Reklama

čtvrtek 5. ledna 2017

"Jednou nohou" jsou už v Evropě: Na Ukrajině se otevřeně požadovalo, aby byli Židé vyhnáni ze země

5. 1. 2017    zdroj
Ukrajina se již dlouhou dobu snaží dokázat, že "je Evropa". Zaostává však ve všech možných parametrech. Tu v ekonomice nedotahuje, tu to zpacká v politice. Ani bez víza, ani EU. Jediné, čím se Ukrajina podobá Evropě, je zjevná nepřízeň k Rusku. Ale i to nějak nesedí. Přespříliš všichni na jejich omezení kašlou. A začátkem roku provedli Ukrajinci skutek, který je buď zcela odklání od "evropské orientace", nebo je vhání přímo do srdce Evropy minulého století, do nacistického Německa.


Z prvního na druhého ledna se na Ukrajině konaly slavnostní průvody s pochodněmi. Akorát se tam nemluvilo o světle a dobru, jak tomu bývá všude jinde kolem nového roku. Nacistické šiky děsivě lomcovaly transparenty a skandovaly výhružná hesla. Na Ukrajině otevřeně provedli to, co si nikde jinde nedovolí. Nacisté křičeli "Юде геть!" (Židé ven!) Přičemž používali právě německou verzi slova Jude, charakteristickou pro hitlerovce.

Požadavek nacistů na vyhnání Židů ze země příliš silně připomíná minulé století v Německu.

Vždyť Hitler právě takovými hesly k sobě přitahoval příznivce. V každé jiné zemi by se úřady přinejmenším nastražily. Ve spořádané by bylo zahájeno vyšetřování nebo vůbec by tyto lidi odmetli ještě během pochodu. Ale Porošenko a spol mlčí. Co to vlastně znamená?

Vzniká dojem, že Kyjev kašle na evidentní nacistické nálady v zemi. V každém případě nikdo nedostává skutečné tresty dokonce ani za to, že mrzačí lidi. Jako by orgány "Nezávislé" také chtěly, aby "Jude" odešli. Zbývá jen počkat, kdy si Porošenko vypěstuje "kartáček" nad horním rtem.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

80 komentářů :

  1. To není možné!Náš pravdomluvný europoslanec
    Štětina by to určitě poznal a bojoval proti
    tomu,jako bojoval s komunisty a teď zase proti
    nim.Aby neměl tak fádní život.Která hovada ho
    mohla zvolit?Nemohou být svéprávní.
    Petr Majevský

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bývalý soudruh a nynější antisoudruh a kamarád fašistů z Kyjeva tuto verbež všemožně podporuje.Ostatně jinak by nebyl tzv.europoslanec.Hlavně když mu to přebohatě vynáší.

      Smazat
    2. Soudruch nebo nesoudruch , vsechno se hodi.
      Jako v pripade Ukrajiny , kdy vubec nikomu nevadi vladnouci system Antisemitismu velmi zuriveho nacistickeho a vyhlazovaciho druhu.
      Jo, kdyby obcan jedno slovo nekdo rekl jinde...
      Obcan ma chybu, ze chce zit normalne a neda se nakazit morem treba fasismu , nenavisti atd.
      Elity velmi usilovne hledaji nove a nove antilidske gangy. Nevadi nic , hlavne kdyz jsou ochotni delat co se jim naridi. Tedy stekat , kdyz uz se dokonce boji neco udelat..
      Najde se ochotna skupina Eskymaku treba v Gronsku a nemaji radi treba ty co nejedi ryby , nevadi..
      A beda kdo by jim nabidl housku, toho hned sprovodi ze sveta...Hodi se a proto dostanou zbrane a penize..

      Smazat
    3. Jaky pan, takovy kram. Tohle tam dosadily USA.

