Reklama

.

.

pondělí 13. února 2017

B. Sobotka – „Některé kolegy v ČSSD politika odrhla od života normálních lidí“

J. Kovář
13.2.2017 České národní listy

Jedním z takových návrhů odtržených od života, uvádí Sobotka, je zrušení usnesení Bohumínského sjezdu, který sociálním demokratům zakazoval spolupráci s komunisty na vládní úrovni.


Tak jak je to? Má pan premiér Sobotka pravdu, či se mýlí? Určité politické skutečnosti na tuto otázku mohou odpovědět téměř jednoznačně. Tím, že si Sobotka vybral do vlády kádeuáky, rozhodl o svých předvolebních slibech o úpravách zákona o církevních restitucích. Dokonce v ČSSD v tu dobu někteří uvažovali, že by o předmětném zákonu mohl rozhodnout přímo lid v referendu.

Ale jakmile ve vládě zaujali posty „křesťanští demokraté“, bylo všem těmto slibům konec. Ale voličům toto Sobotka nemohl přímo říci. Měl by velký problém. A tak začal taktizovat a hlavně mlžit. ČSSD se zasloužila o vytvoření zvláštní komise, v čele s Gajdůškovou. Slavná komis pak jednala o církevních restitucích, zasedala a zasedala, ale výsledky žádné. Nakonec jaksi stářím dokonala. Ale důsledky pro ČSSD zde byly. Když paní Gajdůšková kandidovala do Senátu, prohrála. Ale to by čert na koze musel jezdit, aby jí pan premiér nechal jen tak padnout. Plnila přece funkci fíkového listu. Přispěchal s celou svou mocí Gajdůškové na pomoc. Jmenoval ji do svého poradcovského sboru, jemuž v čele stál a dosud stojí evropsky známý politik, dr. V. Špidla, který také prohrál ČSSD vše, co se dalo, aby nakonec byl odměněn funkcí evrokomisaře. A ještě jednu malou poznámku, která se týká pana Špidly. Když odcházel do „Evropy“, mluvil o tom, že odsun Němců byl zdrojem míru, po svém návratu jsme záhy zjistili, že se „napravil“. To již mluvil jako „přítel sudetoněmecké věci“.

Ale krach gajdůšovské komise se ale odrazil i na ČSSD. Mlžení bylo jen málo účinné. A tak v nedávných volbách ČSSD prohrála, co mohla. Když předtím již projela i parlamentní volby. Vinu za těmito slabými volebními výsledky nemůžou obyčejní členové či místní funkcionáři ČSSD, ale skupina politiků kolem B. Sobotky. Ten má na svém kontě nejen několik volebních proher, ale i řadu pochybných kroků. Lid obecný tvrdí, že Sobotka dal Bakalovi gratis i hornické byt, kromě dalšího.

Je jen otázkou, co je úkolem B. Sobotky? Prosadit řadu politicky těžko průchodných opatření, včetně spojenectví s landsmany, a pak odejít zdánlivě do politické nicotnosti, když před tím posloužil, jak bylo třeba, aby se však časem vrátil v jiné, např. evropské funkci? Pokud Sobotka plní zadání tohoto druhu, pak celá ČSSD mu může být ukradená. I když bude ronit slzy nad jejím osudem, bude mu lhostejná. Pokud by tomu tak nebylo, jistě již sám dobře pochopil, že je překážkou, aby ČSSD dosáhla lepších volebních výsledků, pak by sám bez velkého nucení odešel. Zůstává. Upřednostňuje svou osobní pozici. Snad ještě doufá, že za pomoci obrovské propagandy, amerických odborníků na volby, médií, by snad mohl ještě něco uhrát.

Řekněte mi však, kdo by volil stranu, která dává miliony do voleb, aniž by splácela svůj více než tři sta milionový dluh, jehož plnění se snaží všemi možnými způsoby odkládat? Pokud by ČSSD vládla takto republice, nedopočítali bychom se škod. Je proto v zájmu ČSSD i republiky, aby B. Sobotka, který zatím žil jen z politiky, aniž by zkusil vydělávat si peníze jako občan, z ČSSD a politiky odešel a vzal sebou několik blízkých spoluhráčů, kteří již neumějí rozlišit politický způsob boje od mocenského, jenž je jím převážně vlastní. Ano, nejen některé sociální demokraty, ale především B. Sobotku odtrhla politika od života normálních lidí. Co nám z té demokracie, propagovaných evropských hodnot po čtyřletém premiérování B. Sobotky ještě ve skutečnosti zbývá?

