Reklama

.

.

pondělí 20. února 2017

Tiskové sdělení: vznik vlasteneckého politického hnutí Aliance národních sil


20. 2. 2017
....Předmětem našeho snažení je sjednocení úsilí (ne sloučení!) neparlamentních menších politických stran, hnutí, spolků a jednotlivců pro jednotnou kandidátku do příštích parlamentních a senátních voleb. Jsme společenství volně spolupracujících skupin....
(Pozn. red.: zapsaný spolek "Nová republika" není členem ANS)

 
Dne 18. 2. 2017 vešla v život petice za vznik všelidového vlasteneckého politického hnutí pod názvem Aliance národních sil. Jedná se o plně programové politické hnutí, které česká politické scéna postrádala.
Přípravný výbor tvoří: zmocněnec: PhDr. Vladimíra Vítová, Ph.D., předsedkyně Českého mírového fóra, Praha a členové: Vladimír Dvořák, Ústecký kraj, hudebník Pavel Klikar, Praha, Ing. Jaroslav Končák, předseda Ligy obrany vlasti, Olomoucký kraj, Ing. Marie Paukejová, Jihočeský kraj, Ing. Jaroslav Tichý, ekonom, Středočeský kraj.
Podpis pod petici je možné připojit ZDE: https://www.aliancens.cz/nase-prohlaseni
Předmětem našeho snažení je sjednocení úsilí (ne sloučení!) neparlamentních menších politických stran, hnutí, spolků a jednotlivců pro jednotnou kandidátku do příštích parlamentních a senátních voleb. Jsme společenství volně spolupracujících skupin. Nejedná se o volební koalici. Jedná se o model jedné zastřešující politické strany, na jejíž kandidátce však budou členové všech zúčastněných subjektů a názvy těchto subjektů budou uvedeny u jmen kandidátů. Tímto způsobem nikdo neztratí svoji identitu. Spravedlivý algoritmus obsazení kandidátky je zpracován. ANS prosazuje společné jednání vlasteneckých sil napříč politickým spektrem - nehledě na tzv. levici a tzv. pravici. Za hlavní dělící linii současné politické scény (české i evropské) považuje rozdílný vztah jednotlivých subjektů k následujícímu: vlastenectví versus multikulturní globalismus.
Programem této vlastenecká platformy jsou 3 plusy a 3 mínusy:
1.ANO míru - prosazovat mírovou mezinárodní politiku ČR!  NE válce - nedopustit, aby byla ČR zatažena do války vlastní vládou či parlamentem! 2. ANO vystoupení z EU a z NATO! NE ilegální imigraci! 3. ANO zestátnění strategických odvětví národního hospodářství! NE rušení dekretů prezidenta Beneše!
Je nutná změna systému! Kritika současného stavu společnosti a politického režimu rozhodně není výzvou k návratu předchozího režimu.  Slýcháme ale, že změna není možná. To je lež! Zastavit to lze jen tak, že lidé dostanou životní perspektivu odpovídající schopnostem, aby se mohli podílet na rozvoji společnosti. Dnes je ražena idea, že: „Politika se bez peněz dělat nedá", ovšem my se přikláníme ke Karlu Čapkovi, který řekl: „Co nemůže přinést nápravu, je politika vedená kapitálem". Za ANS nestojí žádná finanční skupina, žádný oligarcha. Opíráme se o lidi, kteří jsou znepokojeni společenským vývojem a chtějí přispět k nápravě.
Nemůžeme si již dovolit se v podzimních volbách 2017 mýlit! Mají-li se konečně začít prosazovat skutečně zájmy a vůle většiny národa, pak to pouhé demonstrace na náměstích nevyřeší, ale musíme jít k volbám! ANS se domnívá, že nejlepšími kandidáty jsou takové osobnosti, jejichž historii lidé znají. Všichni bychom si měli uvědomit, že je dobré vědět, co má člověk za sebou, co v životě dokázal, kdo se jak angažoval a osvědčil. A takové bude stavět své kandidátní listiny.
Naši předkové bojovali generace a často i pokládali životy za to, co my dnes - za pouhého přihlížení mnohých - ztrácíme. A hrozí, že nevratně!  Nyní je prvořadým úkolem naší další existence vystoupení z NATO a Evropské unie a zajištění míru a bezpečnosti České republiky.
​Společnost tvoří lidé – tedy my, občané České republiky. Cílem a smyslem života je člověk a jeho životní úroveň. Na prvním místě je tedy člověk a kvalita jeho života. Naopak růst ekonomiky a zisky firem jsou jen prostředkem. Naší zemi dnes nechybějí lidé, ale živitelům našich rodin chybí solidní mzdy. Není tedy absolutně žádný důvod přijímat imigranty. Naopak – je nutné je zcela zásadně odmítnout.
Na současné civilizační úrovni jsou pro člověka podstatné dvě opory. Rodina a národ. Národ je nejširší pospolitost, se kterou jsou lidé schopni se smysluplně ztotožnit. Různé menší pospolitosti, na nižší úrovni než národ, nejsou zpravidla schopny v dnešním komplexním a složitém světě poskytnout člověku, jeho rodině, dostatečnou oporu. A větší jsou již odcizené – viz aktuálně Evropská unie.
Členové a sympatizanti ANS nechtějí dále přihlížet rozvratu společnosti, která má být zničena imigrací, a rozkrádání jejího bohatství. Proto se rozhodli nesedět se založenýma rukama. Evropské i české pseudoelity se chovají jako horda barbarů na dobytém území. Za pomoci médií jako nástroje manipulace ovládli klíčové pozice veřejné správy, a ta teď slouží jako jejich soukromá agentura dozorující vykrádání veřejných zdrojů.
V Praze dne 18. 2. 2017                                                                               Vladimíra Vítová

169 komentářů :

  1. Díky paní Vítové za článek. Mám jenom jednu připomínku, jak to chcete ukočírovat. Vystoupí veřejně všichni tahouni, kteří bojují proti profláklé vládě, ale jaksi se nemohou shodnout na společném postupu?
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zde jsou členové přípravného výboru: https://www.aliancens.cz/nase-prohlaseni

      Zde jsou některé - již zpracované - programové oblasti: https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Spolupracujeme také s některými bývalými ministry vlády premiéra M. Zemana.... týmy v krajích se postupně formují - každý krajský lídr bude odpovědný za kraj... všichni členové dosavadního projektu ANS plně souzní s programem a shodují se i na společném postupu. V.Vítová

      Vymazat
    2. Jestli tady budou vznikat ,všelijaké uskupeni ,tak žádnou změnu nečekejte,tak tam budou vždy jen ti sami !!! ...a budou velice rádi:

      Vymazat
    3. Proboha vždyť stávající strany chtějí, aby zůstal stávající stav! Probuďte se, chlape 19.14! Naopak MUSÍ vzniknout nové uskupení, aby došlo ke změně. SPD chce z EU, ale chce setrvat v NATO, KSČM chce z NATO, ale chce setrvat v EU! Svobodní chtěj z EU, ale setrvat v NATO, atd atd.... není tady NIKDO, kdo bych chtěl i z EU i z NATO!!! I Piráti chtějí zůstat v EU a navíc nejsou ani proti migraci. Tak o čem tu melete!

      Vymazat
    4. Jsem tahounem za ČSNS. Vyzývám tímto ke spolupráci pod střechou ANS i Novou republiku. Opakuji, nezapomínejme na Svatoplukovi pruty! Petr Ježek

      Vymazat
    5. Snad Svatoplukovi pruti, tahoune Ježku?
      Než pod takovou střechou, to fakt radši pod širákem -

      Vymazat
  2. Jediny mozny kandidat je ted Okamura, timto mu seberete cast volicu .. a jak dopadneme? No nijak, projdou klasicke strany a Okamury vc. vaseho kandidata si rozdeli hlasi uvazujich volicu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel - T.Okamura nemá v programu vystoupení naší země z NATO, nemá tam ani zestátnění strategických odvětví průmyslu a nerostného bohatstvím, nemá ani slovo o míru, neřeší to, že nás pohlcuje pomalu, ale jistě, Německo - nemá tam de facto nic - - pouze stop imigraci.... ale to má ANS také. Podívejte se na program SPD a budete (patrně nemile) překvapen. V. Vítová

      Vymazat
    2. Okamura se může připojit.

      Vymazat
    3. PAní Vítová má naprostou pravdu. Plochý nic neříkající program páně Okamury není zárukou dobré pronárodní a sociální politiky. Podmínkou přežití našeho národa je vystoupení z NATO a vyhlášení neutrality. Potřebný je také konkrétní program dekolonizace České republiky. Leo

      Vymazat
    4. 19:58-Leo- v případě "řešeného" světového konfliktu je neutralita "buřt" ale vyjadřuje názor většiny národa, i můj.

      Vymazat
    5. Tomio Okamura není pověřen spoluprací s námi. On je pověřen vytvořit fiktivní národní stranu v parlamentu, klidně se bez podmínek spojí s ANO i s KSČM bez jakéhokoli závazku programového průniku. Osobně v KSČM vidím mnoho sebestředných po moci nostalgicky šilhajících jedinců, kterým dosud nedošlo, čím si od sebe odhánějí poctivé vlastenecké občany.

      Vymazat
    6. 21:35
      Hlavně když ty nešilháš, poctivý vlastenecký pověřený Ježku!

      Vymazat
  3. "Národ je nejširší pospolitost, se kterou jsou lidé schopni se smysluplně ztotožnit."

    Přesněji lze odmítnutí osvícenské myšlenky sotva vyjádřit. Odkaz na "současnou civilizační úroveň" je v tomto kontextu tragikomický.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:09-možná byste mohl pane Kopecký vyjádřit onu "osvícenou myšlenku". Je to ten "Váš" multikulturní socialismus?

