Reklama

.

.

úterý 21. března 2017

Smrt kardinála Vlka: Padla tvrdá slova kvůli církevním restitucím. Nešlo ani tak o Zemana

21. 3. 2017 ParlamentníListy

„Kardinál Vlk navždy zůstane pro velkou část národa významnou morální autoritou. Možná je lépe, že se prezident Zeman pohřbu nezúčastní,“ sdělila místopředsedkyně TOP 09 Helena Langšádlová v anketě ParlamentnichListů.cz o prezidentově neúčasti (pošle jen věnec) na kardinálově pohřbu. 



V sobotu ve věku 84 let zemřel kardinál Miloslav Vlk. V letech 1991 až 2010 působil jako 35. arcibiskup pražský a 23. primas český (což je čestný titul vyjadřující přednostní postavení mezi českými biskupy). Jeho pohřeb se uskuteční v sobotu 25. března v 11 hodin v Chrámu svatého Víta.

Podle vyjádření mluvčího Jiřího Ovčáčka se prezident Miloš Zeman pohřbu kardinála Vlka nezúčastní. Pouze zašle na pohřeb smuteční věnec prezidenta republiky. Kardinál v minulosti prezidenta několikrát kritizoval. Například kvůli dohodě o majetkovém vyrovnání mezi Hradem a katolickou církví či kvůli (ne)vyznamenání strýce ministra kultury Hermana Jiřího Bradyho. 



„Je to rozhodnutí pana prezidenta. Celkem mě nepřekvapuje. Vypovídá nejvíce o něm samotném a o jeho ‚moudrém‘ nadhledu,“ upozornil místopředseda ODS Martin Kupka.



V podobném duchu vystupují v anketě ParlamentníchListů další představitelé českých pravicových stran, tedy těch, které se spolu se zesnulým kardinálem aktivně podíleli na převedení státního majetku do vlastnictví římské sekty čili církve katolické. Své proti prezidentovi si řekl i žurnalistický exot z Reflexu Jiří X. Doležal, lidovec Zdechovský, TOP myslitelka Helena Langšádlová a za ODS už citovaný místopředseda Martin Kupka. Samozřejmě že zticha nemohl zůstat ani obhroublý TOP-předseda a bývalý nejlepší ministr financí Miroslav Kalousek. Od všech to prezident schytal. Přihlouple, ostatně jako téměř vždy, reagoval i sociální demokrat Libor Rouček. (Celá anketa ZDE)

Proti nim kontroval sociální demokrat Jaromír Bašta: „Dle mého názoru je to dostatečné. Česká republika je stále ještě sekulárním státem“. Téměř stejnými slovy reagoval i sociálně demokratický poslanec Antonín Seďa a dodal: „Je to rozhodnutí pana prezidenta. Protože neznám pracovní program Miloše Zemana, nemohu se k danému rozhodnutí více vyjádřit.“






Co slibovaná odluka církve od státu

„Stále je slibována odluka státu a církve, ale zatím pouze platíme katolické církvi peníze a žádná odluka ani nezačala. Odluka znamená, že katolická církev nebude mít z hlediska státu žádné výsadní postavení. Není tedy žádný důvod, aby byli katoličtí představitelé zváni například na oslavy státních svátků (viz Dominik Duka jako jediný církevní představitel vloni 28.10. na oslavách na Vítkově nebo při otevření tunelu Blanka). A naopak státní představitelé by neměli asistovat při církevních akcích.,“ domnívá se člen předsednictva Svobodných Jiří Payne. „Prezident státu, kde má být odluka státu a církví, stejně jako další politikové, by měli mít protokolárně velmi nedoporučeno zúčastňovat se jakýchkoli církevních událostí (včetně pohřbů církevních představitelů), jako představitelé státu, protože tím narušují náboženskou neutralitu státu. Pokud byli Miloš Zeman a Miloslav Vlk blízcí osobní přátelé, jistě by se slušelo, aby jeho pohřeb navštívil jako soukromá osoba,“ doplnil.

Poznámka Nové republiky:  Nenavštíví ani jako soukromá osoba. Přátelé nebyli.

ParlamentníListy se neptaly Okamury, Babiše, Zelených či Pirátů. Škoda, blíží se volby a jejich názor by nás docela zajímal.


81 komentářů :

  1. komunisti za zapotockeho novotneho svobody či husaka si vlky pěstovali jako zalohu že si je nevezme satan či soudruch belzebub na pekelne lože a tak kradli a lhali s požehnanim cirkve svate až se za kočarem prašilo a společnou rukou dodnes a jestli nezemřeli jako vlk tak na věky věku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katolíci věří v posmrtný život po zpovědi a po rozhřešení, komunisté zase v posmrtnou rehabilitaci.

      Vlk je na tom lépe než západní preláti, protože komunisté i jeho a cikány dokázali přimět k zapojení se do pracovního procesu - čímž získali zásluhy před Bohem...