J. Kovář



69 komentářů :

  1. http://svobodnenoviny.eu/jan-kraus-to-je-jen-plevel-tvorit-znamena-nicit-aneb-jak-vznikaji-stropnicti/

    pryč s euhujerskou čssd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČSSD byla od začátku koncipovaná jako béčko ODS a jak je vidět, tak to těm zločincům z Prognostického ústavu při ÚV KSČ vyšlo ! Proto nezbývá než volit KSČM, protože to je jediná strana, která chce přijmout zákon o Přiznání majetku, zruší církevní prostituce, zruší nasazování našich žoldáků ve válkách USA, zruší snížení daní pro lidi s příjmem nad 100 000 Kč/ měsíc- tzv. zastropování sociální a zdravotní daně. Zruší odpuštění DPH pro osobní automobily pro podnikatele a zajistí zrušení "rovné" daně !

      Vymazat
    2. Komunismus - je utopie, ale proc ne socialismus, ten jsme tady meli. Chtelo ho jen trochu vylepsit, kontrolovat opozici a vse nechat tak, normalnim lidem chybelo jen neomezene cestovani.
      Ale podivejte, co dokazaly minule vlady a ta soucasna - snad 15% obyvatelstva dostava podpory a nic nedela, zije vlastne v komunismu. O tom se KSC jen snilo, ale ODS, ToP 09, CSSD a ANO tuhle skutecnost stale navysuji.Ale nikomu v zemi se to nelibi, presto se nadava na KSC, tam nebyl ani jeden takovy clovek.
      Stale povazuji KSCM za jedinou levicovou stranu a vubec se mi nelibi, protoze mimo to, ze je strana, nic nedela. Ale urcite by neznarodnovala a tudiz souc.kapitaliste se o sve mnisky s penezi a palace nemusi bat.
      JESTLIZE BUDOU U MOCI PRAVICOVE STRANY, NIKDY UZ NEBUDE V TEHLE ZEMI DOBRE. I kdyz si myslim, ze socialism by mohla vybudovat i pravice, ale pak by kazdy podnikatel musel byt jeste trochu lepsi nez Tomas Bata. A to komunismus je mensi utopie nez tohle.

      Vymazat
    3. Autor se plete. Nikdo na světě není tak hloupý, ani politik nebo absolvent práv (!!!), aby dával grátis komukoli tisíce hornických bytů v miliardové hodnotě.

      Vymazat
    4. ČSSD je reformovatelná asi tak jako EU. Tomu může věřit jen blázen. Museli by všichni pochcípat a na jejich hrobech by snad , říkám snad mohla vzniknout nová strana
      Václav
      PS: je to přebujelý zhoubný nádor.

      Vymazat
  2. Aaaale, copak-copak?!Pan premier se najednou vzbudil ze zleho sna? A kampak si to ted namiri? Snad jenom ne k obcanum Ceske republiky? Snad ne k te luze?
    Bude prijat s radosti a uctou a bude mu ustlano na ruzich :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Kovář se mýlí.Je třeba celou ČSSD zahnat do
    kouta,aby se zbavila všech těch vyžírků v partaji.
    ti v okamžiku,kdy nebudou moci ke korytům,partaj
    opustí(jako Kalousek) a budou se snažit nalézt do
    jiných partají.Nebo si vytvoří partaj novou.Do té
    doby je ČSSD k ničemu stejně,jako je k ničemu
    slavná KSČM.Ti si stejně jako socani zvykli na
    svá koryta a kvůli občanům si neohrozí svojí
    karieru,tak těžce zaslouženou.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 0:01
      Máte pravdu. Tady nepomůže přiblblé rozhodování ala volím menší zlo.

      Vymazat
    2. 0:01 Jest zcela zřejmé, že zbývajících vyžírků, se do doby volebních procent potřebných ke vstupu do parlamentu, nikdy již zbavit nemůže. V této straně zbývají již pouze kariéristi čekatelé, potenciální vyžírkové plus stranické křoví, složené z příbuzných čekatelů a z pitomců kývalů s pocitem vlastní důležitosti, kterým je šumák podpora fašistické Ukrajiny, nebo zhoubné imigrační intervence, které ke zkáze nás všech, vedení ČSSD pod nánosy lží a vytáček prosazuje. Ignorace soudního rozhodnutí o splácení dluhu a slibů o církevních restitucích všechno jen podtrhují. Suma sumárum, všichni členové ČSSD jsou podporovatelé věrolomnosti, lží a zločinů proti lidu této země.

