Reklama

.

.

úterý 21. února 2017

K Donecku sa postupne pripojí celá Ukrajina

Dmitrij Stašin
Sergei Chuzavkov
21. 2. 2017 zdroj, překlad Hlavné správy

Známy ruský dobrovoľník a vojenský analytik Dmitrij Stešin v interview na politexpert uviedol, že Donbas predstavuje základ, ku ktorému sa postupne pripojí celá Ukrajina.



Podľa Stešina sa začína situácia na Ukrajine veľmi rýchlo meniť. Zákon o akceptovaní dokumentov Luhanska a Donecka, ktoré podpísal ruský prezident Vladimír Putin má pre Kyjev veľmi nepríjemné dopady.

Pre Ukrajincov bude problémom najmä to, že Rusko začína aj proces zavedenia vízového režimu pre Ukrajinu. Pre politikov v Kyjeve to prinesie množstvo problémov, zvýši sa minimálne nervozita ukrajinského obyvateľstva, ktoré má čoraz viac ekonomických problémov a nedokáže nasýtiť vlastné rodiny. Európa sa nechystá zaviesť s Ukrajincami bezvízový režim, teraz zavedú vízovú povinnosť Rusi.

Obyvatelia Ukrajiny, ktorí dosiaľ chodili do Ruska za prácou a neboli rozhodnutí v Rusku zostať , alebo zmenia svoje rozhodnutie a požiadajú o ruské občianstvo, alebo sa vrátia domov, kde ich však čaká rozvrátená ekonomika, krajina na pokraji krachu. Negatíva na Ukrajine zasiahnu s veľkou pravdepodobnosťou silne aj Kyjev, kde sa bude stupňovať odpor voči momentálnym politickým predstaviteľom v čele s Porošenkom.

Kyjevu sa zužuje manévrovací priestor a jeho tvrdenia o tom, že za problémy Ukrajiny je zodpovedné Rusko, ktoré sa správa ako agresor sú už obohrané a nikoho nezaujímajú. Ukrajina ostáva bez podpory USA a Európy a teraz sa podarí ukrajinským politikom totálne zničiť aj vzťahy s Ruskom. Ukrajina sa tak zmení na osamotenú čiernu dieru, z ktorej sa bude snažiť väčšina populácie uniknúť, rovnako ako je to v prípade Kosova.

- - -

60 komentářů :

  1. Jalta jasne rika ze evropa az po Labe je Ruska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty máš dost. Už to fakt neber.

      Vymazat
    2. anonym 12:11
      čo keby si si trocha zopakoval dejepis, napr. o tom, že kto vyhral II. svetovú vojnu
      a o čom bola Jaltská konferencia. A dnes už máš sústu informácií aj na internete.

      Vymazat
    3. Jalta je dávno pasé, na tu měl nárok SSSR, který však prohrál Studenou válku a rozpadl se.

      Vymazat
    4. Rusko je oficielní nástupce a hlásí se oprávněně o svá práva , silné je už na to dost !!

      Vymazat
    5. Vy parchanti, co znáte jenosms, nic z dějin tak můžete pindat takovýto krávoviny. To je jasný, že Jalta furt platí a budeš se jednou hovádko divit.

      Vymazat
    6. Rusko má cca 140 mil. obyvatel, což je podstatně méně než měl SSSR (290 mil). Obávám se, že populace 140 milionů (navíc dle HDP na hlavu podle parity kupní síly je Rusko na cca padesátém místě na světě) opravdu na nějaké budování nové říše a vnucování vůle ostatním stačit nebude.

      Vymazat
    7. A jak to bylo, s tou "paritou kupni sily", obyvatel SSSR, v dobe podepsani Jaltske dohody? Myslim ze pletes "kose s banama". :-)

      Jak Jalta, tak Teheran i Postupim jsou stale platne, jen jedna z viteznych mocnosti, nemela ekonomickou silu je vymahat. Dnes ji zase nabyla. ...a jina, z viteznych mocnosti, ma zase $18bilionu (trillions) dluhu.

