Reklama

.

.

pátek 3. března 2017

Soudní tahanice o statek a polnosti Mašínových


Jiří Baťa
3. 3.  2017
Na veřejnost se dostala informace o „nedůstojných“ tahanicích stran majetku po generálu Mašínovi, resp. dnes majetku jeho dědiců, přesněji řečeno paní Zdeny Mašínové, protože dva z dalších dědiců se do věci nemohou zapojit, protože Ctirad již nežije a Josef žije trvale mimo ČR. Není pochyb o tom, že by za jistých okolností měl stát majetek Mašínů vrátit, nicméně jsou zde jisté oboustranné překážky, resp. důvody, proč dosud nebylo v této věci soudem rozhodnuto.


Na jedné straně je veřejně proklamován význam gen. Josefa Mašína jako člena Československých legií v Rusku, hrdinného bojovníka v boji proti německým okupantům za svobodu jako příslušník Československé armády a později v Němci obsazeném Československu člena odbojové skupiny, by se měla záležitost s jeho pozůstalostí zcela jistě důstojně a věcně řešit. Zvláště, byl-li majetek rodině Mašínů poválečným režimem údajně protiprávně odebrán. To je zřejmě či možná také jeden z faktorů, který brání jednoznačnému rozhodnutí soudu o vrácen všeho majetku, jak požaduje paní Mašínová.

Na druhé straně nelze také nevidět také jisté vážné skutečnosti, které mohou svým způsobem rozhodování o vrácení majetku když ne zastavit, pak zcela jistě komplikovat. Jakkoliv paní Mašínová považuje „smrtonosný“ útěk bratrů na Západ za hrdinství a součást jejich (pochybné) odbojové činnosti proti komunistickému režimu, poválečný, tedy komunistický režim byl jiného názoru: bratři Mašínové se dopustili několika zákeřných vražd a teroristických akcí a v rámci tehdy platných zákonů se navíc dopustili nedovoleného, notabene násilného opuštění republiky. Činy, které by v případě jejich dopadení byly velmi tvrdě potrestány.

Z toho vyplývají dva protikladné faktory a sice na jedné straně skutečné bojové hrdinství příslušníka Československé armády, resp. odbojáře (dnes in memoriam generála) Josefa Mašína v boji proti německým okupantům, který si zaslouží veškerou úctu, na druhé straně evidentně nezákonné jednání synů Ctirada a Josefa Mašínových, kteří pod záminkou údajného odboje zákeřně zavraždili hned několik lidí, aby se přes jejich mrtvoly dostali, resp. prostříleli na Západ. Tyto skutečnosti zřejmě také hrají svou roli v rozhodování soudů v kauze o navrácení majetku.

Paní Z. Mašínová se velmi kriticky vyjadřuje nejen k bývalému režimu, ale také kritizuje ten současný. Není divu, že se k totalitnímu režimu komunistické vlády vyjadřuje jak vyjadřuje, protože vůči ní a její matce mohlo být zacházeno hrubě, nevhodně, neadekvátně a možná naprosto bezdůvodně a její odpor k režimu je tedy v celku pochopitelný. Je zde ovšem případ jejich bratrů, která snad s výjimkou jisté části občanů, je jednání bratrů Mašínových národem jednoznačně odsuzováno, protože jej považují jako promyšlenou, úmyslnou a zákeřnou vraždu lidí, kteří se de facto ani nemohli bránit. Paní Mašínová to však považuje za hrdinský čin v rámci údajného odbojové činnosti bratrů a jejich jednání schvaluje. Je sice možné to pochopit, byli to její bratři, kteří se snad předchozími rodinným událostmi chtěli tímto způsobem komunistickému režimu mstít, nicméně morálně a lidsky to byl čin jednoznačně odsouzení hodný.

Paní Zdena Mašínová klade psychologickou otázku, zda by její otec to co udělal měl tu odvahu udělat to znovu kdyby věděl, co přijde později? Zda by znovu obětoval život? Zda by to opravdu udělal kdyby věděl, jak jeho rodinu budou později pronásledovat komunisté a demokratický režim nebude schopen se s tím nacistickým a komunistickým bezprávím vypořádat ani po desítkách let? To je opravdu velmi pozoruhodná a zajímavá otázka, na kterou však nalezneme odpověď. Je ale rovněž otázka, jak by se on zachoval, jak by postupoval kdyby věděl, čeho se jeho oba synové dopustili, když on sám byl tak čestný, poctivý a chrabrý a odvážný vlastenec. Není ovšem vyloučeno, že by vzhledem ke svým morálním vlastnostem s jejich činností nesouhlasil, ale také není vyloučeno, že by s ohledem na další události s jejich konáním třeba i souhlasil. Toť otázka. Pokud by však s jejich konáním souhlasil, zřejmě by to už nebyl ten hrdina, vlastenec a bojovník za demokracii a lidská práva, kdyby jeho synové pro tyto ideály vraždili své spoluobčany. O tom všem můžeme spekulovat, je to jen úvaha.

