Reklama

.

.

pondělí 27. března 2017

Jak je to tedy vlastně s propagandou ??

J. Loudil
27. 3. 2017
za časů reálného socialismu před rokem 1989 jsem při získávání informací o vývoji ve světě i doma postupoval takto : V 19.00 hod. jsem si vyslechl zprávy ČT, hlásící denně jen samé úspěchy socialistického tábora vedeného SSSR a pak jsem ve 20.00 na rádiu vyladil Hlas Ameriky , Londýn nebo Svobodnou Evropu. Občas jsem si vyladil také české vysílání Rozhlasu Peking nebo Rádia Tirana z Albánie. Tak jsem měl slušný přehled o názorech "kapitalistů" z Washingtonu, komunistů z Moskvy i maoistů z Pekingu. Hezky jsem si to pak v hlavě "přebral" (úplnou pravdu totiž ani tehdá neříkal nikdo !!!) a byl jsem spokojený.


Tehdá nám komunisté říkali, že plnou pravdu slyšíme ve zprávách jen od nich a vysílání - "štvavých vysílačů Západu"- k nám šíří jen dezinformace, lži a kapitalistickou propagandu. A proto také komunisté pilně stavěli rušičky signálů Svobodné Evropy , Hlasu Ameriky apod. To abychom prý v "socialistickém táboře" - nepodléhali cizím dezinformacím a propagandě.

Uběhlo jen pár let a "ejhle" !! vyslání ruské televize je rušeno a zakázáno v Pobaltí, na Ukrajině , v Polsku. U nás i jinde vznikají různé "speciální týmy" , jejichž cílem je - "zastavit šíření" cizí /tedy hlavně ruské/ propagandy. Pozoruhodné !! Staré časy se vrátily! Dnes zase nikoli už naši socialističtí, nýbrž kapitalističtí vůdci z Prahy a Washingtonu, nám občanům tvrdí, že plnou pravdu se dozvídáme jen z jejich zpráv mainstreamových médií jako je ČT či ČRo. A naopak státy jako Rusko, Čína, Irán, Sýrie, atd.atd. našim občanům servírují jenom samé lži, dezinformace a - "ruskou propagandu".

P.S. Zajímavé !! Naši dnešní vládcové mají úplně stejný strach z té "cizí propagandy" , jako měli vládcové : Stalin, Chruščov, Brežněv, Černěnko , Gottwald či Husák. Že můžeme někdy klesnout v časech demokracie na úroveň totalitních režimů za časů Brežněva či Husáka, to by mne tedy nenapadlo.

Takže pánové -"hurá " - do stavění rušiček signálů ruské televize i rozhlasu, a kde se nedá rušit, tak rovnou vysílání zakázat. Můj děda za nacistického protektorátu Bohmen und Mahren vždy v noci ,v pečlivě uzamčeném domě, se staženými roletami a ještě s dekou přehozenou přes hlavu poslouchal Londýn či Moskvu. Hrozily totiž obří tresty. Počítám, že už brzy dopadneme všichni jako za PROTEKTORÁTU 1939-45. Za poslech cizího, hlavně ruského rozhlasu a televize, se bude zřejmě opět chodit do vězení , minimálně vás jako nespolehlivou osobu vyhodí z práce ve státních službách. Koneckonců : "Dějiny se opakují".

53 komentářů :

  1. Je mi na zvracení z těch rudých zmrdů jako je Loudil, kteří přirovnávají dnešní dobu absolutní informační svobody, kterou sami do syta využívají, s dobou totality nebo dokonce protektorátu.
    Přes veškerou jejich snahu nemohou najít žádný konkrétní doklad o té údajné cenzuře, tak si ti chudáci aspoň konstruují nesmysly o vězení a vyhazování z práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý hlupáku, cenzura samozřejmě u nás řádí. Některé zprávy se k vám díky cenzuře dostanou o mnoho dní později, když už se nedá skutečnost zatajit. Např. porážka "hrdinné" ukrajinské armády v Ilovajska a pak u Děbalceva.

      Vymazat
    2. 0:38- víc k tomu nemáte? Co dementovat "postihy" v Pobaltí, na Ukrajině, v Polsku? Tajení "nevhodných" zpráv v EU?

