Reklama

.

.

neděle 22. ledna 2017

Rada panu Babišovi

Vladimír Balhar
23. 1. 2017
Se zájmem sleduji utužování daňových poměrů v unijním protektorátu Čechy a Morava. Slovensko, jako vždy, je utužováno zvlášť, jakožto slovenský Štát. Český protektorát zatím přišel o hranice, armádu, průmysl, nerostné bohatství, např. o vodu, měna zatím ponechána za účelem obohacení finančních spekulantů, slovenský Štát přišel již i o svou měnu, bez spekulantů. Asi nebylo kde brát.


Kybernetizace daňového prostoru letí vpřed rychlostí světla, neb právě touto rychlostí se přesouvají soukromé informace českých podnikatelů do státních počítačů hlídaných naprosto neúplatnými a stoprocentně poctivými státními úředníky, kteří vykonávají své úřady bez jakékoliv odpovědnosti.

Čeští podnikatelé budou odvádět daně jako mourovatí, patří jim to, jsou to jenom chomouti. Nadřazená smetánka vyvolených podnikatelů z daňových rájů se chomoutům směje a pije nejdražší šampaňské světa ve svých megasídlech. Co lahev bájného sektu, to miliony kubíků vody z pražských vodovodů.

Vše je ovšem v naprostém pořádku, přesně dle zákonů, zvláště pak dle zákona o zamezení dvojitého zdanění, který v protektorátním výkladu vede k tomu, že smetánka vyvolených daně neplatí nikde.

Daňový systém je nespravedlivý, ale nutný, v zájmu společnosti. Daně nelze neplatit, protože jsou vybírány v zájmu občanů, sami občané, jedno jakého uskupení, zda státního, či unijního jsou na výběru daní závislí, není v zájmu společnosti daně nevybírat. Zdá se, že unijně protektorátní vládci našli metodu, jak daňové zatížení eliminovat. Jak přepravit zisk do daňových rájů? Je to velmi snadné a osvědčených metod je velmi mnoho.

Jedna z metod je reklama. Vysvětlení je prosté. Představte si, že jste mezinárodní velkopodnikatel a vlastníte současně úspěšnou firmu na prodej kosmetických přípravků, reklamní agenturu, filmové studio a to vše sídlí v daňových rájích. Je vám celkem jedno, který koník kolik nese, pokud umíte zisk mezi koníky převádět. Jak prosté milý Watsone, vaše televize odvysílá vaši reklamu, a zisk z vaší kosmetické firmy se snadno přesune přes vaše vysílací práva a vaše náklady na reklamu, do daňového ráje, do vaší banky.

Pokud si nějaká konkurenční firma u vaší televize zadá svou reklamu, jenom dobře, část jejího zisku se přesune taky do vašeho daňového ráje, ovšem na váš účet ve vaší bance. Není to geniální? Je, a funguje to.

Řešení je snadné, náklady na reklamu celoevropsky neuznat do daňových nákladů. Pak se daňové výnosy státu neprodleně zvýší o reklamní obrat kráte korporátní daň, která je v našem protektorátu devatenáct procent. Pokud si dovolím odhadnout rozměr reklamního trhu v našem protektorátě, je to asi 60 miliard. To je ohromující částka. To znamená, že daňové výnosy státu mohou neprodleně vzrůst asi o 12 miliard korun. To bych řekl, že není k zahození. Možná, že změna účetní metodiky může proběhnout pouze na základě názoru ministerstva financí, které snadno zdůvodní, že náklady na reklamu nejsou náklady k dosažení a udržení zisku.
Kolik je 12 miliard? Je to třeba 6000 bytů. To je přátelé jedno okresní město.

Nedělám si iluze, nicméně, se zdaňování těch "velkých", kterým tzv. EET jenom prospívá je nutno začít.

Ono - brát se musí tam, kde je, a ne tam, kde není, jak tomu v mnoha případech je.