      Smazat
    4. Soudruha PLAVCE si do bolševického bruselského parlamentu zvolila pražská chátra. Tento pomýlený soudruh se přátelí fašounem Bileckým z Azovu. I jeho vysvětlení nazi znaku "vlčího háku" jako zkratky "Idea národa" po Ukradinsky bylo velmi úsměvné. Soudruh Stop09 Plavec by si mohl ještě udělat kolečko po Terezíně, Buchvaldu, Osvětimi a udělat tam přednášku návštěvníkům o těchto "skautských táborech" a promluvit o mírotvorcích (za které on tak bojuje), kteří je vytvořili. Zvrácenost vládne světem. Co vy nato Chovancové a Romancové?

      Smazat
    5. na Slovensku byly kvůli jednomu neukázněnému řidiči,který byl naštvaný na policajty a začal hajlovat,pomalu policejní manévry,jak ho honili,tak onen řidič vrazil do stromu,to budu zvědavá,až začnou ti banderovci oslavovat ,chodit s pochodněmi a hajlovat,bubnovat a já nevím,co ještě od nich čekat,jak tady budou policajti reagovat,až tito ukrajinští přátelé p.Kisky dostanou bezvízový pobyt v Evropě

      Smazat
    6. 15:04
      Žádný strach, banskobystrický župan jim koupí uniformy.

      Smazat
  2. «Бей жидо́в, спаса́й Росси́ю!», bylo heslem "našinců" už za občanské války. V 80.letech se k tomu vrátila organizace Pamjať.
    A Ukrajinci, ti to pijí s mateřským mlékem. To nejlépe ukázali ve 40.letech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To platilo a platí! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/gk%D0%BE%D1%802.png

      Smazat
    2. Pryč s chabadníky! - https://pp.vk.me/c636826/v636826034/41653/uYw4cGhKDhs.jpg

      Smazat
    3. Prej "Vždyť Hitler právě takovými hesly k sobě přitahoval příznivce." - zajímavé! Když na tohle lze získat desítky milionů příznivců v tolika zemích! To oni zjevně ti jevrejci zas tak neviní nebudou, že:)))

      Smazat
    4. 0:47-mají-li "zbylí" mladí Ukrajinci v zemi rozkradené, bez perspektivy(perspektivní jsou v zahraničí), ze šesti oligarchů 5 židů, o kterých to samozřejmě ví-co čekáte! Oligarchové zatím uplácí "své" fašistické oddíly, jak dlouho? Uplatí torzo národa nebo brzo "zdrhnou"? Do roka a do dne!

      Smazat
    5. Ano,Není na zeměkouli většího trouby (mimo levicové multikulti aktivistky) nad ukrajinského nacistu,který za neustálého hajlování a nadávání židům živoří chcípá na frontě tzv.ATO za ukrajinské chazarské oligarchy s izraelským pasem v kapse....To nemá chybu.

      Smazat
    6. Konečně mají místní židobijci zemi, kam můžou odejít a plně se seberealizovat.
      Pane Povolný, kontrolní otázka. Škodí Ukrajincům víc to, že tam vládnou oligarchové nebo to, že někteří z nich jsou Židé?

      Smazat
    7. 1:33- vláda oligarchů je nebezpečná všem národům a nechám na Vaší úvaze a inteligenci, proč nejen na Ukrajině se stává % nejúspěšnější skupinou politiků a oligarchů při změnách režimů židé, ač minority v populaci. Nebudete mi jistě namítat, že jsou jako národ inteligentnější. Považoval bych to, jako rasovou nadřazenost.

      Smazat
    8. 2:43 Mezi politiky a oligarchy je také značné % plešatých. Na to je třeba také upozorňovat a řádně s nimi zatočit. Aby nás pak mohli odírat jen ti hajzlové, kteří plešatí nejsou. Je to pro vás pohodlné, takto si problém zjednodušit? Jeho podstata je totiž úplně jinde.

      Smazat
    9. 13:11-proč tu podstatu neuvedete a jen trollíte?

      Smazat
    10. 13:54
      Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky.

      Co z toho jste našel v příspěvku 13:11?
      - provokativní?
      - urážlivé?
      - irelevantní?