      Vymazat
  4. 0:30 ....JSI BLBEC a ja ti nemohu nic vysvetlit, protoze jsem tak fanaticky mazan, ze bych byl na tom lepe pod cenzurou Gengis Khana !
    Absolutne nevis NIC, NIC, NIC co se deje. A vedet uz nebudes, protoze je mi pernamentne zavrena huba.
    nick honolulu - KATOLIK !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už zase tady smrdíš Večereku Jiří z Floridy pod dvěma přezdívkami Horní Dolní a Honolulu. Jsi smradlavá veš- typickej hnusnej drzej českej poturčenec. Teď je z tebe Američan a na české weby denně lezeš nadávat a psát úplný kraviny. Tím, že píšeš za dva nebo i tři lidi, si vyhrazuješ celé diskuze pro své pitomé kraviny ty emigrantská filcko. Vrať se na Novinky, třeba tě tam zas vezmou zpátky, i když už tě zablokovali mockrát pro psaní pitomostí a sprostých sraček. Tady holt tě redakce nezablokuje a nevyhodí z diskuzí, protože potřebuje peníze a i ty tvoje blbosti a kraviny se hodí. Hnuse hnusnej.

      Vymazat
  5. Máte zájem být šokováni z ČSSD?
    Neuvěřitelné - může to způsobit šok jak jejich voličům, tak odpůrcům.
    Vzácná to příležitost! Děda.

    https://www.youtube.com/watch?v=BQZ8nLyoSg4

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uniklé, utajené, .....

      Vymazat
    2. Sakra dědo, co to posloucháš za hovadiny???

      Vymazat
    3. Nejsem pro to je jen nevolit. Za to co se jednotliví vlezdoprdelisté dopustili na lidech a na českém majetku, tyto pozavírat a min trest 20 let. Pozbírat majetky, ne že to mají napsané na příbhuzné, tetičky, strýčky a pod. Prostě jich obrat tak, že jim doslova zůstane holá prdel. Tyď tenšef od začátku nic nedělal, živil se tím, že kecá naučené fráze před pultem. Proto su zastáncem "úklidu" , ale od podlahy. Nikdo nemá zájem tu sebranku linčovat, kdo by se s tímto humusem špinil. Ale na kažném kandelábru ať je popsaná situace, jak okradli stát a jak podvedli lidi. Proto jim poslední dobou klepe prdel, a jak se říká "svíčka jim dohořívá". podle toho co vidím kolem sebe, nevěřím, že by to proběhlo u voleb jen tak. Nálada graduje, lidi jsou nasraní až běda a jestli ten tajtrlík udělá ještě nějakou jeho"aktivitu" v podobě zvýšení platu o 300 sta a podobné zoufalé kokotiny, tak nevím.

      Vymazat
  6. Kdysi nám bylo vtloukáno do hlav, že komunismus je mrtvá ideologie a komunisté postupně vymřou. Kdyby ti, co tohle tenkrát vyplkávali, si přečetli něco od Marxe, nebo alespoň dávali trochu pozor ve škole při občanské nauce věděli by, že skutečný komunismus bude existovat stejně dlouho, jako kapitalismus. Dokud bude existovat soukromé vlastnictví výrobních prostředků, potud bude existovat, buď skutečné, nebo alespoň domnělé vykořisťování. A potud bude existovat myšlenka na znárodnění výrobních prostředků, tedy i myšlenka komunismu. Myslím si, že za to, že u nás, proti oněm prognózám, komunisté nevymřeli a na komunismus neupadl v zapomnění, mohou všichni, kdo se podíleli od roku 89 na moci. Našim komunistúm totiž nebyla dána možnost se znemožnit vládní odpovědností.
    Našim komunistům už z komunismu zbylo jenom jedno slovo v názvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hricáku, nějak Vám nerozumím. V poslední větě píšete, co zbylo z komunismu, z čehož usuzuju, že u nás je již komunismus mrtev.
      Ale o něco výš zas čtu, že komunismus, podle Vás, teprve bude existovat.
      Tak jak to je, prosím?
      p

      Vymazat
    2. ii 007
      V podstate spravna myslenka a pozorovani . Comunisti uz byli v biblicke dobe Jezise , a pred nim a nazyvali se esseni. Nejznamejsi essen by Jan Krtitel .. z knihy Josephus Flavius Jewish Antiquity, 1200
      stran ale vrele doporucuji precist. Stejne zajimava doma je Nemecko 1930, kdy drogy byli vsude na ulici a sex byl na verejnem miste.Doporucuji studovat. Stejne jako zivotopis Jana AMose Komenskeho , pochpeni utrpeni Ceskeho naroda , aby se lidi prestali zbytecne fackovat a zamysleli se nad vetsim perspektivou. Vetsinou se lidi utapeji v detailech a to je pasticka na lidi.

      Nutne je pochopit system CELY OBRAZ !!a ne se utapet v detailech. To je podle Einsteina : Vse musi byt jednoduche jak je mozne , ale ani chlup vice!! Ci Americky princip KISS "keep it simple stupid!!!!"

