Reklama

.

.

sobota 11. března 2017

Štěkající psi, připomíná mi jednoho vyšetřovatele... Aktivista Janda zaútočil na Lenku Procházkovou a dostal pořádný výprask

- rozhovor s Lenkou Procházkovou -
11. 3. 2017  ParlamentníListy


Prezident Miloš Zeman během pátku krom oficiálního oznámení své druhé kandidatury stihl i mnoho dalšího. Mimo veta zákona o národních parcích navrhl novou členku Rady Ústavu pro studium totalitních režimů. Zeman by v instituci rád viděl spisovatelku Lenku Procházkovou. Sotva Hrad rozeslal tiskovou zprávu, někteří už začali vydávat prohlášení. Situaci nyní pro PL okomentovala přímo Lenka Procházková.

„Prezident republiky Miloš Zeman navrhl v pátek dne 10. března 2017 Senátu Parlamentu České republiky k volbě nové členky Rady Ústavu pro studium totalitních režimů Lenku Procházkovou,“ zní krátká tisková zpráva, která z prezidentské kanceláře do redakcí putovala ještě před očekávanou Zemanovou tiskovou konferencí.

Netrvalo dlouho a k prezidentskému návrhu se vyjádřil aktivista z lobbistické neziskovky Evropské hodnoty Jakub Janda, který se nejvíc „proslavil“ pornovideem pro gaye.

Janda na Procházkovou i prezidenta zaútočil. Podle něho Zeman navrhuje do instituce dokumentující zločiny komunismu osobu, která po celé roky stojí po boku KSČM. Tím bychom se prý vrátili zpátky do 80. let. Jenže Lenka Procházková za bývalého režimu čelila perzekuci, podepsala Chartu 77 a až do roku 1989 musela pracovat jako uklizečka.



„Na štěkání rozdrážděných psů jsem dávno zvyklá, nedbala jsem na ně v době normalizace, kdy směli i kousnout, takže dnešnímu kejhání potrefené husy se můžu jenom smát,“ řekla spisovatelka v prohlášení pro ParlamentníListy.cz.

Celý text spisovatelky Procházkové psaný pro PL přikládáme zde:

Moje reakce na pohoršení pana Jandy

Když jsem na dotaz pana prezidenta, zda jím navrženou kandidaturu do zmíněné rady přijmu, odpověděla kladně, bylo mi jasné, že zpráva vyvolá řadu negativních reakcí. Na štěkání rozdrážděných psů jsem dávno zvyklá, nedbala jsem na ně v době normalizace, kdy směli i kousnout, takže dnešnímu kejhání potrefené husy se můžu jenom smát. Pan Jakub Janda je teprve začátečník při hledání pravdy, což je ale celoživotní úkol, který bych nazvala cestou. Já jsem zřejmě ušla už delší štreku, takže vím, že pravda není kádrovák. Jinak řečeno, nevylučuje nikoho z cesty k ní. Zátarasy k poznání a šíření pravdy vždy stavějí jen lidé. Ať už ve jménu „jediné správné“ ideologie nebo víry. To, že vznikají ústavy a úřady plné badatelů, kteří na základě archívů mapují křivolaké cesty k pravdě a jejich četné oběti, je asi nutné. Zkoumání minulosti a rozpoznání příčin starých křivd nám může pomoci v tom, abychom je neopakovali.
Z médií tzv. hlavního proudu si bohužel ani dnes nedokážeme vytvořit obraz současného světa, který by se blížil pravdě, a proto existují a stále vznikají další a další alternativní internetové weby, které přebírají roli novodobého samizdatu. To samozřejmě zrychluje informovanost lidí. V této fázi ještě nelze mluvit o vzniku občanské opozice, ale o vytváření sítě těch, co už se probudili.

