Reklama

.

.

sobota 25. března 2017

Šoková terapie pro Západ je připravena: Rusko doplní další stát. V Jižní Osetii se bude po 9. dubnu konat referendum o vstupu do RF


25. 3. 2017
Předseda parlamentu republiky Jižní Osetie Anatolij Bibilov oznámil úmysl uspořádat referendum o připojení k Rusku po místních prezidentských volbách, informuje agentura RIA Novosti.
Volby prezidenta republiky se mají konat 9. dubna a po nich se vláda chystá zeptat občanů, zda se chtějí stát součástí Ruska.



"Přání lidu Jižní Osetie vstoupit do struktury Ruské federace není žádným tajemstvím. Existuje dohoda s prezidentem republiky a souhlas, že referendum se bude konat po volbách v roce 2017", řekl Bibilov.

Hovořil o dohodách s úřadujícím prezidentem a slíbil, že bude tuto otázku konzultovat s ruskými orgány. Ačkoli ruská legislativa umožňuje vstup nového subjektu do struktury federace, situace bude podle Bibilova záležet na mezinárodní situaci.

Záměr vedení Jižní Osetie uspořádat referendum v roce 2017 o přistoupení k Rusku vyšel najevo loni v květnu. 9.dubna proběhnou v zemi nejen prezidentské volby, ale i hlasování o přejmenování na Alanii.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová 

124 komentářů :

  1. moc dobrá zpráva jen tak dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá zpráva pro koho ty demente? Ta jsi Rusák nebo co?

      Vymazat
    2. Anonymní25. března 2017 22:53 dement jsi sám nazdar

      Vymazat
    3. To 22:53 Dobrá zpráva pro Jižní Osetii. Pokud bude respektovat výsledky referenda. Pokud se rozhodnou do RF vstoupit nebo ne. Na rozdíl od referend v EU. V Irsku nebo Holandsku se muselo referendum opakovat tak dlouho, až výsledek odpovídal zadání Bruselu (= Berlína). Ani u nás někteří nehodlají respektovat výsledky demokratických voleb a vyřvávají o tom, že prezident není jejich prezident a podobně. I když jinak mají demokracie plnou hubu a je to jejich každé druhé slovo.

      Vymazat
    4. 23:28
      "Ani u nás někteří nehodlají respektovat výsledky demokratických voleb a vyřvávají o tom, že prezident není jejich prezident a podobně. I když jinak mají demokracie plnou hubu a je to jejich každé druhé slovo."
      =========================================
      Vážně? Celá Nová republika a všichni diskutéři nehodlají respektovat výsledky parlamentních voleb, neustále útočíte na Babiše, Sobotku,... všechny parlamentní strany krom komoušů a Okamury. Neustále dokonce zpochybňujete a odmítáte celý polistopadový vývoj daný svobodnými volbami. Takže být vámi tak raději mlčím.

      Jižní Osetie je záležitost Osetinců a Gruzínců a nás se nijak netýká. Netuším proč by nad tím měl nějaký Čech jako ten v 22:36 jásat a přát si "jen tak dál", pokud není rusácký agent a fanatik.


      Vymazat
    5. Dobrá zpráva pro obyvatele Osetie.
      Špatná zpráva pro ty, kteří by si ještě pořád snad mohli myslet, že se jim může vyplatit nadbíhat západu agresivním a pohrdavým jednáním proti Rusku. Tak, jako se to nevyplatilo Gruzínským pablbům.

      Vymazat
    6. Gruzínci si jen chrání svoje území, tak jako to dělá každý stát pokud se má nazývat státem. Že se Gruzíncům jedná o "nadbíháním západu" může napadnout jen chorou proptizápadní makovici.

      Vymazat
    7. Dobrá správa pro všechny dobré a spravedlivé lidi. Špatná pro grázly a hajzly. Rusko je poslední bašta proti totálnímu korporátnímu liberál-fašismu a proti rychlé zkáze celého lidstva.

      Vymazat
    8. To 0:07 Jižní Osetie patřila Rusku. Jen ji jistý pan Džugašvili (známější pod uměleckým pseudonymem "Stalin") daroval gruzínskému lidu. Aby jeho rodné město Gori nebylo na hranicích. Po rozpadu CCCP se chtěli Osetinci vrátit do Ruska. Gruzie tam nikdy neměla vliv. Platily tam ruské zákony, ruble, pasy... Tak to jistý Saakašvili zkusil silou. Povečeřel kravatu a teď "zachraňuje" Ukrajinu. Doma by šel bručet (ne-li něco horšího). Takže došlo k napravení stalinského zločinu. Měl byste být rád. I jniní Stalinovi následovníci si počínali podobně. Třeba "darovali" Krym a Donbas pro změnu zase ukrajinskému lidu. Aniž by se zajímali o stanovisko obyvatel těchto území. Jak jinak. I zde došlo k nápravě. A tyto manýry nejsou vlastní jen východním barbarům. Jak ukazuje třeba příklad Kosova.Něco podobného proběhlo de fakto v Iráku a chystá se v Sýrii. Nyní v zájmu humanismu a demokracie. Jak jinak, že?

      Vymazat
    9. I Cesko by se melo vratit do RF, nebo aspon opustit EU. Rusofobnim nesympatickym hysterikumm na just.

