Reklama

.

.

pátek 17. února 2017

O brutalitě ve Francii se nesmí mluvit, ČTK z toho mrznou monitory!! Francouzská policie štvaná jako zvěř, zběsilé násilí kromě Paříže hlásí dalších 20 míst...

Jitka Přikrylová
17.2. 2017   Rukojmí
Zase se zdá, jako by se o brutalitě ve Francii nesmělo mluvit, možná z toho četce mrznou monitory. Vydá se prohlášení o policejní brutalitě a pak se mlčí. Záběry, ve kterých vám tuhne v žilách krev, ty jsou pořád ještě z Evropy.

Tak především má být jasno v tom, že francouzská policie si denně procházela martyriem už nějaký ten pátek, při každém výjezdu do no-go zón, které ale podle myslitelů z EU pořád ještě neexistují. Možná si vybavíte, že v říjnu 2016 francouzská policie nepřekousla jeden další vražedný útok a vyšla do ulic. Něco, co vám hlava nebere. Ozbrojená složka státu je nucena v ulicích demonstrovat svou bezmoc z násilí, kterému čelí. Stejně jako teď, i tenkrát bylo v médiích ticho po pěšině. Mně to nedalo, psala jsem, že Francouzská policie už od pondělí demonstruje v ulicích svou bezmoc a strach z no-go zón.
Co se tenkrát stalo? Cituji: Před týdnem (vydáno 21. 10.) si policejní odbory hodně naštvaně stěžovaly na zranění dvou svých důstojníků v notoricky známé gangy obsazené no-go zóně jižně od Paříže, když jim do policejního auta hodili molotovův koktejl. V zapáleném autě se pak dva důstojníci pomalu smažili k smrti, protože je dav 20 až 30 lidí držel v té smrtelné pasti a nedovolil utéct z hořícího vozu. Vysvobodili je až dva další policisté, všichni čtyři utrpěli zranění. Jeden z důstojníků byl do nemocnice odvezen „ve stavu mezi životem a smrtí“. Více ZDE.
Jeden by řekl, že to sotva může zajít ještě dál. Jeden by se sakra pletl, že.
Začátkem února zatkla policie tři tmavé mladíky a jeden z nich zasahující policisty obvinil ze znásilnění. Cituji ze zprávy na iDnes: Dvaadvacetiletého muže tmavé pleti, který je známý pouze jako Theo, policisté minulý týden údajně vyzvali, aby se postavil ke zdi. „Viděl jsem ho s obuškem. Schválně mi ho vrazil do zadku. Spadl jsem na břicho, neměl jsem už žádnou sílu,“ popsal Theo televizní stanici BFM. Po brutálním zákroku ho pak prý ještě rasisticky napadli projíždějící policisté. Dále se dozvídáme, že vyšetřovatelé mají záznam ze zatýkání, více ZDE.
Sluší se říct, že pokud opravdu k napadení toho “mladíka tmavé pleti” došlo, mělo by se to vyšetřit a viníky potrestat. Jenže... Dovolte mi jednu ničím nepodloženou úvahu, že i přes ono video a dva týdny, které od údajného incidentu uplynuly, se o onom incidentu mluví pořád ještě jako o “údajném“.
Zatímco o oné údajné policejní brutalitě nezapomněla média informovat, o tom, co se děje ve Francii dnes, se taktně mlčí.
Co se tam děje dnes? O té doby se nejdřív Pařížská předměstí, které shodou okolností budou podobná těm, co xenofobové a populisté označují za no-go zóny, staly dějištěm pouliční války. Ne, válka není to správné slovo. Ve válce bojují dvě strany, tady jedna strana produkuje násilí bez zábran, ta druhá se sotva brání. Nebo potupně utíká.
A není se divit. Jediná Le Pen se staví na stranu pronásledované policie, ostatní politici nejprve dlouho mlčeli, než opatrně vyřkli několik opatrných slov, že údajné znásilnění musí prošetřit. Nějak jsem tam nenašla nic o tom, jak zatočit s hajzlíky, kteří si z Francouzských předměstí udělali pouliční peklo.
Přišlo mi, že co vloni na podzim vyhnalo naprdnuté policajty do ulic, byla dost drsná chvilka. Samozřejmě, teď je to mnohem horší.
Cituji: Policie je cílem útoků molotovy koktejly, filmována, jak jsou její příslušníci naháněni auty, mlácena železnými tyčemi, a dokonce těžkými kovovými balóny z francouzské oblíbené hry Petanque. Jedna „osoba“ je obviněna z útoku střelnou zbraní. Jen na Valentýna bylo hlášeno 47 zapálených aut, o dva dny dříve to bylo jen 34.
Několik fotek přikládám, zdroj níže.
Nevím, co hned dát na závěr. Strašně mě štve, jak se média shodla o tomhle prostě neinformovat a čekat, až auta v ulicích dohoří. Štve mě, jak se bagatelizuje celá ta multikulturní šaráda. Ono policii jednou rupnou nervy, ať už té švédské, francouzské nebo jiné.
Já netuším, proč se čeká, že si tohle policisté nechají líbit. Na jedné straně proti sobě mají hovada s tyčemi a hořlavými koktejly, za sebou pak zbabělé politiky, kteří se obránců zákona nezastanou. Možná tentokrát francouzská policie nebude troubit v ulicích, aby si jich všimli a někdo poslouchal jejich zoufalství a strachu. Nedivila bych se, kdyby zbraň i s průkazem hodili do nejbližšího příkopu a šli prostě domů. Ať si jdou na ty barikády Holland a jemu podobní.
Řekne někdo konečně už dost? Nebo ještě nemají dost?
Dá se toho dohledat mnohem víc, pro zjednodušení jsem čerpala info a fotky z http://www.express.co.uk/news/world/768257/Paris-riots-spread-to-Lille-Rouen-Nantes-violent-Theo-demonstrations

111 komentářů :

  1. Francouzské noviny jsou toho denně plné. Televize a rádio přinášejí průběžně zpravodajství.

    http://www.france24.com/en/20171302-media-watch-riots-protests-against-police-brutality-paris

    http://www.lefigaro.fr/vox/societe/2017/02/13/31003-20170213ARTFIG00154-violences-en-banlieue-affaire-theoet-retour-de-la-haine-anti-flics.php

    http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2017/02/17/01016-20170217ARTFIG00285-affaire-theo-manifestation-sous-tension-a-paris.php

    Podle paní Přikrylové se o tom ale neinformuje a "nesmí mluvit" Vzápětí ale říká: "dá se toho dohledat mnohem víc". Jsou snad všechny ty zprávy a fotografie propašované ze soukromých zdrojů?

    Jak to vlastně je?
    A komu autorka adresuje svou vzrušenou výzvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co z toho se dozvídáme z mainstreamu v ČR? Kapišto?

      Vymazat
    2. 21:55

      http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/182133-francii-opet-otrasaji-nasilne-protesty-proti-brutalite/

      http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/protesty-proti-policii-v-parizi-pokracuji-dav-podpalil-nekolik-aut_417375.html

      https://www.info.cz/svet/vybuchy-hnevu-neustavaji-nasilnosti-pri-protestech-ve-francii-davaji-vzpomenout-na-lonskou-poulicni-valku-4545.html

      http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-live-zpravy/449483/ve-francii-znovu-vypukly-nasilne-protesty-proti-brutalite-policie.html

      Vymazat
    3. 21:41 Všechny ty zprávy mluví o protestech proti "brutalitě policie". Kdyby jste se místo googlování naučil myslet tak byste pochopil, že autorka mluví o absenci informací o brutalitě, páchané na policistech. Proti které policisté demonstrovali. Máte odkazy na takové informace v našem mainstreamu? Jestli ne, tak jste jen tupý hňup, který svojí nechápavost zakrývá odsudky druhých.

