Reklama

úterý 3. ledna 2017

Václav Dvořák: Rozhovor pro Parlamentní listy

4. 1. 2017   Parlamentní listy
Rok 2016 byl rok plný kontroverzí, střetů a nejednou jsem měl dojem, že balancujeme na hraně světové války. Ale pořád vidím docela dobrou perspektivu. Političtí profesionálové nás sice zavedli do chronické krize, oficiálně bojujeme proti islamistickému radikalismu, který ale naši spojenci sami vyvolali k životu. Imperiálními válkami v Jugoslávii, Afghánistánu, Iráku, Libyi zradikalizované muslimy všemožně podporovali, hecovali, platili, cvičili a využívali k rozbíjení států, které nechtěly bez odmlouvání poslouchat tzv. Západ. 

Radikální islamisty použili k vyhnání Sovětů z Afghánistánu a najednou zjistili, že se jim radikální islám velmi hodí pro vedení „válek v zastoupení“, čili „proxy válek“. Muslimy použili k rozbití Jugoslávie, Clintonův gang podporoval džihádisty v Bosně a na Kosovu, prezident Havel a jeho kamarádi tuhle islamistickou kampaň Spojených států a NATO veřejně podporovali. S vůdcem radikálních bosenských islamistů Izetbegovičem se Havel vodil po Praze a chtěl nám namluvit, že Izetbegović je upřímný demokrat a že je to chudáček, za Tita pronásledovaný disident. Přitom nám zatajovali, že ten samý Izetbegović o patnáct let dřív ve své Islámské deklaraci (pro islám velmi horoval) jasně napsal, že islám není slučitelný s demokracií! A to je ten problém: většina humanistů a liberálů – a Havel se mezi ně počítal – miluje politický kýč, podle kterého např. musíme pomáhat do roztrhání těla, i kdyby nás to mělo stát celou naši civilizaci a i kdyby všechny argumenty byly proti. Vítat ekonomické migranty, protože o žádné válečné uprchlíky nejde, v tak masovém měřítku a ze zemí tak civilizačně odlišných od našich – to už se nedá měřit dělením na pravicovou či levicovou politiku. Slepota je totiž na obou stranách politického spektra. Vítání statisíců neidentifikovaných migrantů musí politici odmítnout jako celek. V Evropě stejně jako u nás. A když to neudělají, tak je musíme velmi, ale velmi rychle vyměnit. Politici v zemích, které střet s radikálním islámem zažily dřív, mají v tom docela jasno. Mám na mysli především Srbsko, Makedonii, Čínu a Rusko. Všimněte si také, které evropské země „zásobují“ Islámský stát bojovníky v největším množství na počet obyvatelstva: jsou to Bosna a Kosovo. Oba jsou to protektoráty Evropské unie a NATO, oba státy vznikly džihádistickou agresí podporovanou NATO a Spojenými státy, která nám byla předkládána jako „boj za svobodu a demokracii“. A jestliže se nám evropští politici jeví jako nezodpovědní pitomci či dokonce jako zločinci, pak se nemůžeme divit Britům, že se v lidovém hlasování rozhodli ze vztahů s EU vyvléknout. Atentáty a masakry v evropských městech jsou jen důsledkem té hloupé a zločinné politiky.

Mnoho Čechů sice nesouhlasí s tím, abychom přijímali migranty ve velkém, přesto se stále najde v Evropě mnoho těch, kteří dokola hovoří o tom, že je třeba lidem postiženým válkou pomoci, a že je tedy třeba migranty přijímat. Lze vůbec tyto lidi přesvědčit o opaku, a to již s ohledem na útok v Berlíně?

Lidé jsou stále oběťmi opakovaných tvrzení, že migranti jsou uprchlíky, kteří utíkají před válečnou vřavou. Když opomenu fakt, že velká část migrantů má původ v zemích od Bangladéše po Maroko, tedy ze zemí, kde žádná válka není, tak i Syřané, kteří přišli od Evropy, nejsou válečnými uprchlíky. Těmi byli v první bezpečné zemi, kam se uchýlili, tedy v táborech v Jordánsku, Libanonu či Turecku. Ale do Evropy přišli, jak se říká, „za lepším“. Zkrátka vítači nás nutí přijímat ekonomické migranty, kteří často nemají ani pracovní, ani civilizační návyky a budou jen zdrojem neustálých konfliktů. Myslím, že to ale někteří vítači nikdy nepochopí, protože fanatik a zaslepenec většinou fakta a argumenty není schopen přijmout. Ale věřím, že fakta a zkušenost od nich odvedou hodně lidí, kteří je slepě následují.