Může se paní Mašínová divit, že jak komunistický, tak současný „demokratický“ režim, snad až s výjimkou několika zarytých pravicových antikomunistických politiků, se k jednání bratrů Mašínů staví záporně a jejich jednání neschvalují? Co totiž mají zákeřné vraždy společného s čestným a vlasteneckým odbojem, byť je vedený proti komunistickému režimu? Oko za oko, zub za zub? To je krvavá msta, ne spravedlivý trest!

Pokud jde o žádost paní Mašínové o navrácení jí a bratrům po válce zabaveného majetku, tato záležitost přináleží soudům. Své sehraje i to, zda majetek Josef Mašín

předal do vlastnictví svým dětem za normálních okolností, nebo pod vlivem nátlaku na jeho osobu. Je jisté, že paní Z. Mašínová bude tvrdit pro ni výhodnější verzi a to, že jim otec musel majetek předat, protože byl nacistickým režimem pronásledován. Na rozhodování soudu má jistě vliv i veřejné mínění na odsouzeníhodné jednání bratrů paní Mašínové.

To, že se až do r. 1990 o zmíněný majetek-statek Mašínů komunistický stát nedostatečně staral, je celkem pochopitelné, protože k němu neměl žádný vztah, nicméně na to měly jistě vliv i protistátní činy a vraždy bratří Mašínů. Ovšem proč se o něj nepostaral polistopadový režim po nástupu Václava Flašky Havla, je už méně pochopitelné (měl asi jiné starosti než Mašíny a jejich majetek, měl starost o svůj = zpět získání Lucerny). Jak je z fotografie z r. 2016 patrné, je statek paní Z. Mašínové skutečně v nedobrém stavu. Otázka je, proč? Vždyť jistá část statku je v jejím vlastnictví, mohla se o svou část průběžně starat. Finančně na tom paní Mašínová zřejmě nebude nejhůře, jistě má velmi slušnou penzi a navíc má zřejmě i příjem ze dvou domů v Přerově, získané v restituci a které (výdělečně) pronajímá.

Nechci jí upírat právo na zpět získání majetku, ale je zde otázka, jestli v případě vrácení všeho majetku, který si nárokuje, by ještě byla schopna ve svém pokročilém věku (83) a při jejímu zdravotnímu stavu tento majetek vůbec obhospodařovat, nebo jí jde jen o morální princip spravedlnosti s tím, že by majetek po jeho vrácení prodala, nebo předala svým dvěma nevlastním dcerám? Její bohulibý záměr ze statku vybudovat památník svému otci je sice chvályhodný, nicméně k tomu zcela jistě postačí jedna či dvě místnosti a ne celý rozlehlý statek a rozlehlé polnosti. Nicméně je to její věc, jak s majetkem naloží, pokud ji bude v celém rozsahu vrácen. Jen to její letité populistické úsilí a volání po spravedlnosti spolu s proklamovanou nenávistí k bývalému režimu (byť k současnému to není o nic lepší) se zdá být více jako snaha o rodinnou popularitu, navzdory závažné kriminální činnosti jejich bratrů Ctirada a Josefa také snaha o uznání jejich činnosti jako součást komunistického odboje, než její rádoby seriozní zájem hospodáře o majetek. Bude jistě zajímavé sledovat, jak bude celá kauza pokračovat a hlavně jaký bude její konec.

61 komentářů :

  1. Vraždy jejích bratrů nelze omluvit a pokud je schvaluje , měli by jí zavřít !! Asi se neměla tak špatně , když se dožívá tak vysokého věku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle snad nemůžete myslet vážně! Tak váš bratr nebo syn nebo manželka někoho zavraždí a zavřou za to vás? Jako že ty vraždy údajně schvalujete? To už jsou ti novinkoví diskutující opravdu takoví magoři? Co jí závidíte - že se dožila vysokého věku? Sám jste asi nemocnej, potřebujete prášky na hlavu. Tak - pokud jsem si všiml, řada novinkových diskutujících pablbů pořád schvaluje, že byly zrušeny tresty smrti, neboť by se daly "zneužívat" a nevadí jim, že ani sprostí vrazi nedostávají zasloužený trest, a tady budete starou paní zavírat? Za co? Že byli u nich v rodině tři děti, z toho dva se nepovedli a stali se z nich mizerní magoři? Samozřejmě se jí divím, že sem do ČR má vůbec tu odvahu ( drzost) jít a chtít statek - jak se asi k ní okolní lidi budou chovat?? Určitě ho hned prodá, jsem si jist, že už má kupce, že to všechno je jen sprostý kapric ( možná bude tím kupcem ten její vychcanej advokát, který ji do toho nahnal) - ale abych smýšlel takhle? To už je vážně ujetý -Češi začínají být národem zakomplexovanců, xenofobů a ujetin.

