Reklama

.

.

pondělí 13. března 2017

Pohřební manažer ČSSD Jan Birke

13. 3. 2017

66 komentářů :

  1. Byl bych ochoten i trochu ze svého důchodu pomoct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já bych k tomu pohřbu rád trochu pomohl a to všem stranám. Poprvé budu volit pana Okamuru, ostatní strany nás vedou do toho hrobu.

      Vymazat
    2. Sralbotka a jeho ČSSSD, na podzim sestoupí do pralesní ligy!!!

      Vymazat
    3. Vidkuní mrencárna domrencala....

      Vymazat
  2. ČSSD odchází z hlavního kolbiště, to je jasné téměř každému. A nejspíš na pěkně dlouho.
    Co to ale znamená pro podzimní volby? Nic menšího, než hrozící katastrofu jménem Babiš!

    S povolebním Babišem, jak je už teď z náznaků zřejmé, přijde podlézání tomu nejhoršímu v EU.
    Protože tím si Babiš zajistí "klid na práci", samozřejmě "práci" ve svůj prospěch.

    Hrozbou není odvařený Sobotka.
    Hrozbou, fatální hrozbou, je Babiš!
    Babiš po všech stránkách mnohem silnější než dosud.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Demokrate" Vláďo, takže největší hrozbou a katastrofou je ve svobodných volbách třetinou voličů zvolený Babiš? Ty se nám ale odkopáváš, ty náš "demokrate".

      Vymazat
    2. 8:07
      Nic proti tvému názoru, ale ty jsi asi taky cinkal klíčema až tě ruka brněla
      Václav

      Vymazat
    3. To, že zásadním a doslova osudovým nebezpečím je teď Babiš(!!),
      samozřejmě neznamená, že lze zvrácenost současné ČSSD jakkoliv bagatelizovat.

      Jak jsem již kdysi napsal, ČSSD "dnes už totiž není ani česká, ani sociální, ani demokratická!

      Její budoucí návrat je nejistý a bude trvat dlouho, protože ji nejdřív čeká hodně dlouhá agónie.

      Ale opakuji, kašlete na ty šašky, už nestojí ani za komentování.
      Hrozbou jsou ostatní strany kolaborující s fašistickým vedením EU!

      Ad 8:07
      jsem 100% demokrat, a proto mi vadí úroveň korporátních médií. A pokud jsem demokrat, nesmím argumentovat před volbami svůj názor??

      Ad Václav 8:39
      jestli jsem necinkal, budu pro vás komunista, jestli jsem cinkal, tak havlista.
      Vyberte si.

      Vymazat
    4. Drahý Vláďo,
      pokud jsi tedy demokrat, jak se nazýváš, tak by jsi neměl nazvat jednoznačnou volbu obyvatel za katastrofu, hrůzu apod.
      Nebo musíš aspoň jednoznačně napsat pro koho přesně je to katastrofa a hrůza.

      A dnes, ve svobodné informační společnosti nic takového jako "korporátní média" neexistuje. Jsou jen média která mají čtenost a média která nemají čtenost. A čtenost závisí jen na kvalitě podávaných informací. Když kvalita není tak nejsou ani čtenáři a naopak. Takže pláčeš na špatném hrobě.

      Vymazat
    5. Drahý 9:13,
      proč bych jako demokrat "neměl nazvat jednoznačnou volbu obyvatel za katastrofu, hrůzu apod", demokraté nesmí mít názor?

      Že "nic takového jako 'korporátní média' neexistuje" je blbost.
      Že "čtenost závisí jen na kvalitě podávaných informací" je blbost.

      Vymazat
    6. Vláďo,
      musíš napsat že to je hrůza pro tebe. Pro tuto zem určitě ne. Protože potom by byla hrůzou sama demokracie, sama svobodná volba svobodných občanů. Zkus o tom popřemýšlet, možná ti to docvakne.