      Vymazat
    3. 1:35 Ten 0:38 je známý svými podivnými myšlenkovými zkraty. V celém článku není jediné slovo o cenzuře, ale jen o jednostranné propagandě. A ten porouchaný mozek si to přeloží jako cenzuru. Z této mozkové disfunkce pak plynou i jeho ostatní demagogické hlouposti. Místo skutečnosti si vidí své chorobné představy, kterým dokonce věří. Prostě sociopat jako z učebnice. I s tím hulvátstvím.

      Vymazat
    4. 3;45 on tomu neveri je za ty zvasty dobre placen aby tady provokoval vysrat na nej na jidase

      Vymazat
    5. oprava 0;38 je jidas

      Vymazat
    6. Proč s tím narušeným Jandou diskutujete? Nevidíte, že je buď blbý nebo navedený?

      Článek je skvělý, o lhaní a mlžení v neČT a podobných mediích ví každý normální člověk své, kromě tady toho kašpárka Pepka IBM.

      A propos, docela si ještě vzpomínám na termín "Severoatlantické obranné souručenství" (NATO). To dneska zní jako špatný vtip.

      Vymazat
    7. 0:38 - Tos Pepino fakt ujel, píšeš koment k úplně jinýmu článku:))) Tohle fakt není vo cenzůře, i když o tý by takovej Dvořák jistě moh hondě vyprávět ...

      Vymazat
    8. Pro 0:38

      Hlupáku najdu Tě,
      tváříš se nadudě
      když lezeš na kutě,
      když ráno vstáváš
      ...
      Sotva byl váš svět stvořený,
      sotva byl váš svět stvořen,
      pustila hloupost kořeny,
      pustila hloupost kořen.

      Rodina zdravých mamlasů
      valí se jako proud,
      jde s námi z časů do časů,
      dá se s tím vůbec hnout?

      Vymazat
    9. Blbe 0:38 jdi se tedy vyzvracet a nelez na tyto stránky.

      Vymazat
    10. Neveril jsem komunistum, plan se plnil na 101% a ne na 100% a na ty jejich lzi o zahranicni politice USA jsem se zeptal hned prvni den kdy jsem mel moznost na college v Hayward, CA, ucitele history. Vse, na co jsem se ptal, potvrdil. Ve vsem meli komuniste pravdu.
      Tenkrat byly jedny hl.TV zpravy 30 min. vcetne sportu a pocasi, ted je ma kazda stanice delsi a jedna cely den, ale o plneni planu se clovek nedovi. Tenkrat zabiral hlavni cast zprav.Vsak take nase hospodarstvi tak vypada; na jeho hodnoceni se clovek ani nemusi na TV divat. Pravdu se clovek ale clovek dovi uplne nekde jinde.

      Vymazat
    11. Anonymovi 27.03.17,0:28 a jeho sluníčkovým soukmenovcům. Už samotný vulgární styl vašich příspěvků a "argumentace" v mnohém připomínající právě rudé imperialistobíjce z let vlády jedné strany svědčí o vašem spíše pudovém než racionálním chování. No nešť, klidně můžete "zvracet" dál. A pro vylepšení vaší sluníčkové pohody přidám něco, co vám mediální mainstream s vlajkovou lodí ČT jaksi opomenul sdělit. Pozor je to z Maďarska. Tak aby se vaše sluníčka neumazala... https://youtu.be/ctEhZPSRs6s

      Vymazat
  2. Je mi na zvracení z těch poskoků židoimperialismu, jako je zmrd v 0.38. Ale na každé prase se jednou uvaří voda.