      Vymazat
    2. Totiž,
      ta nechutná babizna zločiny svých bratrů navíc veřejně schvalovala ! Navíc jistě bude psychicky narušená stejně jako Štětina a kdoví, zda je vůbec svépravná!

      Vymazat
    3. V každém případě je to stařenka. Vaše matka nebo babička není? A je schopna se s váma bavit na vaší úrovni? Nikde jsem neslyšel, že by ona schvalovala činy svých bratrů - nikde! A taky by to neuveřejnili, i když naše republika je považuje za hrdiny.Jste posedlý závistí a nenávistí! Třeba vám prodá nějakou tu stodolu? Čelní političtí představitelé našeho státu její bratry vyznamenali medailí za hrdinství, a devadesátiletá stařenka musí snášet urážky nějakých českých nevychovanců? Co to z vás udělali? Kdo z vás udělal tohle? To se na vás podepsala socialistická výchova?Plno fašistických zabijáků dožilo v USA v pohodě a v luxusu - takže - kdyby její advokát ji nehnal do restituce statku ( sama by jen těžko něco takového zvládla) a netahal ji do ČR - bude to v suchu? Úplně se otřásám hnusem nad takovým pokrytectvím - věříte?

      Vymazat
    4. Bohužel jak ze zákonného tak morálního hlediska byli její bratři zabijáci nejen u nás ale snažili se i v Koreji. Kolik vrubů na pažbě měli tam se nikdy nedozvíme.

      Vymazat
    5. Ano - bohužel, to v každém případě. A zrovna tak v každém případě ona za to nemůže.

      Vymazat
    6. Ano, právě proto je majitelka jen svého podílu.

      Vymazat
    7. To, že je Mašínová stejně zvrácená, jako její bratři - vrazi, to je fakt. Že se snaží uchvátit majetek, to je nízká, ale lidská vlastnost. Mně zaráží, kolik článků v mainstreamu a kolik více méně pochvalných či babě nakloněných pořadů a šotů se čas od času objevilo. Radaktůrci mainstreamu a českých televizí, to jsou ti nepříhodnější na odsudek a potrestání! Taurus

      Vymazat
    8. Anonymní 4.března 2017 11:36 - Taurus

      To nemáte tak docela pravdu. Zdaleka nejvíc prostoru Mašínové dávají Parlamentní listy.

      Vymazat
  2. 18:19... utikal jsem illegalne pres kopecky ve 3 hod. rano za deste. Neznam pripad bratru Masinu, ale nikdo nema pravo nekoho drzet nasilim nekde, kde nechce z nejakeho duvodu zit.

    Kdyz chcete nekoho zavirat za zabijeni na hranicich v 50-60 letech, tak zacnete u vasi pohranicni straze, ktera nejen rada strilela, ale postavila i elektricky plot.
    Ti zabili pres 200 Cechu.
    A ted kdyz Cesku hrozi invaze barbaru, tak hranicari jsou nekde zalezli.
    Tradicne, vse je obracene, jak by melo byt.

    Pani Masinova zije pravdopodobne na Floride, ktera prodluzuje zivot. Proto jeji vek 83 let neni nic mimoradneho. (To rikaji doktori a statistiky.)
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vražda je pořád vraždou ať ji spáchal komunista nebo Mašín, sám jsem chtěl v tý době taky zdrhnout, dnes to vidím úplně jinak, kdybych věděl tenkrát co dnes, vítal bych ruský vojska v 68r. květinami.

      Vymazat
    2. Prokrista pána ty trapáku z Floridy - ty jsi nezničitelnej? To budeš opravdu otravovat na našem českém webu na diskuzích každý den? Nikoho neznáš, nevíš o co jde, přesto sem budeš denně strkat svůj emigrantský rypák? Tvoje Amerika ničí národy, a poturčený český zmetek, který tam utekl, bude denně ničit a prznit české diskuze? Jdi už do hajzlu! Bude tady nějaký článek, pod kterým můžeme psát diskuze my, Češi, aniž bychom narazili na emigranta z Ameriky?

