Reklama

.

.

sobota 18. března 2017

Doba a dílo Andreje Babiše

18. 3. 2017  Tribun
 

Situace kolem magnáta a ministra v jedné osobě A. Babiše pomalu ale jistě opouští doménu frašky (Sorry jako) a vstupuje do domény panoptika (Účetní udělala chybu). Babiš plácá, jak mu to přijde po ruku a novináři, včetně těch, které neplatí, se ho už ani nepokoušejí chytit za slovo. 


Voliči ho pak přímo žerou a popularita Babiše a jeho politického křídla ANO roste a jestli se nic mimořádného nestane, tak na podzim bude premiérem a to nám teprve ukáže, jak se nefláká, maká a řídí stát jako firmu.

Jak je možné, že se notorický lhář a podvodník (alespoň ten daňový) těší ve společnosti takovému respektu? Předně proto, že Babiš není obyčejný lhář, který svými lžemi sleduje nějaký cíl. Babiš nelže plánovitě, Babišovi je prostě jen jedno, co bylo, řeší jen to, co je teď. Když řekne, že něco neudělal, je to proto, že v daném okamžiku považuje takové prohlášení za výhodné, ale svoji paměť na něj plýtvat nebude a neřeší, co bude za dva měsíce, neintrikuje. Prostě až se ho zeptají po čase na to samé, tak odpoví to, co mu bude připadat vhodné v daný okamžik, žádné ohledy na historii. Snaha nachytat ho při lži je k ničemu, protože za nachytaného ho mohou považovat maximálně tak ostatní, on sám to neřeší. To už není ani hroší kůže, to už je neexistence hrocha. A protože lže tak nějak normálně, lidsky (zahýbá a krade přece každý druhý), tak nachází pochopení a sympatie.

A pak je tu aspekt populismu. Babiš je ryzí populista v pravém smyslu toho slova. U nás se ve snaze každý takový pokus zdiskreditovat účelově označuje za populismus naslouchání lidem, pochopení pro jejich starosti a úsilí o zlepšení jejich života, ale tak to není, populista není ten, kdo nesouhlasí s postojem, že na chudý lid musí být přísnost, populista je ten, kdo lid svádí, kdo se mu podbízí, aby od něj získal hlasy, aniž by se mu chtěl revanšovat jakkoliv jinak, než že jim dopřeje dobrý pocit. A to je přesně to, co Babiš lidem nabízí a čím si získává jejich podporu, přičemž lid v jeho případě není jen plebs, ale živnostníci, úřednici a podnikatelé. A ten dobrý pocit pramení z toho, že se Babiš úspěšně odmítá hrát podle pravidel systému, který se v očích mnoha lidé zdiskreditoval – liberální parlamentní demokracie. Babiš je prostě hrdina, který má na háku politiky, novináře i neziskovky, Babiš je ten, kdo to dokázal, a každý jeho další přešlap je jen dalším důkazem úspěšného vzdoru.

Ovšem ani tohle Babiš zřejmě nijak zvlášť neplánuje, on je prostě takový. Ale i kdyby to byl všechno chladný kalkul, na Babišově popularitě to příliš nezmění, jen se ho někteří budou bát o něco víc, ale to budou beztak ti, kteří jsou vůči němu ostražití již teď. Těm ostatním to bude jedno stejně, jako jsou jim lhostejné jeho současné eskapády.

S Babišem je sranda už teď a ještě s ním fůru švandy zažijeme, jen v té švandě bude hodně šklebu. Babiš to s námi zkrátka umí, ovšem zároveň – a to je podstatné – je Babiš i produkt své doby. To ale neznamená, že doba, která přijde, nebude produktem Babiše. I proto by bylo dobré, kdyby se Babiše podařilo udržet ve volbách na uzdě, i za cenu kompromisů s tradičními stranami (myšleno organizačně, nikoliv programově). Babiš totiž žádný program nemá. Babiš má zcela jistě plán, ale nemá program. Svým způsobem se s Babišem vrátil ideál Havlovy nepolitické politiky, jen bez make-upu lidských práv, pravdy a lásky.


83 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman není náš oblíbený prezident. On je prostě lepší volba než ten váš Schwarzenberg. To vše. Ovšem nevím, jestli tu jemnou nuanci zrovna vy 9:26) pochopíte.

      Vymazat
    2. Je to přesně tak,jak píše pan Dvořák.Tady prostě není z čeho vybírat.

      Vymazat
    3. Petr Herout souhlas

      Vymazat
    4. 10:13 Jsem přesvědčen pane Dvořáku, že Miloši Zemanovi je srdečně jedno, zda je či není váš oblíbený prezident.
      Je jedním z mála našich politiků, kteří pro záchranu našeho státu něco podstatného dělají.
      Problémem mnohých, a zřejmě i vás, je to "pochopit" ....