      Vymazat
    2. Možná byste si, pane Povolny, místo kladení přihlouple se tvářících provokativních otázek, mohl osvěžit znalosti ze základní školy.

      Vymazat
    3. 16:09 Dovolím si nesouhlasit. Právě v současné civilizační úrovni se tato, zdánlivě anachronická myšlenka, stává aktuální. Bez suverénního rozhodování státních elit tak, aby hájili skutečné zájmy vlastních občanů (národa), hrozí naprosté porobení nadnárodními společnostmi v zájmu mepatrné menšiny.

      Vymazat
    4. 17:10-odpověděl za mne, díky.

      Vymazat
    5. 17:16 Není zač. Jen bych pro ilustraci doplnil, že vývoj v Rusku, Brexit, zvolení Trumpa a konec konců i Zemana a situace v dalších zemích to potvrzují. Lidé si tento princip uvědomují, byť možná jen intuitivně.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    7. Pane Buffer, takovej pěknej inzerát jste napsal, proč jste ho zase smazal?

      Buffer 21:41

      Mnoho o svtětě nevíte, pane Pokorný, školní scholastiku již mnohokrát vyvrátila realita a moudrých a znalých učitelů statečně odolávajících marxistické elitě bylo tehdy stejně pomálu jako těch dnešních statečně vystupujících proti elitě finančně oligarchické. Mohu a chci být přítel lidí z jiných národů, ale přirozeně hledám jistotu přátelství pocházející ze sdílených národních kořenů, historie, tradic a onoho nešovinistického češství.

      Vymazat
    8. 21:46- nejsem Pokorný ale Povolný. Jména nevyjadřují povahu, naopak. I mí učitelé byli jmény nezajímaví ale uměli mi předat v souladu s rodiči ono přátelství k jiným národům v závislosti, jak se ty národy chovaly k mému národu a to je ta historie.

      Vymazat
  4. Je to tříštění politických sil , měli bychom dát maximum hlasů jedné straně nikoliv minimum hlasů mnoha stranám !Pan Okamura je zatím nejspolehlivější ve svých postojích!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:33
      Jaképak tříštění, to byste tomu pomatenému hloučku připisoval význam, který nemá a nikdy mít nebude.

      Volit Okamuru je sice úplně stejná pitomost jako byla volba Radka Johna, ale klidně si to dejte...

      Vymazat
    2. 16:37-jistě, vždyť "befel" z Bruselu zní jasně: "za každou cenu se udržet u moci, jsme jen v půli cesty". Sobotka již slibuje téměř "modré z nebe". To jen k Vašemu trollení. Jinak program ANS chápete dobře- konec vašich časů.

      Vymazat
    3. 16:33 má pravdu! To všelijakejch stran a straniček! Jak na proti nim? - https://www.youtube.com/watch?v=zu30gffObOU

      Vymazat
    4. Okamura má s podivem jistou přízeň mainstreamu. Copak vám to není divné? A Okamura chce setrvat v NATO. Podívejte se aspoň do jeho programu.

      Vymazat
    5. 18:53-to přijde, pokud "Velký bratr" globalistů vyhraje. Nebo "Áda". Nevím, čeho se bát více.

      Vymazat
  5. Souhlasím, že je u nás nutná změna systému. Ale toho nelze dosáhnout ani spojením tuctů straniček, protože jejich pravděpodobný zisk parlamentních mandátů je velice nízký. Jejich hlas, pokud by nějaký v parlamentě zazněl, by byl zcela bezvýznamný (hrách na zeď nebo volání na poušti). To není cesta ke změně systému. Takovou cestou je redukce partají na jednu vpravo a jenu vlevo - pokud možno žádné koalice, jinak je pak daleko lepší opoziční smlouva. Tzv. koaliční vlády nenesou nakonec žádnou odpovědnost - neb "já ne, to on". Udělejme spíše čistku a ti, kteří by rádi křeslo v parlamentě, nechť zaujmou nemilosrdné křeslo mimoparlamentní sjednocené opozice! Koho volit je tedy jasné všem, kteří nedají na notorického lháře, demagoga a šaška ve Čtverákově (Čtverácké?)televizi, pana Klouska.
    Soudobé soustředění nového kamarádšoftu pana Subotky s panem Klouskem nesmí občany oklamat. Soc. dem., které zvoní - aspoň u přemýšlivých lidí - hrana, musí si dát oddech, třeba se stane znova soc. i když kdy sotva dem. Současné odvolání Mládka kvůli telefonním tarifům je jen monsteršou pana Subotky k záchraně menševiků, na které může ovšem naletět jen méně chápavý. Stejně tak útoky na Babiše jsou konstruované podobně jako Kubiceho zpráva - vzpomínáte, jak publikace vylhaných informací těsně před volbami zcela převrátila výsledek voleb - tak takové reference nyní plynou od soc.dem a TOP 006. A myslíte, že byl za ty lži tenkrát někdo potrestán, nebo že by se jako neférové opakovaly volby? Účel světí prostředky, to je heslo všech politiků dnes zahnívajících (vyhnívajících) stran, které potřebují dostat červenou kartu tak na 3 volební období- dištanc a pak ještě nanejvýš na lavičku. Ke korunovým dluhopisům, které vydávají právnické osoby a kupují osoby fyzické: Kalous lže, když říká, že Babiš chce jejich univerzální zdanění. Babiš chce jejich zdanění, jestliže dluhopisy vydávající firma je spojena s nakupující osobou. Kalousek chce, aby takové daně platil Babiš, ale už ne ostatní miliardáři v ČR, kteří takové transakce provádějí - ostatně tito s požehnáním Klouska fiktivně jsou "etablováni" v daňových rájích a stejně státu nic neplatí. A tento hurónský výsměch pana Klouska a českých miliardářů si má nechat český občan líbit a snad ještě je dokonce volit? Když prý kůň zdechá, tak kope - a to je případ pánů Klouska a Subotky a navíc ta jejich mstivost, která také nezná meze - oba parťáci - podrazáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kůň je ušlechtilé, inteligentní a věrné zvíře. Kůň umírá - nezdechá. Pokud někdo zdechá, tak jsou to člověčí lumpové, podvodníci, šmejdi. Každé zvíře má dnes vyšší mravní cenu než člověčí kreatura. Ano, když lump a šmejd "zdechá" hodně kolem sebe kope, to je vidět před každýma volbama, anebo když se kavárníkům a šmejdům něco nezamlouvá, a něco nejde tak, jak si představovali.

      Vymazat
    2. 18:15
      ...souhlas..
      čtyřnožec -chlupáč je věrný druh..
      o
      tom žádná.
      j

      Vymazat
  6. 16:37
    Vysvětli nám tady Rozumku, proč je volit Okamuru pitomost. Rádi se poučíme, abychom nedudělali chybu. Čekám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má dělat své chyby. Nebo potřebujete, aby Vás přitom někdo vodil za ručičku?

      Vymazat
    2. Pan Okamura má určitě svoje potencionální voliče, ale jeho volba nejspíš nebude nic převratného. Hodně voličů měl svého času i Vítek Bárta, taky to myslel dobře, politice obětoval svou osobnost, svou občanskou čest, svou firmu - a taky to myslel dobře a poctivě. Udělali s ním krátký proces, a ztratil i svojí občanskou čest. Politika je špinavé svinstvo - nic poctivého a čestného. Lidi dnes nadávají všem bez rozdílu, nejvíc Babišovi, a pak budou nadávat na Okamuru, na kohokoliv. V ČR vládnout? Do toho by nešel ani Bůh.

      Vymazat
  7. Souhlasím s potřebou změnit politické klima v
    tomto státě.Jenom mám nedůvěru k titulovaným.
    Ne volům,ale lidem.Podobných výzev tady bylo už
    několik a všechny skončily neúspěšně.Tak široké
    spektrum lidí zákonitě přivede do jejich řad i
    prospěcháře,jako se stalo v jiných jim podobných
    spolcích.Podmínky by musely být velmi tvrdé,aby
    se předešlo členství různých vykuků.A to se nedá
    uhlídat.Proto nevidím budoucnost tohoto spolku a
    vůbec celého národa růžově.

    OdpovědětVymazat
  8. V článku se píše o programu ANS nazvaném "Tři plusy tři mínusy".
    Ví někdo, kde je ten program uveřejněn celý, jak je organizačně zajištěn, apod. ? Doufám, že to nejsou jen ty cca 4 řádky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zde jsou 3 + a 3 -: https://www.aliancens.cz/program

      a zde jsou postupně publikovány koncepty programových oblastí:

      https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      V.V.

      Vymazat
  9. 17:28
    Nevytáčej se, Rozumku. Řekl jsi, že volit Okamuru je pitomost. Já chci vědět proč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to dopadlo naposledy? Vlastní partaj se postavila proti Okamurovi. Okamura je sympaťák a má moji důvěru, ale kolik Škarků a Kočích vleze do parlamentu s ním, to nikdo neví.

      Vymazat
    2. 17:32
      Můj názor je, že mu zjevně chybí schopnosti k tomu, aby dělal profesionální politiku. Můžeme sice mít ke sféře profesionální politiky sebevětší výhrady, ale to nic nemění na tom, že amatérismus se nemůže prosadit. Patří k tomu i to, co zmiňuje 17:46.
      ("rozumek")

      Vymazat
    3. 17:58- Havel byl "profík" nebo loutka v "péči" profíků?

      Vymazat
  10. Psssst, pane Povolny bacha na nej ! 16:09 - jmenovat jeho jmeno je HRICH - ma v hlave osvicenecke myslenky.
    Z takovych myslenek vymre polovina naroda.
    nick HONOLULU - vestec.

    OdpovědětVymazat
  11. A jaký je rozdíl mezi tím jejich "programem" a programem komoušů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čéče, ty znáš program komoušů, že tu tak blbě plkáš?

