Reklama

.

.

sobota 25. února 2017

Bezvýchodná past, zdrcující obžaloba


Josef Skála
25.2.2017 Haló

Sebevražd v existenční pasti, do níž umí lidi vhánět postkomunismus, už bylo víc. Ta poslední, k níž došlo v Napajedlech, však nemá obdoby. Život si vzal pan Jaroslav Janota. Důvody popsal v blogu na iDnes. Příčiny tragédie šetří policie. Část fakt je nesporná. Ta druhá se teprve prověřuje. Bere-li si kdo život, proč by měl lhát? Závěť Jaroslava Janoty nahání husí kůži.



Loni 16. ledna ho krátce poté, co usnul po noční směně, »probudil zvláštní zvuk«. Pak »jsem uslyšel kroky a hlasy nejméně dvou osob, které se pohybovaly v předsíni mého bytu« (a »pokoušely se násilím dostat do mého pokoje«). Nato i »zvuk připomínající nabíjení dlouhé zbraně«. Sám proto - v »panickém strachu o život« – vytáhl legálně drženou zbraň (browning 6,35 starý 70 let) a »rozhodl se pro varovný výstřel«. Pálil »přes dveře pokoje«. A podle vlastních slov i jiným směrem, než odkud slyšel vetřelce vnikat do svého soukromí.

Byli to exekutoři. To ovšem zjistil až z papíru, přilepeného na vchodových dveřích. Krátce nato ho zatkla policie. Státní zástupce ho obžaloval z »vraždy ve stadiu pokusu«. Soud mu vyměřil 12 let natvrdo. »Společnost si patrně oddechla…Jsem prostě hrozba, kterou je třeba zavřít, až zčerná. Přitom se nikomu nic nestalo a úmyslně jsem nikoho neohrozil.«

Jaroslav Janota – těsně před skokem ze 7. patra – nastoluje i širší témata: »Stav justice je opravdu tristní. Možná právě to je i důvodem, že se tento stát vzdaluje civilizovaným, demokratickým a právním státům.« Za »loňský rok, kdy jsem čelil obvinění«, »jsem pracoval a byl užitečný«. Ze »250 tisíc superhrubého« byl »odvod na zdravotním pojištění asi 30 tisíc, na sociálním skoro 50 tisíc, na dani z příjmu asi 16 tisíc korun. Z čistých asi 160 tisíc korun jsem na splácení dluhů použil asi 50 tisíc. Nyní mne čeká nejméně 8 let ve věznici s ostrahou (po dvou třetinách trestu můžu být propuštěn)«. »Daňové poplatníky to vyjde nejméně na čtyři miliony korun.« Přitom »stačilo změnit obvinění z plánovaného úmyslného činu vraždy ve stadiu pokusu na zabití ve stadiu pokusu«.

A »udělit trest na spodní hranici. Tedy vězení na tři roky.« S »podmíněným odkladem dejme tomu na pět let«-----, za nichž »bych daňové poplatníky nestál ani korunu« – a ještě »odvedl do státní pokladny asi 150 tisíc korun na zdravotním pojištění, asi 250 tisíc korun na sociálním pojištění, asi 80 tisíc na dani z příjmu a svým věřitelům bych zaplatil asi 250 tisíc korun«. Verdiktem soudu jsou však »de facto trestáni všichni daňoví poplatníci«. »Společenská nebezpečnost« toho, zač padl, »přitom byla naprosto zanedbatelná. Zejména ve srovnání se skutečně násilnými trestnými činy, které mají za následek zranění či dokonce smrt jiných osob.«

Citujme doslova i z posledních řádků: »Samozřejmě jako rozpočtově odpovědný občan vím, jak se legálně vyhnout nástupu do vězení a ušetřit tak českým daňovým poplatníkům náklady za můj pobyt ve věznici s ostrahou. Bohužel tento způsob je opravdu až příliš definitivní. Ale je jediný. Není na vybranou.«

Odkud se vzala past dluhů, v níž uvízl Jaroslav Janota, se snad ještě dozvíme. Ať už to bylo cokoli, dá se tím obhájit jeho kalvárie? Zelená pro noční razie? Zlatý důl pro exekuční mafie? Tragédie, v níž ten kšeft s lidským neštěstím ústí? Chamtivá privatizace toho, nač má mít právo jen ruka zákona? To je ten epochální triumf lidských práv?

