Reklama

úterý 3. ledna 2017

Ubohé pokrytectví otevřené náruče paní Angely! Moc dobře ví, že je islám schovávající se za náboženství netolerantní, nenávistnou a velice násilnou ideologií neslučitelnou se svobodou a demokracií


Radek Rozvoral
3.1. 2016   Rukojmí
Nejdříve Angela Merkelová otevřela islámským imigrantům náruč, čímž zamořila celou Evropu arabskými a africkými imigranty uctívajících Alláha a pak se tupě sama sobě diví!

To divení se sama sebe musí být a bude od této východoněmecké svazačky na pořadu dne ještě několikrát, jelikož se německé volby (září tohoto roku) do Spolkového sněmu kvapem blíží. Takže se ještě určitě, jak se bude den „D“ blížit dočkáme i jiných proslovů, které se budou zcela jistě tvářit jako vlastenecké.
Paní kancléřka totiž v novoročním projevu pronesla mimo jiné toto: „Nejtěžší zkouškou je bezpochyby islámský terorismus, který má řadu let na mušce i nás Němce. Je obzvlášť trpké a odporné, když teroristické útoky páchají lidé, kteří v naší zemi údajně hledají ochranu.“
No řekněte, není to srdcervoucí prohlášení? Může jí ale ještě vůbec někdo věřit, když něco tak pokryteckého po svých činech vypustí ze svých úst? Z jejího prohlášení je vidět, že moc dobře ví, že je islám schovávající se za náboženství netolerantní, nenávistnou a velice násilnou ideologií neslučitelnou se svobodou a demokracií, který má se svým terorismem na mušce řadu let i Němce. No a proto, že to ví, tak do Evropy a Německa pustila další statisíce nelegálních islámských imigrantů, aby ten terorismus ještě zvýšila? To snad nemyslí vážně, že jí to novoroční prohlášení někdo uvěří a pokud ano, tak jsou ti lidé ubozí jako ona sama!
Islámský terorismus se Evropy dlouhá léta netýkal a to proto, že jsme žili v uzavřených lokalitách podle místních zvyků a pravidel. Až když jsme začali více a více multikulturně promíchávat lokální kultury otevřením se světu, začali nás islámští náboženští fanatici ve jménu džihádu terorizovat a je více než jasné, že čím víc těch fanatiků v Evropě bude, tím to bude bolestivější.

46 komentářů :

  1. Az se budete rvat o kazdou ulici, tak vase ideologie tolerantnosti a jemnocitu, vam prijde velmi draho !
    Nevyvazite-li nasilnosti a krutosti Afriky a Middle East, stejnymi krutostmi, tak dopadnete jako Hillbrow v Johannesburgu.
    Ja jsem Afriku zazil ! Vas to teprve ceka. Beda vam projevite-li slabost, ci nerozhodnost.
    Krome toho, my jsme meli kam utikat, ale vy NEmate tu moznost.
    nick honolulu

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To se pleteš Nicku. Už Ježíš Kristus říkal ... "udeří-li tě kdo v pravou tvář, nastav mu i levou"... co tím chtěl říci? Že zlo plodí zase jenom zlo, a neustále oplácet zlé zlým by nevyřešilo vůbec nic. Šlo by to pořád dokola, až by tady nezůstal naživu nikdo. Z jakého principu by někdo zůstal naživu? Když bychom se pořád mezi sebou vyvražďovali? Někdy a nějak to přece skončit musí. A také se říká, že moudřejší ustoupí a hloupej se utopí. Zde zatím nikdo nechce být moudrý, každý je ješitný jak prase, nikdo neustoupí, takže se utopí všichni? Někdo přece musí odložit ješitnost stranou a konat diplomaticky a rozumně. Vypovíme diplomaty - protistrana je vypoví též, nebo různé ty zhovadilé sankce, které se stejně tajně nedodržujou - proč se to děje? Kdo má právo na druhé uvalovat sankce? Kdo si to dovoluje? Stejně jako si šmejdi dovolujou přikazovat majitelům hospod, kteří je koupili, vybavili, pracují tam, že se tam bude nebo nebude kouřit a podobně, na druhé straně prý nemohou zasahovat proti soukromým exekutorským šmejdům, protože by to prý byl zásah do "soukromých" práv - prostě žijeme uprostřed naprosto šílené a bezhraničící pokryteckosti, uprostřed hnusných lží, dezinformací a manipulací. Ale teď konečně vidíme, kde je líheň všeho toho hnusu a zla - což jsme si dříve nedovedli vysvětlit, nebo vysvětlovali jinak. Obě světové války, všechno to pitomé zabíjení - má tak hnusné, stupidní důvody, že by jeden brečel. Středověké souboje leckdy taky jen pro uraženou ješitnost, byly alespoň čestné, a kdo bil zezadu nebo pod pás byl hned pasován všemi za lotra a zneuctěn - dnes se výhradně a jenom bije zezadu a pod pás, samé sprosté fauly - žádné čestné boje, nic takového. Hnusná doba - nejhnusnější co kdy zde bylo od dob lovců mamutů.

