Reklama

.

.

neděle 19. března 2017

Souvisí nějak rusofobie s demencí?!

 Ladislav Kašuka
19.3. 2017   posláno redakci NR
Čím dále častěji si po nějaké té diskusi s mými rusofobními názorovými oponenty dělám starost o jejich duševní zdraví. Nedokáží totiž nikdy nějakým rozumným a logickým způsobem vysvětlit své postoje proti Rusku, nebo mé osobě.

Když se jich kupříkladu zeptám, proč mne nazývají placeným vlastizrádcem kvůli tomu, že mi člověk z Běloruska pošle „pár drobných“ na vlajky a na kameru (tedy ne pro mou osobní potřebu) na akci, kterou jsem pořádal proti ukrajinským pučistům, kteří se za vydatné pomoci neonacistických bojůvek zmocnili moci v Kyjevě (když se to notabene nějak netýká České republiky), nedokáží na to nic říci.

 Možná bych podobnou diskusi pochopil, kdybych byl Ukrajinec a mí názoroví oponenti rodilí Kyjevané, ale jelikož jsem Čech a ti pobláznění křiklouni většinou Pražáci, nějak mi to rozum nebere.

Podobně nechápu, co je špatného na tom, že se vyjadřuji kladně k tomu, že Krym se v referendu rozhodl neakceptovat vládu pučistů, kteří svrhli vládu a prezidenta, kterým dal ve svobodných, západem pečlivě sledovaných volbách své hlasy lid celé, tehdy ještě jednotné Ukrajiny. Krymský lid se vrátil pod ochranu Ruska, aby nedopadl podobně jako lidé na Donbasu, kterým již tři roky padají na hlavu ukrajinské granáty a bomby. Takové Kosovo bylo od Srbska odtrženo bez referenda a podle rusofobů a našich probruselských politiků, to bylo a pořád je úplně v pořádku.

 Co je tedy vlastizrádného na tom, uznat referendum na Krymu, které následovalo až po protiústavním puči v Kyjevě, když se to naší země ani netýká?! Copak volám po odtržení Mělníka od ČR?!

Také mi nejde do hlavy, proč oni rusofobové a po pádu komunistické moci najednou také hrdinní bolševikobijci (za komunistů raději na rozdíl ode mne drželi hubu a krok) tak šílí vzteky, když Rusové dávají v Sýrii po tlamě islámským radikálům, zatímco, když něco podobného, jen s mnohem menším efektem dělala Američany vedená vojenská koalice, bylo to úplně v pořádku?! Navíc Rusové na rozdíl od této západní koalice nikam nevletěli bez pozvání a operují na území Sýrie se svolením legitimní vlády této země!

Možná, by mi také někdo mohl prozradit, odkdy je vlastizrádné vyjadřovat svou náklonnost k zemi, která se pouze brání nátlaku ze strany západu, a z kterou pokud vím není Česká republika, ani žádný náš „spojenec“ z NATO ve válečném stavu?! Bohužel už se pomalu vzdávám naděje, že mi na všechny tyto mé otázky některý z mých rusofobních názorových oponentů nějak rozumně, bez nadávek a vyhrožování zmlácením, nebo dokonce smrtí odpoví a vysvětlí mi, proč se chová jako nacista a upírá mi právo na to, vyjadřovat svobodně a beztrestně můj vlastní názor?

PS: Pan Máca, který se do mne snad zamiloval a zjistil si o mne vše možné i nemožné, by mi mohl vysvětlit, kterak zaměstnání, které zrovna dělám, nebo nějaké dluhy, které zrovna splácím souvisí s tím co si myslím a píši... Snad se pletu, když to chápu tak, že podle tohoto člověka manuálně pracující lidé mají prostě držet hubu a veškeré komentáře k světovému dění mají nechat na „inteligenci z kavárny“.

91 komentářů :

  1. Máca jenom plácá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CTETE DOLE POZORNE :
      ZDE SE SESLA SESLOST UPLNEJCH MALO INFORMOVANEJCH IDIOTU KTERI SE ZDE VYLEJVAJ A PRI TOM SI SNAD LESTI SASKY V DOMNENI JAKOU MOUDROST ZASE VYBLILI.VOLOVE PISTE RADEJI NA ZDI U HRBITOVU KRIDOU: SERVIT JE VUL

      Vymazat
    2. "Ruská politika je nezměnitelná. Měnit se mohou pouze ruské metody, taktika, způsob manévrování, ale polární hvězdou ruské politiky zůstává podmanění světa. Polárka je na hvězdném nebi stálicí. V politice Ruska není žádný rys nápadnější než onen, který sleduje nejen své tradiční cíle, ale také způsob, jak jich dosáhnout. Neexistuje tah v současné politice, který by nebylo možné najít už v historii. Ruský medvěd bude schopný všeho, dokud ví, že ostatní zvířata se mu nebudou bránit. Existuje pouze jediný způsob, jak se chovat k mocnosti, jako je Rusko - neukázat strach. Jestliže se Evropa dá na ústup, nebude to znamenat pouze porážku, ale bude to trvalé ujařmení!"
      Karel Marx, New York Tribune 1856

      Vymazat
    3. Schnelzug 7:00 Zajímavý styl, jak se tady blejsknout s tím Marxem. Soudruhu znalče, Rusko za cara bylo trochu o něčem jiném. Měli své výboje jako každý jiný větší stát ale v porovnání s Britanií, Francii, Belgií,Německem, Španělskem, Portugalskem atd., to byli žabaři. Porovnávat dnešní Rusko s tí carským je velice přitažené za tvůj krk.

      Vymazat
    4. 7:07 - I v tomhle měl Marx pravdu, jako ostatně v celé své vědecké práci. Jeho poznámka se vztahuje na "současnou politiku" Ruska tj. na rok 1856. Vaše "argumentace" je stupidní. T

      Vymazat
  2. Pane Kašuko,český národ má ještě vživé paměti rok 1968 a pozdější normalizační události,takže co nechápete? Češi,teda x% národa prostě Rusko bere jako bývalé okupanty s ideologií komunistické krutosti tehdejšího SSSR.Nic natom nemění ani fakt,že jeto pomalu 50roků a je i pořád dost záště k Únoru 48

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:34, že jste se ptal jen ve společnosti restituentů a vašich známých zlodějů. A co řekli jiní Češi? Nevíte, viďte.

      Vymazat
    2. 21:51 urážet mě nemusíte ale je patrné z vašeho komentu, že mám pravdu.Když není argument,tak jsou všichni u vás zloději v duchu,, účel světí prostředky,, Příště přidejte nějaké sprosté slovo,ať jeto kompletní obhajoba ruských zájmů

      Vymazat
    3. Okupantem byl tehdy Sovětský svaz, jiná země než Rusko. Okupantem byli komunisté, kteří ale v dnešním Rusku nevládnou ani omylem. Zkratky toho duševního vyšinutce 21:34 jsou jen k smíchu, kdyby ovšem ten idiot jimi neničil slušné diskuse na Nové republice. Za to by mu měl někdo nakopat hlavu (nebo zadek ?- u něj je to úplně jedno, oboje mu slouží ke stejnému).

