Reklama

.

.

středa 22. března 2017

Hysterie demokratů na mafiánský způsob



Pavel Letko 
22.03.2017  e-republika

Kmotři, spojme se! Nemáme co ztratit, jen svá privilegia!

Řekněme si to na rovinu: Ta hysterie kolem Babiše je už fakt trapná. Kdo ji vede? Za pravici Kalousek a Fiala, za levici Sobotka a Votava, za pseudonovináře Slonková s Kubíkem. Panečku, to je ale sestava.


Na pravici jsou samozřejmě pobouřeni, protože podnikatelé napojení na ODS a TOP 09 podávají daňová přiznání zásadně tak, aby maximalizovali daňové odvody a minimalizovali svůj zisk. Jsou to prostě takoví dobráci od kosti mající na srdci jen prosperitu svých zaměstnanců i Čechů obecně. Dávají lidu práci a hledí, aby byla dobře placená. Pokud kdy žádali dotace, tak to bylo vždy křišťálově čisté.

Pokud jde o levici, ta nyní bojuje proti někdejšímu šéfovi jediného funkční útvaru vážně ohrožujícího spojení organizovaného zločinu s mocí zákonodárnou i výkonnou. Šlachta prostě dostane nejméně tři roky natvrdo, protože dal výpověď a použil služební automobil. To je samozřejmě zločin převyšující všechno pomyšlení. Dále levice udatně bojuje za nezávislé zpravodajství a proto zřídila cenzurní Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám (čti "proti nezávislým médiím"). 
 
Takový krok samozřejmě musí všichni svobodomyslní lidé uvítat, protože na zprávy a propagaci svobody a demokracie tu máme Českou televizi a její zpravodajské pořady, jejichž míra vkusu téměř překračuje tu předlistopadovou. Stejně jako tehdy Rudé právo vyvažovalo extrémní Tribunu lidu, tak i dnes Česká televize vyvažuje různé "nezávislé weby" typu Echo 24, Neovlivní, Aktuálně a mnohé další bakalonoviny. Předlistopadová žurnalistika měla své Kojzary, Jambory a Vejvody, ta dnešní má své Mitrofanovy, Marjanoviče a Slonkové. Z tohoto úhlu pohledu tedy Česká televize plní svoji funkci výborně a pro nějaké samizdaty tu není prostor.

Situace je vážná, napravo Babiš, nalevo Putin, uprostřed Zeman. K tomu ta Čína, takže pro seriozní politiku v různých dozorčích radách, zakázkách na míru pro přátele a dělbu medvěda zbývá stále menší prostor. Firmy napojené na vlivné politiky v čele s vůdčí pravicovou ODS a na chvostu s paběrkující ČSSD jsou bezradné, komu že to budou dále platit úplatky, pardon, poplatky. Stánkaři, trhovci a další podnikatelé posledních 26 let nezatěžující se účty, protože to vždy vyšlo jen tak tak,vykazovali minimální příjmy, a teď to vypadá, že budou muset platit daně. Nakonec je snad budou muset platit i vietnamští prodejci, a to už je na pováženou. Prostě tu EET nám byl čert dlužen.

Navíc přebytkový rozpočet ponechat jako přebytkový, případně snížit obsluhu státního dluhu, tedy každoroční platby z kapes daňových poplatníků směrem k věřitelům, to už je prostě nemožné. Do této doby ODS ruku v ruce s TOP 09, KDU-ČSL a ČSSD svým hospodařením se svěřenými prostředky každoročně zvyšovaly zadlužení a tím také poplatky skrývající se za vcelku nevinným názvem „obsluha státního dluhu“. A s tím že je konec? Ano, občany je třeba zadlužit, aby museli splácet úroky, byli tak nasměrováni řádným směrem a neměli roupy ohledně změny systému. Zadlužit a pak jim poslat Kalouskovu složenku, aby prostý lid věděl, zač je toho loket. Jak známo, na chudý lid musí být přísnost. Přebytkový rozpočet nikdy nepřipustíme, včas jej rozkrademe, pardon, dobře investujeme.

Babiš nám narušuje samou podstatu demokracie spočívající na dělbě moci mezi čtyři pilíře - moc zákonodárnou, výkonnou, soudní a... mafii. Černá i šedivá ekonomika dostávají ránu za ranou, poslední bitva vzplála. Babiše je nutné se zbavit, protože postavil Čapí hnízdo, které podle posledních objevů Sabiny Slonkové nemělo šanci prosperovat. Dále se dopustil zločinu využití zákonů šitých Kalouskem a jeho partou pro oligarchy a různé kmotry všeobecně, kteří ovšem poctivě odváděli kabelkovné milenkám premiérů a další prebendy na místo určení. A za další se provinil tím, že je to prostě Babiš. Je to každopádně hamoun, všechno by chtěl pro sebe a nechce se s kmotry dělit! Proto razme heslo: 

Kmotři celé země české, spojme se! Nemáme co ztratit, jen svá privilegia!


 - - -


Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 450 Kč. Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde, nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

Související články:

57 komentářů :

  1. skutočne dobré hodnotenie - ale aj tak - škoda že neexistuje Dikobraz - verím, že by prosperoval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autor to má přeci jen trochu pomotané, protože kmotra a mafiána Babiše obhajuje jako oběť novinářů, kteří se snažili jej přinutit, aby prozradil jakým způsobem chudý bača k miliardám přišel .......

      Vymazat
  2. Ceskozlodejdko, ve vsem

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem volič Babinského,ale po třech letech společného vládnutí/špatného/a před volbama tolik špíny.Ten hromadný úlek že příjdou o své benefity.Vyložená štvanice.Hlavně v ČT.Jsem zvědav zda ze stejným výsledkem jak v USA.

    OdpovědětVymazat
  4. No to je vážně legrační. Stejně agresivní kampaň proti Babišovi vede i Nová republika s Davidem v čele. Neserete si trochu do huby, soudruzi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji vám, milý soudruhu, si přečíst text ještě jednou.