      Vymazat
    4. Co tu cituješ jsou reakční bláboly ustrašených buržoasních pisálků! Média jako obvykle naplno přenášela onu otřepanou představu, podle níž hnutí mohli vést jedině bezohlední gangsteři nebo „radikální islamisté“. Jejich média jen zřídka píší o proletářích a když už o něčem napsala, tak pouze jako o majitelích spálených aut, čímž se nás snažila přesvědčit, že proletáře a buržoazii spojuje obrana stejných věcí. Pro ilustraci dychtíme zveřejnit následující citaci z anonymního letáku, který se během událostí objevil:

      „Prostě zapalujeme kulisy, které již nechceme ani vidět, kulisy utiskující bídy, kulisy omezujícího a dusivého betonového města. Zapalujeme veřejnou dopravu, která ponižuje nemožností dostat se z tohoto šedivého každodenního života. Zapalujeme školy „Republiky“, jež jsou prvními místy vyloučení, selekce, roztřídění, klasifikace, místy, kde se učí poslušnosti. Zapalujeme radnice, manažery bídy, a policejní stanice, které jsou synonymem pro ponížení, šikanu, nakládačku a výprask. Zapalujeme stát, který spravuje tyto otevřené věznice. Zapalujeme kanceláře politických stran. Zapalujeme opovržlivé politiky. Zapalujeme elitu. Zapalujeme sklady zboží, prodejny automobilů, banky, videopůjčovny, supermarkety, nákupní střediska, studia televizní produkce atd. Zapalujeme a nekrademe. Chceme jen vidět, jak se toto zboží mění v kouř, zboží, na něž musíme tvrdě pracovat, a přitom je tak „normální“ chtít, konzumovat a hromadit. Zapalujeme, protože je to asi jediný způsob jak dát o sobě vědět, jak již nebýt neviditelní. Zapalujeme se zřejmou nadějí, že se věci změní.“

      Vymazat
    5. Hodně to připomíná akci odehrávající se na Majdanu v Kyjevě na Ukrajině. Vyšlo najevo, že ti co útočili na policii v Kyjevě byli školení na základnách USA v Estonsku a Lotyšsku. Ještě si někdo myslí, že pokud k tomu dochází v Paříži je to spontální a neorganizované? Je jasné, že je to vysoce organizované i s tím, že na druhou stranu se po policistech vyžaduje, aby se nechali upálit, zmlátit a vždy jsou na vině policisté. Ve vyspělých demokraciích se od policistů na ulici vyžaduje, aby se nechali skoro zabít a jestliže tak neučiní, jsou okamžitě vyhazování, exemplárně souzení, zostuzení. Divím se všem, kteří se hlásí k policii, protože u nás je stav úplně stejný a první krok grázla, kterého policista chytí při vloupání, krádeži, výtržnictví je okamžitě podat na policistu trestní oznámení a výsledek je ten, že inspekce v prvé řadě začne vyšetřovat policistu, rozhoduje se o postavení policisty mimo službu, nebo okamžitém jeho vyhazovu. Za všechno toto, za noční služby, služby o sobotách, nedělích o svátcích v jakýchkoliv povětrnostních podmínkách je plat nastupujícího policisty 13,5 tisíc čistého a po 20 letech služby může dosáhnout platu 21 tisíc. Pokud nemáte u policie rodiče, nebo příbuzného a známého na vysokém místě, který by vás dostal na místo patřící mezi 20 tisícovek kancelářských policistů, tzv. bočním vstupem, který zavedl Langer, nemá cenu vůbec k policii nastupovat. Navíc jakýkoliv zdravotní problém a to i sebemenší, znamená okamžité ukončení služebního poměru a tedy vyhazov a výsluha pokud máte odslouženo 15 let ve výši 6 tisícovek vám nebude stačit ani na suchý chleba a slanou vodu. Ano policistům nyní říkají, že jim přidají. A jak to vypadá v praxi? Vždy se přidávají procenta a to znamená, že policistovi sloužícím na ulici přidají například 4% = 500 Kč a u kancelářských policistů to činí víc jak 4 tisíc korun. Nemá to cenu, když někdo chce k policii je lepší jít k městské, kde je plat i ten nástupní o několik tisícovek větší, míň práce, žádná papírová práce a k tomu ještě byt, stravenky, které Českým policistům policejní prezidium vzalo a nemají nic oproti těm na policejním prezídiu, kde mají přepychovou jídelnu, kde za pár korun máte výběr z několika jídel jak na oběd tak na večeři. Policisté sloužící někde v Krkonoších si můžou donést na oběd namazaný chleba se sádlem a cibulí z domova. Tak asi přemýšlí policejní prezídium.

      Vymazat
    6. Někde to musí začít aby to bylo odstrašující pro ostatní národy.

      Vymazat
    7. 12.16 Služba u policie byla už od Rakouska řeholí na oltář vlasti; stejně jako v RU armádě (naše poslední, která bojovala). Očekávat něco jako vděk nadřízených a mocnářství prostě ani dnes nelze očekávat. Ani to nebylo v kodexu cti. Na druhou stranu, jsem strašně rád, že už jsem roky ve zdraví v penzi... po víc než 35 letech...

      Vymazat
  2. francouzi maj jedinečnou šanci na jaře zvolit le pen a začít s tím něco dělat policejní brutalitu si migranti vymyslely aby mohly rabovat a pálit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šance je, ale dost malá. Co může lepenka udělat ? Žádný návod neslyším. Je to válka, vážení, začne-li policie přitvrzovat, tj. střílet, druhá strana začne s tímtéž a pak boj až do hrdel a statků, na život a na smrt, buďto vítězství nebo genocida - to bude Evropa budoucnosti včetně ČR.

      Vymazat
    2. 12:04 nebude to poprvé, ale po třetí co budou muslimové opět vyhnání. A kdo je tu poslal by měl už konečně táhnout taky....
      Genocída nám hrozí už od dob Říma a jsme tu furt.
      Ti blbečti co si stěžují na policejní brutalitu neumí nic jiného než zapalovat auta a něco házet, ale jinak jsou totálně mimo. Mozek jim moc neslouží, umí jen řvát a myslet si, že jsou vyvolení svým bohem.

      Vymazat
    3. 14:41
      A víš, proč jste tu furt?
      Protože genocida blbů je sysifovská práce.

      Vymazat
  3. 21:41-V první řadě se neschovávejte za anonym,
    když chcete někoho opravovat nebo s ním možná
    polemizovat.Strachy posraných(promiňte ten výraz)
    anonymů je v každé údajně diskuzi mnoho.Upřesněte
    ta svoje zoufalá slůvka o vzrušené výzvě.Na to
    nemáte,jí přiblížit,abychom věděli o co se jedná?
    V článku píše o francouzské policii,takže o co
    Vám kráčí?Vy jste někde tady četl nebo viděl v
    ČT něco o vražedných choutkách muslimů?Já tedy
    nic takového nečetl a "vyrovnané"zpravodajství
    pánů Wollnera a Kubala nesleduji.Tak se pochlubte,
    ať vím,kde mám hledat.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už moje babička říkávala že "Francie je prohnilá" a jí to zase říkávala její babička. Po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 generál G. Patton v dopise své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“
      Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Ve francouzské armádě se kritický postoj k rozhádané a Cremieuxovou politikou podlomené francouzské společnosti projevoval již od Dreyfussovy aféry a vrcholil protestním vystoupením sportovní výpravy na Berlínské olympiádě, kde všichni francouzští sportovci za nadšení davů v hledišti pozdravili německého Vůdce zdviženou pravicí ...

      Vymazat
    2. Takže když dole napíšu Josef Novák nebo Petr Majevský, nejsem anonym a strachem posraný?

      A co víte o vražedných choutkám muslimů? Povídejte -

      Josef Novák

      Vymazat
    3. Anonymní 17.února 2017 22:11

      Nedělej si z toho srandu, Nováku! Tam, co bydlí Majevský, musulmáni vraždí denně, kromě pátku, kdy mají volno a najímají si na to cikány.

