Reklama

.

.

pondělí 6. února 2017

S Trumpem se nic nemění, válečné bubny jsou podle oečekávání hlasitější

6.2.2017 WertyzReport
Nový americký prezident Donald Trump začal plnit své sliby. A to je ten zásadní problém. Když pomineme zastavení americké účasti v obchodní úmluvě mezi USA a státy Pacifiku, přehodnocení obchodní dohody NAFTA a zrušení zdravotnické reformy ObamaCare, nic se v podstatě nezměnilo.


Bylo nám řečeno, že nastává éra míru. Jenže to není ještě ani měsíc a Trump pokračuje v tom, co dělali jeho předchůdci Barack Obama a George Bush. Tentokrát je to ale daleko horší. Díky neokonzervativním šílencům v jeho okolí válečné bubny znějí hlasitěji.

Už z Trumpovy prezidentské kampaně bylo zřejmé, že bude silným pro-izraelským kandidátem, který bude pevně stát proti Íránu a vzniku samostatného palestinského státu (sám Trump se chlubil, že chce být tím nejvíce proizraelským prezidentem v historii USA). Proto krajně pravicoví izraelští politici jako např. ministryně spravedlnosti Ayalet Shakat, ministr obrany Avigdor Lieberman a premiér Benjamin Netanyahu nečekali ani minutu na schválení dvou tisíc židovských osad na palestinském území.

Trumpův proizraelský kurz jde samozřejmě ještě dál. Když jeho předchůdce Barack Obama začal podepisovat dekrety, aby obešel odpor Kongresu, libertariáni a další zastánci americké ústavy a svobod jej označovali za diktátora. Trump se rozhodl dělat to samé, ale radikálněji. Po vzoru Izraele podepsal dekrety pro výstavbu zdi na hranici s Mexikem, zakázal vstup migrantů ze sedmi muslimských zemí – Súdánu, Iráku, Libye, Sýrie, Íránu, Jemenu a Somálska. Ano se zemí, které USA destabilizovaly nebo chtěly destabilizovat. Pamatujete na slova generála Wesleyho Clarka o seznamu sedmi zemí, které měly USA chtít napadnout? Na seznamu chybí jen Libanon.

Ačkoliv Trump kvůli zákazu čelí rebelii ze strany Vrchního soudu, Írán reagoval okamžitě. Zakázal vstup americkým občanům a zahájil test balistické rakety. Jako následek, Trumpova administrativa uvalila sankce na občany Íránu, Libanonu, SAE a Číny a firmy zapojené ve výrobě a obstarávání balistických raket pro Írán a americký ministr obrany James Mattis, přezdívaný „Šílený pes,“ okamžitě Írán označil za „největšího státního podporovatele terorismu.“ Ještě je nutno dodat, že den před sankcemi Írán také oznámil, že přestane využívat americký dolar ve svých finančních zprávách.

Írán prohlásil, že si „nenechá nic diktovat“ a den po uvalení sankcí zahájil zkoušku raket. A válečné bubny se znovu rozezněly hlasitěji. Napětí mezi oběma zeměmi bylo zřejmé už loni. V prosinci 2016 íránský ministr obrany Hossein Dehghan naznačil, že v případě zrušení dohody o íránském jaderném programu, o kterém Trump měsíce mluvil, zase vytvoří nestabilitu v Perském zálivu a „při případné válce bude zničen Izrael.“

Absolutní idiocii předvedl 2. února poradce pro národní bezpečnost Michael Flynn. Ten na tiskové konferenci řekl, že po testu balistické rakety a útoku na saúdskou námořní loď „oficiálně začíná Írán sledovat.“ Flynn lživě tvrdil, že Írán zaútočil na americkou loď, což je „válečným činem.“ Ve skutečnosti šlo o saúdskou loď a zaútočili na ni jemenští houthističtí rebelové, které podle USA Írán podporuje, nikdy to ale nebylo dokázáno.

Je také zajímavé sledovat, jak se USA pod Trumpem přiklání k Saúdské Arábii, když sám Trump v kampani naznačoval opak. Nejenže se jeho anti-imigrační dekret netýká bohatých států Perského zálivu, ukázalo se, že Saúdové stojí, co se týče Íránu, na stejné straně. Trumpovo ministerstvo zahraničí navíc schválilo prodej zbraní do této země. Je tedy jasné, že celé to byla jen šaráda.

Hned za Trumpem stojí daleko větší nebezpečí – na válku se připravuje muž považovaný za druhého nejmocnějšího hned po prezidentovi. Steve Bannon, který je také členem Národní bezpečnostní rady, před devíti měsíci v rozhovoru pro webovou stránku Breitbart, kterou sám řídil, řekl, že USA a Čína budou „během deseti let bezpochyby válčit o ostrovy v Jihočínském moři.“ Ve stejnou dobu podle Bannona bude další „velká válka“ na Blízkém východě. Ačkoliv nespecifikoval, s kým USA budou hypoteticky válčit, je jasné, že půjde o Írán.



FOTO: Bannon byl šéfem konzervativní webové stránky Breitbart. Dnes je víc než jasné, že Breitbart je další izraelská hlásná houba, jejíž zakladatel Andrew Breitbart měl blízko k izraelskému premiérovi Benjaminu Netanyahuovi. Na fotografii na výše uvedeném screenshotu článku s názvem "Breitbart News Network" narozena v USA, vymyšlena v Izraeli" stojí Andrew Breitbart hned vedle Netanyahua

Daleko šílenější je Bannonova teorie. Magazín Time nedávno odhalil, že Bannon hluboce věří v teorii o americké budoucnosti, která byla vyložena v knize Williama Strausse a Neila Howa "The Fourth Turning: What Cycles of History Tell Us About America's Next Rendezvous with Destiny." V ní autoři spekulují, že historie lidstva se pohybuje v 80 – 100 letých cyklech zvaných „saecula“ (latinský výraz po věk). Myšlenka se pohybuje v tézi, že nastane kataklysma, která zničí starý řád a nahradí jej po „zkoušce ohněm“ novým. Podle knihy proběhly pro Ameriku čtyři klíčové události – Revoluční válka, Občanská válka a Rekonstrukce, Velká krize a druhá světová válka. Všechny provázely obavy a úpadek a Američané se museli sjednotit po obrovském konfliktu. Vše začne spouštěčem, pak přijde období regenerace, válka pro starý řád a řešení pro stabilizaci nového světového řádu. Když ještě vezmeme v úvahu, že loni v létě Bannon magazínu Vanity Fair doslova řekl, že Trump „byl pro nás jen nástroj…Nevím, jestli to chápe nebo ne,“ je tohle velice znepokojivé.

Donald Trump není ve funkci ještě ani měsíc a při pohledu na jeho zahraniční politiku je jasné, že bude vyvolávat značné rozpory a nestabilitu ve světě a pokračovat v politice Baracka Obamy. To, co se děje v USA, může být jen šarádou nebo součástí plánu. Miliardáři obklopení radikálním neokonzervativním křídlem se ukazují být vlky převlečenými za ovce. Ten, kdo Trumpa podporoval v kampani, a to včetně falešných alternativních médií, si bude trhat vlasy. Válka je zřejmě nevyhnutelná.





