Reklama

.

.

úterý 28. února 2017

Učiňme Českou republiku opět velkou!


Vladimír Balhar
28. 2. 2017
Pana Trumpa tady nemáme, musíme si vystačit sami. Je nás dost, asi 10 miliónů. Těch několik evidentně zkorumpovaných poslanců a jejich páníčky nepočítám, ti jdou proti nám, a to zcela otevřeně, obnažili se, odhalili, víme přesně, kdo škodí. Stačí se podívat, jak kdo hlasuje, tam je jejich darebáctví jasně vidět. Buďme jako oni. Oni škodí nám, škoďme jim. Byly doby, kdy Československo bylo veliké, ač samo malé. Měli jsme úžasné kapitány průmyslu. Dodnes je jméno Baťa pojem, Emil Škoda, a jiní. Pak přišli komunisti, a průmysl znárodnili. No, ale nezničili. Nerozkradli. Nezprivatizovali. Pouze okradli vlastníky.


Proti těm, kteří přišli po roce 89, byli komunisti sice rudá, ale nevinná hravá koťata. Po roce 89 se dostala k moci chátra, která se držela pravidla, "Co můžeš to urvi, co nemůžeš, to z....i".

Dodnes si hraji své černé desky na gramofonu NAD z Tesly Litovel. Gramofon existuje, Tesla již dávno není. Teslu někdo urval a .... Smutné, ale poučné.

Jak z toho? Je to jednoduché. Pracujme. Odstraňme daně na práci. Zdaněn je alkohol, cigarety, benzín a práce. Jeden z politiků nedávno řekl, že příjmy do 133000 měsíčně nebudou zdaněny. Je to dobrý nápad. Podporujme toho politika. Má pravdu. Proč by měla být práce zdaněna. Protože se živíme prací, nikoliv spekulacemi ve finančním kasinu.

Zdaňme banky a lichváře. Zdaňme jejich příjmy z úroků. Progresivně. Česko dluží v součtu více než 3 biliony korun. Pokud lichvářům zabráníme, aby si účtovali náklady na kapitál ze zahraničí, pak při předpokladu 10% úroku může státní kasa dostat až 60 miliard navíc, pouhou změnou výkladu zákona o daních. To nemohou ovlivnit ani zkorumpovaní poslanci se svými páníčky.

Taky lze úroky zatížit dépéhá, vždyť je to odměna za „služby“.

Zdaňme spekulace s pozemky a akciemi. To bude křiku. Ale budou příjmy do státní kasy.

Aby bylo Česko veliké, musí mít veliké lidi. Vzdělané. Tvůrčí. Takový Baťa, i když vyráběl blbé boty, měl obrovský výzkum, spousty konstruktérů, technologů. Takoví lidé dnes nejsou. Protože nikdo nic nevyrábí. Kecy, že školství nepřipravuje odborníky, jsou pouze kecy. Nejsou potřeba odborníci, protože není výroba. Není potřeba nic umět, když spousta lidí se pouze zabývá balením zboží vyrobeného jinde. A to vás honí jako nadmutou kozu, abyste zabalili co nejvíce balíčků za směnu.

Zdaňme dopravu. Alespoň tak, že náklady na dopravu nebudou daňově uznatelný výdaj. Tím podpoříme místní dodavatele.

Zdaňme reklamu. Alespoň tak, že náklady na reklamu nebudou daňově uznatelný výdaj. Tím zamezíme vymývání mozků kravinami.

Zdaňme chemikálie v potravinách. Tím podpoříme místní dodavatele čistých potravin. Kdysi dávno jsem film Křidélko, nebo stehýnko chápal jako humor. Dnes je to smutná realita.

Je potřeba znovu zajistit aktivitu lidí. Přiblblí socialisté zničili spoustu podnikatelů stíháním údajného Švarc systému. Nechápu, proč bych nesměl poskytovat svou pracovní sílu jako samostatný člověk. Je to přece mé svobodné rozhodnutí. Když už tedy žijeme v společenském systému, kdy člověk je sám o sobě zbožím, kdy nabízí sám sebe na trhu pracovních sil, pak tedy forma samostatného malopodnikatele je pro kupce nejvýhodnější. Otrokům taky nejdříve prohlížejí zuby, zda je mají zdravé, zda jsou silní, ohmatávají jim svaly. Socialisté z nás udělali otroky, kteří ani zuby ukazovat nemohou. Ono, pobíhat v obrovské hale a balit balíčky o závod, to je otroctví, nebo jste jiného názoru?

Je potřeba legalizovat tzv šedou ekonomiku, protože ta je živná půda aktivity občanů. Lidé, kteří se o sebe budou moci postarat sami, nebudou otroci a nebudou závislí na půjčkách od lichvářů, pardon, od bankéřů. Šedá ekonomika je líheň budoucích Baťů a Škodů. Jinak to nejde. V zahraničí, kde mají rozum, se tomu říká lokální ekonomika. Lichváři ovšem zuří, nemají nezávislé pod kontrolou.

Pracujme, protože pouze prací se polidštila opice, nicméně, funguje to i naopak.

103 komentářů :

  1. Ano již dlouho zde upozorňuji, že za minulého režimu se také kradlo ale nikam se to nevyváželo, prostě to stále bylo doma. Nevím co se musí stát aby se to změnilo v prospěch většiny obyvatel. MŠ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí se stát to,že musíme tuto zemi nechat rozkrást, rozpadnout se a následně nanovo vybudovat ....jinak se nedá ,stavět na strouchnivělých zálkadech??....
      Ale pak ji úplně jinak vybudovat...

      Vymazat
    2. Anonymní 28.února 2017 16:52

      Úžasný návrh - to jste vymyslel úplně sám?