      ...jo jo ...porad se neco deje ;-)

      Vymazat
    8. USA se povedlo přes Ukrajinu rozbít ekonomickou spolupráci mezi Ruskem a Německem, která byla na tak dobré úrovní, že z toho profitovalo jak Německo tak Rusko a celá Evropa. To USA nemohlo dopustit, aby se Evropě tak dařilo. Evropa kvetla a za chvíli by nepotřebovala ani USA protože obchody s Ruskem rozvíjely pozitivně celou Evropu. Dnes mají Evropu Američani tam kde ji potřebovali. Přes Ukrajinu rozjeli nenávist mezi národy Evropy, jejich zbrojní průmysl bude kvést ze zbrojení v Evropě, která bude muset kupovat zbraně z USA. USA jsou ekonomicky na dně a tímto krokem a rozeštvání Evropských států proti sobě oddálili Američani konec USA.

      Vymazat
    9. 19:49 - tu "vůli" jim nebude vnucovat ani 260 ani 14 milionů obyvatel - to je irelevantní argument (ovšem parita nějaký "kupní síly" - no to sem tahat může jen kretén!), nýbrž desetitisíce jaderných hlavic na nejdokonalejších a praktcky nezničitelných nosičích ...

      Vymazat
    10. Jinak - HDP skupiny armád Nord vysoce převyšovala v HDP na hlavu obležené Leningraďany. Stejně jim to bylo hovno platný ... dějiny píší jen národy brutální vůle! Ty ostatní - zdegenerované s nulovou schopností sebeobětování jsou z dějin odejity! A to čeká ty s tou "paritou kupní síly" ...

      Vymazat
  2. Ukrajina není na pokraji krachu, ale v krachu samotném. Již asi před půl rokem měla Rusku splatit několik miliard dolarů. Místo platby se ale nyní soudí v Londýně. Soud je při tom ve velmi svízelné situaci. Pokud přizná oprávněnost ruských požadavků, bude Ukrajina oficiálně ve státním bankrotu. Pokud jí zamítne, postaví ne velmi tenký led nejen pohledávky MMF a dalších věřitelů, ale zpochybní vydávání státních dluhopisů na celém světě. Žádný věřitel by si od této chvíle nemohl být jistý tím, že půjčené peníze kdy ještě uvidí. O zisku z úroků ani nemluvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svete je mnohonasobne vic dluhu nez majetku
      Dluhy nejsou nesplatitelne

      Vymazat
    2. Výtečný začátek konce defektních globálního finančního systému. Tedy, nyní již bez sarkasmu, hlupák nikdy nepochopí, že jím použité nástroje k dosažení jeho cílů se vždy obrátí proti němu, neboť nechápe komplexní povahu souvislostí. Ukrajina je ukázkou země, kterou si při přetahované o ni postupně rozebraly okolní země a regionální a globální mocnosti (s výjimkou SSSR, který tam alespoň vybudoval infrastrukturu zničenou za války), takže již mnoho nezůstalo. Ti lidé, kteří zůstali, jsou však nadějí, že s perspektivou rozšíření jurisdikce a státu z DLR/LLR na celou Ukrajinu to vůbec není utopie. Plodiny černozemě jsou stále schopné nasytit všechny Ukrajince a ještě vyvézt zbytek. Ta země je vydrancována materiálně a částečně duchovně, ale obnova na udržitelném ekologickém základě je právě proto vysoce realistická.

      Vymazat
    3. 10.47 Tzv "nesplatitelný dluh" ani splacen být nemá! Je totiž důvodem pro nepřetržitý věčný krvavý penězotok do dlužníka k věříteli. Nota bene, krásně je to vysvětleno již v Protokolech Sionských mudrců z roku 1904.

      Vymazat
    4. 12.18 má být ...OD DLUŽNÍKA K VĚŘITELI...

