Reklama

.

.

pondělí 2. ledna 2017

Kdo je zlosyn č. 1?

Michail
2. 1. 2016   Nezavisne a Pod smetákem

Jugoslávie znamenala pro západní společenství mnohem větší nebezpečí než Usáma bin Ládin s celou Al-Káidou, Islámský stát, Muammar Kaddáfí, či další, více nebo méně umírnění teroristé a diktátoři. Jak je to možné?



K tomuto závěru došel australský důstojník a diplomat v amerických službách David Kilcullen, poradce generála Davida Petraeuse v letech 2007-2008 v době války v Iráku. Kilcullen konstatuje, že Jugoslávie byla v celé novodobé historii humanitárních intervencí zdaleka největším zlem na mušce demokracie. Došel k tomu na základě jednoduché statistky. Srovnal četnost a intenzitu bojových misí, množství vzletů, shozené munice a průměrného denního nasazení bojových letadel.
Výsledky této jednoduché tabulky jsou zdrcující. Zatímco na zničení moderního evropského státu vynaložily země NATO téměř 20 tisíc náletů, tak ISIS věnovaly jen 2800 bojových vzletů, tedy skoro 7x méně. Zatímco v Jugoslávii probíhalo během 79 dní trvající kampaně v průměru 250 náletů denně, na území Iráku a Sýrie jich bylo ze strany koalice vedené USA proti Islámskému státu v průměru jen 10 za den. Pro úplnost, v Afghánistánu se bombardovalo 83 krát denně, v Libyi 45 krát.



Co z těchto čísel vyplývá? V hitparádě „zlosynů svobodného světa“ vede jasně Slobodan Milošević a jeho mnohonárodnostní federace, kde vedle sebe žili katolíci, pravoslavní i muslimové mluvící stejným jazykem. Asi je to špatně. Plyne z toho ještě jedna otázka. Kdyby byl Daeš devastován jako Jugoslávie nasazením tisícovky bojových letadel a plnou blokádou hranic, vydržel by 79 dní?

p.s. čísla v této tabulce lez samozřejmě interpretovat jinak, jelikož vznikla k určitému datu, ale základní informace této statistiky je bohužel pravdivá.

50 komentářů :

  1. Miloševič, potažmo celá potitovská Jugoslávie byla největším nebezpečím právě z toho důvodu, že její existence byla přímým důkazem toho, že v horském prostředí mohlo družstevní hospodaření přinést všem lidem sice skromný ale přitom postupný a stálý nárůst bohatství, který souběžně vedl ke zmírňování sociálních, národnostních i náboženských rozporů. Došlo k experimentální ověření skutečnosti, že pokud lidé mají zajištěnu existenci, základní potřeby a perspektivu dlouhodobého zlepšování života do budoucnosti, přestanou mít důvod se vzájemně zabíjet...

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, co tady řešíte. Jugoslávie v té době byl bolavý bod Evropy, probíhala tam masová genocída a vraždili se tam národy mezi sebou.
    Navíc to bylo nebezpečně blízko "našeho" koutu Evropy a proto zásah NATO byl potřebný a přinesl své výsledky. Při minimu civilních obětí za 2,5 měsíce byl pokoj, někteří politici dokonce odsoiuzeni a dnes je tam klid a zase jezdíme do této oblasti na dovolenou.
    Článek je tendenční a vůbec neuvažuje s pozitivním výsledkem , který vojenský zásah přinesl. Nezapomeňte, že několikanásobně více civilních obětí způsobilo bezhlavé vzájemné vraždění před vojenským zásahem. Ten to zarazil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato teď je tam klid. Viz Kosovo, vzorný stát, zásobitel drogami lidskými orgány a uprchlíky. Ještě že tam je ta americká základna, ta to jistí...

      Vymazat
    2. Přestaňte blbnout !! Západ to tam nejdřív roze.ral a potom to šel likvidovat !!