      Vymazat
    4. 21:34 - má cenu se bavit s idiotem, který si plete politiky, data, příčiny, následky a orientaci? Copak ten ubožák ví, jak to bylo v 68'? V každé větě faktická chyba. V každé větě ukázka demagogie. Leo

      Vymazat
    5. 22:07 a nejde taky náhodou o vlastizradu, když spolupracujem s Němčoury, kteří jak je známo nás vždy utiskovali, rozpotali dvě světové války, vyvraždily v té druhé jen na území Čech na 150000lidí a celkově v období druhé války něco okolo 350 000? A to nemluvím o tom, že nás chtěli část vyhladit a zbytek poslat někam na východ? To lze zapomenout? Holt jsi človíčku neprošel nějakým vyhlazovacím táborem , pak by možná tvoje mysl nebyla tak jednostranná.A

      Vymazat
    6. 21:34
      Jaká okupace, ty šuline!?
      Ty vůbec netušíš, co je OKUPACE!
      Okupace tady byla jen v letech 1939-1945 od našich dnešních největších německých kámošů.
      To byla okupace. 360000 mrtvých, další statisíce mučených a odvlečených do koncentráků, další statisíce odvlečených na nucené práce. Úřední řeč němčina, dělení na nadlidi a podlidi.
      To byla OKUPACE, imbecilní demente!
      Nahnal nás do ní západ se zrádci národa, Benešem a spol. A vysvobodil nás z ní SSSR, do jehož sféry poválečného vlivu nás nahnal opět Beneš. Ale SSSR nás NIKDY neokupoval.
      Ani v roce 68 ani NIKDY jindy. To si zapamatuj, než budeš po zásluze potrestán za své vlastizrádné kecy.

      Vymazat
    7. 21:34 - Nevážený blbe, pokud Vám není známo, bratskou pomoc v r. 1968 nám poskytl nejen Sovětsky svaz, ale i Německo (NDR), Polsko a Maďarsko!
      Takže, blbe, učte se a naslouchejte starším a moudřejším!

      Vymazat
    8. Tady se nažvanila spousta kokotina chyb ze všech stran! Stádo volů - jeden nevzdělanec navrchu a plno nablblejch komoušů v reakcích! A všichni věděj dokupy úplný hovno! Co jim neřekla souška učitelka nebo chartistickej fotřík netušej! Např. je ne,msyl a plod panslavisticko-zednářsko-komouškýo-velkodrátenický propagagdny mýthus o tom, že to Němci vyvolali světový války a že chtěli někoho "vyhladit". Nevyvolali. A pouze věřili že časem sami vymřeme - během pár set let, podobně jako se to stalo zběhem Třicetiletý války, po níž zde zbylo méně česky hovořících obyvatel než těch mluvících německy. A taky v roce 68 opravdu nešlo o žádnou okupaci, ale rovně ani o "bratrskou pomoc". Byla to speciální operace eurazijců z GRU proti atlantistům spojeným se sionisty kteří v Praze měli své rejdiště. Aby zvýšili napětí ve střední Evropě nechali administrativu USA umístit jaderné střely středního doletu v západním Německu. Za této situace musela Moskva odpovědět adekvátně rozmístěním podobných raket u nás, čemuž ale bránila klika kolem Novotného. Proto ho vyměnili za Dubčeka, který byl ovšem agentem sionismu a figurkou ve hře atlantistů z KGB. Jeho vedení umožnilo získat agentům Mossadu důležité informace o armádách VS a tento je již v květnu 68 předal izraelskému atašé v Praze. Akce eurazijců v srpnu proto přišla pozdě, ale umožnila rozmístit ty raket na našem území a tak udržet rovnováhu sil v Evropě. Nebylo možné jednat jinak - to by byla sebevražda. K té nakonec stejně došlo, protože s Andropovem se vrátilo do vedení atlantistické křídlo - kGB, Jakovlev, Gorbačev a další agenti mezinárodního sionismu. A konec známe ...

      Vymazat
    9. 1:22 je typický náckovský překrucovač ddějin a rasistický žvatla. Jednou se z toho židobolševismu dočista zblázní. V noci trpí pomočováním, protože na něj dotírají křivonosá strašidla.

      Vymazat
    10. 625 - Tak nabídni něco srozumitelnýho co má hlavu a patu a je to ejně dokonale doložitelný! Jasný ty rudej bolševickej z rusácký pěny do koupelny zdegenerovanej zmršenče? V opačným případě ty svý špinavý zlodějský čpáry a ten čahounskej frňák drž dál vod kláves, mršino obřezaná. Ju? O. K.

      Vymazat
    11. Od doby invaze Mongolů lidstvo nečelilo tak odhodlané a naprosté aspiraci na neomezenou světovou nadvládu. V každé zemi ruští emisaři a páté kolony fanaticky pracovali na „připojení“ k "táboru míru" či "ruskému světu", jak se různě v různých dobách nárokovaná Moskvou sféra vlivu nazývala. A na vině jsou i sami Američa né! Poté co je zastavili Poláci u Varšavy, věnoval Stalin veškerou energii na postavení armády o velikosti, jakou svět dosud nepoznal aby Polsko zlikvidoval a k tomu začal budovat spojenectví s Německem. A to se mu vymstilo. Polsko společně s Hitlerem zničil, ale nacisté pak jeho armádu zničili a okupovali ty nejvýznamnější části ruského území. Rusko zachránili Britské a především Americké síly. Americký program půjčky a pronájmu umožnil Rusům pronásledovat ustupující Němce, když je nedostatek vybavení a hrozící americká invaze přinutily ke stažení z Ruska. Dobyli Berlín a Vídeň, když Americká letadla srovnala Německo se zemí. Je málo známým faktem, že po dobu Druhé světové války pokračovala spolupráce USA-SSSR, která umožňovala Rusům se volně pohybovat po území USA a učit se novým technologiím (z retrospektivy se tento krok jeví jako silně naivní a idealistický). V rámci této spolupráce tak v roce 1941 bylo na území USA až zhruba kolem 1200 ruských inženýrů, kteří se školili moderním technologiím a postupům, k tomu je nutné připočíst zhruba několik stovek dalších tzv. OJT (On -The-Job-Training), tedy Rusů na stáži či na praxi v amerických továrnách. A to dokonce i z oblastí, kde Rusové žádnou smlouvu či dlouhodobější spolupráci s USA nikdy neměli - např. podle knihy Dark Sun: The Making of The Hydrogen Bomb od Richarda Rhodese (potvrzeno i výstupy z projektu Venona či deníkem majora Jordana) se jednalo i o oblasti raketového či rozvíjejícího se jaderného průmyslu (včetně dodávek jaderných komponentů apod.). Samozřejmě není také divu, že Rusové tuto spolupráci zneužili a v USA si rozšířili již bez tak širokou základnu špionů a agentů, kteří jim pak po válce prozradili spoustu amerických vojenských tajemství a technologií. Rusové díky této velmi „nezištné“ pomoci ušetřili obrovské finanční prostředky na vývoj a výzkum či nákup těchto technologií – tato částka by se pohybovala v desítkách miliard rublů za každý rok pomoci! Navíc s tím se dostali i k technologiím, které by normální cestou jistě nezískali. Obecně tak můžeme zakončit asi tak, že díky této části Lend-Lease se Rusům podařilo získat takové technologie, které jim umožnily stát se jednou ze dvou velmocí 20. století.

      Vymazat
    12. Stačí mi, že Němci nás nechtěli vyhladit, jako nechtěli vyhladit Židy, Cikány a Heidrich chtěl samozřejmě vyhladit část Slovanstva(tedy i nás) a zbytek ponechat na otrockou práci. Nezlobte se nečetl jsem ty patlaniny do konce. To se nedá...