54 komentářů :

  1. Nemají Babiše rádi, co když se dá zjistit, komu ty "anonymní" akcie fotovoltaických elektráren, na které platíme, patří!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trestní oznámení o skutečnostech nasvědčujících spáchání trestných činů ze strany pana Andreje Babiše v souvislosti s tzv. korunovými dluhopisy

      http://www.denik.cz/z_domova/andrej-babis-obdrzel-trestni-oznameni-celi-mu-kvuli-nakupu-dluhopisu-20170104.html

      Vymazat
    2. Bonzovací aplikace Andreje Babiše
      http://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2016/12/Bonzovací-aplikace-Andreje-Babiše.jpg

      Vymazat
  2. Kolikrát tam ten debil zopakoval že jsme "protektorát"? Naši spoluobčané kteří museli žít ve skutečném protektorátu by tomuhle drzému nesoudnému blbovi švácli jednu přes tlamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to není debil, třeba jste debilem vy sám ? Každý co sleduje politiku vlád po Listopadovém puči musí vidět, že žijeme ve skutečném protektorátu a každý ministr se musí před volbou jet představit do Washingtonu a naši žoldáci jsou nasazeni jen v amerických válkách ! To n nemluvím o embargu na Rusko !!

      Vymazat
    2. Firmičko má středisková :-)
      http://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2017/01/15894989_260046894415726_6528149899688848098_n.jpg

      Vymazat
  3. Babis na rozdiel od ostatnich Ceskich politikov vyrobil svoje miliony vlastnymi rukami a nadalej expanduje.Vela zarobi,vela odvedie do pokladne CR.Preco by mal byt znevyhodneny na dotaciach?Len preto,ze jeho politicki suputnici zavidia?Co odviedol do pokladne Belobradek,Sobotka,ci opozicnik Kalousek,ktory podporoval ten Cesky gen Sasu Vondru,ktory ofajcil stat o 380 melounu.Pravdepodobne to su ti pravi,pre Cesku Republiku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daňové prázdniny Andreje Babiše
      http://www.dotyk.cz/publicistika/danove-prazdniny-andreje-babise.html

      Názorný příklad jak Babiš ve svých firmách neplatí žádné daně
      http://www.babisovohnizdo.cz/2016/09/26/nazorny-priklad-jak-babis-ve-svych-firmach-neplati-zadne-dane/

      Vymazat
    2. 7:12
      "...vyrobil svoje miliony vlastnymi rukami...", ale mozoly mají na rukou jiní. Tak to chodí...

      Vymazat
    3. 7:12 To teda musí mít ty svoje pařáty úplně vyvrácené od té makačky z pěchování cizí práce do vlastních kapes. T

      Vymazat
    4. Co to máš za matroš,7:12? Dej kontakt na dealera.

      Vymazat
    5. Babišovi jsem věřil do té doby, než se spojil s Hermanem, u mě se tímto odepsal.
      Ano, je pravda, že zaměstnáná tisíce lidí, někde kolem 37.000. Ale spojit se s tímto člověkem je nehorázné, ostudné a už k němu nemám důvěru. Koho chtete volit? ODS, ne, TOP 09 už vůbec ne, ČSSD no ani náhodou KDU... no to by byl poslední hřebík do rakve. Tak koho. Je ostudou některých poslanců, že se spojí, za účelem kolektivní ( výhry) spojit třeba i s ďáblem, jen aby vyhrál. Proč mám ten názor?
      Tady je:
      https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/je-to-pro-me-sokujici-informace-reaguje-ministr-herman-na-zjisteni-seznamu-ohledne-forejtova-videa-12210
      https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/nove-dukazy-casove-spojuji-afery-forejt-a-brady-a-obe-se-sbihaji-u-hermanova-ministerstva-12231
      Rádoby svatý muž? Pan prezident měl pravdu, když prohlásil, že tento člověk by neměl být na ministerstvu. Jsem znechucen, nejen tímto člověkem ale i lidmi, kteří se s tímto člověkem spojují. Další práce této postavy:
      http://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/skandal-ministr-kultury-herman-zavadi-cenzuru.html. Děkuji nechci.

      Vymazat
    6. A už se nám to sype, jako domeček s karet?
      http://denikreferendum.cz/clanek/23041-jak-andrej-babis-pripravil-rezniky-o-kostelecke-uzeniny

      Vymazat
  4. kdy plebs konečně pochopi že loutkova vlada v protentokratě musi mit požehnani od tři kralu od anžely od trumfa a z jeruzalemu s razitkem vatikanu bez toho si ani neškrtne natož aby předstirala že vladne

    OdpovědětVymazat
  5. Slonková, Kubík: Nové důkazy časově spojují aféry Forejt a Brady. A obě se sbíhají u Hermanova ministerstva
    https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/nove-dukazy-casove-spojuji-afery-forejt-a-brady-a-obe-se-sbihaji-u-hermanova-ministerstva-12231

    OdpovědětVymazat
  6. Jak Andrej Babiš připravil řezníky o Kostelecké uzeniny
    http://denikreferendum.cz/clanek/23041-jak-andrej-babis-pripravil-rezniky-o-kostelecke-uzeniny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí poslední věta toho shluku slov. Nenapsal to p. Kalousek?

