Reklama

čtvrtek 5. ledna 2017

V Evropě bují politická revoluce

Geert Wilders
 5.1. 2017   Rukojmí
Když minulý rok otevřela kancléřka Angela Merkelová hranice Německa téměř jednomu milionu uprchlíků a žadatelů o azyl, zatáhla do Německa islámského Trojského koně. Mezi takzvanými uprchlíky se nacházelo mnoho mladých islamistů plných nenávisti k Západu a jeho kultuře. Jedním z nich byl i Anis A, vrah z Berlína.
Ve jménu politické korektnosti, strkají před Islámem hlavu do písku. Odmítají si uvědomit jeho pravou podstatu. Odmítají přijmout fakt, že vše je napsáno v Koránu – povolení zabíjet židy a křesťany (Súra 9:29), terorizovat ne-muslimy (8:12), znásilňovat mladé dívky (65:4), provozovat sexuální otroctví (4:3), skrývat své pravé cíle (3:54), příkaz vést svatou válku (9:123) a podrobit celý svět Alláhovi (9:33).

Namísto informovaných rozhodnutí, otevřeli hranice svých zemí mase imigrantů, navzdory prohlášení Islámského Státu, že budou posílat na Západ teroristy v rolích žadatelů o azyl.

Namísto odebírání občanství a znemožnění jejich návratu, je bojovníkům ze Sýrie umožněno se vracet do Evropy bez následných procesů a trestů, což je velmi vážným zanedbáním bezpečnosti obyvatel a přímou zradou na nich vykonanou.

Vlna uprchlíků z roku 2015/16 situaci ještě vyostřuje. Téměř před deseti lety, v roce 2008, studie vykonaná (velmi levicovou) Amsterodamskou univerzitou odhalila, že 11% všech muslimů v Nizozemí považuje násilí za přiměřený prostředek použitý ve jménu jejich víry.

To znamená, že v mé zemi, pouze v samotném Nizozemí, žije 100000 muslimů, kteří jsou připraveni použít násilí. Nizozemská armáda čítá méně než 50000 příslušníků. Takže i v případě, že povoláme celou armáda k ochraně Vánočních trhů, divadel, nočních klubů, oslav, nákupních center, kostelů a synagog, nemůžeme stoprocentně zaručit bezpečí našich obyvatel.

Proto není pochyb, že rok 2017 přinese Německu a celému Západu vice násilí, vice útoků na naše ženy a dcery, vice krveprolití, vice slz, vice smutku. Hroznou pravdou zůstává, že jsme se vší pravděpodobností ještě nezažili nic, v porovnání s tím, co nás ještě čeká.

Ale to neznamená, že není naděje.


Stejně tak, jako současná nebezpečná situace vznikla přičiněním politiků odmítající přijmout příšernou realitu Islámu a odmítli naplnit svou povinnost, tak i řešení problém, kterým momentálně Západ trpí musí být řešením politickým.

Obnova zničené Evropy


Budeme muset de-islamizovat naši společnost. Každý krok, od zastavení veškeré migrace z islámských zemí, přes preventivní zadržení radikálních muslimů , rušení jejich občanství nebo vykázání zločinců s dvojím občanstvím, bude krokem k bezpečnější společnosti pro nás a naše děti. A vše musí začít u politiků, kteří se nebudou bát čelit pravdě a mluvit pravdu.

Stále více a více občanů si je těchto faktů vědomo, a proto je v Evropě patrná politická revoluce. Vlastenecké strany a jejich preference neustále rostou a jedině ony jsou nadějí pro Evropu. Musíme politiky, jako Angela Merkelová nebo našeho slabého ministerského předsedu Marka Rutteho a všechny jim podobné, odstavit od moci. Musíme osvobodit naše země.

A věřte mi, přátelé, že to je přesně to, co uděláme. Teroristé, kteří si myslí, že svými krvavými zvěrstvy zlomí naše odhodlání, rozhodně neuspějí. Zvolíme si nové a statečné vůdce, de-islamizujeme naše země a zvítězíme!


76 komentářů :

  1. Už aby to bylo.Nešťasné čekání na volby, které stejně nic nevyřeší.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Geert Wilders,
      autor příspěvku,

      má v příštích volbách v Holandsku velkou šanci,
      realizovat to, co je obsahem článku.
      Ovšem,
      pokud jej podpoří podstatná část holandských voličů.
      Držím jemu a těm, kteří si uvědomují realitu, úspěch !

      Smazat
    2. souhlas, dokud nepadnou prolhaná masmédia a lidé jim budou nadále věřit, protože kdo má čas hledat si informace sám, je jen velmi malá šance změnit poměr sil čekáním na volby. A tohle Merkelovci vědí moc dobře. Stačí ovládat sedmou velmoc, média. Krásně je to vidět v Americe, kde Trump zvítězil jen těsně a jen díky americké specialitě voleb. Většinově prohrál.

      Smazat
  2. Každý terorista nemusí být Muslim, mnozí dobří Křesťané jsou též dobrými teroristy, zejména Katolíci. Viz Irové, Baskové, ... Ale statisticky naprostá většina BAREVNÝCH VETŘELCŮ A TERORISTŮ jsou Muslimové.

    Sám Alláh je pro Evropany označil barvou temnoty, aby je od sebe pouhým pohledem spolehlivě odlišili.