      Vymazat
    3. 15:29 - typický produkt Havlova politického kýče, hlava zatemněná, věřící všemu, co mu presstituti nakukají. Jugoslávie musel zmizet z mapy světa, protože to byl konkurenční podnik Evropské unie, které se tehdy zakládala. Podnik, za kterým nestál nadnárodní velkokapitál, který ukazoval cestu k tržní, demokratické a nekapitalistické společnosti. Při rozbití Jugoslávie si na své přišla i německá pravice, která se nemohla celou dobu srovnat s tím, že na Srbsku si 2 x ve 20.století vylámala své imperiální zuby. Poprvé v roce 1914, kdy se kvůli intervenci proti Srbsku strhla světová válka a podruhé během 2. sv. války. Američané zase chtěli ovládnout Balkán, protože ti dva členové nato, co na Balkáně byli, se mezi sebou rvali (Turecko x Řecko). Hlupáček nahoře píše, že tam probíhala genocida a že to byl bolavý vřed. Kdyby se seznámil s fakty, pak by musel konstatovat, že vraždění začaly síly podporované západem (Chorvatští ustašové, bosenští muslimové, kosovští Albánci). Takže ten "bolavý vřed" tam vyrobil Západ! A když si k tomu vezmeme blokádu Jugoslávie, neschopnost Jelcinova Ruska Jugoslávii pomoci, masivní mediální manipulaci a nakonec i "humanitární bombardování", tak mluvit o minimu obětí je fakt lumpárna. Jen v Bosně bylo zabito téměř 100.000 lidí, především civilistů!!! Materiální škody z bombardování - 50-100 Mld.USD! A anonym dal všemu tečku, že je tam dnes klid. Prostě blbec, jinak ho nemohu nazvat. Kosovo a Bosna zásobují v přepočtu na počet svých obyvatel největším procentem "bojovníků džihádu", na Kosovu se neustále opakují útoky na Srby, je jim uzurpován majetek, nemohou se vrátit do svých domovů. Obě země - Kosovo i Bosna jsou nesvéprávné útvary, kde vládnou protektoři, mafie a političtí extrémisté. A informace na závěr, která ukazuje, jaký je anonym 15:29 blb: tehdejší jugoslváský prezident Milošević, kterého v Haagu u soudu zabili a na kterého před tím se všechno v médiích svádělo, byl v rozsudku nad Karadžičem shledán nevinným!!! Prostě "balkánský Hitler", jak jej tehdy světový mainstream lživě oznámkoval, byl nevinný!

      Vymazat
    4. ..s textem 17.11 absolutní souhlas a text
      13.06 psal blbec nebo zločinec
      Jugoslávie byl stát, kde se uskutečnila
      tzv. 3 cesta /něco jako socialismus s lidskou tváří/..proto se musel likvidovat

      Vymazat
    5. Národy se "vraždili", vlasy z toho "vstávali" atd. ...a do toho dupaly králíky... Ale bez obav, už se v Ústavu pro jazyk český chystají změny gramatiky, takže ještě jedna generace a je "vimalovano".

      Vymazat
    6. Ses vožral z amerických hoven, debile !

      Vymazat
    7. Chlapečku 15:29-Nesnaž se mluvit do toho,
      čemu nerozumíš.Tvých argumentů se vyrojilo
      dost na omluvu natovského terorismu.Já tam,
      na rozdíl od tvojí maličkosti byl a poměry
      v Kosovu poznal na vlastní kůži.Zalez i se
      svou propagandou,když nic nevíš!
      Petr Majevský

      Vymazat
    8. již na začátku píšeš, že nechápeš, nedá se s nechápavým diskutovat, zalez

      Vymazat
  3. A ještě jeden, možná silnější důvod - Jugoslávie byla důkazem úspěšnosti socialistického systému. T

    OdpovědětVymazat
  4. Budiž nám stydno za Havla a celou tu natoidní sebranku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1536
      bez vojenského zásahu by bylo mnohem více civilních obětí, protože tam probíhalo masové vzájemné vyvražďování. Možná by místní rozbroje a občanská válka trvala doposud.
      Takže díky za NATO, že tam tehdy zasáhlo - výsledek je naprosto jasný, národy tam nyní žijí v pohodě a nikoho už nenapadne nabíhat na druhé v zájmu nacionalismu.