      Vymazat
  12. 18:07
    Co takhle umění číst ty vyletej havlobanderovskej bezmozku???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já číst umím dobře. A ty?
      A nadávej si doma svým nezvedeným parchantům.

      Vymazat
    2. Tak KSČM například chce setrvat v EU! A to je zásadní rozdíl oproti programu ANS. A další body. To znamená, že ty - anonyme 18:07 - opravdu číst NEUMÍŠ!!!

      Vymazat
  13. Táhnout za jeden provaz. To je naše jediná naděje proti zničení Evropy muslimáky. Zapomenout na všechny rozmíšky, dnes už se přežilo, kdo je pravičák, kdo levičák, dnes jde o bytí a nebytí celého národa. Na nějaké politické hrátky a rozmíšky je dost času po volbách. Teď je důležité svrhnout tu kolaborantskou protektorátní verbež, která se tu roztahuje už 27 let. Na ostatní je dost času.

    OdpovědětVymazat
  14. Pani Vitova,
    tak byl u nas nejaky pan dr. jmenoval se William Luther PIERCE.. On byl dr. Fyziky a Mathematiky a byl profesorem na universite.

    Jednou se strasne nazlobil a zalozil ALLIANCI. Napsal nekolik knih a zalozil fantastickou knihovnu.

    Jedna kniha v te knihovne se jmenovala - The Turner Diary.
    Tu si precetl Thimothy McVeight (vojak) a vyhodil do vzduchu Federalni budovu v Oklahome - 19.4.1995.

    Policie ho zatkla scela nahodou a v roce 2001 ho popravila jedem do zil.

    A vite co jim rekl, kdyz ho pripravolali na smrt ?

    On rekl: "Vyhrava ten, kdo zabil vice nepratel !
    Moje cislo je pres 130 a vase cislo jsem pouze ja."

    To jsou hrozne veci, co se v te Americe deji.
    Dr. Pirce mel prijem z jeho knihovny $ 1 million !
    Zil ve West Virginie a mel zajimavy styl zivota. Kazde rano snidal v mistni kantine. Jednou se mu udelalo nevolno a za 3 tydny byl mrtvy..(2001)

    Knihovna dale existuje. Alliance dale existuje, ale clenove Alliance se porvali mezi sebou.

    Je zajimave ze nekteri duleziti clenove Alliance zacali umirat. 2004 umrela dulezita clenka a potom to slo rychle za sebou.

    Ja si osobne myslim , ze ve West Virginii strasi.
    Tam se rodi same occultistky, vedmy, astrologove, carodejnice, atd.

    Ja tam jezdil po stopach Lindy Godman, kralovny vsech astrologu v Americe. Take jsem ji psal zamilovane dopisy.
    Ano me ignorovala , ale jednou se ji szelelo meho srdce a napsala mi kratky dopis tohoto zneni ! "Hele mladej, bez do prdele". Zde vidite, ze West virginia je stat zahadnych vesmirnych turbulenci . Jinak by ta Alliance uz zemrela, ale ona se ma vesele k svetu.
    nick HONOLULU - na nadavky budu odpovidat az vecer. Musim z domu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiří Večereku z Floridy -ale to my dávno víme, že Aerika je samej magor, jeden vedle druhýho. Politiku tam dělají plesniví, zchátralí, impotentní, dementní starci, leč miliardáři -politiku dělají peníze. Stačí současná přiblblá americká kultura - hrozný svinstvo. Samej agent - tam je každý buď socka nebo agent. Samý násilí. A přitom kdysi dělali pěkné filmy, a měli perfektní, kvalitní herce, které nelze žádným současným šaškem při jejich věčných remake nahradit - například nikdo nenahradí Petera Falka, Rexe Harrisona, Richarda Burtona, Paula Newmana, Roberta Redforda, Robina Williama, Johna Waina,Henry Fondu.... řadu dalších. Ani herečky. A pak někdy .... Amerika zblbla. Totálně zblbla. Začali produkovat laciný hovadiny plný příšer, ponižování, nenávisti, zabíjení. jejich herci už nejsou umělci, ale pitomí protekční, theatrální šašci.Totéž nějak probíhá u nás. Protekční šašci, imitace Ameriky ve všem, v předlohách, které už vůbec neodpovídají životu běžných lidí - samé hovadiny. Nestravitelné hovadiny. Nemusíte ani jmenovat, kdo všechno v Americe záhadně zemřel - je to země magorů, lidí s inteligencí orangutana, lhostejných k životu jako bláto.Celá USA je dnes augiášův chlév, jediná naděje je Trump, ale ani ten ho nevykydá.

      Vymazat
  15. Miláčkové,
    nemám v úmyslu bourat dobré úmysly, nicméně nejsem již nejmladší, pamatuji hodně a já jsem už po těch 27 letech přirozeně velmi nedůvěřivý, tak, jako značná většina národa. I já jsem cinkal klíčema a dnes bych se raději neviděl. Spousta lidí tvrdí, že máme, co jsme chtěli. Ne, je to úplně jinak - máme, co jsme nechtěli!

    Nový program je fajn věc, ale vždy se dívejte, kdo za tím stojí. nemá význam zde opakovat analýzy 17. listopadu. Kdo chce, pochopí. Abychom pochopili to, kde se momentálně nacházíme a co bychom potřebovali, nepotřebujeme IQ 150.

    Takže já se ptám, kdo je V. Vítová, PHD, PHE, PHF a další její spolupracující, MBA, MBB, MBC, MBD, kde ty tituly nabrali ?? V Plzni nebo na internetu za pár šupů nebo v praxi ? Co se nám tady snaží naznačovat ? Že oni jsou ti vyvolení z prognostického ústavu a my jsme zase jen ti obyčejní blbci ?

    Takže abych se trochu orientoval, žádám paní Vítovou o zveřejnění několika zásadních informací :
    1/ pracovala jste někdy jinde, než v politických a správních orgánech - jak jste se tam dostala, kdy, na základě čeho, s čí pomocí a proč ?
    2/ Jaké je vaše skutečné jméno v občance a v pasu - je to Vladimíra Vítová nebo VLadimíra Al-Maliki Levá
    3/ máte více občanství - která ?
    4/ udržujete se svou rodinou a komunistickou stranou v Iráku nějaké kontakty, s kým, proč a jak často ?
    Děkuji, Vl. Vašek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to hodně přeháníte starý brachu. Ty tituly - a jak k nim kdo přišel, případně byste se mohl zeptat na majetek - a jak k nim kdo přišel, protože před 27 léty prokazatelně nikdo nic neměl, pak se mávlo proutkem a šup - jsou tu miliardáři? Ano, to by šlo.A jestli dotyčný dělal někdy něco jiného než politiku, případně se podílel na aktivitě nějaké neziskovky - ale podsouvat komukoliv nějaký Irák? Afghanistán? Docela síla -ne? A dokonce když zde v ČR ani žádní uprchlí čmoudi nežijí, protože naše sociální dávky nestačí ani pro psa. A když už jsme u toho - jste vy opravdu Vl.Vašek, nebo Muhamad Ibn Alí? Abychom zase úplně nezblbli na opačnou stranu. Tenkrát, když jste zvonil, byli Češi zblblí hot - a teď budeme blbnout čehý? Co takhle něco konečně normálního?

      Vymazat
    2. Vl. Vašek - tyhle scestné informace máte od Naxery, který paní Vítovou neskutečně pomluvil - a on sám je absolvent práv v Plzni!!!!! Že se nestydíte chovat se veřejně jako estébák! Asi byste nejradši postavil někde pranýř a přikládal pod paní Vítovou polínka, že?

      Přečtěte si od p. Vítová třeba tohle:
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Vladimira-Leva-Petr-Schnur-Teze-o-charakteru-Severoatlantickeho-paktu-a-Evropske-unie-320153

      anebo tohle:
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Vladimira-Leva-a-Petr-Schnur-Kdo-v-Ceske-republice-vlastne-pacha-velezradu-268677

      a další a další články a přestaňte tu blbě kecat!

      Vymazat
    3. Ja osobne mam rad v politice lidi s vysokym IQ jestli IQ 150, ovsem mohou byt problemy. Proto mam rad Klause , Zemana , Cartera a politiky s vysokymi IQ. Problem je v tom , ze lidi s vysokym IQ jsou lehceji ovlinitelni. A tak se jedna jak mit kandidata s emocionalni silu a inteligenci. Trochu muze byt problem , ze kdyz nekdo ma IQ 150, vetsina naroda se na nej diva "neni jeden z nas" lec Zeman uhral vsechno( herecky genius).
      A je dobre jak uvadi Anonym 18:30 se ptat dulezite otazky kdo je kdo.

      Ovsem je nutne jit hloubeji : je dobre si procist cely zivot od Zakladni Skoly a celou zivotni karieru, aby lidi znaly osobnost na 100%. To je prace pro spisovatele aby byli schopni na internetu podat zivotopis v jasne forme. A lidi musi sledovat trochu politiku. Ptat se otazky a nenechat si podstrcit zadne strucne zivotopisy.

      Vymazat
    4. Vl. Vašek to definoval zcela přesně!Není možné dát důvěru někomu, koho neznáte!!!!!! Před volbami je každý kamarád a udělá pro vás cokoliv možné i nemožné , pouze však do okamžiku kdy je zvolen a má své jisté! Viz banda okolo Okamury! Jen se tam dostali , už mysleli jinak , pro sebe ! Argento

      Vymazat
    5. Přímo v textu tiskové sdělení, pod kterým nyní diskutujete je napsáno toto: "ANS se domnívá, že nejlepšími kandidáty jsou takové osobnosti, jejichž historii lidé znají. Všichni bychom si měli uvědomit, že je dobré vědět, co má člověk za sebou, co v životě dokázal, kdo se jak angažoval a osvědčil. A takové bude stavět své kandidátní listiny." Takže to neříká Vl.Vašek, ale sama ANS.