      Vymazat
    13. 7:17 - tou sou účelový kecy morgentauců! Ti byli s gaunerama z Mosakvy jedna ruka a na vymejšlení nesmyslů měli celou mašineriii nikdy v historii nevídanou! To oni jako první objevili "holocaust", ovšem samotnými sovětským kameramanem pořízené záběru dětiček vyhrnujících si rukávy aby ukázaly vytetovaná čísla nesvědčí o žádné podvýživě, jsou tam hezké baculaté holčičky, teple oblečené. Takto jistě nevypadaly indické děti, které nechal pomřít hladem v Bengálsku za WWII. Winston Churchill, jenže o těch se nikde nepíše! Zrovna jako o minimálně 8 milionech povražděných černoších v Kongu za panování belgického krále Leopolda II. Pročpak to? No proto že dějiny píší vítězové a Belgie k nim patří stejně jako masový vrah a rasista Churchill! Kdyby mi kdokoliv před 40-ti lety řekl pojem "sovětský koncentrák", považoval bych to za oxymorón! Když se mi do ruky dostal časák z roku 68 a v něm byl článek líčící Stalina jako diktátora s mocí srovnatelnou s egyptskými faraony, měl jsem to za štvavou "kontrarevoluční" propagandu! V dějinách WWII. psaných tehdy se o JVS hovořilo jako o prvním ze sobě rovných velitelů sov. ozbrojených sil! Nic víc, nic méně! O tom že by měl být "krvavým diktátorem" co zahubil miliony spoluobčanů v koncentrácích jsem se dozvěděl až po Plyši. Jak to? No páč SSSR prohrál studenou válku a vítězové napsali jeho dějiny, resp. ty na Západě již dříve napsané dovezli i sem k nám ... toť vše. Jinač bych dodnes o byť jediným popraveným vězni v SSSR nic netušil.

      Vymazat
    14. Stejný dvojí metr se praktikuje v školním dějepise stále: to se sečtou oběti obou stran, tedy zastřelení rusou armádou, Čekou na straně jedné a k tomu se přičte dvojnásobná cifra zastřelených armádami různých jiných xindlů, armádami modrou a zelenou, basmači a jinými spolky nebo prostě jen bandity a vše se podtrhne a vyjede - 5 milionů obětí "komunismu" za občanské války v Rusku! A to se dá dětičkám ve škole a řekne se jim účelová sračka: a vidíte dětičky, že volit komunisty je zlo! (ne že by nebylo, ale jistě ne kvůli tomuhle, ale spíš kvůli jejich věčnýmu lhaní a krucení dějin podsobným způsobem). Ale neřekne se jim, že volit antikomunisty je totéž! Páč ještě více z těch 5 milionů obětí bylo za bito antikomunisty! He! Že v Hitlerově říši zařvalo 6 milionů Židů v lágrech se cpe mediama lidem horem dolem, ale že jen v Kongu zahubil belgický král 8 milionů obyvatel, o tom se zarytě mlčí! Že v Osvětimi zahynulo až 1,1 milionu lidí se dozvíme každý rok, ale že stejný počet Filipínců zařval v amerických lágrech po povstání proti okupaci ostrovů v roce 1906, to se dozvíme leda ve Wikipedii! Že Mao zahubil 30 milionů lidí se tak nějak sem tam zmiňuje, ale že britští kolonialisté během opiových válek způsobili smrt až 60 milionů Číňanů se píše jen v článcích o dějinách pití čaje! Že kvůli Němcům za války zemřelo půl milionu Řeků hladem je známé a jejich premiérem často používané při žádostech o zmírnění splátek, ale o tom že Churchill má na triku 5 milionů obětí hladomoru v Bengálsku, tak o tom se zarytě mlčí! Páč má na Hradě sochu, že? To by se moc nevyjímalo! A tak je to se vším! Hází se tu mrtvolama jak se to tý který straně hodí! Přitom v reálu na ty mrtvý každej sere! jen se tu a tam to číslo hodí do politickýho krámu ...

      Vymazat
    15. oprava chyb v 1. příspěvku: Moskvy
      a v 2. příspěvku: Rudou (armádou) ... kroucení ... podobným

      Vymazat
    16. 17:17 - je pravda že se předpokládalo, že na osvobozeném území Svaté Rusi pomře hladem až 30 milionů osob, převážně ale míšenců, nikoliv tedy snad nordických Rusů! Ti projevili naopak schopnost samostatně přežít v rámci autonomní Lokotské republiky - https://sarmatia.wordpress.com/2011/01/12/lokotska-republika/

      Vymazat
    17. Otázka: Proč se stejně nechováte a neuvažujete o Německu? Pokud vím okupovali naši vlast 15.března 1939. Podle hsitorckých pramenů Němci zavraždili z 10,400 mil obyvatel 365 000 občanů. Proto mám právo mi o Vás mysket že jste germanofil.

      Vymazat
    18. Sami Eurazijci-stalinisté vyvracejí onu chazaroidní lživou (jak jinak u nich, že?) kampaň o údajných plánech na likvidaci Rusů jako takových v díle Obelhaný Stalin, de se dočteme - cituji: "Na jaké země si Německo konkrétně dělalo nárok? Podle jeho prvotních plánů mělo být k Německu připojeno Pobaltí, severozápadní oblasti Ruska a Krym. Z těchto oblastí by se kompletně vysídlilo původní obyvatelstvo. Na celém území SSSR do linie Ural-Volha- Astrachaň by se vytvořily loutkové státy, ve všem kompletně závisle na Německu. Ty státy měly být prakticky koloniemi Německa.
      Na území těch "moskovij" a "ukrajin" měly být postaveny čistě německé města a vesnice, kam by měli Slované zakázán vstup - německé kolonie. A Rusové, Ukrajinci a další národy měli žít ve vlastních městech a vesnicích, ale pracovat na polích německých kolonií, v německých továrnách a závodech. Pravda, Němci se chystali pracovat i sami, proto podle jejich plánů v koloniích mělo zůstat 50 milionů Slovanů a zbytek měl být vysídlen za Ural.Existuje propagandistické klišé, že Němci údajně nutili podmaněné národy pracovat na ně násilím - s pomocí "esesáků" se psy. Nic podobného. Hitler říkal: "A tak, vládnouce nad námi podmaněnými národy na východních území říše, je třeba vládnout s jedním základním principem, a to: dát prostor těm, kdo si přejí využít osobních svobod, předejít libovolným formám státní kontroly a zároveň udělat vše pro to, aby se ty národy nacházely na co nejnižší úrovni kulturního rozvoje. Je vždy nutné vycházet z toho, že prvním úkolem těch národů je obsluhovat naši ekonomiku. A proto musíme usilovat, sledujíce ekonomické zájmy, všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné. A stimulovat v dostatečném stupni zemědělskou produkci a dostatek pracovní síly v dolech a zbrojních továrnách je možné prodejem jim produktů z našich průmyslových skladů a podobných věcí."

