Reklama

.

.

čtvrtek 9. února 2017

Márnice v Dněpropetrovsku jsou přeplněné neidentifikovanými mrtvolami bojovníků OSU

9. 2. 2017 zdroj
Vedoucí pátracího odboru humanitární mise "Černý tulipán" Jaroslav Žilkin sdělil ve vysílání televizního kanálu 112 Ukrajina, že v Dněpropetrovsku na Ukrajině je více než 120 těl bojovníků ATO, která nejsou identifikovaná. "V Dněpropetrovsku je více než 120 těl, která nejsou identifikovaná, neidentifikovaná těla jsou i v Záporožské a Charkovské oblasti, několik hrobů je také ve Starobělsku", řekl. Připomeňme, že nedávné zostření situace pod Avdějevkou již vedlo k tomu, že márnice v Kramatorsku a Mariupolu jsou k prasknutí zaplněny těly ukrajinských vojáků. 2.února poslalo velení OSU do Avdějevky dvě mobilní krematoria. Podobná situace vznikla i ve Světlodarsku. Situace s volnými místy je natolik kritická, že zraněnými a mrtvými jsou zaplňována gynekologická oddělení nemocnic.
Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

98 komentářů :

  1. mají je rovnou posílat ukroušům..., vzduchem nebo po vodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šílenství a to jsme jim my EU garantovali svobodné volby na celém území Ukrajiny a to podpisem dohody mezi 4 ministry zahraničí EU a podle OBSE demokratický zvoleným prezidentem Ukrajiny.

      My EU jsme NEDODRŽELI svou část dohody a UZNALI jsme pučistickou vládu a nedemokratické volby Porošenka.

      Krev Ukrajinců je na rukou špiček EU a HuSSeinovy USA!!!

      Vymazat
    2. Dněpropetrovsk je snad i dnes v držení OSU, takže je už jen na činovnících toho banderistánu, aby své mrtvé poslal rodinám.
      Jen mě udivuje, jak to, že je nemohou identifikovat? Copak se dnes už nenosí identifikační (psí) známky?
      To má snad zavedeno i US armáda, a i u nás to bývávalo ...
      Spíš asi půjde o zatajování těch padlých, aby se náckové vyhnuli jak blamáži, tak i (možná) "odškodnému" po těch padlých vojáčcích.
      Těch, co si snad i do posledka mysleli, že jako ti kární bojují proti teroristům.
      A přitom sami ten teror praktikovali.
      Jako každý užitečný idiot v té občanské válce. Válce v zastoupení (proti Rusku).

      Vymazat
  2. hromady mrtvol.....
    ale Evropané už mají zkušenosti, přesto nedbají....
    Napoleon, pak intervence po roce 1917, plán Barbarosa po 22.6.41 s armádami Maďarska, Slovenska , Španělska i dalšími Evropany
    a v roce 2016 zase se k ruským hranicím cpeme, teď jako NATO a Američany
    jsme opravdu nepoučitelní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jací Evropané? Co to meleš, ty debile jeden? Ukrajinci brání své území před ruskou hybridní agresí. Novorisijci slouží jen jako užiteční idioti a záminka Rusů.

      Vymazat
    2. Je zajímavé, že to svoje území hájí na cizím území.

      Vymazat
    3. 21:34 Sám jsi debil a užitečný idiot, zajeď si do Ruska a zeptej se jestli je nějaká Ukrajina zajímá. Jen debílci z NATO a jejich užiteční idioti straší Ruskem. Mají z nás jenom srandu jak jsme debilní a evropsky předposraní před Makrelou a jejím usáckým loutkovodičem.

      Vymazat
    4. 21:42
      Samostatná Ukrajina v současných hranicích existuje 26 let a v těchto hranicích ji uznává celý svět.
      Nevím proč meleš takový zjevný blbosti. Zřejmě budeš ruský užitečný idiot.

      Vymazat
    5. 21.42 vy jste byl poslední tři roky na Marsu?? Ukrajina možná v současných hranících existuje, ale od majdanu nemá legitimní ani legální vládu ani prezidenta, navíc používá armádu k vyvražďování vlastního obyvatelstva - to neuznávají a nedělají nikde na světě

      Vymazat
    6. K A 21:42
      Mýlíš se! UKRAJINA NEMÁ SE SOUSEDY SMLOUVY O UZNÁNÍ SVÝCH STATNÍCH HRANIC!

      Použití ardmády proti vlastnímu obyvatelsfvu není přípustné. A celá Evropa to na Ukrajině přehlíží!
      Zavíra oči před banderismem. To se nám vymstí.

      Vymazat
    7. 22:23

      Všechny země světa uznávají Ukrajinu v současných hranicích, všechny země uznávají plnou legitimitu ukrajinské vlády i prezidenta.
      Jediný stát který uznává Luhansk a Dodnetsk jako samostatné republiky je Jižní Osetie.
      Takže netuším proč tu blábolíš takový zjevný hovadiný. Jsi zřejmě extrémně snaživý Rusáček.

      Vymazat
    8. Pri vzniku tzv. Ukrajiny, zabudli zaregistrovať v OSN svoje hranice.
      Celá tá šaškárna okolo tzv. Ukrajiny je jeden veľký tunel USA na zničenie Ruska. Čo sa im však nikdy nepodarí, nech sa všetci pravdovláskari napchajú kam len chcú.

