Reklama

.

.

úterý 24. ledna 2017

Pan premiér Sobotka je rozhodně zásadový člověk!


Ivan David
24. 1. 2017
Pokud uzavírá koaliční smlouvu s usvědčeným spolupracovníkem StB, je logické, že nemůže podporovat člověka, který byl ze spolupráce s StB nařčen, ale usvědčen nebyl. Pokud by takto nejednal, ocitl by se v podezření, že užívá dvojího metru, a to by bylo nečestné!

54 komentářů :

  1. Moc se mi dneska líbil Ivan Mládek; Sobotka veřejně ohlásil svůj sestup po schodišti směrem dolů. On opravdu nic jiného dělat nemůže a na nic jiného se nezmůže! Nejsme malé děti, křičel dav na Miroslava Štěpána. Ale my nemáme kde křičet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třetí odboj nebyl a neexistoval!!! Byl vytvořen po roce 1989 na politickou objednávku. Bojovník třetího odboje byl uznán jeden z vrahů, který s armádou USA vraždil lidi ve Vietnamské válce. Znám paní, která dostala statut odbojářky třetího odboje protože jí nepřijali na gymnázium v jejím rodném městě, ale musela dojíždět čtyři roky do 19 km vzdáleného města na tamní gymnázium. Strašně trpěla a bojovala proti bolševikům tím, že to gymnázium dokončila. Byl to nesmiřitelný boj proti nesvobodě, totalitě, bezpráví. Další bojoval tím, že kradl obilí ze skladu když ve lžíci od nakladače vozil domů pšenici posypanou na povrchu plevy. Dělal to často a přišlo se na to. Dnes při každé příležitosti vystupuje s tím jak ho komunistická policie zastavila na silnici a když na to přišli co veze dokonce ho i vyslýchali a jak zdůrazňuje mučili. Dostal nespravedlivou podmínku od, jak on říká, komunistického totalitního soudu. Zažádal si o vyznamenání za aktivní rozvracení nesvobodného státu. Jinými slovy, všichni kdo kradli, flákali se, tak aktivně bojovali proti komunismu. Ti co poctivě pracovali a vybudovali to co se za 26 let rozkradlo a realizovalo za miliardy (celkem bylo rozkradeno majetku po "Sametu" za 4 biliony a celkové zadlužení státu po "Sametu", tedy zadlužení měst a obcí a občanů je ve výši 4,5 bilionů), ti jsou dnes osočování, že by se měli stydět za to že chodili poctivě do práce, vychovávali své děti a žili řádným životem. Velice si dává nynější demokratický režim záležet na tom, aby zdůrazňoval, že fašismus se rovná komunismus a nyní žijeme v ráji zvaném demokracie na čele s odkazem Havla. Přitom je evidentní, že kdyby vyhrál Německý fašismus v létech 39 až 45 dnes by jsme tady již nebyli. Fašismus budoval koncentráky, pece na spalování lidi. Po roce 1948 se budovaly jesle, školky, školy, nemocnice, bydlení, závody, podniky v takovém rozsahu, že žijeme z toho už 26 let po krvavé revoluci zvané Sametová ve které na Národní třídě zahynulo několik tisícovek bojovníků proti nesvobodě.

      Vymazat
    2. Každý, kdo pracoval v bezpečnostních složkách jakéhokoliv státu a jakéhokoliv režimu ví přesně jak vznikaly záznamy STB. Každému je také jasné jak vzniká výkaz o činnosti a také každému je jasné co jsou to VÝSLEDKY. Po celém světě nadřízení policistů se jich každý den ptají, kde mají výsledky. A proto, že bezpečnostní složky všech států na světě nic konkrétního nevyrábějí tak vyrábějí výsledky. Tajné služby vyrábějí výsledky, policie vyrábí výsledky, bezpečnostní agentury vyrábějí výsledky. Takže když někdo dnes se dívá do nějakých záznamů STB kde jejích zaměstnanci vyráběli výsledky aby brali prémie a na základě toho vynáší soudy o lidech, tak by měl jít k bezpečnostním složkám kteréhokoliv státu, aby zjistil jak se takové výsledky vyrábějí a hned by mu bylo jasné, že archivy STB mají nulovou vypovídací hodnotu a nejlíp by bylo je jednou pro vždy spálit. Dnešní STB na nás shromažďuje několikanásobně víc údajů než to činila STB s rozdílem, že dnes je to v zájmu ochrany demokracie, kterou si přeci vzít nedáme.