      Vymazat
    5. Babiš v dnešních Parlamentních Listech: "Kdybych chtěl odrbávat státní kasu, tak moje firmy sídlí na Kypru" - Co tím chtěl básník Andrej říci? Co chtěla jeho Mečiarovská duše vyjádřit, těžko říci, ale na plnou hubu vlastně vypálil: "TAK VÁM VADÍ TAKOVÁ MALÁ ROZTOMILÁ FINTIČKA S DANĚMI? REPERTOIR MÁM DALEKO ŠIRŠÍ, MÁTE SE NA CO TĚŠIT!" A kejvalů se k němu už hlásí něurekom. Sviňte se, styďáci! sck

      Vymazat
    6. https://www.email.cz/web-office/KUH4ZSt9jPOxpKBEwtNSC4zcuIdk8dKtdB8PNvYMF2zkibnWApgRU2bVqN9yYbRrT-3A95s/Otloukanek_Andrej_Babis1.doc

      Vymazat
  2. Ono to je logické, lidi už mají pokrk těch ulhaných šedivých politiků a volí cokoli, co je jiné. Takže Trumpa, Babiše.... Cokoli, co vypadá autenticky. I kdyby to mělo být horší než politici. To je lidsky pochopitelné. Každý, kdo té vzdálené věrchušce je schopen nakopat zadek, nebo jim aspoň dobře zanadávat, je vítaný. A pokud je to ještě boháč, tím lépe. Pořád vtloukali do hlavy, že úspěch je třeba odměnit, netrestejte úspěšné daněma a najednou to pro Babiše neplatí? A navíc se to odehrálo všechno před jeho vstupem do politiky, takže odpuštěno už ze zásady. Babiše nevolím, ale pokud po něm půjdou stejným způsobem, tak mu to tam hodím, čistě jenom ze zásady. Vychytračili jste si církevní restituce, tak teď plačte. Dostali jste za to Babiše a my všichni s vámi. Boží mlýny občas melou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cim vic zlodej a vrah Kalousek na Babise utoci tim vic Babis posiluje
      Ono je to ale jedno, do svestek je v evrope valka

      Vymazat
    2. Pro 10:07 - Proč píšete o tom odporném individuu Kalouskovi, že je vrah? Už se snad vypátral vrah toho jeho mafiánského švagra v Solenicích? Už je ztotožněn?

      Vymazat
    3. 10:15 co je to za divnou otazku? Co padaky?

      Vymazat
    4. V dnešním Právu má Babiš zase přes celou stranu rozhovor a je zajímavé co říká: "Škoda že mne nehodnotíte že se mi na ministerstvu podařilo ušetřit 11,7 miliardy na úrocích, které jsem si nenechal, ale dal na zvýšení platu učitelům, na opravu silnic a na další věci". Takže ne vláda, ale on Babiš si peníze nenechal,ačkoliv si je asi mohl nechat, Ne vláda, ale Babiš zvýšil platy učitelům a opravuje silnice. Jakoby státní rozpočet už tvořil součást rozpočtu Agrofertu.Babišovi mohou být všichni vděčni, když jim něco dá. A to mu všichni "tradiční politici" jen ubližují.

      Vymazat
    5. Je tragické, že tolika lidem nevadí, že předsedou české vlády by se stal slovenský oligarcha s temným původem, který se podivně zmocnil velké části českého národního majetku a z ČR by udělal součást jeho Agrofertu. Jeho pohrdání parlamentem, vládou když není po jeho je zlověstné i pro liberální demokracii, která zde dosud vládla.Jestli těm jeho příznivcům neotevřou oči ani ty jeho již prokázané finanční machinace, tak už nám asi není pomoci.

      Vymazat
    6. 10:15-Pro mne také je Kalousek vrah.Jsou
      to jeho padáky,které za bakšiš nakoupil
      a vůbec ho nezajímala kvalita.Jeho vinou
      přišli o život dva výsadkáři.Jen pro svůj
      zisk ohrozil i další.Proto ho považuji za
      vraha.Bez skrupulí pokračuje v politice a
      i nedoučený hajný ho podporoval a činí tak
      i nadále.Vy si to přeberte jak chcete.
      Petr Majevský

      Vymazat
    7. Omlouvám se, pane Majevský, na ty padáky jsem skoro zapomněl. Ano, Kalousek je sprostý vrah a zůstává v politice jen díky jeho nablblému a zcela bezcharakternímu katolickému voličstvu.

      Vymazat
    8. "..., který se podivně zmocnil velké části českého národního majetku a z ČR by udělal součást svého Agrofertu." - A vo tom to je! Babiš prohlásil, že bude řídit stát jako podnik. Jenže toho podniku (státu) NENÍ MAJITEL! POUZE DOČASNÝ SPRÁVCE! Majitele (občany) zastupují POSLANCI (jež Andrej neuznává za sobě rovné a kterým se postavil!) Měl by dostat ZA UCHO OD MAJITELŮ STÁTU prostřednictvím pořádkových složek. NEJVYŠŠÍ ČAS.

      Vymazat
  3. Proč to všechno,Babiš je jen nastrčená osoba,co ho naučí to mluví,proto i ty změny v odpovědích.Vůbec mu nejde ekonomika,jen dodané a naučené čísla.To samé kolem EET,řádně nepřipravené,neověřené v praxi,pak přichází ze změnou,až když ho na to upozorní a další změny zase přijdou.Mne připadá jako lesní lapka,na chudé si troufne,na boháče se bojí,že mu kočí namele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak, podnikatelsky zlodejsky smrade, neplatil si dane? Co podnikatel to zlodej.

      Vymazat
    2. Anonymní 10:09
      Všici kradnů,proč musí obce dotovat malé prodejny.

      Vymazat
    3. 10:32 vsichni podnikatele kradou
      Kdyby podnikatele chcipli, zadna skoda

      Vymazat
  4. A zloděj brečí a stýská se mu po době kdy mohl republiku ždímat!
    Ostatní vřele s pokorou panu Babišovi děkují, že konečně po mnoha letech odděluje zrno od plev.
    Plátek Nové republiky je semeništěm vlastizrádců, dle hesla trochu pomáhat, trochu škodit...*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jeden "vlastizrádče", pokuste se čtenářům prozradit co je vaší vlastí, zdali USA nebo Česká republika, ať je čtenářům jasno !

