Reklama

pátek 6. ledna 2017

Je nás většina! Měli bychom se podle toho chovat. (Chováme se tak?)

Ivan David
6. 1. 2017  Vaše věc

To oni jsou v defenzivě, oni trpí úzkostí. Jejich triumfalismus je pryč. Oni cítí, že havlistická bezvýhradná podpora amerických zájmů kdekoliv na světě je menšinová. Nechtějí být identifikováni jako kůl v plotě. Stále ještě mají značný, možná rozhodující podíl na moci. Mají v ruce silové struktury a média, tajné služby a všechny informace. Vědí, že pokud bude existovat alternativa, nemusí to stačit. Nemohou si dovolit demokracii, jak otevřeně přiznal minulý týden řecký premiér. Potřebují vyprovokovat konflikt, aby mohli uplatnit sílu, jinak by ji mohli ztratit.

Oni stojí a padají s podporou hlavních světových korporací, které ovládají Spojené státy a na nich závislé části světa. Pokud „je“ nepřestaneme podporovat směřujeme do dobrovolného otroctví, jak ji v knize z roku 1549 „Rozprava o dobrovolném otroctví“ popsal Étienne de la Boétie. Stále jim totiž umožňujeme, aby si brali to, co jim nenáleží. Vládnou nám, protože je platíme a platíme je, protože nám vládnou.

My jsme proti úpadku společnosti, na kterém oni pracují


Kdo jsme my? My jsme ti, kteří nechtějí další úpadek společnosti v níž žijí – v euroatlantické oblasti. Jsme těmi 90% Evropanů a Severoameričanů (Australanů, atd…), kteří nechtějí další úpadek a růst sociální patologie- kriminality, bídy, vyloučených lokalit, nezaměstnanosti, bezdomovectví, další úpadek kultury, vzdělanosti a sociální koheze. Nechceme růst vykořeněnosti a import problémů, které „naše“ kultura vytvořila v arabských zemích, Africe a jinde - ve formě přistěhovalectví zoufalců, kteří se nám nechtějí přizpůsobovat, ale žádají, abychom se přizpůsobili my. Navíc odchod těch, kteří jsou schopni odejít nevratně poškodí situaci těch, kteří odejít nemohou, tak, jak to způsobovala velká emigrace vždycky. Proto musí pomoc směřovat do míst, ze kterých vyhání lidi bída, ne tam, kam bída přichází.

Ne všichni z oněch 90% si uvědomují své zájmy, někteří podléhají mediální manipulaci, ale jejich podíl se snižuje. Proto oni útočí na každého, kdo jim není zcela po vůli. Už nebudou chtít riskovat přímou volbu prezidenta. Chápou, že přecenili potenciál mediální manipulace v současné ČR, kde mnoho lidí získalo zkušenosti a ztratilo bezvýhradnou důvěru v mainstreamová média. Zesílení mediální manipulace pro ně může být riskantní, ale oni musejí jít touto cestou, protože „majdan“, „barevné revoluce“ a „arabská jara“ jsou ve středovýchodní Evropě nereálná stejně jako vojenská intervence.

Omezená volba zbraní


Je důležité rozbíjet mediální manipulaci zprostředkováváním informací nezávislých na mainstreamových médiích. Samozřejmě, že na nás budou útočit a už tak činí. Z toho důvodu by bylo zásadní chybou chovat se jako v ilegalitě. Musíme odmítnout snahu „ilegalizovat“ internet. Proto je nepochopitelné doporučení odborníka, aby všichni čtenáři nemainstreamových webů byli anonymní (zde). Pokud se většina bude bát, zase prohraje.

Prezident Zeman není mluvčím Kremlu, jak tvrdí The Washington Post, protože ze zásady není mluvčím nikoho. Je sice liberál, ale pracuje, při vědomí, že politika je uměním možného, víc pro nás, než pro ně. Proto nebylo dost těch, kteří „volili Karla“. Hrozí jim ztráta moci. Právě proto byli havlisté Schwarzennberg, Štětina, Bursík, Pánek, a spol. před rokem v Kyjevě žehnat Majdanu. Musíme jim dát najevo, že nemají žádné právo mluvit našim jménem.

Oni mají dvě možnosti. Buď přikrčeně pozorovat, jak ztrácejí pozice, nebo troubit do útoku. Washington prostřednictvím The Washington Post a velvyslance Andrew Shapiro „vyjadřuje znepokojení“, ale český občan ho zjevně nesdílí. Nepomohlo ani odhalení karikatury Václava Havla v Kapitolu. Špatně vyhodnotili svůj předchozí úspěch.

Každý režim, který nesplňuje očekávání je ohrožen. Může ovládat orgány státní moci, média a špehovat skoro každého, může skoro o každém vědět všechno a nakonec mu to může být k ničemu. Těžko si přivlastňovat stále víc z dostupných zdrojů a současně korumpovat většinu a udržet její spokojenost. Tam, kde rozdíl mezi realitou a jejím mediálním obrazem je příliš velký, nepomůže ani propaganda. Jak se říkalo: Lid buduje a lidi na to kašlou.

Klesající účinnost, rostoucí nervozita


V posledních letech a zejména měsících se vyhrocují konflikty a roste nervozita. Je reakcí na pokles autority čtvrtstoletí vládnoucí pravice s občas sekundující nebo přicmrdávající levicí. Pokles autority je reakcí na neuspokojivý stav věcí a málo nadějné vyhlídky. Malověrným se doporučuje myslet na chorál. Proto ten „Havel navždy“ a snaha víru v neviditelnou ruku trhu nahradit posilováním kostela a podporou církví. Lidé totiž méně zvoní klíči a mávají kartami a více přemýšlejí.

Karel Schwarzenberg nás letos potěšil svojí novoroční úvahou zde. Pochválil aktivitu USA, souzněl se stanovisky USA, opřel se do svého úspěšného prezidentského protikandidáta, postěžoval si, že česká média jsou v rukou českých oligarchů (ruce německých a rakouských oligarchů mu nevadily). Nakonec vyzývá lid k probuzení z iluzí. Ale už je pozdě. Lidé jsou velmi probuzení. Jím pochválení „demonstranti s červenými kartami“ to nevytrhnou. Je jich strašně málo. Přes veškerou snahu je účinek jeho výzvy nepatrný.

