Reklama

.

.

pátek 27. ledna 2017

K čemu jsou holky na světě: Všechno je nám Putna, hlavně že nám chutná!

Jaroslav Čejka
27. 1. 2017   JaroslavČejka
Bouře ve sklenici oficiálně destilované živé vody poezie nepřestává. Jaroslav Kvapil se zmiňuje ve svém článku na zdejším blogu o textu na webu Českého rozhlasu a v diskusi k jeho článku mu pan Záturecký vyčítá, že nic nepochopil.
A opakuje tvrzení, že ta milá a nevinná Žáčkova básnička buduje v dětech genderový stereotyp. Jako že žena má být matkou, jinak je k ničemu. (Jen doufám, že nejde o nesmrtelného pana Zátureckého z Kunderových Směšných lásek)


Já četl pro změnu ve včerejších Lidových novinách Poslední slovo pana profesora Putny, který vyjmenoval řadu skvělých bezdětných žen minulosti a obvinil Jiřího Žáčka z jejich urážky. V závěru dodal, že to možná Jiří Žáček tak nemyslel, ale to že ho neomlouvá, protože básník myslet musí, jinak se stává nemyslícím nájemným veršotepcem!!! A to prosím napíše literární historik a vysokoškolský profesor! Ani ho nenapadne, že by ho někdo mohl obvinit z urážky dadaistů, surrealistů, beatniků a vůbec většiny skutečných básníků...

Ale ještě něco mě nad jeho Posledním slovem napadá. Nechci pana Putnu obviňovat ze střetu zájmů, ale když ono se to při jeho na odiv stavěné homosexuální orientaci samo nabízí: Možná že je to z jeho strany jen podvědomá a tudíž i lidsky pochopitelná obrana proti možné "urážce" dosud nenapsanou básničkou o tom, že kluci jsou tu proto, aby z nich byli tatínkové...
Jak říká klasik: "Freude, Freude, Freude, vždycky na tě dojde!"
Otřesné VIDEO Pan redaktor se ptá: "Proč tam taková věta má být?" (pozn. red. I.D.)

P. S.
Účastníci svatého tažení proti "genderově nevyvážené" Žáčkově básničce mi neblaze připomínají mé dávné učitele češtiny, kteří nám dokázali každou báseň znechutit otázkou "Co tím chtěl básník říci?" a posléze i odpovědí, která byla podle osnov jediná správná. (Ale na střední škole jsem měl profesora, který si na správné odpovědi nehrál a na rozdíl od svých předchůdců nám dával i za odpovědi, které byly výsledkem našich subjektivních dojmů a pocitů, slušné známky. Ať je mu země lehká, byl to moudrý muž!) S básněmi, dokonce ani s básničkami pro děti, se totiž nedá zacházet jako s vejci či ozubenými kolečky při kontrole jejich jakosti. Jenže vidím, že mezi námi pořád ještě žijí lidé, dokonce i ozdobení univerzitními tituly (!), kteří by chtěli literaturu a umění dělit na zdravé a zvrhlé, nebo ideově správné a pomýlené. Pak už ovšem zbývá jen to, aby se pomýlené a zvrhlé knihy, obrazy a filmy začaly zase pálit na hranicích, nebo aspoň vyřazovat z knihoven a galerií, ev. zavírat do trezorů.

117 komentářů :

  1. Láska dítěte k matce je základním stavebním kamenem zdravé rodiny.A ta je ,jak je známo,základní jednotkou funkčího státu.A to je přesně to,po čem ta odporná kalotická buzna putnanemůže toužit....Na rozdíl od myslícího pana BÁSNÍKA Žáčka tu zdravý rozum nepoužívá pouze putna!!!ale u téhle kreaturky jsem si na to tak nějak zvykl...Tenhle týpek mě tím svým jidášstvím pouze rozesmává,a proto mu odpusťme přátelé,má ve své hlavičke velkej,ale opravdu velkej zmatek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žáku odpovídá se celou větou!
      Sím profesor Putna má v té řepě hovno.

      Vymazat
    2. Holt Záturecký ví co ví. Když porodil a vychoval sám dvě děti... ženy nepotřebovav...

      Vymazat
    3. pravděpodobně p.Žáček prožil hezké dětství s milovanou matkou,jako ostatně většina nás. Myslím, že náš veliký básník p. Siefert věnoval své mamince sbírku.

      Vymazat
    4. Jen podivne narozený genderPutna asi má jen tatínky. Jen by bylo zajímavé zjištění jak sejim vlastně narodil, nebo snad jen vzniknul ?

      Vymazat
    5. Ne nekdo je takovy vzorek ze se nenarodi, ale proste vyskytne ..... 🤣🤣🤣🤣🤣

      Vymazat
    6. Dělit umění není umění.Když se vezme,co
      nám představují jako umění,je lepší nemít
      umění.Podobné blbosti dělají hlavně lidé
      titulovaní,neb jsou přesvědčeni o svojí
      životní úloze,tj.určovat ostatním,co je
      a co není správné.
      Petr Majevský

      Vymazat
    7. Ještě malý dodatek.Takových profesorů,
      jako je Putna,naseru za korunu kornout.
      Tím se omlouvám za použitý výraz.
      Petr Majevský

      Vymazat
    8. 23:02
      Majevský,
      mít alespoň elementární vzdělání, věděl bys, že
      dřív byla prostě dobrá práce, dobré řemeslo, ať už ševce, tesaře, stavitele, sochaře nebo malíře. "Umění" tomu začali říkat teprve němečtí teplouši v době romantiky (Winckelmann a pod.). Rychle se toho pak chytily znuděné paničky v salónech. A tak už to zůstalo dodnes.

