Reklama

.

.

neděle 15. ledna 2017

Putin vyhlašuje zvýšenou bojovou pohotovost


15. 1. 2017    zdroj a zdroj
Opravdu chmurně a zlověstně zní informace, že včera stovky ruských systémů protivzdušné obrany a S-400 byly náhle uvedeny na stavu zvýšené bojové pohotovosti na rozkaz prezidenta Putina, který údajně obdržel "vážné varování" od Služby vnější rozvědky (SVR), která tvrdí, že složky "stínového státu" v USA připravují zavraždění zvoleného prezidenta Donalda Trumpa, podněcovatelem je americká Ústřední zpravodajská služba (CIA), pak bude z této vraždy obviněno Rusko, což bude sloužit jako záminka pro vstup do války s ním. Píše to vseneobichnoe.livejournal.com.

Zároveň s varováním SVR prezident Putin obdržel také varování od Willyho Wimmera, bývalého státního tajemníka Ministerstva obrany Německa, který řekl, že "existuje síť odporu proti prezidentu Trumpovi, aby se neuskutečnil 20. leden ... a co se stane ve Washingtonu, se zdá být začátkem války", což přinutilo Putina brát vážně varování SVR o možném a reálném ohrožení státu.

A jako by navazoval na tato dvě varování o opravdu vážné a nebezpečné situaci v Americe, laureát Pulitzerovy ceny, spisovatel a analytik Glenn Greenwald zveřejnil hrůzný článek "Stínový stát jde do války se zvoleným prezidentem", v němž upozorňuje, že americký "stínový stát" se "nyní otevřeně zabývá válkou proti legitimně zvolenému prezidentovi Donaldu Trumpovi".

Je také třeba poznamenat, že začátkem ledna Trumpa před nebezpečím varoval i senátor Charles Schumer, když zmínil skutečnost, že v CIA "existují způsoby, jak bodnout do zad", ale Trump ignoroval varování o nebezpečí, které představují podněcovatelé "stínového státu".

A při pohledu na to, jak tisíce amerických tanků, obrněných vozidel a vojáků jsou i nadále přesouvány do Evropy, bylo řečeno, že Rusko jasně varuje tyto zrůdy a že "to vnímáme jako hrozbu pro nás a jako akce, které ohrožují naše zájmy a naši bezpečnost". Že po té, co by byl zvolený prezident iniciátory tohoto "stínového státu" zabit", Rusko nebude mít jinou možnost, než rozpoutat "v Americe peklo", aby zastavilo satanskou Západní globalistickou elitu a nenechalo ji zničit celou planetu.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová 

140 komentářů :

  1. Amerike je potrebne zasadit smrtelny jadrovy uder,aby ludia amerike vdeli,co je to vojna a kto ju zapricinil.Putin prehlasil pred casom,ze ak by sa stalo napadnutir RF Z uzemia statu EU,neutralizuju ho a okamzite prenesu vojnu na uzemie USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amerika přece válčila asi tak tři sta let s indiány, Amerika tedy velmi dobře ví,co je to válka.

      Vymazat
    2. Naštěstí Putin není Chruščov, takže žádný jaderný tentonoc nebude.

      Vymazat
    3. Putin není žádný Ukrajinec,Putin je Gruzín-Osetinec,asi.

      Vymazat
    4. Jako Stalin.

      Vymazat
    5. Putin myslí jako judista,tedy napřed někoho musí "chytit" a přitáhnout si ho k sobě a pak s ním praští o zem. Těžko by na někoho zaútočil z dálky a čekal až se objeví nepřítel.

      Vymazat
    6. 21:31
      Válka s proti domorodcům , to je americká specialita.

      Vymazat
    7. Válka proti domodorodcům spočívá v tom,že oni chtějí dorodit doma a vy jim v tom bráníte,mimochodem.

      Vymazat
    8. V jinejch systemech nikdy nebylo vsechno mozny tak jsko v tech prisne demokratickejch.
      Pres. Putin , by se mel zamyslet , co se stane, kdyz picnou treba toho druhyho...Prekvapeni...?

      Vymazat
    9. Co to tárátě, blázni. Putin je Rus jako poleno.

      Vymazat
    10. Nebo je po matce (Severo)Osetinec a po otci Rus z Petrohradu. Nějak se to prý zjistilo,psalo se o tom.

      Vymazat
    11. PŘATELÉ VLASTENCI.JSEM POHORŠEN TAK JAKO VŠICHNI NORMÁLNI LIDÉ ,MIMO POLITIKŮ EU,ŽE PROVOKACE USA NABÍRA NA OBRATKÁCH,ŽE SE K TETO ŠPINAVE POLITICE USA ,NATO,EU PŘIDALA ČESKA REPUBLIKA POLITICI BEZPRÍZORNYCH POPULISTU A NENAŽRANCU,ŽE MINISTERSTVO OBRANY TVOŘÍ A VEDE KOMIK CO PODEPÍŠE COKOLIV ABY STAT SPOLU SE SOBOTKOVOU VLADOU ZATAHLI DO VÁLKY,KDY SMLOUVOU S NATO VYPRACOVALI PLAN STYLROSSE KDE MUSIME VALČIT ZA NEKOHO A PRO NĚCI SČIMŽ NESOUHLASÍME A LEKAM SE VYHRUŽEK GENERALU NATO,ŽE KDYŽ NEPUJDEME DO VALKY ŽE NAS RZDRTI TAK,ŽE TO SVET NEVIDEL.MAME VLADU KOLABORANTU PROPOJENOU PŘES JINE AGEBTY CIA JEJIŽ ZAKLADNU MNELI V CENTRALE CIA VELVYSLANECTVI USA SCARPIO A SPOL KAM POLITICI CHODILI UDAVA NAŠE LIDI,VYTVAŘET ŠTVAVOU KAMPAN PROTI TEM,CO NESOUHLASILI S IMIGRACÍ PŘEDEM PLANOVANOU BANDOU ZLOČINCŮ JAKO JE SOROS,ARABSKE EMIRATY A NEZISKOVEK KTRE ÚODPOROVALI I ONI JAK JSME SE MOHLI DOČIST V UNIKLYCH EMAILECH A JINYCH ZVEŘEJNENYCH PUBLIKACÍCH S INTERNETU.JAK JE ZNAMO NAŠE VLADA JE RUSOFOBNI A JAKYKOLIV NATLAK NA VLADU OHLDNE ZRDY NARODA ODMITAJI,NAOPAK OBČANY ZAVIRAJI A SOUDI JELKIKOŽ SI UPRVILI ZAKONY PRO SEBE A SOUDNI FAŠISTICKY SYSTEM SNIMA MUSI SPOLUPRACOVAT NA POTLAČOVANÍ USTAVNICH PRAV A SVOBOD.BDETE A CHYSTEJME SE NA NEJHORŠI KONEC SVĚTA.NEVALČICI ZONA JE POUZE KANADA AUSTRALIE KAM SE STAHNOU MOCNI ABY ZAVEDLI NOVOU ŘIŠI DIKTATURY A ZBYTKU ZATROČENI NARODU

      Vymazat
    12. Tak se pomalu rozloucime, az padnoj prvni bomby tak bude prinejmensim vypnut internet
      A Cesko, byt ted v Ceskych mestech je sebevrazda

      Vymazat
    13. To že Trumpa zavraždí je reálné. Ale proč by zrovna Rusové vraždili prezidenta, svého člověka, kterému, dle bezpečnostních agentur USA zcela jasně pomohli do křesla? Není to trochu na hlavu????????????????

      Vymazat
    14. Tohle je vysoká škola manipulace:

      Jedna polovina se poštve proti Rusku, že zavinilo zvolení Prezidenta.
      Druhá polovina se poštve proti Rusku, že zavinilo Prezidentovu smrt.