Josef SKÁLA

79 komentářů :

  1. Komunističtí supi hodují na mrtvole.

    Soudruhu Skálo, ona událost je sice smutná, nicméně s náskokem největší počet sebevražd byl v letech 1967-1972 a to více než 2x více než dnes.
    Naopak dnes je počet sebevražd rekordně nízký.
    https://www.czso.cz/documents/10180/32846217/130055160808.pdf/94b83d76-ae26-423f-a20a-c5319b956f77?version=1.0
    Takže vy, komunisti, raději mlčte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ty jsi ale kokot. V té statistice není nikde uvedeno, jestli je to ČR, ČSR nebo ČSSR.
      Je tam jen procentní podíl na 100 tisíc obyvatel.
      Ty jsi to ani nečetl, trotle, protože podle tvojí logiky by největším neštěstím pro zemi byl konec 2 sv. války. Protože v roce 1945 byl procentní podíl sebevražd na 100 tis. hrubě nejvyšší, imbecile!

      Vymazat
    2. 22:00
      Samozřejmě, že jsou to ty vymaštěný debile čísla do roku 1989 za ČSR a od roku 1989 za ČR.
      Nebo snad tam v těch tabulkách, ty demente, v roce 1993 (rozdělení Československa) vidíš pokles celkového počtu sebevražd o cca třetinu (po odečtení Slovenska)?

      Jsi prostě idiot s IQ bodu mrazu. Typický rudý chuj. Ty už raději nic nepiš.

      Vymazat
    3. A počítá se do demokratických statistik když se někdo ufetuje, nebo zmrzne na ulici? Chtělo by to, aby bezdomovci před smrtí vyplnili dotazník zda zmrznou dobrovolně, nebo nedobrovolně.

      Vymazat
    4. 22:56
      Nemusí vyplňovat dotazníky. Stačí když v mrazu místo možnosti svobodně chlastat venku a svým čoklům dají přednost ubytovně.
      http://praha.idnes.cz/bezdomovci-zima-nocleharny-dfo-/praha-zpravy.aspx?c=A170106_105258_praha-zpravy_rsr
      Ale mohlo by se do statistik započítat jak do roku 1990 Češi umírali o 4 roky dřív než lidi v Německu a na západě. To by nám to ale poskočilo.

      Vymazat
    5. 23:03 - na internetu se uvádí, že máme 100 000 bezdomovců, to je v podstatě jedno krajské město plné spokojených lidí. Musím ale poznamenat, že místo aby chlastali, měli by radši chodit do divadla, nebo do knihovny.

      Vymazat
    6. Poslední hluboký průzkum uvádí 68.500. Můžeš si jich vzít pár domů když máš o ně takovou starost. Nebo můžeš aspoň pár z nich platit pronájem bytu.

      Krokodýlí slzy, falešnou lítost a pokrytectví lidí jako jsi ty mám nejraději.nějací bezdomovci jsou vám ve skutečnosti úplně u prdele a vyhýbáte se jim obloukem. Slouží vám je jako vhodná hůl, záminka kterou můžete mlátit nenáviděnou porevoluční dobu.

      Vymazat
    7. Copak komunističtí supi. Otázka zní, je nebo není to pravda? A nemá ten pan soudce či soudkyně v sobě cosi z prokurátora Urválka (pro nepamětníky proces s Miladou Horákovou)?

      Vymazat
    8. 23:20 Krokodýlí slzy, falešnou lítost a pokrytectví lidí jako jsi ty mám nejraději. Nějaký Krym ti je ve skutečnosti úplně u prdele. Slouží ti jako vhodná hůl, záminka kterou můžeš mlátit nenáviděné ruské slušné občany.

      Vymazat
    9. A jak se dělá průzkum kolik je bezdomovců? To členové člověka v plísni obcházejí mosty, horkovodné potrubí a nádraží? Možná že těch demokratických bezdomovců je méně. Může být, že některé započítají dvakrát, protože vypadají podobně. Ti bývalí lidé už nemají sílu sebevraždu spáchat. Je to zvláštní způsob myšlení, udělat z člověka zvíře a potom mu vyčítat, že se jako zvíře chová. Nestojíte mně za urážku a prase je užitečné.

      Vymazat
    10. Blbcovi 0:48! Bezdomovci se sečtou snadno. Mají adresu na městském úřadu. Jeho obyvatelům jsou odpuštěny poplatky za odvoz odpadů. Kdyby měli jinou adresu, narůstal by jim dluh za odvoz zmíněného odpadu a v naší rozvíjející se demokracii s plnou ochranou lidských práv by upadali níže a níže. Nebo snad v Praze používají bezdomovci internetový banking a pravidelně odesílají peníze?

