Reklama

.

.

sobota 25. března 2017

Hluboká poklona Jidáši a vlku v rouše beránčím. Jen se klaňte odpadlíku a zrádci víry.

Oldřich Rambousek
25.3. 2017   Rukojmí
Říká se, že o mrtvých jen dobře, dle zažitého klišé. Já toto neudělám, protože bych si musel s odpuštěním plivnout do ksichtu a samozřejmě bych tím plivl i na všechny slušné a poctivé lidi v naší malé zemi, kde pravda a láska zvítězila. Zesnulý kardinál Vlk nesporně k oné pravdě a lásce patřil, což samozřejmě neznamená, že bych mu přál smrt, ale alespoň o jednoho zákeřného lžipreláta méně. Doufám, že nyní bude pro nejvyšší spravedlnost smrt na řadě Duka, Graubner a papež.
Mé zaměření je všeobecně dosti známé, ale málo se ví také to, že věřím. Netroufám si říci, že v boha neb nevím, zda toto označení je správné a tak osobně to, v co věřím nazývám pojmem universum. Tedy stojím za tím, že existuje cosi mezi nebem a zemí a nepovažuji víru za nic špatného. Ba naopak. Co však nesnáším, je církev, jež se nazývá svatou a uzurpuje si právo na to, že je zástupcem boha na zemi. Bůh, nebo chcete li universum, nepotřebuje žádného zástupce na zemi. Církev není nic jiného, než zločinecká organizace, těžící z hlouposti a manipulativnosti lidí. Dává odpovědi nevzdělaným a pokrytcům. K této organizaci patřil i zesnulý kardinál Vlk a dost názorně nám, občanům České republiky ukázal, oč jde církvi i jemu samému.

Budu li se držet bible a to bez ohledu na církev, tak je jasné, že kněžím přísluší ve společnosti místo, jenž má zajišťovat výuku a výklad písma, duchovní útěchu, či pomoc v nouzi, ale nikoliv cílené vlastnictví ekonomické formace, vměšování se do záležitostí politických a mocenských, nebo se dokonce zabývat půjčováním peněz, či pornografií. Skutečně hrozivé je zjištění, že církev se nejvíce zabývá tím, co je v předešlé větě napsáno za spojkou ale. Prelát Vlk se velmi vehementně angažoval v otázce církevních restitucí a byl i jakýmsi koordinátorem při vypracovávání znění toho odporného a zlodějského zákona o církevních restitucích. Při svém věku a vzdělání musel velmi dobře vědět, že to co dělá je ohavná špinavost a zrada na Českém národu. Velmi dobře musel vědět, že církevní restituce jdou právně proti první i druhé pozemkové reformě, ale i proti zákonům vydaným za první republiky. Doslova jako Jidáš využil všeobecných tendencí strkat vše na komunisty a tak i on se snížil k tomuto pokryteckému jednání. Co na tom-vlk se nažere a koza zůstane celá-myšleno ve smyslu k občanské společnosti a veřejnému mínění. Musel dobře vědět, že ony miliardy pro církve budou uzmuty od úst národa a to zcela proti logice, ale i historickým událostem, které církve zbavily nemovitých majetků a politického vlivu. Inu-bližší košile než kabát. Proto také byl velkým přítelem neznaboha Havla a pokrytce Kalouska, skrze které se tento špinavý byznys rozjížděl. Co na tom, že jednání kardinála Vlka bylo v přímém rozporu jak s biblickými texty, tak s vírou. To nikdo neřeší!!! Já to však řešit budu a jsem tady, abych lidem říkal pravdu a to bez ohledu na to, že se jistě najde mnoho těch, kteří nebudou souhlasit a budou mě kamenovat.

Docela živě si i pamatuji na situaci z počátků migrační krize, kdy se kardinál Vlk vehementně stavěl na stranu islámských vetřelců a nabádal nás k tomu, abychom jim pomáhali, vítali je, přijímali je a brali je jako obohacení naší společnosti. Zde je nutno zbystřit, protože bylo zneužito výkladu bible tendenčním způsobem ve smyslu pomoci bližnímu svému. Muslimové totiž nejsou naši bližní. Nejsou to naši příbuzní, ani křesťané, což je směr, kam nás bible má vést. Islám je od věků nepřítel křesťanství a toto nepřátelství stálo život miliony lidí!!! Nechci tu proti sobě stavět křesťanství a islám-to není mým záměrem, ale je nutno říci, že zatím co se křesťanství vyvíjelo a zdokonalovalo, kde na jeho základech stojí vyspělá Evropská civilizace, tak na straně druhé je islám značně opožděný a dodnes barbarský a opovrženíhodný. Kardinál Vlk tak rok před svou smrtí začal svá dřívější slova značně mírnit a už tolik nerozevíral svou náruč islámu, ale co naplat-já si to nemilý kardinále dobře pamatuji a smrt už vůbec.

Kardinál Vlk nám svou činností také potvrdil, jak moc jsou spojenými nádobami politika a církev. Potvrdil nám, že církev je jedním z velkých hráčů na politickém kolbišti, i když by dle božího záměru na tomto kolbišti vůbec být neměla. Potvrzeno to bylo a je nejen vstřícností katolické církve vůči islámským vetřelcům, ale i těmi restitucemi. Kardinál Vlk svou činností potvrdil, že kolaborace s mocenskými strukturami je výhodnější obchod, než stát na straně běžných věřících. Více méně zde dochází k opakování historie, protože bývalý papež Pius dvanáctý také raději zavíral oči před zvěrstvy nacistů a to jen proto, že to bylo politicky a ekonomicky výhodné. Činnost katolické církve osobně přirovnávám k politice ČSSD. Ani ryba, ani rak, neprůhledná politika, neprůhledné financování, nejednoznačná rétorika, politická nevypočitatelnost a zrádnost.