      Vymazat
    3. To 5:53,5:34
      S menšími výhradami souhlas. Znám osobně několik podobných případů. Jedna parta střídá druhou a vždy ta u moci háže bláto na tu předchozí. Tak to funguje od nepaměti a jen zoufalci stále věří, že se něco mění.Ano skořápka se mění, vajíčko zůstáva stejné.

      Vymazat
  2. Je to velice zajímavé, sledovat ten Sralbotkův pád. V každém případě pro to dělá všechno, aby jej urychlil. Nejlepší mi přijde ta jeho naivita, zdá se že je jediný, kdo vůbec netuší
    o co kráčí. Trochu začíná připomínat Nečase, ještě jej budeme asi litovat, nic nikdy nedělal než politiku, nic jiného neumí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že neumí ani tu politiku, kterou se živí!

      Vymazat
    2. Myslím, že už má zajistěný nějaký dobrý šolích a tak na to spěchá, dokud celá Evropa nepůjde do háje, aby ještě něco nahrabal.

      Vymazat
  3. My chemici říkáme,
    že je zásaditý, ale on je někdy i kyselý,
    tudíž je amfoterní, česky obojaký.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (23:30):
      Já si přece jen myslím, že u něj zdaleka převažuje ta zásaditost!
      Totiž zásadně kladný vztah ke svému korytu a sladkému životu při něm.
      Amfifilním by byl, pokud by krom osobního blahobytu pomyslel i na svou odpovědnost konat ve prospěch lidu obecného, a podle toho i něco dělal.
      Což ovšem platí pro všechny z nich, nejen pro tohoto, který se dokáže "usmívat" snad i na pohřbech.

      Vymazat
  4. Tento politik smutné postavy však získal na krajských konferencích ČSSD přímo tsunami naprosté podpory na pokračování ve funkci předsedy ČSSD. A s ním i další produkt tristních českých politických ústavů Chovanec M.
    Podlehli členové ČSSD snad antibabišismu tak, že nevidí sporné kroky Sralbotky, Chovance, Zadolárka či Valachové? Každý z nich má na triku skandální počínání: špehovací legislativu a cenzorské manýry, aktivistickou nadpráci na Ukrajině plus proUSA a proEU vazalství, přemrštěnou a nepřipravenou inkluzi a pokračující rozval školství, promerkelovské podlézání atd.
    Třeba se nyní členů ČSSD ptát, zdali s tím souhlasí, případně zda těch přešlapů už není příliš a zda by nebylo záhodno přepřáhnout. Procitání den po volbách, byť třeba i ve čtyři ráno, je pozdním procitnutím...
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš si myslím, že S.albotka tu "spontánní důvěru" dostává proto, že už tam není žádný větší blb, který by se odvážil vést socany na porážku.

      Vymazat
  5. Podezření z dvojího metru?Proč máte snahu z lidí dělat blbce,proč montáte zàměrně dvě různé věci v jedno?Oni na Hradě neví,že"z nějakého důvodu" Etická komise usoudila,že pán Srpa neni hoden ani odznaku člena?Sranda jak s p.Bredy,kdo tentokrát půjde od válu? Ještě že na Úřadu vlàdy jsou normálně myslíci,podepsat Sobotka ten návrh pána z Hradu byl by už fakt za vola!



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:09 Máte pravdu. Ona celá ta Etická komise je značně neetická. Stejně jako všichni ti zasloužilí bojovníci 3.odboje.

      Vymazat
    2. Karla Srpa a JS znám (byl jsem v 80tých letech členem) a vím taky kdo skutečně donášel. Ten hlavní tehdejší spolupracovník StB byl ještě před plyšákem "pověřen jinými úkoly" ale v té funkci byl záhy převerbován a stal se spolupracovníkem jiné mocnosti, takže je v současnosti nepostižitelný (jistý čas těsně spolupracoval s Kalouskem).

      Vymazat
    3. Jmenuj. Lačním po informaci. Leo

      Vymazat
    4. Taky by mě zajímalo. Tou zmínkou o těsné spolupráci s Kalouskem se asi pro poučeného člověka výběr betálně zúžil, ale nevím. Pamatuju si, že ze spolupráce byl nedávno, ovšem zcela naprázdno, obviňován jeden z těch členů tehdejšího vedení JS, kteří v 1987 vyvázli s podmínkou, takže proč jmenovat, ale ten zase asi s Kalouskem nepekl. S Havlem ano.