V každém režimu se najdou lidé ochotní demonstrovat mu podporu. Na Pražském hradě to byla vloni jen stovka aktivistů mávajících červenými kartami. Jejich vůdce pak dostal za odměnu příležitost ztrapnit se v České televizi. V roce 1940 volali členové Kuratoria na Pražském hradě směrem k prezidentu Háchovi vystaveném na balkóně: „Pane státní presidente, s Vámi nezabloudíme, s Vámi se nebojíme budoucnosti!“ Bylo jich také málo, ale režim to ocenil a jeho média to zveličila. Studentíci z Kuratoria a Hácha patřili ke stejnému režimu. Červenokaretníci zřejmě tak docela nepatří ke stejnému režimu jako přímo volený prezident Miloš Zeman.

Zase už směšní


V osmdesátých letech si při přenosu z prvomájové oslavy v Praze soudruh redaktor vytipoval na tribuně staršího muže s mávátkem a bezelstným výrazem ve vrásčité tváři: „Vy určitě pamatujete oslavy Prvního máje i za první republiky. Čím se liší oproti oslavám dnes?“ „Za první republiky, když jsme volali Ať žije KSČ!, tak nám hrozilo bití od policie. Dnes můžeme volat Ať žije KSČ! - A nic se nám nestane.“ Nic až na to, že si skoro všichni cosi pomyslí. Dnes mohou vyvolavači jiných hesel svobodně na Národní muzeum pověsit obrovitý portrét s nápisem „Havel navždy!“ Nic se jim nestane. Protože jsou anonymní.

Pravicový týdeník Týden sice snaživě informuje o znepokojení Washington Post z ohrožení výdobytků protikomunistických revolucí, ale čtenáři zřejmě už tak znepokojeni nejsou, neboť prvních pět nejoblíbenějších komentářů zde zastává následující názory - první: „dám Zemanovi hlas už pro jeho odvahu jít proti proudu a médiím“, druhý ironicky poznamenává: „Demokracie je ohrožena !!! Český prezident si dovoluje vyjádřit svůj názor.“ Třetí prostě hlásá: „Ať žije Zeman!!!!“, čtvrtý: „Zeman je pouze rozumný člověk, který pochopil, že ekonomická ani skutečná válka s Ruskem není v zájmu Evropy.“ Pátý: „Kdyby Zeman koukal USA ze zadku, tak mohl mít ve Washingtonu bustu.“

Není na co čekat


Na začátku devadesátých let se mluvilo o mlčící většině a spekulovalo se o jejích názorech. Pak už jsme si zvykli na mediální kampaně a po nich následující průzkumy veřejného mínění ověřující účinnost kampaní. Lidé mlčky čekali, co bude, až se vrátí majetky těm „odpovědně hospodařícím vlastníkům“, až se konečně všechno zprivatizuje, aby mohla začít fungovat neviditelná ruka trhu, až zahraniční investoři budou investovat, aby nám nezištně pomohli... A lidé přihlíželi masivnímu rozkrádání a privatizaci postupně všech veřejných služeb. A začali pozorovat jevy vyhodnotitelné jako důsledky moudrého vedení představitelů, zastupitelů, radních a představenstev. Pozorovali, jak mizí ohled na lidi a zájem opravdu řešit rostoucí problémy. Zavíraly se privatizované fabriky i „bolševické“ instituce založené za císaře pána.

Užitečných idiotů se nedostává. Budou oni víc investovat do jejich výroby nebo začnou se sankcemi proti všem jinak myslícím? V každém případě se nesmíme začít bát. Musíme začít pracovat na alternativě ke světu směřujícímu ke špatnému konci.

86 komentářů :

  1. Souhlas, nejdřív je třeba si udělat pořádek doma.

    OdpovědětSmazat
  2. Budeme bojovat proti ruské propagandě. Ono se dnes snadno odhalí, co je pravda a co je lež. Ta ruská propaganda je složitá, ono se často odhalí, že je založená na pravdě. To je pak nebezpečná. U Američanů je to trochu jinak, Daleko častěji než Rusové jsou Američani přistihováni a usvědčováni při lži. No prosím ať lžou, i to je součást propagandy. Ale oni lžou, překrucují a dezinformují tak okatě, hloupě až naivně, že to začíná být smutná fraška.Tady není opravdu proti čemu bojovat. Amerika ztrácí kredit a sní se vezou všichni ti její poskoci i u nás.Kdo dnes bere opravdu vážně občana Schwarzenberga, Kocába, Štětinu...(akorát lidi s.rou) a ti kteří jo, tak jim je přeju. Nejsem žádným příznivcem obou těchto kapitalistických a imperiálních mocností a bude li mi připisováno stranění Rusku nic s tím nenadělám. Je to můj pohled. A možná, že budu jeden z prvních, na kterého si posvítí ministerstvo ostudy... M.Radikowski

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Američani nezkoumají pravdu. Řídí se psychologickými studiemi, které radí, že rychle vyřčená lež má větší efekt, než pravda.

      Smazat
    2. 7:24 ono se dnes snadno odhalí,co je pravda a co lež?Myslíte,že co zde psáno-může ovládat orgány státní moci,média a špehovat skoro každého,může skoro o každém vědět všechno a nakonec mu to může být k ničemu - je toto pravda,nebo může to být lež.Dnešní IT se daji lehce zneužít.To si uvědomilo nejen Rusko,když použivá polopravdy a lži,např. jak Rossia Today k propagandě,múže to být nebezpečnější než tankové divize.To samé"soft power"neziskovky,proč asi do nichž RF mocně investuje a doma je likviduje.Kde hledat pravdu,když jako zde a vše" nezávislé" tvrdí,že hlavni proud-mainstream nám jen lže. Komu věřit,Wikileks jenž platí RF?

      Smazat
    3. Mainstream, ČT a ČRo lžou, cenzurují nevhodné informace a podporují protinárodní hajzlíky. To je fakt, s tím nic nenaděláte. Deně se o tom přesvědčujeme. JAké polopravdy používá Rusko? Jaké polopravdy či lži uveřejňuje Russia Today? Prosím , uveďte aspoň dva případy. Rusko neziskovky neničí, jen je nutí podle amerického zákona přiznat, že je platí cizina. To přece není likvidace. A moc jste mne rozesmál tou zjevnou hloupostí: takže bych rád,abyste uvedl aspoň dvě neziskovky, které platí Ruská federace či ruští soukromníci a které operují na našem území. MOc se těším na vaši odpověď. Taurus

      Smazat
    4. 17:49 informace v souvislosti s vypovězení hum. org. Člověk v tísni z východu Ukrajiny, Šimon Pánek má zkušenost s molotovo kokteilem,házel jej r.89 v Praze.Nebo,letadlo Bombardier ruské společnosti letící z Kuril na Sachalin bylo ohrožováno letadlem NATO a muselo jít na přistání.Stačí bejku?