      Smazat
    2. 17:35- co s tím? Skočit do vody první?

      Smazat
    3. Neznam moc Afriku, ale jsem-li logicky tak jasne vidim: ze v kazde zemi , kde jsou muslimove smichany s nemuslimi tece krev v proudech, od Egypta, Libanonu, Malaysije, Indonesie, Fililipins, Rusko, Indii a tece ve velkem mnozstvi. Mohamed byl pro sireni nabozenstvi mecem, proc ocekavat neco jinyho. Clovek nesmi se nechat svest novinarskymi rado by vedeckymi pohadkami multi-kulti.

      Smazat
    4. Ale prdlajs! Nebrebtej o Africe a muslimech -proč? Mezi protestanty a katolíky taky odjakživa tekla krev, a všelijaké to upalování a tak, ale vždycky za tím stáli šlechtičtí šmejdi, kteří v tom měli svoje zájmy. Majetek "kacířů" hlavně a především. Jak měli na nějaký majetek zálusk, jeho majitel byl vyprovokován, pak se na něj ušilo "kacířství" a už putoval na hranici. Majetek zkonfiskován, to se rozumí. A o tom to bylo. A proč tekla v proudech krev v době zaplevelování kontinentu "Amerika" bělochy,při vyvražďování indiánů? Co v tom bylo -islám? Náboženství? Plácáte kraviny. Za každým masakrem jsou vždy zájmy někoho konkretního, a vždycky "elit" těch posranejch, zasranejch elit, na jaký si začalo lidstvo v určitém období hrát, a hraje si dosud, ať jde o monarchii, kapitalizmus, socializmus - vždy to bude o elitách a lůze. Lidi, co nejsou elita, jsou zkrátka lůza, podle toho se s nima beztrestně zachází, protože i tu posranou takzvanou "spravedlnost" řídí elity, jako řídí vojsko, policii, bankovnictví, všechno! Proto každý chce mocí mermo být elita - nikdo nechce být lůza. A o tom jsou všechny ty zápasy a krev. Žádné náboženství jako takové v tom nikdy nebylo, není a nebude - vždycky jen zájmy elit. Cvičily si i své vlastní klerikály pro udržení poslušnosti lůzy. Nebrebtejte o multi-kulti - co to je? Kdo to tak pojmenoval? Myslíte, že když už se někam valí hromady hnědejch pitomců, a domorodci jsou nabádání k opatrnosti, a aby se s nimi snažili raději sžít než rvát ( právě aby netekla ta krev, protože jinak poteče vždycky) - tomu říkáte multi- kulti? A rvačkám, a zabíjení, se říká - jak?

      Smazat
    5. 18:39-o elitách máte pravdu ale ony tentokrát usilují o naše krky! Proti komu a jak se bránit dříve?