      Vymazat
    4. No, pane Majevský, jaká je jistota, že jméno sedí, jestli, tak kolik je Majevských ve vlastech českých a nakonec - příklad, stačí psychopat soused a některý z Majevských má cihlu v okně nebo nasráno na prahu. Nemusí tedy vždycky jít o odvahu, ale rozvahu. Pravda, že pro možný vyšetřovací orgán beztak zanecháváme elektronickou stopu. Ale ať tak nebo jinak, na jakýchkoli seznamech se nerad vyskytuju. Nikdy nevíte kdo, proč a jak je použije. Nevědět nemám rád. Zdravím

      Vymazat
    5. A moje babička říkávala, že Patton byl nabubřelá americká plechová huba, která si svým chováním k těm mongolským divochům velmi přibližovala.

      Vymazat
    6. K 22:11
      Patton byl ufňukaný debil. Rusové akorát opláceli té "skvělé rase" její chování. Jo, jo, to ta skvělá rasa nečekala, že by mohlo dojít na odplatu. Teď si už dají pohov a nebudou se do Ruska srát. Němci jsou hovno skvělá rasa, jsou to nepoučitelní magoři, kterým to dvakrát nevyšlo a dnes neví, že po třetím pokusu už žádné Německo nebude.

      Vymazat
    7. 8:24 - to moje babička nebyla tak znalá a nevěděla kdo je Patton ale pamatuju že mi říkávala: "Pamatuj si hošíčku - Prahu zachránil Vlasov! A ak se pak k němu Stalin hnusně zachoval! U nás na Čičavách u maminky (mojí prababičky - pozn. já) měl v 45 štáb generál Pankov. A já za jedním tím vojáčkem když jsem mu nesla buchtu volám "Sláva Stalinu" - tak nám to říkali že máme volat a on mi ukázal rukou pod krkem a druhou naznačil oprátku! Všimla jsem si že mu na něm visí křížek! Až po letech jsem pochopila že to byli vojáci z těch lágrů - z armády Malinovskýho - trestný prapory. A jiný z těch vojáků jí řekl: "Anglíjskie i Amerykánci mnógo pamaglí - bez ich pómošci ně býlo by nikakoj pabédy ...". Asi tak.

      Vymazat
    8. Materiálně určitě pomogli ale nebyla to pomoc nezištná. Naopak velmi zištná.

      Vymazat
    9. 9:53 Americký program půjčky a pronájmu umožnil Rusům se za války volně pohybovat po území USA a učit se novým technologiím (z retrospektivy se tento krok jeví jako silně naivní a idealistický). V rámci této spolupráce tak v roce 1941 bylo na území USA až zhruba kolem 1200 ruských inženýrů, kteří se školili moderním technologiím a postupům, k tomu je nutné připočíst zhruba několik stovek dalších tzv. OJT (On -The-Job-Training), tedy Rusů na stáži či na praxi v amerických továrnách. A to dokonce i z oblastí, kde Rusové žádnou smlouvu či dlouhodobější spolupráci s USA nikdy neměli - např. podle knihy Dark Sun: The Making of The Hydrogen Bomb od Richarda Rhodese (potvrzeno i výstupy z projektu Venona či deníkem majora Jordana) se jednalo i o oblasti raketového či rozvíjejícího se jaderného průmyslu (včetně dodávek jaderných komponentů apod.). Samozřejmě není také divu, že Rusové tuto spolupráci zneužili a v USA si rozšířili již bez tak širokou základnu špionů a agentů, kteří jim pak po válce prozradili spoustu amerických vojenských tajemství a technologií. Rusové díky této velmi „zištné“ pomoci ušetřili obrovské finanční prostředky na vývoj a výzkum či nákup těchto technologií – tato částka by se pohybovala v desítkách miliard rublů za každý rok pomoci! Navíc s tím se dostali i k technologiím, které by normální cestou jistě nezískali. Obecně tak můžeme zakončit asi tak, že díky této části Lend-Lease se Rusům podařilo získat takové technologie, které jim umožnily stát se jednou ze dvou velmocí 20. století.

      Vymazat
    10. Děkuji za vyčerpávající vysvětlení. Ještě dotaz. Kdyby to bylo opačně, američani by to udělali jinak?

      Vymazat
  4. 22:11-Za předpokladu,že užíváte jakojá své pravé
    jméno a ne výmysl,tak ano.Pokud v tomto lžete,
    jste stále anonym.22:39-Asi jste tzv.sluníčkář a
    nechcete vidět jejich zvěrstva.Zapálit auto i s
    lidmi dělají jen muslimové a banderovci.Nebo mi
    chcete tvrdit,že je to vymyšlené?
    Petr Majevský,Praha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 17. února 2017 22:49 - A Vy jste měsíčkář?

      Tvrzení, že to je vymyšlené mi podsouváte. Paní či slečně Přikrylové se ale "se zdá, jako by se o brutalitě ve Francii nesmělo mluvit". Tak jsem si dovolil upozornit, že se jí to asi opravdu jen zdá.

      Hádám, že zápalné láhve Cikánům do baráku házejí také jen muslimové nebo banderovci?

      Tvrdím, že Váš výrok, že to dělají jen muslimové nebo banderovci, je opravdu vymyšlený.

      Dělali to Němci v Rusku a na Ukrajině, Francouzi v Alžírsku i Američané ve Vietnamu. Jistě byste našel i další příklady, kdybyste si trochu lámal hlavinku.

      Vymazat
    2. jste schopen posoudit rozdíl:
      asociální chování dlouhodobé opakované vědomé Vámi zmíněných etnik vůči výkonným živícím domorodým
      oproti válečnému stavu vyvolaném řízeném
      placeném parazitem organizačně vyspělejšího
      etnika?

      Vymazat
    3. 23:28
      Šlo by to, prosím, říci méně šroubovně, tak, aby to dávalo nějaký smysl?

      Vymazat
    4. pro Anonymní17. února 2017 23:34

      A helemese, pán má problémy s logickým myšlením?

      Vymazat
    5. Pánové- tady bych se zastal člověka, kterému se ten článek nelíbí.Není to trol, má pravda, jiný názor, ale v diskuzi umí argumentovat a neuráží.Takže například příspěvek 6:02 je na zamyšlení pisatele nad sebou- proč tak ironicky?Argumentujte.Potom jsou názory na to, že už neumíme věcně diskutovat a argumentovat správné.Jemu se nelíbilo tvrzení, že se o tom nemluví a podložil to odkazy na internet...tož jen tolik ode mně.

      Vymazat
    6. Pánové, tak věcně diskutujte a zkuste se zamyslet nad tím, k čemu Vám to bude, až to přijde sem. Já odcházím pocvičit na střelnici.

      Vymazat
    7. Tak až tě obklopí 20 a více agresorů, doufám, že si necháš poslední náboj pro sebe.

      Vymazat
    8. Neboj, předzásobil jsem se a nejsem sám.

      Vymazat
    9. 8:22 Efpe, ptáte se, proč tak ironicky? Tak si ujasněme, o čem je článek. Autorka říká:
      1) NEPÍŠE se o tom, jaké brutalitě a neposkytování podpory čelí policisté.
      2) PÍŠE se jen o tom, jaké údajné policejní brutalitě jsou vystaveni nebozí imigranti a jak proti tomu "protestují" demolováním okolí.

      A ten člověk na to reaguje tvrzením, že autorka nemá pravdu. Dokazuje to odkazy na to, o čem autorka tvrdí, že se o tom PÍŠE. Tím potvrzuje pravdivost článku, nevyvrací ho, jak se mylně domnívá. Evidentně nepochopil obsah článku, stejně jako vy. Svojí nechápavos potvzuje i tady v 23:03, protože "nemluvení o brutalitě proti policistům" pochopil jako "nemluvení o brutalitě ve Francii".

      Vymazat
    10. 22.49 Stále zapomínáte na Amerikány a na Izraelce. Ti ta auta zapalují i s civilisty. I na dálku, drony. Nebo zákeřně z dronu nebo z letadel vyvraždí svatbu někde v Afghanistánu...