      Vymazat
  7. Ano,jsme novodobý protektorát,v područ í Německa i díky tomu hajzlovi Hermanovi.Vlezprdelství do řitě Merkelové je již samozřejmostí.Že ,soudruhu Sobotko!Babiš je spřažený s celou EU a rozloží republiku z venčí.A povede se mu to.Ten je řízen jinými lidmi,než Sobotka a spol.Ví snad nepkdo,jaký má názor na TTIP a TTP?Nevíte,jelikož se Babiš nikdy nevyjádřil.Slyšeli jste ho někdy,aby se vyjádřil k Merklové,Obamovi,Putinovi,Hermanovi atd.atd.?Je to veliký profesionál a ví,jak nalákat lid na svoji stranu.A ovce se nechají oblbnout.

    OdpovědětVymazat
  8. Obecně všem bych rád podotkl, všichni rádi ve volbách volíte takzvaně menší zlo s tím, že není koho volit. Ono dá se říci, že tan všemi proklínaný Babiš je také menší zlo, protože nevidím nikoho lepšího, stejně menší zlo je i Zeman, také nemá lepšího konkurenta.Takže neřeště zbytečné rozdíly s menším zlem a držte svoji linii a nedělejte z toho účelový výběr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to jsem už párkrát udělal, a kde nic, tu nic. A protože se mohou měnit lidé, ale ne systém, tak se musí počkat až (s děsivou ránou krachne sám). Do té doby ovšem , alespoň bílá rasa vymřeme. Projevů na téma prdy-vrdy od Havrdy jsme už slyšeli dost a dost.

      Vymazat
    2. Jako min financí ANO. to se dá ustát, nakonec je opravdu první, kterému se povedlo zemi nezadlužovat, Za 26 roků. To se mu musí nechat. Ale jako přesseda vlády rozhodně NE. Už mu ta moc přerůstá přes hlavu nyní. Co bude už by byl předseda vlády, to raději nechci ani domyslet. Mám za to, že už je nemocný z té moci. No a obsazení klíčových ministerstev lidmi, kteří jsou tam nyné, je katastrofální už teď. Myslím tím min. vnitra a min. obrany. To je soumrak našeho státu.

      Vymazat
  9. Srovnávat Babiše se zlodějem Bakalou je demagogie*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle napadlo i mě, stupidita...

      Vymazat
    2. Ano, přesně tak! bureš je totiž mnohem větší zloděj než bakala ...

      Vymazat
    3. Co ti ukradl?

      Vymazat
  10. Nevím, proč se debata stočila k osobě Babiše. Poznámky o Kosteleckých uzeninách nechápu - kdo byli ti řezníci, kterým patřily? Pokud někomu patřily po 2. světové válce, tak to byl národní majetek, tedy občanům ČSR/ČR a již tzv. privatizace byla zlodějinou.
    Jinak by ale debata - jak lze/proč nelze zabránit únikům daňových povinností - nebyla marná. Z poslední doby víme již, že "prodej" národního majetku v tzv. privatizaci byl tunel o velikosti vetší než 5 bilionů Kč. Z privatizace vyplynul i dluh, prokazující úspěšnost kapitalismu v ČR ve výši téměř 2 bilionů Kč. Sečtěte a prodělte 10 miliony a vyjde vám, o kolik jste byli okradeni - jeden každý z vás. Samozřejmě současné odtoky peněz z ČR jsou více jak trojnásobné, než přítoky, což se může projevit jen chudnutím národa. Ostatně: o kolik mm jsme se přiblížili za 1/4 století životní úrovni Německa? A co to bylo keců!!!
    Daňové ráje? Ony jsou i u nás doma: firmy nedaní tam, kde vzniká zisk z výroby, ale tam, kde si firma napíše papírově své sídlo. A tak pak stále slyšíme, že největší hodnoty jsou tvořeny v Praze - papírově, neb tam mají firmy sice ne výrobu, ale svoji správu - často i jen formálně. Tak zkuste toto napravit a budete vidět jak budou Pražáci, ale i firmy řvát nevolí - neb i firmám se daří ukrýt své zisky lépe v chaosu Prahy než Prčic. A proto to tak funguje a našim politikům tyto vnitřní daňové ráje nevadí. Za kolik asi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 9:54 Tomu se nedá nic vytknout, máte pravdu. Bohužel jen málo lidí si ty věci uvědomuje a proto to tak vypadá.