Těm lidem, kteří se chodí klanět kardinálu Vlkovi nic nevyčítám-buď jsou hloupí, nebo jsou nedílnou součástí oné špinavé hry. Nevědomost hříchu nečiní-říká se a ovce se ve velkém stádu ztratí.

Z lidského úhlu pohledu mohu říci-škoda každého života. Z pohledu pronárodního, dělnického a celospolečenského bych však ani květinu na hrob preláta Vlka nepoložil, natož abych se mu klaněl. Smrt vše vyřešila a nutno říci, že je to jediná a nejvyšší spravedlnost na světě. Nedá se koupit ani ukecat a to je dobře. Každý z nás tam jednou musí a smrt řekla-Vlk šel a ta jeho církev mu nebyla nic platná. Byl ještě na tomto světě potrestán smrtelnou nevyléčitelnou chorobou a myslím si, že si uvědomil zač-leč bylo pozdě. Doufám, že se nyní za své hříchy a zradu kaje vedle zlosyna Havla a jemu podobných.

115 komentářů :

  1. souhlas a další jidáš sobotka tu zve papeže který zradil svoje věřící jsem ateista a tyhle lháře nemusim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Islám je od věků nepřítel křesťanství a toto nepřátelství stálo život miliony lidí!!!
      DUKAZ:
      Islamske USA napadly krestansky Irak a jsou zodpovedny podle kalifornske web page za smrt pres 1.5 milionu krestanu v Iraku, pak spolu s NATO islamske USA, Velka Britanie, Francie a ostatni islamiske staty z NATO napadly krestanskou LIBYI a smisenou SYRII a zabijeji v Syrii stale, i kdyz je tam nikdo nezval, stejne jako do Iraku a Libye, a zabijeji dal, kde se jen da. Nehlede k tomu, ze jen islamske USA jsou zodpovedny za smrt 30 mil.lidi jen po druhe svetove valce, a i tu prvni a druhou zacali islamiste, z Vidne a Berlina. Zatimco zoufali katolici, stale napadani islamisy, se zmohli na mozna az par stovek mrtvych islamistu, ale hlavne zadnou svetovou valku nezacali a zadnou zemi nenapadly a NEKOLONIZOVALI.
      Dobre jsi to analyzoval, v nabozenstvich se vyznas, priteli. Jen tak dal! A vsichni, co souhlasite s tim, co ted beztrestne dela USA spolu s vazaly z NATO, k nimz pratri i tahle zem. MRTVI V AFRICE A ASII se nepocitaji, protoze Arabove nejsou lide. To vedel uz i Hitler, a mezi lidi nepocital uz ani Cechy. Kdyby se mu podarilo vyresit RASOVY PROBLEM z jeho pohledu, nemusel jsem ted ty rasisticke ceske komentare cist. Nebyli byste tady, pani nadlide z Ceska. Jak by se vam asi libil tenhle rasovy pohled Hitleruv? Ten vas je uplne stejny jako jeho.

      Vymazat
    2. Ne že bys neměl pravdu s USA a nato, ale jinak je tvůj příspěvek totálně mimo. Prostuduj si historii trochu dál než je dvacáté století

      Vymazat
    3. I ateista se bude jednou zpovídat před Bohem a věřte, že dobře vám z toho nebude.

      Vymazat
  2. Souhlasím s autorem.AMEN.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s autorem

      Vymazat
    2. Blaze vám, když vás lidé budou nenávidět a když vás vyloučí, potupí a vymažou vaše jméno jako proklaté pro Syna člověka.
      Veselte se v ten den a jásejte radostí; hle, máte hojnou odměnu v nebi. Vždyť právě tak jednali jejich otcové s proroky. (Lukáš 6, 22-23)

      Vymazat
    3. Kolega 23:37 nám vysvětlí, proč Vlk nenáviděl komunisty. Jestli Vlk myslel na dobro, pak musel ocenit, že za komunistů měli všichni práci a sociální jistoty. Z lidských práv dal převrat lidem jen svobodu lhát, krást a podvádět. To bude asi přesně to, pro co Vlk žil a angažoval se. V dohodě o finančním vyrovnání razila církev zásadu, že za jeden zub národu vyrazí více než dva zuby. Suma sumárum, všichni, kdo vyžadují k Vlkovi v rouchu beránčím úctu, jsou mimo mísu. Komunisté současní a bývali v počtu kolem milionu (nepočítám jejich rodinné příslušníky) mají právo Vlka nenávidět stejně jako je nenáviděl on. Tomu se říká spravedlnost.

      Vymazat
    4. Vyborne p.R.
      KDYZ SVINE CHCIPNE , CHCIPNE SVINE A NIC JINEHO.

      Vymazat
    5. 04.06 A to ještě kadaverem toho arciškůdce znesvětili Pražský hrad! Srdce českého státu...

      Vymazat
    6. Ve verši Lk 6, 22-23 hovoří Kristus k celé Církvi, nikoli k jednotlivci. Za komunistů by si nikdo nedovolil tak nenávistný veřejný projev jako je shora uvedený projev pana Rambouska.

      Vymazat
    7. Ve verši Lk 6, 22-23 hovoří Kristus k celé Církvi, nikoli k jednotlivci. Za komunistů by si nikdo nedovolil tak nenávistný veřejný projev jako je shora uvedený projev pana Rambouska.

      Vymazat
    8. Na vašem místě bych o Kristovi radši nemluvil. Jo, do 4 stol. po začátku letopočtu
      to byl obyčejný chasník s jedním žaludkem a dírkou do trusníku. Ale pak se sešlo v Nikai
      asi tisíc okurků v sutanách a odhlasovali si, že je božské podstaty. Tak bych "doporučoval" mírnou opatrnost.