      Vymazat
    2. Jan Petr se zase blýskl svým neobyčejným důvtipem, odhalujícím vlastizrádce za každým kritickým webem. Ještě zapomněl napsat, že nás na Nové republice živí rublíky Vladimír Vladimírovič. Jene Petře, měl byste se polepšit, máte na víc!

      Vymazat
    3. Babiš dostal šanci aukázal, že finance umí. Že není politik, mne až tak nebere, na to bude mít jiné. Hlas by měl dostat a taky možnost, dát na prdel té skvadře, co se v PS válí 20 let. To bude ta nejlepší pomsta voličů, za ten bordel, co tady svou neprofesionalitou naáchali. Voliči, vymeťme ty nefachčenka z parlamentu a bude líp. Už teď jsou podělaní z preferemcí ANO. To bude naše velká pomsta. Aby museli makat hajzlové, kteří nutí Čechy makat za 15 tisíc hrubého a říkají, jak se máme dobře. hoďte to Babišovi a tím i sranec na tu pakáž v parlamentu. Díky.

      Vymazat
    4. Pro 10:25 - Vaše duševní prostota je zarážející! - Babiš neříká svůj program schválně, aby neodradil trouby vašeho typu. Sledujte jeho ministry, co činí:

      Stropnický - idiot, nepřemýšlející čípek imperiálního válkychtivého NATO, převodní páky amerického superimperialismu, chce ždímat státní rozpočet ma zbrojení, aniž by Armáda ČR měla jakoukoli koncepci obrany našeho státu!!!

      Ťok - pokračovatel šlendriánu v dopravě (předražené, nekvalitně stavěné dálnice, benevolenci k firmě Kapsch, špatná příprava tendrů, korupce na ŘSD atd.atd.)

      A piz*a Jourová v Bruseli - jakoukoli idiocii v EU bude i násilím převádět na další státy, včetně nás. Už teď nás ta hlupaňa mustruje, až se jí od zadku práší.

      Tak nám tu toho Bureše moc nepropagujte. Na stratu jsou jiné strany a jiní politici, který by bylo dobré se věnovat. Já osobně si myslím, že to chce novou stranu, která by opravdu dokázala chránit a prosazovat zájmy zaměstnaných lidí v ČR a dokázala i v zahraničí pro to najít spojence! Socani ani komouši to nejsou, a Bureš už vůbec ne!!!

      Vymazat
    5. Jan Petr tak jo my tu žádnou cizí mocnost nechcem chcem samostatny český stát vy dávate moc bruselu daly by jste zemi migrantům chcete us základny a nakonec by Jste ČR včlenily do německa takže tolik o vlastizradě vlastizrádče

      Vymazat
    6. ..ANO PŘÁTELÉ SKONČILA BOBA KDY PODNIKATEL SI MOHL VYBRAT JESTLI BUDE BRÁT ZBOŽÍ ,,na volno,, A NEBO MUSÍ FAKTUROVAT.
      Chápu vaše znechucení z poctivosti,
      ovšem jinak by jste stále poškozovali republiku a tím i sami sebe a své potomky.
      Bolestná medicína pro na morek kosti nakaženého mamonem a sebe destrukcí*

      Vymazat
    7. Prase cenzor zase maze

      Vymazat
    8. 13:55 Máte špatný slovosled. Správně mělo být: "censor zase maže prase" A dělá moc dobře, že alespoň nějaké to prase smaže!

      Vymazat
    9. Že se s tím blbem,Janem Petrem vůbec bavíte.
      Je to jen ušmudlaný puberťáček,studentík,
      který si tímto vydělává na fet.Jeho hloupé
      poznámky jsou důkazem.
      Petr Majevský

      Vymazat
    10. :) Václave Dvořáku nevšiml jsem se že by v tomto plátku ,,Nové Republiky,, byla jediná pochvala panu Babišovi.
      Že mu není zač děkovat ? Makro ukazatelé hovoří jinak*

      Vymazat
    11. Petře Majevský vaše důkazy jsou na nic.Sekl jste se o půl století...
      Profilovat vás nemusím, agrese ve vašem projevu je zřejmá a nejsem ani Bůh a ani soudce abych mohl nikoho soudit. Vaše odměna spočívá v kvalitě vašeho žití a potažmo ve zdravotním stavu vašich ušlechtilých vnitřních orgánů.
      Hle na admirála Vlka, celý život hlásal nač zemřel*

      Vymazat
    12. 10.56
      Máte naprostou pravdu pane.
      Celé seskupení ANO obsahuje profil národní mentality...hodně idiotů a prospěchářů.
      Ovšem jak vidno zlodějnám v ekonomice zatápí *

      Vymazat
    13. Petře Heroute zatím tady jen každý na Babiše naříká...jako by byl příčinou zla.
      Taková malá republiková samo destruktivní opozice...
      Své vlasti jsem se vzdal.
      Nemohu žít pod jednou střechou s výrobcem munice a zbraní, nemohu snášet lži ze sdělovacích médií a od politiků a představených státu.Nemohu koukat na narůstající fašizmus pod taktovkou prokleté církve.
      Nesnesu utrpení rodin a zmatených potomků.
      Nemám vlast a jsem na cestě z Evropy ven*