      Vymazat
    2. Ha...-:), je zajímavé, že lidovcům kat-olikům zheb.. soukmenovec a oni řeší prezidenta. Co tak modlit se za něho? Kondolovat a ukázat co dobrého vykonal pro naši společnost? Jasný obrázek v praxi - přikázaní: "Miluj bližního svého jako sebe samého." ... Je to pěkně vykutálený spolek...

      Vymazat
  2. Langšádlová je paní, která v parlamentu řekla, že důchodci nepotřebují zvýšit důchody, protože celá řada z nich zažila druhou světovou válku a jsou zvyklí živořit za málo peněz. je to taky ta paní, která je pro válku s Ruskem, pro zvyšování zbrojení a tedy pro zabíjení lidí. Je tvrdě proti přímou volbou zvoleného prezidenta Zemana a všude, kde může to vykřikuje, jinými slovy je proti obyvatelstvu této republiky. V televizi arogantně vystupuje proti jakékoliv sociální politice a nejlépe podle ní by bylo, kdyby lidé za svojí práci žádnou mzdu nestávali a museli by pracovat zadarmo, což je politika TOP 09.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní říkám jenom ženám a dámám, kterých si vážím. Ta ženština Langšádlová si naši úctu nezasluhuje.

      Vymazat
    2. Do mrtvol se nekope!!!

      Vymazat
    3. ...mam na mysli i mrtvoly politicke ;-)

      Vymazat
    4. zase jeden parasit z bedra lidi, deti a rodin..

      Vymazat
    5. Zapomněl jste, že v počátcích migrantský krize pravila, že by si klidně 4-5 černoušků vzala k sobě. Když jsem někde napsala, že bydlí v Černošicích a že tam ty negru pošlu, ať se o ně postará za svý peníze, tak jako by utlo. Já na tuhle krávu nezapomenu a rozhodně ne na její kydy.

      Vymazat
  3. Všichni tvorové jsou smrtelní. Ať už má na hlavě čepičku a zlatý ornát nebo je to chudák, kterého nedávno přejeli na dálnici někde u Havlíčkova Brodu. Oba se jmenovali stejně.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlk teď vyje se smečkou podobných lupičů, podvodníků a darebáků ... má je na povel Cerberus...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co tam bude kleronácků, kteří se budou snažit zviditelnit a ještě vylézt nahoru po jeho zádech, už když ulehl na smrtelnou postel, tak se na sociálních sítích a v médiích vyrojilo hejno politických a církevních krkavců, kariéristů a prospěchářů.

      Vymazat
  5. Jakákoliv církev je pro lidstvo neštěstím a otroctvím ! Je to příčina neštěstí stamilionů lidí !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:39 Je to tak, ale platí to nejen pro církve. Každý, kdo něčemu jen "věří" místo aby "věděl", je manipulovatelný. Proto se tak snadno manipuluje lidmi, kteří jen slepě věří dnešním hlásným troubám a politikům, přestože jsou jejich slova v rozporu s osobní zkušeností, fakty a zdravým selským rozumem.

      Vymazat
    2. Ten kdo se ohání tím, že je poslancem Božím na světě ať ukáže pověření. Nebo ať jde ....

      Vymazat
    3. 16:59
      Ano, ale není dobré s vaničkou víry (víra není záležitostí výlučně náboženskou!) vylít také dítě důvěry; bez ní totiž žádná spolupráce mezi lidmi není možná.
      Největším proviněním církví a náboženských doktrinářů vůbec je ve skutečnosti právě šíření nedůvěry a nenávisti mezi lidmi.

      Vymazat
    4. 16.59.Velmi dobře napsáno.Bohužel "důvěřivých" lidí,jak je ostatně vidět po každých volbách,je většina.

      Vymazat
    5. Často při takových příležitostech vzpomínám na výrok Emila Zoly: Dobře bude na světě, až poslední cihla z posledního bortícího se kostela zabije posledního kněze.

      Vymazat
  6. Já se Zemanovi nedivím,kdo by tam vydržel poslouchat třihodinové kvílení,vždyť je to o zdraví i u mladého člověka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu černoprdelníkovi na funus nepůjdu. On mé mamince, ani tatínkovi, na pohřby také nevlezl.

      Vymazat
  7. O mrtvých jen dobře ale Vlk byl ještě v úřadě dost agresivní vůči státu a Zemanovi osobně a po jeho opuštění byl vůči prezidentovi útočný, např. doporučoval bojkot oslavy státního svátku na Hradě kvůli dalajlámovi a Georgovi z Kanady že nedostal státní vyznamenání. Velká ztráta je to pro Hermana, který mu nejen dělal tajemníka, ale k těmto akcím ho podněcoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 17:02
      Naprosto souhlasím.
      Vlk byl až chorobně upnutý na majetek,kolik mu v tom pomáhal Herman,můžeme si jen myslet.Přitom si Herman s Dukou vůbec nerozumí,proč to asi víme také.