      Vymazat
    9. Protože svět svou moudrostí nepoznal Boha v jeho moudrém díle, zalíbilo se Bohu spasit ty, kdo věří, bláznovskou zvěstí.
      Židé žádají zázračná znamení, Řekové vyhledávají moudrost, ale my kážeme Krista ukřižovaného. Pro Židy je to kámen úrazu, pro ostatní bláznovství, ale pro povolané, jak pro Židy, tak pro Řeky, je Kristus Boží moc a Boží moudrost.
      Neboť bláznovství Boží je moudřejší než lidé a slabost Boží je silnější než lidé. 1. Kor 1, 21-25

      Vymazat
  3. Pro osvěžení:
    http://czechfreepress.cz/vase-free-zona/pseudomesiasi-cr-vlk-herman-a-halik.html ;

    http://www.novarepublika.cz/2016/10/otevreny-dopis-kard-vlkovi-jeho-bajky-o.html

    OdpovědětVymazat
  4. "Byl ještě na tomto světě potrestán smrtelnou nevyléčitelnou chorobou"

    To jsou ale zvratky. Až tento zvrácený debil Rambousek nebo někdo z jeho nejbližší rodiny vážně onemocní tak ať si vzpomene na ty své nechutné bláboly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:11 Berte to tak, že právě ta nemoc potvzuje lživost vymývání mozků církvemi. Copak nehlásají "věřte v Boha, chovejte se podle našich nařízení, buďte poslušní a Bůh vám pomůže"? Není právě tento slib Boží milosti nejsilnějším důvodem, proč lidé církvi slepě slouží? Je tedy na místě se ptát, proč tu slibovanou milost a pomoc nedostal ani samotný "šéf" katolické církve v naší zemi. Církev také tvdí, že špatným lidem bude tato milost odepřena. Ergo kladívko, buď církev lže nebo byl kardinál Vlk bezbožníkem. Tato logická úvaha samozřejmě nevylučuje možnost, že církev lže a kardinál nebyl dobrým člověkem.

      Jestli mi nějaký věřící vysvětlí, v čem je tato úvaha mylná, budu mu vděčný.

      Vymazat
    2. Koho bůh miluje toho křížem navštěvuje. Aspoň tak mi to říkala babička. Já věřící nejsem

      Vymazat
    3. 12:17 To je v rozporu s motivací, proč být dobrým věřícím. Protože z toho logicky plyne, že je lepší být hříšníkem, kterého Bůh nemiluje a proto ho "křížem" nenavštěvuje.

      Vymazat
    4. 19:49 Takové žvanily, co se pasují do odborníků přes křesťanství, Boha a církev, tak ty mám opravdu nejraději. Prd o tom vědí, ale rozumů mají kupy.

      Vymazat
    5. 21:43 Čím víc toho "víte", tím víc máte vymytý mozek a ztrácíte schopnost racionálního myšlení. Lepší o tom vědět prd a mít kupu rozumu, než mít místo rozumu prd a vědět všechno o křesťanství, Bohu a církvi.

      Vymazat
  5. Nemám rád "silné slova", které tady jak v článku tak i v diskuzi létají. Jedno je však jisté současná církev je podivnou institucí, na jedné straně boj proti potratům, na druhé straně feldkuráti s požehnáním doprovázejí žoldáky, kteří za peníze zabíjejí v různých konfliktech po světě jinověrce. Podivná to morálka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není podivná instituce. V českých poměrech to je Firma realitní a finanční kancelář s.r.o. . Je v tom názvu něco o morálce ?

      Vymazat
    2. Ale kněží vždy před bitvou žehnali vojákům už od středověku. Věřím, že jsou slušní duchovní kteří věří v to co se píše v bibli, ale určitě to nejsou ti vysoce postavení duchovní kteří jen hrabou bohatství a moc

      Vymazat
  6. Žvást hodný komouše.
    Nic víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stari komunisti byli v prumeru cestnejsi nez novodobi havlovci, bruslici, vlkovci a vlci, kapitalisti, privatizeri, restituenti, knizata a jina havlisticka novodoba kolaborantska svoloc
      Rikitan

      Vymazat
    2. To 5:01
      Troubo, když neumíš položit na stůl ani jeden argument, tak tady nelez.

      Vymazat
    3. 5:01 - O komunistech víš koulový, ale vyskakuješ jako Jojo ze škatule! Totˇvše!

      Vymazat
  7. Na pohrby vrahum se nechodi
    Rikitan

    OdpovědětVymazat
  8. :)) moc tomu nerozumím,
    na jednu stranu kritika papežské církve a na druhou stranu že křesťanství vyvíjelo a zdokonalovalo...?
    Vatikánské křesťanství vyvinulo fašizmus a nikdy nic nedokonalo už dva tisíce let ! Ba naopak bible je jasným příkladem nefunkčnosti . Nejprve přišlo ,,písmo svaté ,, a pak genocida*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Ostravě je muzeum techniky. Ve videozáznamu se říká, že největšího rozmachu dosáhla technika po zrušení náboženství jako povinného předmětu ve školách.

      Vymazat
    2. :)) zajímavé. Obávám se že nemá dlouhou budoucnost...*

      Vymazat
    3. 8:45 A k čemu je ta technika dobrá, když se lidé chovají jako pitomci, co věří jenom ve zlaté tele, peníze...

      Vymazat
    4. 6:22 Že tomu moc nerozumíš mne nikterak nepřekvapuje. Hlavně když se vyjadřuješ k něčemu, o čem víš tak akorát velký kulový!