      Vymazat
  5. Podaný sáček s koblížkem na ulici od Andreje=ulovení 1 hlasu voliče s cestou do bruselského a islámského pekla, pod vedením 4.říše.Dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  6. Evropa konci, do svestek
    Babis Nebabis
    Lide v mestech budou pobiti, stovky Leningradu

    OdpovědětVymazat
  7. Článkem prezentovaný názor je, podle mého mínění, zavádějící. Předpokládá, že je možné (když se budou snažit ti správní občané) zajistit, aby politické dění ve společnosti se dělo podle schématu „demokracie, svoboda a sociální spravedlnost“.
    Takto ovšem žádná společnost nikdy nefungovala a nefunguje. Vždy je společnost řízená těmi, kteří mají vliv a moc. Politici ovšem nejsou těmi, kteří vedou, ale jsou vedeni! Naši politici (ze všech stran), jak praví jeden z rozumných politologů, pracují podle míry svého chápání pro sebe, a podle svého nepochopení, pracují pro toho, který chápe víc.
    Před A. Babišem byli politici zcela spokojení se svým chápáním, v zaběhnutém systému politických hrátek. Vstupem A. Babiše do politiky si najednou uvědomují, že „chtíc nechtíc“ budou muset pracovat pro toho, kdo chápe víc. A nastává situace, kdy se zoufale snaží zachovat si politický vliv, jak byli donedávna zvyklí. Proto by měl Babiš z politiky zmizet a nejlépe hned do vězení. Nemyslím si však, že tato zoufalá snaha bude úspěšná, protože obecný lid je jiného názoru.

    OdpovědětVymazat
  8. Andrej Babiš a jeho dílo.
    http://pravyprostor.cz/jak-se-bavi-internet-neposlusny-vibrator/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta smršť autora, jistě představitele pražské kavárny - kafrárny, proti Babišovi je pozoruhodná. Pro hloupé možná i vyzní přesvědčivě, ale jen pro ty ještě trochu při vědomí je zřejmé, že stojí po boku pana Kalouse a Soboty v okamžiku, kdy se blíží jejich výmaz z politické scény v podzimních parlamentních volbách. A ve službách největších grázlů, jaké kdy hostila ČR se to písálkům krásně lže - ale zcela nepřesdvědčivě. Kdo jako politik dal k rozkradení tento stát, nebyl pan Babiš - to byli u lizu jiní, také třeba pan Schwarzenhora, Soébota i Kalous - stovky miliard Kč odpluly do neznána. To byli oni, kdo přivedli ČR na pokraj bankrotu. Babiš také není tím kdo by vydělával peníze v ČR a danil v daňových rájích - strůjci i obhájci okrádart stát a občany o daně jsou někdejší ministři financí Kalous a Sobota. Je jistě obdivuhodné, že člověk s takovým majetkem, jaká má Babiš, se jde bavit do politiky a předá správu svého majetku do jiných rukou. Je jistě pozoruhodné, že se proti Babišovi spojili síly TOP 09 + ODS + lidovci + soc. dem. To už o něčem vypovídá, co jsme znali z dob tzv. NÁRODNÍ FRONTY. Takže ti, kteří se podíleli na vykradení českého státu se vydali do boje proti tomu, kdo jim v tom brání. To má celkem logiku - zločinci se vždy spolčují, aby získali potřebnou sílu ke zdolání práva, pravdy a spravedlnosti.
    Jsem dalek fandit Babišovi, ale to společenství, které se semklo proti němu je natolik sprofanované, prolhané a zločinné, že je zcela nedůvěryhodné - ano je to společenství zlodějů, kteří křičí chyťte zloděje. A pevně věří, že Čecháček, zblblý politikou, bude právě těm největším podvraťákům, kteří okradli jednoho každého občana státu během 26 roků vládnutí o 3,5 milionů Kč dnešní hodnoty věřit.
    Jen snad ten největší blb může na podzim volit uvedené strany, které se podílely svorně na rozkradení státu, na propadu státu mezi rozvojové země (hodnocení z EU), na okradení jednoho každého občana o 3,5 milionů Kč dnešní hodnoty - a ročně ho dále okrádají o dalších 50 tisíc. Partajní galymatyáš, který nám v ČR panuje svádí snadno vinu jeden na druhého. Proto by se měli voliči soustředit na volbu jedné strany na pravici a jedné na levici. Sprofanovanou partají NAŠEHO SOUDOBÉHO STÁTU - ČR - na pravici není jedině ANO a na levici KSČM. Pokud půjde vše dále pod vládou té jediné zvolené strany DO HÁJE, nemá se na koho vymlouvat a příště nebude volitelná. To je jediná cesta, jak se lze pokusit o vytvoření průhledné politické scény a jak lze k odpovědnosti volat konkrétní politiky A VYTVOŘIT ŠANCE PRO JAKOUS TAKOUS DEMOKRACII I V RÁMCI KAPITALISTICKÉ TOTALITY.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou strašně dlouho u koryt. Bude velice těžké useknout chobotnici chapadla.
      Jeden je málo, dva jsou moc.Tak raději tři. Ten třetí by měl být Okamura. Dejme mu šanci.