      Vymazat
    9. 23:06
      Majevský,
      zase jen blábolíš, jako ostatně vždycky. Putna je mimořádně vzdělaný člověk.
      To, že je současně i nevídané hovado, patří k rozmanitostem života.
      Pro tebe s tvým podučitelským rozoumkem je to ale asi těžko k pochopení.

      Vymazat
    10. Odpoved je celkem jednoducha. Jinak prozivame poesii my obyc lidi a jinak posuzuji poesii ideologove a ppropagandiste...Ti soudi krute, zda-li poesie je jejich sluzka a splnuje jejich pozadavky ,nebo zbytecny nesmysl skodlivy nam , kteri netusime nic a jsme pouhe obeti. Treba skodlive protoze, nepropagandisticke poesie.

      Vymazat
    11. Souhlas.Putna je buzerant ale chytrej buuzouš,že měl problem se Zemanem tak je vláčen touto (NR) žumpou.Proč se nepere špina kolem Zemana? Tam byl také homouš a ještě feťák

      Vymazat
  2. No je to opravdu hnus.
    A to až přijde řada na jeho poezii o soudnictví
    v básni ,,Nespravedlnost,,
    jistě si zaslouží stejný osud jako mistři Čapek, Vančura a nebo Mucha jehož dílo právě putuje ke zkáze....co si nedovolili Hermanovi krajané za okupace, to Herman s úsměvem dokončí*

    OdpovědětVymazat
  3. Žáčku, básníku můj milovaný, církevní páni mají z vás strach. Cítí sílu prorokovu ve verších bez okovů.

    NESTŘÍLEJTE NA BÁSNÍKY *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to melete???? Církevní páni s žáčkvou básní 100% souhlasí!!!! Putna je v církvi naprostá NULA,která by byla před 100 lety už dávno z církve exkomunikovaná!!!!! než se začnete ztrapńovat, zjistěte si, jak se věci mají.

      Vymazat
  4. Ta otázka "K čemu jsou holky na světě?" (citát z té knihy), je sugestivní a upírající ženám obecně,jejich právo na jejich svobodnou vůli. Každá žena má právo rozhodovat o svém životě alespoň v té věci,zda být nebo nebýt matkou. Plození je věcí zvěře,tvořivost věcí lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Které zvíře tě splodilo?

      Vymazat
    2. Zvěř má na rozdíl od lidí jediný cíl,respektive úkol a tím je plození,tedy zachování druhu. Lidé mají možnost tvořit,protože jim to jejich těla i mozek umožňují a plození pro zachování druhu i proto, není vždy,respektive pro všechny ženy nezbytné.

      Vymazat
    3. Úpřimně, co jsi kromně cypovin stvořil ty.

      Vymazat
    4. Vytvářím vás ostatní informacemi,připadám si tu jako Bůh nejvyšší.

      Vymazat
    5. 14:45 buzerante uchylnej nelez mezi lidi

      Vymazat
    6. Bezmozek Horní Dolní tady zase bezeruje,není to projev jeho homosexuality?

      Vymazat
    7. :)) všichni bez rozdílu jsme přišli na zem ze ženy. Žena je bránou do tohoto světa.
      Ženy mají v první řadě mít právo nepracovat !
      Děláte si ze svých dcer,manželek a matek levnou pracovní sílu natolik zaměstnanou že rodina jde stranou.
      Jste součástí několika set leté genocidy páchané na Českém národu.
      Vymíráme drazí *

      Vymazat
    8. 16:01 zase tu budes zadat vylizani prdele ci jinou satisfakci tvych uchylek buzno Putine

      Vymazat
    9. Nějak ty prasárny začínáš přehánět - ne? Jsi hnusnej úchyl - to je evidentní Horní Dolní - už to blbý jméno, pod kterým se držíš na diskuzích jak hovno košile, a jen sprostě nadáváš, a urážíš, ale tvoje úchylárny a sprostoty se nějak nebezpečně zvyšujou! Co si o sobě myslíš ty drzej emigrante? Nemáš si nad čím tam u vás honit ptáka, tak lezeš každý den na diskuze k NR? Smraďochu smradlavej, tchoři hnusnej! Jsi na naše diskuze přicucnutej jak veš. Jak se tě můžeme zbavit? Dej tady nějakej návod, jak donutit hnusnou veš, Hodní Dolní, aby se pustila stránek NR a odtáhla jinam, kde se ty její sprostoty ujmou?

      Vymazat
    10. Když ženy nebudou rodit, umělče,kdo bude tvořit ? A pro koho ? Vy osobně nemáte na nějakou tvorbu asi sebemenší schopnost.

      Vymazat
    11. A pro koho tvoříme, když ne pro ty, které jsme před tím zplodili? Vždyť bez dětí veškerá tvořivost ztrácí smysl!

      Vymazat
    12. 15:33 - to dobře znám! Já také už tím, že přesahuji o celé sáhy zdejší společek uslintaných zdegenerovaných strejců a tet (těch tu moc ale není), jsem mnohem lépe informovanej! Tohle tu jsou pouzí poslušní lokající KáGeBáků - hlavně toho kremelského ratlika. Bojej se svobodně myslet a jen pomyslet, že by mohli patřit k těm jež Nietzche nazval Nadčlověkem! Nebo prostě jen frajerům, aspoň jako byl nadporučík Bláha z majora Zemana nebo Arny Hakl či Pavel Daneš! Však vemena rudý se na nic podobnýho ve svý užgrundanosti a kremlobotstvím zdegenerované fantazii nikdy nezmůžou! Oni vždycky budou jen ti poslušní Honzíci Zemani a Žitní a Kalinové!