Využité zdroje:

https://www.spreaker.com/user/mitchellvii/interview-david-friedman-11-7-co-chairma

https://www.youtube.com/watch?v=an3A3hRA8_M

http://www.timesofisrael.com/mattis-iran-worlds-biggest-state-sponsor-of-terrorism/

http://wearechange.org/iran-drop-us-dollar-response-trumps-travel-ban/

http://www.timesofisrael.com/defiant-iran-in-missile-exercise-day-after-us-sanctions/

https://theintercept.com/2017/02/02/press-secretary-sean-spicer-falsely-accuses-iran-of-attacking-u-s-navy-vessel-an-act-of-war/

https://www.theguardian.com/us-news/2017/feb/02/steve-bannon-donald-trump-war-south-china-sea-no-doubt?CMP=twt_gu

111 komentářů :

  1. Pracky pryc od Trumpa
    Trump slibil ze bude bojovat s terorismem
    A o to se snazi, jizni zed je toho soucast
    Zakaz vstupu teroristum tez
    Uder na mesta co kryji teroristy ilegaly tez
    Ze udela chyby je mozne
    Ale smer je spravny
    Dulezite je jestli se dohodne ci nedohodne s Putinem o spolenem boji proti terorismu
    To sledujte a nenechte se vykolejit detajly
    Kdyz se kaci les letaji trisky
    Honoloulu vam, kdyz se zamyslite, vy Cesi pod informacnim embargem, rika vlastne to same jen jinymi slovy z jine perspektivy
    Mate, cesi, tri moznosti bud se budete pidit po pravde, nebo budete poslouchat Ceskou Televizi a podobne, nebo se ozerete znova a znova a vypnete

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od kdy režim USA bojuje či bojoval proti terorismu?
      Ještě nikdy.Přeci nemůže bojovat proti sobě.USA a Izrael jsou hlavními vůdci světového terorismu.

      Vymazat
    2. Horní Dolní 21:34:
      uvidíme ,jak se to bude vyvíjet...
      mně se ten článek nezdá ,může to být past na
      všechna mínění,aby bylo co možnà nejvíc znejištěno a chaotizovàno...trump stržen a nasazena "pravá " kandidátka místo něj .
      i to je možnè
      jinak by totiž ty boje mezi ním (trumpem )a clinton
      vyzněly úplně na pràzdno ...(něco se za tím musí skrÿvat )
      a to tak jistě nebylo ..
      uvidíme
      jituš

      Vymazat
    3. 0:07 neni tomu tak
      Trump sice priznal ze zabijaci jsou i v Americe ale uznejte ze obcas i jine zeme si zaterirozuji

      Vymazat
    4. Vlastovko, no to jo, jasnovidectvi neumim
      Spis me fascinuje jak si trump nabral troly a jine prisery k sobe protoze k boji o chodby strasidelne Morie potrebuje prisery
      Bojovat priserama proti priseram
      16 den na trune
      Vsude minova pole od Obamy vsude pasti pasti pasticky
      Prisera horsky troll McCain, ten me stve
      A Ryan
      Hilary uz je politicka mrtvola

      Vymazat
    5. Ano Trump bude bojovat s terorismem ALE KOHO A KTERÉ STATY UZNÁ ZA TERORISTICKÉ??????
      Václav

      Vymazat
    6. Přesně tak Václave. Může stejně jako ukrofašisti označili domobrance za teroristy, označit za teroristy tu Írán, tu Čínu, tu Rusko, prostě koho si zamane. Až se ukáže pravda, Honolulu spáchá sebevraždu.

      Vymazat
    7. Nevim, Vasku
      Ale budoul litat trisky

      Vymazat
    8. 15:13 to by bylo zle
      Jde o to aby nesla Amerika proti Rusku

      Vymazat
    9. Jako Obama , Trump krepci a jeci pln hysterie , kolem kusu posvatnyho kmenoveho dreva a za ramusu TAM-TAMU a bicuje se tak aby nasel trochu odvahy aby dle kmeove tradice potom zase vsechno projel....
      A nasel si i zdatny soukmenovce ...

      Vymazat
  2. Válka je potřebná věc! Kvůli nezdegenerování. Dokud Řím vedl války, ty skutečné, ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jako ta s Pyrrhem, s Jugurthou či Mithridatem a hlavně s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelní bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování!
    Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo váek jen válčičky, tu s Germány kdesi, tu s primitivními Dáky či Svéby zase jinde, nastal úpadek! Množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla zkorumpovanost,letargie, tupost,blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim nevim, srovnavat boj muze proti muzi s valkou kde vsichni se rozkladaji po zasahu radiaci
      Nove typy valky genofond necisti

      Vymazat
    2. Není jasné, kam se v tom dnešním úpadku řadí autor 21:40, asi se při svém přesvědčení o potřebnosti války vidí mezi těmi, co přežijí. Když je chlap pro válku, tak ji musí vybojovat. Všichni ti válkychtiví štváči patří do první linie. Je zajímavé, jak nejpozději po dvou až třech generacích od velké války vyrostou noví idioti chtiví si to vyzkoušet, chtiví řešit spory válkou. Ti dnešní jsou o to horší, že nechtějí nic obětovat, kdo si myslí, že bude chcípat místo nich ?

      Vymazat
    3. Tohle-22.24 - je napsáno tak perfektně, že k tomu není třeba doplnit vůbec nic. Ano, válkychtiví štváči patří do první linie, ale vždycky budou někde zalezlí. Kdo si myslí, že bude chcípat místo nich? Schválně - jestli tady někdo odpoví. Těžko - protože to nejde.

      Vymazat
    4. Že válka je neodvratná? Jedině dobře. Kvůli nezdegenerování. Dokud Řím vedl války, ty skutečné, ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jako ta s Pyrrhem, s Jugurthou či Mithridatem a hlavně s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování!
      Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen válčičky, tu s Germány kdesi, tu s primitivními Dáky či Svéby zase jinde, nastal úpadek! Množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla zkorumpovanost,letargie, tupost, blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme?

      Vymazat
    5. Pardon, já to jen krapet upravil,aby nebyly v textu ty chyby a opravené znovu vložil ... jinak války musí vést ty národy,které chtějí psát historii! Ty ostatní z ní budu tak jako tak odejity! Do první linie plebs, jen imbecilové tam pošlou elitu, to je další cesta k záhubě! Imperátor Nikolaj II. poslal do baranovičské řeže své elitní pluky a ty mu pak chyběli, když obřezanci vedli holotu rabovat sady mouky a vyhlašovat "vládu rad" v Pitěru! Kdyby do těch bažin nahnal pojít tuhle lůzu, mohli jeho potomci dodnes sedět v Zimním paláci a odtamtud řídit civilizované evropské Ruské impérium, dobrého to souseda Německé říše a Poddunajské monarchie ...

      Vymazat
    6. 0:14 slabnes trole
      Nemecko a Rakousko potrebovalo vejprask
      Se vsemi lze vyjednavat je nemcum je treba predem narezat

      Vymazat
    7. pro 23.54 to je sice pravda,že se pán nad váma dobře vyjádřil ale je tu právě to ALE...poněvač chyba je v tom,že ti co válku vymyslí ji v novodobé historii ještě nikdy nevedli z první línie,ale byli vždy zalezlí někde v bezpečí a vylezli až,když bylo po všem... možná si neuvědomujete,že novodobé vítězství,je jen a jen o myšlení lidí,pokud se toto myšlení nezmění,tak se nezmění nic na Světě.Aby byl mír, je totiž nutné aby neměl agresor koho poslat do první línie a dukud budou lidé za mrzký penízek chtít bojovat,nic se nezmění...takže nejprve se všichni dobře smýšlející musíme spojit a následně můžeme něco změnit.Nespoléhejte ne Trumpa ten vám nic nevybojuje a už se konečně začněte starat smi o sebe a o svou Zemi,doma v teplíčku se žádné revoluce nevyhrávají.Už si to konečně uvědomte.
      Vláďa z Ostravy

      Vymazat
    8. 5:27 - vejprask od koho? Snad od tvých dlouhonosých maňasonošů, xindle vobřezanej? Nakonec ten největší "výprask" dostal ruskej mužickej xindl c zradil svýho gosudara a spolčil se s chazarskou hydrou! Chcíplo jich na 30 milionů - dobře jim tak!

