Reklama

.

.

úterý 3. ledna 2017

František Bublan nemá pravdu


Zdeněk Hrabica
3. 1. 2017
S neuvěřením jsem sledoval, díky České televizi, poněkud vyprahlý duel dvou senátorů – Jana Veleby a Františka Bublana o tom, jak budeme hledat nepřítele a pravdu v zahraničí, tedy na východ od nás. Oba senátoři jsou mými krajany a tak ve mně zůstává alespoň nějaký pocit mizející přízně.


František Bublan mne kdysi potěšil svou osobní účastí na prezentaci společné knihy, kterou jsme napsali se synem, „ Zapomenutý generál Karel Klapálek“ (MF 2006). Knihy o hrdinovi, který nikdy, ani v nejtěžších chvílích života, se neocitnul v žádné těžké situaci s deficitem charakteru.

Včera jsem si to o jednom ze senátorů však myslet nemohl.

Přežil jsem v československých novinách již jednu normalizaci, jistě přežijeme i další v českých médiích, v časech mnohem pokročilejších, s existencí sociálních sítí.

Zákazy včerejška se daly často bez ztráty hvězdičky dokonale obcházet. Všude se k tomu našly spřízněné duše. Tyto duše pomáhaly jít – sice pomalu – kupředu. Doma i v zahraničí. Ale pomáhaly.

Jak může senátor s mírným úsměvem z obrazovky sdělovat národu, že se pravda o lži bude nacházet a za pomoci úředníků (?!) také objevovat.

Ostýchavě musel druhý senátor napomenout moderátora, že si nikdo nedovolí zakročit v opačném názorovém gardu. Když budou lži, poprvé zasévat nikoliv – Ruská federace, ale náš nynější spojenec se svými dragounskými spanilými jízdami ze základen v Německu, z USA.

Myslím, že dlouho podobné balamucení - nejenom veřejnosti – ale i té vytřeštěné části mých dosud existujících kolegů, nevydrží!

Cesty se najdou a pravda stejně zvítězí. Navzdory tupé lži!

65 komentářů :

  1. pornojando zasáhni, bublají dezinformace!!!

    http://www.zvedavec.org/vezkratce/13828/

    OdpovědětVymazat
  2. Čtyřicetiletý cyklus se opakuje!
    Nový úřad pro fízlování a cenzuru vzniká na den přesně 40let od založení charty77!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě pikantnější je, že obhájce fízlovacího a cenzorního úřadu Bublan byl sám signatářem charty77.

      Vymazat
    2. Mimochodem...

      Text Charty 77 vznikal v průběhu prosince 1976 a byl publikován současně v několika západních listech Le Monde, Frankfurter Allgemeine Zeitung, The Times a New York Times!

      To je náhodička, výkvět současné propagandistické galerky.
      Nabízí se otázka, jestli celá slavná charta77 nebyl projekt západních tajných služeb?
      Ostatně komunisté na to tím způsobem také reagovali!

      Vymazat
    3. 16:13
      Takhle blbou otázku mi ani stbáci nepoložili. Říkali tomu (citace ze smíchovské služebny, srpen 1978) "plivnutí do tváře režimu".

      Vymazat
    4. Ta stará a vychvalovaná Charta 77 dnes v kapitalismu hanebně mlčí. Jasně, že se nabízí otázka, jestli celá slavná charta77 nebyl projekt západních tajných služeb. Podle ovoce poznáte je.

      Vymazat
    5. 16:19
      Já to považuji naopak za vysoce pravděpodobné! Svět je plný neočekávaných překvapení. Pro CIA dělala užitečné idioty už větší esa. Např. jak se nedávno ukázalo, slavný Jackson Pollock je z velké části výtvorem CIA, aniž by o tom měl šajnu! Proč by pak nemohlo zahrát upřimné divadlo podle notiček CIA pár Spejblů a Mániček z charty77?

      Vymazat
    6. 16:27
      Jasně, že se nabízí otázka, jestli celá slavná husitská revoluce nebyl projekt Vatikánu.

