Reklama

.

.

čtvrtek 9. března 2017

Čulík se nám zase jednou pořádně odkopal.


Jiří Baťa
9. 3. 2017
To, co píše v Anglii „zapadlý vlastenec“ Čulík, to se ani nedá číst, ale už z principu se to číst musí! Tolik zhovadilostí, co vypotil či zplodil tento poťouchlý „intelektuál“, se tak často nevidí. Věhlasný šéfredaktor Britských listů usedl k počítači, sepsal blog, či spíše „blivance“, ve kterých se prý snažil (zřejmě zaostalému) Západu vysvětlit, kde se v Češích, Moravanech a Slezanech bere ta nenávist vůči uprchlíkům a muslimům zvláště. Věřte nevěřte, tady jsou důvody: začalo to prý už v roce 1620 po bitvě na Bílé hoře, kde došlo k porážce českých šlechticů a zdejší obyvatelé získali pocit, že moc nad nimi převzaly cizí šlechtické rody.


Od té doby mají Češi strach, že je zase ovládne někdo cizí. Tím chce pan Čulík zdůvodnit odpor a nesouhlas s přijímáním uprchlíků a migrantů, protože to jsou z pohledu Čulíka, lidé jinak hovořící.

Copak českému člověku vadí člověk, který mluví jinou řečí? Ovšem něco jiného je mluvit jinou řečí a jiné je mluvit jiným jazykem. Např. pan Čulík, byť mluví českým jazykem, mluví cizí řečí, tedy blbou řečí, která je nám cizí a kterou opravdu, ale opravdu nemusíme a ani nehodláme poslouchat.

Apropó, jistě není potřeba panu Čulíkovi připomínat, že v r. 1968 k nám nakráčelo několik desítek tisíc cizích lidí, vojáků Varšavské smlouvy, potažmo Rudé armády a po více jak dvacet let pak byli mezi námi tito cizí „vetřelci“ s cizím jazykem, ale kupodivu se jich nikdo nebál v tom smyslu, jak nám pan Čulík avizuje strach z cizinců, mluvících jiným, než českým jazykem. Že je dr. Čulík mimo potvrzuje i další jeho konstatování, že se v Česku hledí skrz prsty na každého, kdo nemluví pořádně česky. Ví pan Čulík, kolik u nás žije např. Vietnamců, kteří nemluví pořádně česky? Nebo kolik žije Rusů v Karlových Varech, kteří také nemluví zrovna akurátně? Kolik u nás žije a pracuje dalších cizinců, např. Ukrajinců, Poláků, Slováků, kteří češtinu ovládají tak, že jsou „schopni“ se s námi domluvit?

Další nesmysl a bohapustý blábol je když Čulík tvrdí, že prý prezident Zeman vyhrál v roce 2013 prezidentské volby právě proto, že sliboval občanům České republiky ochranu před vnějším ohrožením. A upřesnil to slovy: před Němci, před migranty a před muslimy, kterých (prý) u nás žije asi 11 tisíc. Toto číslo je opravdu pozoruhodné už proto, kde k němu dr. Čulík přišel, protože např. podle jisté paní J. Hovorkové u nás migranti (muslimové) nikdy nebyli, nejsou a nebudou! Podle Čulíka se tak Zeman postupně vyprofiloval do role „hlavního katalyzátoru“ české nenávisti vůči uprchlíkům. „Od počátku uprchlické krize se prezident Zeman stal symbolem antimuslimské, antiuprchlické, rasistické a xenofobní rétoriky,“ píše doslova Čulík na blogu Europe Now Journal.com.

Nevím, zda pan Čulík je vzhledem k svému vzdělání (!) také schopen vnímat postavení, roli a hlavně poslání prezidenta republiky, ale všechno nasvědčuje, že o tom ví tzv. kulové! Jinak by musel pochopit nesmysl toho, co něm píše, protože prezident, který svým jednáním chrání nejen jemu do rukou vložené státní teritorium, tj. Českou republiku, čímž ale současně chrání i její občany před něčím, co do našeho prostředí, do naší společnosti a především naší kultury, historie a dějin nepatří. Migranti alias uprchlíci v situaci, ve které se když ne zrovna k nám, ale do Evropy hrnou bez toho, že jsou pro nás zcela neidentifikovatelnou lidskou masou, tvoří cizí element. Ten kromě jiného ještě vytváří vážné nebezpečí jak z latentního terorismu, tak z nelidského prosazování praktik islámského náboženství (Korán, Šaría aj.). Je si pan doktor Čulík vědom tohoto nebezpečí, nebo je mu to u zádele, protože sám žije ve Velké Británii? Apropó, jak dlouho ještě, než ho také Mayová vyžene? Je jen dobře, když se prezident stal „hlavním katalyzátorem“, ale nikoli české nenávisti vůči uprchlíkům, ale proti možnému nebezpečí, které nám z jejich možné přítomnosti u nás reálně hrozí.