      Smazat
    5. To si vymyslel Štětina nebo odbonrice na Kavkaz a přilehlé gubernie Petra Prochajda? Kde bereš takové pindy? Kde je otiskli, že na to musí být založen úřad?

      Smazat
    6. Člověk v tísni je chapadlo CIA, z Ukrjainy vyraženo za korupci, dvojí metr a vyzvědačství. V našich školách ohýbá mladé stromky, aby věděly, že mají volit toho lidumila Schwarzenberga. Člověk v tísni by měl být vypovězen i od nás.

      Smazat
  3. Nic ve zlém, ale i vy, pane Davide, jste svým dílem přispěl k současnému bordelu. I vy jste byl poslancem a dokonce i ministrem vlády. Tak že jako první, co bych od vás očekával, je alespoň náznak sebereflexe. Když už pro nic jiného, tak pro zpětné získání důvěry. Protože jak máme uvěřit, že tentokrát už doopravdy víte, jak dělat věci správně a nezištně?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. O tom, komu věřit a komu ne, se nedozvíme z toho, že se člověk začne rpětně obviňoivat a omlouvat - to jsou jen slova. Rozhodující je , jak kdo uvažuje, jak se chová dnes. Možnost alternativních informací a diskuzí s lidmi, kterým jde o dobrou věc - kdo nám dá víc? Zdena Radičová

      Smazat
    2. Re: (07:24):
      Nevzpomínám, pane Hricáku, že by Ivan David (jakožto ministr zdravotnictví) mohl být spojován s nějakými chybnými či skandálními rozhodnutími.
      Byl jedním s úspěšnějších ministrů Zemanovy vlády, která - jsouc na opratích opoziční smlouvy - dosáhla maxima možného. A která napomohla vyvést zemi z marasmu klausovské éry. Jistě mnoho věcí i neudělali, jak mohli, podle mého názoru je to však cena za to, že vedením resortů jsou dnes jmenováni lidé, kteří si teprve ve svých funkcích ujasňují, co a jak. Málokterý z nich do funkce ministra usedá po odpovídající předchozí praxi na resortu.
      Pokud máte pocit, že i dr. David má osobní spoluodpovědnost za dnešní "bordel", pak zkuste dopovědět, i proč?, co neudělal, jak měl či mohl.

      Smazat
    3. 9,30
      Pane Opluštile,
      Zemanovo vláda zprivatizovala náš bankovní sektor způsobem, jehož důsledky jsou dnes terčem kritiky. Právě banky vyvádějí desítky miliard korun ročně. Nevím, zda se podmínky jejich prodeje dodatečně neupravovaly. Pokud ne, byl jejich prodej od počátku špatně nastavený.

      Smazat
    4. To je možná pravda, ale pane Hricáku, co má MUDr. David společného s privatizací bank. David, pokud si dobře vzpomínám, musel z vlády odejít po silné skandalizační kampani, do které se zapojili i Dienstbierovi Mladí socani a která byla režírována proto, že David šlápl na kuří oko farmaceutické a lékárnické lobby. Taurus

      Smazat
    5. Pane Hricáre,rozhodně nemáte krátkou paměť ,tudíž si pamatujete,jak dlouho byl pan David ministrem a za jakých okolností byl odstaven.Tenkrát to byla senzace pro ovčany,kteří byli nezkušení,nechali si kálet na hlavu a za přispění nás všech jsme si nechali rozkrádat republiku a dali volné pole působnosti Havloidním stvůrám.A pan David se jim nehodil do krámu,jelikož toto nechtěl chápat!Tak ho zlikvidovali a zůstal mu cejch slabého ministra.Dnes je toto na denním pořádku,kolik se kde vystřídalo ministrů a my zase na to koukáme,nic neděláme a je to už pro nás nuda to sledovat a vyjadřovat se k tomuto cirkusu.Už jsme přivykli,nic nás nepřekvapí,maj nás dobře zmáknutý.Prostě jsme ovce a nepřekvapí nás humbuk kolem Sobotky,Babiše,Kalouska atd.Oni se navzájem mají rádi,vyjdou si vstříct.Prostě všichni rádi polévku,ale každý trochu jinou.

      Smazat
    6. Platí to klasické "Hic Rhodos, hic salta!" a "Panta rhei..."
      Je špatně se obracet zpět. Včera bylo včera a dnes je teď!!!

      Smazat
    7. 10,43 a 10,47
      Každý zákon, a ty privatizační nevyjímaje, někdo předkládá a parlament schvaluje. I když pan David nenavrhoval, byl při jejich schvalování. Když už jako nic jiného, tak jako řadový poslanec. Nevím. Buď byl tenkrát umlčen, nebo prostě nic nenamítal. Pokud platí druhá varianta, nese svůj dílek viny na současném stavu, který je rozhodně větší, než třeba u tehdejších voličů ČSSD. Volič i poslanec se rozhoduje na základě informací, ke kterým má přístup. Ty poslancovo musejí být už z logiky věci podstatně širší, než ty voličovo.
      Pokud se tenkrát ČSSD rozhodla na základě něčeho, měli by její členové přiznat alespoň dílčí odpovědnost. I když v tom nemusel být zlý úmysl, ale pouze neznalost, nebo špatný odhad věcí budoucích.

      Smazat
    8. Hricáku, vy jste mi roztomilé přiblblo. Sám jste nikdy nic neudělal, nikdy jste se veřejně neozval, nikdy jste proti ničemu neprotestoval, ale tady máte na Davida keců jako koza chcaní. Že se nestydíte!

      Smazat
    9. Po bitvě každý hricák generálem! Taurus

      Smazat
    10. Ještě mne napadla jedna věc. Víte, věci, ani lidi nesmíme vnímat černobíle. To, že někdo prezentuje názory, s jejichž většinou souhlasím ještě nemusí znamenat, že vše co řekne, nebo udělá musí být dobré. Možná je to ještě pozůstatek socialismu, kdy většina lidí vnímala svět dvoubarevně. Tady jsme my (já) a tam jsou oni (komunisté).
      Zemana jsem volil, ale to ještě neznamená, že k němu nemám výhrady. Ke škodě nás všech si jeho odpůrci všímají nepodstatných detailů, ale z mého pohledu podstatné věci nechávají bez povšimnutí. Nevidím rozhodně osobu současného prezidenta, jako čistě bílou.

      Smazat
    11. 12,55
      A za co se mám stydět? Za to, že jsem se při volbách, tak jako téměř všichni, mohl rozhodovat jenom na základě dostupných informací?
      V životě jsem toho posral poměrně dost. Ale pokud jsem se chtěl pro příště stejných chyb vyvarovat, musel jsem si je nejdříve přiznat.
      Z úst nejednoho politika dnes slyším, co se dnes děje špatně. Ale ani slovo o tom, co jsem posral sám. Jsou všichni ti bývalí politici doopravdy tak dokonalí? Páně Davida nevyjímaje?