      Vymazat
    5. Ten dotyčný "obětavě" zpracoval jakoby pro JS (ale fakticky pro StB) databázi členů (cca 12tisíc osob - takže už tenkrát na počítači). Tu databázi StB v reálu použila! Za odměnu přešel dotyčný prostřednictvím SSDS (Správa služeb diplomatickému sboru - tehdejší krycí firma StB) k jedné zahr.firmě, kde to "dotáhl" až na šéfa přes tehdejší Východ. Po plyšáku pak dodával pod filiálkou jiné zahr.firmy zajímavé systémy (tajné) MO, tj. tehdejšímu ekonomickému náměstkovi min.obrany M.K. (úplatky tam podle zasvěcených konkurenčních firem hrály dost významnou roli, ale samozřejmě se nic nevyšetřilo). A teď M.K. nadšeně podpořil S.albotku kvůli odmítnutí kontrasignace jmenování K.S.!

      Vymazat
  6. Třetí odboj nebyl a neexistoval!!! Byl vytvořen po roce 1989 na politickou objednávku. Bojovník třetího odboje byl uznán jeden z vrahů, který s armádou USA vraždil lidi ve Vietnamské válce. Znám paní, která dostala statut odbojářky třetího odboje protože jí nepřijali na gymnázium v jejím rodném městě, ale musela dojíždět čtyři roky do 19 km vzdáleného města na tamní gymnázium. Strašně trpěla a bojovala proti bolševikům tím, že to gymnázium dokončila. Byl to nesmiřitelný boj proti nesvobodě, totalitě, bezpráví. Další bojoval tím, že kradl obilí ze skladu když ve lžíci od nakladače vozil domů pšenici posypanou na povrchu plevy. Dělal to často a přišlo se na to. Dnes při každé příležitosti vystupuje s tím jak ho komunistická policie zastavila na silnici a když na to přišli co veze dokonce ho i vyslýchali a jak zdůrazňuje mučili. Dostal nespravedlivou podmínku od, jak on říká, komunistického totalitního soudu. Zažádal si o vyznamenání za aktivní rozvracení nesvobodného státu. Jinými slovy, všichni kdo kradli, flákali se, tak aktivně bojovali proti komunismu. Ti co poctivě pracovali a vybudovali to co se za 26 let rozkradlo a realizovalo za miliardy (celkem bylo rozkradeno majetku do roku 1989 za 4 biliony a celkové zadlužení státu, města a obcí a občanů je ve výši 4,5 bilionů), ti jsou dnes osočování, že by se měli stydět za to že chodili poctivě do práce, vychovávali své děti a žili řádným životem. Velice si dává nynější demokratický režim záležet na tom, aby zdůrazňoval, že fašismus se rovná komunismus a nyní žijeme v ráji zvaném demokracie na čele s odkazem Havla. Přitom je evidentní, že kdyby vyhrál Německý fašismus v létech 39 až 45 dnes by jsme tady již nebyli. Fašismus budoval koncentráky, pece na spalování lidi. Po roce 1948 se budovaly jesle, školky, školy, nemocnice, bydlení, závody, podniky v takovém rozsahu, že žijeme z toho už 26 let po krvavé revoluci zvané Sametová ve které na n8rodní třídě zahynulo několik tisícovek bojovníků proti nesvobodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrdinou dnešní doby je Ivo Rittig. Proti komunistům bojoval tím, že jako prodavač kradl. Na svůj štít si ho mohou dát všichni, kteří považují komunisty za gangstery a lidi, kteří nedělali nic jiného než škodili ostatním. Dejte už konečně Rittigovi řád bílého lva a nějakou, rentu za to, že za komunistů trpěl a nemohl rozvinout plně své schopnosti a musel krást v malém. Rittig si zaslouží podporu všech demokratických stran napříč politickým spektrem. Blahopřejí vám všem.

      Vymazat
    2. 5:28 Tak třetí odboj neexistoval?Koncentráky budoval jen fašismus?Kdyby vyhrál Německý fašismus,prosím vás sundejte si konečně růžové brýle.Pravdou je,že obě levicová hnutí fašismus i komunismu jsou demagogická a totalitní hnutí.Byl jen jediný rozdíl v budování společnost,jedni ji budovali rasově a druzí třídně,není divu,že všem se to nezamlouvalo.U nàs se ví jen o svinstvu fašismu,např.kniha autorů - Neznámí hrdinové o České statečnosti je nejen o druhém,ale proč třetí odboj.Zkuste třeba knihu Gulag-od Applebaum jak i ti spořádaní kolikrát skončili.