      Vymazat
    9. oprava: "co" - nebo lépe "jenž" (zradil)

      Vymazat
    10. 0:14 Zase jeden monarchistický bláze. Tento systém byl civilizovanými státy dávno zavrhnut a pokud existuje tak ti monarchové jsou jen takové loutky v panoptiku a ukazují je doopravdy lidem s minimálním rozumem.
      Václav

      Vymazat
    11. Války nevedou národy, nýbrž třídy. Příslušníci národa jsou jen kanonenfutr pro zájmy bohatstvíchtivých a mocibažných egoistů, vykořisťovatelů.
      Je také třeba rozlišovat válku útočnou od obranné, kdy skutečně dochází k semknutí obránců proti agresorů spojeným nějakou propagandistickou iluzí nadřazenosti, vidiny moci či obohacení.
      (21:40) je ukázkový produkt povrchního vidění světa a společenských procesů, pro organizátory válek idiot užitečný, pro humanisty a oběti válčení idiot neužitečný. Kdo se nechá infikovat jeho demagogií místo toho, aby hledal příčiny, ptal proč?, komu ku prospěchu?, proč zrovna teď a tady?, proč my?, proč proti zrovna tomuto?, proč takto?
      Až občanovi poletí nad hlavou kulka, bomba zboří dům, až mu přijde parte a bude se ptát proč?, kdo za to může, tak stačí pohled do zrcadla. Každý máme možnost včas říci mocným stop!, udělat jim čáru přes rozpočet. Slovem, skutkem. Organizovaným. Ne živelně kapkou z moře, zrnkem písku, ale připravenou smrští tsunami, pytlem písku či betonovou hrází.
      KR

      Vymazat
    12. Tady vede národ k vyšším cílům!! - https://www.youtube.com/watch?v=yZtdKdlsofU

      Vymazat
    13. A ukázka toho jak má vypadat dialog mezi Vůdcem a Lidem! Bezprostřední! Lid vykřikuje své přání a Vůdce ihned reaguje a taky řeší! - https://www.youtube.com/watch?v=Ope8yvVt45I

      Vymazat
    14. 10:32 - ano,prý že jedině komunismus odstraní války! - http://gci-icg.org/leaflets/proti_valce.htm

      Už to je důvod proč je třeba komunismus čelit všemi prostředky, protože není důležité kdo z kým boj vyhrává, ale už to že je vůbec veden, jak řekl Duce! Boj je zásadní esencí života! Je cílem sám o sobě ..

      Vymazat
    15. Nechce se mi věřit, že takové zrůdy mohli za 27 let "demokracie" v této zemi vyrůst. 0:14 , 14:23

      Vymazat
    16. 15:22 - demokracie? To je hniloba. Židovská rakovina! My chceme fašismúúúúús! (viděls San Babilo 24 hodin?)

      Vymazat
    17. 15:22 - já měl stejný názory v době kdys ještě sbíral houby, kamaráde. Pamatuju si jako dítě jsem slýchával a to vícekrát od několika dospěláků tu průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, jestli to praskne a já věřil že praskne! Táta mi tvrdil furt že je to pitomost, že už by se sem kapitalismus nemoh vrátit, že tu nikdo fabriky neumí řídit atp. a babička zas, ať si táhnu na západ,když se mi tu nelíbí, že prej tu takovým jako já pšenka nepokvete. A měla pravdu, jenže jinak! Protože na tom Západě to stojí taky za hovno, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali!Přitom komunisti nám slibovali v tomto směru ráj!!! Co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě nacisticku helmu! Frajer. A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede na Leopardu (to je tank!) Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů v pronájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je prej jen pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě nasralo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej Revoluce! My chtěli kontru! Jako v 56 v Budapešti! Anebo ještě líp, jako tamtéž v roce 1920! My na voze, rudý za vozem - - http://meltonpriorinstitut.org/bilder/blogs/2014/Nov/8/entry_335/09.jpg

      Vymazat
    18. Pro (19:33)
      Měl byste co nejdříve navštívit psychologa či psychiatra, nebo Vás co nevidět navštíví policie, neboť Vaše žvásty by mohly naplňovat skutkovou podstatu trestného činu hanobení národa, rasy ....
      KR

      Vymazat
    19. 8:58 - nelze hanobit co hanebným již jest! Negři jsou omyl přírody a židáctvo je parazitický xindl z podstaty ... jedině árijská rasa tvoří civilizaci! - https://www.youtube.com/watch?v=3DqPtV2KNas

      Vymazat
    20. Pozor na rasozrádný hrozby! Rasozrada bude trestána veřejnou smrtí a poté vystavením trupu na viditelným místě. Navíc z majetku rasozrádců budou tímto xindlsystémem poškození rastenci bohatě po převratu odškodněni! Bod našeho programu "Odškodnění obětí antirasismu a antifašismu" ZDE - http://www.white-media.info/reconquista.html

      Vymazat
    21. 15:19
      15:26
      DALŠÍ DVA MAGOŘI Z RODU HORNI/DOLNI !

      Vymazat
    22. Proč musíme být tak nelítostní? Páč toto není žádná prdel! Jde o bytí a nebytí civilizace! Bez naší, Bílé rasy je Země odsouzena stát se Planetou opic!Různé kurvy komoušské a xenofilské co tu hanobí jedinou skutečnou rasu Lidé hdnou toho jména kecama o "zločinech kolonialismu" nebo "rasismu" apod. proto musí být smazáni z povrchu zemskýho v zájme existence smysluplnýho života jako takovýho!! Někdo může namítnout - a co žlutí? Ti přeci stvořili již před tisíciletími velké říše a postavili stavbu viditelnou z vesmíru! Ano. Ovšem skutečně něco rozvíjet nedokážou. Nahromadit horu kamení umí kdejaký hovado i ve zvířecí říši. Čínské stavby zůstaly tisíce let ve stejném slohu, střelný prach sice vyrobili, ale použít ho smysluplně nedovedli, do Afriky dopluli s obří flotilou, ale krom žirafy pro císařskou zoo tam nic nezískali a ani nezanechali! Když kamkoliv přišel bílý muž, vznikl nový stát! Minimálně tvořený první pevností s posádkou. I proto osídlil Ameriku, Austráli a doby všechny nejvyšší hory světadílů! Tenzingovy předci žili pod Mount Everestem tisíce let a vylézt nahoru nedokázali. Báli se "zlých duchů" hory. Musel přijet bílý muž z dalek Austrálie britské entity, aby tuto horu pokořil. To samé se stalo se zemskými póly! Bílý muž sestoupil na dno oceánských hlubin a prošel se po Měsíci, vynalezl penicilin i vodíkovou bombu! Jeho jedinou chybou bylo, že nebyl dost ostražitý - https://www.youtube.com/watch?v=5Nh-qvN_Vmo

      Vymazat
    23. oprava: ... rasu Lidí hodnou toho názvu ..

      Vymazat
    24. 15:39
      BĚŽ ŽVANIT NĚKAM NA NÁVES, PITOMČE !