      Vymazat
    2. Já bych v tom, že Zeman nepůjde na pohřeb zas tak nic zásadního nehledal. On zrovna není v bůhvíjaké kondici, tak proč se nešetřit. On musí vědět, co zvládne. Já ho v tomto dokážu pochopit. A víte co by se mohlo stát, kdyby se tam slabostí třeba zakymácel? Ono např. při čtení písma svatého se musí furt vstávat a sedat, bude tam zima... Budou tam novináři a ČT! To je opravdu lepší tam nejít, to by byl větší průser...

      Vymazat
  8. Nerad,ale budu sprostý.Doufám,že ta nenažraná
    svině chcípala hodně bolestivě a jeho hnusná
    katolická duše je,podle jeho přesvědčení v pekle.
    Na něm si satani obzvláštˇzařádí!
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mstivost není dobrá vlastnost, pane Majevský. Faktem je, že účastí na pohřbu by prezident vyzdvihoval význam katolické církve v našem státě. Proto je dobře, že se neúčastní. Nežijeme (snad) už ve středověku, kde stát a církev vládly společně. Dnes by měl být kardinál stejně významný, jako třeba celostátní předseda Svazu zahrádkářů. Kdo tvrdí opak tak veřejně přiznává, že má nějaký užitek z manipulativní moci církve.

      Vymazat
    2. Ty jsi nerad sprostej - Majevský? A proč teda jsi sprostej ty hulváte? Ty označuješ člověka, který zemřel "sviní" - ty dosud živá svině? Jsi hovno chlap! Hrozně moc bych si přál, abys právě a zrovna ty, kterej si o sobě myslíš, žes sežral šalamounovo hovno,(viz to,co si dovoluješ na diskuzích) abys chcípal pomalu, bolestivě, a strašlivě.A poznáš, jaký to je,když se chlap přestane chovat jako chlap a začne žvanit kokotiny, a mstivý kraviny, jako hysterická, tuctová svině.Že se prezident neúčastní pohřbu, je jen a jedině jeho věc.

      Vymazat
    3. 18.05 Kdyby se Vlk jako svině nechoval a vůči Českému národu a jeho zájmům nelhal, nepodváděl, nesviňákoval ZA ŽIVOTA SVÉHO, nikdo by ho sviní dnes ani tehdy nenazýval. Třeba neslyšet křivé slovo proti panu kardinálu Tomáškovi, protože nebyl Čechovi vlkem!

      Vymazat
    4. Nevím odkud pramení tvé zkušenosti 19.18 - a odkud se osobně znáš - nebo odkud ses osobně znal s panem Vlkem. Usuzuji ale, že jsi ho znal jen z toho, co o něm kde nablily media - všichni podobní hysteričtí, posedlí sráči, vědí jen to, co o lidech nablije bulvár. Některé osobnosti jsou bulvárem velebeny, jiné zatracovány. Jinak víš samozřejmě úplný hovno ty sprostej magore. A nazývat sviní někoho, kdo zemřel na stáří, může jenom hovado a sám sviňák. A protože druhé s oblibou soudíme podle sebe, usuzuji z tvýho sviňáckýho projevu, že jsi odporná, páchnoucí, stará svině, sviňákoval jsi vždycky, a sviňákuješ ještě i teď, i když ti už kouká úmrtní list z kapsy ty hnusnej bejvalej soudruhu. Bůhví, kolik lidí jsi za svého aktivního života soudruha zničil, a teď tady pliveš po druhých. Pamatuj si,ty zestárlej, nepotřebnej smraďochu, že čistému je vše čisté - ty musíš být pěkná špína, když tady takhle urážíš člověka, kterého JSI VUBEC NEZNAL! Ale hnusná hovada - diskutéři z novinek - to dělají běžně. Uráží a špiní všechny mrtvé, které jim redakce přihraje, aby se staré lidské hyeny pobavily.

      Vymazat
    5. 19:57 - ale ten flanďák chcíp na raka! Tos nevěděl?

      Vymazat
    6. Pro 19:57 smrt na skutcích živého nic nemění a nemůže bránit tomu, aby byl hodnocen i kritizován. Jistěže nejsou zapotřebí a do věcné diskuze v kulturní společnosti nepatří vulgarismy. To platí i pro vás, 19:57. Ke kritice neúčasti prezidenta ČR na pohřbu občana Miroslava Vlka. Nechápu, proč by se měl vrcholný představitel státu zúčastňovat pohřbu někoho, kdo pro stát nebyl žádným přínosem, leda jen proto, že sluje církevními tituly církve, která národu mnohé dluží a mezi obyvateli má zcela marginální zastoupení. Kolik máme zapsaných římských katolíků? Tuším, že méně jak chudých, jestli ne bezdomovců. Snad by pohřbu občana M. Vlka měli zúčastnit nejbohatší občané česka, když jde o jednoho z představitelů největšího majetku v ČR. Nechám samozřejmě stranou, jak ona církev „svatá“ k tomu majetku přišla. To ať objasní třeba veleduch jako je občanka Langšádlová.

