Reklama

.

.

úterý 27. prosince 2016

Trumpův štáb: Nepřítomnost USA na jednání v Moskvě je Obamovo fiasko


27. 12. 2016     zdroj
Štáb zvoleného prezidenta USA Donalda Trumpa se domnívá, že nepřítomnost USA na jednání o Sýrii v Moskvě je jedním ze zjevných selhání zahraniční politiky administrativy současného šéfa Bílého domu Baracka Obamy. Jak uvádí RT, oznámil to spolupracovník republikána a bývalý předseda Sněmovny reprezentantů Kongresu Newt Gingrich.


"Myslím, že si uvědomuje (Trump) naprosté selhání zahraničněpolitické strategie Obamy - Kerryho - Clintonové v regionu, řekl Gingrich. V Moskvě proběhla jednání za účasti Turecka, které je spojencem našeho NATO téměř 50 let. Írán a Ruská federace se rozhodly uskutečnit jednání o Sýrii s nulovým přispěním Ameriky. "

20. prosince ministr zahraničí RF Sergej Lavrov na tiskové konferenci uvedl, že ministři zahraničních věcí Ruské federace, Islámské republiky Írán a Turecka se na základě jednání v Moskvě dohodli na společném prohlášení o situaci v Syrské arabské republice.

Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

56 komentářů :

  1. Vypisovat obamova fiaska to by se jeden upsal, na to neni v celem vsehomiru dost elektronu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá ta Obamova propaganda a cancy našich presstitutů mají hodnotu NIGERIJSKÝCH dopisů. Ty mohl klidně psát Obama sám, když byl školen na prezidenta v rámci cvičení CIA nařízení provedení. A Hillary mu opravovala hrubky.

      Vymazat
    2. Babrák Husain s Bombama ať shnije na smetišti dějin :(
      .. no a Rusko si udělá klid v Sýrii a Libyi samo ;)

      Vymazat
    3. Zajímalo by mne, na základě čeho byla udělená Nobelová cena míru tomuhle opičákovi ?

      Vymazat
    4. Jak vypadá ruská propaganda:
      http://czechfreepress.cz/uvadime-videa/sdilejte-toto-se-ceske-televizi-vymklo-kontrole-americky-novinar-uvedl-fakta-a-nyni-se-rozbehla-cenzura.html

      Vymazat
  2. Pane Davide, dejte sem jestli mate nejaky clanek o 1968, specificky by me zajimalo pocet ceskych mrtvych, zda se mi totiz ze nam verchuska lze, ze vylicuje 1968 jako nejake krveproliti ci masakr, v jeji krive filmove propagande.
    Je vubec dokumentovana jedina vrazda? Cesi podle toho co jsem nasel bud zemreli kdyz pod sebou zapalili hloupe tank a hloupe neutekli i kdyz posadka tanku utekla. Dale bylo par bouracek, coz je strasne ale tezko se da mluvit o ukladnem vrazdeni. Budu povdecen za historicke informace a od ostatnich panu doplnujici diskuzi. Ted me dost poucili o zrude McKainovi za pouceni jsem vdecny.
    Predem dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1968 jsem prozil v Praze vsechno jsem videl.na Babe a v celem okoli byli hromady kde bylo jasne videt ze to je nestravena cocka.tanky projizdeli jak chteli prez kulatak v Dejvicich vsemy smery.Pozdeji stali na hlavnich rozich ulic.jeden tajnej co bydlel u nas v dome se mohl pretrhnout aby odstranil vsechny jmena na schrankach hlavne jeho.
      taky strhnul jmeno nasi ulice. za par dnu co se vse trochu uklidnili tak ty mongolsky vojaci ,si s nama zahrali kopanou u nas na hristi.nam to nevadilo ,fotbal je prednejsi nez nejaky bitky.ja jsem nevidel ze by ti vojaci chteli nekoho umyslne napadnou natoz zabit. strileli pouze v sebeobrane kdyz byli napadnuti.
      dale pak pozdeji se dalo velmi levne vymenit kanistr benzinu za par korun.Potom ti mongolove odjeli a prisli rusove.
      zarathustra

      Vymazat
    2. Ano, stalo se například v obci Břuchotín na Olomoucku, že tam voják tehdejšího Sovětského svazu zavraždil obyvatele jednoho baráku, ale byly to spíše ojedinělé situace, kdy to vojáci psychicky nezvladli, čau Petr

      Vymazat
    3. 3:24 tohle neni situace za stredoveku
      Vse by melo byt nestrane dokumentovano
      Vrazda je desna vec, ale tato vrazda zrejme nebyla narizena velenim. Co se s vrahem stalo?
      A co celkove statistiky?

