Reklama

.

.

sobota 7. ledna 2017

Brilantní argumentace publicisty z Britských listů

Ivan David
7. 1. 2017    
Britské listy byly v době před 16 lety a pak ještě pár let jedním z velmi mála zdrojů nezávislých zpráv. Prostor tak dostávali autoři v širokém spektru názorů, což dávalo příležitost k jejich tříbení. Za to těm, kteří to umožňovali náleží velký dík od veřejnosti, která nechce jako tupé stádo jen polykat režimní propagandu. Sám jsem tam, jak je patrno z archivu BL napsal 129 článků (zde), poslední před třemi lety. Po odchodu Štěpána Kotrby a nástupu Karla Dolejšího se spektrum pro redakci přijatelných názorů smrsklo na ideové souputníky Jana Čulíka. Většina publicistů pak BL opustila. Kritériem publikovatelnosti se stalo bezvýhradné přijetí názoru hrstky Čulíkových věrných a sdílení jeho myšlenkového obzoru. BL se staly názorovým ghettem.

Petránek je prase a hovado

Jak se dočítáme v Parlamentních listech (zde): "Jan Petránek, který je označován za legendu české žurnalistiky, v komentáři pro ParlamentníListy.cz v úterý hovořil (zde) o tom, že během migrační krize selhalo NATO, když nezasáhlo na obranu hranic evropských států.

Daniela Veselého to naštvalo natolik, že se pustil do ostře vulgárního komentáře vůči legandárnímu novináři Petránkovi, který v branži působí už padesát let, byl disidentem, signatářem Charty 77 a v roce 2015 za svoji celoživotní činnost obržel od prezidenta republiky medaili Za zásluhy.

Redaktor Britských listů na svém facebookovém profilu napsal, že si Petránek stýská, že proti ‚muslimské invazi‘ mělo být nasazeno NATO. „Hovado“, poznamenal k tomu. 


Takový tón se ale dalším lidem nelíbil a dali to Veselému v diskusi pod příspěvkem jasně najevo. Ani to ale publicistu nezbrzdilo před dalšími vulgaritami. „Navíc to o NATO a muslimský invazi může říct jen nechutný prase, a ne novinář,“ odpověděl Veselý na námitku jednoho z komentujících, který mu napsal, že Jan Petránek je novinář a Veselý má komplex."

Vulgární napadení pětaosmdesátiletého nestora české žurnalistiky Jana Petránka označil šéfredaktor Britských listů Jan Čulík jako "vyjádření zděšení" zde. Doslova napsal: "Poté, co na Facebooku vyjádřil redaktor Britských listů  Daniel Veselý zděšení nad výroky Jana Petránka, jimiž Petránek zjevně spáchal trestný čin vyhrožováním násilí proti skupině obyvatelstva podle paragrafu 352 trestního zákoníku ČR, když vyzýval, aby proti uprchlíkům, utíkajícím před válkou a pronásledováním, byla nasazena armáda, se stal Veselý terčem řady vulgárních nenávistných útoků spodiny, která čte Parlamentní listy. Tento server se systematicky zaměřuje na nejprimitivnější složky obyvatelstva České republiky, které záměrně masíruje emocionálně formulovanými poplašnými zprávami, jimiž v nich vybičovává iracionální nenávist. Situace je vážná, neboť aspoň v části společnosti, kterou manipulují Parlamentní listy, dochází k nebezpečné proměně společenské atmosféry.
Čulík přikládá znění §352 Násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci
(1) Kdo skupině obyvatelů vyhrožuje usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

Nějak mu při jeho vzdělání uniklo, že ilegální imigranti nejsou "obyvatelé" a Jan Petránek nikomu nevyhrožoval usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody. Jinak je ovšem jeho úvaha velmi bystrá.

Lidově by se dalo říci, že si Čulík "nevidí do huby". Jako právník amatér soudí, že se Jan Petránek dopustil trestného činu. Pak záměrně masíruje emocionálně formulovanými slovy, že uprchlíci"
utíkají před válkou a pronásledováním", aby nakonec označil čtenáře Parlamentních listů jako "spodinu" jenom proto, že užívají podobných "argumentů" jako Daniel Veselý a tedy nad ním "vyjadřují zděšení". 

Z Čulikových produktů již od počátku je dobře znát jeho nevývratné přesvědčení, že ON nejlépe zná PRAVDU, a ostatní jsou nevzdělaní hlupáci, čecháčci, protože se na rozdíl od něj za normalizace neprovdali do Spojeného království. Toto jeho přesvědčení je spolehlivou překážkou kritické sebereflexe a, zamyšlení nad argumenty druhých. A právo proto je to právě on, kdo je neschopen analyzovat správně děje a události kolem sebe. Jan Čulík rozhodně není taková hvězda, za jakou se sám pokládá. Z toho plyne z jeho článků vedle nadutosti dobře patrná zneuznanost. Nutně končí v úzké společnosti svých skalních obdivovatelů a souvěrců. 

Několik perel z Britských listů za prvních šest dní 2017

Opovržení prostými lidmi, kteří se o politiku nestarají, protože správně tuší, že ji nemohou ovlivnit a moc jí nerozumějí, vyjádřil autor BL Kryštof Kozák svojí úvahou o "vidlácích" a Bohumil Kartous jí doplnil myšlenkou, že "Elity vzdělání využívají pouze jako vlastní sociální benefit, nikoliv k tomu, aby ho - jak se z povahy věci očekává - dále šířily a kultivovaly společnost." zde Britské listy, tedy její autoři, skutečná intelektuální elita ji tedy kultivují.

Člověk opravdu kriticky uvažující Britské listy číst nemůže, protože by ztrácel čas nad mainstreamovými úvahami halenými do "intelektuálního" hávu. 

Pro autory Britských listů je zjevenou pravdou vše, co vychází v jejich oblíbených britských a amerických mainstreamových zdrojích. Proto je nevyléčí ani to, když se ukáže, že tyto zdroje pustě lžou. Bezmezně jim věří a citují je jako autoritu dál. Hezkým příkladem je nedávná zpráva:
"Američané našli ruský hackerský kód v elektrárně ve Vermontu" zde . "V pátek oznámily energetické podniky v Burlingtonu, že nalezly v laptopu nepřipojeném k energetické síti hackerský kód použitý při kampani Grizzly Steppe, což je jméno, které americké ministerstvo pro domácí bezpečnost a FBI používají proti ruským hackerským útokům proti ústředí Demokratické strany a proti dalším institucím.... Guvernér Vermontu, Peter Shumlin, uvedl v prohlášení: "Obyvatelé Vermontu a všichni Američané by měli být znepokojeni a rozhořčeni, že jeden z čelných světových zločinců, Vladimír Putin, se pokouší hackersky proniknout do naší elektrorozvodné sítě, na niž spoléháme pro svou kvalitu života, ekonomiky, zdraví a bezpečí."  
O dva dny později jistě se stejnou mírou spolehnutí na zdroj dodaly Britské listy zprávu: "Zpráva Washington Postu, že "ruští hackeři pronikli do energetického systému ve Vermontu", byla nepřesná a nepravdivá." zde. Nepravdivá, ale BLji radotně šířily, neboť to byla protiruská a "prozápadní" lež.