      Vymazat
    7. 18:05-Nejvíc se mi líbí,jak vyskakují ti
      frajeři,schovávající za nic neříkající
      Anonymní.Kromě toho jsme se spolu nepásli
      husy,ani se kráva vaší rodiny napásla na
      naší louce.Puberťácká spodina,která se
      bojí nést následky svých slov,které ani
      nehrozí.Jste doopravdy hrdina.S Vámi to
      katolíci vyhrají.
      Petr Majevský

      Vymazat
    8. 19.57 Odporný katolický sprosťáku, tykej svým prelátům, papeži a KOSTELNÍKŮM v rámci vaší zločinecké organizace... ne cizím lidem. TVŮJ KATECHETA ALE MUSEL BÝT KLASA. Jako poslední šámes, nebo imám. Nebo prodavač deště. Tvůj chrám (WC) a oltář (klozetová mísa) je v Evropě běžně k dispozici; tak se tam jdi vyzpovídat a udat bližní své. Tvým očistcem budiž hrubé česlo čističky odpadních vod... abys je neznečistil.

      Vymazat
    9. 19.57 Znal jsem, a vážím si, pana kardinála Tomáška... Vlčí sběř jako protivníka.

      Vymazat
  9. Z každého pšouku i nepšouku nějakého politika ať se dělá pořádné haló! To zase naše "masmédia" ukazují svojí úroveň a pisálkové svoji mozkovou svalovinu a obojí dobře vynáší, hlavně mediálním magnátům.
    Sám se domnívám, že co občané byli církví svatou odrbání o stovky miliard s podporou lidovců, TOP 09 a ODS, takže chudé děti u nás nemají na oběd, na zájezd, školu v přírodě, dědečci a babičky tak akorát (a ne všichni) našetři na dům smrti - hospic, že není důvod, aby prezident chodil na pohřeb církevních potentátů. Už to je divné, že bude vlk uložen do mauzolea, jako soudruh Lenin a Stalin a nikoliv jako člověk do země, či zpopelněn. Ale "proti gustu žádný dišputát". Vlk zůstane vlkem i když by byl jen z pohádky o Červené Karkulce. A to tedy nebyl, když se tak udatně rval, až z našeho národa si pěkného masa nahryzal.
    Místr Jan Hus z něj nebude a i jednou dojde na to, "budiž mu země lehká" a konečně vlk najde spravedlnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občané byli odrbáni církví? A všivou politickou verbeží a zbohatlíky odrbáni nebyli? Církev prodala nebo zničila český průmysl, české zemědělství, české zdravotnictví, a školství, a prodala českou vodu? Celých šestadvacet let si politická a zbohatlická verbež dělala a dosud dělá z ČR trhací kalendář. Už jsme ČR jen podle názvu na mapě. Až se kdokoliv z diskutujících dostane jednou do nemocnice, pozná na vlastní kůži, co to znamená prodané, prokšeftované a prošustrované zdravotnictví. Akademicky o tom žvatlat nemá cenu - ale skoro každej se dočká. Budete čumět na drát! Proti tomu je církev - bla bla bla -úplný hovno.

      Vymazat
    2. Naprostá většina té vámi jmenované verbeže, i komunistů ze zločinného období padesátých let, byli řádně pokřtění a katechety vychovaní katolíci, resp. děti řádně pokřtěných a církví vychovaných katolíků. Procento Židů bylo co do počtu málo významné. Co do počtu...

      Takže Katolická církev a náboženské obce stojí za veškerým zlem západního světa...

      Vymazat
    3. Omyl - naprostá většina zde nejmenované verbeže dnes dnes a denně dřepí u počítače, posedlí zlobou, hysteričtí, hltají všechny - kdekoliv napsané - bulvární sračky, urážejí mrtvé i živé, a všichni jsou z generace narozené po válce, kdy se ještě všechny narozené děti křtily, a ve škole měly povinné náboženství. Pak jste byli vychováváni socialistickým školstvím, a asi hodně špatně. Kolik zde bylo židů nebo nežidů a jiného náboženství, není vůbec podstatné, a také to v článku uvedeno není. To jen starci na diskuzích - bývalí soudruzi, kteří tady vyzvonili současné zlo - každý den zavádějí diskuze jinam, a z nich je potom nenávistná vřeštírna hloupých starců. Takže - za zlem západního světa stojí především chamtivost a nenažranost určitých zdegenerovaných jednotlivců, a ti by byli zdrojem zla (protože zdrojem zla je odjakživa obohacování se a shrabování majetku) i kdyby neexistovalo náboženství žádné. Já jsem atheista, ale když čtu tak přiblblé bláboly, otevírá se mi kudla v kapse. Jen když může starý vřešťoun obecné zlo na někoho svést - a hned se jim lepší umírá?

      Vymazat
    4. 19:47 Pro Vás je tady každý diskutér starým dědkem, myslím, že Vy ,jste ten pošahaný.

