Reklama

.

.

pátek 2. prosince 2016

Děkuji „kavárně“, jejím mainstreamovým médiím i Paroubkovi


Luděk Prokop
2. 12. 2016
„Kavárně“ děkuji za řadu poznání, které by mne, nebýt jejího úsilí nezištně podporovaného mainstreamovými médii, zcela minuly. Děkuji kavárně za změnu mého déle trvajícího nenávistného posrpnového postoje z roku 1968, vůči Rusku, kdy zásluhou protiruské rétoriky médií, jsem pozorněji začal sledovat heroickou minulost ruského lidu, při obraně (tehdy ještě) Leningradu a Stalingradu, s následným vyhnáním do té doby vítězících německých vojsk a s konečným osvobozením Prahy i většiny území Československa. 



Děkuji za změnu v posuzování ruské okupace ukrajinskými vojáky, při porovnání dění v době normalizace, s děním v době současné. K tomu všemu mohu připočíst i řadu záznamů z vystupování prezidenta Putina, k jejichž sledování nejspíš, bez mediálního tlačení jednostranných protiruských informací, bych se vůbec nepřiměl. Nemohl bych pak porovnávat význam obsahu sdělení V. Putina, opakovaně nabízejícího ostatním zemím spolupráci rovnocenných partnerů, s obsahem stručného sdělení prezidenta nově bratrské země, B. Obamy o tom, jak USA musí mít tu nejsilnější armádu na světě, aby mohly případně zkroutit ruce zemím, které nebudou dělat to, co USA chtějí a potřebují, aby dělaly. Takže mohu napsat, že v případě mého postoje vůči Rusku, došlo k naplnění známého hesla V. Havla - k vítězství lásky nad nenávistí.

Zároveň bych připočetl mainstreamu k dobru i to, že při obezřetnosti k jednostrannému informování, získané a zažité již v době normalizace a v době současné, mainstreamem dokonale vytříbené, zásluhou sledování informačních alternativních zdrojů, pravděpodobně došlo v mém vědomí i k naplnění oné hlášky o vítězství pravdy nad lží. V každém případě si troufám tvrdit, že v normalizační době, bez neustálého holedbání a vychloubání režimu co se demokracie a svobody týká, zejména svobody slova, bylo nesouměřitelně méně pokrytectví a falše, než v době současné. Nebo jinak - když už je ta svoboda slova, že v době současné, je pokrytecké falešnosti neuvěřitelně mnohem více, než v době předchozí.

Panu Paroubkovi děkuji za to, že zásluhou jeho článku o slavnostním vyhlášením ankety, Český slavík, ankety která dle slov Jiřího Paroubka, téměř nikoho nezajímá a ve které také téměř nikdo nehlasuje. (Což se, soudě dle článku, který tomu věnoval, jeho konkrétně až tolik netýká). Tedy pokud napsáním článku nesledoval nějaké své politické cíle. Takže, děkuji mu za to, že jsem se i jeho zásluhou, přiměl k poslechu skupiny Ortel po dobu téměř tří hodin. Nemohu tvrdit, že bych řičel nadšením, nicméně jsem nebyl nikterak zklamán. To, při názoru, že za „něco“ ty hlasy, řadící je na druhé místo, nepochybně dostat museli. Každý máme nějaký vkus a troufám si tvrdit, že druhé místo dostali oprávněně, aniž by to příznivci vkusu, jimž vyhovuje drmolení vulgárních sprostot, měli jakkoli napadat. Neřku-li, aby zhrzenost vulgárního rapera vrcholící ztrátou ovládání, pískotem a neslušným demonstrativním odchodem, měla být později pokrytecky vydávána za projev jakéhosi politického protestu proti nacismu.. Budiž, jak jsem již podotkl, každý máme nějaký vkus. (Včetně zlaté slavice Lucie Bílé, která za její vyjádření v záležitosti vkusu byla částí "umělecké fronty" a dalších paskřivců, pranýřována a ostouzena. Takže ono jim už nestačí, že máme mít všichni stejné názory jako oni, ale dokonce bychom měli mít i stejný vkus podle nich).