Hezká je zpráva, že "Syrské letouny v rámci "příměří" bombardují oblasti držené opozicí" zde, že
"prokazatelně zasáhlo režimní letectvo". Dojemná shoda s terminologií českého mainstreamu citujícího mainstream "Západní".  Zatímco Američany a Turky podporované skupiny hrdlořezů jsou podle BL "opozice", letectvo mezinárodně uznaného státu je "režimní letectvo". 

Dojemná je starost BL, že "Maďarsko a Srbsko nechávají uprchlíky mrznout v nevytápěných skladištích" zde. Ale nějak jim nevadí že už čtvrtstoletí nechává česká vláda v rámci demokracie a lidských práv mrznout vyhnance z bytů, tedy bezdomovce. 

Článek převzatý z Al Džazíry nás poučuje, že "Ruská média odvádějí pozornost veřejnosti od hospodářské krize upozorňováním na "hrozící třetí světovou válku", aby pomohla ruské vládě omezit nespokojenost občanů s hospodářským kolapsem" zde Ale, co když mají Západem uvržené sankce odvést pozornost ruských občanů od stahování amerických armád k hranicím Ruské federace?

Podle dalšího článku si BL dělá starosti "Martin Schulz: Evropskou unii ochromil brexit a vzestup populistické pravice" Odcházející předseda Evropského parlamentu: Tím, že národní politikové nehájí Evropskou unii, ohrožují její existenci." zde  Mně se naopak zdá, že vzestup sil nekonformních s politikou Evropské komise je důsledkem selhání politiky vedoucích představitelů EU. Pochopit to je zřejmě nad schopnosti chabě vzdělaného předsedy Evropského parlamentu a zřejmě i BL.

Česká republika podle BL značně zaostává ve vývoji, protože ještě existuje národ v jehož jazyce BL publikují a proto nás poučuje, že "Diverzita je motorem prosperity a Kanada je první postnárodní zemí" zde . V návaznosti na to udivuje Kryštov Kozák svojí bizarní úvahou, že "Dobří migranti mohou zachránit český venkov" zde. "Český venkov na tom není moc dobře – mladí se stěhují za prací a za zábavou do měst, ve vesnicích jsou dlouhodobě neobývané domy a místní hospody a koloniály mají problém udržet se nad vodou. Přitom se řešení tohoto problému snadno nabízí: Pošleme do kontrolovaných venkovských komunit pečlivě vybrané migranty! Pobyt na českém venkově jim jedině prospěje. Ukáže se tam, jestli opravdu chtějí pracovat a učit se česky, navíc se nevytvoří nebezpečná městská ghetta. Pro ekonomiku vesnice je každý nový člověk, který v ní utrácí peníze, k nezaplacení... Hradba předsudků se bude postupně otupovat, zejména pokud se podaří mladší migranty přivést k pití piva v místním hostinci. "

Britské listy se samozřejmě zapojují do akce "Americké výzvědné služby: Rusko ovlivnilo prezidentskou kampaň ve prospěch Donalda Trumpa." zde . BL dodávají: "Washington Post: Nejdůležitější věta z výzvědné analýzy: Usuzujeme, že Moskva využije zkušenosti získané z kampaně, nařízené Putinem k ovlivnění amerických prezidentských voleb, v budoucích kampaních s cílem ovlivňovat volby ve všech zemích světa." K tomu Karel Dolejší kriticky dodává: "Kryjí své zdroje a mezi závěry a důkazy je mezera. Tento text nestojí za samostatný zájem médií, je potřeba počkat do úterý, až oficiálně padnou jména lidí, kteří krmili WikiLeaks ukradenými emaily". Dolejšího přesvědčí dodaný seznam nějakých jmen. To bude jasný důkaz! Jak bystré!

Jiný článek vyzývá: "Děti je nutné vést ke kritickému myšlení, čím dříve, tím lépe" zde  Z článku ovšem vyplývá, že vzdělávání by mělo být spíše indoktrinací ve stylu "politického školení mužstva", prostě aby se nikdo nenechal zmást Putinem.

Na závěr ještě přikládám plamennou výzvu pro věrné čtenáře BL zde: "JDE DO TUHÉHO. Nastávají těžké časy. Podpořte finančně nezávislou novinářskou práci Britských listů. V době, kdy se rozmlžila hranice mezi fakty a konspiračními teoriemi a lidé šílí, je nezávislé a věcné novinářské práce v českém prostředí zapotřebí víc, než kdy předtím. Vítězství Donalda Trumpa může tvrdě destabilizovat Evropu. Možný rozklad NATO může ohrozit bezpečnost České republiky. Jako v Americe a v jiných zemích, i v ČR se lidé stále častěji stávají obětí vyložených nesmyslů, šířených manipulátory a populisty. Nastává velmi nebezpečná doba.
Britské listy budou i nadále přinášet kritické analýzy, založené na věcných faktech. Jejich role je v nové přízračné éře ještě důležitější než za posledních dvacet let jejich existence.
Pokud vám záleží na věcném hlasu, přinášejícím do českého prostředí neúplatné, ověřené informace, přispějte finančně na naši nezastupitelnou práci. Děkujeme."