      Vymazat
  9. https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/cirkev-nese-vinu-na-genocide-ve-rwande-rekl-papez-frantisek-a-prosil-o-odpusteni-29208
    Nejsme na tom jako Český národ lépe !
    Naše rody jsou prokazatelně staré třicet tisíc let inteligentní společnosti.
    Když zapátráte po tom kdo jste byli, skončíte pár století zápisem na faře...před tím tady byli lesy hlásá admirál Duka*

    OdpovědětVymazat
  10. Kardinál nebyl asi moc populární ani mezi katolíky. Svědčí o tom účast na rozloučení v katedrále. Tam se dokáže nahustit až 5tisíc diváků a bylo připraveno umožnit sledování akce i pro další na náměstí, pokud by se do katedrály nevešli. Ale nebylo to potřeba - podle medií bylo v kostele něco okolo dvou tisíc lidí, ani církevních papalášů ze zahraničí moc nebylo. Takže ani předchozí propagace téhle akce moc neuspěla.

    OdpovědětVymazat
  11. To mně vždy zaráželo. Kardinál Vlk tvrdil, že je věřící, ale na rozdíl od své víry, komunisty nenáviděl. V bibli se ale píše, že máme své nepřátele milovat. Pak buď žil ve lži a neměl být kardinálem nebo se neuměl udržet a měl svým ovečkám vysvětlit, že to nezvládá a žádat o odpuštění.
    PN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milujte boha ,ne člověka ve jménu boha zabijte , komunisté taky vraždili kdo jsem se jim nelíbil a kapitalisté to dělají do dnes ,pozor !!! až přijdou ti co věří v aláha ,budete zabiti vy ,oni věří v boha !!! ti co tu píšete jsou to lide ne bůh .

      Vymazat
  12. Ovšem,uniká vám ,kdo se nejvíce přiživil na smrti preláta Vlka!Je to samotný,z církve vyobcovaný ,židokatolicko a bolševickonacistický zrádce národa a prznitel chlapců,velectěný člen KDU ČSL,soudruh bratr HERMAN.Zalistujte na netu,číst ty jeho lži nemusíte,ale podívejte se tomu odpadu do očí!Je to stvůra bez charakteru a cti.Kardinál Vlk se zasloužil o to,že dluh církvi,která nás ožebračila,snad není si zplatitelný.Kolik generací budou ožebračovat?To přesně nikdo neví!A to díky politikům ČSSD,ODS,TOP O9,ZELENÝM,PIRÁTŮM!Takže je nezapomeňte volit ovce!Uvědomovali si to ti lidé včera?Kardinál Tomášek určitě. není rád!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten proněmecký Herman není žádný soudruh, ani bratr, ale obyčejný podvraták, zrádce a vlezprdelka! Dělá ze sebe velkého haura, přičemž je obyčejná nevzdělaná nula!

      Vymazat
    2. Dějiny i současnost jasně hovoří...
      Jestli že chceme zachovat své kulturní bohatství a suverenitu moudrého státu, musí se vlast papežské cizí prokleté církve zbavit.
      Každý by měl začít na osobní úrovni, to znamená naučit se žít v pravdě, jak kázal mistr Hus.
      Nejsem člověk věřící !!!
      Jsem člověk co ví že Buch ( universum ) je přítomno.
      Každému kdo se chce za živa setkat s Bohem
      mohu ukázat směr kudy vede přímá cesta k napojení se na studnici všeho vědění, ke změně DMA a regeneraci zdraví.
      Nic složitého přátelé, ač pro mnohé nepřekonatelné.
      Cestu už si každý vybírá sám...*

      Vymazat
    3. http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaci/_zprava/sobotka-po-summitu-v-rime-zamiril-do-nemocnice-trapi-ho-nachlazeni-rika-mluvci--1711685
      Prokletá církev a prokletý její sluhové*

      Vymazat
    4. Zase jeden ezoterický pomatenec!!

      Vymazat
    5. :)) esoterik má ceník :)))
      U mnoha lidí je absence vědomí, že voda má paměť a je senzitivní, bez tohoto uvědomění jen těžko věřit že to samé je lidské tělo.
      https://www.youtube.com/watch?v=iu9P167HLsw

      Vymazat
    6. V téhle zábavné besedě se i ten nejzatvrzelejší člověk dostane k informaci o té tajemné životní energii ,,či,, nebo ,,hadí,, a podobně.
      Dokonce dnešní páni doktoři nemají o účinnosti léčení ani povědomí...!
      https://youtu.be/s5I3TP4pKTo

      Vymazat
    7. ...s tímto základním vědomím pak už stačí krůček a člověk je v přímé vědomé interakci s okolím...s Bohem*

      Vymazat
  13. jako zaryty pohan doufam že mu to ten jeho belzebub nanda za ty hřichy a iluzionystocke kecy vyčuraneho klerofašistickeho zloděje a že se bude smažit na loži vyvrhelově na věky věku protože kdyby byl ten jejich prejže spravedlivy panbuch jako že neni tak už by sesmažil od malička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se také dočkáte.

      Vymazat
  14. Pane autore,děkuji vám za odvahu veřejně říci to,co každý soudný člověk o kardinálu Vlkovi ví.A važme si prezidenta Zemana,který to svou neúčastí na pohřbu vyjádřil také. Palec nahoru.
    A co je za zrůdu Herman,netřeba dodávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Autor má odvahu veřejně pojmenovat zlo. Je to jeho názor a přesvědčení. Kolik z nás se podepíšete pod svůj názor? Já tu odvahu také nemám.Takových lidí bychom si měli vážit.
      Jistě jste si všimli, jaké elity národa se šli na pohřeb zviditelnit. To samé je o vánočních mší, protože to je IN. Potom do kostela za celý rok nevkročí. Také věřím v universum. Církev na to nepotřebuji. Každá lidská bytost je strůjcem svého štěstí. Za své konání je odměněna,já tomu říkám Karma. DědaII.