      Vymazat
    11. 23:20 To je zase myšlenkový držkopád. Podle vás si má ten, kdo kritizuje "porevoluční dobu" vzít její oběti domů? Neměli by si je vzít spíše ti, kteří se o osud bezdomovců zasloužili? A nebo lidé jako vy, kteří si "porevoluční dobu" jenom pochvalují, ale už nechtějí nic vědět o jejím tragickém dopadu na desetitisíce bezdomovců a statisíce nezaměstnaných.

      Vymazat
    12. 23:20 - voni používaj jen vaše metody! Tyhle lži já potírám pravdou a jsem označován za fašistu! Lidi jako ty - tedy havloidní neomarxisté roní krokodýlí slzy nad kdejakým hajzlem někde v Rusku, Číně či na Kubě - ale už mnohem míň nebo vůbec pokud je to v Saúdský Arábii, Pakistánu či Thajsku, páč si nechtěj proti sobě poštvat svý "spojence"! Prostě někde se sluší štvát a a rozvracet a každý za to potrestaný je "mučedník svobody" a jinde se to nesluší a tak se jen vydá nějaká nótička,aby se neřeklo a dál se o to nikdo nezajímá! Stejný dvojí metr se praktkuje v dějinách: to se sečtou oběti obou stran, tedy zastřelení rusou armádou, Čekou na straně jedné a k tomu se přičte dvojnásobná cifra zastřelených armádami bílou, modrou a zelenou a jinými spolky či bandity a vše se podtrhne a vyjede - 5 milionů obětí "komunismu" za občanské války v Rusku! A to se dá dětičkám ve škole a řekne se jim účelová sračka: a vidíte dětičky, že volit komunisty je zlo! Ale neřekne se jim, že volit antikomunisty je totéž! Páč ještě více z těch 5 milionů obětí bylo za bito antikomunisty! He! Že v Hitlerově říši zařvalo 6 milionů Židů v lágrech se cpe mediama lidem horem dolem, ale že jen v Kongu zahubil belgický král 8 milionů obyvatel, o tom se zarytě mlčí! Že v Osvětimi zahynulo až 1,1 milionu lidí se dozvíme každý rok, ale že stejný počet Filipínců zařval v amerických lágrech po povstání proti okupaci ostrovů v roce 1906, to se dozvíme leda ve Wikipedii! Že Mao zahubil 30 milionů lidí se tak nějak sem tam zmiňuje, ale že britští kolonialisté během opiových válek způsobili smrt až 60 milionů Číňanů se píše jen v článcích o dějinách pití čaje! Že kvůli Němcům za války zemřelo půl milionu Řeků hladem je známé a jejich premiérem často používané při žádostech o zmírnění splátek, ale o tom že Churchill má na triku 5 milionů obětí hladomoru v Bengálsku, tak o tom se zarytě mlčí! Páč má na Hradě sochu, že? To by se moc nevyjímalo! A tak je to se vším! Hází se tu mrtvolama jak se to tý který straně hodí! Přitom v reálu na ty mrtvý každej sere! jen se tu a tam to číslo hodí do politickýho krámu ...

      Vymazat
    13. Pro Anonymní26. února 2017 2:11
      Já znám i manželskou dvojici inženýrů, co mají adresu na městském úřadě, jsou jednateli společností, akcionáři a "bezdomovci" jsou jen tou adresou trvalého pobytu, jinak dělají načerno pokud potřebují prachy anebo se nechávají vyživovat a ubytovávat potomky.
      Volič-Vilč

      Vymazat
    14. Hele,ty anonyme zasranej,ty jsi urcite nejakej havloidni zmrd a jeste navic se skryvas za anonymitu...tak,jak je to u vas vy havloidni spino zvykem!!!...narod se od vas vy kurvy uz musi konecne ocistit,jinak nebude nikdy klid!!!...vas cas se blizi!!!...

      Vymazat
  2. Co máte pořád s těmi komunisty? Jste se zasekl v minulém století, nebo Vám hrabe z jiných důvodů? Za komančů byl také každý, kdo si dovolil upozornit na nějakou špatnost hned agentem imperialistů. Chováte se jak prekabátěný bolšán, jen Vám ta rudá podšívka pořád nějak čouhá.

    OdpovědětVymazat
  3. A co s tím má ta vaše vylhaná statistika společného, odporný havločůráku ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, že kvůli vám, komoušům se tu sebevraždilo 2x více lidí než se sebevraždí dnes, rudý čůráku.
      Tak si vaše krokodýlí slzy vetkněte do prdele.