Trochu zapomínají, že kázat lze jen těm, kteří přijdou do kostela.
Kryštof Kozák staví do vzájemné opozice "vidláctví", čímž s nadsázkou definuje nevzdělanost a ignoranci vůči hlubšímu poznání, a vzdělanost jako vybavení společenských elit, jež s ním ale evidentně neumí zacházet, neboť prohrává zásadní politické volby poslední doby. Elity vzdělání využívají pouze jako vlastní sociální benefit, nikoliv k tomu, aby ho - jak se z povahy věci očekává - dále šířily a kultivovaly společnost.
- See more at: http://blisty.cz/2017/1/2/#sthash.9QWFyuIS.dpuf
Poté, co na Facebooku vyjádřil redaktor Britských listů  Daniel Veselý zděšení nad výroky Jana Petránka, jimiž Petránek zjevně spáchal trestný čin vyhrožováním násilí proti skupině obyvatelstva podle paragrafu 352 trestního zákoníku ČR, když vyzýval, aby proti uprchlíkům, utíkajícím před válkou a pronásledováním, byla nasazena armáda, se stal Veselý terčem řady vulgárních nenávistných útoků spodiny, která čte Parlamentní listy. Tento server se systematicky zaměřuje na nejprimitivnější složky obyvatelstva České republiky, které záměrně masíruje emocionálně formulovanými poplašnými zprávami, jimiž v nich vybičovává iracionální nenávist. Situace je vážná, neboť aspoň v části společnosti, kterou manipulují Parlamentní listy, dochází k nebezpečné proměně společenské atmosféry. - See more at: http://blisty.cz/art/85172.html#sthash.Sh7nz57g.dpuf
Poté, co na Facebooku vyjádřil redaktor Britských listů  Daniel Veselý zděšení nad výroky Jana Petránka, jimiž Petránek zjevně spáchal trestný čin vyhrožováním násilí proti skupině obyvatelstva podle paragrafu 352 trestního zákoníku ČR, když vyzýval, aby proti uprchlíkům, utíkajícím před válkou a pronásledováním, byla nasazena armáda, se stal Veselý terčem řady vulgárních nenávistných útoků spodiny, která čte Parlamentní listy. Tento server se systematicky zaměřuje na nejprimitivnější složky obyvatelstva České republiky, které záměrně masíruje emocionálně formulovanými poplašnými zprávami, jimiž v nich vybičovává iracionální nenávist. Situace je vážná, neboť aspoň v části společnosti, kterou manipulují Parlamentní listy, dochází k nebezpečné proměně společenské atmosféry. - See more at: http://blisty.cz/art/85172.html#sthash.Sh7nz57g.dpuf
Poté, co na Facebooku vyjádřil redaktor Britských listů  Daniel Veselý zděšení nad výroky Jana Petránka, jimiž Petránek zjevně spáchal trestný čin vyhrožováním násilí proti skupině obyvatelstva podle paragrafu 352 trestního zákoníku ČR, když vyzýval, aby proti uprchlíkům, utíkajícím před válkou a pronásledováním, byla nasazena armáda, se stal Veselý terčem řady vulgárních nenávistných útoků spodiny, která čte Parlamentní listy. Tento server se systematicky zaměřuje na nejprimitivnější složky obyvatelstva České republiky, které záměrně masíruje emocionálně formulovanými poplašnými zprávami, jimiž v nich vybičovává iracionální nenávist. Situace je vážná, neboť aspoň v části společnosti, kterou manipulují Parlamentní listy, dochází k nebezpečné proměně společenské atmosféry. - See more at: http://blisty.cz/art/85172.html#sthash.Sh7nz57g.dpuf
Poté, co na Facebooku vyjádřil redaktor Britských listů  Daniel Veselý zděšení nad výroky Jana Petránka, jimiž Petránek zjevně spáchal trestný čin vyhrožováním násilí proti skupině obyvatelstva podle paragrafu 352 trestního zákoníku ČR, když vyzýval, aby proti uprchlíkům, utíkajícím před válkou a pronásledováním, byla nasazena armáda, se stal Veselý terčem řady vulgárních nenávistných útoků spodiny, která čte Parlamentní listy. Tento server se systematicky zaměřuje na nejprimitivnější složky obyvatelstva České republiky, které záměrně masíruje emocionálně formulovanými poplašnými zprávami, jimiž v nich vybičovává iracionální nenávist. Situace je vážná, neboť aspoň v části společnosti, kterou manipulují Parlamentní listy, dochází k nebezpečné proměně společenské atmosféry. - See more at: http://blisty.cz/art/85172.html#sthash.Sh7nz57g.dp

71 komentářů :

  1. Z Britských listů se staly pouze "Blicí listy" - bohužel......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BL dva roky nečtu a jsem spokojen

      Vymazat
    2. Taky jsem je přestal číst. A je mi smutno, že hulvát Veselý je až takový dobytek. A Čulík? To je prostě novinářský bulík.

      Vymazat
    3. Přesně , taky jsem BL četla a 3 roky , v podstatě od volby prezidenta , kdy tlačily s ČTžumpou degeneráta Schlafenberga plnou parou vpřed , jsem ty vlastizrádce neotevřela. Byl to hnus a hnusem dle reakcí ty BLitky zůstaly

      Vymazat
    4. Padni komu padni. Nelze vytrhávat a diferencovat.

      Konkrétně tedy. Dan Veselý kdysi oprávněne a velmi trefne zaměřil pozornost na útok Izraelské armády, kde z počtu oficiálních obětí 2000, bylo 500 dětí (hm).
      To zarazi a vede k přemýšlení.
      Poskytoval informace o útoku na tureckou loď, která vezla humanitární pomoc do Gazy...
      Má i měl poměrne dobré znalosti Bl. východu.
      Nyní jsem (vlastně již dlouho) přesvědčen, že účelově jednal a psal vždy. Jeden záměr, skrytý za mnoho oprávněných pozastavení...
      Nalákat na čtenost, uměle formovat přijímaní názorů (to osobně nikdy nedělám, zajímají mě fakta, ideově si je zabarvím sám).

      Po událostech kolem Jižní Osetie, se doslova ze dne na den aktivovaly, do té doby spící geny antiruské hysterie (jen zdánlivě, oni všichni píší na povel a na zadání), všech redaktorů na aktuálně.cz, novinkách, lidovkách, idnes. A světe div se. Blisty se staly po několika letech mainstreamem.

      Bylo to snad to nejtěžší poznání, kterým jsem prošel. Ne blisty, celkově. Na Lifenews jsem pozoroval smyčku záběrů z vybombardovaného města, tu katastrofu, co způsobil jeden megadebil, spícímu městu.
      V nenormálně silném a lživém kontrastu s tím, co předváděly všechny české média.

      Mají přesnou taktiku. Nástup velmi nárazové lživé propagandy, kde se přebírají po vyvoláném konfliktu vymodelované scenáře AP, Reuters a spol. Plus "vlastní názor" antiruských komentátorů. Poté, když se provaluje pravda a lež je neudržitelná, přichází ticho. Nikdo se za šířené lži neomlouvá, ale pravdu nešíří. Autocenzura, bobřík mlčení.

      U mě to bylo něco, co se nedá popsat jinak, než prvotní paralýza a následně pocit, že si raději urvete hlavu, abyste se nemusel na ty děsy dívat. A tím myslím i to divadlo, co předváděly naši všeznalí megalháři.

      Po Syrii I. jsem přestal sledovat ČT.
      Druhým zděsením byla Ukrajina a roztřílená těla na ulici... Musel jsem přestat sledovat i Lifenews...

      Čulíkovi jsem napsal, že je ten největší čecháček o kterých kdy ve svých knihách napsal. On se nestal Bohem, on se jako Boh tvářil odpočátku, K.D. byl totální nula od počátku a D. Veselý, právě u něj lze dedukovat účel odpočátku.

      Selektivnímu jednání odolal Š. Kotrba, který přecházel(zí) dobou, kterou jsem prošel před ním. Výměna slovníku (zhrubnul a stal se "brambooor"). Z každého článku, který za cca 2 roky napsal, cítím, čím prochází. Ale věřím, že ho to pouze posílí.