      Vymazat
    19. A text pokračuje - cituji: "Všimněte si, že Hitler nás chtěl udělat otroky nabídkou kompletní svobody od služby vlastnímu státu. To je paradoxní myšlenka, kterou málo kdo chápe, je to hitlerovská
      idea, kterou dnes energicky využívají USA a Západ při kolonizaci bývalého Sovětského svazu a dalších zemí.
      Proč chtěl Hitler nabídnout Rusům osobní svobody? Aby, ještě jednou cituji, "... všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné." Proč osobně svobodní Rusové budou otroky? Protože Němci by jim nabídli importovanou, znova cituji: "...průmyslovou produkci a podobné věci."
      A co se děje dnes? Dnes Rusové vlastníma rukama okrádají budoucnost svých dětí, vyvádějí z Ruska vše, co je možné - ropu, plyn, kovy, energii - a posílají to na Západ. A dělají to zcela dobrovolně kvůli všemu tomu importnímu zboží. V čem je rozdíl mezi dnešní situací a německou okupací? Němci na našich zemích chtěli jak sami pracovat, tak nás okrádat. A nyní na Západě nechtějí pracovat sami a jen nás okrádat. Vy můžete zhodnotit rozměr krádeže podle neustále rostoucích cen, likvidaci levného bydlení, bezplatného vzdělání, bezplatného zdravotnictví. Ale rozměr krádeže je možné ocenit i obecně. Podle "Ruské statistické ročenky" za rok 1995, v roce 1990 byl v sovětském, komunistickém Rusku průměrný příjem obyvatele v přepočtu na dolary o 26% vyšší než příjem Jihokorejce. A v roce 1999 podle údajů CIA byl příjem průměrného Rusa, to znamená včetně příjmů i Chodorkovských a Abramovičů jen na úrovni 32% příjmu průměrného Jihokorejce. To znamená, že jestli by Rusko neokrádali a nerozpadl by se Sovětský svaz, každý z nás by žil materiálně čtyřikrát lépe, než dnes. A milionkrát lépe duchovně. Ale zato, jak agitují zloději a jejich loutky ve vědě a tisku, máme nyní svobodu.
      Ano, máme. Je to ta hitlerovská svoboda. Stalin byl sluhou sovětského lidu, Stalin byl otrokem sovětského národa. A všechny ty, kteří chtěli pro sovětského člověka zařídit hitlerovskou svobodu, on byl zavázán, jako sluha, nemilosrdně ničit, jako se ničí vši, parazitující na člověku." Čili nadlváda Třetí říše nebyla tak zlá jako "kooperaceů s židoEU! řízneými USA!

      Vymazat
    20. 8:40 - podstatná je struktura těch "občanů"! Existuje hledisko, podle kterého došlo pouze k prvotní očistě naší země. V roce 45 pak přišla druhotná. Jenže ta prvotní nás zbavila kapitalsitických od přírody parazitů, ta druhá důmyslených expertů, kteří by nedovolili, aby naše zem padla doslova na hubu pod nadvládou rudé sloty ... prostě co je "germanofil"? Jen příjímam historií potvrzený fakt, že ve vedoucí roli naší rasy na stvoření civilizace vždy měli Němci a lidé germánského původu, s tím sotva kdo co nadělá.

      Vymazat
    21. 7.52 Promiňte zase jsem četl jen k těm baculatým dětičkám v Osvětimi, dobře živeným, v přiléhavých pruhovaných šatičkách, které pro potřeby filmování odtrhli ruští kameramani od svých maminek a zpozdili jejich příchod do školky. Vážený to co píšete, jak to vše účelově patláte dohromady, to je hnus! A ty děti zřejmě podle vás s kérkama na rukou, které hrdě ukazují, tomu jste dal korunu!

      Vymazat
    22. Často je viněn Beneš, že "vyhnal Němce", ale v realu šlo o plán JOG vlády nad USA. Právě tací američtí židáci jakým byli Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy, nás nevyjímaje! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první šásti byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán v jeho první části zamítnut a druhou - tedy odsun naopak realizován, protože s tím počítaly loutkové většinou již Moskvou ovládané vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit velký problém k nastolení rudé totality.

      Vymazat
    23. 8:13 - nepíšu že se měly dobře, netváří se vesele a v dětské tváři se pozná trápení hned - neumí se přetvařovat! Je teba dočítat! Dále píšu že indické děti umírající hladem z vůle Churchilla v téže době (bengláský hladomor probíhal někdy 1942-44 myslím), ani takhle relativně dobře nevypadaly! A Churchill má na Hradě bustu! Tak kde to jsme? Co tohle má být? Pak by jí musel mít i Hitler, abychom byli objektivní! - http://extrastory.cz/bengalskym-hladomorum-a-milionum-mrtvych-se-churchill-jen-cynicky-smal.html

      Vymazat
    24. V posledním hladomoru v roce 1944 zemřely 3 miliony lidí. Když se zeptali Winstona Churchilla na záležitosti hladovějící Indie, jeho odpověď byla tato: „Hladomor, nebo ne, Indové se vždy množí jako králíci.“ Když pak dostal z Indie telegram popisující katastrofu hladomoru a miliony mrtvých, odpověděl zpět: „A proč tedy ještě nezemřel Ghándí?“

      A náš hradní Milda se rozplývá když o něm hovoří a dokonce mu udělil metál in memoriam! Chá - prdel, co? Jakej by v tom byl rozdíl, kdyby ho udělil dejme tomu Heydrichoivi? Za něj se dělníci u nás měli rozhodně líp než ti nebozí indiočtí rolníci na těch fotkách, ne? - http://extrastory.cz/images/2015/08_srpen/08-2/bengal.jpg

      Nebo ne? Co?

      Vymazat
    25. když mluvíte za národ,který pod dohledem svých komunistů a pozvání spřátelených armád varšavské smlouvy na potlačení-podle nich revoluce-,pořád se schválně zapomíná na maďarské,polské,německé,bulharské vojska,proč si národ nevzpomíná na šílenou zradu v Mnichově,Angličany a Francouzi,to je daleko větší svinstvo,ale není tak omílané

      Vymazat
    26. 402 obětí sovětské okupace má na Vyšehradské skále pamětní desku, ale 1200 obětí bombardování Amerických kreténů jenom v Praze nemá nic. USA vznikly vyvražděním celých národů které žily na území SS.

      Vymazat
    27. Okupace sovětská a okupace nacistická, dnes ta sovětská hodnocena jako čiré zlo,kdežto nacistická je už daleko a raději se nepřipomíná, zlehčuje a dokonce omlouvá. V roce 1968 byla snaha Sovětského svazu zabránít "barevné revoluci" jak ji už dnes známe, používané ke změně režimu a k porovnání nacistická k zabrání státu, zotročení a zabíjemí lidí s výsledkem přesahujícím 350 000 obětí. Aby američaní udrželi režim v Německu umístili tam a dodnes mají desítky vojenských základem s tísíci vojáky. A proč není dnes fašismus horší než socialismus, když skutečně je? A proč se zase plazíme před Němci na kolenou
      jako nesuverení obyvatelé Čech a Moravy?

      Vymazat
    28. 21.34 Okupantem v roce 1968 byl UKRAJINEC LEONID ILJIČ BREŽNĚV A JEHO UKRAJINSKÁ MAJORITA V PRESIDIU NEJVYŠŠÍHO SOVĚTU SSSR. I sovětským velvyslancem v ČSSR, monitorujícím obrodný proces roku 1968, byl UKRAJINEC ČERVONĚNKO.

      Takže jeden UKRAJINCEC, NIKITA SERGEJEVIČ CHRUŠČOV, UKRADL A DO UKRAJINY ANEKTOVAL V ROCE 1954 RUSKÝ KRYM (restituovaný v roce 2014 z vůle Krymčanů zpátky domů, do Ruska) a další GANG UKRAJINCŮ V ČELE S BREŽNĚVEM OKUPOVAL V ROCE 1968 ČSSR. A TERORIZOVALI OSTATNÍ SOVĚTSKÉ NÁRODY, ZEJMÉNA RUSY. A v současnosti ZASE UKRAJINSKÁ SVOLOČ, JAKO NAPŘ. TURČINOV ČI POROŠENKO, BANDITÉ Z PRAVÉHO SEKTORU, Z AZOVA, ... OHROŽUJÍ MÍR NA CELÉM SVĚTĚ A VZPOMÍNAJÍ S LÁSKOU HITLERA - OSVOBODITELE.

      TAKŽE SVOLOČ NENÍ RUSKO, ALE UKRAJINA... Prosté, milí Watsonové...

      Vymazat
  3. Být rusofobní je teď moderní a pokrokové. Pomáhá to v kariéře a předběhnutí všech, kteří jsou profesionálně lepší, ale rusofobní nedokážou být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trva to uz cca 27 let, trapne to nepripada pouze tem, ktery svoji sikovnosti rozesrali co se dalo.