    OdpovědětVymazat
  3. když někdo lže, tak lže, to je jednoduché jak facka, a kdo lže, to si každý musí přebrat sám, protože vám to neřeknou ani nejzatvrzelejší odpůrci propagandy

    OdpovědětVymazat
  4. Hlas Ameriky jsem několikrát vyzkoušel, ale zdál se mi opakem socialistického rozhlasu. Nakonec jsem zůstal věrný vysílání BBC pro Československo. Ten se mi zdál nezaujatý a celkem vyvážený.
    Pamatuji si, jak v dubnu 86 informoval o Černobylu. První informace byly také nejisté. Jenom řekli, že ve Skandinávii je velmi vysoká radiace a mají podezření na havárii JE v Černobylu. Až asi druhý den to potvrdili.
    Chvála bohu za internet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hricák,tak je to vymakané, že dodnes nevím co spůsobilo radioaktivní mrak tento měsíc nad Evropou.Taky jen ,že to má krátký poločas rozpadu a nic víc konkrétního.
      lada

      Vymazat
    2. Není nic snazšího, než si pro ty dny stáhnout mapy větrů v různých výškách. K nám jdou větry převážně od severozápadu a to jsem udělal hned jak jsem o RA mraku četl. Takže od Francie po Velkou Británii... a toho od nich na návětrné. Čekám, kdy nějaký EK blb "objeví", že "Putin přidělal k RA mraku motor" a ten letěl proti větru na Ukrajinu... a přeletěl!

      Vymazat
  5. Problém je v tom, že všichni lžou, ale většně, když má zajištěn dobrý žvanec, to nijak nevadí. Občas se najde nějaký naivka, či nepraktický člověk jako je pan Loudil, ale sám nezmůže nic.
    Pak tu jsou fanatici, jako Fendrych, kteří nechápou souvislosti, ti se snaží pro svůj pofidérní účel použít všechny prostředky.
    Pravda je ta, že tento režim si zvolila menšina obyvatelstva a pokud ona nezajistí mlčící většině prosperitu, bude její moc svržena stejným způsobem, jako to bylo vždy v historii, demokracie, nedemokracie.

    OdpovědětVymazat
  6. MH17 nad Ukrajinou ještě nedopadlo a Kerry již obvinil opolčence a Rusko ze sestřelení.Teď zastřelili v Kijevě toho utečenýho komouše Voroněnka a Porošenko hned obviní ruskou KGB. 20 melounů posílá naše vláda na Ukrajinu, kde skončí- v kapsách těch oligarchů. V noci jezdí plné vlaky tanků a bojové techniky- směr Ukrajina. V Liitvě a Lotyšsku se producírují potomci SS a tady se mlčí, statisíce ruských občanů tam žijících nemají v demokratické Evropě volebí právo.Je nutné v těchto fragmentech pokračovat? Prostě je to hanba toto chování k potomkům ruských vojáků, kteří zde padli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní27. března 2017 6:42 souhlas jsou to špíny největší

      Vymazat
    2. 20 mil.?
      To přidej:
      https://www.novinky.cz/domaci/433224-cesko-poslalo-ukrajine-na-obnovu-60-milionu.html

      Vymazat
    3. A naše fašistická vláda podporuje tyto zrůdy a ještě je podporuje z našich peněz

      Vymazat
  7. Pan Loudil má vcelku pravdu. Důležité bylo (a stále je) když člověk může zprávy podrovnat se svou zkušeností. Jinak se může stát, že zprávy vyhodnotí mylně.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, většina lidí má i zkušenosti nějak zkreslené. Jenom někteří lidé jsou schopnější se vyvarovat subjektivních hodnocení, víc než ostatní. Ale většina lidí filtruje informace podle svých osobních, subjektivních, paradigmat, někdy hodně iracionálních.

      Vymazat
    2. To je prokázaná skutečnost. Mnoho lidí, a je to individuální, je někdy doslova schopno nevěřit ani svým vlastmím očím.

      Vymazat
  8. Je to naprosto zřejmé. Lhali, lžou a budou lhát. Jsou to stále Ti samí lidé (správně nelidé). Manipulují s davem pomocí propagandy a dezinformace. Není to západ proti východu nebo marxismus proti kapitalismu. Je to zločinná parazitující menšina proti národu. Tito paraziti obsadili Komunistickou stranu a pak socialistický blok odevzdali, aby si mohli beztrestně nahrabat a mohli se cítit stejně nedotknutelní jako elita na západě, socialistický blok měl přeci jenom nějaká omezení proti nenažranosti elit, museli alespoň základní potřeby lidem zajistit. Ovšem demagogie byla opravdu protivná, elity v KS totiž záměrně pracovali na tom zhnusit lidem socialismus.

