Reklama

.

.

středa 22. února 2017

Pohled na české biatlonisty z druhé strany

"Ty špatně skončíš!"
tak nám vyhrožovali,
řekl Ondřej Rybář
Petr Ďoubalík
22. 2. 2017      video s titulky
Biatlonové mistrovství světa pomalu odplouvá do zapomnění, ale může být zajímavé se ještě podívat, jak některé momenty vnímali ti "z druhého tábora".
Je škoda, že naše skvělá Gabča řekla, že v ruském týmu už nevěří nikomu a současně nepřipojila informaci, doposud doslova utajenou českým fanouškům, že 22 ruských biatlonistů, osočených z dopingu, bylo zcela očištěno. Halasně se nakydá špína, ale omluva se pak tutlá.
Udělal jsem titulky ke krátké zprávě, jak zazněla v ruské televizi. Bývá cenné se na sebe občas podívat očima druhého:

"Biatlonová reprezentace ČR obvinila Gubernieva z vyhrožování Gabriele Koukalové"

PS: když jsem poslouchal činovníky našeho biatlonu, jak pomocí komentářů v sociálních sítích či údajných SMS (anonymních?) vytvářejí dojem, že jim vyhrožuje snad celý ruskojazyčný svět, uvědomil jsem si, jak snadno lze formovat veřejné mínění. Když to přeženu, pak stačí, abych si sám takový komentář poslal nebo dokonce vymyslel (kdo se bude tou záplavou internetových výkřiků zabývat, že?) a mohu šířit do světa cokoli. Stačí se začíst do komentářů u nás na Nové republice a hned je jasno! Kolik nenávisti vyhřezává do diskuse, každý den, ke každému tématu. Nelze je ale vybrat a udělat z nich "veřejné mínění" a troubit ho do televize. Vlastně lze, vždyť kdo chce psa bít, ten si na netu hůl najde...

80 komentářů :

  1. Je to tak, Péťo.
    Rád bych se dožil doby, která bude prosta nenávisti vůči komukoliv z titulu příslušnosti k národu, víře či orientace (neplést s OB!). Ale mám nejasný pocit, že to asi nejde. A navíc - nastoupí vždy syndrom stádnosti, tam, kde ustoupí zdravý lidský rozum. Podívá-li se člověk do dějin lidstva, tak to rak bylo vždy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že neuškodí, když si zas po čase uvědomíme, že ti, kteří likvidují diskuze pod články, nejsou z 80% žádní osamělí, zapšklí fanatici, šířící do prostoru nenávist, ale řadoví pracovníci silových struktur, kteří se snaží pomocí "polopravd oblbnout lidi".
      (Že navíc používají "užitečné idioty", k uskutečnění svých záměrů ve veřejném prostoru, to znamená skrz vládu, parlament a k manipulaci s veřejným míněním, je také třeba mít stále na paměti.)
      Když se podíváte na příspěvky pod tímto článkem, tak zjistíte, že kromě normálních příspěvků jsou zde dvě linie nesmlouvavého útoku na hodnověrnost autora a článku a kohokoliv, kdo by zde článek ocenil. Něco jako "pravé a levé křídlo útoku". Což ilustrují i časy těchto příspěvků, které se chvílemi i překrývají : 10:34h, 10:49h, 10:54h, 10:56h, 11:06h, 11:26h, v diskuzi se nic nedělo, tak byl čas na oběd, až opět od 12:55h, 13:13h, současně 2x v 13:24h, 13:28h, 13:38h. A bude to pokračovat do té doby, dokud bude článek aktivně navštěvován.
      Strategie manipulátorů je vždy stejná. Osobní útok na autora, na obsah článku, překroucení smyslu článku, používání polopravdivých tvrzení např.: "..je 1000% profík, tedy musí znát.." ve smyslu ".. proto nebude lhát.." - co je to za blbost?! Dále včetně lživých zneužívání lidových moudrostí, např.: "..podle sebe soudím tebe..", aj.
      A hlavně předstírání, že jednají pro dobro nás všech, speciálně pro jeho "zdravou většinu", kam přece všichni chceme patřit...
      A to vše je prokládané kýbly špíny.
      Mějme stále na paměti, že normální i velmi nenávistný člověk, se bez finančního zájmu neshlukuje do každodenně pracujících sabotážních skupin v prostředí, které je jim navíc velmi nepříjemné!

      Příspěvek pro jistotu dávám na začátek i na konec diskuze (dovolí-li to automat), protože NR zatím nevyřešila čitelnost diskuze po vláknu, kde jsou snadno rozpoznatelné nové příspěvky, takže hodně z nás se dívá jen na konec diskuze, jiní zas jen na začátek, zda to stojí za to. Omlouvám se teda za dvojitý výskyt mého příspěvku. Snad to má nějaký smysl.
      Pavel p

      Vymazat
    2. Patří ke koloritu současnosti, vršit kopce špíny na Rusko a jeho obyvatele. I té zlodějce plynu, copaté Julii tleskala celá západní Evropa, naše rusofoby nevyjímaje, když z kolečkového křesla na Majdanu vykřikovala cosi o atomové likvidaci rusky mluvících tam na východě.
      Dnes jsem si přečetl zprávu o vystoupení pěvkyně Aidy Garifuliny v Praze. Jistý Jiří Čeledník asi podělaný strachy se bál ve svém článku sdělit, že Aida je občankou Ruska, byť rodačkou z Tatarstánu. A přesto, že jde o doslova objev poslední doby, novinky tento článek po pár hodinách shodí kamsi do archivu. Nevím, proč se k národu, který svými obrovskými obětmi umožnil naše přežití chováme, jak se chováme. Opravdu musíme po svém zachránci plivat? Q.
      p.s. A sportovcům bych chtěl vzkázat : " Všechna sláva polní tráva!" Za pár roků bude stadion v N.Městě vypadat jako skokanské můstky v Harrachově.