      Pokud má Nová republika 15% čtenost oproti idnes a ne obráceně, tak ať NR hledá chybu především u sebe. Nebo si snad myslíš, že lidi někdo násilím nutí číst idnes a zakazuje jim NR, AC24, Aeronet, Sputnik? V dnešní době kdy je vše v nepřeberném množství dostupné okamžitě a zdarma?

      Vymazat
    7. Ad 9:39
      Demokracie je proces a to, že není samospasitelná, je známý fakt; i bez vašeho ponoukání "přemýšlím" o limitech demokracie každý den, tak jako by to měl dělat každý občan;

      Je jasné, že Nová republika je některým lidem trnem v oku, nejste jediný.
      (Těch 15% porcent čtenosti proti idnes jsem nevěděl, i když jsem jenom jejich pravidelný návštěvník a čtenář, tak děkuji za dobrou zprávu po ránu.)

      Vymazat
    8. Vláďo, sorry, spletl jsem se :-D
      Počet zobrazení stránek idnes.cz je 100x větší než NR, blesk.cz 30x vyšší, novinky.cz 25x vyšší.

      http://www.netmonitor.cz/online-data-ola

      Výš co? Lidi prostě na tyto "alternativní informace" ze kterých je 95% protizápadní shit serou. I to je demokracie, Vláďo. Lidé svou návštěvností jednoznačně hlasují.

      Vymazat
    9. Víš co...

      Vymazat
    10. Anonymní13. března 2017 9:39 to nemáte západu dost migrace podpora teorismu fašismu štvaní proti rusku vyhrožování suverením zemím 90% občanu nechce migranty takže nelze nechtít migranty a volit babiše u voleb se ukáže jak to bude a žádná demokracie neexituje tu maj jen švýcaři hele nejlépe zapracovala alternativní média v usa žádná clintonová

      Vymazat
    11. No to je opravdu námět k zamyšlení, že moje oblíbená Nová republika, kvalitou svých informací jak píšete :-D, nedosahuje úrovně Blesku, Novinek a iDnes.

      Vymazat
    12. 10:34-dost to vyjadřuje v nepřímé IQ čtenářů, jste jistě rád, že patříte do naší skupiny!

      Vymazat
    13. Ach ta dysgrafie, ...v nepřímé úměře...

      Vymazat
    14. Kucíí Vláďo a Míro, lidé to tak prostě hodnotí. Babiš má 30%, komouši 10%, Okamůra 5%. A z vlastní vůle navštěvují idnes 100x častěji než NR.
      Pokud se vám to nelíbí tak vyměňte obyvatelstvo nebo zrušte demokracii a svobodu slova.
      A nemyslete si, že jste něco víc než průměrný čtenář Blesku.

      Vymazat
    15. 11:18-Počet kliknutí nemusí být souhlas s obsahem, viz Vaše aktivita. Zajímavý by byl poměr souhlasných komentářů proti opačným. Jinak nerad opravuji chyby, sám je dělám ale "výš" Láďo?

      Vymazat
    16. omluva, výš patří k něčemu jinému,asi mám špatné brýle!

      Vymazat
    17. 11:36

      No to už je ale Povolný opravdové vaření z vody a přání otcem myšlenky.
      10:35 opraveno i když obvykle na chyby prdím. Čtěte pozorněji.

      Já čtu z 50% idnes , z 30% parlamentni listy a z 20% zbytek. Sem chodím opravdu jen pro zábavu dod diskusí. Jinak tu nic hodnotného není, jen protisystémová propaganda a konspirační bláboly.

      Vymazat
    18. Ad 11:18
      Podle Vás mám jenom možnosti jako: "vyměnit obyvatelstvo nebo zrušit demokracii a svobodu slova". Evidentně jste ještě nikdy neslyšel o třetí možnosti: svobodně vyjadřovat vlastní názor.
      To, co tvrdíte, neznamená nic jiného, než "smiřte se s tím, že My jsme demokracie a vy buď odtáhněte nebo držte hubu a krok".