      Vymazat
    2. Ale jdi ty dědo karmo. To jsou tak akorát kamna, nic víc...

      Vymazat
  15. Já také souhlasím s autorem.
    Skutečně,dozvídáme se o cirkevních prelátech nepříjemné věci.Ta touha po moci,po penězích,se nevyhnula ani cirkvi,co nemá nic společného s biblí,nebo učením Ježíše.Nejhorší zjištění je,že tito preláti jsou slouhové židů.

    OdpovědětVymazat
  16. Někde jsem slyšel, že svatou inkvizici vlastné vymysleli komunisté.Jinak díky autorovi,za přímý článek.
    lada

    OdpovědětVymazat
  17. Vlk odešel, restituce zůstávají. Účel byl splněn

    OdpovědětVymazat
  18. Vlk udělal jednu ohromnou chybu.Měl totiž umřít
    hned,jak se narodil.To by bylo boží požehnání
    pro český národ.Svým životem škodil národu ze
    všech sil.Až si ho zubatá našla a zašel na to,
    čím byl společnosti-rakovina!
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  19. Já zase chudáka VLKA lituji. Přiběhl si až odněkud z Karpat pro smrt na dálnici. Raději tam měl skončit dávno ten, co se taky tak jmenoval, ale ten místo o spásu duší svých oveček dbal jen a jen o mamon. Toho není žádná škoda, podrazníka.

    OdpovědětVymazat
  20. Pana Vlka jsem si vážil, když dělal miče oken. To byl užitečný pro celou společnost. Jako pozdější katolický funkcionář byl už užitečný pouze pro věřící, kdy půspbyl jako zprostředkovatel mezi nimi a Bohem. Ale i tak ho řada věřících k této zprostředkovatelské činnosti nepotřebovala. Tak hrabal majetek pro církev ze kterého ani ti jeho skalní věřící nic celkem neměli a nemají. Nemám nic proti věřícím, ale proti pijavicím, kteří je zneužívají, dělají z nichnpitomce, ale i z nás ostatních, mám hodně. Jako umývač oken si svou mzdu zcela jistě zasložil. A dělat rukama není pro nikoho ostuda a nebo snad dokonce ponižující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte že opravdu dělal rukama nebo potřeboval jen razítko do občanky jako všichni líní disidenti

      Vymazat
  21. Stačí vzpomenout na pana kardinála Františka a většina současných představitelů kléru mi připomínají více Belzebuby, než lidské bytosti...
    Ten nás před i po "plyšáku" utěšoval a sjednocoval...

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Filozofické systémy a filozofická kultura mohou být přiřazeny k jedné ze dvou tříd:
    a) Citačně-dogmatické, fungující ve společnosti na principu: „vznikla otázka? – hledej citáty vhodné k události u zakladatelů a legitimních klasiků/pokračovatelů“. Takové jsou všechny církevní filozofie. A nejvíce rozvinutý a efektivní ve vztahu k určitým cílům ze všech citačně-dogmatických filozofií, pokrývajících určitou sociální skupinu jako celek, je starozákonně-talmudický systém judaismu, pod jehož nadvládou táhne existenci rabinát a jeho věřící (křesťanské aj. jsou mu nerozeznatelně podobné);
    b) Metodologické, činné na jiném principu: „vznikla otázka? – osvoj si metodu, která umožní tobě samotnému dát odpověď na tuto a na jiné otázky v míře, jakou potřebuješ pro odpovědi ve svém životě.“
    ---
    Řečené neznamená, že citačně-dogmatické filozofické kultury, všechny bez výjimky, jsou slabé metodologicky. I když existují i takové, ale v mnohých z nich jsou k osvojení metodologie poznání připuštěni jen vybraní ke vládnutí nad všemi ostatními. Příkladem zcela metodologicky vykastrovaných filozofických systémů jsou všechny filozofie křesťanských církví; příkladem filozofické kultury, kde je metodologie údělem vybraných (vyvolených), je starozákonně-talmudický judaismus.
    ---
    A tak si každý může svobodně vybrat to, co sedí lépe jeho přirozenosti.
    ---
    A ten VLK a církev? Jsou jen kupčíky!. které by Ježíš Nazaretský dal vypráskat z chrámů božích.
    Kupčíky, kteří víc než Boha a pastorační činnost světí hromadění majetků.
    Pěstováním představ o Bohu účinně manipulují vědomí lidu (aby jej ovládli ideově), zatímco pěstováním své peněžní moci účinně vládnou značnému kusu světa. Mocensky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. metodologicky vzato, křesťanství je nesmysl

      zeptejte se patologů, jakou mají tři dny staré mrtvoly šanci, že se proberou k životu

      takže nezbývá než se vydat ve stopách hercula poirota a zjistit jako to bylo

      první rozcestí je - zemřel ježíš nebo nezemřel na kříži

      uvažujme, že 1) zemřel - potom jeho tělo někdo ukradl a někde schoval nebo zničil, konec příběhu

      2) nezemřel - zázračně se probral z kritického stavu bez pomoci jednotky intenzivní péče, a načež se rozhodl svým věrným prchnout a zmizet ze scény předstírajíc, že se vznesl do nebe ... asi pod nějakým vysokým dubem za asistence kladkostroje