      Vymazat
    3. Fašismus rozhodně nebyl levicový. Byl a je to jasný pravicový diktát s několika populistickými prvky na oblbnutí davů při boji o moc. Jakmile moc fašisté získali, tak se postupně vytratily i ty populistické prvky.
      Pokud už by někdo chtěl přirovnávat Sovětské Rusko či stalinismus k fašismu, tak je mezi nimi zásadní rozdíl, který Jste konstatoval, ale jehož dopad si asi neuvědomujete. Rasového původu se nezbavíte, avšak své třídní vědomí a zařazení změnit můžete, viz K. Marx, B. Engels, V. I. Lenin, G. V. Čičerin.
      Třetí odboj existoval, jen by se mělo zkoumat, zdali nynějších výhod s tím spojených nevyužívají různí vykuci, jako kdysi paragrafu o partyzánském odboji, kdy stačili asi dva nebo tři svědci na osvědčení, na jehož základě dotyční pak dostávali nějaký příspěvek.
      "Koncentráky" v gottwaldovském ČSR nebyly takové jako hitlerovské. Když čtete vzpomínky tamních vězňů, zjistíte, že třeba měli kapelu, se kterou objížděli okolní vesnice apod. O poměrech v PTP píše s humorem Švandrlík, ale jasně z nich vyplývá, že místo toho, aby se plahočili na cvičáku, tak házeli lopatou, za což byli také placeni, takže měli během vojny více peněz, než normální vojáci z bojových útvarů. Ohledně nucených prací v uranových dolech - byli také tací, kteří tam po vypršení trestu zůstali, protože si tam vydělali náramné peníze. Viz Příbram, kde byla velká a významná posádka s vojáky s vysokými hodnostmi, vč. generálů, ale ohledně příjmů byli až za "uraňáky".
      Nechci tímto nijak omlouvat chyby, omyly, blbosti, hovadiny, zvůli a zločiny předlistopadových šéfů a jejich pomahačů, ale je třeba věci posoudit s větší znalostí tehdejší pestré skutečnosti, než jen z povrchních žvástů dnešních zaslepených propagandistů.
      KR

      Vymazat
    4. KR má pravdu. Anonym 8:51 bohužel klouže v plytkém blátě propagandy. Navíc si neuvědomuje, že náš reálný socialismus se léty měnil. Něco jiného jsou 50.léta, jiné je tání v druhé polovině 60.let, opět jiná je normalizace 70.let a stagnace 80.let. Všechno to byla "komunistická totalita", ale ve svých projevech sakra rozdílná!!! A podívejte se na proměny Číny, ty jsou ještě větší! Jen blbec či placený demagog to nevidí. Taurus

      Vymazat
    5. Je dobře, že 8:51 tady předvádí, jak se po 89. podařilo vymývat mozky a převracet fakta. Často mluví o justičních vraždách a pracovních lágrech jako o typickém znaku minulého režimu a proto srovnatelným s nacismem. Když se jich ale zeptáte, kolik takových případů bylo po 50.létech, kdy v USA shodou okolností byl také "hon na čarodějnice", tak jsou v koncích. Nebo se stačí podívat na životopisy oněch 248 "justičních obětí", ze kterých bylo 12 prominentních komunistů a jak uvádí i Úřad dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu "Mnozí z popravených byli odsouzeni za politické trestné činy v souběhu s trestnými činy kriminálními. V některých případech je hranice mezi těmito dvěma skupinami nezřetelná." Každý mluví o Miladě Horákové, ale o dalších "zavražděných hrdinech" se raději mlčí. Také se taktně mlčí o tom, že v období demokracie od roku 45 do roku 48 bylo popraveno 730 lidí, tj.3x víc, než v tzv.politických procesech a je to 60% všech popravených od roku 1918 do roku 1989. Většina z nich byla odsouzena také za vlastizradu a vyzvědačství, jako ti po roce 48.