      Vymazat
    11. 15:09- neber to příteli ironicky, je dobře že nečekáš se založenýma rukama, ale jestli jsi viděl reportáže a ty davy co dělají bordel, tam bude jedna pistole, a třeba i 5 málo.
      15:42 dobrá vzdávám se. Jen si myslím, že pokud tu máme nějaké oponenty, nikoliv troly, mohla mít diskuze věcný charakter bez urážek, narážek apod. a to není na vás, myslím to obecně.
      Hezký zbytek víkendu

      Vymazat
    12. 9:53 Americký program půjčky a pronájmu umožnil Rusům se za války volně pohybovat po území USA a učit se novým technologiím (z retrospektivy se tento krok jeví jako silně naivní a idealistický). V rámci této spolupráce tak v roce 1941 bylo na území USA až zhruba kolem 1200 ruských inženýrů, kteří se školili moderním technologiím a postupům, k tomu je nutné připočíst zhruba několik stovek dalších tzv. OJT (On -The-Job-Training), tedy Rusů na stáži či na praxi v amerických továrnách. A to dokonce i z oblastí, kde Rusové žádnou smlouvu či dlouhodobější spolupráci s USA nikdy neměli - např. podle knihy Dark Sun: The Making of The Hydrogen Bomb od Richarda Rhodese (potvrzeno i výstupy z projektu Venona či deníkem majora Jordana) se jednalo i o oblasti raketového či rozvíjejícího se jaderného průmyslu (včetně dodávek jaderných komponentů apod.). Samozřejmě není také divu, že Rusové tuto spolupráci zneužili a v USA si rozšířili již bez tak širokou základnu špionů a agentů, kteří jim pak po válce prozradili spoustu amerických vojenských tajemství a technologií. Rusové díky této velmi „zištné“ pomoci ušetřili obrovské finanční prostředky na vývoj a výzkum či nákup těchto technologií – tato částka by se pohybovala v desítkách miliard rublů za každý rok pomoci! Navíc s tím se dostali i k technologiím, které by normální cestou jistě nezískali. Obecně tak můžeme zakončit asi tak, že díky této části Lend-Lease se Rusům podařilo získat takové technologie, které jim umožnily stát se jednou ze dvou velmocí 20. století.

      Vymazat
    13. Je to opakování nebo zdůraznění elaborátu. Ve 2.00 jsem četl to samé.

      Vymazat
    14. Od 15:09 pro 21:41. Není to ironie a není to jedna pistolka určená výhradně pro osobní obranu. Tím chci říci, že ať už podobné akce ve Francii jsou živelné nebo jsou "někým" cíleně plánované, je třeba se na ně cíleně připravit a bránit se kolektivně. Je mi jasné, že jednotlivec proti tomu nic nezvládne ale připravená skupina slušných lidí, vyznávajících stejné hodnoty by mohla přispět ke zvládnutí situace kolem svých domovů.

      Vymazat
    15. 10:27
      Očekáváte vpád Maročanů do Černošic?

      Vymazat
  5. hele svatí:
    http://svobodnenoviny.eu/vatikan-je-znepokojen-kvuli-sireni-nacionalismu-a-populismu-v-usa-a-evrope/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vymývání mozků na straně Vatikánu má málo
      moderních vymýváren mozků v rukou sio.
      by se jeden strhal,aby vola dělal všem.

      Vymazat
  6. L. N. Boutmy - francouzský katolík a vlastenec obávající se o soud své vlasti napsal v roce 1905 toto:

    "Zatímco Anglie snažila se zeslabiti Rusko a Francii, vyvstal proti ni nový soupeř nebezpečný, hrozící denním zájmům anglickým — Německo. Vilém II., nehledě k svým podivnůstkám, jimž se prázdné hlavy vysmívají, vede pevně a neohroženě Německo k velikosti a slávě. Jeho srážka s Anglií je nutnou a nevyhnutelnou. On to chápe a hledá si proto spojence. Jeho pokusy sblížiti se s Francií, byly Anglií zmařeny pomocí zednářské vlády francouzské; litovati dlužno, že ani praví francouzští vlastenci neocenili řádně tyto pokusy po sblížení. Anglie chápe, že každý spolek s Německem bude namířen proti
    ní. Proto si pospíšila uzavříti spojenství s Francií, jakkoliv je toto spojenství zcela nepřirozeným v době, kdy spojenec Francie vedl krvavou válku s Japonskem a kdy spojenci bojujících stran každé chvíle mohli býti vyzváni k činné pomoci. Smlouva s Japonskem, zaplet ní Ruska do války s Japonskem, sblížení s Francií je složitou kombinací, jejímž výsledkem jest zeslabení Ruska i Japonska, osamocení Německa a úplná volnost akce pro Anglii. A přece spojené síly Německa a Francie byly by s to vysazením vojska v Anglii učiniti navždy neškodnou tuto hlízu. Ale Anglie nedříme! Ona chápe hrozící jí nebezpečí a používá všech prostředků, aby to odvrátila. Oddělení církve od státu, tak drze provedené zednářskou vládou ve Francii — proti vůli národa! — dá Anglii novou, mocnou zbraň. Už je založen nový anglický podnik, „jenž má za účel zabezpečiti po stránce materiální provozování katolického kultu pro případ oddělení církve od státu“. A tak Angličané, pracující na vyhnání katolicismu z Francie, objevují se teď co jeho ochránci a protektoři. Mohou-li francouzští vlastenci, kteří zůstali věrni své víře, míti něco proti zemi, jež tak velkodušně podporuje jejich víru ve jménu svobody a humanity?! Na to všechno třeba mysliti. Vševládnost Anglie ovšem není na věky. Národ, jenž po staletí sledoval tak lstivou a čistě obchodnickou politiku, jenž dosáhl své síly cizíma rukama a cizí krví, národ takový musí jednou ztratiti svůj lesk a slávu. Snahy Německa, nedoceněné Francií, mohou lehce dojíti porozumění v jiné zemi. Ale než se toto stane, Bůh jediný ví, co se stane s Francií. Dnešní pokolení asi stěží opře se vlivu, jenž vede francouzskou vládu k záhubě. Snad příští pokolení, jsouc svědkem tak vzrušujících událostí, najde v sobě sílu, aby se ujalo své pokálené cti a samostatnosti své vlasti a aby se pokusilo zachrániti ji. Ale bude-li pak ještě existovati Francie?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se ptám po 112-ti letech: "Nanastal už ten čas?"

      Vymazat
    2. 22:57
      Ano, nastal čas, abys se svými tapetami šel do prdele - toť tvá pravá vlast!

      Vymazat
    3. 23:05 jak oduševnělé, že?

      Vymazat
    4. perfektní příklad jak špatný hmotný,fyzický základ,způsob života pár rodin a rodů,rozšířený v nadstavbovou ideu,přijatou stamiliony lidí s výsledkem:fyzický dopad na každého ze stamilionů dvěma,resp. jednou nadvakrát vedenou světovou válkou.
      absolutní základ motivace rovná se absolutnímu výsledku činu.bez ohledu na množství času.
      kniha
      Proroci a předchůdci
      psaná
      Jezuitou
      žijícím
      ve Švýcarsku
      (kdo,kde,kdy!)
      všechny osoby,jejich život,idea,chvíle naplnění a následný zmar a pád osoby i idee včetně životů zúčastněných

      sumasumárum:
      jezuita praví
      my víme že víte že víme že víte

      důvod,proč je nesmysl se zabývat například
      přídavky na děti,pouze prodlužují a upevňují
      kořeny zla.

      Vymazat
    5. Na rozdíl od sobotkovských eurohujerů si stále silněji začínám myslet, že takzvané sjednocení dvou německých států bylo hodně neuvážené, zbrklé a že k němu asi nikdy nemělo dojít. NDR měla asi být jenom demokratizována (kolem roku 1989 mám na mysli), ale nikoli spojena s NSR neboli SRN. Chudák Gorbačov, myslel to tak dobře (prosím, to ode mne vůbec není ironie), jel tehdy do Německa oslavit cca čtyřicáté? výročí existence NDR - no a vzápětí na NDR přestala existovat. A sjednocené Německo pořádně vystrkuje růžky. Co myslíte, vážení, existuje něco jako (celo)národní vlastnosti každého nebo přinejmenším některého národa? Já myslím, že asi existuje. Příklad: Němci nemají holubičí povahu, obzvlášť když se dali všichni dohromady. Kdyby se o "sjednocení" dozvěděly jejich oběti z let 1939 až 1945, tak by se, obrazně řečeno, v hrobech musely obracet

      Vymazat
    6. 23:05 - že ty budeš ten zkurvysyn kterej tu pomlouvá nicka honolulu, co? Ty máš zkurvysyne štěstí že mi nestojíš za to tě najít a přetáhnout ti nosní dírky přes ten tvůj škaredej hnusnej slizskej vřed kterej ti vyrašil místo hlavy mezi těmi tvými rachitickými ramínky, jenž tě svým svrběním stálé nutí ho tu votírat zbytečně vo slídu!