      Vymazat
    13. A že jsi zase po dlouhé době vylezl ze svého smradlavého brlohu plnýho odpadků ty prašivino 19.10 - došel ti fet? Tak se potřebuješ vyblbnout sprostýma nadávkama a urážkama? Ty nejen svobodně myslíš, ty svobodně a hlavně anonymně prasácky nadáváš a urážíš ostatní diskutující - a to vždycky. Ty zakomplexovanej buzerante. Že nemáš nikoho na šukání, do toho nás netahej a vztekej se někde jinde. Nech Honzu Zemana na pokoji, čum si na svý hvězdný války a rozmlácený huby a rozkopaný břicha v té americké kulturní televizní nádheře, a naše slušný seriály nech na pokoji. Nesaháš nikomu ani k prdeli ty užgrundanej chlíváku - zastrč si držku zpátky do hnoje a dej nám pokoj!

      Vymazat
  5. To je vážně srandovní "aféra". Myslím, že Josef Škvorecký by se smál, až by se za břicho popadal.
    (Možná by ale měl přece jen někdo pro jistotu případ nahlásit ombudsmance Šabatové a ministru kultury Hermanovi? Že abychom měli úřední stanovisko...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono radeni Putny ale k smichu neni. Zvlast jeho buzerantsky pokusy rozpoutat valku s Ruskem. Pokus o agresivni valku byl v Norimberku souzen obesenim. Putna by pri nejmensim nemel mit pravo pristupu k mladistvym

      Vymazat
  6. Ale když se to tak vezme kolem a kolem, bavíme se asi už podruhý ( dva články - nebo více?) o hovně. O čem to vlastně je? Kdosi napsal básničku - a co? Básniček je fůra, s kontroverzními náměty taky, tak postupně vyhrabeme všechny básně, aby bylo na diskuzích k čemu žvanit? A jak už máme zkušenosti, smečka psychopatů bude žvanit, i kdyby někdo napsal, že z jedoucí tramvaje vylétlo ven hovno. Tipuju - diskuzí k tomu by bylo tak čtyři sta - typické pro novinkáře. Taky - pomalu už nikdo jinej na diskuzích není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že tato aféra není o hovně, způsobili liberální extremisté.

      Bohužel naneštěstí je to dnes jedno z bitevních polí.

      Vymazat
    2. 15:03 pitomce, neumis cist?
      Nejde o basnicku, jde o utok na basnicku od havlisty a buzeranta Putny ktery utoci na matky

      Vymazat
    3. Jo? Vážně? Ty Dolní prasáku sprostej - tys něco takovýho z toho vyčet? S tím tvým intelektem páchnoucího průjmu? Já jsem z toho nic takovýho nevyčet. Blbá básnička - nic víc, ani není ničím přitažlivá. Někdo si na tom pohonil brko, a psychopati, věrni svému stylu, k tomu prostě žvatlají na diskuzích, i když v podstatě není co žvatlat. Přečtu a jdu od toho - ale někteří žvatlají, i kdyby článek byl o tom, jak z jedoucí tramvaje náhle vypadlo psí hovno. Rozpoutaly by se diskuze, jakej to byl pes, kterej se vysral v tramvaji, co to asi bylo za rasu, zda měl náhubek a vodítko, kde byl ve chvíli sraní svého psa jeho páníček, proč se sraní psa nepokusil zabránit, a jestli nebyl členem nějaké politické strany a psa nepoštval ke sraní schválně. Takových stopadesát příspěvků by bylo napsáno na diskuze o psím hovně - jako každý den a ke všem blbinám, co se napíšou. Ti, kdož na psaní těch sraček vydělávají na reklamě, už můžou být klidní, protože mají svou stálou klientelu psychopatů a magorů, kteří budou psát sračky dnes už ke všemu. Například novinky - ty na sračkách z diskuzí vydělávají miliardy, proto taky vyhrabávají kde co, aby krmili svou smečku diskutujících pitomců nějakým bulvárem. Ach jo.

      Vymazat
    4. Ad 17:33
      Když vám Horní Dolní nadal do potomců, tak jsem si řekl, že to trošku přehnal.
      No, omlouvám se mu. Jste na kvadrát.

      Vymazat
    5. A co se vám nelíbí vašnosti 17.49? Čím jsem jich tak nasral? Že jsem napsal pravdu o smečce šašků, která píše jednovětný sračky a hovadiny pod každý článek, ale píše za každou cenu ke všemu? Novinkářskej kouzelníku - pod jakým jménem píšete tam vaše dvě blbosti pod každý článek? A o tom, že na tom vydělávají - tak ona to snad není pravda? Je to pravda a vy to víte, jenže jsem se dotkl potrefený husy a to se nesmí! Najednou je ten všivák Horní kámoš, i když víte, že je to hajzl? Jděte taky do prdele vy pokrytci!

      Vymazat
    6. Nenasral jste mě, 17:55, nefanděte si.
      Napsal jsem jenom, že opravdu jste pitomec, a to na kvadrát. Doplňuji, že je ještě druhá možnost, že jste stejný bezskrupulózní cynik, jako Blbý šílený profesor putna.

      Důkazem jsou vaše výblitky:
      "blbá básnička - nic víc, ani není ničím přitažlivá" - přitom diskuze vůbec není o básničce, ale o nehorázné reakci reakci na ni ze strany gay pride liberálů, ke kterým jste se teď jasně přiřadil;
      "o psím hovně" - to je váš sebezpyt?

      Vymazat
  7. Tlak liberálního extremismu má takovou sílu právě i proto, že ta jejich svoboda bez hranic není jenom cílem ale i prostředkem. Jejich metody jsou proto naprosto cynické a bezskrupulózní!
    Šílený profesor putna je bohužel jen jedním z mnoha.

    Všechno to jejich puzení a snažení je ale tak nepřirozené, tzn. nekompatibilní s přírodními zákonitostmi, že je jenom otázkou času, kdy sociální tlak donutí tyhle hédonisty se konečně odmlčet. Jak já se těším...