      Vymazat
    7. Pro 16:37, trošku se informujte a dovzdělejte, je to únavné pořád dokazovat známé pravdy typu 1+1. Elity pasou dav a hrají s nimi různé hry a vymývají mozky davu různými doktrínami (socialistická, křesťanství, islám). Poslední tah elit, kdy východ se dobrovolně nabídl k rozkradení západu vše jednoznačně odhalil. Mimoto si stačí přečíst jakoukoliv učebnici dějepisu, když bylo nějaké selské povstání, páni okamžitě zapomněli na spory povstání zadusily. Je to vždy obyvatelstvo proti zločinným elitám, které obyvatelstvo zotročují a způsobují katastrofu za katastrofou (vidíte přece dějiny jsou to samé války a hladomory a genocidy). Tohle nemá obyčejný člověk zapotřebí. Je to zakořeněno v přísloví "když pán upadne na ledu, tak si chudák zlomí nohu". Takže jde vždy pouze o skutečnou vládu lidu a ne parazitické zločinné elity. Je jediné možné řešení a vše ostatní končí katastrofou. To řešení je vytvoření spravedlivé společnosti (Stalin ukradl marxistům s podporou bolševiků ((bolševik není komunista, to elity chtějí skrýt význam a úspěchy bolševismu)) jejich revoluci a zavedl skutečnou vládu lidu, ale ta byla stranickou nomenklaturou opět lidu odebrána - například ve vedení podniku musel vždy být někdo z pracovního kolektivu, což se po smrti Stalina nenápadně zrušilo - nakonec se východ odevzdal k sežraní západu). Rozmazlené elity bez odpovědnosti budou dělat vše, aby zabránili vytvo5en9 spravedlivé společnosti.

      Mám za to, že ještě nemáte na to prohlédnou jak tohle souvisí s Vaším příspěvkem, mohu se však mýlit. Řídím se podle hesla chytrému napověz a pyšného hlupáka nech svému osudu.

      Vymazat
  3. Zajímavý odhad! Cesta z kopce!

    OdpovědětVymazat
  4. Charta 77 byl jeden z mnoha projektů CIA. To dřív vědělo i malé dítě. Nyní malé děti vědí naprosté h. A po úspěšně dokončené inkluzi budou na úrovni slabších cigánů úplně všichni včetně kantorů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:20
      Jasně, a konferenci v Helsinkách vymysleli CIA společně s KGB a Mossadem.

      Vymazat
    2. 16:23- a víte, že je to možné!

      Vymazat
    3. Máte na mysli chátru 77?

      Vymazat
  5. K 16:40.
    Dáváte ovšem odkaz na web, který vypouští pouze dezinformace. Bohužel mnozí mu bezmezně věří.
    Samé nepravdy, cílené a speciálně koncipované, které mohou způsobit i posunutí nálad ve společnosti. Pokud je uměle vytvořili s nějakým cílem, může se jim podařít částečně ovlivnit společnost v nějakém směru.
    :-)
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
  6. Zalez trolle 16:40 z ministerstva pravdy.
    Tady se nikdo oblbovat kravinami nenechá, obzvláště ne těmi od tebe.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, ale věřit, že nějaká parta vyvolenců nám bude vysvětlovat jejich pravdu je dost zcestná. Však jsme to viděli na činnosti našich médií při Majdanu a Krymu na UA. Ten nový útvar nebude tak nevinný jak si myslíte. Už dnes účelovým nálepkováním severů ohrožují jejich ekonomické přežití díky úbytku sponzoringu a zadávání reklam. Další problémy se objeví časem, nemusí jít o přímou cenzuru.

    OdpovědětVymazat
  8. 16:40
    Podívejme se, jak lhal, když říkal "půl na půl" a oficiální německé statistiky říkají 73,8 % mužů a 26,1 % žen. A o oficiálních, tedy "korektních" informacích už dávno víme svoje, že?
    http://www.bamf.de/SharedDocs/Anlagen/DE/Publikationen/Kurzanalysen/kurzanalyse3_sozial-komponenten.pdf?__blob=publicationFile
    Spolupodílíš se svým komentářem na dezinformacích.