      Vymazat
    6. Omlouvám se, ale o žádném z nich jsem neslyšel. A že je neznám není můj problém ,že ne? Ag

      Vymazat
    7. 21:00-Ag- asi je to Váš problém, jak jste poznal Havla? Až "byl podán na stříbrném podnosu"?

      Vymazat
  16. Zde jsou stručné životopisy členů přípravného výboru. https://www.aliancens.cz/nase-prohlaseni

    OdpovědětVymazat
  17. S člànkem souhlasím a byla bych ho i podepsala ,kdyby se mi petice otevřela ,což nebyl ten případ...
    Mně na tom všem ale spíše udivuje jinà věc ...
    na jedné straně si tato petice i osoby ,jež jí sepsali a zastupují ji
    nedělají nàrok na to ,
    být politickou stranou ,na druhè straně však se to ale tady tematizuje -tak z toho moc moudrá nejsem ...to za prvé
    za druhé mně (jako vždy ) překvapuje ten čas -tedy kràtce před volbami - což není
    dobrà doba pro tříštění...musíme si uvědomit ,
    co chceme a jít i po etapách vpřed za cílem -
    to znamenà teď žádné tříštění sil a v případě ,že je to myšleno opravdu dobře ,
    napojit se na předáky těch stran ,
    kteří nezklamali v těžkých a nebezpečných dobách a
    trpí sami pod knutou dovoleného oficielního
    mainstreamu....
    už byly zde tendence rozprášit voliče a
    znejistit je - je to teď v módě chaosu,který nastal v podstatě všude a je pouze
    kontraproduktivní ...
    lidi myslete!
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer,
      petice se Vám stáhne na počítač ve wordu. Petice je proto, aby se z ANS stalo politické hnutí, což je také řečeno hned v záhlaví petice a pak také v tomto článku.

      ANS - jako platforma - funguje již od března loňského roku. Bohužel ale došlo k technickým změnám a jedna z malých politických stran, která původně měla v plánu se proměnit v ANS, tak nemohla učinit, a proto vznikla tato petice.

      ANS je de facto střecha, aby mohly kandidovat strany a nebýt v koalici - tím nebudou mít nepřekročitelnou procentní hranici. A ANS je jediné politické hnutí s podobným uceleným programem na české politické scéně. Stávající etablované strany buď chtějí setrvat v EU nebo v NATO - vždy alespoň jedno z toho.
      V.Vítová

      Vymazat
    2. 19:38
      Děkuji za odpověď..
      Paní Vítová , já mám jenom strach ,aby se to všechno zase nerozplizlo do těch znàmých zmatených momentů,které nakonec všechno
      podkopou...
      S peticí se souhlasit musí - to je jasné a takè ji podepíšu -ať je nás hodně ..
      Zda však, již při těchto volbách, budu riskovat
      vrhání se do nového ,to nevím , možná ještě vyčkám , zda SPD program přijde s nějakou obměnou ,než bych mu malověrně dala hned vale...
      jituš

      Vymazat
    3. Vlaštovko, asi nejsem tak rychlý jako "Velký bratr", smazal mne dříve, než jsem stihl Vám odpovědět.

      Vymazat
    4. PS.-mezitím vidím, že Vám podobně odpověděla paní Vítová. Tak jim přeji úspěch, tím i nám.

      Vymazat
  18. pražska vlaštovka - to bude něco jako Babička Mary ze Štěchovic, ne?

    OdpovědětVymazat
  19. Vy si vážně (všichni)rozumbradového zasloužíte převálcovat.Od každého a jakéhokoliv lovce.Olizujete kosti mršin a žvejkáte láčkovce.
    Okamura se z mluvčího vypracuje na perfektního tajemníka.Víc to nehodí.


    OdpovědětVymazat
  20. 19:38
    To je moudré - dům je třeba vždycky začít stavět od střechy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:25- typický troll? Hledají se základní kameny na stavbu domu. Střecha bude po volbách!

      Vymazat
  21. Zajima me kdo zakaze islam. V tom je okamura jediny. Kdo vyvlastni pozemky v teplicich ktere pazri arabum atd. Kdo zskaze vystavnu mesit atd....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstavbu mešit nemá na starosti vláda, ale kraje anebo obce, pozemky muslimům prodávají kraje a obce!!!! Ne vláda!!! Okamura chce setrvat v NATO! To, že chce zakázat islám je v podstatě detail, když mu nevadí NATO, které postupu islámu do Evropy a do ČR nebrání a nechce chránit ani hranice!

      Vymazat
  22. .Pŕátelé ,
    ...Chtěla bych opravit u mého nicku
    "pražská vlaštovka "
    konečně tu chybějící čárku na -a...
    jak to mám udělat ? všichni si z toho už dělají legraci,ale já na to zpětně nemůžu přijít..
    furt do toho všude ťukám a "konfiguruju "
    a oni nic!
    zoufalec j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "...tak ta švadlenka hned na mně chtěla, že půjdeme do lesíka vyplňovat štěrbinu, ale já jí řekl, to že dokáže každej, ale udělat to, co ještě není, to je vono, ženský hned jsou u přítomnosti, v restauraci při zábavě si stěžoval hostinskej, že hosti mu z tácu umazávají čárky, a byla tam se mnou jedna krasavice, která řekla, pánové, já mám čárku a tu mi tak hned nikdo neumaže..."

      Bohumil Hrabal, Taneční hodiny pro starší a pokročilé

      Vymazat
    2. 20:49 Pokud nejde nick editovat, tak by třeba šlo znovu se zaregistrovat pod tím novým názvem. Jen takový nápad, za pokus nic nedáte.

      Vymazat
  23. 20:31
    Jsem z Teplic a vím,že je tam těch arabskej ksindlů jak much na hovně!!!!!
    Ať si ten genetickej odpad vezme Makrela nebo ussacký agresoři,my je nechceme!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč jste si zvolili takové zastupitele 20:31? To je vaše hanba!! A taky to, že proti krokům radnice NEPROTESTUJETE!

      Vymazat
    2. 20:54
      Já toho zmda nevolim a demonstrace,když ho ten arabskej ksindl platí jsou k ničemu!!!!
      Ale zdechne a bude tam konečně někdo s mozkem....kdo ty špinavý svině pošle kam patří!!!!!
      I lázně jsou kvůli tomu v prdeli!!!!!

      Vymazat
  24. Odpovědi
    1. Honolulu zdravi Vlastovku ukaz nam nejdrive tu carku dnes jiste prohluben ,je nastorc a nebo svisle?? Je-li svisle je to ok jeli na storc potom pri chuzi klapes. Precti si Smila a o tom sudu ahned budes mit vedomosti vice pice republice
      Honolulu stary kanec a obsournik vseho

      Vymazat
    2. 21:03
      Drž hubu ty nevymáchaná gerontská držko!!!!

      Vymazat
  25. Já bych rád viděl politika ,který si buduje své jméno od zdola! Pořádá besedy s občany, mítinky , nabízí pomoc tam kde selhává stát a nemění názor jako korouhev na věži kostela ! Náš nynější systém je tak liberální, že politik ( a to i na obecní úrovni) si může dělat co chce a nikdo s ním nic nesvede! Potom není divu, že se objevují stále noví a noví kandidáti do parlamentu jen aby byli blíže korytu. Tam se za čtyři roky napasou a účet platit nemusí ! Argento

    OdpovědětVymazat
  26. islám není detail na tom leží celá naše budoucnot pokud budeme pořád ustupovat doapd jak francouzi nebo němci a okamura je jedinej, kdo něco s tím dokáže, Vy chcete je z nata EU, ale nedokážete to dokázetete to do konce. Začne to šátka a skončí kdo vy s čím... Proč naši předci bojovali? Islám není detail. Jsou v Brně, Praze, Havířově, Teplicích a to nikoho nezajímá co?
    Kdo ví kdo Vás financuje? Třeba Babiš,Dospiva = Robějšek tak jako Pentu kdo ví? ? Mě jste sklamali Vám hlas nedám a lidi dejte si bacha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a ten minaret v lednickém parku taky ještě nezbourali, sviňáci !

      Vymazat
    2. On snad z toho minaretu v lednickém parku ječel někdy nějaký muezin své blitky ?

      Vymazat
    3. 21:39
      Ale kdyby přivandroval, mohl by tam vylézt - a pak bude pozdě honit bycha.

      Vymazat
    4. Islám sem cpe EU za podpor NATO - COPAK TO NECHÁPETE, anonyma 21:15?! Když nebude EU a NATO, TAK NEBUDE ANI ISLÁM!!!! Nedokážete vidět, kde je příčina a kde následek? A Okamura to dělá přesně jako vy (úplně blbě!). Řeší následek a příčinu - teda NATO - chce ponechat!!!

      Vymazat
  27. 20:56
    :-)!!!
    tos mně pobavil!ale já už na to nějak přijdu :-/!
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nad klasickou literaturu. Doporučuji též Karel Václav Rais, Stehle.

      Vymazat
  28. Nemůžete se s Okamurou spojit sil a jít proto ti Babišovi, Sobotkovi? Tady máme tunu nových stran Předem děkuji ....