      Nasi komunisti ale v postate Globalisti z leva , ale chovali se jinak, nezli dnesni verse.

      Jinak zdravim s pozdravem "Cesi vsech zemi spojme se"

      ii 007

      Vymazat
    3. Skutečný komunismus bude existovat tak dlouho, jako bude existovat kapitalismus. Víte, kapitalismus je založený na myšlence neustálého boje, kdy silnější požírá, nebo likviduje toho slabšího. To sebou přináší neustálý tlak na snižování výrobních nákladů. A protože prostor pro toto snižování je značně omezený, nejčastěji se sáhne po snižování mzdových nákladů. A pak vzniká pocit nedocenění, resp. vykořisťování. A od toho je již jenom krůček ke komunismu. Jak říkával v jedné z povídek Šimek s Grossmanem, sedící se vrhli na sedící. Dělníci se vrhnou na majitele továren a začnou znárodňovat, hledajíc při tom docenění své práce.Tak že kalkulovat se zánikem komunistických myšlenek se současným budováním reálného kapitalismu může jenom blbec.
      Našim komunistům skutečně zbyl z komunismu už jen přívlastek v názvu. Již více než čtvrt století mají poměrně vyrovnané volební výsledky. To je zaviněno, mimo jiné i tím, že na ně nepadl ani stín spoluzodpovědnosti za současný bordel. Nikdo s nimi jednoduše nechce "mluvit". Natož vládnout. Tak že jejich politbyro, prakticky bez změn v personálním obsazení většinu této doby, nerušené vládní odpovědností, využívá informací a vesele podniká. V předvolebním čase o sobě dá trochu více vědět několika plamennými výroky, aby po volbách opět usedlo do svých, již anatomicky vysezených židlí a pokračovalo ve svých handlech. Na nejlevicovější opoziční stranu trochu málo, nezdá se vám?

      Vymazat
    4. Oprava citátu Šimka a Grossmana. "Stojící se vrhli na sedící".

      Vymazat
    5. Otazka je co je Komunismus?? Je to ideologie , ci vlastnictvi vyrobnich prostredku, ci oboje dohromady , ci ekonomicky model planovani. Kdyz ctu co pisete , tak si uvedomuji jak jsou lidi psychycky zavaleni propagandou, kdyz ale clovek mysli podle definice je to jasne. Uvedomte si , ze ten bordel je tam umyslne, aby se dosahlo geopolitckeho modelu evropy dle prani mocnych. Coz asi porad nechcete verit.
      Dalsi vec je , ze komunismus nikdy nefungoval , neb byl opet pod tlakem mocnych blokujici ekonomicke zdroje , penize takze nemohl fungovat. Vy se pohybujete ve svete humoru a propagandy, lec fakta jsou ekonomicke modely trhu. Nikde jsem nevidel dobry ekonomicky model komunismu na pocitaci na priklad.
      Vy jdete po detailech ale unika velka velky obraz cili realita. Jinymi slovy pro strom nevidite boruvky . To vse je prazdne povidani , no ofense priteli

      ii 007

      Vymazat
    6. Komunismus vidím , vzhledem k lidské povaze skutečně ve sféře sci fi. Na druhou stranu, jako určitá brzda proti neomezené chamtivosti by mohl fungovat. Každý člověk a majitel výrobních prostředků nevyjímaje, by měl vědět, že jsou určité hranice, za které by neměl zajít.
      V současné době bych tyto hranice definoval asi tak, aby se průměrná a minimální mzda uváděla v hodinových tarifech, nikoliv v měsíčních příjmech. Aby minimální mzda byla nejméně 60% mzdy průměrné a aby se s prostředky daňových poplatníků zacházelo, jako s cizími penězi. To znamená např. , že když jimi sanuji neúspěšné firmy, včetně bank, stanou se tyto firmy přiměřeným dílem majetkem toho, kdo je sanuje. To znamená daňového poplatníka. Jako ukázka nám může posloužit americká hypoteční krize, kdy Obama sanoval bankovní sektor více, jak půl bilionem dolarů, ale neslyšel jsem, že by se tyto banky staly byť dílčím způsobem bankami státními. A i u nás by se našlo bezpočet firem, kde se uplatnila zásada "privatizace výnosů, socializace ztrát".
      Tolik bych dnes přivítal z komunistické ideologie nejenom u nás.