      Vymazat
    9. 21:34 a 21:41 je zjevně trošku hloupoučký nebo úplně zmanipulovaný. Domobrana Donbasu jen brání svůj region před agresí ukrajinské armády a dobrovolnických nacistických sborů. Na straně domobrany bojují dobrovolníci z Ruska, což je přirozené, nikoliv však regulérní ruská armáda. Za tři roky bojů tam ještě nikdo ruského vojáka nepotkal. Když hledá někdo odpověď na otázku, kdo je tady agresor, tak by si měl položit otázku, kdo tu válku začal a na jakém území se od začátku bojuje. Odpověď je prostá. Pučistická kyjevská vláda poslala armádu na Donbas poté, co tamní obyvatelé odmítli pučistickou vládu, kde bombardovali civilní oblasti Doněcka a Luhanska. Lidem na Donbase nezbylo nic jiného, než se bránit, pokud nechtěli být vyhnáni ze svých domovů nebo pozabíjeni. Ukrajina není stát s tradicí, je to slepenec vzniklý v r. 1991, a právo na sebeurčení májí nepochybně i obyvatelé Donbasu, nejen Krymu nebo Podkarpatské Rusi. Koneckonců i Československá republika vznikla na základě principu sebeurčení, když se odtrhla od Rakousko-Uherské monarchie. Desítky dalších zemí získaly samostatnost na stejném principu a USA to tehdy podporovaly. Naposledy odtržením Kosova. Teď je to jiné, protože se jedná o Rusy a ti v očích západu nemají právo na nic, ani na vlastní obranu. Naše propaganda se nezastaví před ničím. Je horší a prolhanější, než ta nacistická. Ani ta totiž nehovořila o agresi leningradských obyvatel vůči nebohé bránící se německé armádě.

      Vymazat
    10. 22:44 Zřejmě rád házíte hrách na zeď a perly sviním. Ten idiot to dobře ví, jen má rád hodně odpovědí na své lži. Ale zmínil jste USA. Ty přece také nejsou vyjímkou. Nezávislost získaly až válkou proti Velké Británii, které původně patřily. Dodnes je Den Nezávislosti 4.7. jejich největším svátkem. VB uznala USA až po 7 letech. Takže s malinkou nadsázkou DLR a LLR se jen řídí příkladem USA. Kdo jejich právo na samostatnost zpochybňuje tak nejenže popírá právo národů na sebeurčení, ale zároveň tvrdí, že USA by měly stále být kolonií VB. Stručně shrnuto, je to blb.

      Vymazat
    11. 23:46
      Sám jsi blb, blbe. A korunovaný.
      Samozřejmě že se hranice a státní útvary celou historii posouvaly a měnily. A taky celou historii kvůli tomu probíhali neustálé krvavé, dlouhé, zničující konflikty. Bez toho to nikdy nešlo.
      Pokud tě tak moc sere že jsme v Evropě už 3/4 století nepoznali válku a už ten mír nemůžeš vystát, tak začni rozmrdávat poválečné uspořádání díky němuž je tu stabilita a klid. Začni pořádat referenda o vystoupení nebo připojení toho či tamtoho.
      A díky krátkozrakým debilům jako jsi ty se tady zase rozhoří konflikty a války.

      Vymazat
    12. 0:35 Proč máte pořád takové puzení ukazovat svou hloupost? Copak Jugoslávie není v Evropě, ve které jsme "3/4 století nepoznali válku"? Kdo "rozmrdal poválečné uspořádání díky němuž je tu stabilita a klid" také nevíte? Rozdělení Českoslovanska, rozšiřování NATO, rozpad SSSR, barevné revoluce, to není rozmrdání poválečneho uspořádání a zdroj nestability a neklidu? Jako každý sociopat svým lžím sám věříte, ale nezkoušejte to laskavě na druhé. Každý není takový blb, jako jste vy sám.

      Vymazat
    13. 10. února 2017 0:35
      Vždyť přesně o to jemu a spol. jde - znovu zažehnout konflikty a války v Evropě. Je docela dobře možné, že k tomu dojde, minimálně k regionálním konfliktům. Těch bolavých míst je hodně. Zrovna třeba dnešní jižní Slovensko. A mj. Slovensko jako státní útvar má podobnou "tradici" jako Ukrajina. Takže může být na řadě velice brzy. A kdo potom? Třeba si někdo v Německu vzpomene, že by mohli znovu provést anšlus a hned potom chtít zpět Sudety. Vše toto a mnoho dalších může být ve hře a ze současného uspořádání střední a východní Evropy nezůstane kámen na kameni.

      Vymazat
    14. 21:34
      Ukrajjnští Rusové se brání, ale proti hybridní agresi USA, agresi Nulandové, Bidena a namazané 5 miliardami USD.

      Proto otevřme českou náruč pro novodobé banderovce,až budou z Ukrajiny utíkat k europoslanci Štětinovi, Schwarzenbergovi, když ti je na Majdanu podněcovali fašistickým pozdravem " Sláva Ukrajině"!

      Vymazat
    15. ŘIĎME SE TÍM CO ŘÍKÁ KOZÁK bABAJ - POTOMEK MAJITELŮ DONBASU! Tedy že "Ukrajina" je dočasný útvar a bude nahrayen Kjevskou Rusí! Stejně tak RF je jen dočasný židopatvar na půě Svaté Rusi a je třeba ji spojit s Kyjvskou Rusí do jednoho Impéria!

      Vymazat
    16. !Na Rusi se vede občanská válka mezi centrinou (tzv. RF) a pomezím (tzv."Ukrajina") v zájmu nosatých mizerů! - -https://vk.com/chernosotnia?z=photo-29062072_456239619%2Falbum-29062072_00%2Frev

      Vymazat
  3. Eto vaše dělo, Herr Obersturmführer Prasečenko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,je to dílo prasete Porošenka!Je to dílo USA,NATO,fašistických Banderovců!Je to dílo nenávisti proti Rusům!Putin jasně řekl,že o Ukrajinu nestojí!A to je kámen úrazu Kdyby stál,byl by důvod k agresi proti Rusku!Proč si myslíte,že je na UK NATO,logistické týmy USA,vlaky a vlaky válečného plechu mířící na Ukrajinu.Oklešťování Ruska svoločí NATO!I my jsme vrazi v této naplánované válce.Díky zrádci Havlovi,kterým rozhodl o nás bez nás!EU jako celek vrahů se kouká,jak se vraždí ženy,děti,starci,mladí lidé!Proč?Pro zájem cizích mocností!Porošenko by už dávno měl viset!A my,s fašistickou vládou a prolhanou TV,která je řízena americkými agresory,mlčíme.