      Vymazat
    2. Václav Dvořák on čte jen co jse mu hodí antikomunista

      Vymazat
    3. Nerozumím, můžete ještě jednou jinak?

      Vymazat
  5. Pane Letko... jsem z Vašeho článku na rozpacích. Všeobecně se o Češích tvrdí, že mají problém pochopit psané slovo. Nevím jestli mezi ně patřím. S něčím s obsahem Vašeho článku souhlasím. Třeba o té mafii, Kalouskovi, Slonkové atd. Ale Babiš a ANO? Pochopil jsem dobře, že se jej zastáváte? Proboha! Co to je ANO. To je hnutí jednoho muže. Jestli Babiše zítra trefí šlak, nebo jej přejede auto, spadne se svým soukromým letadlem, nebo se na něj někdo podívá přes puškohled, tak celé tohle to slavné hnutí skončí, jako skončil Úsvit, Lidem, Věci veřejné či dnes padající do politické žumpy TOP-09 s maskotem Schwarzenbergem. Nevidím rozdíl mezi Kalouskem, Fialou, Sobotkou či Babišem. Je to jedna mafie. Banda, která rozkradla po listopadu tuto zemi. Nevím co na to dnes říkají lidé, kteří v listopadu 89 na náměstích cinkali klíčema .

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé kteří cinkali klíčema a posílali tak komoušskou totalitu do prdele, jsou spokojeni.

      A že ANO je stranou jednoho muže? Člověče, celé Rusko je zemí jednoho jediného muže. A kdyby s Putinem spadlo letadlo tak co? Možná občanská válka. Ale to je v pořádku a naopak hodno obdivu.

      Vymazat
    2. Pepo Milan souhlas

      Vymazat
    3. Cinkal jsme klíči, byl jsem v ČsT ve stávkové výboru, vedl jsme vysílání Občanského fóra - a jsem se stavem dnešní české společnosti velmi, velmi nespokojen!!! Stejně jsem nespokojen i s tím, co "horliví svazáci" předvádějí v televizi. A ještě jeden signifikantní detail: jeden můj film ČT zcenzurovala a poškodila mne jak umělecky tak ekonomicky. Proto vám radím, nepodsouvejte lidem něco, co si nemyslí. Je to neslušné a svědčí to jen o duševní omezenosti.

      Vymazat
    4. Pro 9:57 - Kalousek, Fiala, Sobotka, Bělobrádek jsou jedna mafie. Babiš je konkurenční druhá. Proto tolik povyku, hysterie a štvanice, proto i článek na e-republice a přetištěn i na Nové republice.

      Vymazat
    5. 10:14

      Takže vás mám chápat tak, že dnes litujete že jste cinkal klíči? Že byste byl raději kdyby komunistická diktatura pokračovala dodnes?

      O to totiž jde. I já jsem dnes s mnohými věcmi nespokojen. Ale cinkání klíči a poslání komoušů tam kam patří rozhodně nelituji.

      Do vašich vztahů s ČT samozřejmě nevidím, ale nevím jak vás mohla poškodit. Porušila nějakou smlouvu s vámi? Tak se suďte.

      Vymazat
    6. 10:02
      Nevím jak tě nazvat rádoby chytráku. Srovnávat pana Putina s ubožáky v tomto absurdostátu to je vrchol debilismu. Navštiv dr. Chocholuška.
      Václav

      Vymazat
    7. je treba nechat tu mafii aby se zlikvidovala navzajem a postrilet pak ty co jeste zvedaji hlavicky:-)

      Vymazat
    8. 10,25 neoháněj se komunistickou diktaturou. Zřejmě si tu dobu nezažil. Plno věcí, za které tě dnes bez milosti zavřou, komunisty nezajímalo a je to sále horší. A nehrozilo, že nás obsadí a vyvraždí uzenáči.A nehrozilo, že magoři zpoza oceánu rozjedou atomový holokaust. A neexistovali bezdomovci. Jak je možné, že se tady usazují migranti, státní hosté, co mají okamžitě státem placený byt a naši jsou mnohdy bezdomovci a stát to nezajímá ? Na cestování za hranice , vložky a banány se ti , víš co !!!

      Vymazat
    9. Takze havlista Vaclav Dvorak cinkal havlovi (ja ne) a tim kolaboroval, a ted kolaboruje dal, cenzoruje jak divej
      Za stav spolecnosti je zodpovedny

      Vymazat
    10. Funkcionáři KSČ samozřejmě moc necinkali. Lidi cinkali proti nim. A dobře udělali. Neříkejte, že náš dnešní marasmus zavinili lidé, který ten stagnující a tupý "reálný socialismus" poslali cinkáním k šípku.

      Vymazat
    11. Vynechám hloupé, provokativní příspěvky typu "..havlista Dvořák.." a odpovím na Váš příspěvek, pane Milane.
      Taky jsem "cinkal klíčema", zakládal Občanská fóra (víc, ne jen jedno) a jinak aktivně pomáhal. Poté, co OF na úrovni svého vedení odsouhlasilo, že bude lidem lhát, jsem z něj vystoupil.
      Kryl za necelý rok poznal, co se děje, mě to trvalo dva a půl roku.
      Vím, že mezi komunisty i na vyšších místech byli schopní a čestní lidi i po normalizaci. Hodně z nich se dalo na podnikání a v rámci všeobecného rozkrádání po "podrazu" tam, kde to zákon umožňoval, možná i kradlo.
      O Babišovi jako politikovi stále nevím, co si mám myslet. Ještě čekám jak se projeví.
      Že ANO je strana jednoho muže je jasné. Že se politiku učí, je taky jasné. Že ve straně má blbce, je také jasné. Že asi už ví, že ekonomikou není možné řešit politiku, se také začíná rýsovat. Co bude dál, se uvidí.
      O něm jako o ministru financí, ale vím, že je první pořádný hospodář.
      A že veškerá politická "svoloč" proti němu momentálně "jede", protože se ho bojí, je také jasné.
      Pavel p