      Vymazat
    25. 15:31 - nejhorší z nich ale je ten 8:58! To musí ale bejt debil zasranej komoušsko-havlidně buzerantskej Zastřelit a mršinu pověsit za hony na náměstí s cedulí "Jsem zkurvená rasozrdná svině!"

      Vymazat
    26. oprava: za nohy!:))))) Hony - ty jedině pořádat! Na tenhle zkurvenej komoušskej sajrajt ...

      Vymazat
    27. 15:41 - jenže já nejsem jako ty vesničák, negramotnej užgrundanej chlastoslovanskej zdegenerovanej čechomužiku vysranej z komoušský smradlavý lejnolíhně:)

      Vymazat
    28. 15:44
      15:45
      15:47

      Pro vás magory považující se za elitu českého národa ČT nabízí potravu:

      http://casopisargument.cz/2017/02/08/lisani-se-k-fasismu/

      Vymazat
    29. 15:53 - bohužel IQ tvý a čuráka rudýho z 8:58 se od sebe neliší víc než výška hladiny ve spojených nádobách. A v tom je taky zásadní rozdíl mezi námi dvěma znemožňující nám společně vést dialog, neb svou velikostí duchovní čním nad tvou malostí a ubohostí upocenýho rusofilskýho strejce jak Mount Everest nad hromádkou psího lejna ...

      Vymazat
    30. Ale za ten link dík! Je to pro mě nový. Snad si tam něco počtu ... i když já radši to naše - http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/files/Tazeni_v_Rusku-Degrelle.pdf

      Vymazat
    31. Tak jsem začal a už vidím tu bolšánskou propagandu! Protože pravda je taková že do 5. května 45 tu byl klid, než antievropští živlové vybudili to tzv. Pražské květnové povstání, ono absurdní divadlo, které si vyžádalo několik tisíc zmařených lidských životů. Zbabělá pražská chátra, která celou dobu využívala veškeré výhody Protektorátu a ještě navíc všemožně šmelila a okrádala vlastní spoluobčany, v sobě najednou objevila „statečnost“ a začala přepadat německé vojáky v ulicích, rabovat byty německých civilistů, rozbíjet výlohy, pálit knihy a vlajky, zamazávat německé nápisy, stavět nesmyslné takzvané barikády a páchat nejhorší zvěrstva na ženách, dětech i starcích ... tito „hrdinové“ dokonce pronikli i do rozhlasu, povraždili tam stráže, a když byly povolány posily, začal český hlasatel zoufale vykřikovat do mikrofonu, aby každý přišel na pomoc, neboť „esesáci vraždí české lidi“. Ano, byli to právě oni, kdo vyzýval slušné české lidi, aby napadali německé vojáky a civilisty! Přitom bylo více než jasné, že německá armáda si chce již zajistit pouze volný průchod na Západ, aby nepadla do rukou krvelačných mongoloidních hord zvaných Rudá armáda. Bohužel v konečném důsledku to takový velký rozdíl nebyl, protože několik let po válce vyšlo najevo, že v amerických zajateckých táborech našlo smrt přes milion německých vojáků. Po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 generál G. Patton, náš osvoboditel, své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“
      Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“
      Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“
      Němci svoje zločiny veřejně přiznávají už přes 70 let a stydí se za ně, očišťuje příští generace, protože jsou si vědomi zločinů svých předků. To, že Rusové svoje zločiny zapírají, případně svalují vše na Džugašviliho stalina, vychovávají mladé generace k zatvrzelosti a neupřímnosti.
      A sám pan Ben Klassen napsal ve své knize Na kraji krvavé rasové války: "Mnoho realistických vojáků, jako generál Patton a jiní prozíraví bílí vůdci prohlásili, že jsme měli jedinečnou možnost zničit komunismus. Mohli jsme to skoncovat už v roce 1945 a vydat se přímo na Moskvu abychom vyčistili to hnízdo hadů. Avšak Židé kteří byli u moci si to nepřáli. Tajně zabili lidi jako byl Patton a umlčeli jiné navždy. Naplno začali s propagandou a rozšírili ideu, že je posvátnou rolí Ameriky je přebudovat rozpadlý svět, který oni pomáhali předtím zničit."

      Vymazat
    32. A úplně nebo téměř totéž potvrzuje i ruský nacionálně-liberální historik Alexej Širopajev! - https://www.protiprudu.org/vazenie-naroda-usvit-rusi-operacia-barbarossa-cast-7/

      Vymazat
    33. Pro (16:08)
      Překročil Jste hranici otevřené propagace nacismu. Z dalších Vašich příspěvků nebo Vašich kolegů kape rasismus. Uvidíme, jak zareaguje p. Romancovová a Chovancův útvar pravdy. Budou to dvě mouchy jednou ranou. Pokud nezakročí proti vám, pak těžko mohou zasáhnout proti tzv. proruským webům. Pokud by zasáhli proti NR kvůli nějakým článkům, tak by museli při té příležitosti vysvětlit, pro nezasáhli proti Vám. Zatímco tzv. proruská propaganda není trestná, nacistická a rasistická ano. Tak uvidíme.
      KR

      Vymazat
    34. Romancovová není žádná xenofilka, ale bílá rassenka! Rské monglce dá spráskat a nám navrhne Eisener Kreuz!

      Vymazat
    35. oprva: ruské mongolce

      Vymazat
    36. oprava: ruské Mongolce

      Vymazat
    37. 21.22 - krom toho ty nechápavý komoušský hovado nikdo dnes ještě nechce proti nikomu "zahovat" - tu není tvůj zkurvený mongolorusácký režim! Chovanec jen monitoruje rudý kripliky, abyste se nám tu nerozleli a po převratu nám pak předaj vaše seznamy k popravám ... jako četníci První republiky Gestapu. Sekyře neujdete - chycht!

      Vymazat
    38. oprava: zasahovat

      Vymazat
    39. Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky, ale může se Ti stát, že do jámy, kterou kopeš jinému, spadneš sám.
      A ještě jedna věc mne uklidňuje - a je to věc, kterou ty také znáš, a to mnohem déle než já - která je v současné podobě a roli z ní plynojucí tou nejlepší brzdou. Můžeš hledat.
      KR

      Vymazat
    40. Kdo hledá, najde -
      http://www.lidovky.cz/statni-zastupce-obzaloval-predsedu-narodni-demokracie-bartose-za-popirani-genocidy-g3a-/zpravy-domov.aspx?c=A170209_160344_ln_domov_ele

      Vymazat
  3. oprava: Zocelení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oparava2: ... válek

      Vymazat
    2. Jak taková zocelenosti má vypadat je vidět zde na 1 minutě 30 sekundě! (bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z k ... Kruppovy oceli!)- https://www.youtube.com/watch?v=Bbz3zgOietc

      Vymazat
  4. Safra a kde se teda stala chyba. On od Trumpa někdo očekával něco jiného? Pak to musel mít v hlavně stejně pošášené, jako "géniové" co čekají, až přijede na bílém koni báťuška Putin a zachrání nás před EU a NATO....
    Aneb - co si sami neuděláme, jiný za nás neudělá...

    OdpovědětVymazat
  5. Nemohu vam vysvetlit vztah Breitbarta (Medii) ke Stephanu Bannonovi.

    Nemohu mam vysvetlit duvody, proc je naslapnuto k valce proti Iranu.
    Kdyz neco napisi a ono to cele zmizi jeste drive nez na to Cesi maji odezvu (pod clankem Saker), tak pak je to ztrata casu.