      Vymazat
    4. Zarathustro, tak tohle by si mel do uplnych detajlu sepsat. Tve basne jsou skvele. Ale tohle, tve svedectvi je strasne hodnotne a vzacne a musi, melo by byt zachovano protoze jinak nam bude lhat lziva a tendencni propaganda.
      Prosim, pis.

      Vymazat
    5. Pochopitelně že to nebylo nařízeno velením, byl to kluk, který to psychicky nezvládl a pokusil se asi zběhnout, zřejmě chtěl vykrást barák, možná jídlo, byl asi majiteli vyrušen, tak s paniky vraždil. Těžko říci co se s ním stalo, nejspíš co se povídalo dostal vojenský soud a kulku, důstojníci se s nimi moc nepárali, čau Petr

      Vymazat
    6. tenkrat jsem pracoval v aritme vokovicich kde se vyrabeli pocitace velikosti male chaty.kdyz to prislo tak firemni rozhlas uvnitr neustale neco hlasil ze se ma smazat a odstranit jmena ulic ze se nama okupantum davat voda atd.mezi kazdym hlasenim hrali ceskoslovenskou hymnu.za tu sichtu ji hrali asi minimalne 6krat.
      tenkrat se chodilo v urcitych sobotach na takzvane Dubcekovi soboty pracovat.i ja sel poprve dobrovolne na prvni maj.muj tata kdyz vojska prisla ,ja pamatuju v noci na ruzyni to bylo jedno letadlo za druhym, rikal ze je to asi nutny zasah.ja byl tenkrat nasranej na tu okupaci a radci jsem se s tatou nehadal.jak to ted s odstupem doby vidim asi mel pravdu.ceskoslovensko tenkrat bylo na ceste barevne revoluce a odtrzeni se od rvhp.to samozrejme rvhp nemohla pripustit.
      pozdeji jsem rozvazel hracky po stredoceskem kraji a jezdil jsem take na zvlastni povoleni do Milovic kde meli rusove tabor i s rodinami.vsechny stromy tam byli alespon metr natreny na bilo.jednou jsem tam propasoval mojeho holandskeho kamarada ten jen valil bulvy,kdyby se to provalilo asi by me zavreli.
      me nikdy zadnej rusak neublizil, a kdyz jsem priletel do Moskvy tak tam byla prisna kontrola vsechny prohledavali ale jak zjistili ze mam ceskoslovenskej pas tam me nekontrolovali a hned me pustili do Moskvy.
      zarathustra

      Vymazat
    7. 2:40 "Od 21. srpna 1968, kdy na území tehdejšího Československa vstoupila vojska Varšavské smlouvy, do konce roku 1968 zemřelo při střetech cizích vojáků s civilisty a dopravních nehodách zaviněných okupačními vojsky 108 lidí. To je o 14 více, než uváděly dosavadní průzkumy. Informaci ČTK sdělil Milan Bárta z Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR). K číslu 108 mrtvých došli historici po dlouhém zkoumání dokumentů tehdejší veřejné bezpečnosti (VB), prokuratury, zdravotníků i vojenských orgánů. Starší a nižší číslo (94) vycházelo ze souhrnné zprávy předložené v prosinci 1968 vedení KSČ."