Nicméně, pan Čulík se rozhodl potvrdit svou averzi vůči prezidentu Zemanovi, proti kterému používá známé „Kdo chce psa bít, vždycky se hůl najde“! Pan Čulík místo hole používá sprosté a falešné nařčení, že je prezident Zeman symbolem „antimuslimské, antiuprchlické, rasistické a xenofobní rétoriky“. Zato pan Čulík je příkladem ctnosti, lidskosti a šlechetnosti. To všechno dává na odiv když se, žijící ve Velké Británii, tak upřímně, lidsky a hlavně vlastenecky vyjadřuje k morálním vlastnostem Čechů, Moravanů a Slezanů! To je fakt hnus, velebnosti.

61 komentářů :

  1. Je Čulík opravdu tak významný činitel, abychom se jím a jeho výplody měli zabývat? Není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TakTak pane David.

      Vymazat
    2. Nějaký pan Čulík je mi u zádele. Kdo by s nějakou nulou mazal !

      Vymazat
    3. To bylo první, co mne napadlo. Zbytečně mnoho povyku pro nic.

      Vymazat
    4. Он никто и звать его никак.

      Vymazat
    5. Takové stvoření (vlastně potvoření) je prodejný debil, který nenávidí český národ. S takovou sviní netřeba se špinit. Nemá větší hodnotu než psí lejno.

      Vymazat
    6. Taky nechápu, proč se dává stále tolik prostoru takovým nulám jako je udavač Culík a prasečí rypák Novotný. Když vidím jejich ksichy už automaticky nečtu, ztráta česu.

      Vymazat
    7. Čulík je jenom namyšlený zatrolený emigrant, který si přestává vidět do huby. Indy, Araby a černochy si vozili do kolonií Španělé, Portugalci, Anglosasové... Ne středoevropané. My (naši předci) jsme osmanské barevné hordy bili na bojištích a udrželi Evropu pro Evropského bělocha tvořivého. Kdo z vetřelců nepracuje, ať nejí! Kdo chce žít podle neevropských hodnot, ať táhne do země o jejíž hodnoty jde!

      Vymazat
  2. Čulík je lidskej odpad,amorální ksindl a tlustej udavač...Není to žádnej intelektuál,je to normální multikulturní hovado a totálně omezený,nenávisti plný DEBIL!!!!!Jeho články plné nenávisti jsou pouhými výblitky a zaobírat se jimi vážně může jenom další a další debil.Potkat tuhle zrůdu - s cchutí mu plivnu do ksichtu!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych plivání na čulínka neriskoval, protože se nehodlám až do konce života omlouvat za tu nehoráznost svým slinám!

      Vymazat
    2. Naprostý souhlas!!! Jen bych dodal, že znám ještě jedno tlusté prase, jmenuje se Jan Ziegler. Měli by se k sobě s Čulíkem snoubit a zvýšit tak úroveň Britsjých Listů...

      Vymazat
  3. Bílá Hora mě opravdu nezajímá,a přesto tu migranta nechci ani jednoho.Jsopu to obyčejné masožravé kobylky.Je to líná chátra,co nás sem přišla pouze vyžírat!!!Lidé bděte!!!!!!!Chtějí ten ksindl navést i knám....Za pomoci krásné a velmi chytré paní Jourové....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Jourová je spíš BIStrá ženská.

      Vymazat
    2. A třeba také dře jako kobyla.

      Vymazat
    3. Právě tím je známá.

      Vymazat
  4. Jestli krásné to nevím,ale hloupé a vychcané.Je to z Babišovic stáje, jako Stropnický a spol.