      Vymazat
  7. Který z těch pánů je usvědčený spolupracovník ?
    Ten napravo ? *

    OdpovědětVymazat
  8. estebaky je prošpikovana cela statni sprava o vekaer nemluvě a jen blb to nevi špička je babiš srp a chatra prosim aby nikdo neobhajoval vovara převlečenyho bolševika na hradě že o tom jakoby čirou nahodou nikdy neslišel natož že by spolupracoval jak měli komunisti a estebaci ve zvyku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý kolego, domnívám se, že vám komunisté a zvláště estebáci museli škodit tím, že vám nedovolili uplatnit vaše skvělé vzdělání.

      Vymazat
    2. Zato teď na stránkách naší diskuse plně rozkvetla ona zatím virtuálně skrývaná mentální výjimečnost Anonyma 7:32. Leo

      Vymazat
  9. Udal jsem již čtyři hospodské, že nebydávají účtenky. Naposledy šlo na liště ČT 24 že už je nás dva tisíce. Je to moje iniciativa a občanská povinnost, kde mě na této televizi upozorňovali, abych si bral účtenky. I když to moje povinnost jako taková není, vím, co se patří. Práskání, to je taková naše národní vlastnost. Jo za Hitlera stačilo říci, na souseda, že poslouchá anglický rozhlas a schvaluje atentát na Heidricha a šla celá rodina ke zdi. To byly časy! A za komunistů? Dobrovolně jsme zahlcovali STB informacemi, o které ani nestáli. A to člověk nebyl ani evidován.Už se těším, až se bude sousedovi čoudit z komína...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:58 Když uvidíte někoho, jak vám z kapsy vytáhl peníze a vy ho nahlásíte, tak je to také "práskání"? Uvědomte si, že pokud ten hospodský neregistruje vaší útratu, tak si část VAŠICH peněz nechá, místo aby je odevzdal na osvětlení, úklid obce, školu, nové chodníky... Daně jsou VÁŠ příspěvek, který jste tomu hospodskému jen svěřil, aby ho ZA VÁS odevzdal. Pokud si ho nechá, tak ho zdefraudoval, okradl VÁS. No, jestli sám kradete nebo vás těší být okrádán, tak ho "nepráskejte". A až si na neuklizeném chodníku cestou z hospody zlámete hnáty, tak si dejte pár facek a možná se vám rozsvítí.

      Vymazat
    2. A na obraz Václava Havla zase serou mouchy.

      Vymazat
    3. Napsal jste to ušlechtile. Ale já přesto účtenky brát od hostinskýho nebudu. Ať si tu útratu klidně nechá. Alespoń nebude chtít třeba žádnou pomoc od státu při svém podnikání, která je občas třeba a kterou mu neposkytne. Při zákazu kouření v jeho(!) hospodě mu stát taky moc nepomůže. Ať si dělá co chce, pro mne je důležité, budu li v hospodě(restauraci) hezky obsloužen, bude dobré jídlo a to informování jak tahá hostinský prachy někomu z kapsy nechám na vás. Věřte, že v tomto režimu jste skoro vyjímečný. P.S. Jsem živnostník a taky někdy lístek nenapíšu. Až uvidím, že se z tohoto státu nebudou vyvážet gigantické zisky nadnárodních společností(to by jsme měli chodníky zlaté) tak přijďte za námi živnostníky a my se polepšíme.

      Vymazat
    4. 17:35 Pro vyjádření spokojenosti v hospodě slouží všude na světě spropitné, ne odpuštění daní. Říkáte, že podnikatel nebude nic chtít od státu, když neodvede daň? Takže nebude využívat infrastrukturu obce, nebude posílat děti do školy, zřejmě si přestěhuje hospodu někam "Na mýtinku" do hlubokých lesů. Pokud ne, tak mu všechny ty služby platí ti, kteří daně platí. Ti kvůli němu mají daně buď zbytečně vysoké, nebo dostávají méně, než by měli. Hezká je ta vaše představa, že by z těchto peněz mělo být pomáháno i podnikatelúm, kteří se placení daní vyhýbají. Stát žádné vlastní peníze nemá. Má jen to, co vybere od občanů. Jsou to jejich peníze, ne nějakého anonymního "státu". Říkáte, že jsem v tomto režimu skoro vyjímečný. Nejspíš to bude tím, že jsem nějakou dobu žil ve Švýcarsku, kde je z výše uvedených důvodů neplacení daní považováno VŠEMI za naprosto netolerovatelnou lumpárnu. Výmluva na vyvážení zisků nadnárodních společnost má chybu v tom, že to jsou zisky PO ZDANĚNÍ. Se ziskem po zdanění ať si každý živnostník dělá co chce, ty mu EET nebere.
      Potvrdil jste mi jen, co jsem už naznačil dříve. Že všechny ty (absurdní) protesty proti EET jsou buď od samotných zlodějů, nebo od těch, kteří od zlodějů čekají hlas ve volbách.