      Jako pamětník vím, že nejvíce mrtvých bylo z "boje o rozhlas". V úvozovkách proto, že ve skutečnosti ti mrtví byli zabiti při výbuchu vozu s municí, který sami zapálili a radostně kolem něj poskakovali. Následky jsou vidět na nejčastěji uváděných fotografiích z Vinohradské třídy. Od toho výbuchu také vyhořel dům v sousedství. Výbuchy střeliva jsou slyšet i ze záznamu tehdejšího vysílání rozhlasu, kde jsou vydávány za střelbu vojáků, útočících na rozhlas.
      Naprostá většina obětí byla z dopravních nehod a hlavně z hlouposti. Motat se kolem tanku, ze kterého řidič toho moc nevidí, není zrovna chytré. Možná někdo byl opravdu zastřelen úmyslně, ale neznám takový případ a že jsem toho v srpnu 68 zažil hodně, a nejen v Praze. S odstupem času člověk žasne, co všechno si tenkrát ti "okupanti" nechali líbit. Je to vidět i na fotkách a filmových záběrech z tehdejší doby. Třeba zapálené tanky na Václaváku a odpovědí byla jen varovná střelba proti evidentně prázdné budově Národního muzea. Pro nevojáky - prostá střelba do vzduchu je mnohem nebezpečnější, protože nevíte, kde ta kulka skončí.
      Bylo by to na dlouhé vyprávění. V podstatě ti vojáci přijeli s dobrým úmyslem nám pomoci, ale z reakce lidí na ně byli zmatení jak čmeláci v zimě.

      Vymazat
    8. ridic tehdejsiho tanku vidi pouze trochu pred sebe do dalky a do sirky nema poneti co tamje ja ridil tank dva roky
      zarathustra

      Vymazat
    9. Plně potvrzuji tuto zprávu. Sám jsem tam byl.

      Vymazat
    10. 4:23 ,,s dobrým úmyslem,,snad ano ale kdo je sem poslal? Těch 108 mrtvých mělo rodiny a ty Vám kálejí na dobré úmysly.Po roce 1945 byla Rudá armáda brána jako osvoboditel a po 1968 jako okupant.Národní hrdost byla pošlapaná v přímém přenosu a mnozí kolaboranti tomu ještě dnes tleskaj.

      Vymazat
    11. Až k nám ti gauneři Chovanec, Stropnický a Sobotka pustí desetitisíce migrantů vyžírků z Afriky, budou oběti na naší straně o řády vyšší.
      Dík armádám Varšavské smlouvy za pomoc. Nebýt jí, měli bychom tu kapitalismus s dravčí tváří už od roku 1968.

      Vymazat
    12. 9:07 nikdo tomu hlupáku netleská, dnešní Rusko není to co tenkrát, to by jsi musel také považovat dnešní Německo za hitlerovo, močáku.

      Vymazat
    13. 9:07 tak to mě dojalo když o těchto věcech hovoří lidé kteří mají zaručené správy "organizace průzkumu totalitních režimů" nebo jak se to jmenuje tato zkorumpovaná banda zlodějů a podvodníků má 100% pravdu, pane bože zač mne trestáš. Náhodou jsem také pamětník jenž to měl zrovna za pár do civilu, a potkal jsem člověka který se na mne vrhl co jsme to za vojáky že jsme se jim nepostavili byl to starší člověk který asi měl mindrák 39tého, vždyť zde byla celý varšavský pakt, prostě v dnešní době lidem jenž jsou vetknuti do určitého análu nelze nic vysvětlit.

      Vymazat
    14. Horní Dolní - 1968 Sovětská armáda
      Bydlel jsem za Prahou, pracoval jsem v Praze a bylo mi 25let. Naprostá většina lidí věřila, že stávající režim bude zlepšen, cenzura byla zrušena, všude se diskutovalo, byli jsme plni nadějí. Vrcholní představitelé státu byli velice oblíbení a zdálo se, že povedou zemi k demokratizaci.

      Spojenecké armády vtrhly jako blesk a zatkli čelné představitele. V hloubi duše jsme to snad i čekali, ale byl to šok a hluboké zklamání, pocit zrady. Sovětský svaz naprosto ztratil renomé.

      U nás na periferii nebyli, ale v Praze tanky a transportéry naplnily náměstí a široké ulice. Byly obsypány hloučky lidí, kteří jim vysvětlovali, že se jedná o omyl, že tady kontrarevoluce není, a ať se seberou a jedou domů. Vojáci byli unavení, hladoví, nervózní a nejistí. Já jsem na vlastní oči neviděl žádný konflikt.
      Větší konflikt byl před budovou rozhlasu, kde jim Češi zapálili tank, ale vše znám jen z doslechu. Všude zmizely orientační a informační cedule a značky.