      Vymazat
    2. Re (22:55):
      Jsem ateistou, proto se o jejich příliš nestarám. Mám ale za to, že podstatou prvotního křesťanství byla skutečně láska k bližním a podpora utlačovaných. Přišli s hodnotovým žebříčkem, kodexem, z něhož po staletích úprav zbylo to desatero, a mnozí s nich jej čile porušují, aby se od Boha domohli odpuštění svých hříchů tzv. pokáním, modlitbami ..., což jim ale vůbec nebrání v opakování téhož. Dvě tisíciletí po Kristu jsou vedeny zločinné ničivé války, vraždí se, loupí se, krade se o_sto_šest, a církve tomu všemu dokážou přihlížet, nekteré i žehnat zbraním! Není to na_palicu??
      Víra v Boha či víra ve vzkříšení je stále jen (slepou) vírou, které má celý lidský rod dost blízko, i když i mnozí z věřících vědí, že to nemá racionální základ. Říkají tomu úkazu zázrak, a basta ...
      To, na co jsem ale chtěl poukázat, je metodologická vykastrovanost křesťanských církví a jejich přímá podpora davo-elitářského typu společnosti. Tedy proti-lidového typu společnosti. V tomto smyslu tyto církve lidem nepomohou a ani nechtějí. Jsou jen nástrojem pro manipulaci s lidem obecným a (globální) nadnárodní nástroj pro více či méně skryté mocenské ovládání celých národů.

      Vymazat
    3. když mi něco příjde_divné, tak na to poukáži, ale velké naděje si nedělám

      Vymazat
    4. nakonec, když je na bibli napsáno svatá, tak by asi nelhala, že ne?

      Vymazat
  24. Co by jste chtěli, byl dobrým uživatelem svého jména !

    OdpovědětVymazat
  25. Po shlédnutí diskuse zde musím konstatovat, že největší lidský odpad se nevyskytuje v diskusích nebo příspěvcích na Novinkách nebo Parlamentních listech ale zde. I když se zřejmě množina diskutujících na těchto serverech protíná. Tolik nenávisti - to se jen tak nevidí. Zalkněte se soudruzi rudí i hnědí. Touto záští stejně trestáte jenom sami sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymně psát to chce odvahu ☺

      Vymazat
    2. Zato Váš nick je vzorem adresnosti.

      Vymazat
    3. Re (12:14):
      Anonyme!, diskutujícím zde na NR vyčítáte jejich zášť a přejete jim, aby se jí zalknuli.
      To ale také není zrovna projev láskyplnosti. Jen příznak slaboduchého nálepkování a nenávistného vztahu. Kde zůstala ta diskuse? To, co předvádíte, je vlastně také jen pavlač či IV. cenová ...

      Vymazat
    4. Náhodou ta sebekritika ve 12:14 se pisateli povedla. Skutečně se dobře ohodnotil jako největší lidský odpad. Kdo se k tomu přizná jako on ?

      Vymazat
    5. 12 ;14
      Ty havlobanderovskej zmetku,ty drž hubu!!!!
      Jestli ti za ty tvoje pindy platí JandoPutna,tak seš co nejdřív bezdomovec!!!!!

      Vymazat
    6. Pro Frantu Opluštila: mám obecně lidi rád a mrzí mne, když přetékají nenávistí a dokážou proklínat a odsuzovat aniž by znali. Což je zde zcela zřetelně vidět. Netřeba nálepkovat, stačí umět číst.
      Pro Anonymní 13.56:
      jako pokus o vtip nebo argument velice slabé. Takové dětinské.

      Vymazat
    7. Jak pro koho. Ale zřejmě to zasáhlo správný cíl, když se pisatel ve 12:14 a 14:31 tak vzteká až dupe nožičkama.

      Vymazat
    8. No, ano. Ostatne, mozna je to pouze jina forma Opus Dei...

      Ale, za co tresta cirkev lid?
      Zato, ze se sama neumi zaradit, nebo lidem vysvetlit, jak zit?
      Ono je to slozitejsi, lide by neposloucholi. Proto, kdyz to kolem sebe vidi nekteri hodnostari, padaji ostra slova.

      Teda jak vlastne dal? Hnev je jeden z nejtezsich hrichu. Zejmena ten, ktery je provazen zasti a nenavisti. Jak dlouho trva nenavist cirkve ke komunistum a s jakou zasti?
      Hmmm.

      Co ten boj o moc, kdy katolicka cirkev upada, tak si ihnd nasla nepritele jinde a vse ruske je spatne. Rusko je zle cele.
      Proc? Protoze pravoslavna cirkev je na vzestupu, je primejsi k lidem a ti ji rozumi, narozdil od rimske?
      Jak je to tedy s tou zasti, nenavisti a hnevem?

      Proc pouziva provokacni metody. Kdo v Bibli vystupuje jako provokater?
      Podporuje imigracni proudy, ktere vylozene provokuji vetsinovou spolecnost, drti nejen jejich zivoty, no v realu je svadi k nenavisti a HNEVU!
      Kdo zde hra o duse a na ci strane?!

      V pravoslavi plati, ze my sami se do pekla posilame. Kdo chce, ten tomu rozumi, kdo nerozumi, tak nemusi.

      Vymazat
    9. Jeste dodam, to nejdulezitejsi.
      Pokud totiz podporujete provokacni metody s tim, ze verici nastraham odola, prijimate koncepci jedineho Boha.
      Tim jsme u judaismu. A cely novy zakon muzete splachnout.
      Existuje ten jediny Buh, milujici a trestajici.

      Ovsem prostredky, udalosti, ty prece ma cloveku ridit osud, ne CIRKEV!!! A uz vubec ne nasilnou metodou (a ze tech nasilnych metod bylo....).
      Kdo je tedy cirkev, kdyz vytvari zivotni prekazky misto Boha? Ti nejvetsi ateiste a ma jim krestanstvi slouzit pouze k prosazovani moci a svevule?

      Chapu urcitou miru zasahu, prilis bohata spolecnost je sama o sobe nic moc, ze ano. No jit za hranu a provokativne privadet spolecnost k nenavisti a valce, to je KURVA tezce prehnany zasah do prirozenych procesu.