      Vymazat
    10. 0:07 - co vím, tak Bůh Gruzínsko zrušil! Poté co udělil pravoslavné armádě Třetího Říma sílu rozdrtit muslimskýho padišaha i sultána a ustanovit v Tiflisu středisko gubernie Svaté Rusi! - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D1%84%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B3%D1%83%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%8F

      Vymazat
    11. A největším politikem této gubernie byl beze sporu Jeho gubernátoské Blahorodí Roman (Reingold) von der Hoven! - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD,_%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

      Za něj by tam takovej bordel co tam teďkonc je (už de faxto bez přestávky od zednářskýho puče před 100 lety v Pitěru) nikdy nemoh nastat. Ani omylem!

      Vymazat
    12. 22:53,23:42
      Tak proč ty se sereš do Ruska a jeho politiky. Bezmozku
      Václav

      Vymazat
    13. Pro 23.42 : On snad někdo říká , že Babiš není jeho ministr financí ??

      Vymazat
    14. To je nějaké nedorozumění, mi ten polistopadový vývoj nezpochybňujeme - viz odkaz v záhlaví, s tím podvedením, okradením a zneužitím čsl. národa by přece žádný rozumný člověk krom sabotéra nemohl dobrovolně souhlasit.


      Vymazat
  2. Vzývám Svatý odkaz Václava Havla a další demokratické osobnosti, myslitele a velikány, prosím pomozte lidem z Osetie dosáhnout sebeurčení a nezávislosti, stejně jako těžce zkoušenému lidu Kosova a to i bombardováním Gruzie. Modlím se za ty lidi, taky za Kurdy, Basky, Moravany a další utlačované národy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra ty ji máš jak z praku! Hoď tam kotvu nebo budeš říkat psovi "slečno"! Tak začíná delírium tremens.

      Vymazat
    2. Psani v opilosti bych mu odpustil, strizlivou kolaboraci s havlismem ne
      Rikitan

      Vymazat
    3. Irónia je pre vás asi neznáme slovo, že?

      Vymazat
    4. 0:48 - to byl jen takový moravský pokus o humor, že jo? ty utlačovaný národe ze Štatlu.

      Vymazat
    5. Ad 0:48
      jakmile jsi do svého vtípku přidal i Moravany, nemáš u Cajzlů šanci. V takovém okmžiku totiž zcela ztrácejí smysl pro humor a silně brunátní.
      Takže je to vlastně tvoje chyba, když použiješ slovo Morava a jakoukékoliv jeho odvozeniny, tak u 3/5 obyvatel našeho společného státu, těch kteří žijí v Cajzlovském údolí, bys neměl předpokládat, že vtip pochopí.

      Vymazat
    6. Jsem bývalý Cajzl a Brňáky mám rád. Co mám dělat?

      Vymazat
  3. NATO posila tanky na Belorusko, Belorusko bude mit Majdan a bude zabrano zapadem. Pri nejmensim se o to zapadni bestie pokusi.
    Rikitan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše TV od rána hlásí obrovské demonstrace v Rusku, prý od východu na západ po celé zemi protestují tisíce lidí proti vládě v Rusku z důvodu rozkrádání státních peněz a údajně by za to měl být odpovědný předseda vlády Medvěděv a vše to organizuje opoziční politik. Záběry ČT z demonstrace v Moskvě byly udělané tak, že záběr byl proveden zespoda, takže bylo vidět jenom skupinu lidí a nebylo možné vůbec potvrdit, že jde o masovou demonstraci tak jak to prezentuje , ve své zprávě naše ČT. V ČT vystoupil nějaký neznámý, údajně demonstrant, který do televize emocionálně křičel, že peníze které mají jít na zdravotnictví jdou do soukromých kapes. Za ním nikdo nestál. Přepnul jsem pomocí internetu na Ruské zpravodajství Vesti a o nějakých masových demonstracích tam není ani zmínka. Je ale možné, že bude pokus o další barevnou revoluci podpořenou natištěnými miliardami papírků, dolarů, a uskutečněnou prostřednictvím nezávislých, neziskových a nevládních organizací. Něco podobného možná probíhá i v Bělorusku. Je to možná další útok na východ bez rozkradení kterého se západní demokracie neobejde a zdroje, které se jim podařilo rozkrást po roce 1989 ze států střední Evropy už došly a je nutné postoupit směrem na východ pro zdroje další, aby západ mohl rozsévat svojí demokracii po celém světě a měl na to prostředky.

      Vymazat
    2. Anonymní 26.března 2017 13:55

      O demonstracích, které organizuje Alexej Navalnyj (konkrétně proti Medvěděvovi ale patrně hlavně kvůli své chystané presidentské kandidatuře) samozřejmě ruská média podrobně informují, např.:
      https://www.novayagazeta.ru/articles/2017/03/26/71913-na-antipravitelstvennyh-mitingah-v-rossii-zaderzhivayut-lyudey-onlayn
      stejně jako západní např. The Guardian.

      Vymazat
  4. Proto ty nemecke tanky, jedou na Minsk
    Rikitan

    OdpovědětVymazat
  5. POSLEDNI DNOVE EVROPY, A SVETA
    Lidi uz mate bunkry? Zasoby? Zbrane? Jodove tabletky?
    Jste furt v mestech? V nulovych zonach?
    Moc casu nezbyva
    Internet a elektrinu a vodu vypnou. Zachod nebude splachovat. To neni vtip pro posmevacky.
    Banky nebudou fungovat, z bankovek budou bezcenne tapety
    Vas Rikitan

    OdpovědětVymazat
  6. Misto cinkani havlovi se mel lid spojit s Lidovymi Milicemi, havlovy disidenty zrezat, a Havla obesit
    BYLO BY LIP

    OdpovědětVymazat
  7. Jestlipak si ještě kokta Karel někdy vzpomene, jakého džina vypustili v Kosovu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,včera na bezcenná nula,kritizovala rakouského ministra zahraniční!