      Smazat
    11. 14:02
      Co se tak blbě ptáš, ignorante?
      "Kdo je Žid, o tom rozhoduji já."
      - Herrmann GOERING
      "Kdo je troll, o tom rozhoduji já."
      - Míra POVOLNÝ

      Smazat
    12. Pánové, trol je ten,kdo znectí jiného,v tom máte pravdu a neuvede protiargunent! Máte máslo na hlavě! Čekám na tu "podstatu" od 13:11!

      Smazat
    13. 15:09
      On Vás ten 13:11 znectil?
      Nebo znectil někoho jiného?
      Protiargument proti ČEMU?
      Vy to asi těžko pochopíte, ale ono je dost těžké rozumět někomu, kdo ani nedá dohromady kloudnou českou větu.
      ("Považoval bych to, jako rasovou nadřazenost.")

      Smazat
    14. 13:54 Podstata je v systému, který umožňuje odírání občanů. Nikoliv v národnosti, rase, pohlaví a třeba plešatosti osob, které se chopí příležitosti a toho odírání se účastní. Omlouvám se, že jsem přecenil vaší inteligenci a nevysvětlit to hned. Na oplátku přiznávám, že moje inteligence nestačí na pochopení vaší výtky ohledně trollení.

      Smazat
    15. 20:26
      Teď Vám pan P. oznámí, že takovej systém mohli vymyslet jedině sionisti. A budete namydlenej!

      Smazat
    16. 13:54-Máte pravdu! Který systém umožňuje "odírání" občanů? První byl feudalismus, souhlas? Vedla ho šlechta. Kdo ji financoval, když ji došly marnotratností peníze? Také kapitalizmus se činil. Kdo financuje kapitalizmus? Banky! Kdo vlastní banky? Hádejte! Poměr je jako na Ukrajině, 5:1. Hádejte pro koho. Popřete fakta?

      Smazat
    17. 20:37-pane, pan 20:26 je z vás nejchytřejší.

      Smazat
    18. 20:37 Vymyslet možná, ale bez podpory zblblých davů by jí nikdy nebylo možné prosadit. A davy se dají zblbnout i odvedením jejich odporu falešným směrem. Člověk by se měl poučit z nepovedených pokusů. A vyčištění Německa a okupovaných zemí od "původců všeho zla" jsme už zažili. A zlepšilo to situaci oněch odíraných? Pokud vím, tak ani v nejmenším. Na místa "plešatých" ihned nasoupili "vlasatí" a jelo se dál - údolím temným kolem černých skal.

      Smazat
    19. 22:28

      Já jsem Vás (20:26) varoval! Ale Vy si nedáte pokoj. Snad, si proboha, nemyslíte, že něco víte lépe než pan P.?!
      Podívejte, jak jste ho rozrajcoval:

      ---(Miroslav Povolny 22:45): "22:28-souhlas, jen jsme pro poučení ještě neodhalili viníky minulého hollocaustu! Jak zabráníme současnému?"---

      M.P. totiž patří mezi ty zbabělé a arogantní svině, které kdosi dole docela trefně charakterizoval:

      " V prvních řadách je nehledejte. Tihle hrdinní obránci rasové čistoty národů rádi stávají opodál a pokyvují hlavami: "Vidíte? My vám to vždycky říkali..." "

      Nejenom kvůli "komunistům", ale i kvůli epidemickému šíření jedinců tolik podobných Miroslavu Povolnému zůstal Jiří Voskovec v Americe. Dobře věděl, že on "na rasovou nadřazenost nemá".

      Smazat
    20. 22:12 Chcete snad říct, že kdyby u nás nebyl zprivatizován bankovní sektor, tak se nás problémy kapitalistického systému netýkají? Že by stát (občané) nechudnul vyváděním ziskú do zahraničí?
      22:45 "Jak zabráníme současnému?" Tím, že nebudeme skákat na špek a nenecháme si točit hlavou k falešným cílům.
      Děkuji za komliment 22:28. Na oplátku vám věnuji jednu prastarou moudrost:
      "Chceš-li vědět zda je tvá cesta správná tak se rozhlédni, kdo po ní jde také nebo šel dříve. Pokud si těch lidí nemůžeš vážit, je cesta špatná".