      Vymazat
    2. 15:56 Výborně Goebelsi, ještě nějak šikovně vysvětli to masové vzájemné vyvražďování.

      Vymazat
    3. A 15:56
      Uz to svinstvo neber ;)

      Vymazat
    4. v Evropě národy žijí celkem v klidu ale díky přistěhovalcům to v budoucnu jistě nebude. Co mi na to řekneš kokotíku?

      Vymazat
    5. 1612 najdi si na webu sám , není to problém.

      pro 1556 - jsi jako typický pštros s hlavou v písku, který si myslí, že když nebude vnímat realitu, tak ji tím nějak změní. Přečti si dějiny Jugoslávie a něco o rozpadu Jugoslávie, snad to pochopíš, jaký to byl průser a jak bylo nutné vojensky zasáhnout.
      A nebo ty se domníváš, že je lepší nechat to být, aby se tam vzájemně vyvraždovali roky .. ?

      Vymazat
    6. 1618 já na to řeknu, že mluvíš z cesty. Článek a diskuze je o něčem jiném.

      Vymazat
    7. Anoušek -17:09 je typický český zabedněnec od Havlových sirotů, který nepřemýšlí, ale papouškuje, co mu "autority" nalžou. Německo a USA podporovaly jugoslávské secesisty celou dobu existence socialistické Jugoslávie: vraždící a genocidní chorvatské ustašovce, podřezávače krků v Bosně a na Kosovu a 5. kolonu "demokratů" ale i četniků v Srbsku. Ozbrojený střet začal až po mnoha letech ve chvíli, kdy Jugoslávie ztratila jedno ze svých "vyvažovacích" spojenců - Rusko. Jelcin Jugoslávii propil. A ještě jednu poznámku: Dějiny Jugoslávie u nás ale i jinde po Evropě a v USA píší historici za peníze z grantů, a hádej, kdo ty granty rozdává a podle jakého klíče?!

      Vymazat
    8. 15:56 Asi bys takto, jak bezcitné hovádko nemluvil, kdyby ti to tvé milované NATO vyvraždilo svými barbarskými zákeřnými nálety celou rodinu.Ani se nedokážou postavit jako muž proti muži, zbaběle sypali bomby z nebe na civilní obyvatelstvo, fuj, styď se ubožáku, jak můžeš něco tak hnusného omlouvat, je mi z tebe na blití pekelnej zmetku.

      Vymazat
    9. 17:21 pane, nemáte pravdu. Ta občanská válka v Jugoslávii byla opravdu strašná - máme tam rodinu a určitě můžu potvrdit, že žádný "pisálek za cizí peníze" si nic moc nemusí vymýšlet.
      Genocída byla jasná a někteří mí známí dokonce v té době zemřeli rukou bývalých sousedů. Mluvím o Kninu, kde jsme v té době na začátku války bydleli.
      Faktem je, že o těch událostech už nechce nikdo moc mluvit - je to bolestná část historie. Ale obecně zásah NATO je například v Chorvatsku považovaný dodnes za pozitivní, který během docela krátké doby zastavil zbytečné krveprolití.
      Druhým faktem je, že naopak Srbové se cítí být poškození - ale tak už to bývá.
      V současnosti je soužití všech národů v bývalé Jugoslávii velmi dobré a mírové. To je také výsledek mezinárodního snažení.

      Vymazat
    10. 15.56 To máte z toho,že koukáte naČt.

      Vymazat
    11. 18:05 - "zásah NATO je v Chorvatsku považován za pozitivní" - pozitivní je vyvraždit a vyhnat své srbské spoluobčany v počtu 230 000 - v největší etnické čistce po 2WW? To o mírovém soužití je také lež. Bosna, Kosovo jsou protektoráty, které si nevládnou samy. Na Kosovu je neustále srbská komunita napadána, vražděna a okrádána, jejich majetek uzurpován. V Bosně neutichají snahy likvidovat Republiku srbskou a podřídit ji muslimským mocipánům, stále se vše svádí na Srby, i když oni válku nezačali. Výsledkem mezinárodního snažení bylo právě ono hrozné krveprolití během tzv. "občanské války" a etnické čištění. Mimochodem - o Srebrenici se stále u nás lže. Takže všechna vaše tvrzení jsou jen blbost.