Nesporně největší událostí roku byly prezidentské volby v USA. Vítězství Donalda Trumpa mnohé překvapilo. Teď si Trump pomalu skládá tým svých spolupracovníků. Do své administrativy si třeba vybral jako ministra zahraničí šéfa ropné společnosti ExxonMobil Rexe Tillersona. Ten ale prý má vazby na Rusko... Fandíte Trumpovi? S jakými pocity jste vůbec přijal jeho vítězství?

Na začátku klání mezi Clintonovou a Trumpem jsem se divil, že tak velká, bohatá a univerzitami protkaná země, jakou jsou USA, vygeneruje na nejvyšší post taková individua. Byl jsem od začátku proti Clintonové, protože jsem si pamatoval její excesy z doby bosenské a kosovské válečné kampaně, její lhaní a překrucování. Pak celá její kariéra státní sekretářky USA (použitý výraz vychází z angličtiny; v našem prostředí jde o ministryni zahraničí, pozn. red.) – to bylo jedno velké válečnické harašení. Prostě hrozná ženská, manželka hrozného prezidenta. To bychom s ní asi zažili pěkné věci, takový nepřetržitý řetěz kubánských krizí. O Trumpovi toho moc nevím, snad jen to, že to bude první americký prezident, který ví, kde leží Zlín a Ljubljana. Také, že jedné paní z Valašska říká „bábrdle“ a jeho syn mluví slušně česky. To není špatné, že zná východní Evropu, je docela povzbudivé. Taky je dobře, že nespílá Putinovi a nenadává mu, když třeba brkne o schody, jak je to dnes velkou módou. Ale lidé, kterými se obklopuje, ve mně vzbuzují protichůdné pocity. Zkrátka uvidíme...

Velká Británie na konci března příštího roku zahájí formální vystoupení z Evropské unie. Britskou vládu čekají údajně roky vyjednávání. Oslabí to Evropskou unii jako takovou? Dá se v souvislosti s tím očekávat nějaký další „napnelismus“ v EU?

Ano, určitě. Brexit je velká rána politice takových Hollandů a Merkelových, Tusků, Junckerů a Schulzů. Takže každé nové volby v kterékoli zbylé členské zemi EU bude doprovázet „napnelismus“.

A co Angela Merkelová? Jak vidíte její budoucnost?

Podle mne Merkelové se Němci jen tak nezbaví. Občas do Německa se ženou jezdíme, máme tam dobré známé, a tak víme, jak se většina Němců bojí veřejně říct, co si myslí. Leží na nich stín genocidního rasistického Hitlerova režimu. Bojí se, že když odmítnou přijímat připrchlíky, aby je někdo neoznačil za rasisty či nacisty. Takže si myslím, že bude muset hodně Evropanů ještě zahynout rukama islámských fanatiků, aby se v Německu něco změnilo a němečtí voliči tu fanatickou efdéjoťačku Merkelovou poslali do výslužby.

Jak podle vás pracoval v uplynulých dvanácti měsících kabinet Bohuslava Sobotky? Dá se práce jednotlivých ministrů oznámkovat? Kdo by od vás získal jedničku a kdo téměř propadá?

Přiznám se, že jsem byl kdysi dávno voličem sociální demokracie. Už nejsem a asi dlouho nebudu. Už jen to, že do vlády přizvala lidovce, a tím si udělala alibi, aby nemusela nic měnit na tzv. „církevních restitucích“. Že ve vládě stále drží takové kreatury, jako je na kultuře Herman. Nebo ty hrůzy okolo inkluze ve školách, nesmyslné zasahování do domovní svobody v rámci kampaně proti exhalacím. Nebo ta protiústavní zhůvěřilost „armády protiputinovské propagandy“, či jak nazvat to orwelovské „ministerstvo pravdy“, které vzniká na vnitru. Velmi mne zlobí neschopnost a neochota zakročit proti vyvážení nezdaněných stamiliardových zisků z republiky, ale i laxní přístup k zvýšení bezpečnosti našich občanů v souvislosti s migrační vlnou, dále podíl na štvaní proti Rusku a bezvýhradná pomoc ukrajinským fašistům, spoluúčast na sankcích, které poškozují naši ekonomiku a v dlouhodobé perspektivě náš průmysl odřezávají od východních trhů, dále nezodpovědné prodávání českých zbraní, které se pak vynořují v Sýrii v rukou podřezávačů krků. Prostě, je toho hodně, proč Sobotkovu socdem volit nebudu. Staří zavedení političtí profesionálové zkazili svět a dovedli ho k vleklé krizi balancující na hraně světové války. Nejsou schopni předložit vhodnou alternativu. Jsem přesvědčen, že je před námi přeformátování Evropy, možná celého světa. Velí k tomu sebezáchovný pud.