    Je to o nás bez nás, ale mezi elitami probíhají mocenské boje a i mezi elitou jsou občas skuteční lidé (např. Stalin), kteří hledali/jí cestu ven ze začarovaného kruhu, kdy světu vládnou zločinci. Podpora lidu a národa v mezi klanových bojích hraje rozhodující roli.

    Pokud elity dokáží zajistit blahobyt a vzdělání národa, tak pak již nejsou paraziti, ale skuteční řidiči a kormidelníci společnosti. Jenže díky tomu, že je nastavena společnost jako davo-elitářská, tak vždy dojde k degeneraci (vidíte i ve starých filmech, kdy tatík něco vybuduje a syn to prohýří a zkazí, ze současnosti je typickým příkladem Tupolev). Tento model, ale se již přežil a pomalu nenápadně se šíří nový, kdy elity zmizí. Budou pouze funkce a profesionálové, kteří budou skutečnými odborníky a budou plnit přání obyvatelstva k jeho prospěchu.

    Čelit tomu lze pouze vymýcením protekce a zajištěním vzdělanosti pro všechny. Život nedovoluje plýtvat genetickým materiálem. Je třeba zrušit všechny soukromé školy. Vzdělání musí být pro všechny, kdo na to mají a zdarma a stejně musí být zajištěn přístup k informacím. Nejlépe internet za symbolický poplatek 100Kč pro všechny - 10G na měsíc.

    Pozn:
    Internet je noční můrou zločinných elit, protože již nelze nic utajit a je poměrně velmi dostupný. Jistě budou se snažit dostat vše pod kontrolu, ale silně pochybuji o úspěchu i když si do procesorů dávají zadní vrátka, která obchází operační systém (http://aeronet.cz/news/odins-eye-vime-jak-odposlouchavali-donalda-trumpa-procesory-intel-maji-na-urovni-hardwaru-backdoor-instalovany-primo-vyrobcem-ve-spolupraci-se-cia-firewally-i-antiviry-jsou-ze-hry-ven/ jako odborník Vám mohu potvrdit, že vše co se tam píše je pravda).

    Staré namyšlené hloupé elity, které kromě zmaru a bídy nic nedokázali (ale entropii není třeba pomáhat, takže ani to není jejich zásluha) jsou již na smetišti dějin a dobře jim tak :)

    OdpovědětVymazat
  9. Výborný článek. Bylo mi ,,náct". ČST zprávy. Vzhledem k tomu, že jsem z pohraničí, tak to bylo i ZDF, nebo BRD. Večer jsem seděl nahoře, myslím ve svém pokoji a na prskajícím rádiu z NDR s nataženým drátem od psacího stolu k okenní klice chytal chrlající Svobodu, nebo Hlas Ameriky, nebo Vatikán. Ono to bylo rušeno z první ruky. Myslím tím na kilometry :-) Poslouchal jsem Kryla. Názor na tehdejší dění jsem si dělal sám. To mi zůstalo. Dnes mi není ,,náct". Jsem téměř v důchodcovském věku. Myslím, že mám dvě vysoké školy. Jednu na východě, jednu na západě. Konkrétně ve Francii. A cenzura v téhle baště demokracie? Minulý týden mi byl na měsíc zablokován účet na Novinkách. Jen za odkaz na video, kdy si to muslimští hoši rozdávali z kozou. To video oficiálně zveřejnili vojáci USArmy . Tak o čem si tady budeme povídat. Ponechme si svůj rozum. Zprava i z leva.

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:14

      Zřejmě netušíš co znamená pojem "cenzura", stejně jako 99% ostatních bolševických pohrobků v diskusi.

      Vymazat
    2. 10:31 Už sis vytáhl ruku z trenek?

      Vymazat
    3. 10:38

      Jestli je ti víc jak 15 tak se nech vyšetřit, úchyle. Jestli je ti míň tak se to dá svést na pubertu.

      Vymazat
    4. 1031
      Ty JandoPutnovo kuřbuřte,ty seš blbej jak udavač a podělanej Poserplína dohromady!!!!!