      Vymazat
    12. 17:09 píšeš nesmysly, žádné vyvražďování tam nebylo, jen muslimští Albánci museli dodržovat zákony hostitelské země.
      Vraždění tam rozpoutali Albánci a Srbové jen chránili obyvatelstvo i albánské před těmito vrahy, obchodujícími s orgány zajatců.
      Zabili i české turisty, dokonce se to probíralo i v Haagu.....
      V prosinci 2009 se objevily zprávy, že během války v Kosovu obchodovali podle Srbů tamní Albánci s lidskými orgány. Kosovští Albánci měli během válečného konfliktu v letech 1998 a 1999 unášet tamní Srby, vraždit je a jejich ledviny, játra či srdce prodávat za velké peníze na Západ[11]. Orgány si prý měli koupit i Švýcar a Němec[12].

      Zpráva o obchodu s orgány se poprvé objevila v dubnu 2009 v pamětech Carly del Ponteové, hlavní žalobkyně Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii[11].

      Oběťmi tohoto obchodu se měli stát i tři Češi. Tato skutečnost nahrávala domněnce, že by se mohlo jednat o bratry Pavelkovy a Lenku Tučkovou. Měla však několik trhlin:

      k obchodování s orgány mělo docházet během války v letech 1998 a 1999, kdežto zmínění tři pohřešovaní se ztratili až v roce 2001 tři Češi se ztratili v Albánii, kdežto k popisovanému přepadávání mělo docházet v Kosovu.

      Přesto čeští kriminalisté poslali do Kosova dentální karty a vzorky DNA uvedených pohřešovaných[11].


      P.S V Makedonii Albánci pravidelně způsobují teroristické výbuchy a vždy přicházejí z Kosova, naposledy v Kumanovu.

      V roce 2001 se Albánci na severu Makedonie pokusili ozbrojeými útoky dosáhnout širších práv a autonomie. Při konfliktu, který trval od ledna do listopadu, přišly obě strany o desítky mužů.
      Situaci se podařilo uklidnit až za pomoci mezinárodních zprostředkovatelů. Výsledkem byla takzvané Ochridská dohoda, která Albáncům zajistila masívní práva výměnou za rozpuštění tamního křídla UÇK. Výsledkem bylo ožebračení nealbánského obyvatelstva a značná část nealbánského obyvatelstva byla nucena hledat živobytí v zahraničí.
      Při víkendových násilnostech 10. května 2015 v severomakedonském městě Kumanovo přišlo o život osm policistů a 14 údajných teroristů, kteří plánovali útoky na makedonské úřady. Zranění utrpělo dalších 37 mužů.
      EVA

      Vymazat
  5. Jugoslávii úmyslně rozbily, stejně jako mnoho dalších států od Afghánistánu a Iráku po Libyi a Sýrii, Spojené státy americké. Rakouský nezávislý časopis Info-DIRECT zveřejnil překlad rozhovoru s bývalým agentem CIA Robertem Baerem, který byl publikován na srbské internetové platformě WebTribune. Baer, jenž v současné době působí jako investigativní novinář a spisovatel, nedávno oznámil vydání své nové knihy Tajemství Bílého domu (Secrets of the White House). V letech 1991-1994 pracoval jako vysoký agent CIA v Jugoslávii; jeho další mise vedly na Blízký východ. Vytvořil několik dokumentů pro National Geographic a obvinil Bushovu vládu, že na Blízkém východě vede války kvůli ropě. Podle jeho vzpomínek byl natočen i Clooneyho oscarový film Syriana.