      Vymazat
    5. A vy mi chcete namluvit, že lidi, kteří každý den dřepí od rána do večera u počítače a blijou na diskuze tyhle a podobné kokotiny, jsou lidi, kteří chodí na osmičku nebo na desítku do práce, mají rodinu, starají se, a žijou v samým kvaltu a práci -jako všichni pracující? Anebo že tady žvejkají tyhle blbosti úředníci z úřadů, z bank, a podobně? Proč bych měl být "pošahaný", když vím docela přesně, že většině diskutujících je kolem sedmdesátky a ještě starší, všichni tudíž bývalí soudruzi, kteří mají život -a bůhvíco ještě - za sebou. Co mají před sebou, těžko říci, ale moc toho už nebude, a proč jsou tak nenávistní, když zrovna oni tady před šestadvaceti lety zvonili, to taky je těžké usoudit. Já tomuhle odpornému, hysterickému a nenávistnému stáří, které se celé dny zabavuje bulvárem, a psaním kokotin, nerozumím, to se přiznám. Ale jako jediná a poslední aktivita člověka aby bylo toto - to mně přijde strašné! Totální duševní smrt! Vaše nadávky jsou pokrytecké - vy víte sám nejlépe, že mám pravdu, a také v tom, že většina zde diskutujících, jsou diskutéři z novinek, pověstní svou vulgárností a pologramotou. Proto taky mají diskuze omezené - redakce novinek k tomu prostě musela přikročit, a proto jejich diskuzní "klientela" přelezla diskutovat na NR - a taky podle toho tady diskuze vypadají.

      Vymazat
    6. 20:08 Obávám se, že Vy jste fakt ztracenej. Abych nebyl také vulgární: omezenej a hloupej s úrovní ubožáka a naneštěstí i obrovsky ale naprosto neprávem namyšlenej a skutečně nemáte na co.

      Vymazat
    7. 19:47 - tos teda sio opravdu objevil Ameriku! Ve skutečnosti to ale teprve teď přináší své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech bolševismus - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, žlučovitých, i zemanovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zamlčují, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale promoskevskou trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Levicoví lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí bez olupování těch úspěšnějších nebo bez darů z EU. Kydají na muslimy, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni.

      Vymazat
    8. I když bych samozřejmě nějaké výhrady měl, v podstatě s tebou, 20.18 -musím souhlasit. Je to sice kruté, když si člověk musí sundat z očí ty růžové brýle, ale je to tak. Pokrytectvím se do nekonečna žít nedá, i když z něho úplně každý režim, a všechna prorežimní media a´priori vždy vychází. A taky u cca 80 % lidí to funguje bez problémů. Mají pokrytectví rádi.

      Vymazat
    9. 20:18 ještě napiš, koho oloupili ti zvrhlí komunisté a jak se napakovali. A konkrétně. No a k té přírodě - kdo že ji rabuje, vysává jak upír, ničí pralesy a otravuje zemi jedama pro těžbu břidličného plynu? Komunisté? Tobě šíbe.

      Vymazat
  10. Mne naposledy tato prý "morální" autorita šokovala svými výroky o "svatých hodnotách", kterými se zcela nevhodně vyjadřovala ve vztahu k brutálním vrahům, kteří vyvraždili pařížskou redakci Charlie Hebdo. Tehdy jsem si říkala, jak je možné, že může být na světě tak zlý člověk, s takovou neúctou k lidskému životu, a co mohou s důstojností lidské bytosti udělat "svaté hodnoty". To, jak tenhle pán veřejně působil, sotva podle mého soudu mohlo někoho, kdo ho osobně neznal, uspokojovat. Dnes Hermanovy a jiné historky ať si nechají na vyprávění o těch "svatých hodnotách" do svých kostelů, nebo až se budou zase modlit v pražských kostelích s jejich bratry ve víře muslimy, se kterými tyto "svaté hodnoty" sdílejí. No, je toho myslím docela hodně, co má tento člověk na svědomí. Za restituce by z něj myslím mohli udělat uctívanou "svatou hodnotu", a pak tohoto svatého rozporcovat na co nejmenší kousky do relikviářů s tím, že přednost na jeden takový má kalousek a jeho TOP09, jeden určitě i KDU-ČSL, jako prodloužené pracky cizí moci Vatikán na území naší republiky. To aby se nepoprali o to, kdo na tom všem měl větší zásluhu. Vzpomínáme, na vás TOP09 a KDU-ČSL, u voleb. No, ODS taky jeden dostane, na ty nemůžeme zapomenout, to by nebylo spravedlivé. Převažující dost nepěkně negativní reakce na úmrtí tohoto pána je to jeho ovoce, podle kterého ho poznali. A tak to je správně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že když nějaký šmejd umře krutou smrtí, tak u kněze za to může ďábel. Nějak se zapomíná, že nejde o prosperitu a ani o existenci jakékoliv církve ale o spravedlnost a pravdu, kterou je skutečný Bůh.