      Vymazat
    12. 10:02 - já jsem spíš zklamanej - tento režim je pro mě hluboko pod očekáváním. Já na minulým režimu obdivoval jedinou věc - pocit moci! Ale malý nad málo a malými lidmi. Otec byl major a páč vyvezl eNZety do lesa a dal je zakopat 21. srpna 68, tak mu to soudruzi nezapoměli a v 70. roce jeho kamarád řekl, že pokud on (táta) bude v partaji, tak že položí knížku na stůl! Rudou -chápej. Že jako táta je ten "oportunista" apod. Přitom vyvýzt NZ ze skladů na náhradní stanoviště měl otec v rozkaze pro případ přepadení, jen plnil co musel. A tak se z něj stal "věčný major", páč mu "zrušili členství". Ušetřil tím 140 Kčs za známku a tu pak s kolegy každý měsíc v hospodě naproti kasárnům propili:)) Ale i tak měl táta velikou moc! Když jsme jako rodina vyjeli na Slovensko, tak pamatuju že v Piešťanech táta zaparkoval kde byla značka zákaz a přišel esenbák a chtěl po něm řidičák a občanku. A táta vytáh VK a ten čičmunda se najednou začal omlouvat - "Prepáčte súdruh major, nevedel som" a mazal! To jsem byl kluk malej. Pozdějc táta vyprávěl jak za Čepičky chodili chlastat do Florida baru a o půlnoci pak na náměstí trefovali hodiny na radnici. A přijeli "modráci" (SNB mělo tehdy modrý mundúry) a když viděli že jsou to oficíři, tak jen zasalutovali a požádali je aby stříleli krapet potichu - že už je noční klid! To byla moc panečku! Řemesníci u nás se styděli si od babičky vzít i oběd, páč jim muselo stačit pívo a slib táty že jim zařídí odklad cvičení! Pro něj to byl jeden hovor s kámošem - náčelníkem OVS! A ne jak dneska že si drzouni řeknou 500,- za montáž a demontáž pračky aniž něco spraví a ještě 200,- a cestu! Kde to jsme? A když jsem pak na vojně utek a prohlásil se za odpůrce režimu, tak kontráš tátovi hrozil, že mu prej jeho styky o kterých ví nepomůžou a já pudu do Sabinova. A vidíš - hovno! Plukas v plzeňský VN -náčelník psychiatrie sympatizoval s tátou a ne s těma komoušema:) Navíc tátu jistil Jindra Černý - bývalý generál a člen ÚV co tam měl na starosti "cenzůru odborné zemědělské literatůry" a sám se tomu svýmu úkolu posmíval:)) Tak ta moc byla dobrá, jenomže ty kecy nudný okol co člověk musel poslouchat! Já jako kluk řek že Němci měli hezčí uniformy než Rusáci a babička přiskočila a dala mi facku a Havelkovi se za mě začala omlouvat ty vole! Havelka byl ten dobytek co tátu dostal z partaje totiž. To mi řekla až později. Já měl na tu kurvy komoušský vztek! Já se budu bát říkat co si myslím kvůli nějaký kurvě komoušský udavačský? To zrooooovna! A tak jsem tuplem povstal a stal se jako kluk stoupencem pana Hitlera. A snil že po puči jednou tu ty komouše včetně Havelky osobně pověsím! A pak budu diktátorem a vohnouti se mi budou klanět jako ten esenbák v Piešťanech mýmu otci.

      Vymazat
    13. Pamatuju si jako dítě jsem slýchával od dospěláků průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, jestli to praskne a já věřil že praskne! Táta mi tvrdil furt že je to pitomost, že už by se sem kapitalismus nemoh vrátit, že tu nikdo fabriky neumí řídit atp. a babička zas, ať si táhnu na západ,když se mi tu nelíbí, že prej tu takovým jako já pšenka nepokvete. A měla pravdu, jenže jinak! Protože na tom Západě to stojí taky za hovno, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali!Přitom komunisti nám slibovali v tomto směru ráj!!! Co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě nacisticku helmu! Frajer. A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede na Leopardu (to je tank!) Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů v pronájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je prej jen pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě nasralo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej (kontra)Revoluce! Jo Budapešť 56 -to byla Kontrarevoluce!

      Vymazat
    14. Pro A z 23.3.17 z 15:53h a pokračování z 15:54h :
      To jste psal sám nebo to spíš byla "kolektivní práce"?!
      Vzhledem k tomu, jak jsou tam smíchány dohromady polopravdy a lži, asi to je kolektivní práce!
      Někdo váš "kolektiv" zásobil povrchními informacemi o té době a vy jste z toho "splácali" nesmyslnou "dlouhatáááánskou" fantasmagorii jak se tehdá žilo.. I když podobné příhody existovaly (a kupodivu existují i dnes) tak takhle se ten život "tehdy" nežil!
      Že vaše povídání má chvílemi i zdání "jakési umělecké" hodnoty, ukazuje, že jste určitě dobře placení.
      Ale ten "obdiv k fašismu" ve vašem "příspěvku" je zjevně "tvůrčí" chyba!
      Pavel p
      P.S.: Ještě jedna drobnost - takhle dlouhé" průpovídky" většina čtenářů nečte.

      Vymazat
  6. Samozřejmě, pan Letko má pravdu ve svém článku. Kmotrem je i sám Sobotka, s maskou hodného ministranta./OKD byty!!/ ČSSD nedělá vystoupení na veřejnosti, od té doby, co Sobotka dostal ránu v Brně. Politici všech úrovní, jako ve starém Římě, chápou veřejnou funkci jako kradení veřejných peněz. Toto zcela prosáklo naší společností, od ředitelek škol, přes předsedy bytových družstev po ministra obrany např., nebo ministra "kultury".Systém dokonale shnil a teď co - plíseň? Rozpad? Nejhorší je, že zidiotštěli mladí lidé, studenti.