    OdpovědětVymazat
  6. To samé, však v jiné verzi dnes probíhá v Evropě, nenápadně do Evropy proudí miliony muslimských migrantů a až toho budou mít lidé plné zuby vzniknou občanské nepokoje a v tom nás přijde "zachránit" USA armáda a začnou na nás sypat humanitární bomby a jakýsi havlistický idiot bude tvrdit, že bez vojenského zásahu by bylo mnohem více civilních obětí, protože by probíhalo masové vzájemné vyvražďování. Možná by místní rozbroje a občanská válka trvala pořád.
    Takže díky za NATO, že zasáhlo - výsledek je naprosto jasný, národy nyní žijí v pohodě a nikoho už nenapadne nabíhat na druhé v zájmu nacionalismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1801 a jste si jistý, že bez vojenského mezinárodního zásahu by tam občanská válka skončila sama o sobě ?
      A nebo by trvala třeba dodnes ? A za sebou nechala desetitisíce mrtvých civilů ?
      Ono nadávat na Havla je jednoduché - ale ve skutečnosti:
      1/ Havel nikdy nic neřekl o humanitárním bpombardování, to je chyba interpretace: https://www.youtube.com/watch?v=ry98wQJ7qeg
      2/ rozhodnutí o zásahu bylo velmi složité a zcela jistě mnohokrát ze všech stran promyšlené. Musíme trochu věřit politikům, kteří se tehdy takto rozhodli, že měli více informací než třeba my běžní občané a že rozhodnutí bylo sice špatné, ale nejlepší ze všech špatných. Ve výsledku se tím podařilo zastavit zbytečnou občanskou válku, která v tom čase neměla konce a byla krutá k civilistům.

      Vymazat
    2. Havlovský lháři. Havel o humanitárním bombardování jasně mluvil v interview pro Figaro. Nikdy to nedementoval, nikdy neřel, že si to redakce Figara vymyslela! Ty jedna interpretace. Nezapomeňme, že Havel štval i do války proti Iráku!!! To byl Havel - válečný štváč a hlásný trouba všeho, co Clintonův gang chtěl ve světě prosadit. Taky mu za to v Kongresu tleskali vestoje. A ten další žvást o informovaných politicích tě uvádí přímo do klece pro nenapravitelné idioty. Přečti si ten svůj canc ještě jednou!!! A nezapomeň, že soud, který byl v Haagu zřízen, aby zničil srbské národní vůdce, deklaroval po letech Miloševičovu nevinu. Zásada je politikům n e v ě ř i t ani vorta! Cílem "humanitárního bombardování" bylo zničit srbský odpor. Nebýt cizího vměšování, tak tam jugoslávská armáda nastolila dávno mír v celém regionu a žádná občanská válka by tam vůbec nevznikla!!! ---- Mám takový dojem, že chovanci Ministerstva pravdy začínají dorážet. Zatím jsou jen ku srandě, protože jejich lži jsou tak průhledné. Uvidíme, co příště.

      Vymazat
    3. 18:12 http://www.casopis-sifra.cz/na-rozdeleni-jugoslavie-nam-dali-miliony-agent-cia-priznava-tvrdou-realitu/

      Vymazat
    4. http://www.kosovoonline.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1604%3Acia-rozetvala-v-roce-1991-bosnu&catid=61%3Aarhiv&Itemid=140&lang=cs

      Vymazat
    5. http://www.kosovoonline.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1825%3A2015-12-20-12-36-02&catid=55%3Aaktualne&Itemid=53&lang=cs

      Vymazat
    6. 18:12 Člověče ty blekotáš jak komunistický prokurátor Urválek, věřit politikům? Nezbláznil ses? A ožralému Havlovi?

      Vymazat
    7. 18:01 souhlas, díky tomu chytrákovi co omlouval rozbytí Jugoslávie, jsem zabrousila do starých diskuzí, tahle je na Týdnu z roku 2010 pod článkem Zmizeli v Albánii, s jejich orgány se ale neobchodovalo:

      http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/benjamin-kuras.php?itemid=9365 - lidi, přečtěte si to, Dánové přišli na to, že projekt islamizace Evropy běží tajně od r. 1995, podepsaly to tehdejší země EU a 15 zemí Afriky, podpisem Lisabonské smlouvy jsme se připojili!!