      Vymazat
  8. Připomínám, že pan prezident Zeman odměnil rakouského příbuzného Schwarzenberga. Předal Ferdinandu Trauttmansdorffovi, bývalému velvyslanci Rakouska v ČR, počátkem dubna 2016 Řád bílého lva. Co na to odpůrci a příznivci účastníků tohoto aktu?

    Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/385718/zeman-odmenil-rakouskeho-pribuzneho-schwarzenberga-predal-mu-rad-bileho-lva.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy

    OdpovědětVymazat
  9. V Jižní Osetii věichni čekají,jak jim poradíte.
    Lada

    OdpovědětVymazat
  10. Tak a máme po referendu!
    Protože o tom, jak dopadne to v Osetii, není pochyb.
    A naše věrchuška si o to víc uvědomí, jak NEBEZPEČNÝM se to referendum může stát pro ni a její zájmy.

    OdpovědětVymazat
  11. Jen občané mají právo zvolit si to,co je jim
    bližší.Ostatní mohou pouze s otevřenou hubou
    sledovat,jak to dopadne.Když se s tím nemohou
    smířit,ať udělají to,co mi říkala babička.Když
    se ti to nelíbí,tak se kousni do prdele.To je
    citát!
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pořekadlo babičky uplatni ve vztahu ke zvoleným Babišovi, Sobotkovi atd a v našem polistopadovém vývoji zvoleným občany svobodnými volbami.

      Vymazat
  12. 26. března 2017 4:04
    "I Cesko by se melo vratit do RF, nebo aspon opustit EU. Rusofobnim nesympatickym hysterikumm na just."
    ==============================
    Ano, tento názor konečně upřímně bez obalu popisuje o co vám, komoušským zmrdům, ruským užitečným idiotům, kolaborantům a vlastizrádcům, ve skutečnosti jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému tu nadáváš, přitom blahem uchcáváš.
      Kdo tě platí, drzý fracku? Potřebuješ dostat facku!

      Vymazat
    2. Pro 10.09 vlastizrádcem je komediant Stropnický z tvého ANO

      Vymazat
    3. Idiota Stropnického ani vyšší důstojníci AČR neberou. Nemá respekt, pro sovu notorickou hloupost a pózérství.

      Vymazat
    4. Anonymní26. března 2017 10:09 vlastizrádci jste vy nenávidíš nás a chodíš tu jen provokovat vítáte armádu z usa a chcete válku s RF to bude váš poslední hnusný čin bohužel i pro nás

      Vymazat
    5. Dokud jsme "trpěli" pod ruským područím, měli jsme vlastní továrny, zemědělské družstva, školy, armádu, infrastrukturu atd. Měli jsme svoji VLAST! Dnes nám tu nepatří ano voda, která mě teče z kohoutku! Všechno je prodané, zbourané (cukrovary), nebo rozkradené! Tak kdo zradil (zlikvidoval) svoji vlast? Kdo je vlastizrádce?

      Vymazat
    6. Nevíte, proč Mabusův politruk neodcestoval v Schapirově pozadí a snaží se tady s otatními cinknutými komedianty působit jako havloidní šáša?

      Vymazat
  13. Tady naprosto souhlasím s Rikitanem.
    Sledujte události kolem Běloruska,ten přesun armády NATO,do Polska a dalších států,souvisí s nastupujícím Majdanem v Minsku.Okamžitě vyzývám Lukašenka,aby povolal posily z Ruska,než tam vstoupí armáda NATO,pod jakoukoliv záminkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rusku už se to Putleroj taky chýlí! - http://iks2010.info/?p=113295

      Vymazat
    2. Ad 19:20
      hezká propaganda.
      Ale proč si myslíte, že taková propaganda je v něčem úspěšná?

      Vymazat
    3. 19.20
      Ty havlobanderovskej magore,vyndej si kedlubnu z JandoPutnovo zadku a nemel do nekonečna ty ussacký hovna!!!!

      Vymazat
    4. Rusáci nejsou tak blbí jak si místní rudí trotlové idioti myslíte, pkud to slovo lze s takovejma xindlama použít - - http://iks2010.info/?p=113667

      Vymazat
    5. 19:37 - já stojím za Velikým Ruskem, ty zkurvenej židobolšánskej chcípáku dobrej leda tak na zatápění v kotlích lokotek! - http://iks2010.info/?p=109740

      Vymazat
    6. A podporuju i jeho Blahorodí Igora Iványče, ty chazaroidní hnido odpadlá od lejnolíhně židočekistických kaganů dočasně okupujících Kreml! - https://cont.ws/uploads/pic/2016/9/%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82.jpg

      Vymazat
    7. 19:20 tohle je opravdové Rusko, vidíš, ty smradlavej židáckej pankharte s kostrbatou škaredou tlamou? - http://maxpark.com/static/u/article_image/14/03/20/tmpP1sHtU.jpeg

      Vymazat
    8. A takhle vypadaj vznešení ruští Árijci, nešmrnclí ani mongolskou, ani chazarskou špinavou krvní! - http://via-midgard.info/uploads/posts/2014-04/1396406391_zvsjwnqxuae.jpg

      Teď srovnej tu krásu a vznešenost tváří s odrazem svýho xichtu v zrcadle, odporná židácká tlamo!