    Ale politická korektnost na otázku "vidíš tamtoho černocha?" odpovídá: NE, VIDÍM NĚMCE, NEBO DŮSTOJNÍKA USA...

    K čertu s takovou pseudo-korektností včetně "korektníků"

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1408 ale podle Vaší logiky potom i naprostá většina BÍLÝCH TERORISTŮ jsou křesťané a katolíci, viz Irové, Baskové nebo třeba jeden z největších masových vrahů Breivik.
      Podle statistik za poslední roky v Západní Evropě byl netragičtější rok 1988, možné přečíst zde: http://eurodenik.cz/zpravy/statistika-pocty-obeti-teroristickych-utoku-v-zapadni-evrope-v-letech-19702015
      Je to sice mnoha lidem divné, ale ani po započítání všech teroristických útoků v 2016 ještě v Evropa ani zdaleka nemůžeme hovořit o nějakém vzestupu terorismu - viděno optikou posledních 40-50 let.

      Smazat
    2. Hele kamo,-hodte sem nakej spolehlivej link,kterej pojednava o Breivikovi dopodrobna a rozebira celou tu kauzu do detailu.
      Protoze ja jsem se nikdy nesetkal v nasich mediich s dopodrobna rozebranou kauzou Breivik!
      Mam takovej pocit,ze pravda bude neco o cem se nikde nepsalo! KOHO to vlastne ten masovej vrah postrilel?!Kdyz objektivita tak do detailu!...

      Smazat
    3. 15.27 Až do zahájení bojů dne 1.9.1939 byly oběti činnosti Wehrmachtu v Evropě také minimální... Mimochodem, nacisté (na opasku WH "Gott mit Uns" a komunisté byli také pokřtěnými křesťany i Katolíky, komunisté i v synagogách řádně obřezanými Židy... ALE NIKDO Z NICH NEVYPADAL JAKO ČERNOCH, NEBO ARAB.

      A kdyby si Breivik udělal střelnici na akci NRA, byl by po prvotním překvapení rozstřílen na cedníček...

      Smazat
    4. 16:08
      Ten masovej vrah postřílel lidi. Potřebujete snad ještě nějaké upřesnění (číslo bot, barvu pleti, vzdělání, ...) ?!

      Smazat
    5. pro 15:50 ale o Breivikovi si můžeš najít , co chceš. Včetně popisu jeho cely. Jeho oběti byli členové jakési mládežnické organizace (Dělnická mládež) a nikdo od té doby nic nenamítal, že by to tak nemělo být.
      Je to pošuk, který navíc při jednom přelíčení hajloval.

      Smazat
    6. 17:18 -pokosil rasozrádnou xenofilní buzerantskou svoloč, ne? To je na metál a jmenování okmturem Řádu Bílých rytířů - budoucí jediné vlády Evropy, pokud tato nemá zahynout pod kopyty čmoudů!

      Smazat
    7. oprava: komturem

      Smazat
    8. V příští velká válce občanské celoeuropejské bude muset každý z našich bojovníků pokosit mnohem víc podobného xindlu, jnak je veta po nás a s námi i po jakékoliv civilizaci!!! - http://www.white-media.info/reconquista.html

      Smazat
    9. clenove "jakesi mladeznicke organizace".Muze mi nekdo svetaznaly vysvetlit co to je za "terminus technicus" ta jakasi mladeznicka organizace?!
      Anebo sem Breivika netahejte,protoze se zanedlouho muze stat ze bude z vezeni propusten,osvobozen,odskodnen a rehabilitovan...
      Mam tuseni ze to bylo vsechno doopravdy ponekud jinak!
      Mezi lidi se zapocitavaji take clenove ISIL,umirnene opozice,AL-Nursaa,Kradousek,Pornojandak,Makrela,Juncik,Obombama,dokonce i ten terorista z Berlina byl "clovek"... Tak koho to vlastne ten nestastnik zmasakroval???
      Proc se to tak uzkostlive zamlzuje kdyz zijeme v "demokraticke" spolecnosti s pravem na objektivni informace?!
      Je treba nazyvat veci pravymi jmenami a pak se asi najednou rozsviti,ze?...

      Smazat
    10. A o čem se vlastně hádáte? O Breivikovi - nebo o něčem jiném bla bla bla...vždyť se to vůbec nedá číst! To po novém roce všichni lidi tak zpitoměli? Nebo ještě o level víc zpitoměli různí ti diskutéři a diskuzí bohatýři. Je mi vás líto - chtělo by to nějakou starost, nějaký problémy - a vůbec by vás nenapadlo psát takový hovadiny! Jenomže když ono je to tak že do práce nechodíte, příjem slušnej, času fůra, starosti žádný - tak holt se dřepí a blafe.

      Smazat
    11. Opravdu jde vetsinou o narody a populaci , ktera se muze nejsnadneji ZFANATIZOVAT.
      Kdyz na ne zarve nekdo z podia.
      Taky nektera ideologie to zaruci lepsi nez jina.
      Za vsim musi pak byt /to je podminkou/ ovsem dostatek moci a penez.
      To ma zapad , ale nemaji nikoho poradnyho kdo by casto jecel z podia a strhnul neco ostatnich , kteri by pak souhlasne stebetali a presvedcovali dalsi kolem...
      "Kdo chce zapalovat musi sam horet"rikali bolsevici...
      Ale jen samotna hola chamtivost nestaci..A lzi se pak obraci proti jejich puvodcum/velmi casto naivnim hlupakum/ a nastane velka touha po pravde. A uz nastavaj ty nedorozumeni...
      Cesi si to v hospode pak rozeberou a rozpatlaji a tim sou spatny a neni jim radno verit...
      Sabotuji pak kazde usili je sprovodit z mapy sveta...