      Vymazat
  4. 21:34-Já mám zase v živé paměti roky 1938-39.
    Jak s námi zametli tehdejší a dnešní spojenci.
    Sovětská okupace stála kolik životů našich občanů?
    Ta německá si vybrala daň ve formě 360 000 Čechů,
    které naši nynější spojenci z SRN povraždili.
    To zase vidím já.Vy vidíte jen to,co Vám vyhovuje.
    Z Vaší reakce na příspěvek pod Vaším se může také
    vykládat jako řeč retituenta.Kdyby Němci nezačali
    druhou světovou válku,nebyl by ani únor 1948,ale
    ani okupace v roce 1968.Ale to se Vám nehodí,že?
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stalin byl znamej tim ,ze absolutne plnil dohody na rozdil od spojencu , kteri kazdou dohodu porusili nebo nesplnili !!
      Po valce a ke konci Stalin chtel pouze Polsko a odmitl londynskou vladu antistalinistickou s tim , ze vsechny utoky na Rusko se odehraly pres Polsko.
      Takova byla dohoda , ale potom co Truman pouzil atomove zbrane , musel Stalin rozsirit obranne uzemi SSSR , pomoci prevratu v Ceskoslovensku, Madarsku, Rumunsku a Bulharsku atd.
      Zapad posilal vyzbrojene vrazedne teroristy na uzemi soc. statu az do roku 1960 !!!
      Plukovnik Masin byl jeden z nejznamnejsich odbojaru proti nacismu ve svete. Hrdina v pravem slova smyslu. !!!
      Branil Ceskoslovensko a sve spoluobcany. A zahynul.
      Jeho synove sve spoluobcany vrazdili. Takova je moc zrudnych ideologii a zlociny tech , kteri jim podlehnou.
      Po uteku so USA vstoupili do US armady, pripraveni vrazdit dal na rozkaz. To mluvi jasnou reci psychopatu.

      Vymazat
    2. Podle ruského liberálně nacionalistického historika Alexeje Širopajeva Rus od počátku čelila něčemu, co nazývá "Projekt". Projekt je plán různých skupin (etnických, kulturních, náboženských, politických, atd.) na změnu původně homogenní nordické, seversky orientované a evropské kultury, založené na myšlenkách svobody, cti a etnické identity na mnohonárodní despotickou říši, založenou na tyranii, otroctví a teroru, ve které bude původní obyvatelstvo uvrženo do otroctví různých etnických a kulturních menšin. Putinův režim považuje za "pravoslavný neostalinizmus": směs těch nejhorších prvků byzantské a bolševické fáze Projektu. Je to vláda komisařů požehnaných pravoslavným duchovenstvem, kteří rozšiřují impérium na úkor bílé populace Ruska, přičemž podporují občanské vlastenectví, míchání ras, alkoholismus a mystiku, protože opilci a kvazi vlastenci, co se bojí Boha (nebo spíše: boje kněze) se nebudou nikdy bouřit proti svým pánům.
      A znovu jsou to "jiné rasy", které skutečně profitují z euroasijského Projektu: ruská populace platí účty za všechny neevropské provincie, ve kterých jsou místní despotové podplaceni k poslušnosti Moskvou. Jsou to především asijští muslimové, kteří mají poslední slovo v Rusku. Kreml přizpůsobuje svou politiku jejich požadavkům. Oni tvoří jádro armády, oni diktují své podmínky ruským vojákům a důstojníkům. Oni tvoří většinu ruské ilegální pracovní síly. A nejhorší ze všeho je, že čečenská mafie ovládá velká města Ruské federace.

      Vymazat
    3. 7.03 Odpovězte a pořád nemelte ty svoje argumenty. Byl by únor 48, kdyby Němci nenapadli naši zem? Pardon, podle vás vzali pod ochranu, které jsme si nevážili? Byli by komunisti po válce tak silní, když za I. republiky byli vcelku bezvýznamnou parlamentní stranou? Neuhýbejte furt, když někdo protiargumentuje.

      Vymazat
    4. 7:30 - únor by nebyl ani kdyby morgentauci právě neprosadili ten odsun, jak píši jinde. Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy, nás nevyjímaje! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první části jejich plánů byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán v jeho první části zamítnut a druhou - tedy odsun naopak realizován, protože s tím počítaly loutkové většinou již Moskvou ovládané vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit velký problém k nastolení rudé totality.

      Vymazat
    5. Já si ještě dovolim citovat z knihy amerického autora, který se dopustil zásdní chyby v charakteristice tzv. Druhé republiky, nicméně jinak co se týká té První lze s ním v plné míře souhlasit:

      Československo bylo uměle vytvořeným státem na Pařížské mírové konferenci po první světové válce. Obyvatelstvo se skládalo z několika vzájemně nekompatibilních a rozhašterených národností, včetně Čechů, Němců, Maďarů, Slováků, Rusínů a Židů. Díky tomu bylo od začátku nestabilní. Hlavní město Praha bylo domovem pro 118 000 Židů, z nichž byla většina komunistů nebo jejich sympatizantů. Pražští Židé byli dobře organizováni a otevřeně sympatizovali s bolševickým Ruskem. Komunistická strana Československa (v čele s Klementem Gottwaldem, Rudolfem Slánským, Josefem Guttmannem a jinými, většinou Židy) byla členem komunistické internacionály (Kominterny) a byla připravena spustit v Československu komunistickou revoluci při první příležitosti. Po německé anexi Sudet v září 1938 se Československo rozpadlo podle etnických hranic a velké části území s množstvím obyvatelstva se připojilo k okolním zemím. Zbytek bývalého Československa - Čechy a Morava - s hlavním městem Prahou, se stal zcela bezbranným a náchylným k převzetí moci komunisty. I proto, aby zabránil takové pohromě, Hitler udělal z Čech a Moravy německý protektorát. - https://www.protiprudu.org/knihy/mytus-o-nemeckej-podlosti/

      Vymazat
    6. Si snad spad z visne , nebo co ? Takovy blaboly..

      Vymazat
  5. Pane 21:34, vy byste si měl uvědomit, že bez Rusů by už žádný rok 1948 a 1968 nebyl, protože žádné Československo by neexistovalo a český národ taktéž. Co se týče roku 1948, tak si na rozdíl od vás nemyslím, že dne 21.2.1948 na zaplněném Staroměstském náměstí a následně dne 25.2. 1948 na plném Václavském náměstí nadšeně vyjadřovali podporu Gottwaldovi statisíce ruských agentů. Ani se nemyslím, že volby v roce 1946 zmanipulovali ruští hackeři. A v roce 1968 to nebyla akce Ruska, nýbrž SSSR, s pomocí dalších čtyř spojeneckých armád (z dnešního pohledu bylo Rusko jednou z devatenácti zemí), přičemž iniciátory vojenského řešení byl tehdy Ulbricht (NDR) a Gomulka (Polsko), tedy představitelé stejných zemí jako v roce 1938. Zajímavé, že stejnou zášť nepociťujete proti těmto dvěma zemím. Bude to asi tím, že máte hezky po havlisticku poněkud vypláchnutý mozek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zednářskáí pidiříše upletená z dezertérského lejna zneuznaným profesůrkem TGM by jistě nebyla, ale jinak náš národ jistě a no a mnohem více by i prosperoval! Takto by vypadala EU (a byla by celá bílá!) - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat
    2. Urážet 1. a 2. odboj může jen duševně vyšinuté stvoření. Obdivovat nácky může fakt pouze mentální nezralec nebo psychopat!

      Vymazat
    3. 6:33 - koho obdivuješ ty, zkurvená mongolská tlamo! Běž lízat prdel položidácký mumii Blankoj do Maus-Olea, hovado asijatský a nehlas se k naší rase!