      Vymazat
    5. Vidíte vidíte Milane Pepo - taky diskutér z novinek, které dnes už přešly jen na bulvár. Celá ta chorobná diskuzní smečka přelezla sem - tady jsou všichni kámoši z novinek. Co ten hyenistický póvl napsal minulý týden k článku o pětyčtyřicetiletém lyžaři, který zkolaboval na Slovensku na lyžích, z toho by bylo na blití i kamenné soše. Opryvdu si myslíte, že diskuzní sebranka jsou normální lidi? Já myslím, že je to svým způsobem odpad společnosti,. Že jsou to většinou důchodci, by ani tak nehrálo roli - ale jako lidi je to odpad.

      Vymazat
    6. 10:31
      No ty si ten pravý. Vše o cenzuře znáš jen z doslechu a z upravených retro zpráv ČT. No možná že se ke stáří polepšíš a budeš zpívat jinou písničku. Jestli ještě budeš moc.

      Vymazat
    7. 10:53
      Ale onanýre, nehekej nám tu z vyvrcholení a nech prokrvit i mozek. Uchylárny, tu píšeš jedině ty, masturbáte.

      Vymazat
  10. Velmi mne baví diskutující, kteří se hrozí srovnání doby diktatury proletariátu s dnešní dobou diktatury kapitálu! Jakoby snad diktatura hnaná chtivostí promile občanů byla laskavější než ta, hnaná přece jen většinou občanů. A že současnost dává těm, kdo chtějí vědět pravdu více možností, než jen poslech zahraničního rozhlasového vysílání, není díky virtuální svobodě člověka, ale díky technickému pokroku, na kterém vydělává zase jen to promile občanů - ale ten výdělek je tak skvostný, že jen s obtížemi přebíjí pravdu, lépe a zatím jen podvraťácky anonymně denuncuje občany u současné STB. Tak nevím, co je lepší - otročit oligarchům, nebo "proletářům" z velení KS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ti kdo diktuje? V pracovní den v 10:46 sedíš s plným pupkem rozvalený u počítače, klepeš do něj své nesmysly a čteš si na internetu co tě napadne.

      Mě zase velmi baví rozežranost a nesoudnost zdejších soudruhů. Ti co skutečně zažili protektorát, nebo byli za komoušů zavření protože šířili "nevhodné" texty by vám za vaši drzost dali přes držku.

      Vymazat
    2. S blbem jako jsi ty, 11.00 - vůbec nemá smysl diskutovat. Příspěvek nepsal 10.46 o sobě, nýbrž obecně o celé společnosti, a samozřejmě že má pravdu. Ty jsi všivák obecný, a počítačová filcka - ty soudíš podle sebe. Brzo dostaneš kdyby jen přes držku, ale palici do oprátky.

      Vymazat
  11. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Noviny-Babis-se-tesi-ze-udela-vladu-s-lidovci-a-Gazdikem-481165

    OdpovědětVymazat
  12. Cenzura a autocenzura. Obě metody jsme poznali za dob socíku a oba postupy vidíme dnes. Samozřejmě autocenzura většinou stačí pro profesionální pisálky (Mikrofanov, Pehe..): dobře vědí co a jak musí napsat, aby si zasloužili žold od svých chlebodárců. V tom se nic nezměnilo od socíku do dneška, jen snad ta výše zpropitného/pisálkovského. Cíle propagandy se nezměnily. Kdo může sloužit u dnešních vlastníků medií, jako pisálek, nebo tlučhuba? Jen ten, kdo bude naplňovat svižně jejich kapsy penězi. To se děje jednak přes čtenáře poplatky, menší díl, a přes bohatce, kteří musí základ svého bohatství inzerovat, také k prodeji - větší díl zisku. Pisálci musí psát sice lživě, ale hlavně zajímavě, aby se prodalo co nejvíce propagandy a současně reklamy. Jinak media zaniknou. Mnohde to došlo k dokonalosti: dostáváte "tisk" zdarma, ale s hojností reklam. Reklamy stačí již pokrýt náklady celé a účinnost zblbnutí lidu obecného to jen potencuje. Dostáváte domů i zdarma radniční noviny a hejtmanské noviny - to se ale platí jak z reklam, tak z vašich daní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochop konečně ty blbe, že v době internetu, kde může publikovat kdo chce, co chce, kdy chce a jak chce navíc s nulovými náklady jsou nějaké bláboly o "vlastnících médií" naprosto irrelevantní.