      Vymazat
  11. Jiří ŠTEG - Nejen o mýtu daňové suverenity:

    "Roční odliv kapitálu ... představuje ve velmi střízlivém hodnocení minimálně osm procent HDP. Je to cena, kterou platíme za zběsilou přeměnu našeho hospodářství v devadesátých letech."

    "Celoevropské zdanění právnických osob, o které v návrzích EU jde, by mohlo tyto jevy a nepříznivé dopady deformací českého hospodářství částečně korigovat. Čeští politici by tedy měli mít zájem je podporovat." ... "Postoj premiéra je v tomto směru mnohem pochopitelnější než postoj ministra financí. Ministr financí by si neměl pohrávat s populismem prvoplánově zdůrazňujícím obavy o tak jako tak neexistující suverenitu a uvést fakta a argumenty, proč je podle něj návrh směrnice pro Českou republiku nevýhodný. Minimálně by se tak otevřelo pole pro skutečně odbornou diskusi."

    http://denikreferendum.cz/clanek/24498-nejen-o-mytu-danove-suverenity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celoevropské zdanění, co to je? Německo naházelo peníze do propasti zvané Řecko a my to budeme celoevropsky platit? Doufám, že do toho tunelu nespadneme.
      Všimnul jsem si, že když někdo začne rozumně uvažovat, tak je účelově titulován jako ultrapravice, nebo je to populista.

      Vymazat
    2. 10:54
      Kdopak Vám tohle napovídal? Asi jste se ještě neprobudil od Kalouskových "složenek".
      Ty peníze šly do německých (a francouzských) bank.

      Vidíte dvě slova a namísto, abyste si o tom něco přečetl, kladete rozčilenou otázku na kterou si hned sám hloupě odpovíte. Výhodou je, že si tak na diskusi vystačíte úplně sám.

      Vymazat
    3. Jedinou smysluplnou korekci by bylo vyvlastnění všeho, co bylo ukradeno. T

      Vymazat
    4. 11:07 To zní jako předvolební heslo KSČM, ale k realitě to má sakra daleko.
      p

      Vymazat
    5. 11:04 - pane, jak je něco celoevropské, tak to smrdí. Kdysi prosperující státy jsou totálně zadlužené.
      Jak vybudujete armádu, kterou "silný vůdce" pošle na Rusko? Musíte udělat krizi a státy zruinovat, tohle tady už jednou bylo. Jak je něco tzv. evropského, tak se mně ježí chlupy až na p..!

      Vymazat
  12. Co to je za zoufalost? Ten článek je postavenej na názoru, že - "náklady na reklamu nejsou náklady k dosažení a udržení zisku".
    To je přeci nesmysl. Reklama je přece jedním ze základních prvků k dosažení a udržení zisku. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 10:57
      To máte poučku ze školu, jenže ona platí tak ze 30%. Přes reklamu mohu tunelovat cokoliv. Takže by jste si měl uvědomit, že jen přiměřená reklama může být nákladem do dosažení a udržení zisku. No a pka ještě mám na vás jednu otázku : a co reklama VZP, která žádný zisk nevytváří ?

      Vymazat
    2. Nemám to ze školy, ale ze života. Souhlasím, že reklama není jediná cesta k dosažení zisku, ale nemoct si ji dát do nákladů je nesmysl.
      A i VZP potřebuje mít co nejvíc klientů, takže proč by je nemohla lákat pomocí reklamy?
      Ale uznávám, že přes fingovanou reklamu se dají snižovat náklady velmi elegantně a jednoduše, taky jsem to dělával. A třeba taková reklamní kampaň na EET je opravdu velmi podivná. Petr

      Vymazat
    3. 10:57 Možná to autor myslel tak, že výrobek i bez reklamy je funkční a prodejný. Reklama je spíše investicí pro rozšíření prodeje. Proto má určitou logiku, aby reklama nebyla ve výrobních nákladech, ale v investicích. A peníze na investice si vlastník vyčleňuje až ze zisku po zdanění. Tím by se zamezilo libovolnému navyšování nákladů reklamou a tím snižování zdanitelného zisku.