      Smazat
    6. Nemůžeme se bránit vůbec. Proti tomuto zlu jsme bezbranní a musíme si to uvědomit. Spousta lidí za heydrichiády si taky musela uvědomit, jaké zlo je všude kolem nich, udavačství sousedů apod. Já si to vůbec neumím představit. Museli se bát promluvit kdekoliv, s kýmkoliv. Zavírat se doma, modlit se a věřit, že když se nebudou plést do sraček, budou ušetřeni. Mnozí neměli štěstí ani tak. Byli vyhmátnuti a popraveni. Proč? Pro blbost. Pro kohosi, kdo stejně neměl pro Němce až takový význam - ale to jsou ty principy. Atentát byl také z principu zorganizován v cizině, a proveden tady, a tisíce našich občanů na to doplatily. Tak už to chodí. Proti elitám se nelze bránit, jediné co lze, je vědomí, kde je zlo, a odkud jde. A nadhled. Ještě je pár hodnot, pro které stojí za to žít, a držet se dál od toho marazmu,
      ale peníze a majetek to není. Elity se mocí mermo snaží o zničení Evropy, aby si ji potom mohli rozparcelovat, a rozdělit mezi elity, jejich potomstvo, vnuky, pravnuky, příbuzné, přátele. S takovou spoustou anonymních nýmandů, jako je lidí teď, to nejde. Pro každého, kdo se narodil se zlatou lžicí v zadku, se trafika nenajde, a úmrtnost ksakru se taky zvyšuje. Musí obětovat miliony nýmandů -a o ty zavšivené hnědáky jim nejde vůbec. Přitáhli je sem, budou je vykrmovat, jako když se každý večer sype slepicím, a oni jsou naštěstí skromní na bydlení. Ale taky se bojí. Peníze na návrat nemají. Když se holka přihlásí, že chce pracovat jako tanečnice, a pak jí seberou doklady a musí dělat kurvu, nebo nedostane najíst, prostě dělá kurvu. Ti hnědáci jsou na tom stejně. Už se taky bojí, protože cítí, že budou k něčemu zneužiti. Strach je na obou stranách, my se bojíme, oni se bojí, a do toho media vřískají, jací jsou to zabijáci, a islám je zločinný. Perfektně je zaděláno na válku, těsto už úspěšně kyne. A víte proč je neposílají sem? Protože my tady máme hodně hnědáků svých - jak zmiňuji, mají takové výhody, že my nenávidíme je, a oni nás. Až k něčemu dojde, zneužijí proti nám tuhle hnědou verbež - s tím se počítá. Všechno se to připravuje už hodně dlouho. Logicky to do sebe zapadá. Všechno. Obrana proti tomu není žádná. A pokud dostanu na vybranou, že buď se s Hromy z vedlejšího baráku spřátelím, nebo mi uříznou hlavu a vypálí dům - spřátelím se. Jiná šance není, a nebude, pro nikoho. Z toho hlediska jsou "sluníčkáři" rozumnější sortiment, než fanatičtí xenofobové, ale media by v nás ráda viděla ty xenofoby, i když tvrdí pravý opak.

      Smazat
    7. 19:35- jsem teď "na vážkách", jak reagovat. Jste Žid? Židé se totiž nebránili hollocaustu, tedy část. Část byla aktivní vojensky na frontě i v týlu. Co teď napíši může být nepochopeno Vámi, smazáno adminem ale doložitelné. Cítíte-li zlo dnes jako já v těch, co likvidovali "obyčejné "Židy" prostřednictvím loutky Hitlera, potom jsme na stejné lodi, ač nejsem Žid. V současné době se jim říká židovští bengstři a nemají nic společného s Židy, jen zneužívají víru a organizaci židovských obcí. Kdysi byla konkurence v "modré krvi" a křesťanství. V současnosti "zlo" splynulo, sorry, pokud jste Žid.

      Smazat
    8. Je pravda , ze na priklad mezi katoliky a protestanty byly valky, to je fakt, ale ty valky byly ty byli pred 500 lety, a byly spise z duvodu politickych, a co vice byli proti Bibli. Lec Muslimske konflikty proti nemuslim v dnesni dobe jsou v souladu s Koranem a v tom je ten absolutni rozdil. V dnesnim krestanskem svete jsou practicky nezname vrazdy z duvodu nabozenstvi .Mala otazka: to te plati od slova, ze pises tak moc bez inteligence ?? Ja jsem s muslimama pracoval, zmlatit zenu neni problem.

      Smazat
    9. ISI- Vám se zdá 500let dlouhá doba? Postavte si vedle sebe 5 stoletých. Nejsme stále ve středověku?

      Smazat
    10. Pro 17:35 podívejte se až do konce
      https://www.youtube.com/watch?v=zkf68CEUHrM
      a nastavte druhou tvář.
      Milan

      Smazat
  2. Nemci to ešte nepochopili? Ide o záhubu Nemecka a potom celej Európy!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A bestie , ktere vas chteji pripravit o zivot i s rodinou se nenazyvaji pani , v zadnem pripade..

