba ukázat světu, že dítě má zásady adoptivních rodičů, tak se konaly volby a co se dělo dál? Zase přišli k moci nějací liberálové a tak je zase popravili, to bylo v roce 1970. Rodiče začali vážně přemýšlet nad svým adoptivním dítětem, o jeho sklonech k liberalizmu a k demokracii a přišli na to, že nacionalizmus sám selhává a bylo by dobře, aby bylo dítě převychováno navíc ještě k víře jeho předků. Protože dítě nikdy nebylo dítětem, ale zralým mužem, mohl ho zachránit majetek rodičů někde daleko u největšího zla sovětských hranic. 

Ruku na srdce - rodiče investovali miliardy a miliardy, aby 50 milionové turecké dítě bylo převychováváno, vraceli ho k jeho mohamedánským kořenům. Výchova Turecka nebyla ani zdaleka dokončena, liberálové a demokraté se opět dostali do vlády a začali zase zlobit. Svolení, nesvolení, zase na „dítě“ poslali tvrdé chlapy se zbraněmi a sejmuli je a poslali do vyhnanství a nařídili, že se už nikdy nesmí vrátit do hry na demokracii, tehdy se psal rok 1980. Převýchova a návrat k mohamedánským zásadám předků pokračovala na plné obrátky, někdy v utajených školách, někdy převychováváním "myslících" v zemi samotného Mohameda a někdy dokonce v Paříži či v Londýně nebo v Bostonu, nebo v Káhiře, kde se učili poselství Alláha.

To největší zlo - komunismus – bylo nakonec poraženo, ale rodiče ve výchově nepřestali, co kdyby neočekávaně uspěli nějací blázniví dělníci či rolníci s prapodivným vzděláním a chtěli se míchat do záležitostí rodičů? Ale najednou adoptivní dítě už nechtělo poslouchat a zřeklo svých adoptivních rodičů, chtělo nastolit řád svých předků tak, jak ho naučili ti "nejlepší" odbornici adoptivních rodičů, ale rodiče ho přesto stále drželi v řadách velké a velikánské rodiny. Dítě tak pochopilo, že pokud bude rodina existovat, nezíská svoji svobodu a nemůže nastolit posvátný řád svých předků, kteří řád adoptivních rodičů proklínali.

Válka adoptivního dítěte se svými adoptivními rodiči je válkou posvátnou a může vyhrát i v domě dnes už jeho starých, neschopných, ochromených adoptivních rodičů, které tak dobře zná. Proto jsou jasné předpoklady, že vyhrát může jen a jen to turko- islamistickým jedem nadupané "dítě".

10 komentářů :