      Ať to je poučením, že vlastní názor si má člověk tvořit sám. Z jakéhokoli zdroje, z diskuzí, přijímat pouze fakta. Nepříjímat hystericky každou blbost, která vyleze a již vůbec nepřijímat cizí názor. Ani můj.

      Vymazat
    5. Čulíkovci všichni začali tak nějak blbnout postupně a začalo to tak asi před 5-6 lety.
      Pár dobrých přispěvatelů odešlo,pár odešlo do věčných lovišť a čulíkoviny začaly být čím dál míň ke čtení.
      Články byly velmi dobré i se spoustou zajímavých detailů,ale závěrečných několik vět vždy nasadilo článku korunu,že z toho vznikla tendenční hloupost a postupně to bylo čím dál otevřenější,až k těm dnešním hloupostem "K nasrání"....Holt soudruzi čulíkovci konečně pochopili význam Velké listopadové homosexuálně-sionistické revoluce....tím to bude....

      Vymazat
    6. 0:48
      Velmi dobrý postřeh, na to se nedá zapomenout.
      Téměř pod každým, který nebyl přímo "od Boha", nechyběl tradiční dodatek J.Č:....
      Samozřejmě následovalo ono "...ALE", které mělo mít "vysvětlovací" charakter, ve výsledku byl většinou zcela překroucený závěr.

      Postupně jsem ty dodatky nečetl. To je právě ten vštěpovaný vlastní názor.
      BL se stávaly velmi trapné a časem si řeknete, že jsou určené jinému publiku.

      Vymazat
    7. Vždycky jsem si říkal, že BListy obrátily v jeden určitý okamžik. osobně z toho mám takový dojem, že si Čulíka vzala do parády MI5 a vysvětlila mu čí zájmy má jako přistěhovalec hájit. A když ne, tak bude šmidra... a to by byl pro Čulíka fakt Průser!

      Vymazat
  2. Je potřeba nechat vyhladovět,pak si teprve začnou vážit hladových.Když nezvítězila Hillary,Madlenka nemá zájem financovat BL.Nebude dlouho trvat,Madlence odstřihnou i finance z Kosova.

    OdpovědětVymazat
  3. Britské listy bývaly dost dobrým informačním zdrojem. V posledních několika málo letech se naprosto změnily a stal se z nich novinářský odpad. BL už dávno nečtu.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Birice, katovy pacholky potrebuje vlada v co nejvetsim poctu kdy dovezene KATY uz mame v plne praci.

      Vymazat
  5. Čulík očividně dočista zešílel!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,Čulík se dočista pomátl,stal se z něho odporný udavač a soustředil kolem sebe sobě rovné Havloidně-Albrightovské hemeroidy,plné nenávisti k ČR a všemožně servilně napomáhající tomu největšímu svinstvu,které sužuje tuhle Zeměkouli...ty,které před dvaceti lety oprávněně kritizoval,dnes velebí a jezdí před nimi po prdeli....chuj s ním i s tím jeho anglosionismem nasáklým hnusem....

      Vymazat
    2. Četla jsem je, podporovala jsem je pravidelně i finančně. Dočetla. Pak Čulík je autor výroku, který se ujal jako "hláška", že prchající jsou převážně doktoři, právníci a inženýři. Myslím, že to byla TOP hláška loňského roku. Přemítala jsem, jak se především právníci v Evropě uchytí, neboť marná sláva, právo mají poněkud jiné, že? No naštěstí se o to nikdo z příchozích právníků ani nepokusil. Další z článků, který mě dostal se jmenoval tuším nějak jako: Češi, nebuďte idioti, pomozte prchajícím dětem!!! Velmi rychle se vysvětlilo, že se nejedná o nějakou cestující školku, ale o výrostky, kteří v převážné většině překročili limit sedmnácti let, ale zapírají to. Tak jsem četbu i podporu ukončila a nemohla jsem pochopit, jak jsem je dříve mohla číst. Ale vidím, že jsem nebyla sama.

      Vymazat
  6. Přechod BL do tábora, jehož jedinou pravdu nějaký čas narušovaly, je klasickou ukázkou síly kapitálu. Pan Čulík existenčně přitlačen změknul a pustil šťávu. Jak se říká z národa vychází to nejlepší jen je-li drcen. Ovšem ze shnilého ovoce nic dobrého nevymačkáte jen sprostý odpad. A najdou se takoví, co ve zmaru, svinstvu a nechutnostech hledají pravdu a lásku.

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem kdysi zaregistroval probíhající změnu v autorském složení redakce BL, reagoval jsem na jeden ze servilních výplodů Jana Čulíka dotazem na důvod těchto změn.Odpovědí mi byl výpad ve stylu: kdo nejde s námi, jde proti nám !Od té doby využívám svého svobodného práva nečíst BL a doporučuji to v zájmu duševní hygieny i ostatním.
    Čulíka jsem opravdu rád četl, ale nyní je z BL jen podřadný internetový zdroj s tomu odpovídající rétorikou a složením autorů. Docela smutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám úplně stejnou zkušenost a Vaše slova jen potvrzuji.

      Vymazat
    2. Připojuji se k poznatkům zde diskutujících. Britské listy byly jeden z prvních srverů, na které jsem chodil čerpat nezávislé informace. Ten přerod v jednostranné propagandistické medium mě překvapil a také jsem žádal redakci BL o vysvětlení. Byl jsem samozřejmě odmítnut.Vysvětlení je pro mě jasné. BL kdosi platí, aby psaly tak jak píší. Tedy z redaktorů BL se stali obyčejní "presstituti" - Jirka z Kladna

      Vymazat
    3. Také jsem ve své době chodil na BL, dokonce jsem měl snahu je ekonomicky podporovat... Ale mezitím se změnil pohled BL na svět, řekl bych že se otočil naruby, tak jsem ne jen já, ale mnoho mých přátel přestalo na ně chodit. Plně se ztotožňuji se zde diskutujícími... Víte co je zajímavé? V dávných dobách A. Mitrofanov psal obráceným pohledem než dne. Dříve se mi líbi a uznával jsem ho. Já pohled na svět nezměnil... Je u něho za tím přesvědčení? Hypotéka? Mia

      Vymazat
    4. Vidím, že podobnou zkušenost mělo víc lidí. To ho muselo docela srát, když dostával plno emailů s jiným názorem.
      Já se s ním rozloučil cca před 5 lety, ten čas najít něco užitečného se začal enormě prodlužovat.

      Vymazat
  8. S BL nemá cenu se zabývat.Slovník,používaný tím
    Veselým,je slovník nevychovaného hulváta.Nakonec
    jeho šéf je stejného ražení.Udavač Čulík není
    tvorem na diskuzi,protže neumí používat mozek a
    má oči zalepené cizími penězi.Nevychovanost a s
    tím spojené výrazivo určuje pozici uživstele.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  9. Nečíst a je po ptákách. Navíc, kdo si neváží prostého lidu a uráží je tím nejhrubším způsobem, čímž sám sebe pasuje na rádoby vyšší level, je politováníhodný samožer a elitář a nejspíš ani netuší, jak velice je ubohý a trapný.