      Smazat
  3. Nebezpečím nejsou islámští teroristé. To je málo. Tím to házíme na jakou si skupinu lidí, jakýchsi jakoby profesionálních zločinců. Pojmenovávejme to pravými jmény. Nebezpečím pro nás pro všechny je islámský fanatismus, který je zakořeněn v každém(!!!)mohamedánovi!!! Ten hlásá nesmiřitelný boj proti bezvěrcům. Kurňa, tak si ten Korán přečtěte. Doporučuji zejména paní Merkel.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To jsou žvásty! Blbé žvásty! Křesťanství je taky fanatizmus. Českobratrská církev taky neuznávala katolicizmus, a byl prováděn násilně. Nechte Korán na pokoji, to s tím vůbec nesouvisí. Na jedné straně se do Evropy hnědáci svážejí po statisících a na straně druhé se o nich blafe jak jsou násilní - k čemu to má vést? Svážejí se sem jako řízené střely k cílenému rozpoutání evropské občanské války - aby se lidi mezi sebou vymlátili. Proto to světové odporné šmejdí elity dělají. A blbí občané na to nalétávají a nadávají islám - islám - na koho by to potom elity svedly? Takhle to svedou na zločinný islám na straně jedné a xenofobii občanů na straně druhé, ale s výsledkem - vyvraždění statisíců lidí mezi sebou navzájem, ať je hnědej nebo bílej, budou spokojeni, protože přesně to chtějí. Proto to dělají, proto to financujou, do toho házejí svoje miliardy, které si tisknou na hajzlpapír v libovolném množství. Proč se nesmí publikovat lumpárny cikánů? Proč se o nich vůbec nepíše, ačkoliv jsou jich plné kriminály a v každém městě úplně totálně zničili tisíce bytů, stojí to hromady peněz, kradou a dělají lumpárny, ale psát se o nich prostě nesmí.Mezi námi a jimi se nesmí rozpoutávat nenávist, a kdekoliv je o nich článeček, vždy je diskuze zablokována, zatímco prezidentovi se smí sprostě nadávat - hnusné, sprosté, perverzní nadávky! To vám přijde normální? K žádnému Dežovi by si toto nikdo dovolit nesměl, protože by byl z diskuze vyřazen - tak proč se toto děje? Proč se tenhle hnus děje? Je to odporné. Trčíme v senkrůvně hubou dolů a musíme mít zavřené oči i huby, aby nás sračky nezadusily a tady se věří na zločinný islám... bla bla bla... že jste pořád tak blbí, to nechápu. Až se budeme mlátit, důvodem k tomu budou hnusní, impotentní prachatí starci, kteří nemohou chcípnout, dokud nezničí svět - ale nikdy ne islám, to si pamatujte!

      Smazat
    2. Nesouhlasím s vámi v jediném Islám plodí zlo. Bible je též nenávistná k určitým skupinám nevěřících lidí. Dokonce nositel desatera Mojžíš vymlátil tisíce lidí včetně žen a dětí jen proto, že se klaněli zlatému teleti. Ale korán ten tou nenávistí k nevěřícím přímo překypuje. Tudíž to co všechno tady budou Mohamedáni dělat, k čemu budou podle vás naverbováni a navedeni, si ospravedlní a ještě si přidají, za což budou Mohamedem posmrtně odměněni. Bibli jste asi četl ale v Koránu máte mezery. Prostě a jednoduše, dáme li se, tak nás tady Islám zničí ať je navedený nebo nenavedený.

      Smazat
    3. 17:13-přečtěte si Starý zákon, "nemlich tak", Budem zabíjet židy, křesťany? Co je nevolit do funkcí? Neumíme si vládnout? Umíme, nechceme. Pokud budeme chtít, naučme se manipulaci, technice moci, je již tisíce let stará. Proč nemáme stranu etnických Slovanů? Někdo ji zakazuje? Středovou politicky, k minoritám přátelská, ale vládnoucí! K "národovcům" inteligence = střední třída se nepřidá ale obráceně ano! Kde jste "buditelé"? Já jsem připraven a nemíním to pateticky.