      Smazat
    21. (To: 23:22)

      Něco v dikci komentáře 22:12 mi najednou připomnělo postavu učitele ze Škvoreckého "Legendy Emöke".

      Smazat
    22. 23:22- milý pane, odhalíme veřejnosti naše životy? Recipročně? Milníky 68., 89. a mezihru mezi nimi? Co Vy na to, aby se poznalo, kdo je ta "zbabělá a arogantní svině"? Co začít Vašim skutečným jménem? Mé je ověřitelné, Chcete mail? miroslav povolny@seznam .cz- máte na to?

      Smazat
    23. 23:38- nemluvím o privatizaci, to je zlodějna sama o sobě, mluvím o privátních bankéřích(rodinného typu), kteří půjčují peníze a "hodnoty" celému světu.

      Smazat
    24. PS. jdu po cestě svých předků. Možná je lepší: řekni mi co čteš...atd. Nebo mi sdělte, proč se "angažujete" na NR, abych Vás lépe poznal!

      Smazat
    25. 0:07
      Patrně hodláte veřejnost přesvědčovat, že Vaše historické zásluhy Vám dávají právo psát dnes sviňárny?
      Bude úplně stačit, když o tom přesvědčíte své vnuky.
      Lloyd Blankfein

      Smazat
    26. 0:15 Také jsem nemluvil o privatizaci, ale o vlastnictví samotného bankovního sektoru. Ten sám o sobě není určujícím prvkem systému.
      0:24 Promiňte, ale NR není seznamka. V dikusi se mají střetávat argumenty, ne se "lépe poznávat".

      Smazat
    27. Vážený 15,31! Bohužel bankovní sektor, jehož úvěry jsou bubliny a jehož finanční deriváty jsou letadla a navíc si tiskne peníze zcela odtržené od hmotných toků je právě určujícím systémem tohoto příživnického krachujícího neoliberálního bordelu!

      Smazat
    28. 18:54 Takže jak jsem už psal dříve, stačilo by u nás neprivatizovat banky a tím by jsme neměli nezaměstnané, "nepřizpůsobivé", bezdomovce a stát by nechudnul? Jestli ano, tak je řešení všech problémů jednoduché. Stačí zestátnit banky a svět bude OK. Asi ne, viďte. Banky (jejich vlastníci, je jedno jaké rasy) dělají jen to, co jim umožňuje systém soukromého vlastnictví státu = kapitalismus.

      Smazat
    29. Slavny nemecky reziser F.Lang byl povolan k Goebbelsovi, ktery prohlasil ze bude jmenovan hlavnim reditelem filmovych atelieru UFA. Lang , rekl ze je zid , a G. na to odpovedel , to nam nevadi, to my muzeme prehlednout.. Lang sel domu a pak utekl do USA.

      Smazat
    30. 22.16!Zestátnění bank by sice nevyřešilo kapitalismus ve výrobním sektoru, ale určitě by opět získala váhu řádná práce spojená s hmotnými toky! A nikoli bubliny a letadla sloužící pro politiku pseudorůstu s pseudoDPH!

      Smazat
    31. 22.16 A ještě by zmizela politika bankovní vlády a nadvlády nad "dlužníky" za pomoci pseudodluhů vycucaných tzv. z prstu!

      Smazat
    32. 16:07- Lloide 16 07 po třetí, Jsem Slovan a vadí mi vláda "nadlidí" germánských i židovských. Proto ani Vaše ironická poznámka z 1:45 mne nerozhodí, taháte za kratší konec, ač si myslíte opak!

      Smazat
    33. 22,16: A také jde o to, aby se tisk peněz z rukou bankovních bastardů vrátil do rukou státu !