      Obě poloviny se spojí v nenávisti proti Rusku pod vedením Viceprezidenta, který má opačné názory než nebohý Prezident, a obléknou mundury.

      A mají nás tam, kde nás chtěli mít.
      Na Bělehrad!! - sorry, přeřek sem se. Chtěl jsem říct Moskvu!
      PB

      Vymazat
    15. Prezident Putin povedal, že nedopustí na ruskom území vojnu a nedovolí prekvapí útok, o sekundu udrie prvý na útočníka. A že na to má techniku je pravda. Preto si myslím, že Američania si dobre spočítajú, či by chceli mať zničený Manhaten alebo Pentagón a všetky vojenské základne po svete..

      Vymazat
  2. Západní média - ne mainstream - už delší dobu upozorňují na fakt, že staré struktury administrativy USA, které se zabydlely za Bushe, Clintona, a opět mladšího Bushe a Obamy dostaly strach z čistek, které mezi nimi udělá Trump a jeho lidé. Vražda je řešení. A válka s Ruskem pro jejich politiku snící o světovládě je také řešením. TAkže se Rusům nedivílm, že vyvádějí vojska z kasáren do bojových pozic. Kdyby se Amíci nekoncentrovali v Polsku a Pobaltí, asi by k něčemu podobnému nedošlo. Pozor - my Češi, Moravané a Slezané jsme také na mušce, díky blbům v Sobotkově vládě, aspoň tedy naše letiště a jejich těsné okolí! Nepodceňoval bych to. Taurus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomíná,že bych měl armádě Česka objednat ty F-35B STOVL s krátkým vzletem a kolmým přistáním,sakra, zapomněl jsem na to.

      Vymazat
    2. Stalin nechal vojska v kasárnách a letectvo v mírových posádkách... Víme jak to dopadlo, když Němci zaútočili... Chyby předchůdců opakuje akorát tak socdemák.

      Vymazat
    3. Stalin asi tušil,že má Vlast mnoho mužů,směji se. V tom případě byl fakt dobrej.

      Vymazat
    4. Tak jim vzkaž, ať chvilku počkají.
      Ale asi fakt teď není čas na legrácky. Ono to opravdu spěje ke konfliktu. Pokud to teď Trump ustojí, rána může přijít kdykoli a odkudkoli. Ale válečný konflikt mohou rozpoutat s ním i bez něho. Jak asi zareaguje šéf NATO, až jim na Donbasu opolčenci zlikvidují první tank. A vsadil bych boty, že ty tanky tam dřív nebo později vjedou. Co když na žádost Porochšenka vyhlásí nad východem Ukrajiny bezletovou zónu? Nechá Putin tamní ruské obyvatele zmasakrovat? Vždyť už dnes tam je na deset tisíc ( 10000 !!!) obětí. Q.

      Vymazat
    5. Já se tu dnes především bavím a tak nechci rozebírat mezinárodní právo ve věci Donbasu. Ale asi je skutečností,že úmysly NATO rozmístit nyní své těžce obrněné jednotky na východní hranici, mají souvislost s Ukrajinou.

      Vymazat
    6. Jenom vůl se může bavit možností rozpoutání světové války
      Václav

      Vymazat
    7. Už jste někdy polknul kulku? Já jsem jen polknul,směji se.

      Vymazat
    8. Právo brání konfliktům,mezinárodní právo těm mezinárodním. Jasně,že a znovu,jasně,že se může válčit a právo ignorovat.

      Vymazat
    9. 21:31 Pamatujte si pane,jen potenciálnímu útočnkovi vadí,nebo může vadit obranný systém souseda!

      Vymazat
    10. Napadá mne Čingischán,ze kterého zbylo Mongolsko se třemi miliony obyvatel,přičemž ale je zároveň jediným státem světa kterého většina občanů žije mimo území svého státu,konkrétně především v Číně. Tak nějak funguje Bůh a na nějaké právo se asi dívá.

      Vymazat
    11. Ještě mne napadá třeba Německá říše, Sovětský svaz a Osmanská říše,například.

      Vymazat
    12. V říjnu 1905 napsal francouzský filosof Boutmy v Petrohradu o tom nosatci vymyšlenýmu a praktikovaným "mezinárodním právu" tato fakta:

      Veškerá vnější politika Anglie představuje řadu do nebe volajících porušení mezinárodního práva, což nevadí Anglii, aby ve většině případů byla autoritativní vykladačkou téhož mezinárodního
      práva.
      Anglie vede výlučně věrolomné vojny proti slabým a bezochranným; při tom je vede s neslýchanou krutostí a s porušením všech konvencí. Proto přece však hlas Anglie bývá ve většině případů autoritativním rozhodčím v otázkách humanity.
      Anglie vnáší vojnu a zmatky do všech zemí, s nimiž má styk; ale angličtí rádcové bývají vysoce ceněni na cizích dvorech a monarchové jich vlivem svržení odcházejí, aby zakončili svůj neslavný zbytek života v téže Anglii, které oni sloužili a která je zahubila.
      Dějiny nám ukazují, že kazily stát, jenž vstoupil v Svaz s Anglií, nevyhnutelně tím nastoupil
      dráhu k své záhubě; ale vzdor zdravému instinktu národů, jejich diplomati a vůdci periodického tisku nepřestávají snažiti se po záhubném spojenectví s těmito moderními Kartaginci."

      Stačí pouze dosadit za Anglii USA, které ji jako pěst gobálžida po WWI. nahradilo ...

      Vymazat
    13. Britská říše byla se svými 33 mi. km čtverečnými zdaleka největším impériem všech časů! Každej chvilku tahá pilku. Jen zdegenerovaní pazdráti se přitom ohání takovými sračkami až drzými jako je "Bůh" neb dokonce "mezinárodní právo"! Zmiňovaní tvůrci dějin za jediné bohy vždy prohlásili sebe osobně či své bohy, kterým přisoudili roli svých podprovatelů (zkusil to o nich i jistý neúspěšný šiřitel lžiříše G. W. Bush) a za jediné právo svoji vůli! A psali historii! Americká říše z dějin odejde spolu se svým hnijícím a páchnoucím přívěškem EU jen jako spolek ustrašených sterilních bezpohlavních konzumistických buzerantů po kterých z byla na planetě jen hromada těžko odbouratelných odpadů ...

      Vymazat
    14. oprava: mil. (jako miliony) ... podporovatelů

      Vymazat
    15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    16. 23:35 Velmi vtipné. Označujete tedy za potenciálního útočníka USA, když jim tak moc vadil obranný systém souseda Kuby, až kvůli němu starovala strategická letadla s atomovými bombami? Vaše zásada platí selektivně nebo je univerzální? Když RF posiluje svůj obranný systém v Kaliningradu a EU říká, jak jí to vadí, tak se tím EU přiznává, že je potenciálním útočníkem?