      Náš podnik zajišťoval mezinárodní komunikace a byl přednostně Sovětskou armádou obsazen. Marně se snažili obnovit spojení Moskva-Praha-Berlín, který se z neznámého důvodu přerušil, zatímco jindy téměř nepřetržitě fungoval. Byli jsme ve dvou barácích. Slaboproudý provoz v jednom a energetický ve druhém.
      Zpočátku jsme je přesvědčovali o svém vidění pravdy, oni měli své. Dávali jsme jim najevo nepřátelství, ale snášeli to poměrně trpělivě.

      Jediná epizoda:
      V noci vedoucího směny (to byl vyhlášený žertéř) napadlo, že když ve vedlejším baráku právě přespávají nějací papaláši s rodinami, kteří projíždějí Prahou, mohli bychom je vzbudit. Připadalo mi to trochu dětinské, ale nechtěl jsem ztratit tvář bojovníka.
      Šel jsem tam tedy spustit dieselagregáty. Byla půlnoc, obstoupili mě strážní se samopaly. Řekl jsem jim, že tam mám práci a sunul jsem se dál. Zacvakaly závěry a trvali na tom, že dál nesmím. Také jsem trval na tom, že tam musím, chtěl jsem aby zavolali vedoucího směny. Ten vyšel a trochu se vyděsil, když viděl situaci, kterou vyvolal. Potvrdil ale, že tam mám práci a oni mě pustili. Pochvíli se barák rozvibroval kraválem z dieselagregátů. Do strojovny vběhli opět vojáci i jacísi civilové. V tom hluku se nedalo mluvit, tak jsem jim ukázal na hodinkách, že deset minut. Odešli. Já jsem po deseti minutách vypnul stroje a vrátil se do vedlejší budovy. Strážní mě nechali projít.
      To byla moje jediná osobní zkušenost s nimi. Nikdy jsem je na vlastní oči neviděl vystřelit. Jistěže stříleli. Byli mrtví, a své ví i fasáda Národního muzea. V Tanvaldě přejel tank babičku s vnučkou.
      Vyprávěly se různé příběhy. Někdy šlo i o dopravní nehody. Lidé je provokovali, zesměšňovali, někdy to dopadlo tragicky.

      Co je voják? Voják je nebezpečně ozbrojený chudák určený na odpis. Jedná na rozkaz svých nadřízených. A v té uniformě vězí člověk, který často musí jednat proti své vůli, proti svému svědomí, ale může to být i jedinec se zločinnými sklony. Voják odpovídá za svoji zbraň, bojí se velitele, skrytého nepřítele, chce se vyhnout vojenskému soudu a vrátit domů živ a zdráv.
      Sovětští vojáci nebyli žádné bestie. Byli to stejní chudáci jako my (spíše větší), které osud vtáhl do situace, již si v podstatě nikdo nepřál. Dnes vím, že ani Brežněv.
      Asi po měsíci většina vojsk opustila republiku a zbytek zůstal víceméně skryt ve vojenských prostorech "dočasně".
      PB

      Vymazat
    15. Byl jsem u budovy rozhlasu kdyz par chlapiku probodlo nadrz u zilu a zapalili to, pred tim naplnili kybl benzinem a vlili to do tanku a tez zapalili. Stal jsem par metru od toho. Par chlapiku vlezli do zilu a zacali vyhazovat nejake mundury a pod mundury byly naboje do tanku ktere po naslednem pozaru zacaly bouchat. Vsichni jsme utikali, ja nahoru ulici a pri jednom vybuchu se vysypalo nejake vykladni okno a dostal jsem to do zad, svistely strepiny granatu a vsichni jsme se posrali. Stahnul me pan holic jak jsem bezel kolem, do kseftu a osetril rezne rany na zadech. Schoval jem se pred tim u nejakeho leseni a nad hlavou se mizasekl peknej srapnel jeste ho mam schovanej a taky par kousku korditu co se tam valely po ulici.
      A kdyz zacal bouchat ten tank, to bylo vzruso. Ti chlapi vevnitr nemeli sanci.