      Smazat
  3. V evrope predevsim buji blbost

    OdpovědětSmazat
  4. Odpovědi
    1. Ve Francii,Anglii a v Německu možná už je pozdě,ale to se zatím nedá říct jistě,napřed se to musí zkusit,ale my,my už víme,co je potřeba dělat,tak jak to říká Wilders...A proto "víc takových Wildersů a na každou radnici i ministerstvo a do každého úřadu !!!!"
      Stačí ty kurvy vítací multikulty odstavit bezbolestně od vlády pomocí voleb a když to nepůjde,tak vzít i klacky do rukou (a to už bolet bude) a pokud se na to vysereme,dobře nám tak a pokud se někomu do toho nechce,tak ať taky přestane šukat a přivádět na svět parchanty k obrazu svému,ať mu ti jeho parchanti za to,co jim tady nachystá jednou nepoděkují,
      pozásluze....

      Smazat
    2. Souhlas. A tak blbost je nejvíc poznat na diskuzích. Články o voze, diskuze o koze, pořád se mele to samé, a čím dál blbější.

      Smazat
    3. Varovani :
      kdyz se dozvite ,ze nekdo nekde zaklada Vybor pratel ceskeho lidu / nebo neco poodbneho/, nemeskejte a uprchnete , co nejdal. Ani neberte nohy na ramena , to je zbytecny zdrzovani.
      Ani ozbrojena obrana , nepomuze.
      Tak to zacalo nekdy v 2011 v Syrii. Vybor Pratel syrskeho lidu zorganizovali vsechny fanatiky sveta , vyzbrojil je nejmodernejsi technikou a "pratelstvi "vypuklo.
      Jen proto, ze pres. Assad nechtel poslechnout rozkazy USA.

      Smazat
  5. Hovno pozdě,jde jen o to se probrat a vymést náš vládnoucí vlastizrádnej ksindl...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, proto je třeba volit SPD!!!

      Smazat
    2. A kam jako vynést ten ksindl? Dejte sem nějakej návrh.

      Smazat
  6. Hlavně nechoďte nikam na náměstí, ničím necinkejte a ničím nemávejte. Aby se dostali hajzlové k moci, potřebují Majdan a proto ten řízený bordel v Německu dělají.

    OdpovědětSmazat
  7. V článku je nepřesnost. Anis přišel do Evropy asi půl roku před tím, než Merkelová pronesla tu svoji větu o tom, že jsou dvěře otevřené.
    Takže s tou hlavní imigrantskou vlnou nemá tento terorista nic moic společného.
    Možné dohledat v otevřených zdrojích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro upřesnění: Vypadá Anis jako Běloch (=Evropan)? Nikoliv. Je to pánbíčkář? Ano, islámského typu.

      Kdyby musel zůstat tam, kam patřil a odkud se do Evropy VETŘEL (vetřelec), páchal by terakty v Evropě? Nepáchal, protože by tU nebyl. TO DÁ ROZUM.

      Smazat
    2. 15:19
      Apropos nepřesnost: než přišel do Německa, odseděl si v Itálii 4 roky. Předtím seděl v Tunisku.
      16:18
      To dá rozum, že v tom případě by páchal v Tunisku, např. na turistech. I tam už to přichází do módy, jak jste si možná ráčil všimnout.

      Smazat
    3. A - dyť ho zastřelili - je vymalováno - ne? Přece zase nechal na místě činu svůj pas - nebo ne?

      Smazat
  8. Pozrel som si námätkovo prvé tri odkazované citáty z koránu na www.koranoislamu.cz. Tak jasne napísané, ako to uvádza autor to tam nie je. Viackrát som sa stretol s konštatovaním, že islam nie je útočné náboženstvo. Možno to tak je - korán som celý nečítal. Čo ale isté je, je to, že veľmi veľká časť moslimov verí (možno) nesprávnemu doslova militantnému nenávistnému výkladu koránu. Na základe historických krívd a tohoto výkladu západ nenávidia.
    Neviem, či je vôbec možné zmeniť tohto barbarského nepriateľa na priateľa, to by bola mierová alternatíva, ktorej takmer nedávam šancu. Potom sú len dve: alebo vyhrajú migranti podporovaní slniečkárskymi zradcami, alebo vyhrá pracujúci biely muž, ktorý sa bude musieť nevyhnutne vzbúriť, ak nechce úplne zahynúť.....
    Švédi, holanďania a nemci - technicky najvyspelejšie a najinovatívnejšie národy. Je to náhoda, že tento útok sa vedie v prvej línii proti nim?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. KONKURENTY BANKOVYVOLENÝCH nebyl a není pasák koz z Arábie, ani stopař z Afriky. Proto se útočí celé 20. století na Evropu a na genotyp evropského Bělocha tvořivého...

      Smazat
    2. Bible je taky militantní. I talmud. A co takhle zkusit přečíst si Ferdu mravence? Mravenci se taky kousali a štípali o sto péro. A co třeba barbaři, nebo divoši, nebo lidojedi? Navzájem se žrali a neznali vůbec žádný náboženství. Nebo barbaři měli různé dřevěné bůžky - taky byli zlí a militantní?