      Vymazat
    17. 23:47 - a kdo říká že Mongolská říše už není? Jak "zbyli Mongolové"? A kdo jsou asi ti Tataři za jejichž údajný práva na Krym se tací jak ty berou až se z toho druzí můžou posrat, co? A kdo je asi Tuvin Šojgu - druhý muž a nástupce Putina v Rusku? Čím jest Rusko samotné, když ne nástupcem oné říše Mongolů", v reálu ale šlo o říši Eurazijců! Jak řekl již markýz de Custin: „Grattez le Russe, et vous verrez un Tartare“ (podrbej Rusa a najdeš Tatara), což souvisí s ruskou "civilizační volbou" - http://www.zvedavec.org/send_print.php?clanek_id=5875&status=print
      Však také Moskevské knížectví nebylo jen legitimním nástupcem Byzance jakožto pravoslavný Třetí Řím, ale také dědicem právě oné Mongolské říše, jejíž bylo několik století ulusem! Však také první car Ivan IV. byl sice po linii otce přímým potomkem Rurika, po matce ale chána Mamaje, vládce Zlaté hordy, tedy potomka Čingischána! Ruský historik proto nazývá carskou říši eurazijským Projektem! A tento Projekt nejen že nekončí, ale on přežije i neslavnou jepičí pidiříši zvanou "Euroatlantida", která přestala být invazívní a sama se stala terčem invaze barbarů, což v dějinám je vždy předznamenáním pádu! Nahradí ji silnější, zdravější rasa a kultura. Evropa pod příštím chánem Šojgu bude vypadat jinak - http://a2larm.cz/wp-content/uploads/2014/03/20070309map2053.jpg

      Vymazat
    18. oprava a doplnění: "... jejímž (bylo několik století ulusem) ... ruský historik Alexej Širopajev ... v dějinách (vždy předznamenalo) ..."

      Vymazat
    19. Navrhuji používat výstižný překlad slova Mainstream = Hlavní stoka.
      Navrhuji používat skloňování slova Brusel podle vzoru Prdel.
      př.: Běž do brusele, je to v bruseli, atp....

      Vymazat
    20. Pro Anonymní 16. ledna 2017 1:27:
      EU je NATO, ano, NATO je v tomto případě potenciálním útočníkem.

      Vymazat
    21. 14:40 Máte naprostou pravdu. Ale tak své "moudro" ten 23:35 určitě nemyslel/nedomyslel.

      Vymazat
  3. Bože, Putina chraň! A lépe,než si chránil Cara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte,že Bůh jedná nekvalitně? Tak on ten Bůh udělal v jeho ochraně nějakou chybu? Možná si ten Bůh dělá co on sám chce a Vy mu raději ani neraďte.

      Vymazat
    2. 21.55 A vy zase nezkoušejte radit mě. Stará ruská hymna vám zjevně nic neříká. Bůh vám snad dovolil kecat v jeho jménu?

      Vymazat
    3. Nespoléhejte na pomoc Boží a pomocte si sami
      ignoranti!!!!

      Vymazat
    4. Bůh vám pomůže až když už vy sami víc nemůžete,pokud je to ale správné.

      Vymazat
    5. Tak to je fakt idiot,ten Nietzche.

      Vymazat
    6. nikoliv 23;44 to rekl zarathustra

      Vymazat
    7. „Boha omlouvá jedině to, že neexistuje.“ Friedrich Nietzsche

      Vymazat
    8. Friedrich Nietzsche byl jako většina Němců pomatenec, toho nelze brát vážně. Bůh existuje to je nepopiratelný fakt, čehož důkazem je i to, že jsi anonyme 7:27 mohl napsat svoji odpověď k příspěvku. Druhou stránkou věci, o kterou se všichni nesmyslně hádají je představa o Bohu. Nelze totiž utvořit dokonale přesnou představu o Bohu, lze se jen hádat, že ta moje je ta správná.

      Nyní zpět k rádoby filosofu Nietzsche. On nedokáže rozlišit mezi fantazií(snem, představou) a skutečností. Tak to má každý typický Němec. Oni jsou známí svou vírou v nadpřirozenou vlastní výjimečnost. Velmi hezky vystihl nezpůsobilost Němců k řízení věcí obecných Puškin v "Pikové Dámě". Vždy je bude ovládat touha nadřazovat se nad ostatní a budou proto ochotní udělat jakoukoli špinavost.

      Vymazat
    9. 8:19 - co nelze popsat, to NEEXISTUJE! Proto jedinými Bohy jsou ti jejichž vibrace cítíme z těch tónů! A tyto pochází výhradně z našeho vlastního nitra...

      Vymazat
    10. Všechny odpovědi jenom potvrzují pomatenost Němců a těch, kteří jsou jimi okouzleni (zlo vždy okouzluje a mate to je jeho nástroj). Němci již v podstatě neexistují. A proto tyto odpovědi jsou v podstatě pohřební žalmy. Stejně jako Herman prohrál svojí špinavostí právo na život, tak Německý národ zanikne, protože nebyl ochoten se snažit o dobro a konat v korytě božího záměru. Bůh je ovšem spravedlivý a pokud se budou kát a začnou tvrdě pracovat na vytváření spravedlivé společnosti, pak ještě šanci mají, ale jak je znám raději zemřou než by konali dobro.

      Vymazat
    11. 17:18-Jaký myslíte, že je rozdíl, pro nás Čechy, mezi Vaším a židovským názorem? Berlín, Rujána byly slovanské, Krakorec zakládal Otakar II. Nechcete jít se svým talentem "burcovat" Němce?

      Vymazat
    12. 18:37 - nějaké takto označované dnes kmeny se tam opravdy zbytečně mrcasily! Až svobodný pán Gero z nich ale učinil poddané Svaté říše jakožto obyvatele říšské marky! Stali se tedy poprvé užitečnými historii ...

      Vymazat
    13. König Ottokar II. Přemysl, syn německé princezny Kunigunde von Schwaben z rodu Štaufů, kterému též celý život sloužil, opravdu založil říšské město Königsberg a daroval ho Řádu německých rytířů.

      Vymazat
    14. A co těch Slovanů týče, už jen to jak "zkundili" jméno své královny o mnohém vypovídá! Udělali z ní "Kunhútu Švábskou" (sic!).

      Vymazat
    15. 13:20 - Dějiny ale říkají opak než tyto přání rodící myšlenky! Dokonce přes veškerý úsilí Západem inspirovaného Petra Velikého, baltských Němců Bironů, německé kněžny panující Rusku jako Kateřina Veliká i jejího proněmeckého syna Pavla I. Bejt v Rusku 1812 mírnější zima, tak po pyčy pytel! V 53. roce pak připlavali Angláni s parníkem Great Eastern a Mkuláš I. moh leda se svejma plachetnicema čučet! Angláni a Frantíci si pořizovali první fotky do novin, tak Rusáci museli celou Krymsku válku smolit po paměti naplátno! takže prostě ten rozdíl by obrovskej! V Angli už dávno frčela železnice a v Londýně stavěli metro, kdežto v Rusku se o první dráhu mezi Moskvou a Petrohradem teprvá pokoušel ing. Perner z Rakouska! Až s uvolněním za Alexandra II. nastal velký rozvoj i v Rusku! Welšan Júz (Hughes) jim postavil hutě aby měli kde dělat koleje - v Juzovce (dnes tomu nadávaj "Doněck"). Jenže pak cara zabila banda nesvéprávných mužiků svedencých Židama co si říkali "narodnici" a bylo po prdeli! Rusko se stalo přívěškem Antanty, opustilo cestu spolupráce s Bismarckovým Německem a nastopilo cestu ke zkáze! A když se objevil politik velkého formátu jako Petr Stolypin, tak ho zas odpráskne obřezanej dobytek v kyjevským divadle,kde ho měl hlídat (nechali ho dělat pro Ochranku i když se na něj vztahovaly Májové zákony 1882!). To je k pláči kdyby to nebylo k smíchu ... halt Rusáci no!:)))

      Vymazat
    16. oprava: Mikuláš I.