      Vymazat
    2. Ne - tak to není správné 18.38!! Slušný člověk se nikdy nevyjadřuje jako nevychované hovado. Plivání po hrobech a kopání do pomníků že by mělo být posuzováno jako správné protože.... a teď následuje to obvyklé bla bla bla - jak si každý hájí svoji nenávist? Zlobu? Averzi? Nevychovanost? Prodloužené pracky - Vatikán - a další srajdy! Moje prababička se nechovala k rodině příliš vzorně, i prarodiče měli různé mouchy - a chodím jim plivat na hroby? Mně pan Vlk neuspokojoval - vůbec jsem ho neznal - jen z mediálních žvástů .. řekl tohle ... řekl tamto... přesně jak lidem představují media podobné osobnosti. Jednou špatně, jednou úžasně -podle toho, jak to žádá režim a momentálně podporovaná ideologie. Z vrahů se podle potřeby dělají hrdinové a obráceně. Nikdo z žvástalů na diskuzích pana Vlka neznal osobně, jen a jen z medií. Nevěřím, že ho tady někdo znal. Vždycky platilo a mělo by platit i nadále, že o mrtvých jen dobře, nebo o nich nemluvím vůbec. Prostě se nezmíním. Koho nemohu chválit, toho nechám na pokoji - proč jsme se změnili na takový póvl? Co by bylo možné říci o diskutujících, kteří dnes a denně na všech možných diskuzích nenávistně vřeští? Kteří se pošklebují sebevrahům, tragicky zemřelým lidem při haváriích apod? Proč tito diskuzní magoři denně ukazují ten svůj hyenizmus? Pro ty neplatí " po ovoci poznáte je" a neměli by mít krutou smrt? A proč ne? Čím jsou dobří a správní?

      Vymazat
    3. Takže tedy například o Hitlerovi a Stalinovi jen dobře a nebo o nich nemluvit vůbec? Asi jste magor.

      Vymazat
    4. Magor jste vy - tady není a nebyla řeč o historických osobnostech, tady je řeč o obecném plivání na hroby, ale když myslíte, že musíte za každou cenu a furt skřehotat o Stalinovi a Hitlerovi, ( mně nepřichází potřebné se o nich bavit) skřehotejte si o nich ještě i na smrtelnej posteli, až vám půjde pěna od huby! Vy starci,- každýmu už kouká úmrtní list z kapsy - a takový ukázkový hnus! Proč to pořád omílat? A jak si vybíráte - proč nemelete... Atilla, Tiberius, Caligula, Nero, Čingis-chan ... ti byli ještě mnohem dříve a krutější ... proč jste v té své staré lebce ustrnul jen na těchto dvou, kteří jsou omíláni diskuzními blbečky do nekonečna? A dnes máme dokonce nové politiky na omílání - ne? George Bush, Obama,Sarkozy, Blair... ty neomíláte? Jestli já jsem magor, protože nepliju po mrtvých, tak vy jste nevychovanej pologramtonej starej hajzl!

      Vymazat
    5. 19.19 Hlavně že Vlkovi nevadilo okrást Český národ, tedy i moji rodinu, i když nikoho z nás neznal... A s katolickou církví nemáme nic společného, ale platit ty parazity musíme, jako ve středověku. Hnus, spravedlnosti...

      Vymazat
    6. Já si skutečně nemyslím, že by bylo správné zamlčovat pravdu o zemřelých. Považuji Vás tedy za minimálně že pokrytce. Pokud byl ten Vlk šmejd, proč to sakra tedy neříct. Ostatně, on je už historickou postavou a Vy chcete zamlčovat skutečnou historii. Proč. Jste snad katolík?

      Vymazat
    7. 19:19 ..."nevychované hovado, plivání po hrobech, kopání do pomníků, bla bla bla, nevychovanost srajdy, plivat na hroby, z mediálních žvástů, póvl, nenávistně vřeští, pošklebují sebevrahům,
      diskuzní magoři, hyenizmus"...vy máte ale nevymáchanou hubu. Kam jste chodil do školy?

      Vymazat
    8. On nechodil do školy, je ještě příliš mladej, je to vidět, kojenec.

      Vymazat
    9. A všichni - vy hnusní -staří - odporní - smradlaví - sprostí - šmejdi, co víte o panu Vlkovi? Co tobě ty hnusný hovado ten člověk ukradl? O co konkretně okradl tvoji rodinu, ty hnusná socko, důchodče, který bys nikdy takový důchod, jaký bereš, normálně neměl? Co vy staří, hnusní impotenti o Vlkovi víte? Nic tady neuvádíte, žádnou špatnost, protože ve skutečnosti víte velký, smradlavý hovno! Jako víte hovno o všem, k čemu tady a jinde žvaníte, protože tahle bulvární žvanirna vás, vy stará pometla, drží při životě. Při hnusném, a ubohém žvotě, plném nenávisti, vy bývalí soudruzi! Co vy jste páchali? Komu jste v životě ublížili? Jen se podívejte všichni na sebe, vy hajzlové, jak jste se chovali kdysi vy. Už to, že jste tady vyzvonili tenhle sajrajt! Socializmus církev neupřednostňoval - a právě to vám vadilo vy staří pokrytečtí zmetci! Nějakého flanďáka Toufara, údajně ukřivděného bývalým režimem vynášíte do nebes, a jinému budete nadávat i po smrti a sprostě ho urážet? Vy smečko starých, páchnoucích hoven! Nikdo z vás nic neznamenal, žili jste jako hovna, a zrovna tak zemřete, a proto si vylejváte svůj vztek na každém, koho vám mediální kurvy předhodí k diskuzím vy ubožáci! Nic jinýho nejste, přes tu svoji sprostotu, než staří ubožáci - jeden jako druhej, vy diskutéři! Sebranko hnusná!