      Vymazat
  3. Ja bych to videl takhle - kazdej slusnej clovek na Ukrajine, kdyz si musi a ma moznost vybrat jestli pujde vrazdit deti v Donecku nebo jestli radsi odejde do Ruska tak si vybere to Rusko. Bohuzel my (tzv. Zapad) a naciste by jsme si vybrali to vrazdeni deti. Je to na bliti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havlismus je zrudnost
      A leckde vladne nespravna vlada

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co vím, tak Americká diplomatka Obamovy administrativy otevřeně měla prohlásit, že USA investovalo do Ukrajiny 10 miliard dolarů na demokratizaci země. Další diplomat volal Americké velvyslankyni v Lotyšku a sdělil jí, že kulky v obětech odstřelovačů na Majdanů jsou totožně jak u civilního obyvatelstva tak u pořádkových sil. Americká velvyslankyně to nepopřela. Britský zpravodaj z Doněcka psal, že v Ukrajinské armádě působí poradci z USA mluvící jenom anglicky. Naše TV hlásila vítězství Ukrajinské armády nad rebely, opolčenci, teroristy z Donbasu a Luhanska s tím že Ukrajinská armáda postupuje neustále v před až vyšlo najevo, že Ukrajisnká armáda je v obklíčení a začalo se rychle řvát o proradnosti představitelů Doněcké a Luhanské republiky co si to dovolili, že se nenchali pozabíjet. Jestli soudruh píše o 10 miliardách a bylo to 20 miliard je to jedno, protože je to jenom otázka jak dlouho jedou rotačky tisknoucí dolary, které sice nejsou podložené ani zlatem ani jinými hodnotami, ale jsou podložené atomovými raketami. Když nemají v USA peníze, tak si je natisknou, což dělá už i Evropa a geniové kapitalistické ekonomie na to vymysleli název kvantitativní zhodnocení a jinými slovy je to prach sprosté znehodnocování měny.

      Vymazat
    2. Re (11:28):
      Souhlas!, jen drobnost: "tisk", vlastně jen emise těch elektronických fiat money na obrazovkách počitačů, nazývají ti bankovní neřádi kvantitativním uvolňováním (quantitative easing).
      Jakkoliv možná i mají pocit, že nám nakecají, že ty měny zhodnocují.
      Zhodnocují jen obsah svých bankovních účtů, i účtů nadnár. korporací, světových zbrojařů apod. darebáků ...

      Vymazat
    3. Pro 10:53 -popsal jste to velice pěkně, chtělo by se říci až polopatisticky, přesto jsem přesvědčen, že tomu spousta lidí neuvěří a nepochopí. Je nepřesvědčí ani fotografie těch v Oděse upálených, ani videa z pohřbívání nevinných civilistů, včetně dětí na Donbasu, kteří se provinili jen tím, že chtěli mluvit svým rodným jazykem. Q

      Vymazat
  5. Převrat, nebo li puč, provedený západními demokraciemi na Ukrajině, stál USA 10 miliard dolarů. Proč to demokraticky západ udělal. Demokraticky západ měl připravenou pro Ukrajinu smlouvu, kterou když si legitimní prezident Ukrajiny přečetl, zjistil, že Ukrajina se stane vazalem a kolonii západu a proto tuto smlouvu odmítl podepsat a snažil se vyjednávat lepší podmínky. To se demokratickému západu vůbec nelíbilo a proto demokratický západ spustil Majdan na který poslal vyškolené provokatéry. Moc to nepomohlo a bylo nutné eskalovat situaci a proto bylo použito odstřelovačů, kteří na příkaz demokratického západu stříleli a zabíjeli lidi. Situace se vyhrotila a ze všeho byl obviněn legitimní prezident Ukrajiny. Mezitím do Kyjeva na Majdan jezdili vysocí představitelé Evropské Únie a USA a štvali lidi proti legitimně zvolenému prezidentovi. Pak demokraticky západ přistoupil k podlému činu, kdy s prezidentem uzavřel dohodu o zastavení nepokojů na Majdanu a v zápětí tuto dohodu porušil a Ukrajinský prezident musel z Ukrajiny utéct, protože hrozila jeho fyzická likvidace. Demokratický západ ale dál vyhrotil situaci tím, že zakázal používat ruštinu, jako oficiální jazyk, což západ uplatnil a dál schvaluje v Lotyšsku, Litvě, Estonsku a použil to i na Ukrajině. Začal pogrom na Rusky mluvící obyvatelstvo, který vyvrcholil upálením rusky mluvících Ukrajinců v Oděse. Mezitím se už připravoval stejný scénář, jako proběhl v Oděse i na Krymu. Na Krymu byl plánován pogrom na rusky mluvící Ukrajince a taky území Krymu bylo připravováno pro vybudování velké vojenské raketové základny USA jakou USA vybudovalo v Kosovu po násilném odtržení části území Srbska, které zařídili vojska NATO bombardováním Bělehradu. Demokratický západ demokraticky tlačil na pilu a připravoval masívní pogromy na Krymu. Jenže obyvatelstvo Krymu v referendu odsouhlasilo vznik Republiky Krym a připojení se k Ruské federaci. Na západě to vyvolalo obrovskou vlnu nevole, protože se počítalo, že Rusko nechá upalovat rusky mluvící občany Ukrajiny. Na demokratickém západě si nevšimli, že v Kremlu již není Jelcin, ale úplně někdo jiný. USA hned vyslalo na Ukrajinu své soukromé komanda známé z působení v Iráku jako Black Wotters a s pomoci těchto soukromých poradců se schylovalo na Donbasu a Luhansku k tomu co bylo plánováno na Krymu. Obyvatelstvo těchto republik nemělo jinou možnost, než se začít bránit, nebo se nechat demokraticky vyvraždit s potleskem demokratického západu. Nyní slouží Ukrajiny demokratickému západu k odůvodnění neustálého navyšování zbrojení protože přeci Rusko se nebezpečně přibližuje k hranicím NATO a na svém území Rusko provádí pohyby vojsk a proto je nutné na Rusko zaútočit a proto do Černého moře připlují demokratické válečné lodě, do Lotyšska budou umístěny tisíce demokratických vojáků s demokratickými těžkými zbraněmi, protože od konce studené války se Rusko přiblížilo k hranicím NATO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebylo to 20 miliard, soudruhu?