      Smazat
    4. Prokrista pána -co se to s lidmi stalo? Proč mocí mermo pletete do dnešních politických sraček, které jsou jen o majetku, zemích, nerostném bohatství, dluzích, a podobně, pořád jen to posraný náboženství? Protože vás mediální prasáci totálně zblbli? Nemůže nám být jedno, co je to islám? Co je mi do toho? Koho vymlátil Mojžíš, a takový sračky! Proboha! Víte kolik dal pozabíjet Herodes nemluvňat mužského pohlaví do dvou let věku, jen proto, že byl přesvědčen, že mezi nimi bude Ježíš? Statisíce! A nemluvňata! Víte, co to muselo být za zhovadilost, když do rodin vtrhli vojáci a napichovali miminka na meče? Absolutní a naprostý hnus! A vůbec nešlo o korán, islám, talmud a podobné hovadiny! Nechte mohamedány na pokoji, to s tím, co se dnes děje, vůbec nemá co dělat. 18.03 - ale lidi si budou pořád mlít svou! Media potřebují, aby z lidí byli vymaštěnci a blbci! Potřebují, abychom věřili, že to hnědé, co sem elity zpozadí tahají po tisícech, nás bude vraždit, protože jsou to islámci. Takoví zavšivení pitomci, kteří, když sem přijedou, už jsou zcela odkázáni na své hostitele - žrádlem - vším! Bůhví co hajzlové agentury a převaděči nakecali jim! Víte co kecali podobní hajzlové naší mládeži dychtící po USA a dobrodružství v devadesátých letech? Různé agentury, které za nemalé poplatky slíbily těm pitomečkům práci v USA, pak je nechali odvézt na letiště do N.Y - a slehla se po nich zem? Těch bylo! Pak se o tom psalo jako o podvodech! Více než deset let jsme se léčili z té blbosti a důvěřivosti. Myslíte si, že ti hnědí zavšivenci mají z toho radost, že jsou teď v Evropě, ale nemají peníze aby se dostali zpět, a za příbuznými je nepustí? Proto je to udělané schválně. Oni jsou nasraní, my jsme nasraní, protože do nás media hustí jak strašně jsou nebezpeční - ta samá media, která podporují to vandrování - bože, to jste fakt tak pitomí? Protože všichni hnědí jsou holt islámci, tak se musí dělat hrůza z islámu - kdyby byli atheisté, nebo pohané - co by media vymýšlela? Jděte už s tím do hajzlu! 21 století, a lidi si nechají nakecat o náboženství takové sračky!

      Smazat
  4. Němci jsou v podstatě kosmopolitní.Ovšem to,co
    se bude dít,jedině pod jejich vedením.Stále si
    myslí,že z toho budou mít prospěch.Není jejich
    chyba,že se teď snaží migranty rozmístit všude
    po Evropě.Myslí si,že to všechno budou řídit.
    Petr Majevský

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Němci jsou náhodou ten nejpracovitější národ. S jednou krávou dokázali pohnojit celou Evropu.

      Smazat
  5. Kde prosím je příčina a začátek kolonizace Evropy muslimy a kdo na této kolonizaci má zájem a kdo z ní má pořádný kšeft. Tam by měla být napřena pozornost a hledáno řešení. A paní Verglová? Ta kdáká, jak do ni kokrhá kapoun Ohava.

    OdpovědětSmazat
  6. Islám je ZLO a Merkelová je šílená. Pokud ji nikdo neodstraní (z veřejného života), pak Evropě hrozí občanské války. Politici jsou neschopni reagovat předem, jsou ve vleku událostí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Omyl - lidi jako jsi ty jsou zlo.Pitomci, které vodí media na oprati, a pitomec jde hot nebo čehý, přesně jak ho vedou media a kam ho vedou media, a když nejde, dostane bičem po prdeli, a jde. Evropě hrozí občanská válka, protože to hnusné politické a zbohatlické elity, a různé zasrané sereblity, a všechen ten pokryteckej sajrajt chce. Jich se to nedotkne - bude to skrytě organizované vraždění bílých evropanů s hnědými přivandrovalci, a ještě se jedná o skupiny lidí, které jsou považovány elitami za lůzu - klidně nás všechny obětujou. A už to začalo. Politici nejsou ve vleku událostí, ti to jenom vědí a neřeknou nic - mafie se taky každej bál. A už přitvrzujou s těma náklaďákama a střílečkama - pak vždycky nějakýho toho hnědáka zastřelí, a prej... islámský stát! Hnus! Ve vleku událostí jsou blbci jako jsou na diskuzích a v ulicích - blbci, kteří se začnou mlátit mezi sebou vidlemi, pak nastoupí vypalování objektů a aut, pak nože, pušky, a pak už to pojede. Viník je jasnej - islám - ne? Jak může bejt někdo tak blbej a prostoduchej. Vy nic nevidíte? Nic neslyšíte? Nečtete ty mediální bláboly? Nepřemýšlíte nad tím? Nedovedete si dát věci do souvislosti? Zase jen čekáte na povel čehý nebo hot?

      Smazat
    2. A řídí nás Marťani, že ?

      Smazat
    3. 17:55-souhlas! Imigranty pro moji normální xenofobii u nás nechci, jsou ale jen zástupný problém, který má "hlavu" jinde. Hodně tomu "Vašemu" pohledu napovídá unisono všech médií, včetně alternativních, pro mne zklamání. Ten strach z "nálepky sluníčkáře" neumí Vaše čeština vysvětlit?