    Upozornuji vas, vidite hodne veci zkreslene. SPATNE !
    NEPRESNE ! Je s vami manipulovano.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybi vykriky, AT ZIJE TRUMP, MIROTVURCE
      AT ZIJE TRUMP ZACHRANA SVETA, AT ZIJE TRUMP SVETLONOS A.T.D. A.T.D

      Vymazat
    2. 22:41 jasne my jsme vsichni slepi a blbi, jen ty vse vidis spravne.
      Honolulu for president 2020
      AT ZIJE HONOLULU, SVETLONOS. AT ZIJE HONOLULU VSEVED.

      Vymazat
    3. Honolulu, s vámi je také manipulováno. Prostudujte si dobu Nixona a JFK a braňte Trumpa ať neskončí také tak. Celý váš systém je na "draka", jako náš. Oba mají skryté vládce, na ty je potřeba se zaměřit a zde nevím zda to s Trumpem zvládnete.

      Vymazat
  6. Jenom to se změní,že USA půjdou po těch ještě
    slabších.Co rozhodně nechce je nechat se zatáhnout
    do vleklých válek.Ty USA škodí.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  7. Welcome the new boss, same as the old boss.

    OdpovědětVymazat
  8. 23:31 jsi VUL ! Kdyz nemuzeme nic objasnit a vysvetlit , tak budemem po sobe stekat. Opakuji, 23:31 - jsi VUL !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je treba vysvetlovat, vsechno je jasny, Trump je pouha trapna zidovska loutka a pokracuje ve vrazdeni lidi po svete pro Israel. To uz dokazal.
      Jeho tlupa vzteklych psu se denne odkopava vic a vic, VUL jses ty se svymi neustalymi smesnymi vykriky AT ZIJE TRUMP, ZACHRANCE SVETOVEHO MIRU,
      jdi nekam do prdele trapaku, nechce se ti priznat ze Trump je jen dalsi zidovsky pohunek, co?

      Vymazat
  9. ... že nebaví tě výlet, když nemáš po kom střílet, je jasné, že se tudíž nudíš....

    OdpovědětVymazat
  10. 0:30... to co jsi napsal je cisty dujkaz toho, jak malo
    vis !
    A ja kaslu na to, vysvetlovat mocensky boj, kdyz nejaky blb me zavre hubu kdykoliv se mu zachce, aniz
    bych vedel proc.

    Tak nedelej predcasne zavery jako NEiformovany vul a najdi si sam, kdo je kdo a ktera skupina kam patri.

    Neo - Nacisticka cenzura se ma k svetu a ja nevim, je-li u vas nebo u nas.

    Jsou Zide, kteri jsou na strane Trumpa a druzi, kteri jsou jeho nejvetsi nepratele ! Kdyz reknu jmena, tak to bude smnazano ! Takze si to najdi sam ! - Bez predcasnych zaveru.
    nick honolulu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi velmi predpojaty, biased pro Trumpa. Ja si sve informace hledam, anglicky umim lip jak cesky.
      Web page jako je rense.com je velmi dobry zdroj.
      Tvym "informacim"se verit neda z tve predpojatosti.

      Vymazat
    2. 2:35 nikdo nic nevi, jen se muzeme dohadovat

      Vymazat
  11. Ja NEVIM, jsou-li nicitele NR ti, co jsou sprosti jako dlazdici (vcetne nekdy me) a nebo ti HAJZLOVE, kteri hlidaji, ktera informace projde a ktera NEE.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  12. Kdy napisi jmena lidi, kteri se dozaduji utoku na Iran, a duvodu proc, tak to bude smazano ! Tak hledejte sami
    nick honolulu - odchazim na americke weby zalovat , ze me byla zavrena huba.

    OdpovědětVymazat
  13. 2:35... mas dve moznosti, bud Hillary nebo Trump !
    Hillary znamena integraci s predatory z Afriky , ktere znam, protoze jsem tam zil. Hillary znamena rozsireni Islamu a valku s Ruskem... Hillary znamena rychou destrukci civilizace a smrt pro mnohe z vas.

    Trum znamena izolaci a plot na hranicich, coz ti prodlouzi zivot.

    Informace ktere mam jsou z alternativnich vysilacu, ktere chytnu na prijimac s dalekym dosahem. Nejlepsi informace jsou v noci 2 a.m.
    Tyto imformace kontroluji vetsinou s internetem.

    Potom, kdyz pracne sestrojim s moji ubohou gramatikou zpravu pro Cechy a nekdo to smaze, tak jsem v hajzlu s celou svoji snahou.
    Delam to proto, ze jsem zazil totalni kolaps civilizace v nekterych zemi Afriky a protoze mam Evropu rad. To neznamena, ze mam rad vsechny Evropany...

    Rad bych ti vysvetlil snahy Zidu v Americe, ale protoze toto thema je nepripustne, tak by to bylo smazano.

    Mylis se vsak, kdyz si myslis, ze vsichni byli proti Trumpovi, na strane NWO - nebyli ! Oni vi dobre co Islam znamena.

    Napsal bych daleko vice, je to vsak zbytecne , kdyz to bude smazano nejakym Stalinskym Hitlercikem.
    Ahoj zitra, jdu pryc !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, co vynechat proper nouns
      Nepsat jmena a tak
      Aby to neslo mazat masinou

      Vymazat
  14. Nikdy jsem netvrdil, že je Trump jistotou, ale pouhou nadějí. Clintonová nám své "kvality" už stačila předvést v roli ministryně Obamovo vlády. Tak že bylo zřejmé, jakou politiku by dělala po svém zvolení. Navíc, Trump nastoupil do úřadu, který ovládala klika předchozích prezidentů. Provádět v takových podmínkách nějaké převratné změny je téměř nemožné.
    Dejme Trumpovi nějaký čas, než ho začneme soudit. Putin musel také pomalu a postupně. Nejdříve musel vyměnit většinu funkcionářů a ani dnes si jistě nemůže dovolit dělat dělat, co si zamane. A že je pro izraelský a proti iránský? Palestince stále považuji za líheň arabského terorismu a Irán za stát, kterému vládne náboženství. A jako takový ve mě budí velkou nedůvěru.
    Ještě je příliš brzy na vynášení soudů. Počkejme a dejme Trumpovi čas.

    OdpovědětVymazat
  15. Celí ten politickí cirkus mi připomína hru o trúny a to je jedno kdo je u kormidla jestli Trump aneb nekdo jiný,všechnopárty to moderuje jebom Židovská párty a nic víc nic míň.

    OdpovědětVymazat
  16. 5:35 from honolulu to - HORNI DOLNI... To mi opravdu nenapadlo ! Diky ! Jenze, kdyz Cesi nebudou vedet, kdo je kdo, tak zacnou generalizovat. Aspon klicove cleny kabinetu by meli znat.

    5:45 vladimir hrincak.
    Souhlasim s vami plne. Vzdyt president Trump udelal vice positivnich veci pro Ameriku behem 3 tydnu nez Obama za 8 let.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  17. Už zase. Další článek snažící se diskreditovat Trumpa, pořád dokola. Když media kvičí je to velmi dobrý signál. Jo je to moc dobře, protože slouží ďáblu. Blíží se doba, kdy masky budou odhozeny a odhalena pravá tvář ďábla.

    Poznámka k obsahu. Společnostech je organizovaná tak, že v horních patrech řízení probíhají boje o moc a zločinci se svých pozic snadno nevzdají. Vyčistění společnosti od parazitů bude nějaký čas trvat. Je dětinská představa, že Trump rozkáže a všichni zrádci a zločinci a další paraziti se okamžitě vzdají, ne naopak budou se snažit vyhrotit konflikty a hodit to na Trumpa.