      Vymazat
    3. Proč je v záhlaví článku Derek Jacobi (Já, Claudius)?

      Vymazat
    4. Odpověď pro 16:52: Příteli, asi to myslíte dobře. Avšak když naši vlast necháme "rozkrást a rozpadnout", moc a moc se bojím, že jakožto bezbranní budeme pak fofrem připojeni k Německu. Vždyť už je k tomu možná stejně částečně nakročeno? Vždyť v Německu k dnešnímu datu vládnou teprve vnukové (a nezapomínejme prosím hlavně i na vnučky)těch, kteří někdy v 1940 měli s německou racionalitou už přesně na papíře odstavec po odstavci rozplánováno, jak náš (a ovšemže nejen ten náš) slovanský národ vyhladí. A ať mi nikdo netvrdí, že názory a postoje dědků a bab (míněno ovšem příbuzensky) nemají na záměry vnuků a vnuček pražádný vliv či odkaz. To ode mne není revanšismus, nýbrž jen a jen logika zdravého rozumu. Inu, pokud by nás Německo zhltlo, nebude pak myslím další tisícovky let žádné cesty zpátky. Ostatně bojím se, že mnohým Čechům se pak ve "vysoké německé životní úrovni" přímo zalíbí a budou si tak trošku pochrochtávat. Pokud z nich ovšem germánští kulturtrégři neučiní své druhořadé služebníčky - odpověď na takovou otázku nejsem schopen anticipovat. Celkově počet českých vlastenců procentuálně letí k ose x = iks. Takže myslím, že nastal nejvyšší čas sondovat půdu, zda by naši bratři Slováci nebyli třeba ochotni uvažovat o návratu k Česko-Slovenské republice. Samostatnost si oni vyzkoušeli s jejími klady i zápory. Pokud bychom se znovu spojili, budeme přece jen větší a tím i silnější. Osobně jsem klidně ochoten přijmout i název Slovensko-Česká republika, nechť bratři Slováci vidí, že je nezamýšlíme věčně strkat až na druhou příčku v pořadí. Slovenský národ má řadu výborných osobností: Panu Ficovi myslím věřit mohu (byť jsem amatér) a namátkou třeba takový pan Peter Nagy je jednoznačně Čechoslovakista. Takže tak, kolegové. Podepisuji se Český vlastenec.

      Vymazat
    5. To není Derek Jacobi -jen mu je podobný. Velmi ftipné.

      Vymazat
    6. Kecy o komunistech jako "zlodějích" neberu , navíc se zkušenostmi se zlodějskou "demokratickou" verbeří dnes!
      Kapitalismus je dnes fašistickou odrůdou, kde úzká skupinka vládnoucích oligarchů Z lidí udělala otroky a potravu pro děla !!

      Vymazat
    7. Petr Herout 28.února 2017 19:12

      Nemáte o fašismu ponětí.

      Vymazat
    8. 19:17
      O tom ussackým podávaným v obalu "demokracie" už ví skoro celej svět!!!!

      Vymazat
    9. 19:17-Vy ano? Povězte nám. Pokud vím, fašizmus a komunizmus jsou "děti" kapitalizmu.

      Vymazat
    10. 20:35,
      myslíte, že pomoc psychiatra u Vás ještě může zabrat, nebo vaše bláboly jsou důsledkem úrazu - pádu na hlavu ??

      Vymazat
    11. Petře, mluvíte ke mně nebo k 19:17?

      Vymazat
    12. Kolosální omyl Balhare. Dělníci si vzali zpět to, o co je "vlastníci" oloupili během staletí vykořisťování. Stále dokola se zde u některých autorů opakuje mystifikace, že buržousti "dávají" lidem práci. Opak je pravdou. Oni jim práci zcizují. T

      Vymazat
  2. To je tak hloupý článek, jako by ho napsal místní Pepek. Zdanění bank by se automaticky projevilo na cenách bankovních služeb. Že nejsou žádáni tvůrčí lidé je dáno tím, že "náš" průmysl se změnil na koloniální montovny a subdodavatele. Šedá ekonomika znamená jen to, že veškeré náklady státu bydou vysávány ze zaměstnanců, kteří se placení daní nemůžou vyhnout. A vyšší zdanění zisků firem povede jen ke zvýšení cen jejich výrobků a snižování platů. V důsledku to zase zaplatí občané.
    Lokální ekonomika - už vidím, jak lokální ekonomika zajišťuje potraviny, oblečení, obuv, auta, atd. atd. Baťa přece udělal pravý opak, když místo lokálních ševců zavedl průmyslovou velkovýrobu. Pan Balhar si buď dělá legraci a jeho článek je jen ironií, nebo to má v hlavě pořádně pomotané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 16:00
      Zdanění bank povede k tomu, že njejich zisk nebude v desítkách miliard, ale jen v jednotkách, Vyšší zdanění firem bude znamenat, že zisky nebudou 30-6O % ale opět jen max. 23% jak to bylo kdysi, nebo se vám to zdá málo ?

      Vymazat
    2. Je vidět, kolego 16:00, že ještě věříte tomu bludu, že v bankách jsou peníze a že banky půjčují z toho co mají v trezorech. Jak mi vysvětlíte celoevropskou směrnici, že banky můhou půjčit jakoukoliv částku, aniž by pro ni měly krytí. Použijte některý svštový jazyk a strejdu gůgla. Fakt. Nekecám.

      Vymazat
    3. 18:00 Pokud by byly banky znárodněny, jak to bylo kdysi, když je znárodnil prezident Beneš v roce 1945, tak si s procenty zdanění nemusíte dělat hlavu. Státu by zůstalo 100% zisku. To je stejně fantastický nápad, jako že si banky nechají výrazně omezit zisky.
      19:51 Nějak mi uniká souvislost mezi diskusí o zdanění zisku bank a kapitálem, který půjčují.

