Reklama

.

.

čtvrtek 1. prosince 2016

Slavík rozvlnil českou žumpu

Jiří Paroubek
1.12.2016  Vaše věc

Pořad Český slavík je slavnostním vyhlášením ankety, která téměř nikoho nezajímá a ve které také téměř nikdo nehlasuje. Fakt, že v akci téměř nikdo nehlasuje, ukrývají organizátoři za skutečnost, že již nehovoří o počtu hlasů, které ten který zpěvák získal, ale počtu bodů – přičemž počet bodů, které zpěvák od hlasujícího obdrží, závisí na tom, na které místo ten který hlasující onoho zpěváka zařadí.

Nízký počet hlasujících a také forma hlasování umožňuje, aby se vysoko v této anketě umisťovali lidé, kteří by zřejmě nevyhráli ani „pěveckou“ show typu Caruso Show (blahé paměti), a už vůbec pak ne „vyšší ligu“ v podobě pořadu Rozjezdy pro hvězdy…Vyhlášení ankety však letos sledoval milion lidí. To zase není tak málo, a je to rozhodně více, než kolik lidí v anketě hlasuje.

Nízký počet hlasujících a to, že někteří zpěváci (velmi správně) vidí tuto akci jako výtečnou možnost k sebezviditelnění, která vzhledem k počtu hlasujících tyto zpěváky ani nebude moc stát, umožnily, aby se již po druhé za sebou mezi prvními třemi umístila kapela Ortel. A v kategorii zpěváci mezi prvními třemi frontman této kapely. Tomáš Ortel (vlastním jménem Tomáš Hnídek). Dotud není žádný vážný problém.


Co o nás říká Ortel


To, že od Ortelu, umístěného ve Slavíku do třetího místa, pocházela například hymna Dělnické strany nebo že Tomáš Ortel stál u zrodu také kapely Conflict 88 (která na své vzory ukazuje už názvem) ve světle ostatního vlastně ještě není tak hrozné. Přeci jen si musíme připomenout, že v anketě nehlasuje téměř nikdo a že hudebníci pochopitelně vědí, že je to dobrá cesta, jak se zviditelnit. Takže si pořád můžeme říkat, že úspěch Ortelu (a Ortela) vlastně o české společnosti příliš nevypovídá – a skoro by člověk jen řekl, že to vypovídá o ubohosti anket Český slavík…

O české společnosti ovšem bohužel jasně vypovídá to, že viditelnější než reakce nesouhlasné s pořadím, byly už loni souhlasné. (Předloni, kdy se Ortel umístil do desátého místa, se to celé tak nějak přešlo). A korunu tomu nasadilo to, co se stalo letos, když si zpěvák Radek Banga se svou manželkou dovolili při předávání cen Ortelu pískat a následně opustit sál. Banga k tomu uvedl: „Skupina Ortel přišla na pódium a na košilích měli tyto lebky. Na tom pódiu měli na košilích tyto lebky. Na tom pódiu stáli především proto, že je podpořili „obyčejní lidé“, kteří mají ještě tu drzost tvrdit, že jejich Ortel není rasistický a v žádném případě nepodporuje nacismus. Pak si přijde Ortel s umrlčími lebkami na košilích a dá celému národu tímto symbolem najevo, jakým směrem smýšlí. Jsem zarmoucen faktem, že tomuto projevování nacismu nejen přihlížel celý sál, ale většina dokonce tleskala.“

Chování R. Bangy je zcela pochopitelné a logické a z morálního hlediska nesporně správné. A je samozřejmě velmi smutné, že to musel být on, kdo se zvedl první a kdo začal pískat… Přesto však v mnoha lidech, vyvolal Bangův projev obrovský vztek, a také nebývalé pochopení pro Ortel a Ortela…

V rámci selektivní slepoty a v zapálení rádoby pro vlast (…), je nyní na internetu oblíbené porovnávání textů písní Bangy a Ortela – ovšem v rámci „objektivity“ internetem koluje například tato ukázka:



Většina lidí nezná ani Bangu, ani Ortela, a navíc ráda vidí dobro jasně bílé a zlo jasně černé, a tak se takovýmto pohádkám asi snadno věří. (bez ohledu na to, že to, co zpíval nebo nezpíval Banga, prostě není podstatné.) Absurdně komické na tom celém je, že zatímco Banga se za své více než 15 let staré vulgární texty po Slavíkovi omluvil. Po Ortelovi, jehož texty jsou často rasistické, xenofobní a homofobní, vysvětlení, natož pak omluvu, nikdo nechce.

Je však opravdu dobře hájit zpěváka, který například ve své písni „Sláva vítězům“ pěje: „Kdo vyhrává, stává se vůdcem a usedá na trůn! Sláva vítězům! Heil! Heil!“?

Nebo v písni Sionismus zpívá: „Probuďte se, válečníci v naší český zemi. Stražte hvězdu šesticípou, co chce zářit na nebi. Probuďte se, válečníci bílý Evropy, sražte konečně na kolena ty židovský psy.“

V písni „Čistej svět“ (!!!) náš vlastenec zpívá: „Lidi, vyjděte ze svých domů, pojďte se přidat k nám. Už bylo dost těch všivejch Romů, jejich mrav bude potrestán.“

V písni Gayparáda zase slyšíme: „Já to chápu, už to nemá grády, co je na tom, že jsem heterák. Přesto obuju si svoje glády a napochoduju si na ten Václavák.“

V písni Klan zpívá: „Ku Klux klan zničí negra navždy“.

A tak bychom bohužel mohli pokračovat citáty z „Ortelovy“ tvorby dále a dále a dále a dále až k písni Mešita, která se bohužel na chvíli stala celkem populární a oblíbenou…

Je třeba si uvědomit, že podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka je trestným činem. Nelze tedy čekat, že všichni „náckové“ budou na veřejnosti chodit oděni pouze ve vlajku Třetí říše a budou na potkání citovat z Mein Kampfu nebo Hitlerových projevů. I z citovaných úryvků citovaných písní je však ideologický směr, k němuž Ortel „inklinuje“ zcela jasný. Se svou novou kapelou Ortel (k té „nové éře“ patří píseň Gayparáda), sice poněkud ubral zcela jasných vyjádření a přidal více slov o vlasti a národu, ale to přeci na celé věci nic nemění.