      Smazat
    12. David na ministerstvu nic neposral. Oni, protože se ho báli, posrali jeho!!!

      Smazat
    13. Celá ČSSD je silně polarizovaná. A to až do té míry, že nevytváří frakce, ale frakcí se stává pomalu každý jeden poslanec.

      p. David poměrně dlouho, nejenom dnes, ale ještě jako člen ČSSD upozorňoval na problémy společnosti. Ostatně, částečně ty důsledky "všeho možného" může vidět přímo v zaměstnání.

      Možná to pomůže, možná ne. Příští vláda, pokud ji bude záležet na udržení státu, bude mít mnoho co napravovat. V rvní řadě zrušit veškeré zákony, umožňující dvojí právní výklad, zamezit korupci, minimalizovat odvod kapitálu ze státu a zabezpečit zisk PŘÍMO ODKUPEM AKCIÍ PODNIKŮ, PATŘÍCÍCH VEŘEJNÉ SPRÁVĚ. Konkrétně třeba voda, že.

      Na Slovensku odkoupili plynárny a EK, EP ani nepípl. Vykopli RegioJet, ne přímo, ale jinou cestou. Vývoz kapitálu ohrožuje stát přímo. Veřejný sektor má patřit státu, ale se schopnou odbornou vládou. Ne šumařům.

      ČSSD bohužel toho není schopna, tak dlouho v křeslech, už tam mají svůj ďůlek a nechce se jim vstát a jít.

      Smazat
    14. Doktor David se s námi aspoň občas baví, což by nedokázal téměř nikdo z ČSSD. Jako mnoho dalších celkem bez překážek za komunistů vystudoval. Ze zaměstnání se dostal dokonce služebně do SSSR. Na západ necestovali ani komunisté s výjimkou Klause a Dlouhého z protekčních komunistických rodin. V každém režimu chybí míst, na kterých lze rozhodovat o druhých. Ani komunisté nepovyšovali každého. Pracoval jsem v ústavu, kde se o jeden stupínek výše dostal ten, kdo bez problémů získal vědeckou hodnost. Pochopitelně tehdy byly zástupy těch, kteří věřili ve svou předurčenost ke kariéře, kterou jim zlí komunisté odpírali. Tehdy se šířilo, že někdo nemůže a vinu na tom nesou komunisté. Přišel převrat a s ním čistky, které nespokojenci tohoto druhu okamžitě bezohledně využili. Někdo by čekal, že u nás vznikne lavina patentů a objevů a poskočíme znatelně o kus dopředu. Nic takového se nekonalo, vraceli jsme se zpátky a rozbíjeli i to, co bylo dobré a pokrok. Jen se potvrdilo, že komunisté konali správně, když provozovali kádrovou politiku podle skutečných pracovních zásluh. Dejme tomu, že u doktora Davida došlo skutečně k jeho nedocenění. On však v sobě objevil takovou utajenou intelektuální sílu, že vzal místo ministra, i když jeho zkušenosti s řízením zdravotnictví byly pochybné. Nebyl to případ zloděje. Protože ho celkem snadno vyšachovali, na funkci ministra neměl. Sám si musí uvědomit, že tady žili lidé, kteří by jeho funkci zvládli. Měli nevýhodu, že byli v komunistické straně. Sociální demokraté antikomunistické hysterii nahrávali. Charakterově nejhorší komunisty vtáhli do svoje strany. S celým tehdejším chaosem by se měl doktor David vyrovnat. Nečeká se sebekritika, ale poučení pro jiné. Převrat pro mnoho lidí byl koncem kariéry a museli dožít náhradním způsobem. Ani Zeman není bez viny. Za totality se může vykázat jedním vylhaným článkem a po převratu řadou stupidních hospodářských rozhodnutí.

      Smazat
  4. Stokrát opakovaná pravda se stává taky lží, protože negace negace plodí zase negaci.
    Několik samozvanců a ztroskotanců některým dobře situovaným normalizačním kádrům zajistilo bezva živobytí. Když vidím dnes například agitační filmové týdeníky z oněch dob, některá jména tvoří základ úspěchu jejich potomků. Bez členství v KSČ a pořádné aktivní činnosti rodičů by se nedostali ani na vysokou školu. To jsou ty parradoxy.
    Pravdu tvoří vítězové.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Moji rodiče komunisty nebyli. Označil by je za vlažně věřící. Otec za první republiky byl často bez práce. Za komunistů dostal jedinou výhodu, mohl pracovat. Já osobně jsem dostal bezplatně velmi kvalitní vzdělání a možnost uplatnit se nejen doma, ale i v zahraničí. Bohužel v důsledku politických čistek za plyšáku jsem začal pracovat především pro sebe.

      Ruda lže nebo byl celoživotním lenochem.

      Smazat
    2. 7:25
      Vážený pane nebo paní , plácáte nesmysly. Mnoho
      lidí nemohlo studovat protože na to nemněli. Jako
      např. Váš idol V.Havel, jeho bratr bez problémů
      vystudoval. Dnešní doba je taková, že školy jsou přeplněny blci kteří na studia mají. Ale
      ani tři a více doktorátů z nich neudělají rozumné lidi ale pouze povl.
      Václav

      Smazat
    3. Vysoké vzdělání není znakem vysoké inteligence.

      Smazat
    4. Z mých spolužáků na gymnáziu jsme šli skoro všichni studovat VŠ. Nevím o tom, že by někdo byl v té době straníkem, z vedlejší třídy to bylo podobné, tam byli dva nebo možná tři kandidáti.ZR

      Smazat
    5. "Stokrát opakovaná pravda se stává taky lží, protože negace negace plodí zase negaci." - Negace negace tedy plodí negaci, čili minus krát minus má výsledek záporný (minus)?! To je výsledek maturit bez matematiky!!! O5 se potvrzuje, jak rádi škrholové poučují. Kdo takové znáte, střílejte je mazlavým mejdlem, nebo lejnem stejné konzistence. sck

      Smazat
    6. I já se přidám. Byli jsme tři sourozenci, z rodiny nikdo v KSČ a vystudovali jsme všichni tři. Ale je fakt, že už ten, kdo chtěl na střední musel vykazovat nadprůměrné výsledky na ZŠ.