      Vymazat
    2. 21:38 co to meleš za sračky havlokryple, kdo ti nakukal ty havlodebility. Neměl bys tolik mlátit palicí do betonu před havlovou lavičkou kreténe.

      Vymazat
  4. Nedivte se.Ten člověk(?)21:10 je,bohužel,někde
    úplně jinde.Pro podporu tohoto režimu ztratil
    soudnost.V žádné civilizované zemi neexistuje,
    aby se civilní osoba mohla beztrestně vloupat
    násilím na cizí majetek.To je možné pouze tady.
    Exekutorský zákon je dítě ČSSD a ombudsmana
    Otakara Motejla.Protože měl titul JUDr,považoval
    se za odborníka a vytvořil paskvil,který blbové
    v parlamentu odhlasovali.Zmíněný člověk zřejmě
    patří mezi exekutorské podvodníky,anebo je to
    soudce,eventuelně by mohl být ještě sociolog.Ti
    jsou na hlavu a ještě k tomu parazitují na lidech.
    Prostě se živí hubou.Jeho reakce tomu odpovídá.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty demente jeden blbý, exekutor není žádný civil, ale úřední osoba. Nikam se nevloupali, šli normálně zabavit majetek dlužníka který jim neotevíral a on na ně několikrát vystřelil.
      Ty jsi zřejmě typický vychcaný vykurvenec který si rád pujčuje a pak nevrací, viď? Buď ale v klidu, nejsi zdaleka sám. Takových zmrdů znám.

      Vymazat
    2. 21:49-Vy jste exekutor nebo lichvář, že "tolik zmrdů" znáte?

      Vymazat
    3. „Ty jsi zřejmě typický vychcaný vykurvenec který si rád pujčuje a pak nevrací, viď? Buď ale v klidu, nejsi zdaleka sám. Takových zmrdů znám.“ si neodpustí napsat ten 21:49, pravděpodobně dospělý člověk, nejméně se základním vzděláním, materiálmně zabezpečný nejméně tak, že má techniku a přístup k internetu. Je k neuvěření, že ještě (nebo už?) je to ve 21. století, ve středu Evropy vůbec možné. Ke všemu není sám. Jak by se asi choval padesátých letech? Ano, takové typy prosazovaly „rudý teror“ oné doby. Co od nich můžeme čekat dnes?

      Vymazat
    4. 23:32

      Spoje psychologické rozbory si strč do prdele, ty filcko.
      Dluhy se mají vracet a po úředních osobách se nestřílí. Jestli s tímto máš problém tak se odstěhuj z civilizované společnosti někam do Afriky kam patříš.

      Vymazat
    5. Ty zmrde z 23:50
      exekutoři hlavně nemají co se vlamovat v noci lidem do bytu! Pan Janota přece pracoval, tak snad stačilo mi strhávat peníze z platu. Tak se to totiž obvykle dělá, pokud exekutor není hovado!

      Vymazat
    6. 0:48

      Šli tam dopoledne.
      Víš o podrobnostech toho případu naprostý hovno co a jak bylo. Tak raději drž hubu ty blbý demente.

      Vymazat
    7. 21:49 + 23:50 + 0:54 Šli tam dopoledne, NÁSILÍM vnikli do bytu, kde V LOŽNICI spal pan Janota. Střelil na ně přes dveře LOŽNICE. Jestli někdo ví "o podrobnostech tohoto případu naprostý hovno", tak jste to vy. Proto označení "blbý dement" sedí především na vás.

      Vymazat
    8. 21:49 - poslouchej bl bísku zjevně obřezanej, ponech vykurvenců pro svý souvěrce! Těmi jsou převážně právě oni - tedy těmi kteří zneužívaj něčí tísně a půjčujou! Od půjčování má být určený instituce schopný posoudit účelnost půjčky a bonitu dlužníka! A ne nějaký cypácký lichváří - ti patřej na šibenici! A tam skončí, až tenhle vykurvenej režim padne!

      Cituju z příštího Zákoníku - http://www.white-media.info/reconquista.html

      Půjčky a úroky : Úroky z půjček vyšší než 7,7% = lichva = trestný čin.
      Vyřazení běžných půjček ( pod 1 milion) fyzickým osobám ze zákonných úprav. Stát do toho nebude vstupovat. Pokud tedy dlužník nebude splácet, tak žádný stát, soudy a exekutoři to řešit nebudou. Celá půjčka bude soukromou záležitostí věřitele a dlužníka.