      jo, četl jsem a zjistil, že nám diskuse o muslimech zakazovat musí, je to na základě Barcelonské deklarace. Ten článek je opravdu burcující, ale už je asi pozdě, hele: Jednou z nejdůležitějších a nejaktivnějších institucí „Euro-Medu“ je vzdělávací nadace Anna Lindh Foundation, kterou v roce 2005 společně založily Arabská liga, EU a UNESCO. Její kulturní politikou je „útočit na stereotypy, předsudky a ignoranci a měnit každodenní žurnalistiku“ tak, aby prosazovala „mezikulturní porozumění“. Rozvíjet „mezikulturní dovednosti novinářů, školáků a umělců, řídit výstavy a kulturní produkce a školit učitele, aby jejich učení bylo multikulturní.“ Ovlivňovat školní osnovy, aby se staly multikulturní přepracováním učebnic a vzdělávacích pomůcek“. K tomuto účelu EU uzavřelo smlouvu o spolupráci s islámskou vzdělávací, vědeckou a kulturní organizací ISESCO, jejímž vyhlášeným programem je šířit islámské myšlení a životní styl v celém světě. Nelze této kampani upřít úspěch: jen Itálie odhaduje, že na islám v uplynulém desetiletí konvertovalo nejméně čtvrt milionu mladých Italů. Žádná reciproční propagace křesťanské kultury v islámských zemích ze zdrojů EU neprobíhá, je to tažení jednosměrné.
      EVA

      Vymazat
    8. NEsouhlas, vypadlo ne 18:01 EVA

      Vymazat
    9. 18:50 pusti si to moje video, tam jasně Havel vysvětlil a dementoval ty řeči o "hum.bomb".
      Miloševič byl soudem osvobozený, ale řada jiných je ve vězení dodnes.
      Spravedlivého trestu se dostalo i Chorvatům i mnohým Srbům.
      Vojenským zásahem byla občanská válka v Jugoslávii zastavená a od té doby je tam mír.

      Vymazat
  7. Chorvaté jsou něco podobného jako Poláci. Jsou to jak se říká poturčenci a ty jsou vždy horší turka. Já jsem tam byl jednou a vícekrát bych tam nejel o půl noci nás zastavila policie, museli jsme vyndat všechno na silnici i spící děti. Byl to vždy trojský Jugoslávie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chorvati se vždy přidali k Srbům a dělali Jugošku, když prohráli válku a měli platit reparace!!! Po letech se oklepali a znovu začali škodit. Jako teď - největší prodejci zbraní pro džihádisty v Sýrii.

      Vymazat
  8. 15:29 Taky je něco, co je mi nepochopitelné, stejný autor opakuje vždy stejné kroky už tolikrát - Jugoslávie, Libye, Sýrie, Ukrajina... a politikové stále s patetickým výrazem ohlašují nutnost boje za demokracii, to si vážně myslí, že si používání stále téhož manuálu nikdo nevšiml?? - Krok první - vytipovat zločineckou organizaci schopnou vraždit sve spoluobčany, krok druhý vyřadit danou organizaci ze seznamu teroristických organizací krok třetí vybavit ji penězi, zbraněmi a slíbit beztrestnost, krok čtvrtý vydat této organizaci povel k vraždění, na který vláda a bezpečnostní složky dané země musí zareagovat krok pátý mediálně přenést zodpovědnost za vraždění z terorisů na vládu a bezpečnostní složky dané země ... krok šestý přijít teroristům/mírumilovným prodemokratickým protestujícím na pomoc i za cenu desetitísíců, případně statisíců mrtvých civilistů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jste to popsal. Díky.

      Vymazat
    2. Tleskám, to sedí. Už vidím, jak se vás místní havloidiot cudně optá...a jste si jistý, že bez vojenského mezinárodního zásahu by tam občanská válka skončila sama o sobě ?