      (a k těm čtenářům Blesku, znám i skvělé lidi, kteří ho čtou a někteří čtou dokonce i iDnes; proč bych měl být něco víc? Jen proto, že nemám tak silný žaludek, jako oni?)

      Vymazat
    19. 11:46-Chápu, z I dnes čerpáte informace a na PL, NR trollíte. Jaký, kolik nicků používáte na PL ?

      Vymazat
    20. Troubo Povolný,
      PL normálně čtu, je to pro mě alternativní zdroj informací k idnes. Zřejmě to vaše dutá makovička není schopna pobrat.
      Nikde jinde než sem do diskusí nepíšu, žádné nicky nepoužívám.

      Vymazat
    21. 11:57

      Vláďo, ty evidentně nejsi schopný pochopit co to ta demokracie vlastně je. Píšeš úplně stejné blbosti a strašíš Babišem jako ODS, ČSSD, TOP, protože jsou nasraní že jim bere koryta.

      Děláš úplně to samé co sám kritizuješ jinde. Když v USA zvolili Trumpa tak tobě podobní z opačného gardu řvou, že to je hrůza, katastrofa. Katastrofa pro koho??? To samé s Brexitem, to samé se Zemanem, s LePenovou.

      Babiše nemusíš mít rád, nemusíš ho volit, nemusíš s ním souhlasit, to ti nikdo nebere. Můžeš ho klidně kritizovat. Ale netvrď že když si ho lidé teda zvolí, že je to pro tuto zemi katastrofa. Prostě si ho svobodně z nějakého pro ně dobrého důvodu zvolí a hotovo. Většina obyvatel bude spokojena, tak jaká pro Boha katastrofa? Katastrofa pro koho?

      Vymazat
    22. 12:09-bez toho trouby by to nešlo? Neříkáte nic jiného než já. Na nicky jsem se ptal, protože PL požadují registraci, občas tam pod svým jménem "zabrousím". Vy rád ale inkognito, tak zbývá jen NR.

      Vymazat
    23. Anonymní13. března 2017 12:20 katastrofa to bude pro celou ČR až ji zahltěj migrantama a včleněj do makrelystánu a vytvořej jeden diktatůrní stát tomu napomůže euhujer babiš a jeho lidi telička stropnický jourová zlatuška kdo ho volí volí eu

      eu salámová metoda prosadily inkluze zákaz kouření a tet chtějí odzbrojit občany eu:
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Odpor-proti-Junckerovi-a-EU-V-cele-vysoky-policista-z-CR-Chysta-se-akce-479204

      Vymazat
    24. PS. pokud jste autorem 12:20, kupodivu souhlasím.

      Vymazat
    25. Celou tuto diskusi Vám vykám a tykat si s vámi určitě nechci, zkuste adekvátně zareagovat.

      Nahoře jsem už napsal svůj hlavní argument, že "hrozbou jsou ostatní strany kolaborující s fašistickým vedením EU!"
      Víc není moc co dodat, ale něco málo dodám.

      Politici málokdy říkají otevřeně co chystají. A Babiš už vůbec ne. Musíme si vystačit s náznaky. A náznaků je v případě Babiše a zejména z jeho okolí bohužel dost a dost, ať už ze strany místopředsedkyně Ano Jourové, nebo ze strany nejpravděpodobnějších koaličních partnerů Lidovců nebo Gazdíka. Nebo politiků nedejbůh reinkarnovaných ODS a TOP09.

      To není antisystémové stanovisko, to je adekvátní reakce na to, že strany v současném parlamentu jsou nadlouho provařené a jestli to nedostanou spočítané, tak je u nás demokracie jenom lživým nátěrem.

      Tyhle strany jsou stejně nebezpečné, jako "byla" ČSSD, ta byla horší jenom tím, že se od svých idejí, příslibů a slibů vzdálila nejvíc.