      Vymazat
    3. Nikdo Masinum nevycita zastrelene pohranicniky. To byl ferovy boj, ale toho zastreleneho pokladnika, co jim nechtel vydat penize dobrovolne (asi mel hmotku) a toho podriznuteho policajta, co ho uspali chloroformem, po nafingovane havarce a pak ho podrizli, aby nemluvil.

      Vymazat
    4. Uz je tady, zase se sere do ceskych afer o kterych nema ani paru.

      Vymazat
  3. Na zacatku 80-tych let jsem jel vlakem z Hamburgu do Frankfurtu a ten vlak jel kolem vychodo - nemeckych hranic.
    Me se udelalo nevolno nad tim plotem, kterym byli drzeni Nemci ve vych. Nemecku. Z vlaku bylo videt vse. Je dobre, ze ta despoticka doba je pryc.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To "nevolno" si teď v USA můžete zopakovat. stačí se zajet podívat na hranice s Mexikem ...
      I tam jsou násilně přece drženi lidé. Nebo nejsou ?

      Vymazat
    2. Tyhle bláboly si nech pro pečovatelku, až ti půjde píchnout injekci, můžeš jí o tom vyprávět.Tady už jsi to psal tolikrát, že tady to už nikoho nezajímá. Navíc tento článek je úplně - ale úplně o něčem jiném, ty o tom nevíš vůbec nic, tak přestaň odvádět řeč jinam, a psát neustále ty stejný magořiny. Už jsi s tím skutečně strašně trapnej Jiří Večereku z Floridy. Ještě ti neumožnili návrat na diskuze k Novinkám? Ještě jsi zablokovaný? Ale udělej nám tu radost, a nech alespoň jeden článek na pokoji. Zas nepíšeš k věci, zas se tady trapně producíruješ. To nedokáže Američan alespoň jeden den být bez diskuzí na českém webu?Jsi už asi duševně nemocnej - tak se sem do Čech vrať, bav se tady s lidmi, dozvíš se o našich poměrech víc a můžeš v nich žít tak, jako my. Ale z diskuzí už odprejskni.Sám jsi despota, když denně lezeš na náš web a krafeš tady ty blbiny.

      Vymazat
    3. Já porovnávat mohu, nemyslím, že byla tak zas despotická doba, kdo držel hubu nic se mu nedělo, na komunisty nadával kde kdo v tý době, včetně mě. Nicméně dnes to stojí ještě za větší hovno, zprávy už nesleduji stejně jak tenkrát, samý lži ba ještě horší,tenkrát byli k smíchu dnes jsou k pláči a já jsem rád, že jsem většinu života prožil v tom socíku, bylo líp.

      Vymazat
    4. Nenadavejte tzv.Nickovi,ten totiz neni zadnej emigrant,ale jeden blbec kterej bydli na Zizkove.Tam je znamej tim ,ze porad jen hlasta kdyz se mu podari mame slohnout prachy.Fotra uz davno nema a jeho mama ani sama nevi s kym ho ma.Tak vazeni.....zadnej emigrant to neni.

      Vymazat
    5. Ale odkud má tolik autentických zkušeností z Johannesburku, z Toronta, a odjinud? To nevypadá na vymyšlený. Píše špatnou češtinou, a občas použije anglický slang. Už jak prožíval volby Trumpa, a věděl přesně postupy a score, o Americe toho ví detailně mnoho, a jeho styl vyjadřování je téměř totéž, co používá na novinkách pod nickem Jiří Večerek- Florida. Neřekl bych, že není emigrant, spíš, že se mýlíte. A taky se docela shoduje čas, kdy opruzuje na diskuzích, a kdy spí. Florida je v jiném časovém pásmu.

      Vymazat
    6. HU HUHU kecáš z hladu. Nechápu proč se pořád sereš do našich věcí magore. Lezeš po světě jako šváb. Dej pozor aby tě někdo jako švába nezašlápl.

      Vymazat
    7. 19:29 Ale blbec je a to pořádnej.

      Vymazat
  4. Nick Honolulu má slabé nervy,jdyž mu bylo špatně
    z plotu.Ovšem za vraždy,spáchané Mašíny,mu špatně
    nebylo.Do pohraničního pásma byl zákaz vstupu.To
    ale nevadilo,ochrana hranic ano.Každý věděl,že se
    tam střílí a mnohdy bez výstrahy.Zrovna tak panu
    Honolulu nevadí zabití pohraničníci,zastřelení
    jeho miláčky,přicházejicí z Německa.Bratři Mašíni
    byli obyčejní vrazi,ne odbojáři.Kolik pak dokázali
    odstranit vyšších komunistických funkcionářů?Ani
    jednoho.Zato si troufli ve skupině na pokladníka,
    který vezl peníze na výplaty dělníků.To byl dle
    někoho odboj?To byla loupežná vražda.Podříznout
    vesnického policajta,ještě k tomu omámeného,to
    je hrdinný odboj?Zákeřná vražda.Jak zjistili,že
    se o ně zajímá STB,honem vzali nohy na ramena a
    utíkali na západ.Tam by za podobnou činnost měli
    zajištěné elektrické křeslo.Pokud Mašínová nežije
    v ČR,ale na Floridě,nemá na nic nárok.Ale jako
    dědička by měla zaplatit odškodnění obětem těch
    jejích slavných bratrů.Ti utekli a většinu své
    skupiny nechali tady,hlavně když se zachránili
    sami.Opravdu hrdinové?
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda pane Majevský, souhlasím, Mašíni jsou zákeřní vrazi.