      Smazat
  9. Zbavit se muslimů je jednoduché.Zakázat islám
    zákonem,zrušit mešity a modlitebny a při pokusu
    o jejich modlení je vyhnat ze země.Jak tlučou
    hlavou o zem,tak je v té pozici svázat,naložit
    na sklápěč,vyvést za hranice a vyklopit.Při
    pokusu o návrat zastřelit.Změnit ústavu.
    Petr Majevský

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně o to se už delší dobu snaží SPD Okamura. Jeho návrhu v PS na zákaz islámu v ČR se "poslanci" vysmáli.
      Volte SPD! www.spd.cz

      Smazat
    2. 16:54
      Mám pro Vás dobrou zprávu: Islám zakázali v Angole.
      Mám pro Vás ale i špatnou zprávu: jste magor.

      Smazat
    3. Jasná zpráva Majevský. Zakázat, zrušit, vyhnat, změnit ústavu. Jo - a abych nezapomněl - ještě zastřelit. To bude vono.

      Smazat
    4. Pro 19:29-Majevský,ty jeden volečku,má pravdu a abys vůbec pochopil oč jde v případě toho džihádu,tak si pusť nějaký video,kterejch jsou né 3 prdele,ale přímo 5 prdelí,abys viděl,čemu se budeš muset při svý pitomosti podřídit a od čeho si nechat zasahovat do života...někdy si dokonce přeju,aby vám,vy čuráčci,mamánci,bez jakékoli zodpovědnosti,co jste nebyli ani na vojně,vám ji udělali a ze života koncentrák ti musulmani,co jim tak lezete do prdele...vono těch mrtvejch bylo málo že?! tak jo,budeme pokračovat a jen blbě kecat a dostanete,po čem tak toužíte..

      Smazat
    5. No a ty jsi zase starej vůl a komu tady nadáváš čuráků? Proč bych si pouštěl nějaký videa ty starej trubče? To je pro ty blbce, kteří u toho onanujou, a hrozně to pořád chtějí vidět. Vyrábějí to v Hollywoodu - tam lze vyrobit úplně všechno. Třeba jsem viděl velkou opici, která držela na dlani nějakou dívku a pak jí ukousla hlavu - fakt! Prej King -Kong. Nebo ta Godzilla - jak šla po městě, a šlapala po barácích, anebo planetu opic - co všechno ty lidský opice dokázaly! Co tady meleš o džihádu? Media dokázaly, že dovedou zejména starý blbce zmanipulovat, jak potřebujou. A kde vidíš nějakýho musulmana ty starej vole? V pohádkách Tisíc a jedna noc? Mým rodičům udělali ze života vyhlazovací tábor čeští prolhaní šmejdi a hajzlové, atheisté, kteří předstírali, že jim jde o demokracii, a statisíce lidí vyhodili z práce na dlažbu. Co to meleš o vojně? No - tak bych tam byl a co? Byla tam spousta chlapů co znám, a vyprávi o tom docela příznivě. Ještě jsem tady žádnýho mohamedána neviděl, ale na diskuzích mi nějaký starý pako nadává, že jim prej polezu do zadku - tak takovouhle pitomost mi ještě nikdo neřek. Já jenom vidím, že nějací gauneři přesuny černejch organizujou a financujou, a zatímco o našich hnědejch ( cikáni) se nesmí napsat ani slovo nikde, ač jsou jich plný věznice, tak o těch, co je sem tahaj, se současně píše jak strašně jsou zabijácký. Ty to chápeš? Ukazujou nám, jak je lověj z moře, a pak jak je krmí a pečujou o ně, a současně se píše, že jsou to zabijácká monstra. Něco tak zhovadilýho můžou psát jen pitomcům, kteří už vůbec nedbají na to, že to vůbec nemá logiku. Kdyby chtěli, lidi hnědáky přijímali,nepsali by o nich ty hrůzy, a jestli jsou tedy zabijáci - proč je sem tahají a kdo? Tak vidíš dědku. Mrtvejch je dost, ale mně to vůbec nezajímá. Víš co už bylo mrtvejch za posledních dva tisíce let? Proč by mě to mělo zajímat? A rozhodně jsou mrtví z jinýho důvodu, než že někde je jako náboženství islám. Několika generacím lidí - od doby, co jsou na světě media - se lže, a manipuluje se s nima. Proto taky byla media vynalezena.Nikdy jsem nikomu nepřál nic zlýho, ale co jsem začal číst všelijaký ty diskuze, moc si přeju,aby zlí, závistiví, impotentní, a nevyužití dědci, co denně straší od rána do večera na diskuzích, a píšou pořád stejný kraviny, aby už se odebrali do věčných lovišť. A i tam budou třískat do kláves a nadávat. Až uvidím nějaké "musulmany" tady u nás ( kromě cikánů -jestli to rozeznám) abych jim mohl lézt do prdele, tak ti to dědku sprostej a hloupej napíšu.A nejsem žádnej mamánek - máma mi umřela. Tak buď zdráv.

      Smazat
    6. Tvý mámy je mi líto,ale ty jsi opravdu blb,jinak bys nepopsal tolik místa,aniž bys nic neřekl,jak jsi zrovna teď předvedl,s tím nic nanadělám,ale jedno ti garantuju:pokud jsi mlád,s tím,co lidi tady čeká si ještě té své hlouposti užiješ a to do sytosti...