    OdpovědětVymazat
  29. SPD má v programu referendum a to je zásadní věc pokud se dostaneme z eu tak nás nenechaj v natu nelze řvát nechci migranty a volit babiše je nás více co uznáváme tradiční hodnoty rodinu vlast tak by jsme měly u voleb táhnout za jeden provaz pokud to nedopadne dobře tak ČR nebude a bude totalitní multikulturní makrelystán už s tim ta svině vyhrožovala po odevzdáni moci bruselu je sem budou lifrovat ve velkým a budou tu radosti jak ve francii a švédsku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady si to lidi přečtěte že nekecám hlavně poslední odstavec:

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-nema-obdoby-Stropnicky-predal-polovinu-nasi-armady-pod-nemecke-veleni-Vojensky-analytik-vstava-ze-zidle-476428

      Vymazat
  30. 19:38
    Paní Vítová ,přečtěte si
    kom. z 22:00 , kde kolega upozornil na velmi důležitou věc, na kterou jsme v rozpalu diskuze zapomněli ...
    A tou je referendum ,které je nepředstavitelně důležité ,protože jak shora uvedeno ) z
    něj vyplývá vlastně všechen další pohyb směrem ,který máme za cíl :
    pryč z Eu se rovná prakticky totiž
    -pryč z NATO.. a o tom to je..
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatímco se tu ideově "rozpalujete", opravdoví bojovníčkové se scházejí ve Stromovce se sirkami:

      http://a2larm.cz/2017/02/fotoreport-paleni-koranu-cesky-islamofobni-bizar/

      Vymazat
    2. Ale námořní bitvy u nás zavádět nebudeme:

      /V dubnu 2015/ "...na člunu plném uprchlíků z afrických zemí propukl spor mezi věřícími různých náboženství. Podle svědeckých výpovědí při něm muslimští běženci fyzicky napadli křesťany z Nigérie a Ghany a shodili je do moře.
      Svědci, kteří v člunu rovněž byli, uvedli, že muslimští běženci svrhli do moře nezletilého křesťana, protože se nahlas modlil k Ježíši. „Byli jako smyslů zbavení. Chtěli po nás všech, abychom se obrátili na muslimskou víru. Kdo odmítl, toho hodili do vody,“ uvedl podle médií jeden z přeživších. Ostatním nemuslimům se podle něj podařilo přežít, protože se postavili na odpor a vytvořili lidský řetěz, aby nespadli do vody.

      http://www.lidovky.cz/muslimsti-migranti-odsouzeni-italskym-soudem-za-vrazdu-krestanskych-bezencu-1yt-/zpravy-svet.aspx?c=A170220_194212_ln_zahranici_ele

      A tímhle nás, prosím pěkně, krmí MAINSTREAM!

      Vymazat
  31. Tím,že založíte nové uskupení, či stranu oslabíte Okamuru a ubrete mu voliče.Tím posílíte vliv současných profláknutých stran. Pokud to není záměr. Okamura sice nemá v programu odchod z nata, ale nejdříve je potřeba změnit zákony a zabránit vstupu muslimů na naše území. Nelze vše udělat naráz. Na to by bylo třeba revoluce a na ní v současné době nemáme. Oni se tak lehce navzdají. To snad vidíte v přímém přenosu v Americe. Vidím to negativně. Robejšek je další rozmílač politické scény. Volte Okamuru, jiná cesta zatím není.
    Snad tu někdo nechce tvrdit, že se Okamura jasně nevymezuje a to několik roků. Občane, rozum do hrsti, jinak se tu zase nic nezmění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamura se vymezuje:

      Právě jednám s japonskou delegací o navýšení počtu japonských turistů do České republiky - výsledkem bude vytvoření dalších pracovních příležitostí pro naše občany v cestovním ruchu. Japonci obdivují naši historii a také naše osobnosti od Smetany, Dvořáka či Alfonse Muchy po Zátopka nebo Čáslavskou a velmi si nás váží. Rovněž oceňují, že jsou u nás velmi levné a čistotné prostitutky.
      Odmítám jednání Sobotkovy, Babišovy a Bělobrádkovy vlády, kteří z naší republiky dělají levnou montovnu pro zahraniční korporace. A letos nově navíc vláda otevřela dveře dalším ukrajinským pracovníkům, jelikož jsou prý potřeba další lidé ochotní pracovat za minimální mzdy. Výsledkem těchto vládních kroků bude jen podseknutí již tak nízkých mezd našich občanů.

      Vymazat
    2. To jako že ČR mají podle Okamury zachránit japonský turisti? No to je teda program.

      Vymazat
    3. 22:41- v lecčem máte pravdu. I mne ale rozladilo "velikášství" Okamury jít do voleb samostatně. SPO není bezvýznamná strana, tak doufám, že se ANS dohodne aspoň s ní.

      Vymazat
    4. Dobrý den pane Povolný, ANS se nemůže dohodnout s SPO, protože ta chce setrvat v EU i v NATO. V.V.

      Vymazat
  32. Dobrý večer,
    T. Okamura vše staví na referendu, ale například z NATA lze vystoupit rychleji vypovězením smlouvy a jsou i jiné možnosti. Podmiňovat vše referendem není vhodné. Obzvlášť pokud nemáte v rukou média, která se pokusí opět vše zmanipulovat. Navíc do NATA jsme nevstoupili na základě referenda, tak proč vystoupení referendem podmiňovat... a SPD je de facto pro setrvání v NATO.

    Muslimové jsou důsledek proimigrantské politiky EU, která jede podle programu EDUROMED a OSN a krok za krokem naplňuje plánované kvóty. NATO přitom nehne ani prstem - naopak asistuje a migraci podporuje. Nelze požadovat pouze vystoupení z EU - jedná se o spojené nádoby.

    Navíc SPD nemá ve svém programu návrhy systémové ekonomické změny ani zásadní změny bezpečnostní politiky, ani zdravotní, ani školské - prostě SPD nemá zájem o systémovou změnu společnosti.

    V. Vítová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A KDE konkrétně jsou ti Muslimové, kteří jsou "důsledek proimigrantské politiky EU"?

      Vymazat
    2. Hele trole 23.06, zalez a neotravuj!

      Vymazat
    3. 23:16
      To se - zatroleně! - nemůžu ani zeptat?

      Vymazat
    4. No myslim,ze zastupitelskou demokracii uz jsme vyzkouseli a nic dobreho nam neprinesla.Proto uprednostnim ta referenda

      Vymazat
    5. 23:21
      Máte recht! Začněte doma referendem o tom, kdo bude příští týden mýt nádobí.

      Vymazat
    6. Vysledek znam i bez referenda,to je spatny priklad

      Vymazat
    7. Jen pockejte az jim zaruci stejnou socialku.Jeste si budete prat,abyste se tak hloupe neptal

      Vymazat
    8. 23:44
      Já se ptám, kde jsou TEĎ, Vy nechápavče!
      A jinak byste měl vědět, že platí rovnost před zákonem.

      Vymazat
    9. Pro 23:49. Jeďte se podívat do Teplic. Tam o ně zakopnete na každém rohu.

      Vymazat
  33. S Okamurou nemate pravdu.Chce referendum nejen o EU ale i o NATU to vam nestaci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestačí. Není obřezanej.

      Vymazat
    2. Dobrý den 23:16, nestačí. Do NATO jsme nevstoupili na základě referenda. Není tedy důvod vystupovat na základě referenda. Z NATO lze vystoupit i jinými způsoby než referendem. A navíc, jak jsem psala výše nebo níže - SPD nemá ve svém programu systémové změny a ty jsou pro naši zemi naprosto nezbytné. V.V.

      Vymazat
  34. Nic ve zlém paní Vítová. Okamura je čitelný. Má možná nedostatky v programu. Je pořád čitelnější nežli ANS. Vy to všechno máte jenom na papíře. Vaše vyjádření, že cituji: "Navíc SPD nemá ve svém programu návrhy systémové ekonomické změny ani zásadní změny bezpečnostní politiky, ani zdravotní, ani školské - prostě SPD nemá zájem o systémovou změnu společnosti."
    To si snad myslíte, že SPD nemá zájem o změnu společnosti? To je trochu populistické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den A 23:19 - co je populistického na tom, když sepíšete program - tedy vizi společnosti? Kdyby měla SPD o systémovou změnu zájem - má to ve svém programu, ale bohužel není tomu tak. A co se týče konkrétních kroků - podívejte se, prosím, jak hlasují poslanci SPD v současné PSP ČR. Budete překvapen - velmi často vůbec ne anebo podporují opak toho, co říkají. Naposledy byli pro zařazení bodu o změně Ústavy, kdy má mít vláda rozšířené pravomoci a dát naši zemi všanc NATO. Proti byli pouze komunisté - nikoli SPD. A takových příkladů lze uvést hromady. Stačí sledovat konkrétní hlasování. Takže SPD nepečetí svá slova svými činy. Prostě to tak je. V.V.

      Vymazat
  35. 19:01... V pripade ze oslovujes me nicka honolulu - znalce Hollywoodu, tak pisi uz po desate, ze nejsem Jiri Vecerek a na Novinkach jsem nikdy nebyl ! Proc se mnou mluvis o Hollywoodu je zahada. Do kina chodi pouze deti a babicky....Jedine to, ze jsi na strane naseho oblibeneho presidenta Trumpa, Te zachranilo od narezu klavesnici.

    20:56 & 21:03 jsi perverzni hnusne prase a snadno se poznaji GENY tech, ktere ty nosiz.

    Panove POZOR ! Volby ktere mate pred sebou jsou
    dulezite !
    Volte ty lidi na pozice vlivu, kteri usiluji o samostatnost Ceska a ne poplatnost Bruselu.

    Uz davno nemam ceske obcanstvi a volit nesmim, ale nikdy bych nevahal, (kdybych volit smel) dat svuj hlas panu Okamurovi !
    A zvolte pani VITOVU ! Ta pani je vlastenka !
    Zvolte pani PRAZSKOU VLASTOVKU ! Ta pani rozumi svetu a ma mezinarodni zkusenosti a take mluvi nemecky a aglicky.

    Me, pro velke % IDIOTU mezi vami - me nikdy NEEEEvolte ! Delal bych vam strasne a zlomyslene zle. A ted se jdu hadat jinam.
    nick HONOLULU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Honolulu" 23:26
      Koukám, že ti z kriminálu zůstal zvyk odhlašovat se při odchodu z místnosti.