      Vymazat
    9. Pan Hitler se mýlil! Svatá Rus kterou on tak ctil bude od židácký sloty osvobozena a navzdory tomu nezanikne ruský stát, jak se obával ve své přirozené lásce k zoročenému ruskému, nordickému lidu - https://www.protiprudu.org/mytus-o-nemeckej-podlosti-hitler-a-narodny-socializmus-stupaju-k-moci-1/

      Vymazat
    10. Jde o tento citát:

      "Po celá staletí žilo Rusko z germánského jádra horních vládnoucích vrstev. Toto jádro dnes může být považováno za zcela vyhubené a vymazané. Na jeho místo nyní nastoupil Žid. Stejně, jako je pro Rusy nemožné zbavit se vlastní silou tohoto židovského útlaku, tak je pro Žida nemožné natrvalo udržet tuto ohromnou říši. On sám není žádným organizačním prvkem, ale pouze rozkladným fermentem. ... A konec židovského panství v Rusku bude také znamenat konec ruského státu jako takového. "- Adolf Hitler, Mein Kampf

      Vymazat
    11. 19:43
      Ty ussacký hovno,ty neumíš stát ani na hajzlu,když jdeš na malou,tak zavři tu havlobanderovskou nemytou držku!!!!!

      Vymazat
    12. 20:24 - Ať žije slovanská vzájemnost, rudej kriple ! - https://pp.userapi.com/c636323/v636323631/6d94c/1J2Z0SnKm8s.jpg

      Vymazat
  14. USA vyváží za celou svoji hystorii do celého světa rozval a války. Který stát daly do pořádku a neparazitují na něm. Kolik vědeckých kapacit se narodilo v USA a pomáhají v nějakém státě. Formou uplácení stahují ty to lidi do USA pak největší znalec situace v USA napíše že naše vzdělání je špatné. Vypadá to že Tramp zachrání svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA a před tím Británie se totiž doslova a do písmene řídili heslem Říše římské: "divide et impera" (rozděl a panuj). Ale už jim to přestává fungovat, tak dlouho jako Britům (nebo dokonce Římanům) jim to už nevydrží. Blíží se poslední zvonění.

      Vymazat
  15. A prý už šojgu nechal nastartovat armaty....a ty německé tanky v běloruských bažinách se budou dobře koupat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jen profrčej - na vznášedlech! Není rok 41 ... i když to byla nádherná romantika, to je fakt! - https://www.youtube.com/watch?v=Z28U9B2xma4

      Vymazat
    2. Budou se vznášet po kornetetch a jiných ptřs střelách....a takový abrams je zranitelný viz záběry z jemenu , iráku, syrie...

      Vymazat
  16. Osetinci nikomu svou zemi neukradli , žijí tam odpradávna , mají plné právo rozhodovat , s kým chtějí žít !!

    OdpovědětVymazat
  17. To 23:42 Hlavo oslí - jaký respekt k jakým demokratickým volbám? Něco před volabama slibovali a hned po volbách se na to vysrali, tak jakej asi můžou mít respekt. Dobytek jeden. Jen koryta - pokud nemohli splnit předvolební sliby - závazky - neměli jít do koalice, která jim v tom zabránila. Takže, demokratické volby nebyly - jejich výsledek totiž nemůže být založen na lži. Byť předvolební.

    OdpovědětVymazat
  18. ještě by to chtělo referendum v samotné Gruzii, to by se asi na západě hodně podivovali nad výsledkem, to se raději ani nezmiňuji o Adžarii (hlavní město Batumi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kašpaři je mi svaz zle, zrádci, zaprodanci měli byste zmizet z tohoto světa . Zaprodali byste nejen tuto zem ale i vlastní rodinu . do pekel s vámi.

      Vymazat
    2. 17:55
      Nauč se česky ty dutolebe!!!!

      Vymazat
    3. 17:55 - jsi Ghrusínec? Tchen Google translator stojí za chovno, co? Vivat Džchugašvili!

      Vymazat
  19. Tak jsem nějak z té politiky vypadl. Majdan v Bělorusku? Říkáte? Demonstrace nějakého Nevalného po celé širé Rusi? Obchází mne děs a hrůza, aby to pak vše naše válečně-mírové sbory zvládly. Snad také na hranici SS už dorazil i konvoj atomovek, aby ten mír byl vybojován - a třeba bychom pak mohli uprchlíky, které jsme vyrobili na Blízkém východě poslat na námi demokraticky vylidněné nekonečné Rusko.
    Jinak Osetie i Abcházie jsou území, která přechodně okupovala Gruzie, tak jako Krym zase Ukrajina. Není třeba se rozčilovat nad spravedlností.
    Pokud jde o Moravu - celkem vzato jazykově i kulturně splynula s Čechami, jen je naší zemi upíráno sto roku existence - státoprávní založení Česka bylo učiněno již v dobách existence Velké Moravy a křesťanství přinesli Cyril a Metoděj. Jen potřeba nás podřídit Říši římské národa německého a tak nás čeští kolaboranti pohrůžkami donutili přijmout legendu o sv. Václavovi. Jistě s radostí naše církev svatá a Háchovi pohrobci i mnozí naši soudobí politici přijímají tuto tezi o naší podřízenosti Německu, ale i naplňují ji svými vlastizrádnými skutky.
    Až jednou zase zasednou lidové soudy, jako v r. 1945 a budou probírat hříchy všech těch českých kolaborantů cizáckých zájmů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 17:25
      Výborné,souhlasím.
      Sobotka po slezině potentátů v ŘÍMĚ,musíme se z někým spojit,abychom byly v Bruselu slyšet,takže si domyslím s kým spojit,zrádce další v naší současnosti.