      Vymazat
    2. Až na pár chybiček (např. Blackwater je již dávno Academi) celkem trefný popis vývoje situace. Demokracie je režim, který legimitizuje dvoudenní projev vůle lidu a následná několikaletá neomezená vláda elity. Totožnost demokracie=lidovláda je pouhou marketingovou fikcí elit k zajištění jejich moci. Demokracie má nutnou podmínku ve všeobecném referendu a v odvolatelnosti zastupitelů tímto způsobem. Doplňující podmínkou je prostá úhrada nákladů zastupitelů na výkon svého mandátu plus průměrná mzda, ani o korunu více. Politika není živnost, ale služba lidu. Je zcela lhostejné, zda si to uvědomí a uplatní dříve soudruzi nebo dámy a pánové...

      Vymazat
    3. Co vím, tak Americká diplomatka Obamovy administrativy otevřeně měla prohlásit, že USA investovalo do Ukrajiny 10 miliard dolarů na demokratizaci země. Další diplomat volal Americké velvyslankyni v Lotyšku a sdělil jí, že kulky v obětech odstřelovačů na Majdanů jsou totožně jak u civilního obyvatelstva tak u pořádkových sil. Americká velvyslankyně to nepopřela. Britský zpravodaj z Doněcka psal, že v Ukrajinské armádě působí poradci z USA mluvící jenom anglicky. Naše TV hlásila vítězství Ukrajinské armády nad rebely, opolčenci, teroristy z Donbasu a Luhanska s tím že Ukrajinská armáda postupuje neustále v před až vyšlo najevo, že Ukrajisnká armáda je v obklíčení a začalo se rychle řvát o proradnosti představitelů Doněcké a Luhanské republiky co si to dovolili, že se nenchali pozabíjet. Jestli soudruh píše o 10 miliardách a bylo to 20 miliard je to jedno, protože je to jenom otázka jak dlouho jedou rotačky tisknoucí dolary, které sice nejsou podložené ani zlatem ani jinými hodnotami, ale jsou podložené atomovými raketami. Když nemají v USA peníze, tak si je natisknou, což dělá už i Evropa a geniové kapitalistické ekonomie na to vymysleli název kvantitativní zhodnocení a jinými slovy je to prach sprosté znehodnocování měny.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. zřejmě to víte lépe, Genosse.

      Vymazat
    6. Naprosto přesný popis situace, díky za něj...