      Vymazat
  13. Babiš má skoupené pozemky na Ukrajině, na kterých bude v případě přijetí Transatlantické smlouvy pěstovat geneticky modifikované potraviny!! Doufejme, že se Trump bude držet svého předvolebního slibu a smlouvu nepodepíše!!! Babiš je mazaný lump, který bude po Zemanovi kandidovat na prezidenta! Jedinou rozumnou volbou je SPD!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane kapitáne, tomu nerozumím. Jak souvisí Babišovy plány s Transatlanticou smlouvou? Proč by si tam nemohl už teď pěstovat, co chce?

      Vymazat
    2. Protože to současná evropská legislativa nepovoluje, což se má přijetím TTIP změnit!

      Vymazat
    3. S ratifikací TTIP se schválí možnost pěstovat v Evropě geneticky modifikované potraviny?

      Vymazat
  14. Česká verbež prostě musí někomu nadávat, pokud možno sprostě, a na diskuze nikdo jiný nechodí. Současná generace určitě ne, mnozí z nich ani nevědí, kdo Babiš je, a vůbec je to nezajímá. Jen nevyužití důchodci se vyžívají na diskuzích a vládnou hubou současně s vládou. Vědí všechno. Vždycky nejdřív každýmu zobají z rukou, a pak mu nadávají. Počínaje Havlem, přes Klause, Topolánka, Nečase, Kalouska - dnes je nejčastějším terčem nadávek prezident Zeman a Babiš. Český důchodce by bez sledování politiky 24 hodiny denně nemohl žít, a bez možnosti k tomu psát bláboly a nadávat, by jejich život neměl smysl. Vědí naprosto všechno - za tu dobu, co čtou, a sledují kdejakou hovadinu co kdo napíše, jsou vyučeni v politice - každý by mohl dostat diplom. Tím spíš nechápu, proč jsou lidé nad padesát údajně nezaměstnatelní - každý důchodce by měl ukončit pobírání důchodu, a jít pracovat do politiky a do administrativy státu - byli by velice cenní, a nemuseli by denně na diskuzích psát a nadávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:54
      Kdo je to současná generace ? Vy ? Pak jste také ta verbeš protože chodíte nadávat diskutujícím na weby. Dvakrát měř a jednou řež - platí i pro vás.

      Vymazat
    2. Tak to pardon vašnosto 11.52! Proč bych měl nadávat na diskuzích politikovi, kterého si národ nadšeně volil? Kdyby si národ Babiše nadšeně nevolil, nebyl by se stal ministrem financí - to snad je logické i pro vás? Takže - jednak se správně píše verbež - 2.p. s verbeží - ( je vidět, že škola před padesáti léty vám moc neříkala) a podruhé si to nechte, protože nepatřím ke zkaženým starcům, kteří se smrtelně nudí a zabavují se čtením a psaním hovadin a nadávek. Docílil bych tím - čeho? Abych se odreagoval - od čeho? Nejsem vy, na to nezapomeňte. A napsal jsem zcela správně, že na diskuzích se výhradně jen nadává ( nebo taky klaní a smeká ) protože sem na NR přelézá diskuzní smečka z novinek, když tam není nic, na čem by se vyblbli. A taky - mají tam možnost jen dvou příspěvků. A to je dnes - k čemu by nadávali? Je tam o té chudince malé lyžařce - a k tomu přesto už zakokrhalo asi devadesát kokrháčů. Stačí jim jedna věta - jedno ublinknutí - ale bez toho nemůžou žít. Je to odpornej bulvár - ale jim to nepřekáží. Protože diskuzní smečka novinek je už známá a pověstná svým hnusem. Samý psychopat. Napsal jsem zcela správně, že důchodci nejdřív každému lížou ruce, a pak mu nadávají. Od těch prvních po Babiše - kdo bude další? Prostě ten další. Já hlavně nemám čas - já jsem ten, kdo platí daně a přispívá těm, kteří nechodí do práce, dřepí u počítače a nadávají. Buďte zdráv.

      Vymazat
    3. Ty jdi do pr...., kre..... Jednak jsme si své už odpracovali (45 let stačilo), jednak jsme jediní, komu tento švajnerajn vadí. Vy junáci, co vše z politického dění považujete za zbytečné, se jednou doslova poserete. To až se probudíte pod mostem, všude kolem samý čmoud a o nějaký penzi si budete moct nechat jen zdát. Už na vrátnici zdravotnického zařízení vám přečtou čip a v případě, že nebudete mít na kartě potřebný obolus, pošlou vás zpátky pod most. Tak jako v júesej. Q.