      Vymazat
  4. Fotka není z původního článku. Snaživý soudruh David ji obšlehl z 3 roky starého článku na komoušských Halónovinách pod názvem "Kyjev žebrá o vojenskou pomoc".
    Ti komouši jsou vážně prasata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když oni nechtěli z Ukrajiny do NR žádné fotky, jak jde Ukrajina do Evropy,poslat. Máš dneska dozor?

      Vymazat
    2. 21:38- Vy asi nebudete jen tak obyčejný troll. Takový "přehled" mají jen speciální služby!

      Vymazat
  5. Zoufalci píší zoufalé příspěvky,jak nám předvedl milý diskutér 21hod a 38min.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy si raději nachystejte pytle na ty vaše "hrdiny". Půjdou hezky jeden po druhém do posledního. Boží mlýny melou...

      Vymazat
  6. Takto to dopadne ked USA i EU,NATO šíria demokraciu. Niektorí Ukropi total zblbli a bojovali za strýčka Obamu,ujca Bidena ,tetku Nuland ,krvavu barabiznu Albright,sváka McCaina,svatku Killari. Tí Ukroši ich maju tak radi,že i život za nich položili. Tak USA vítazi na Ukrajine nad Ruskom do posledného BanderoUkrajinca. Sláva Ukrajine, Sláva Ukrajine...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojovali ty kokotko, za územní celistvost své vlastní země proti teroristům a ruským diverzantům.

      Až vám Maďaři vyhlásí samostatnost jižního Slovenska tak uvidíme co budeš mektat potom. A hlavně co bude mektat Kotleba. To by byla mela, blbečku.

      Vymazat
    2. Za územnú celistvosť Ukri nemuseli "bojovať, stačilo hlasovať. Ukrajinskí Rusi chceli federáciu. Ukri začali strieľať ešte na referendách v Mariupole, Donecku, Slavjansku, Luhansku... Teraz ju už nebudú mať - na východe nebudú žiť so svojimi vrahmi!

      Vymazat
    3. Prípoviedku o Maďaroch si strč do...otvoru, namaľovali sme si okresy tak že nemajú nikde väčšinu! Ani nárok! OKrem toho sa tu majú lepšie než v kvázi Anyaországu! A najmä - sú to pomaďarčení Slováci - už to vedia...

      Vymazat
    4. Jak jste si vy Slováci namalovali okresy Maďary nemusí vůbec zajímat. Dunajská Streda, Kolárovo, Velký Meder, všude přes 80% Maďarů. Nazdar.
      Když začnou zítra rabovat vojenské sklady, přepadávat policejní stanice a vyvěšovat maďarské vlajky protože je utlačujete, tak uvidíme co na to ten váš Kotleba.

      Vymazat
    5. Nešťastník z 22:05
      Pripomeniem ti Sudety. Naša vláda na rozdiel od tej tvojej má z Maďarskom jasno. Ty mekoto

      Vymazat
    6. 22:05 Když mluvíte o Slovensku, tak to přece také vyhlásilo samostatnost a Československo za územní celistvost proti "teroristům a slovenským diverzantům" nebojovalo. Jak je to možné, že žádná "mela" nebyla, když na Ukrajině to považujete za normální a oprávněné?

      Vymazat
    7. 0:05
      Šmarjapano co to melete? My jsme byli federace 2 rovnocenných států. Slovensko nikdy nebylo součástí Čech. Naprosto jiná situace.
      Když chcete srovnávat tak srovnávejte s odtržením Sudet. To je paralelní situace.

      Vymazat
    8. Smarjapanno, to meles jen ty. Ukrajina nema historicke hranice, Cechy je maji prs 1000 let. Tak si bez pro nove noty, klaune.

      Vymazat
    9. 0:39

      Tak si ty debile rozmysli o čem chceš teda vlastně mlít. Jestli o jakýchsi historických hranicích, nebo o právu na sebeurčení.

      Vymazat
    10. Vidíš Pepku A0:24, 0:54, ako sisi krásne na...sral do huby! Ako sa vraví, keby si ryba hubu neotvorila, nikdy by ju nechytili:-). Takže Vy ste boli federáciou. No vidíš a Krym bol autonómnou republikou, navyše začlenenou boľševikmi do Ukrajiny. Tam to musí byť v Budapeštianskom protokole zahrnuté:-). Čo sa týka vreskotu a papuľovania voči Russku okolo Donecka a Luhanska, tak práve Rusi sú proti odtrhnutiu Novorossii od toho Vášho boľševického útvaru (u)krajiny. To čo na čom v Minsku trvali je práve tá VAŠA FEDERÁCIA Novorossi so zvyškom tej Vašej (u)krajiny:-). A čo sa týka toho toľko otrepaného zrovnávania so Sudetmi: však Benešova vláda bola fašistická, ktorá sa zmocnila vlády Euromajdanom všakže. A Sudeťáci predsa nechceli nič len do Demokratického režimu Hitlerovského Nemecka kde prebehli slobodné demokratické voľby. Je to fakt veľmi identické, tak nám porozprávaj ešte nejakú rozprávku, ty šmarjápano:-). Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    11. Co znamená "ukrajina"? Pomezí!!Na Veliké Rusi se vede občanská válka mezi centrinou (tzv. RF) a pomezím (tzv."Ukrajina") v zájmu nosatých mizerů! - -https://vk.com/chernosotnia?z=photo-29062072_456239619%2Falbum-29062072_00%2Frev