      Smazat
    7. Řešení islámské hrozby uvedené shora je spolehlivé, ale to už budeme u zdi. Návrhům politického řešení, které tomu může předejít, se páni poslanci smějí. Bodejď ne, když nejsou hajzli odvolatelní. I proto volím SPD!!!

      Smazat
    8. Zato tys toho řek spoustu - můžu ti to zopáknout.Že jsem volík a mamánek, a blbeček, kterej nebyl na vojně, jo a taky čůrák, a abych si pustil nějaký video, kterých ty máš tři prdele nebo dokonce pět prdelí ( ale já ani jedno, protože mně manipulativní sračky nezajímají)A to všechno jenom proto, že jsem zatím ještě nikde kolem sebe živýho "musulmana" a aláha neviděl, (abych mu mnohl vlézt do prdele, jak píšeš) zato o nich už dva roky někde čtu každej den. Jo a že mně udělají ze života koncentrák. Tak to nehrozí, protože větší koncentrák, než nám, občanům, udělali ze života zpustlí demokrati, už udělat nejde. Tak to jsi mi sdělil ty. A vůbec nevím, proč ještě večer v deset hodin dřepíš u počítače, když bys měl bejt zalezlej někde v zemljance a třást se strachy před musulmanama - proč se netřeseš? Jenom o tom přád píšeš, ale nevypadáš na to, že by ses třásl strachy - jak to? Holt jde jen o to žvanění - alespoň ses zase zabavil, než padneš do kanafasu, a tak je dnes, bude zítra i pozítří a dál a dál. Však já jsem se naučil principu, proč někteří denně blafou na diskuzích, rozumět. Takhle - ráno vstávat ve čtyři a v šest už hákovat někde ve fábě - to by byla jiná, že ano? No ale tobě to nehrozí, o tebe nemám strach. Spíš se upíšeš k smrti.

      Smazat
    9. Péráku,co to proboha tvého živého meleš o té "fábě a hákování",vždyť se na to vyser a udělej se pro sebe,nebo nastav prdel Jandovi,když nemáš nic jinýho k nabídnutí...,máš možnost volby,seš človek,nebo seš hovado na řetězu ??!!!
      Asi jó,seš bejk,ale vykastrovanej....

      Smazat
    10. Nedměj péči. Fábu by potřeboval ten dědek co se bojí musulmanů. Aby nedřepěl denně u počítače a nenadával na diskuzích z nudy. Tvoje zkušenosti s prdelí nastavenou Jandovi mně neoslovily, ale ty v tom můžeš pokračovat dál -proč ne? Asi z toho máš profit, i z toho se dneska profituje, hrát si na teplouše docela vynáší. A jak tak čtu tu tvojí hovadinu, ty bys tu fábu taky potřeboval jako prase drbání, a sotva bys večer rosvítil počítač abys někomu nadával vykastrovaných bejků. Ani nevím vo co ti de - zastáváš se sprostýho dědouše, nebo se taky bojíš musulmanů?

      Smazat
    11. Pro 21:39 Tak v Holyvůdu, píšete. Hm. Když jste schopný naklikat NR, zkuste se podívat i na jiné stránky. Nebojte se kouknout, jak zajatcům pižlají hlavy. Pak tu hlavu položí na ten zbytek těla. Nebo jak ten velkej John, už ho snad amíci dostali, na náměstí před davem stíná mečem jednoho po druhém. Pomocníci pak ta těla bez hlavy za nohy odtáhnou kousek dál na hromadu. V davu jsou i děti. Když si ony zvyknou na tu podívanou, zvyknete si taky. Pár dní se Vám třeba o tom bude zdát, ale pak si řekněte, že to v tom Holyvůdu opravdu uměj. A jestli v tom klikání neuspějete, ozvěte se, já Vám nějaký odkaz pošlu. Je toho hafo. Taky patřím k těm, co tu zbytečně maří čas. Ale já už přesluhuju, víme? Snad jsem toho pro tuto zem udělal dost a nechci, aby se moji vnuci dočkali podobných představení na náměstích. Vy asi ano. Q.