      Vymazat
    7. 23:05 - a moc neser zkriplenče zmršenej, nebo si ten čas přeci najdu a pak to likvidací toho tvýho hnisavýho vředu neskončí, ale smažu z povrchu Země celou tvou zkurveneckou zdegenerovanou a zbytečnou famílii! Radši se nestarej o texty přesahující schopnosti tý ohavnosti co máš místo makovice - šoupej svejma rachitickejma hnátkama a ty svý čpáry zlodějský chmatácký drž dál vod klávesnice, jasný!! Nerad bych to vopakoval ...

      Vymazat
    8. 23:28 - ten xindl negramotnej z 23:05 nemá ani tucha vo vobsahu těch pojmů kerý se tam probíraj, ale hlavně že si dovoluje tu chcát po slídě, dobytek mizernej svý zkurvenecký chcaniny!! Beztak to bude ňáká rudá veš!

      Vymazat
    9. 7:04 - Přesně! Je to jen rudá veš, která dokáže pochcat i pojem "vlast"! Co s takovým hmyzem! Zpopelenit to bez předchozího uspání plynem! Jiný nakládání s takovým bioodpadem není přípustný!!

      Vymazat
    10. 7:09 - omlouvám se, včera jsem se zas vožral a psal nesmysly - holt chlastem mi narostla ramínka. Slibuju - už se to nebude opalovat. Nezabíjejte mě, Excelence ... moje stará mi už rozbila tlamu za vás!

      Vymazat
    11. 7:24 - Hodně? Bolí tlama? Tak si dáš příště Meisela! Dnes tě ještě nechám naživu - protentokrát! (jako Bob Saint Claire toho ubohého vybírače pokut v Muži z Acapulca)

      Vymazat
    12. 7:14 - klid příteli! Neodpírejme si dnes ničeho dobrého. Všechen ten oheň po celé Francii a dokonce i v USA přeci tak hřeje u srdce. Každému, kdo naslouchá, dokazuje, že když kvasí revolta, může se rozšířit jako stepní požár. Těm, kdo se domnívají, že revoluce již není na pořadu dne, že proletariát je příliš rezignovaný, podrobený, bezmocný či dokonce, že neexistuje, rychlé rozšíření hnutí a jeho síla dokázaly opak: proletariát může pozvednout hlavu. Jistě, nic si nenamlouváme; celkový stav a rozdělení proletariátu nedovolily tomuto boji, aby prorazil ze své izolace jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Nebyla naděje, že by tento výbuch mohl celou planetu přivést k všeobecnému povstání. Buržoazie je dnes schopna omezit revoltu na jednu složku proletariátu, vyhnout se jejímu přílišnému rozšíření za hranice a dočasně ji potlačit. Jestliže se ale světová revoluce objeví stejně náhle a stejně násilně, nebudeme překvapeni. Výbuchy nevyhnutelně souvisí s každodenní katastrofičností kapitálu a proletariát povstává sám za sebe proti stále provokativnějším agresím tohoto nelidského výrobního způsobu.
      Stavíme se proti proudu převažujícího pesimismu ohledně schopnosti proletariátu stát se znovu subjektem dějin, proti proudu veškerých falzifikací a dělení, které se stát a jeho všemožní sluhové snaží na hnutí uvalit, aby jej mohli snáze zdiskreditovat a oslabit, my za tímto hnutím objektivně vidíme revoluční potenciál, protože je považujeme za v podstatě hluboce proletářské. Velmi jasně tvrdíme, že toto hnutí je o naší třídě, která odmítá svoji situaci - nic více, nic méně. Samozřejmě, že musíme nejen rozpoznat naše bojující třídní bratry, ale rovněž je naprosto nutné, abychom byli kritičtí. Meze, jichž si u tohoto hnutí všímáme, nemůžeme totiž připisovat pouze represi a palebné síle policie, neboť musíme vidět, že na vině jsou taktéž meze, které si proletariát stanovuje sám - zejména důvěřuje-li ideologiím, jež jsou nám na překážku. Dnes se mnozí proletáři skutečně nepoznali v házení molotovových koktejlů, které zasáhly buržoazní řád strachem a obavami. A tento postoj z různých důvodů, které nyní budeme krátce analyzovat, brání potřebnému rozšíření hnutí ...

      Vymazat
    13. 7:29 - zkrátka a stručně řečeno, soudruhu: Když hoří předměstí, je slyšet praskot revoluce! Mám pravdu?

      Vymazat
    14. 7:41 To nevytvořil soudruh, ale soukmenovec z DSSS.

      Vymazat
    15. 15:57 - aha, rudá hlavo! Takže anarchisti jsou dneska v DSSS? - http://gci-icg.org/czech/komunismus2.htm#kdyzhori

      Vymazat
    16. Pro Dvořáka: Tos asi nečekal co censorskej dobytku, takový rozuzlení - tedy že je to celý anarchistická tapeta! Chycht!

      Vymazat
  7. Pripomína mi to Janukovyčovu políciu, ktorá stála proti snajperom s obuškami...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel služba magorům dojde stadia,kdy uniforma je na obtíž.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ano, bude! Stát protěžoval obrázek „přistěhovaleckých“ bouří a spousta proletářů věřila balíku klišé, bez nichž by se nemohla odlišit od těch, jimž ráda říká „lůza“, a opakovala je. Je třeba mít na paměti, že kapitalistická společnost je v podstatě rasistická. Žádná buržoazní frakce - ani sociálně demokratická - není skutečně protirasistická. Ti, kdo předstírají, že nejsou rasisté, předstírají, že kapitalismus nemusí být rasistický, že nemusí neustále regenerovat podmínky pro reprodukci rasismu mezi proletáři, kteří si tváří v tvář svým vykořisťovatelům navzájem konkurují. Znovu jsme během těchto bouří viděli, že buržoazie diskutuje jen jediné - způsob jak dostat proletáře pod kontrolu, a přitom rozehrává spektákl sporů na úrovni vlasteneckého občanství a zaručení „integrace“ jiným kategoriím lidí, kteří mají povolení k pobytu a také definitivně prozatímní dokumenty. Svět a rasistická dělba práce jsou objektivní skutečností, a to díky historickým rozdílům v nastolování vykořisťování a díky ideologiím, které je ospravedlňují. Každý proletář má svůj vlastní „původ“, který jej odlišuje na trhu pracovních sil, nebo když hledá bydlení či když čelí policajtům atd. Víme, že neklidná předměstí z podstatné části obývají proletáři přistěhovaleckého původu, často z x-té generace. Rovněž víme, že společenský systém vytváří podmínky zhoršování sociálních protikladů, když sestěhovává dohromady proletáře, kteří se nakonec nemohou navzájem vystát. A systém toto zhoršování zpětně používá proti nevyhnutelně propukajícím bojům, aby stigmatizoval „cizí“ výtržníky. Víme, že takovéto hnutí vede proletáře ke vzpouře nezávislé na jejich původu a že kapitálu drasticky připomíná, že ve skutečnosti jen sjednocuje své otroky v jejich bídě.Hnutí začalo na předměstích, a proto se o ně řada dalších proletářů ani nezajímala. Někteří proto, že se jim povedlo uprchnout z těchto předměstí a usadit se v nějakém méně odporném bydlišti a jiní proto, že tam zatím nebyli nuceni pobývat a cítí se být poměrně chráněni před potupou sociálního bydlení. Jenže ono ani tak nezáleží na tom, zda jsme nahnáni do králíkáren a krabic, zda platíme stále přemrštěnější nájemné či zda musíme vykrvácet, abychom splatili hypotéku. Tyto rozdíly sice vytvářejí dojem, že bychom mohli zlepšit svůj každodenní život, ale dokud se nedostaneme z prehistorie, dokud nezrušíme kapitalistické společenské vztahy, náš každodenní život bude vždy o placení za právo žít – o placení těm, pro něž a jejichž prostřednictvím se ustavuje „ústavní stát“. A jestliže buržoazie bez skrupulí uzavírá naše třídní bratry do ohavných paneláků, neděláme si žádné iluze, že by se slitovala nad kýmkoli z nás a že by nás nenechala zemřít, kdybychom již vůči tomuto systému nebyli nadále servilní. Ministr vnitra použil jedno slovo, které platí pro každého z nás a díky němuž můžeme pochopit, jak málo si nás buržoazie váží, byť se snažil dopad tohoto slůvka omezit pouze na výtržníky: všichni jsme lůza, jelikož všichni jsme potenciálním nebezpečím pro přežití jeho světa, soudruhu!