      Vymazat
    5. 17:35 Ještě k tomu zákazu kouření v "jeho hospodě". Co takhle zrušit platnost hygienických předpisů v "jeho hospodě"? Nebo mu nezakazovat pančovat nápoje, když je ta hospoda "jeho"? Ona totiž není tak úplně jeho, jako třeba jeho domov. Je to veřejná služba, takže veřejnost má také právo na určování pravidel jejího provozování. Jste živnostník tak jistě víte, že musíte dodržovat určité normy a pravidla, přestože ta živnost je "vaše".

      Vymazat
    6. A přesto hostinské, jestli vydávají účtenky nebo ne sledovat nebudu. Váš idealismus v tomto našem kapitalismu vám závidím. jestliže vidím co vše se z těch našich daní platí, kam ty peníze směřují( jinak vedle nás je golfové hřiště ty chodníky opravdu nemáme) , i kdyby jsme byli my všichni platili řádně daně, stejně to neutáhnete. Muslimáky, cikány, vězně, neziskovky...Jste svědek veřejného rozkrádání daní a to vám nevadí. Začněme nahoře a pak slejzejme dolů. Ministr financí Kočárník řekl: Živnostníci se musí stříhat až na kůži a ta se nesmí poškodit aby narostla nová vlna. Gottwald: Živnostníci jsou krví národa a pak je nahnal do komunálů a ostatní zrušil. A ten lístek občas i nadále nenapíšu a Švýcaři ať se stavěj třeba na hlavu. A hostinský, když bude mít v hospodě bordel tak tam nepůjdu. Já pracuji dobře a zodpovědně, mám desítky zakázek, ale na rovinu a ze vší zodpovědností vám říkám, v tomto bordelu se až na kůži stříhat nenechám. A už howgh.

      Vymazat
    7. Ale přeci jen dodám ještě, kdyby ty zisky i po tom zdanění zůstaly ještě u nás, to by bylo chodníků...

      Vymazat
    8. 8:03 + 8:09 V tom s vámi většinou souhlasím. Ale bordel se neodstraní tím, že se bude tolerovat a podporovat i ve vybírání daní. Tím netrestáte pasáky v tom bordelu, ale lidi, kteří ty náklady platí i za vás a přitom jsou na tom často hůře, než vy. A právě ti pasáci spoléhají na vaše hlasy ve volbách. Vy jste jejich voličská základna, vy je držíte u moci.

      Vymazat
  10. Co tu chce někdo v této republice vykládat o záznamech STB, když desetiticíce (ne-li statisíce) těch svazků se už do poloviny roku 1990 ODVEZLY KE ZNIČENÍ beze všech stop po jejich existenci!!!!!

    To, co tam zůstalo, slouží dodnes už jen proto, aby se nepohodlný člověk přinejmenším zkompromitoval, když jej nejde zničit jinak.

    Řešte stále ty svazky a poslouchejte disidenty, jak vám LŽOU! Chudák Hutka prý byl nucen k emigraci. Prdlajs, sám odešel a myslel si že udělá díru do světa! Přitom byl celou dobu emigrace na podpoře!. Jen poslouchejte a hlavně bojujte ještě dnes proti komunismu!

    Porovnejte si Hutku a Kryla a rozhodněte, který byl protikomunistický.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sobotku nemám rád, ale ... Sobotka nepodepsal - nikde není napsáno, že musí podepsat. Srba je diskutabilní a zrovna tak byste všichni nadávali, kdyby podepsal, že STBák bude hodnotit kdo a jak bojoval proti politickým oponentům té doby. Ani sama etická komise Srbu nechce uznat, tak to nenafukujte, svět se nezboří.

      Vymazat
    2. Já znám největšího bojovníka proti komunistům Štětinu. Toho jsme si dosadili jako našeho zástupce i do Bruselu. Dokud tento produkt dnešní doby nezmizí do zapomění, nemluvme o ostatních přisluhovačích STB, vždyť konali jen svou občanskou povinnost.