      Smazat
  10. Nevim jak komu slouzi pamet, ale co ja pamatuji, od r. 1947 do r. 1987 jsem absolutne nevidel zadny problem s muslimy a islamem. Sam jsem treba v r. 1968 bezel z Gizy do hotelu Hilton za Nilem jen v kratasech, bez tgricka, s hromadou decek vedle mne. Islam neexistoval. Pak jsem emigroval a byl ve svete, kde neexistuje politika. Zacala napadenim Iraku. Co ja si vzpominam, nenapdali ho islamiste, ale krestane, belosi, a maji od te doby na svedomi 1.495 milionu mrtvich jen v Iraku. Zabijeli dal, ti krestane, hlavne v Afganistanu, Libyii a Syrii, zabijeji muslimy, bezduvodne. Samozrejme, ze tohle nikomu z krestanu a belochu nevadi. Zabijet islamisty se muze. Dokonce i katolicka cirkev se modli za to, aby nebyli zabijeni krestani a aby se vratili domu nase troops (a ti semohou vratiti zivi jen kdyz zabiji muslimy).
    Zazil jsem 2.svet. valku jako decko, ale bylo bezne, skoro denodenni, ze byl odboj proti fasistum, soustavne vyhazovani vlaku, atentat na Heidricha, atd,podle Edit Piafove Nemci povazovali kazdeho Francouze, co proti nim bojoval, za teroristu. A ted mame teroristy islamisty. Nebyli by, kdyby je krestane nechali na pokoji. Ale to neni mozne, maji naftu.A heroin. A nejvic zlata v Africe. Vazne hrichy. Proto se jim zavadi k jejich blazenosti demokracie. Aby tohle vsechno nemeli a - nemaji. Ale nekterym se to nelibi, jaci posetilci. Neni prece nad demokracii.
    Takze, podle vetsiny Evropanu, meli bychom se omluvit Nemecku za Haydricha a okupaci, Iracane USA za to, ze jim zabili jen 1.5 mil lidi, Palestinci Izraeli, ze se jim nelibilo zabirani uzemi a zabijeni, atd. Pak i vsichni ti, co se jim nelibi ekonomicke vymilani zisku z CZ a vytunelovani CZ (Kozeny a spol)by se meli omluvat a ne si stezovat. Neb se jedna o stejny princip. Z hlediska vyssiho principu mravniho...ktery ted ve svete panuje a tvrde panuje. A ktery vetsina Cechu tvrde vyazduje. vj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To máte tak,jak řekl svého času strejček Bin Ládin:"dokud budou umírat naši bratři v Palestíně,nedáme pokoj...".
      No a s tím Irákem je to takhle:Když začala ta vlastní invaze,kdo vedl USA a VB,kdo jsou tihle zločinci - Rumsfeld, Wolfovitz, Cheney, Rice, Cameron, Bush, Kissinger, Brzezinski, Schwarzkopf, Albrightová, Clark atd.atd,to jsou samí jewreji a WASPi,takže se nedivme kdo a proč ten svět kurví do té podoby,jak se nalézá...
      Všichni ti političtí kreténi u nás i vně řvali,jak přejetí,že za ten svět můžou komunisti a SSSR,no a ti už jsou "takhle maličtí" a SSSR není a ten svět je čím dál tím zkurvenější,tak proč asi a kdo to má nasvědomí.!!??
      To ti jewreji vedou další dílčí,nikdy nekončící válku za ovládnutí lidstva a protože jsou mazaná mafie,rozlezlá po celém světě,ale je jich málo,tak to dělají cizíma rukama a teď jsou na řadě Evropani a Rusko,tak používají na to tu svojí 15.století starou proxi musulmanskou armádu s gen.štábem v Saudské Arábii....zatím používalo armád jiných,ale teď v Evropě nastal ten vhodný okamžik....a válčit se bude,kokud bude mít ryze jewrejský FED monopol na tisk nekrytých peněz ....

      Smazat
    2. To máte tak 18.27. Déle než 40 let tady žádný problém s islámem nebyl. Byly jiné problémy, ale s islámem ne. Tenhle je uměle vypiplaný. Říká se tomu dnes "projekt" To byl prostě projekt, který se podařil. Sice ještě ne úplně, ale až se začnou bílí mazat s hnědými ( rozumí se jen socky - tedy lůza) protože elity, ať bílé, žluté nebo hnědé se tomu budou šklebit, a budou na tom mohutně profitovat, pak teprve bude projekt splněn. Elity už se na to těší. Ještě někam pošlou pár náklaďáků, a lidi už řičí po zbraních - tak jim je dáme - ne? Socky (lůza) udělají samy se sebou krátkej proces. Elitám se projekt daří.

      Smazat
    3. máte pravdu všichni tři, jen co s tím neříkáte ani jeden.

      Smazat
    4. 21:51
      Však se můžeš předvést, nikdo ti nebrání.

      Smazat
    5. Protože vážený pane, s tím nejde dělat vůbec nic. Jak se říká - musíme se naučit s tím žít. Možná, že tu hnědou hrůzu vystřídá zas jiná hrůza, třeba nějaká Ebola nebo tak, a media budou psát nějakou dobu o té nové hrůze - na alahy si nikdo ani nevzpomene. Třeba kdyby vypukla nová morová rána, nebo malomocenství. Všechno už tady bylo, a dělat se s tím nedalo nic. Každý musel chránit sám sebe a naučit se s tím žít. Šestadvacet let jsme protektorát, a naučili jsme se s tím žít. Státní voda není naše, a představte si, kdyby vlastníci naší vody nám zavřeli kohoutky a byli bychom totálně v hajzlu. Sice se připravujou nějaký krizový plány pro případ, že by se to stalo, ale umíte si to v reálu představit? Lidi by pomřeli žízní - teda lůza - elity určitě ne. Co jsou proti tomu hnědáci? Všechno - úplně všechno je tím počmáraným navrch, a jsme si tím vinni sami. Co teď - brečet nad rozlitým mlékem?

      Smazat
    6. Pane 22:00-Ať to zkusej,zastavit tu vodu,doufám,že je to jednou napadne,aby se ty mrtvoly s volebním právem a rukama konečně probudily....