      Vymazat
    12. České království má pevně stanovené hranice! Němci byli jen hosté českých králů a v roce 1918 měli dostat padáka z území našeho Království! Nikdy žádné "Sudety" NEEXISTOVALY. V tom je paralela právě s Ukrajinou, což je rovněž ahistorický uměle spatlaný nesmysl! Byl jen Hejtmanát, ale ten patří Rusku! Poláci to uznali v Andruševu poté co tak rozhodl Bůh, když dal zvítězit ruským zbraním nad papeženci. Proto Rusové bojují samožejmě a svém území! Stalin jako Nerus neměl právo spojovat Halič s tzv. USSR! Ať si papeženci seberou Lemberk a táhnou! A hned! Na území Vojska donského nemaj tihle smradi co pohledávat!

      Vymazat
    13. Veď len tak pekne naši "západní susedia"A11:31, A11:46! Len sa pekne s Nemcami požerte, tak ako Vám to Anglosionistickí "nosatci" prikázali: "...němci jen hosté r:1918, měli dostat panáka...". Sa divím kde ste keď už citujete svojich poradcov Anglosionistických "nosatcov", tak šikovne pozabudli na referendum, kde by mohli slobodne vyjadriť Česskí občania Nemeckej národnosti, Sudeťáci, svoj názor že sa rozhodovalo tak typicky podemokraticky -o nás bez nás. Keď sa tak s Nemcami vzájomne pekne žeriete, prizvite si k tomuto súboju moslimských migrantov nech Vám fandia až do úspešného vzájomného zlikvidovania. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    14. Padáka! Ty "panáku" :))) Toho bysme si dali poté co by poslední německoříšský kolonista opustil území Království českého, součásti to Slovanského rajchu! - http://suslikova.klanweb.cz/rubriky/ceskoslovensky-politicky-system/kramarova-ustava-slovanske-rise -

      Vymazat
    15. 22.49 Hej, máte s Maďarskom jasno, ono s vámi též. Jste FÉLVIDÉK!

      Vymazat
    16. 0:24 + 0:54 Měl byste si zopakovat historii. Federací jsme se stali až od roku 1969. Před rokem 1969 existoval jen Západoslovenský kraj a Východoslovenský kraj, jako na Ukrajině existovaly Luhanská a Doněcká oblast. Pokud jejich vyhlášení za republiky je důvodem k útoku Kyjeva, tak stejným důvodem k útoku Prahy mělo být podle vaší "logiky" vyhlášení Slovenska za federativní republiku.

      Vymazat
    17. obyčejní lidé na Ukrajině jsou chudáci, vše je jen propaganda politiky USA EU a Nato, bůhví kdo to tam bojuje a vraždí a kdo je platí to je jasné USA EU a Nato jsou největší zlo , musíme pryč z těchto zločineckých spolků !!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  7. Mrtvý banderovec - dobrý banderovec.

    OdpovědětVymazat
  8. 22.05 večná škoda že svetový dramatik a ešte svetovejší bombardák Havel nežije. Zaslužil sa o vznik samoastatného Kosova humanitárnym vybombardovaním Srbska ,iste by sa tiež taslužil o vznik samostanej DLR i LLR hamanitárnym vybombardovaním BanderoUkrajistánu a bol by pokoj. Škoda,škoda takého skvelého bambardáka.

    OdpovědětVymazat
  9. V čt mele ty svoje sračky havloidní lidská zrůda Šír......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šír- nevíte náhodou odkud pochází? To příjmení se moc nevyskytuje.Kdyby někdo věděl,napište.

      Vymazat
  10. Poslední velká akce ukrajiny v zoufalé snaze vyprovokovat obranu DNR a LNR k protiútoku a pak žebrat v EU o pomoc proti zlému rusku. Jenže Porošenko nepočítal s nočním telefonátem Donalda Trumpa který si ho nechal vytáhnout z postele. Nevím co mu řekl ale fašisti se hned uklidnili. Zřejmě mu Trump řekl že ho pozve do USA a hned ho postaví před soud za genocidu vlastního obyvatelstva.

    OdpovědětVymazat
  11. Jà vůbec nechápu proč se ti blbci nespojí s Ruskem ,vždyť je to daleko lepší ,praktičtější
    ve všech ohledech :od jazykových až po geol.bohatství -půdu -prostor-VLAST !!!!
    jsou to idioti a my taky ....
    ...dneska je to všechno už stejně jinak ...
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud byste si poslechla Pjakinovy odpovědi, asi tak za půl roku zpětně, Putinovu strategii ohledně Ukrajiny byste chápala. Odhaduji, že byste s ní souhlasila. Rozpad Ukrajiny v této situaci znamená válku. Není to záležitostí jen politiky ale hlavně vojensko-technická. Děda.

      Vymazat
    2. Je to tak,proto Putin nestojí o tuto zemi.A dědo,zaplať bůh,že se V.V.PJAKIN po tragické události ,zase k nám vrátil .Přeji mu hodně zdraví a síly.

      Vymazat
  12. Myslím, že započal proces zániku Ukrajiny. Buď jako takové, nebo alespoň v té podobě, v jaké jsme jí znali poslední desítky let.
    Ukrajina je na konci s dechem. Její zloději předběhli ty západní, když se jim podařilo tuto zem rozkrást a za babku rozprodat. Je otázkou, kdo se jí ujme. Krom Poláků, kteří se třesou na západ této země, o ní může stát jenom naprostý idiot. Zem je vydrancovaná a zadlužená na celé generace dopředu. Navíc zatížená , etnickou nesnášenlivostí, korupcí a absolutně nefunkčním státním aparátem. To jsou problémy, které dokáže utlumit jenom válka. A zdůrazňuji, že jenom utlumit. Nikoliv odstranit.