Jestliže je výsledkem veřejné diskuse nad Slavíky to, že R. Banga je „cikánskej“ sprosťák, co by se měl omluvit za svou mladickou tvorbu a pak zalézt hodně hluboko do nory a tam mlčet a poslouchat texty Ortela, aby se naučil, jak se správně chovat, je to děsivé.

Nejde přece vůbec o to, co zpívá nebo zpíval Banga, ale pouze a jedině o to, co zpívá a zpíval Ortel. R. Banga nemluvil o tom, že on měl před patnácti lety lepší písničky než Ortel nebo Conflict 88, a že tedy teď má cenu přebírat místo Ortela on – jen si „dovolil“ nesouhlasit s tím, že v anketě slaví úspěch skupina a zpěvák, který hájí „hodnoty“ uvedené výše, a ještě se oblečou tak, aby hodnoty, které hájí, byly při přebírání cen vidět… (A pokud se tedy podíváme na to, co Banga zpíval – opravdu chceme žít ve společnosti, pro kterou je více nepřijatelné, že někdo bere drogy a souloží, než to, že někdo oslavuje zabíjení Černochů, „trestání“ Romů, vyzývá ke srážení „židovských“ psů a na homosexuály bere glády?)

Reakce české společnosti zcela jasně ukazují, jak silně ji ovládají rasismus a xenofobie – na tento fakt ukazuje i to, že se v plném sále musel zvednout romský zpěvák. Že to jako první nedokázal udělat nikdo jiný. A svědčí i o obrovském despektu, kterému jsou v české společnosti vystaveni Romové – proč se za Bangu velmi nahlas a viditelně okamžitě nepostavili také například představitelé židovských obcí či homosexuálové?

Vojtěch Dyk či Jiří Bartoška nedávno iniciovali Týdny občanského neklidu, aby upozornili na to, že „naše svobody jsou už delší dobu ohrožovány politickou mocí. Nejvyšší ústavní činitelé v dopise čtyř slibují oddanost Čínské republice. Čínská vláda povýšeně reaguje, že po slovech musí následovat činy. Tato hanba nás vrací do minulosti. K obratu na východ nemá vedení státu mandát.“ – a žádali „prezidenta, aby ustal v šíření hrubostí a omluvil se za ně“ a tak dále a tak dále.

Proč se teď neorganizují týdny neklidu, protože českou společnost zcela jasně ohrožuje rasismus? To by bylo, na rozdíl od zbytečného plivání na vládu a prezidenta, upozornění na skutečně a zcela zřetelně existující problém.

Země těžko může směřovat na Východ, protože tady prostě pro Českou republiku ani v nejmenším neexistuje alternativa k členství v EU a všichni to vědí. Česká republika se však zcela jasně propadá stále hlouběji do bahna xenofobie a rasismu – a pokud by na to umělci upozornili stejně hlasitě, jako nedávno vyzývali k neklidu, skutečně by se zasazovali o ochranu demokracie. K takovému kroku je však třeba jednak zdravého úsudku a jednak odvahy. Ani jedno z toho však „neklidní“ ve své většině evidentně nemají… (Bohužel je také otázkou, koho by ještě – po řadě pitomostí typu Týdny občanského neklidu – hlas umělců, upozorňujících společně s Bangou na problém, zajímal. Ale to je jiná věc.)

Pokud se podíváme na to, že kromě velebení Ortela jsou dalším velkým tématem rozebíraným po Slavíkovi šaty Charlottky Gottové (resp. jejich cena), nezbývá nám víc než smutně zakroutit hlavou.

Komunisty plošně nenávidíme a smějeme se projevu, ve kterém M. Jakeš hovořil o tom, jak je paní Zagorová hodná holka, ale už tři roky po sobě bere každý rok 600 tisíc… Sami dnes máme velké téma z toho, kolik stály šaty, ve kterých dcera Karla Gotta přebírala za tátu ocenění. Nechceme tu muslimy, protože jsou nenávistní – ale jsme spokojeni, když ceny oblíbenosti získávají nepříliš zakuklení náckové, a místo toho ve velkém sprostě nadáváme Romovi, který na to upozorní… Tohle vůbec není dobré…

71 komentářů :

  1. Až na tu paroubkovinu, že prý nemáme jinou alternativu, než Evropskou unii, s celým článkem velký souhlas. Už slyším občasné návštěvníky těchhle stránek, jak zuřivě buší do Bangy a jak se zastávají Hnídka. Je jim to ale prd platné, protože Hnídkovy texty hovoří samy za sebe. A Zlatý Slavík? Hlooupé, fakt hloupé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se nikoho nemíním nezastávat, ale fakt by mě zajímalo, jaké by byly reakce, kdyby ty sexistické prasárny zpíval namísto "černýho kluka" nějakej "bílej kluk":

      Vymazat
    2. Prej: "Pokud se podíváme na to, že kromě velebení Ortela jsou dalším velkým tématem rozebíraným po Slavíkovi šaty Charlottky Gottové (resp. jejich cena), nezbývá nám víc než smutně zakroutit hlavou."

      On s tím má ten polocikán a buzikofil Paroubek totiž vlastní osobní zkušenost! Viz "botičky od Diora":))))

      Vymazat
    3. Ad 6:28
      Banga, jen ať si pindá, na to my jsme zvyklí! Už napindal horší věci.
      Mnohem, mnohem větším problémem je servilně totalitoidní nenávistná reakce z mnoha mainstreamem protěžovaných stran na naprosto slušná a střízlivá slova Lucky Bílé.
      Absolutní hnus, co se dnes děje.