Andrej Babiš a Miloš Zeman... Zatímco Babišovi rostou preference, ČSSD zaostává. Řítí se skutečně na českou scénu tandem Zeman–Babiš? Bude pravděpodobné, že oni dva jako premiér a prezident budou udávat tón a směr české politiky? A co přešlapy na Pražském hradě – kauza Brady, případ Jindřicha Forejta – zapomenou lidé na to?

Tandem Zeman–Babiš už tu je. Nic nového. Oba se potřebují. Na oba útočí stejní politici. Takže ta předpověď, že oni dva budou v budoucnu určovat českou politiku, je pravděpodobná. Co se týče kauzy Brady–Herman, tak to zase byla ukázka mediální manipulace. Co pro Českou republiku a její občany udělal pan Brady, že si vynucoval ústy Hermana vyznamenání? Lidí, kteří přežili koncentrák, byly tisíce. Takže co to mělo znamenat? Podle mne zase jen další kolový hon na prezidenta. A pan Forejt? Když je člověk ve vysoké funkci, měl by si rozmýšlet i to, co dělá v nejintimnějším soukromí, protože i tam je pod drobnohledem.

Vím, že jste odpůrcem církevních restitucí a velkým bojovníkem proti nim. Stalo se v tomto roce něco, co vás okolo restitucí významně zasáhlo?
Rozkrádání toho zbytku, co ještě nebylo rozkradeno, pokračuje. Jsem vděčný, že mnoho obcí, starostů a některé státní úřady se s církví a jejími řády o majetek soudí. Když zklamal Parlament, bojují proti nespravedlnosti aspoň oni. Patří jim velký dík, zaslouží si širokou podporu. Média si toho opět skoro nevšímají. Musím všechny povzbudit: každý špatný zákon se dá napravit zákonem lepším. Zvolme si v příštích volbách takové poslance, kteří přijmou zákon o majetku, kterého se římská sekta zmocnila, a vrátí ho opět do státního vlastnictví. Když se tak nestane, nespravedlnostem nebude konec.

39 komentářů :

  1. http://aeronet.cz/news/odkud-fouka-z-kavcich-hor-nakonec-to-vypada-ze-centrum-proti-terorismu-a-hybridnim-hrozbam-zridili-u-chovance-fakt-jenom-kvuli-aeronetu-bublan-potvrdil-nasi-informaci-ze-centrum-bylo-okopirovano/

    OdpovědětSmazat
  2. Jiřina Růžková4. ledna 2017 1:26

    Díky V. Dvořákovi za tento rozhovor. Nepochybně mluví za mnohé z nás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co Tito a Husák pod zámkem drželi, dobře drželi..

      Smazat
  3. Díky, naprostý souhlas.

    OdpovědětSmazat
  4. Odpovědi
    1. 4:29 prosím o upřesnění s čím souhlasíte?Snad né se lží,že naši spojenci sami vyvolali k životu radikální islamismus.Hele,úvahàm dnes bývalých komunistů a kryptokomunistů,co nejčo mudrují a ví nejlépe jak by co se mělo dělat a jak má fungovat demokracie se člověk musí,chtě nechtě smát.Asi je škoda,že p.Dvořák je jen,to co je a není na místě efdéjoťačky Merkel,která nezapoměla Hymnu demokratické mládeže a věři v lepší svět

      Smazat
    2. 9:45
      Proč se ptáte, s čím souhlasí 4:29? Vy nerozumíte obsahu článku? On napsal, že souhlasí, rozuměj - s obsahem článku.