    OdpovědětVymazat
  9. Bublan je a zůstane socanem.Za působení ve funkci
    ministra vnitra to dokázal nejednou.16:40 má část
    pravdy o tom útvaru.On skutečně nebude cenzurovat.
    Jen bude dávat pokyny k zásahu těm pravým.Na to
    dotyčný ovšem nechce ani pomyslet.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:10 a k jakému zásahu ?
      Myslíte, že lze vypnout někomu možnost publikovat nějaké slinty ?
      Kdo Vám to řekl ?

      Vymazat
    2. 17:37
      No, pokud jsou úplatní, jak to v Čechách bývá, mohli by třeba mohli za drobný bakšiš vypnout Honolulu a toho jeho malého roztomilého ratlíčka HorniDolni, co tu každou noc učůrává?
      Honolulu beztak skálopevně věří, že ho má na mušce globální cenzura (projekt Echelon), takže by se tak konečně dočkal zaslouženého uznání. Možná by ale byla vhodná předběžná konzultace s psychiatrem, aby mu to pak ošklivě nevyhřezlo nějakým jiným otvorem.

      Vymazat
  10. to 16:40
    Tak jsem se kouknul na ty stránky. No, neví, ale nic mě tam neopřesvědčilo o tom, že bojují s dezinformacemi, spíše jemně manipulují a dezinformují. Řekněte mi a ukažte mi příklad kdy nějaká státní moc dovolí lidem, aby ji usvědčili ze lži a ona za základě toho předá moc opozici a uzná, že lhala. To nikdy nikde nebylo. Dezinformátora může tak dělat nějaký Pepa Lepa ze Skalice, který nemá s režimem nic společného. Ten takzvaný boj s dezinformacemi, je normální boj o udržení se u koryt a boj probíhá pod falečnou vlajkou pravdy a lásky. Každý kdo si bezchybně dovede spočítat kolik je jedna a jedna ví své a věří jen tomu co viděl, ne co někde slyšel.

    OdpovědětVymazat
  11. 1714 státní moc vydává nějaké svoje zprávy a prohlášení, obvykle o své činnosti.
    Zprávy, o kterých je tady řeč a tvrdí se, že jsou mnohdy zmanipulované a dokonce lživé, vytváří skrytě naprosto jiní lidé. Věřím tomu, že mnohdy v nějakém zájmu.
    O tom je tady řeč a ne o státní moci, která podle Tebe "nechce být usvědčena ze lži". Naše státní moc nemá nic společného s falešnými informacemi, které si můžeš přečíst na řadě webů - seznamy těch webů určitě najdeš.

    OdpovědětVymazat
  12. Je úplně jedno jakými cestami, přímo nebo s oklikou, chce nějaký úřad vyrábět pravdu. To nedokáží ani soudci, u nichž také nelze hledat pravdu, právo a spravedlnost, ale jen soudní rozhodnutí. Stejné to bude s uvedeným úřadem - a nemůže ani být jinak, už to by byla lež - bude rozhodovat o tom, co mocenské struktury pravdou určí, ne co ji je.
    Mistře Jane, pouč degenerovanou vládu naší země, jak by měla s pravdou nakládat. I její tajení, které je běžnou praxí vlády a tzv. veřejnoprávních medií, je totéž, co lež. A že je na čele tažení proti pravdě právě soc. demokracie? Strana vzešlá od Karla Marxe? Právě proto ji sám zakladatel opustil a ta se přerodila v ufňukané, zbabělé a degenerované menševiky. I pan Bublan je z této kategorie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1741 co tady člověče melete ? Jaký úřad by měl podle Vás vyrábět pravdu ??
      Ten úřad odhalí lživé informace, které velmi hustě kolují po internetu a manipulují tím pádem s myšlením občanů, kteří nejsou s to rozeznat kde je vlevo a kde je vpravo.
      Poradím Vám: nahlaste se třeba na tweeter a nalaďte si tam jejich link, hned pochopíte, jak ten úřad pracuje.