      Vymazat
  10. Tenhle článek vypotil chorý mozek - závistivý, neschopný hlupák! Babiš je daňový podvodník? Proč autor textu tedy nekoná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a cesko je zlodejov

      Vymazat
    2. 12:04 Nebyl bych tak hrubý, ale jinak mám z článku podobný pocit. Je v něm řada tvrzení, která jsou v rozporu se skutečností. Třeba Babišův údajný populismus vůči živnostníkům dost nesedí s jeho prosazením EET. Vytýkat jen Babišovi to, co v podnikání provádějí v rámci platných zákonů všichni podnikatelé, je přinejmenším pokrytecké. Mají kritizovat autory zákonů a ucpávat díry, kudy odtékají veřejné prostředky a ne kritizovat toho, kdo ty díry jako jeden z mnoha využívá.

      Vymazat
    3. Máte pravdu a proto se ptám: jaký zákon navrhl místopředseda vlády Babiš za 4 roky působení ve funkci ministra financí, aby zamezil či výrazně omezil odtok peněz z republiky do daňových rájů či od nás k investorům? Co v tomto směru vyjednal v EU? Zhola nic!!! Tak nám tu prosím netvrďte krávoviny!

      Vymazat
  11. kdo volí babiše volí eu globalizaci migraci islamizaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koho ci co voli volici Kalouska ci Belobradka, ODS, TOP, Cernoprdelniku, atd?

      Vymazat
    2. Anonymní18. března 2017 12:28 souhlasím ale je to článek o babišovi

      Vymazat
    3. 13:00 nejsem nevolnik jako ty abych masiroval podle nametu clanku
      Proste cesko nema Trumpa a proto chcipne

      Vymazat
    4. Anonymní18. března 2017 13:43 já se s tebou nebudu hádat

      Vymazat
  12. Babiš? Proboha, ten už měl dávno sedět. Jeho vyjádření :,,Tuna všeci kradnů"... ,,Všeci" jsou všichni. Tedy deset miliónů Čechů. Naprosto kategorické tvrzení. Nevím kdo z diskutujících v životě něco ukradl. Kdybych věřil v právní stát tak na Babiše podám trestní oznámení.
    Trestní zákoník č.40/2009 Sb.
    § 345 Křivé obvinění.
    1) Kdo jiného lživě obviní z trestného činu, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta. ;-)

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by si pepku masiroval rovnou do lochu

      Vymazat
    2. Jinak ano, valna vetsina cechu krade, proto se te zemi rika Ceskozlodejsko
      Ale mozna nemluvnata nekradou

      Vymazat
    3. Anonyme 13:45. Ano, ,,valná většina," připouštím. Ovšem ,,valná většina" nejsou ,,všeci." Takže ti co nepatří mezi tých fšetkých by se mohli cítit dotčeni. Jinak si myslím, že je (tedy z morálního hlediska ne, samozřejmě) rozdíl krást a krást. Za totality jste ukradl cihlu, ale ne cihelnu. Ukradl jste krabici cukru, ale ne cukrovar. Myslím tím obyčejného člověka, ne když se po osmačtyřicátém ,,znárodňovalo." Ale i to šlo všem. Ne Koženým, Bakalům a jim podobným. Myslím, že to byl Balzac, který řekl, že na počátku každého bohatství je zločin. Samozřejmě i zde jsou výjimky jako byl třeba Baťa apod. Ovšem po listopadu to zpravidla sedí. Tím se omlouvám, všem kdo nabyli majetek poctivou prací.

      Pepo Milan

      Vymazat
    4. 15:26 Pepo, to máš podobné, jako když jiní politici tvrdí, že si u nás "všichni" přáli návrat kapitalismu. Ve skutečnosti to byla jen nepatná menšina a nikdo kvůli tomu neuvažuje o podání trestního oznámení. Dokonce ne ani proti tomu, když se v zákoně objeví, že minulý režim ( jako celek) byl zločinný.

      Vymazat
    5. Ne Pepo Milan Balzak to nerekl , ale je to blizko , a mozna zalezi na prekladu.

      Balzak rekl: RYCHLE NABYTE BOHATSTVI JE PRIMO UMERNE ZLOCINU , KTERY BYL K NABYTI POUZITY!!!!!!

      Jinymi slovy : vetsi bohatstvi => vetsi zlocin.

      Podle tohoto pravidal Babis musim byt zlocinec PRVNIHO RADU.

      Ovsem lidi tohoto typu jsou sluhove mocnych v systemu : Bylo to za komunismu , je to dnes , jen jeho mocni se trochu zmenili (mozna ????).

      Ovsem kazdy sluha tohoto kalibru musi splnovat dve podminky:
      Ochotny krast a chtivy krast ...aby delal spatne veci.

      Musi udelat v minulosti strasny zlocin ( ktery se taji) jako vrazdu , pedofilia, velky obchod s drogami.

      Pak je pouzitelnypro politicke vysoke funkce v tomto systemu!!!