      Vymazat
    10. 20:18 Vy nejste normální, jste nemocnej, odmítám se s Vámi takhle bavit, ostudo.

      Vymazat
    11. Takové nenávisti jsou schopni jen ti nejfanatičtější vyznavači náboženství.

      Vymazat
    12. Nebo obecně ideologie, prostě.

      Vymazat
  11. Politický termín ,,ODLUKA OD STÁTU,,
    znamená ve skutečnosti budování novodobého feudalismu.
    Církevní pochopové jsou všude.
    V radě pro vysílání, v politice, u soudů stávají se rektory na universitách no prostě opravdový mor.
    Aby toho nebylo málo, jsou největším zaměstnavatelem v republice, vlastní nejvíce pozemků a budov. Cizí prokletá Římsko-katolická fašistická církev !
    Pan president je příkladem hloupé sebedestruktivní zlodějny poškozující naší vlast*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasná zpráva - jen pan prezident? A kterej? Mně třeba vadí pozemky, které si přišantročili političtí šmejdi, třeba teď ten Zimola, a další šmejd s pozemky ( ředitel nemocnice) - co se týká konkretně pozemků- tak s těmi šmejdil a šmejdí každej! Pamatují na zadní kolečka, a že jim všechno jednou národ spočítá - ovšem pozemky a nemovitosti - už budou vždycky jejich, k libovolným kšeftům. Vždyť i proto také udělali ten kšeft s církvemi, kdyby si s tím byli politici nezačali, církev by se neodvážila. Všichni víme, co za tím restitučním svinstvem bylo, nebo vlastně naopak - nikdo nevíme, co za tím restitučním svinstvem bylo, ale jednou se to dozvíme. Abychom nebyli pak překvapeni. Dnes už publicistické pořady pomalu a opatrně odhalují takové svinstvo polistopadové české politické špíny, že nad tím zůstává rozum stát. Církev je trochu stranou.

      Vymazat
  12. Kdyby nebylo Vlka, tak se ta církevní zlodějna ani nerozjela, protože kardinál Tomášek ve funkci říkal, že už nic požadovat nebudou. No, všechno je jinak a celou tu křivárnu budou splácet i děti, které se ještě nenarodily. Proč??? A poslední roky presidentovi Zemanovi jen okopával kotníky. Dělat kino z toho, že se president nechce osobně zúčastnit jeho pohřbu mi přijde mimořádně stupidní. ŘK církev je soukromý spolek, stejně jako zahrádkáři, či Klub přátel žehu, jen daleko agresívnější.Není důvod z nich dělat polobohy, dost na tom, že je musíme živit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekl bych, že je to soukromý spolek, protože pokud vím, Římsko-katolická církev spadá pod stát Vatikán a veškerý majetek této církve v Česku patří tedy Vatikánu a i ty neprávem získané církevní restituce, které nemohly být restitucemi, protože tenkrát církev ten majetek nevlastnila, měla ho jen propůjčený k užívání a nemohla s ním jakkoliv disponovat, na rozdíl od tohoto nyní restituovaného. Restituce je totiž navrácením do původního stavu a především by měla být odstraněním křivd a ne krádeží majetku, který, v tomto případě, tedy církvi tedy nepatřil.

      Vymazat
    2. 20:37 Naprosto souhlasím. Děda.

      Vymazat
  13. Lidi se mají soudit ani ne tak za to co řekli jako spíše udělali. A protože tento kardinál obral současné lidi o spoustu peněz a majetku nezaslouží si jejich úctu. Oslavit by ho měla jen ta smečka politiků, bratrů v gangu, který schválil církevní tunel, který navíc drze nazval restitucemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navíc, pokud si vzpomínám, jen menšinou všech poslanců Poslanecké sněmovny, což je tedy menšinou lidu Česka,... který s nimi ale nesouhlasil a nesouhlasí, jak průzkumy potvrdily.

      Vymazat
  14. Ten černoprdelnický flanďák Vlk okradl ožebráčený český lid o 135 miliard korun! Teď po zásluze konečně "zadudal" a manuálně maká navěky v jezeře pekelném! Dobře mu tak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsem pochopil masmédia, neumíralo se mu moc dobře.

      Vymazat
    2. 21.18 Pokud jsem pochopil ekonomiku a zadluženost ČR, nefinancuje se Českému národu parazitická Vlkova církev a s ním sčuchlé "náboženské obce" moc dobře...

      Vlk scházel půl roku, Český národ díky němu přišel o budoucnost pěti generací... Má co splácet, podvodník a lupič.