    OdpovědětVymazat
  5. Osobně jsem byl dlouholetým čtenářem a tak trochu i autoreem Britských listů. Jenomže někdy tak před dvěma-třemi roky se obsah BL podstatně změnil. Najednou to již nebyly noviny, které přinášely vyvážené objektivní informace, ale noviny se silně proamerickým, prounijním a protiruským zaměřením. Nebyl jsem sám, kdo byl tímto obratem překvapen. Hledal jsem nějaké důvody, no a jak to tak chodí, kdo hledá najde. Koho tato problematiky zajímá, klikněte na další odkazy a zjistíte mimo jiné například i to, jak naše vláda z našich daní platí stipendia studentů Bohemistiky (hlavní činnost pana Dr. Čulíka), na universitě v Glasgow. Což o to, proti tomu by snad nikdo neprotestoval. Malý problémek je však v tom, že oficiálním „donátorem“ je madam Madeleine Albrightová, (aniž by sama přispěla byť jediným dolarem), takže nadace, která platí tyto zahraniční studenty nese její jméno, ale penízky posílá vláda České Republiky. No akdo by si v současné situaci dovolil zrušit katedru, kde je donátorem "Nadace Madeleie Albright"?

    Podrobnosti:
    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/07/07/financovani-studii-madeleine-albrightove-a-jedna-vyjasnena-zahada/

    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/07/08/neprima-odpoved-jana-culika-na-vcerejsi-clanek-kosy-o-britskych-listech-a-nadaci-madeleine-albrightove-na-universite-glasgow/

    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/07/10/prima-odpoved-kosy-janu-culikovi/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A všechno to je proto, že před nějakou dobou Čulík bubnoval, abychom všichni protestovali, že jeho živitel, Glasgowská universita hodlá zrušit katedru českých studií, což bude pro nás, xenofoby velká ztráta a abychom protestovali. No a pak si v tichosti zařídil, že mu teda tu katedru nechají, ale platit to budou xenofobní čecháčci, prostřednictvím Sobotkovy vlády. A tak se i stalo. Celé je to pro to, že potřebuje tam doklepat do důchodu ještě nějaký rok a tak proč bychom mu to my, čecháčci, xenofobové nezaplatili, že. A tak platíme Čulíkovi na důchod a on nás za to uráží a vyhrožuje nám. Hnusné stvoření, hnusné. Odporný živočich, málokdo je tak odporný tady v kotlince.

      Vymazat
    2. 14:08 Mám úplně stejnou zkušenost. čulíka jsem měl kdysi za velice slušného člověka, dost mě překvapilo, že je to pouze prodejná děvka.

      Vymazat
  6. ČULÍK JIŽ MŮŽE ZAUJMOUT POUZE ROZMĚREM PROHNILOSTI SVÉHO CHARAKTERU.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak prohlasil F.R.CZech: "Milos rozdeluje lidi! Na ty normalni a pak na ty, co chteji svuj nazor vnutit tem ostatnim, jako normu." :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Madlence - té krvežíznivé odporné bábě (je fakt strašné ošklivá,stejně jako mek Kein) bych nadaci stopnul ihned...stejně tak jako zombiemu Sérešovi:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona s tím nemá nic společného, to se jenom Sobotka jejím jménem zaštítil, aby Čulíkovi neplatili rovnou ze státního rozpočtu, bylo by to přece jen blbé.

      Vymazat
    2. Protektorátní kolaborant a udavač se pokouší vyrovnat Juliusi Streicherovi a Lídě Hari Österreicherové.

      Vymazat
    3. Madlence 25 let až doživotí už za vzhled. Další léta za činy.

      Vymazat
    4. A elektrické křeslo za tu její bižuterii.

      Vymazat
  9. Ernst Röhm Chovancovo gestapa - admirál Canalis Sobotkovy duhové rozvědky - agent geneticky modifikovaného Monsanto Bureše, který pod ženským nickem Regan píše mužským rodem na mainstreamovém Deníku.

    OdpovědětVymazat
  10. Pan Čulík bude rád,že se může ukrýt v Čechách až se muslimská,brzy už většina, v Britanii rozhodne převzít moc a vládu nad "zbytkem" bílých.Nebude ho muset Mayová vyhánět.Ta bude utíkat taky.

    OdpovědětVymazat
  11. Povaha pana Čulíka je tak nízká, že se špičkou svého deštníku dotýká břicha hada.

    OdpovědětVymazat
  12. Čulík je sice dr.,ale zároveň pičus na druhou a takovým blbečkem není normální se zabývat a ztrácet čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten titul by odpovídal studiu na Plzeňské Sorboně.