      Trestní právo
      Obnova trestu smrti včetně veřejných poprav na náměstích v případě nejtěžších zločinců. Lze navázat na řadu tradic.

      Vězeňský systém - zavedení tvrdých pracovních táborů

      Vymazat
    9. zásadní problém je v tom, že to střílení přežili a pak mohli vypovídat.

      Vymazat
    10. 9:44 - tak záleží co použili za zbraň! Jasně že když se věřitel střelí do spánku vzduchovkou, tak přežije a pak může smlouvu o půjčce vypovědět ... stejně ho to od provazu nespasí, pokud měl v původní smlouvě vyšší úrok než zákonem povolený. Tak co z toho?

      Vymazat
    11. Člověk nebo rodina se může bez svého zavinění dostat do dluhové pasti. Je možné tohoto dlužníka nechat žít, pracovat, vychovávat děti, případně pomalu splácet. Nebo je možné jej na náklady státu zavřít, udělat jej bezdomovcem- žničený živoz, žádná práce, zničené děti (asi je nepotřebujeme)žádné splácení.

      Vymazat
  5. Pane Skálo, máte pravdu !!

    OdpovědětVymazat
  6. Na to, že a proč se pan Skála na tomto příběhu přiživuje, můžeme mít různý názor.

    Aby ovšem vysoký funkcionář KSČM např. při setkání se spolustraníky namísto o KAPITALISMU mluvil o "POSTKOMUNISMU" považuji za vyloučené.
    -- Jde o přeřeknutí doslova EPOCHÁLNÍ. --

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
  7. Tomu 21:49 prosim nenadavejte,to je jeden znamej,ma velkou hlavu a ma ji uz po rodicich (vodnatelku)Jeho mama se zabehla a von za to nemuze.Skolu ukoncil v patej tride.A fotr se mu uchlastal.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to tragický případ, ale jaká noční razie? Jste dement? Proběhlo to za bílého dne...

    OdpovědětVymazat
  9. Bože, ten jazyk těch diskutérů, to je hrozné - možná už je třeba říci Bože, jak hluboko jsme klesli.

    OdpovědětVymazat
  10. Zmizel mi prispevek ve kterem vysvetluji predatory lending.
    Soudce je zodpovedny za smrt nekoho, kdo do kriminalu nepatril.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:25

      Jo ten příspěvek se tu mihnul. A právě když jsem se chtěl optat, je-li to v USA s exekutory jiné a jestli se tam podobné věci občas taky - zmizel.

      Podle mého názoru exekutoři v ČR docela připomínají soukromé provozovatele věznic v USA. Pletu se?

      - - - - -

      22:25
      To jsou divne zakony tam u vas. V pripade, ze exekutori byli pred vchodem do bytu, tak se strilet nesmi. V pripade, ze se dostali nasilim do bytu a byli v predsini bytu, tak se strilet musi !

      Ten pan svoji strelbou odvedl spatnou praci ! Kdyz se strili, tak to musi byt s ucelem.
      Jeho strelba byla neucelna.

      Kdyz je exekuce majetku, tak nesmi byt takova, ze to znici nekomu zivot. Ten pan mel povinnost splatit dluh umerne svym moznostem t.zn., treba jen 5 Ks tydne pristich 100 let.

      Ten pan byl donucen k sebevrazde a za jeho smrt je zodpovedny ten, kdo ho poslal do kriminalu na 12 let i kdyz tam nepatril.

      V Cesku existuje to, cemu my v Americe rikame
      PREDATORY LENDING. Soud mel byt na strane obeti takoveho lending a ne na strane zraloka.

      Soudce ted ma pruser jak Brno, protoze smrt toho pana byla zbytecna a nezduvoditelna.
      nick honolulu - panove toto nema s komunismem ci kapitalismem nic spolecneho.

      Vymazat
    2. Máš si to zálohovat! Proč si to nezálohuješ,kurva! Už ti to píšu podesátý! Hodíš to do bloku a pak to obnovuješ třeba stokrát, až rudýho cenzorskýho debila umoříš! Furt zapomínáš že je to tu komušskej web a tihle "bojovníci za pravdu" se ve skutečnosti nejvíc bojí právě tý pravdy - tedy skutečný! Oni za ní považují totiž jen tu svou, "rudou" ... žils tu snad ne?

      Vymazat
    3. Tak ty jsi ten dementní papagáj co už ho nikdo nečte?

      Vymazat
    4. 9:47 - tak kdo nechce vědět co bude se světem,tak ho nemusí číst,že? Pak sem ani nemusí chodit, v telce dávaj jistě ňákej zábavnej škvár, ne?