      Vymazat
  26. Vzkaz pro místní "diskutéry": Nesuďte, abyste nebyli souzeni. Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni a jakou mírou měříte, takovou bůh naměří Vám. A že se jednou dočkáte, to jsem si opravdu jist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle prastarý církevní "bonmot" jste měl naučit Vlka i Duku a frajery z Vyšehradské kapituly. Potřebují to jako prase drbání... i když pro Vlka už je pozdě. Jste takový pokrytec, nebo jenom najivní? Opravdu věříte, že Vlk nesoudil? Nechtějte po myslících lidech, aby byli skromnější než Církev, která má SKROMNOST A CHUDOBU V POPISU PRÁCE a nedodržuje nic z toho co hlásá!

      Vymazat
    2. Vy církevni bonmote, tato slova bible jsou určena tem, kteří zde v diskuzi plivou na člověka aniž by ho trochu poznali. Ale v teto diskuzi to bylo asi zbytečné.

      Vymazat
    3. Neupřímný pánbíčkář si opět plivl do ksichtu. Souhlasím s Anonymní26. března 2017 14:28:
      Tenhle prastarý církevní "bonmot" jste měl naučit Vlka i Duku a frajery z Vyšehradské kapituly. Potřebují to jako prase drbání... i když pro Vlka už je pozdě. Jste takový pokrytec, nebo jenom najivní? Opravdu věříte, že Vlk nesoudil? Nechtějte po myslících lidech, aby byli skromnější než Církev, která má SKROMNOST A CHUDOBU V POPISU PRÁCE a nedodržuje nic z toho co hlásá!

      Vymazat
    4. 22.01 Ne podle slov, ale PODLE ČINŮ POZNÁTE JE! Vy citátore z vaší Bible. Vaši preláti nemají s Bohem nic společného... teda, pokud nejsou jejich Bohy Mamon a 666!

      Vymazat
    5. 22:01 Diskutující zde neplivou na člověka, ale na to, co představoval. Na jeho činy, které byly v naprostém rozporu s tím, co církev oficiálně hlásá. Copak ten majetek, o který se rvou do krve, získali církve prací svých hodnostářů? Nebo vzniknul z práce a potu nevolníků, kterým církve vymyly mozky? Jaký užitek přinesla církevní "infrastruktura" těm, kdo jí vybudovali? Jen ještě větší oblbování a vykořisťování. Prosazování mravních zásad se změnilo v prosazování vlastních zájmů a zájmů těch, kdo církve používají jako nástroj k manipulaci lidmi pro své bohatnutí. Kardinál Vlk byl jiný? Jestli ano, tak uveďte alespoň jediný příklad.

      Vymazat
  27. 12:58
    Blahoslavený chudý duchem.....viď ty havlobanderovskej vlastizrádče!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc: Znovu vám říkám, snáze projde velbloud uchem jehly než bohatý do Božího království. Matouš, kap. 19, verš 24.
      A na takového Vlka, který myslel pouze na mamon, místo na spásu duší svých oveček, to platí dvojnásob. Co si s sebou odnesl na onen svět z tzv. církevních restitucí, které byly jedinou náplní jeho života ?

      Vymazat
    2. 14.01 Co by si mohl odnést? Prokletí všech podvedených a oloupených...

      Vymazat
    3. Vy máte pocit povedeného a oloupeneho? A štve Vás to hodně? Já si tak nepřipadám a jsem v pohodě. Sbohem pane kardinále.

      Vymazat
    4. Pro 22:26. No jste zřejmě opravdu "povedený". A jestliže se někdo cítí permanentně v pohodě, je opravdu blahoslavený, tedy chudý duchem.

      Vymazat
  28. Pozor ať Vám vzteky nepraskne žilka vlastenče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poněkud ošoupané. Chtělo by to něco nového a originálnějšího.

      Vymazat
  29. Vlk byl jeden z nejvýše postavených evropských jezuitů. Měl hlavní zásluhu na totálním ožebračení naší země o její movitý a nemovití majetek. Nesplnil úkol loupeže pražského hradu a katedrály pro Vatikán, byl odstraněn. Na jeho místo nastoupí další výtečník, který se o loupež bude zasazovat. Předpokládám ,že lidem dochází, o koho půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volím proti katolíku Kchárlovi a vatikánské pedofilní lobby27. března 2017 5:23

      Mouřenín posloužil, mouřenín může jít aneb souhlasím s Vaším názorem, že vatikánský Antikrist - Šelma 666 ponechala svého oddaného služebníčka Vlka bez účinné léčby - vyléčení rakoviny nepředstavuje pro znalce vatikánské knihovny žádný problém. Můžeme se těšit, že na jeho post nastoupí další z Tuctu špinavců, který se bude klanět Zlatému teleti či Evropskému chalífátu.

      Vymazat
  30. Přátelé, majetkové přesuny tu prováděla Třetí říše, která tu byla na 1000 let a po ní ještě komunisté, ti tu byli na věčné časy. To je ůhel pohledu, kterým sledujte církevní restituce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a teď je to církev. Nic nového pod Sluncem. A pak to také tvrdí pár korytářů o EU v Římě, že tu jsou na věčné časy a nikdy jinak.