      Smazat
    4. A co vůbec je to "sluníčkář?" Fanda slunce? A není taky "měsíčkář?" Takový blbiny! Jakoby mne někdo přenesl do patnáctého století - tak žvaněj někteří moji spoluobčané, dokonce i tady na NR.Kdyby to byly Novinky, tak si nedělám iluze, tam se slétají taková hovada! Samé hrubé chyby v příspěvcích, vůbec to neumí pořádně česky, to jsou ti blbci s pěti obecnýma, kteří byli děsně ukřivděni v devadesátém, protože jim někdo vzal lopatu, a protože už byli starší, nikdo je nezaměstnal. Dosoukali se do důchodů, ale zase tak hrozný to není, když mají počítač, a dřepí u toho od rána do večera. Pro takové lopaty v důchodu to musí být luxus. Ale jejich zapšklost je příšerná! Nenávist! Blbost! Do všeho pletou "islám" - i do mrtvého na kolejích .. bla bla... určitě islám... bože. A ten žvást -sluníčkáři! Asi jsou to lidi, kteří by nechtěli mít s hnědáky konflikty, protože si váží života, a života svých dětí a vnuků, a nějakej zavšivenej hnědák a naše media, která mocí mermo rozpoutávají nenávist účelově - jim za to nestojí. Stejně je to směšné! My tady máme svoje hnědáky, a taky je to pěkný šmejd, i když ne islámci, ale přes všechny ty dávky nás taky nenávidí, závidí nám co máme, ale sami si všechno rozmlátí. Taky materiál, když se to tak vezme. Ti by nám dali, kdyby mohli, ale o těch se naopak psát nesmí, co je to za šmejdy. Jen o islámských hnědácích - není to divné? Takže sluníčkář je někdo, komu za to mediální sráči nestojí, aby se s kýmkoliv rval a hádal? Asi přestávám rozumět "světu" lidí. Možná je srozumitelnější svět psů. Nebo opic.

      Smazat
    5. 19:09-ač se snažím přiznávám, že i já nerozumím Vám, přesto se budu snažit, snad recipročně Vám porozumět.

      Smazat
    6. 19:28 také nerozumím," to jsou ti blbci s pěti obecnýma, kteří byli děsně ukřivděni v devadesátém, protože jim někdo vzal lopatu, a protože už byli starší, nikdo je nezaměstnal. Dosoukali se do důchodů, "

      Smazat
    7. To půjde těžko. Protože zjišťuji, když vydržím celý den ( jako dnes, bohužel mám volno) civět do počítače a číst všechny ty blafy všude, potažmo ty šílené diskuze, že zkratkovitě přestávám rozumět sám sobě. Ani se o to nesnažím. Jsem vždycky dokonale z formy. Až po několika dnech, kdy počítač i TV jsou mimo můj zájem, už nabírám dech, a zase jsem sám sebou. Budu se muset nad sebou zamyslet. Asi půjde počítač z domu, a pak budu zase v dokonalé psychické formě (jako jsem ve fyzické). Takže se - Miroslave - nesnažte o něco, co nedokážu stoprocentně už ani já sám. Ale nejsem v tom sám - media už dokázala vykolejit řadu mých známých a kolegů, stejně jako herna. Ti, co dokázali zblbnout řadou berušek, okurčiček, a citronků, nechápou, že lze zblbnout i čtením internetové publicistiky a diskuzních výplodů našich spoluobčanů, tak já zas nechápu, jak lze zblbnout citronkama a okurčičkama a cpát tam vydělaný peníze. Nechápeme se vzájemně. A teď jdu sledovat film "Maigret klade past" v provedení anglánů. Je to remake -původně jsem ten film viděl ve francouzským originále s Jeanem Gabinem - to byla balada. Tak jsem zvědav, co z toho vytvoří GB. Zdravím.

      Smazat
    8. Anonymní3. ledna 2017 20:17
      Gratuluji Vám k osvícenému úsudku. Máte pravdu, jste opravdu případ pro psychiatra. Už se těším na Vaše další příspěvky. Jenom byste si měl dát nějakou značku, aby to člověk neminul. P.K.

      Smazat
    9. 20:17-naštěstí nemám tak citlivý intelekt, přesto přestávky také dělám. Hlavně se pohybuji ve svém přirozeném komunikačním levelu a "zkratkovité výkřiky" spoluobčanů chápu ale i z nich se snažím něco získat(jejich osudy), jsem k nim smířlivý. Kupodivu mne i obohacují. Podobně jsem i zkoumal typy lidí např. v Metru, co je za(pod) fasádou. To jsou mé "knihy a filmy" poznání introverta. Hodně štěstí a zdraví nejen v novém roce. Jak banální! Tak všem! PS. závislost na PC a sociálních sítích je již tuším závislost oficiálně. Těším se na první žaloby.