      Vymazat
    2. Mašínové byli zákeřní vrazi. Chápal bych kdyby se pomstili na někom, kdo jim skutečně ublížil. To by však museli vraždit bývalé gestapáky. Pro jejich činy nemám pochopení.
      Václav

      Vymazat
  5. Panove, utek, to byla velka sranda. Rakusane me hned zavreli do vezeni za illegalni prechod hranic.
    Ja myslel, ze me pozvou na strudl. Kakanec - a ne
    strudl !
    Ani Viden mi neukazali ! Sup-sup a uz jsem byl aincliku.
    Oni nas krmili ve vezeni fazolkami a vezni delali olypiadu v prdeni...Vyhrali to Madari ! Rakusane ke me byli moc fain. Mam rad Viden, kterou jsem poznal v roce 1972, kdyz jsem se tam vratil jako Turista z JAR. Bratri Masinove sli mozna take pres Rakousko...
    Nas tenkrat vsichni chteli. Australie, Kanada, Amerika , zap. Nemecko, Svycarsko, atd...
    V roce 68-69 uteklo 250 tisic Cechu. Do JAR jich prislo 25 tisic. Zeme si je rozebrala podle zajmu kazdeho jednotlivce...Ja chtel do Johannesburgu ! To byla krasna doba... Kam asi sli bratri Masinove nevim..
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž se tím vysrat, dík.

      Vymazat
    2. Kecas, blbe, v 1968 jsem zdrhnul do Rakous a bylo se mnou celkem solidne zachazeno. Po vyslechu a sepsani patricnych papiru jsem byl dopraven do mesta Traiskirchen a ubytovan v utecenskym lagru a cekal na odjezd do mnou vybrane zeme. Byl volny rezim a mohli jsme se klidne pohybovat po okoli a radi jsme jezdili do Gumpolskirchen na vinecko jelikoz jsme rano pracovali na stavbach domu po okoli.
      Jsi prolhanej kreten honolulu.

      Vymazat
  6. 19:15...Vy to mate porad vsechno spatne ! Ja chodim na NR pro radost vam nacurat do piskoviste, kde placate babovecky ze sracek a krmite tim narod.

    Vy jste odkojenci orientalnich despotickych rezimu a jste vyborny studijni material na pokrocile KRETENSTVI.

    Na vsechno mate dvojite meritko a ja se nekdy dusim smichem nad vasimi prispevky. Prekladam nektere Americanum, a potom se znovu smeji nad jejich vykulenym uzasem.

    Cesi vy nevolnici, kdyz je zakazano nekomu emigrovat, tak je vase povinnost udelat pravy opak !
    Narode POSEROUTKU, kteri vzdy spolupracovali s temi kteri je oblbli, vy dokonce i dnes pomahate Merkerove..

    Vam kazda vrchnost nakadi na prazdne makuvky a ted po celozivotni praci vas sidi i na duchodech.
    Musite uznat, ze jste zapecnici a nemehla !
    nick HONOLULU - vas mentalni superior.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestaň nám tady nadávat, a urážet České občany ty jeden hajzle emigrantskej.O tvý žvásty tady nestojíme - to není o tom, že se někdy slušně zúčastníš diskuze k článku, ale ty článkům nerozumíš, meleš kraviny, a opruzuješ tady pořád! Diskuze nemáš pronajatý pro sebe a pro tvý úchylný kámoše, kteří taky rádi chčijou jiným na píseček, jak správně píšeš ty emigrantská filcko. Už jsem ti naznačil, že napíšu osobní dopis prezidentu Trumpovi, že nás na našem webu sprostě urážíš a napadáš, aby tě nechal vyhledat a aby ti odebrali počítač. Jako starce už tě asi nepotrestají, ale tohle si dovolit tady nemůžeš - nebo tobě to není jasné? Lezu já a tvůj server na Floridě a urážím tam tebe a Američany?Nedovolil bych si to - proč jsi tak drzej ty? Co nám tady máš co psát o prázdných makůvkách a že jsme nemehla, ty hajzle jeden sprostej! Co si to vůči nám dovoluješ?