      Vymazat
    17. 18:37 - tím ale nelámu hůl nad Ruským světem jako takovým - Bůh chraň! Je sice nutné přiznat užgryndaný charakter ruských mužiků a jejich pověstné chastoslovantví! Ano, Slované nejsou sami schopni postavit státni organizaci, jsou živlem chaotickým, neschopným samostatné státní existence. Ovšem měli to štěstí, že byli sousedy germánské tvořivé státotvorné síly! Z ní vzešla jak Sámova historicky krátká leč první vůbec slovanská státní organizace, tak i Novgorodská hanzovní republika a Kyjevská Rus! A taktéž na Balkáně Ostrogóty stvořené státní organizace tzv. Jihoslavanů. Kde nebyl Ostrogót, tam byl Visigót, který vedl i Huna! A s Huny přišla další, konkurenční státotvorná síla - kočovní Turkotataři, čili Avaři, Bulhaři a Maďaři! A na jejich říších poté vznikla Mongolská říše a jejími následníky jsou říše jako Zlatá horda a Krymský chanát či Buchára a Chíva - pozůstatky říše Tamerlána! Spojení germánského ducha a turkického odhodlání dalo vzniknout Ruskému eurazijskému impériu! To však bylo sraženo na klena Židem s nemalou zásluhou slovanské, mužické lenosti, otupělosti a lhostejnosti! Tak se zrodil bolševický SSSR - stát neschopný samostatné existence! Nebýt Asiata s mongolskou krví Stalina, který se opřel opět o pomoc Germána (Německo - Rapallo, USA - fordizace SSSR) byl by zahnul a stal se "pouští osídlenou bílými negry", jak o tom hovořil Žid Bronštejn! A fakt že se záhy Rusko opět stane mocí řízenou turkickými lidmi a opírající se o germánskou elitu předznamenává jeho vedoucí postavení na východní polokouli v příštím věku.

      Vymazat
  4. CIA a Mafie zavraždila už jednoho amerického prezidenta i jeho bratra.Vždycky se objevil nějaký nastrčený blázen na kterého to svedli.Je to velmi pravděpodobné ,že míří na Trumpa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voják na stráži nesmí mít náboj v nábojové komoře a to by měly CIA i Mafie kontrolovat aby se fatálně nespletly.

      Vymazat
    2. Nemáte ani základní představu jak to chodí. Jde o klanové boje (například v samotné CIA jsou zástupci z více klanů) a likvidován je pouze ten na kom se dohodnou, že bude zlikvidován, kdo začal hrát příliš svoji vlastní hru. Ale jisté nebezpečí tu teď je, protože klan, který je pro nezpůsobilost odepsán a jemu odebráno řízení davu, začne vždy porušovat dohody a začne se chovat svévolně a chaoticky a to do doby než bude ostatními klany úplně zlikvidován. Teď probíhá likvidace klanu Klintonů. Trump má velmi silnou podporu všech ostatních klanů, kterým všem už Klintoni lezou krkem. A kdyby se Trumpa Klintoni pokusili zlikvidovat, tak spáchají okamžitou sebevraždu, protože hněv lidu bude ostatními klany snadno nasměrován na smetení klanu Klintonů (nedejte se zmást výsledky voleb, skutečná podpora lidu byla asi tak 10:1 ve prospěch Trumpa).

      Vymazat
  5. Co na to odbor ministerstva pravdy, nedávno zřízený? Jak se má zachovat běžné obyvatelstvo? Je pražská kavárna v kavárně, či mimo dosahu přátel?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud mu neřekne,co je pravda,tak zatím jen neutrálně,tedy jako blbci.

      Vymazat
  6. Bože, takovej kreténů nevzdělanejch tady.

    "Stalin nechal vojska v kasárnách a letectvo v mírových posádkách... Víme jak to dopadlo, když Němci zaútočili... Chyby předchůdců opakuje akorát tak socdemák."

    Kdo psal todle, by měl umět odůvodnit vysoký počty padlejch a zajatejch sovětskejch vojáků v prvních třech dnech války. Stalin je totiš už měl v zelmjankách.

    A co se stalo, když se dozvěděli, že je válka? Rozrthli obálky pro tento případ. Ani jedna jednotka se rozkazům z obálek nevzepřela a nepřešla do obrany. Uposlechli pokynů a šli do útoku na západ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a nechal popravit vlastního superšpiona,který mu včas sdělil přesné datum i čas německého útoku proti Sovětskému svazu a další alespoň dva německé vojáky,kteří přešli na jeho stranu a sdělili mu totéž. Sovětská armáda byla pacifikována rychlostí blesku,protože byla na válku naprosto nepřipravena a i nevyzbrojena. Obrana Sovětského svazu byla Stalinem nařízena a vedena až po několika dnech od jeho přepadení německou armádou.

      Vymazat
    2. 23:10-Nemáte pravdu.Generálové chtěli,aby
      Stalin poslal armádu proti Němcům.Jenže
      on věděl,že na válku není připraven a tak
      to nemůže udělat.Kdyby je poslechl,tak byl
      po pár dnech války bez vojáků.Takže to
      byly zadržovací boje.Ale bylo by to na
      mnohem delší diskuzi.
      Petr Majevský

      Vymazat
    3. Jo a nektery porad lezou do Lidlu i kdyz jim tam davaj verejne najevo, ze je tem nechteji...
      Only for blacks.

      Vymazat
    4. A presto Stalin vyhral, rusofobe
      Zatimco Cesi a Francouzi atd byli pripraveni a presto se vzdali
      Prd tomu rozumis

      Vymazat
  7. Že kachny nežeru,
    ovšem tohle by byla snad jediná vítaná...
    Jestli se tahle zpráva zakládá na pravdě začala válka tajných služeb.
    Zavražděním Donalda by byla Amerika v jednom ohni, válka pro skupinu psychopatů může být opravdu řešení...
    Tak už to vypadá že cenou za naši nečinnost ohřejí nám tváře nukleární záře*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruská média o žádné pohotovosti na rozkaz presidenta nehovoří ?....

      Vymazat
    2. 23:37 Zpráva pochází z ruských médií, viz "zdroj a zdroj" v úvodu článku. Ale zaráží mě stále větší debilita těch "starých struktur" v USA. Celou dobu tvrdí, že Trumpa dosadili a řídí Rusko ve svém zájmu. Kdo by jim tedy mohl alespoň na vteřinu věřit, že ho Rusové zavraždili? Snad jenom takoví idioti s nefungujícím logickým myšlením, jako jsou někteří naši politici a místní Pepkové.

      Vymazat
    3. 1:44 Ano, je tomu tak. Ta debilita je už zcela nesporná, a právě v ní spočívá skutečné nebezpečí.
      U našich taktéž. Děda.

      Vymazat
  8. Obvyklý drb = falešná zpráva, jak by řekli "uctívači" angličtiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiří, ten "drb" má svoji logiku. Nebezpečí naší doby bych být vámi nepodceňoval.

      Vymazat
  9. Jeste 4 dny
    Elity se trumpa pokouseji svrhnout
    Elity se pokouseji trumpa zabit
    V cesku to jsou zlocinni havlisti
    RUCE PRYC OD TRUMPA
    A cesi at radsi neopakuji to co rika Trump, treba to ze Merklova udelala chybu v pozvani immigrantu, za to se v cesku zlocineckou vladou Sobotky a Chovance zavira. Za urazku immigrantu.
    Cesko je na hlavu
    A Cesi toleruji VLADU ZLOCINU ktera Cechy zavira za to same co Trump rika otevrene.
    CESKA VLADA ZLOCINU okrada kazdeho Cecha o 50000 koru za rok ktere posila nemeckym a jinym panickum, protektorum ceska
    JEN MENECENI LIDE UZNAVAJI NAD SEBOU S POKOROU VLADU ZLOCINU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4:23 Vy se jistě nepovažujete za méněcenného, protože nemáte nad sebou vládu zločinu. Řekněte nám prosím pro zajímavost, jakou vládu nad sebou s pokorou uznáváte vy. Která je ta nezločinná? Ať se trochu pobavíme.