  1. Co obnášela tak zvaná "TOTALITA" ?, Všichni měli práci. • Zákony byly jednoduché, jasné a přísné, platily pro všechny. • Kdo pracoval, dostával pravidelně 2x do měsíce mzdu nebo plat. • Pojištění bylo skutečně pojištěním, smlouvy jednoduché, srozumitelné i laikovi. • Levné a všem dostupné úvěry. • Získání bytu s nízkým nájemným (v mnoha případech i získání podnikového bytu). • Všechny srážky šly automaticky ze mzdy nebo platu a byly vypočteny vždy tak, aby člověku zbylo na důstojné vyžití. • Skutečně bezplatná lékařská péče, značně preferovaná prevence a očkování. • Výdej léků a léčiv jen za symbolickou částku 1,- Kč. • Podpora mladých rodin, matek na mateřské, jakož i péče o zdravotně postižené,seniory a těžce nemocné. Nebyla taková zvěrstva jako dnes,kdy hodně lidí, a dokonce i dětí, umírá jen proto, že rodiče neměli na jejich léčbu, případně nepatřili k těm šťastným, kterým se včas podařilo peníze sehnat za pomocí ponižujících zdlouhavých sbírek mezi lidmi. • Bezplatné preventivní prohlídky a očkování dětí, mnohdy prováděné lékaři přímo ve školních zařízeních. • Rozsáhlá sociální síť se skutečnou pomocí, kde neexistovalo, že by někdo zůstal na ulici, bez domova, bez pomoci. • Byla přísně trestána šmelina a lichva, kupčení a spekulace. Tyto činy se vyskytovaly velmi vzácně, především ve velkých městech. • Bezplatné školství od jeslí, přes mateřské školky až po VŠ. Obrovská podpora učňovského školství, kdy již v průběhu učiliště učni získávali praxi a zkušenosti přímo v podnicích, do kterých pak po skončení učiliště a získání výučního listu nastupovali. • Lepší kulturní využití volného času, jak dětí, tak i dospělých. • Téměř neexistovaly drogy a narkomani a zcela žádné herny. • Učitelé ve školách, ale i mimo školy, měli přirozenou autoritu,respekt a úctu,měli větší možnosti v postihování přestupků žáků a rodiče s nimi skutečně spolupracovali. • Policisté (tehdy příslušníci veřejné bezpečnosti) byli respektováni,měli větší autoritu a velmi vysokou objasněnost trestných činů. • Soudy všech stupňů byly daleko pružnější a řešily každý případ kompletně,tj. pachatel byl odsouzen zcela automaticky k náhradě škody a ta mu byla ihned a samozřejmě srážena z platu kdekoliv, kam nastoupil do zaměstnání, dokud vše nezaplatil. • Velmi nízká kriminalita způsobená tím, že pachatel věděl dopředu, že bude dopaden a škodu bude muset splácet. Tehdejší věznice (-nápravné ústavy) nebyly jako dnes, kdy mnoho rodin nebydlí v takovém luxusu jako současní vězni v nich dnes. • Nízká kriminalita byla způsobená také tím, že v záznamech pachatelů jejich trestné činy byly uvedeny stále, a ačkoliv nebyly počítače a internet,přece jen o každém zločinci a jeho skutcích věděli všichni zainteresování ,a tudíž nebylo úniku do anonymity. • Existovaly funkční odbory, podnikové rekreace, dětské rekreační prázdninové tábory, zájezdy… • Mládež byla maximálně zapojována do mimoškolních aktivit. • Velmi nízké zatížení lidí státní byrokracií, většinu pracovních věcí řešila mzdová účtárna. • Relativně větší soukromí a svoboda (možná někdo namítne, že to není pravda, ale je třeba si , že díky dnešnímu zneužívání techniky např. mobilní telefony, kamerové systémy, internet, kreditní karty, účty v bankách,velké množství duplicitně vedených registrů, se kterými pracuje velké množství lidí, a děravým zákonům na ochranu osobních údajů, je sledovaní soukromí tehdy proti současnému sledování zanedbatelné). NEVÝHODY • Nebyly denně banány, mandarinky, pomeranče… • Dováželo se jen to, na co byly finance, tj. za peníze, které se utržily za vyvezené zboží. • Omezené cestování do zahraničí mimo tzv. NSZ, které bylo regulováno převážně z důvodu nedostatku zahraničních měn, kdy bylo preferováno dovážení zboží,které jsme neuměli vyrobit. • Strach z STB, z této složky bezpečnosti měli strach hlavně ti, kteří chtěli a nebo již škodili zájmu všech. Kdo pracoval a nekradl, ten většinou s nimi neměl problém.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komunisti ulitavali na tom, ze nebyli veci kazdodenni potreby. Cili v malym nenechali podnikat. A zadny plany tohle doplnit a vyresit neumi.
      Dale nemeli jasny vyhled do budoucna ANI PRO NAS , JENOM VEGETOVALI KOLEM.. Sama vedecko-leninska propaganda ale nic konkretniho . Potom lidi nesmeli ven a porovnavat a treba i zlepsit veci. A bali se rict pravdu.
      Jediny , co melo smysl a bylo genialni ,bylo UPLNE A NAPROSTE ODSTRANENI PENEZ , MAJETKU A JEJICH HROMADENI , ale o tom mluvili jen malo a snazili se porovnavat se zapadem detinsky , kdyz socialismus mel bejt uplne neco jinyho, a tedy neporovnatelnyho s kapitalismem. Tak /hlavne Chruscov z Ukrajiny/ chtel mit socialismus s kapitalem a nebojovat proti kapitalismu bez KAPITALU...A s dluhismem na krku...
      Jediny

      Vymazat
  2. Souhlas! Mám 71 let a dobře si vše pamatuji. to jen dnešní lživí občanský politruci vše překrucují na svůj obraz boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím.Ne každý má to štěstí,že se narodil do bohaté rodiny.Řešil jsem dnes problém.Švagrová,bydlící v podnajmu,důchodkyně,důchod 10200kč,ví,že se má vystěhovat z bytu k 1.1.Přivydělává si úklidem.A co se stane.Dostala rakovinu,musí jít na operaci,pak ozáření ,ale musí se vystěhovat,ale kam,podnájem je 8-10 tis.Pracovat už nebude moci.Byl jsem se ptát na příspěvky,které že by mohla dostat a byl jsem šokován!Nic!Takže na ulici!To by se za komančů nemohlo vůbec stát!Vždy se o člověka v nouzi postarali.Sociální odbory se vždy snažily pomoci.Dnes jsem paní obtěžoval,mám pocit,že mně oni neposlouchala.