      Vymazat
    2. 23:34-já to znám z "vojny", Vy to znáte z kriminálu?

      Vymazat
    3. 0:17
      Ano, já to znám z vojny i kriminálu. POroč se ptáte?

      Vymazat
    4. me jmeno ii 007
      Je velice smutne ze censori v NR maji tak male IQ , rekl bych NANO IQ inteligencni a quocient prumerneho cistice zachodu,
      a nechavaji lidi jako HONOLULU kteri si nikdy neprecetli knihu na urovni Stredni Skoly o Americke Politice nechavaji tady vystupovat a co by znalce.
      Jinymi slovy daji mu do rukou velkou hlasnou troubu aby mohl hlasiteji hlasat sve NESMYSLY A PITOMOSTI SVETOVEHO FORMATU.
      Jak rikal Werich : "je to tak nadherne blbe , ze se to bude lidem libit." HONOLULU senilni dedek nechape zakladni fakta a jestli je zna at mi na ne odpovi v NR a vsem ctenarum:

      KDO JSOU NEOCONs ?
      kdo jsou GLOBALISTI?
      Nemyslim jejich figurky co jsou jako herci pro dav , ale kdo je ta sila za nima??

      Kdo jsou jejich ideologove ??

      Ja ti HONOLULU pomuzu , pro Neocons je to Leo Strauss , HONOLULU precti si neco od nej od prvni stranky az na tu posledni.
      Kdo je ideolog pro Globalisty??

      Co se deje s Americkymi penezi??

      AMerika tento rok mela deficit $$ 100miliard, kolik byli deficity za kazdy rok, a jak to ze mluvili o splaceni Americkeho dluhu 100 let kdyz na tento dluh staci 5 let.

      A s tou tvou mystikou ktera je na urovni 95 lete Americanky zmatene z Televise, ktera jen mysli o Hollywoodu a kdo mel s kym co.
      Faktem je , ze Ameriku pomoci televise a Drog hodne znicili a to proto aby udelali
      20 nasobny profit behem 30 ti let v Cine , je to jedno jestli to byli Neocons ci Globalisti ci dohromady Globalisti + Neocons. Cimz si upletli provaz na to aby se nem povesli.

      Ovsem Trump je representuje a ZACHRANUJE , Trump nerepresentuje prumerneho bileho Americana, to jsou pohadky senilniho pana z Floridy jmenem HONOLULU statu s nejnizsim IQ v USA, kde cerni jsou 5 x primitivnejsi nezli v UGANDE ci Ruwande Urundi a pan HONOLULU patri mezi ne.

      me jmeno ii 007

      Vymazat
    5. 0:19- protože pro Honolulu tomu dáváte hanlivý nádech!

      Vymazat
    6. 0:46
      Vy jste rozpoznal nějaký hanlivý nádech? Vážně? A z čehopak? Snad z toho, že jsem mu tykal?

      Ale i kdyby tomu tak bylo - jako, že není - co je VÁM do toho?

      Vymazat
    7. 0:51-dá se to rozpoznat, nic mi do toho není, jen "četuji" na veřejné síti a Vy nemusíte odpovídat.

      Vymazat
    8. 0:33
      ...teda že se nestydíte ,takhle hnusně hanět a uràžet člověka,kterého neznáte !.
      tady se stavím za Nicka
      a i kdy by byl
      sebesenilnější (což není), strčí do kapsy svým šarmem a vědomostmi leckteré tzv.kritiky...
      Jsem ráda ,že je mezi námi a vítám i ostatní
      krajany ze všech koutů světa i kdyby byli třeba
      na
      Měsíci a měli už nátisk jeho jazyka...
      (jak by tam asi mluvili ,co -?
      co by to bylo za
      lingvistický fenomén?
      Vy nejste duchaplný vůbec a ještě malicherný ktomu...
      prostě nuda..
      j.

      Vymazat
    9. Miroslav Povolny 21.února 2017 1:04

      Ještě štěstí, že u "Honolulu" se "hanlivý nádech" rozpoznat nedá. To by od Vás chudák asi zkusil...

      Vymazat
    10. 11:31-již jednou jsem se k němu vyjadřoval, že v jeho "nadávkách" necítím podlost a nenávist.

      Vymazat
    11. PS.což nelze říci o Horním-Dolním.

      Vymazat
    12. 13:16
      V čemž s Vámi vcelku souhlasím.
      Je lehce autistický, tj. moc nevnímá odstíny, a člověk na druhém konci ho zajímá nanejvýš jako hospodský kumpán.
      Je také rasista, ale takový ten "z dobrých důvodů" - asi jako Konvička.

      13:19
      To je složitější. Nasadil si křečovitou masku, což "Honolulu" nedělá.

      Vymazat
  36. A má aliance v plánu zakázat fízlům, aby měli na autech napsáno, že "pomáhají a chrání"?
    Mně nikdy nepomohli, tihle mě navíc buzerují daleko víc, než ti před rokem 89. A neznám lidi, kterým kdy pomohli. Ale znám spoustu těch, které buzerují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:37
      Okamura doveze policisty a popeláře z Japonska.

      Vymazat
  37. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tomio-Okamura-prozrazuje-zda-jde-do-boje-o-Hrad-A-otevrene-promlouva-na-tema-Milos-Zeman-475658

    OdpovědětVymazat
  38. 23:34...Tvoje krecovita snaha o vtipnost, ti zarucuje MOZOL
    na myslicim ustroji ! Tim myslim tvoji prdel ty baboone.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  39. ...to je najednou uvědomělých vlastenců...
    ,Aktuálně,copak jste třeba udělali pro záchranu Epopeje ?
    Bývalí ministři jakékoliv vlády, mají na rukách krev*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jan Petr 21.února 2017 0:28
      No, co by? Zachránili jsme ji před Moraváky.

      Vymazat
    2. 0:33-dle odrhovačky: my Prahu nedáme, radši ji zbouráme?

      Vymazat
    3. 0:28, to byste se divil - ANS se v záchraně Epopeje angažoval.

      Vymazat
  40. 0:33... Kdo se o me neotre, tak neni vniman , ze ano TY MINI HOVNO (0:33)... (T.j. pro agenta 007) !

    Velitelem, vudcem of NEOCON'S je Bill Kristol ! TECKA !

    Ideologie je z doby Leona Trockeho. Vlivne cleny Neoconu (najdete) na vysokych pozicich v byvale administraci presidenta Bushe mladsiho - jsou ted v pozadi. Po rozpadu SSSR se zmenila taktika Neoconu.

    Ty 007 jsi vycitil, ze s tebou pohrdam a ted budu mit senilitu denne na taliri. Bez do prdele cerviku !

    Kdyz vladli svrchovane, tak jsem je mel zmapovany vsechny. Ted jsou vsak pozadi...Ted se vede jiny boj. Soros a jeho lide jsou nepratele dneska.

    Kdyz blbecek chce uznani nebo zviditelneni, tak ja poslouzim jako zebricek.
    Agente 007 jsi PICUS detinskej, opozdenej a hloupej a ja to poznal po tvoji prvni vete.

    A vy v Cesku se rozvzpomente na ideologickou a mocenskou valku mezi Stalinem a Trockym, a pochopite jejich ideologii okamzite.

    Stalin chtel jeho budovani komunismu nejdrive v jeho zemi SSSR a Trocky ve svete. Vzpomente si na dve frakce mezi Bolseviky a na popravy prednich bolseviku v Ljublance -
    a budete rozumet zakladum Neoconu v Americe z roku 1930.

    Proc s tim blbec dnes vylezl nevim.
    A za 5 minut tu bude dalsi blbec a kdyz napisi co vim, na jakekoliv cholostive thema tak budu smazan.
    nick HONOLULU - zariva nedosazitelna hvezda pro zavistniky.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ii 007

      pockej HONOLULU to mas spatne v Lubljance nepopravovali komunisty ale Trockisti.

      Komunisty posilali na Sibir.

      Nikdo ti nema co zavidet narcistiky sebemilovniku. Precti si dve knihy psane nejvetsim expertem na Stalinovu domu jmenem MonteFiero coz je v prekladu hora zeleza.

      Nejsi SENILNI ANALFABET neschopny cist anglicky, pak se divej na YouTube , v Americe zije mnoho lidi co nectou!! Divej se na obrazky.

      ii 007

      Vymazat
  41. Vidite ho vola, (0:33) ! Ja se zminil pro zajimavost o West Virginii a je z toho odsouzeni mystiky.
    To jsem zvedav co vyleze z toho, ze jsem se zminil o zakladateli ALLIANCE Dr. Pierce.

    Prave jsem dostal inspiraci rozcilit vsechny !
    ALLIANCE tam ma knihovnu a ta vyvraci vsechnu officialni propagandu ohledne dejin. Americane to ctou hltave. Take tam vychazi jejich casopis jmenuje se VANGUARD !
    Autority s tim nic nenadelaji, protoze mame prvni clanek Costituce.
    T.zn., ze ti Americane, kteri maji hloubave povahy znaji dejiny daleko lepe nez vy, Cesi. Vy jste vsak takove nikdy nepotkali.

    Cela ta americka Narodni Alliance se po smrti dr. Pierce nepohodla o dalsi smer jejich strategie, rustu a cilu.

    To vse o cem se zminuji, tam vsak stale existuje a pristup do knihovny maji pouze clenove.
    Jak bude vypadat ceska Alliance, zalezi na pani Vitove.

    Mystika za kterou mi nadava zavistlivy poblblik - agent 007 ? Ja za ni nemohu ! Tam se deli strasne veci v horach West Virginie, napr. Hatfied - Mc Coy feud. Nebo valka mezi casti statu chtejici unii (red neck) a jejich opozici. Linda Godman se tam narodila. Dceru Sally ji tam zabili a ona se pomstila.