      Vymazat
    7. Pane Hricáku, souhlasím s Vámi, že komunismus je jednoznačně ve sféře scifi. Ale vrátím se k té povídce Šimka a Grossmanna. Představa, že někdo buduje firmu třeba celý život a v určitém okamžiku se jeho zaměstnanci domluví, že tu "svoji" firmu znárodní, mi přijde úchylná. Nemluvě o tom, že s vysokou pravděpodobností by tu firmu přivedli na buben.
      A s tím "nutným" snižováním nákladů formou snižování mezd s Vámi teda rozhodně nsouhlasím. Ukažte mi jedinou firmu, kde někomu za poslední rok snížili mzdu. Dokonce i obch. řetězce zvyšujou platy těm nejméně kvalifikovaným. O zaměstnancích řemeslnících ani nemluvě.
      Takže nechme komunismus ve snech několika utopistů.
      p

      Vymazat
    8. Blablabla Pane Hricáku věc je poněkud složitější.Lidé nejprv musejí pochopit, že je velký rozdíl mezi komunistou a členem strany.Hloupému napovím, chytrého trknu.
      lada

      Vymazat
    9. 08.37 Mzdy snižuje INFLACE, která současně i vykrádá ÚSPORY NA STÁŘÍ, aniž by byl snížen nominál. Navýšení mzdy o inflaci (při ponechání snížování reálné hodnoty úspor bez kompenzace) je pak místo slovem KOMPENZACE lživě vydáváno za zvýšení mzdy... i když kupní síla a tedy její reálná hodnota, bude maximálně stejná.

      Vymazat
    10. 8,37
      V současnosti mzdy skutečně rostou. Musejí, protože už se mnohým lidem vskutku přestávalo vyplácet pracovat. To mnohde už opravdu nebylo o lenosti, ale prostých počtech. Pokud někdo vydělá 12-13 tisíc čistého a část z nich mu polkne doprava do práce, výplata opravdu postrádá motivační charakter.
      K tomu znárodňování. Já vůbec nejsem jeho zastáncem, ale z čisté logiky věci, když za něco dáte své peníze, předpokládáte, že se to stane vaším majetkem. Začíná se stávat tradicí západního světa, že zisky končí v kapsách vedení a majitelů firam a ztráty se přesouvají na bedra daňových poplatníků. Vč. sanace bankovního sektoru. Když už politici "zachraňují" banky z našich peněz, měly by se ty banky stát, alespoň z poměrné části, naším vlastnictvím.a nebo je nechat padnout. Když se s námi bankéři nerozdělili o své zisky, ať si nechají i své ztráty.

      Vymazat
    11. Čéče nedivoč, kdy se u nás naposledy sanovala nějaká banka?

      Vymazat
    12. 8:37 Jestli je komunismus snem a sci-fi, tak mi prosím vysvětlete, na jakém principu funguje vaše rodina. Jestli je to podle komunistického principu "každý přispívá podle svých možností a dostává podle svých potřeb", nebo podle tržního principu "urvi pro co můžeš, na ostatní nehleď".

      Vymazat
    13. 14,48
      U nás naposledy za Zemana, ale v USA nalil Obama cca půl bilionu dolarů do umírajícího bankovního sektoru. Ale když už jsi se přesunul na domácí půdu, tak co třeba OKD? Dokud to Bakalovi sypalo, bylo všechno v pohodě. Dnes aktiva přesunul na soukromý účet a nezaměstnané horníky plus zakonzervování dnes prý ztrátových dolů hodí na hrb daňovým poplatníkům.

      14,58

      Já nezpochybňuji komunismus jako takový. Jenom tvrdím, že k němu lidstvo ještě nedospělo. Dovedete si představit, že to, co jste sám popsal v rodině, by fungovalo mimo ní? Ono to často nefunguje ani v té rodině. Jak by jste chtěl lidi donutit, nebo přesvědčit, aby každý pracoval podle svých schopností a bral si jenom podle svých potřeb?