    OdpovědětVymazat
  10. ČULÍK. NOMEN OMEN.

    OdpovědětVymazat
  11. Pan David popsal stav BL brilantně. Také já jsem je četl rád a občas jsem i finančně přispěl na jejich činnost, ale zhruba od událostí na Ukrajině jsem ochoten se pouze občas přesvědčit, že se v jejich přístupu k pravdě nic nezměnilo. Čulíka považuji za psychopata, který si už ani neuvědomuje, že je úplně mimo... Zejména jeho amatérské právní analýzy jsou mimořádně trapné a směšné. No, svým způsobem velmi smutný konec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, o puči na Ukrajině vyvolaném USA a podporovaném "demokratickým" západem šířili stejné lži, mýty a pověry jako mainstream. A o Sýrii a Assadovi zrovna tak. Stejně tak se účastní na štvaní proti Putinovi a Rusku.

      Vymazat
  12. Pan Čulík a paní Šiklová se nemají rádi. Asi i proto, že jsou si hodně podobní.

    OdpovědětVymazat
  13. Nebylo by lepší je zcela ignorovat?

    OdpovědětVymazat
  14. Britské listy ještě žijí z minulé slávy. A to potrhuji ! minulé !.Proto radím na tyto stránky nechoďte. Nic tam nenajdete. Pokud máte zájem o režimní tisk jsou snad lepší Lidovky_cz. Čulík prostě nemá koule. Bohužel v současné době nastupující totality nás bude za chvíli asi více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mírnou pozitivní deviaci na BL zatím ještě reprezentuje Boris Cvek.

      Vymazat
    2. ...jo Cvek,ze kterého se postupně taky stal Cvok...už tam není nikdo při rozumu a jeblo už i Veselému....a pořádně!!

      Vymazat
  15. BL se daly číst do té doby, než si je koupila Krvavá Madla. Jestli to byla pozitivní či negativní motivace, je lhostejno.

    OdpovědětVymazat
  16. BL pronikavě stouply náklady: za poslední měsíc zhruba o 40 000 Kč, což je suma, kterou vynaložily na právní služby. Tak vysoká jednotlivá položka v měsíčních nákladech už dlouho nebyla. BL však měly kliku, zhruba o stejnou sumu jim v minulém měsíci stouply i příjmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale náhodička, co? Skoro nikdo to už nečte ale najednou takový příjem! Odkud asi?

      Vymazat
  17. Pan Veselý vstoupí do dějin jako jeden pól české žurnalistiky. Jeho potomci se za něj budou stydět ještě po jeho smrti.

    OdpovědětVymazat
  18. Culiku a Vesely, musite se smirit s tim, ze hranice bude zavedena vsude !
    STAT, KTERY NEMA HRANICE, NENI STAT ! To rekl president Trump a uz se stavi ploty, zatarasy a zdi na mexicke hranici.

    Na kanadske strane je elektronika, takze, kdyz kadite v lese, tak se na vas divaji devcata v uniforme 100 mil daleko...

    Vy dva hlupaci, Culiku a Vesely ! V pripade, ze budete propagovat zniceni kompaktnosti ceskeho naroda, tak dostanete letenku na Hillbrow do Johannesburgu, aby jste vedeli, co propagujete vy dva narodni skudci.

    AT ZIJE novinar JAN PETRANEK !

    Zde zadam, aby jste vsichni uz konecne prestali, stale opakovat ty nesmysly, ze s nami pri volbach manipuloval president Putin ! TO NENI PRAVDA ! TO JE LEZ ! My jsme volili presidenta Trumpa na zaklade toho, co ma v programu.
    AT ZIJE PRESIDENT TRUMP !
    AT ZIJE PRESIDENT ZEMAN ! Ktery je kamos naseho presidenta Trumpa ! Konecne bude svet v lepsich rukou.
    Tesime se na navstevu presidenta Zemana ve Washingtone a v Palm Beach !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc tyto dobrosery dokáže rozzuřit pravda. Která jim nezapadá do jejich vidění světa.
    Vzniká tak pro ně naprosto zoufalá situace. A ta plodí zoufalé činy! A také i zoufalce, jako je tento Veselý.

    OdpovědětVymazat
  20. "Člověk opravdu kriticky uvažující Britské listy číst nemůže, protože by ztrácel čas nad mainstreamovými úvahami halenými do "intelektuálního" hávu."
    Nesouhlasím, k poznání "zla" je třeba číst, a nejen číst, i to, co na první pohled vypadá jako "ztráta času". A to nejen v případě BL ...

    OdpovědětVymazat
  21. Proměna BL mě dost zasáhla a jejich prezentování dění na Ukrajině mě pak proplesklo natolik důrazně, abych se rychle probral z nostalgie.
    Škoda jich, ale naštěstí je dnes z čeho vybírat.

    OdpovědětVymazat
  22. Blisty nečtu už 5 let. Právě z výše uvedených důvodů.

    OdpovědětVymazat
  23. NATO přece nebylo zřízeno na obranu občanů zemí tohoto válečnického sdružení. NATO má přece, jak dokazuje svými skutky, výlučně agresívní poslání, rozsévat válku a masakrovat civilisty tu v Jugoslávii, tu v Iráku, tu v Afghanistánu, pak zase v Libyii nebo Sýrii. Poslání NATO je vyrábět uprchlíky a exportovat je do EU a nikoliv bránit mír v těchto zemích a podporovat tam školství, zemědělství, průmysl. NATO je předvojem pro zlodějský kapitál. Další velefunkcí žoldnéřských armád vždycky bylo také pohlídání si vlastních občanů, kteří by mohli mít roupy a neztotožňovat se s válkami, které vyvolává a vede NATO či dokonce proti nim protestovat. Proto neexistuje mírové hnutí, trestalo by se smrtí!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Přibližně od Majdanu je také nečtu a zrušil jsem i trvalý bankovní příkaz. Každý měsíc jsem jim zasílal malou peněžitou částku.

    OdpovědětVymazat
  25. Blisty jsem četl pravidelně a důkladně cca od roku 2000 do roku 2012-3. Potom už to nešlo, ale mohu říci, že z toho pozitivního období mám schované mnohé zajímavé a leckdy i vtipné články např. od pánů Jírovce, Kadubce, Kotrby, Žáka a dalších. Leč to dobré z Blistů vyvanulo a to smrduté zůstalo, c´est la vie. Morave

    OdpovědětVymazat
  26. Číst BL je ztráta času, stačí jen občas nakouknout. Je tam dobrý exot Cvek (nebo Cvok?), který podle všeho vysedává u všech přiblblých televizních debat s Moravcem aj. a pak to ještě komentuje, věru musí mít na to kachní žaludek, aby ty sračky ještě dokázal přežvykovat. Také ty kecy o tom, jak migranti pomohou českému venkovu, to je síla, vždyť i v Německu se tlačí do velkých měst, ti makat nebudou. Autor té pitominy musí být nějaký trouba z VŠ, kde "učí" nějakou společenskou "vědu" a o českém venkovu nemá šajn. Čulík se prostě pomátl, kdoví co ho přimělo, že celkem dříve dobré BL proměnil ta takovou sračku.