      Vymazat
    2. Tak dík, že jsi se odhalil užitečný idiote a to jsem si nejdřív myslel, že jsi vcelku sympaťák, tak promiň, primitivní blbe.

      Vymazat
    3. milý vole honolulu , utíkat je dobré, ale krást a vraždit nevvinné lidi je zhovadilost.Nakonec se záliba ve vraždění u jednoho toho sráče projevila i v tom, že bojoval za US jako nájemnzý vrah.

      Vymazat
    4. Honolulu, my jsme zůstali a rozvraceli režim zevnitř. Národ je národ a doma je doma, o tom vy v Americe nemáte ani ánunk. Vy jste tak akorát národ "voříšků" přivandrovalých z celého světa, nebezpečně výbušná směska. Máte svých starostí nad hlavu, tak tady na nás nemachruj. Nejsi ani Čech, ani Američan, i když papíry máš možná na kde co. A u Mašínů se nedivím, že je máš za hrdiny, když jsi tu onehdá ospravedlňoval největší genocidu v dějinách a to původního indiánského obyvatelstva. Podle tebe byli hrozní, takže ty miliony vyvražděných, zotročených a vyvlastněných původních obyvatel jsou vlastně v pořádku. Tak to fakt ne, Honolulu, v pořádku to není a nebude! Už jsi prostě americky zblblý, ale my tady v Čechách a na Moravě nazýváme věci ještě pořád svými jmény, takže vražda je pro nás pořád ještě vraždou, brutálním trestným činem a na to tu máme paragrafy.

      Vymazat
  7. Tak to babě dejte a hned taky motyčku do ruky a ať to začne obdělávat. Až vypěstuje nějaká ta rajčata, může s nimi jít na tržnici, vyvolávat, že jsou nepráškovaná a pozůstalým po obětech jejích bratříčků-vrahounů je může dávat zadarmo, aby alespoň trochu odčinila zlo, které způsobili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestaňte si tady vytvářet svoji vizitku. Jste sprostý, nevychovaný darebák. To nadáváte stařence "baba" - u vás v rodině? Ona samozřejmě nic obdělávat nebude. Už tady píšu potřetí, že vše nasvědčuje tomu, že ji do případu nahnal její českej vychcanej advokát, kterej má zálusk na statek, nebo na prachy. Asi už má vyhlídnutýho kupce. Ona by ve svém věku nebyla schopna vůbec účasti na takové cause a asi by jí to ani nenapadlo. Jinak by byla za tím šla před 26 lety, kdy jí bylo 64 let - nemyslíte? A zrovna v době, kdy se o činu Mašínů žvástalo jako o hrdinství.Proč ona by oškodňovala oběti svých bratrů? Snad měli o odškodnění požádat stát - ne? To režimní politika za sebou nechává oběti a tak, jak je to třeba, vyzdvihuje nebo zatracuje vrahy. Ta stará paní za jejich zlo nemůže, a vy jste hnusná, odporná, česká hyena.Přesně hrdina majdanů, žhář, zabiják - jedním slovem závistivej hajzl. Jděte nadávat církvi - hele co vám toho krade církev vy nevychovanče trapnej. Abychom sprostě nadávali stařenkám, to už je opravdu silný kalibr. Nejsou to děti vašich kámošů, co utýraly ve škole tu učitelku? Přesně tak se chovají lidi, jako jste vy.

      Vymazat
    2. Baba - to u nás říkáme hezké mladici - to je pěkná baba. To pro takovou starou ohyzdu je příliš lichotivé pojmenování.

      Vymazat
    3. Omlouvám se. Odvolávám "babu" a tvrdím: Mašínová je zlostná, zvrhlá, nenávistná a nevychovaná stařena. Pravá sestra svých bratří.

      Vymazat
    4. Když slyším Mašínová, vždy si vzpomenu na jednu ze závěrečných scén Mrazíka. Po neúspěchu u loupežníků vykřikuje Baba Jaga "Okradli stařenku !"
      A podle Vlasty Burian jako Špelce: Ona není baba, ona je princmetálová !

      Vymazat
  8. 20:03... Pane kdyz vam prdne cevka v makuvce, tak budete tahat nohu !
    A kdyz z vas bude zelenina, tak ja nebudu moci nikomu nadavat. Tak si vezmete TRANQULLIZER (uklidnovac pro kone a osle) a pokracujte se mnou v konstruktivni diskuzi.
    Pekne v pokore uznejte, ze jste menecenny osel a smirte se s tim prehmatem prirody.
    Tesim se na vecer. Jdu ted plavat abych si udrzel kondici a nebyl skaredej ceskej PUPKAC jako vy. Vy tehotnej frankensteine.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do prdele ČURÁKU.