    OdpovědětVymazat
  13. Sláva hrdinům, sláva Ukrajině!!! Ať se tam v těch márnicích válí víc těch nacistických benderovských sviní a jejich poradců. Za tohle jste ukrouši přeci majdanovali, tak to máte. Sláva Chorošenkovi a dejte si jeho čokoládičku ať se z toho blaha neposerete. Jen nechápu, když je to tak skvělé, proč lezou dělat nádeníky k nám, do Polska, na Slovač, do Maďarska a Rakouska? Že by se to nějak nepovedlo jako ve vylidňujícím se pobaltí kam je potřeba tedy alespoň navozit US vojáčky aby tam někdo zbyl? Co že z těch demokratických rájů každý utíká?

    OdpovědětVymazat
  14. Pro Ty, co pořád melou o Sudetech a Madarech na Slovensku:
    Vítěz zabírá území poražených!
    Slovensko nic dostat nemohlo, ale Československo ANO.
    Ukrajina je uměle vytvořený stát Leninem. je směšné, že se teď na Ukrajině strhávají jeho sochy svého tvůrce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajinu stvořili Leninovi sponzoři!

      "Ve skutečnosti tahle Ukrajina je mým vlastním dílem a ne vědomá vůle ruského národa. Vytvořil jsem Ukrajinu proto, abychom mohli uzavřít mír alespoň s částí Ruska."
      Max Hoffmann, 1919

      "V německých politických kruzích bylo již dlouho přáním, aby se Ukrajina stala samostatným státem. Myslí si, že to bude přínosem pro Německo."
      Michail Gruševský, 1918 (Gruševský – politik nacionalista, ten, který sepsal „Nové dějiny ukrajinského národa“)

      Více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/tabor-smrti-talerhof-aneb-utrpeni-halice/

      Vymazat
  15. Genocida vlastního lidu. Tak funguje kyjevský režim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba Tymošenková, Porošenko a Kolomojskij, na Ukrajině jenom bydlí, Ukrajinci to nejsou, tak že se pletete. Genocida to zřejmě bude, ale ne vlastního lidu, jenom Ukrajinců.

      Vymazat
    2. Jakýho vlastního lidu? Jsou teda ti "Novorosijci" Rusáci nebo Ukrajinci? Jak se to zrovna hodí, viď, blbe.
      A jaká genocidá? Víš vůbec co je to genocida? Najdi si to ve slovníku ty hňupe.

      Jak jsou dnes šťastní třeba v Charkově kde žije třetina Rusů, ale těm rusáckým diverzním zmrdům se ubránili. A maj klid, ty genocido. I když pokusy rozesrat to i tam byly.

      Vymazat
    3. 12:20 naprostý souhlas. Nejenom v Charkově - ale i v jiných částech se velkou ruskou menšinou je klid. Jsou rádi, že tam noha ruského vojáka - osvoboditele nedorazila a veškeré pokusy o separatismus a terorismus místní úřady hned likvidují.
      Jinak by dopadly přesně jako v Doněcku a na Donbase, kde bandy teroristů obsazovaly po nocích místní úřady, neoznačení ruští vojáci - dovolenkáři se rozprostřeli po celé oblasti.
      Místní by je už nejraději viděli odjíždět pryč, kdyby mohli vrátit čas - tak o žádném Novorusku by raději neřekli ani slovo.
      mimochodem i kvůli naprostému nezájmu místních obyvatel na Donbase celý ten směšný projekt Novoruska už dávno odpískali a Putin se ho vzdal.

      Vymazat
    4. Na koho to chudáčku Pepku-A12:29, A12:02, odpovedáš? Veď pod A12:20, si sem žiaden príspevok, v ktorom by si svoje rasistické fašistické názory chválil, nedal:-). Ty úbožiačik, nedokážeš už ani sám sebe fandiť? Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    5. pro vzteklouna 1409. malý překlep, změn pořadí posledních dvou číslic a máš to: 12:02

      Už jsi se zklidnil ? Ne ? Tak to by chtělo asi ještě jeden joint...

      Vymazat
    6. Pre A14:27: Nepripisuj mi vzteklý blbečku svoje fóbie a jointa si strč niekam..., aby Ti ho policajti nezhabali. Preklep máš tak len v tej svojej vyhulenej hlave a nie na klávesnici počítača. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    7. 12:29 - maj strach! Prasenko a chunta s prvníma volbama končí! Jacehňupci a spol se ve skutečnosti radují že Krym a Donbas nevolí, páč pak by jejich porážka v následných volbách byla ještě fatálnější! To prostě nemá trvalý řešení. Ty lidi nikdy nebudou ani mluvit nesmyslným vymyšleným jazykem,ani hájit pomníky vrahů jejich dědů a pradědů, ani schvalovat základny nepřátel svých bratří na svém území - to zapomeň! Tobě to je fuk, páč si méněcenný havlidní idiot, ale normální Češi by taktéž nepřijali vítězství hlinkovců v nějakým tom puči! Ani jihomoravských provídeňských,mnarchisticko-papeženských flandrů, a khárlistů! Nikdy český nárd se nebude omlouvat Němcům, Habsbukům a jiný svoloči! Vždy bude ctít Žižku, hájit Husa a Kozinu a taky hrdiny protihabsburskýho odboje jak z Bílý hory tak barikád 1848! No a to samý je tam! Nemůže projít,a by přišli nějaký zmrdi z jiný říše a najednou jim začli vykládat svou verzi dějin! Že pan císař Franta Procházka a Vilém s panem Hitlerem to s nima mysleli jen dobře a že Lenin, Stalin, SSSR, vojáci Rudé armády včetně jejich dědů a pradědů byli "ruští Mongolci"! K takovým veletočům je nikdo nepřiměje, páč oni maj historickou paměť!Tu jen vy havlidní zdegenervanci jste odhodili za prašule a budete papagajovat každej zednářskej lžisajrajt co vám nacpou do kebzen! Páč víte že ti vaši předkové vám do xichtů nenaplijou ani kdyby žili, páč to byli povětšinou vobřezaný špíny ...