      Smazat
    7. svatá pravda,nikdy jsem nezaznamenala,že kdo chtěl studovat,museli se rodiče angažovat,na základce jsme museli mít dobré známky,které čítaly pár dvojek,abychom se dostali na střední a tam se to ještě vyprofilovalo,někteří museli odejít a šli na učňák,vzdělání bylo na svvš skvělé,ne jak teď po vzoru USA,kde střední je na úrovni základní,jen v devítce třídní psal na každého žáka posudek,kde byly jen jeho vlastnosti a s ním musel souhlasit a rodiče také,tak ten co pořád mele,jak byl za socialismu utlačovaný musel vyvíjet nějakou protistátní činnost,nebo musel být kverulant od přírody

      Smazat
  5. muže pan napsat co vyštudyroval za vejšku humanitarni bombarder a jakym titulem se hrdě pišni a o těch študentech kdo brečel že je jich malo a že musime dohonit a dokonce předhonit koho aco to už si nepamatuji mi připomina činu za velkeho maa kdy předhonili svět ve vyrobě oceli a jako ti naši študenti taky stala za hovno a proč to si každy musi rozebrat sam a ja stale koumam proč to nevyřešila neviditelna hnata trhu dle našeho největšiho z největšich šlohpera klause

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No,to je ale čeština !!!

      Smazat
    2. A/. Politik lze.
      B/. Politik /kazdej/. pouziva lez jako nastroj moci.
      C/. Politik lze i kdyz nemusi.
      D/ Kdyz politik nelze , tak mlci.
      E/. Kazdej politik lze i sam sobe.
      F/. Bez politiku by lez asi zasla.
      G/. Kazdej politickej parazit se vyhne pravde, kde muze..
      H/.Kdyz politik nelze , ceka na nej rada neprijemnosti, nebo rakev.
      I/ Kazdej politik lze.

      Smazat
  6. Ruda 7.25: tak a ted tu o Karkulce.

    OdpovědětSmazat
  7. 8:12
    Humanitární bombarďák se celej svůj zbytečnej život jen flákal,chlastal,udával,obdivoval fašisty a na papír zvracel ty příšerný bláboly....proto ho vlastní matka nenáviděla!!!!

    OdpovědětSmazat
  8. Soudruh Ivan David opět jen zcela neškodně a zbytečně prdí do větru. Nemá odvahu nikde kandidovat za nějakou stranu ani založit vlastní. Protože ví, že by dopadl stejně jako například soudružka Švihlíková za Zemanovce nebo teď v senátních volbách soudruh Koller. A jeho prázdné žvásty o "většině" a "90%" by vzaly za své.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prdět do větru je ohleduplné vůči okolí. Rozhodně ohleduplnější, než smradit tady svými devótními úvahami a pomlouvat lidi, kteří NĚCO dělají. "Spadlo ti to"-říkal zupák Nárožný odvedenci Dlouhému, když mu shodil hranici dřeva. Dr.David vede např. NOVOU REPUBLIKU, ale vykládej to panským slouhům!

      Smazat
    2. 7:49 Soudruhu,pan MUDr.David již ze své profese ví,že proti hlupákům a ještě s mocí je těžké bojovat a vyvíjet energii je zbytečné!a není povahou Babiš nebo Sobotka a má v sobě pokoru a čest .Pokud jste citlivý pozorovatel a čtenář,velice rychle ohodnotíte ,zda má zapotřebí se opět etablovat do politiky,nebo ne.A vy,páni havloidní komunisté,doporučuji se slovem komunista, šetřit pro vaši partu.Vždyť jste tak jásali na Staromáku soudruhům na tribuně!Uvědomujete si to vůbec?Ne,jelikož na úvahy nemáte mozeček!

      Smazat
  9. 8:49
    Tebe by nechtěla za kandidáta ani ta smrdlavá havlobanderovská TROP09 v čele se zasloužilým všeumělcem feťákem Kraďouskem a padělaným kolaboranem Poserplínou!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To bude nějaká mejlka. Já se totiž vůbec nikam necpu, ty potrate opičí kurvy.

      Smazat
    2. 9:11
      Ty se cpeš pořád do popředí,to už je úděl neumětelů z lejnolahvárenský žumpy,Chujmere debiloviči!

      Smazat
    3. Copak to tu je? Dva další nadržení křivohubí kleptomani, huhňaví či dementní psychopati, vepřové držky, krysí tlamičky, rektoskopické hlavičky a šarlatáni se hrnou ke korytu ???
      Komunistický manifest to škromachů, ransdorfů, falmerů, žantovských, bartošů, matějků, švihlíků, krejčíků, kellerů, falbrů, foldynů, velebů, uhlů, dienstbierů, marxových, šabatových, konečných, křečků, paroubků, stropnických, vyvadilů, rychetských, pitomiů, mamulů, středulů, humlů, zhovadilů a jiných žvanilů: Stát ať všechno poskytne na úkor těch produktivních, včetně alimentů. Souložit, kouřit a chlastat budeme už sami. Natisknout peníze a rozdat mávátka !!! Se Sovětským Svazem na věčné časy !!!
      Už není co znárodňovat, arizovat, ani rozkulačovat, privatizovat, vyvlastňovat, tunelovat či jinak uloupit. Budou už jenom zaslouženě „rýt držkou v zemi“, leniví, nepoučitelní a stádovití lumpenproletáři, státní zaměstnanci, parazitičtí komunističtí a postkomunističtí korytáři, estébáci, odboráři a další lemplovští kleptopracující, jakož i stejně parazitičtí, zamindrákovaní, práce neschopní eurobijci, exhibicionističtí neschopní, závistiví i zhulení pisálkové, buranští a lůze se podbízející režiséři, neschopní si ani společný kibuc či firmu založit, kde by se vlastníma rukama uživili, natož aby někoho dalšího zaměstnali. Ani Putin je živit nebude. Stejně tak nezodpovědné matky "samoživitelky", plodící stejné parazity. Bohužel na to doplatí právě ti pracovití, kteří nedobrovolně přispívají na množení této vrstvy. Řešením je pouze adopce do ještě přežívajících normálních rodin. Vyměnit uprchlíky za bolševiky (kus za kus).