      Vymazat
  9. 20:20 ...chlape hloupej nezdrzujte me ! Jak si muzete myslet, ze ja vas poslechnu ? Za hodinu jsem zpet ! Radej si pripravte neco chytreho, a ne prskani, ktere me akorat rozesmeje. Uznejte, ze jste blb, at mame nejake spolecne porozumeni pro zaklad plodne diskuze.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  10. Prave jsem se rozhodl, ze najdu pani Masinovu na Floride a zazadam o pozici managera na jejim statku a prispevkar 20:20 pro me bude past prasata... Vypada to, ze ma vrozenou kvalifikaci a intelekt.
    nick HONOLULU - hvezda emigrace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do prdele ČURÁKU.

      Vymazat
    2. Mašínové, synové národního hrdiny generála Mašína, příkladného vlastence, kterého popravili Němci. Po komunistickém převratu se synové postavili na odpor bolševické tyranii, která zavírala nevinné lidi, vystěhovávala sedláky z gruntů, vraždila vlastence, zavírala anglické piloty a jiné "nepřátele režimu" do věznic a uranových koncentráků. Zlo produkuje zlo, tak bylo, jest a bude. Doporučuji přečíst si něco o gen. Mašínovi a taky knihu Cesta na severozápad.

      https://www.kosmas.cz/knihy/153987/cesta-na-severozapad/

      Vymazat
    3. Bolševická "tyranie" byla jen slaboučký odvar od tyranie kapitálu v celé jeho historii. Přinesla osvobození milionům na úkor hrabivé buržoazie. Otroci mají nezadatelné právo se zbavit otrokářů. T

      Vymazat
    4. Musím se opakovat, ale vy si s těmi tapetami také nedáte pokoj:
      Jo a ještě poznámku, která se vám asi nebude líbit: proti bolševické zvůli se postavili na konci 60.let sami komunisté ve velkém počtu. V tak velkém, že bolševikům, kteří se smrskli na malou menšinu, musely v srpnu 68 přijet na pomoc tanky 5 armád. Přes 200.000 reformních komunistů místní menšinoví bolševici s podporou okupační armády vyházeli ze zaměstnání a jejich děti měly velký problém dostat se či dokončit vysoké školy. To jen na okraj k té bolševické zvůle. Ostatně za Husáka se v porovnání ze začátkem 50tých let zavíralo z politických důvodů velmi málo a žádná poprava neměla politické pozadí. To proto, že Husák sám byl obětí represálií 50. let.

      Vymazat
  11. Divím se panu Baťovi, že ho taková zhovadilá rodina zajímá. A když už, proč to nepíše do Blesku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Blesku by mu to neotiskli. To je také mainstream a gumuje lidem hlavy.

      Vymazat
    2. 11:56

      Kdyby tento text pana Bati nevyšel vůbec, nebyla by to pro nikoho žádná velká újma.
      Ale když už je tady, mělo by být JASNÉ jedno:

      Ti, kdo se pořád ještě chtějí bavit o Mašínech jako o odbojářích (jako např. Mírek Topolánek, Přemysl Sobotka nebo Alexandr Vondra), by se měli stejně dívat na bojovníky "islámského státu". Proč tyto džihadisty nepovažovají za odbojáře? Bylo by to přinejmenším stejně oprávněné jako za odbojáře vyhlašovat vrahy Mašíny!

      Vymazat
  12. 21:57- Já bych vám kluci mohl třeba dělat agronoma. Vyrůstal jsem na vesnici, tamní JZD Velký Sychrov nesmírně prosperovalo, znám nappř. trávopolní nebo jetelotravní systém, mohli bysme třeba začít konkurovat Oligarchovi a těm jeho žlutejm polím. Pro začátek bysme taky mohli pěstovat mák, toho je do buchet a koláčů potřeba hodně. Nevím, jestli by nám ta Európa dala nějaký dotace, pokud ne, všechno bysme nechali zarůst trávou nebo bysme vysadili ty topoly na výrobu peletek. Čest práci (to heslo vymyslel Baťa, tenkrát se za práci ještě nikdo nestyděl, jako dneska). Q.