      Vymazat
    7. To by šlo umístit i na Wikipedii. Nic podstatného neschází.
      Je ten demokraturní Západ z toho vychází jaksi nehavlovsky, že? ...
      Pravda zde totiž v podání (10.53) zvítězila nad havlo-štětinoidní lží a nenávistí.
      Já vím, místním koniášům aj. chovanco-jando-romancovovým se tuze nebude líbit ...

      Vymazat
    8. 10:53 Ohledně Krymu se mýlíte. Autonomní Republika Krym nevznikla až po referendu, ta existovala už od vyhlášení samostatné Ukrajiny a je zakotvena v její ústavě. Podle této ústavy měla Autonomní Republika Krym všechny znaky státnosti, to jest vlastní ústavu, parlament a vládu. Měla dokonce i právo pořádat referenda. V referendu se jen rozhodlo o odtržení této republiky a její připojení k Ruské Federaci. Takže neexistuje žádné "začlenění do Ruska", jak je to lživě prezentováno. Krym je jen členem federace republik, kterých existuje v rámci RF 22:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Republiky_Rusk%C3%A9_federace

      Vymazat
  6. To by to v Doněcku chytli ! Jít do spolku s těmi kyjevskými fašistickými Prasečenkovými banderovci. Co si v Kyjevě vymajdanili ať si sami sežerou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patrně netušíte, že přeživší vícedržící na Ukrajině jsou již ve při, dokonce i krvavé. Lidé se sbírají z prachu, kam je zadupaly boty banderovské líhně poté, co jim oligarchové a zaprodanci sebrali nevelké majetky i zdroje příjmů. Zacharčenko odvedl svými distančními rozhovory s občany Kyjevem a ovládaných měst výtečný kus práce, informace si lidé na Ukrajině zjišují navzdory tvrdým zákazům a dezinformacím z Kyjeva. I v Kyjevě se začíná zvedat odpor proti tamní vládnoucí bandě i proti neonacistickým banderovským tlupám. Rusíni v Zakarpatí již přestávají jakikoli respektovat Kyjev a lvovské nácky a hodlají vyhlásit autonomii. V Polsku masově opoští armádu důstojnická elita na protest proti podlézání špiček armády a vlády USA. Lidem již dochází, že tento způsob demokracie je poněkud nešťastným...

      Vymazat
  7. 10:53
    komentář jsem pŕeložila a protože je stručný
    a vystihuje v kostce počátky ukrajinské katastrofy,budu ho mít připravený pro internationàlní pablby,
    kteří neustàle melou ten samý blábol o ukraj.
    osvobození se z ruského jha....
    s těmihle degeneráty nezmůžete sice pŕevážně nic ,ale je naděje umírà naposled..
    možná jim v těch kebulích přece jen něco zůstane...a svitne,že to totiž může být i jinak.
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 11:18: Prace marna Vlastovko - ti degenerati samozrejme naprosto presne vedi co a jak je. Jenom jejich ukol je to vsechno obratit naruby. Treba taky takovej Porosenko MOC DOBRE VI ze vrazdi obcany Ukrajiny a ne nejake cizi armady. Prozradil se sam kdyz mel ten proslov pred radicimi nacisty a hlasal tam ze (cituji): "Nase deti budou ve skolach a JEJICH deti budou hnit ve sklepech!" - link nemam, ale staci googlit. Prozradil tim ze VI ze vrazdi normalni lidi a ne nejake agresory - kteri by si samozrejme s sebou zadne deti nebrali. Mohl mit (a mel) na mysli normalni Ukrajinske deti a lidi, kteri odmitali nacistickou/uSSackou/nasi saradu.

      Vymazat
    2. Dík, za uznání.
      10:53

      Vymazat
    3. Pánové, nepřehánějme, Američané přiznali sice jen 5 miliard, ale ona i tak je to pěkná fůra peněz a bezpochyby je tam budou strkat dál.

      Každá revoluce potřebuje peníze, protože si musí vytvořit organizaci (tzv. neziskovky), zaplatit lidem v rozhodujících funkcích (např. prosadit ve školách změnu výuky dějepisu a kultu sv. Stěpana Bandery a nadřazené ukrajinské rasy), výcvik polovojenských organizací, mnoho lidí na tom musí pracovat profesionálně, nikoliv jen ve volném čase.