Nemohu si odpustit poznámku, kde byl Bonga a všichni ti jeho příznivci, nositelé antifašistické morálky, v době nejbrutálnějších projevů ukrajinského fašismu, provázeného upálením lidí v domě odborů v Oděse a zabití dalších na Dněpropetrovsku, kde je prostě zahrabali v příkopech u silnice, aby měli klid.

Z pohledu J. Paroubka, chování R. Bangy bylo zcela pochopitelné a logické a z morálního hlediska nesporně správné. Já tedy nevím, může být, že i vulgárně sprosté texty onoho Bangy, jsou pro Jirku z morálního hlediska nesporně správné. (Navíc mohou rozvrkočit leckterou ženu, jak vidno z návrhu na cenu od pražského magistrátu). Dle vyjádření jiných, se jim z těch textů zvedá žaludek. Ale jak jsem se již zmiňoval, všechno je to věc vkusu a je ke smůle každého, kdo by chtěl svůj vkus nařizovat ostatním.

On, Jirka Paroubků, v jeho podivně zvláštním příspěvku ujíždí v řadě jiných věcí. Ale to již v tomto poděkování nebudu rozebírat. Snad jenom jeho nálepkování, typu „nepříliš zakuklení náckové“, které je tolik podobné tomu z kavárenských kruhů, stojí za zmínku. Jsem téměř přesvědčen, že nedal poslechu inkriminované skupiny ani třetinu času, který jsem dík jeho článku věnoval já dnes a slíbil sám sobě, že už nikdy, v žádném článku se jej nezastanu, protože máme ten tolik rozdílný vkus, co se nálepkování od boku, slušnosti a morálky týká.

Závěrem již jen podotýkám, že mé poděkování „kavárně“ i Jiřímu Paroubkovi v názvu i úvodu tohoto článku, je míněno minimálně tolik upřímně, jako je i upřímný jejich vztah k demokracii a morálce.

39 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Ještě bych dodal,že mám tu smůlu,že nemám takovou schopnost slušně a trefně vyjádřit své myšlenky jako Vy, a proto jsem za Vás a Vám podobné vděčný. Jako by jste mi mluvil z duše.

      Vymazat
    2. Ampiku, přidávám se, vč. 11:33 :-D.

      Vymazat
    3. Ano, souhlasím také.
      Pavel p

      Vymazat
  2. Pane Prokope, po přečtení onoho Paroubkova příspěvku jsem si taky říkal, že to mi nějak nesedí, že v tomto jaksi šlápl vedle, nebo minimálně s ním nebudu souhlasit.
    Tentýž den jsem se ale dostal i k článku, kde údajně kdesi v Maďarsku nějaký starosta zakázal vstup migrantům a levičákům. A to mě koplo do očí. Já jako levicově smýšlející a slušný člověk, pokud to nebudu mít napsáno na čele, nikdo to na mně na první pohled nepozná- a přesto tam v té vsi, nebo městě nebudu vítaný?Jen proto? A i když jsem nejpravděpodobnější volič SPD v příštích parlamentních volbách, tak si říkám, že na stejné pobouření má právo i umírněný muslim- a tomu stačí např. nepít alkohol, nebo některé další nařízení, aby byl vnitřně smířený a spokojený, že má svého boha a zároveň žije v civilizované Evropě....Chápejte- v tomto případě mi to takto začíná šroubovat, že takto jednoduše to asi nelze vše přenálepkovat-a i když v tomto daném článku s panem Paroubkem stále nesouhlasím, tak mi cosi brání jej odsuzovat za tento názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (efpe 11:41)
      Vaše vyjádření se sympaticky vymyká zdejším "zvyklostem". I mně cosi brání odsuzovat pana Prokopa za jeho názory.

      Klíčové autorovo sdělení je, pokud to správně chápu, toto:
      "slíbil sám sobě, že už nikdy, v žádném článku se jej nezastanu".