      Vymazat
    2. 17:52 - jestli je to ironie, pak je to O.K. :-)

      Vymazat
    3. 17:41 má naprostou pravdu. A kdo že to má odhalovat lživé informace? Úřad? Svatá prostoto. Jsem zvědav, zda tento úřad bude odhalovat lži vypouštěné ČT či oficiálním tiskem?

      Vymazat
    4. Bude ničím nepodložené tvrzení, že je bůh, označeno úřadem za hoax? Samozřejmě že ne. Tak wo co go? No přece o cenzuru, manipulace a zase jen o lhaní!!!

      Vymazat
  13. 1700 ten odkazovaný web uvádí celou řadu objasnění, které lze případně i dohledat a potvrdit. Jako příklad uvedu jakýsi rozhovor s ukrajinskou občankou, který se ale ve skutečnosti vůbec neuskutečnil: http://www.stopfake.org/cz/exkluzivni-rozhovor-s-ukrajinskou-sociolozkou-ktery-se-nekonal/
    A nebo i v USA byla ostuda z toho, že někdo pomocí facebooku rozšířil naprosto lživé informace o demokratické straně a to jakože otiskem rozhovoru s nějakými novinami, potom se zjistilo, že takové noviny vůbec neexistují.
    A takhle bychom mohli pokračovat.

    A Veleba naprosto ztrapně včera pořád opakoval, že přece lidi si to sami v hlavě srovnají a poznají, že je něco lež a něco pravda.
    Já tvrdím, že ani náhodou. Viz jen tyto dva příklady, co jsem uvedl.

    OdpovědětVymazat
  14. Pro doplnění:
    Mistr Jan Hus (1372-1415):
    "Protož, věrný křesťane, hledaj pravdy, slyš pravdu, uč se pravdě, miluj pravdu, prav pravdu, drž pravdu, braň pravdy až do smrti; nebť pravda tě vysvobodí..."
    Tak už víte, proč náš katolický svět dodnes tak hluboce nenávidí Husa, Komenského, Masaryka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. masaryk byl nabozenskej zmrd sam povazoval ameriku za mentalni prectete si jeho SEBEVRAZA,a mnozi lidi se z toho magora mohou stale postrat

      Vymazat
    2. 20:20 - to se ti povedlo, blbečku. Tos tou hloupostí trochu povyrost', či co? Proč píšeš hovadiny?

      Vymazat
  15. Bublan je a zůstane ocasem dokázal to již.

    OdpovědětVymazat
  16. 17:43
    Ano, lidi si to srovnají, pan Veleba má pravdu (viz. např. jeden př. koment. 17:10). To jenom ty, trolle si to nesrovnáš, nebo záměrně, ale marně, oblbuješ.

    OdpovědětVymazat
  17. No nejlepší bylo když Bublan řekl, že to muselo dělat Rusko, protože obdobné to bylo v Německu. Tím jen potvrdil, že za tím byla CIA, jelikož ona sletovala Merklovou o tom snad není žádná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1835
      špatně jste poslouchal, Bublan řekl - že stejné elektronické stopy v Německu po ruských hackerech našla FBI a CIA i v USA. Takže i z toho lze patrně přibližně určit, odkud vítr fouká.

      Vymazat
    2. No o tom to právě je, že jsou to stejné stopy a Tramp jasně řekl, že to byla v Americe CIA.

      Vymazat
  18. pro 1800: lidi si to nesrovnají, chybí jim erudice a přístup k dalším informacím, někdy i nechuť opouštět svoji informační bublinu.
    Nejlepší příklad je ten, když i Lavrov naletěl hoaxu o té znásilněné ruské holce v Německu.
    A navíc, mofderátor se Veleby včera kjasně zeptal, zda je proti tomu, aby mu někdo ukázal a prokázal, že to a to je dezinformace. A on odpověděl že ano, je proti tomu.
    To mi připadá jako logický veletoč kolem dokola.
    Jako kdyby někde na křižovatce bych byl proti tomu, aby mne někdo upozornil, že jdu do vozovky a přitom mám červenou.