      Vymazat
    2. Vladimíre Šmídle!
      Masivní majetkové přesuny (do rukou cizí proti-stavovské šlechty) byly kupř. i po Bílé hoře! To ty říšské i komunistické byly vedle nich zcela nezajímavé. Byly však i josefínské, to za Habsburga Josefa II., kterými byly legitimně vyvlastněny rozsáhlé církevní majetky. Císaři Josefu II. ještě i dnes jistý kanovník VLK za to nemohl přijít na jméno. Byly i ty masarykovské (rozsáhlá pozemková reforma a rozsáhlá reforma církevních majetků), byly i ty benešovské po r. 45 (znárodnění velkých podniků), byly ty gottwaldovské (jen na ty jste vzpomněl), a hlavně!! byly ty něžně polistopadové, po nichž byla většina býv. státních podniků dílem rozkradena, dílem rozvrácena / znehodnocena a dílem rozprodána do zahraničí. Za hubičku ...
      Tož tak (já jen, abyste to viděl šířeji než jen vypatlaně "rudo-hnědě") ...

      Vymazat
  31. Církev rychle, neuvěřitelně rychle musela malou domů (i za cenu ztráty a přidělení drobtů dalším církvím na našem území) zrestituovat majetek, aby se v blízké budoucnosti nemusela dělit s další (a v budoucnosti největší a daleko silnější) církví, které bude patřit budoucnost v celé Evropě (značný náskok má proti nám Anglie, Francie a Německo) totiž církví Alláhovou! Ale moc dlouho si ten "znárodněný" majetek neužijí, vidím to tak na dvacet, třicet let. Allahu agbar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro takové převlékače sutan a komží to bude máček. Když na to přijde, budou se klanět třeba zlatému teleti.

      Vymazat
    2. Co se asi tak stane s hrobkou katolických arcibiskupů, až bude chrám sv. Víta přebudován na mešitu ? Na západě se tyto přestavby rozeběhly ve velkém, zatím se vládám daří zachovat dekorum a alespoň ty největší chrámy a kostely udržet jako turistické atrakce, ale všeho do času.

      Vymazat
    3. Saudská Arábie nabídla jenom Merkelové, že v Německu na své náklady postaví jeden tisíc mešit, ale nikde nepíšou, jestli na to už Německo kývlo. Možná až po příštích "vítězných" volbách :-)

      Vymazat
    4. 16:21 až sem Sobotka dopraví těch 6.200 muslimských utečenců, ke kterým se potichu (zatím) zavázal, tak jim asi také bude muset vystavět nějaké ty mešity

      Vymazat
    5. 16.21 Jestli Saudská Arábie povolí Německu postavit u nich v SA 1000 těžce alkoholických hospod, stripteasů a gaybarů...

      Vymazat
  32. Skvěle napsáno, bezchybně shrnuta fakta k církvi u nás a také k charakteru lidí, kteří při svém vzdělání a věku bezpochyby vědí jaké má mít církev u nás místo a kde se nesmí (v duchu svých zásad) angažovat.
    Volič-Vilč

    OdpovědětVymazat
  33. Vážení diskutující, mnoho lidí prská kvůli církevním restitucím, ale přijdou volby, a zase zvolí hajzly, který rozhodně republika nic neříká, jen jejich konto! Tak co se tady rozčilujete, lidi na to kašlou, jim je dobře v montovnách a pod mostem, zato se pomodlí.

    OdpovědětVymazat
  34. co je vlastně to křesťanství?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus wikinu ty ajnštajne.

      Vymazat
    2. vám povím co je křesťanství, je to snůška nesmyslů a pohádek

      Vymazat
  35. Měl jsem před 70 roky moudré rodiče, kteří mne nepřifařili k žádné církvi a darovali mi tak pro celý život možnost svobodného myšlení. S autorem celkem souhlasím. Vím ale také, že v církvích se najdou i osvícení duchovní. A měl jsem v širší rodině věřící, kteří byli neskutečně dobří a prostí. Církev, to je politika, to je jedna z partají (a obráceně, mnohé partaje se cítí jako církve či rovnou bohy) a také se tak její šéfové chovají. No a pak se nedivme, že pro ně občan je jen hovado boží.

    OdpovědětVymazat
  36. chtějí-li se s vámi soudit o košili, dejte jim i kabát

    a zmrzněte na hlavním nádraží

    OdpovědětVymazat
  37. VLK, jméno hovoří za vše:-D

    OdpovědětVymazat
  38. Homo homini lupus. Vlka povolal Bůh k jiné misi. Na Slovači byl kdysi slogan: "Hlinka hnije, garda pije", klasika. Agnostik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlk hnije, církev tyje...

      Vymazat
  39. Slyšel jsem krásná slova jistého pana faráře nad rakví zasnulé. "Jsme jen půjčení na tento svět..." ale co hůř, když ani toho se církev hrabivá a chamtivá nedrží. Proto nenávidí preláti a celé duchovenstvo učení mistra Jana Husa, a celou dobu husitskou. Tam poprvé a bohdá ne naposledy dostala po chamtivé tlamě. A věřící by se měli zamyslet nad tím v čem chodil Kristus (jaké nosil zlatem vyšívané hábity a jaké žranice si užíval. S pozdravem všem ČLOVĚK.

    OdpovědětVymazat
  40. Niektoré mená nahradiť a môžeme článok vydať aj po slovensky na našom webe.
    Aspoň nejaká úľava ale zároveň srd pri čítaní takéhoto článku.

    OdpovědětVymazat
  41. Blažena
    Když čtu ty nenávistné komentáře, je mi smutno. Církve dostanou od státu 50 miliar korun, se kterými musí hospodařit. Vám nevadí, kolik stovek miliard bylo legálně ukradeno a následně amnestováno? Vy, co voláte proti círvi, co o ní víte? Máte jen představu, kterou ve Vás pěstují skuteční zloději. Já jsem ráda, že jsem vychovaná jako křesťan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:21
      ...áááá, zabečela jedna nevědomá ovce, co se ztratila ve velkém stádu, ale hříchu, tímto nečiní....Jak praví článek.
      A co jsi křesťanko učinila proti tomu rozkrádání ty sama? Pomodlila ses? pomodlila?

      Vymazat