      Tyto peníze poskytnou místní boháči (soukromé armády) a zahraniční mocnosti (ale premiérem musí být náš Jac od Goldman-Sachse, eventuelně jiný NÁŠ).

      Zblblé obyvatelstvo jde pak nasazovat krky za spravedlnost, za národ, za lepší život a za peníze na ruku.

      Servali se oligarchové, pochopitelně cizíma rukama. Opírali se o Západ, protože je silnější. Teď jsou znejistěni, ale nenechají se od koryt odtlačit snadno.

      V nejvyšších patrech politiky má svoje lidi aškenázská sekta Chabad-Lubavich. Oni nejsou s ostatními židy zajedno. Základnu mají v New Yorku a jejich Mesiáš má sestoupit v Dněpropertrovsku, kde mají velké kulturní centrum (postavil Kolomojský) včetně synagogy rabina Šnersona s trůnem pro mesiáše. Pro ně je Ukrajina zaslíbenější zemí, než Palestina. Můžete nad židobanderovci kroutit hlavou, ale mysl lidská je tak pružná, že dokáže skloubit neslučitelné.

      Nebude to tak jednoduché, jak se teď zdá. Ti lidé jsou přesně tak bohatí, jako je Ukrajina chudá, protože ji rozkradli. Umějí vydělávat na živých i na mrtvých, na vlastních i na cizích.
      Chmátli si do láhve pro ořech a nemohou ho pustit. Ale nemyslete si, že se chytili. Tou lahví se vám ještě pokusí rozbít hlavu. A možná, se jim to i podaří (pochopitelně, cizíma rukama).
      PB

      Vymazat
  8. Myslím, Ľvov skončí v Poľsku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji sledovat pořad: Deníky I. světové války na ČT 2. Je to jako vystřižené z dnešní doby. Jinými slovy, historie se opakuje a jestli se pohybuje po spirále tak nás čeká válka, kterou chtějí výrobci zbraní a na kterou my doplatíme životem.

      Vymazat
    2. pro 11:56
      ale právě proto, aby se historie neopakovala a nezačala nějaká další světová válka, tak po té druhé válce se chytří šéfové dohodli a vytvořili systém smluv, různých pojistek a dohod, aby se válka už nikdy (alespon tady v Evropě) nekonala.
      Jediný v naší blízkosti, kdo to vědomě porušuje, je Rusko na Ukrajině. Proto reakce ze světa byla taková negativní, uvalili na Rusko sankce a izolovali ho.
      Takže poučit se z první a nebo druhé války musíme určitě, ale ještě více by se mělo zamyslet Rusko, zda náhodou nepraktikuje politiku z minulého století.

      Vymazat
    3. Pro 12.17 Rusko nic neporušuje, Rusko jenom REAGUJE NA NEPŘÁTELSKÉ AKTY A ČINY EU, USA, A NATO. Ze strany Ruska se jedná o prostou sebeobranu. Jak by reagovaly USA, kdyby se znovu odtrhly státy KONFEDERACE a z bezpečnostních důvodů na svém území rozmístily ruská vojska? Nejspíše ne tak citlivě a moudře umírněně, jako dnešní rusko, když jim NATO leze do jejich bývalých území....

      Vymazat
    4. 12.17. Ty jsi spadl z nočníku___-_

      Vymazat
    5. Pro nechápajícího papouška naše mainstreamu 12:17 - bobku, ten tvůj "celý svět" je jasně bez Indie a Číny a mnoha dalších zemí. Měli jste vůbec ve škole zeměpis? A bobku, už několik měsíců je jasné, že "trestné sankce" Rusko ekonomicky posilují. To ten tvůj "celý svět" asi udělal někde chybu, ne?! Taurus

      Vymazat
    6. 13:07
      ale ani ta Tvá slavná Čína a Indie nesouhlasí s připojením Krymu k Rusku a považuje to za narušení mezinárodních smluv. Stačí si najít report ze zasedání OSN k této věci.
      Pokud Rusko sankce posilují, proč tedy dělá všechno pro to, aby byly zrušené ?
      A nechápu přesně jak může někoho posilovat naprostý nedostatek investic a financování projektů, které právě sankce zarazily.