    OdpovědětVymazat
  7. Babišovi vyčítají ,že se v minulosti choval jako kapitalista.A také ,že nyní chce svoje zájmy prosazovat přímo ,ne přes politické strany jak to dělají ostatní"oligarchové"To se politikům nelíbí přicházejí o provize.Nejlepší je ,že se to týká i KSČM

    OdpovědětVymazat
  8. Mimochodem, dneska ráno jsem si nevím proč vzpomněla na ono cinkání klíči. Proboha, co tak hloupé gesto mělo symbolizovat? Jak krotký, pitomý způsob "svrhávání vlády"? Jak zhypnotizované ovce lidi cinkali klíči od svých bytů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to melo byt cinkani-posledni zvoneni. Jenze se to pak nejak vymklo a chybicka se vloudila a tak to bylo posledni cinkani lidu .-)
      Jak prozaicke )))))

      Vymazat
  9. A nebylo málo těch hloupých cinkačů,kteří po
    probuzení řekli,že měli ty klíče raději hodit
    do kanálu.Jenomže už bylo pozdě.Tak to vypadá,
    když se nemyslí a poslouchá.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi jeden z nich -dnes když jsi stařec v důchodu, stal se z tebe diskuzní maskot.Pod každou diskuzí na závěr přijdou tvoje pitomý žvásty. teda -rádoby chytrý. Ještě nedávno se takhle verbálně producíroval "Horní Dolní".

      Vymazat
    2. 1119 zato ty tady nudis
      Cinkajici klaune

      Vymazat
    3. A copak -copak - sere tě to, dědku? Taky asi nesnášíš pravdu - co? Kdo nesouhlasí, je špatnej - co? ty demokrate, bejvalej soudruhu! Jen se laskavě ohlédni za sebe, jak jsi žil ty, a co jsi podělal v životě ty. Ty zase v diskuzích hledáš rozptýlení z nudy, protože jinou aktivitu už nemáš. Je mi líto, že jsem tě nepobavil. A cinkající klaun? Jsi přesně ty, pražák Majevský, a všichni, kdo dnes vřískají, štvou, předvádí nenávist, uráží a nadávají. Ti to vycinkali, a ze všech nejdřív a jedině - by měli teď zavřít klapačky. Jenže jim chybí soudnost. Jsou staří a duševně zchátralí.

      Vymazat
    4. 11:55
      MÁME CO JSME NECHTĚLI!!!!!!!

      Vymazat
    5. Obhroublý, nic nechápající idiote 11:55. Přečti si to po sobě, co jsi tady vytvořil za duševní veledílo! Taurus

      Vymazat
  10. Vždy je společnost řízená těmi, kteří mají vliv a moc. Politici ale nejsou těmi, kteří vedou, jsou vedeni! Naši politici (ze všech stran), jak praví jeden z rozumných politologů, pracují podle míry svého chápání pro sebe, a podle svého nepochopení pracují pro toho, který chápe víc.
    Před A. Babišem byli politici zcela spokojení se svým chápáním, v zaběhnutém systému politických hrátek. Vstupem A. Babiše do politiky si najednou uvědomují, že „chtíc nechtíc“ budou muset pracovat pro toho, kdo chápe víc. A nastává situace, kdy se zoufale snaží zachovat si politický vliv, jak byli donedávna zvyklí. Proto by měl Babiš z politiky zmizet a nejlépe hned do vězení. Nemyslím si však, že tato jejich zoufalá snaha bude úspěšná, protože obecný lid je jiného názoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Antibabišárna v akci! Mafie koná správně - podařilo se jim rozpoutat proti Babišovi mediální i občanskou hysterii, ( jaká nemá v historii české mafie obdoby?) Ale má - totéž absolvoval i Jiří Paroubek. Perfektní ukázka byl i David Rath. Ano, politika je špína všivá, ale všichni ti všiváci jsou řízeni odněkud odjinud - z dálky. Pro schvalovačky si jezdí pravidelně do Bílého domu. A tam se musí snažit, tam předkládají životopis. Buď projdou nebo ne, a když projdou, musí se řídit mafiánskými zásadami ( viz stará Sicilie) -kdo se opováží mít samostatný názor nebo dokonce by byl vůči mafii v opozici, je smeten - tak nebo tak. Způsoby smétání vzpurných jednotlivců jsou již prověřené a osvědčené. Každý jednotlivec se podívá na svůj účet, kam mu chodí mzda a různé zásluhy a výsluhy a porovná to s mzdou průměrně pracujícího občana. Pak se vždycky rozhodne nebýt vzpurný.Jen s miliardáři a zbohatlíci jsou větší problémy, protože se nevecpali do politiky (a sloužit mafii) se záplatovanýma kaťatama. Takže - problém je s Trumpem a u nás s Babišem, ale mafie už něco vymyslí. Když - tak přitvrdí. Zainteresuje i jiné pitomce - kromě těch hloupě vřeštících starců na všech diskuzích.

      Vymazat
    2. Celkem dobrou úvahu jste Anonyme 11:33 pohřbil svou poslední hloupou větou.