      Smazat
    10. Anonymní3. ledna 2017 20:17
      Omlouvám se, za příspěvek 20:17. Zřejmě se zde projevila nějaká vada mé psychiky. P.K.

      Smazat
    11. Anonymní3. ledna 2017 19:09
      Sluníčkáři jsou podle mého názoru takové existence, které pod zástěrkou konání dobra, konají zlo. Např. pod zástěrkou lidumilnosti „musíme zachránit tonoucí chlapečky“, přispívají k rozvratu evropských národů. Navážení nesourodého etnika do Evropy, není nebezpečím jenom současným, ale ještě více, v dalších generacích.
      Ale nevím, jestli jsou sluníčkáři jenom ti, kteří to provádí v plném vědomí dopadů svého počínání, nebo také ti, kteří si těch dopadů nejsou vědomi. Ale těm druhým bych nechtěl křivdit, to jsou asi jenom užiteční idioti. P.K.

      Smazat
  7. Merkelka posloucha sve Sionisticke pany a ti se snazi naplnit Yinon plan aby vzniknul Great Israel....proto je cely stredni vychod ve valkach nebo v chaosu. Sioniste proti vsem rasam a hlavne valky ktere financuji a profituji. Tak jak roztristili a rozkradli Ukrajinu a dalsi tak je v planu ponorit Evropu a Rusko. Oni si najdou a zaplati politiky kteri jsou s nimi a pomoci lzi, lichvy a propagandy zotroci a valci. Valky a chaos jsou profit a oni zijou aby pomoci financi ovladli a kontrolovali vsechny staty.....a uz jich moc neni. Evropa posloucha USA ta zase AIPAC a Israel. Amerika se musi probudit a Slovane by se meli dat dohromady a potom mozna nastane zmena...bohuzel hodne lidi to neprezije.

    OdpovědětSmazat
  8. Amerika se musí spojit s Ruskem proti kozojebum . Obama a Merkel podcenili situaci .

    OdpovědětSmazat
  9. Každý náboženský fundamentalista či fanatik,nebo demagog jako autor textu Radek Rozvoral je pro každou civilizovanou a demokratickou společnost nebezpečný.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3. ledna 2017 20:18
      Pan Rozvoral pouze poukazuje na pokrytectví Merkelové. Ta něco jiného říká a něco jiného dělá. Je to absolutně nedůvěryhodná osoba, což je třeba mít na zřeteli, až ta dáma zase bude něco „řešit“.
      Ale nikde nevidím, že by se autor projevoval jako „náboženský fundamentalista či fanatik,nebo demagog“. P.K.

      Smazat
  10. 17:35 "VELEBNY PANE", to co rikal Krist, bylo v ramci politicke rivality, mezi 5 politickymi stranami v rimske provincii Judea.

    On se nikdy nesetkal s lidozrouty z Afriky , diky okupaci Egypta Rimany, ktera zacala pozvolna 60 let, pred jeho narozenim.

    Tisickrat opakovane, detinske blbe fraze, degenerovane katolicke cirkve jsou v primem rozporu s tim, co Krist kazal.

    Byl to revolucionar , socialni reformatora a z jeho 12 apostolu patrilo 10 k Zeolotum.

    Ja zde mluvim o Hillbrow a nekdo na me vyjede s politickymi problemy v anticke Judeii.

    To, ze je na svete zmatek, je zavineno lidmi, jako jste Vy, protoze michate redkvicky a pomerance dohromady.
    (Starou Judeu a Johannesburg dnesnich dnu.)
    BEZTE SI TO VYZKOUSET v praxi, jak rozdilne kultury zerou jedna druhou.
    nick honolulu - Katolik, ale uplne jine nez Halik.


    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejsem katolik spise agnostik, ale pripada mi , ze lidi co pisou, z takzvaneho krestanskeho sveta nevedi co je v Bibly. Jezis byl absolutne proti lidske krutosti , ale Mohamed primo propagoval krvave sireni Koranu po svete mecem a mel primo poteseni se vrazdeni jeho velice mirnych odpurcu a oni se toho drzi do dnes. V zivote mne nepovoli postavit kostel v Saudske Arabii , ale domahaji se toho v Evrope a v kazdem statu . S lidmi bez logickeho mysleni nemuze byt dohoda , to uz zjistili asi v Israeli pred mnoha roky.