      Trochu mi vrtá hlavou, komu je tento slib adresován. Chce to jen touto cestou sdělit Jiřímu Paroubkovi - nebo chce ostatní před Jiřím Paroubkem varovat? A nebo se potřebuje zbavit zklamání, kterým se dusí? - Vypadá to, že se ještě definitivně nerozhodl, jestli "Jiří" nebo "Jirka".......

      Nejspíš pan Prokop k epochálnímu tématu Hnídek/Banga napíše ještě další články (zatím byly tři). Uvidíme k jakým poznatkům ho přivede další hloubání na téma nenávist a morálka.

      Vymazat
    2. Dobrý den, děkuji za reakci. (Tedy, rovněž za reakce Ampika). Mé poděkování formou článku, nesměřovalo k nějakému odsuzování Paroubka za jeho názor. Někdo rád vdolky, jiný holky. Asi lze odsuzovat názor a polemizovat prostřednictvím argumentů s názorem. Nikdo by neměl být pro názor odsuzován, nebo nazýván například rudohnědým prasetem.
      Proto v článku opakovaně zmiňuji - každý máme právo na nějaký vlastní vkus, který se nemusí druhým zamlouvat. Což neznamená, že by měl být pranýřován a ostouzen za projev vkusu. (Jiná věc je, když projev vkusu je provázen hrubou vulgaritou razantně vybočující z běžných norem slušného chování). Nechci Jiřího Paroubka odsuzovat, pouze jsem se pokusil vyjádřit nesouhlas s jeho nálepkováním, typu „nepříliš zakuklení náckové“, které mi připomnělo nálepkování pocházející z kavárenských kruhů. Konec konců, lze motivaci Jiřího pochopit. Byl prostřednictvím mainstreamu příliš často, až nechutně nevkusně ostouzen a dehonestován. Může být, že i to mělo vliv na ukvapené podání rezignace na čelný post v ČSSD. Může být, že touží po návratu do politiky, který chce nastartovat v opačném směru, čili cestou od nesouladu s mainstreamem, k souladu a k podpoře od mainstreamu. A tak vypustil první vlaštovku, pomíjejíc obecné zákony, že podobné obraty, (tolik moc - až panicky praktikované v ČSSD), neznamenají získání nových příznivců z druhého břehu, ale naopak znamenají ztráty dosavadních skalních příznivců. L.P.

      Vymazat
    3. 121:34
      Nevím, za pan Prokop napíše další články ohledně Banka kterého kavárníci označují pro výrazy vymrdat za školitele mládeže.
      Vím, ale že paroubek šlápl hodně mimo. Také vím, nebude kavárnou omilostně. V což asi naivně doufá no prostě stal se z něj politický amater. Jinak pište dál, píšete slušně bez zbytečných invektiv a Váš názor je Váš názor.
      Václav

      Vymazat
    4. (12:50)
      - Opravdu Vám záleží na tom, jestli JP příznivce získá nebo ztratí? To Vám mám věřit?
      - Opravdu si myslíte, že Jiří Paroubek článek psal kvůli tomu?

      - Mluvit o "právu na vkus" je mlácením prázdné slámy.
      - Zabývat se - byť dvě vteřiny - těmi, kdo mluví o "rudohnědých prasatech" je neodpustitelná ztráta času.

      Považuji Vaše interpretace (nejen dnes) za ukvapené. Pomáháte budovat názorová klišé; a to není cesta k porozumění věcem a lidem, spíše cesta opačným směrem.

      Paroubkovo rozhodnutí mohlo být ukvapené, ale bylo poctivé. Tím - alespoň pro mne - převyšuje i tolik vzývaného Zemana. Členové ČSSD sice mohou litovat, že ztratili svého nejlepšího předsedu - ale lítost samotná je k ničemu.

      Máte, pane Prokope, nějaký positivní program? Pokud nemáte, zůstáváte se svými komentáři morálně na úrovni Jiřího Hanáka nebo Alexandra Mitrofanova, sorry.

      Vymazat
    5. (13:03 Václav)

      Nevidím nic, co by kohokoli opravňovalo Jiřímu Paroubkovi podsouvat, že se snaží někomu zalíbit nebo podlézat. Vy ano?