    Poznámka na okraj, k logice pana Šíleného profesora putny. Jestliže báseň, oslavující maminky, tím automaticky uráží bezdětné ženy (zajímavé, že hlavně ty slavné, tedy 'elitní'), jak tvrdí,
    tak potom např. přehlídky gay pride, kýčovitě oslavující úchylnost za každou cenu, tím automaticky urážejí koho? Dokonce agresivně a záměrně?

    Nelze mi jinak, ještě jeden atribut musím přidat: Blbý šílený profesor putna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silenstvi Putny je zpusobeno jeho homosexualitou
      Spravne cinil Zeman kdyz uchyla Putnu odmit jmenovat profesorem

      Vymazat
    2. Je na tobě vidět Dolní, že jsi pilnej čtenář novinek, Seznamu, blistů, a kdejakýho bulváru, co kdo načvaňhá, ty čteš. To nemáš v tý tvý tramtárii nic jinýho na práci, než číst českej bulvár? Víš přesně jenom to,co ses o tom praštěným Putnovi dozvěděl z novinek - že je homosexuál ( asi jako ty) a další blebty. Jinak bys věděl hovno. Neznal bys ho. Například já ho neznám, protože blebty a bulvár nečtu, a to jsem na rozdíl od tebe Čech - ty jsi emigrantská veš. Co způsobuje tvoje šílenství, když píšeš svoje sprostý nadávky na Čechy, hrozíš nám genocidou a provazem, a to na každé diskuzi? Jaký ty jsi druh magora, kromě toho, že jsi sem přicucnutej jako veš?

      Vymazat
    3. No vidíte vašnosto 15.09 - pochody nahých zadků vás uráží a dobře víte, že to dělají schválně. Ano, oni provokují schválně. A teď se podívejte na ty pitomé a ubohé diskuze - ale čtěte je někdy pořádně, jeden blábol za druhým. Ono to není provokativní v mnoha příspěvcích? Ono to není sprosté a urážlivé? Jak někdo nesouhlasí s nějakým magorem, už se magor nasere a je sprostej jak dlaždič! A taky klidně - anonymně. Protože může urážet. Tady můžou úchylové psát sprostoty a oplzlosti ostatním, a honit si při tom ptáka - to ještě duhové buzny nedělají! Všechno - téměř všechno - je ubohý pokrytectví, a nemá smysl jedno pokrytectví schvalovat a druhý zatracovat. Ale takové jako jste vy, už mediální kurvy naučily rozeznávat správnou vraždu od špatné, a už vám to možná nedělá potíže, zatímco před pár léty by se vám to bylo zdálo nemyslitelné?! Tak to je o devastaci morálky. A můžete mi nadávat a psát urážky jak chcete. A pusinku kámošovi Horní Dolní.

      Vymazat
  8. Jestli jsou kazatelé jinakosti už tak posedlí, že dokáží jako profláknutý Putna sepsat filipiku i proti autorovi dětské veršovánky, tak je třeba to nebrat na lehkou váhu, protože ideologické oblbování dětí, genderová euroagenda, lidskoprávní eurodiktatura a politická korektnost jsou schopny rozložit společnost. Úchyl zůstane úchylem, i jeho úchylka nesmí být diagnózou. Příroda se s úchylností vyrovná, člověk bohužel ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda má své zákony,kterým člověk neunikne a především jim není schopen trvale vzdorovat. Bůh se prostě nedá umlčet ideologií.

      Vymazat
    2. No - filipiku -15.27?? Napsal jen blábol, kterej je zveličenej, jako když se půl roku mlelo, jak Zeman nazval ty krávy pussy riot. Asi tak. Žádnou filipiku bych neviděl. Přečtěte si někdy ty příšerné žvásty, které denně píše Mitrofanov a Pehe - to je filipika - kdyby se to mělo následně rozebírat na NR, nedělali by tady nic jiného.

      Vymazat
  9. Putna je pro mě symbolem hlubokého úpadku a destrukce naší společnosti. Nikdy nepochopím, jak se podobný člověk mohl stát vysokoškolským profesorem. Je to nepřehlédnutelná ostuda akademické obce, která svou existencí vytváří obrovský varovný vykřičník nad budoucností tohoto národa. Vést vážnou polemiku s kritiky Žáčkovy výše uvedené básničky považuji za chybné. Opovržení, nikoliv diskuse, je přiměřenější...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No za komunistu by se uchyl Putna profesorem nestal
      To az havlismus dosadil Putnu do pozice kde muze pid ochranou havlistatu prznit deti

      Vymazat
    2. Pochopil by jste to, kdyby jste odhalil podstatu kapitalismu, který je založen na odcizení člověka. Úpadek a destrukce je zapříčiněna na neschopnosti vyřešit základní rozpor tohoto systému v jeho rámci. T

      Vymazat
  10. O ty homozrude uchylny Putne buzerantovi nepiste, nebo se pobleju

    OdpovědětVymazat
  11. Od nemoci siricich a deti prznicich homosexualu radsi dal

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych to uzavřel asi takto. Putnovi je líto, že ač dělá od puberty mámu a nechá se píchat jako zuřivý, stále nic. Všechny gravitesty negativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, ale to ze przni deti vtip neni

      Vymazat
    2. Hricák- BRAVO, stručně a jasně vysvětlená hnusná nenávist Putny ke všemu krásnému. Být furt zasraný od hoven, zanechá následky.... Díky, za váš "šleh"!