      Vymazat
    4. TOTO CHYSTAÁ VLÁDA VLASTIZRÁDCŮ PRO VLASTNÍ OBČANY,DALŠÍ ODPORNÉ ZÁKON PROTI VLASTNÍMU NÁRODU
      Lidé probudte se, politici o vlastních lidech říkaji že jsou neonaciste třeba i zpěváci, že lidé jsou extremiste, xenofobi, rasisté, fašisté, sadisté, teroristé,netolerantní,atd,
      přitom to politici od 89* jsou ti nejhorší lidé a vlastizrádci vlastních národů,států,republik, vlastních zemí, otevřete oči a dívejte se a čtěte, vzdelavejte se sami, skutečně, napinejte uši ,naslouchejte, videa jsou tisice na napřiklad na
      YOUTUBE
      POLITICI CCA 27* LET POSTUPNĚ, NENAPADNĚ I NÁPADNĚ ROZKLÁDAJÍ, NIČÍ VLASTNÍ OBVATELSTVO I CELÉ ZEMĚ ! NEBOJTE SE JICH !
      čtvrtek 1. prosince 2016
      Z České republiky se má stát totalitní stát, který bude špehovat soukromí svých občanů. Vláda potají pracuje na drakonickém systému masivního sběru dat. Inspiraci hledala u americké NSA!

      Vymazat
    5. Jak je vidět, Jiří Paroubek je čistokrevný naivní Havlista, a jako takový nechápe vůbec nic, co se ve společnosti děje a v čem spočívá skutečné nebezpečí. Je to dáno jeho odtržením od reálného života. Společnost není rasistická, nýbrž realistická, rozumní lidé chtějí mít budoucnost a chtějí aby ji měly i jejich děti, což multikulturní společnost jednoznačně vylučuje. Taková společnost totiž nabízí jen strach, bezmocnost a ponížení pro dosud ještě majoritní etnikum, přičemž neodvratně směřuje k ekonomickému, morálnímu a společenskému zhroucení, které následně do ulic vyžene statisíce a milióny "asociálů" (domácích namnožených i importovaných). Co potom řekne Paroubek a další kavárníci, když se ulice budou zbarvovat rudě? Budou snad obviňovat rasisty a xenofoby za to, že si chtěli ubránit své majetky a životy? Bohužel si myslím, že Evropa to už má spočítané - ta západní dřív.

      Vymazat
    6. Havlista, polocikán a bigamista! To k sobě ladí:) - http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/434281/expremier-paroubek-moje-zena-a-moje-ex-jsou-kamaradky-kdo-z-vas-to-ma.html

      Vymazat
    7. Zil jsem 20 let v USA, s cernochy, Asiaty, Araby, ale takovy rasismus jak v Cesku jsem jeste nezazil. Prekvapil mne Paroubek, druhy Cech, o kterem vim, ze neni rasista. Stydim se za Cechy, kteri jsou rasisty. Je mne"jen trochu lito", ze kdyz Hitler resil rasovou otazku, a ten rasismu rozumel nejvic ze vsech, ze nezacal v protektorate a nevyresil predky nynnejsich rasistu. Nikdo z Cechu s takovym vztahem k lidem by nemel min. sanci najit si zamestnani v USA. Tem nejmoudrejsim Cechum uslo, ze jsou jen dvoji lide, dobri a spatni. A k tem spatnym se radi vetsina naroda. A take jim uchazi, ze nejvic valek vyprovokovali belosi,krestane, ze treba Cikani jeste ani jednu, a dokonce ani 1 milion Kc nevytunelovali. A ze za IS bojuji vselicaci spatni lide, financovany belochy; a pak po boji jedou na dovolenou do Nemecka.
      JAK TENHLE NAROD KLESL.

      Vymazat
    8. ad 23:10
      Myslím že jste mimo. Na základě čeho soudíte, že jsme národ rasistů?
      Když každý musí generalizovat a být předpojatý? Někdo si to jenom víc zjednodušuje, často víc, než je záhodno, a vytváří si předsudky. I vy se tak stavíte k Čechům, rasisto.

      Vymazat
    9. Jenom pro upřesnění, co že to myslím tím, když říkám, že: každý musí generalizovat a být předpojatý.
      Příklad: Sedím v šalině a přistoupí rodina cikánů. Samozřejmě si zkontoluji zapnuté kapsy a tašku. To není rasismus. Kvůli tomu nejsem rasista.
      Příklad2: někdo, koho jsem dlouho pokládal za člověka nezávislého na dnešním pražsko-kavárenském establishmentu, je najednou pečený vařený v médiích, a já se okamžitě na tohoto člověka dívám jinak, vždyť je jasné, že za tím něco je, něco, co jenom využívá jeho dosud dobré pověsti k něčemu záludnému, aktuálně viz případ realisty Petra Penty Robejška. Znamená to, že jsem si Robejška přestal vážit? Zatím ne, jenom teď budu vůči němu v absolutním střehu. Budu generalizovat, protože už jsem poznal typy lidí protěžované protičeskými havloidními médii a budu taky předpojatý, dokud nějaá fakta moji ostražitost nesníží.
      Je mi líto, tak to funguje, rasisto 23:10.