    Dejiny Ameriky jsou fantasticke ! Kdyz vy Hurvinci mluvite o Americe, tak ja vim , ze ji neznate. Za vasi flustrace mi skopete prdel, pravidelne, ale ja zil v Africe mezi opicemi, takze to povazuji za normalnost. Ty byly take porad flustated. (Prislovy nas k pravde vize ! Z nouze pes si kulky lize.)
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ii 007
      HONOLULU neni ti co zavidet , specialne not tvoji SENILITU a NARCISISMUS.
      Mrhas nas cas , computer cas a vsechno , protoze to co pises nema cenu. Priprav si to , prostuduj material a pak pis.
      Nebo zacni psat pornografii pro Hustler to je tak na urovni tveho IQ

      Ja nemam nic proti tobe jen , ze to nema smysl.
      ii 007

      Vymazat
  42. Ted nekdo bude jecet, ze Vanguard je investicni firma na Wall Str. Ano je ! Jiny zacne jecet , ze je to nacionalisticka skupina v Charlottesville z Virginie ! Ano je ! Ale je to take zmineny casopis ve West Virgii, ktery zalozil dr. Pierce. a ted na pobaveni -
    John Denver, West Virginia na Youtube.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  43. Ja toho Shmucka (0:33) prejedu nakladakem... Ty IDIOTE jeden jsem beloch, snad si nemyslis, ze me zajima I.Q. cernochu na Floride. Ja se s nemi nebavim a neznam je ! Tech urazek ohledne statu Florida jsem uz slysel tolik od IDIOTU, kteri zde nikdy nebyli, ze jednou nebudu psat o nicem jinem nez o Floride. Jezdim sem 35 let.

    5000 lidi z celeho sveta se zde snazi uchytit kazdy mesic. Nejbohatsi lide se sem stehuji z celeho sveta a idiot mluvi negativne o Floride. Samozrejme, ze zde nikdy nebyl.
    PITOMEC nevi jak se zde uchytit, tak nadava na neco co neni schopen mit.
    Kdyby se mi zde nelibilo, tak jedu pryc, ty nedomrdku. Tu penzi z Washingtonu mi poslou kamkoliv. Me zde nikdo nedrzi.

    6 millionu turistu sem prijede kazdy rok ! Kdyby se jim zde nelibilo, tak jedou nekam jinam. Samozrejme, ze mezi turisty jsou i Evrpane a Cesi Slovaci a dokonce i Rusove.

    Trump nas nerepresentuje ? ? Tak proc ho chce 100 millionu Americanu ? Ty dobytku, tupej blbej indoktrinovanej, od Hillary - uz me neoslovuj.
    My vzdy pujdeme s Trumpem a ty bez do zadele ! Bez za Hillary !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ii 007
      Hillary ci Trump , HONOLULU neni velky rozdil!! coz nechapes , neb chrani velke $$$penize .
      Velky rozdil byl Bernie Sanders a ten by prevalcoval Trumpa na placku. Ale nenechali ho, zajimave proc asi??? Obama, mlady Bush ci Trump jsou jen zaplaceny herci , hrajici svou roli, tot vse, a lidi jako jsi SENILNI ty jim to konzumuji

      HONOLULU jsi minus nic nechapes jen plnis elektronicky prostor nesmysly.
      spi sladce a neobtezuj slusne lidi na NR.

      ii 007

      Vymazat
  44. Kecas totalni nesmysly. Trump udelal za 3 tydny vice nez Omama za 8 let. Bernie Sanders je utopisticky socialista jaci vymreli v 19 stoleti, ktery nezna zakladni kupecke pocty.
    Sandese odrovnala Hillary, jeste drive nez se mohl utkat s Trumpem , ktery by ho znicil behem 10 minut.

    Kdyby tvoje blbe theorie, ze Trump je loutka byly pravdive, tak by mel president daleko lepsi zivot nez ho ma... Ty jsi "chytrejsi" nez 100 millionu Americanu, vid ty nedonosena karikaturo inteligence.

    Jsi BLBEC a to neni urazka , ale fakt. Indoktrinovala te liberalni levice a nemas smysl pro realitu v nicem.

    Patris ke skupine ktera je sebedestruktivni a nikdo vas uz nebere vazne. Smrade aspon me neoslovuj. Ty jsi zacal obtezovat me, NE JA TEBE ! Vyrid tvemu indoktrinatoru, ze je idiot take ! Samozrejme, ze te dokazi zaradit behem nekolika tvych vet. Vy polopice jste vsichni stejni.
    nick HONOLULU... Vyrid v te tve bande, at poslou na me nekoho chytrejsiho, nez jsi ty.

    OdpovědětVymazat
  45. Jaké jsou formální páky na to, aby se aliance postupně nestala stejnou strukturou, jako mají strany - tedy, že špičky rozhodují o všem, i o kandidátech? Kolik procent pro vstup do sněmovny by takové uskupení muselo překročit, pokud se skládá z mnoha stran?
    Neměla by být v programu i odvolatelnost politiků a referendum?
    Zdeňka Radičová, Spojení12

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:49

      Paní Radičová,

      je přece úplně jedno, co v programu mají nebo co tam chybí.

      Stačí když se podíváte na jejich "KULATÉ STOLY" (nebo jejich veřejná vystoupení), abyste pochopila, že před sebou nemáte ani družinu krále Artuše ani odhodlané jádro budoucí bolševické strany, ale roztomlý diskusní spolek seniorů.

      https://www.aliancens.cz/single-post/2017/02/19/%C4%8Ctrt%C3%BD-kulat%C3%BD-st%C5%AFl-ANS-se-konal-v-Praze-dne-18-2-2017

      https://www.aliancens.cz/single-post/2016/11/12/T%C5%99et%C3%AD-kulat%C3%BD-st%C5%AFl-ANS-se-konal-v-Praze-dne-12-11-2016

      Vymazat
    2. Dobrý den paní Radičová, ANS je střecha pro malé strany, aby nemusela být koalice - tedy se jedná o klasických 5%. Spravedlivý způsob obsazení kandidátek je zpracován (de facto geometricky) - členové a sympatizanti ANS s ním jednoznačně souhlasí. V.V.

      Vymazat
    3. Děkuji za odpověď. Těch 5% mě potěšilo :) ZR

      Vymazat
  46. Tříštění sil bojujících proti stávajícímu establishmentu je kontraproduktivní a nesmyslné!! Nebo záměrné??!! Není pravdou, že SPD nenavrhuje vystoupení z NATO, pouze chce o vystoupení z EU a NATO vypsat referendum, což je podle mě naprosto v pořádku!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den kapitáne, není to v pořádku - viz moje odpovědi na margo SPD (NATO + program jako celek) výše. V.V.

      Vymazat
  47. 5:51... mam tech knizek 20 na dosah ruky ! 50 let ziji v anglickem svete, ale "neumim" je cist,
    ty nedomrdku jeden.
    A Americane "neumi" cist take, podle tebe. Tak nevim proc maji nejlepsi knihkupectvi na svete. Jeste jsi se nepochlubil kde zijes. To drzis v tajnosti, abych se nedusil smichem.
    A mas rad Sanderse. Povazuji te za kousaveho hlupaka, patriciho k nejmenovane degenerovane skupine, ktera totalne prohrala volby a s ktereou pohrdaji vsichni, kdo volili Trumpa.
    A nepoucuj me o dejinach Ruska, ve 20-30 letech. Ty o nich nevis nic ! A ja musim drzet hubu, nebo budu mazan behem 5 minut.
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
  48. 5:51 pruhledny blbecku, zde je vase situace.
    Prohrali jste volby totalne ! Prohrali jste informacni valku a vase situace ve svete je tak blba, ze dokonce i Cesi zakladaji NARODNI ALLIANCI, ktera je lidem jako ty nepratelska. Dr. Pierce byl na vas alergicky.

    Kdyby Cesi nic nevedeli o tomto hnuti v Americe, tak by vubec ani nepouzili nazev Alliance.

    To, ze se lide schazi a diskutuji problemy zeme spolu, kolem kulateho stolu, toho se dozadoval Dr. Pierce take.

    Nepratele civilizace a Evropy je budou dehonestovat ! Nadavat jim ! Nalepkovat je a stejne to prohraji, protoze jsou NEMEHLA ! Alliance to casem vyhra a kdyz to nebude Alliance, tak to bude to stejne pod jinym jmenem.

    Zadosti, abych zde nepsal, bylo uz 50 ! To proto, ze vam kadim do piskoviste. Tam stavite "babovecky" ze sracek. Vas monopol na informace konci. Budou volby a tva skupina pujde na pracak..
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 21. února 2017 14:51
      Honolulu -
      zajímalo by mě, prosím, kdo s kým vede tu informační válku a co PŘESNĚ v té válce znamená slovo "informace"?
      Nejde spíše o válku propagandistickou? I pak ale zůstává nejasné, kdo ji vede proti komu. "Říše zla" už se přece neříká, nebo ano? A že by "globalismus"? To je trochu mlhavé... Pod tím si může představovat kdo chce, co chce.

      Kokotko

      Vymazat
    2. 14:51
      Vida, a já si myslel, dokud nám to někdo světaznalý nevysvětlil, že si říkají Aliance podle té pojišťovny...

      Vymazat
  49. Pani Vitova !
    Zajimavost pro Vas.

    Dr. Pierce (National Alliance) byl jizan. Narozen v
    Atlante (1933) ! Vystudoval 3 university, a to v Texasu Coloradu a v Californii. Venoval se Mathematice a Fyzice.

    Mel nejvyssi akademicke tituly a ucil na universite v Oregonu.
    Napsal nekolik knich a kazda udelala v Americe rozruch, zemetreseni !
    Mimo to designoval rakety a Allianci zalozil v roce 1974.