      Vymazat
    14. 8:37 - moc to nechápeš s tím snižováním mezd. Ale ani hričák tomu moc nehoví. Koukni - takhle: lidi bojují proti práci! Za svůj život! Kapitalsita se zmocnil výrobních prostředků, aby měl život pro sebe a ne ledajaký - ale svobodný! Tedy s prachama v kapse. Ti co prodávaj jen svou pracovní schopnost tuto šanci nemaj, páč ta se bohužel nedá oddělit od fyzického bytí. Pokud by ale kapitalismus neexistoval, tak by stroje a roboti a hologamové (viděls Total Recall se Švajcykem a Stounovou?) uďáli furt víc za lidi! Takže ve fázi kdyby udělai 50% práce za lidi, by lidé chodili do práce jen polovinu času co dnes. Ale plat by jim zůstal zachován, páč ty mašiny vejplatu nechtěj. No a až by uďály za lidi všecku racotu, lidi by byli doma, kam by jim chodily prašule a dělali těma prstama to "nemelem nemelem" či jak to je. Jako ta babička s tím dědou v jedný pohádce český - teď si nepamatuju název). Jenže páč jim ty fa briky nepatřej,nejou obecní (komuna = obec, tedy komunistické), ale patří ajitelům kaitálu, tak když ti rbotové udělaj 50% práce za lidi, tak kapoun propustí polovinu lidí a je mu u prdele kde vezmou prachy, nebo zkrátí pracovní dobu na půlku, ale i platy! Páč tu práci robotů si nechá pro sebe! Což je pro něj jistě fajn. Jenže! V Okamžiku kdy ty příšery udělaj 100% tý práce, je problém! Páč kapun začne dělat krámy a slad! Páč lidi bez platů si hovno koupěj a tak výroba ztratí smysl. Stejnak to ten kapoun pak bude muset zabalit a ty věci buď tak jak tak rozdat, nebo si pro ně hladovějící sami dojdou,odmítaje zemříti hadem dobrovolně (pokud tedy kapoun dělá žrádlo). A vo tom psal Marx! Že s rozvojem výrobních sil budou překonány zákonitě a neodvratně i kapitalistické výrobní vztahy! jen si coby současník Julese Verna myslel, že to nastane dřív. Bolševici to pak překroutili a zneužili proti proletariátu.

      Vymazat
    15. oprava: krámy na sklad (zkrátka zboží bez odbytu)

      Vymazat
  7. Velice rád zde chodívam na tenhle veb,je tu pořádni legrace kluci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava,chtel sem povědet kruci.

      Vymazat
    2. Nejsi sám - sem chodí otravovat a provokovat víc sráčů.

      Vymazat
  8. No jestli tohle opravdu řekl: "Některé kolegy v ČSSD politika odrhla od života normálních lidí" Tak to se popsal naprosto dokonale :) Sobotku neznám osobně, ale působí dojmem, že on se životem ještě nesetkal. Jak může žít, když se nenarodil :)

    OdpovědětVymazat
  9. Každý kdo dá hlas ve volbách těm proradným sráčům, zbabělcům a zkorumpovaným šmejdům z ČSSD musí být padlý na hlavu!

    OdpovědětVymazat
  10. Normální lidé, obyčejní lidé....Sobotko, kdysi jsi možná zaslechl slovo občan?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být Sobotkou,tak se také tak potím,jako on ,ex post!No to je fakt hustý,co on vypustí z té huby!

      Vymazat
  11. 8:09 No, ve světle migrační krize je opravdu dnes ČSSD nevolitelná, ale co ekonomicky? Koho jste asi volili dosud? Kdyby dostali předminule více hlasů, tak na restituce ani došlo. Oligarcha Babiš s tou svou squadrou vás láká jako ochránce obyčejných Čechů? Nejsou tu ale i jiní? TES

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby se spolčil s komoušema, tak by na restituce nedošlo, zapomněl jste? Špidla to pohnojil a pak už se vezli.

      Vymazat
    2. "Zákon jsem neporušil...Zákon jsem neporušil... Zákon jsem neporušil..." --opakoval Babiš v neděli u Moravce stále dokola, aby se PRAVDA NEMOHLA OZVAT!!! Snažil se o ni posl. Niedermeier (Babišův způsob použití 1Kč dluhopisů BYL MIMO ZÁKON!) A v tom okamžiku se z ČOBOLA stal ŠLECHTIC - "Tak to dám na charitu. JEBEM CY!!!" sck

      Vymazat
    3. Hele - neser pecí! Článek je o ČSSD a Sobotkovi, ale vždycky se najde zarputilý drzoun, který bude střílet po Babišovi. vyser si voko a vyser se na Babiše závislej imbecile. Vrať se na novinky - jenže dneska je tam hovno k žvanění a žvatlání, tak budeš střílet po Babišovi tady? Sebranko obstarožní, hnusná!

      Vymazat
    4. "...vyser si voko a vyser se na Babiše závislej imbecile" --- Hádám, že až takhle by si vůči BABIŠOVI (VYSER SE NA BABIŠE!) nedovolil ňákej podfaltýnek (na subordinaci se u ANO dbá, už něco prosáklo), tohle vypadá spíš na vexlákova řídícího orgána. V tom případě musím k Andrejkovu hodnocení připomenout, že skákal Moravcovi do řeči tak, až ho znemožnil v jeho superdisCYPlíně. CYP. sck

      Vymazat
  12. Článek nemá správný název, ten zcela korektní by měl mít text: B. Sobotka – „Některé kolegy v ČSSD (ale zejména jejího předsedu) politika odrhla od života normálních lidí“