      Vymazat
    10. 23:10 - tunelujou obřezanci. Od starověku! Nás od Valdštejna - dobrodruha kterej se s nima spřáhnul! Během let 1622 a 1623, kdy se ekonomický situace v císařství zhoršovala, se Valdštejn dostává jako podílník do mincovního konsorcia holandského bankéře Hanse de Witteho, Karla z Lichtenštejna a žida Bassewiho, kteří dostali na starost ražbu císařských mincí. Toto konsorcium zvyšovalo ražbu, zhoršovalo kvalitu mince příměsemi a tím mince devalvovalo, což nakonec vedlo až k císařskému bankrotu - kaládě 14. prosince 1623. Díky znehodnocené minci mohl získat rozsáhlé zkonfiskované majetky emigrantů a císařových protivníků, které držel v zástavách, nebo o které měl zájem, a to velmi levně. A tu je životopis prvního "českého" tuneláře - https://cs.wikipedia.org/wiki/Jakub_Ba%C5%A1evi_z_Treuenburka

      Je pravda že cikáni na to nemaj IQ. Ti tak mohli leda kovat podkovy na kradený koně, a ne razit mince:))) Přesto je pro loupeže a vraždy císař Leopold I. v roce 1688 vypověděl z Habsburských držav a v roce 1697 je prohlásil za psance, pokud byli zadrženi, čekal je trest smrti a jejich ženy byly zprvu trestány uříznutím ucha a později se trest smrti vztáhl i na ně. Josef I. v represivní politice pokračoval a v roce 1706 nařídil, aby byly podél hranic rozmístěny výstražné tabule s varovnými nápisy a s vyobrazením Romů, kteří neuposlechnou zákazu a hranici přestoupí: oběšení muži, mrskané ženy a děti. Císař Karel VI. nařídil nejen tvrdé stíhání a trestání Romů, ale i tresty pro ty, kteří by jim poskytovali jakoukoli pomoc.
      Nebylo potřeba Hitlera, aby cikáni u nás skončili v lágrech - https://is.muni.cz/th/20558/ff_m/Obrazova_priloha.pdf

      Vymazat
    11. Paragraf 9. toho zákona říká jasně, že pobyt cizozemských potulných cikánů bez zvláštního povolení MV je na území republiky zakázán!! Takže za 1. republiky nebylo možné, aby na Wilsoňáku obtěžovali cestující žebravá rumunská cikáňata jao mě! Prej "madžáre!" řvali a natahovali švý špinavý pracky ....

      Vymazat
  2. tihle pěvci prejže elita zatimco jelita oni komunisti moc dobře věděli proč je dat do chlivku a zchladit jim makovice když i většina doktoru take doporučuje davat si studene mezi nohy

    OdpovědětVymazat
  3. Paroubek má dost peněz na to aby koupil dům a nastěhoval tam ty co nemají kde bydlet a staral se o ně. Jenže je dost vychcanej aby jen kecal o pravdě a lásce která zvítězí nad lží a nenávistí. Lidé jsou již unaveni otrockou prací a stálými životními problémy a tak se z revolty chovají takto, čemu se ten chytrák diví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 7:04 - Diví se tomu, že lidé se uchylují k náckovství a nepřemýšlí. Výsledkem naší české obecné hlouposti jsou např. nízké mzdy, neschopnost bránit se mediálním lžím, neochota až strach zakládat odbory na pracovišti, vysoká čtenost bulváru a především naše členství v NATO a EU!!! Ale to je i hloupost Paroubkova :-D)

      Vymazat
  4. Co takhle si zjistit něco o těch lebkách??? O tom, kdo všechno je měl ve znaku!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já jsem to dohledával několik hodin a mám to potvrzeno od zdroje tohoto symbolu umrlčích lebek na tričkách skupiny Ortel. Je to kopie umrlčích lebek z 1. úderného praporu Československých legií na ruské frontě za 1. světové války.
      Dále symbol umrlčích lebek znamená: "Ani smrti se nebojím, nezastaví mě!" a spojeno se symbolem Českého lva na hlavě umrlčí lebky. Dle mého domění to bude takto: "Ani smrti se nebojí při obraně vlasti - České republiky".
      Asi to tam měli nechat napsat normálně písmeny, ale přece nejsme tak primitivní, používali to naši pradědové v roce 1919 tak proč bychom to nemohli používat i my v roce 2016 :-)
      Jestliže chceš psa bít, hůl si vždycky najdeš.... :-(
      porovnání umrlčích lebek:

      http://www.karelvasatko.cz/historie-ceskoslovenskych-legii/legionaske-jednotky/ruske-legie/uderny-prapor

      http://www.ortel.cz/files/cover/zustan.jpg


      a zde pro porovnani umrlci lebka pouzita u SS:
      http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=321&mm=1&vd=1&PHPSSIDWx=29f12f7d7a57ea73a8769d13f9fc434e

      Mira S.

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím, píšete: "....ale přece nejsme tak primitivní,...." - jak tak sleduji tu hysterii kolem "nacistických lebek" Ortelu, tak bohužel spousta lidí tak primitívní je :-(

      Vymazat
    3. Ad Mira S. 8:06
      Díky za odkazy.
      Celá kauza má ještě jeden rozměr.
      Je to vlastně snaha setřít hranici mezi náckovstvím (nacionálním šovinismem) a vlastenectvím.
      Ortel je vlastenec. Ale díky mediální manipulaci to pro lidi, kteří čtou jenom velká písmena, snadno splyne s náckovstvím.

      Vymazat
    4. Na symboly pozor. Proč Ortel-trička mají holou lebku a la SS a ne lebku s českým lvem a la Legie? Bez toho českého lva je to pořád jen nacistické logo.

      Vymazat
    5. Ad 19:22
      to nějak nedávám... Cože?? Jak bez českého lva?? Oni tam snad českého lva nemají?? Nebo co? Znáte varování před toxickým materiálem? Oranžová cedulka s lebkou a hnáty! Před jedy? Žlutá cedulka s lebkou a hnáty? Nic než lebka a hnáty!!
      Když si na hlavu postavím lahev s NaOH, stane se ze mne nácek?
      Další idiot!

      Celé tohle je jenom další Havloidní kampaň, přestaňte v tom hledat racionální jádro, neexistuje, smiřte se stím!!