      Vymazat
    4. Úplně stejné je to s velkými podniky. 100% zisku by šlo do státní kasy a nemusela by se sbírat víčka od pet lahví na nemocné.

      Vymazat
  3. Nikdo naší zem už "velkou" neučiní. Je zničena, vydrancována, rozkradena a prodána, ze všeho nejhorší situace, možná za poslední dva tisíce let.Ze soukromých drápů nikdo nic už nevyrve, ztracenou pověst, když teď máme pověst mafiánského bordelu, kde se krade, loupí, vyvražďuje, znásilňuje, vraždí nemluvňata a umrzají lidi v zimě na chodnících, když obětí už jsou stovky, desítky tisíc sebevražd - už nikdo nevymaže. Jedině nový konflikt, ale to by musel být majdan s ohněm a drancováním sídel zbohatlických a politických sráčů - něco jako bylo období po výstřelu z Autory v Rusku- aby mohla Česká zem vstát z popela jako bájný Fénix. Nic jiného tady nepomůže. Po jakýchkoliv volbách vždy odejde část hajzlů, kterým zůstala obrovská část majetku a milionů za nehtama, odejde do svých luxusních sídel do ciziny, nebo do jiných, připravených, nebo pro ně nově vytvořených trafik s vyhryzovým platem, a další smečka bude rozkrádat a zakládat si milionové účty. To by jim musel někdo zkrejchnout platy tak na třetinu -zkrátka je to tady tak zkorumpovaný a posraný, protekcionářská, jánabráchická, snobská žumpa -právě že je nás jen deset milionů, tak každej padesátej je hajzl a lump. Plné kriminály, z nichž každý rok odtéká smečka lumpů do civilu, každý rok jsou pod jinými jmény a identitou propouštěni na svobodu vrazi, kteří vraždili před patnácti -dvaceti léty, a je jich fůra! Každý rok budou propouštěni z věznic lumpové a vrazi, vypouštěni mezi lidi jak dravci do volné přírody. Lidi bez práce a bez existence, zvyklí dopovat se prášky proti "depresi" v kvantech, budou znovu loupit, a vraždit, jsou vypatlaní, zničení, otrlí. S tím zatím nikdo nekalkuloval, ale teď to vypukne. Jsme totálně zničená zem, totálně zničená společnost a je zbytečné si namlouvat, že to tak není. Je! A politická a zbohatlická verbež dá od toho svoje umatlaný pracky pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je aspoň minimální šance, musíme ji zkusit využít. Realismus je namístě. Skepse ne.

      Vymazat
    2. To je sice pravda, ale pro případ obnovy pověsti ČR ne. Právě proto, že je na místě realita. A nebyla by ani skepse, kdyby media - hlavně pak internetová - nepřinášela denně zprávy o soudních kauzách a procesech, kdyby neinformovala, která prasata co ukradla a rozkradla, co všechno nám nepatří, a že se dobytek, který nám už 26 let vládne, choval v ČR jako žoldnéři v dobytém hradě. Z ČR si udělali trhací kalendář a trvá to dosud - vždycky po volbách jen v jiném provedení. Vrah, který se navoní a natáhne si glazé rukavičky? Ale mediální každodenní šoky a informace zbavují každého jakýchkoliv ideálů a iluzí, že by se něco na tomhle stavu mohlo změnit. Stačí, když si vzpomenete na ušlechtilý krok, kdy americký zaprodanec, zrádce a lhář Havel vypustil z vězení na lidi všechny lotry. Těch vykradených sklepů, bytů, prodejních stánků, chat, obchodů - než to všechno nastrkali zpátky, kolika lidem to ublížilo. A jaký je rozdíl v tom, když se to dnes vypouští ven po troškách? A právě teď - několik let -už vypouští vrahy. Každý má jiné jméno a identitu - to jim zprostředkovávají. Proto se množí vraždy nožem na ubytovnách, a v pronajatých bytech, množí se žhářské útoky, útoky lupičů, a v létě bude hůř! Přibudou vykrádané byty, chaty, a rodinné domy, přičemž dnes už těm zkaženým lidem zvyklým požírat prášky ( z vězení - každý tam žere prášky) nevadí, že v domě, kam vlezou krást, jsou lidi. Když se probudí, tak je prostě zapíchnou a hotovo. Jak budou klidně spát lidé v přízemních domech, které po americké módě jsou kolem dokola samé sklo? Všude si dají mříže, kamery, a bodyguardy? Proto chce Chovanec všechny lidi vyzbrojit - emigranti jsou jen zástěrka - chce nás vyzbrojit, protože policie tohle nezvládne! Abychom se bránili sami - a pak si umyjí pazoury z tohohle neřešitelného bordelu. Začnou tady zabijačky jako v USA a protože jsme tak mrňavá zem, bude to tady jak na krvavých jatkách - krvavá žumpa ČR. Jak chcete v tomhle hnojišti obnovit nějaký řád? Museli bychom všechny ty zkažené lotry a sockovské rodiny vyhladit - zkrátka - skepse je na místě, a brzy uvidíme všichni, zač je v Pardubicích perník.

      Vymazat
    3. 17:29- "sockovské rodiny" nebude problém vyhladit ale jak najdeme, určíme a vyhladíme "zkažené lotry" netuším. Vy ano?

      Vymazat
    4. 17:29
      20:29
      Dáte hlavy dohromady a dobrá věc se podaří! Leninovi taky nevěřili a on to zvládnul.

      Vymazat
    5. 20:33-nezapomněl na ty lotry?