      Vymazat
    26. Aby ten můj souhlas s 12:20 nebyl tak laciný, je třeba říci kdo a co se na výsledku voleb(ovlivnění voličů) podílí. Je toho hodně a učí to částečně v "politologii" veřejné i utajené. I v té tzv demokratické. Naučte lidi pochopit "techniku moci" a na čas zde bude demokracie, než odpůrci vymyslí nové "fígle". Zločinci budou vždy o krok vpředu před zákonem. Řešení? Deratizace!

      Vymazat
    27. PS.Ještě mi v polední siestě napadlo, dát volební právo jen tomu, kdo prokáže úspěšné absolvování kurzu(testu) politologie-technika moci, něco jako řidičák.

      Vymazat
    28. "Jinak tu nic hodnotného není, jen protisystémová propaganda a konspirační bláboly." můžete mi vysvětlit, proč své blábolení o třetinou obyvatel zajištěném vítězství Babiše z označení "blábol" vyjímáte?

      Vymazat
    29. 8:07 +.... Váš problém je, že demokratické rozhodnutí většiny považujete za jediné správné a proto nekritizovatelné. Jistě považujete za demokratický nástup Hitlera k moci a jeho kritiky by jste označil za nepřátele demokracie. Docela by mě zajímalo, jak vnímáte ty politiky, kteří nesouhlasí s připojením Krymu k RF. Jsou to demokraté nebo nepřátelé demokracie?

      Vymazat
    30. Babiš samozřejmě je katastrofa, i když na veřejnost ze svého programu nechce pustit nic. Stačí ale sledovat jeho ministry a nejbližší spolupracovníky:
      1/ Stropnický - naprostý souhlas s agresivní politikou NATO, sluha nové studené války, za jeho ministrování se české zbraně objevují v rukou islamistů v Sýrii, munici používají banderovci v masakrování civilních obyvatel Donbasu, vítá spanilé propagační jízdy US Army naší zemí, bez obranné koncepce ČR chce navýšit zbrojní rozpočet na dvojnásobek atd. atd.
      2/ Pelikán - pokračování rozvratu našeho soudního systému,
      3/ Jourová - bruselské čípkaření, mustrování domácí politické scény, ukázka hlupáka, který dostane funkci a moc,
      4/ pokračování rozkrádaček při dopravních stavbách, neschopnost se zbavit monopolu firmy Kapsch, atd. atd. atd.
      A sám Babiš - "řídit stát jako firmu" je silně protidemokratická koncepce. Velmi nebezpečná. To rovnou mohl říct, že chce stát vést jako armádu, to je to samé. Babiš je past na voliče a velké nebezpečí pro naši demokracii!!! A to prosím nefandím žádné jiné straně.Leo

      Vymazat
    31. A to se pane Leo budeme muset zakrátko rozhodnout...

      Vymazat
    32. Pane Povolný, občas tady někdo napíše, že neví koho bude volit. Je to jednoduché, buďme už konečně jednou pragmatici.
      1. určitě jít volit;
      2. ze současného parlamentu jsou volitelní jedině (jakkoliv se skřípěním zubů) komunisti;
      3. z mimoparlamentních stran podle situace pár dní před volbami, asi Okamura nebo možná i třeba Dělnická strana, nebo možná podle rychlého vývoje ještě jedna další strana;
      4. tohle budou negativní volby v tom smyslu, že jediným hlavním cílem bude porazit stávající nomenklaturu(!);
      5. každý kdo straší extremismem je zakuklený havloidní sluníčkář, který nás jenom chce zmanipulovat.

      Howgh

      Vymazat
    33. Vláďo, již minulé volby jsem byl "nucen" to tam s těžkým srdcem "vhodit" komunistům. Letos ještě přitvrdím. Počkám si, zda se "národovci" neumoudří a nesjednotí. Pokud ne, "Okamůra" dostane můj hlas. Jinak díky, jak se jinde zastáváte Čunka. Již jsem o sobě pochyboval, že nepoznám ze slov poznat úmysl. Lidovce(stranu) nesnáším ale ve všech stranách jsou vy jímky. Možná Vás překvapím, Babiš je také jeden z nich, kterého ale strana "zabije".