      Vymazat
    2. Tvoje zabava me nezajima
      Ale bacha at te nezavrou za opakovani toho co rika trump
      Ja uznavam Trumpa, Putina, Widerse (politickeho vezne) Marinku LePenovou, Orbana, mozna Zemana pokud nezradi, Konvicku, mozna Okamuru, urcite Farange

      Vymazat
  10. Stalo se u nás skoro zvykem, že si politici (i v koalici) vyřizují spory přes média.
    Ale Putin asi sotva bude svolávat tiskovku, aby se jeho vojáci dověděli na které cíle, ve který okamžik a z čeho mají v zájmu obrany státu vystřelit.
    Bylo by záhodno rozlišovat řeči oproti skutkům a jejich časové posloupnosti.
    Tedy, nejprve hromadění vybavení základen v Polsku a Rumunsku, vojsk USA v Polsku a pod., poté následující aktivizace obrany v Rusku.
    Začátek útoku NATO na Rusko se dovíme včas z hlavních médií, zprávou že zútočilo Rusko. Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dedo, prvni co zahyne ve valce je pravda

      Vymazat
    2. No, právě o tom děda psal v poslední své větě.

      Vymazat
    3. 6:08 Pravda musí zahynout už dávno před válkou. Bez nenávisti, vyvolané pomocí lží, by žádná útočná válka nebyla myslitelná. Pravdou nikdy nemůžete oblbovat lidi tak, aby byli ochotní se navzájen zabíjet pro cizí zájmy.

      Vymazat
  11. Pane Davide, muzete coby psychiatr sam sobe predepsat prasky, nebo musite jit za kolegou?
    V kazdem pripade byste s temi paranoidnmi stavy mel neco delat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:58 do pana Davida se nemontuj, zbabely nepodepsany havlisticky prorezimne kolaborujici trole

      Vymazat
    2. Tenhle 5:58 se domáhá léčby, ovšem v kontextu toho, co napsal, se jistě jedná o léčbu pro něho samotného.

      Vymazat
  12. Lidi neblázněte, NATO je jen spolek, který má odůvodnit ziskyzbrojního průmaslu a na něj napojených politických parazitů. Snad ani v NATO nemůže být takový pitomec, který by se domníval, že má nato, aby vedlo válku s vyzbrojeným, vycvičeným a k obraně odhodlaným plnohodnotným "nepřítelem". Zatím bylo agresivní jen proti těm státům, kde mělo naprostou převahu. Vycvičené zálohy nejsou, vázbroj je především draháa ne kvalitní a odolná, naše Pandury se vylikvidují cestou a při mírové přepravě, našich pár Gripenů nesmíme poškodit, ekonomika není převedena na válečnou ekonomiku, zbrojní sklady jsme si vypálili a zbraně z nich dodali "umírněným". Jeniná možnost je vést válku jadernou a to má Rusko s Čínou dostatečný odstrašující jaderný potenciál. Je před volbami v mnoha státech Evropy, současní se budou dekovat, protože lidi-voliči už jim "všechnoputin" nežerou a hrozí jim lidová odplata, lidové soudy (a asi toho mají na hrbu dost), tak se připravmě na to, že NATO bude podporovat cokoliv, co by těmhle jelitám pomohlo udržet se u koryt. Jestli Rusko vyhlásilo zvýšenou bojovou pohotovost nevím, a je mi to i jedno. Nemám to jak ovlivnit a nedivil bych se jim - při přísunu 4000 vojáků a 2500 ks techniky k jejich hranicím. Takhle to totiž začalo i při WWII ... a nějaký mozek zelený by mohl neodolat pokušení. Snad to Putin ustojí a potom se s Trumpem dohodnou. V Evropě bude klid, až MMM (mamágrantůMerkel)a její souputníci budou za katrem,Anglie za kanálem, Hollande v Bastile a bude po volbách. Zatím se dělá všechno jen pro zakrytí problémů, které tady nastřádali t bezbřezí multikulti neziskoví liberálové, rozbíjející evropský model sociálního státu a zavádějící systém "člověk člověku vlkem". Dokud tahle kobyla nechcípne, bude kopata a je v posledním tažení. Takže - nohy v teple a klídek a až se umoudří počasí, tak na náměstích Evropy může být solidní párty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkej scénář, budu se za něj modlit!

      Vymazat
    2. Souhlas v Evropě nemá obyvatelstvo chuť válčit. Tak se způsobují problémy jinak. Například vožením migrantů a ohlupováním nové generace. Klan Klintonů prohrál, tak by věci mohli jít k lepšímu, ale umírající kobyla nejvíc kope. Kdo chce mír ať se připravuje na válku. Putin činí správné preventivní kroky.

      Vymazat
  13. Naky blbec se tu smeje a cinka rolnickama

    OdpovědětVymazat
  14. 6:23 je asi nejlepší příspěvek. Takhle by se to zcela logicky mělo vyvíjet. Problém by mohl být v tom, že USA se po válce učili všechno od Němců,ať už propagandu, organizaci, rakety a jiné, mohlo by se najít pár blbů kteří jako Hitler řeknou po nás potopa. Riziko je příliš veliké, protože jako obvykle stojíme zase na ty blbý straně a pokud k tomu dojde tak to nám pomůže snad jenom Bůh.

    OdpovědětVymazat
  15. Vražda svého prezidenta je USA folklor, ale proč by ho vraždili Rusové, kteří mu dopomohli do křesla a s kterými se chce spojit k ovládnutí světa? Jinak souhlas s 6:23

    OdpovědětVymazat
  16. Možná má ten celý humbug s Trumpem a s tím harampádím, obsluhovaným hrdinnými hamburgerovými gurmány na ruských hranicích, za cíl následující:
    Porošenko s poradci US koncentrují již měsíc obrovské síly na hranicích s Donbasem a Luhanskem .Je vidět desítky tanků k přípravě útoku na Donbaskou oblast. V jednom úseku bylo natočeno přes 50 tanků a vojenského pohybu k přípravě útoku na tuto separatisty drženou oblast. Je zde vše v pohybu a čeká se každým dnem zahájení útoku. Ukrajina má již přes 300 000 vojáků ve své obnovené armádě. Za přítomnosti poradců US, Poláků a dalších skupin z NATO a pomocí dodávek zbraní z USA připravili během dvou let tuto útočnou armádu proti separatistickým oblastem. Když začne válka, Rusko nebude nečinně přihlížet jak zabíjejí jeho občany a začne světová válka .Je to poslední škubání O'Bamovy chcíplé politiky se pomstít Rusku.

    Do pátku se máme ještě na co těšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 8:42
      Právě to čekám,ještě musí přijít větší provokace,aby Putin musel reagovat a pak se děj vůle Aláhova.

      Vymazat
  17. Nečekali Trumpa, tak neměli moc časi na přípravu a přijdou další "kotlíky" - naci budou vybiti, porocha postaví před soud na náměstí (to nebude nic hezkého) a bude pokoj. Separáti byli pořád připraveni a určitě to zmáknou. Mírumilovné lidstvo :-) je na jejich straně.

    OdpovědětVymazat
  18. No něco je cítit ve vzduchu. Propaganda a zmatek je neskutečný. Ta strašná válka může vzniknout i z náhody a blbosti nebo-li selhání jedince. Je strašné, když různí šmejdi mají možnost zničit celou planetu, co si ji přivlastňují a podřizují a pro ně plevelný lid si roste těsně mimo jejich představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neděje náhodou. Velká potopa je až poslední možnost, když morálně upadnou všichni, stačí aby zůstal jeden dobrý (ne podle bible nebo jiného komiksu, ale podle svědomí) a svět bude držet dál pohromadě.

      Vymazat
  19. Domnívám se, že v USA už léta vládne právě ta stínová vláda, jenže při Trampovi, by její vliv opadl, proto bych se nedivila, kdyby na Trampa něco chystali, jsou to šílenci. Sami mají miliardy a přepychové protiatomové bunkry a na normální lidi kašlou. Paradoxem je, že většina těchto obyčejných lidí jim ještě tleská.