      Vymazat
    3. Na české biatlonisty, kteří se umístili na prvních místech světového mistrovství jsem byl hrdý. Radost z výborných výsledků mi kalilo jen to, že jsem se musel současně stydět za výroky, kterými hodnotili Rusy a jako správní xenofobové je všechny vhodili do jednoho špinavého pytle. Bez důkazů - prostě byli vinni tím, že jsou občany Ruska.

      Vymazat
    4. Zurivost a nenavist je ted jedine co jim zbyva. Nemuze jim nikdy dojit ,ze z jejich destruktivniho chovani jim pak zbude jen konecne sebezniceni /A myslim,ze budou prekvapeni a velice se divit tomu !!!/. Dale katastrofy , krachy a nekonecne krize predevsim...

      Vymazat
    5. Mlčeti zlato...
      Někdy stačí dva měsíce času a ten leccos prověří! Už před Vánocemi jsem reagoval na "hrdinské" prohlášení biatlonového šéfa p. Hamzy, obviňujícího ruské závodníky. Nikde žádná konkrétní jména lidí, kteří (snad) byli na základě odebraných vzorků USVĚDČENI z dopingu!! Zde výňatek z mého tehdejšího příspěvku:

      Pozor na falešné tóny!
      Češi mají to štěstí, že si čas od času najdou vždy něco, co je dokáže nadchnout a sjednotit. V těchto dnech to není politika a "úspěchy" našeho hospodářství, ale sport, konkrétně biatlon! Fandíme, "až se hory zelenají", i když sportovní forma a výsledky našich nejsou ještě stoprocentní. Bohužel, už tu máme opět někoho, kdo v orchestru hraje falešně... Jak prohlásil (jinými slovy) včera šéf českého biatlonu p. Hamza, čistotu biatlonového štítu kazí dopující ruští sportovci! Jednoznačně souhlasím s trestáním provinilců (sportovců i členů realizačních týmů...a.t.d.). "Mydlil" bych je, až by z nich "chlupy lítaly"!! Až podsud se p. Hamzou jistě shodneme. Dál už těžko...
      On se od řešení problému začal uchylovat k politikaření. Řečmi tom že patříme na západ a distancujeme se od ošklivého východu a že strkáme (a především IBU) hlavu do písku, sklouznul k trapné propagandě - jeden bývalý premiér pro to rád používal výraz "rektální alpinizmus". Ono totiž nejde dělit demagogicky sport na východní a západní. Skoro každý si dokážeme vzpomenout na předlouhou řadu dopingových afér sportovců z tzv. čistých západních států!! Takže pane Hamzo: "Každému co mu patří a paušálně nešpinit ty, co nešvindlují"!

      Den, dva bylo ticho, pak bohužel společenská objednávka milovníků "pravdy a objektivity" nabrala na síle a do štvanice se zapojovali další funcionáři a i závodníci... Opět - důkazy nikde. Jestliže WADA něco zjistila a prokázala, nebylo o čem diskutovat a provinilci už měli běžky i flinty odložit! Nebo se WADA zalekla těch rozzlobených představitelů IBU a ze strachu seznamy přistižených nezveřejnila? Co tedy před MS vyřešil mimořádný kongres IBU? Asi bylo vše v pořádku... závodili prakticky všichni. Kdo z koho si tady dělá blázny? WADA, IBU, ČSB ? Nejsmutnější je že se do té šaškárny zapojili i čeští závodníci. Kdyby si v době, když aféra vrcholila, víc hleděli lyží a střelnice, možná by jejich úspěchy byly ještě větší. takhle si si svůj čistý sportovní štít upatlali od rejdů nějakých mediálních prostitutů.
      23.2.2017 J.A.Slyšel

      Vymazat
  2. Kráva primadona zůstane krávou ať je nalíčená sebevíc. Sport jí nese obrovské peníze a nemůže samozřejmě jít proti větru. Nakydá na všechny vč. prezidenta Zemana jen aby se udržela na výsluní pozornosti davů.Je talentovaná, jistě to nemá zadarmo, dře v tréninku ale to ji neopravňuje k těmto postojům. Nakonec skončí stejně jako Neumannová, neštěkne po ní pes.