      Vymazat
  11. Ještě si dobře vzpomínám

    na dobu, kdy byly dluhy těžce vymahatelné a dokonce nevymahatelné po těch, kteří v tom prostě uměli chodit.

    Takže se s tímto stavem něco muselo udělat...
    A udělalo se to formou ode zdi ke zdi, aneb papežštější
    než papež, hezky po česku...

    "Výhodné" hotovostní půjčky na každém rohu, nepřetržitá masáž lidí, jejichž finanční gramotnost je na stavu nula
    a tak nastal pravý ráj pro exekutory.

    V dnešní době se totiž na NIC nešetří, lidi chtějí mít všechno rychle a hned. Takže si půjčují, leasingují,
    hypotékují...
    Přijde ale nemoc,nehoda,nebo ztráta zaměstnání, rozvod ap. a najednou jsou tady dluhy.

    Hrubé metody některých exekutorů je nutné odsoudit a publikovat, za většinu svých dluhů si ovšem mohou dlužníci sami.

    Souhlasu netřeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo se nema pravo dobyvat do bytu
      Kdyby zastrelil oba po tom vloupani tak i tak byl v pravu a tedy beztrestny
      Teda v hlupakove cechakove ovsem plati nevolnicke zakony

      Vymazat
  12. Hluboce lituji činu pana Janoty, ke kterému byl ale jednoznačně dohnán naší justicí, včetně její prodloužené ruky exekutorů. Kolik lidí už kvůli této novodobé inkvizici skončilo na ulici, v psychiatrických léčebnách, nebo se projevilo rozpadem rodin, do té doby víceméně fungujících. Kolik žen skončilo třeba skončilo v nucené prostituci? V tomto směru velmi souhlasím s vyjádřením pana Skály.

    OdpovědětVymazat
  13. Proc uverejnujete clanek, kdyz na nej nedovolite odezvu ?
    Proc sabotujete, aby Cesi vedeli o zakonech na ochranu bydliste - kdy je strelba povolena a kdy neni.

    Proc sabotujete, aby Cesi vedeli, jaka prava maji pred executory. Asi proto, ze jste bandite a vyhovuje vam system, ktery nici lidi pro vasi penezenku.
    To nema nic spolecneho s komunistmen nebo kapitalismem, to je predatorstvi.

    Soudce studnicka ze severni Moravy byl zardousen jezevciky. Tak uz vim, proc maji jezevcici spadeno na soudce.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten soudce si zaslouzi vezeni, zavrazdil Janotu

      Vymazat
  14. Dalsi prispevek byl smazan na toto thema. Kdyz vas cenzor je PICA z orangutana, tak ja nic nesmuzu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  15. A znovu mi zmizel prispevek. Tam u vas radi nejaky fanaticky Hitlercik.
    Panove ja vam nemohu vysvetlit hodne veci. Cenzura mi zalepila HUBU ! Koncim jdu pryc.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, zdá se mi, že "mizení" má na svědomí časový limit od posledního úhozu. Buď nepřemýšlet nebo psát na nečisto a "přenést hotové dílo".

      Vymazat
    2. Nikdo tě nemaže, prosimtě. Prostě jsi jen dement který neumí odeslat příspěvek.

      Vymazat
    3. 23:10-co Vás nutí bez příčiny urážet! Napište do rámečku text a chvíli počkejte, do 10 vteřin zmizí.

      Vymazat
  16. Exemplární trest byl nutný,aby se další jateční dobytek neodvážil stavět na odpor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle mě napadlo! Hezky napsáno.

      Vymazat
    2. Presne tak, nejdriv cechy zhavloznevolnicili a ted je havlisti poslou na jatka

      Vymazat
  17. Diskutující, kteří zde vulgárním způsobem diskutují a stále zesměšňují politický systém, který skončil před 27 léty tj. socialismus mají podvědomé výčitky ,že mnoho věcí tehdy nebylo zase tak špatných a špína která se děje nyní je odůvodněná jen tehdy, nadává-li se na něco co zemřelo skoro pře 30 léty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč to starý haraburdí furt vytahovat? Císařství bylo taky lepší než První republika a co? Tak jako kvůli tomu budem hlasovat o obnovení habsburský monarchie? Bohužel mi to připomíná tento Paukův text:
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu nebo z ruské Berjozky.