    OdpovědětVymazat
  20. Kdo nás zavlekl do NATO? Proč nemůžeme být neutrální stát, jako Finsko, Švédsko, Švýcarsko či Rakousko? Proč Západ odmítl naši neutralitu garantovat? Proto, že potřebuje kanonenfutr, romantická bojiště a Švejky? Proč máme my Češi tahat za druhé z ohně rozpálené uhlí. Že se do války hrnou Poláci - potgřebují zase oživit svoji nacistickou minulost a posílit národní hrdost - byť na úkor zdecimování. Že se do války hrnou Pobaltské republiky? Také mají nacismus v krvi a sní o Velké Litvě, rádi by se zase promenádovali v SS uniformách! Ale Čecháček? Kdy on zatoužil uchvátit území sousedního státu, kdy měl zálibu v zabíjení druhých, byť humanitárním. A když byl hnán na válečná jatka pro zájmy druhých, tak z něj byl zcela správně Švejk. Jenže dnes jsou Čecháčci v pivním opojení a že by se zmohli někdy protestovat proti bezpráví, podněcování nenávisti proti jiným národům a propagaci agresívních válek našimi spojenci? Až na sv. Dyndy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnešní mladé nic k pojmu národ nepojí. Důležité je mít kvalitní mobil, a hodně dobrého kadeřníka.Ti opravdu bohatí, kteří už miliony nespočítají na prstech ruky, nemají ani za máku nějaké sounáležitosti s kýmkoliv.Je to ale stejně legrační- Velká Litva, Polsko, Ukrajina, Turecko a já nevím co ještě- ale na úkor koho??

      Vymazat
  21. Pro vtipného pána z 1:27. Začne to tím, že někomu rozbiji okno. On mě uvidí a následně mi rozbije hubu. Nelením a zapálím mu auto. Kdo je tím potenciálním útočníkem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:56- přece ten "někdo", zapálí Vám dům.

      Vymazat
  22. V ruském tisku jsem zhlédl zprávu, potvrzenou později RT, že když NATO zatočí, bude prý stačit první zatoulaná raketa na území RF, zaútočí Rusko na USA a způsobí jim peklo na zemi. Je to prý nutné aby zachránili zbytek světa před zničením. NATO prý není problém. To odnese hlavně Polsko, nejaderně, protože tam má USA vojáky a techniku. Vidím v tom naději na přežití nevinných lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co když tu nálož neponese raketa, ale nějaké zatoulané letadlo, třeba to dnešní Boeing 747, co spadnulo v Biškeku?

      Vymazat
    2. Ano bude to první válka ze které nebudou SSA
      profitovat. Zbyde pouze spousta zahraničích základen a tam amíky umlátí domorodci, kteří již jich mají plné zuby.

      Vymazat
  23. Před válkov se pujdem zahrabat do dolú Františka v Karviné a globálni twrmonukleárni válku přežijem,sejdeme se brzi po válce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A až se vyhrabeme možná i živí hned zase umřeme buď hladem a nebo nás skolí radioaktivita. Moc pěkné vyhlídky Pepa

      Vymazat
  24. Sleduje vůbec někdo z Vás hukot nad Vašimi hlavami ? Co se děje už týden na nebi ? Kam všechny ty těžké letouny ve dne v noci asi letí ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduju, že najednou je na nebi nad náma provoz jako před lety, vážně, bez ironie.

      Vymazat
    2. K 12:26 máte naprostou pravdu ten hukot je slyšet už víc jak týden normálně to dopravní letadla nedělají. Pravděpodobně přesun techniky. Děkujme Havlovi za otevřené nebe.Křivák.

      Vymazat
  25. Lidi buďte realisté. Pokud dojde k vraždě pana Trumpa je to hlavně průšvih pro USA (začátek občanské války), ale pravděpodobně by to opravdu byl první krok k válce světové. Dále pokud dojde k eskalaci bojů na Dombase, tak ani při sebelepší síle to nemohou už stihnout do inaugurace silou vyřešit a nový prezident dostane do rukou né horký kaštan, ale žhavé železo. Pokud by to bylo vystupňováno do otevřeného útoku na Rusko, tak je to sebevražda hlavně Evropy, protože i kovenční krátká válka bude devastující hlavně pro Pobaltí, Polsko a Ukrajinu, protože představa, že by jako padl Kaliningrad, Krym, Dombas je fikce vyhulených hlav. Zimní války je naprostá šílenost. Navíc nikdo neví co udělá Čína, Bělorusko, Indie,Irán, Izrael, Pakystán atd. Použití jaderné zbraně byť jen jediné je okamžitě vyhlášení konce této nám známé civilizace. Po USA a Evropské unii, ale i Rusku by pak možná někdo něco vykopal až za hodně set tisíc let, pokud by byla vůbec alespoň část zeměkoule obyvatelná o čemž silně pochybuji.
    Že je situace nebezpečná, ba horší než za Karibské krize je jisté, protože tenkrát vedli státy uvažující lidé, kteří měli své zábrany. Dnes většinou naprostí magoři a přihlouplé, pomatené sračky viz co nám vládne v EU. Tito pomatenci si stále myslí, že by to Rus nezmáčkl, že jim to projde a že to nějak přežijí a ještě budou oslavováni. V nejhorším si říkají, když ne my tak nikdo. Prostě lidé zralí na doživotní ústavní léčbu např. jedna frau.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak psychopat domýšlí následky ? To nám dokazují v každé válce kterou vedly, prohrané zalepí další. Jejich nemocná EGA uvažují jinak. Mozky mají zatemněné nenávistí a pomstou. Oni nejsou zvyklí prohrávat, ty prohrané války jim nesly ovoce, a nadlidmi byli dál. Teď jim někdo bere bábovičky, tam rozum nehledejte.

      Vymazat
  26. Pánová.
    Už Napoleon se sápal na Rusko a jak dopadl.
    První světová vlastně byla také,dostat se na Rusa a jak to dopadlo.Druhá světová to samé a jak to dopadlo,víme.Takže,třetí nedopadne lépe pro ty,co to zase organizují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochopitelně,Pánové,díky za porozumění.

      Vymazat
  27. Proč se takovými konspiracemi zahazujete ?
    Článek je naprostý nesmysl - jak obyčejně z ruské dílny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velký omyl, článek je nabalen na americký zdroj - viz stránka http://www.whatdoesitmean.com/index2206.htm

      Vymazat
  28. Kupodivu právě nějaký politolog Deborah Dupré právě v pátek prohlásil, že WWIII je nevyhnutelná, že ve skryté podobě už probíhá a že ta otevřená začne právě tento týden:

    https://cont.ws/@bigone/489689

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deborah bude asi nějaká paní, tedy politoložka. Válka není vyloučená, nicméně vypukne spíše v jihovýchodní Asii, proti Číně. Proto se Washington pokusí si to s RF spíše nerozházet. Výborný dokument k tématu natočil slavný investigativec John Pilger. Více zde: https://www.rt.com/shows/going-underground/370744-john-pilger-documentary-china/

      Vymazat
  29. USA je zem neomezených možností. Generál Schwartz, který velí Národní gardě (dohlíží na čtvrteční inaugurací) má být odvolán právě ve čtvrtek ve 12:01. Viz článek http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2907-pet-dnu-do-inaugurace-chysta-se-na-trumpa-atentat-obvini-z-nej-rusko-tanky-se-vali-k-ruskym-hranicim-protesty-v-nemecku-polsko-v-roli-uzitecneho-idiota-raketova-obrana-nebe-nad-moskvou-ma-pohotovost.htm

    OdpovědětVymazat
  30. HOAX. Je smutné, že věnujete čas a energii překladům naprostého braku. Při pozornějším pohledu si lze všimnout, že článek je převzatý z dezinformačního zdroje CIA, který provozuje jistý David Booth jménem Sorcha Faal. Je to již dlouhodobě provařený portál, který publikuje samé nesmysly a v pravém slova smyslu "slátaniny", které mají vypadat věrohodně. Opak je pravdou. Nechci zde suplovat Romancovou, či Chovance, ale co je moc to je příliš. Stačí se podívat na ty zástupy vyděšených dobrých lidí, kteří mají naprostou hrůzu z toho, že je tento hoax zde předkládán jako seriózní informace. Původní zdroj hoaxu: http://www.whatdoesitmean.com/index2206.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za info, docela zajímavé ke zdroji, jenom bych dodal, že na "whatdoesitmean.com" se často odvolávají české stránky "orgo-net.blogspot.com"

      Vymazat
    2. 16:53 Dobrá informace. Jak jsem uvedl v dřívějších příspěvcích, celé je to hodně nelogické (mírně řečeno).