      Vymazat
  13. Pojďme se již Čulíkem nezabývat! Za to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  14. Čulík je Čulík a tím je řečeno vše.Zbytečně se
    zabýváte udavačem a odpadem.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  15. Český národ myslím dokázal, že pokud jde o lid obecný, tak averzemi vůči jiným národům netrpěl. Že neměl rád okupanty - ať již Habsburské, církevní a nacistické je fakt. Utrpěl i šok z příchodu "bratrských vojsk" 1968, ale když později poznal co jsou to mírové mise v Srbsku, v Iráku, Afghánistánu, Sýrii, Libyi atd., co jsou to barevné revoluce, jara, majdany a občanské války, tak ten vztek z 68 opadal. Čech nemá nic proti imigraci - Srbů, Ukrajinců, Vietnamců, Slováků, Mongolů, Američanů...
    Čechům se nelíbí že jsou nuceni se nechat bezhlavě kolonizovat jinou kulturou v důsledku činnosti našich mírových
    misí, kterou jsme si měli odpustit. Občané si kladou otázku, proč musíme lidem bombardovat jejich domovy, vyhánět je z jejich území a hnát je do Evropy. Asi jsou k této potřebě EU militaristů Češi nechápaví a z toho pak důsledek druhotné averze proti kolonistům. Naše úřady pronásledují imigranty, třeba z Ukrajiny u nás, pokud nemají v pořádku "papíry" a tak se nedivme, že Čecháček si myslí, že i kolonisté odjinud by měli mít papíry také OK. Možná, že by to mohl pan Sobotka vysvětlit zítra v Bruselu, proč nechtějí Češi 1. dvojí metr na příchozí do Česka a 2. proč zrovna Češi nemají sympatie k válkám a okupantům. Třeba narazí pomocí překladatele na někoho, kdo mu porozumí.
    Pokud jde o Lipany a Bílou Horu, dobu znásilnění národa rekatolizací, dobu Temna nejtemnějšího, že jsme jako národ jen silou českého venkova přežili!? To je reálie se kterou souviselo i vyhnáním všech evangelíků a tím nezměrného potenciálu národního IQ. S tím šlo ruku v ruce zabavení jejich majetku k obohacení katolické církve a vyvražděním české šlechty. Ta byla nahrazena nuceně vydřiduškou šlechtou cizáckou. Tento druh "imigratů" - považovaných za realizátory naší genocidy, nesklízí - mimo pražskou kavárnu a ČT - žádný obdiv. Ano, jsme národ plebejců, modrá krev, VIP, nadlidé, "elity" jsou národu cizí. Proto jsou nám naopak sympatičtí lidé jiných porobených národů. A jako plebejci, patříme k odmítačům agresívních válek a výroby migrantů. Asi, protože nemáme ani žádnou militaristickou minulost, tak se nám zadírají všichni váleční nadšenci, včetně ministra tohoto kultu. Ne Babiš, ale tento válečný aktivista je temnou skvrnou hnutí ANO, pro které mnozí vůbec nepůjdou k volbám - leda že by vyvolali z Blaníku spící KSČM?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím (bohužel)"spící" KSČM je jedinou stranou, která má ve svém programu změnu systému, nikoli jeho resuscitaci. Štvanice na komunisty se brzy stane skanzenem zhlouplých lidí a stane se nadějí pro lepší život.

      Vymazat
    2. oprava - a KSČM se znovu stane nadějí pro lepší život.

      Vymazat
  16. Ovšem i na BL se najdou velmi zajímavé, věcné články. Například tento by si měli přečíst všichni Pepkové, kteří si stále pochvalují stav naší země:
    http://blisty.cz/art/85913.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, i tato informace je kupodivu z BL :
      "Zeman je podle průzkumů veřejného mínění nejdůvěryhodnějším politikem v Evropské unii, upozorňuje tisková kancelář Reuters."

      viz : http://www.reuters.com/article/us-czech-zeman-idUSKBN16E1VO?feedType=RSS&feedName=topNews&utm_source=twitter&utm_medium=Social



      Vymazat
  17. Zazil jsem pad Mozambique, boje o Angolu. Pad Rhodesie, masakr v Kolwezi (Zaire) a vim velmi dobre jak dopadla Jizni Afrika. Bydlel jsem na Hillbrow v Johannesburgu.

    Je chyba se nezabyvat ZRUDOU Culikem, ktery pro Prahu chysta stejny osud jaky mel Johannesburg.
    ZAHYNULO 40 000 belochu.