      Vymazat
  18. Pane Povolny, to mam po poslednim uderu pockat ?
    Vysvetlete postup, prosim ! Cas od casu je sabotovano spojeni na Evropu. Soros to zaftacil v UN. Staci nejake nepatricne slovo a masinka to smaze.
    Proto do Evropy zasadne nepisi anglicky. Je lepsi poslat dopis.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, nečekat čtením a hned odeslat. Jinak Vám zmizí v modrém rámečku "Publikovat" a poté se ztratí napsané. Je to k vzteku při delším článku. Nebo používat druhou variantu, psát mimo koncept a ten do rámečku přenést.

      Vymazat
  19. K tomuhle případu mě zaujalo stanovisko Judr. Kláry Samkové, bylo těžce kritické k současné justici.
    Ale spíš jsem čekal, že narazím na vážně míněné plky o osobní zodpovědnosti jedince a o tom, že zákony platí pro každého a podobně.

    No prostě s.... exekutorský můžou hýkat blahem, že vyhrály. Že zákony jsou na jejich straně. Pan Janota je měl natvrdo odprásknout, měl by u posledního soudu polehčující okolnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Floride by policie ani Janotu neobvinila, jen by odvezla tela a bylo by

      Vymazat
    2. Myslím si totéž v bledě modrém. Kdyby se trefil, byl z toho s dobrým právníkem možná venku.

      Vymazat
  20. V Americe vam exekutor nesmi sebrat minimum, potrebne pro zivot. Vy musite byt schopnen se znovu postavit na nohy. Exekutor vas nesmi udelat bezdomovcem.
    Ale muze vam znicit CREDIT, t.zn., ze
    nemate Credit kartu a banka vas vyhodi, kdyz potrebujete pujcku.

    Donutit nekoho k sebevrazde je VRAZDA ! Autority jsou zodpovedne za to, ze nenasli reseni. Toho pana je skoda.
    Tak se nejedna s lidmi, kteri se stali obeti predatoru.

    Nejhorsi na tom je, nasilne vniknuti do bytu. Executor na to nema pravo. Na to je soudni prikaz a policie musi asistovat. U nas by byli na 90 % zastreleni. U nas je kriminalita a kazdy je ozbrojen.
    Je lepsi pujcovat penize bance, nez si vypujcovat. A kdyz nekdo nadela finnacni hlouposti, tak neni duvod kvuli tomu zemrit, protoze ve financich se strida nahoru a dolu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž se svými rozumy do prdele, demente. V USA nejsou zřejmě žádní bezdomovci, že?
      Exekutor v ČR musí mít VŽDY pověřovací listinu od soudu!!!

      Vymazat
    2. Jdi si do prdele sám, třeba do tý jandovy, havlokomunisto kretenskej, honolulu ti nenadával tak drze neopruzuj.

      Vymazat
    3. A na credit ranking se vysrat, s tim at jdou do prdele, banksteri

      Vymazat
    4. Donutit někoho aby ze zoufalství spáchal sebevraždu je mnohem odpornější než vražda. T

      Vymazat
  21. Pověřovací listina, ale neumožňuje násilné vniknutí do bytu. Na to je třeba i u nás zvláštní povolení, tedy alespoň doufám.

    OdpovědětVymazat
  22. 23:54 Samozrejme , ze jsou ty nedomrdku, ale pouze ti co jsou na drogach ci chlastu...Ti ostatni dostanou pomoc.

    Az ji dostanu ja, tak ti napisi jak to chodi , zatim to nevim, protoze jsem pracoval cely zivot.
    President Trump prave v tyto dny vsechny, kteri neprinesli kontribution deportuje.
    To znamena ty filcko paraziticka, ze bys dnes sedel v letadle do Somalska.
    nick HONOLULU - priklad zodpovednosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:17 Divím se, že tě ten havlozmrd ještě nenazval komunistickým bolševickým putinovcem, ale co kašli na toho idiota, však pro něj tvý zprávy nejsou, my ostatní dík za info.

      Vymazat
  23. Financni NEGRAMOTNOST se nesmi zneuzivat v neprospech negramotneho. Nebot i negramotny IDIOT, jako je napr. prispevkar 23:54 ma urcitou hodnotu. Sere pravidelne, a to je benefit pro sawage waste water treatment plant.
    (cesky = fabrika na vykaly.)
    Ten pan v Napajedlich nebyl chytry, ale zemrit si nezaslouzil.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem zvědavý, komu se připíše zodpovědnost za smrt tohoto dlužícího nešťastníka? Samozřejmě jsou to demokraté všech druhů, tj. sociální občanští, křesťanští, a nevím, jací další. Ve Frenštátě si vzal dlužník ještě několik dalších životů, ale aby zastupitele města napadlo po něm jako oběti kapitalismu pojmenovat náměstí nebo ulici, toho se nedočkáme před příštím převratem.