      Smazat
    34. 15:31- ještě Vám dlužím odpověď. Jak jinak se poznávají lidé, než "představením se jménem" a vyjádřením svého názoru?

      Smazat
    35. 1:49+... V tom se shodujeme. Soukromé vlastnictví bank je pro občany v principu stejně nebezpečné, jako soukromé vlastnictví klíčových výrobních kapacit, nebo třeba armády a policie.
      Základním posláním státu a jeho složek (na které se jaksi zapomíná) je zajišťovat činnosti, které nelze nebo je neefiktivní zajišťovat jednotlivě. Ale stejné poslání mají v principu banky. Proto by logicky měly patřit do struktury státu. Jejich soukromé vlastnictví je absurdnost, stejně jako by byly absurdní soukromé obecní úřady, kraje, ministerstva, vojenské jednotky, policie atd. Vadilo třeba někomu, jaké osoby řídili naše banky, dokud byly státní? Pochybuji, protože neměli možnost nakládat s penězi vkladatelů podle svých osobních zájmů. Totéž platí i pro velké výrobní kapacity, včetně zbrojařských.

      2:17 V osobním styku jistě. Ve virtuálním styku tady je jakékoliv jméno stejně anonymní, jako žádné. S názory přece můžete polemizovat i bez znalosti osoby, která je předkládá. Ušetříte si tak zbytečné spekulace o jeho motivech a osobní napadání. Trochu to ztěžuje návaznosti příspěvků, to uznávám, ale oželím.

      Smazat
  3. S tim , kdo chce vrazdit , masakrovat ,s tim se Ukrajina vzdycky nadsene spoji..!!

    OdpovědětSmazat
  4. Co si teď počne? - https://pp.vk.me/c623423/v623423505/1f223/plfOhSKrI68.jpg

    OdpovědětSmazat
  5. Vida, pravda a láska začíná vítězit. jsou zralí na vstup do EU.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevede je Štětináč a jako sekundanti Langšádlová,Němcová,hajnej,Jírka,celá naše vláda,Halíkové,Kocábové,Putnové,Bekové a další multikulti a fašističtí hajzlové.A podkuřuje jim Bredyho strýčka slizoun Herman.

      Smazat
  6. Milovníky SS Halič a toho šmejda Bandery by měli nahnat do Babího jaru a zlikvidovat!!!!
    A ten zbylej banderovskej ksindl nacházející se v Čechách nevyjímaje!!!

    OdpovědětSmazat
  7. no Waltzmann sa spolu s ostatnými veľkou mierou podieľa práve na tomto prístupe k jeho okoliu - musia mlčať, boja sa -

    OdpovědětSmazat
  8. Je potřeba si ujasnit kdo tomuto světu vládne a jakého vyznání je?Kdo ve své podstatě rozpoutal 1 a 2 světovou válku a chce 3 válku? Co je Izrael,jakou roli hraje,kdo jej stvořil,kdo jej ovládá.To vše najdete na internetu a v knihách,které vyšli,je jen potřeba informovat se číst a třídit myšlení,protože 1+1 se rovná vždy 2.Potom pochopíte i hajlování na ukrajině a kdo jej vede.Putin má jen jeden problém,naboural jen vše přichystané a jasné.Chruščov řekl amer.prezidentovi=stejně vás dostaneme´=zajimavá myšlenka.Čtěte,získávejte informace,potom zjistíte že vás média nemohou překvapit a dokonce se hodně nasmějete novodobé novinářské elitě a jejim debilním výplodům.Ještě jedna rada =Televize už vúbe ne!Blbosti a podprahové informace,blbost?SKUTEČNOST!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  9. Pane Povolný o tomto problému tady na NR již píši více jak rok. Narodil jsem se tam jako dítě Volyňských Čechů a dodnes tam mám již vzdálené ale příbuzné, které navštěvuji. Samozřejmě že Ukrajina nejsou samí banderovci, je to strašný slepenec a banderovce jsem do převratu považoval za mstitelé Volyně na Polácích za to v jaké bídě je tam držely za svého panování. Dnes když jsem již dosti starý po zkušenostech to vnímám tak, že tím jak přeskočili etapu budování kapitalismu tak nezískali žádné morální a pracovní návyky a i to vzdělání v této oblasti bylo špatné. Bylo by to na knihu co jsem tam zažil za nemožné věci a myslím, že by i Honolulu žasl co se dalo zažít kousek od hranice ČSSR. Celý život jsem dělal po stavbách po celé Evropě a části Asie můj pravopis asi neni v pořádku ale nechápu ty diskutující kteří to vyčítají, přece se jedná o smysl zdělovaného, k tomu je se potřeba vyjadřovat.