      Vymazat
  11. Když už nic, tak jsem se pobavil.
    Babiše se samozřejmě i já zastávám. Když unizóno piští spojená pravice a levice proti němu, je velice pravděpodobné, že je něco shnilého v tom souboru těch partají - mimo to, že jsou pro normální lidi nevolitelné. Ne že bych propadl nějakému babišismu - ale pozor, to vroucí objetí Sabotky s Kalousem - no řekněte jeden nekňuba a druhý tlučhuba - jeden pranýřuje levici, že je málo kapitálu podlézavá a druhý zase pravici, že je příliš okatě mafiánská. A táhnou se šklebem za jeden provaz republiku do pekel.
    Takže pan Babiš asi nakonec i proti jeho vůli bude jediným volitelným, přes všechny antibabišovské masáže bratří v triku.
    Nakonec jeho volbou nemůžeme nic ztratit, všechno už ti jeho předchůdci prošustrovali (reorganizovali vztah k majetkům, tedy rozkradli). Navíc jsou z nich konfidenti a udavači v Bruselu, kteří maximalizují poškozování ČR ve prospěch eurokapitálu.
    Když zvolíme babišovce, víme, kdo je u moci a víme, koho budeme posílat k čertu, když nás v dalším volebním období zklame. Pokud chtějí ale voliči dál pokračovat v saboto-kalousově marasmu, mají možnost volit tuto dvojku, případně s ludovci trojku..., aby si v dalších volbách to mohli stále dokola opakovat, až do samého konce našeho národa.
    BABIŠ JE NADĚJE, NIKOLIV TUTOVKA, SABOTO-KLOUSKOVÉ JSOU ROVNOU TUTOVKA STÁTNÍHO KRACHU!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tedy s tímhle - 11.23 - naprosto souhlasím.Ani já nefandím politické špíně, jsou mi ukradeni jeden jako druhej a dokonce si myslím, že musí nésti svůj trest. Proč se do té špíny cpou? Ta záplatovaná kaťata chápu, ti se tam cpou pro koryto a za nic na světě by nechtěli být "obyčejný pracující občan" - vždyť sami vidí ten rozdíl .."ONI a my". Ale proč se tam cpou pracháči? Věřím, že proto, že je ta chamtivá záplatovaná kaťata serou, že je sere jejich imunita, a jejich předváděčky "nadlidí". Věřím, že jim jde o to, nějak změnit tu stoku špíny. Zatím se to ale nikomu nepodařilo, protože je to řízeno odjinud. Proti mafii nejsou způsoby.Nikdo neobstojí. Ano, je to svým způsobem směšné, pokud jde o ty přesvědčovací bláboly proti vytipovaným jednincům, a nátlak v mediích a televizní žvanírně. Ale jinak to směšné není. Je to tragedie. Bojím se, že jakýsi "stvořitel" už zjišťuje, že se jeho setba na Zemi opět zvrhla, a společnost začaly ovládat devianti -genderové zrůdy, teplí devianti, a impotentní starci. Proto taky společnost zdegenerovala, a kdo není deviant, musí to předstírat, aby obstál.A to je konečná. Stvořitel to tak nenechá, a smete všechnu tu havěť - zaseje znova. No a co? Už tento cyklus několikrát opakoval a nějaký ten milion let pro něj nemá význam. A to, jak si tady hrajeme na válku a polovina světa se vyzbrojuje proti druhé polovině světa,mu nejspíš přijde směšné. Jako když si malé děti hrají na školu. Protože "konec" světa může být během chvilky. Na Pompeje stačilo pár minut.

      Vymazat
  12. ANO,ano,to není jenom Babiš,ale zejména štěnice,co mu skočily na prsa a nyní cucají a cucají nás všechny.Je to především komediant Stropnický a ta jeho celá odporná komediantská vítačská famílie,Bakalův přítel bolševik Telička,pisálek bolševik Komárek,zlodějka vítačka Jourová,protičeský magor Zlatuška,odeesačka Jermanová-Pokorná a další podobní exoti!Tohle volit,na to musí být žaludek!

    zločas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NAprostý souhlas: BAbiš, to je zborjení (utrácení peněz za zbytečné předražené americké mašingevéry), základna radaru a cizích vojsk v Česku, a to natrvalo -viz Stropnický,
      dále rozkrádání a korupce a la Jourová, přitom pokrytecké komandování z Brusele,
      neschopnost a mafiánství a z toho pramenící zadávání předražených silničních staveb a okrádání firmou Kapsch - viz Ťok, ohýbání práva jak se mafii zachce - viz Pelikán, prostě príma parta, tohle ANO. A to chcete volit? To raděj' useknout ruku! Leo

      Vymazat
  13. No tak dobře... Neskrývám se za anonymitu, za své postoje se nestydím. Tehdy ani dnes. Klíčema jsem určitě necinkal. V listopadu 89 jsem byl zástupce velitele tankového praporu v Tachově. Ten sedmnáctý listopad si pamatuji velice přesně. Byl to pátek. Dva dny před tím jsem měl ,,dévéťáka" , starší chlapi ví. Dozorčího spojovací roty měl jakýsi vojín Zemko, na štábu major Vývlek. Naprostá groteska. Tedy později. K tomu se dostanu. Vojínu Zemkovi nenastoupili na večerní kontrolu ,,mazáci". No pochopitelně. Takže jsem od Vývleka dostal rozkaz Pavla zavřít. To byl naprostý nesmysl. Já jsem ten rozkaz nesplnil a navíc jsem tohoto ,,živla", absolventa bohoslovecké fakulty pozval na večeři. No samozřejmě to mělo dohru. Zástupce velitele tankového praporu zve na večeři nějakého ,, flanďáka." Naštěstí to byl ten pátek 17.11. V úterý jsme jeli na poradu do Plzně na velitelství 19.msd. Tehdy se ještě nevědělo co bude či nebude... Znáte Šlajse Václava? Bývalého Plzeňského hejtmana? Já si za tím stojím, byť mne může žalovat a já nemám se jak bránit, protože ten sešit se zápisy byl tajný a evidovaný. Takže tenhle ten podplukovník, předseda divizního výboru KSČ, později sociální demokrat a plzeňský hejtman vystoupil na té poradě s tím, že by měly tanky vyjet do ulic. Kolik nás bylo? Pamatuji si jakéhosi nadporučíka Jahodu a majora Svobodu. Vystoupil jsem s tím, že se soudruh podplukovník zbláznil. Vyjet s tanky do Plzeňských ulic? Proboha proti komu? Proti svým spolužákům? Známým? Příbuzný? Přiznám se, že se mi udělalo blbě. Vrátil jsem se do Tachova a svolal si podřízené velitele. Kategoricky jsem řekl, že v případě našeho ,,zvednutí" odmítám splnit rozkaz. Kdybych si měl v tom parku před první tank lehnout. Naštěstí to dopadlo, jak to dopadlo. Tedy pro mne i když jsem měl a mám o té současné demokracii trochu jiné představy. Já jsem pořád tím čím jsem byl a stále jsem. Vytáčejí mne tihle bývalí ,,u komunistů", dnes přelezlých v nejrůznějších stranách a jejichž profesionální CV začíná lednem 1990.
    A perlička na závěr. Pavol Zemko je dnes generálním vikářem Trnavské arcidiecéze a bývalý major Vývlek byl náčelníkem GŠ Slovenské armády. ;-)