      Vymazat
    7. 18:41 - vůli krymského lidu je třeba respektovat! O tom nemá spolek nějakých hajzlů obřezaných nosících chlupy z podpaží na hlavě co rozhodovat! Známe ty jejich "smlouvy"! Skvěla je popsal již Boutmy v roce 1906 ve své Obžalovací řeči a to takto:

      "Za Anglii bojují a finančně se ruinují druzí národové, ona však žne plody jí uměle rozsetého sváru: získává vhodné přístavy a soustřeďuje ve svých rukách dlužní povinnosti druhých národů. Výsledkem všeho jest to, že národy veškerého světaplatí Anglii jako procenta ze státních dlužních úpisů, z obligací a akcií různých podniků každoroční dobrovolonou kontribuci pěti miliard franků. Disponování tak ohromnými peněžními prostředky poskytuje anglické vládě — jež zcela správně je nazývána vládou bankéřů — ohromný vliv na vnější i vnitřní záležitosti druhých států, pokud nejen vnější vojny a vnitřní převraty, ale i mírný směr sociální myšlenky pomocí tisku potřebuje peněz a zabezpečuje převážný vliv tomu, kdo dovede dáti peníze za určitých podmínek a k vůli dosažení cíle, jenž se hodí rozpočtu věřitelovu. Tímto vlivem peněz objasňuje se drzé chování anglické diplomacie a bezohledný tón anglického tisku, jenž dobře ví, že síla není v právu, ale v argumentech. Tím se objasňuje pokorné podrobení diplomacie a tisku druhých zemí v pravdě nejnepodobnějším požadavkům a výkladům anglických autorit. Veškerá vnější politika Anglie představuje řadu do nebe volajících porušení mezinárodního práva, což nevadí Anglii, aby ve většině případů byla autoritativní vykladačkou téhož mezinárodního práva. Anglie vede výlučně věrolomné vojny proti slabým a bezochranným; při tom je vede s neslýchanou krutostí a s porušením všech konvencí. Proto přece však hlas Anglie bývá ve většině případů autoritativním rozhodčím v otázkách humanity. Anglie vnáší vojnu a zmatky do všech zemí, s nimiž má styk; ale angličtí rádcové bývají vysoce ceněni na cizích dvorech a monarchové jich vlivem svržení odcházejí, aby zakončili svůj
      neslavný zbytek života v téže Anglii, které oni sloužili a která je zahubila.
      Dějiny nám ukazují, že kazily stát, jenž vstoupil v Svaz s Anglií, nevyhnutelně tím nastoupil dráhu k své záhubě; ale vzdor zdravému instinktu národů, jejich diplomati a vůdci periodického tisku nepřestávají snažiti se po záhubném spojenectví s těmito moderními Kartaginci."
      (Za Anglii dosaď USA!)

      Vymazat
  9. pro 12:17 tak to jsi už zblbnul úplně. Chovanec má z tebe radost, je to stejný vůl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou u Romancové prémie? Já myslím, že za tak slabý výkon tohoto chovance být nemohou.

      Vymazat
    2. Nezesměšňujte kandidáta do poslední chvíle kolaborující pražské kavárny a evropsky gay-porno-hodnotného vojenského zpravodajství na připnutí německé protektorátní svatováclavské orlice, jinak si na vaše mobilní hejty, tentokrát už zcela legalizovaně, posvítí Chovancovo gestapo.

      Vymazat
  10. 12:17,svatá ty prostoto.