      Vymazat
  13. Být matkou je základním stavebním kamenem druhu, zvaného člověk. To ovšem buzerant nikdy nepochopí, protože je druhovou úchylkou. Rozmnožování je základní podmínka zachování existence druhu. Buzeranty je třeba izolovat od lidského druhu. Pokud společnost dovolí buzerantům napadat základní principy stvoření, páchá sebevraždu. Pak je pro ni lepší odpálit jaderné zbraně a skončit svou existenci hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno dítě je zachováním druhu, dvě děti zachováním počtu, tři děti zvýšením počtu a nebo možností pro jinou ženu nerodit a nic se nestane.

      Vymazat
    2. To 16:04 kdo a jak stanoví ten potřebný počet dětí pro zachování druhu? Lidé jako Putna? Nařízením jako v Číně? Zabitím přebytečných jako u Eskymáků? Kde je ta halasně vyžadovaná svoboda? Putna, Gabal a spol. už došli ve slovníku k Urválkovi a Streicherovi (co to bylo za pány si vygooglite) a praxí už k ministerstvu pravdy na ministerstvu vnitra. Dovolím si vás upozornit, že dalším stupněm jsou už lágry.

      Vymazat
    3. Napsal jsem,že dvě děti jsou udržením počtu ale kolik dětí je potřeba k udržení existence druhu asi záleží na okolnostech,respektive na situaci,samozřejmě. Nedovoluji si predikovat ale moc žhavě to nevypadá.

      Vymazat
    4. 15:58 presne tak, a ted dal
      Kdo to Putnovi dovolil? Komunisti? Ne ti ne
      Tyhle zrudy uchylne dosazuje havismus

      Vymazat
    5. To máš stejný Dolní - kdo dovolil tobě, abys sem denně lezl, a sprostě nadával, vyhrožoval, a vyjadřoval se k věcem, o nichž víš naprostý hovno ty emigrante? No vidíš - říkáš tomu drzost, když se to týká Putny, ale ty jsi taky magor, drzej jako vopice. A to je v pořádku? Starej se o Trumpa, a nežvaň do věcí, kterým nerozumíš.

      Vymazat
  14. Žena je nositelkou života. Je to podstata její existence jako tvora. Je pro tento úkol vybaveny jak tělesně, tak psychicky. V tom se liší od muže. A jelikož se rozmnožujeme sexem, musí být mužem vnímána jako sexuální symbol. Jde o základní zákon živé přírody. Zachování (udržení) rodu. Vše okolo je otázka kulturního prostředí. Nicméně žena jako matka rodu je uctívána ve všech kulturách. I když v každé jinak. Neschopnost mít děti byla a je vnímána jako vážný handicap. Zejména samotnými ženami. Nejen tělesná (neplodnost), ale i neschopnost najít si vhodného partnera. Vím o čem mluvím. Manželka je psycholožka. Každá takto postižená žena se s tím vyrovnává po svém. Od zoufalé snahy dítě získat (od lékařské asistence početí, přes adopci až po únos nebo koupi dítěte) nebo rezignací a přenesení smyslu života jinam. V lepším případě na jiné děti (vychovatelky, pečovatelky...), běžně se vrhnou na kariéru, ale v horším případě pliváním na ty šťastnější. A právě to se stalo dneska velkou módou. Dostalo to oficiální formu a institucionální ráz. Gender katedry, nátlakové organizace apod. Hlavním cílem je zrelativizovat ženu jako tvora. Proto nejsou dvě pohlaví, ale hned několik. Pohlaví není fyzická záležitost, ale výhradně psychická - mohu se cítit kdykoliv jako muž, žena nebo něco mezi tím.. A proto a kdo nehodlá tuto teorii respektovat je vlastně zločinec- Upírá práva (jaká?) menšinám (jakým?). A s ním je třeba zatočit. Připadá mi to jako "poručíme větru dešti". Jenže mají smůlu. Přírodní zákony můžeme odmítat, plivat po nich, ale ony stále platí a platit budou. Ať si každý věří nebo odmítá co mu libo. Ale ať nenutí popírat zákony přírody jiným.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt dobrý text,dobře napsaný,inteligentně a s nadhledem,nicméně,Vy osobně,podle všeho,nerespektujete fakt lidského vývoje,který má nesporný vliv na pojímání světa,respektive Boha-vesmíru a tedy i potažmo úlohy ženy v něm.

      Vymazat
    2. Ano,úchylové jsou drzí a agresívní.Společnost se musí bránit.Příroda to sice dokáže zvládnout sama,ale trvá to dlouho.

      Vymazat
    3. OMYL
      Napříč časem a kulturami legenda o panně jenž pouhým záměrem se stala matkou, jasně hovoří že muž tady byl jako druhý.
      Ženy jsou bohyně tohoto hmotného světa.
      Žijeme v mužském světě a podle toho to tady vypadá...
      --------------------------------------------
      p.s. muže Buch stvořil aby se ženy nemuseli tahat s pytlem a klobásou...
      ano,úd je ženský pohlavní orgán, my jim ho pouze živíme* :)))
      a co na to ješitní muži ...?

      Vymazat
    4. Podle jedné z vesmírných teorií Bůh (universum,vesmír) vznikl tak,že Nic mělo poruchu a on pak už jen rostl a roste dosud. Podle této teorie je tedy bezpohlavní,respektive je zároveň mužem i ženou a stejně jako i umělá inteligence potřebuje pro svou vlastní inteligentní vnitřní komunikaci,tedy pro možnost myšlení, -ano- a -ne- ,tak i Bůh je i mužem a ženou dipolární.

      Vymazat
    5. 16:09 velmi hezky napsano
      Vas prispevek by mel byt tisten coby hlavni clanek

      Vymazat
    6. 16:49 co my na to, no ze jsi blbej
      A mozna uchylnej

      Vymazat
    7. Ty jsi Dolní úchylnej určitě. U tebe o tom není třeba pochybovat. Podáváš o tom svědectví každý den. Odlezeš někdy, a přestaneš prznit diskuze svýma hovadinama a výkřikama?