    OdpovědětSmazat
  10. UKRONAZI jsou nevděčná pakáž. Nebýt Židů, tak ten jejich Euro-badero-hitleromejdan dostal včas pendrekem a hajlovat by si mohli akorát doma na WC po řádném zajištění dveří A NE VEŘEJNĚ A S HRDOSTÍ NA NÁMĚSTÍCH, PŘI POCHODŇOVÝCH PRŮVODECH A PROTIRUSKÝCH DEMOŠKÁCH. Dokonce by neměli ani svoji oblíbenou občanskou válčičku a nečuměli by mlsně na JIŽ NAVŽDY RUSKÝ KRYM přes Perekopskou šíji.

    OdpovědětSmazat
  11. Když se podíváme, kdo ekonomicky i politicky Ukrajinu devastuje, najdeme tam celou škálu židů. Aniž bych to chtěl dál rozvádět, myslím si, že všechno zlé bývá občas i pro něco dobré. Kdyby ukrajinští náckové začali s vyháněním židů u Porošenka, Kolomojského a jim podobným, asi by se jim trochu doopravdy ulevilo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qEPUiBb3ngA

      Smazat
  12. A ještě by měli vyhnat cyklisty !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takže jevrejce! Protože jen oni se cyklicky dostávají ke korytu ve všech klíčových zemích okolo Atlantiku! - https://srsen.wordpress.com/2010/03/07/zajimavy-a-ctivy-clanek-o-dejinach-zidu-v-evrope/

      Smazat
    2. Cyklisti jsou samobohem samovyvolenou rasou, považující ostatní rasy a plamena za druhy dobytka darovaným jim jejich kmenovým Bohem k exploataci? Pak jsou Židy!

      Smazat
    3. Najzapalenejsi cyklista na okrajine je Dzurinda, ale on neni zid ale cigaň z Čárov...

      Smazat
    4. Najzapalenejsi cyklista na okrajine je Dzurinda, ale on neni zid ale cigaň z Čárov...

      Smazat
  13. .. No neviem, co to znamena, ale vsetky Ukrofasisticke comandos su doslova prespikovane nosatymi...

    OdpovědětSmazat
  14. Nejbohatší židé utekly z Evropy před Hitlerem do USA, jejich rodiny nyní ovládají kongres USA. Vlády, které držely islamisty na uzdě - (Sadám , Kadáfí, Asad atd.) musí likvidovat s cílem vyvolat uprchlickou krizi , aby židé zastoupeni Izraelem snadněji mohli okupovat arabský(islámský) svět. Proto stejně jako Slováci mají krásné slovo, když Vám někdo lže - že cigání. Stejně u nás už i za c.k. Rakousko-Uherska bylo označení pro obchodníka , který z Vás sedře bezohledně kůži - žid´ák.
    Tak co se divíte

    OdpovědětSmazat
  15. Toto je taky dobrý: http://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html

    a nebo to není o tom ?

    a třeba tady: https://www.novinky.cz/krimi/180140-nacionaliste-se-sjeli-do-kladna-ke-svatovaclavske-manifestaci.html

    a nebo jsem zase vedle ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:16 - krásná holka! Pravá nordická Ruska! Ne jak nosatý pravosek Jaroš:) - http://www.armadninoviny.cz/domains/0023-armadninoviny_cz/useruploads/images/rusky_neonacismus_6.jpg