      Vymazat
    16. 2:40 Pro lepší představu o tom, o jaký "masakr" se jednalo, stačí porovnat těch 108 obětí okupace (to je i se Slovenskem) s počtem obětí dopravních nehod jen v ČR. V roce 1994 jich bylo 1473, v nejlepším roce 2013 pak 583.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. uz jsi cetl moji basnicku o rabinovi co umira? je na emailu
      zarathustra

      Vymazat
    2. Vy si vy dva buzíci posíláte i básničky?

      Vymazat
    3. 11;11 jiste chlapce,a ty muzes jenom zavidet
      zarathustra

      Vymazat
  4. To je vše pravda.Kdyby nenapadali naši lidé dlažební kostkou či zápalnou lahví je, nic by se nestalo.Žádný voják nechtěl úmyslně ublížit.Ale dnešní odpůrci to sané mohou zkusit na konvoje us, kteří "pouze" budou projíždět.Uvidíte, co by se stalo.Mladí to znají jen tak, jak jim to někdo předloží,ale kdo to prožil, může hodnotit.Byli tu záklaďáci na rozkaz, ale nyní tu zatím jezdí žoldáci-placení zabijáci.

    OdpovědětVymazat
  5. - a čo horšie - v tanku dotyčný CCCP vojak mal aj svojho 5 ročného syna, manželka v nemocnici a on dostal povolávací na cvičenie a z fleku mal nastúpiť, nebolo pomoci, tak si ho vzal zo sebou, babky si ho potom asi mesiac "požičiavali" - ako to skončilo neviem, asi sa vrátil domov v prvej vlne -

    OdpovědětVymazat
  6. Jak to vidím já a je mě dnes 75 let zkráceno byl to pokus jak se dnes říká o barevnou revoluci. Byli jsme bombardováni těmi známými frázemi o svobodě a demokracii jak to známe ze současnosti a začali jsme se tím doslova opájet. Prostě jsme se neměli špatně, ale chtěli jsme mít ještě lépe. Vedení státu s Dubčekem si naběhlo jako později Gorbačov a zákonitě to dopadlo tak jak dopadlo, ale je to na dlouhé vysvětlování. Pravda se však vytrácí jak umírají pamětníci a vše se svaluje jen na Rusko, nastupují profesionální prestituti, kteří historii otáčejí k potřebám současného politického kurzu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mně ještě víc, a mohu to potvrdit. Rusové nás měli a stále mají velice rádi.
      To jen hrátky politiků (jejich i naši) kalili vztahy, a naši v tom pokračují. Děda.

      Vymazat
  7. Vsem vam moc dekuju.
    Vite ja bych chtel pravdu.
    Na Vaclavaku byla vystava "zavrazdenych brutalnini okupanty v 1968" priklady ze se pod sebou zapalili tank a ten jim vybouch pod prdeli
    Ale to neni vrazda
    Nemuzu najit jediny priklad ukladne vrazdy, vrazdy prvniho stupne
    Ta vloupacka a pri ni vrazda je nejbliz, a za vrazdu pri vloupani ma byt trest smrti
    Ale nevim okolnosti a nevypada to ze jednal pod rozkazy
    Ze nebyl rozkaz vylupovat byty
    Nebo treba ze hledali po domacostech zbrane ci letaky
    Tak jako vykradala domy narodni garda americany v New Orleans
    Tudis tvrdim ze na vystave na Vaclavaku o 1968 LHALI
    chtel bych seznam obeti, na obou dvou stranach, a presne okolnosti, zadam moc?
    Co treba ti tankiste kteri se zabili tim ze sjeli ze svahu a otocili tank protoze se v vyhybali demonstrantum
    Dalsi otazku mam pochopitelne ohledne tak zvanych Legii a Jejich chovani na Magistrale
    Ale pravdu

    OdpovědětVymazat
  8. Co vim ja,tak na vychode tehdejsi CSSR se valili tanky a auta z Uzhorodu jak reka. Videl jsem to osobne protoze jsem odtamtud. Zadne strileni tam nebylo,jen v Michalovcich bylo jednomu Jugosovi prostreleno rameno,pri utoku na dustojnika.
    V kosicich rozstrileli hotel Slovan protoze po nich odtamtud nekdo vystrelil. A pak byla strilecka v Roznave kde se v noci setkali Madari s Rusama ale bylo to jen do nebe a beze strat. Nebe svitilo jako na Silvestra.
    Nepamatuju si ,aby byl nekdo tam na vychoe republiky zastrelen vojakama,dokonce ani pri snaze Rusu proniknout do kasaren v Michalovcich u mostu pres Laborec. Velici dustojnik tam postavil dva BVP napric pred branu a nepustil Rusy do kasaren A napodiv nestrileli!
    Tolik o vychode CSSR a to mne bylo tenkrat 17 a tak jsem to vnimal dost prehledne!...