      Vymazat
  5. Velký politik Gott! Před loni mě překvapilo, že Slavíka bude moderovat Kraus. Hned co jsem se to dozvěděl, uzavřel jsem sázku s manželkou že tam Gott nepřijde. Gott před tím odmítl Krausovi přijít do jeho Šou s tím, že nerad diskutuje s někým, kdo sedí víš. Kraus opáčil, že už by se konečně měl dát Mistrovi jeden velký Slavík a už ho vyřadit ze soutěže. Gott nepřišel, musel do Německa. Ten lišák stará jistě dopředu tušil, kdo letos bude také odměněn a že se může něco semlít co není hodné jeho důstojnosti a postavení. I když se zachoval trošičku jako Kačer a nastrčil za sebe hezkou babu, tak jemu ta nemocná záda asi věřím...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou problémy s romským životním stylem? Je životní styl muslimů slučitelný s životním stylem Středoevropanů? I Paroubek se podílel svojí pštrosí politikou na prohlubování těchto problémů a vzniku stávajícího stavu.

    OdpovědětVymazat
  7. Drahý Jiří - na tvé kvality nesmírně blbý a hloupý článek....co takhle svoboda slova???Každý vlastenec a národovec je hned nácek??A malej černej Banga tu bude určovat,co se smí a co se nesmí??Opravdu hloupej článek.....míváš Jirko mnohem lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to první "blbý a hloupý článek", "na Jirkovy kvality".
      Možná to s těmi jeho kvalitami až tak slavné nebude.
      Ale oproti té verbeži, která je dnes u moci, je to pořád ještě hvězda.

      Vymazat
    2. O jeho kvalitách svědčí ten velký sexy-mozek, se kterým mu nevadí bezbřehá vulgarita textů toho cikána a se kterým odešel z ČSSD - a teď se marně a zbytečně propracovává k sympatiím médií mainsatreamu a snaží se, aby jej ta parta šmejdů z ČSSD přizvala mezi sebe. Tenhle jeho článek je na úrovni jeho přiblble zbrklé rezignace s následným odpisem z politiky. A zase špatně. Tam kde měl přízeň ji ztrácí a jinde ji nezíská, stejně jako ta podělaná strana, která ne a ne jej poprosit o návrat. S takovou notečkou by jí jen pomohl ke zrychlení jejího volného pádu. Asi mu hrabe, nebo začal chodit pro rozum do kavárny. Čeká pozvání na sjezd?

      Vymazat
  8. Tak se nám JYRKO hlavně z těch cigošů neposer!Asi jsi slepý a hluchý,když nevidíš co to je za kmen!Ani za tvého panování jsi z nich lidi neudělal!Jdi bourat jimi vybydlené paneláky,plivni si do dlaní a jdi jim postavit(i když jsi ve svém parazitním životě nikdy nic užitečného nevytvořil kromě keců) nové,utírej jim zadky,uklízej po nich,otevři již konečně své finanční konto a z něho se o ně starej ať se mohou v poklidu množit!Víš kam JYRKO jdi?Do .....a zůstaň tam!

    zločas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakoby nevěděl, že jim ten Chánov nově zrekonstruovali a za dva roky to bylo úplně stejné jako před tím. To tempo devastace bylo opravdu ohromující.

      Vymazat
  9. Pan Paroubek mně překvapil svojí reakcí.On se totiž pan Paroubek časem také formoval ,měnil názory a to dělal tak dlouho až se dopracoval tam,kde je.Je mi 70.let a vážím si pana Ortela.Také se vyvíjel,překročil pubertu,mladickou nerozvážnost mysli a dopracoval se tam,kde je.Srovnávat ho s panem Bangou je nehoráznost v umělecké rovině.Tento pán,pokud se dá nazvat soutěž ještě soutěží a ne politickým představením,tam neměl co pohledávat!Soudruhu Paroubku,zapomínáte,že tady byla skupina romů bratří Gondolánů a národ jejich zpěv a muziku miloval.Proč?Byli na úrovni,byli hrdí a pracovali.Paní Bílá,jak naložila se svým hlasem?Jsem zděšena z vaší podpory pana Bartošky a spol.Jsem zděšena z toho,kam až jde spadl hluboko,ohledně propagandistické,rozvířené kauzy Čína!Jsem zděšena z toho,jak bráníte lidi,kteří vyssávají sociální systém a na druhé straně jste je jako socan kritizoval.Bojíte se otevřeně říci,kdo zavinil tento marazmus v naší zemi!Byl jste to i vy,pane Paroubku!Ano,zavinil jste i vy jak hospodářský tak morální propad této naší země.Důkazem je toho i z vaší strany pokrytecká zmínka o dceři Karl Gotta!Že vás hanba nefackuje!Až budete tak vysoko jako je on,morálně a pracovně,ta si oblékejte svoji dceru třeba do zlatého rouna a lidem to bude u zadku.A tady je mezi póvlem-obyčejným lidem a vámi, koupenými ,rozdíl.Nám nevadí pracující,slušný Róm,Vietnamec,Číňan,Rus,a další.Nám vadí bezpráví v této zemi,ztráta národní identity,ponižování a vysávání lidí otrokářskou prací,máme vládu která nevládne,ale poslouchá cizáky.Zastává se lidí a bohatě je dotuje za nicnedělání a mez ně patříte i vy,který ani nedokážete domyslet uměleckou ubohost pana Bangy.Vy už také chcete muslimy,pane Paroubku?Vidíte,jak a jakým směrem se vyvíjí vaše myšlení.Je mi z lhaní a podvraťáctví zle!Více takových ORTELŮ!Lidé,vzbuďte se a nebojte se i když nám nad hlavami budou létat špionážní Drony!Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta lidí se už takto vyjádřila, ale na to jsou politici, chartisti, neziskovky,dotované celebrity, mnozí zástupco menšin aj. hluší. Zastánců především z ekonomických důvodů, né z přesvědčení, je hodně a tito vytváří ve společnosti špatnou náladu a dělí společnost. Němeček odchází z postu ministra a prohlásil, že se těší, že zase bude mezi normálními lidmi. Stručné, ale výstižné.