Pan Janda říká, že tahle zem je naše. Současně ale varuje před svobodou slova a názoru v té naší zemi. Tím mi připomíná jednoho z vyšetřovatelů, který mě v dobách „nedávno minulých“ předvolával do kachlikárny na výslechy. V autobiografickém románu „Smolná kniha“ jsem mu dala přezdívku Chlapeček. Nebyl sice tak fotogenický jako pan Janda, ale intelektuálně by mu byl rovnocenný. Na rozdíl od pana Jandy měl ale intuici a ke konci roku 1989 už působil jako vyplašený králík. Po změně režimu, když jsem Chlapečka náhodně potkala na ulici, se mi omluvil a plaše se ptal, jestli ho nenávidím. Řekla jsem mu, že ne. Protože nenávist ke slouhům jakéhokoliv režimu je zbytečná a jenom bere sílu pro další cestu. Ani pohrdání zmanipulovaným mladým člověkem není dobré. Protože MY (Čechové, Moravané a Slezané) nejsme početný národ a pro své přežití musíme trpělivě a ustavičně přibírat každou dušičku, co bloudí. Zatím jsme to ještě napříč generacemi a navzdory různým typům normalizace a totality nikdy nevzdali.

(celý text ZDE)


90 komentářů :

  1. Jak se pravi "natrhka mu prdel" analnikovi ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka Procházková: Hra zrádců a ochotníků. To je také jeden z pozitivních článků mé oblíbené autorky. Sleduji se zájmem její názory, které vždy vystihují podstatu. Velmi vhodná kandidátka na členku Rady Ústavu pro STR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja (pro zmenu :-) ) uz nekolik let tvrdim, ze pani Prochazkova, je velmi vhodny kandidat na prezidenta republiky. A docela by me zajimalo, kolik lidi si to mysli, spolu se mnou.

      Bohuzel dnesni "mediokracie" povazuje lidi, s moralne pevnym profilem, jako ma L.Prochazkova, za velmi nebezpecne a podle toho, je vsemozne dehonestuje.

      Vymazat
    2. ...jo, tak uz to vim! Zadal jsem ji totiz, pred casem do toho "janeckova" prezident21, abych si to overil. Uz ma 10 hlasu :-(

      https://www.prezident21.cz/candidates/586cca4eb14546ea4332ec90

      Takze bud "slusni lide" (aspon tak, jak ja si slusneho cloveka predstavuju) ty janeckovy stranky ignoruji, nebo je to opravdu, s nasim narodem, tak spatne.

      Vymazat
  3. vítač a vlastizrádce janda mele že tahle zemné je naše tak to se opravdu povedlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má pravdu, je už dávno "jejich".

      Vymazat
  4. Kdyby byla paní Procházková co k čemu, prosadila by zrušení takového blbého a stupidního úřadu - jen zahnívárna politických mrtvol ( samej bejvalej aparátčík - jak paradoxní) za peníze, o nichž se poctivým makáčům ani nezdá. Co se kurva studuje na minulém režimu celých sedmadvacet let? Proč se to kurva studuje - k čemu je to dobré? Proč se kurva o minulém režimu říká totalitní - když ten současný je ještě víc totalitní a poškodil miliony lidí, zbídačil a zotročil - vybuduje se ústav na studování lotrů a darebáků tohoto režimu? Všichni víme, že právě tenhle ústav je absolutně k ničemu od samého začátku. Všechny kompromitující materiály, kádrové a pod, byly zničeny hned po devadesátém. Politika a všechny strany jsou prolezlé někdy ještě bývalými "totalitními" aparátčíky, ale jejich dětmi a potomky určitě. Všechny státní a polostátní, a protekční soukromé firmy jsou jimi prolezlé. Jestli se tady v ČR někomu vyjímečně dobře daří, kdo si tady doslova rochní, jsou jen a jedině bývalí straničtí aparátčíci. Tak na co si hrajeme? Právě že tam paní Procházkovou uklidí, je dobrý strategický tah. Tato funkce ji uživí daleko více než to, co dělala dosud, a daleko více než psaní. I totalitní poměry byly stejné - kdo zlobil, byl odklízen do funkcí a korumpován platem, aby držel hubu. A držel. Paní Procházková - pokud bude ještě někdy něco psát, tak ale určitě ne nic proti tomuto režimu, protože ji dobře zkorumpuje platem u tohoto úplně zbytečného úřadu. Copak - to pornojanda neví? A jestli ne, tak je hodně blbej, měl by argumentovat jen tímhle -proti tomu by Procházková nemohla namítnout nic. V životě bych nešel pracovat a brát peníze od úřadu, zabývajícím se režimem, který mi ničil život. Zase si tady lžeme do kapsy, a lidi u internetu nadšeně hýkají. Sláva českému pokrytectví! Třikrát sláva!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není o čem mluvit - zaměstnavatel se může pokusit paní L.P. "normalizovat".