    OdpovědětVymazat
  19. K 16:40 a 17:52. Nuže zdá se, že "Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru" :-) začala pracovat, ale zatím je to děsná slabota. Odkaz na nějaký prolhaný veb, který hlásá jakési bludy, má být ta pravá míra...
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1856 tak si ten web zkuste prohlédnout a napište mi několik bludů, které tam najdete.
      A doplňte prosím i vysvětlení, že píšou nepravdu a proč.
      A uvidíme, kam se dostaneme.

      Vymazat
    2. a kdo jako má věřit tomu co říká pánek? vždyť to je skvělý manipulátor a řečník táborový už z dob plyšáku. pro svoji přesvědčivost asi byl vybrán založit CvT s krytím humanitární neziskovka. Silně pochybuji že by tento projekt udržoval osobně po 20 LET jen z nějakého filantropského zanícení. Chapadle CvT jsou roztažena do celého téměř světa krom Ameriky. Pánové neblbněte mi hlavu že taková neziskovka může jet tak dlouho jen jako charita a sídlit na prestižní adrese v centru prahy když rozdávají jen šicí stroje a kozy. podobné to bylo s bílými přilbami v aleppu. taky pomahači a najednou se vypoařili jako pára nad hrncem. takže prosím pánkem štětinou a procházkovou se nezaštitujte, víme o nich svý.
      sw.

      Vymazat
    3. 19.04
      sem už raději nechoďte, máme z vás tak leda srandu. navíc když máte šéfa Jandu.. hahaha

      Vymazat
    4. "Člověk v tísni" je veřejně "spolufinancován" CIA stejně jako podobné organizace.
      Pavel p

      Vymazat
  20. K 19:04. Nikoliv vážený pracovníku cenzorního úřadu. Vy musíte dokázat, že mluví pravdu. Vy jste kancelář pro uvádění nepravostí na pravou míru. Tak každé své uvádění na pravou míru musíte pěkně zdokladovat.
    To byste si to chlapci sakra zjednodušovali, prostě si napsat ten a ten lže a hotovo, věřte a berte. Kdepak tak jednoduché to mít nebudete :-)
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni si to myslí. Že budou beztrestně ukazovat prstem. Kdo nám občanům zaručí, že těch dvacet "pravdomluvných" nebude ve skutečnosti banda profesionálních manipulátorů. Právě běží na tohle téma v televizi diskuse. Už tam řeší, že napadený se může třeba soudit. To určitě. Podle mého soudu v příštích volbách uspěje subjekt, kerý slíbí, že tenhle útvar rozpráší. J.B.

      Vymazat
    2. Jako první bod nám tento úřad vysvětlí, zda je opravdu bůh a nebo jsou to lži církve.

      Vymazat
    3. Ta Romancová v čele úřadu je velká chyba. Měl to dělat kardinál Vlk nebo kardinál Duka. Bylo by pak po problémech, jestli je bůh nebo je to jen hoax.

      Vymazat
  21. Proč se tady pořád dokola lže o té znásilněné holce. Kde jsou informace a zdroje. Kde je nějaké vyhlášení Lavrova k té události (pochybuji, nikdy se nevyjadřoval k nějaké nedořešené události). A kde je link a informace o průběhu a o kterém znásilnění se mluví, když se jich tam dějí desetitisíce.

    Je typu jedna babka povídala a budu tvářit důležitě a ty pitomci z davu mi to sežerou.

    OdpovědětVymazat
  22. 18.50 o "té znásilněné holce" to nebyl v pravém smyslu hoax, šlo o rozšíření jejího vlastního prvotního vyjádření o tom, co se jí stalo a vyjádření příbuzných, kterým se nelíbil postup policie.
    Faktický odlišný výklad události byl po tomto jejím prvotním vyjádření změněn samotnou dívkou při policejním výslechu a poté prezentován veřejnosti policií. tzn nejde o hoax, v tom smyslu, že by někdo záměrně vytvořil a šířil nepravdivou zprávu, ale o to, že byly zveřejněny dvě verze události jednou a tou samou osobou...

    OdpovědětVymazat
  23. Bublan je především starý senilní sklerotický dement.