      Vymazat
    34. S Babišem mě nemůžete překvapit, protože mám jasno. V prvé řadě je to oligarcha a nic jiného. Jinak totiž je to doslova a do písmene "absolutní" beztvarý kurvící se pragmatik, který půjde vždy s těmi, kteří mu zajistí klid na hromadění majetku. Dokud nám povládne bruselské politbyro se svými nohsledy, půjde bez zaváhání s nimi.
      Je mu naprosto fuk, co si plácají jeho straníci, jako těžce havloidní Jourová, Stropnický, Zlatuška, Telička, Pelikán nebo Krnáčová. Vždyť moc dobře ví, že jakmile začne vát proti-bruselský vítr, i jejich kabáty se bleskurychle obrátí.

      V nejbližších volbách je Babiš nebezpečný ne proto, že nás okrade o další miliardy, ale hlavně proto, že celé generace našich potomků zatíží svým kolaborantsvím mnohem tvrději a drsněji, než si vůbec dokážeme představit!

      Vymazat
    35. Proto "Babiše" nebudu volit ale je "čitelný".

      Vymazat
  3. Otřesné bylo, jak v "panelové diskusi" Bělohradský řekl, že přínosem soc.dem. za její 150letou existenci bylo OBNOVENÍ DŮVĚRY V KAPITALISMUS !!!TAK TO ŘEKL SVATOU PRAVDU, SICE CHTĚL POKRAČOVAT, ŽE TATO DŮVĚRA JE VYČERPÁNA, ALE NA VÍC SE NEZMOHL...Vydatně přitom máchal rukama.Jedině Středula hovořil otevřeně, ostatní, tj Zaorálek, Bělohradský i ztloustlý Keller na mne působili dojmem, že mají STRACH. Bylo pro mne velmi důležité vidět toto video, hovoří jasně.
    Přeji Čssd důkladný výprask.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:01 Svatá pravda a dodal bych diplomatický Fico. Ještě chyběla vřelá pusa na Sobotkovu pleš.

      Vymazat
  4. Zaorálek do mikrofonu křičí, tož si získal renomé "řečníka". Panebože. Ten chlap byl navíc i lehce ovíněn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistý Áda uměl taky hezky řvát.

      Vymazat
    2. Lehce ovíněn, těžce dementní. Je to jedna z postav, které od ČSSD odhání tradiční voliče. Hlavně že to má na US ambassy a v Bruseli dobré. Taurus

      Vymazat
  5. Samozřejmě že záleží na naší iniciativě abychom pomohly šířit to co si myslíme že je pro tuto zemi dobré. Proto celý čas tady píši že je potřeba oslovit všechny své známé a i neznámé proč je potřeba volit ty co mají ve svém programu řízení státu na všech úrovních POMOCÍ referend. Pan David mi napsal, že stát nelze řídit referendy, ale já napsal POMOCÍ. Podle mě je demokracie to co chce většina obyvatel a proto si myslím, že je na místě volební povinnost a zase někdo napíše co si blbci odsouhlasí aníž by věděl o čem mohou být referenda.

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud bude většina občanů volit stávající vládní gaunery tak si pak nemůže stěžovat.A koho NEVOLIT ?
    Ty co nám vládnou a sedí u poslaneckých koryt.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý zárodek diskuse je tu o čtenosti alter. médií vč. NR. Fakt je, že v alter. médiích máte surový materiál, který si musíte sami přebrat. Mně to vyhovuje. Porovnávám s články, které čtu v ang. i ruštině.

    Správně tu padlo, že proklik není souhlas, takže obrovská čtenost korporátek je daná nejen nějakým "hladem po pravdě", ale taky třeba odezírání trendů, zkoumání nepřítele a jeho argumetace, nebo jenom jako zdroj nasrání a návyk na adrenalin, jak to sami uvádějí diváci čt.