      Vymazat
    3. Pro (8:26)
      Pokud se chcete k něčemu vyjadřovat, tak se nejprve zorientujte v dané problematice. Karel Srp, šéf Jazzové sekce, o něhož nyní kráčí, není totožný s někdejším generálním sekretářem MZV, známým z případu zámku Štiřín, který se jmenuje Karel Srba. Pokud si je nepletete, tak alespoň se nepleťte při psaní jejich jmen.
      KR

      Vymazat
    4. Už si připadám jak na Slovensku,ti si taky museli přikoupit Alpy aby mněli kde umístit všechny partyzány.

      Vymazat
    5. 25. ledna 2017 10:11
      Pokud se chcete k něčemu vyjadřovat, tak se nejprve zorientujte v dané problematice.
      To platí zejména pro Vás pane "chytrolín".
      Karel SRP ačkoliv byl vedoucí JS, přesto u STB byl, JE NA CIBULKOVÝCH seznamech a závěrem VÁM osobně sdělím VY "chytrolíne", že jediným důvodem osvobozujícího rozsudku u soudu byla skutečnost, že po STBácích se podařilo zajistit pro soud jen kopii spisu pana "Jezzová sekce". Jinak jeho krycí jméno pane "chytrolín" bylo HUDEBNÍK. Doplňte si mezery v informacích a nefabulujte tady ostatní. Možná jsem se překlepl ale šlo o obsah.
      Nicméně - Sobotka NEMUSÍ nic podepisovat ani kdyby jste tím Estébákem byl, jak se zdá přímo VY!!!

      Vymazat
    6. Pro (10:11)
      Asi nerozumíte psanému textu a neznáte písmenka. Karel Srp není Karel Srba.
      Ať čtu, jak čtu, tak na 2. řádku příspěvku (8:26) čtu: "Srba je .....! Pokud by šlo o překlep (Srp - Srb), napsal byste "Srb je ..." Takto je ale evidentní, že Karla Srpa, šéfa JS neznáte, že Jste se o něm patrně dozvěděl až nyní, jinak byste měl jeho (správné) jméno zafixované. Tudíž "chytrolínem" Jste se učinil sám.

      Jinak netuším, z čeho vyvozujete, že se v tomto případu neorientuji. Píšete informace, které nejsou nové a média včetně mainstreamu je dostatečně popsala a nyní zopakovala.
      Navíc mi podsouváte věci, které jsou zcela nesmyslné a lživé, a vůbec netuším, proč, z jakého důvodu, na základě čeho Jste tu svoji invektivu napsal. Zdá se, že Jste zamindrákovaný "chytrolín".
      KR

      Vymazat
  11. Pro 8.26 vážený pane Stb děti neverbovala, takže ani Sobotka nemohl nic podepisovat. Vzhledem k jeho charakterovým vlastnostem, kdyby byl starší, tak by podepsal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:37 notak nedělejte z toho"maglajs"p.Sobotka nepodepsal jmenování Srpa,puntík!K vaší úvaze, kdyby byl starší,tak by podepsal bych rád věděl proč si to myslíte.To soudíte podle sebe čico. Každý i přes kolikerý nátlak se neupsal StB,nebo nevstoupil do KSČ,pane!

      Vymazat
    2. Nevstoupil, nepodepsal, protože o něj partaj nestála. Dnes je čistý a zasloužilý, i když jinak opět nepoužitelný k pořádné práci.

      Vymazat
    3. Pro 9:12 pan Sobotka je člověk který hlasoval proti Zemanovi když prvně kandidoval na prazidenta, přičemž Zeman ho vytáhl mezi špičky ČSSD, měl nevyjasněnou aféru ohledně příspěvků na ubytování, které zneužil na nákup svého bytu, lítá v aféře OKD, je bez vlastního názoru a přitom leze do zadní části těla představitelům světa atd. Vám se všechny tyto vlastnosti líbí, někomu však ne.Takže jste stejné hovado jako on.