    OdpovědětVymazat
  18. Isil nesmí publikovat videa na , kterých jsou ničené skvělé tanky shity abrams a leopard....a hutové bombardují raketama Rijád...a čt nic...

    OdpovědětVymazat
  19. Lidstvo stojí před volbou: buď akceptuje USA kapitálem rozpoutanou 3. světovou válku a nebo zrealizuje světovou revoluci, kterou pradávno předpověděl Karel Marx. Pokud chce lidstvo přežít, tak ta druhá možnost dává naději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapitalismus vyčerpal svou vývojovou roli a stal se hrobařem lidstva a celé planety drancováním a rabováním zdrojů, ničením přírody, zbídačováním, vysáváním a devastací pracujících lidí. Marx má pravdu, kterou se parazité pokoušejí umlčet a likvidovat síly, které jsou schopné tento zahnívající společenský řád poslat na smetiště dějin. T

      Vymazat
  20. KR 10,32 ano stačí rozumě uvažovat a 9,58 krátce a výstižně. Lenost je lidstvu vrozená jen je potřeba už v dětství se naučit jí přemáhat. Lenost je matka všech neřestí.

    OdpovědětVymazat
  21. Lidstvo stojí před volbou už pár tisícovek let,jenže o poměrech politiky a vrchnosti tímto způsobem lidé nespekulovali. Žili v klidu až do momentu, kdy přišlo, co politická špína zpunktovala. Ne tak dnes. Nikdo neví co přijde, ale díky zpravodajcům všeho druhu každý ví,co má a musí přijít, žvaní se o tom každý den, a kdo se zapojil do této žvanírny, se permanentně bojí, jeho vnímání reality a duševní život jsou znehodnoceny. Pro řadu lidí, kteří si bez mediálních informací už nedovedou představit ani jediný den, je to znehodnocení trvalé.Život ve strachu z "čehosi" musí být strašný. Vyřeší něco každodenní vyfabulované články, a následné diskuzní splašky? Nikdo neví, co se v současné době děje v Rumunsku, protože se o tom zatím žvanit nezačalo. Musí se získat nějaké poznatky, zpracovat je pro potřebu medií, dofabulovat o vlastní stanoviska, a teprve pak se předloží veřejnosti k zaujetí stanoviska v diskuzních splaškách. Tak se mi vnucuje otázka - jak asi lidi žili v době, kdy nebyl internet ani televize, a diskutovat k problémům bylo možno pouze na schodištích obytných domů a v obcích na návsích? Bylo tím pádem méně všelijakých krizí, méně politické špíny a méně válek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:27
      Lidé spekulovali vždy a v klidu nežili; jak jste na něco takového přišel?
      Proto i Vaše řečnická otázka je jen výkřikem do tmy vyjadřující zmatek ve Vaší hlavě. Nejste sám, komu se to přihodilo.

      Podstatné je ale něco jiného:
      Život ve strachu je v mnoha částech světa každodenní realita. I bez internetu a vyfabulovaných článků. To Vás ale nejspíš moc nezajímá?

      Vymazat
    2. Víte že ne, ale vidím, že vy si ve strachu přímo lebedíte.Hlavně ty články, když jsou plné šoků, a válečných záhad, ať se máte na čem vyblbnout. Jediné, bez čeho byste nedokázal žít, je počítač, každodenní články o ničem pořád dokola, a diskuzní žvanění. K tomu připomínám, že jsem si nikdy ve svém životě nevšiml, že by se byli moji praprarodiče ( obojí) a potom i prarodiče něčeho báli. Naopak, žili v naprosté pohodě, bohatí duchem, zpívali si, snášeli v pohodě dobré i zlé přes všechny drby na návsi s tím, že "ono to nějak dopadne" a tak i ostatní sousedé. Byla to doba, kterou asi nepochopíte. Žádný závislák na internetových žvástech to nepochopí.Dříve se o někom, kdo byl v blázinci, mluvilo hrozně dlouho jako o něčem nepochopitelném - dnes jsou cvokárny magorů plné. To je dobou - televizí - internetem - žvaněním - strachem. Přestrašeným, zmagořeným a zfanatizovaným staříkům bych dnes nesvěřil vnouče na hlídání ani náhodou. Měl bych problém jim svěřit psa.

      Vymazat
    3. 13:01

      Vidím, že smysl mí námitky Vás nezajímá; to je v pořádku. Vidíte to, co vidět chcet, a tak jsem pro Vás magor; taky v pořádku.
      Lidé, které tu popisujete, určitě existují. Kolik jich je, nevím; sám k nim nepatřím. Nemyslím si ale, že byste jich většinu našel mezi přestrašenými staříky.

      Nejspíš ale máte důvod si takovou představu hýčkat.

      Je fajn, že jste měl normální prarodiče. Jistě nejste jediný.

      Ale stýskání po časech minulých není přece k ničemu, ty se nevrátí. A nevím, proč bych "tu dobu" nepochopil, když jsem ji prožil (je mi 70).

      Jenom tady ventilujete své rozčilení. Ulevil jste si aspoň?

      Vymazat
    4. Anonymní 7.února 2017 13:01
      Když Vám tolik vadí "diskusní žvanění", vnucuje se otázka, proč se Vy sám ho účastníte - ?!

      Vymazat
    5. Nic jste nepochopil 13.26 - diskuzní žvanění mi přijde směšné. Zoufalá aktivita, jíž si lidi nahrazují samotu, nedostatek jiné zábavy, a postupně se z nich stávají vydlabanci bez zájmu o cokoliv jiného, než je počítačová žvanírna. A jistě jste si stačil všimnout, protože moje vstupy jsou bohužel a nevím proč hnědé, že u počítače nedřepím každý den, nejvýše tak dvakrát - třikrát do měsíce, když mám čas. Takže se žvanění neúčastním, ale vždycky se diskuzními splašky bavím. A identifikoval jsem už dávno, že žvanilové zde a žvanilové na novinkách jsou z větší části totožní. Jedna smečka, která se od počítače nehne. A ta vydělává provozovatelům těchto žvanivých serverů mraky peněz, ačkoliv leckterý ze žvanilů doma má sotva na žrádlo. Diskuze vydělávají - nebo to jste nevěděl? A proč myslíte, že se tyto aktivity provozují - aby si pan ten a ten početl a zažvatlal? Ach bože!