      Vymazat
    2. 11:07
      Ty irelevantní havlobanderovskej megamagore,cenzura v ČT neexistuje???
      Ty chceš říct,že ta lejnolahvárenská žumpa informuje objektivně?!!!!
      Vytáhni držku z JandoPutnovo zadku a pazoury z nočníku ty ussackej blábole!!!!

      Vymazat
    3. Sice nadáváš 11.13 - a sprostě nadáváš, ale anonym 11.07 má naprosto pravdu. Na internetu může publikovat kdo chce co chce ( a taky publikuje) dokonce na diskuzích může každej pitomec žvejka co chce, navíc s nulovými náklady, a mluvit o vlastnících medií je opravdu za těchto okolnosti zbytečné. Když si odpustíte své hnusné nadávky, uveďte v čem nemá 11.07 pravdu, Ale konkretně - V ČEM???

      Vymazat
    4. Pro A z 11:18h :
      Protože A z 11:13h demagogicky mluví "o koze", zatímco ostatní normální ( i proto, že nejsou "placení"), "mluví o voze".
      Je-li totiž hlavní ( = mainstreamový) informační proud, podle kterého se řídí "většina" společnosti cenzurovaný a to bez diskuze je (včetně autocenzury), tak si klidně na maličkých alternativách můžeš říkat co chceš a na většinu společnosti to nemá žádný vliv!
      ( Většina společnosti je totiž bohužel podprůměrná a snadno řiditelná! Říká si např.: "..To jsou zas ňáký konspirátoři.. , co budem číst ty kecy.." a podobně. Teprve, když už to nelze přehlížet, tak jsou ochotni se tím "z nutnosti" zabývat! )
      Takže cenzura probíhá čistou selekcí (výběrem a vlastnictvím) informačních zdrojů!
      Pavel p

      Vymazat
    5. Pro 11:18
      Máte pravdu, každý na netu může publikovat co chce, ale ve veřejný sdělovacích prostředcích už to není tak jednoduché..... Ty nesou linii vlády a tedy už není jenom pravda. Stačí jen sledovat dění a je tam poznat jak se mlží, zveřejňuje se jen co se hodí a specialitou česka je podsouvání názoru kdo je správný a kdo není... Zprávy by měly jenom všeobecně upozorňovat na to co se děje a ne co je správné... Jak byli v ČT vyvaleni z toho že vyhrál Trump, když celou dobu vedli proti němu kampaň že? A když tady někdo vzpomínal ve Svobodném rádiu Kryla, tak si zjistěte proč z něho odešel. Sama Rakušanová to nedávno povídala v ČT. Nemohl unést to, že ho nutili lhát. Natolik byl čestný a i naivní s tou vaší pravdou.... Mia

      Vymazat
  13. Dávám autorovi za pravdu. Stačí si jen pustit na youtube Televizní noviny z 14.7.1988. Dozvíte se tam, že vláda pod vedením Lubomíra Štrougala rozhodla o rozdělení Čsl.národní banky na dva subjekty. Část, která se má zabývat udržováním kurzu koruny, a část, která se bude zabývat úvěrováním, a to tak, aby nezávislé subjekty začaly fungovat k 1.1.1990. Sami komunisté vytvořili základy systému pro umožnění privatizace a následného kapitalismu. Pak uspořádali převrat a nechali lidi, aby se hádali, jestli je lepší levice nebo pravice. Normální občan je vždycky za vola. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle ale nic nedokazuje. Ty vytvořené základy kapitalismu byly v ramci perestrojky zamýšleny jako základy jakéhosi jiného kapitalismu, byl to pokus o přechod ke státem řízenému sociálně přívětivému kapitalismu, vlastně možná s lidskou tváří. Byla to právě ta tzv. "třetí cesta", proti které tak zaníceně brojil zastánce Laissez-faire Václav Klaus, spolu s Václavem Havlem symbol likvidace zděděného národního bohatství, hmotného i kulturního.

      Takže ano, základy pro kapitalismus to byly, ale původně pro jiný kapitalismus, než ten klauso-havlův.
      Jestli to vyjít mohlo nebo ne, je zbytečná otázka, protože státy v socialistickém bloku už nebyly schopny spolupracovat a bez toho to možné nebylo ani náhodou.
      Pro mnohé z tehdejší režimní elity to byla černá můra, pro mnohé jiné zase jenom dobře myšlený špatný odhad, ale pro některé, například na prognosťáku, to byl určitě záměr.