      Vymazat
  4. "Pak přišli komunisti, a průmysl znárodnili."
    Pan Balhar by si měl zopakovat dějepis:
    "Na základě dekretů prezidenta republiky z 24. 10. 1945 byly znárodněny doly, banky, pojišťovny, veškeré průmyslové podniky mající více než 500 zaměstnanců a vybrané podniky s více než 150 zaměstnanci (zejména v potravinářství). Celkem bylo znárodněno 3 000 podniků (vyrábělo se zde 75 % veškeré produkce). Byl znárodněn veškerý průmysl metalurgický, zbrojní, energetický, většina chemického průmyslu, velké závody spotřebního průmyslu. Ze znárodněných podniků byly od 1946 zřizovány tzv. národní podniky."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...jestli v té době patřily tyto cizincům, jak je tomu dnes, není zřejmě jiné možnosti...*

      Vymazat
  5. ...a copak s prokletou katolickou církví ?
    Dál je nechat ničit naši kulturu a rozkrádat stát ?
    Je třeba začít od principů pravdy, jinak se z toho nikdy nevymotáme*

    OdpovědětVymazat
  6. To je samé musíme. nejsem bojovník,ale velím pojďme na to, a zrušme NATO, je nám k h.vnu.
    Lada.

    OdpovědětVymazat
  7. "Nechápu, proč bych nesměl poskytovat svou pracovní sílu jako samostatný člověk."

    Ano, nechápe...
    Ale píše...

    OdpovědětVymazat
  8. Blábol, obsahující řadu nesmyslných a protichůdných tvrzení a návrhů.
    Pochybuji, že autor článku se někdy musel sám o sebe poctivě starat prací.
    Věta "Je potřeba legalizovat tzv. šedou ekonomiku, protože ta je živná půda aktivity občanů." to potvrzuje ! L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:16-L.S.-zkuste si to znovu přečíst jinýma očima. Proč mám platit daň z výdělku(pomoci) bližnímu a proč se neplatí daně nahoře uvedené!

      Vymazat
  9. I jako "provokace" hodně ubohé ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano - sám název článku "učiňme Českou republiku opět velkou" - je science fiction. Zem, která ztratila kázeň, kulturu, vkus, tradice, pořádek a řád?

      Vymazat
  10. Pán to háže na socialisty , ale na vině jsou v kapitalistickém státě kapitalisti !!

    OdpovědětVymazat
  11. Teda pane Balhar, znám chlapy z bývalé čtvrté cenové, kteří by tolik hloupostí neřekli ani po deseti Plzních proložených velkými rumy. Legalizovat zloděje a podvodníky, sobce, kterým vlastenectví je k smíchu. Račte se, prosím, jít vycpat. Teda k ničemu vás nenutím, pouze jestli chcete...

    OdpovědětVymazat
  12. Dělat se dá cokoliv, ale je nutné aby se lidé spojili a k tomu je nutný charismatický a čestný vůdce. Neboť co člověk to názor a to vlastní cesta ! To je to známé rozděl a panuj! Argento

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bordel z České země by ovšem už nevykydal ani sám Attila. I hrdina Kryl tenkrát napsal ... "a není, kdo by vykydal. Vždyť vládci samozvaní, si staré zvyky pěstí dál, a kradou, lžou a žvaní".... A to už napsal asi před dvaceti léty, když by bylo ještě vykydat šlo, kdyby bývala byla "politická vůle" Ale nebyla. A dvacet let se ten hnůj jenom hromadí a hromadí, kdo by mohl vykydat dnes? Jedině svést do zahnojeného chléva řeku, ale hodně prudkou - snad by to vypláchla, a byl by zase čistý stůl - pro novou verbež... a tak dále.

      Vymazat
  13. Pan Balhar se vyjádřil poněkud neobratně, ale myslel to dobře. Tento svět živí práce a ne poradenství, bankovní služby, marketing a reklama....Bohužel někteří jedinci jsou nenažraní a tam je zapotřebí začít.

    OdpovědětVymazat
  14. 17:41 máte pravdu,charismatický a čestný vůdce to Jarka
    Paroubků!Už o sobě opět dává vědět,proč né on,že?No řekněte,kdo jiný na to má.

    OdpovědětVymazat
  15. Vše moc hezké, jen bychom nesměli žít v diktatuře kapitálu - a ta má jiné představy než autor a většina diskutujících. Kradení za socíku bylo v korunách, dnes v miliardách - to přece je rozdíl. Halasně nám trouby TV řvou, kolik Euro přiteklo z EU, ale zamlčují, že více jak 4 x tolik jich z Česka do EU odteče. To je důvod, proč se stále proti Německu v životní úrovni propadáme. Že většina lidí mlčí - ne oni jen nedostávají a nikdy ani nedostanou slovo. V TV jsem slyšel odborníky, že důchody v ČR činí 8 % HDP A ŽE SE POSLEDNÍ 4-5 ROKŮ REÁLNÉ DŮCHODY PROPADAJÍ, průměr EU je 11,5, kolik je "ve vyspělých zemích" nevíme.
    Nemyslím, že lze nějakými volbami něco někdy změnit na diktatuře kapitálu k lepšímu. I když pro současnost se zdá sázka na osvícenost Babiše nejlepším řešením, v budoucnu to může změnit jen světová revoluce. Je neuvěřitelné, s jakou přesností viděl věci Karel Marx - před vice jak 150 roky. Vím, že se po přečtení mnoho lidí vyvztekává, ale ti jen proto, že si nepřečetli ani Komunistický manifest, nebo trpí absencí mentální kapacity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas , ale největším problémem bude brzy invaze muslimů !!

      Vymazat
    2. Anonymní 28.února 2017 18:40

      Nebude.

      Vymazat
    3. ...co bude a nebo co bylo již není ve hmotném stavu. To co je a co nás právě nyní nejvíce ničí jsou prokletý katolíci vyhrožující muslimskou invazí !!!*

      Vymazat
    4. 18:19 Babiš napravuje rozpočet, to ano.
      Abychom si nevšimli, že nás mezitím zdžihádovatí.
      Volit je potřeba SPD Okamuru. Děda.

      Vymazat
  16. Nedělejte si iluze.Tento stát už nikdy nebude
    velký,protože ani národ není hrdý a klaní se
    bohu mamonu.Ti,kteří by to mohli nějak změnit
    se nedostanou k moci,neboť hloupý národ má
    jednu nevýhodu.Už po řadu desetiletí má tendenci
    volit ty nejhorší ze svého středu do funkcí.Např.
    pánové z ČSSD,či ODS,kteří nadělali největší
    škody a vesele se debilním voličům vysmívají.
    Ti je ovšem zvolí znovu,nebo nástupce od Slováka
    Babiše s jeho ANO.Nic se nezmění!Jak napsal pan
    Neruda:malým ten,kdo má jen malý cíl.Z tohoto
    důvodu zůstane všechno při starém.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:24
      Jelikož pan Majevský hodnotí kvality "národa" podle sebe sama, není divu, že dochází k truchlivým závěrům.

      Vymazat
    2. 19:28
      Tak povídej ty havlomudrci,pověz svůj genitální názor,když se do pana Majevskýho navázažíš!!!

      Vymazat
    3. 19:40- s tím "havlomudrcem" se mýlíte. 19:28, 19:49 není jistě "náš" troll.

      Vymazat
    4. 19:49
      Pokud nám bude vládnout podobný zvěrstvo jako Sralbotka a spol.tak je národ totálně v p...i!!!!

      Vymazat
    5. 20:04
      Mýlite se,trotlů v jiném podání je zde několik....havlotrotlů každý den přehršel!!!!

      Vymazat
    6. 20:08-těch "druhých" ani ne, jen jsou výkonní.

      Vymazat
    7. 19:49 Kdyby tomu bylo opačně, tedy hlupáci by byli v menšině, asi bychom neřešili hypotetické návrhy autora článku. Q.

      Vymazat
    8. 19:28-Mýlíte se ,panáčku!Nehodnotím podle
      sebe,jak se mylně domníváte.Hodnotím dle
      průzkumů,kde vlastizrádnou ČSSD chce volit
      téměř 20% voličů.Těm nestačily podvody a
      předvolební sliby,po volbách nesplněné.
      Stejně tak cca 30% voličů chce volit ANO
      slovenského Babiše.Tak je mám považovat
      za normální a rozumné?To nemůžete myslet
      vážně.Pokud někomu nestačí evidentní zrada
      na voličích a jde tytéž volit znova,nemůže
      být normální.Vaše invektiva je poněkud
      nemístná.Ještě něco,panáčku.Když chcete s
      někým diskutovat,tak uveďte jméno.Jinak
      Vás považuji za nevychovaného panáčka bez
      vlastního názoru.
      Petr Majevský

      Vymazat
    9. Anonymní "Petr Majevský" 28.února 2017 21:14

      Takže Vy chcete se vší vážností tvrdit, že nejste hlupák?

      A ještě něco:
      Kdybych s Vámi chtěl diskutovat, poznal byste to podle toho, že
      a) bych se podepsal
      b) bych nemluvil ve 3.osobě.

      Jenže já s evidentním hlupákem diskutovat nemám zájem. Jasné?

      Vymazat
    10. Bohužel mi nezbývá než s p. Majevským naprosto souhlasit, národ český je nepoučitelný, s krátkou pamětí. Jsme jen robotárna pro němce atd.. Všichni mají strach se aktivně ozvat, naco ba si dělali problém. Původně jsem se chtěl podepsat, ale proč si dělat problém. To není jen můj názor ale 90 procent lidí

      Vymazat
  17. Jsem teď doslech poslední vysílání rádia (aeronet), kde paní pokládala otázku, zda-li nejsou naši spoluobčani mozkově rozteklí (asi taky viděla volební preference). Ano, jsou rozteklí a vyteklí, ale zřejmě větší problém je, že ANI NEVÍ která bije. Protože většina samozřejmě nečte ani ty blbý Parlamentky, natož třeba NWOO, Aeronet a mraky dalších, ale čtou Plesk, nechají se postřikovat kejdou z ČT/Nova, na Hovinkách se dozví hovno a o tom hovnu se taky mezi sebou baví. Třeba jak se hádají Hrabiš s Kradouskem. Prostě téma na nic. Protože neví jaký je podstatný téma nebo situace v zemi, neví to důležitý, o čem by měli přemýšlet a hlavně řešit.

    Kdysi mě napadl účinnější způsob šíření alternativního zpravodajství skrz komentáře na mainstreamu: Vznikne množství "lidových aktivistů", kteří, když budou zrovna sedět u PC, bude jim chodit nějaký feed zpráv střevního proudu. Ty budou číst a pokud možno hned napíší seriozní komentář jak je to doopravdy, a s odkazem na alternativu, kde je to rozebráno v článku podrobněji. Tak se čtenář sračkometu hned na první straně komentářů může podívat na jinou verzi, jakožto námět na přemýšlení.

    Už teď se objevují komenty s odkazem znalejších čtenářů, třeba Hovinek, ale je jich pořád málo. Takže když vznikne travně kořenný dobrovolný hnutí, psychopatické CTHH se z toho bude moct třeba posrat a stejně budou za šašky čím dál víc.
    Je ale nutný sledovat fake news sračkometů a reagovat okamžitě. Klidně vícero lidí zaráz na prvních místech komentů.

    Další varianta a ještě účinnější: Vhazovat řádně textem potištěný papír přímo do domovní schránky. Na pár řádcích bude ukázán problém/skutečnost a hned za tím odkaz na net. Inet má dneska kdejaký důchodce, natož rodina. Odkazy povedou někam na alternativu, přes zkracovač adresy. Neznám ceny tohodle špásu, když se budou třeba každý měsíc tisknout v nějaké tiskárně. Rozdat do schránky, to už zvládne pár místních dobrovolníků, místo hudrování u klávesnice. Pokud by se to rozjelo víc a režim chtěl špinit, udělá tomu reklamu ještě větší. V odkazech budou vysvětlený lži a manipulace téhle vlády/systému, hrozící problémy, můžou tam být rozbory "úspěchů" vládnoucích stran a rozbory programu pro-národních stran. Text na stránce můžou tvořit a schvalovat alternativní redaktoři společně. Finální verze se pověsí na net a odtud si to místní stáhnou a vytisknou nebo nechají vytisknout. Dá se to zorganizovat určitě ještě seriozněji. Pokud toto bude fungovat pouze půl roku, lidi se sami naučí chodit na alternativu a uvidí ty režimní sračky, ve kterých jsou rácháni, uvidí co s tím a na alternativu už budou chodit SAMOZŘEJMĚ. Stručně: sousedům se alternativa musí strčit přímo před nos, jinak o ní neví!

    ...a na topole podle skal
    kremelský mužik zatleskal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:36- dobrá úvaha. Kdy jindy než před volbami je důležité, jak šířit alternativu. Bez osobního nasazení to asi nepůjde. Nápady by neměly zapadnout a čas od času je připomínat. I vhodné odkazy je třeba mít "při ruce".

      Vymazat
    2. 19:36
      20:13
      Je dobře, že náš statečný a vynalézavý lid je odhodlán změnit věci k lepšímu.

      Vymazat
    3. 20:18 - náš lid, který poslední volby poctil 15 procentní účastí a za posledního předsedu vlády si zvolil Sobotku, to určitě změní:)Pomalu začínám chápat stranu "pravdy a lásky", takový lid produkuje zbytečně odpad a spotřebovává kyslík.

      Vymazat
    4. Máštomarný, máštomarný, ....

      Když vysokoškolsky zdělaný (ČVUT_staveb.) roč.nar.1944 mezi jinými hovadinami prohlásí, že osvobození RA v r.45 byl "zábor", pak nevím, kde se osobně nasazovat. Náš statečný a vynalézavý lid toužil po banánech, dostatku hajzlpapíru a svobodě cestovat. Místo ve frontě na banány stojí dnes před pracákem. A líp nebude. Q.

      Vymazat
    5. 20:32- pokud se přidáváte na stranu "pravdy a lásky", produkujete "zbytečně odpad a spotřebováváte kyslík".

      Vymazat
    6. 20:44
      Pokud stojíš v dnešní době, kdy všichni všude marně hledají zaměstnance, před pracákem, tak jsi opravdové netáhlo, naprostý budižkničemu nebo dement.

      Vymazat
    7. 20:56 - Jsem autor 20:32. Na stranu zla se nepřidám, jenom malinko provokuju. Baviš se v hospodě, nadávají na Babiše a tak se optám, koho jsi volil do senátu? Mě senát nezajímá, tak jsem u voleb nebyl. Povídám, ale šmejdi k volbám půjdou a ten senát obsadí? A pořád to nechápe a nikdo mně nevymluví, že zbytečně spotřebovává kyslík.:)

      Vymazat
    8. Celý to vypadalo nadějně, ta tvoje filipika, ale s tím kremelským mužikem jsi tototálně posral. Bylo to nutný? Cos tím chtěl sdělit? Že jsi prolezlej komplexama, neschopnej normálně uvažovat, zblblej mediálními prefabrikáty? Jak jinak bys mohl žvanit o "prokremelským" blaf blaf o čemž víš hovno? Jen právě z mediálních prefabrikátů a jestli ty jsou tvoje vodítko, tak už je jasný, která bije. Tu filipiku před tím sis mohl odpustit.

      Vymazat
    9. 21:26-co nám zbývá jiného než osvěta? Snad to bude k něčemu.

      Vymazat
    10. ii 007
      Situace je jasna a neprijemna!!

      Lidi musi vymenit Televisi za Computer a pocit se zabyvat vaznymi vecmi a cist knihy!!! a nutit lidi cist knihy a pochopit:
      CO JE PRO NE PRICHYSTANO ZA PREKVAPENI!!!!!!

      Jsou to ochotni udelat???

      Moje odpoved: NIKOLIV a tak vse pujde do HOROCICH PEKEL a kalifat!! poroste.

      Aspon si vyberte z muslimstvi SUFI MUSLIMSTVI pro sebe , Ty vam Televisi dovoli!!!
      LIDI si to nechteji pripustit stejne jako kdyz Hitler je bavil v Bavorske pivnici projevy!!!

      Uz jste si predstavili faraona v starem Egypte s internetem, mobilem a spehovanim na kazdeho 24 hodin kazdou vterinu.

      Faraon vyderzel u moci 5.000 let. Kolik let vydrzi novy "faraon system " 100.000

      ii 007

      Vymazat
    11. Agente 007-obávám se, že na čtení knih není čas. Doba se zrychluje. Co nebylo načteno dříve, v apatyce medií se nekoupí. Přesto nesdílím Váš pesimismus. Osobní dotaz: píšete z USA, Anglie, Austrálie, odkud?

      Vymazat
    12. Miroslav Povolny 28.února 2017 22:17

      Nečíst, to je vynikající doporučení hlavně pro děti a mládež. Ať si radši hezky hrajou s telefonem.

      Vymazat
    13. 22:22-budou-li mít čas, také si v braku najdou hodnoty své civilizace.

      Vymazat
    14. Nemate li cas zit , pak si musite zopakovat CHYBY Z DEJIN!!!! a to je bolestne.
      Ale za blbost se plati, ja jsem nasel v dejinach VSE !!! uz jednou. VSE SE OPAKUJE
      i kdyz ve spirale.

      Stalin vzdy ve sve volne chvili studoval Ivana Hrozneho, Putin studuje Ivana Hrozneho a Stalina a Zapad studuje Machiaveliho.
      Proc ... protoze chteji byt chytri !!! tady nejde o hodnoty tady jde videt krok dopredu!!!

      ii 007 od tedka ii_2007, snad se vam to bude vice libit!!!

      Vymazat
    15. 007 je hovado ktere by, kdyby nebylo nevolnik a smelo, volilo Sanderse
      To ho tak nak definuje

      Vymazat
    16. 23:43- zdalipak se po té spirále pohybujeme vzhůru, či dolů?

      Vymazat
  18. Kecy a kecy. Tento národ už je dávno morálně zdevastovaný. Pokud si nepostaví do vlády české vlastence, tak skončí. Poslední šance na změnu k lepšímu je SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní28. února 2017 20:32 naprostý souhlas

      Vymazat
  19. Vážený pane Vladimíre Balhane, mluvíte a píšete mi
    z duše.
    Václav Vodrážka Plzeň

    OdpovědětVymazat
  20. 21:23 - skvělý příspěvek do soutěže vy-patlaný magor roku.

    OdpovědětVymazat
  21. Žijete v době historicky největšího blahobytu, máte se jak prasata v žitě, plné pupky, vytopené domy a byty, perfektní zdravotní péči, nepoznali jste nikdy války, epidemie, hlad, máte to štěstí že patříte mezi pouhých 20% nejbohatších obyvatel této planety.
    Přesto furt brečíte a nadáváte jak staré kurvy. Že vám není stydno. A víte co? Vy máte vlastně pravdu. Vy sami jste totiž důkazem, že naše společnost je zhýralá a zkažená.
    Vaši pradědové by vám za vaši neomalenost a rozežranost naflákali přes hubu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to tu meleš, blbe?

      Vymazat
    2. Pradědové by především "naflákali" hubu Vám osobně!

      Vymazat
    3. PS. tedy, pokud by jim bylo umožněno se s Vámi setkat. To "naflákání" by zvládli i současníci, mít tu možnost osobního setkání.

      Vymazat
    4. Mě? A za co Povolný? Za to že si na rozdíl od vás, nesoudných rozežranců, vážím všech těch svobod, vymožeností a bohatství které my máme a oni je neměli?

      Vymazat
    5. 22:51 tlesky, tlesky pro Havla a havlozlodejsko

      Vymazat
    6. 23:22-"a vo tom to je", Vy mluvíte(v tomto případě) za sebe a oponenti ze svých zkušeností. Dokážete pochopit, že jste protiklady?

      Vymazat
    7. Povolný, o čem to kurva furt blekotáte?
      Celé dny jen sedíte ve vyhřátém domě u TV nebo počítače s internetem, máte plné břicho, plnou lednici, léky které potřebujete, důchod cca 12.000, můžete si dělat naprosto co chcete, nikdo vám do ničeho nekecá.
      A teď si to srovnejte se životem vašeho děda a pak si nafackujte sám.

      Vymazat
    8. 22:51 To nemáš z vlastní hlavy. Nejspíš jsi to slyšel před převratem. Tenkrát to na tebe sedělo, nemusel jsi se ani bát o budoucnost svou a své rodiny. Jen jsi chtěl z nenažranosti pořád víc. Dnes je ale hlupáčku situace úplně jiná, tak nevytahuj staré pravdy.

      Vymazat
  22. Přečetl jsem převážnou část příspěvků - docela úsměvné. Těm co to řídí se to povedlo, jsme národ rozhádaný bez kousku jednoty. Rozděl a panuj - to spravné heslo. Když zde někdo publikuje svůj konstruktivní názor tak hned vulgárně napaden. Jak chcete diskutovat když nemáte základní představu o dialogu. Padlo zde mnoho slov o českém národu - asi jsme už příliš na dně aychom byli schopní se sjednotit.
    Hladík Jiří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:53
      Němci se (prý) sjednotili za Hitlerem, dokonce i s Rakušany a Sudeťáky. A k čemu jim to bylo?

      Vymazat
  23. Pisateli 16:31: Ano, byly znárodněny i podniky, které vlastnili zahraniční podnikatelé, ale těm bylo postupně zaplaceno, a o částky se ČSSR dohadovala ještě mnoho let poté, dokonce na odškodnění bylo vázáno navrácení českého zlatého pokladu. Zejména Anglie dělala velké potíže a americký kongres o tom mnohokrát jednal, protože se mu nechtělo vracet zlato do socialistické země. Nakonec to naši vyjednali a zlato se vrátilo domů v roce 1982, proti tomu jsme vyplatili částky jako odškodné do Anglie a USA. Pokud vás toto téma zajímá, přečtěte si knihu Stanislava Mottla o osudu českého zlata. Závěrem tam autor konstatuje, že komunisti zlato ( tu jeho část, která byla identifikována jako naše) pro nás zachránili, aby je paradoxně polistopadové vlády zašantročili a nakoupili za ně bezcenné papírky různých dluhopisů. Kniha je to velmi poučná i z historického hlediska, např. Anglie nám po válce vyúčtovala nejen výstroj našich letců do poslední tkaničky, ale taky každou bombu, kterou svrhli v boji za Anglii. To by si měl přečíst úplně každý, který vzhlíží k Západu jako našemu příteli, rádci a spojenci. Podotýkám, že autor čerpal z ověřených dokumentů, které jsou 100% pravdivé, žádné dohady a fantasmagorie. Velmi poučné a taky poutavé čtení, ostatně typ jsem dostala tady na NR. Zdravím diskutující, kteří se snaží být slušní a vnášejí do debaty svoje názory jako materiál ke společnému zamyšlení, neboť vzájemnou výměnou názorů se obohacujeme, vzájemným nadáváním ochuzujeme. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, to co říkáte o Anglii a zlatu je naprostá pravda. Zadarmo nám nic nedali. A s těmito zkušenostmi bychom se měli dívat na to ce se děje nyní. Jde o zničení národnosti, a vytvoření nové říše - samozřejmě německé. Spojené státy exportují svojí demokracii, ale jejich historie je postavená na genocidě původního obyvatelstva, kdo tvořil základ imigrantů do Ameriky - uprchlíci, dobrodruzi, zlatokopové, - co od takového "národy" můžeme čekat ?. Naše historie sahá až daleko za Českomoravskou řiši. To je historie a základ národa, tak se poučme z naší historie - Žižka, Hus atd.. Byli jsme středem starého kontinentu - Kerel IV. Bohužel dnešní generace jde za laciným pozlátkem a nechá se koupit za laciný peníz. Pojďme volit ty správné lidi - přímá demokracie.
      Hladík Jiří

      Vymazat
    2. Diskuzi cesky titanik nezachranis, Pavlinko, a cenzurou taky ne

      Vymazat
    3. Ti, co mají mozek v hlavě to dávno vědí Pavlo, ale zdá se , že je jich zde menšina. T

      Vymazat
    4. Diskuse a společné povědomí jsou základem pozitivní změny, která je před námi. Čím dřív k ní dojde, tím líp.

      Vymazat
  24. Že to říkáte zrovna vy, který jste byl u lizu, nejste už v partě, tak se mstíte?
    Jste jeden z vlastizrádců, tak držte hubu a doufejte, že neobnovíme trest smrti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten blb byl smazán. Ostatně, nic jiného si nezasloužil.

      Vymazat
  25. Myslím si, že pokud vůbec, tak nejspíš bychom mohli dobré návrhy autora článku pana Bahlara realizovat masivní podporou SPD p.Okamury.
    Jinak naprosto nijak. Děda.

    OdpovědětVymazat
  26. NEmam rad batu ve jmenu zisku zaprodal svoje otroky i hitlerovi ,FUJ BATOVI

    OdpovědětVymazat
  27. Autorovi: Pokud jste přesvědčen, že znárodnění 1948 byla krádež,jak jste uvedl, tak jste ve slepé uličce, věřte si dál kapíku jak chcete, vzývejte hrdinného Baťu a jiné podnikatelstvo, nepochopil jste nic.

    OdpovědětVymazat
  28. Дело не в пессимизме и не в оптимизме, а в том, что у девяноста девяти из ста нет ума.

    А.П.Чехов

    OdpovědětVymazat
  29. Soudruzi Vydro, Lábusi a další naše pěvecká a herecká elito dobře si tento článek přečtěte ale pořádně ať zbytečně tady nezvracíte své blbosti naše inteligentní kulturní eliti . Mám za to že ti zkorumpovaní , vypatlaní ,těžce omezení , dobře placení politici nám úplně stačí . Justice + policie , začněte uplatňovat zákon " rovný všem " , vím ,bude to pro vás těžký oříšek , peníze jsou peníze .Lidé přestanou skákat z oken !!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Nemohu než nesouhlasit s oním zaužívaným slovním spojením, že komunisté okradli vlastníky znárodněných-zestátněných výrobních prostředků.
    Pokud je ovšem krádež to, že se individuum nebo organizovaná skupina skupina zmocní věci a užívá
    Jindřich Kania ji ke svému prospěchu-užitku.
    Komunisté zahájili proces zbavování společnosti zla vykořisťování, použili formy, které pro to dokázali v dané době nalézt. A dále tyto -zestátněné výrobní prostředky společnosti systémově, s menším či větším úspěchem rozvíjeli jistě ne ku prospěchu vybraných jednotlivců, takto zlodějů nebo sebe sama jako organizované skupiny, tedy KSČ. Existují solidně vypovídající statistická data o hospodářském zázraku, který se nikdy v minulosti před jejich vstupem "do hry" a zatím ani v přítomnosti neodehrál a neodehrává. Na tomto hospodářském zázraku, který na rozdíl od německého v přibližně stejné době nebyl "napumpován penězi" mezinárodního kapitálu. Přičemž Němce neomezovalo jakékoli embargo a sankce, které pronásledovaly socialistické země, protože byly prostě slabší....
    Takže promiňte, o krádeži a okradených raději takto nemluvte. A předem říkám, že ti kdo mi nebudou rozumět a budou mi sveřepě nadávat, jak je bohužel zvykem diskutovat nemusím, protože to k ničemu nevede.
    Plodná diskuse by byla, jak to udělat, aby to co představují vlastnické zájmy bylo v souladu s potřebami tzv. udržitelného rozvoje lidstva na planetě Zemi, jejíž zdroje jsou tak omezené, jak tomu je a neomezené nemohou být nikdy, ani při sebevětším rozvoji vědy a techniky atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:43 Dobře napsáno. Z dnešního pohledu a ještě účelově podaného se dá těžko zjistit co bylo rozhodnuto správně a co špatně. I soudy jsou vždy poplatné době. To platí i pro západ.
      Osobně si myslím, že největší krádež se stala po takzvaném plyšáku, kdy byly ukredeny i takzvaně nezcizitelné věci a prostředky.

      Vymazat