      Vymazat
  22. Smutné čtení ty Vaše názory. Ještě smutnější, že vůbec připouštíte možnost 3.sv. války, protože to bude opravdu poslední válka jakou lidstvo povede. Nebude dlouhá, ale následky budou velice dlouhé a možná trvalé. To už jsme se všichni opravdu zbláznili, že spěcháme do sebezničení? To už opravdu padl pud sebezáchovy? Takové bláboly, že ze všeobecného zničení vzejde něco nového a dobrého vám řekl který pitomec? Trvalo 16 století než se lidstvo vzpamatovalo z pádu Říma, 70 let z důsledků 1. světové války a to všichni chcete novou? Přestaňte se dívat na přiblblé Holywoodské filmy s hrdiny a supermany. Přestaňte civět a fantazírovat u idiotských stříleček. V reálu není tlačítko delete ani restart. Poslední Obamův restart skončil na hraně války. Války v níž jaderné zbraně nebudou zdaleka tím nejničivějším. To si opravdu myslíte, že až to začne, tak to někdo dokáže zastavit a že si jako pošlou velmoci pár raket, bude pár Hirošim a bude slavný konec a velkolepé vitězství? No a pak to nějak odmoříme a bude vše OK? Jak se to odmořilo po Černobýlu, jak se to odmořuje po Fukušimě? Tím, že se o tom nekecá a skutečné stále trvající následky se zkreslují a tají? Lidi vzpamatujte se než bude opravdu pozdě. Ještě je čas ty bláznivé a pitomé politiky a jejich přisluhovače zavřít do blázinců. Stačí ten ekonomický celosvětový průser co se rýsuje a jen se oddaluje a proti kterému 30. léta minulého století budou jen srandou. Žádný reálný model jak z toho vybruslit neexistuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi dobré, až na dvě věci.
      1. Svět, kromě západní a jižní Evropy a kousku severní Afriky, běžel po pádu Říma vesele dál, neboť na většině světa o nějakém Římu zhola nic nevěděli, neboť ani netušili, že něco takového existuje.
      2. Chybná je poslední věta, kdyby reálné alternativy neexistovaly, tak by naše příspěvky a činy kritické vůči válečným štváčům byly na nic. Právě, že reálné alternativy existují, že lze lidi přivést k poznání a přesvědčení, že válčit se nemusí, že násilí lze udržet na uzdě, že válkychtivé politiky a vlastníky lze odstavit od moci, jen je třeba pro to konat, občansky a politicky se angažovat, nesledovat násilnické filmy, vykoupit zbrojařské firmy od soukromých vlastníků, navazovat mezi národy přátelské vztahy, kulturní a ekonomickou výměnu. Jiný svět je možný!
      KR
      KR

      Vymazat
    2. Pouze bezmocný výkřik: "Pomoc všichni zahyneme!". Když nic nevíš a neumíš, tak to alespoň nekaz těm to něco ví, něco umí a něco dělají. Když nedokážeš rozeznat kdo kope za zlo a kdo za dobro radši se do ničeho nepleť dokud nebudeš mít jistotu a dokud si to nezjistíš.

      Dobro je už takové, zakřičí "stůj nebo střelím" i když riskuje, že zločinec využije okamžiku a vystřelí první. Dobro se umí v případě nutnosti obětovat pro celek. Ti méně chápaví si myslí, že zlo je silnější, když si bere bez ptaní, ale zlo nemá podporu celku a tak nikdy nemůže zvítězit, ale může okouzlit a vzít sebou do pekla mnoho bytostí. Život však bude pokračovat a cestu si najde, stejně jak se to stalo při velké potopě.

      Vymazat
    3. „Co je dobré? Všechno, co v člověku zvyšuje cit moci, vůli k moci, moc samu. Co je špatné? Všechno co pochází ze slabosti. Co je štěstí? Cit, že moc vzrůstá, že překonáváme překážku. Nikoliv spokojenost, nýbrž více moci ... „Křesťanství…zdvihlo válku na život a na smrt proti (nadčlověku), dalo do klatby všechny základní instinkty tohoto typu, vydestilovalo z těchto instinktů zlo …(prohlásilo) silného člověka člověkem zavrženíhodným, zvrhlým ... dosud všichni velicí duchové, kteří se nejvíce ve světě uplatnili, byli, posuzujeme-li je s hlediska dnes rozšířeného hodnocení, lidmi zlými ... Zlého boha je zapotřebí stejně jako dobrého…Coby záleželo na bohu, jenž by neznal hněvu, pomsty, lsti, násilí? Vskutku není jiné alternativy pro bohy: buď jsou vůlí k moci anebo jsou nemohoucností k moci – a pak se stávají dobrými.“
      Fridrich Nietzche

      Vymazat
    4. 19:47
      A teď si představ, jak povznášející muselo být, když si tyhle řádky četl německý důstojník u Stalingradu .......

      Vymazat
    5. Friedrich Nietzche nezvládl ani svůj sexuální život, ani svoje filosofování. Obojí skončilo tristně. Stal se zaslepeným pozorovatelem dějin, vybral z faktů jen ta, která se mu hodila, a na nich stavěl své scestné názory. Svět daleko více stojí na rolnících, pekařích, dělnících, technicích, učitelích, lékařích, vědcích, popelářích, na básnících, zpěvácích, na lidech, kteří tvoří, ne na těch, kteří boří. Aby mohl někdo bořit, musí nejprve někdo tvořit, aby měl někdo vůli k moci, tak musí být nejprve neěo, nad čím chce moc. Nietzche je případem pro psychologa a psychiatra. Jeho přínos pro filosofii je sice právě na vnesení faktoru moci a vůle, ale život ukázal, že život je o něčem jiném, a řada dalších filosofů a myslitelů mu odpověděla humanismem a ideály humanismu, spolupráce a přátelství, spravedlnosti a solidarity. Zakomplexovaní jedinci si ovšem promítají Nietzcheho myšlenky do svých snů a ambicí a snaží se najít etickou omluvu pro svůj egoismus, pro násilnické překonávání vlastní své slabosti, pro vykořisťovatelský vztah vůči ostatním a vůči světu. Nietzche je nedílnou součástí filosofie, dějin filosofie a filosofického vyrovnávání se s egoismem, vůlí a mocí, ale rozhodně není vyvrcholením filosofie, je sice nutnou, ale slepou cestou k poznání, k filosofickému uchopení světa, k moudrosti.
      Pokud někdo blouzní o Nietzchem, měl by navštívit psychologa či psychiatra.
      KR

      Vymazat
    6. 21:21

      Nevím, co o tom soudí dr.David, ale mám za to, že Nietzsche nebyl případem pro psychiatra; pro psychologa ano.

      Nesmíme opomíjet, že ještě navazoval na vlnu romantismu, ANIŽ BY - narozdíl od většiny svých německých současníků PROPADL nacionalismu - a narozdíl i od své protonacistické sestry Elisabeth Nietzsche-Foerster, která jeho dílo hrubě cenzurovala.

      Číst má smysl teprve kritické vydání, které připravili Colli a Montinari - kompletně dostupné ZDE:
      http://www.nietzschesource.org/#eKGWB

      Část starších překladů do češtiny je nekvalitní. Výborné jsou nové překlady Věry Koubové.

      ---------

      Nietzsche a Heidegger jsou dva myslitelé, s nimiž je třeba se vyrovnávat také proto, že to byli mezi filosofy nejvlivnější nepřátelé demokracie v moderní době. Bez nich bude - logicky - i naše pochopení dneška v něčem neúplné.

      Navíc patří Nietzsche vedle Marxe a Freuda k nejvýznamnějším odpůrcům náboženství.