      Smazat
    4. To už máti mi říkala jak jsen byl malý, čím víc budeš do hovna rýpat, tim více bude smrdět.
      Lada

      Smazat
    5. Jo - to slíbené řešení na konci - sorry, zapomněl jsem. Tu je! - https://www.youtube.com/watch?v=aGKa8m7i9pY

      Smazat
    6. Pro 9:37
      Při volbě prezidenta nebyl M. Zeman původně mým kandidátem. Hlas jsem mu hodila až v druhém kole, kdy mi můj rozum velel, abych to učinila. Když ale dnes čtu příspěvky typu 9:37, jsem šťastná, že jsem patřila k oné "chátře", které tam Zemana dokutálela. Jediným kreditem oněch VIP , kteří nás takto nazývají, je jejich vysoké mínění o sobě samých. Ale bacha, jak známo pýcha předchází pád! A až budete padat, nečekejte od chátry slitování! Nezasloužíte si ho!!! VK

      Smazat
    7. Nešťastný člověče, co Tě tolik trápí, že kolem sebe tlučeš hlava nehlava? Uklidni se, můj milý, patříš přece mezi elitu, mezi vyvolené. Není se tedy čeho bát.Však Tvoji kmotři Tě přivinou, bude-li třeba. S naprostým pochopením Tvoje spoluobčanka VK

      Smazat
    8. Ovšem ten Pauk tohle má jen jako omáčku okolo jakéhosi "geniálního" návrhu změny volebního systému, kterému moc nerozumím a je to asi kravina. Proto musím z jeho textů pečlivě odstraňovat poznámky o odkazech na řešení a když to občas zapomenu udělat,musím si pak vypomoci oslím můstkem a hodím odkaz na Pochod padlých revolucionářů jako že komárům zahrajem! To je už má licence:))) Dobrý ne?

      Smazat
    9. Pauk ze kterého to kopčím abys nasral místní komouše! Chycht! Počti si v originále - https://plus.google.com/106524510798871740140

      Smazat
    10. Kurva komoušská židácká zkurvená tu zas maže jak v nějakým bordelu! Počkej kurvo mizerná,já t dám! O to víc sem budu kopčit prasárny ještě horší! Tady to tu zkurvenej hajzle židáckej bude samej Hitler! A Putler - Chachá!!

      Smazat
    11. Takže znova - pro 12:47 - je to taková sranda! Kopčím to od toho Pauka, kterej to ale tam má z výše uvedených jiných pohnutek jako omáčku k jakési "reformě" či co. Já to používám čistě k pobavení a na truc xindloj Dvořáků a jeho cenzůře! Ta kurva bolšánská si asi myslí a jeho parta rudejch buziků, že tu zas jednou v téhle zemi budu dělat cenzory a diktovat kdo si má co myslet a psát! Nasrat!

      Smazat
    12. Ale teď k podstatě. Co tyhle kurvy cenzurují? Sprosté slova? Hovno! Názory! Třeba tento - zcela legitimní:

      Davidovy kecy typu - cituji: "... odmítáme úpadek a růst sociální patologie- kriminality, bídy, vyloučených lokalit, nezaměstnanosti, bezdomovectví, další úpadek kultury, vzdělanosti a sociální koheze. Nechceme růst vykořeněnosti a import problémů, které „naše“ kultura vytvořila v arabských zemích, Africe a jinde- ve formě přistěhovalectví zoufalců, kteří se nám nechtějí přizpůsobovat, ale žádají, abychom se přizpůsobili my" atd. jsou vcelku o ničem! Je jasné že odmítání nic není, neb dějiny tvoří a také píší pouze národy brutální vůle! Vůle prosadit se silou, ale také idejí, pro níž každý jeden člen národa bez váhání položí život! Naše rasa, národy jí tvořené, ztratily tuto schopnost a zdegenerovaly na roveň egalitářské konzumistické masy postrádající elementární vůli k moci a proto nemající naději na přežití! Čeká nás osud Říma! Budeme demontován a likvidováni barbary silné vůle k oběti a vládnutí! Od tohoto osudu nás po porážce v roce 1945 nemůže již nic odvrátit, i když si to neradi připouštíme a všelijak okecáváme ... Program není o tom, co odmítáme, na to sere pes, ale co chceme prosadit a co jsme ochotni pro to podstoupit! Každej bílej chce dnes hlavně klid a mír, aby mohl denně sledovat oblíbený seriály v televizi, navštěvovat v neděli s rodinou své oblíbené "nákupní centrum" a utrácet prašule za nesmysly a jednou za rok si vyjet do nějakýho toho letoviska, aby pak moh známým ukazovat fotky z dovolené! Ano - rád podepíše nějakou tu Davidovu petici co všecko "odmítáme", ale tím to končí! Kdyby mu řekli že je třeba vybudovat Árijskou říši a že za ní musí zabíjet a asi bude zabit, zděšeně uteče! (srovnej s Islámským státem).

      Smazat
    13. Tento názor nám říká, že dějiny jsou jaké jsou! Římané se taky odmítali vdát svýho zlata! Když na ně udeřil Germán Alarich a oblehl město, oni mu přišli zaplatit výkupný a on žádal víc! A tehdy se ho patriciové zeptali: "Co nám zbude?" A on odvětil: "Život!"
      A to jsme my! Jen přemejšlet jak se nějak levně vykoupit z průseru a hlavně nic neobětovat! Ideje které vedly naše předky v minulých staletích jsem vyměnili za konzum a "nové hodnoty" a te´d sehrozně divíme a "odmítáme"! A když to zformuluju, tak to nějakej komoušskej krypl třikrát po sobě smaže! Bezdůvodně! Tak nač sem David pak smolí ty žvásty! Když se bojí pravdy?

      Smazat
    14. oprava: vzdát ... jsme ...

      Smazat
    15. 13:28 tak jak se opakuje cyklus čtyř ročních období,tak se opakuje cyklický pohyb civilizace.Nacionalismus,internacionalismus,liberalismus,protekcionalismus.Od Číny,Persie,
      Řecka,Říma a celé Evropy,Ameriky zpět do Číny.Ibn Chaldun.

      Smazat
    16. 14:39 - to je právě strnulá orientální stagnující filosofie, tak odlišná od té naší západní dynamiky, která nás přivedla na vrchol - tedy ke zrodu civilizace! Je pravdou, že např. Arabové ukradli spoustu antických znalostí a vzali si je sebou, aby je mohli jako vydávat za "arabské". Ovšem arabskýho na nich nebylo nic, i ten symbol "0" pochází z Indie od dávných bílých Árjů. V této schopnosti kopírovat a přejímat know-how se podobají Japoncům a Korejcům. Ovšem skutečně něco rozvíjet nedokážou. Nahromadit horu kamení umí kdejaký hovado i ve zvířecí říši. Čínské stavby zůstaly tisíce let ve stejném slohu, střelný prach sice vyrobili, ale použít ho smysluplně nedovedli, do Afriky dopluli s obří flotilou, ale krom žirafy pro císařskou zoo tam nic nezískali a ani nezanechali! Když kamkoliv přišel bílý muž, vznikl nový stát! Minimálně tvořený první pevností s posádkou. I proto osídlil Ameriku, Austráli a doby všechny nejvyšší hory světadílů! Tenzingovy předci žili pod Mount Everestem tisíce let a vylézt nahoru nedokázali. Báli se "zlých duchů" hory. Musel přijet bílý muž z dalek Austrálie britské entity, aby tuto horu pokořil. To samé se stalo se zemskými póly! Bílý muž sestoupil na dno oceánských hlubin a prošel se po Měsíci, vynalezl penicilin i vodíkovou bombu! Jeho jedinou chybou bylo, že nebyl dost ostražitý - https://www.youtube.com/watch?v=5Nh-qvN_Vmo