    OdpovědětVymazat
  24. No vida, a je "vymalováno". Díky, že jste si dal tu práci to dohledat. Takových drastických příběhů pro zvýšení prodejnosti si bulvár navymýšlí tuny. To že hloupá holka zalže a někdo jí uvěří se stane. Viz Šabatová, která skočila na špek staré kometě, vydávající se za týranou holku.
    Podstata je v tom, že soudný člověk si to umí srovnat, a nedělá z toho bezpečnosatní riziko a ohrožení státu. Ledaže by se to někomu hodilo pro hledání důvodů opět, časem, posílat nepohodlné lidi do kriminálu. J.B.

    OdpovědětVymazat
  25. Ta nešťastná dívka změnila svou výpověď až poté, co jí policajti lámali půl dne na služebně, neposkytia jí ani lékařskou pomoc a tutlalo se tutlalo. Oficiální verze zněla potom, že si děvče vše vymyslelo. Vždyť k tomu přece měli jí podepsanou výpověď, ne?

    OdpovědětVymazat
  26. a evangelický pastor. divnej stařík...

    OdpovědětVymazat
  27. No o tom to právě je, že jsou to stejné stopy a Tramp jasně řekl, že to byla v Americe CIA.

    OdpovědětVymazat
  28. Ano, Svět uvěřil Americe že Sadám vlastní zbraně hromadného ničení a tyto lži stály stovky tisíc životů v Iráku.

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ten úřad je jasným cenzorem už jen z toho důvodu, že bude hledat lži a propagandu pouze z druhé strany a zajisté se bude hodně snažit, aby se tam objevily i takové věci, které nepůjde nijak snadno prokázat(namátkou vzpomínám, jak banderovci pověsily tu těhotnou ženu a ještě nějakého muže někde na Donbasu a hned se vyrojily spekulace, že je to fake) z druhé strany, ale asi těžko ze své. Takže lži ČT a Radiožurnálu se tím budou jevit jako správné. Tak a to mi stačí. Ukrajina je toho všeho jasným příkladem.Tam proběhl jasný a nefalšovaný násilný převrat financovaný USA a EU a nám bylo sdělováno, že je to demokratická a nenásilná revoluce. .Takže cenzor nemusí pracovat zastaralýma metodama jako začerňováním či necháváním bílých míst a nebo zavíráním vládě a EU nepohodlných webů. Ty nakonec žijí především z reklam a to nejspíše pak půjde lépe zařídit, aby tam nikdo neinzeroval. Tak nějak se už zachoval V.K. ještě jako premiér, kdy se nepohodl s Kudláčkem, tehdy ještě vydavatelem Českého deníku. Bez reklamy to po nějakém čase Kudláček zabalil.

    OdpovědětVymazat
  30. Tak ten úřad je jasným cenzorem už jen z toho důvodu, že bude hledat lži a propagandu pouze z druhé strany a zajisté se bude hodně snažit, aby se tam objevily i takové věci, které nepůjde nijak snadno prokázat(namátkou vzpomínám, jak banderovci pověsily tu těhotnou ženu a ještě nějakého muže někde na Donbasu a hned se vyrojily spekulace, že je to fake) z druhé strany, ale asi těžko ze své. Takže lži ČT a Radiožurnálu se tím budou jevit jako správné. Tak a to mi stačí. Ukrajina je toho všeho jasným příkladem.Tam proběhl jasný a nefalšovaný násilný převrat financovaný USA a EU a nám bylo sdělováno, že je to demokratická a nenásilná revoluce. .Takže cenzor nemusí pracovat zastaralýma metodama jako začerňováním či necháváním bílých míst a nebo zavíráním vládě a EU nepohodlných webů. Ty nakonec žijí především z reklam a to nejspíše pak půjde lépe zařídit, aby tam nikdo neinzeroval. Tak nějak se už zachoval V.K. ještě jako premiér, kdy se nepohodl s Kudláčkem, tehdy ještě vydavatelem Českého deníku. Bez reklamy to po nějakém čase Kudláček zabalil.