      Vymazat
    4. Dobře jste to tomu namachránkovi z 12:59 napsal! On prý nemá čas, aby dřepěl u počítače! Přitom se zmiňuje o Novinkách, a o čem se tam píše! Stačí sledovat Novinky i NR!! Zřejmě velmi tvrdě "pracuje" u počítače a v pracovní době uráží diskutující, kteří jaksi nesedí jeho podivným představám o demokracii a svobodě slova!

      Vymazat
    5. Mazejte zpátky na novinky oba vy pitomí kapitáni! Staří kreténci se zabavují. Nebo jste si už vyčerpali pod všemi články své dva bláboly, a proto lezete na NR nadávat Babišovi a teď mně? Fuj - být můj děda taková sprostá sebranka, kterou tady vidím, tak bych k němu už nikdy nešel. Kdybych ho viděl psát podobný hnus na počítači. Fuj - styděl bych se za dědka, jako bych se styděl za vás vy staří sprosťáci. Ví o tom vaše děti a vnuci, čím se zabýváte? Zeptejte se jich na Babiše. Jděte do hajzlu - vzteklí poserové.Kdo za to může, že vám už kouká úmrtní list z kapsy - my snad? Babiš? Prostě jste prosrali dobu, a teď si to vynahrazujete vzteklým vřeštěním a nadávkama.

      Vymazat
    6. Ty chudinko a vzore všech ctností, můžeš konkretizovat, co sprostého jsem ti napsal? Ovšem tu žumpu, co jsi sem vychlejstl, tu si za rámeček pro své vnuky určitě nedáš!!

      Vymazat
    7. anonym 11:45-Hrdina,který se bojí.Podle
      Vašeho vyjádření jste hloupý politik a
      máte dle toho tu správnou tendenci svoje
      chyby a neschopnost házet na druhé.Váš
      nápad,aby se důchodci vzdali důchodu a
      šli pracovat do politiky je pitomost.
      Proč se tedy nevzdají svých příjmů z
      mimopolitických příjmů?Nehledě k tomu,
      že i v politice zastávají více postů.
      Tvrdí,jak je jejich práce časově náročná
      a zvládnou dělat např.primátora a ještě
      k tomu senátora.Jedna z jeho funkcí je
      tedy naprosto zbytečná.Do politiky bych
      nikdy nešel.Já se totiž stýkám jenom se
      slušnými lidmi a ti v politice nejsou.
      Petr Majevský

      Vymazat
  15. Krade se mnohem déle. Babišem to nezačalo. Vaše kritika smrdí.

    OdpovědětVymazat
  16. Na Babiše mi nasahej ty autore! Jeden z mále neuplatitelných politiků! To právě opozici sere a ryjou do něj, jak to jde. Nebo byste raději zpět ODSSáka Klause s jeho utahováním opasků? Do státní kasy se sypalo úplně stejně, a ještě poškrtali přídavky na děti, nemocenskou, valorizace důchodů, zavedli poplatky v nemocnicích a kdyby zůstala u koryta ODS, tak ti z výplaty zůstane akorát výplatní páska. Myslím, že v rámci možného dělá Babiš co může. Je třeba ho ve volbách podpořit a tím více oslabit Kalouskovskou opozici.

    OdpovědětVymazat
  17. http://outsidermedia.cz/o-patriotismu-liberalu/ Je Babiš s nimi, nebo proti nim? Kde byla vaše kririka před Babišem? Když Řebíček přenechal firmu pozemniho stavitelstvi bratrovi a zasedl na ministerstvu dopravy, kdo z vás se ozval?

    OdpovědětVymazat
  18. Pitomcům se nedá ubránit.Babiš je český podnikatel a první ministr financií ,který snížil státní dluh a vyprodukoval přebytkový rozpočet,Vrátil peníze všem který Kalousek okradl.Zaměstnává tisíce lidí,odvádí milionové daně do rozpočtu ,tak co vlastně ještě chceme.Podvodníkům se to nelíbí,ale daně jsou náše, všech lidí.Berme se za Babiše a volme ho ať s tou zlodějskou bandou zatočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený, nebuďte naivní, všechno je jinak!! Zachránit nás snad může jen přímá demokracie!! Proč se asi politici bojí referenda víc než čert kříže??!!

      Vymazat