      Vymazat
    6. 12:50 Pane Propokope, obávám se, že v případu Banga/Ortel nejde o záležitost vkusu, ale především mravnosti. Z tohoto pohledu jsou nemravné jak Bangovy pornografické texty, tak Ortelův rasismus, cudně zakrývaný vlastenectvím. Bangovo moralizovaní je pro mně stejně nevěrohodné, jako Jandovo kázání o evropských hodnotách nebo boj Pussy Riot proti Putinovi. Vždy to zavání neupřímností a prospěchářstvím, nikoliv ryzím rozlišováním toho, co je a není mravné. Stejně tak Ortel jen využívá ekonomických obav občanů k přiživování rasismu (nacismu). Proto považuji vyjádření Jiřího Paroubka za zcela adekvátní, byť já bych se Bangy rozhodně nezastával.

      Vymazat
    7. Ad 2.12. 15:34
      proti Vašemu názoru zásadně protestuji, Paroubkovo vyjádření je mylné(lživé?) a proto je mylný i Váš názor, že je adekvátní. Ortelův prý rasismus je ve skutečnosti až tak dobře zakrývaný vlastenectvím, že ho v jeho písních prostě nenajdete, Ortel nepřiživuje rasismus, nacismus.

      Dejte si tu práci a poslechněte si písničky od Ortelu/Ortela, jsou všechny například na youtube.
      Nenechte se zmást skupinou Conflict 88 a Paroubkovými lžemi, rasistické texty této skupiny Ortel ani neskládal ani nezpíval, do skupiny přišel až více let po jejich vzniku a jenom nakrátko.

      Je chyba že komukoliv věříte a neděláte si obrázek sám, v dnešní době už není tento přístup možný, pokud nechceme být manipulováni, není jiné cesty, než ověřovat, ověřovat, ověřovat!

      Vymazat
  3. Paroubek zřejmě velice prahne po nějaké viditelné funkcí, neb ten absťák po marťanech zřejmě nikdy nerozchodí.
    Dočetl jsem se od něj, že by se mělo vyzdvihnout téma homosexuálů, které by prý přineslo politické body a tedy voliče (mj.těch témat prý 12-15 :-)))
    Tady se odhaluje zcela ve své nahotě, že mu nejde o palčivá témata současnosti, ale jen o ty body,voliče,moc. No fuj. Toho snad už nikdo soudný volit nemůže.

    OdpovědětVymazat
  4. Stačí jedno: Vítězství nad HAVLOIDNÍ Prrrravdou a Lááááááskou !A začneme žít opět jako svobodní lidé!Ti fašouni nám pod svými hesly přinesli jenom zlo a fašismus,který potkáváme na sobě každý den!

    zločas(zlý čas)

    OdpovědětVymazat
  5. Pan Peroubek patří do skupiny tzv. ,,světských" mezi které patří např. rodina Kočků,Dubských,patří k nim i Michal David, V. Neckář ad. Oni jsou tak trochu odlišní od majoritní společnosti myšlením i způsobem života. To je třeba při posuzování názorů Paroubka brát tak trochu na vědomí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jména Michal David a V. Neckář, pokud tomu tak je, by mohly nasvědčovat tomu, že ti "světští" umí bavit lidi. Konec konců právě tohle umění je i živilo. Měl jsem z jejich řad dva dobré kamarády. Odlišné myšlení od majoritní společnosti nebyl problém. (Tento handicap mne provází celý život, tedy výhradně co se mainstreamu minulého i dnešního týká). Jejich morálka, občas volnější, občas podstatně zásadovější, mnohdy převyšovala tu naši. Z jejich řad pocházeli někteří reprezentanti v boxu. (Oba zmínění kamarádi měli k boxu blízko, což nás i sblížilo). Oba výše jmenovaní dělají, dle mého soudu, stavu tzv. "světských" akorát čest. Zdali i Paroubek, to ponechme na těch "světských".