    OdpovědětVymazat
  25. Panove, pokusim se vam vysvetlit duvod, proc za smrt toho pana jsou zodpovedni i ti, kteri mu penize pujcili. T.zn. nejaka BANKA.

    Na zaklade vasich finannacnich transakci BANKY vas ohodnocuji kazde 4 mesice.

    Banky maji stupnici, (MERIDKO), podle vaseho finanncniho chovani. To meridko ma stupnici, ktere se rika CREDIT SCORE !
    Tato stupnice je od 400 bodu, do 850 ve vetsine statu v Americe.
    (Evropskou stupnici neznam.)
    Americka je zde !

    400 - 549 = POOR
    550 - 649 = FAIR
    650 - 700 = GOOD
    701 - 850 = Great

    To je podobne jako vysvedceni ve skolach. Kdyz ma nekdo ohodnoceni POOR a Banka mu pujci penize, tak pan banker ma stratu zarucenou a nese zodpovednost za chybnou pujcku i on.

    Kdyz mate score nad 800, tak, bez nejakych reci vam Banka da pujcku na dum , condo, auto, ci co chcete.

    Kdyz rozbijete auto a potrebujete nove, tak staci zavolat do vasi Banky a shek na auto je na ceste.
    Banka vas zna.

    Jeste drive nez shek prijde, tak dealer z garaze mluvi s bankerem a vy jedete v novem aute za hodinu po mechanicke kontrole...Jak je to v Cesku s bankama nevim.

    Vim vsak, ze chief vasi Ceske narodni banky studoval v Pennsylvanii a chodil se napajet na Station Square v Pittsburqhu. Takze on to urcite vi a naplanuje to na vas.
    Americke banky ? Mam jsou moc fain !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  26. Proc jsou americke banky vyborne ? Protoze maji vysoke FDIC,
    coz neni nic jineho, nez pojisteni vaseho vkladu.
    (FDIC = Federal Deposit Insurance Corporation.)

    Pro jedince je to $ 100 000 ! Pro manzelsky par je to vsak $ 250 000 a u vas to bylo $ 25 000 pouze - pri moji posledni navsteve v Praze.

    To znamena, ze kdyz pan banker rozpucuje penize lidem, kteri maji Credit Score POOR a banka zkrachuje, tak vlada vam da vase penize. (Krize 2007-08.)

    Kazda banka ma samostatnou smlouvu s vladou. Kdyz chcete mit pojisten millon, tak to rozdelite do 10 bank.

    Kdyz mate dva, tak to rozdelite v nekolika statech a v ten moment mate za zadeli IRS, ktery rekne ! "KDE JSI TO VZAL" ?
    (IRS = Internal Ravenue Service.) Po cesku danovy urad.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ten IRS chybí tady a tato země ho potřebuje jako sůl.

      Vymazat
  27. Panove, t.j. srandy kopec. My se bavime o bankach a prave prisla zprava, ze kdo bude prichycen v protestnich akcich proti presidentu Trumpovi. (Zapalovani aut a rabovani obchodu), tak vsem bude zabaven asset.
    Po cesky to zn. ze vam zabavi bankovni konta.
    Jdu hledat, odkud to prislo !
    Ahoj. Tomorrow.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  28. Je to jednoduché. Někdo spáchal sebevraždu protože ho k ní politický systém, kterého součásti je systém ekonomický k tomu dohnal. Bylo to vždy, ale současný režim vymyslel na to způsob jak to legalizovat a to tím, že před každou takovou sviňárnu, která se stane, současný režim dá slůvko demokratické a to znamená, že sebevražda byly provedená demokraticky a tedy v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  29. Z blogu dnes již nežijícího pana Janoty není zřejmé, zda do jeho bytu exekutorské komando vpadlo v noci. Píše, že spal po noční. V tom se tedy pan Skála mýlí. Ale i tak se ze strany exekutorů jednalo o zřejmé porušení zákona. Po přečtení příběhu pana Janoty mohu říci jediné. Z takového postupu justice, z takového výkladu litery a hlavně ducha zákona, z takového uplatnění práva, lidi mrazí. Zkušenosti z výstupů českých zákonodárců, potažmo české justice, jsou takové, že nikdo z nás obyčejných lidí si nemůže být jist spravedlností byť by byl v právu.

    OdpovědětVymazat