      Vymazat
    4. 22.19 Na tohle inteligentní odpověď od zdejšího ,,přednašeče dějin" nedostanete.Je jen zajímavé jak tady Někdo nerozlišuje carské Rusko, komunistické Rusko a současné Rusko, vsjo rovno. Jako by se u nás, politicky, ekonomicky, hospodářsky nerozlišovalo České království a Česká socialistická republika.

      Vymazat
    5. 7:41 - já s tebou hluboce souhlasím a velice rozlišuju! Dokonce jsem členem hnutí antiputlerčiků, bojovníků za osvobození Svaté Rusi! Dle předpovědi mnicha Ábela ze začátku 19.století, bude Rusko 100 let otročit židům, čili mezinárodním židovským bankéřům Rothchildům. Po 3. světové válce ale otroctví skončí skončí - http://iks2010.info/?p=40063

      Vymazat
    6. 6:59 ty se trubko pokládáš za rasu sám,anebo jste rasa tvoje kozy a ty?

      Vymazat
    7. 10:26 - však si běž mezi ně! Kdo tě tu tak drží? Ale už se sem pak nevracej. Kozy tam budeš mít taky:) - http://www.white-media.info/cerno_cerna_tma.html

      Vymazat
  6. Uklidni se Kasuko. Lidi z tebe maji predevsim srandu. Staci jediny pohled na komunistickeho uchyla se samopalem jak stoji pod znakem srpu a kladiva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že pan Kašuka je oproti vám naprosto klidný a jak jste si přečetl tak operuje fakty a nikoliv nadávkami.

      Vymazat
    2. 22:39 Mně zase stačí jediný pohled na "pravicového" idiota s modrým ptákem, zabaleného do americké vlajky pod transparentem "Jsme západ". Stejný úchyl pak jde ráno do cizí fabriky za žebráckou mzdu a celý den se klepe strachy, aby neskončil na dlažbě. A přitom pořád vykřikuje o ruské okupaci a zločinech komunismu, aby byl "in". To jsou ti největší idioti, nebo dementi slovy pana Kašuky. Protože to je to nemyslící stádo, oni rozhodují ve volbách proti vlastním zájmům, oni umožnili dnešní marasmus. Ne těch pár bohatých, kteří na tom vydělali. U těch člověk chápe, že ve vlastním zájmu lžou. Ale hrozné je "uvědomění a politická korektnost" u těch ostatních, kteří jen prodělávají.

      Vymazat
    3. 0:11 - oni by stejně nic nevydělali, je to lůza, od tý prašule sami utíkaj do kapes těch schopných. Koneckonců většina lidí je pouhý materiál určený slovy Henri Bergsona k šlechtění vyjímečných lidí, kteří jsou Prozřetelností vyvoleni vládnout dějům světa ...

      Vymazat
    4. ... a jak pravil klasik - a Bergsonův učitel: „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ Friedrich Nietzche

      Vymazat
    5. Opět sem vlezlo nacistické prase. Robertson, Nitzsche ... zapomněl jsi ještě na Dolfiho a Josífka Goebellsovic.

      Vymazat
    6. 6:48 - Bergson ty komoušský hovado, Henri Bergson! Jeho rodiče byli tvý rasy, ty Robertsóne:) Co taky čekat od rudýho stínítka:)) - https://cs.wikipedia.org/wiki/Henri_Bergson

      Jak vidíš ne každej nosál je nutně rudej komoušskej semitista ....

      Vymazat
    7. 6:40 - pro mě i Žid který svou trochou přispěl k povznesení Ducha árijské - tedy Naší rasy ční nad rasozrádným rudým xindlem tvýho ražení ční jak Mount Everest nad hromadou jačího trusu!

      Vymazat
    8. oprava: jedno "ční" si škrtni - libovolně které, já osobně doporučuji to druhé ...

      Vymazat
    9. Škrtám obě ! !
      nick holonulu - Svetlonos cnici nad Vami vsi-ma !
      nick HOLONULU

      Vymazat
  7. Stále si někteří rusobijci neuvědomují, že nejzločinnějším státem v dějinách světa jsou USA, které více jak 200 let (přesněji téměř 400 let) terorizují a masakrují svět. Dokument, který o zločinech USA sestavili historici nezpochybnitelně potvrzují, že nikoliv Rusko či SSSR, ale USA napáchaly tolik zvěrstev ve světě, že je už nikdo nepřekoná, že je to kapitalismus, který plodí zlo ve světě v zájmu vyšších zisků a bohatství, které jednotlivci nikdy neužijí. Dějiny USA, to je mozaika zločinů a miliardy mrtvých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ŠOKUJÍCÍ PRAVDA O USA
      • 200 let terorismu USA:
      www.napalete.sk/sokujuce-fakty-o-usa-naozaj-su-pre-nas-vzorom
      www.olser.cz/9947/200-let
      • agresia USA:
      www.panobcan.sk/agresia-usa-zlociny-a-vyvrazdovanie-narodov-zoznam-z-ktoreho-vam-moze-byt-aj-spatne
      http://skrytapravda.cz/domaci/97-general-sedivy-asi-trpi-amnezii-tvrdi-ze-rusove-hraji-hru-ktera-zacina-byt-velmi-nebezpecna-nevi-ze-proti-dvema-zakladnam-ruska-v-zahranici-stoji-109-zakladen-usa-v-japonsku-dalsi-stovky-v-evrope-a-85-v-jizni-koreji
      • http://svobodnenoviny.eu/tajne-dokumenty-odhaluji-krvavou-historii-cia
      • http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/boston-globe-usa-brzy-zkrachuji-pokud-budou-tolik-utracet-na-valky
      • http://narodnidemokracie.cz/a-dost-je-nejvyssi-cas-zastavit-rozpinavost-usa-a-nato-v-ceske-republice
      • www.novarepublika.cz/2017/03/politicke-skoleni-muzstva-ve-finsku-jak.html#more
      • dalajláma:
      www.instory.cz/2105-sokujici-odhaleni-na-vyplatnici-cia-byl-dlouha-leta-clovek-u-ktereho-byste-to-nikdy-necekali.html
      • IS popravuje a řeže hlavy (video):
      http://videos.videopress.com/2bvZPwin/syrian-soldiers-beheaded_hd.mp4
      • Merkelová - dcera Hitlera:
      www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7177-konspiracni-teorie-se-siri-internetem-nemecka-kanclerka-angela-merkelova-je-udajne-dcera-hitlera
      • seriál o 11. září:
      www.casopis-sifra.cz/clanky/serial-11-zari
      • stop imigraci (video):
      www.facebook.com/stopimigraci/videos/916121041810668
      • státní dluh USA je 65 biliónů dolarů:
      • http://byznys.ihned.cz/c1-63221970-usa-cina-nejvetsi-ekonomika-sveta-po-150-letech
      • www.novarepublika.cz/2017/03/michael-snyder-11-otresnych-skutecnosti.html#more
      • http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/ohromujici-statni-dluh-usa-je-65-bilionu-dolaru-a-ne-18-bilionu
      • www.eurasia24.cz/nazory/781-dojmy-z-vyletu-do-usa-prilis-mnoho-spiny-a-rozkladu

      Vymazat
  8. Rusko je bratrský slovanský národ který nás osvobodil od fašismu
    Ztráty Rudé armády při osvobození ČSR:
    Nenratné ztráty - padlí, zemřelí na
    následky zranění, nezvěstní apod. 139 918
    Zranění
    411514
    Celkem
    551432

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se bohužel zapomíná a to především proto, že ve školách se to neučí. Tragédie roku 1968 jakoby toto překryla, přesto, že se jednalo o hru velmocí s využitím naivity tehdejších komunistů.