      Vymazat
    2. Nechci příliš jitřit nacionální emoce, ale nutno připomenout, že na Moravě kromě dobrého vínka vyrostlo také až překvapivé množství poplyšového šmejdu, který to dotáhl do nejvyšších pater politiky. Schválně mrkněte do životopisů aspoň těch nejznámějších, kde mají kořeny a odkud přitáhli do Práglu. Ten poměr je zarážející. Myslím že byste měl být opatrnější při ublíženecké kritice Čechů, abyste si nenaběhnul na své vlastní vidle.

      Vymazat
    3. Ad JK
      myslím že tam (17:25) vidíte něco co tam není. Chápu, že je někdy těžké pojmově rozlišit Čechy podle státnosti a Čechy podle národnosti, ono je to tam použito jednou tak a jednou onak, to je trochu jazykový problém, ale mám podezření, téměř hraničící s jistotou, že vy cajzli, ze samého předposrání, aby se Morava nechtěla odtrhnout, často vidíte problémy tam, kde žádné nejsou.
      Kolaboranti jsou v celém státě a svatováclavská tradice je říšská infiltrovaná tradice. Co je na tom špatně?
      A to, že tvrdíte, že "nechcete jitřit nacionální emoce" Vás nijak nevyviňuje z toho, že je jitříte, a to tím, že vlastně tvrdíte, že nebýt moravanů, byli by cajzli jemnom samí hodní hoši.

      Vymazat
    4. JK-19:23- Moravané hrají "druhé housle" a občas "užitečné idioty" pro to svoje "dobré vínko", které navozuje důvěřivost a pohodu. Jinak "svatováclavskou tradici" obnovili (ne)Češi z Práglu!

      Vymazat
    5. 0:53
      A ti (ne)Češi z Práglu, to byl kdo - Jan Zahradníček? František Halas?

      Vymazat
    6. @Vláďa z Brna
      Nikde jsem netvrdil, jak se mi snažíte přišít, že Češi jsou jen samí hodní hoši. Pouze zpochybňuji vaše ublíženecké teze na adresu Čechů. Myslím to vážně, zkuste si dát tu práci a projít životopisy různých "kontroverzních" osobností naší politické scény. Myslím že budete dost překvapen.
      Odtrhnutí Moravy by jistě Čechům radost neudělalo(stejně jako neměli radost z rozbití Československa). Radost by z toho ale neměli nadlouho ani Moravané, tím si buďte jist. Jediný, kdo by si mnul ruce by byli ti, kteří nás touží ovládat. Divide et impera je jejich osvědčenou metodou už odnepaměti.

      Vymazat
    7. Ad JK
      ■ Chacha, to jsem si mohl myslet, že se chytnete té nadsázky. Věnovat se tomu nebudu, protože Vaše neschopnost pochopit nadsázku není můj problém.
      ■ Nebudu ani posuzovat Váš názor, že lze nějak třídit politiky podle jejich "kontroverznosti", ať už proto, že udělat něco takového exaktně by bylo mimořádně obtížné, nebo prostě proto, že Vaše pouhé pročítání vybraných životopisů nepovažuji za vypovídající o čemkoli jiném, než o Vašich preferencích.
      ■ Jenom klid, to Vaše srdceryvné přesvědčování na téma hrůzy z odtržení Moravy od Pragolandu padlo na úrodnou půdu; přesvědčil jste mě především o tom jak dalece mimo jste, že vůbec tohle přesvědčování považujete za potřebné, na tohle už opravdu nemohu zareagovat jinak: Vy jste ale ukázkovej cajzlovskej hňup! Vždyť právě tímhle nejvíc prokazujete tu svoji předposranost z neexistujících problémů!!
      ■ Jaké (moje) ublíženecké teze na adresu Čechů jste měl na mysli?
      ■ Proč jste se vyhnul reakci na moji námitku, že v příspěvku 17:25 vidíte něco, co tam není? Protože co je špatného na tvrzení, že kolaboranti jsou v celém státě a svatováclavská tradice je říšská infiltrovaná tradice?
      ■ Opakuji, Vy jenom jitříte nacionální emoce, s nemotorností sobě vlastní, ale mohu Vás přesto ujistit, že ani Vám podobní sloni v porcelánu bratrství Čechů a Moravanů neohrozí :-).

      Vymazat
    8. @Vláďa z Brna
      Nechci se vás dotknout, ale přesouvání slabých argumentů do údajné nadsázky je příliš laciné a působí nedospěle.
      Nikdy jsem nikde nepsal, že lze nějak třídit politiky podle jejich "kontroverznosti" a ani takové třídění není v této věci předmětné.
      Já jsem klidný, ale klid by brzy přešel vás i mě, kdyby se někomu podařilo rozbít i to, co z našeho státu ještě zbylo. A to i bez zohlednění skutečnosti, že na Moravě mám část rodiny.
      Vy už nevíte co jste psal? Rád připomenu: "je naší zemi(Moravě) upíráno sto roku existence; ...potřeba nás podřídit Říši římské národa německého a tak nás čeští kolaboranti pohrůžkami donutili přijmout legendu o sv. Václavovi. Jistě s radostí naše církev svatá a Háchovi pohrobci i mnozí naši soudobí politici přijímají tuto tezi o naší podřízenosti Německu, ale i naplňují ji svými vlastizrádnými skutky.".
      Je čistě vaše právo domnívat se, co já kde vidím nebo nevidím. Pro mou osobu je však tento váš názor nedůležitý, pro mě je důležité to, co kde skutečně vidím a to si s dovolením posoudím sám.
      Obávám se že nejste ve stavu, kdy byste byl schopen racionálně posoudit, kdo jitří nebo nejitří emoce. Nejste náhodou žena?
      Závěr vašaho komentáře mě nicméně potěšil a zároveň překvapil. Souhlasím, nenechme se rozeštvávat malichernými nacionalistickými vášněmi.