    Slávek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ty frustráte, nech si ty špiníci pomlouvačné hovna pro svoji famílii. Nebo se s tím intelektuálním výronem poděl někde v kotli v Novém městě

      Vymazat
    2. Anonymní22. února 2017 10:24 moc pěkně napsáno souhlas

      Vymazat
    3. 10:43 Prosím nevylevej si zde své útroby.
      při vrcholných výkonech občas dochází k hloukpým invektivám, dokonce i hrubostem.
      Pokud něco napíšeš v klidu domova, nebo práce zachovávej trochu slušnost, pokud to dokážes.
      Václav

      Vymazat
    4. Tak, tak, oční stíny a rtěnka ji už zřejmě lezou na mozek. Gábinko, chtělo by to míň agitovat a líp střílet, když už jsi se dala na henten biatlón.

      Vymazat
    5. Svine ukazovane verejne pro miliony divaku /jako francouska sportovni zruda/ jsou velmi duleziti aby si kazdy videl a uvedomil si , kazdy kdo nema jeste jistotu...

      Vymazat
  3. "Stačí se začíst do komentářů u nás na Nové republice a hned je jasno! Kolik nenávisti vyhřezává do diskuse, každý den, ke každému tématu."
    ==================================
    No to bude asi tím, Ďoubalíku, že samy ty zde publikované články jsou nenávistné a jejich jediným cílem je u čtenářů nenávist vyvolat a podpořit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:34 Nevím jak vy, ale mně je protivné, když se kydá hnůj na jednu stranu. Vite hnůj je velmi dobré organické hnojivo. Proto se sním má zacházet šetrně a rozhazovat jej na všechny strany a je nenom kde se nám to hodí.
      Jinak stou nenávistí s Vámi úplně souhlasím.
      Václav

      Vymazat
    2. Zdejší články vnímáš proto jako nenávistné, protože jsou pravdivé a to ti nemůže vonět, když jsi lhář od narození, bývalý soudruhu.

      Vymazat
    3. 11:20 Oslovení "bývalý soudruhu" svědčí o tom, že k pravdivému vidění světa máte sám ještě dost daleko. Také podléháte zblbnutí stádním syndromem, když toto oslovení používáte jako nadávku.

      Vymazat
  4. Mně tyhle události zcela pokazily prožitek ze sledování milovaného sportu. Teď jde o to, zda to naši sportovci vnímají opravdu takhle, nebo jsou někým tlačeni, třeba sponzory, různými funkcionáři apod. Biatlonová federace se dlouho bránila tomuto rusobijství, a tak byli podle mého názoru použiti užiteční idioti. Já naprosto chápu, že doping je třeba odsoudit, ale vůbec nechápu, proč hned najednou šmahem vyloučit sportovce jediné země, když dopingové aféry se v minulosti nevyhnuly vůbec žádné zemi. A vzorky se odebírají a analyzují na každé sportovní akci. Neumím si představit, že by Gábina nebo Martin byli tak moc hloupí a neuměli si to v hlavě srovnat. U Šlesingra mám dojem, že se snaží zajistit si teplé místečko po skončení kariéry. Vzpomeňme si na situaci před olympiádou v Soči - tehdy údajně nějací sportovci měli problém s tím, že v Rusku se nedodržují práva homosexuálů. Jasně si pamatuji, že na fotografii, která byla jakousi koláží, probleskla tvář Fourcada, ale nebylo jasné, jestli jde o prostou fotku známých tváří, nebo o fotku protestujících sportovců ( vzpomínám si, že jsem se vylekala, panebože, snad taky není můj idol gay?). A co se stalo po Soči? Ukrajinská krize, Krym jako odpověď Ruska, sankce, které trvají dodnes a pro které si Západ vymýšlí další a další důvody. Ze všeho mi vychází, že už tenkrát započalo tažení proti Rusku, vše se pečlivě v zákulisí připravovalo. Gábino, Martine, Michale, pane Rybáři a ostatní: mám vás ráda a vážím si toho, co jste dokázali, ale opravdu nemůžete jinak? Necháte se zneužívat pro pár dotací? Nebo je v sázce snad celý český biatlon? Proč neprotestují třeba fotbalisti? Proč se takhle vyjadřují ti nejúspěšnější naši sportovci (třeba Hradílek proti prezidentu)? Protože je národ miluje a jejich slova mají váhu, proto si je mocní vybrali. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě jsou přímo v tom, vše mají z první ruky a vědí a vidí daleko víc než vy. A prostě to co vidí komentují a vyjadřují svůj názor na to.

      To, že vyjádření názorů které se neshodují s těmi vašimi nejste schopna akceptovat a hledáte za tím nějakou velekonspiraci svědčí jen o vás.

      Vymazat
    2. 10:49
      Je pozoruhodné, že pokud jde o Rusy a doping, že odbytí trestu nestačí a soudruzi i soudružky biatlonisté volají po doživotním zákazu pro rusy, ale pokud se něco najde u Norů, Germánů nebo našich, tak to je vše v pohodě. Nejnověji u rusů stačí pouhé podezření a nic jim nepomůže ani x negativních kontrol v laboratořích celého světa.
      Ještě zde máme Mc Larena, který objeví stopy manipulace a ruku Putina.

      Vymazat
    3. Mluvíte mi z duše. Mne ta vyjádření taky zklamala. Zde je vidět způsob, jak přes populární osoby se snaží ovlivnit národ. To, že "hvězda" pije nejmenovanou kávu neznamená, že po její konzumaci se stanu hvězdou. Bohužel to funguje nejen v reklamě. Pořád platí: ševče drž se svého kopyta. A to nejen pro sportovce, ale i pro komedianty.