    OdpovědětVymazat
  13. Právě že tím zrušením Bohumínského usnesení by se socan přiblížil tomu, co chce jejich volič. Voliče zajímá, aby socan splnil to, proč ho volí a to dokáže při současném rozložení sil akorát s komoušem, takže pokud socan bude ignorovat 10 až 15% voličů, kteří chtějí to samé, co socan, akorát jsou starší, tak je skutečně na palici. Takže socani: když odmítáte stranu, která by vám jako jediná umožnila plnit LEVIČÁCKÉ sliby předvolební, proč by vás měl volič volit? To vám vzkazuje váš bývalý volič. A přidávám: Už nikdy více, ani kdybyste ten bohumín zrušili, protože byste to stejně nesplnili, jako všechno doposud. Stejně byste se, kvůli náboženské úchylce svého předsedy, přitulili k lidovcovi, který se, bůh dá, do parlamentu nedostane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 09.56 Stručné, výstižné, pravdivé. Dnešní ČSSD je kryptoklerikální pravicová strana která o levicovosti jenom LŽE k uvedení voličů v omyl - a to ještě jenom krátce před volbama.

      Vymazat
    2. 09.56 Bohumín, asi tak. A proč dnes nevolit už přímo KSČM? Vždyť ti Sobotkové ani levicově vládnout nechtějí. Okamura je OK, ale není to strana se zárukou svých členů jako komunisté. TES

      Vymazat
    3. 9:56 ČSSD se nedokáže poučit z německých dějin. Právě nedohoda tamních soc.demokratů s komunisty umožnila nástup Hitlera. Pokud by se tenkrát dokázali dohodnout, hravě vyhráli volby a svět by si ušetřil hrůzy nacismu.

      Vymazat
  14. Lide český, počkej pár měsíců. Čtrnáctý místopředseda EK už drží židli pro Sobotku, stejně jako v minulosti ji držel pro Špidlu. Tato svorná dvojice (S a Š) je postradatelná a s radostí o ni přijdeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Telička nedá tu svoji židli zadarmo, určitě se bude bránit!

      Vymazat
  15. Co pan Sobotka ví o "normálních lidech". Podle něj lid potřebuje karabáč a občas žvanec. Úkolem současné ČSSD je možná o "lidu žvanit", ale přitom myslet na chudnoucí kapitalisty a ronit slzy nad tím, že by měli platit daně. A Zimola a Foldyna, poslední z ČSSD, kteří ví, jak se žije těm 10 milionům dole, překáží posluhování ostatních "socanů" těm nahoře. Věřím, že i EK potřebuje malomyslné poddané a špidlovština je celkem dobrý nástroj, jak předstírat, že se něco děla pro vybrané občany nejen ČR, ale i dalších zemí EU/NATO. Elity, modrá krev, VIP - to jsou lidé, ostatní jsou podruzi. Jistě, kdo chce levici, nemůže volit jinak než KSČM. A kdo chce pravici, volí ANO. Je nutné, aby občané sami vyzmizíkovali ty veletucty stran a straniček, které jen tříští realizaci jakéhokoliv projektu ve prospěch občanů, neb by si tím podřezávali větev...vlastně by se nedostaly na tučné menu ze státní- tj. občanské kasy. Neživme veletucty parazitů, i tak jich zůstane přisátých na vemeno politiky až moc - redukujme volby na 2 strany!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:32-to je dobrý názor, opět ukotvit levo pravou orientaci s revoltujícím hnutím(zelení, SPO).V současné době si ale musíme prožít chaos "všech barev politického spektra", bohužel. Osobně bych rád vyřadil mezihru-válku.

      Vymazat
  16. Ještě štěstí pro Českou republiku,že ČSSD se do příští vlády nedostane.Když dostane ČSSD 10% hlasů,budu velice překvapen,očekávám 9% a to je dost hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě se, bohužel, mýlíte. Bude to zřejmě právě ČSSD, která v koalici s ODS, KDÚ-ČSL a s někým, kdo se nově dostane do PSP ČR, bude znovu po volbách, které papírově vyhraje ANO, sestavovat vládu. V "záloze" bude mít KSČM, ve které se již mnozí jistě třesou na "příležitost".

      Vymazat
  17. 11:32 Otázkou je, proč právě ANO a KSČM by měly být ty dvě strany, na které by se měly redukovat volby v ČR ? Co si toho slibujete ?
    Ani jedna z uvedených stran není, dle mého názoru, zárukou na dekolonizaci tohoto státu !! L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:32 Která jiná strana, než KSČM, poskytuje alespoň teoretickou možnost dekolonizace tohoto státu ?

      Vymazat
    2. 15:07 A která jiná strana hlásá takové zvěrstvo, jako je znárodnění výrobních prostředků?

      Vymazat
    3. pro 15:14 velká sranda je totiž, že se znárodňuje po celém světě. To jenom Vy nevíte nebo nechcete.