      Vymazat
    9. To co mi přičítáte jsem nepsal. To že lžete a překrucujete už nechám být. A ano, já se určitě nacionalistickými vášněmi, které vyvolávate, poštvat nenechám.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    10. 1:06- nejste ponořen v historii? Já mluvím o "novodobé renesanci kultu sv. Václava současnými politiky"! Najděte mi mezi nimi Čecha, Moravana!

      Vymazat
    11. 21:44
      Jakejma kravinama se to proboha zabejváte? Vám už fakt z tý Moravy jebe!
      Plzeňák

      Vymazat
    12. 21:34- Vláďo z Brna, nick "JK" mi silně připomíná o půl roku starší verzi našeho "známého" Jana Kopeckého z Vídně. Klikněte si na oba nicky. JK únor 2012, Kopecký září 2012. Podobnost čistě náhodná.

      Vymazat
    13. Plzeňák 21:51- to nepochopíte, Vy jste ze s Plzně, Já su Pražák.

      Vymazat
    14. Miroslav Povolny 27.března 2017 22:11

      Ale kde to má našinec prosťáček kurňa hledat, když Nová republika v roce 2012 ještě neexistovala? Nejste nakonec připojenej na ministerstvo vnitra nebo BIS, udatný lovče trollů?

      Plzeňák

      Vymazat
    15. 22:23-zkuste moji radu pro Vláďu. Na to nemusíte být u MV.

      Vymazat
    16. Miroslav Povolny 27. března 2017 22:38

      No jo, jenže když si kliknu na "JK" dozvím se tam, že "Používá Blogger od únor 2012" a když kliknu na "Jan Kopecký", stojí tem, že "Používá Blogger od září 2012".
      To už jste ale napsal. Jenže jak mám potom detektivovat dál?

      Plzeňák

      Vymazat
    17. 22:49-dál již nic, pokud neznáte názory pana Kopeckého. "Podobnost čistě náhodná".

      Vymazat
    18. Miroslav Povolny 28.března 2017 0:05

      Tak z toho teda moc chytrej nejsem. A asi nebudu, když bych k tomu musel znát názory pana Kopeckého nebo aspoň ty Vaše.
      Asi budete nějaký velmistr tajuplného náznaku - jako s těma Moravákama a sv. Václavem? Obojí mi holt zůstane záhadou.
      Ledaže by mě Vláďa z Brna navedl na stopu? Zatim se k tomu nějak nemá.

      Plzeňák

      Vymazat
    19. Ad Plzeňák
      Nějak máte popletené kdo tady co napsal.
      Celé tohle vlákno začalo příspěvkem Anonymní 26. března 2017 17:25, tedy nikoliv mým. Nicméně s oním příspěvkem docela souhlasím.
      To hlavní, co JK pochopil jinak než já bylo, že označení čeští kolaboranti se, jak předpokládám já, týká všech českých lidí, tedy i Moravanů. To je problém adjektiva český, které se podle kontextu může vztahovat buď jenom k Čechům z Čech nebo k lidem celého Česka.
      A proto potom JK reagoval idiotsky ustrašeně nenávistně nacionalisticky.

      Mimochodem, proč Vám připadá zvláštní, že u počítače nesedím celé dny v kuse?

      Vymazat
    20. Vláďa z Brna 28.března 2017 8:09

      Dík za vysvětlení, hlavně na odkaz na začátek (ten jsem fakt neskoukl). Stejně mi ale smysl TAKOVÉHLE debaty o Moravě je záhadou. Proto taky píšu, že jsou to kraviny. To je jako kdybychom dneska začli hádku o Plzeňácích, že jako obyvatelé královského města byli proti husitům, a přimíchali do toho třeba hvězdy a pruhy vod Vyčítala a navrch Jiřího Suchýho nebo Miroslava Horníčka... Proto jsem napsal, že jsou to krávoviny.

      Ono totiž udělat z výročí něčího zavraždění "den české státnosti" mi připadá skoro stejně pitomý jako z rozbití republiky "Den obnovení samostatné české státnosti", jak to vždycky s vytřeštěným nevěřícným zrakem najdu každý rok v kalendáři.

      A ta druhá legenda tedy bez Václava - teda jako s tím "JK" a "Jan Kopecký", tu mi lakonický pan Povolný taky nechce pomoct pochopit, tak to asi vzdám. Páč když nejsem z Prahy, beztak bych to nepochopil, jak mi opáčil ten potutelný člověk.

      Já Vám nechtěl vnucovat povinnost sedět u počítače, jen se mi ta divná debata ve chvíli, kdy mi na ní padlo oko, ňák přetrhla.

      Plzeňák

      Vymazat
    21. 10:29-asi jste nepochopil i moji narážku "já su Pražák",což znamená náplava z Moravy. Další část mé rodiny "je ze s Plzně, prostě my Moraváci jsme všude, lepší jsou již jen židé.

      Vymazat
    22. PS.-Chcete-li znát názory pana Kopeckého, klikněte si na A2larm. Sluníčkářská levice.

      Vymazat
    23. Miroslav Povolny 28.března 2017 10:45

      Ne, fakt asi nepochopil. Jen neznalost Vaší slovutné rodiny mne snad omlouvá.
      Narážku o židech taky moc nechápu. Znamená to, že čeští a moravští židé do slovanské rodiny všudybylů patří nebo nepatří?
      Jste vůbec samá narážka. Asi jste nějaký kujón.