    V dnesnich dnech se neco podobneho deje ve vych. Chicagu.
    Nas oblibeny president Trump, tam che poslat armadu.

    3000 zastrelenych za rok 2016 ! A takove kultury chce Culik michat s Prahou..

    Culiku, Cesi te mozna budou ignorovat, protoze jsi pro ne blbec, ale lide kteri zazili to, o cem se zminuji, te ignorovat nikdy nebudou. Mas pruser Culiku !
    nick HONOLULU - provolava slavu presidentu Zemanovi !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Honolulu, není třeba se s tímhle opuchlým Culíkem/udavačem - novodobým STBákem vůbec zabývat a ztrácet čas.

      Vymazat
    2. Obrat páně Čulíka byl natolik nápadný, že podezření na uplacení, vydírání nebo existenční zájem bylo nasnadě. Dík za vysvětlení jak se a za jakou cenu Dr. Čulík stará sám o sebe. Bral bych za správné, že česká vláda podporuje bohemistické studie na kterékoli renomované univerzitě. Pokud ovšem k tomu potřebuje všelijaké takové Čulíky a profláknuté Albrightové, renomé ČR ani českého národa neprospěje. Myslící lidé tu faleš prohlédnou. A nemusí to říkat nahlas. I tak vykreslí si obraz, rozhodně ne lichotivý. Čulík o „nenávisti“ – ne že neví, lže! Občane Čulíku, fuj.

      Vymazat
  18. Trump posila B52 do South Korea, nejak se nam chlapec odkopava, plnou hubu miru a najednou se chysta napadnout North? Navic zadne vylepsovani vztahu s Ruskem, spise opak je pravdou.
    Takze jen dalsi z military-industry pohunku, ale bude mit stesti jestli vydrzi pul roku, neco se na nej chysta....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A osobně rozjíždí další válku - tentokrát v Jemenu. Prostě vše při obamovsko-bushovském postaru.

      Vymazat
  19. se skřetama je problém.veličiny Putin,Lavrov,
    je mohou nazývat partňormi,skřet se partnerem nestane.by umřel,než by uznal a překonal své původní skřetovství.njn.
    dnes mi po osvětě nezůstal za zády roz-myšlený člověk,ale zraněný skřet.nic moc.chyba...

    OdpovědětVymazat
  20. Autor Jiří Baťa opět ve svém článku LŽE.
    Žádný takový vyjádření od šéfredaktora Britských listů-Jana Čulíka,který autor takto interpretuje NEEXISTUJE !
    BL patři mezi tzv. alternativní a nezávislá média,které svými články na ověřitelných faktech vyvrací lživé informace,dezinformace a hoaxy ohledně migrace a islámu,která více či méně šíří velká část českého mediálního a politického mainstreamu. Parlamentní listy můžeme mezi mediální mainstream klidně řadit.
    Nová republika jednoznačně patří mezi protiislámské weby a řadu obskurních článků převzatých od mediálního mainstreamu na téma migrace a islám mimo jiné rád publikuje.Patří mezi média,která otázku podávání seriózního zpravodajství a publicistiky NEŘEŠÍ.Na první místě je za každou cenu čtenost a tím spojený finanční výdělek.
    Jinýma slovama,Ivan David a ostatní tvůrci webu politické iniciativy Nová Republika patří mezi obchodníky s teplou vodou a mají to hlavně finančně dobře spočítaný.
    Co se týče některých článků od Jana Čulíka.
    Velmi výstižně přesně to vyjádřil nedávno přímo na stránkách BL ve svém článku(Jana Čulíka je třeba číst postkoloniálně) politolog Ondřej Slačálek.
    http://blisty.cz/art/85956.html
    A propos. Nedovedu si představit,že by Nová Republika publikovala autora článku,který by se věcné kriticky vyjádřil o politických a občanských názorech Ivana Davida.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čulík to napsal na blog, ne na blisty, kokote.

      Vymazat
    2. Anonymní nactiutrhači - soudruhu kádrováku - 19:17. Zkuste takový článek, o kterém tu sníte, tedy kritický k "politickým a občanským názorům" dr. Davida, vlastnoručně napsat. Slibuji, že vám ho s chutí osobně otisknu a s našimi čtenáři se poté budeme bavit odpovědí MUDr. Ivana Davida, včetně vaší diagnózy a stupně sociopatie. Ale protože jste jen pomlouvačný závistivec a srab, tak ten text asi nikdy neuvidí světlo světa, že?!