    OdpovědětVymazat
  9. V zásadě je jen jedna pravda. Nepřijeli na pozvání legitimní vlády. To ostatní je pravda. Žádné brutální bombardování, žádné hromadné znásilňování.
    Vojska která byla na cvičení ve vojenských prostorech se beze ztrát vratila do svých kasáren.
    Žádné bombardování nemocnic. Takže pouze nepovolený
    vstup na suveréní území státu a únos vlády.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  10. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/1968-polsky-vojak-vrazdil-pozustale-sokoval-ve-filmu/r~f25f0f000ae611e39f32002590604f2e/?redirected=1482827212

    OdpovědětVymazat
  11. Byl jsem krátce po vyučení a neviděl jsem za celou dobu, že by se spojenecká vojska dopustily nějakého násilného činu.Když sme se ptali co tady dělají,tak většina si myslela,že jsou na cvičení. Mezi lidma čas od času proběhla nějaká zaručená správa o nějakém mordu, ale to bylo neověřené a sám jsem se s ničím nesetkal. Pochopitelně jsme myli nasraní, že sem vtrhli,ale až nyní mi došlo, že nám vlastně prodloužili svobodu o dvacet let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "...nám vlastně prodloužili svobodu o dvacet let."
      Uvedené "prodloužení svobody" nás přišlo draho, umožnilo přípravu převratu v roce 1989. Z vedení státu, armády, bezpečnosti, hospodářských subjektů, školství, kultury, apod., byly v rámci normalizace odstraněni odborníci-vlastenci a nahrazeni všeho schopnými kariéristy, kteří se "zasloužili" o "sametovou revoluci" .
      Většina z nich, vč. jejich potomků a přátel, z toho těží dodnes ...

      Vymazat
    2. Po okupaci emigrovalo z ČSSR 70000 lidí a to v první vlně.Dohromady se toto číslo později vyšplhalo na 300000 lidí v důsledku zlovůle tyranské ideologie

      Vymazat
    3. 9:50 "Šťastný" to člověče ...

      Vymazat
    4. 9:50 - kecy! Ideologie je dílem lidí, nemá žádnou "vůli, natož "zlovůli"! Leda že tys vůl jak anděl, to leda:))) Dnešní zlovůle vyhnala daleko víc lidí ... ale je pravda že i cikánů, což je na druhou stranu chvályhodné!

      Vymazat
  12. Pěkná diskuse. Ale o úplně něčem jiném, než byl článek. Pěkně se povedlo odvést pozornost od fiaska Obamy. Gratuluji vám, páni diskutéři. Opět jste naletěli trolům.

    OdpovědětVymazat
  13. 10:06 začni číst.Druhý komentář je od Horní Dolní.Troleček všeználek,který má o pár koleček víc

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, téma bylo selhání administrativy za vlády tzv. demokratů. No a jak s tím souvisí hledání pravdy o okupaci ČSSR v r. 1968 vojsky Varšavské smlouvy, Tedy samozřejmě oklikou asi takto: okupace zemí vojsky USA a nebo NATO, ať již v Panamě, na Grenadě, v Jugoslávii, ve Vietnamu, v Iráku, Afghánistánu, Sýrii, Libyi....vedla k povraždění již milionů lidí. Tak je snaha najít paralelu mezi okupací civilizovaným západem s miliony mrtvých A ŘADOU MILIONŮ VYHNANÝCH Z VYBOMBARDOVANÝCH DOMOVŮ = TZV. MIGRANTŮ a necivilizovaným východem s desítkami mrtvých, marný. Tedy přes počáteční šok, kterým nemalá část občanů prošla, došlo k vystřízlivění a po r. 1989 k úplnému pochopení, že okupace Varšavskou smlouvou nás ochránila před okupací NATO - a navíc dalších 20 roků bránila agresi NATO. Možná, že i zabránila 3. světové válce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táhni do hajzlu ty vlastizrádná kurvo!