      Smazat
  10. Na otázku z titulku, zda-li se tak i chováme, lze odpovědět snadno.
    Ano, chováme se přesně tak, jak si přeje ta skutečná menšina.
    Dovolujeme si přehlížet nutnost mít smysluplný (komplexní) politický program, který by většinu lidu obecného sjednotil, artikuloval jeho zájmy a který by ukázal, jak a s kým a s jakou prioritou tyto zájmy naplňovat.
    Je nás většina a nechali jsme ze sebe udělat menšinu ( či mnoho menšin). Panující menšina nás cíleně rozdělila, a nyní nerušeně vládne. Je to ale zákonitá daň za bezradnost či bezstarostnost ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není divu že jste neúspěšní.
      Namlouváte si zjevné nesmysly jako "je nás většina", vaše neúspěchy zásadně svádíte na jiné, viz "panující menšina nás cíleně rozdělila" atd.
      S tímto přístupem a stylem uvažování to dotáhnete leda do prdele. Takže jen houšť a větší kapky.

      Smazat
    2. Re: (09:23):
      Vy snad ani nečtete! Nebo psanému nerozumíte!?
      Abyste se zde mohl vyslepičit se svým přezíravým odsudkem ...

      Smazat















































    3. A ještě jedno pořekadlo velice staré, ale dodnes platné. Prázdné sudy nejvíc duní.

      Smazat
  11. tak kdyby bylo nejhůř:
    http://mozektevidi.cz/jak-skryt-ip-adresu-zde-je-navod/

    OdpovědětSmazat
  12. % národa udělejte stranu a pokuste se docílit, aby Davide - jsiu to žvásty. Malý příklad - vadí Ti, že jsou u nás korporace ? OK, vezmi svých 90% národa se stejným názorem a zkuste vyhrát volby a docilte , aby korporace - naši největší zaměstnavatelé v republice, největší plátci daní do státní kasy - od nás odešly.
    A takhle bych mohl pokračovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. oprava , znovu: Davide - jsou to žvásty. Malý příklad - vadí Ti, že jsou u nás korporace ? OK, vezmi svých 90% národa se stejným názorem a zkuste vyhrát volby a docilte , aby korporace - naši největší zaměstnavatelé v republice, největší plátci daní do státní kasy - od nás odešly.
      A takhle bych mohl pokračovat.

      Smazat
    2. 9:21
      Ty jsi zajisté stejně pracující inteligent jako byl ten zrzavej zmetek,kterej se bál práce stejně jako cigán...??!

      Smazat
    3. 09:25 pokud to má být Tvoje odpověď, tak super. Jsem vyargumentován.
      Je to tady s váma skutečně legrace.

      Smazat
    4. 9:21 - skurvený Čechomužici se svým zdegenerovaným naruby myslícím poloopičím mozkem, zase zkoušíte nadávat do lejnolahvárniků těm, kteří pijí pravý francouzský pětihvězdičový koňak (někdy i s věnováním francouzského prezidenta) a oslavovat lejnolahvárníky ze Sibíře chlastající pěnu do koupele! Páč kam já se v teplákách chodím vychcat, tam tebe vůbec nepustěj, nejen rudonosej holoprdelníku:)))

      Smazat
  13. 9:32
    Vždyť ty a podobný opěvovači ussackej agresorů a havlo-banderovský verbeže jste jen k smíchu a ve finále i u prdele všem normálním lidem,vy Jandovo eurohovnotový hlídací psi!;-))))

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:42 nejhorší je srážka s blbcem, raději se Ti vyhnu.

      Měj se, můžeš onanovat dál ve své bublině.

      Smazat
    2. 9:49
      Nápodobně!!!!
      A hlavně až budeš stát před obrazama čokovopice z Fuckingtownu a zrzavýho udavače nezapomeň si u honění vzít růžové šatičky a pustit ussackou hymnu.....pak budeš celej Edgar Hoover !!!!:-)))/)

      Smazat
  14. Vážení komentátoři,
    místo vašich vulgárních vyjádření ohledně článku pana Davida si raději přečtěte nejdůležitější zprávu dnešního dne: https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/nasli-jsme-malem-zapomenuty-havluv-podpis-zmizel-v-jeho-oblibene-hospode-8405. Těším se na vaše reakce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. CHa CHa CHa, tak jsem si to přečetla, vzpomíná si ještě někdo, jak plamenně hovořil Václa Hoven o kultu osobnosti? Vymyté mozky jim to ovšem pěkně papají a ještě si dají nášup, třeba o tom, jak je český národ závistivý, ksenofobní, fašistický, hloupý a nevím jaký ještě.

      Smazat
  15. K anonymovi z 9:16, naprosto s vámi souhlasím. To že ti údajně schopnější mají jiný názor se dá vysvětlit také tak, že jsou všeho schopní a po zádech té slušné většiny vyšplhají nahoru. To považují za důkaz svých schopností. Jen mě tudle zaujal citát, že lidé by měli žít podle svého svědomí. No jo s tím ale má zase problém ta menšina šplhající po zádech. Takže by to chtělo využít to že slušnejch lidí jí víc. Ale to by chtělo nesedět doma ale jít alespoň k volbám a volit ty co slibujím slušnost.