      Vymazat
  14. 11:18
    A proto na nás dohlíží JandoPutnova kancelář Eurohovnot a Chovancovo ussacký školitelé????
    To je debilokracie v přímém přenosu!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Komunisti nám nestydatě lhali celou dobu, ale na druhé straně nám říkali čistou pravdu o tom kapitalismu co jsme si tady nakonec vycinkali.

    OdpovědětVymazat
  16. Sakra lidi... copak jsme se všichni zbláznili? já se neschovávám pod pláštíkem anonymity. Proč to osočování těch, kterým bylo v 89 víc jak osmnáct, že jsou bolševici. Proč ty vulgarismy. Na fakultě to kdysi řekl profesor filozofie. ,,Tam kde v diskusi docházejí argumenty u primitivů nastupují urážky a impertinence." Tak se sakra někteří podepište a argumentujte!
    Někde jsem to už psal. V listopadu 89 jsem určitě klíčemi necinkal. Jen jsem zabránil tomu, aby moje tanky vyjely do Plzeňských ulic. Stačí to?
    ,,Cui servire et regnare." Komu vládneš a sloužíš. (tedy obráceně...sorry...servíre je sloužit). To heslo jsem měl před i ...po. Myslím tím i po akademii ve Francii. Poslední nabíječ tanku byl pro mne stejně důležitý jako můj zástupce. Dnes jsem politicky jen takový ,,venkovský" čert. To heslo mi ovšem zůstalo. Poslední, občan, volič i když mne nevolil tak je pro mne stejně důležitý jako ten, který se přizná, že mi dal svůj hlas. Z nějaké doby působení u USArmy mám přátele černochy. Taky Židy, nebo gaye. Na tohle jsem nikdy nehleděl. Člověka jsem vždy posuzoval a posuzuji podle toho jaký je, jak se chová.
    Ale zpět k té cenzuře a demokracii a vůbec... Ono je to vážně ,,pseudodemokracie." Dříve STB sledovala pár set disidentů. Dnes máte kamery na každém rohu. Monitoruje se váš mobil. Taky internetové schránky... Máme tady tu Jandovu... organizaci ,,Uvádění omylů na pravou míru." To je lidi demokracie, kterou chceme, nebo jsme chtěli?
    Tohle není asi úplně příspěvek... Je to spíš úvaha? Nicméně je mi jasné, že zareaguje nějaký nejspíš sexuálně frustrovaný anonymní primitiv svými vulgarismi.
    Těm slušným diskutujícím přeji pěkný den.

    Pepo Milan

    PS: Psal jsem již ,,šéfovi" těhle stránek. Opravdu musíme být anonymní? Máte svůj názor. Já s nim souhlasit nemusím, stejně jako někdo s tím mým. Ale o tom je diskuse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vole, o čem chceš diskutovat? Pravdoláskaři se uzavřeli do sebe a jiný názor nepřijímají. Jediná demokracie je jen jim kývat.

      Vymazat
    2. No Rudo tys to doopravdy "Pochopil" , ale bez toho "VOLE" se neobejdeš. Přitom to je prima úvaha.
      Václav

      Vymazat
    3. Za sebe by mi to bylo jedno. Ale již z principu je třeba vědět, že ti, kteří pracují pro organizace "uvádějící věci na pravou míru" (a nedělejme si iluze, "oni" se již dlouho snaží netové diskuze a celkově dění ve společnocti "ohýbat" dle své potřeby)zas budou mít falešná jména ( = identity. To bylo již před c.k.Rakouskem. A jen by se jim snáze "hlídali nespokojenci"!
      Jestli někdo bude nabourávat diskuze jako anonym nebo J.Novák není podstastné (jen by byl rozdíl v míře vulgarity, ale takhle zas vulgarita snadněji ukazuje výpovědní hodnotu daného příspěvku.
      Pavel p

      Vymazat
    4. P.S.: Omlouvám se za chyby v textu.
      Pavel p

      Vymazat