      Vymazat
    3. pro 18:56:
      Jste si jistý, že v Jugoslávii probíhal vojenský zásah kvůli nějaké demokracii ? A nebo kvůli tomu, že tisíce civilistů tam zařvalo v bratrovražedné genocídě ?
      A v Syrii ?? Kterou mělo Rusko vždycky pod svým vlivem a dokonce tam mělo a má své zásobovací a vojenské základny od nepaměti ?? To si tedy ten "Západ" skutečně něco dovolil v Syrii dělat (v roce 2012 - když začalp Asadovo tažení proti opozici ) ??
      A jste si jistý, že Ukrajina v problémech kvůli Západu ? A nebo je to snad kvůli ruským vojákům, které nikdo nezval a kteří už i ukradli kus území ? Kde je tam jaký Západ ? Zelení mužíci jsou ruský vynález a vy to dobře víte. Rusové tam nemají co dělat i kdyby si vymysleli tisíc referend, tak jsou na cizím území a atakují vojensky Ukrajinu.
      Lybie ano, tam Západ něco začal a správně neskončil.
      Ale ostatní uvedené země ani náhodou.
      Ono je jednoduché všechno vidět černobíle - ale skutečnost je velmi barevná. Bohužel v zaslepenosti a proruské a zároveň protizápadní rétorice se takové poznání od vás tady nedá předpokládat.

      Vymazat
    4. 19:23 Už jsi trapný goebelsi, mazej si bojovat proti Rusku sám, neustále tu papouškuješ kolem dokola to samý, díky takovým pitomcům jako jsi ty už západu věří málokdo, právě prolhaní havloidi jsou těmi nejlepšími Putinovými agenty hlupáku.

      Vymazat
    5. 19.23 Kouzlo spočívá v tom, že druhy a stupně shod při realizaci zločinu lze vyhodnocovat a podle modu operandi je možno stanovit pachatele, vzhledem k tomu, že se zřejmě o problémy zajímáte, mohu vám prozradit první dva kroky např v Jugoslávii - UCK byla vyřazena ze seznamu teroristických organizací, aby bylo možné ji financovat, totéž se stalo v Sýrii s organizací Al-Nusra a v Ukrajině s organizacemi Svoboda a několika dalšími. Byly vytipovány a použity přesně tak jak jsem popsal výše. Jsem rád, že jste potvrdil jejich činnost a popsal výsledky jejich činnosti. Možná snad ještě na činnost Svobody, OUN UPA, Pravý sektor, Bílé kladivo a dalších by jste mohl také nastudovat... Protože majdan v žádném případě nezačali žádní zelení mužíčci

      Vymazat
    6. pro hloupého 19:23 : USA nikdy nešířili demokracii. Ani ve Vietnamu, Kambodži a Laosu, ani v Jugoslávii, ani v Iráky, Sýrii nebo třeba v Afghánistánu. Takže už ten začátke u vás je blbě. Tu vaši "bratrovražednou genocidu" v Jugoslávii rozpoutali chráněnci Německa a USA. Nebyla by, kdyby se výše jmenované země do Jugošky nesraly! Asadovo tažení proti opozici nebylo nic jiného,než pokus potlačit islamisty silou hned na začátku. Síla západní pomoci a podpora islamistů ze strany feudálů ze Zálivu však byla silnější. Ruští vojáci si brali dovolenou aby pomohli ruskému Donbasu až potom, co západem vycvičení vrazi z Majdanu začali řádit v Marijupolu, Slavjansku, Oděse a na dalších místech země. Vaše pohrdání vůlí lidu, která se projevuje v referendech či volbách je čistým projevem havlovského fašismu, pohrdáním demokracie a měřením dvojím metrem. Jste ubohé stvoření, kterému nepředvídám dobrou budoucnost. Omezené myšlení většinou vede ke karambolům. Ale tím, že chodíte pravidelně číst články na Nové republice máte přece jen jakous takous naději.