      Vymazat
    2. 7:32
      napsal jste to dobře ,všechna čest ...
      ale co s tím?
      kupř.mnoha lidem (mně osobně také) je přímo
      odporné násilî a destrukce všeho druhu;
      ne ,
      že by byli třeba nějací přemrštění estéti a individualustičtí dandyové ,ale zkrátka jak vypukne revolta ,
      stává se neřízeným násilím obvykle ,jak víme proti nevinným.
      A to je neoddiskutovatelné ..násilí je a bude
      vždycky kontraproduktivní .
      Revolta marná a vyšvihne nahoru zase
      jinou chásku...
      j.

      Vymazat
    3. 10:32 - je to tak, milá vlaštofko! Toto tu je ukázka tomu čemu jsem dřív věřil. Dnes jsem poučenější a taky už vím, že proletariátem dneška je zcela jiná sorta lidí - https://www.protiprudu.org/biela-rasa-ako-globalny-proletariat/

      Vymazat
    4. oprava: toho

      Vymazat
    5. 11:13
      doplněk:
      ..navíc každý člově je jiný,má jiné
      nároky na život ,jiné talenty ,schopnost dosáhnou
      vzdělání ,rukodělnosti apod...( zkràtka má jiný gen) a na téhle různorodosti to také spočívá...
      jeden nenamaluje obraz jako Greco ,druhý
      nevytvoří zàvratné katedrály ,nenapíše
      nesmrtelný román -nevymyslí prostě nic a bude
      mít tudíž i menší rozhled a možná i tomu odpovídající vztek na ty ,kteří jsou možná dokonce chudší než on ,ale mají svojí velikost
      jinde..to někdy je ještě horší,
      někdo to nazval "duchovní buržoasie"...
      peníze nemáte,ale jste jiný -a to se také trestá!
      j.

      Vymazat
    6. 11:49 Vlaštovko, při přemýšlení o perspektivách budoucího vývoje by vás mohlo hodně inspirovat toto video (zhruba od 1:29:00):
      https://www.youtube.com/watch?v=jQiW86ToSvE

      Vymazat
    7. 23:51 Určitě bychom se shodli na mnoha výhradách k celému KOB a DOTU. Ale ve Veličkových úvahách je také mnoho moudrých myšlenek o fungování společnosti a cestě k perspektivní budoucnosti. Třeba v uvedeném odkazu, kde mluví o určujícím vlivu tvořivé, kritické menšiny na další vývoj systému. To by měli mocní tohoto světa studovat povinně a hlavně se tím řídit. Pak by docházelo ke změnám evolučně, bez zbytečného chaosu a ztrát, a ne revolučně, na což vždy doplatí nevinní lidé.

      Vymazat
    8. 0:40
      K Vaší odpovědi:
      To je právě ten rozdíl mezi teorií a praxí.

      Taky zírám - ale tak už to na internetu chodí.
      Takže ještě jednou to, co zmizelo:
      Anonymní 16:16

      Děkuji za odkaz.

      Zajímavé povídání - je to svérázná varianta necírkevního bohosloví oděná do hávu rádoby vědecké terminologie.
      Ústřední osou je pochopitelně distancování se od zkaženého Západu.

      Stručný úvod k tezím "koncepce sociální bezpečnosti" je ZDE: http://www.vodaspb.ru/index.php?dn=info&pa=kob

      Bývalí důstojníci KGB se ovšem - narozdíl od těchto vyznavačů KOB - zpravidla přiklonili k tradiční Pravoslavné církvi, která KSB kritizuje jako "ideologii (věrouku) totalitárních sekt".

      A jenom na okraj - leningradský starosta Anatolij Sobčak, kterému se Veličko (1:15:51) vysmívá, byl hlavním strůjcem kariéry Vladimíra Putina.
      -- Čas, na který odkazuji, se vztahuje k Veličkově úvodní přednášce z celé série "Rozmluv o životě": https://www.youtube.com/watch?v=hWCQYsoI_VU/

      Vymazat
  9. Co by se asi stalo, kdyby si policajti v Paříži řekli - a dost, budeme stávkovat, nenecháme se přece zabíjet, mlátit nebo perzekuovat, když chráníme pořádek v zemi?

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám za to, že vrcholoví politici v Európe /česť výnimkám/ sa dopúšťajú VLASTIZRADY v primárnom slova zmysle, nie v oklieštenom, ako ho definuje trestný zákon. To isté sa týka novinárov, slniečkárov... Som presvedčený, že s týmito treba začať robiť poriadok.

    OdpovědětVymazat
  11. No, ve Francii už migranti jsou v dostatečném počtu, tak že tam už se o jejich alotrijích mluvit může, protože je už pryč nikdo nedostane.
    U nás ještě nejsou, tak že se o tom mluvit nesmí, aby se lidi předčasně nevyplašili.Ale pokud se radikálně nezmění politické špičky v Bruselu, Berlíně a Paříži, budeme je tu mít taky i s jejich sociálními dávkami. I kdyby jsme si na ně měli půjčit.
    Nás už může zachránit jenom velmi rychlý rozpad EU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co nám pomůže rychlý rozpad EU? Merkel se zřejmě ,,jako" ukecla a mluví o nás jako o spolkové zemi. Časem bude spadat celá(!) naše armáda pod německé velení. Němci si nevemou zpět jen to o co v Sudetech přišli, oni si vemou všechno to o co přišli v květnu 1945!Heil!

      Vymazat
    2. Jedině ozbrojený převrat a pozatýkání kolaborantské vlády,válečných štváčů a jejich velmi tvrdé potrestání.Pak budete žít.Jinak oni uskuteční na našich národech,to co kdysi naplánoval Heydrich.

      Vymazat
  12. V pristi valce nebude potrebovat uniforem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud si někteří, na radu sluníčkářů, nenatřou držku na bílo...

      Vymazat
  13. Ať si ty arabský prasata zkurvený povinně vezme ta země,která tu Afriku tak zkurvila a umožnila příchod tý verbeže do Evropy.....takže USSA je země vyvolená pro ten untermensch!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proc by USA mela pomahat zradne evrope? Leda nasrat

      Vymazat
    2. Horni Dolni 18.února 2017 13:54
      Zrádná Evropa na takové jako ty zvysoka sere!
      A "pomoc" loupežníků nečeká.

      Vymazat
    3. 14:48
      Ale u Ameriky ponizene Češi škemrají

      Vymazat
    4. 14:57
      Kteří Češi prosím? Snad Schwarzenberg a Telička?

      Vymazat
    5. 15:00 Ano ti! Tak prima ze si rozumime. Ti Cesi co chapou ze havlismus kavarnismus je zlo jsou me sympaticti.

      Vymazat
  14. Pod slaboduchým štvavým článkem orgie slaboduchých štvavých frustrátů.

    OdpovědětVymazat
  15. To mluvíš o těch havlobanderovskej hajzlech????