    Vlastnil 345 acru pudy ve West Virginii. T.j. asi 1.4 km ctverecni.

    Nepamatuji si kdy zemrel. Bud v roce 2001 nebo 2002, ale pamatujisi rozruch v Clevelandu v Ohiu, kdyz tam prijel a mel prednasku.

    Zjevem to byl vysoky pan. Meril 9'- 4", coz je 194 cm.

    On rikal quoty, jako poucky a ty jsou tak NEBEZPECNE, ze se staly nesmrtelnymi. Nenavidel globalisty a oni jeho.

    Samozrejme, ze si vykoledoval nedavky stejne, jako ma president Trump. (Rasista a Nacista.)
    Mluvil latinsky a znal dejiny.
    Dr. Pierce byla zajimava osobnost. Moji kolegove z prace dodnes rikaji, ze je NESMRTELNY - to kvuli tem pouckam.

    Kolegove z prace za nim jezdili pravidelne do W.V.
    To, ze se snazite jit v jeho stopach je prekvapive, protoze z W.V. do Prahy je daleko.

    On byl NACIONALISTA. Z toho co rikal a psal je jasne, ze nebyl Nacista, ale radikalni skupiny v Americe, jak levicove tak pravicove ho uznavali vsechny, jako vzacne inteligentni osobnost.

    Amerika ma intenzivni politicky zivot, ale Cesi o tom nevi.
    Oni jen nalepkuji.
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:53
      Je to tak. Jeho projevy si oblíbili např. fantičtí šíité z Hisbollah v Libanonu.

      V roce 1996 se proslavil, když v televizi řekl k masakru v Oklahomě:

      "No. No, I don't. I've said that over and over again, that I DO NOT APPROVE of the Oklahoma City bombing BECAUSE the United States is NOT YET UN A REVOLUTIONARY SITUATION."
      a dále
      "I admire many things that Hitler wrote, many of the programs and policies that he instituted in Germany, but WE DO NOT BLINDLY COPY anyone else's policies or programs. We've formulated our own program in view of the situation that we face here in America today."

      Amerika má opravdu "intenzivní politický život"...

      Vymazat
  50. 15:01... KOKOTKO mluvi slusne. Ja ted sezeru botu. To zde jeste nebylo.

    Kdyz ma urcita skupina monopol na informace a pro svuj benefit je manipuluje v NEprospech sve opozice a kdyz se opozice brani , tak to je informacni valka.

    Nejlepe to bylo videt pri nasich volbach, kdy media v rukou Sorose dehonestovala presidenta Trumpa a stale to delaji. Nalepkuji ho.

    Kdyz IDIOT napise , ze jsem senilni a muj doktor rika, ze pouze nezodpovedny a blby - to je informacni valka.

    Kdyz vsechna madia neinformuji, ale manipuluji, tak je to, to stejne co delali Komuniste nebo Naciste.

    President Trump proti sobe mel obrovskou presilu !
    Nastesti se k nemu priala opravdova esa. Napr. Jeanine Pirro, Alex Jones, Max Levin, Gary Franchi a nekolik druhych v Evrope neznamych.

    Dokud Cesi v Praze NEZNICI monopol na informace v rukou Prazske kavarny, tak se jim nezlepsi, ani orientace, ani jejich zivotni udel.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale pouze popis probíhajících konfliktů, ne vysvětlení.

      Má smysl mluvit - pokud vůbec - o monopolu na šíření informací, určitě ne o "monopolu na informace". A ani takový monopol ovšem přísně vzato reálně NEEXISTUJE; takové tvrzení je jen propagandistické zjednodušení.

      ALE CO ZNAMENÁ slovo INFORMACE?

      (Příklad: manipulace médií není nic jiného než výběr, filtrování informací; tedy i manipulující média informují.)

      Kokotko

      Mimochodem: Goebbels si s obdivem četl knihy Edwarda Bernayse.

      Vymazat
  51. Kdyz nektera politicka strana je v informacni valce a nedokaze postavit agumenty, ale pouze nalepky, tak to zarucene prohraje. Hillary to prohrala i kdyz pro ni volilo 3 milliony illegalu bez volebniho prava. Ted je policie zatyka non stop, 24 hod. denne.
    nick HONOLULU - coffee break ! Bye, bye for now.
    Prominte preklepy a chyby pisi rychle.

    OdpovědětVymazat
  52. 16:13... On prece NEMUSI myslet, tak jak mu to nekdo z vas predepise.... On se neznal s Timothy Mc Veigh..

    Timothy Mc Veigh byl atentatnik vztekem bez sebe, kdyz prislo k masakru ve Waco , Texas (76 mrtvych.) 28.2.1993
    On se proste pomstil - to prohlasil.
    Ani Mc Veigh, ani Waco, Texas, ani Oklahoma City, nemelo s dr. Piercem nic spolecneho..
    Nazor na Nemecko v letech 20-39 je jeho osobni nazor.
    Nekdo je levicak a jiny pracvicak a dalsi papouosek.
    Zlata Amerika a jeji konstituce.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:47
      Každopádně to doslova takto řekl na otázku, co soudí o tom, co Timothy McVeigh udělal. Za to, že si McVeigh oblíbil jeho (pod pseudonymem Andrew McDonald publikované) knihy a měl je dokonce s sebou v Oklahomě v autě, pochopitelně žádnouvinu nenese.
      "Osobní názor" vyslovený VEŘEJNĚ znamená - co?

      Kokotko

      Vymazat
    2. 16:47

      Koukám, že ohledně "nacionalisty" Pierce Honolulu raději zmlknul, jako vždycky, když se dostane na tenký led.
      V jiných případech spustí vodopád nadávek vůči těm -- vždycky přeskočí do množného čísla! -- kdo ho "nechápou".

      Americký nacista Pierce, kterého tady začal propagovat, "nebyl nacista"?!
      Inu, to je jeho podle "Honolulu" patrně věc "osobního názoru" nebo "nálepka" nepřátel.

      Jistě se v budoucnu od tohoto bojovníka za čistotu bílé rasy a "záchranu civilizace" dozvíme ještě mnoho podobných ..... ehm, "informací".

      Kokotko

      Vymazat
  53. 16:27.. Mas to spatne Kokotko. Zmanipulovane informace neiformuji, ale zvedaji zaludek a jsou projimadlem.
    CNN se propracovala k tomu, ze ted zkrachuje a Washington Post je v ocich Americanu KOMPOST. Alternativni media kdysi mala ted lavinove rostou a samozrejme bohatnou.
    Rad bych se hadal, ale musim koncit.
    nick honolulu ma povinnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:58

      Zmanipulované informace opravdu nejsou informace? Co tedy JSOU a co NEJSOU informace?

      Pořád jsem se tedy nedozvěděl, co znamená slovo INFORMACE. A bez toho, abychom si ujasnili, co znamenají slova, můžeme mluvit do nekonečna - ale nebude to DIALOG.
      Je opravdu tak těžké odpovědět na jasně formulovanou otázku?

      Nejsem tu proto, abych se HÁDAL, ale abych se něco dozvěděl.

      Kokotko

      Vymazat
  54. 17:27 - Kokotko !
    Zde mas priklad Kokotko, co je INFORMACE ! - "Kokotko si hraje na slovickareni". - to je informace !

    Atrocitni informace je ! - "Kokotko je PSEUDOELITA" !
    Dalsi informace, tentokrat rasisticka ! - "Kokotko ma geny z opice" a je nevinnen za svuj zpusob mysleni" !

    Politicka informace ! "Kokotko je clenem party, ktera usiluje o moc ve state na ukor statu" !

    Informace lekarska ! "Kokotko se posrava strachem ohledne budoucnosti, coz neni priznak deprese, ale spravne intuice"!

    Levicova komunisticka informace ! "Soudruh Kokotko je nespolehlivy oportunista a bezpaterni clen nasi strany, ktery prevlece kabat za tyden po viteztvi kontrarevoluce".

    Tim jsem ti vysvetlil, co t.j. informace !

    Zakazane informace !
    President Trump rekl, ze ve Svedsku je vysoka kriminalita. To je zakazano ! Ani Sved, kteremu byla natrzena prdel kozomrdem, takove reci nesmi rikat, protoze je to neprijatelne pro officialni politiku jejiz cilem je zniceni naroda.

    Takze takove jednani svedske vlady rehabilituje v ocich sveta jak Stalina, tak Hitlera a stejne i Gengis-Khana.
    To byla informace zakazana, Kokotko.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:27
      Takže žádná odpověď, ale jenom žvásty.
      Dík.
      Kokotko

      Vymazat
    2. Anonymní 21.února 2017 19:03
      Žvásty? Jenže ono platí, že "H. nemyslí a přece mluví" je redundantní informace. Česky: zbytečná.

      Vymazat
  55. 17:27... Na co hrajete vy nedochudcata ? Zmanipulovana informace je bezcenna lez. Jako ucebnice dejepisu pro 19 a 20 stoleti. Co chces slyset jineho !

    21:22... redundantni informace je prebytecna informace mezi normalnimi lidmi. U tebe zivocichu "K" kazda reduntace je nedostacujici a nepostacujici.
    Zdenek Nejedly a dr. Goebels rikaval, ze nekteri maji premrstene sevedomi o svem I.Q. - nicim nepodlozene. Moje babicka rikala, kdo o sobe moc si mysli, zacina byt TROUBA.
    Ahoj TOUBOVE, dobre organizovana nepoticka tlupo nejhloupejsich Cechu dle prislusnosti a ne narodnosti.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:22
      Jsi bezvýznamný blb a nedokážeš se s tím smířit. To je vše.

      Vymazat
    2. Anonymní "Honolulu" 21.února 2017 22:22

      Inu, i když se babička na Tebe podívala, co jiného taky mohla říct, že?

      Kokotko

      Vymazat