      Vymazat
    3. Spojení na mne najdete tu na NR, ale abyste nemusel moc dlouho hledat - dvorava(zavináč)seznam.cz

      Vymazat
    4. Pane Dvořáku,hysterie a nesmyslné známkování názorových odpůrců z vaší strany není na místě.Sám dobře víte-stejně jako Ivan David,že v dnešní posfaktické době se ziskem provozovat komerční či alternativní nebo nezávislé zpravodajství a publicistiku je nadlidský úkol.Týká se to jak tištěných deníků tak internetových novin a zpravodajských webů.Nemám žádný racionální důvod věřit tomu,že spolu s Ivanem Davidem a dalšími tvůrci webu Nová republika provozujete váš web čistě neziskově ! To nebyl rozhodně váš primární cíl.Tomu nechci věřit.Nejste takto jediný web.
      Nejste ani typ serverů a webů jako jsou Britské listy,Deník Referendum,A2larm atd.
      Předložte čtenáři věrohodný důkaz(hospodaření webu)o tom,že tomu tak jak tvrdím není.Pouhé ujištění o neziskovosti a nezištnosti tvůrců webu NR se nedá brát jako věrohodný fakt či důkaz.
      Čtenost vašeho webu není jistě tak vysoký jako mají Parlamentní listy nebo Novinky cz,přesto se ziskově provozovat dají.To víte sami nejlépe.Podávání seriozního zpravodajství a publicistiky musí jít,ale stranou(nejedná se o nenávistný text plný polopravd a manipulace ze strany autora J.Baťi).Určitý okruh názorové skupiny čtenářů máte.O tom nepochybuji.Ti falešné zprávy,dezinformace a hoaxy od vás očekávají.Proč jim je se ziskem nějak neprodat ?
      Moralizování autorů pana Baťi na Čulíkem a Britskými listy zní trapně.Sám by se měl zamyslet nad tím, kde publikuje ?
      Když nám mohl politický a mediální mainsteam řadu let lhát o tom,že se nacházíme v nejlepším možném světě,proč by teď neměla mít právo zase lhát některá tzv. alternativní média a tzv. prokremelské a protiislámské weby ?
      Vaši nabídku publikovat kritický či jiný článek na libovolné téma přijmout nemohu.
      Já se spokojím s tím vás zde v internetové diskuzi pozlobit. Což se mi podařilo.
      Přeji pohodový březnový víkend.



      Vymazat
    5. Pro 19:52 - Ano, nemýlil jsem se. Jste prostě jen závistivý hlupák, který rád pomlouvá a škodí. To, že jsou lidé ochotni děla t něco zdarma je pro vás k neuvěření, což mluví o vaší mizerné povaze. Vám se zpovídat o našem hospodaření nebudeme. Přehled o hospodaření dáváme k dispozici spolu s daňovým přiznáním členům spolku Nová republika. Chcete-li nahlédnout do našich účtů, přijeďte 8.4. 2017 na seminář do Jihlavy. (Pozvánka a přihláška jsou vlevo na hlavní stránce.) Budu mít účty a bankovní výpisy s sebou. Ale jak jsem vás měl možnost poznat, jste srab a nepřijedete, do očí se nepodíváte, jen zpoza temnoty anonymity budete dál podle útočit. Samozřejmě jen obecně, protože konkrétními fakty svá lživá tvrzení doložit nejste schopen.

      Vymazat
    6. Pane Dvořáku,mýlíte se.
      Nejsem závistivý jako Vy nebo váš kolega Ivan David.
      Vám i Ivanu Davidovi upřímně přeji finanční příjem(zisk),který máte z provozu webu.Nejsou to žádné miliony či statisíce korun ročně,ale nějakou kačku navíc to pro vás hodí. Proč si k důchodu nepřilepšit ?