    OdpovědětVymazat
  31. Zase velká úroda manipulátorů.
    A z 17:37,17:45 h - ventiluje osobní zášť, A z 17:52 h je stejný jako A z 3.1.- 17:34 h,
    který ve své odpovědi na repliku A z 17:14 naprosto přesně ukazuje z čí stáje pochází.
    Takovou směs myšlení, odtrženého od reality života a "misionářského zapálení" pro "správnou věc", v současnosti produkuje pouze jedna země a její pohůnci...
    Pro ilustraci cituji :"...státní moc vydává nějaké svoje zprávy a prohlášení, obvykle o své činnosti...
    Zprávy, o kterých je tady řeč .... vytváří skrytě naprosto jiní lidé. Věřím tomu, že mnohdy v nějakém zájmu... Naše státní moc nemá nic společného s falešnými informacemi, které si můžeš přečíst na řadě webů - seznamy těch webů určitě najdeš...." - konec citace.
    Ale pozor, nastupují nové "těžké váhy" našeho "Úřadu Pravdy", které zastupuje svým hlavním příspěvkem a "lobovacím" odkazem http://www.stopfake.org/cz/2016/12/ A z 3.1.- 16:40 h!
    Zjevně propojený s českou mutací "ukrajinského" webu, okamžitě fungujícího již od "Majdanu", financovaného "nevládkami", který přímo názorně předvádí, jak je možné polopravd využít ke lhaní.
    Inu, ne nadarmo vzniklo na Ukrajině s "předstihem" "Ministerstvo pravdy", jehož "techniky" na pokyn, ne jen Bruselu, teď Chovanec zavádí u nás ...
    Příklad práce s polopravdami je jasný na první pohled např. v :
    http://www.stopfake.org/cz/fake-obse-potvrdila-absenci-ruskych-vojsk-na-donbasu/
    http://www.stopfake.org/cz/rusky-sputnik-tvrdi-ze-zivot-na-ukrajine-je-horsi-nez-kdy-driv/
    Jinde je to již hůř odhalitelné bez potřebné informace, že se "vzájemně" odkazují na jiné "objektivní weby", ale ve skutečnosti z jedné "stáje".
    Je též úsměvné sledovat, jak nás učí rozpoznávat nepravdivé informace : už je to spíš groteska, když zloděj neustále volá, "chyťte zloděje!" ..
    Pavel p