      Vymazat
  31. Ja sem na jadernu válku s Ruskem připraveny,nakupil sem si trvanlive potraviny za 25000 korun a kdiž budu na Čt 24 dávat v správach že začala válka s Ruskem tak klidne odejdu do dolu František v Karviné a tam přečkám válku.Vemte si od demně příklad a přežijete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:38 Jen aby jsi nenarazil. Jednak je ten důl soukromý majetek, druhák už může být zasypaný. To je dneska natošup.

      Vymazat
  32. jesli si děláte nějaké iluze o americe ,před hodinou skončila cestománie o Vietnamu z roku 2002,kde krásně popsali jejich činnost,50 tisíc amíků tam padlo,3 milonů viet.vojáků,80mil.tun bomb,5 mil.tun chem.látek ,civility neuváděli,dodnes za toto šílenství nebyl nikdo alespon morálně odsouzen

    OdpovědětVymazat
  33. 23:57: Krátká marginální poznámka: Kulomet Maxim, pokud se nepletu, byl poprve použit právě Brity při potlačeční vzpoury - pokud se opět nepletu - mahdistů. Bylo tisíce mrtvých. Zajimavé, že ve Wikipedii se o tom nedočtete, ale asi to bude tak, protože generál Gordon obránce Chartumu zahynul v roce 1885 a kulomet byl sestrojen Maximem v roce 1883 - to již ve Wikipedii je, takže ještě před obdobím, kdy mahdisté přechodně dosáhli v Chartumu uspěchu, ale pak byli Brity rozdrcení.
    Jinak k případu: Nevím jestli takovou falešnou vlajku jako atentát na Trumpa a hození toho na Rusy sežere světová veřejnost. To by bylo šito asi moc tlustou jehlou.

    OdpovědětVymazat
  34. no a co ta informace,že má nebo bude mít D.T.osobní ochranku soukromou - ruskou? to bylo vyvráceno,nebo potvrzeno?
    autentický D.S. zde v diskuzi?zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  35. 18:16 A ted naštvu trolly. Zdánlivě nesouvisející, ale jak říkají moudré hlavy - vše souvisí se vším. Víte proč Hitler způsobil válku? Odpověď: stál před státním bankrotem. Myslím, že toto je věrohodná informace, protože jsem ji slyšel z úst člověka, který by měl být věrohodný /a znalý/ na youtube při přednášce pro veřejnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to že válku nezpůsobil. Ani ji nechtěl, v té době budoval obrovský komplex pro dělníky na Rujáně v rámci projektu Kraft durch Freude - http://nassmer.blogspot.cz/2013/07/jedinecne-autenticke-dokumenty-o-vine_2199.html

      Vymazat
    2. Ale, ale, pověz nám zarputilý advokáte A.H. - kdo způsobil 2WW, když ne Dolfi a germánští nacisté? Snad Putin?

      Vymazat
    3. 10:34 - odkaz se otvírá tak, že se po něm myší přejede - držíš pravý myšítko! Ono se to jakoby zamodří a pak ti to nabídne vpravo "Přejít na odkaz". Klikneš a jsi tam, tdlo!

      Vymazat
    4. oprava: trdlo. Jinak jen dodám co se týká "zarputilosti" - no to tu jsou přeci všichni! Kdyby nebyli "zarputílí" v hledání svý pravdy, tak se na to tady přeci vyserou! Vše co a jak "bylo a nebylo" by si přeci mohli bez "zarputilosti" přečíst na iDnes a Novinkách.cz či si poslechnout na Čro nebo zhlédnout na ČT24, ne?:)

      Vymazat
    5. 10:34 - samozřejmě že podíl ruských bolševiků na rozpoutání WWII je nesporně ohromný! Ale kdyby západní nosáči nefutrovali bolševiky prachama a nepomohli tak stalinskýmu režimu získat financ na technický rozvoj provedený německými a americkými, ale zčásti i britskými mozky, nemohl Stalin nikdy na vyprovokování konfliktu v Asii a v Evropě ani pomyslet! To jsou fakta ...

      Vymazat
  36. 9:42 a další časy: Jakých srovnatelných zločinů se dopustili Rusové během druhé sv. války? Též měli doktrinu o méněcennosti ras a důkladné plány na jejich vyhlazení s punktičkařským provedením tak jak tomu bylo v případě Osvětimi - mrtvoly byly využity s německým pedantismem - z kůže se dělaly kabelky, z tuku se dělalo mýdlo atd. Divím se že můžete Němce oslavovat a neříkejte prosím Vás, že to udělalo SS a Němci o tom něvěděli - neviděli předtím jak je zacházeno s Židy během Kříšťalové noci? Tohle má být ten velebený národ? Národ, který šel vraždit Rusy, protože potřebovali Lebensraum a nemečti vojáci říkali, že se usadí na ruské zemi, že si to zaslouží převzít tuto zemi, protože je na ni německá krev. Já si osobně tohoto druhu myšlení vysvětlit neumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:06 - omlouvám se, ten text je převzatý a tento politicky korektní kec jsem neodmazal. Dnes přeci víme že jde o účelové bajky Šóa! - https://specialy.wordpress.com/revizionismus-holocaustu-fakta-nebo-lzi/

      Jak již popsal i tam zmíněný generál Patton, šlo o víceméně špinavou zvěř, která zmírala ze zcela jiných příčin, a to ponejvíce právě vzniklých z nedostatku onoho insekticidu a nikoliv naopak jak tvrdí šoabajkaři. Ovšem hodně jich také reálně zemřelo násilím! A to převážně slovanským násilím! Zabili je Ukrajinci, Poláci, Chorvaté i Srbové - četnici, kozáci a další v uniformách všech barev. Ale to omlouvám a chápu, vím kolik slovanské krve měli jejich souvěrci na ruku ještě z dob teroru odrodilých polských pánů na pravoslavném rusínském lidu za tzv. Rzecz pospolity a hodně všiváren napáchali i v Uhrách za Habsburků. Tam se do jejich likvidace pustil poloSrb Franta Szálási ...