      Vymazat
    2. 13.22 Ano světští byli především kolotočáři, jezdili po poutích a bavili lid. Stále jim dělá čest rodina Kočkova.Vůbec mi nevadí. Jen poukazuji, že jejich pohled na život je malinko odlišný.I já měl mezi nimi kamarády, v rodině Zahradníků. Byli bezvadní, ale přes to tři z té rodiny byli odsouzeni...

      Vymazat
  6. Paroubku,Paroubku,tys tomu ale dal ty starý uji,myslel jsem že máš více pod čepicí,je vidět že tě stín omrzel a jdeš na světlo,ale nového nám nic určitě nepřineseš,jsi vyčpělí.

    OdpovědětVymazat
  7. Pražská kavárna ovládá rozhlas i televizi a 99% obyvatel si na to musí zvyknout. Vytváří to dojem, že všichni mají názor jako pražská kavárna i když z daleka tomu tak není. Pražská kavárna pomocí rozhlasu a televize vytváří dojem, že všichni obyvatele ČR schvalují bombardování Jugoslávie, všichni schvalují vybombardování Libye, všichni schvalují fašistický režimu na Ukrajině. Je jasné, že tomu tak není, ale pražská kavárna prostřednictvím rozhlasu a televize vytváří ten dojem. Pak to dopadá při volbách, že všichni jsou za knížete a pak pražská kavárna křičí, jak je to možné, že nebyl zvolen jejich kandidát a po celou dobu výkonu funkce nynějšího prezidenta Zemana ho neskutečně urážejí a dávají 99% obyvatelstva ČR na vědomí, že tímto obyvatelstvem pohrdají. Odpovědí, proč se tak děje je skutečnost, že pražská kavárna se skládá z lidí, kteří mají příjmy díky zákonům, které se jim podařilo prosadit a jsou to příjmy které nevyžadují práci a proto má pražská kavárna čas na tyto svinstva vůči 99% obyvatelstva ČR. Naproti tomu 99% obyvatelstva ČR musí denně vydělávat peníze na úrovni minimální mzdy a platit ceny vyšší, za vše, než je tomu v Německu. 99% lidí ČR nemá tedy čas se postavit tomu co pražská kavárna produkuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý! Hlavně mějme na paměti to pohrdání námi - při volbách. SPD+SPO to jistí.

      Vymazat
    2. C E N Z U R A !!!
      To není jenom ČT A ČR. Např. pořád ještě vysokou čtenost má LžiDnes. A tam teď zablokovali následující blogy(!!), protože jejich autoři se vyslovili ve prospěch kapely Ortel:

      Břetislav Olšer
      Ladislav Kašuka
      Oldřich Rambousek
      Lucie Provazníková

      Výborní blogeři, tahle jména dobře známe.

      Myslím, že současná mašinerie moci si už zadělává na pěknou řachu. To nedopadne dobře!

      Vymazat
    3. A od Nového roku fašista Chovanec zřizuje na ministerstvu vnitra nový
      Odbor proti dezinformacím!

      Vymazat
    4. (13:50)
      Lucie Provazníková je vskutku "výborná blogerka":
      "Jak už vzdělaní, moudří lidé ví, každý správný muslim je vrah – zkrátka proto, že vrahem byl zvrhlík Mohamed a jeho život je pro každého muslima následováníhodným příkladem."
      "Lidem se asi zkrátka česká kotlina libí a nechtějí, aby to byla kotlina černá a zaodpadkovaná."
      ... ...
      Grafoman Olšer i magor Kašuka své příznivce jistě neztratí, zvláště když teď budou mít aureolu pronásledovaných.

      Jo, trpět za pravdu, to má dlouhou tradici...

      Vymazat
    5. Od Lucie byl půvabný výrok přibližně ve znění - jako když mu chytla koudel u zadku, vystřelil ze sálu, jako cikán ze sámošky.

      Vymazat
  8. Tak se tak dívám na tu Tvarůžkovou v televizi.Je čím dál víc škaredší. Za chvíli ji bude smrdět i kunda.