    OdpovědětVymazat
  27. Bylo to někdy dosud, že někdo řekl 85-letému člověku, že je hovado? Proč ta mladá generace je tak sprostá? To se za komunistů nepěstovalo, co? Trollové pospíchejte a napište, že za to střílelo na hranicích při pokusu utéci na svobodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sráč Veselý s mylnými představami o sobě, že je snad nějaký žurnalista, sloužící svému šéfovi-práskači, majiteli sračkometu zvaného BL. Co chcete od takového hnojiště.

      Vymazat
    2. Dědeček Veselému by měl rozbít hubu. A babička ho vydědit.

      Vymazat
  28. Britské listy jsem četl pěkných pár let, občas i přispěl.
    Naprosto nechápu jejich proměnu.
    Souhlasím s poznámkou výše, že se staly snaživým echem mainstreamu s "intelektuálním" hávem.
    Nadutost, arogance a urážky jiných názorů se asi stávají na BL normou.

    OdpovědětVymazat
  29. Ano pane Davide, mám stejný pohled na proměnu BL jako vy a zdejší diskutéři. Po odchodu Štěpána Kotrby se opravdu změnily. Jejich jednostranný pohled na dění na UA, Rusko, volby Zemana, migraci, .. mně znechutil a už je nečtu. A kladu si otázku - proč to všechno? Že by někdo zatlačil? V dnešním světě nic divného. I tak jim děkuji za předchozí průkopnickou činnost, kdy byli dost osamocení. Dnes jsou asi ztracení.

    OdpovědětVymazat
  30. Včera jsem byl doma a brouzdal jsem po televizních kanálech. Kromě dvou známých filmů, kde rusáci, morálně zhnilí a brutální bojují na straně zla proti inteligentním američanům, jsem na ČT2 narazil na směšný seriál, jak rusové pronikají kdesi do Norska, protože ono není v NATO. Chvíli jsem se bavil, pak jsem to musel vypnout, protože ztrnulost postav mi připomínala film o Palachovi. Pak jsem se ještě podíval na Události, kde jsem se dozvěděl, že Putin je strůjce prohry Clintonové, ale že se internetové útoky těžko dají prokázat. Pak jsem usnul, už i v mládí mi babička četla před spaním pohádky.
    Jsme neustále atakováni prolhanými informacemi, člověk už nemůže věřit ničemu.

    OdpovědětVymazat
  31. Ivane Davide,proč zase LŽETE a účelově PŘEKRUCUJETE FAKTA ?

    „Smrdí to čertem!“ sdělil Jan Petránek pro PL o „cenzorním úřadu“. A hrozí vražda Trumpa, dodal
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Smrdi-to-certem-sdelil-Jan-Petranek-pro-PL-o-cenzornim-uradu-A-hrozi-vrazda-Trumpa-dodal-469727

    Daniel Veselý, novinář pracující pro české veřejné služby rozhlasového a Britské listy , vyjádřil své zděšení na Facebooku přes prohlášení Jan Petránek, což je octogenerian českého novináře, který je nekriticky proputinovským a uskutečňuje časté antimuslimský a anti-imigrační prohlášení. V rozhovoru, zveřejněného Parlamentní listy dne 3. ledna 2017, mimo jiné, Petránek vyjadřuje své uspokojení, že Donald Trump byl zvolen novým prezidentem USA. V rozhovoru, Petránek rovněž tvrdí, že Barack Obama má "úzké vztahy s muslimským světem, jeho druhé jméno bylo Hussein a jeho americký rodný list byl pravděpodobně zfalšována, a to vyjde." V rozhovoru, Petránek je silně kritizuje skutečnost, že česká vláda zřídit instituci, která má upozornit českou veřejnost proti webovým stránkám, které šíří falešné zprávy. Petránek pak tvrdí, že vojska NATO by byly použity k zastavení uprchlíky přicházející do Evropy:
    "Když se objevil migrační krize v Evropě, který je v podstatě muslimské invaze namířené proti Evropě, a to je co největší bezpečnostní hrozbu, šílenci v Evropské unii začala křičet, že člověk musí být opatrný Ruska, místo soustředění na intervenční imigraci invaze do Evropy, který byl organizovaný teroristických center muslimské tvrdého jádra. v tomto bodě, NATO měl šanci ukázat se jako brilantní organizaci obrany. nemělo by umožnily příchod stovky tisíců a desetitisíců lidé z Afriky a Středního východu, který skončil jako vlna milionu.
    Dne 5. ledna, Parlamentní listy zveřejnil shrnutí Veselého výrazem zděšení nad prohlášení Petránek to, citovat řadu vulgárních komentářů namířených proti Veselý. Tento článek byl tak byla formulována jako implicitní volání na čtenáři, aby dále útočit Daniel Veselý , který "foulmouthed legendárního českého novináře". Výsledkem je, že profil Veselého Facebook byl zaplaven vulgárních a nenávistné komentáře.
    To je znepokojující nový vývoj v České republice, kde úřady nemají vyšetřovat a trestat nenávistné projevy zveřejněné na sociálních sítích a rasistických serverech, a to navzdory skutečnosti, že podle českého trestního zákona, šíření poplašných zpráv a nenávistným projevům vůči menšiny se trestá třem letům vězení. Nečinnost českých orgánů významně přispívá k normalizaci atmosféře nesnášenlivosti v České republice, což bylo doloženo v tomto týdnu, kdy se stovky českých občanů násilně protestovali proti použití černého modelu v reklamním letáku zveřejněného německého supermarketu .
    V případě, že české orgány přijmout žádnou akci, existuje vážné nebezpečí, že podněcování k nenávisti dříve či později vést k fyzickému násilí vůči jednotlivcům dostatek odvahy, aby vystoupily proti rasismu, projevy nenávisti a nesnášenlivosti.
    Nový odjezd: Česká Breitbart podobné webové stránky biče až nenávist vůči odvážného novináře
    http://blisty.cz/art/85174.html

    Na rozdíl od Nové republiky(Druhá republika)mimo jiné existuje na Britských listech názorová pluralita mezi redaktory a čtenáři,který tam publikují své články bez ohledu na zahraničně politická a domácí témata.
    Islamofobní hoaxy,rasismus,dezinformace a šíření falešných zpráv není agenda pro seriózní zpravodajské a publicistické deníky či weby.
    Váš vztah k Chartě 77 a jejími signatáři konečně vyjasněte !
    Petránek,Schneider jsou pro vás odvážnými chartisty ,vlastenci a mysliteli.