      Co vám brání zveřejnit financování webu NR už teď a přímo na vašich stránkách,pokud to myslíte upřímně ?
      Proč má čtenář kvůli tomu jezdit v dubnu do Jihlavy ? Aby zvýšil počet diváků na vašem semináři ? Zájem ze strany veřejnosti chodit na vaše akce není velký(bývá většinou více panelistů jak diváků) a jedná se z velké části o starobní důchodce(voliči KSČM a příznivci prezidenta Zemana).
      Pokud vám vadí anonymní internetová diskuze tak ji na webu NR zrušte.Inspirovat se můžete např. Deníkem Referendum.
      Vám ve skutečnosti anonymní internetová diskuze náramně vyhovuje.Můžete vkládat diskuzní příspěvky pod články,které se vydávají za čtenáře webu a tím ovlivňovat mínění čtenářů v diskuzi.To je ,,problém" všech anonymních internetových diskuzí,bez ohledu na web.

      Vymazat
    7. Nechat se anonymem vyprovokovat znamená - česky řečeno - šlápnout do hovna.
      V čem je přínos anonymní "diskuse"?

      Vymazat
    8. No jo, opět se nezmohl na nic jiného než na pomluvy.

      Vymazat
  21. Zkuste se věcně kriticky vyjádřit. Obávám se, že to nesvedete. Zvláště, když plácáte "jinýma slovama" o tom, jak to máme "finančně spočítaný".

    OdpovědětVymazat
  22. Především nechápu mentalitu lidí, kteří na někoho osobně útočí a zůstávají sami anonymní. Jaká je asi jejich sebeúcta?

    (To, jestli s nějakým jejich tvrzením souhlasím nebo nesouhlasím, zda říkají pravdu nebo ne, atd. je přitom pochopitelně irelevantní.)

    OdpovědětVymazat
  23. 18:47 Demonstrujete neznalost pomeru v Americe a velky vnitropoliticky boj ve Washigtone...Tento boj zabere 95 % veskere cinnosti a na reseni problemu mezi jihem a severem Koreje nema nikdo cas...

    Obama tak podrbal zdravotni system, ze si s tim nikdo nevi rady. Danova reforma neni ani zdaleka hotova. Nastesti policie zacina vyhravat boj s kriminalitou.

    Kam koliv president prijde, tak tam ma nasazene elektrinicke stenice a vy si myslite, ze nam zalezi na Koreji ? ci Krymu ? Ujistuji vas, ze vubec NEE !
    Krome toho, severni Korea stale vyhrozuje vsem stranam.
    Je tam hlad.

    Nase armada je zdevastovana Obamou, ktery vyhodil 300 generalu. Chybi nam lode a pozemni technika a vy prdimuziku chcete kritizovat Trumpa , kdyz nemate prehled o situaci ve Washingtone. "Chlapec se neodkopal" - Realita je takova, ze se jeste ani nestacil prikryt.

    ------------------------------------------------

    Nam zde hori (Naples, Florida) 5 km ctverecnich lesa a dalnice je uzavrena pro mnozstvi zouzele, ktera z lesa utika. jdu se na to podivat .
    ahoj zitra.
    nick HONOLULU - a k hasicum me NEvzali ! Rekli mi, ze neberou pametniky napoleonskych valek ! T.j. DISKRIMINACE proti nam , starym dedkum ! Napisi o tom protestni dopis a poslu starostovi.
    nick HONOLULU - chlouba ceske emigrace !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato vy gigante mate prehled o vsem, CIA, NSA, FBI vam zajiste denne posilaji reporty, ze. Vim otom co se deje ve Washingtonu to same co vy. Nebo bydlite primo ve wajthausu? Mel jsem zato ze zijete v nejake zazracne Floride kde se mladne.
      USA vydava na zbrojeni vic nez zbytek sveta a mate zdevastovanou armadu? Chybi vsechno? Kdo vas chce napadnout? NK? Na vas ta Florida evidentne nema zadny ucinek, placate nelogicke nesmysly, vy GIGANTE, CHLOUBO CESKE EMIGRACE.
      American Psycho......?

      Vymazat
  24. 19:17.. Kdo je na strane Islamu a jejich teroristu je nepritel civilizace ! Jedte se podivat do Malmo, nebo do Parize, kdyz hori. A muj Hillbrow v JHB ten hori porad i kdyz uz spadl.
    nick HONOLULU - slava dr. Davidovi !

    OdpovědětVymazat
  25. Zkuste se věcně kriticky vyjádřit. Obávám se, že to nesvedete. Zvláště, když plácáte "jinýma slovama" o tom, jak to máme "finančně spočítaný".

    OdpovědětVymazat
  26. Tenhle Čulík, je pěknej bulík :-) .

    OdpovědětVymazat
  27. je to blábolista tenhle čulík

    OdpovědětVymazat