      Vymazat
    4. Paní Pavlo,Váš názor si myslím je k hlubšímu zamyšlení a není daleko od pravdy.Milan

      Vymazat
    5. Jinde se řeší doping jinak: doktor oznámí dopingové agentuře (je to soukromá firma!), že jeho klient sportovec potřebuje k terapeutickému účelu určitou jinak zakázanou látku. A ta agentura někomu vyhoví, někomu ne (zpovídat se nikomu nemusí, takže jistě kdo maže, ten jede). Před časem se prošvihlo, že např. většina norských lyžařů běžců jsou těžcí astmatici. Na OH v Riu čistě náhodou značný počet medailistů z US a GB byli taky zdravotní kriplové. Tak si vyberte...

      Vymazat
    6. 13:32 - děláš v antidopingové agentuře, nebo posíláš dál, co jedna paní povídala?

      Vymazat
    7. 13.38 ne jen vyjadřuji údiv nad uplatněním kolektivní viny

      Vymazat
    8. Jo 10:37, dnes se nedá nikomu fandit bez výhrad. Snad jen u amatérů a kde nejsou peníze. TES

      Vymazat
  5. Nezbývá, než s chladnou hlavou sledovat, kdo, kde, mimo vlastní území, mimo logiku psaného i nepsaného práva zasahuje a rozeštvává. Kdo zbrojí tak, že silou zastrašuje. A nezapomenout na souputníky. Teď se divme těm skutečným komunistům, dokonce těm, svého času, ryzím bolševikům. Těžko přehlédnout k čemu se schyluje. Ostatně, nejméně podvakrát už to tady bylo.

    OdpovědětVymazat
  6. ..klasika. Koukalové zřejmě radí její katolický bratr farář...typicky nacistická propaganda jenž se vstřebala do politiky USA a západní demokracie.
    Běhá jí to dobře, jen škoda že neví kdo byla,je a bude*

    OdpovědětVymazat
  7. Naše "skvělá Gabča"? Peníze, peníze, peníze - to je jediný motiv mj. také zcela sprostého útoku české výpravy na ruské biatlonisty - a nejen na ně. Myslím, že kdyby byl v kurzu boj proti Židům a dalo by se na tom vydělat, tak "skvělá Gabča" a její soudruzi z týmu budou "skvělými" antisemity, svorně na straně Adolfa Velikého. Tak to má být vzor pro českou mládež, takový odpad lidského rodu? Peníze, peníze, kariera přes mrtvoly, to je heslo našich - doufejme, že přece jen ne všech biatlonistů. Ano biatlonisté se pro své zviditelnění dali na politiku nenávisti a své soupeře se snaží diskvalifikovat, dehonestovat - určitě za i slušné korupné, neb ani tito exekutoři ruského biatlonu nepracují ze svého rozumu. A jaký div, že nenávist plodí nenávist? Tak jako terorismus plodí terorismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle sebe soudím tebe. To na vás sedí jako prdel na hrnec.

      Vymazat
    2. Kdyby náš tisk vytiskl totéž, jen by slovo Rus/Rusko nahradil pojmem Žid/Izrael ... seděli by pisáci za hanobení, za podněcování k nenávistI, atd... JEJICH PLÁTKY BY BYLY SOUDNĚ ZASTAVENY.... HOLT PÍŠÍ VE ŠLÉPĚJÍCH BÝVALÝCH AVANTI A VOLKISCHER BEOBACHTER.

      Vymazat
    3. 10:56 Vy si doma sedáte na hrnec?? To musí teda chutnat oběd.

      Vymazat
    4. zcela s vámi souhlasím,můžou se stydět,tak si představují sportovní chování?Třebaže dobrý sportovec,ale charakter-hnus

      Vymazat
  8. O pár článků níž se místní bolševici rozčilují, že se "komediant" Nový vyjadřuje k něčemu čemu vůbec nerozumí a lijí na něj kvůli tomu svá nenávistná hovna.

    A tady se vyjadřují naši sportovci a funkcionáři kteří o problému ví 1000x víc než místní bolševici, přesto na naše sportovce tito bolševici lijí nenávistná hovna úplně stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to bude tím, že jste havlistická žumpo rozlezlí plošně do celé společnosti. Zatím.

      Vymazat
    2. 10:54
      Aha, tak Gábina rozumí české politice 1000x víc než běžný občan a proto má potřebu otírat si hubu o pražský hrad a demokraticky zvoleného prezidenta Zemana?...
      a mohl bys vysvětlit ještě pojem: místní bolševik ?....:-))

      Vymazat
    3. 15:03 "Bolševik" a ostatní nadávky jsou pojmy, kterými se tupec distancuje od názorů, které nejsou ty "jediné správné". Dává tak najevo svou rádoby příslušnost k těm "správně uvědomělým", kteří dnes vládnou. Je to stejný princip, jaký je popsán v pohádce Císařovy nové šaty. Ti, kteří nviděli krásu neviditelných šatů, byli označeni za "hloupé, nevzdělané, neurozené, nehodné zastávat jakýkoliv úřad". Dnes to funguje stejně. Kdo nevidí neviditelné je "bolševik, Putinův agent, rusofil, neschopný looser, holá prdel....".