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, znám. Tu krysku -dnes už starýho -Vencu Šlajse, krysu Chovance, i ty krysy primátory škodováka Proska, docenta Mračka, Šnebergera i Pavla Rödla. A celou tu gauneriádu okolo. Spřátelence -politik - podnikatel - a jedna krysa drží u koryta druhou krysu. Ale bylo to přesně tak i za totáče mezi partajnickýma krysama, tam taky držela jedna krysa druhou, každej si vydržoval svýho veksla ( prachy na cestování - ne?) a když partajní krysa udělala extra průser ( děvky, chlast, kšefty) buď byla odklizena většinou vejš ( ministerstva) nebo do jinýho kraje včetně bytu včetně výhod... nebo pokud ji potřebovali exemplárně předhodit davu, nejprve ji "zbavili členství" a pak ji předhodili lvům ( policie, soudy) ale jako osobu bezpartijní, protože "strana" byla vždycky čistá - ne? A tohleto už před "převratem" mělo precizně rozparcelovaný příští trafiky, působiště a koryta. Nadlidi nikdy nešli do pozic "lůzy" ( a nepůjdou!) - to trvá stále. A taky vím, že dnešní primátor Plzně Martin Zrzavecký byl v mládí vyloučen z průmyslovky pro bordel a absence, pak se šel učit zámečníkem, leč nedoučil se, a šel pracovat k Chovancovi do jeho firmy s nábytkem. No a pak šel dělat Chovanec hejtmana, Martin Baxa ( ODS - učitel) primátora, a nedoučený zámečník Zrzavecký mu dělal ekonomického náměstka!!! A dnes je primátorem nedoučený zámečník Zrzavecký,jeho ekonomickým náměstkem exprimátor Baxa, Chovanec je ministrem vnitra, a starej Šlajs šel na chvíli hejtmanit-proč ne? Dělá se tam hovno, zodpovědnost žádná. Ale lezou jen po korytech partajníci - co? Jakej je v tom rozdíl - dříve komouš, dnes ODS nebo ČSSD -ale pořád u koryta, a pořád nadlidi! A obyčejný lidi - ti - jeden jako druhý - eine trottel - je zase nechali u koryt, přes všechnu tu žvanírnu jak byli "zločinní" a bla bla bla. A těch komunistobijců na diskuzích a všude. A koho že to vlastně bijí??? Všechno je to hloupá fraška. Nic jiného než fraška.

      Vymazat
    2. No ano. Rödl, bývalý primátor Plzně za ODS. :-D Nesmírně inteligentní pán. Jako místostarosta Semněvic jsem se kdysi zúčastnil jakési porady starostů... Pan primátor tehdy vystoupil s tím, že Plzeň má problémy se zahraničními dělníky a musí (ten problém ) ,,vytěsnit" mimo Plzeň. Konkrétně se jednalo myslím o nějakou ubytovnu v Křimicích. Tak jsem se pana primátora zeptal co tím ,,vytěsněním" myslí. Dvě stě gastarbeitrů se v Plzni ztratí. Máte představu co udělá stejný počet v takových Nýřanech, Zbůchu, Staňkově či Horšovském Týně? Bylo mi řečeno, že tomu nerozumím. Dobrá odpověď byť jsem ve věku pana ex-primátora.

      Pepo Milan

      Vymazat
    3. 12:15 pletete si komunisty s vlastníky rudých knížek. Já poznal ve fabrice skutečné komunisty - nejlepší machry a makače, od nichž se dalo učit jak v řemesle, tak v morálce. Dávali ze sebe všechno pro společnou věc, tvořili hodnoty, které jsou dneska rozkradeny a nezištně se dělili o své zkušenosti se všemi, kdo o to měl zájem. Nikdy nikoho nepodrazili. Kariéristické svině s komunistickou myšlenkou neměli nikdy nic společného. T