      Vymazat
    8. pro 16:10
      ale přece v demokracii je zcela normální, že se volbami mění vlády. To je snad normální v demokratickém svobodném světě !
      Nesrovnávej s doiktaturou - třeba Ruskem.
      A i kdyby se část politiků po volbách na Ukrajině vyměnila, vsaď se, že nastoupí noví a možná ještě více zaměření proti Rusku.
      Tehdejší družba je nenávratně totiž pryč. Na 2 generace.
      Je to strategická chyba Ruska, že se zbytečně pustili do dobrodružství na Ukrajině.
      Tak ať si to tedy vyžerou.

      Vymazat
    9. 18:46 -o voze a koze! Jaký zas "Rusko"? Snad Rusové!! Ti co tvoří přes polovinu národa bývalé Ukrajiny!!! O těch debile píšu! Ti se do žádného "dobrodružství" nepustili! Udělali totéž co zmrdi z Majdánu!! Jak t že na jedny se tu tvořila "aureola bojovníků za demokracii a Evropu" a na druhé se házela špína?!?? Remunda natočil dokument, co běžel i u nás na ČT a tam to jasně říká občan Doněcka!!Cituju (zhruba, neamatuju se doslovně):

      " Byly tu volby, oni je neuznali a vydupali si nové. Dobrá, my se s tím smířili, přijali jsem jejich Juščenka, s všemi těmi "jazykovými zákony" a kecy o "holodomoru". Pak ale jsem šli volit a vyhráli. A co oni? Byli jako my? Ne! Zase si vydupali změnu a mysleli si že i podruhý sklapnem podpatky a smíříme se s tím! Jenže proč bysme to měli dělat? My sie tedy rozhodli jít svojí cestou! Ať si nyní tam u nich volí koho chěj a my také!".

      O to jde ty debile! Ti lidé serou na to chodit do nekonečna volit,vyhrávat a pak čekat kdy jim jejich vládu zas shodí nějaká sebranka na náměstí!! Co do toho ty kreténe vypatlanej taháš Rusko?!?Rusko zradlo!! Kdyby nebyla v Kremlu zrádná vláda, tak je po celý tý zkurvený Úkrajině veta! Dávno by Kyjev s Maloruskem byl zpátky dom a Lemberk navrácen i s Haličí Polákům! Aspoň by přestali hýkat kraviny, že jim jeho půlku ukrad Stalin! Páč to území je dnes největší hnízdo těch banderčiků!!!

      Vymazat
    10. oprava: zradilo!

      Lidi tu píšou - "dokud je Putin, je Ukrajina"! - http://iks2010.info/?p=110994

      Nebo Putin jako opravdový ukrajinský nacionalista! - http://iks2010.info/?p=110564

      A opakovaně žádaj - Pútin vyveď vajská!!" - páč mdyby je vyved, Prasečenko s jeho jntou se do týdne houpu a Kresčatiku! Ani uletět ke svým chlebodárcům by nestihli! Pan Saveljev až Putina zastřelí tyhle národnozrádné hry hrát už nebude! To si piš! - http://iks2010.info/?p=109740

      Vymazat
    11. oprava: kdyby ... juntou ... houpou ...

      Vymazat
    12. 18:46 - a páč vím že věci tam nechápeš, tak ti to přehodim sem! Tak si představ, že ty a podobná svoloč havlido-khárlidních zmetků - Šapirem štvaných rudokartáčníků uděláte majdán v Praze, jo? Dejme tomu! Odstraníte Zemana a Babiše a vyjmenujete si tam zločince Kalouska s Fialou, který udělaj juntu! Severní Čechy a severní Morava povstanou, Část obsadíte a "zpacifikujete", ael část dostane pomoc od Fica a ubrání se! Vaš hnusný chlebodárci začnou hýkat cosi o "zločinném Ficovi", či o "slovenském dobrodružství, které se vymstí" a pod kecy co tu předvádíš. Ale realia bude taková,že desítky tisíc včetně mě se přihlásí do Armády antikhárlidů a že nebudem svoloč co nám tam pošlete brát do zajetí!! Budeš-li pak mezi tzv. "dobrovolníky hájícími svrchovanost Česka" - přeloženo - obránci hnusnýho khárlopuče řízenýho CIA, a já tě dopadnu takto, budeš mnou mučen a poté bez slitování zaživa upálen! A bude mi u prdele co za sračky bude na to hýkat NATO, či ta nebo ona hlásná trouba! (že jsme Ficovi "zelení mužíčci" či ňáký podobný kydy!). Už kapiš?

      Vymazat
    13. oprava: ale ... realita ...