    OdpovědětVymazat
  9. Pro – 12:34 Všechno správně až na poslední odstavec. Další článek na dané téma psát nehodlám, přestože články typu „Píseň Mrdám tě má výchovný podtext. Čerstvá obhajoba Radka Bangy“ k tomu nesporně vybízí.
    Pro - 13:26 Nezáleží, ale ani co by za mák vlezlo, protože nám voličům SPD+SPO nemůže odebrat ani jediný hlas. Kvůli tomu to nepsal, nicméně se domnívám, že to souvisí se sondováním o možném návratu do politiky. Je vaším právem myslet si, co si myslíte a psát o tom. Mým právem je neztrácet čas a nevyvracet vám to.

    OdpovědětVymazat
  10. Bingo a Piroubek si notují..................

    OdpovědětVymazat
  11. Někteří lidé podléhají zlu, mají z toho trápení, ale nedokáží se mu vzepřít anebo od něho odejít. To může být i případ Mme Tvarůžkové. Na druhé straně vidíme jak lidé zasévající zlo do společnosti, ubližují nejen jednotlivcům, ale celým skupinám lidí a přitom kvetou např. Kalousek, Herr Hermann, Mme Němcová, to jsou ti praví nositelé zla, kterým tento režim na výsost konvenuje, neboť v tomto duchu byl vytvořen Havlem a pražskou kafeterií.
    Jsem vrstevník pana Prokopa, Sovětský svaz jsem neměl v úctě, k ruskému národu jsem měl ambivalentní vztah. Vzhledem k tomu co jsem za posledních dvacet sedm let viděl v této zemi, tak se stal ze mne přítel ruského národa a vážím si Vladimíra Putina. Poděkovat mohu zejména pražské kafeterii za jejich lži a pokrytecví, které jsou daleko horší než komunistických bossů.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  12. Článek je vtipný a tak nějak to s Ruskem a vítězstvím pravdy a lásky mám také. Trochu ho pokazilo smíchání s J. Paroubkem, který se možná mýlí, třeba i často, ale znám mnoho jiných Hujerů, kteří se mýlí nesrovnatelně více, neb jsou za o placeni.
    O tom, že J. Paroubek nadhazuje návrat do politiky, asi není pochyb. Už jeho úvaha nad reformovatelností ČSSD po krajských volbách leccos napověděla a teď to údajně i přiznal. Rád by zpět do ČSSD, aby předvedl druhé znovuvzkříšení strany před volbami. Obávám se však, že čas oponou trhl a lid prostý se již nachází za volební křižovatkou, co se ČSSD týká. Ovšem v žádném případě nepovažuji J. Paroubka za špatného člověka, to chci zdůraznit. Myslím, že charakter si uchoval a to je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se to tak taky brát, ale v případě Ortela se teda Paroubek sekl náramně. Měl si uvědomit, že o tom nic neví a kdyby tomu věnoval předem dostatek času, nestalo by se to. Záměrně to asi nebylo, ale bylo to přání otcem myšlenky a je videt, že s destruktivní filozofií multikulti asi docela bojuje, s nevalným úspěchem.
      A nejspíš má docela strach z náckovství, ona se ta pozice mnoha anti-multi-kulti dostává někdy až za tuto hranu a to je taky nepříjemná hrozba. Ale netýká se to Ortela.

      Bohužel, Paroubek je matador a měl by dobře vědět, že tohle je metoda, kterou havloidi hojně využívají: polopravdy, překrucování, nálepkování. Ne vždycky se dá těm kavarenským bludům ubránit, ale pak by měl odolat pokušení o tom psát, než si to vyjasní.

      Vymazat
  13. Lapidárně řečeno - Paroubkem jednou zkusil, místo proti větru, chcát po větru a stejně se pochcal.

    OdpovědětVymazat
  14. Opovržlivost s vulgárně pokleslou dekadentní sprostotu, ohledně milostného aktu mezi mužem a ženou, lze považovat za výrony frustrace homosexuála s hlubokým, těžkým komplexem méněcennosti.