      Vymazat
  10. Cikánský feťák, s těžkým inteligenčním deficitem, který je patrný z textů jeho "tvorby" se zachoval na veřejné akci jako hulvát. Co jiného se dalo čekat?
    Proč o takových hovadinách vůbec presstituti píší? Proto aby zamaskovali skutečné průsery. To je jasné, ale proč z toho Cikána dělají hrdinu i tady, kde na to není, vyjma pár trollů, nikdo zvědavý... To už si můžu pustit ČT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože žid a cikán mají k sobě velmi blízko a neštítí se ničeho.Tento web je přeci židy založen takže ok,jen je potřeba na to myslet,velký přítel polocikánů Kočků Jyrka Paroubek je taky trochu polocikán....

      Vymazat
    2. Že na tento židácký web tak často chodíš árijské střevo ?

      Vymazat
  11. Nevím, proč pan Paroubek cítil se k tomuto tématu vyjadřovat. Ale jak jsme kdesi četla - chce politický commback, takže asi začal. Začal ale blbě, nemyslíte?
    Sims.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začal stejně blbě jako Horáček. Oba dva jsou také stejně nedůvěrohodní.

      Vymazat
  12. Vypadá to že se ten paroubek začíná lísat do havel-kavárny, asi by zase chtěl dělat politiku. Proč si za ukázku z Ortela nevybírá současné vlastenecké písničky, právě ty, které lidi chtějí slyšet a za které dali Ortelovi hlasy? Jaký to rozdíl mezi Paroubkem a Okamurou (rozhovor na Parlamentích listech)! Lidem se hnusí multi-kulti, teplouši, vetřelci z Arábie, brusel a glob.oteplování.
    A ještě si vzpomínám před pár lety, když ještě některý z politiků řekl něco o vlastenectví, okamžitě je zpražili havláti, že je to přežitek, že je to v nacionalistické (a mělo to vyvolat asociace že nacistické). No rád se dívám na Ortelův klip Defenestrace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježííšmarjáá, to snad ne!!
      (ad "paroubek do havel-kavárny")

      Ale, do člověka nevidíš a v tomto ohledu možné je všechno, slouhové mocných mají mnoho různých metod a neomezené prostředky.

      Vymazat
    2. Vláďo, do člověka není nutno vidět. Stačí si přečíst, co a jak ten Paroubek píše. Otírá se o texty Ortela (ne o ty které přinesly tolik hlasů), a otírá se o lidi,tendenčně, přesně v kavárenském stylu. Holt zkrachovalý politik, točící se po větru z kavárny a mainstreamu.

      Vymazat
    3. Ad 13:04
      U Paroubka jsem doufal, že to není až tak jasné, ne všechny jeho články jsou tak havloidní, ale v poslední době je těch jeho lepších článků čím dál míň. A já mám možná špatně nastavenou setrvačnost. Ale pořád ještě tam mám to slovo možná. Protože borce Paroubkova kalibru bude škoda, když definitivně skončí na temné straně síly. Ale už tam (skoro) je, máte recht.

      Vymazat
  13. Kavárně se příčí Tomáš Ortel... nic divného, když se jí po PŘEVZETÍ MOCI vzpříčil v hrdle i Karel KRYL, ORTELŮV VLASTENECKÝ PŘEDCHŮDCE...

    OdpovědětVymazat
  14. S článkem Jiřího Paroubka souhlasím.

    (Vláďa z Brna 1.prosince 2016 10:06):
    "Je to vlastně snaha setřít hranici mezi náckovstvím (nacionálním šovinismem) a vlastenectvím." - Vaše poznámka jde k věci.
    Zbývá ještě podívat se na to, kdo se tuto hranici snaží setřít a proč.
    Výslovně zdůrazňuji, že tím nemám na mysli debily, kteří o takových rozdílech nemají ponětí nebo jsou přesvědčeni, že na tom nezáleží.

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím ,jestli je ten Jiří Paroubek,to ten bývalý předseda vlády, tak děkujme bohu, že už není.Nejsem, žádný rasista ale měl by si prostudovat některé věci které říkají proč jsou na světě různé rasy. Měl by vědět, že to nelze svádět na většinovou společnost ale tyto etnika si svojí činností, přispěla k většinovému názoru. A jinak doporučuji každému sestěhovat se do domu a těmito etniky a nemyslím jen Romy /Cikány/ ale i ostatní a po půl roce se vyznat ze zkušeností s nimi.

    OdpovědětVymazat
  16. Kritizuje-li někdo,kdo v životě nepoznal, co je práce,skupinu,která je dlouhodobě beznadějně vyprodaná,je vrchol drzosti a důkaz komplexu malosti.Jyrko,proč chválíš takovou nulu?

    OdpovědětVymazat
  17. Jyrko,proč chválíš soudruha Bandu,neokomunistu,který chce opět zakazovat,kdo může a nemůže zpívat?

    OdpovědětVymazat
  18. Zdá se, že nejen politici v praxi, nýbrž i J. Paroubek v politickém důchodu ztratili orientaci a jsou odtrženi od reálného života. Jinak si nelze vysvětlit tvrzení J. Paroubka, jak "oproti setrvání v EU není alternativa. A všichni to vědí". Z různých anket je přitom zřejmé, že více než 3/4 hlasujících jsou pro náš odchod z EU. Takže zdaleka "všichni" to nevědí, právě naopak. Snaha p. Paroubka nadbíhat přehnaným milovníkům kávy je trapné a pokud to socdem myslí alespoň trochu vážně s vlastní sebezáchovou, tak návrat J. Paroubka do politiky by měl směřovat spíše do TOP 09. Ta bude potřebovat též resuscitaci a tam se J. Paroubek lépe uchytí se svými názory. Socdem by si jeho návratem za těchto okolností nikterak nepomohla. To si tam může nechat Sobotku a vyjde to nastejno s tím, že Sobotka je na rozdíl od J. Paroubka bezkonfliktní, někdy ovšem až příliš. Jinak není zřejmé, zda výsledky každoroční ankety Zlatého slavíka se týkají hodnocení zpěváků za uplynulý rok či za celoživotní tvorbu. Pokud je to za minulý rok, čemuž by odpovídalo i to, že se anketa koná každoročně, pak by měla být hodnocena tvorba jednotlivých zpěváků a kapel za dané období. Těžko tedy pochopit, proč je v článku J. Paroubka účelově semleto vše páté přes deváté. Přitom i on sám se názorově "vyvíjel" a nebyl zdaleka sám. Takových příkladů bychom našli v naší politice spoustu. Takže trochu sebereflexe, prosím. A ještě dotaz na J. Paroubka, zda ví, co je míněno ironicky, co s nadsázkou a co je alegorické zobrazení. Z jeho článku se zdá, že v tom nemá jasno podle hesla "hodinky jako holínky", oboje se natahuje.