      Vymazat
    2. My Bratislavčania s vďakou spomináme na Sovietsku armádu, ktorá oslobodila naše hlavné mesto 4.4.1945. Taktiež nám postavila nový most cez Dunaj - most Červenej armády, ktorý stojí dodnes. Na večnú pamiatku sme jej postavili vojenský slávnostný cintorín Slavín.
      Bratislavčan

      Vymazat
    3. A Praze kdo stavel metro? A...?
      Maji pamet krokouse.

      Vymazat
  9. Každý spojenec nebo kolaborant USA se stává stejně nebezpečným zločince jako samotné USA, tedy i Kalousek či cizák Šláfenberg, Štětina

    OdpovědětVymazat
  10. Pane Kašuko, rusofobie nesouvisí s demencí, které se také říká "stařecká zblbělost". Demence je závažná mozková choroba zapříčiněná degenerativními změnami v mozkové tkáni. To není případ rusofóbů. Rusofóbové netrpí chorobou, ale jen silným stádním pudem a sníženou schopností používat rozum. Ti fanatičtí se svými nadávkami odhalují jako sociopaté. Ukázky najdete i v této diskuzi. Stručně řečeno, rusofóbové nejsou dementní, ale určitě nejsou duševně a osobnostně v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:40 dík za takový přístup, takovou úroveň diskuze bych vítal.

      Vymazat
    2. Zapominate, v jakem systemu zijeme.
      Prece rada z nich ma vyhody prave diky nasi ucasti v akcich NATO, nebo jsou prijemci dotaci EU, nabyli posty a majetky prave diky EU, atd, atd. Treba jen protirusky 27 let pindali. Nymi maji pocit ohrozeni, bez realni podstaty. Kazdy normalni clovek na ne zvysoka...

      Tolik chapadel nema ani chobotnice a tem chapadlam je sumafuk v jakem je stavu narodni stat. Nikdy jim o nic jineho, nez o sebe neslo.
      No a tak ty sve pozice brani. Divnym, smesnym, trapnym ostojem. O metodach ani nemluve.

      Muzou se stat ohrozenim pro cely svet, pokud aktivne propaguji valku, fasismus, nacizmus jako reseni vseho.
      V zapadni Evrope je to na silnem vzestupu. Byl to ostatne jejich plan, proto ten dovoz "inzenyru".

      A jeste neco, nad cim by se mel kazdy zamyslet. Neni nic horsiho, nez nasrana tlupa, dav nemyslicich. Ten muzou, jak jiz nekolikrat prokazali zde (a ne, ze ne), otocit proti komukoli. Kdykoli.

      Evropa ma presilenou penetraci, zejmena stredni. Staci skrtout kamen o kamen. Soucasny smer je zamerny.
      Vytvareni strachu, nejista budoucnost, totalni arogance moci, nizke socialni zabezpeceni, politici, kteri nejsou schopni resit nic.

      Vymazat
    3. Mnozí lidé vědí moc dobře v jakém systému žijeme. Je to diktatura kapitálu, který v podmínkách, kdy se základní rozpor vyostřuje k radikálnímu řešení, nabývá formy fašismu či nacismu k potlačení pokrokové strany rozporu. T

      Vymazat
  11. Tož jsem si to vše pěkně přečetl a musím říct, vy co tu nadáváte a chodíte na pokec mezi "blázny z NR", chodíte také pravidelně si na pokec do Bohnic ? Vypadá to, že asi ne, protože vy asi v těch Bohnicích už jste. Jen mi není jasné, ten internet máte v rámci léčebné terapie ? To je výborná moderní léčebná metoda, jen si nejsem jistý zda zrovna vám pomůže.
    PS. Omlouvám se těm normálním, není to myšleno na vás.
    Pepa ze Skalice

    OdpovědětVymazat
  12. Tady se hovoří, nebo píše o ,,rusofobii" an block. Ne o ,,sovětofobii." Rusko je rusko Ivana Hrozného, černosotěnců, bolševiků, Gorbačovů, Jelcinů i Putinů. Stejně tak jako USA jsou USA otrokářství, hrdinů z Normandských pláží i parchantů s napalmem ve Vietnamu. Německo není jen Německo Hitlera nebo opilce Schulze či neukojené Merkelové. Mám být germanofob a nevidět Goetha, Schillera, nebo Ensteina? Takový Štetina, nebo Mitrofanov jsou protiruští už nějak programově. Jenže tohle už není demence, ale doslova idiotismus.
    Jestli že mám v knihovně vše od Paustovského, včetně originálů. Tak v duchu něčí ,,logiky" jsem rusofil. Tak mě nahlaste jako proruského agenta. ;-)

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 8:11
      Souhlas, normální názor normálního člověka.

      Vymazat
    2. 8:11 Pepo Milane, právě o tom ta dnešní rusofobie je. O hlupácích, kteří pod vlivem hlásných trub přestanou myslet a jen opakují, co je vydáváno za jediný správný názor. Je to efekt "Císařových nových šatů". Hlásnými troubami je vytvořeno informační pole, že ten, kdo ty neviditelné šaty nevidí je hloupý, nevzdělaný, "neurozený", agent cizí mocnosti.... A paradoxně na to skočí právě jen hloupí a opakováním lží se snaží zařadit mezi ty "chytré". Při normální diskuzi se jejich lži rozpadnou během okamžiku. Zmínil jste logiku. Její absence je nutným předpokladem pro každého rusofoba, logicky myslící člověk se jím stát nemůže. Proto se rusofobové věcné diskuzi vyhýbají jak čert kříži a argumenty nahrazují nadávkami, arogancí a odkazy na lživé hlásné trouby.

      Vymazat
  13. Jak říkával Werich, nejhorší je srážka s blbcem. A Praha je blbců přeplněná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme 10:38... Je to už mimo téma článku a diskuse, ale je to přesně o tom co jsem psal ráno. Proč by Praha měla být blbci přeplněna? Praha přece nejsou Kalousek, Klvaňa, nebo Janda. (I to je subjektivní, protože je to můj názor a oni můžou mít opačný na mne, když bydlím na vesnici, byť jsem žil jistou dobu i v Paříži). Opět kategorické tvrzení. Pražané jsou ,,blbci." To je přece nesmysl. Neuráželi tě po listopadu nápisy v německých obchodech: ,,Češi nekradněte!" ? Ukradl jsi někdy něco? Nepředpokládám. Takže jestli žije poměrná část pitomců v Praze, tak stejně poměrná část pitomců ( vzhledem k počtu obyvatel) žije i v mých Semněvicích. To je přesně to co nás rozděluje. Všichni Němci jsou namyšlení. Všichni Poláci kradou. Všichni Rumuni smrdí, Všichni Rusové jsou alkoholici... No to je přece nesmysl.
      Já už to v jakési diskusi dneska psal. Nejsem sluníčkář, nejsem vítač... to jen na vysvětlenou. Tyhle ty ,,chudáky" běžence až na výjimky bych hnal bičem zpět. Jenže o to tady jde. Posuzuji člověka podle toho jaký je, jak se chová, ne podle toho jaký, nebo kde se narodil. Vrátím se zpět k tématu článku. Jak mohl nějaký Ivan zpoza Uralu ovlivnit to, že se narodil jako Rus? Nijak. Stejně tak jako já jsem nemohl ovlivnit to, že jsem se narodil jako potomek Maďarů a Rakušanů. Stejně jako bych nemohl ovlivnit narození se coby cikán, nebo černoch. Když takový Mitrofanov píše o Rusech jako o ,,mužících" , tak se mi z toho ubožáka chce jen zvracet.