      Vymazat
  18. Plešoun má dohráno a už jistě nahrabáno s kámošem Rusnokem. Jen mu to nikdo neřekl. Půjde do politické popelnice a pak se objeví jako Dydla a Dourová v Bruselstánu a bude spokojeně mlaskat u korýtka a zdvihat tlapku třeba i pro svou popravu. To nablýskané koleno může zachránit jen nová pouliční smlouva všech lumpů spolu s ODS, TOP 09, liďáky a zelnáči dohromady proti stejné pakáži z Babiš ANO a možná Okamuristy. Komouši budou statovat pěkně v povzdálí spokojení, že jejich pohlaváři mohou chrochtat u korýtek v parlamentu a v senátu. Oni jako že nic. Prostě národní bída!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Každý sociální demokrat chce zbohatnout. Většina z nich však nevěří ve vlastní práci a hledá kličky, jak oškubat zaměstnavatele a stát.
    Pokud je schopen si jako zaměstnanec, či jako soukromník vydělat, nepotřebuje být v ČSSD.
    Pak je tu ještě sounáležitost se žvanily z roku 1989, to už je absurdita zřejmá, to se klidně může realizovat v TOPce, nebo jiné straně.
    Z mého hlediska je socan jen parazit, který putuje ze strany do strany.

    OdpovědětVymazat
  20. Zbývajících vyžírků, se do doby volebních procent potřebných ke vstupu do parlamentu, nikdy již čssd zbavit nemůže. V této straně zbývají již pouze kariéristi čekatelé, potenciální vyžírkové, plus stranické křoví, složené z příbuzných čekatelů a z pitomců kývalů s pocitem vlastní důležitosti, kterým je šumák podpora fašistické Ukrajiny, nebo zhoubné imigrační intervence, které ke zkáze nás všech, vedení ČSSD pod nánosy lží a vytáček prosazuje. Ignorace soudního rozhodnutí o splácení dluhu a slibů o církevních restitucích všechno jen podtrhují. Suma sumárum, všichni členové ČSSD jsou podporovatelé věrolomnosti, lží a zločinů proti lidu této země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrolomnost, lži a zločiny stávající politické garnitury jsou bohužel denní realitou. Občánku, co teď? V.J.Horák

      Vymazat
    2. 14:11 Trochu přeháníte, ale vztah k Ukrajině, protiruské štvaní a uhýbání KDU-ČSL je u ČSSD opravdu netolerovatelné.

      Vymazat
  21. ČSSD je napůl včela a napůl pes, Babiš je typický karierista a ví že v podnikání dosáhl stropu svých schopností. Teď chce ukázat že má i na premiéra a presidenta. Ví že musí dát smečce najíst aby se nebouřila, staré chléb a hry. Je potřeba volit strany které dávají alespoň nějakou šanci na likvidaci parazitů. Děkuji za slušnou diskuzi. MŠ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MŠ. škoda jen, že parazity (strany) nejmenujete. V podnikání neexistuje strop jiný než osobnostní a ve spojitosti s jinýmy, korporátní.A zde končí "slušná" diskuze, nahrazená slangem mafie.

      Vymazat
    2. Pravda pravdouci , Babis nebyl nikdy podnikatel ale PRAZSKY VEKSLAK pracujici pro STB. Kazdy uspesny vekslak musel delat pro Stb , jinak to nefungovalo a za to jim podaval informace (policii) o pohybu cizincu v Praze . Tak to pracuje ve vsem. Tim se stal zadouci osobou pro urad presiednta v ocich "bankerske mafie", neb vedi ze by ho meli pod 100% kontrolou, ukazou mu penize $$$$$$$ a kdyz nebude poslouchat tam mu strci hlavu do hnoje , ktery si nadelal za svuj zivot. Tak to funguje v politice viz Clinton , Mc Cain, a podobni.

      Vymazat
  22. Výše jsem si všimnul diskusi o vlastnictví výrobních prostředků. Před 27 lety to bylo tabuizováno, přesto to existovalo ve skryté formě.
    Někteří jedinci a skupiny sice výrobní prostředky nevlastnili, ale je ovládali. V žádném systému se tomu nelze vyhnout a systém sebehumánnější vždy do toho zase spadne.
    Všiml, jsem si, že nám vyrůstají i šestnáctiletí práskači, tedy naše budoucí generace má možnost se systémem zatočit jednou provždy. Bohudíky, už v něm nebudu žít.

    OdpovědětVymazat
  23. Vždyť jsme všem politikům jenom k smíchu. Neúspěšný kandidát na prezidenta prohlásí, že nechce aby politika zdědkovatěla, ale to mu nebrání v tom v cca 80-ti letech kandidovat do parlamentu. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat