Reklama

.

.

neděle 26. února 2017

Velkorážový fejkomet zaštěkal. ČTK píše o „podílu sovětského režimu na holokaustu“, Lotyšsko umírá


Geo
26. 2. 2017   Eurasia24
 
Zatímco připomínku událostí spojených s okupací Československa nacistickým Německem veřejné organizace i mainstreamová média prakticky ignorují, únor 48 se tradičně stává objektem jejich zájmu. Je třeba „dekomunizovat“ společnost a s tím rozprášit poslední zbytky povědomí o válečném dramatu, nedejbože uznat klíčovou úlohu Sovětského svazu v otázce našeho přežití.


Z našich pamětí musí být nadobro vymazána zrada západních mocností z roku 1938 i nejméně sto čtyřicet tisíc padlých sovětských vojáků. Musíme si naopak neustále připomínat „ruské jho“, které do našich zemí „přišlo“ po druhé světové válce.

A s ním samozřejmě „zrůdnost komunistického režimu“, bez ohledu na to, že právě v tomto období byla v Československu vybudována – mimo jiné – veřejná občanská vybavenost a infrastruktura, na níž stále žijeme, než zjistíme, že nemáme na renovaci ani té části, která ještě nepodlehla rozkradení.

To všechno je třeba zapomenout. Prostě skvěle se žilo za první republiky a pak se skvěle žilo za Havla a dnes se nám žije vůbec nejskvěleji v dějinách. Všechno, co bylo mezi tím, je jen temnota, teror, bída, utrpení. A rudé zlo.

Právě tímto termínem vsunutým do řádků zprávy o „69. výročí komunistického převratu“ nám ČTK nenápadně podsunuje, že tím hlavním svinstvem druhé světové války nebyl německy nacismus, ale – jaké překvapení – Sovětský svaz, rozuměj Rusko.

Ve zprávě se dočteme toto:

„Zahraniční výbor Senátu pořádá ve Valdštejnském paláci seminář o zločinech komunismu, na němž vystoupí například Jiří Kocian z Ústavu pro soudobé dějiny Akademie věd či Jan Kalous z Ústavu pro studium totalitních režimů. V rámci semináře se bude promítat lotyšský dokument The Soviet Story aneb Příběh rudého zla, který čerpá z archivů sovětské tajné policie KGB a popisuje například podíl sovětského režimu na holokaustu.“

Takže podle ČTK měl „sovětský režim podíl na holokaustu“. Ano, zpráva veřejnoprávní agentury toto tvrzení totiž nijak nezpochybňuje a předkládá nám je jako fakt ve zpravodajském servisu ČTK.

Pokud ovšem „holokaustem“ není myšleno vybíjení nacistických zvířat Rudou armádou na cestě k osvobození Osvětimi „sovětským režimem“.

Tato skutečnost – žádný fejk, ale pravda pravdoucí – způsobuje bolest tvůrcům filmu z Lotyšska, kde ulicemi Rigy a dalších měst každoročně s tichou i hlasitou podporou tamních politiků pochodují tisíce „veteránů“ a sympatizantů zvěrských lotyšských jednotek Waffen-SS za pokřiku „Žide, toto je lotyšský stát!“.

A křičet budou tak dlouho, dokud lotyšský stát nezmizí v propadlišti dějin. Destrukce a vymírání Lotyšska postupuje totiž takovým tempem, že toto zmizení možná nastane současně s vymřením posledního tamního esesáka.

Tempem doslova tryskovým.

V roce 1946 činila populace Lotyšska 1,64 milionu obyvatel a za „rudého zla“ každý rok rostla, až narostla o více než milion (!) lidí na 2,67 mil. v roce 1989.

Naproti tomu od roku 1990 klesá každoročně tak, že se počet obyvatel Lotyšska propadl už pod dva miliony na 1,95 milionu v roce 2016. A to nemluvě o statisících Lotyšů, kteří musí jezdit za prací do zahraničí, protože fabriky vybudované „rudým zlem“ zkrachovaly poté, co byly po konci „sovětského režimu“ kompletně vyrabovány. To byla jen demografie.

Vypisovat cokoliv o svobodě a nezávislosti nemá v případě hyperzadluženého a vojensky okupovaného Lotyšska žádný smysl.

Jestliže se chceme učit ve vzorově rusofobním Lotyšsku, jakože podle veřejných organizací a mainstreamových médií ano, pak musíme počítat s podobnými důsledky.

- - -

46 komentářů :

  1. Dnešní kapitalistický svět je plný lží, podlostí a zlodějin! Zlatí komunisté a socialismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten, kdo má ještě alespoň nějaký rozum, musí vidět, že zlodějský kapitalismus na sebe opět bere z vůle vládnoucích finančních elit fašistickou podobu ! Kapitalismus skončí z vůle finanční oligarchie a to definitivně ve fašistickém "ráji" , pokud jim to lidé nezatrhnou ! V dnešním kapitalismu , při až neskutečné koncentraci ekonomické a politické moci v úzké vrstvě osob je demokracie reálná stejně jako Boží království !!

      Vymazat
    2. 8:40 naprostá pravda s tím, že kapitalismus ani nic jiného neumí, než to co předvádí ve světě v současné době a to války o zdroje s využitím všech náboženských konfliktů mezi národy a nacionalistických konfliktů. Stačí jenom porovnávat číselná fakta, aby člověk který tak činí, musel se ptát, zda opravdu současný režim se může jmenovat demokratickým. Ale kapitalismus vymyslel jednu věc a to před každým svinstvem které páchá dá slovo " demokracie". Takže když někdo skočí z okna protože mu exekutoři kvůli 30 koruně jdou vzít živobytí, bydlení a majetek je to zcela demokratické. Říkat o době před rokem 1989, kdy toto nebylo možné, že to byla úspěšná doba, je zločin.

      Vymazat
    3. Anonymní26. února 2017 7:17 naprostý souhlas

      Vymazat
    4. Jaky by měl být člověk, tady životu na zemi? Podle mne dnes si to nezaslouží nikdo, měla by byt další potopa světa aby ten hnus byl vymýcen? Zabíjet ve jménu boha nebo se za něj skrývat a dělat činy je hnus člověka .Jenom apokalypsa osvobodí člověka ,tak Bože přijď a soudí živé i mrtvé !

      Vymazat
    5. Ubohý děti , neboť touto lživou propagandou jsou slouhovskými pedagogy nalejvány !

      Vymazat
    6. Ten kdo říká zlatí komunisti a zlatý socialismus buď trpí ztrátou paměti nebo má tendenci k posuzování světa stylem "ode_zdi_ke_zdi". Od hrůzovlády v 50-tých letech po přehlídku neschopnosti a neefektivity hospodářství v létech 80-tých, představoval pro mě reálný kapitalismus systém, ve kterém nechci žít. Neznamená to, že bych neviděl problémy současného "tunelářského" kapitalismu v ČR. Bohužel si myslím, že měl pravdu Karel Kryl: "..ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně (či spíše mnohonásobně) kradou .." Otázkou je, jak z toho ven. Nejsem optimista, že to půjde samo, ale doufám, že až všichni konečně pochopí v jakém zlodějském systému žijeme, tak snad bude naděje systém změnit. Snad to bude k lepšímu....

      Vymazat
    7. ....Od hrůzovlády v 50-tých letech po přehlídku neschopnosti a neefektivity hospodářství v létech 80-tých...Je nutno říci, že v 80.létech žádná hrůzovláda neexistovala a neefektivita také ne. To by nebylo možné v 90. létech demokraticky rozkrádat republiku. Byla provedena dokonalá deindustrializace, rozvráceno zemědělství, v rozvráceném školství po X reorganizacích učí totální idioty společně s premianty, infrastruktura je v rozvalu, naše "operetní armáda" pomáhá zabíjet lidi někde ve světě , na každém rohu nás šmírují kamery a stejně se rodiče bojí spustit dítě z dohledu,už nám nepatří ani ta voda, atd. Prostě zemský ráj to na pohled.

      Vymazat
    8. Já bych na Boha moc nespoléhala. Myslím, že to možnost ty parchanty, co z nás furt dělají chudáky máme. Začala bych defenestrací a poserou se ještě dřív, než dopadnou na zem. Na co my tady Češi furt čekáme? Na demonstrace nechodíte, tak se nedivte. Nikdo to za násnezařídí - a to ani náhodou. Když nikam nevylezete, tak zmrdi nahoře si myslí, že všechno dělaj dobře. Tak si nestěžujte.

      Vymazat
    9. Cesko je obetovany pesak. Brzo to poznate. Jake je to, cesi, strkat hlavu dobrovolne do opratky? Holt nemate Trumpa

      Vymazat
    10. Karel-rozdíl mezi komunismem a kapitalismem je vlastnictví státní či soukromé. Je lepšé, když je vojsko, banky, školství, policie , noviny, nerostné bohatství .......státní nebo soukromé? Státem vlastněný tisk může být pokřiven, soukromý je křivý vždy.

      Vymazat
  2. TOP 09 by z nás nejraději udělala otroky korporátního fašismu, ANO taktéž, KDU- ČSL zase nevolníky podle vzoru Tridentského koncilu, ČSSD je banda pokrytců a bezcharakterních lidí, ODS je totéž v modrém, a toto má být perspektiva pro občany? Stát v takovém stavu je nejlepší kořistí pro vnějšího uzurpátora. Až tam jste se propravdovali a proláskovali, až zase jednou budou národní soudy, tak se tomu budete divit, že? Morave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesi nemaj Trumpa
      Zato maj Jandu
      A tak zavrazdili Janotu

      Vymazat
  3. Ano v článku je napsáno to co slyšíme dnes a denně, že nám je doba před rokem 1989 vykreslována jako doba temna. Jen pro srovnání za doby temna, bylo 21 let jsem dostal s manželkou nový byt 3 + 1 s nájmem na měsíc 150 Kč a tento byt byl včetně garáže. Nikdy jsem si nemusel vzít na nic "výhodnou" půjčku ani hypotéku, která by nade mnou visela jako Damaklův meč na dobu nejmíň třiceti let. Každý rok jsem, skoro bezplatně mohl s rodinou jezdit na rekreace a lázně. K vůli exekucím nikdo nemusel skákat ze sedmého patra aby se zbavil exekutorů. Občané Československa nebyli zadlužení částkou přesahující bilion korun jako je tomu dnes a tato částka neustále stoupá. Za vzdělání jsem nemusel platit a navíc mělo vysokou úroveň. Dnes mladší kolegové jsou nucení za bezcenné vzdělání platit několik desítek tisíc za semestr, aby měli nějaký titul protože i na pracovní post hajzl báby, jak se dnes tomu říká, se vyžaduje několik titulů před jménem a několik titulu za jménem. Československo nikdy nevedlo za svojí existenci žádnou válku a žádný stát neokupovalo ale byla to doba temna. Dnes vojáci České armády střílejí po světě lidi co nám nikdy nic neudělali a je to zářná doba demokracie. Televize donekonečna ukazuje na obrazovce pietní akty před vymyšlenými sochami, které mají představovat oběti temna, které naopak bylo dobou na kterou budou lidé vzpomínat s úctou protože všichni svou prací si každým rokem zvyšovali svou životní úroveň a dnes svou prací se jenom zadlužují a svou prací přispívají k miliardovým ziskům západních firem, které je dnes a denně ždímou za 12 tisícovek měsíčně kdy musí platit nájem 8 tisíc měsíčně a na všechno pro život si musí půjčit a nyní musí sledovat v TV jaký je to blahobyt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostá pravda,socialismus byl nadčasový,jednou se o té době budou učit na školácch jako o zázraku jak múže lidská společnost fungovat.Řada filmů z těžké totality,které se neustále opakují ve vysílání všech televizí je toho nezpochybnitelným důkazem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    2. A ted se pochlubte, cinkali jste Havlovi? Ale pravdu!
      Honolulu volil Trumpa, zatimco Cesi pravdolaskovali
      Cesko je obet

      Vymazat
    3. Karel-navíc dneska lidé rozumově dospěli. Většina lidí má podprůměrný plat-logicky by měli volit sociální vládu. Když se jich premiér zeptá,chcete snížit daně pro chudé-lodé odpoví ne.

      Vymazat
  4. Pan Drahoš se odepsal tím,že stojí u nacistickobolševického ,katolického zmrda,původem žida!Kdo si může vůbec stoupnout k takovému prvokovi,jako je Herman?Pane Drahoši,držte se svého kopyta a nenechte se ztrapňovat politickými a jinými kreaturami.Politika není vědecké bádání,i když by to bylo na debatu.Ukažte vlastenectví a 15.března se postavte pod sochu sv.Václava a podebatujte s mladými,co se stalo v r. 1938!A jak je nebezpečný a zrůdný Herman,ve svém myšlení a konání!Pak by jste měl snad šanci v kandidatuře!Ukažte se jako chlap ,který si zaslouží přízeň lidu,ne některých politických zmrdů!

    OdpovědětVymazat
  5. Co všechno jsme dokázali do roku 1989?
    Můžeš nemít rád komunisty, můžeš být zásadním odpůrcem socialismu, ale tohle se prostě nedá popřít. Vážení kritici minulého režimu,
    ukažte mi jediný národ na světě naší velikosti, který před rokem 1989:
    dokázal vyvíjet a vyrábět trysková letadla, dopravní letadla, atomové reaktory, lokomotivy, trolejbusy, autobusy, traktory, radary, motocykly, osobní i nákladní automobily, špičkové zbraně, tkalcovské stavy, zemědělské stroje, turbíny, námořní lodě, tanky, špičkové sklářské a porcelánové výrobky, podílet se na výzkumu vesmíru, vyrábět kvalitní ocel a hutní výrobky vyvážet do celého světa.
    Národ, který by byl naprosto soběstačný v zemědělské a potravinářské výrobě, bez jediné koruny dluhu, naopak se značnými pohledávkami v zahraničí... atd., atp.
    Dnes nevyvíjíme a nevyrábíme NIC. NIC. A ještě jednou NIC. Nepatří nám v naší zemičce ani rezavý hřebík ve zdi.
    BYLI JSME VELMI SCHOPNÝ NÁROD, to však vy nechcete slyšet, jen si trváte na svých nesmyslech. O potřebě provázanosti s »vyspělým Západem«, který si nás ochočil jako levnou pracovní sílu a odbytiště pro jejich »šunto-produkty«.
    Už předem je nám jasné, jak naši antikomo oponenti budou psát o tom, že co nám to všechno bylo platné, když nic nebylo k dostání a i obyčejné věci byly často podpultovým zbožím, o frontách na banány ani nemluvě.
    Jistě, daly by se najít i další zápory, ale i další klady. Faktem ovšem zůstává, že jsme si v mnoha ukazatelích skutečně vůbec nevedli špatně. Na rozdíl ode dneška, kdy jsem smetiště západní Evropy, levná pracovní síla s otrockými parametry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za toho totalitního režimu dodávak demokratický západ na totalitní trh své nejlepší výrobky a dnes,když jsme demokratická země tak sem vyváží 25 let jen a jen odpad,ale stejně se chová komunistická Čína........

      Vymazat
    2. Pujdete, Cesi, dobrovolne na jatka?! Kdyz se bojite i podepsat, jak se budete branit?
      Jak myslite ze budou vypadat nastavajici krece?

      Vymazat
  6. Byli za komunistů bezdomovci? Byli za komunistů nezaměstnání? Dávali se za komunistů místo peněz potravinové balíčky ? Platilo se za komunistů za zdraví a léky ? Byli za komunistů zavírání lidi na ubytovnách ? Byli za komunistů exekuce ? Báli se za komunistů lidi mít děti ? Byli za komunistů tak strašně rozšířené drogy ? Bylo možné, aby za komunistů lidi za práci nedostali i půl roku mzdu ? Byli na tom za komunistů partajníci tak dobře, jako dnes banda zlodějů z politických stran na čele z ODS, Topky a strany Lidem ? Těch otázek by bylo mnohem, mnohem více, kdo zažil komunisty ať si je položí. A klidně běžte do prdele s tím jak bude někdo říkat kolik bylo mrtvých v politických procesech. Proč si nepoloží otázku kolik v padesátých létech bylo politických procesů v Americe a kolik tam bylo popraveno lidi ? A kolik bylo mrtvých v inkvizičních procesech. Přitom pravice vůbec neřeší, že celosvětově právě pravice a kapitalisti způsobili dvě strašné světové války ve kterých zahynuli stovky milionů lidí a po druhé světové válce pravice a pravicové vlády začaly a vedou další strašné války, kde dodnes jsou zabíjení nevinní lidé, ale hlavně, že kapitalisti mají obrovské zisky a mrtví je nezajímají. Ve školách pak naším dětem řeknou, že to jsou demokratické války a že kapitalisté shazují na lidi demokratické bomby, které jsou obohacené uranem, který vůbec neškodí, jak to řekl Havel a naše děti pak jdou protestovat proti svým nezaměstnaným rodičům a křičí na náměstích, že oni nebudou respektovat výsledek voleb a budou na školách stávkovat za peníze svých nezaměstnaných a zadlužených rodičů. Ve zkratce: Zajímavé je, že působením vlád za 25 let fantasmagorické demokracie, stoupají preference komunistům z roku na rok, čím dále tím víc ! Čím to asi je si domyslí každý sám. Proč, protože dnes je každému jasné, že za komunistů bylo lépe!!!!! Nikdo mě nemůže obviňovat z toho, že jsem komunista, anebo socka. Proč je stále více slyšet slova „zlatí komunisté“? Vždyť za komunistů se kradlo také, řeknou mnozí. Ano, ale komunisti nedovolili, aby byli okrádání poctiví lidé a aby se kradlo v miliardách. Proti rezidencím dnešních špiček jsou vily tehdejších komunistů chudičkými chatkami skromných milovníků přírody. Ten dnešní bordel, který nahrává kmotrům je už neúnosný! Komunisté a jejich 40 let plánovaného hospodářství mohou za dnešní ekonomický marasmus, řeknou mnozí. Je však zajímavé, kolik stovek miliard bylo po jejich špatném hospodaření k rozkradení a krade se dodnes ! Ovšemže se potom díky tempu a kontinuitě rozkrádání můžete dalších dvě stě let vymlouvat na 40 let socialismu, že páni politici z ODS. Vždyť za komunistů nebyla svoboda řeknou mnozí. A je v dnešní době svoboda při které vás můžou kapitalisti kdykoliv vyhodit z práce, můžou vám nevyplatit mzdu za odvedenou práci, můžou vám ukrást majetek na základě i falešných exekucí, třeba i za to, že nemáte na zaplacení poplatků u lékaře ve výši 30 korun a z této pohledávky udělají exekutoři s právniky klidně částku ve výši 300 tisíc, můžou Vás zavřít za to že kmotrům nakreslíte na bilbordech tykadla a ti co kradou miliardy klidně chodí a smějí se nám na svobodě. To je tedy ta demokratická svoboda ? Je to svoboda krást na jedné straně a svobodně se nechávat okrádat na straně druhé. Nebudu volit kmotry a jejich zástupce z ODS, kteří se opakovaně vynořují, aby vše údajně napravili a následně, dostanou-li se k moci, nezmění se vůbec nic a krade a rozkrádá se majetek nás všech dál ve prospěch kmotrů z ODS. Budu volit podle své zkušenosti – 40 let života jsem prožil v socialismu a nebyl to špatný život, byl mnohem důstojnější, než dnes. Jak málo stačilo ke štěstí – mít práci, zabezpečenou rodinu, nebát se budoucnosti, nebát se pořídit si děti a nebýt mocnými považován a označován za lůzu. Nenávidím tento režim. Budu volit komunisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám za to, že režim se v roce 89 nezměnil! Je to totéž nalakovaný na modro! Ještě tam místama pořád i prosvítá rudej nátěr! Já jsem ročník 66 a pamatuju si jako dítě jsem slýchával a to vícekrát od několika dospěláků tu průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, jestli to praskne a já věřil že praskne! Táta mi tvrdil furt že je to pitomost, že už by se sem kapitalismus nemoh vrátit, že tu nikdo fabriky neumí řídit atp. a babička zas, ať si táhnu na západ,když se mi tu nelíbí, že prej tu takovým jako já pšenka nepokvete. A měla pravdu, jenže jinak! Protože na tom Západě to stojí taky za hovno, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali!Přitom komunisti nám slibovali v tomto směru ráj!!! Co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě nacisticku helmu! Frajer. A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede na Leopardu (to je tank!) Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů v pronájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je prej jen pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě nasralo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej Revoluce! Jo Budapešť 56 -to byla Revoluce!

      Vymazat
    2. Ty to máš tedy v hlavě pěkně rozdaný, to mi věř. Nebejt Rusové u nás a ve vých. Německu, tak tady tenhle bordel byl o 20 let dřív. Já jim vděčím za v klidu prožitou tu lepší, snad polovinu, svého života.A to jsem neměl komunisty nijak rád. Až po Velké sametové revoluci jsem pochopil ten slavný Západ a svůj omyl. A lidem v záp.Evropě jsme svojí existencí soc.států zajistili také spokojený život, protože kapitalismus nemohl ukázat voji pravou tvář. Musel působit jako lákadlo na nás.Teď, když už máme ,co jsme chtěli, nemusí se na nic ohlížet a jít brutálně za světovládou bez jakýchkoliv ohledů.

      Vymazat
    3. 20:16 - a vidíš, já jsem spíš zklamanej - tento režim je pro mě hluboko pod očekáváním. Já na minulým režimu obdivoval jedinou věc - pocit moci! Ale malý nad málo a malými lidmi. Otec byl major a páč vyverz eNZety do lesa a dal je zakopat 21. srpna, tak mu to soudruzi nezapoměli a v 70 roce jeho kamarád řek, že pokud on (táta) bude v partaji, tak že položí knížku na stůl! Ruudou -chápej. Že jako táta je ten "oportunista" apod. Přitom vyvýzt NZ ze skladů na náhradní stanoviště měl otec v rozkaze pro případ přepadení, jen plnil co musel. A tak se z něj stal "věčný major", páč mu "zrušili členství". Ušetřil tím 140 Kčs za známku a tu pak s kolegy každý měsíc v hospodě naproti kasárnům propili:)) Ale i tak měl táta velikou moc! Když jsme jako rodině vyjeli na Slovensko, tak pamatuju že v Piešťanech jsem zaparkovali kde byla značka zákaz a přišel esenbák a chtěl po tátovi řidičák a občanku. A tta vytáh VK a ten čičmunda se najednou začal omlouvat - "Prepáčte súdruh major, nevedel som" a mazal! To jsem byl kluk malej. Pozdějc táta vyprávěl jak za Čepičky chodili chlastat do Florida baru a o půlnoci pak na náměstí trfovali hodiny na radnici. A přijeli "modráci" (SNB mělo tehdy modrý mundúry) a když viděli že jsou to oficíři, tak jen zasalutovali a požádali je aby stříleli krapet potichu - že už je noční klid! To byla moc panečku! Řemesníci u nás se styděli si od babičky vzít i oběd, páč jim muselo stačit pívo a slib táty že jim zařídí odklad cvičení! Pro něj to byl jeden hovor s kámošem - náčelníkem OVS! A ne jak dneska že si drzouni řeknou 500,- za montáž a demontáž pračky aniž něco spraví a ještě 200,- a cestu! Kde to jsme? A když jsem pak na vojně utek a prohlásil se za odpůrce režimu, tak kontráš tátovi hrozil, že mu prej jeho styky o kterých ví nepomůžou a já pudu do Sabinova. A vidíš - hovno! Plukas v plzeňský VN -náčelník psychiatrie sympatizoval s tátou a ne s těma komoušema:) Navíc tátu jistil Jindra Černý - bývalý generál a člen ÚV co tam měl na starosti "cenzůru odborné zemědělské literatůry" a sám se tomu svýmu úkolu posmíval:)) Tak ta moc byla dobrá, jenomže ty kcy nudný okol co člověk musel poslouchat! Já jako kluk řek že Němci měli hezčí uniformy než Rusáci a babička přiskočila a dala mi facku a Havelkovi se za mě začala omlouvat ty vole! Havelka byl ten dobytek co tátu dostal z partaje totiž. To mi řekla až později. Já měl na tu kurvy komoušský vztek! Já se budu bát říkat co si myslím kvůli nějaký kurvě komoušský udavačský? To zrooooovna! A tak jsem tuplem povstal a stal se jako kluk stoupencem pana Hitlera. A snil že po puči jednou tu ty komouše včetně Havelky osobně pověsím! A pak budu diktátorem a vohnouti se mi budou klanět jako ten esenbák v Piešťanech mýmu otci.

      Vymazat
  7. Máme pětinové platy, než mají lidé na západě, ale hlavně, že nám nevládnou komunisté! Máme všechno zboží o 20 procent drahší, než na západě, ale hlavně, že nám nevládnou komunisté! Musíme jíst potravinový odpad dovážený ze západních zemí, ale hlavně, že nám nevládnou komunisté! Náš státní dluh je 1,7 bilionů korun a roční úroky z něho platíme 90 miliard, ale hlavně, že nám nevládnou komunisté! Zvyšuje se počet lidí pod hranicí chudoby, zvyšuje se počet bezdomovců, počet lidí zavřených na ubytovnách, počet lidí vyhlašujících osobní bankrot, ale hlavně, že nám nevládnou komunisté! Okresy jsou řízené kmotry, kteří každou veřejnou zakázku předraží, ale hlavně, že nám nevládnou komunisté! Na kongresech vládnoucích stran vidíme aroganci kmotrů, kteří přijíždějí několikamilionovými auty s registračními značkami za několik stovek tisíc korun, ale hlavně, že nám tady nevládnou komunisté! Na zdravotní péči bude mít nárok jenom ten, kdo do nemocnice přijede autem značky BMW, jak řekl profesor medicíny Pafko, ale hlavně, že nám tady nevládnou komunisté! Do důchodu budeme odcházet v 74 letech, což je z biologického hlediska úplný nesmysl, ale hlavně že nám nevládnou komunisté! PROSTĚ JE TO VYSVĚTLENÍ DNE A NA VŠECHNO, JSME ÚPLNĚ V TOTÁLNÍM MARASMU, ALE MŮŽEME SI ODPOVĚDĚT VĚTOU: HLAVNĚ ŽE NÁM NEVLÁDNOU KOMUNISTÉ! A HNED JSOU VŠECHNY PROBLÉMY VYŘEŠENÉ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Americe vladnul Obamohilarivsky system, uz dovoadnul
      Proc cesi toleruji havloklausismus s impotentnim uradem presidenta

      Vymazat
  8. Všem doporučuji přečíst si (mimo jiné): Cestami života I a II od Ludvíka Svobody. Tam je toho o mraky i s odkazy a citacemi. Tam, zejména v prvním dílu, je vše bez okecávání. Plyne z toho celá zrada Francie i Anglie, zrada nejen RČS, ale zrada Evropy a podpora Hitlera. Směřovali ho na Východ, proto jednali tak, jak jednali. Hitler byl nástroj jejich politiky. Politiky Západu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak tak čtu všechny komentáře ke skutečně dobrému článku jsem velice překvapen, že komando porno Jandy nějak zaspalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jandovo a Romancové komando dospává "školení". A v tu dobu je náš stát ve velkém nebezpečí, že se ho zmocní "Putlerovi hakeři" a 6.-8. kolona "obdivovatelů Kremlu a vodky". Dost se bojím!!! Nemohl byste je někdo, prosím, konečně už vzbudit a poslat do jejich tak náročné práce?

      Vymazat
    2. Vaše prosba je nesplnitelná. Kdyby je někdo dokázal už konečně vzbudit, tak by svou "náročnou práci" nemohli dělat. Jsou schopni psát ty své bludy jen proto, že neustále žijí ve svém pomateném, snovém světě.

      Vymazat
    3. Komando porno Jandy je utahané ze včerejších demonstrací proti Vítěznému únoru. Uchlastali se do němoty.

      Vymazat
  10. Na hrob nám nedaj
    snad ani kámen.
    A nebude nikdo
    kdo by řek ámen.

    OdpovědětVymazat
  11. moc dobře jste to lidi napsaly není co dodat

    OdpovědětVymazat
  12. Co si volíte,to máte.Pořád si stěžujete.Vezměte
    do rukou pádnou věc a všechny politiky ze všech
    stran žeňte svinským krokem.Tyto vlády nejsou
    odpovědny národu za své jednání a proto má národ
    právo je odehnat od zdroje moci způsobem,který
    uznají za vhodný.To znamená lidi,kteří se za
    vládu vydávají a jejich podporovatele.Pokud tak
    národ neučiní,dostane se do situace,ze které už
    nebude návratu!
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  13. V celku souhlasím s tím, co zde bylo napsáno v komentářích. Komunisté lidem v minulosti zajistili velmi slušný život a hospodaření státu bylo na dobré úrovni, i když mělo ještě mnohem větší potenciál, kdyby komunisté připustili větší podíl soukromého podnikání, cestování a volně směnitelné měny. Stačilo málo a mohli jsme dnes být úplně jinde. To by ale museli komunisté jít taky do sebereflexe, netrvat na přiblblém marx. leninismu, internacionále a diktatuře proletariátu. Pokud se komunisté nepřejmenují, netransformují se v rozumnou vlasteneckou socialistickou stranu, ve které nebudou různé prospěchářské frakce, tak to bude stále jen taková "Řízená opozice", ve které se straníci jen vezou a nic zásadního pro lidi neprosadí. Stačí se podívat, jak hlasují ve sněmovně - hlasují pro registrované partnerství !, v případě vyjádření nedůvěry vládě se alibisticky zdržují, ......atd. Co dodat.

    OdpovědětVymazat
  14. V systému, který je založen na krádeži práce tvořitelů veškerého našeho materiálního života, je vyloučena jakákoli svoboda či demokracie. Antagonistické (nesmiřitelné) rozpory mezi vykořisťovanými a vykořisťujícími nezmizí tlacháním o něčem, co zde neexistuje a ani existovat nemůže. T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si stěžujete? Máte lidské právo lhát, krást a podvádět. To vám bolševik nedovolil. Vnutil vám násilím práci a životní jistoty. Abyste neměli práci a životní jistoty jisté, o to včera demonstrovalo v Praze něco demokratů.

      Vymazat
  15. Já vidím problém v politice socialistických stran jinde, mluvil o tom velmi dobře Jan Keller: v 60.letech se levice na Západě neměla kam vrtnout - sociální smír byl, nezaměstnanost u nebyla a ještě nebyla a dělník si žil poměrně slušně, měl dobrou práci i mzdu(na tomto smíru měla podíl jednak obrovská poválečná obnova, kdy bylo třeba každý pár rukou, tak i, a to nepřehlédněme, panická hrůza kapitalistů, že by se myšlenka socializmu příliš zalíbila jejich vlastním obyvatelům). Tak se začala orientace těchto stran na zrovnoprávňování jinakosti, čili požadavky na práva homosexuálů, pak zvířat, menšin, ale ta nabrala v dnešním světě zrůdnou podobu, kterou nazývají někteří autoři neo-marxismem, nebo levičářstvím. A teď babo raď: vzpomínám stejně jako někteří pisatelé přede mnou na léta před rokem 89 nakonec velmi pozitivně ( i když jsem já hloupá cinkala klíči) jako na dobu, kdy jsme měli být na co pyšní a kdy jsme odstranili sociální nerovnost, samozřejmě za cenu osobního ukáznění. Dnes nám však levice předkládá představu o jakési absolutní svobodě, kdy nikdo nemá žádné povinnosti, všichni mají právo na všechno, děti se nemusejí učit, mohou si v 6 letech vybrat změnu pohlaví ( Norsko), nemají se k ničemu nutit, nikdo nemusí pracovat, a tak bych mohla pokračovat do nekonečna. To jsou pro člověka vychovaného v kázni nepředstavitelné věci, a od volby levice jej odradí. Naše KSČM snad takovéto ideály nectí, protože si prošla jiným vývojem a její volební preference ukazují na to, že část voličů ještě neztratila selský rozum, ale sama je na zvrácení tohoto šíleného trendu slabá, a v případné povolební spolupráci s ČSSD ( jak nastínil Sobotka) by spíše tahala za kratší konec provazu. Marně si lámu hlavu, jak zařídit, aby zdravý rozum zvítězil, aby bylo možno i podnikat, ale aby stát zase vzal do ruky pravomoci, které mu patří a nepracoval na vlastní záhubě. Nevidím světlo na konci tunelu. Zdravím pisatele hezkých příspěvků. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cinkala si havlovi. Tu chybu uz neodcinis.

      Vymazat
  16. ja zil od roku 1951 do roku 1985 v ceskoslovensku.ten system jsem silne nemel rad.musim rict ze me v nem nic nechybelo krome svobodneho cestovani.jenze s tim jsem si poradil.kazdy rok se me moji vychytralosti podarilo vzdy nekoho uplatit a na zapad jsem jezdil kazdy rok.byl jsem taky uspesny paserak takze jsem si z kazde cesty na zapad privezl vzdy vynikajici kontrabant.lidicky me se v tom systemu zilo dobre.do prace jsem nechodil byl jsem totiz domovnik a za me to delala jedna pani ktere jsem platil lepe nez system.no oboustrana spokojenost.jenze me to neustale uplaceni reditelu bank co si vymysleli vice a vice ( ja bych si pral nejakou blondynu a ja zas tohle a tamto ze zapadu} uz sralo.potom byt neustale na pozoru abych nebyl pristizen pri nedovolenem obchodovani. takze jsem si konecne rekl ze to zabalim a na dobro jsem emigroval.a to do toho kapitasismu ,vite zde v tom jinem systemu zase nemusim tezce pracovat sem tam nejakej dobrej obchod kdyz se nedari zivotnipodpora je slusna potom se zas zadari.ono to neni zas tak o systemech jako o lidech co si nedovedou sami pomoci. ja kapitalismus nemama rad jelikoz chudaci neschopny lidi trpeji.to si myslim ze komousi to delali docela dobre.ja uz jsem starej ale v zivote jsem nikdy nemusel pracovat tak aby se me to nelibilo.poslednich 30 let jsem nikdy nemusel rano vstavat ale az jsem se sam od sebe probudil.timto se nechci nikomu vysmivat jenom ukazuji co se stalo me.

    OdpovědětVymazat
  17. Vybíjení lotyšských nacistických Chazarů je ale přece taky holokoust, nebo snad né? Copak nevidíme kdo jsou ti nacisti i na Ukrajině?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdopak si je asi ty fasisty poridil, nebyli to Holokostaci ?/Nahodou ?

      Vymazat