      Vymazat
    2. 11:12 - vlatizrádný byli ti zmetci co donutili sovětské, tehdy náhodu dějin na krátko antisionistické vedení, k zásahu proti těm hadům v Praze! Ale přišli o 3 měsíce pozdě - koukni na čas 1 hodina 13 minut! - https://www.youtube.com/watch?v=DSVQHZ3VOt0

      Vymazat
  15. 10:06 Máte pravdu, přečtěte si informaci z Frankfurter Allgemeine Zeitung :
    "Odchod Turecka z NATO bude „největším“ úspěchem Ruska"
    https://cz.sputniknews.com/svet/201612264409490-faz-vychod-turecko-nato-uspech-rusko/

    Stačí ho následovat ...



    OdpovědětVymazat
  16. Proč by tam vůbec Obamu zvali,už mu dohořívá svíce a na další události nemá vliv.Vidíme jak dopadalo jednání s Kerrym,pokaždé to dopadlo jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas . V tomto čase by to už nemělo smysl.Myslím ale že by to nemělo význam ani před tím.
      Obama by se stejně snažil o to aby jednání tato zkrachovala .

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Ach jo -a to jsou prosím vánoce! Ti závisláci na žvanění a psaní jsou nevyléčitelně nemocní. Myslel jsem, že diskuze všude budou prázdné. Omyl. Diskuze na novinkách jsou plné žvástů a tady taky - stále stejní lidi prolézají všechny možnosti, kde se dá něco nablafat. Bratru tak kolem osmi set lidí denně - to je na jeden středně velkej blázinec. Normální být nemohou. Dřepět u počítače i na vánoce a žvejkat ty nesmysly, to je choroba. A Horní-dolní - jak se jmenuješ na novinkách? Jsem si jistej, že žvejkáš svoje sračky i tam. Jenomže můžeš jen dvě. Tak jsi vlezl na NR - tady může každý mlít třeba celý den. Tak meleš. A pár dalších duševních mrzáků. Pro ně nejsou svátky, pro ně není nic - jen velký fenomén POČÍTAČ! A diskuze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. -a tebe sem prines medvedi prd?!Anebo te sem pritahlo Betlehemske svetlo?
      -Kdyz nechces nic napsat tak nepis,kdyz chces jenom cist tak nekomentuj! :-)))

      Vymazat
    2. Ne - žádné světlo mně sem nepřineslo. Jen jsem se chtěl přesvědčit na vlastní oči, že v době vánoční nikdo nebude psát ty věčný sračky, sprostý, nactiutrhačný - že snad nikdo necítí takovou potřebu psát ty sračky, že to přehluší i čas sváteční, čas na rozjímání, čas jít do sebe. Ne. Zklamal jsem se. Zmýlil jsem se. Diskuze jsou opět a neustále plné blbů, zmrdů a závisláků. Je vůbec tohle možné? Kladu si otázku... je možné, že se stalo z lidí tohleto? Taková duševně zmrzačená čeládka? Jak se to mohlo stát? Musím se zeptat své babičky, jak to bylo za jejích středních let. Diskuze nebyly - tak tedy byly tehdy ulice plné duševně zmrzačených blbů?

      Vymazat
  19. Rusi dávajú svetovim štátom americkim pocítiť to,čo je to za pocit keď nepozvú veľmoc na rokovanie.To isté robili sša a eu Rusom a robia im to naďalej.

    OdpovědětVymazat
  20. Proč V. Havel nepozavíral strůjce zvacího dopisu 1968 ?????????
    Proto , aby se mu lépe lezlo sudeťákum do řiti !!!

    OdpovědětVymazat
  21. Na slovo představitelů USA se nelze spolehnout.
    Proto z USA nikoho nepozvali.V první řadě končí,
    v druhé řadě nedodrželi žádné dohody a za třetí
    v Syrii nemají USA co dělat.Nikdo je tam nezval.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  22. USA s Obamou?
    Jak vidět, nemusí už být u všeho.
    Je to úžasný pokrok.
    A jak jsme je už poznali, neměli by být vůbec u ničeho.
    A s Trumpem? Uvidíme brzy zda se budou stahovat. Děda.

    OdpovědětVymazat