    OdpovědětVymazat
  19. Jyrka zase šlápl do hovna.

    OdpovědětVymazat
  20. Jyrka se vydal špatným směrem. Chová se jak chytrá horákyně. Ale tahle strategie nemá šanci, jen se definitivně znevěrohodní. Měl by si to okamžitě uvědomit, ještě jeden takový článek a bude v pr*eli.
    Lidi kteří čtou tyhle alternativní weby si ho přesunou mezi havloidy a bude mít po srandě.
    A u milovníků Havla, Horáčka, Hermana, Halíka atd. už to má beztak pos*ané dávno.

    OdpovědětVymazat
  21. Paroubek je protičeský rasista.Lidé už mají dost preferování menšin .Dnes je utlačovaná většina proto ty výstřelky ,které Paroubek nazývá rasismem

    OdpovědětVymazat
  22. Má pravdu Paroubek. Očividně má spousta lidí problém rozlišit, co je vlastenectví a co je už rasismus a xenofobie. Z citovaných textů Ortela je jasné, že je to rasismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné texty, které kdy Ortel složil nebo nazpíval, nejsou rasistické. Víme že havloidní manipulátoři citují některé rasistické texty, je ale prokazatelné, že je Ortel ani nesložil, ani nenapsal.
      Prosím dokažte opak. Už dopředu ale víme, že to neuděláte, protože to nejde.

      Je to dnes halvní problém, že někteří lidé jsou u nás pořád ještě snadno manipulovatelní. Jsou tak za hlupáky, ale naštěstí jich postupně ubývá tak, jak se jim otevírají oči.

      Vymazat
    2. Taky patříte k těm, u kterých je nad jejich schopnosti rozlišit co je rasizmus.

      Vymazat
    3. Umíte jen nálepkovat.
      Opakuji znovu: dokažte opak.

      PS: abychom to neprodlužovali, fakta jsou jasná:
      1) ty tolik propírané texty Ortel ani nenapsal, ani nenazpíval;
      2) ty lebky s českým lvem prokazatelně a nezaměnitelně pocházejí z Československých legií;

      PS2: bez ohledu na tuto kauzu, nikdo kdo mě zná, by mě nikdy nemohl označit za rasistu.

      PS3: tato, ehm, diskuse s vámi, je to vůbec ještě diskuze? Ty vaše výkřiky do tmy, bez náznaku argumentace, vy teda jste exemplář...

      Vymazat
    4. 18:18 Co je rasizmus proč je ORTEL a jeho skupina rasistická?Prosím odpověď,ale adekvátní.Ne jedna paní povídala.

      Vymazat
    5. Citáty, které uvedl Paroubek ve svém textu, by měly všem stačit jako důkaz. Je to nackovský rasismus v čisté podobě. Nevím, o čem tu chcete dál diskutovat.

      Vymazat
    6. Dnes nesmíte věřit nikomu a ověřovat, ověřovat, ověřovat.
      Paroubek LŽE(!!), že prý "Tomáš Ortel stál u zrodu kapely Conflict 88". Nestál, přišel do ní o dost později a jen na chvíli. Písničky, které lhář Paroubek cituje nejsou Ortelovy písničky.

      Co to znamená, že "citáty, které uvedl Paroubek ve svém textu, by měly všem stačit jako důkaz"? Vy jste opravdu takový idiot?!! Kde to proboha žijete?!! Havloidi vedou válku polopravd a lží a vy tvrdíte tohle?
      Z těchhle s*aček se asi opravdu nemáme šanci vyhrabat, s takovými voliči, jako jste Vy. Místo hloupého kydání běžte na kafe, tam Vám budou přikyvovat.

      Kdyby byl Tomáš Ortel nácek, já bych byl ten poslední, kdo by ho hájil!!