      Zkrátka je to normální oprávněný odpor proti puči. Kdyby ten puč byl antiamerický, to by byl panečku řev a peněz pro doněcké povstalce z kasy EU a USA! Ale že jde o proamerický puč, tak pučistům je dovoleno vše! Janukovyč - legitimní prezident, uvažoval že když násilí neskončí, vyhlásí anti-teroristickou operaci a Majdan vyčistí! Západní sponzoři Majdánu začali hned hýkat a "varovat", jak maj ve zvyku! Janukovyč je zkorumpovanej člověk a jeho syn má v západních bankách uložený stamiliony eur! A ze strachu o ně se Janukovyč posral a navzdory peticím občanů Krymu a Doněcka nic neudělal. Přitom se mohl zacov at stejně jako americká loutka -bahrajnská šejk! Co ten udělal? Pozval si na pomoc prti "arabojarákům" saúdsku policii! Policii sousedního státu! Tak stejný právo by měl i ukrajinský prezident a mohl si na pomoc oficiálně pozvat ruský OMON!! To by byl jekot panečku! Obřezaných chípáků z Bruselu a Washingtonu, co? Chytrolíne!
      Nová junta Jacehňupa a Turčýnova ale neváhala vyhlásit antiteroristickou operaci a vyslat vojska proti těm,kteří udělali totéž co majdaci - obsadili správní budovy v Doněcku, Luhansku a Charkově! Jakým právem majdánci směli okupovat ministerstva v Kyjevě a tito rebelové ne? Zvlášť když si nezačali! Oni se nevzbouřili proti legitimní vládě! Jak to že to Západ nekřičel a nevaroval! Najednou mu to bylo fuk, kolik tam hnusný bandy kyjevských hrdlořezů zabijou civilistů!! Oni totiž ti tvý nosatý sponzoři a maňasovodi roní krokodýlí slzy vždy jen účelově kde je třeba! Kde to vyynáší politickej kapitál! Jináč na lidi serou zvysoka! Proto nesnáším podobnou tobě lhavou a farizejskou pakáž!

      Vymazat
  16. Občanská válka se už rozhořívá po celém území Ukrajiny. Boje neprobíhají pouze v Novorusku. Dnes se střílí třeba i na nelegálních "vykopávkách" jantaru u Rovna a je tam prý i více mrtvých než na východě.

    OdpovědětVymazat
  17. No jo, škoda mladých životů. Ale zmařili si je sami. Teď jim plánování genocidy neprojde tak snadno jako za druhé světové po boku Hitlera, banderovcům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Práveže projde pane Nováku. Prošla Chorvatským ustašovcom, Bosenským Moslimákom, aj Kosovským Albáncom. Robili tam v Juhoslávii bordel tak ako za Hitlera a ako za Hitlera ich páni demokrati pochválili a Srbom ukázali že oni dokážu viac než prenasledovať jednotlivca, demokrati vedia škanovať celý národ. Spravodlivosť vyjde najavo až padne tento mizerný režim. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    2. To jste mi to ale nandal, ukrofilní banderovče.

      Vymazat
  18. 11:38 genocida probíhá po celém banderostánu, protože platy (které se už mnohde nevyplácejí dokonce ani v armádě, aby byla aktivnější a nakradla si se zbraní v ruce u místních) a důchody už nestačí ani na přežití, nemluvě o území Novoruska, kde banderovci důchody vlastním lidem nevyplácejí a strkají si je do vlastní kapsy. Kyjev pracuje na urychleném vylidnění země, přežije jenom ten, kdo se vystěhuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč se ty blbečku, prostě ti slavní "Novorosijci" teda neodstěhují do své domoviny, do vysněného ráje, Ruska? Maj to přece jen pár desítek kilometrů. Proč se nechávají dobrovolně genocidovat? Ve vymírajícím Rusku pro ně není dost místa nebo co?

      Ať se hlavně co nejdřív vystěhují zpět ti ruští diverzní zmrdové jako Strelkov. Pak i v "Novorosii" bude klid a mír jako v Charkově a všude jinde kde to nestihli rozesrat.

      Vymazat
    2. 12:31 nějak vás ta ruská propaganda krmí špatnými informacemi. Na Donbase občané dostanou svůj důchod, ale musí si přejet do Ukrajinou kontrolovaného území. Je to snad logické, že mezi nějaké bandity nebude vláda převážet peníze pro důchodce. To by pěkně dopadly.

      Vymazat
    3. 12:42 - Pomezí je Rusko! Ruské Pomezí! Čís myslel? Rzeczový? Bejvávalo! Chvíli - asi 200 let - do Andruševa!

      12:43 - důchody by jim museli stejně tak jako tak poslat kamkoliv, tam jsou dané mezinárodní normy tak jako my Slovákům či Němci Rakušákům.

      Vymazat
    4. Proč blbečku A12:42? "Pro slepičí kvoč" a aby sa takíto blbečkovia ako Ty mali načo tak sprosto pýtať. Myslíš že nepoznáme už Tvoje triky, že sa Ty snaží š tu diskúsiu "rozesrat". Pakuj sa k svojímfašistickým kámošom na (u)krajinu, tak ako sa vypakoval Dzurinda s Miklóšom zo Slovenska. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    5. 13:14 to jsi mne tedy rozesmál - prý mezinárodní normy !! haha
      Na Ukrajině na území kontrolované bandity a teroristy nefunguje nic. Proto místní musí přejet do vládou kontrolovaného území a tam na popště dostávají své důchody.

      Vymazat
    6. 14:24 - celá tzv. Ukrajina je kontrolovaná teroristy a bandity! A to od počátku března 1917, stejně jako ostatní části Ruska ... - http://iks2010.info/?p=40063

      Vymazat
    7. 14:24 - důchodový fond byl založen SSSR, současný dočasný banderstan nemá žádný nárok na zadržování peněz z něho! Že vyplácí na území okupované banderskými bandami je logické,na osvobozeném kozáckém území by dostali po zásluze kulku - každej jeden!

      Vymazat
  19. Novorusko, to bylo vesměs ruskojazyčné a industrializované území s přírodními zdroji (železná ruda, uhlí), které jistý soudruh Lenin přičlenil v r. 1920 darem k zemědělské Ukrajině, aby se stala soběstačnou republikou v rámci SSSR. Čest a sláva jeho památce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:28 to vám stojí za to se neustále vymlouvat na nějaké dary a nedary z ruskobolševické historie ??
      V novodobé politice se mají dodržovat mezinárodní závazky a především se má ctít nenarušitelnost hranic suverenních států. To mimochodem podepsal ve věci Ukrajiny naposledy v 1994 i ruský prezident.
      Zřejmě si s tím dokumentem z Budapešti asi něco vytřeli, protože hranici Ukrajiny narušili, anektovali Krym a navíc neustále podporují místní bandity na Donbase.
      Tak - a teď zkuste s tím Leninem a jeho darováním něco udělat.