      Vymazat
  14. no nevím, úpad je viditelný nejen na politicích, ale i jejich voličích. Komedie pro lidi.
    Proč se nebudu zastávat Babiše ani s ním sympatizovat? Protože do politiky přišel proto, aby tento starý systém UDRŽEL za každou cenu.
    Záleží mu na tom, aby firmy podnikající v ČR měly zachováno sídlo v daňových rájích, jinak by proti tomu vystupoval.
    Záleží mu na tom, aby bankovní a ekonomické jařmo v ČR zůstalo zachováno, jinak by proti tomu bojoval, a snažil by se založit českou komerční banku.
    A tak můžeme pokračovat. Sám pan Babiš je produktem tohoto systému, a je na něm závislým. Vše, oč usiluje, je zachování jeho podnikatelského impéria, neboť velmi dobře pochopil, že při nízké kupní síle v ČR jsou dotace z EU , potažmo ČR, nezbytností.
    Kdy už konečně proboha lidi začnete měnit volební systém tak, aby zvolení přestali pracovat pro sebe a své firmy či známé, ale začali pracovat pro ČR?
    Babiš opravdu není změna, on sám bude tvrdě vystupovat proti vystoupení z EU , vždyť dotace ho drží nad vodou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A - 12.12 - proč tedy Babiš do toho "starého systému" ryje ze všech stran, všechny ty vychcaný politický opičáky napadá, a dokazuje jim, že kromě zlodějin a rvaček o koryta, pelechy, prachy a majetky - se ve vládách celých šestadvacet let nedělalo nic jiného? Proč jim to říká do očí, otevřeně a nahlas, proč se nepitvoří, a nepředvádí šaška před mediálními kurvami? Nechápu vaše žvanění o zachování "imperia" - kde tady vidíte nějaké imperium, v této kolonii Čechy a Morava? Když jsme byli ještě "čechoslováci" potažmo "češi" - ještě jsme se dokázali sjednotit názorově alespoň na všech pracovištích a v rodinách - v tom nám nemohl nikdo zabránit. A teď jako ˇčeskové"... bože, co jsme to za havěť? Podlézavou, hloupou, vzájemné sprostoty, nadávky, urážky na všech diskuzích jsou pro nás typické, na denním pořádku, a ještě tomu přezdíváme "svoboda slova"!! Ti dokázali s českama zatočit -šmejdi političtí! Oni dobře věděli, co lidem za totáče vadilo, že nemůžou veřejně žvanit a žvatlat, tak máme diskuze! Přece svobodu - ne? A tím to taky končí. Namísto rozmluv lidí s lidmi ( pracoviště, hospody, rodinná setkání, sousedé v domě apod) každý dnes dřepí u počítače, v posteli psa, a nadávají a vřískají. Mladí spolu komunikují jen přes facebook - jinak už to ani nedokážou. Seznamují se spolu přes internet - dokonce se přes internet i šuká - tak co chcete? Žijeme nejpitomější a nejubožejší život, jaký kdy "člověk" žil, hůř než ve středověku. A to všechno si teď budeme vylévat na Babišovi - a pohoda? Člověk se vyječí a dobrý? Jeho - miliardáře - že drží "nad vodou" směšné dotace? Myslíte jako všechny ty hnusný zloděje, kteří je rozkradli, a díky dotacím a dotačním podvodům mají teď ty své pozemky, baráky, a byty, které pronajímají? Jste vážně naivní člověk.

      Vymazat
    2. Anonymní 12:12
      Naprosto souhlasím.
      Babiš vůbec neměl být ministrem financí.
      Ze svého postu může ovlivňovat ceny,ale pro sebe.EET nahání občany do obch.řetězců a tím i pro svoje zboží,které dodává pro řetězce.Vlastně našemu zboží od malovýrobců,znemožňuje cestu k občanovi,když mnozí zavírají výrobu i malé prodejny na vesnicích.
      Proběhla informace,že Babišovi chybí dvě miliardy,aby byl tak bohatý jako Trump.Trumpové na to potřebovali sto let,kdežto Babišovi stačilo 20let na zbohatnutí.

      Vymazat
    3. A také se nemá k placení dluhů za OKD.

      Vymazat
    4. Aproč by zrovna Babiš platil dluhy za OKD? Vy taky platíte dluhy, který nasekal nějakej sráč ve vašem domě? Samozřejmě. Antibábišové odmítají vzít na vědomí, že díky zavedením EET končí se svým podnikáním zejména BAZARY, a spousta - tisíce!!! hadráren. Třeba v našem městě je v každém volném prostoru hadrárna. To jsou neskuteční hajzlové. Přebírají se staré, vyhozené hadry z kontejnerů v Anglii a hlavně v Německu, vozí se to sem do "velkoskladů" a odtud si to rozebírají vychcandírové ( podnikatelé) a navěsí si to ve svých krámech na tyče. Dnes už se ani nenamáhají to vyprat a vyžehlit, visí to tam smradlavé, špinavé, zmuchlané, plné vší a blech. Hygiena na to také sere - dnes se sere na všechno! Každý ten hadr je k mání tak za padesát kaček, smrdí to tam jak v popelnici. Kdyby denně šmejd prodal pět hadrů, má dvěstěpade, za měsíc kolem pěti tisíc - zaměstnávají tam své babky, matky, tchyně. Samozřejmě že žádný bazar nikdy neplatil daně! Totéž platí o lumpech, kteří skupují od lidí na vesnici kdejakou škamnu na půdách, za babku nebo za odvoz, a pak to prodávají se ziskem - taky neplatí daně. No a na tyhle vychcánky Babiš skočil, a já s radostí pozoruju, jak všechny ty špeluňky zavírají, jedna po druhé. Konec vychcandírů v Čechách - by se to mohlo jmenovat, Druhá část je v gastronomii - jedna nálevna vedle druhé, jeden "food" vedle druhého, zaměstnávají v kuchyních a podobně jen své rodiny, a dřou se, protože neplatí daně. A najednou se stal zázrak!!! Najednou shání všichni pomocné síly do kuchyně a k nádobí - najednou si přivydělají všechny důchodkyně k mizerným důchodům! Protože teď ti parchanti musejí platit daně - tak proč by se dřeli? Zaměstnají ty babky, každé dají mzdu, kterou si odečtou od zisku, a tak mají taky daně téměř nulový, ale rodina se válí doma, uživí je to, ale nedřou se sami. Ono všechno zlé je vždycky - VŽDYCKY!! - pro něco dobré, ale to žádnej starej pištec na diskuzích nechce vidět. Kdyby EET bylo "konec vychcanosti malých šmejdů" - bylo by to jedině správně, proto se na "zbohatnutí" Babiše vyserte vy hadráři! Z prašivého politikaření nezbohatl, zřekl se mzdy, a tři roky za "ministrování" nebere nic. Který druhý šašek ještě? Naopak - ti by sežrali nos mezi očima, a pořád si přidávají.Babiš je správný ministr financí - a na svém místě! Co Kalousek posral a zkurvil, on tahá nahoru, a zavádí v bordelu bemen und meren pořádek. A to českové zatraceně nemají rádi. Budou pištět, řvát, nadávat, ale pořádek nesnášejí.Vy znemožněná cesto občanovi... bla bla bla. Zákon zní -každej podnikající človrda bude platit daně! Tečka.A poserte se!