      Vymazat
  9. 10:54 Pavle Novotný, ty jsi všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl by jsi na to brát nějaké léky.

      Vymazat
  10. Přeji Koukalové ,aby si přinejmenším zlomila nohohu nebo dostala AIDS a to pro její politický výroky na př.proti prezidentu republiky.Sportovci ,kteří se "serou"do politiky by si měli uvědomit ,že u části společnosti vyvolají proti sobě nenávist.Stojí jim to za to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sportovci, herci, zpěváci... a kdo jiný by se ještě neměl "srát do politiky", bolševiku?

      Vymazat
    2. To je ale Vaše blbost, správně byste si měl přát, aby dostala rozum a namísto agitací se soustředila na to co má v životě cenu, například na rodinu, sport, dokud může atd.

      Vymazat
    3. 11:18 K Vašemu přání se připojuji.

      Vymazat
    4. Anonymní22. února 2017 11:26 vaše přeplacené hlásné trouby jenže na nás vaše propaganda neplatí

      Vymazat
    5. Anonymní22. února 2017 11:18

      Zdravím. Vy budete také pěkně vypatlanej, že? České přísloví pravý: Kdo jinému jámu kopá, ten do ní padá. Aby Vás ten záchvěv přejícnosti náhodou nepostihl!

      Nevím odkud kdo čerpá a jaké má zdroje, ale já nemám od jinud, neý z médií ať již mainstream, nebo alternativa. Bohužel nic jednoznačného a konečného nikde není. Obvinění doložených svědecky je několik, jsou i materiální indicie, ale nikdo nikde věrohodně nedoložil, že pravda je taková, či onaká. Jestli nškdo vznese obvinění, tak jej také musí dokázat. Bohudík (žel) tomu tak zatím není.

      Koukalová je mimořádná ženská, ať již sportovními vásledky, tak i jakýmsi přehledenma nadhledem - poslechněte si ji občas v rozhovoru po závodě. Má to hlavu i patu a nechybí lidský rozměr + snaha o objektivnost, nikoli pouhé JÁ a ještě jednou JÁ. Za to klobouk dolů. Nafd vyjádřením k dofingu závodnáků RF jsem se také pozastavil, ale ona (na rozdíl od Vás i mne) je v centru dění, tak má info zřejmě z prvé ruky. Jakí to jsou netuším, ale vím, že se setkává s ostAtními závodníky a tam nějaká info zřejmě plynou. Hloupé na tom je, že vyřčené slovo do pusy nevrátí a když se vládou RF organizovaný doping neprokáže, tak by se měla veřejně kát. Zda to učiní je věc jejího charakteru a svědomí. Ale to předbíhám. Pravdou však je, že proti RF a k jejímu vyloučení z mezinárodních aktivit se použije všechno - i sport.

      Mír s námi!
      Ferro

      Vymazat
    6. 11:26 ..do politiky by se ještě "neměli srát" také nemyslící idioti, jako jsi ty.

      Vymazat
  11. Hrával jsem fotbal a hokej v Pražském přeboru. Nikdy se nestalo, že jsme se mi sportovci zapojili do politických hrátek, jako sportovci dnes. Od svazu jsme dostávali veškerou výstroj i výzbroj, pouze odměny za zápasy byli v porovnání s tím, co berou sportovci dnes, almužnou. A přesto, hráli jsme a politiku a pomlouvání soupeřů jsme přenechali jiným, odpovědnějším. Toto bych radil i dnešním sportovcům, odvádějte ty nejlepší výkony a potrestání sportovních hříšníků nechte na kompetentních orgánech. Vás se dopink netýká v případě, že skončíte na 4. místě a jeden z těch tří před vámi dopoval a komise to zjistí, tak mu medaili odejmou a medaile za 3. místo dostanete vy. Tak kde je nespravedlnost mezi sportovci a proč je mezi vámi tolik nenávisti k soupeřům z některých zemí. V době, kdy se v Řecku konali OH, hry míru a pokoje, tak se všude přestalo válčit, dnes to nikoho nezajímá, jsou v popředí pouze peníze.

    OdpovědětVymazat
  12. Byl jsem v poslední době tak otráven z těhle sportovců, z využívání fanoušků k utváření politického pohledu, že jsem si ty jejich výkony tuto zimu nechal utéct. Je smutný, že za celou touhle špínou jsou samozřejmě prachy...

    OdpovědětVymazat
  13. Paní Koukalová je především podnikatelka, která se v současné době živí biatlonem. Běhá proto aby získala peníze za umístění a taky dostane něco od sponzorů. Ovšem to jí nevydrží věčně proto si musí otevřít vrátka u mocných aby mohla existovat po skončení kariéry. Fanoušci ji neživí a živit nebudou, to je jen stafáž. Ti jsou druhořadí. Takto na to nahlížím já.Proto je mi jako občanovi této země zcela ukradená. Zrovna jako tenisti, kteří se omluví z reprezentace jen proto, že zrovna hrají lukrativní turnaj v Dubaji.