    OdpovědětSmazat
  16. Milý pane Davide, je to od Vás tak srozumitelně formulováno, že by to měl pochopit i retardovaný jedinec.Ovšem takový 9.12 má nadrnčenou odpověď na jakékoliv téma neustále stejnou, ta nenávist z toho textu odkapává jako hnis. Klidně se bude mýlit s USSA, než mít pravdu s Ruskem. Je to asi žák jiřiny Špiclové. Oni nechtějí ani pochopit, že to Vaše poselství je výhdnou cestou i pro něj.Stela

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co je na tom "srozumitelný"? Leda to zjevný donkichotství! Jako ty kecy typu - cituji: "... odmítáme úpadek a růst sociální patologie- kriminality, bídy, vyloučených lokalit, nezaměstnanosti, bezdomovectví, další úpadek kultury, vzdělanosti a sociální koheze. Nechceme růst vykořeněnosti a import problémů, které „naše“ kultura vytvořila v arabských zemích, Africe a jinde- ve formě přistěhovalectví zoufalců, kteří se nám nechtějí přizpůsobovat, ale žádají, abychom se přizpůsobili my" atd. jsou vcelku o ničem! Je jasné že odmítání nic není, neb dějiny tvoří a také píší pouze národy brutální vůle! Vůle prosadit se silou, ale také idejí, pro níž každý jeden člen národa bez váhání položí život! Naše rasa, národy jí tvořené, ztratily tuto schopnost a zdegenerovaly na roveň egalitářské konzumistické masy postrádající elementární vůli k moci a proto nemající naději na přežití! Čeká nás osud Říma! Budeme demontován a likvidováni barbary silné vůle k oběti a vládnutí! Od tohoto osudu nás po porážce v roce 1945 nemůže již nic odvrátit, i když si to neradi připouštíme a všelijak okecáváme ... Program není o tom, co odmítáme, na to sere pes, ale co chceme prosadit a co jsme ochotni pro to podstoupit! Každej bílej chce dnes hlavně klid a mír, aby mohl denně sledovat oblíbený seriály v televizi, navštěvovat v neděli s rodinou své oblíbené "nákupní centrum" a utrácet prašule za nesmysly a jednou za rok si vyjet do nějakýho toho letoviska, aby pak moh známým ukazovat fotky z dovolené! Ano - rád podepíše nějakou tu Davidovu petici co všecko "odmítáme", ale tím to končí! Kdyby mu řekli že je třeba vybudovat Árijskou říši a že za ní musí zabíjet a asi bude zabit, zděšeně uteče! (srovnej s Islámským státem).

      Smazat
  17. Můj otec říkával kapitalismus komunismu to je samý mus a hnus. Přesto že byl otec politický vězeň, neměl jsem za minulého režimu žádné velké problémy, odmaturoval jsem díky prospěchovému stipendiu a celý dlouhý život dodnes se mi dařilo a daří. Dík výchově od prarodičů jsem si udržel zdraví a smysl pro realitu. Dnes i když stále v 73 letech pracuji mi jde o budoucnost mých vnoučat. Je nutné přemlouvat voliče že musí jít k volbám a dát hlas těm co chtějí volební povinnost a řízení státu pomocí referend na všech úrovních. Demokracie je vůle většiny. MŠ.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Můj otec říkával to samé co váš. já jsem v důchodu a je mi 77 let. A tak mě napadlo,že by při volbách volily osobnosti a ne strany, které z naší země téměř banánovou republiku.

      Smazat
  18. Anonym z 9:11, 9:12 a 9:37 je už zřejmě pracovník nově vytvářeného ministerstva propagandy pod vedením pana Chovance pod záminkou boje proti propagaci terorismu a "nežádoucích dezinformací".

    OdpovědětSmazat
  19. "Je nás většina", ale přitom jsme každý sám. Staré socialistické hnutí mělo úspěch, protože byli všichni jedno a chtěli dobré pro všechny. Jak se začali ohlížet, každý na svoje osobní dobro a práva, šlo to do kopru. Jinými slovy: Individualizmus, jaký nám nabídla úchylná verze liberalizmu není slučitelný s přežitím.
    J. Hruška

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:20 no vy jste tedy pobavil: "Staré socialistické hnutí mělo úspěch, protože byli všichni jedno a chtěli dobré pro všechny."
      To mělo takový úspěch že nebyl v obchodech ani toaleťák a nakonec všechno zkrachovalo, pán si asi už raději nepamatuje.

      Smazat
    2. Ale pamatuju, milý vole. "Jak se začali ohlížet, každý na svoje osobní dobro a práva, šlo to do kopru".
      J. Hruška

      Smazat
  20. Vážený pane Davide, chci Vám touto cestou poděkovat nejen za tento vpravdě buditelský článek, ale i za vedení NR a vytváření prostoru pro všechny racionálně myslící autory, kteří zde publikují. Ano kdy jindy než dnes je na čase říkat pravdu tam, kde se lež skrývá za klišé o politické korektnosti, je na čase informovat o událostech o kterých politici a "politicky korektní" media mlčí, anebo je komentují podle zadání svých korporátních šéfů v pozadí, je na čase pojmenovat všechny ty metody technologie moci a ukázat na její "reprezentanty", ať jsou kdekoliv a vrátit pojmu demokracie jeho původní obsah

    OdpovědětSmazat
  21. Pane dr. Davide nick honolulu Vam dekuje za svobodny nazor a svobodna slova.
    Udrzet v platnosti prvni clanek konstituce je zaklad demokracie.

    Az hloupaci znici svobodny internet , tak my znicime je.
    Plany jsou jiz na svete a Trumpova revoluce ma stale vetsi mnozstvi schopnych stoupencu.
    Vyhravame ! Za 14 dni se president Trump ujima vlady a jeho lide jsou nasi nadeji.
    nick HONOLULU - OPTIMISTA !

    OdpovědětSmazat
  22. Svatopluk Čech

    Jsme slabí, malí — Dosti těchto řečí!
    Jen kdo tak zoufá, sláb a malý jest.
    Oč byla Hellas, byla Róma větší,
    než skrání nesmrtnou se dotkla hvězd?

    Jak směšné byly našich předků cepy,
    když celý svět se zdvihl proti nim,
    a hle! svět celý zdrtil vůdce slepý
    a Táboru se klonil věčný Řím.

    Jen v srdce zápal, chrabrost bohatýrů
    a budem vojsko netušených sil!
    Sláb jenom ten, kdo ztratil v sebe víru,
    a malým ten, kdo zná jen malý cíl.
    -------------

    OdpovědětSmazat
  23. Dovolil bych si poukazat , ze vetsinu v CR ma Merkel a Obama ,EU a NATO a jejich posluhove . Taktez ,ze jsme umlcovani a pravdive informace se zaviraji za mrize hladomorny.
    A ze nas dusi pomalu a jiste na sametovych a velmi spinavych hadrech...a z druhe strany topi v breckach uchylnych lzi.....

    OdpovědětSmazat
  24. Radim Valenčík:
    První krok je alespoň částečná shoda na programu, který:
    1. Vychází z identifikování příčin současných problémů.
    2. Obsahuje akční kroky obrany a nápravy, ale současně i dlouhodobou a realistickou vizi (reflexi doby, toho, o co jde).
    Pak lze jít dál.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.