      Vymazat
  12. Znal jsem též jednoho, který kradl za komunistů materiál z jedné fabriky. Když ho ťapli, tak dostal podmínku a po nástupu nového režimu dělal ze sebe oběť komunistů. Škoda, že brzy zemřel, možná, že by mu prezident Havel též udělil nějakou medaili, když už ta pravda a láska zvítězila v Česku na celé čáře, že? Morave

    OdpovědětVymazat
  13. 5:28 a 10:O4 naprostý souhlas. Jinak si všimněme tendenci vybudovat z komunismu černého bodlavého býka a tímto dávat pojítko fašismus rovná se komunismus - to z hlav politických nevzdělanců pryští velmi často. Napadá mně že ti kapitalisté mají z návratu komunismu šilený strach. Stačí si pustit naši kapitalistickou televizi. Je k dispozici několik programů. Pokud si zvolite jeden v libovolnou dobu uslyšite alespoň na jednom kanálu nějaké masirování mozku ovčanů, jak to bylo za komunismu špatné. Všimněme si, že o stínných stránkách současného kapitalismu se neříká nic. To se člověk může dozvědět pouze na internetu. Zazní někde, že američtí banksteři podporovali Hitlera, a to dokonce během druhé světové války? Když s tím vyrukujete v hospodě, ozve se: Tomu nevěřím. Už vůbec téměř nikdo neví, že přičinou rozvrácení zemí na Blízkém Východě jsou finanční zájmy amerických korporací a tyto zájmy plodí každou americkou agresi. Uděsna představa - kvůli ropě zabili 1,5 miliona Iračanů a světu řekli, že jdou bojovat za lidstvo - proti terorismu. Takový kapitalismus budoucnost nemá, to si lidstvo nezaslouží, to si nezaslouží ti talentovaní lidi, kteří nemají prachy a které člověk může vidět třeba na youtube v roli hudebníků. Neříkám, že by tu mělo být to co bylo před rokem 1989, ale rozhodně si myslím, že pokud se neznárodní ty největší korporace, tak to nikdy nebude lepší. Dobří lidi vypadají tak jak Bedřich Engels, který ač z bohaté kapitalistické rodiny celý život věnoval snaze zlepšít společenské poměry, to jest snažil se o zlepšení situace nemajetných. Nemám bohužel čas strávit zde celé dopoledne, tak končím. Prosťaček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:09 Víte, ta protikomunistická propaganda v ČT je už opravdu k smíchu. Většinou se zabývá jednotlivými případy z 50.let. Tak si říkám, jak by se mi asi tak líbilo, kdyby za mého mládí dávali každý den nějaký pořad o jednotlivých křivdách, které se udály před 60ti lety. To jest za Rakouska-Uherska nebo za 1.republiky. Nejspíš bych měl autory za trubce a vyžírky, kteří si na takovém typu pořadů založili snadnou živnost, placenou z nevyčerpatelných koncesionářských poplatků. Svědčí to ještě o jednom. Pravdu nemusíte lidem vtloukat do hlavy, protože jí znají ze své zkušenosti. Neustále vtloukat do hlavy musíte jen lež v nadějí, že v některých hlavách stonásobným opakováním tu pravdu přebijete.

      Vymazat
    2. Žádný kapitalismus nemá budoucnost. To věděl i B. Engels, který se jako vědec zasazoval o jeho zrušení a vystřídání pokrokovějším systémem. To, že vlastnil továrnu, umožnilo Marxovi, aby vypracoval vědeckou teorii o nutnosti zániku kapitalismu a jeho vystřídání komunismem. Této teorie se bojí všichni kapitalisté a proto ta jejich snaha ztotožnit komunismus s fašismem za účelem diskreditace a dehonestace myšlenky komunismu. Oni, na rozdíl od dělníků, pečlivě studují Marxe, aby mohli proti němu účinně bojovat. Poučili se z dějin dělnického hnutí a jejich prvním úkolem bylo rozbít organizační strukturu, na níž by se dělníci mohli sjednocovat. A nejen to, rozbili i sociální strukturu společnosti tak, aby oslabili průmyslový proletariát. Diktatura kapitálu je mnohem účinnější než veškeré diktatury v dějinách lidstva. T

      Vymazat
  14. 16:25 a 17:48: díky za Vaše hodnotné příspěvky /autor 11:09/

    OdpovědětVymazat
  15. Jak efektivně se dá pracovat se zpravodajskými archivy - na které si mimochodem NAPROSTO SVÉVOLNĚ a protiprávně udělal monopol ÚSTRk - jsme už viděli mnohokrát, např. u Zdeny Salivarové, Jana Kavana nebo Milana Kundery.
    Novinářské kreatury se v tom vyžívají jak za časů hilsneriády, a tleskají - lidovci.

    OdpovědětVymazat