      Vymazat
    2. Pro ty kteří již netuší o co se jednalo -http://www.narodnisjednoceni.cz/knihovna/Varovani_generala_Pattona.pdf

      Vymazat
    3. 23:06 - nešli "vraždit" Rusy, ale osvobodit je ! - https://www.protiprudu.org/vazenie-naroda-usvit-rusi-operacia-barbarossa-cast-7/

      Což ostatně netvrdí jen Alexej Širopajev, ale potvrzují též sami stalinisté! v díle Obelhaný Stalin, de se dočteme - cituji: "Na jaké země si Německo konkrétně dělalo nárok? Podle jeho prvotních plánů mělo být k Německu připojeno Pobaltí, severozápadní oblasti Ruska a Krym. Z těchto oblastí by se kompletně vysídlilo původní obyvatelstvo. Na celém území SSSR do linie Ural-Volha-Astrachaň by se vytvořily loutkové státy, ve všem kompletně závisle na Německu. Ty státy měly být prakticky koloniemi Německa.
      Na území těch "moskovij" a "ukrajin" měly být postaveny čistě německé města a vesnice, kam by měli Slované zakázán vstup - německé kolonie. A Rusové, Ukrajinci a další národy měli žít ve vlastních městech a vesnicích, ale pracovat na polích německých kolonií, v německých továrnách a závodech. Pravda, Němci se chystali pracovat i sami, proto podle jejich plánů v koloniích mělo zůstat 50 milionů Slovanů a zbytek měl být vysídlen za Ural.Existuje propagandistické klišé, že Němci údajně nutili podmaněné národy pracovat
      na ně násilím - s pomocí "esesáků" se psy. Nic podobného. Hitler říkal: "A tak, vládnouce nad
      námi podmaněnými národy na východních území říše, je třeba vládnout s jedním základním principem, a to: dát prostor těm, kdo si přejí využít osobních svobod, předejít libovolným formám státní kontroly a zároveň udělat vše pro to, aby se ty národy nacházely na co nejnižší úrovni kulturního rozvoje.
      Je vždy nutné vycházet z toho, že prvním úkolem těch národů je obsluhovat naši ekonomiku. A proto musíme usilovat, sledujíce ekonomické zájmy, všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné. A stimulovat v dostatečném stupni
      zemědělskou produkci a dostatek pracovní síly v dolech a zbrojních továrnách je možné prodejem jim produktů z našich průmyslových skladů a podobných věcí."

      Vymazat
    4. A text pokračuje:
      "Všimněte si, že Hitler nás chtěl udělat otroky nabídkou kompletní svobody od služby vlastnímu státu. To je paradoxní myšlenka, kterou málo kdo chápe, je to hitlerovská idea, kterou dnes energicky využívají USA a Západ při kolonizaci bývalého Sovětského svazu a dalších zemí.
      Proč chtěl Hitler nabídnout Rusům osobní svobody? Aby, ještě jednou cituji, "...
      všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné." Proč osobně svobodní Rusové budou otroky? Protože Němci by jim nabídli importovanou, znova cituji:
      "...průmyslovou produkci a podobné věci."
      A co se děje dnes? Dnes Rusové vlastníma rukama okrádají budoucnost svých dětí, vyvádějí z Ruska vše, co je možné - ropu, plyn, kovy, energii - a posílají to na Západ. A dělají to zcela dobrovolně kvůli všemu tomu importnímu zboží.
      V čem je rozdíl mezi dnešní situací a německou okupací? Němci na našich zemích chtěli jak sami pracovat, tak nás okrádat. A nyní na Západě nechtějí pracovat sami a jen nás okrádat. Vy můžete zhodnotit rozměr krádeže podle neustále rostoucích cen, likvidaci levného bydlení, bezplatného vzdělání, bezplatného zdravotnictví. Ale rozměr krádeže je možné ocenit i obecně. Podle "Ruské statistické ročenky" za rok 1995, v roce 1990 byl v sovětském, komunistickém Rusku průměrný příjem obyvatele v přepočtu na dolary o 26% vyšší než příjem Jihokorejce. A v roce 1999 podle údajů CIA byl příjem průměrného Rusa, to znamená včetně příjmů i Chodorkovských a Abramovičů jen na úrovni 32% příjmu průměrného Jihokorejce. To znamená, že jestli by Rusko neokrádali a nerozpadl by se Sovětský svaz, každý z nás by žil materiálně čtyřikrát lépe, než dnes. A milionkrát lépe duchovně.
      Ale zato, jak agitují zloději a jejich loutky ve vědě a tisku, máme nyní svobodu. Ano, máme. Je to ta hitlerovská svoboda.
      Stalin byl sluhou sovětského lidu, Stalin byl otrokem sovětského národa. A všechny ty, kteří chtěli pro sovětského člověka zařídit hitlerovskou svobodu, on byl zavázán, jako sluha, nemilosrdně ničit, jako se ničí vši, parazitující na člověku." Čili nadlváda Třetí říše nebyla tak zlá jako "kooperaceů s židoEU! řízneými USA!

      Vymazat
  37. 9:42: Jevíte se mi jako posedlý antikomunista. To asi velebíte ty Američany, kterí zavraždili 3 miliony Vietnamců, protože to byl v zájmu boje proti komunismu. A jejich ztráty - může se říci směšné ve srovnání s tímto počtem - pouze 55 tisíc vojáků. Bojovali Sověti někde takovým způsobem jako Američané ve Vietnamu? Vše se dělo v zajmu stejných pracháčů, jako dnes, kteří to vše řídí - podle Vás asi skvěle. Vy si nevidite na konec nosu. Víte proč prohral Sovětský svaz studenou válku? Protože byl vyřazen z obchodování po moři, protože bo byla země, kterou Anglosasové označují jako heartland. Možná mi vysvětlíte Vy znalče a obdivovateli Nietcheho jak je možné, že ti neschopní Slované s tím bordelařským přístupem ve výrobě jsou schopní vyrábět ty nejskvělejší zbraně - troufnu si říci že je mají i dnes, protože je měli i před i během druhé světové války - to říkají programy na youtube - např. letadlo s turbopohonem měli Rusové před Němci a dále v debatě nepokračuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sověti neměli šanci bojovat jako Američané ve Vietnamu, byli slabším článkem - divochy ve srovnání s německou silou. Proto byl poměr ztrát téměř stejný jako v Koreji či Vietnamu. Vše co Rusové měli byly pouze západní licence. Nebyli schopni sami postavit NIC! Všecko jim spadlo na makovici! Ivan III. to dlouho zkoušel, nakonec usoudil že je to marný a pozval Germány! Péťa Velkej už byl zkušenej a domácí ani nezval, leda jako nosiče klád. Mužici kteří si schovanými plnovousy si zacpávali díry v kapse, byli v těch svých láptích jinak nepoužitelní. Bez německých inženýrů a vojevůdců by německá princezna Káťa Rusy nazvaná Veliká nikdy Turka neorazila, dokonce ani toho mamlase Jemelku Pugačovic:) I před Napoleonem Rusům krom Bláta a Mrazu zachárnil zadek Skot Barclay de Tolly, který Kutuzova přesvědčil vydat Moskvu. Bez Welšana Hughese by nikdy nedokázali vyrobit ani metr kolejí, natož pak celou Transsibířskou magistrálu. I Dněproges stavěli Američané a všechny automobily byly vyráběny v jejich licenci. Bez jejich kaučuku by bosí Rudoarmějci zmrzli na Kavkaze! A Němci zmocnivší se ropných polí v Baku by pak s nimi už snadno zacvičili ... a vděk? Nasadili při neplacených stážích během války na území USA Američanům do kožichu špiony, kteří jim umožnili získat jadernou bombu!

      Vymazat
  38. 15:34: To co jsem psal o zbraních - žádná odpověď. Letadla Suchoj, Tupolev, tank T 34, ukradený Mig v Japonsku - lepší než americké stihačky, přestože na elektronkách - myslím v 70 létech, tank armata - to vše je západní dílo, které eventuálně ukradli špioni? Vaše názory o pitomých Rusech jsou osobní? Byl jste někdy v Rusku? A byl jste v Americe? Vy jste nebezpečný demagog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. post scriptum k těm elektronkám: musejí se tam dávat proto, aby elektronika přežila elektromagnetický impulz, který vznikne v případě jaderného výbuchu, polovodičová elektronika má daleko nižší odolnost a zařve

      Vymazat