      Plzeňák

      Vymazat
    24. Miroslav Povolny 28.března 2017 11:12

      On ten Váš Kopecký píše na A2larm? Čím to, že jsem si ho tam nikdy nevšiml? Proč teda zrovna tam mám hledat jeho názory? Čím jsou důležité?
      A co jako ten J.K.? Ten tady o žádných sluníčkách nepíše, jen se strachuje z budoucnosti.

      Plzeňák

      Vymazat
    25. @Vláďa z Brna
      Snad pro vaší plynulou návaznost jsem přehlédl, že jste někdo jiný, než anonym z provního příspěvku, na který jsem reagoval. Nicméně vzhledem k tomu že s ním souzníte, myslím že mé reakce na vás nejsou od věci a nemám na tom co měnit. Asi to nebude tak docela náhoda, že vyznění vašich komentářů mi nepřišlo tak odlišné od prvního anonyma.
      Opravdu jsem reaoval jenom idiotsky ustrašeně nenávistně nacionalisticky? Uspokojí vás skutečně jen tato adjektiva? Snesu hodně, klidně můžete popustit uzdu fantazii.
      Každopádně když si přečtu své a vaše příspěvky, mohu jen konstatovat, že si kálíte do úst. Z mé strany bylo již vše dostatečně objasněno, nemám k tomu co dodat.
      Pokud by to někoho zajímalo, nejmenuji se Jan Kopecký a člověka tohoto jména neznám.

      Vymazat
    26. Ad JK
      Pokud se týká toho prvního anonymního příspěvku, dotyčný napsal, vpodstatě, že 100 roků je Moravě upírána existence, navzdory předchozí tisícileté existenci a tradici. A to má jistě pravdu.

      Jenomže potom ještě napsal, že "jen potřeba nás podřídit Říši římské národa německého a tak nás čeští kolaboranti pohrůžkami donutili přijmout legendu o sv. Václavovi; jistě s radostí naše církev svatá a Háchovi pohrobci i mnozí naši soudobí politici přijímají tuto tezi o naší podřízenosti Německu, ale i naplňují ji svými vlastizrádnými skutky. Až jednou zase zasednou lidové soudy, jako v r. 1945 a budou probírat hříchy všech těch českých kolaborantů cizáckých zájmů..."
      A nejspíš toto Vy jste pochopil nějak úchylně a zaútočil jste na Moravany.
      Tak se nedivte, že jsem Vás počastoval tím, co si zasloužíte.

      Ad Miroslav Povolný
      díky za info o panu Kopeckém, ale už jsem s ním měl něco do činění a bylo celkem jasné, co je to za ptáčka. Ale nevyčítejme mu to příliš, takových je hodně, zatím. Snad ještě mnozí procitnou.

      Vymazat
    27. Vláďa z Brna 28. března 2017 13:39

      Info = ?

      Vymazat
    28. :-D
      Nebojte, všechny přicházející "info" zpracovávám přes velmi jemný a citlivý filtr.
      A Vás už mám trochu otypovaného na základě někdejší vzájemné diskuze.

      Vymazat
    29. Vláďa z Brna 28.března 2017 14:59

      Nebojím, a k Vašemu jemnému a citlivému filtru Vám mohu jen blahopřát. To každý nemá.
      Přesto pořád nechápu, co tu znamená "info". To, že pan Povolný učinil objev o "náhodné podobnosti" iniciál JK s mým jménem? To má být ta informace? Trochu přitroublé i na amatérského kádrováka, nepřijde Vám?

      Jinak upozorňuji, že typovat je něco jiného než tipovat. Tož se případně rozhodněte, co vlastně chcete vyjádřit.

      Vymazat
    30. @Vláďa z Brna
      No právě, takové ublíženecké hlouposti o nějakém "upírání existence" a "kolaborantských Češích" nelze nechat bez odezvy a pasivitou tak poskytovat potravu nacionální hysterii některých jedinců, kteří zřejmě trpí značnými frustracemi, s nimiž si neví rady a tak se jim hodí k uvolnění napětí osvědčená nacionální nota.
      Kdyby to nebylo tak zoufalé, tak by snad bylo snad i legrační vaše osočování mě z útoku na Moravany, ve světle vašich nacionálně ublíženeckých výkřiků s prstem ukazujícím na Čechy. Věnujte se raději něčemu smysluplnějšímu.

      Vymazat
    31. Plzeňák-11:44, nevím,jestli pan Kopecký se účastní diskuze na A2larm, nechodím tam ale často tento web zde uvádí. Snad Vám odpoví přímo neb je stále zde v "diskuzi.

      Vymazat
    32. Miroslav Povolny 28.března 2017 17:46

      No to je teda pirueta jako kráva!
      Vy si něco sesumírujete, tvrdíte to tady, ale odpovídat má pak ten, o kom to píšete?

      Plzeňák

      Vymazat
    33. PS.ještě Vám dlužím odpověď na Vaše 10:45. "Čeští a moravští židé" neexistují! Jsou jen Češi, Moravané, Židé. Někteří z nás pocházejí ze smíšených rodin a musejí si ve zlomových letech vybrat. Totéž platí ve víře. Já jsem sice ateista ale "chápu" dilema Hermanna a jiných, kteří nám zde nutí "svatováclavskou" podřízenost "Západu"-říše římské.

      Vymazat
    34. Miroslav Povolny 28.března 2017 18:02

      Aha, konečně díky Vám chápu, kam zařadit Karla Poláčka nebo Josefa Laufera. Karel Poláček si, jak možná víte, ve "zlomových letech" (jak skvostné vyjádření!) vybral. Podobně i Josef Čapek.