    Nízkou čtenost by měly i noviny s nejvíce kvalitním obsahem, třeba odbornými analýzami, historickými souvislostmi a pod., což se na NR, Zvědavci nebo AC24 taky občas objevuje. Je taky jisté, že altenativní média mají mnohem větší názorovou shodu čtenáře s obsahem, než nějaké iDnes, takže vytvářejí kolem sebe homogennější komunity lidí se srovnatelnou intelektuální úrovní. Což je dobře.

    OdpovědětVymazat
  8. Nenašel jsem trpělivost ani čas celou tuto diskuzi pozorně číst. Některým tady, zdá se uniká, že Adolf Hitler se svou NSDAP měl většinovou podporu, byl demokraticky vynesen k vrcholu a... nastala katastrofa. Netvrdím, že Babiš hrozí tím co Hitler, tvrdím ale, že pro budoucnost ČR by jeho jednobarevné vláda byla katastrofou. Copak nevidíte, kam to se svými pohůnky postrkuje, jak manipuluje a nestydatě manévruje. Domníváte se, že miliardář, pokud jím má zůstat, může jít proti nadnárodnímu kapitálu? Buď jste někteří duše prosté,nebo si vás Andrej platí. Nejblíž k pravdě Láďa z Brna. JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:43-jen malou vsuvku. "Katastrofa" si vybrala Hitlera za vůdce. Onu "katastrofu" hledejte o něco dříve v příčinách její vzniku.

      Vymazat
    2. Dovětek? Současná "katastrofa" také hledá "Vůdce". Bude to Trump, Putin, Erdogan?

      Vymazat
  9. Tento člověk svou práci odbývá.Vzhledem k tomu,že
    socani dostanou(dle průzkumu)přes 15% hlasů,jeho
    práce postrádá parametry hrobaře.Spíše to vypadá
    na udržování mrtvoly.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  10. 8:07 +.... Váš problém je, že demokratické rozhodnutí většiny považujete za jediné správné a proto nekritizovatelné. Jistě považujete za demokratický nástup Hitlera k moci a jeho kritiky by jste označil za nepřátele demokracie. Docela by mě zajímalo, jak vnímáte ty politiky, kteří nesouhlasí s připojením Krymu k RF. Jsou to demokraté nebo nepřátelé demokracie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani to, ani to, jsou to nenávistní pitomci s nedostatečným vzdělání.

      Vymazat
    2. 17:53-kdežto Vy, jako "pitomec se vzděláním" odpovídáte "ani to, ani to". Dost vypovídající.

      Vymazat
    3. 17:53 V tom s vámi souhlasím. Ale otázka zněla, jaký je jejich respekt k demokracii, které mají plná ústa.

      Vymazat
  11. Jestli se stane předsedou KDU-ČSL pan Čunek a vypráská z vedení pány Herr Hermany, tak by to nemusela být špatná volba. At´ ukáží, že v nich něco je, ale zatím se vezou na vlnách levých i pravých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni nikdy nebudou chtít po své církvi (Gabal zase po té jeho), aby vrátili nakradený majetek. Lidovci jsou prostě nevolitelní.

      Vymazat
    2. Ano, lidovci jsou nevolitelní, protože jsou to loupeživí vlastizrádci a kolaboranti proti vlastnímu národu.

      A Čunek, proč myslíte že byl odejit? Protože neměl podporu vlastních straníků, ne té většiny, ale té hrstky v mercedesech, a tihle tam vládnou pořád, tyhle vyžírky nezvládne ani Čunek, jakkoliv dobrej a schopnej by byl, a měl podporu některých poctivců.

      Na okraj, mám známé ve Vsetíně, a Čunek je třída. Vážím si ho.

      Vymazat
  12. Už asi nevíte ,které strany tu vládly a kam nás dovedli ! jsme na pokrájí bídy a válek , jsme na tom velice dobře ,jsme přec rozvojový stát! Národní banka se činí ,rozkradeny zlaty poklad naších otců a dědu a natisknutých 2,2 biliony korun zatím ,a nakup eur . Myslím si ,že se tady dlouho nepobudou a budeme se vracet k haléři !