    OdpovědětVymazat
  15. A jsme doma, konec tápání:
    "Vyjádřil jsem se, že bych rád prospěl ČSSD, a to ať už jako její volič, nebo jako její člen. Řekl jsem, že to pečlivě zvážím,“ řekl Paroubek. Podle jeho slov mu některé organizace nabízejí i členství, mimo jiné i někteří členové pražské organizace,

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno není "věc vkusu" - jakého vkusu? Snad jsou také nějaké obecné hranice vkusu - ne? Snad je také slovo "vkus" něčím definováno - ne? Tak když já se vyseru sousedovi za dveře, také to bude věc vkusu? No - to nás potěš pánbů. Jestli Banga nebo Bonga (ono je to jedno) zpívá sprostě, a hnusoty, není to věc vkusu, ale věc toho, že nejsou stanoveny nikde žádné hranice. Zavedeme v některé obci možnost výslechu právem útrpným, protože jsme se prostě tak rozhodli? Budeme vymáhat "dluhy" všelijakým svérázným způsobem, protože se nám zachtělo? Snad konečně někdo stanoví hranice lichvy, hranice svobody, hranice vkusu - nebo je pořád ještě každej odpovědnej politik posranej z toho, že by si to třeba s někým rozházel? To je ono - ta korektnost, že nebudeme nazývat věci pravými jmény? No - to nás potěš pánbů. To nemůže skončit dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený - vkus není zakázané slovo. A zákony jsou zákony i když odporují morálce, chcete-li vkusu. Někomu může připadat šišlání s ukáplou slinou do motýlka nevkusné, jinému zase noblesní. Jindy je český překlad slov pussy riot nevýslovnou nepřípustnou sprosťárnou, jindy ta samá slova ztrácející se v mnoha jiných vulgaritách, jsou v souvislosti s nedůstojným úprkem zhrzeného umělce ze sálu antinacistickým projevem, hodným ocenění od pražského magistrátu. To, že zákony nahrávají parazitům a legalizují jejich podvody, lichvu, hazard včetně reklamní propagace, to je legální zločin. Vkus nepochybně navazuje na aspekt morálky. Tvorba zákonů rovněž - morálka, jak vidno, při tvorbě zákonu absentuje, stejně tak i vkus zákonodárců.Slova jako politická korektnost, populismus a podobně, jsou berličkou parazitů se slovem vkus nemají nic společného, protože v daných souvislostech se dobrému vkusu vymykají. Jo, noblesa je zase úplně jinde. Tu lze spatřovat v ukapávajících slinách dřímajícího knížete a v podezřelých skvrnách kolem poklopce, což je noblesy vrchol.

      Vymazat
  17. Ten náš "parubij"je takový exotek. Každopádně se mu do práce moc nechce a tak zase zkouší to nejjistější, politický krmelec. Vyzkoušel nějaké ty spolky a nic moc. Dokud byl "premiér", tak jsem mu často psal a radil, aby se držel známého, mluviti stříbro, mlčeti zlato. Nešlo mu to a tak jsem navrhnul osobního šaška, který by mu bez obalu a rizika pomohl k pochopení. To že se "nasral" do takové záležitosti kolem nějakých pěvců, ukazuje že moc nepochopil dodnes.
    Altman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě vyšel jeho další zhrzený článek o tom, jak se pořád učí. Jeví se to tak, že se už nic nového nenaučí a nic z toho starého nezapomene.

      Vymazat
  18. K hodnocení skupiny Ortel ve věci nacismu lze přidat vánoční varování (převzato z webu "protiproud"):
    Vánoce jsou extrémismus! Láska, společné chvíle, rodina, stromeček… To je nacistické poselství!

    OdpovědětVymazat
  19. Asi je pravdou, že i lidé, kteří se o tuto sféru vůbec nezajímají, se rozhodli, pokud mají dost času, poslechnout si kapelu Ortel. Patřím mezi takové a rovněž si myslím, že nazývat je nácky může jenom poněkud zatvrzelý, či jinak motivovaný člověk.

    OdpovědětVymazat

Reklama