      Smazat
    2. Porovnej! Ten nás učí o rasové Reconquistě!:)))- https://pp.vk.me/c623423/v623423505/1f223/plfOhSKrI68.jpg

      Smazat
    3. 9:25 + 9:27 děkuji za výměnu fotografií, a ted se budeme dohadovat kdo je plus a kdo je mínus ?
      A nebo je to všechno stejnej xindl ?
      Já myslím, že za b) je správně.
      Doporučil bych NR být trochu více objektivní, ukazovat sugestivní fotky a opatřovat je plačtivým komentářem pouze z jedné strany je špatně.
      Ukrajinský nacionalismus je špatný stejně tak jako ruský a nebo slovenský a nebo i český.

      Smazat
    4. Kdo stojí za válkou na tzv. Ukrajině? - https://pp.vk.me/c636826/v636826034/41662/F4Ug8xZKTl8.jpg

      Smazat
    5. Komu se nechce číst to slovensky, tu je dokument s českými titulky kde se o tomto fenoménu dozví ještě víc! - https://www.youtube.com/watch?v=5Nh-qvN_Vmo

      Smazat
  16. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Stropnickeho-chory-mozek-Vitac-islamu-Pelikan-vystrcil-zadek-Babisovi-ministri-odporuji-tomu-abyste-meli-ustavni-pravo-se-branit-teroristum-Toto-rekli-Belobradek-Keller-ci-knize-470032

    OdpovědětSmazat
  17. Konečně zase jednou téma podle vkusu velikého Čecha pana Povolného.

    OdpovědětSmazat
  18. -----------------
    1:33

    Vždyť to znáte -
    V prvních řadách je nehledejte. Tihle hrdinní obránci rasové čistoty národů rádi stávají opodál a pokyvují hlavami: "Vidíte? My vám to vždycky říkali..."
    -----------------

    OdpovědětSmazat
  19. Anti, anti, anti... To samozřejmě nebylo životodárným motivem jen nacistů v Říši, ale i mimo ní, ostatně Polák Pilsudski byl předchůdce Hitlera - ale na trůně Polska. Polský antisemitismus byl a zůstává příslovečný, stejně tak "haličský". Antirusisms, který pak je intenzívně pěstován v celém NATO je jen pokračováním antisemitismu. Ale vždy šlo, jde a půjde o kšeft, aby si mohl kapitál do sytosti nakrást, nahrabat a mrtvoly zahrabat - proto nejde nyní o nic jiného, než o euroatlantický nacismus se vším všudy!

    OdpovědětSmazat
  20. Je to šíleně zrůdné, že existuje národ, který vytvořil takovou situaci aby přišlo o život mnoho jejich lidí a mohli nás s tím stále manipulovat za účelem dalšího ovládání světa.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:19
      Máte pravdu, s Mongoly bude nutno zatočit!

      Smazat
    2. 13:19 máte pravdu, už aby ti Rusové z Ukrajiny vypadli. bude konečně klid - nikdo je tam nezval.

      Smazat
    3. 14:36
      A Ukrajinci budou smět na Ukrajině zůstat, pokud ukážou pozvání.

      Smazat
  21. 13,26 a 14,36 vaše dedukční schopnosti jsou nadpřirozené, určitě Vás příjmou Jandovo Eurohodnoty. Honem se hlaste.

    OdpovědětSmazat
  22. 11:22 Poláci jsou prazvláštní pronárod, to jsou totiž jenom za sebe a proti všem, nesnášenlivost k jinému a k jiným sají doslova již s mateřským mlékem

    OdpovědětSmazat
  23. Páni no toto vždyť nám přece zvěstovatel té nejpravdivější pravdy Janda tvrdil že na Ukrajině žádní ale opravdu žádní fašisté nejsou.Jak by řekl Koudelka to jsem z toho blázen.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.