      Plzeňák

      Vymazat
    35. 18:08- i já již vím kam Vás zařadit!

      Vymazat
    36. Miroslav Povolny 28.března 2017 18:23

      No, to byste jako správný kádrovák "již" taky měl vědět. Hlavní je umět správně vyplnit všechny kolonky.

      Plzeňák

      Vymazat
    37. Máte smůlu, ve straně jste mohl být Vy nebo Vaši rodiče. Já mám svůj spis veden v Plzni jako "nepřítel".

      Vymazat
    38. Miroslav Povolny 28.března 2017 18:44

      Já to myslel spíš obecně, kádrovalo se už za Protektorátu - to vám určitě bude, vzhledem k Vašemu důrazu na rasovou čistotu, mnohem bližší. Z té doby ale Váš spis asi nebude?
      Dejte to dohromady s Danielem Hermanem a národ vám bude nadosmrti vděčnej, že ho zachráníte před bolševickou hydrou.

      Plzeňák

      Vymazat
    39. 19:09- s Danielem mám "problém"! On chce "rasovou" čistotu orientovanou na Říši římskou, já zase jsem "Slovansky" orientován. Periodikum tisíciletého boje se blíží, kam se přidáte?

      Vymazat
    40. Miroslav Povolny 28.března 2017 19:21

      Ale stejnak mi přídete jako člověk s nadpřirozenými schopnostmi:
      Na A2larm sice "nechodíte" jestli tam ten Kopeckej diskutuje, to taky nevíte (17:46), ale jinak víte úplně všecko, ba i to, že "čeští a moravští židé neexistují" (bodejť by taky existovali, když je povraždili).

      Já si myslím, že pro Vás by možná nejlíp pasoval, když už teda jednou jste ten Slovan, a s tim Židem Hermanem tim pádem do holportu nemůžete, Jóža Úprka?

      To periodikum jako nějakej časopis? Odky to má jako vycházet?

      A odkud se k vám na kádrový taková tajuplná zpráva vůbec donesla, když u nás po tom nejni ani vidu aniy slechu. A dokonce ani v Domažlicích ještě nic neříkali.

      Já zůstanu radši sólo.

      Plzeňák

      Vymazat
    41. Začínáte "vařit z vody", konec diskuze. Že je Hermann Žid beru jako informaci od Vás. Že chodíte na A2larm,vím také od Vás, tak si to s panem Kopeckým vyříkejte přímo, pokud nejste přímo jeho třetí nick. Víc času vám třem již dnes nevěnuji!

      Vymazat
    42. PS. možná jsem měl použít místo periody "opakující se", za což se omlouvám.

      Vymazat
    43. Miroslav Povolny 28.března 2017 21:01

      To je dobrý, dyk já si ani nemyslel, že mluvíte o menstruaci. Hermana nejdřív podezřívali, že utek z ornátu (beztak v životě nefáral) kvůli ženský, ale on to vysvětlil odkazem svých předků. Má výbornýho kamaráda, co s nim bydlel v semináři, nějakej Janďourek, myslim že píše do Reflexu.

      Plzeňák

      Vymazat
    44. Kdo z nich dělá "kluka",tipuji Janďourka?

      Vymazat
    45. Miroslav Povolny 28. března 2017 22:31

      Podle knížky, kterou spolu napsali (s bombastickým názvem "Srdcem proti ostnatému drátu" nebo tak nějak podobně) nevypadají na dva teplouše. Janďourek tak sice trochu působí, ale těžko soudit jen podle fotky.
      Hermana jsem zažil osobně, je sice odporný, ale na buzeranta nevypadá. Kromě toho myslím, že je to dost nepodstatné.

      Plzeňák

      Vymazat
    46. Neznám osobně žádného, protivní jsou mi oba. Onu 4% menšinu mně navodilo Vaše "má výborného kamaráda...".

      Vymazat
    47. Pane Kopecký, i to bylo info, to jistě uznáte.
      Jsem téměř nadšen, že umíte rozlišovat mezi tipovat a typovat. Já jsem si Vás otypoval jako týpka, smiřte se s tím. A to je všechno. Ta diskuze mi nepřipadá užitečná.

      Vymazat
  20. Může mi někdo napsat kolik vzdělaných lidí USA vzělalo na své náklady a poslaly do světa zlepšit podmínky lidí, kteří umírají hlady a na nemoci které se dají léčit. Do celého světa vyvážejí strach a války. Pak s té situace parazitují a říkají tomu šíření demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco by se našlo - právě především v medicině a agrotechnice, už v 70. letech.

      Vymazat
    2. Starejme se o Česko a ne o svět.

      Vymazat
    3. 18:14
      Jo aids, modifikované plodiny a pod.
      Děkuji nechci!

      Vymazat
  21. Doba vyžírků imperialistický konči. Komedianti všech zemí spojte se a táhněte do P..le.

    OdpovědětVymazat
  22. Miroslav Povolny 27. března 2017 22:11
    JK 28. března 2017 12:37

    ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Kopecký,nestojíte mi za to, abych zjišťoval IP adresy. Berte, že za "podobnost čistě náhodnou" jsem ve 22:11 měl dát ty Vaše dva otazníky. JK-12:37 může tvrdit cokoliv.

      Vymazat
    2. Miroslav Povolny 28.března 2017 17:38

      Zajímavé ale je, že Vám stojím za to, abyste se o mě opakovaně otíral, vašnosto!

      Vymazat
    3. Protože jste "krtek" Jasnosti!

      Vymazat

Reklama