      Smazat
    2. ISI- také jsem agnostik, ateista vůči církvím. Mohameda a Korán lze srovnat jen se Starým zákonem a jeho proroky. Nevím, jaký byl Ježíš ale vím, že prohrál svoji politickou při se svými rodnými. V tom má Honolulu pravdu. Jen nevím, proč židovsko křesťanská kultura má být i má kultura!

      Smazat
    3. To je soukroma zalezitost, kterou kazdy nese na sobe, a zaroven jeho moralni odpovednost. A to je rozdil mezi Koranem a Bibli , v Koranu se posloucha a delaji strasne veci na urovni stastnych otroku , ale nenese moralni odpovednost. V Koranu se posloucha a slozi Koranu. Novy Zakon je diametralne odlisny od Stareho Zakona, a Stary Zakon je blize Koranu. A proto mne bylo receno, ze v Indii se zeni Muslimove vyhradne s Zidy pokud jdou mimo svou viru, a tak konflikt Zidi Muslimove je divny , neb zili temer v miru 500 let, az do doby 1920 kdy ze pocali stehovat do Israele Evropsti Zidi.

      Zidovsko krestanska kultura je kvalitni z hlediska moralnich hodnot, i kdyz potrebuje trochu urychlit vyvoj s dobou. Cesi tihnou k jakemu si agnosticismu s Bohem , ke kteremu se snazi priblizit ale nevi jak. Podle mne , Cesi by si meli udelat novou vetev krestanstvi, neco jako maji Armeni s vetsim tlakem na vzdelani , rodinu a narod.

      Smazat
    4. ISI-omyl, Vy se domníváte, že barbarská společenství Slovanů neměla mimo víru v jednoho boha sociální strukturu "desatera"? Máte dojem, že jsme byli lidojedi? Víry v jednoho Boha byly mír nebo války? To prvotní božstvo, barbarské v různých zemích mělo sice jiné názvy ale reálie- měsíc, slunce atd srovnatelné. Srovnejte tři monoteistická božstva, kde je shoda?

      Smazat
    5. Poctive receno nevim toho moc o staroslovanskych nabozenstvi, verim ze meli spoustu moralnich kvalit. Mne se zda , ze krestanstvi ma v sobe mnoho moralnich hodnot a Stary Zakon je smes brutalni politiky, proroku a historickych faktu, a ze Novy zakon ma neco spolecneho se Starym Zakonem a v mnohem se lisi. Ja jsem neschopen rici , jestli nabozenstvi je lidsky vynales a pripada mi , ze muslimstvi je vytvoreno globalisty pred tisici lety aby meli protivahu proti krestanstvi , ktere nemeli radi, nemohli delat co chteli.

      Smazat
  11. Co je to tady dneska v diskuzi za šíleného dementa, co ho nebaví nic číst, slyšet ani na nic reagovat (tím nemyslím reagovat na ostatní diskuzní příspěvky, ale na nebezpečné multikulti tažení invazní armády muslimáků s následnou islamizaci Evropy), Sám tady vypisuje šílený paskvily jak je všechno zbytečný. Ať se nechá proboha už utratit, ať se dál netrápí.
    Článek je naprosto v pořádku i reakce honolulu. Když se mi dostane do baráku potenciální škůdce, či dokonce vrah, mohu sice přemýšlet kdo ho tam poslal a proč, ale musím eliminovat nejprve okamžitou hrozbu a pak až řešit zadavatele. Nám zatím vláda pouze pootevírá vrátka do našeho domova, aby nám škůdce mohl do domu proklouznout, ale máme ještě možnost tomu v příštích volbách zabránit a poslat tuhle partu u vesla do politického důchodu a zvolit strany co ty dvířka rychle přibouchnou. Jak se situace dostane za horizont událostí, tedy např. do polohy Francie, čeká nás neodvratně pěkný mazec a současně i smutný konec těch, co za to budou nést zodpovědnost. Ale to už bude pozdě pro všechny. Takže islám mimo zákon, ani jednoho tzv. uprchlíka z nebezpečných destinací a volit SPD.

    OdpovědětSmazat
  12. k článku Rasistické výpady proti Lidlu vzbudily ohlas i v Německu

    A vy Němci chámi,
    nehrajeme s vámi.
    Co jste si tam nadrobili,
    to si snězte sami.
    Německo je vaše,
    Čechy ale naše,
    nefoukejte nám z Frankfurtu
    do slovanské kaše.
    /Karel Havlíček Borovský/

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.