      Vymazat
  15. Kardinál Vlk jako morální autorita? Bylo to těsně po listopadu a myslím, že kardinálem ještě nebyl. Byli jsme s manželkou v Praze a zavítali jsme do chrámu sv.Víta, kde právě sloužil mši budoucí kardinál Vlk. Pamatuji si z toho jen jedno. Budu parafrázovat. ,,Konečně se společnost osvobodila. Pamatuji si mše na které učitelky vodily děti, aby tyto mše narušovaly. To vše navedené komunisty." No to byl vrchol. Žena byla učitelka a určitě ne příznivkyně komunistů. Tohle ji, ale totálně vytočilo. Přiznám se že ani já si nedovedu představit, nebo vybavit situaci, kdy nějaký komunistický funkcionář nařídil učitelce, aby ,,sbalila" děti a šla narušovat bohoslužbu.
    Vlk jako ,,autorita" u mne skončil. O další jeho činnosti už jako kardinála nemluvím. Kdyby zůstal u toho mytí oken, možná by byl společnosti prospěšnější.

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tehdy učitel přivedl děti do kostela, asi by skončil. Možná že na až Sibiři.

      Vymazat
    2. Pane Milane, autoritou byl i Al Capone a jsou jimi i dnešní Capo di tutti capi Camory i Cosa Nostry... či Církve katolické...

      Vymazat
    3. Nikoli možná, ale určitě byl pro společnost prospěšnější.

      Vymazat
  16. Přečetl jsem, ve svém volném čase, nejsa dědek, celou předchozí diskuzi. Abych se ujistil, že metoda vyvracet nepohodlný názor ne argumenty, ale označováním autorů za komouše, putlerovce a podobně, začíná být hojně doplněna o označení za starce, vydatněji za komoušské starce pokud možno před smrtí se životopisem vrahů a pojídačů nemluvňat. To občas proloženo argumenty vycucanými z prstu, bez logiky a váhy. Hrůza je, když to produkuje generace mladších, která by měla být vzdělanější, mravnější a tolerantní. Hrůza je, že takoví lidé, také, chodí k volbám. Nepochybně sklízíme i ovoce mnou už nectěné, současné „kulturní fronty“, publicistů, novinářů, produkce televizních i rozhlasových stanic, pitomoučkých reklam a honby spotřebního života s existenčními obavami v patách. No a tak se vy všichni, vlastně stresovaní, hloupě odreagováváte na komouších, Putlerovcích a starcích (proč ne na stařenkách?), když vlastně nejste schopni zvládnout svůj vlastní problém? Lituju vás. Lituju i svůj vlastní národ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem někoho takového potkal jen poprvé. Jestli je to někdo z nové generace, poťeš pánbu a ať se připraví na stáří, protože mu to jeho děti nebo tím spíše ty cizí, pěkně osolí.

      Vymazat
    2. Pokud ho přímo nezabijou.

      Vymazat
    3. jediná rada lidi nevšímejte si ho a ono ho to časem omrzí

      Vymazat
    4. To je jenom frustrovaný grafoman, který pod články na Vaše věc nemá odezvu, tak leze provokovat čtenáře Nové republiky. Tak jako Paroubek demonstruje na Prague pride věrnost svému zámořskému páníčkovi, tak tento úchyl napadá emigranty a důchodce.

      Vymazat
    5. Kdyby to ale aspoň byli emigranti a důchodci, hlupák.

      Vymazat
  17. Je to teda počteníčko až se z toho dělá šouflo. Je smutné jak se církev chová, když se neřídí podle zásad desatera. A vůbec si myslím, že od dob Jana Husa, který církev také kritizoval, také špatně dopadnul, se zase tak moc chování církve nezměnilo. Jenom snad, že za kritiku, naštěstí už nikoho neupalují. Zaplať pán Bůh za to. Ještě by taky mohl zaplatit i za ty restituce, stejně to půjde většinově do Vatikánu.

    OdpovědětVymazat
  18. Ano, státní představitelé by neměli asistovat při církevních akcích. Takže bacha na kamaráda Duku, Zemane. Drž si ho od těla. Jestlipak má také vatikánský pas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kardinálové mají přeci vatikánské DIPLOMATICKÉ PASY...

      Vymazat
    2. Nedostal on od Zemana vyznamenání?

      Vymazat
  19. A jinak, asi se nám všem diskutujícím, tou možností se svěřit, ulevilo. To je dobré.
    Jen státnímu rozpočtu nikoliv. To je špatné.
    ---
    A pokud jde o to, komu ten majetek nyní skutečně patří, bezpochyby nikoliv bohu, ale Vatikánu.
    A kdo to vlastně je? (Děda.)

    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/duchovni-svet/3010-soumrak-frantiskovy-ery-planetarni-kaplan-obamismu-kolabuje-kym-a-proc-byl-sestrelen-benedikt-xvi-trosky-cirkve-se-brani-revoluce-se-zadrhla-na-optimismus-je-brzy-kdyz-nevyhraje-alespon-zanecha-spoust.htm

    OdpovědětVymazat

Reklama