      Vymazat
    2. 12:38 ukradený Krym se už Rusku vrátil, ještě by se mělo vrátit Zakarpatí (Stalinem zkonfiskovaná část Polska), jinak nebude klid ani tam

      Vymazat
    3. 13:32 máš to marný, máš to marný ...

      Vymazat
    4. Na svoju zodpovednosť pred medzinárodným právem ste akosi zabudli PepkuA12:47. To sa zase Vy budete vymlouvat na budaPeštiansky protokol? Presne ako píšeš. Podpísal ho prezident. Russký aj Ukrajinský. Neschvaľoval ho žiaden PARLAMENT. Teraz keď ste si po zadkami podpílili konár a (u)krajinského prezidenta ktorý stelesňoval tento protokol ste protiústavným prevratom vyštvali z (u)krajiny, na aký zákon sa to chcete odvolávať? Teraz čo ste spadli poriadne na riť a rozbili ste si zadok o Krymský kameň? Teraz tu brečíte a fňukáte a nadávate na zlého Rusa, že Vám nedržal basu, kým ste si pod riťou pílili konár počas Kyjevského Euromajdanu! Kto by Vás neokašľal, zvlášť taký agent KGB-Putin, ktorý vie od čoho kapú krysy, zvlášť také ako ste Vy. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    5. 13:32 -Krym o připojení k RF požádal sám! A ne poprvé ... už na počátku 90. let! Protiprávně mu bylo ale zabráněno kyjevskou bolšánskou sebrankou tehdy své právo realizovat. No nácků se proto 4 ani neptali ... Donbas nemá s Ukrajinou už vůbec nic společnýho!

      Krom toho Ukrajina okupuje severní část Tavridy! tedy historické provincie,od které byl Krym 1921 protiprávně bolševiky oderván! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Tavrick%C3%A1_gubernie

      Vymazat
    6. Halič Polsku! Banderovci právě poničili polský konzulát ve Lvově. Navrhuji, aby vojska NATO obsadila historická polská území na Ukropii a předala je Kaczynskému ještě dříve, než tam pokácejí banderovci všechny lesy.

      Vymazat
  20. Pouze na připomenutí: Zápalná oběť desítek lidí (podle neoficiálních zdrojů až 200 mrtvých, protože se stále píše jenom o těch, co zemřeli v Domě odborů, nikoliv však o dalších, kteří zahynuli v ulicích), kterou uspořádali banderovci v Oděse dne 2.května 2014 byla nutná k zastrašení zbytku Novoruska, aby se tyto oblasti ani náhodou nevyužily příkladu z Donbasu. A klid je dnes v Charkově a Oděse velmi relativní, takový klid před výbuchem. V obou oblastech ale už sami obyvatelé začali s likvidací alespoň té nejhorší chátry z banderovských bataliónů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty si moc přeješ aby to tam vybuchlo, viď? Aby jsi mohl nadávat na "banderovce", "fašisty" a západ který je prej podporuje. To by bylo ale sladké palivo pro tvou nenávist. To by jsi si mnul ruce a hřálo by tě štěstí. Prostě čím hůř tím líp, že kurvičko?

      Vymazat
    2. 12:53 nevím, jak v Oděse, ale v Charkově je "ekonomický klid" jenom proto, že tam polovina rodin vycestovala za prací do sosedního Ruska.

      Vymazat
  21. 12:53 občanská válka je jistá v případě, pokud bude na Ukrajina i nadále pokračovat v násilném poukrajinšťování obyvatel. Směšné je to, že jejich "elita" hovoří do mikrofonů lámanou ukrajinštinou (tu se už pořádně nenaučí ani Porošenko), ale mezi sebou mluví jenom rusky.

    OdpovědětVymazat
  22. Západ udělal obrovskou chybu (ale možná to byl úmysl od samého počátku), že do popřevratového vedení státu dosadil loutky s židovským původem (to samé se stalo po VŘSR za Lenina) v kombinaci s banderovci v terénu. Toto by byla smrtící dvojkombinace pro každou zemi, ale pro Ukrajinu zvlášť. Ukrajina je země, kde byli židé pronásledováni a likvidováni už za války právě banderovci, kteří se chovali hůře než hitlerovci. A korunu tomu nasadila CIA, která po inauguraci Trumpa zcela náhodou odtajnila doklad o tom, že Stepan Bandera byl hitlerovský agent. Bandera je dnes na každém rohu, v zemi, kde každá rodina za války někoho pochovala. Západ asi chce, aby se tam zase vymlátili sami mezi sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Války mění hranice a změnu toku bohatství.
      To by někdo potřeboval,jak se říká,když se dva perou,třetí se směje.

      Vymazat
    2. Nedávno visela někde na netu přednáška americké agentury Stratfort (přednášel,, tuším, nějaký Friedman nebo tak nějak), kde přednášející zcela jasně prohlásil, že základním principem americké zahraniční politiky (a potažmo asi i té EÚ) je v historicky osvědčené britské heslo "rozděl a panuj". Když to aplikují jinde, tak asi i na Ukrajině. Nejlépe se ekonomicky ovládne rozvrácený a zadlužený stát, přitom nemusí padnout ani jeden americký voják.

      Vymazat
    3. no jo, problém je v tom, že někde poslouží k tomu rozdělení obyvatelstva země pouze několik třeba Sorosem uplacených loutek, tedy mírovou cestou, kdežto jinde se musí aplikovat krvavá, válečná cesta

      Vymazat