      Vymazat
    8. Základní jednotka hmoty je atom,základní jednotka lidského rodu je žena-maminka,ostatní jsou pouze suché větve....

      Vymazat
  15. Že prý je to genderově ( hnusné to slovo ), nevyvážené. Ale proč by vůbec mělo být? Toto je přeci nejtypičtější obraz maminky a dítě by to mělo vědět. Do tohoto světa nesmí mýt různí perverzové a úchyláci přístup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlez nám na záda ty souhlase - ptal se tě někdo na názor? Ty tvoje idiotský výkřiky pod každej názor, který děláš vždycky dodatečně, a možná ani článek nečteš - vlastně určitě článek nečteš, protože bys tomu stejně nerozuměl. Jsi blb.

      Vymazat
  16. Je mi jedno, co si kdo dělá pod svou peřinou či ve svém chlívku, ale jakmile ze své úchylky udělá politický program, tak je zle. A protože klasickou politickou cestou to je těžko průchozí, tak se to šije přes "lidská práva", "práva menšin", genderovou agendu, útoky na zastánce normality jako xenofoby, fašisty, rasisty a bůhví, co ještě přijde. To smrdí brzkou a úplnou diktaturou menšin, pokud si to necháme líbit. Je mi na blití, když si vzpomenu na Paroubka v růžovém svetru a na jeho ostudný způsob, kterým doslova protlačil zfušovaný a vlastně zcela zbytečný zákon o registrovaném partnerství. Pamatujme na to při volbách a chystejme se i jinak na boj o přežití.

    OdpovědětVymazat
  17. Pro genderově pobouřené navrhují malou úpravu:

    K čemu je část holek na světě?
    Aby z nich byly maminky,
    aby se pěkně usmály,
    na toho kdo je malinký.
    Aby nás měl kdo pohladit
    a povědět nám pohádku.
    Proto jsou tady maminky,
    aby náš svět byl v pořádku.

    Pro militantní homosexisty typu Putny navrhuji reciproční báseň:

    K čemu je část chlapů na světě
    Aby z nich byli hvězdní homouši
    Aby se na sebe veřejně křenili
    Když semeno je pokouší
    Aby se vzájemně veřejně hladili
    A na Prague Pride spolu chodili
    A tvrdili nám svou pohádku
    Proto jsou tady homouši
    S heteráky na hádku

    PS: Všem nehomosexistickým homosexuálům se omlouvám. Jich se tato báseň netýká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)

      Akorat ta posledni omluva na konec neni treba, to je moc politicke korektnosti

      Vymazat
  18. Jestliže soužití muže a ženy je normální tak ostatní je nenormální. To neni o diskriminaci ale o nazývání stavu. Nepotřebuji žádné poučky bez normality by lidé již neexistovaly. To že věda dnes umožňuje jinou možnost vede k myšlení lidí že můžou všechno a to vede ke zkáze. MŠ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehodnotím Váš text,protože jsem se k tomu samým smíchem ještě nedostal,... nechcete si změnit podpis? To MŠ mi evokuje zkratku Mateřské školy.

      Vymazat
    2. Elias Caneti: "A budete jako bohové" (italský sociolog).

      Vymazat
    3. 18:06
      A nebyl ten Canetti spíš albánský fotbalista?

      Vymazat
    4. Zalez ty trapáku Horní - proč do těch diskuzí vyštěkáváš ty blbosti - abys byl vidět? Abychom viděli, že jsi tady, ty naše diskuzní veško ze zámoří? Co bychom si bez tvých štěků počali?

      Vymazat
    5. 18:15 ty havloprase nic, ty nestihas ani jednoduche diskuze

      Vymazat
  19. A když se podíváte nahoru a přečtete si všechny ty pitomosti, co jsou napsané na diskuzi, užasnete, co všechno je možné naslintat k nijakému článku, s obsahem pěti nevydařených, hloupých veršíčků. Když kdysi dávno Božena Němcová napsala

    Ženy české, matky české
    slib si dejme a v něm stůjme
    pro blaho své drahé vlasti
    všechny síly obětujme

    Asi měla kejdu, že žila ještě v normální, slušné a vkusné společnosti, která báseň vnímala jako báseň, a ještě mnohem později i Jaroslav Seifert napsal mnoho básní o matce, ale nikdo tyto básníky nezaházel kopcem hnoje, že vyzdvihují matky, nikoliv jalovice. Prostě - dřívější básníci, spisovatelé a umělci vůbec měli štěstí na slušnou dobu. Dnes žijeme v senkrůvně plné smradlavého hnoje, a nemá smysl se divit, že ty sračky hází jeden po druhém - čím bychom se taky v senkrůvně plné hoven bavili? Ale udělat takové diskuzní čoromoro k bezobsažnému článečku s několika veršíky, stojí za zamyšlení nad duchovní úrovní lidí, kteří bez diskuzí nemohou žít, nad jejich potřebností ve společnosti, a nad úrovní jejich intelektu. Ale psát takové věci těmto závislým bezduchům, je jako mlácení prázdné slámy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jste se zařadil mezi nás. Vašimi slovy - skočil jste po hlavě do té senkrůvny. A docala si v ní i lebedíte, dle obsahu vašich příspěvků

      Vymazat
    2. To tedy je oběť z vaší strany, sestoupit mezi diskusní "bezduchy". Když už vám to stojí za zamyšlení, tak zkuste přemýšlet dál a třeba přijdete na to, že lidi už mají plné kecky těch všelijakých vyžírků s jejich vylhanými agendami, ať už pod hlavičkou politických stran, státních (!) úřadů či velmi moderně pod hlavičkou četných ziskuchtivých neziskovek (čest těm nemnohým neziskovkám poctivým). Bohužel mezi značně zaplevelené politickým aktivismem se řadí i "ctihodná" akademická obec a co hůř, i školství od nejnižších stupňů pokřivenou výukou. Individua typu Putna vyvolávají naštěstí poměrně alergické reakce, což je dobře a když jde o křivení dětí, tak už to není o zábavě v "senkrůvně plné hoven", pane povýšený. Možná to zdejší tříbení názorů není zrovna "na výši", ale svůj smysl má - třeba pro příští volby, abychom z těch sraček vybředli.