      Pepo Milan

      Vymazat
    2. 12:05 Poněkud se mýlíte. Ve velké koncentraci lidí lépe funguje efekt stáda, který jsem popsal v odpovědi 14:11. Jako Pražák mohu potvrdit, že v Praze je skutečně větší podíl těch, kteří jsou stádním pudem puzeni k bučení podle "velkých" volů, než na venkově.

      Vymazat
  14. Praha má smůlu, tam se šikují blbci s celé ČR.

    OdpovědětVymazat
  15. Z velké části máte samozřejmě pravdu a ač i já například pocházím z Prahy počítám se přesto za slušného člověka. Nicméně pokud se podíváme na věc statisticky, kde se například nachází pařeniště havlismu, dobroserů, sluníčkářů ap.? Tak se dochází (ostatně jako u cikánů) k určité prognóze, co a kde od nějaké skupiny můžeme většinově (tedy s největší pravděpodobností) očekávat. Samozřejmě je to ovlivněno spoustou parametrů, které ostatní destinace, či komunity nemají. Třeba výchova dětí na univerzitách k liberalismu, těžko bude probíhat někde v Horní Dolní (kde žádná Karlova univerzita není) a také i ta pakáž komediantská a ČT je nastěhovaná především v Praze a mohl bych pokračovat dál a dál. Proto je Praha podhoubí všech těch destruktivních směrů ve společnosti, aniž bych chtěl urážet Pražáky, kteří mají bohužel jen tu vlastnost že bydlí v hranicích tohoto bývalého sídla českých králů a nyní sídla vlastizrádné tlupy politiků, pražské kavárny a zpitomělých profesorů a študáků.

    OdpovědětVymazat
  16. Všimněte si také prosím, které destinace především obsazují imigranti v západní Evropě. Jsou to hlavně velká města, tedy semeniště úpadku a liberalizmu. Na venkově by je lidé, používající ještě selský rozum a především držící se stále linie ve společnosti určené následujícím pravidlem s touto posloupností: rodina (manželka děti)...příbuzní...přátelé...spoluobčané...národ...stát a pak možná Evropa a nakonec celý svět samozřejmě i s možnou pomocí i těmto ostatním, ale jenom zase, těm co to opravdu nezbytně potřebují, zaslouží si to a ctí naše zákony, kulturu a pravidla, ale to až na POSLEDNÍM MÍSTĚ!!

    OdpovědětVymazat
  17. 20.března 2017 7:01- píšete:
    Rusko zachránili Britské a především Americké síly. Americký program půjčky a pronájmu umožnil Rusům pronásledovat ustupující Němce, když je nedostatek vybavení a hrozící americká invaze přinutily ke stažení z Ruska.
    Zapomněl, či nechtěl jste dodat, že v rámci Lend-Lease Američané dodali do SSSR celé továrny. Např. na výrobu (modernizaci tanku T 34). Rusové měli lidskou sílu, Američané modernější technologie a také suroviny. Například dodali ocel na výrobu téměř 70000 tanků T 34. Pomoc byla nezištná. Tvrdit, že Rusko zachránily britské a americké síly, nebo s t a ž e n í Němců z Ruska je přinejmenším úsměvné. To s t a ž e n í Němců z Ruska stálo miliony životů na obou stranách a Rusové si to museli vybojovat sami. Samozřejmě otevřením druhé fronty to spojenci Němcům značně ztížili. Jeden bez druhého by ale neuspěli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou továrnu(továrny) v rámci Lend-Lease, prosím Vás?

      Vymazat
    2. Musíš hledat milý Karpi. Trochu ti to usnadním. Máš tam 13 dílů.
      https://www.valka.cz/13367-Ekonomicka-situace-SSSR-v-prubehu-1941-42-a-spojenecka-pomoc-Lend-Lease-dil-5-?utm_source=valka_cz&utm_medium=article&utm_campaign=serial
      Kousek textu:
      Později v rámci Lend-Lease Američané ještě zefektivnili tento přístup - je např. málo známým faktem, že v rámci Lend-Lease Američané stále dodávali „továrny na klíč“ - tedy od jejich vybudování, přes zařízení, až po školení – v roce 1941 tak začali budovat dvě továrny za Uralem, plus v dalších letech ještě další 4. Dokončeny sice byly až v roce 1946, nicméně..........

      Vymazat
    3. 21:24 Tak to je opravdu bomba, skutečně nevídaná pomoc: "Dokončeny sice byly až v roce 1946, nicméně...". Takže Rusům to pomohlo jako mrtvému zimník.

      Je také málo známým faktem, že na lodích byly odděleně převáženy zbraně a náboje nebo jednotlivé komponenty zbraní. Proto se velmi často stalo, že při potopení části konvoje byl zbytek k nepotřebě. Ale vykázalo se to (a bylo zaplaceno) jako plnohodnotná dodávka.

      Vymazat
  18. DEMENCE, ZŘEJMĚ! Pokud rusofobii napojíme na šedesátý osmý.
    Před dvěma léty se zmínil o roce 68 můj 74 letý přítel. Odpověděl jsem: Zapomeňme na šedesátý osmý a řešme co je nyní!
    Moji další odpověď přerušil slovy: Na 68. není možno zapomenout!
    Divné! Chytrý kluk, stavební inženýr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, ani já na šedesátý osmý nezapomínám. Hlavně proto, že jsem si připadala jak v blázinci.Každý, kdo měl hubu, tak povykoval. Všichni byli nadšení z úžasných nových svobod a možností. A koukali na mne jak idioti, když jsem se jich zeptala (už v květnu), co budou dělat, až přijdou Rusové. Jediná odpověď zněla, že to Američani nikdy nedovolí a když jsem jim na to řekla, ty blbe, ti se dohodnou, nikdo mi nevěřil. Nebyla otázka jestli přijdou, ale kdy. A to, že pitomec Dubček nosil varovný dopis od Brežněva týdny v kapse a nikomu nic nekvákl, to byla nakonec jen třešnička na dortu.
      A tak přišli.
      A pak, po několika letech, přijel nevlastní bratr mé matky z Užhorodu, který nám vyprávěl, jak to bylo v SSSR. Od května byli vojáci soustředění u útvarů, Když vyjeli, tak vůbec nevěděli kam jedou - jen věděli, že na západ. Mysleli si, že do Německa. A kolem všech silnic stáli dědkové, ženské a děti a brečeli, protože si mysleli, že už je zase válka. Zdá se, že Rusové mají lepší paměť.
      A taky jsem měla tu čest nedávno skouknout Neznámé dějiny USA od Olivera Stonea. Musím říct, že alespoň do šestého dílu byl pro mne neznámý jen fakt, McArthur byl proti atomovému bombardování Japonska, ale možná jsou ty dějiny neznámé pro Američany.
      Jen se hrozím, že jsme tam, kde už jsme jednou byli, že duch Joea McCarthyho se vznáší nad vodami a jediné, co USA ještě chybí, je nějaký nový Forrestal, který vyskočí z okna s výkřikem - Rusové jsou tady!

      Vymazat
  19. Rusofobie je jevem, který uměle vyvolávají "čeští" psychopati, pasení z USA. Jako psychopaty je vůbec nezajímá, co konkrétního autor článku řekl či napsal, pro ně platí rozkaz CIA: "Kdo nehanobí Rusko, budiž označen za Rusy placeného agenta a vlastizrádce."

    Není to tedy věc demence, i když významná část téhle verbeže skutečně je dementní.

    OdpovědětVymazat
  20. Kašuko - a tento článek Ti zaplatil kdo z Ruska ? Už se tady raději neukazuj - Tvoje přiznání, že Tě platí ruská propaganda nám docela stačilo ...

    OdpovědětVymazat