    Jak mohl projevit odvahu před rokem 1989 redaktor Britských listů Daniel Veselý,když se narodil v roce 1978?
    Jak ODVÁŽNÝ byl před rokem 1989 bývalý ministr zdravotnictví za Zemanovi vlády a významný funkcionář ČSSD a psychiatr IVAN DAVID ?

    Podstatnou část dezinformační kampaně na českém internetu skutečně pohání právě ruské weby prostřednictvím svých místních expozitur, Aeronetu, Sputniku, Parlamentních listů,Nové republiky a podobných šmír.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý češtin, kupř. tato pasáž:
      "Dne 5. ledna, Parlamentní listy zveřejnil shrnutí Veselého výrazem zděšení nad prohlášení Petránek to, citovat řadu vulgárních komentářů namířených proti Veselý. Tento článek byl tak byla formulována jako implicitní volání na čtenáři, aby dále útočit Daniel Veselý , který "foulmouthed legendárního českého novináře". Výsledkem je, že profil Veselého Facebook byl zaplaven vulgárních a nenávistné komentáře."
      Že by nějaká externí spolupracovník Evropské hodnoty, nebo kakaja to rabota inostrannovo editora ČTHH Milana Bretschneidera Chovance?

      Vymazat
    2. Proč ,,zajímavá" čeština ?
      http://blisty.cz/art/85174.html
      Nicméně v šíření nenávisti a manipulaci ze strany Nové republiky a Ivana Davida,zajímavá čeština neomlouvá.

      Vymazat
    3. Víte, Jan Petránek zdaleka nebyl první, kdo zauvažoval o nasazení armády NATO k ostraze hranic. Nasazení armády ještě neznamená, že bude střílet, stačí zadržet a vrátit.

      Případ Veselý - Petránek, resp. BL - PL, je ale zajímavý z jiného hlediska. Je to totiž nafouknutá bublina. 1. Petránek neřekl nic neobvyklého, 2. Reakce Veselého byla lehce nemístná, ale také v mezích současných (žel, tristních) zvyklostí. Místo toho, aby se našli na BL a PL lidé rozumní, když už ne moudří, a tlumili hysterické vášně, tak přilévají do ohně. A protože nejde v případě uprchlíků a migrantů o první nějaký spor, kdy je omluvitelná primitivní odvetná reakce, nýbrž už jde o roky kypící spor, tak je přilévání oleje do ohně znakem buď blbosti, nebo úmyslu.
      "Zajímavý češtin" ponouká k otázce, kdo je autorem, protože evidentně neovládá zdejší jazyk ani na úrovni pětkaře základní školy - ti totiž dělají úplně jiné chyby. Je to kdosi ze zahraničí, což mu samozřejmě neupírá právo zapojit se do diskuse, naopak může ji obohatit o zahraniční pohled, ale to není ten případ. Neorientuje se ve věci a zdá se zmanipulován tím, kdo jej informuje o dění v ČR, případně o české/československé historii.
      (Na to, jak chlapci z BL neznají, nezažili předlistopadový režim, tak se o něm ve svých textech vyslovují dost rezolutně a odmítají kritiku svých scestných pohledů. Takže otázky o odvaze za předlistopadového režimu jsou z jejich strany a s jejich rodinným zázemím poněkud nevkusné, protože se ve věci neorientují a nebo mají máslo v rodinném balení na hlavě.)

      K samotnému předmětu sporu Veselý - Petránek: Uprchlíci a migranti by nebyli problémem Evropy, kdyby vnější hranice EU byly náležitě střeženy, třeba i NATO. Upchlíci a migranti by se případně nemuseli střetávat na hranicích s vojáky NATO a dostávali by se do EU civilizovaným způsobem, kdyby EU dodržovala Dublinské dohody o přistěhovalcích. Dublinské dohody o přistěhovalcích by mohly důstat v šuplíku a uprchlíků a migrantů by bylo méně, kdyby EU a NATO nerozesíraly pod vedením USA a s podporou Saúdské Arábie, Izraele apod. desítky států Afriky a Asie. Desítky států Afriky a Asie, tzv. Jihu, by nebylo rozesráno a v chaosu a byla by v nich slušná ekonomická, sociální a politická situace, kdyby velectěné státy Severu - EU, USA atd. - nevykořisťovaly státy Jihu a nastolily férové obchodní a investiční podmínky, nekorupovaly tamní věrchušku a místo evropských hodnot lži, podvodů, násilí, válek, kořistění a pokrytectví navázaly vztahy férové, partnerské, oboustranně výhodné a šířily skutečnou demokratickou kulturu a nikoli egoismus a povýšenost v demokratickém kabátu.
      A je smutné, že dva veleduchové Petránek a Veselý se nevěnují podstatě věci a její nápravě a hádají se kvůli důsledkům a různým pitomostem. A za podpory redakci BL a PL, takže nenávist a nesnášenlivost jen kvete, místo toho, aby ji rozumní lidé, autority a šéfové krotili. A ještě do toho tahají lidi kdoví odkud.
      To neskončí dobře. Nesnášenlivost a slovní agresivita přerostou do agresivity fyzické. To teprve bude mela. A než hlupáci a zaslepenci pochopí na své osobní a rodinné tragické zkušenosti, že jsou pitomci, když se perou a někdo třetí, dirigent v zákulisí se směje, tak to bude pro mnoho nevinných lidí hodně pozdě.
      KR

      Vymazat
  32. a co vase dezinformace pane? Neni taky iniciovana Ruskem? Vzdyt cist tyto vase slinty podniti vzrust opacnych tvrzeni...

    OdpovědětVymazat
  33. Je paradoxní, že zrovna BL více zviditelnily (alespoň pro mne) Koukolíkovu a Drtilové práci "Základy stupidologie" (Život s deprivantyII) geniálně mapující jak propagandu s manipulací tak stupidní chování... (úryvky zveřejnil Š. Kotrba ai Dr. Koukolík přispíval)
    Dnes jsou Čulík a spol prvotřídními nositeli stupidity a deprivace. Jen nevím, zda je to ze zištných důvodů a jsou tak cyničtí (viz. podpora BL fondem eufemisticky nazvaným po Krvavé Madle) nebo jsou to opravdoví psychopaté. Můj typ je mix obojího. Ukázkoví deprivanti... ;-)

    OdpovědětVymazat
  34. 12:59
    Prosím doložte svá tvrzení,že BL financuje fond po ,,Krvavé Madle".
    BL na rozdíl od webu Nová republika(Druhá republika) mají transparentní financování,které je veřejně každému dostupné.
    Znamená snad svoboda projevu to, že nejen můžete psát, co chcete, ale i to, že vás nikdo nesmí kritizovat? Znamená, že můžete šířit dezinformace, ale nikdo na to nesmí upozorňovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8. ledna 2017 14:08
      Madla financuje v Anglii, Čulíkovy „České studie“, nebo jak se ten jeho předmět jmenuje. Nepochybujte, že své financování spojí i s jistými požadavky na také další čulíkovy aktivity.
      Zde bych souhlasil s Čulíkem, že je ostudou, nebo krátkozrakostí české vlády, že sama takovéto předměty na zahraničních univerzitách nefinancuje. P.K.