    OdpovědětVymazat
  11. Článek není pravdivý.K Donbasu se celá Ukrajina
    nikdy nepřipojí.Část u polských hranic si zabere
    Polsko,část si zabere Maďarsko,část Rumunsko a
    část Slovensko.Teprve ten zbytek se může připojit
    k Donbasu a poté k Rusku.Samostatná nemá nejmenší
    šanci na přežití jako stát.Ona totiž Ujrajina nemá
    u OSN zakreslené hranice Ukrajiny jako státu,tak
    si může každý soused zabrat část jejich území.To
    vlastně není jejich,ale ničí.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  12. Ukrajina se těm chlapcům s hvězdami a pruhy nějak vymkla z ruky. A v Sýrii následně zjistili, že ty zbraně, co mají doma a po základnách po celém světě, je vlastně železný šrot. To na základě účinkování vojsk RF. A někoho napadla spásná myšlenka, že tento šrot prodají státům NATO v Evropě. Proto tlačí na navýšení státních rozpočtů států EU a nutí je kupovat ten "železný šrot." Stačí si nalézt článek, ve kterém se píše o dodávkách lehkých US vozidel na Ukrajinu, tuši někdy před rokem. Za několik měsíců z nich byla hromada rezavého šrotu se styřelými pneumatikami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:21 Ukrajina se hlavně vymkla z ruky Rusku. Stará družba spolehlivě skončila na několik generací.
      To si takhle Putin určitě nepředstavoval - s anexí Krymu to přehnal naprosto, neodhadl reakci světa a teď chudák má strach, aby si toho ruští domácí obyvatelé moc nevšimli.

      Vymazat
    2. Co se komu, a z čeho vymklo je k diskuzi. Právě to, že Rusko ví co dělá a dělá to dobře, je příčinou toho, že Kyjevská banda šílí, cítí blízký konec. Když ti fašouni neutečou, skončí na přinejlepším na šibenici. Všichni rusofobové taky proto jančí, že už začínají tušit pro ně nedobrý vývoj událostí. Jestli se budou chtít Rusové s Ukrajinou družit? Ještě je budou ti fašouni na kolenou prosit. |Ale to zbytečně předbíhám, jen se podívejte co řekl Lavrov o sankcích. My jsme je nezavedli a tudíž ani nebudeme rušit, nejdřív splňte Minské dohody a pak se s vámi možná budeme bavit.

      Vymazat
    3. Trump není idiot, usiluje o zachování petrodolaru, k tomu ovšem potřebuje získat zpět ztracenou kontrolu nad Blízkým a Středním východem a tak obnovuje spolupráci na ose Washington - Londýn - Tel Aviv - Rijád a je za to ochoten navrátit bankrotující Ukrajinu do sféry Ruska. Neuvědomuje si však, že Írán se nachází pod ochranou jeho globálních loutkovodičů.

      Vymazat
    4. A co je na tom nejlepší, v zájmu petrodolaru hodí přes palubu i místního placeného, avšak naprosto tupého, duchem chudého provokatéra. Putin má takový strach z místních ruských lidí, že šel v čele Nesmrtelného pluku - nekonečného proudu lidí pochodujícího ulicemi ruských měst.

      Vymazat
    5. Ty toho vies o Putinovi ,teba je skoda pre tuto diskusiu.

      Vymazat
    6. 18:44 - tím že Duma na Putinův tlak přijala Krym do svazu federace vlastně zachránila existenci tzv. Ukrajiny. Jeho Blahorodí Igor Iványč byl schopen tento paskvil spolu s kozáctvem z Krymu a odněstří smazat z mapy světa! Na 3 fronty by to Jackýshňup a tím Tiřímokem neměli šanci uhrát! Kyjev by padl a oni odvisli ... takže ještě že Krym odešel v míru a náckové se mohli soustřeti vší silou na Donbas. Bejt v Kremlu vlastenecká vláda, po pyčy šmytec!

      Vymazat
  13. Co ty spletas o Putinovom strachu , ani netusis ako to naozaj je. Zatial bude stacit ak sa ty nebudes bat.

    OdpovědětVymazat
  14. USA se povedlo přes Ukrajinu rozbít ekonomickou spolupráci mezi Ruskem a Německem, která byla na tak dobré úrovní, že z toho profitovalo jak Německo tak Rusko a celá Evropa. To USA nemohlo dopustit, aby se Evropě tak dařilo. Evropa kvetla a za chvíli by nepotřebovala ani USA protože obchody s Ruskem rozvíjely pozitivně celou Evropu. Dnes mají Evropu Američani tam kde ji potřebovali. Přes Ukrajinu rozjeli nenávist mezi národy Evropy, jejich zbrojní průmysl bude kvést ze zbrojení v Evropě, která bude muset kupovat zbraně z USA. USA jsou ekonomicky na dně a tímto krokem a rozeštvání Evropských států proti sobě oddálili Američani konec USA.

    OdpovědětVymazat