    OdpovědětVymazat
  16. Tuhle ukazovali před soudem nejmenované země útlou dívenku, obžalovanou za útok na policistu té nejmenované země, národ se jistě dobře pobavil pak následujícími záběry, které ukazovaly brutalitu těch dívkou "zalehnutých" nebohých slabochů v uniformách. A pak jsme se dozvěděli, že titíž hrdinové se pokoušeli předtím přizabít jejího přítele a který i necivilizovaný člověk nepodá pomocnou ruku, vidí-li zvůli sadistů? Již dříve jsme viděli také vide z vánočních trhů, opět hrdinové podobným způsobem v přesile asi 1:5 "pacifikovali" muže, který vůbec nebyl brachiálně proti někomu násilný, ale přesně a výlučně naopak. Je tedy otázkou času, kdy i občané nejmenované země se probudí a nebudou chtít sloužit výcviku v brutalitě nějakých tamních esenbáků. I v bájném zámoří, kde policisté střílí černochy jako na honech na zajíce a ba dokonce už i jižně od "hrdého" Albionu se probrali a nechtějí se nechat mydlit hlava nehlava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi mimo

      Vymazat
    2. 14.42 Máte pravdu.

      Vymazat
    3. 14:42 Dekuji za ruze! Pravdu mam ale je mi to lito. Kdyby je Merklova nepozvala nemuselo to byt. Mir konci, zacina neco desiveho

      Vymazat
  17. Hodně to připomíná akci odehrávající se na Majdanu v Kyjevě na Ukrajině. Vyšlo najevo, že ti co útočili na policii v Kyjevě byli školení na základnách USA v Estonsku a Lotyšsku. Ještě si někdo myslí, že pokud k tomu dochází v Paříži je to živelné a neorganizované? Je jasné, že je to vysoce organizované i s tím, že na druhou stranu se po policistech vyžaduje, aby se nechali upálit, zmlátit a vždy jsou na vině policisté. Ve vyspělých demokraciích se od policistů na ulici vyžaduje, aby se nechali skoro zabít a jestliže tak neučiní, jsou okamžitě vyhazování, exemplárně souzení, zostuzení. Divím se všem, kteří se hlásí k policii, protože u nás je stav úplně stejný a první krok grázla, kterého policista chytí při vloupání, krádeži, výtržnictví je okamžitě podat na policistu trestní oznámení a výsledek je ten, že inspekce v prvé řadě začne vyšetřovat policistu, rozhoduje se o postavení policisty mimo službu, nebo okamžitém jeho vyhazovu. Za všechno toto, za noční služby, služby o sobotách, nedělích o svátcích v jakýchkoliv povětrnostních podmínkách je plat nastupujícího policisty 13,5 tisíc čistého a po 20 letech služby může dosáhnout platu 21 tisíc. Pokud nemáte u policie rodiče, nebo příbuzného a známého na vysokém místě, který by vás dostal na místo patřící mezi 20 tisícovek kancelářských policistů, tzv. bočním vstupem, který zavedl Langer, nemá cenu vůbec k policii nastupovat. Navíc jakýkoliv zdravotní problém a to i sebemenší, znamená okamžité ukončení služebního poměru a tedy vyhazov a výsluha pokud máte odslouženo 15 let ve výši 6 tisícovek vám nebude stačit ani na suchý chleba a slanou vodu. Ano policistům nyní říkají, že jim přidají. A jak to vypadá v praxi? Vždy se přidávají procenta a to znamená, že policistovi sloužícím na ulici přidají například 4% = 500 Kč a u kancelářských policistů to činí víc jak 4 tisíc korun. Nemá to cenu, když někdo chce k policii je lepší jít k městské, kde je plat i ten nástupní o několik tisícovek větší, míň práce, žádná papírová práce a k tomu ještě byt, stravenky, které Českým policistům policejní prezidium vzalo a nemají nic oproti těm na policejním prezídiu, kde mají přepychovou jídelnu, kde za pár korun máte výběr z několika jídel jak na oběd tak na večeři. Policisté sloužící někde v Krkonoších si můžou donést na oběd namazaný chleba se sádlem a cibulí z domova. Tak asi přemýšlí policejní prezídium.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:18
      ....naprosto přesně popsaný tristní stav a
      aktuální analýza ochranných složek..
      j

      Vymazat
    2. 12:18

      Mýlíte se, pokud se domníváte, že násilnosti organizuje někdo "zvenčí". Subkultura násilí existuje ve francouzských banlieu, stejně jako v černošských čtvrtích mnoha amerických měst, už desítky let.

      Být policistou není nikde žádný med, to je bez diskuse.

      Vymazat
    3. Pamatuji Mezinárodní měnový fond v Praze v roce 2000 a perfektní organizaci demonstrantů zvenčí včetně rušiček policejních vysílaček, kdy jednotlivé barevně skupiny demonstrantů byly organizovány z jednoho centra a útok maskovaných "neorganizovaných" na Václaváku, házení chodníkové dlažby na policisty bez štítů a bez jakékoliv ochrany policistů. A výsledek. I když šlo ze strany demonstrantů o trestné činy výtržnictví a útok na veřejného činitele a pokus vraždy, nikdo nebyl z demonstrantů potrestán ani jenom podmíněným trestem ani obviněn z přestupku. Televize NOVA naopak štvala proti policii, což dělá dodnes a celé její zprávy jsou jenom převzaté policejní svodky, tak aby se na nákladech na skutečné reportáže co nejvíc ušetřilo. V čele toho všeho jsou politici, kteří aby se zviditelnili, jdou do ulic, otevřeně provokují obyčejné řadové policisty, vyhrožují jim před kamerami televize, nadávají jim a obviňují je z něčeho co policisti nespáchali s vědomím, že se politikům nemůže nic stát a taky se jim politikům, nic nestane. Příkladem je ze strany Zelených politička "Žak" které se taky říká biomasa, která se zasloužila o vyhazov policisty, který byl po roce zproštěn viny, ale protože ho politici a přímo ministr vnitra, donutil odejít dohodou, policie ho již nevzala zpět i když nic nespáchal nic z čeho ho politička obvinila a vše ze strany političky bylo vymyšlené. Další příklad je Kalousek a spol. v době státní návštěvy Čínského prezidenta. Pak je celá řada politiků přistižených policii opilých za volantem a opět s vyhrožováním policistům. Je údiv, že na ulici ještě nějaké policisty vidíme, protože v dnešní době je možné sehnat o hodně lukrativnější a bezkonfliktní zaměstnaní, než dělat řadového policistu za pár korun s perspektivou každodenního vyhazovu za jakékoliv falešné obvinění bez žádného rizika pro toho kdo takové falešné obvinění vznese.

      Vymazat
  18. Ten článek je dobře napsán. Diskuze k němu je ubohá a vysvětluje - dokladuje proč to u nás je tak, jak je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:57
      Podle té spodiny, která vyplňuje většinu "diskuse" chcete posuzovat - koho/co?

      Vymazat
  19. Že se s tou trollující špínou tak sáhodlouze vybavujete, natolik zdegenerovaná není, aby nepoznala, že autorka kritizovala mlčení mediální žumpy o dlouholetém násilí v no-go zónách a ne o "pochopitelně" rozsáhle popsaných projevech "oprávněného" rozhořčení barevných kůží po tom pendrekovém znásilnění (platí i u barevných mužů presumpce viny pachatele jako u našeho feminizovaného soudnictví?).
    A snaha těch starých fíglů, aby se diskutující jim identifikovali pokud možno online je přímo dojemná...

    OdpovědětVymazat
  20. Pro toho, co brečí výše nad piclými černochy za mořem-pořád má policista 19x větší šanci být zabit černochem než naopak ...
    www.vdare.com/articles/ann-coulter-hillary-to-dead-cops-you-deserved-it

    OdpovědětVymazat
  21. Promiňte, ale zdůraznil tu někdo tuto skutečnost:
    "Výjimečný stav ve Francii, který platí od teroristických útoků ze 13. listopadu 2015, se dočkal dalšího prodloužení a to na dobu neurčitou."