    OdpovědětVymazat
  32. Popisovat tu zvláštní sortu lidí, co jsou vždy na správné straně, správně se angažují a neomylné bojují za dobro pro tu správnou, momentálně vládnoucí kliku, jde těžko. Je s podivem, jak jsou vždy přesvědčeni, že jsou to právě oni, kdo třímá prapor pokroku. A tak se za války spojí s nacisty, pilně udávají vlastence a židy, aby se jich ve jménu budoucího blaha nacistické Německo s konečnou platností zbavilo. S blížícím se koncem války, když vidí, že jim teče do bot, přešaltují. Po posledním výstřelu jejich hrdinství spočívá v "odhalování " nepřátel vlasti, udavačů a spolupracovníků SS. Jsou vypočítaví. Musí svou vinu svalit především na ty, kteří o jejich kolaboraci věděli. V tomto duchu se nesla padesátá léta, kdy se bývalí náckové, kryjící se členstvím v KSČ, zbavovali při politických procesech všech, kteří by je mohli ohrozit. Začalo komunistické blouznění a oblbování. Kdo nejde s námi, jde proti nám. Grázlové měli plnou hubu bolševických frází. Věděli proč. Jejich fanatismus byl účelově předstíraný. Padesátá léta byla volným pokračováním Hitlerova Německa. Provolávání "Ať žije Sovětský svaz!" bylo pro mnohé pouhou omluvenkou za hříchy, jichž se dopustili za Třetí říše. Tím měli svůj kádrový profil vyřešený. Co čert nechtěl, přišel "osmašedesátý" a větrné korouhvičky byly s rozhodováním jak se zachovat ve vákuu. Nevěděly, co si počít. I zvolily přístup laskavých lidumilů a zmírnily cenzůru. (Svobodná Evropa byla ale po celou dobu "Pražského jara" rušená). Přetvářka za dobré, laskavé strejce se jim však nevyplatila. Riskovali kariéru a peníze. Mnozí opět prozřeli a mnozí opět vstupovali do strany očištěné od ztroskotanců a renegátů. A zase se tato sorta lidí měla dobře. Lidé, kteří režim pozlobili byli postříkáni vodními děly, odvezeni v "antonech" na policii a skončili ve vyšetřovací vazbě. Ti, kteří to měli na svědomí, prohlubovali přátelství a skláněli hold velkému Leonidovi. A byli na koni. Čas však oponou trhnul a cinkalo se klíči. Kdo by se opět nedral k moci...? No přece ti, kdo už tu moc měli. Stačilo se pevně semknout s davy a hlásat, jak to všechno bude od teďka skvělé. LId demonstruje, je třeba rozkrást co se dá, a ještě se tvářit jako spasitelé. Tentokkrát ti praví a nefalšovaní. Přehodí se výhybka z východu na západ a jede se dál. Pochopitelně podle not "bývalých" aparátčíků. A už tu máme nerozborné přátelství, tentokrát s USA, opět tu máme bratříčkování, tentokrát s našimi "opravdovými osvoboditeli" My vám dáme, holenkové, abyste nám měli za zlé naše vřelé vztahy k NATO a USA. Rovnice zní: Čím více jsem škodil za komunistů, čím více jsem se angažoval v novém režimu, tím spíše musím tlačit na pilu a obdivovat a vychvalovat svoje chlebodárce, (pro většinu národa novou okupační moc). A tak ti, co jsou na správné straně za každého režimu, opět rozhodují o tom, co si máme myslet. Takže se nic nezměnilo. Říká se tomu z bláta do louže. Čím víc někdo z této podivné suity nenávidí Putina, tím více byl angažován v komunistickém systému. Udavač a grázl se totiž hodí všem. HItlerem počínaje a Obamou konče. ...Mějte se hezky


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi pěkně a výstižně napsáno.

      Vymazat
    2. 8:58-dost lidí se v tom pozná ale "nezakejhaj", aby se neprozradili. Až budeme mít všichni čipy na zadku se "záznamem" života...i když přepsat se dá i to. Tak se aspoň u politiků spolehněme na vlastní paměť a Net, který je velký pomocník.

      Vymazat
    3. Tak toto jste pane opravdu vystihl a napsal skvěle.

      Vymazat
  33. pro 19:37
    Lavrov naletěl na tuto vymyšlenou a falešnou zprávu (ohledně té znásilněné ruské holky v Německu) i s ušima. Śtrejda google najde články , které to popisují - např: http://zpravy.idnes.cz/nemecko-rusko-znasilnena-skolacka-lisa-dezinformacni-kampan-pr9-/zahranicni.aspx?c=A160128_165858_zahranicni_aha
    a tady shodný popis reakce Lavrpova na ruském Sputniku, tomu určitě budeš věřit: https://cz.sputniknews.com/politika/201601282233575-lavrov-odpoved-vyzva-steinmeier-tema-migranti/

    OdpovědětVymazat
  34. Svatá pravda! Tak se stalo a jedeme a křičíme do všech stran...Kdo nekřičí, není Čech!

    OdpovědětVymazat
  35. K A z 4.1.v 10:19h:
    Pro Vás asi i "strejda google" je příliš náročný!
    Přečtěte si ještě jednou DŮKLADNĚ Sputník a zjistíte, že Lavrov jako dokonalý profesionál řekl k případu pouze dvě věci:
    1. Netutlejte vyšetřování trestných činů.
    2. Vyšetřujte poctivě a spravedlivě!
    A byl obviněn Němci ze zasahování do vnitřních záležitostí.
    Odkaz na "i-děs" nemá smysl komentovat.
    Jinak to vypadá, že to asi byla mediální past, do které se Rusové měli chytit.
    (Ty pasti jsou na ně pravidelně nastražované skrz spolupráci tajných služeb s "masmedii".)
    Pavel p

    OdpovědětVymazat

Reklama