      Smazat
    3. 9:45_pokud doteď ti není jasný,kdo a proč splodil "radikální islám" v té formě,která momentálně řádí po celém světě,jsi na tom s myšlením velice špatně,mlč a nedělej ze sebe vola!!!

      Smazat
    4. Souhlasím socani si u mně neškrtnou, když už si zvolili toho blba Sobotku udělali chybu, vzhledem k tomu, že ho nebyli schopni odstavit po proběhlých neúspěšných volbách tak pro mě se tato strana na moc dlouho stala nevolitelnou, protože těch koryt se drží i ti na nižších postech. Do pekel s nimi.

      Smazat
    5. Já také souhlasím s článkem a nesouhlasím s 9:45 je to bývalý komunista a kryptokomunista,co nejčo mudruje a ví nejlépe jak by co se mělo dělat a jak má fungovat demokracie a člověk se musí,chtě nechtě smát.

      Smazat
    6. Připomínám Afghánistán, pro který Amíci s pákistánskými tajnými službami vytrénovali a vyzbrojili islamistické fanatiky z celého světa. Když vyhnali sověty, přestěhovali své bojovníky do Bosny. To je začátek spolupráce Američanů s uřezávači hlav. S islamisty měli Amíci "dobrou zkušenost" z 60.let z Indonésie, kde při převratu islamistikcých generálů bylo povražděno přes 1 milion komunistů a velká část čínské populace (Číňané mají v této části Asie funkci podobnou jako v Evropě Židé - obchod, finance, hospody včetně kořalen a hašišových odupat). CIA a islamisté - to je dlouhá a trvalá spolupráce už řadu desetiletí!

      Smazat
  5. Panove, s politikou Merkerove, stejne jako Obami
    je KONEC !
    Cela Amerika ostre odsoudila vse, co Merkerova udelala Nemecku !
    Za 16 dni, se president Trump ujima executivni moci a uz ted, je na jeho stole hromada dokumentu, ktere vztoupi v platnost v pristich mesicich.

    Immigrace bude pod kontrolou potreb kazdeho statu. Zadna illegalni nebude existovat. Destruktivni Merkerova je politicka mrtvola a bud skonci ve volbach v popelnici nebo v totalni isolovanosti. (Budou sankce ! - kvuli ni proti Nemecku.)

    Prumysl se bude vracet do Ameriky a Evropy. Dnes byl oznamen navrat nejake automobilky.

    V Americe je mezi lidmi OPTIMISMUS ! Ceska vlada se bude nucena svoji politikou prispusobit novemu smeru, ktery udava Trumpova revoluce.
    Tento smer je v rozporu s hloupostmi Prazske kavarny !

    Zadna politicka korektnost se nebude propagovat , ale realisticky pohled na vsechno.

    A vy v Cesku volte Zemana a Zemanovi lidi. To zarucuje prosperujici zitrek.
    nick HONOLULU

    OdpovědětSmazat
  6. USA prostřednictvím teroristů, které zásobuje svými zbraněmi rozvrací jeden stát za druhým. Příčina? Dluhy, dluhy, dluhy. USA nejzadluženější stát na světě řeší své financování rozvracením států a jejich likvidací a vše v méně demokracie, kterou takto vyváží. Jenom co začal kapitalismus u nás první co se rozrostlo jako rakovina byly dluhy a následné exekuce, bankroty, tragédie jak osobní tak firemní. S vynálezem peněz ruku v ruce lidstvo vynalezlo dluhy prostřednictvím kterých jedna - menší skupina lidí, žije na úkor druhé skupiny lidi, ovládá jí, ožebračuje jí. Článek popisuje důsledky dluhů a to jsou války, zabíjení, mrzačení.

    OdpovědětSmazat
  7. NEEEE...! Nejsem tetka Sibila z Delph. V Recku jsem nikdy nebyl, ale na zaklade konstruktivni logiky a pohledu do minulosti, vim, co prinese budoucnost..

    Psal jsem vam o invazi dlouho pred "Arabskym jarem" !
    Psal jsem vam, ze Trump vyhra volby ! Dlouho pred jeho vitezstvim.
    A pisi vam dnes, ze neuhlidate-li rozhodovani o svoji zemi a polezete do zadku Bruselu, tak bude znicena vase existence.