      Vymazat
    2. 20.16 Vaše teta si holt vybrala špatný původ rodičů. Kdyby si vybrala Cikány, Židy, nebo alespoň Němce či Araby, bylo by o ni tímto státem postaráno. Čech v Čechách má přeci jenom dvě práva. Platit, a občas zvolit šmejda z ložené politgalerky. A zvolení se nevyhne ani neúčastí ve volbách, protže nevolící v praxi vždy zvolí vítěze voleb - protože odmítli volit PROTI němu.

      Vymazat
  3. Souhlasím, vše do puntíku vystihuje tu dobu. Opravdu se žilo lépe, mimoškolní aktivity dětí nestály ani korunu. Platila naprosto jasná pravidla, kdo nepracoval byl postihován, ale to přeci je spravedlivé - platilo, "kdo nepracuje, aď nejí"

    OdpovědětVymazat
  4. ano naprosta pravda lekarska pece pro kazdeho ted demokraticky chcipaci sbiraj vicka a v tv to presentujou jak humanitu

    OdpovědětVymazat
  5. Ale zase my buzeranti mame svobodu muzeme chodit s poklopcem rozepnutym na paradach vede nas pritel nejvetsi Shapito &spol Veli Krausove -velky legracnik.Pritel Herman zid katolik fasista buzerant co jeste chcete ? Halika na presidenta a premier ten chytry pan co chce bourat kostely Vzdyt ted je ta svoboda JAKO V JUESEJ TAM JE BLAZE TAM SE SOUSTA NA PODLAZE TAM JE HEj TAM JSOU KURVy NA PRODEJ Zdravim pritele Honolulu kuku luluu Zdravim vlastovku at zije Trump

    OdpovědětVymazat
  6. Dr Yekta
    Je pense que la construction logique de votre approche sur le fascisme turc est historiquement fausse, non fondée . Elle represente une rupture totale avec le mouvement des Jeunes turcs et de l’organisation Spéciale ( Teşkilat ı Mahsusa fondée a Tripoli apres cette défaite de Triipoli par Enver Pascha. Talaat et Djemal dont Mustafa Kemal était le 34 agents sur l’idéologıe pan turkisme pan ıslamıse et pan turanisme héritier des génocıdes des Arménıens, des Kurdes et des Grecs et des Assyrio Kheldaniens. Une grandee partie de ces gens vont partis des Loges massoniques de Salonique aidés par Prague.
    Apres le Coup d’Etat Militaire de 1908 tous les fondateurs de l’Etat turc en 1923 ıssus et sont membres de du Parti de l’Union et Progres y compris Les intellectuels juifs Emmanuel Karasoo . Apres la pendaison de Djavid Bey avec les 22 intellectuels juifs en 1926 et la déportation forcée des 360.000 juifs n’existe pas dans votre logique. De plus en 1934 une délégation de l’Etat turc présidée par Şükrü Kaya est venue en Allemagne pour célébrer l’Anniversaire de Hitler et rétournée en Turquie avec le Projet des Foures crématoires pour bruler les juıfs a Balat İstanbul et un camps de Concentration a été crée a Aşkale (Erzerom) j’ajoute que Hitler était un admirateur de Mustafa Kemal qui a exterminé six millıons Juifs et 216 généraux allemands étaient en fonctiıon au sein de l’Armée turco Ottomane plus particulierement Maréchal Goldz et Maréchal Moltke. J’ajoute que le projet de la fondation des 131 régiments d’Hamidiyes dont 49 sont des Kurdes les autres sont Circasiens. Azeris. Arabes Tourkomans est conçu par la France mais mise en pratique par les généraux allemands et les Usines des Armes Chimiques ont été crées par l’Allemagne en 1925 et 370.000 tonnes de ces armes ont été utilisées contre la résistance Kurde de 1925 a 1936-37 -38 et 256 bombardiers fournis par la France, l’Êtat Tscheque, l’Etat allemand, Britannique ont été utilisés contre le Peuple du Kurdistan.
    Dr Yekta dans votre article en date du 7 novembre 2016 vous dites « État actuel du fascisme Turco-Islamique hybride ne peut pas être considérée comme autre chose qu'un enfant adopté de la civilisation transatlantique. L'adoption a eu lieu dans le courant de 1952, lorsque l'OTAN après la découverte et l'expérimentation de bombes et les transporteurs atomiques semblait emplacement stratégique géologique de la Turquie. » Certe, mais vous oubliéz le rapport de la CİA en 1948 que 52 bases de l’OTAN sont majoritairement installées au Kurdistan Nord dont le Gladio de l’OTAN a joué un tres grand rôle dans la préparation des Coups d’Etat Militaires de 1960. 1971 et 1980, il est actuellement trans formé le Gladio du « Palais Blanc » d’Erdoğan.
    Vous oubliez le Traité Sykes Picot et la révision du Traité de Sevres par la France le role de la Russie dans cette affaire.
    Dr Ali KILIÇ
    Paris Geneve

    OdpovědětVymazat

Reklama