    OdpovědětVymazat
  14. Nenávist jsem pociťoval vůči totalitě a jejím praktikám. To jsem neměl ani ánunk kolik špíny, podlostí, pokrytectví a hnusáren přinese demokracie, že ty totalitní hnusy, jsou pouhým nepatrným zlomkem těch dnešních prasáren. Přičteme-li nezaměstnanost a bezdomovce umrzající v ulicích, pak je porovnání zrůdností současné doby s tou předchozí, porovnáním v měřítku komára s velbloudem. Je tedy samozřejmé, že míra nenávisti ve společnosti vzrostla v grandiózním měřítku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký zrůdnosti máš konkrétně na mysli? O jaký nezaměstnanosti to mluvíš? Je na úrovni 5%, což je právě ta skupina lidí, která dělat nechce a nikdy dělat nepůjde.
      A když už jsme u toho, kolik umrzlých bezdomovců v ulicích jsi viděl?
      Ohraná písnička, zkus jinou.

      Vymazat
    2. Bohužel,. tak to je a bude hůř.Osobně zažívám šílený šok,když se vracím domů,jak je možné,že země bez ostnatých drátů,uprostřed Evropy je za 25 let v tak zdevastovaném stavu.....

      Vymazat
    3. 12:55 nesnaž se to pochopit, je to evidentně nad tvoje síly.

      Vymazat
    4. 13:13 - urážky ti jdou, jen ta fakta chybí ...

      Vymazat
    5. 13:16 V daném případě není koho urazit.

      Vymazat
    6. Praktická nezaměstnanost je nulová. Dnes nedělá jen ten kdo nechce dělat. A umrzne jen ten kdo dá přednost chlastu před teplem noclehárny. Co tam máš dál?
      Pokud v tobě vzrostle míra nenávisti, tak příčinu hledej právě a jedině v sobě. Ne ve společnosti a demokracii.

      Vymazat
    7. 13.24 zavřít oči a říkat nevidím zlo, je jen jinou variantou lhaní. Východisko ale máte dobré, důvod toho proč to děláte hledej te v sobě.

      Vymazat
    8. Stát je rozkradený , zadlužený , nic nám tu už nepatří , vysoká krimunalita , lidi se bojí jeden druhého , atd , to se vám líbí ??!!

      Vymazat
    9. 12:55 Ohraná písnička je především to, co předvádíte vy. Zřejmě se nepohybujete po venkově, kde byste viděl, kolik lidí tam "nechce" pracovat. Ani nevídáte bezdomovce, kteří si tak skvěle mohou žít v noclehárnách. Určitě to dělají jen proto, že je to baví. Vaše názory jsou typickým projevem sociopatie. Ta je bohužel neléčitelná.

      Vymazat
    10. 16:02

      Vy blbče, okolo bezdomovců jsem nucen několikrát týdně procházet okolo budovy Armády spásy v Brně na Mlýnské, dále v podchodu mezi nádražím a Vaňkovkou, v létě všude na schodech a lavičkách v okolí chlastají čučo, chčijou všude dokola okolo pobíhají jejich čoklové. Jste to vy kdo bezdomovce neviděl ani z rychlíku.

      Jak lidé podobní vám říkají pracovníkům neziskovek aby si vzali migranty k sobě domů když o ně mají takovou starost, tak já vám podobně říkám vezměte si domů ty bezdomovce nebo držte hubu. Falešnost vašich řečí z vás přímo kape.

      Vymazat
    11. 16:12 Potvrzujete jen mělkost vašeho "myšlení". Popisujete následky, ale ignorujete příčiny, které ty lidi vyhnaly na ulici. Nebo si snad myslíte, že jednoho dne je přestalo bavit pracovat a nadšeně opustili své rodiny a domovy? O tom byla řeč, to vy ve své hlouposti tvrdíte, že nezaměstanost není problém.

      Vymazat
    12. 16:12
      Chováte se jako člověk, odsuzující špinavé, páchnoucí, žebrající válečné invalidy a zároveň nadšeně opěvující válku, která ty invalidy "vyrábí".

      Vymazat
    13. Tenhle režim je mnohonásobně falešnější, než režim předchozí. Při kvákajícím přitakávání hlupáků, společnost pod sebou řeže větev a řez se dostává za polovinu. Blížící zánik je provázen zřetelnými jevy, se zhoubným preferováním menšin na úrok většinové populace, která pod náporem imigrantů se stane poslušnou menšinou. Blbci to nevnímají a proto tomu tak je.

      Vymazat
    14. 15:49 - tobě jakožto holoprdelnický lůze ani nkdy nic nepatřilo! Vždy šlo o majetek dědičných Kádrových Soudruchů Československa, kteří si ho po Plyši právem rozebrali podle hesla veksláků z Bonů a klid: "A dál jedem každej sám za sebe."

      Vymazat
    15. 19:03 - „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ Friedrich Nietzche

      Vymazat
  15. Jiří Jírovec22. února 2017 13:13

    10:37 je jeden z mála komentářů, se kterým se dá souhlasit.

    Myslím, že jen málokdo začíná se sportem pro peníze. Možná, že rodiče vidí svoje dítě kdesi nahoře, ale kntomu je dlouhá cesta, během níž se musí sejít řada faktorů: hlava, zdraví a štěstí.