      Vymazat
    7. 19:23 -bohužel je to tak, že majdanutí nejsou rasově ani nijak jinak "nadřazeni" obyvatelům Novoruska! Takže nemůžou to co sami páchají zakazovat jim! Když majdanutí obsadili protiprávně budovy úřadů v Kyjevě a Západ varoval řádně zvoleného prezidenta Janukovyče aby proti nim nezasahoval, tak by se dalo předpokládat, že poté co obyvatelé Doněcka, Mariupolu, Luhanska a Charkova obsadí také budovy státní správy, vydá Západ obdobné varování pučistům - tedy nezákonně moc převzavšímu "prozatímnímu" prezidentovi Turčynovi. Jak to že proti jeho krokům - tzv. ATO žádné podobné prohlášení nevydali? Už to je jednostranný zásah do vnitřních záležitostí! Na to měla RF právo zastat se druhé strany! To by bylo aby proti jedněm nesměli použít ani gumový projektily a na ty druhý mohli házet bomby z letadel! To jsi fat takový pitomec nebo jen "sprá vně proškolenej"?

      Vymazat
    8. Vím,dalo by se namítat, že šlo o protikomunistickou "revoluci", kdy si "lid" vymohl po 23 letech vlády postkomunistů změnu a příklon k západnímu modelu "demokracie". Ano, ale nelze to vnucovat lidem,kteří jsou s postkomunismem vcelku spokojení a volí ho svobodně ve volbách!! Mě se taky nelíbí socha Lenina v Doněcku! Tak jako se mi nelíbil "soudruh" Mečiar na Slovači! Ale jvůli tomu přeci nebudu podporovat vyslání českých tanků a děl proti slovenským voličům, proboha! Když si zvolili postkomouše Mečiara, tak jsem se v klidu rozešli! Ale ukronacisti nééé! Tam je vidět co je to za xindl, kterej nemíní ctít žádný "západní hodnoty"! Oni neumí říct - dobře, tak se rozejděme - vy půjdete do celní unie s Ruskem amy do EU a za dalších 20 let uvidíme,kdo na tom jak bude. To by bylo demokratický! A ne tam poslat armádu vraždit civilisty a zakazovat jim referenda -mimochodem ta se nedají "organizovat zvenčí"! K takovým by skoro nikdo nešel, ale tam přišlo přes 4 miliony lidí! To je mnohem víc než co kdy bylo na všech těch "majdanech"!

      Vymazat
    9. 19.23 kdyby nápověda nestačila, pro jistotu se ještě zeptám "jste si Jistý" tím, kdo zmiňované organizace vyřadil ze seznamu terotistických a extremistických organizací?

      Vymazat
  9. Nic noveho v juesej politice staci s epodivat an 1000 zakladen ve svet (nejvetsi v Kosovu) pripravena na Rusko a vsechny ty prepady ve svete prevraty a vrazdeni . O vsem se vznesene mluvi ale jsou to jen prostooduche lzi pro pouhe pitomce .Jak vidno blbu kteri stale veri je stale hodne . Proste zrudnost za zrudnosti zde na priklad je neco o Khadafim : https://www.youtube.com/watch?v=nHgGKl2FVUc a pozdeji se podivejte na "Ukradene Kosovo" lze lehce najit na you tube zde:https://www.youtube.com/watch?v=f-tgn9ZljTM. Je to hnus co lze vyplodit v tech zrudnych palicich jen Irak 1 milion mrtvych 4 miliony bez domova pobiha po svete to same Lybia a dalsi staty kdo videl filmy z dronu ze Syrie tak neveri ani vlastnim ocim jaka devastace materialni a dusevni Dekujeme idiote McCaine a dalsi Wolfovitzove Perlove Kristolove a dasi zrudy

    OdpovědětVymazat
  10. Karadžiče a Mladič jsou hrdinové . Bosna je zázemí pro isis . Kosovo je stát narkomafije , který terorizuje Srbskou dnes menšinu . Venca bombardák

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud jde o válku v Kosovu, nikdy nešlo o občanskou válku, ale válku teroristů, vyzbrojených a vycvičených USA, podpořených jednotkami AlKajdy a Talibanu, vycvičených a vyzbrojenýzch a do Kosova dopravených opět USA. Havel a balkánská řeznice Albrightová stáli na straně těchto teroristů a mluvit o bombardování jako projevu humanity může jen zvrhlík a stát, který na genocidě Indiánů a černochů vznikl a válečnými zločiny se udržuje při životě.

    OdpovědětVymazat