      Vymazat
    2. https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/07/07/financovani-studii-madeleine-albrightove-a-jedna-vyjasnena-zahada/

      Jistě, Čulík naprosto transparentně odděluje peníze ve své pravé a levé kapse. Britské listy by nikdy z té levé nesponzoroval! To nikdy. Maximálně sem tam někoho ufá...;-)

      Vymazat
    3. Udá, jsem chtěl napsat...

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fuj-ty-prase-lokajsky-napsal-Stepan-Kotrba-Janu-Culikovi-Duvod-stoji-za-to-425236

      Vymazat
  35. 11:25
    Fakta panáčkovi nevoní.
    To chce klid a nohy v teple.
    Skoč si za soukmenovcem Davidem.Ten ti nějaké léky na uklidnění předepíše.

    OdpovědětVymazat
  36. Také jsem BL před více lety četl, měl jsem dojem, že jejich informace jsou pravdivější, než mainstream. To se však významně změnilo, nyní je to mainstream, který těží, z jejich dříve dobrého jména. Nelze zůstávat u svých postojů ze zvyku. Stále je třeba věci vyhodnocovat a pokud se mění, tak také měnit i stanoviska k nim. Pravdou je, že to je minimálně nepohodlné, ale v dnešním, rychle se měnícím světě, nelze jinak. P.K.

    OdpovědětVymazat
  37. 10:00 ...Protoze manipulativne pouzivate slova RASISIMUS, Islamofob, projevy nenavisti" atd., tak Vas clanek je BEZCENNY !

    Protoze cernosi maji nejvetsi kriminalitu na svete, tak nemaji pravo pusobit na Evropany svym vkusem a delat Evropanum model ! Zvlaste kdyz chodi v Africe nazi a nepouzivaji toaletni papir...

    To neni zadna nenavist, t.j. konstatovani reality.
    NENAVIST necitime proti cernochum pro jejich jinakost. Ta jde resit oddelenosti, takovou jakou oni sami chteji.

    NENAVIST citime k lidem jako jste Vy, protoze manimulujete s davy a narody, jako by vam patrily a hrajete si na socialni inzenyry, bez ohledu na prikazani kralovny prirody.

    Vy nemate pravo vytvaret spolecnost, ktera je proti prani existujici spolecnosti.
    Nekontrolovana invaze je ZLOCIN proti Evrope.

    Povazuji Vas za hlupaka, ktery keca fraze a nikdy v Africe nezil !
    Aby jste byl kvalifikovan mluvit o techto vecech , tak se tam aspon jedte podivat !

    Za zniceni takove zeme, jako byla JAR , nebo Rhodesie, jsou zodpovedni OSLI jako jste Vy ! Jste zodpovedni za
    40 000 zabitych belochu a utek 95 % belochu z Afriky.

    A ted samozrejme bez belochu nedokazi zit, tak utikaji do Evropy !

    Vlna zlocinnosti prijde i do Evropy. VY JSTE ZA NI ZODPOVEDNY !
    nick honolulu - kdysi davno z Johannesburgu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:35
      Zbytečně moc mluvíš, chytráku - a málo toho řekneš.

      Vymazat
  38. 10:00 ...Mně připadá, že to psal cizinec a ne Čech. Antimuslimská a anti-imigrační tématika se v Čechách nemůže potlačovat, je v zájmu našeho přežití. Takže výpady proti Petránkovi jsou zřejmě od naší páté kolony, ke které dnes počítám i Čulíka a BL.

    OdpovědětVymazat
  39. Novinář Jan Petránek přistoupil na lživou kampaň proti uprchlíkům
    http://blisty.cz/art/85198.html

    OdpovědětVymazat
  40. Supman,8. ledna 2017 18:31,8. ledna 2017 18:34
    To má být ten prokazatelný důkaz toho,že Madla financuj Britské listy ?
    Silvestr už byl a do Apríla máme ještě daleko.

    Zeptejte se radši Davida,kdo financuje web Nová republika(Druhá republika) a kde lze jejich financování dohledat ?

    OdpovědětVymazat
  41. Jan Čulík,Britské listy.
    Na základě článku v Parlamentních listech vyhrožovala zmanipulovaná čtenářská chátra Danielu Veselému smrtí
    Je to vážná věc. Na základě manipulativního článku, vydaného na rasistickém serveru Parlamentní listy, vyhrožovala řada primitivů, které tento server emocionálně manipuluje, novináři Danielu Veselému smrtí.
    V civilizovaných zemích Evropské unie bere takovéto výhrůžky policie velmi vážně a vyšetřuje je jako závažné trestné činy.
    Pokud Policie ČR nezačne proti těmto trestným činům jednat, dříve nebo později způsobí Parlamentní listy někomu svým psaním vážné zranění nebo smrt.

    Nová republika a Ivan David to skvěle podporují.
    Ivane Davide je mi z vás na blití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je opravdu smutné! Fanatikovi nelze už asi nic vysvětlit. Nevím, zda si stěžuje pan Čulík na správném místě. Mluví přeci o Parlamentních listech.

      Vymazat
    2. Mně je na blití z vás.

      Vy jste naprosto přesná ukázka těch Bretšnajdrů a Pavlíků Morozovů, kteří budou posílat udání chovancům na Ouřad pro tisky a informace.


      Usuzuji tak výlučně z formulace vašeho příspěvku. Zcela nestydatě, manipulativně dáváte dohromady jméno MUDr. Ivana Davida s "podporou toho všeho" ergo s "podporou závažných trestných činů", "vyhrožováním smrtí".

      O urážkách a pomluvách typu "zmanipulovanou čtenářskou chátrou" "rasistickým serverem Parlamentní listy" nemluvě.

      Bylo by zbytečné někomu, jako jste Vy, připomínat, že v "civilizované Evropě" byste kdysi musel při podobných výrocích počítat s možností souboje, kde byste si to musel obhájit s nasazením vltasního života.

      Stejně tak pokládám z azbytečné doporučovat vám četbu například Jana Drdy, kde byste se poučil, jak také končili udavači za protektorátu. Už proto,že další a šikovnější skončili naopak u estébé.

      Se svou mentalitou bude asi rozumět spíš tomu, že že že v trestním zákoníku existují i další skutkové podstaty, jako je pomluva a poškozování cizích práv.

      Přeji pěkný den.

      VR

      Vymazat
  42. Nevidím žádný důvod pro dělání reklamy B.Listům. Jejich význam už je minulostí a jejich současné názory jsou daleko lépe vyjádřeny a zdokumentovány jinde.

    OdpovědětVymazat