    Znám tenistku, která se pokouší prorazit jako profesionálka. Je teď někde v první šestistovce. Získala stipendium na americké universitě. Tenis jí pomohl, ale to, že pokračuje není motivováno penězi. Má od dětství bojovnost a talent. Kdyby se dostala ještě o 300 míst výš, pořád by vydělávala míň než sekretářka v kanadském podniku, kde jsem pracoval.

    Před několika lety jsem si vyměnil několik emailů s Gabrielou, tehdy ještě Soukalovou. Pozval jsem ji na oběd, protože mě zaujala jako člověk, ne jako celebrita. Možná k tomu dojde až nebude na špičce.

    Teď se pohybuje v určitém prostředí, které z ní ždímá, co se dá. Politicky, sportovně, obchodně.

    Je to neférová hra - i od medií. Gabriela možná nevěří, že jsou Rusové čistí, ale proč se jí novináři neptají třeba na Nory nebo na americké sportovce (včetně sester Wiliamsových) kteří berou anabolika z léčebných důvodů. Proč nebyli z Ria vyloučeni sprintéři Gatlin a Gay, když byli chyceni.

    V článku se píše: "Je škoda, že naše skvělá Gabča řekla, že v ruském týmu už nevěří nikomu a současně nepřipojila informaci, doposud doslova utajenou českým fanouškům, že 22 ruských biatlonistů, osočených z dopingu, bylo zcela očištěno. Halasně se nakydá špína, ale omluva se pak tutlá."

    Otázka je, proč by to měla veřejnosti říct Gabča? Proč nás o tom neinformují media? Odpověď je, že jakékoli útoky na Rusko se hodí při vytváření válečné atmosféry. Jen se podívejte, jak Putin kurví svět, cožpak nemá svoje pazoury i ve sportu. Když lže o dopingu, bude lhát i o čemkoli jiném.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych "Gabču" neomloval,ani se nesnažil ji pochopit. Myslím že je dospělá a dost inteligentní na to aby věděla co hlásá.

      Vymazat
    2. 13:21
      Ví co hlásá, má na to plné právo, ví o diskutovaném problému 1000x víc než kdokoli z nás. Žije v tom prostředí prakticky nonstop, rozumí tomu sportu i věcem okolo, setkává se s těmi sportovci prakticky neustále. Takže její názor a slovo má nekonečněkrát větší váhu než blábolení kohokoli z těch chytráků zde v diskusi.

      Vymazat
    3. 13.28 přincip uplatnění kolektivní viny lze rozeznat právě z toho, co hlásá

      Vymazat
    4. 13:28 Když má tak přesné informace, tak by tím spíše měla zveřejnit, že ruští biatlonisté byli zbaveni obvinění. Pokud pomluvy říká a dokázanou pravdu ne, tak o její objektivitě a vašem tvrzení, že "toho ví 1000x víc", lze s úspěchem pochybovat.

      Vymazat
    5. no to je perla-Putin kurví svět a má drápy ještě ve sportu-takhle si představuji nadčlověka,který ovládá celý svět i vesmír a provádí všelijaké kejkle a je zaměřen hlavně na ubohé západní občany.Ta nenávist k Putinovi a ruskému lidu,by se měla zdokumentovat pro další generace,nejlépe vytesat do kamene

      Vymazat
  16. 13:28
    Hlavně že ussacký sportovci nedopujou viď ty havlobanderovskej pindale!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Identifikovat se s gladiátory - nic jiného dnešní sportovkyně a sportovci nejsou - je znamením intelektuálního úpadku. Vrcholoví sportovci jsou navíc tak přetížení, že jim na získávání přehledu a rozhledu nezbývá čas ani síly. Říkají, co jim nadiktují trenéři, že mají říct. Koukalová už myslí na zadní vrátka, na funkcionářské místečko. Tak drží lajnu,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě pobavil. Úplně vidím, jak před závodem na MS probíhá politický školení typu - hele, když se tě novinář zeptá na tohle, tak ty odpovíš takto, rozumíš? Jako bych toho trenéra viděl... super...

      Vymazat
  18. Stačí kolik politiky a špíny do sportu zatáhla WADA a MOV, to je třeba do toho ještě zatahovat sportovce? Ale na druhé jsou oni jediní, kteří tuhle špínu mohou uklidit, bohužel, to nedělají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že neuškodí, když si zas po čase uvědomíme, že ti, kteří likvidují diskuze pod články, nejsou z 80% žádní osamělí, zapšklí fanatici, šířící do prostoru nenávist, ale řadoví pracovníci silových struktur, kteří se snaží pomocí "polopravd oblbnout lidi".
      (Že navíc používají "užitečné idioty", k uskutečnění svých záměrů ve veřejném prostoru, to znamená skrz vládu, parlament a k manipulaci s veřejným míněním, je také třeba mít stále na paměti.)
      Když se podíváte na příspěvky pod tímto článkem, tak zjistíte, že kromě normálních příspěvků jsou zde dvě linie nesmlouvavého útoku na hodnověrnost autora a článku a kohokoliv, kdo by zde článek ocenil. Něco jako "pravé a levé křídlo útoku". Což ilustrují i časy těchto příspěvků, které se chvílemi i překrývají : 10:34h, 10:49h, 10:54h, 10:56h, 11:06h, 11:26h, v diskuzi se nic nedělo, tak byl čas na oběd, až opět od 12:55h, 13:13h, současně 2x v 13:24h, 13:28h, 13:38h. A bude to pokračovat do té doby, dokud bude článek aktivně navštěvován.
      Strategie manipulátorů je vždy stejná. Osobní útok na autora, na obsah článku, překroucení smyslu článku, používání polopravdivých tvrzení např.: "..je 1000% profík, tedy musí znát.." ve smyslu ".. proto nebude lhát.." - co je to za blbost?! Dále včetně lživých zneužívání lidových moudrostí, např.: "..podle sebe soudím tebe..", aj.
      A hlavně předstírání, že jednají pro dobro nás všech, speciálně pro jeho "zdravou většinu", kam přece všichni chceme patřit...
      A to vše je prokládané kýbly špíny.
      Mějme stále na paměti, že normální i velmi nenávistný člověk, se bez finančního zájmu neshlukuje do každodenně pracujících sabotážních skupin v prostředí, které je jim navíc velmi nepříjemné!