      Vymazat
  13. Omyl pane Dvořáku.
    Rozumím tomu,že volba ve druhém kole přímé volby prezidenta ČR v roce 2013 nebyla pro velkou část Čechů jednoduchá.I levicový liberál a dnešní předseda Zelených Matěj Stropnický tehdy raději volil ,,menší zlo"(Miloše Zemana).Mezi spící pannou (Schwarzenberg) a buranem z Vysočiny (Zeman) byla možnost i nevolit.Nemalá část tuto možnost volila a vůbec toho nelitují.
    Kdyby se Schwarzenberg dokázal zavčas distancovat od Kalouska a spol., mohl dnes sedět na Hradě....
    Chápu,že konzervativní nacionalisté a autoritáři,který sdílí pravicový populismus to vidí jinak.
    Pro vaši informaci:Nejsem voliči pravice ani středových stran.
    Patří mezi ty,který v ČR postrádají SKUTEČNOU levici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí Schwarzenberg na Hradě dnes nesedí. Byla by to pro českou politiku katastrofa. Stačilo svévolné uznání Kosova, jak je předvedl proti vůli parlamentu v roce 2008. Stejně ajko bezmezná podpora americké imperiální politiky. Ne děkuji. Toho rakouského Švýcara fakt nemusím. Taurus

      Vymazat
  14. Tak jsem si zájmem přečetl článek a několik nenávistných komentářů a musím říci, kecy a samé kecy. Co mají ti lidé co pořád dehonestují Babiše společného ? Kecy bez jakéhokoliv faktu, domněnky a zbožné přání, možní ještě závist že někdo je úspěšnější. Všichni máte možnost své důkazy a fakta předložit orgánům činným v trestním řízení, proč to neuděláte a místo hoho vedete přihlouplé hospodské řeči typu jedna paní povídala. Nejsem Babišovec, nikdy jsem ho nevolil ale nyní budu, naschvál vám hlupákům. Jak vidím Babiš je pořád lepší než ten hnus co to tady kecá a žádný důkaz nepřinese.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké kecy? Vy nekecáte? V tomto státě se žádné spravedlnosti nedočkáte. Babiš je menší zlo. Toť vše. Jinak bych vám mohl popsat jak se pán Babiš popasoval s vyrovnáním restituentů v ZD, které si "kupoval". To bych byl ale smazán. Samozřejmě, že to dělal v mezích zákona. Komunisté také zabavovali mejetek v mezích zákona a tisíckát byli za to kritizováni. Koho za to zavřeli?

      Vymazat
    2. To 14:19 - Přečtěte si příspěvek v 10:56. Já se s ním ztotožňuji. Je to jen část o Babišovi, ale dost důležitá. Další jsou jeho daňové podvody, podvodné vylákání dotace na Čapí hnízdo, atd. atd. atd. Volte si, koho chcete. Já doufám, že lidé nebudou tak naivní a zaslepení, jako vy.

      Vymazat
  15. "Babiš je prostě takový." - Historie se opakuje. Mečiar používal LEŽ jako pracovní metodu. Kdo poukázal na rozpory v jeho argumentaci, byl poučen, že NA SLOVENSKU JE TO TAK. Babiš je prostě TAKOVÝ jak CHROBÁČIK VLADO. sck

    OdpovědětVymazat
  16. To je ale debilní Babišiáda - pořád kolem dokola to pitomé žvanění. Ale lepí se na to hromada diskuzních příspěvků a o to jde. Je to oblíbený mediální triumvirát - Putin - Babiš - Trump ( jedno melivo pro mediální prefabrikáty) Merkelová - Erdogan - Porošenko ( druhé melivo) bombardování, výbuchy, tragedie - třetí melivo... a do toho televizní omleté ... Česku hrozí vítr, Česku hrozí deště, Česku hrozí náledí, Česku hrozí sucho, Česku hrozí ptačí chřipka, Česku hrozí válka .. krucinál! Proč nám pořád něco hrozí? Proč se v tom pořád ti pitomci tak vyžívají - copak oni nejsou Česko? Ti pitomci z medií nejsou Česko? Jim nic nehrozí? Žijeme jak někde u blbejch v blázinci. Jakmile otevřu TV zpravodajství a veškerou jejich publicistickou i rádoby zábavnou žvanírnu, nebo internet - publicistku a ty šílené diskuze - vždycky mám pocit, že jsem se ocitl v blázinci. Babiš - život a dílo - a to jako proč? On už zesnul?

    OdpovědětVymazat
  17. OKAMUROVCI BOJUJÍ!!!


    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1344373608977481&id=858027300945450

    OdpovědětVymazat
  18. Babiš je OLIGARCHA !!!

    O Sralobotkovi, Černoprdelníkovi Bělobrádkovi a ostatních zrádcích a parazitech nemá cenu mluvit. A co se týká Bureše- Babiše ? Především si ivědomme, že Babiš je OLIGARCHA. Není podstatné co říká, ale co dělá ! Je permanentně ve střetu zájmu, ale idioskými kecy, přesvědčuje, že tomu tak není a idioti mu to žerou. Jako všichni
    oligarchové představuje megaparazita, který ve své chamtivosti nebude mít nikdy dost. To, že "naladil" své žvásty na vlnu, která rezonuje některými občany a oblbnul je koblihami, vůbec neznamená, že hají a bude hájit jejich zájmy. Na vstupu do politiky vydělal 10x tolik, než ho to stálo. A pro občany neudělal vůbec nic. Ubírá drobným podnikatelům, zaměstancům a na skutečně velké zdroje peněz korporací ani nesáhne. Co se týká imigrační politiky, jak uplatnil svůj vliv v tzv. koalici ? Hovno ! Když se jedná o prkotiny nebo fleky pro jeho patolízaly-parazity, byl schopen vyhrožovat rozpadem koalice a vším možným. Ale proti imigraci neudělal vůbec nic a často odmítá tyto záležitosti i komentovat.
    Když si všichni myslí, že Sralbotkova vláda je vlastně vládou Babiše a Smějící pleš hraje páté housle (a ono je to jinak pravda), tak proč Sralbotkovi a Chovancovi nevyhrožuje rozpadem koalice a předčasnými volbami, když se jedná o skutečně tak závažnou a samu existenci ČR ohrožující situaci, jak svým postojem veřejně dává najevo ? Protože to jsou jenom kecy. Nikdy si nebude dělat kvůli občanům problémy s byrokraty a zločinci z EU a SSA. Nepřipraví se o dotace, obrovské zakázky a o svůj vládní post, který nemusí být poslední. Cesta s oligarchou Babišem je "ukrajinská" cesta sice po česko-slovensku, ale je to cesta do pekel !