      Vymazat
    5. Pro 13:11 - souhlasím s vámi, co se týká EET. Ale přesto volit Babiše nebudu. Důvody jsem uvedl v 16:26 a jiným také nedoporučuji. Leo

      Vymazat
    6. Pane Leo.
      EET vůbec neřeší okrádání státu o daně.Je to jen buzerace malých podnikatelů,navíc je to spojeno s vyššími náklady,takže zvednutí ceny při prodeji,jde na vrub těchto nákladů.Je to něco takového,jak si banky účtují různé platby navíc.Ty které to má postihnou,tak ti si daňovou optimalizaci dokáží udělat.Ten jak na něj reagujete,tak skutečně to tak bude,vím o tom své.Skutečně jsem to synovi řekl,budeš mě muset platit,za každou odvedenou práci i třeba výměnu žárovky u auta,co jsem více oprav u aut prováděl zadarmo.
      zemedelec.

      Vymazat
    7. Pane Leo,
      jediná rozumná možnost, v současnosti, je volit Okamuru.
      (Už teď se reálně pohybuje přes 10%!)
      Pro ty, kterým to ještě nedochází, je jako druhá možnost Babišovo ANO.
      Pavel p

      Vymazat
    8. Čím rozumíte "systém"? Že by Babiš ryl do tohoto společenského uspořádání? Nebo máte na mysli systém rozkrádání?

      Vymazat
  15. Od kdy culíkáři dělají národní důchod? Zvlášť když jsou 10 let vlastně v mínusu a neplatí daně? Jo když byla kdysi zlá doba dokázala soběstačná vesnice zásobovat potravinama i města a rodiny v nich. To vše padlo. Dnes ani na vesnicích nemáte králíky, kachny, husy a slepice. Pro jistotu Vám je vybijou pro chřipku.Co roste na polích? Průmyslová řepka, průmyslová kukuřice a sem tam obilí. Co se týká Babiše je to jistě jeden vejlupek jako Kožený, Bakala, Roman, Pitr a spol, ale oligarcha co jde proti profláknutým šlengrům politickým jako Špidlín, Ozubená pleš, Kalous, Klouzek, Kytička, Bílá brada, Knížepán ale i jako byl Piťha,Promopro, Brčál,Mazánek, Šoustal fyzik, Chlap s gulami z Moravy, Donespivo, Kecáb atd. atd. Samozřejmě se na něj nabalilo bahno jako Herec válečník, Ďoura v EU parlamentu a spol. Kdo z nich je dnes čisty? Teď všichni řvou protože jsou prostě smečka a tenhle má svou novou smečku. Že jako bude vzdorovat EU sviním? Ani náhodou. Že by se postavil za vystoupení z EU bordelu nebo NATO? Ani náhodou. Že by razantně dokázal říci:" Ani jednoho negra nebo muhamedána"! V to může věřit jen fantasta. Že by zatočil s vlastizrádnou ČNB? Možná.Babiš není Jan Hus. Ale koho jako volit? Je to jeden lůzr větší než druhý. Je to národní bída! A komunisti? No to je strana bojovníků v mezích zákona a spokojených pantátů bez programu. Tak koho? Okamuru řečeného Pitomio? Ten sice ukázal, že má pevné názory a snad i charakter, ale jinak také žádný razantní bojovník proti darmožráčům z EU a NATO. Snad jen by pomohl prosadit referendum jako prostředek k nakopání zadkům těm parazitů co se tady s cizí podporou roztahují 26 let a hrají si na "elitu" nebo spíš smradlavá JELITA. Přiznejme si to, že jsme stejně v prdeli jako po Bílé hoře nebo po Mnichově nebo po únoru 1948 a po okupaci v roce 1968. Dokonce hůř, protože mi už nejsme ani kolonie, ale protektorát kolonie Německo. A že Německo je jen kolonií USA to ta jejich kráva snad u Trumpety konečně pochopila. Ještě se pojede přeptat Putina jestli by jí jako nehelfnul, ale ten jí pošle slušně do prdele a pak definitivně pochopí. Takže celý slavný listopad 1989 je jen další katastrofální průser na pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte dobré výrazivo, dík za kus srandy. Pravdu máte taky.

      Vymazat
  16. K 12.31 a 13.11
    Celkem souhlas, hlavně s názory na p. Babiše - k jeho dobru lze přičíst i ten hon na něj ze strany "zainteresovaných".
    Mohl byste být slušnější, některé výrazy jsou nad limit. Rozhodně si nemyslím, že když žiji v ČR, tak žiji mezi "havětí".
    A co se týče SVOBODY SLOVA : S dojetím vzpomínám na svého dědu, když jsem se sním dohadovala, že za 1. republiky si mohli říkat co chtěli a že mohli volně cestovat po světě ( no co - mladá a přihlouplá !) Jen mávl rukou : "Nevíš co mluvíš - říkat jsem sice mohl co jsem chtěl, ale ti bohatí si stejně udělali všechno podle svého. A cestování - za zábavou jen pro profesory a ostatní honoraci, já jsem cestoval jenom do války (1.SV ) a z Itálie po válce ze zajetí pěšky". A to můj děda nebyl žádný deputátník nebo námezdní zemědělský dělník.
    Nepřipomíná vám to něco ?

    OdpovědětVymazat
  17. kdyz tak pocitam kolik komentaru je pod tou vyveskou furt mi vychazi jenom 39! Tak kde jsou ty ostatni?
    Ty co uz tady nejsou ke cteni asi museli trefovat primo mezi svetla kdyz je uz kdosi vymazal.
    Patrne byli ty nejlepsi:-)..

    OdpovědětVymazat

Reklama