      Smazat
    7. A my bysme z probuzenejch mrtvol měli -co? Jim by voda zaručeně nechyběla, my bychom chodili každý den k nějaké cisterně s kýblema pro vodu na nejnutnější potřebu a oni by to v mediích nějak zajímavě okecávali, nejspíš by to svedli na Rusko - nebo na islám? Dnes mají na výběr. To by bylo to poslední co bych chtěl, po všem tom marazmu, co tady ti šmejdi zprostředkovali, aby nám někdo zavřel plyn a vodu, a další přestal dodávat žrádlo. Už zase vybíjí hajzlové tisíce kusů drůbeže s nějakým blbým výmyslem - to už tady taky bylo. Asi se urodilo drůbeže moc, a museli by s cenama dolů... na to samý kdysi doplatily chudinky krávy, a od tý doby je hovězí drahý jako prase - i ten guláš ( dříve nejlevnější co mohlo bejt) je drahej. A politiku - a celej svět - ovládají šílený krávy,( šílenej skot) a nikdo je nepobije, a nepošle do kafilerie na zpracování do žrádla pro psy.

      Smazat
    8. 22:29-jste nejblíže mému názoru, jen doufám, že se "mrtvoly"(nevoliči) s volebním právem probudí dřive, než jim dojde voda. Volební podzim bude zkouška zda jsme Slované a nikoli anblockem ale kroužkováním zvolíme své. ještě je čas se po nich podívat. Doufám, že i oni budou mít rozum a usnadní nám to "z mála stran"sjednoceni!

      Smazat
    9. Cigáni sú tiež Slovani-bratia, ako bratia Okamurovci. Len treba ich načas zobudiť.

      Smazat
    10. Věříte na volby ( že něco v ČR změní) stejně, jako věříte, že panna Maria byla panna?

      Smazat
    11. 23:40
      No, na začátku asi byla.

      Smazat
    12. 23:40- kdybych nevěřil, nepsal bych to. Někdy(často) je třeba po volbách naši vůli připomenout politikům davem lidí v ulicích. Zde mám ke svému národu skepsi ale jinak nám věřím.

      Smazat
    13. Vůle davu klesá s venkovní teplotou.

      Smazat
    14. PS. věříte-li církvi, věřte i na pannu Marii. Jinak každé početí je neposkvrněné! Jak by jinak mělo dítě "čistý list"?

      Smazat
    15. 0:07-"davem" jsem měl na mysli odhodlané, ne placené. Nejsem komunista ale v únoru 48. byla asi vyjímka.

      Smazat
    16. 0:15
      Hahaha! Vy jste možná odhodlaný, ale dav je povolný.

      Smazat
  11. Doba, vymknutá z kloubů šílí! Citát, možná popletený,ale smysl je správný! V.J.Horák

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Doba" je v tom naprosto nevinně.Ale vždycky stačí zbankat pár pitomců ( jedny podplatit a potom ty druhé poštvat na ty podplacené) a už to jede - je to dominový efekt. Ale vždycky je k tomu třeba pár pitomců, a vždycky se najdou. Bohužel.

      Smazat
  12. 1.000 muslimů křičících „Alláhu Akbar“ zapálilo na Silvestra nejstarší kostel v Německu
    http://svobodnenoviny.eu/1-000-muslimu-kricicich-allahu-akbar-zapalilo-na-silvestra-nejstarsi-kostel-v-nemecku/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A tu obrovskou stodolu na Šumavě zapálil jeden třináctiletej parchant ( českej a bílej),kterej se vsadil s jiným třináctiletým parchantem ( českým a bílým) o krabičku cigaret, že tu stodolu zapálí. Asi při tom nic nekřičeli,ale škoda jde do statisíců, a protože jde o třináctiletý parchanty, případ byl odložen. Taky dobrý - ne? Až budu chtít něco zapálit, a poškodit, budu řvát Allahu Akbar a pak to bude v suchu,protože se to svede na muslimy? Rozhodně se mi nelíbí, že nějací gauneři -agentury- finacované nějakým starým prasetem ze země, kde se tisknou peníze v libovolným množství na hajzlpapír, sem tahají ty hnědáky a bůhvíco jim slibujou, a zasloužili by pochytat a pověsit bez soudu, ale jak jsou lidi zblblí, to se hned tak nevidí. I z hajzlu na ně kouká allah akbar? Asi vidí akbary už všude, jako opilec bílý myšky. Už je to skoro nudný. Nebýt toho, že nás media denně vykrmujou porcema násilí, které páchají allahové, nevěděli bychom o nic vůbec nic. Například v Německu i v Anglii, Belgii, Švédsku, i jinde,žije alláhů plno už hodně dlouho, a nikdo o nich vůbec nic nevěděl. A nic nezapalovali a neřvali allahu akbar - a teď zapalujou a řvou... divný - ne? Asi jim to někdo radí - ne?

      Smazat
    2. Kurva,ty ses rozjel...nedal ses nakonec k těm musulmanům,když ti udělali ti tvoji ateisti koncentrák tvým rodičům,jak díš tam výš ??!!
      To abysme si na vás věřící dali bacha...

      Smazat
    3. Co zas nadáváš šmejde? To je ta tvoje demokracie? Nebo ona to není pravda s tou stodolou? Ano, chtěl bys, aby to nebyla pravda, a ty bys tady vytahoval ty svý akbary, ale pravda to je! A taky je pravda, že nejen mým rodičům udělali polistopadoví demokrati ze života vyhlazovací tábor - statisíce lidí se ocitlo na dlažbě, umrzlí bezdomovci - ale co bych psal hysterickýmu pazdrátovi, kterej to nechce číst? Nechce to slyšet? Když někdo jinej napíše zase svoji verzi pravdy, tak nadáváte vy sráčí? Pardon -demokrati? Jak není po vašem, všechno je špatně, a prší urážky a nadávky, a kdybyste mohli, vraždili byste! Tak si to nech, a všechny ty žvásty o musulmanech si strč za klobouk a povídej si o nich po večerech se svojí starou, když tě to pořád tak rajcuje. Bude z tebe nadšená.Ale zfanatizovaní pitomci, jako jsi ty, jsou zrovna tak nebezpeční jako ti musulmani. A vem si dneska prášek na spaní -silnej - nebo tě budou pronásledovat i pod peřinou.