    Strany se po sametovém podvodu zdiskreditovali. "Neexistuje už žádná pravice a levice ! Strany jsou pouze zájmové korporace parazitů, kterým jde pouze o koryta. Babiš proto cílevědomě tvrdil: "My nejsme strana. My chceme "makať" a dělat pořádek". A proto založil ne stranu, ale sektu ANO. To je ještě větší banda oportunistů a parazitů než Modré straky se všemi ostatními ptáky. Všichny strany jsou paraziti a škůdci. Kradly a kradou jako straky. Ale byly to jen amatéři a příštipkáři. Bureš je "profesionál" a proto ještě mnohem efektivnější parazit ! Protože on si to rozkrádání v tomto bezprávním státě uměl "legalizovat". O to není menší ksindl a parazit. A nyní už mu nestačí privatizace nějaké další firmy. Teď si chce zprivatizovat stát. A to je čistý korporátní fašismus !

    OdpovědětVymazat
  19. Babiš EET
    http://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2017/03/EET-18-miliard.jpg

    OdpovědětVymazat
  20. Tak jsem si počkal, až toho bude víc a žasnu. Třeba 12:04 napsal: „...článek vypotil chorý mozek - závistivý, neschopný hlupák...“. Porovnal vůbec 12:04 kritizovaný článek se skutečným jednáním občana Babiše? Já ano. Sleduji jeho (Babišovo) výroky k EET. Přesně, jak je popisováno v článku. Sleduji jeho výroky k daním. Přesně, jak popisováno v článku. K prezidentovi..., ke KSČM..., k EU..., je nutné pokračovat? Ano, popis jednání (a směřování) pana Babiše je přesnou a dobře formulovanou analýzou. Dík.
    Mrzuté je, že pro řekněme jednodušší spoluobčany přecejen obtížně pochopitelnou, takže znova skočí na špek v nověji nalíčené pastičce a znovu naskočí na pravděpodobně ještě horší variantu než nabízelely např. Věci veřejné a rozhodně, než nabízí i ta prohnilá ČSSD. Jsem si jist. Proboha, Babišovo ANO, Bělobrádka KDUČSL, Fialovo ODS, Kalouska TOP09, nevolit! A vy 12:04, na kolenou prosím, příště pozorněji čtěte.

    OdpovědětVymazat
  21. ROZHODNĚ STOJÍ ZA SHLÉDNUTÍ:
    Galerie memů: „Národe povstaň!“
    http://a2larm.cz/2017/03/galerie-memu-narode-povstan/

    OdpovědětVymazat
  22. Perverzní fáze kapitalismu:
    Miliardáři vládnou chudým, a ti jim za to radostně libaji ruce...Karle, probuď se!
    Výstižně trefné.
    https://twitter.com/petrfischer3/status/829249852114628609/photo/1
    Má proto psychiatr,bývalý politik ČSSD Ivan David a dnes člen politické organizace Nová republika racionální vysvětlení ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přece jednoduché - "čeští" politici jsou paseni těmi miliardáři a jak ti politici, tak ti miliardáři jsou jednoznačnými psychopaty. A psychopati umějí mazat med kolem huby a omotat si lidi kolem prstu. Nefunguje to jen na ty, kdo nezůstali na předpubertální úrovni a nadají na to, co kdo říká, zajímá je jen to, co kdo dělá.

      Vymazat
  23. Kuci ceski!Zda sa,ze ten slovenskej Ondra,Vam pekne dviha adrenalin,uz len cakam,kedy bude vrahom Irackich a Syrskich deti!To vsetko,co tu pisete,je len...uz mal sedet,temne pozadi,ze slovenska utekl,stbak a pod.Ale,ze Vam slovensky Ondra udelal prebytok v rozpocte,to neurobil ani jeden cesky minister!!Ze nerespektuje vladu..prosim vas,aku cesku vladu!!Belobradka,ktory vyzyva ceske zeny,aby sa podvolili migrantom za ucelom rozsirenia ceskej populacie??Kuci,zamyslete se nad sebou!!

    OdpovědětVymazat
  24. V článku uváděná charakteristika Babiše je jak vystřižená z učebnic psychiatrie a jde proto říci stručně: Je to těžký psychopat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je těžký psychopat? Co potom byste napsal o všech těch diskutérech, kteří každý den -celý den - dřepí u počítače a blijou ty svoje pitomosti a nesmysly až do bezvědomí? Co jsou - duševní mrzáci, nebo něco těžšího? Těmi žvásty proti Babišovi si jenom nějaké svině už zaplatily volební kampaň proti Babišovi, jako byla kampaň proti Paroubkovi. Kubiceho zprávy, diskuze pitomců a dětinských starců, žvatlajících u počítačů svoje kraviny. Teď se odstartovalo plivání na Babiše, a staříci nesmějí zůstat pozadu. Žvatlají a plijou o sto šest. A přitom -co vás čeká bývalí soudruzi? Už jenom ten fešák s kosou na rameni - každou chvíli může zaklepat na vaše dveře a vysvobodí vás od toho žvanění. Jinak už nic. Máte svoje důchody - proč nejdete chytat motýly? Nebo ryby? Nebo žvanit s nějakou fešáckou bábou do cukrárny? Na procházku se psem? Ne - ono to dřepí na zchátralym zadku u počítače, a nadává to, a plive to. Co vás tak zkazilo - socializmus?