    Nekdy v nostalgii se toulam na Google maps po ulicich Johannesburgu - mesta meho mladi a jsem deprimovan ohromnou zkazou tamnich ulic, ktere byly v 70-tych letech jedny z neprepychovejsich na svete !

    Proto, zadny strach, pred slovy, jako je
    "Rasismus ci Xenofobie" ! !
    President Trump bude stavet velky plot na hranicich a vy ho zacnete stavet take ! A kdyz ne, dopadnete jako Johannesburg !
    nick HONOLULU

    OdpovědětSmazat
  8. 5:40... Vubec nikomu nic NEDLUZIM !
    Pritom ziji na zapade od doby, kdy prisli Rusi.
    Kdo dela dluhy je hloupy, protoze plati interest (urok) !

    Za placeni v hotovosti je sleva !
    Mate myslet strategicky ! Kdyby jste v mladi meli patricne vzadelani - CHODIL JSEM DO POMOCNE SKOLY, tak by jste rozumeli - cachrovani !

    Vy jste vsak chodili na indoktrinacni instituce pro samostatne nemyslici (UNIVERSITY), a ted vas kazdy osidi a vyluxuje vam penezenky. A take vas nikdo nepotrebuje.

    Bohuzel, me uz take nikdo nepotrebuje kvuli veku.
    Zazadal jsem o dustojnickou hodnost u pohranicniku na Rio Grande (jizni hranice), ale byl jsem pisemne zamitnut.

    Napsali mi, ze bych byl jejich ozdobou, ale protoze pamatuji "tazeni Napoleona" Evropou, tak me musi zamitnout.
    nick HONOLULU - good night, u nas je 1/2 noc.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. „Zazadal jsem o dustojnickou hodnost u pohranicniku na Rio Grande (jizni hranice), ale byl jsem pisemne zamitnut.“
      Honolulu, zklamal jste mě. To se neodvoláte, to to nepoženete výš? Až k Trumpovi? To je diskriminace. Přeci existuje v té Americe spravedlnost!! P.K.

      Smazat
  9. Dobrý článek, souhlasím. K tandemu p.president Zeman-
    kobliha Babiš, musím říci, že pokud se pan Zeman nepoučil z podrazu soc. dem. Sobotka, tak mu ani my
    kteří ho volíme nepomůžeme. Byla by to škoda. Šašek a komediant na trůmu už byl a víme, jak to dopadlo.
    Zdravím Václav

    OdpovědětSmazat
  10. Tak jsem se lekla,že mi Chovancův fízlovský aparát ukradl moje myšlenky a vložil je jako výstrahu sem na NR!DÍKY pane Dvořáku☺ díky pane Davide.Plně se ztotožňuji s Vašimi názory a myšlenkami.
    Také zdravím mého oblíbence Honolulu,ale u nás je to těžké.Dokud lidé budou mít co namazat na chleba,třeba i svůj exkrement,budou v poklidu si žít svůj bezduchý život a je jim jedno,že jsou v soukolí špinavých her politiků.Tak se přichází o svobodu,o národnost,o suverenitu.A tyto politické kreatury jenom přihazuji drobty tomu plebejskému lidu,aby jim zacpali huby a udělali z nich poslušné,novodobé otroky a byli nadále voleni.Už aby bylo 20.ledna!Jana

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přestaň hodnotit životy jiných a podívej se pořádně na ten svůj bezduchý, zbytečný nesmysl.
      Většina lidí je prostě spokojená a má se dobře. Což lidé jako ty utápějící se ve vlastních frustracích nemohou vystát a přejí našemu národu "čím hůř tím líp".

      Smazat
    2. Co si od toho 20. ledna ty kravko jakože slibuješ?

      Smazat
    3. 9:25 + 9:27
      To je skvělé, že ses ozval, pornojadnovský vole. Aspoň je ostatním zřetelné tvoje poslední tažení, když kolem sebe ze zoufalství nezvratnosti brzkého konce tvých všiváren tolik kopeš.

      Smazat
    4. 9:27Kravka ti odpoví.Já se mám dobře,ale to neznamená,že souhlasím s tím,co se děje,např.s vymýváním mozků lidem,jako jsi ty!Já ctím vlastenectví,hrdost,státnost,svobodu a hlavně si nepřeji,aby většina byla podřízena a vykořisťována menšinou.Ale tobě voní lež,nenávist a opovržení.Do jaké skupiny patříš?Ne vše se dá směnit za peníze.Ale tomu ty a 9:25 nemůžete rozumět.Vy už dávno máte vymazáno.
      .