      Vymazat
  23. Občan Paroubek dle mého situaci hodnotí zcela správně. Částečně. Je to výborný a potřebný článek. Vyargumentovaný, logický, prostě mu dávám plus. Malé plus. Malé proto, že konstatuje stav, upozorňuje na projevy, na tendence a kam tyto tendence směřují. Líbí se mi jak Mešita, tak i Princezna, přesto se nepovažuji za rasistu, xenofoba, nácka. To plus je malé proto, že občan Paroubek zcela opomíjí, proč majoritní část společnosti "hnědne", proč Ortel dosahuje takových výsledků. Konstatuje následky, aniž by hledal příčinu. Každý tlak vyvolává protitlak. Majoritní společnost tak dlouho snášela úlety minorit, kapku za kapkou, tak dlouho poslouchala nadávky a urážky směřující vůči ní, kapku za kapkou, tak dlouho snášela omezování svých práv ve prospěch minorit, kapku za kapkou, tak dlouho se nechala minoritami urážet a nereagovala, kapku za kapkou, tak dlouho na svůj úkor byla nucena živit různé parazity odmítající většinovou morálku, právo, urážející její hodnoty, historii, postoje, základy jí vytvořené společnosti, kapku za kapkou. Pohár trpělivosti je zaplněn, další kapka už může znamenat, že pohár přetekl. Z historie plyne, že řešení jsou v tomto případě krvavá, nemilosrdná, nespravedlivá, nelítostná. Jsou to rychlé a brutální soudy. Spravedlnost davů, náměstí. Kdo za to může? Všichni. Majorita, že to nechala tak daleko vůči sobě dojít. Také a to hlavně minority a všichni ti, co se pakují na útisku majority, ti, co nerespektují a utiskují práva většinové společnosti a její hodnoty, ti, kteří ji urážejí za její historii, snaží se jejich společenství rozložit, ničí jejich základní jistoty, ohrožují jejich děti, rodiny, budoucnost, perspektivu přežití. Nemají míru pro své požadavky a stejná práva s minoritou jim nestačí. Češi, majoritní část společnosti, nejsou nenávistní, xenofobní, rasističtí, prokazatelně. Jsou rovnostáři, přirození, autentičtí, čistí rovnostáři. Já pán, ty pán - to je pravá česká povaha, spolu se silně rozvinutým kritickým myšlením národní charakteristika. Nikdy nepřipustí nic jiného. Pokud někdo přikápne přes mez, hodně vysoko u nás nastavenou, pak ... pak bude hnědo. Není nic jiného možné. Historie je v tom neúprosná. Proto článku jen malé plus, ale přesto plus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: Nemají míru pro své požadavky a stejná práva s MAJORITOU jim nestačí.

      Vymazat
    2. Co všichni máte s tím "nahnědnem", to jako, že se z toho všichni p..erem! Po tom jaké jelita sedí v Parlamentu a v Senátu je všechno možné. Na okraj : není nad zlidovělou píseň:
      Kdo to byl c... atd. V.J.Horák

      Vymazat
  24. Paroubek je vůl. Vypadá jako Homer a zase už se cpe do soc dem. Asi nemá na nové botky...
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vězte,že se necpe do soc.dem.Ten se bude cpát do nové strany,která byla tak dobře reklamována v médiích a soc.sítích.V té straně bude samý šmejd z minulých politických stran.Jsou to REALISTÉ,kteří začali pompézně.To takové strany
      jak je SPD,SPO,SVOBODNÍ,ty takovou podporu nemají,že?

      Vymazat
    2. ad 19:32
      možné je všechno, ale pochybuji.
      U politiků je důležité, jak jsou vnímáni veřejností, a ta neodpouští veletoče.
      A jak Robejšek, tak Paroubek jsou sice konzervativci, ale jeden je jasný pravičák a ten druhý jasný levičák. Oba jsou výrazné osobnosti a lidi by je spolu srovnávali. Tahle dvojice spolu, to by fungovalo těžko.

      (Jedině snad hypoteticky, když by to dobře zdůvodnili společným "hlavním a důležitým" konzervativním cílem a svoji různost v tomto směru by dál propagovali jako svého druhu oběť na oltář vyššího cíle, ale to je obtížné, nemají asi ani důvod k tak náročnému řešení).

      Vymazat
    3. Navíc si myslím, že oba jsou už zaháčkování u Havloidů a jejich hlavní a vlastně jediná "cenná hodnota" pro tyhle ředitele zeměkoule je v tom, že co nejdéle musí vypadat, že stále drží své původní názory, až do voleb. Takže ti dva spolu, to určitě ne.

      Vymazat
  25. Velká část odpovědí a komentářů k příspěvku Paroubka svědčí o velice skromné schopnosti pisatelů myslet, natož se slovně projevovat. T,i pak zcela mravně inferiorní, se otírají o Gotta a jeho rodinu v domnění, že sami tím povyrostou. Jako vždy je problémem pravda: ti, co ji nechtějí slyšet tak hýkají - neb na víc nemají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč se vyjadřujete k něčemu, co jste vůbec nečetl. O Gotta se tu nikdo neotírá. Pro naprostou většinu národa je to osobnost, která si zaslouží úctu a i kdyby ve svém věku nějakou malou lotrovinu ztropil, tak by mu to národ nejspíš odpustil.

      Vymazat
  26. "Vážený paneParoubku"
    Do dnešního dne jsem si vás vážil a dokonce ve všech anketátch jsem uváděl, že jste nejlepší předseda soc. dem. To je už pryč. Kdyby jste byl normální, tak, tak by jste věděl, že ty videa k hymně DS nejsou tvorbou Ortela. I když vás se asi dotklo to prase. No potrefena husa kejhá. Ale i tak je ta píseň velmi pravdivá. Jsem rád, že jste se svou hloupostí odhalil
    Skutečně pro většínu národa jste nevoletelný populista a zmetek
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podepisuji!
      Jakž takž jsem Paroubka doposud respektoval, tomu je konec. Ubohé a trapné sračky. Jako někdo, kdo se za každou cenu chce vrátit zpět na výsluní, a nemá na to charakter. A tady se perfektně a definitivně odvařil. Dekl od žumpy se uzavřel.
      Definitivně. A je to moc dobře.
      Lidé nemají křiváky rádi.
      Lidé žijí z práce, někteří ze své, jiní z práce druhých.
      Paroubek se postavil na stranu těch, co žijí z práce druhých.
      Takže soudruhu, NASRAT!
      Jo, NASRAT!

      Vymazat
  27. I já mám z toho pojmu "hnědnutí" rozporuplný pocit a vždy, když na něj narazím se mi před očima zjeví nějaký dotyčný nevoňavě pomazaný na hnědo. Pokud se tu objeví nějaká vědma, třeba rozlouskne co to znamená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si ale děláte legraci,že. Hnědé košile Vám nic neříkají? Q.

      Vymazat
  28. Tak jsem si to tu částečně pročetla a jsem fakt ráda, že neposlouchám ani jednoho a na Zlatého slavíka nekoukám. Už jsem stará a nechci strávit zbytek života blbinama.

    OdpovědětVymazat

Reklama