      Kokotko

      Vymazat
    7. Souhlas, Nietzcheho třeba studovat, třeba poznat jeho způsob myšlení, ale právě že kriticky - to ostatně všechny filosofy a autory. Ten cvok, co zde blouzní o vůli k moci atd., zůstal na půli cesty, bez kritické reflexe přečteného. Trošku na tom jeho úletu může mít podíl předlistopadový režim, jehož ideologičtí vůdci místo toho, aby Nietzcheho argumenty rozcupovali, tak o něm mlčeli a vytvořili okolo něho aureolu něčeho zakázaného a vzhledem k některým idiotským hovadinám tehdejšího režimu mýtus nějakého léku na jeho blbost. Zcela dle dialektiky, které měly plnou hubu, tak dosáhli opaku a místo potlačení významu Nietzcheho myšlenek jejich zveličení. To, že PhDr. Major na FF UK vykládal Nietzcheho velmi podrobně, na celkovém chápání Nietzcheho názorů v československé společnosti sotva mohlo něco změnit.
      KR

      Vymazat
    8. 21:21 - podstatné je že Příroda nezná pojem "humanismus" a podobné k degeneraci a úpadku vedoucí pocity a dojmy! Zná je Pravdu! A tase tzv. humanistů, čili slabochům a uplakánkům zdá být krutou a tvrdou ... ale pokud by slabé nebylo potíráno silným a neživotné, neschopné tím brutálně živým a schopným, skončil by smysluplný život na naší planetě. Dělníkem se nikdo nestává proto že "chce tvořit", ale protože se neukázal dost silným a schopným, aby ho osud nechal řídit jiné! A tak mu nezbylo než sám být řízen a obětovat svůj život na oltář boha Práce, tedy zhmotňovat sny jiných, vyvolených mužů! Proto také Nietzche předvídá že "los dělníků bude po příchodu Nadčlověka ještě bídnějším než dnes! ... Nádhera a bohatství hrstky se zrodí z bídy množství!" naspal také!

      Vymazat
    9. Pro (16:35)
      Blábolíte nesmysly. Příroda nic nepopisuje, neinterpretuje, pracuje s fakty, nikoli s pravdou. Blouzníte v termínech odtržených od reality, v jednom z virtuálních světů pojmů, jehož pojmy vybral (vyselektoval) Nietzche. Reálný svět a i celistvý svět pojmů je o něčem jiném. Vy a Vám podobní utíkáte ze svého zbabraného života do jakého si dalšího levelu dětské hry Dračí doupě, kde si v této virtualitě formulujete svá (nietzcheovská) pravidla a oddáváte se opojení ze snového úspěchu/vítězství nad těmi, kteří ale Vaši hru vůbec nehrají a žijí život daleko více spojený s reálným světem a otevřeným světem pojmů.
      Jste zralí (nejen Vy, ale i Vaši kolezi) na psychoanalýzu a pátrání po příčinách Vašich frustrací, které Vás přehodily do nietzcheovského ideového světa. Kdyby Jste byli skutečně schopní, něco uměli, vyráběli, vynalézali, bádali, tak nemáte důvod upínat se k vidině, že jednou se budete přiživovat na těch, kteří něco skutečně umějí a nemusejí žít na cizí úkor. To je Váš skutečný cíl - vykořisťovat ostatní a zbaběle si k tomu hledat ideovou omluvu vůle k moci apod. sračky. Jste stádo, které čeká na svého vůdce - ani jeho nejste s to po desítky let vyprodukovat. Teprve, když další kořistničtí hajzlové (ovšem s jinou ideologií, jimž se ale budete hodit k dosažení jejich cílů) vám někoho předhodí a zafinancují jeho a vás, tak se pohnete a stanete se bonzáky, hlídači správné víry, gestapáky, bachaři v koncentrácích, mučiteli, vrahy a budete se ukájet v neštěstí ostatních.
      A to, když jste byli v zavinovačce, jste byli stejně jako všichni ostatní nadějí lidstva. Každý se rodí králem, ale většina umírá v exilu, Vy a Vám podobní však i v exilu mimo vlast rozumu, morálky, pravdy, humanity, síly a zodpovědnosti, vůle ke spolupráci, mimo kritické poznání, pochopení a překonání F. Nietzcheho.
      KR

      Vymazat
    10. Každý se rodí nevolníkem! Jen z jednoho milipromile se zrodí Vůdce!

      Vymazat
    11. Vy to ovšem nebudete
      KR

      Vymazat
  23. MUDr. Jan Hnizdil o Donaldu Trumpovi:

    "Trump se řídí heslem „když něco nejde silou, je potřeba víc síly“. Nechápe, že bombardování Jemenu, Libye a dalších zemí, spojené s civilními oběťmi, posiluje IS, rekrutuje další teroristy.

    Psychopat ale svoje selhání a chyby nikdy nepřizná. Brání mu v tom mentální postižení. Ve chvíli, kdy jeho jednoduchá řešení a zákazy nefungují, snaží se odvést od sebe pozornost, ukázat na vnějšího nepřítele, vyvolat konflikt. Válku, jako způsob náhradního řešení problémů, se kterými si neví rady."

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Doktor-Jan-Hnizdil-Donald-Trump-je-jako-Chruscov-a-Breznev-Zemanovi-mozna-znici-vyhrane-volby-zumpa-474267

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dále:

      "Trump uznává jen vlastní práva a potřeby. Nezávislost odmítá, neziskovost nechápe. O tom, co je správné, rozhoduje jedině on. Když se mu fakta nehodí, použije fakta alternativní. Žena pro něj není rovnocenný, svéprávný partner, který by mohl a měl rozhodovat o svém životě, o životě nenarozeného dítěte. Je to nástroj sloužící k uspokojování jeho potřeb. Jakmile se opotřebuje, zestárne, tak ji odloží a koupí si nejnovější model, s nejlepší výbavou a luxusním designem. Potvrdí si tak svoji výlučnost, mužnost, ego. Zevní okázalostí zakryje vnitřní prázdnotu."

      Vymazat
    2. A co takhle nechat Trumpa na pokoji? Musel se nutně stát terčem mediální špíny, když je teď prezidentem? Kde jste nechali Putina, který byl na programu denně až do inaugurace Trumpa? Kde jste nechali Asada a Merkelovou? Teď už bude zpravodajství delší dobu jen o tom, co řekl nebo neřekl Trump, jak svůj výrok myslel, co udělal, co neudělal, kolikrát si říhl a pšoukl, kterou ženu pochválil, apod. Že je svět medií zbulvarizovaný, ubohý a pošahaný, je vidět každý den, ale že je pošahaný tak moc, jsem netušil, ani to, že všem šášům u počítačů to stačí k radosti - to mně přímo šokuje. Myslíte, že na jaře, až bude potřeba velebit zahrádky, diskuzí bude méně?

      Vymazat
    3. 15:30
      Svět médií není - s dovolením - svět, ale jen jeho část. Charakteristika Jana Hnízdila, který Trumpa přirovnává k Chruščovovi nebo Jelcinovi, je dost přesná. Vy v tom z nějakého záhadného důvodu ale vidíte "mediální špínu".
      Jan Hnízdil nepatří do světa médií, který Vás "šokuje".

      Vymazat
    4. Pracky pryc od Trumpa
      Hnizdil a jini z divnymi jmeny at jdou hnizdit a at nepisi
      Jo a pozor, ma duvera je k trumpovym volicu nez k Trumpovi

      Vymazat
    5. 22:33
      CO SE TU PROBOHA MOTÁŠ, TY MAGORE ?!

      Vymazat
    6. 22:36 ty budes jedno s tech ceskych hovad co urazi Trumpa
      Takovym rozkopat drzky
      Atomovky na zradnou evropu
      Oni ti podekuji, havlozmrde

      Vymazat
    7. 23:46
      ZASE NA VYCHÁZCE Z BLÁZINCE ?

      Vymazat
    8. Jako Lenin oba byli syflilitici.Navic byl take german.To uz znamena samo o sobe hromadu silenstvi...Absolutni absenci nejake normalnosti..
      Jak velkej je rozdil mezi N., a Dostojevkym , kdyz se oba zabyvali podobnymi jevy , vyskytem katastrofy /s nasledky/ ZLA. ...v nasi existenci...

      Vymazat
  24. Kde sou ty dva v bilych plastich , zase potrebuje sveraci kazajku a HLAVNE NAHUBEK ...

    OdpovědětVymazat