      Smazat
    5. Milá paní.Vůbec nic si nedělejte z těch provokatérů.Dělají to buď z blbosti,nebo pro peníze.Takových jako vy je nás většina,lidí s vlastním "selským" rozumem.

      Smazat
    6. 10:31
      Aniž bych chtěl zlehčovat Vaše ušlechtilé odhodlání: tady nejde o vztah "menšiny" a "většiny". To je boj na fiktivních barikádách.

      Smazat
    7. 11:10 Bohužel,tato postrevoluční mládež je přesvědčená o svém jednání a chováni.Oni totiž nedohlédnou konce.Nemají na to.Ale těší mně jedna věc.Čím dále od Pražské kavárny,tím více mladých myslících lidí!Stačí se podívat kolem sebe na různých demonstracích!Je jich čím dál více!Ano,je to už boj na fiktivních barikádách,11:32,hlavně v médiích!

      Smazat
    8. 9:25 Představ si, že na tvou kritiku režimu před rokem 89 by ti někdo napsal:
      "Většina lidí je prostě spokojená a má se dobře. Což lidé jako ty utápějící se ve vlastních frustracích nemohou vystát a přejí našemu národu "čím hůř tím líp".
      Tehdy to byla pravda. Dnes je takové tvrzení jen "politicky korektní".

      Smazat
  11. Plně souhlasím s článkem. Díky pane Dvořáku.Nevidím ale naše volby optimisticky.Slýchávám nazory spoluobčanů a nestačím se divit. Je spousta politických negramotů na které se spolehají současní politikové přizdisráči,kteří nejdříve republiku nechali rozkrást a nyní se pokouší její zbytky zaprodat EU.Čili Německu a Francii.Jedni nás okupovali a druzí sprostě zradili. Najdeme sílu abycho se vzepřeli?
    Lada

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ... rozkrást ? Holenku, to teprve nastane v r. 2020, až sem přestanou chodit eurodotace a Česko konečně začne vracet vložené prostředky zpátky na západ :-)

      Smazat
    2. To už, doufám, žádný západ nebude....

      Smazat
  12. Souhlas s článkem a díky za něj p. V.Dvořákovi.

    OdpovědětSmazat
  13. Byl jsem v Bosně v letech 1995 a 1996 (Bihać, Jajce, Sarajevo, Tuzla, Mostar, Stolac) a autorovu charakteristiku Izetbegovičova režimu mohu potvrdit. Např. do Tuzly přijeli jeho emisaři nabízet arabské milióny dolarů s podmínkou, že je dostanou pouze "muslimové".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. (dodatek 11:19: Totéž potvrdil i Hans Koschnick, který v té době z pověření EU "starostoval" v Mostaru.)

      Smazat
    2. Ti nám ještě zatopěj,ti musulmani,to si pište a začne to ve Francii,pak v Německu a ta zabitá jeblá Merdlice bude jednou viset za nohy někde na rynku,jako Musolini a ta jeho poběhlice na Piazza Loretto a nebude sama....a pověsí ji tam buď Němci,nebo ti barbarští kozomrdi,ale viset bude !!!!

      Smazat
    3. Už se těším a z druhé strany ji bude vyvažovat Sobotka a ten z horní dolní.

      Smazat
  14. Soudruhu podívej se na sebe do zrcadla a dej si facku

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A hele, Lojza Gregoru od vranovske přehrady má už po dovolené ? Snad prý byl někde v sanatoriu.

      Smazat
    2. To je ten debil, dopisovatel do Krajských listů ?

      Smazat
  15. 11:32 jsem si zcela jist, že Frau Merkel se nic takového nestane, protože se včas přemístí na svůj ranč do Jižní Ameriky, dost daleko od hlučícího davu, jenom doufám, že to není ten, o kterém zlé jazyky tvrdí, že je to dědictví po otci Adolfovi

    OdpovědětSmazat
  16. Tento web neustále šíří pomluvy uprchlíků a EU. Třeba ve Francii proběhl konec roku klidně, shořelo jen 1000 aut.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.