      Vymazat
    2. 21:05 mladej, synku, nevím kde bereš tolik sebedůvěry, že si troufáš celou tu skupinu starších označit za cosi méněceného, určovat co má nebo nemá dělat, argumentovat odchodem ze života, tedy posílat někoho do hrobu. Jseš nevychovaný, nevzdělaný a domýšlivý frocek, který by zasloužil od skutečně dospělého napráskat tak,jak tomu bývalo v dobách, kdy mezi prostými lidmi platila pravda a čestnost mezi ctěné vlastnosti. Odpade společnosti

      Vymazat
    3. Pro 22:07 - do diskusí lezou nejen idioti, pubošové a trollové. Také různí reklamní agenti s teplou vodou. Ten ve 21:05 je reklamní agent za oligarchu Bureše a je za to placen. Přece nikdo, komu je dán dar rozumu, nemůže volit podvodníka a lumpa, jakým je Bureš Daňové Přiznání dříve Čapí hnízdo.

      Vymazat
  25. Anonymní 18. března 2017 18:10 Babiš je OLIGARCHA !!! Přesně, souhlasím na 100 % !!! Jih

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO a co? Pořád lepší než zloděj, šmejd, podvodník, gauner, mafián, a politickej parazit.

      Vymazat
    2. Oligarcha = no a co

      Vymazat
  26. Dobrotivá duše, Boží člověče 21:06, bylo by dobré vědět co to je "oligarcha", popřípadě i "oligarchie". A jestli to víš a podporuješ, nejseš nic jiného než asociální p...e.

    OdpovědětVymazat
  27. Tupoun Evropský nemá dost Bohem vyvolené Šlechty,
    Bohem vyvolené Církve,ještě si na vedlejšák přibere
    obživu Bohem vyvoleného Oligarchy i s dětičkama.
    Vy jste snad roboti,že stíháte.No nestíháte,za prdelí menšiny a Bůh káže živit nebo zemřít.

    OdpovědětVymazat
  28. Kuci ceski,mate to marny!!Babis vyhraje a pomuze CR,ze sracek!Slovensky Ondra proste vali!Ta zlodejska luza v tandemu Sasa Vondru a Kalousek,voyebali CR o 380 melounu v Prpmopro...ale to Vas nesere,ze?

    OdpovědětVymazat
  29. Ve fiskální politice je pro mne p. Babiš nejlepším ministrem financí od r. 1989. Ale protože tomu až tak moc nerozumím, je pro mne volitelný hlavně proto, jak ho ze všech stran štvou ( ČT, poslanecká opozice - brrr Kalousek, ČSSD). Asi ho volit budu - tedy pokud do voleb nesplním vroucí přání, které vyplývá z disk. přísp. v 18.05. Trochu empatie, holoubku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážená paní Věro, nenašel jsem koment 18:05, takže nevím jak to je s tou empatií. Efekt ve fiskální politice, při hlubším zamyšlení a určitém nadhledu je poměrně slabý argument ve prospěch volby ANO (občana Babiše), když domyšleno, hrozí daleko horší perspektiva nejen pro dolních 10 milionů, ale i pro republiku. Platí biblické: Po činech poznáte je. Hra čísel a okolností je jedna věc, skutečné směřování je to podstatné. Pružná řeč pana Babiše ve všem spoléhá na nepozornost a krátkou paměť. Je to nefér, nečestné.

      Vymazat
  30. Hola,


    ¿Necesita un préstamo urgente? Obtener préstamos en esta empresa es una oportunidad dinámica en la vida, ofrecemos préstamos a la tasa del 2%, no en contacto con nosotros en este correo electrónico; {Rolandhils2@gmail.com} y en Dios confiamos porque somos buenos donando préstamos a las personas que lo buscan; Y no demoramos en la transacción siempre a la atención de nuestros clientes en el tiempo, y también les damos la mejor prioridad que todos necesitan o desean de nosotros, ofrecemos préstamos comerciales, préstamos de automóviles, préstamos de gobierno y para pagar facturas, si está interesado Vuelva a solicitar su propio préstamo ahora, {rolandhils2@gmail.com}

    FORMULARIO DE SOLICITUD DE PRÉSTAMO LLENAR Y DEVOLVER.

    (1) Nombre Completo:
    (2) País:
    (3) Dirección:
    (4) Estado:
    (5) CENSURADO:
    (6) Estado Civil:
    (7) Parientes:
    (8) Ocupación:
    (9) Número de teléfono móvil:
    (10) Actualmente la posición en el lugar de trabajo:
    (11) Ingreso mensual:
    (12) Préstamo Cantidad Necesaria:
    (13) Duración del préstamo:
    (14) Propósito del Préstamo:
    (15) ¿Ha aplicado antes ?:
    (16) ¿Entiende inglés ?:

    Nombre: Roland Hilson
    Correo electrónico de la empresa: rolandhils2@gmail.com

    Atentamente

    Roland Hilson / MD /

    OdpovědětVymazat