    A za výjimečného stavu (nejvyšší stupeň ohrožení)se dějí tyto věci?
    Výjimečný stav se vyhlašuje v době katastrofy nebo války. Už vice než rok nejsou schopni se vrátit do normálu. To vypovídá o tom, že je situace ještě mnohem horší, než-li se můžeme vůbec představit.
    Jaká mimořádná opatření platí vyhlášením výjimečného stavu?
    Kvůli čemu, komu to je? A kdo to platí?

    Zdroj: http://www.lidovky.cz/francie-prijala-novy-bezpecnosti-plan-vyjimecny-stav-plati-na-dobu-neurcitou-1xp-/zpravy-svet.aspx?c=A161130_214918_ln_zahranici_ELE, že ma Francie od konce roku 2

    OdpovědětVymazat
  22. Je to něco jako podpalovač grilu Pepo, jak chytne zapálí celu Evropu. Politici do poslední chvíle mastí kapsy systémem po nás potopa.

    OdpovědětVymazat

  23. Pamatuji Mezinárodní měnový fond v Praze v roce 2000 a perfektní organizaci demonstrantů zvenčí včetně rušiček policejních vysílaček, kdy jednotlivé barevně skupiny demonstrantů byly organizovány z jednoho centra a útok maskovaných "neorganizovaných" na Václaváku, házení chodníkové dlažby na policisty bez štítů a bez jakékoliv ochrany policistů. A výsledek. I když šlo ze strany demonstrantů o trestné činy výtržnictví a útok na veřejného činitele a pokus vraždy, nikdo nebyl z demonstrantů potrestán ani jenom podmíněným trestem ani obviněn z přestupku. Televize NOVA naopak štvala proti policii, což dělá dodnes a celé její zprávy jsou jenom převzaté policejní svodky, tak aby se na nákladech na skutečné reportáže co nejvíc ušetřilo. V čele toho všeho jsou politici, kteří aby se zviditelnili, jdou do ulic, otevřeně provokují obyčejné řadové policisty, vyhrožují jim před kamerami televize, nadávají jim a obviňují je z něčeho co policisti nespáchali s vědomím, že se politikům nemůže nic stát a taky se jim politikům, nic nestane. Příkladem je ze strany Zelených politička "Žak" které se taky říká biomasa, která se zasloužila o vyhazov policisty, který byl po roce zproštěn viny, ale protože ho politici a přímo ministr vnitra, donutil odejít dohodou, policie ho již nevzala zpět i když nic nespáchal nic z čeho ho politička obvinila a vše ze strany političky bylo vymyšlené. Další příklad je Kalousek a spol. v době státní návštěvy Čínského prezidenta. Pak je celá řada politiků přistižených policii opilých za volantem a opět s vyhrožováním policistům. Je údiv, že na ulici ještě nějaké policisty vidíme, protože v dnešní době je možné sehnat o hodně lukrativnější a bezkonfliktní zaměstnaní, než dělat řadového policistu za pár korun s perspektivou každodenního vyhazovu za jakékoliv falešné obvinění bez žádného rizika pro toho kdo takové falešné obvinění vznese.


    Pamatuji Mezinárodní měnový fond v Praze v roce 2000 a perfektní organizaci demonstrantů zvenčí včetně rušiček policejních vysílaček, kdy jednotlivé barevně skupiny demonstrantů byly organizovány z jednoho centra a útok maskovaných "neorganizovaných" na Václaváku, házení chodníkové dlažby na policisty bez štítů a bez jakékoliv ochrany policistů. A výsledek. I když šlo ze strany demonstrantů o trestné činy výtržnictví a útok na veřejného činitele a pokus vraždy, nikdo nebyl z demonstrantů potrestán ani jenom podmíněným trestem ani obviněn z přestupku. Televize NOVA naopak štvala proti policii, což dělá dodnes a celé její zprávy jsou jenom převzaté policejní svodky, tak aby se na nákladech na skutečné reportáže co nejvíc ušetřilo. V čele toho všeho jsou politici, kteří aby se zviditelnili, jdou do ulic, otevřeně provokují obyčejné řadové policisty, vyhrožují jim před kamerami televize, nadávají jim a obviňují je z něčeho co policisti nespáchali s vědomím, že se politikům nemůže nic stát a taky se jim politikům, nic nestane. Příkladem je ze strany Zelených politička "Žak" které se taky říká biomasa, která se zasloužila o vyhazov policisty, který byl po roce zproštěn viny, ale protože ho politici a přímo ministr vnitra, donutil odejít dohodou, policie ho již nevzala zpět i když nic nespáchal nic z čeho ho politička obvinila a vše ze strany političky bylo vymyšlené. Další příklad je Kalousek a spol. v době státní návštěvy Čínského prezidenta. Pak je celá řada politiků přistižených policii opilých za volantem a opět s vyhrožováním policistům. Je údiv, že na ulici ještě nějaké policisty vidíme, protože v dnešní době je možné sehnat o hodně lukrativnější a bezkonfliktní zaměstnaní, než dělat řadového policistu za pár korun s perspektivou každodenního vyhazovu za jakékoliv falešné obvinění bez žádného rizika pro toho kdo takové falešné obvinění vznese.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. A je a bude to ještě horší. Zločinci dělají zákony a předpisy pro sebe a pro své kolegy

      Vymazat
  24. PROVOZOVATELŮM ZPRAVODAJSKÉHO WEBU NOVÁ REPUBLIKA- ČLÁNKY,KTERÉ PUBLIKUJE ČESKÝ MEDIÁLNÍ MAINSTREAM UŽ NEVADÍ ?
    JEŠTĚ NEDÁVNO MĚLI PROTI NĚMU VYHRANĚNÉ KRITICKÉ NÁZORY ! DNES SE HEMŽI ČLÁNKY PŘEVZATÉ OD MAINSTREAMU NA WEBU NOVÁ REPUBLIKA OSTOŠEST.
    PŘÍZNIVEC SPIKLENECKÝCH TEORIÍ,KTERÝ SDÍLÍ ČLÁNKY NA KONSPIRAČNÍCH A DEZINFORMAČNÍCH WEBECH MŮŽE TVRDIT,ŽE IVAN DAVID SE TAJNĚ SPOLČIL S ČESKÝM OLIGARCHOU BABIŠEM.
    ČTENÁŘI NOVÉ REPUBLIKY ČLÁNKY PŘEVZATÉ OD MAINSTREAMU NAJEDNOU NEVADÍ ?

    BRUTÁLNÍM A RASISTICKÉ CHOVÁNÍ FRANCOUZSKÉ POLICIE JE VŠEOBECNĚ ZNÁMO.MÁME SE TÍM V ČR PODLE BLOGERKY BABIŠOVA DENÍKU J.PŘIKRILOVÉ NECHAT INSPIROVAT ?

    PAŘÍŽ: ZNÁSILNĚNÍ OBUŠKEM KVŮLI BARVĚ PLETI.
    http://a2larm.cz/2017/02/pariz-znasilneni-obuskem-kvuli-barve-pleti/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:45 Než začnete psát na NR tak se nejdřív ujistěte, jestli vaše inteligence stačí na nalezení klávesy Caps Lock a její přepnutí. Pokud nestačí, tak nejspíš nebude dostatečná ani pro pochopení podstaty článku a proto byste se neměl k němu vyjadřovat. Jinak vypadáte jako debil.

      "Moudrý člověk se zabývá obsahem řečeného. Hlupák, který nedokáže obsah pochopit, se zabývá zdrojem nebo autorem".

      Vymazat
  25. ....Kdo tyto zvěrstva provádí
    jako mocenský orgán :
    měla by se zjistit
    jeho duševní vybavenost a zda není nemocen a
    tudíž neschopen vykonávat toto
    náročné zaměstnání -
    také by nebylo od věci
    zjistit i etnickou příslušnost toho surovce ...
    (je totiž možnà i religiozní msta)!
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pražska vlaštovka 19.února 2017 13:04

      A co takhle rovnou obnovit norimberské zákony?

      Vymazat

Reklama