      Příspěvek pro jistotu dávám na začátek i na konec diskuze (dovolí-li to automat), protože NR zatím nevyřešila čitelnost diskuze po vláknu, kde jsou snadno rozpoznatelné nové příspěvky, takže hodně z nás se dívá jen na konec diskuze, jiní zas jen na začátek, zda to stojí za to. Omlouvám se teda za dvojitý výskyt mého příspěvku. Snad to má nějaký smysl.
      Pavel p

      Vymazat
    2. Uvědomte si všichni, co sem chodíte diskutovat, že i zde probíhá psychologická válka. Ti, kteří sem chodí pravidelně rozeštvávat každou smysluplnou diskuzi, zaručeně nejsou žádní hlupáci. Nenechte se zmást jejich vulgarismy a primitivním slovníkem, který převážně používají. Přesně vědí, co sem mají napsat na každé téma a jaká bude reakce většiny diskutérů. Z toho jasně vyplývá, že jsou to dobře vyškolení profesionálové, kteří zde plní něčí zadání. Nemá tedy smysl jakýmkoli způsobem s nimi diskutovat a pokoušet se cokoliv jim vyvracet. Můžeme jim jedině napsat co si o nich a jejich práci zde myslíme, i když je to stejně nezastaví.

      Vymazat
    3. Místní sociopaté mohou mít i poměrně vysoké IQ, ale osobnostně jsou to duševně invalidní jedinci. Někteří se i přiznávají k tomu, jak je těší "vytáčet" druhé. Jsou jako spratkové, kteří zazvoní, utečou a za rohem mají orgazmus z toho, jak se někdo rozčiluje. Prozrazuje je jejich vulgarita, snaha urazit druhé, přerostlé ego a naprostý nedostatek svědomí. Doporučuji přečíst si něco o sociopatii a uvidíte, že se zde vyskytují přímo ukázkové exempláře. Možná jsou placeni, možná ne. Je jich jen pár, ale jsou hodně činorodí. Opravdu je nejlepší je ignorovat, na to ale bohužel řada lidí nemá nervy.

      Vymazat
  19. Mám Gábinu rád, neboť na úspěchy, které dosahuje se musí nadřít. Samozřejmě, že její pomluvy, nebo útoky na Ruské sportovce neschvaluji. Pochybuji, že nedopuje Foucard, stejně úspěšný Amstrong z USA, který byl také neporazitelný byl nakonec odhalen. Podobně to bude i s Foucardem, jen jej asi důsledně nekontrolují na úkor Rusů.

    OdpovědětVymazat
  20. Že Fourcade při štafetě zkřížil Šipulinovi stopu a vytlačil ho v poslední zatáčce bylo naprosto neoddiskutovatelá věc. Šipulin najížděl vnější stopu, a stejně byl rychlejší, než Fourcade. Ten zareagoval tak, že mu zkřížil stopu a přejel před něj do rovinky tak, aby finišoval ve vnější, čímž Šipulina "zavřel", aby musel brzdit.
    Fourcade ho blokoval celé poslední kolo, v zatáčkách ho "zavíral", takže Šipulin musel neustále brzdit, protože by do Fourcada najel.
    Bylo to sprosté, ovšem naši komentátoři při závodu řekli, že to bylo "taktické".
    Tahle ruská reportáž to řekla naplno, naše prasovize by se měla stydět.
    Fourcade je zmrd, je to největší feťák ze všech, je to "styl Armstrong", fetují totiž všichni a on to dobře ví, tak odvádí pozornost.
    Stačí se podívat na Dahlmeierovou, není normální, aby se úplně "vyšťávila" a v dalším závodě opět ujela všem takovým stylem, jaký předváděla.

    OdpovědětVymazat
  21. Ještě jednou se hlásím k debatě o dopingu: právě včera jsem sledovala MS v Lahti, a co se nedozvím? Tereza Johaugová, největší norské eso, má dištanc kvůli dopingu a na MS není. Co tam dělají ostatní Norové, chtělo by se škodolibě zeptat našich rusobijců, jestliže budeme aplikovat jejich způsob myšlení na všechny? Pavla

    OdpovědětVymazat

Reklama