      Vymazat
    3. 18:13 ty pitomce, nerozumis ze diskuze je o Putnovi uchylovi a ne o basni
      A kdyz neumis cist tak necti

      Vymazat
    4. To je zajímavá přezdívka Danny - to je nějakej hrdina z americkýho filmu? Mezi "vás" bych se nezařadil ani náhodou nemocní psychopati. Asi vám nikde nikdo nenaslouchá, když se musíte mocí mermo vyžvaňovat na diskuzích k jakékoliv píčovině. Tím nemyslím tento článek, ale vy taky patříte k novinkářské nemocné smečce, která plká a žvaní ke každé bulvární sračce, kterou tam někdo napíše. Pod jakým zajímavým jménem žvaníte svoje dva příspěvky k článkům na novinkách, než vyčerpáte svůj repertoár, a pak vlezete sem na NR? Jak jste přišel na to, že bych si mezi trapáky, kteří nemůžou žít bez psaní žvástů dokonce lebedil? Samej starej srágora a bejvalej soudruh, od těch to zvlášť dřepí. Za totáče holt se nemohli vyžvanit, tak si to teď v důchodu, když už od nich nikdo nic nechce, vynahrazujou. Já se zásadně nemíchám mezi plevy, protože by mi hrozilo, že mě sežerou prasata.

      Vymazat
    5. A jako vždy - blbej jsi ty, emigrantská filcko. Článek je o básničce, dokonce je tam ocitovaná. Putna je tam do toho přimíchanej jako koření - aby bylo o čem psát, a aby pitomí magoři, stálá novinková klientela diskutujících, co leze na NR když na novinkách nic není, nebo když tam vyžvejkají svoji příspěvkovou kvótu, měli k čemu psát své stovky sraček a plků. Ty se nepleť do toho, čemu nerozumíš drzej emigrante.

      Vymazat
  20. Možná by Putnovi vyhovovalo doplnit básničku veršíkem:
    Až budeš velký,
    strčím ti ho do prdelky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jste si jistý, že Putna chce čekat až vyroste?

      Vymazat
    2. 19:56 „A jste si jistý, že Putna chce čekat až vyroste?“ Určitě ne:
      Dokavaď jsi malinký,
      dostaneš ho do pusinky.

      Vymazat
  21. Tak si to shrňme. Aby lidská komunita nevymřela, musí mít, vzhledem k aktuálním možnostem medicíny a výživy, porodnost nejméně 2,1. Češi mají, podle nedávno zveřejněných údajů, 1,6. Pro mladé rodiny s malými dětmi toho současný režim opravdu mnoho nedělá. Tak že jedním z posledních kroků před zákazem samotné reprodukce, je hanění mateřství. Už za Hitlera a za bolševika byly matky starající se a vychovávající více dětí vyzdvihovány. Jenom společnost teplých kriplů může činit opak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Putna je casti anticeske genocidy

      Vymazat
    2. Reprodukce našinců není žádoucí. Od toho jsou nebo budou tady jiní borci a my budeme na ně akorát makat. Multikulti obohacení, záchrana porodnosti a trhu pracovních sil. Stavebnictví pookřeje budováním četných mešit a minaretů, oděvní průmysl dostane impuls, právníci naopak dostanou buď neomezenou dovolenou nebo poté, co konvertují na islám, možnost rekvalifikace na právo šaría, atd. atd. Prostě samá pozitiva a sociální jistoty. Jen nerozumní nevěří a nevděční odmítají to nekonečné dobro.

      Vymazat
  22. K čemu jsou holky na světě?
    Aby trajtovaly na mé raketě!
    Aby se pěkně usmály
    poté co mé koule vysály.
    A tak končím moje veršování
    leze na mě totiž sraní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je sice sprosté, ale je to to nejlepší, co na této skrz naskrz trapné diskuzi zaznělo. Palec nahoru - a snad už bude konec těm trapárnám, nebo ten blbej emigrant Dolní k tomu ještě něco vyštěkne?

      Vymazat
  23. Zde je nick HONOLULU ! Thema me NEzaujalo ! Zdravy zakon prirody zvitezi..

    Proc je ale zde, nekolik Stalinskych Hitlerciku, kteri zahani a ponizuji toho nejhodnotnejsiho krale prispevkaru mezi vami. To jste nikdy necetli o nasi konstituci, a to hned prvnim claneku ?
    AT ZIJE HORNI DOLNI ! (Pis dal ! Nedej se umlcet ! Mas pravo na svuj nazor !)
    nick honolulu - svetlonos.

    OdpovědětVymazat
  24. 22:46 BLBECKU ! Co emigrant, to nadrazena hodnost !
    Emigrant t.j. ARISTOKRATICKY titul idealisty, oproti prizdisracum a nevolnikum jako jste vy...

    Ja jsem dvojnasobny emigrant. (JAR & Amerika.)
    Vy jste take dvojnasobni, ale provincionalni krupani, kteri jsou stale plni nenavisti a flustrace.
    To NEnapsal Horni Dolni, ale ja pysny emigrant HONOLULU.