      Smazat
    4. Péráku,seš správně napruženej,chytáš hned na první nakopnutí...buď vopatrnej,ať si s tím moc velkým předstihem nenaběhneš a někdo z tebe neudělá ještě většího vola,než sis udělal už sám...a co se týče tý stodoly,je mi jí taky líto,jako tvý mámy,ale kdyby tu platilo aspoň nějaký právo a spravedlnost a osobní zodpovědnost,tak by tu stodolu zaplatil fotr toho zkurvenýho fakana a oni by si ti ostatní hajzlíci včas rozmysleli,co budou dělat se sirkama a o co se budou vsázet a raději by si hráli s tím,co jen tak nepokazí,třeba,jak říkají na Moravě,se šulinem,jako Janda z Evropských hovnot.
      On na tom svým hraní v dnešním světě udělá ještě kariéru....přidej se k němu,s ním se netratíš a přejdou tě roupy...

      Smazat
    5. Jseš nějakej dvojsmyslnej - nebo spíš rozpolcenej - že by schizofrenie? V několika větách mi nadáváš, a současně mi dáváš za pravdu. Mám o tebe starost, aby z tebe nebyl taky nakonec magor, kterej půjde zapíchnout nějakou knihovnici ( taky bílej jak vápno a žádnej islámec) A ten Janda? To tě to tak bere? Nebo už jsi získal konkretní poznatky třeba z výkonu trestu? Tam prej si na teplouše hraje každej. Nevím proč já jsem vůl, když shořela stodola, kterou zapálil posranej fakan. Jo - fakan je posranej zmetek, ( ani nekřičel Allahu akbar přestože je to dnes moderní, ale fakan asi nečte diskuze) a já, protože jsem to tady napsal, jsem vůl? Potřeboval bych tlumočníka, protože nerozumím řeči tvého kmene. Mel by ses nad sebou zamyslet.

      Smazat
  13. -------------------
    -------------------
    "Teroristé, kteří si myslí, že svými krvavými zvěrstvy zlomí naše odhodlání, rozhodně neuspějí."

    To si říká stále více Pakistánců po každém náletu amerických dronů.
    -------------------
    -------------------

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:18-to si říká i min. polovina arabského světa. Rozumím jim, byť je(muslimy) v ČR nechci.

      Smazat
    2. 23:55
      Oni Vás tam asi taky nechtějí. Jestli Vám rozumí, těžko říci...

      Smazat
    3. Půlnoční, o tom mluvím! Proč se staletí "serou" mocné státy do života jiných? My jsme se tam "nesrali", proto necítím potřebu pocitu viny a ze zkušenosti s agresivní minoritou Němců v minulosti je zde z přirozené obrany druhu(xenofobie) nechci. Přesto stojím na jejich straně vůči "Západu".

      Smazat
  14. Nevím, proč se rozčilujete. Třeba ve Francii proběhl Nový rok klidně, shořelo jen 1000 aut (Telegraph)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní5. ledna 2017 23:47
      Je vidět, že Hollande má věci pod kontrolou. Myslím, že i Makrelu by bylo za co pochválit, při správném úhlu pohledu. P.K.

      Smazat
  15. Podobně, jako většině Evropanů, se mi nelíbí probíhající islamizace Evropy. Bohužel, stále na ni hledíme jako na živelnou katastrofu, čímž není. Je to naplánovaná a organizovaná akce.
    Již desítky měsíců, jsou tisíce těchto příživníků a zločinců, protizákonně dopravováni do některé evropské země (Řecko, Itálie), aby se nadále volně pohybovali po celé Evropě. Tajné služby o nich „nevědí“, pohraniční ostrahy, ani policie, nezasahují. V případě nějakého nedostatku, se o ně postarají neziskové organizace, v kterékoliv evropské zemi. Domorodí Evropané, kteří proti tomuto vývoji protestují, jsou svými vládami kriminalizováni .
    Pokud si toto všechno uvědomíme, musí nám přijít na mysl (alespoň mě přišlo), že se zde odehrává spiknutí proti evropským národům. Mezi spiklence musíme bohužel zahrnovat i naše současné vlády. Při takovém závěru, má člověk nepříjemný pocit, že se řadí mezi vyvrhele společnosti, mezi konspirátory. Avšak Evropané si tyto věci již začínají uvědomovovat a přestávají důvěřovat svým dosavadním vládám. Začínají se přiklánět k politikům, kteří projevují nějakou známku vlastenectví, či jenom zdravého rozumu. V Holandsku je takovým politikem i autor tohoto článku, Geert Wilders, ve Francii Le Penová a u nás T. Okamura a jeho SPD. V případě úspěchu ve volbách, zabrání nelegální migraci, natož přiznávání volebního práva ekonomickým běžencům, kteří neprokáží, že mají zákonný nárok na trvalé občanství (jsou pro naši společnost přijatelní). P.K.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.