    OdpovědětVymazat
  13. prý protikomunistický odboj žádný nebyl až na pár ochmelků kolem havla kteří mlátily prázdnou slámu mašínové jsou loupežní vrazi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kohn a Roubíček si to namířili rovnou přes frekventovanou silnici. Hned byl u nich strážník a povídá: Pánové, jak to, že nejdete přes přechod? To vás bude každého stát pětistovku. Kohn říká: A platí to i pro členy protikomunistického odboje? Strážník se zarazil a povídá: No, tak já vám to tedy odpustím, ale příště ať se to neopakuje. Roubíček říká: Poslouchaj Kohn, copak my jsme nějací členové protikomunistickýho odboje? - No nejsme, ale můžu se přece zeptat !

      Vymazat
  14. CENZORE NEMAŽ mi to opět!!!!!!
    Pro všechny ty, co tady ječí o vrazích: Bratři Mašínové byli synové národního hrdiny, vlastence a odbojáře, člena odbojové skupiny přezdívané Tři králové. Generál Mašín, hrdina a vlastenec byl, stejně jako ostatní členové, Němci dopaden a popraven.

    Po nastolení komunistického režimu zavírali bolševici nevinné vlastence do koncentráků v uranových dolech, včetně odbojářů z války a anglických letců, popravovali nevinné "nepřátele" režimu, vyháněli sedláky z gruntů, zabavovali, naháněli "buržoazii" do dolů, atd.

    Proti této bolševické zvůli se postavilo jen několik málo vlastenců, včetně mladých kluků kolem bratrů Mašínů. Násilí plodí násilí a tak to i bylo. Byl třídní boj, vy soudruzi tady na NR. Přečtěte si trochu dějiny a taky doporučuji knihu Cesta na severozápad. Čest, soudruzi.

    https://www.kosmas.cz/knihy/153987/cesta-na-severozapad/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K vašemu texdtu. Bratři Mašínové popravovali nevinné. Tu svázaného a omámeného policistu, tu pokladníka firmy, který vezl výplaty dělníkům. Tvrdili, že bojují proti komunistickému režimu, ale za uloupené peníze si kupovali nábytek, vodovodní materiál pro dům a podobně. Jejich skutky, když odmyslíme ty jejich protirežimní řeči, nejsou nic jiného, než gangsterské vraždy a mladí Mašíni jsou podle toho obyčejní vrazi a gangsteři. Osud jejich otce - hrdiny je nijak neomlouvá. Za své skutky se nikdy neomluvili, ani veřejně, ani pozůstalým, nikdy neprojevili lítost. Pro mne o pro ostatní Čechy a Moravany jsou mladí Mašínové obyčejní zločinci a na tom se shodli všechny vlády a všichni prezidenti po roce 1989. Proto také bří. Mašínové nedostali žádné vyznamenání za odboj.

      Vymazat
    2. Jo a ještě poznámku, která se vám asi nebude líbit: proti bolševické zvůli se postavili na konci 60.let sami komunisté ve velkém počtu. V tak velkém, že bolševikům, kteří se smrskli na malou menšinu, musely v srpnu 68 přijet na pomoc tanky 5 armád. Přes 200.000 reformních komunistů místní menšinoví bolševici s podporou okupační armády vyházeli ze zaměstnání a jejich děti měly velký problém dostat se či dokončit vysoké školy. To jen na okraj k té bolševické zvůle.

      Vymazat
  15. 11:24
    "...za uloupené peníze si kupovali nábytek, vodovodní materiál pro dům a podobně????"
    Prosím konkretizovat s podklady/odkazy, pokud možno. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 4.března 2017 11:29

      NECHTĚL BYSTE TOHO, ZA TO VYSOKÉ PŘEDPLATNÉ, KTERÉ SI TU PLATÍTE, TROCHU MOC?
      Co kdybyste se namáhal sám? Bylo to mnohokrát zveřejněno a je to ve vyšetřovacích protokolech.

      Vymazat
    2. On tomu nevěří, protože podlehl nový legendám. Např. té o "neviditelné ruce trhu" či o tom, že "máme konečně demokracii". Do stejné kategorie patří i legenda o "hrdinných bratřích Mašínech". Oni je tyhle legendy učí sebranka z 'neziskovky' Člověk v tísni už na gymnáziích, tak se nedivte. Taurus

      Vymazat
  16. 11:46
    Soudruhu, ve vyšetřovacích protokolech jsem nenašel nic o tom, že "...za uloupené peníze si kupovali nábytek, vodovodní materiál pro dům a podobně????"
    Ukaž mi, soudruhu, kde to najdu. Čest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenamáhej se lhát. Tady ti to neprojde. Sem si chodí číst lidé, kteří, jak vidno, vědí víc než ty. V každé seriózní práci o vrazích MAšínech to je napsáno. Nečti beletrii, čti fakta!!! A ty soudruhy si nech od cesty, pablbe!!!

      Vymazat
    2. Je to ve výslechových protokolech! Leo

      Vymazat