    OdpovědětVymazat
  13. Bráno s chladnou hlavou. Tato diskuze je, díky Bohu, vedena celkem korektním tónem. Koho nevolit. Strany s exoty typu Daniel Herman, Jaromír Štětina, Karel Schwarzenberg, Miroslava Němcová, Marek Benda, Jana Černochová, Ivan Gabal, Ivan Pilný, Věra Jourová, Martin Komárek, Martin Stropnický a jistěže, sám velký Andrej Babiš. Pozorně se podívejme, co nám takoví lidé svými postoji a činy napovídají o „svých“ politických stranách. Jsou to strany nevolitelné, protože tato „honorace“ pracuje pro horních deset tisíc a táhne republiku do totální závislosti na stejném celosvětovém bloku. Pak nám zbývá ta potenciálně povolební opozice. Obávám se, že bez ČSSD se neobejdeme i když takový Zaorálek by do předchozího seznamu patřil právem. Jenže, ČSSD je rozštěpená, ne zcela ztracená. Zbývají „komunisté“, dnes už jen političtí živnostníci a poněkud kašparoidní okamurovci. To je bída, ale nic méně blbého se nenarodilo, a pokud nemá být ještě hůř, nezbývá mi než těmhletěm to hodit (stejně tak i M. Zemanovi). Tak mi velí pud sebezáchovy. Smutná to realita. JiH

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud je sociálním demokratem např. Onderka,a jiní skuteční kmotři, pak se nemohu s touto pravicovou, protiobčansky naladěnou stranou ztotožnit ani náhodou, natož vhozením lístku do volební urny.Pak si mohu myslet jen toto: tato strana ukradla hesla soc.demokracie, oblbuje jimi lidi, tu a tam předhodí nějakou tu valorizaci pro zaslepení davu a její podstata je: služba Vatikánu a velkokapitálu/bankéřům. Nikdy! je nebudu volit, už ne.Jsou to čistokrevní KMOTŘI.Jim slouží pár užitečných idiotů / Bělohradský, Keller, Marksová, Středula,Valenčík /.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako založením český sociální demokrat Vám dávám 100% za pravdu.
      Jsou tady i další takové strany, vlastně valná většina, ale anti-česká strana anti-sociálně anti-demokratická je největším a symbolickým zklamáním.

      U nás se vykládala historka o jednom schopném člověku, že v 68. roce kopal svoji stranickou průkazku několik stovek před sebou až k bráně závodu, kde ji demonstrativně hodil do koše.

      Tohle je další symbolický 68. rok - už žádné předstírání, prostě se*eme na vás, lide český!!

      Vymazat
  15. Babiš je manžer extra klasy.A jako úspěšně kočíruje svoje firmy a zaměstnává 30 000 lidí,tak chce dokázat sám sobě a všem,že i stát lze úspěšně přivést k prosperitě.Slabiny má v zahraniční oblasti,ale protože má talent se rychle zorientovat,tak jako premiér to zvládne také. Pro mne je absolutně důvěryhodný a hlas mojí rodiny(a co vím i mnoha mých známých) má jistý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu říct že by mi byl váš názor jedno. Budete jedním z těch, kteří ve volbách možná zaviní do budoucna ještě větší marast v této dosud pořád ještě nádherné zemi.

      Babiše nepoznáte podle jeho osobních mimikry.
      Spíš si dobře všímejte, co dělají a říkají ostatní politici ANO: Stropnický, Telička, Zlatuška, Pelikán, Krnáčová, Jourová.

      U nás v Brně máme s Ano taky tragickou zkušenost. Poměrně rychle si partička Žít Brno získala proslulost po celé republice jako asi nejradikálnější havloidně sluníčkově multikulturní gang u nás. A musím říct, že právě díky ANO si u nás už odhlasovali kdejaké multikulti sviňstvo.

      Nebuďte bláhový, vaše víra v Babiše je naprosto naivní a nemá reálný podklad.

      Vymazat