    OdpovědětVymazat
  25. 1:27 dle tebe ty uboha zrudo jsou ti zvirata co emigruji z Afriky nadrazeni nam, Evropanum?
    Jsi trapnej debil, blbej jak bedna kytu.
    Zalez zpatky pod ten sutrak co pod nim zijes a neotravuj na ceskych diskuzich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen nesmělá otázka: Kde jsi byl, co jsi tam viděl a co jsi v životě dokázal? Prozatím se ukazuješ jako přiblblo, které umí jen nadávat a závidět Honolulu.

      Vymazat
  26. Každý kdo v jakékoliv diskuzi užívá nadávky je tak trochu úchylný. Buď diskutuji nebo příspěvek po přečtení pár slov přejdu. Hlupák se pozná rychle, když nemá co říci tak nadává. Je lepší s moudrým ztratit než s hloupým najít.

    OdpovědětVymazat
  27. Jak šel čas, společenství žen a mužů uznalo, že homosexualita není nemoc, ale je to normální jev, který zná i příroda. Sňatky lidí stejného pohlaví už nikoho nepřekvapí ani neuráží. Stejně tak společnost neupírá žádná práva lidem, kteří se ve svém těle cítí špatně, stejně tak ženám nikdo nenařizuje rodit děti. Gender výchovou nastal zlom a společnost začala pro pohodu menšin zákony přírody nazývat zastaralou stereotypizací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:18- možná bude lépe, když určitý neperspektivní druh lidí vymře na svoji blbost, než je likvidovat. Je třeba jen jim vzít moc a přidat opium.

      Vymazat
  28. nuž k vzdelaniu - Mengele bol rozhodne vzdelaný muž, že? - ale jeho život ho diskvalifikoval, podobne je to aj u "vzdelaných " kreatúrach, lebo miera ich vzdelania sa vzdialila chápaniu bežného slova ľudskosť, láska, a tolerancie k blížnym k ich chybám, ži a nechaj žiť - lenže to už je zo strany podobných " profesorov " nariadenie ako musíme žiť, inak !!!!! - oddeliť sa zničiť ! - čo vám to pripomína ? - Torqemada ???

    OdpovědětVymazat
  29. Básnička je milá a moc se mi líbí, bude to asi tím,že jsem žena a nějaký Putna je mi putna.

    OdpovědětVymazat
  30. Je zajímavé, proč tato již stará, ale krásná básnička ve slabikáři vzruší podivně uvažující skupinu lidí. Nechť, názor jim nikdo nevezme? Ale není v něm jiný záměr, že tak najednou? Jiří Žáček již několik desítek let stojí na špici české poezie, jako takový získal v loňském roce i vysoké ocenění. Že by závist? Nebo i další akce proti grantorovi ceny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:43-Také si myslím, že nevadí báseň sama ale Žáček! Možná má Putna nový slabikář. Už teď se těším na jeho recenze.

      Vymazat
  31. Podobně jako člověk ve výrobě vytvoří určité procento zmetků, tak i příroda ve své heterosexuální reprodukci (jiná reprodukce není ani možná) vytvoří určité procento zmetků. Ano je to normální. Ale zmetek je zmetek i když on sám za to nemůže.
    Ale zmetek není jenom "homo", je to třeba i kratší noha, špatné srdce, absence centra soucitu v mozku, absence mateřských pudů atd.
    Každopádně idiot je ten, co dělá z defektu přednost a chlubí se tím!

    OdpovědětVymazat
  32. BLBOST LIDSKÁ JE NEKONEČNÁ A NEVYHÝBÁ SE ANI PROFESORŮM. I TO SE STÁVÁ IDIOTŮM, ŽE JE NĚKDO DO TOHO TITULU PASUJE. SLÁVA A ČEST ČESKÝM MATKÁM, DÍKY JIM JEŠTĚ JAKO NÁROD, SICE JAKO ŽIVOŘÍCÍ, PŘEŽÍVÁME.

    OdpovědětVymazat
  33. 1. Jaroslav Čejka trefně napsal, že někteří lidé jsou vysokoškolskými tituly ozdobeni.
    2. To, že vznikne kvůli velmi zveličenému závěru ujeté analýzy jednoho verše, jakých jsou v české literatuře desítky, taková aféra, je příznakem choré společnosti.
    Pokud bychom měli vyhovět autorovi odsudku Žáčkovy básně, tak by každá báseň, každá povídka, každý projev potom musely být obsáhlou konstatací složité struktury a vztahů lidské společnosti. Celé vyznění básně vůbec není o tom, že by zde ženy byly jen kvůli plození dětí a že by jiné jim básník upíral. Taková interpretace je scestná, lživá, manipulativní.
    Tragédií je, že tento myšlenkový úlet kritika našel takový souhlas. Reakce na kritiky Žáčkových veršů je sice silná, ale to, že zmíněný blábol zaslepeného jedince našel takové množství zastánců a mediální odezvu, je hrozivé. Jasně to signalizuje neschopnost početné skupiny lidí včetně absolventů VŠ pochopit text, jeho smysl, jeho kontext a naopak schopnost nafukovat své myšlenkové přehmaty a získat pro ně velký informační prostor a vytvořit mediální střet kvůli naprosté podružnosti. To místo toho, aby byly řešeny skutečné problémy genderové nerovnosti, případně zásadní společnské problémy, které v současnosti vůbec nejsou nějaké nicotné, ale týkají se i samotného přežití lidstva. Role žen, případné stereotypní pohledny na ně, nestojí a nepadají s jedním veršíkem v dětské čítance, který navíc nezužuje, nezamražuje tuto roli.
    Je to erupce blbosti vážně hrozící při pokračování a opakování v budoucnosti katastrofou přinejmenším celonárodních rozměrů. Obdobné pitomosti totiž tryskají i v jiných národech, takže celosvětová pandemie blbosti není nemožná.
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nemožná a neexistuje vakcina.

      Vymazat