      Vymazat
    2. 13:15 K čemu je ÚSTR? Je to taková muniční továrna, vyrábějící střelivo proti těm, kteří by mohli ohrozit diletanty na vedoucích pozicích. Tito diletanti nemají kromě fanatického antikomunismu obvykle žádnou kvalifikaci. Proto potřebují střelivo proti své konkurenci a tu jim po velkém "bádání" poskytuje právě ÚSTR. Jeho zřízení paradoxně dokazuje lživost řečí o "zločinnosti" minulého režimu. Pokud by to byla pravda, všichni by to věděli a nebylo by třeba pracně vyhrabávat jednotlivé případy a snažit se je generalizovat na celou společnost. Nevytvářejí objektivní pohled na minulost, ale právě naopak prefabrikují její obraz podle záměru těch, kteří z toho profitují.

      Vymazat
    3. Anonymní11. března 2017 13:15

      Vas prispevek podepisuji! Lenka Prochazkova je chartistka, a nejvice se mi zhnusila, kdyz jela do Ruska a tam vypravela mladym o nasi okupaci, o ktere samozrejme nemeli poneti, protoze o zadnou okupaci neslo. Dama ma dnes a denne mnoho prilezitosti videt, jak skutecna okupace vypada a co obnasi a nic z toho se nam nedelo. Navic to nebyla okupace Ruskem, protoze u nas byli vojaci z cele Varsavske smlouvy, pamatuji si to. A teto dame se dostava podpory na NWOO, coz by mela byt opozice NWO a spravne vidite, ze dame jde o vyuziti prilezitosti se uprdelit do senatu a jeste lidem opakuje "bojuju za vas", to uz je opravdu na bliti, protoze dlouhodobe vidim, o cem ten darmozracsky senat je. A Ustavu si bere do huby? Kolikrat byla za Zemanem, aby se vyjadril, proc podepisuje protiustavni zakony? Je bohuzel smutnou pravdou, ze lidi naleti kazdemu blbeckovi, kdo jim rekne, ze za ne bojuje a uz nekouka na skutky. A jeste pripomenu Konvicku. Tataz pakaz...

      Vymazat
    4. Co se studuje? No jestli náhodou ještě nezbyly nějaké materiály z StB na současné politiky a zbohatlíky. Aby se pak "ztratily", tak jako materiály na tatínka a maminku pana Nečase. Pěkná rodinka, ale to už se dnes nikde nenajde.

      Vymazat
    5. Vaše svědomí 13:15 - proč píšete tyhlety bláboly? Sovětská okupace tu samozřejmě byla, ne že né. JAko její důsledek byl masakr uvnitř KSČ, následovala léta stagnace, kterou ukončilo až zvonění klíči. Urážíte ženskou, které nesaháte ani ke kotníku. Procházková bojovala proti takovým idiotům, jako jste vy, oni jí zavírali a pomlouvali. Pomlouváte, naštěstí jí zavřít nemůžete. Jste hlupák, co musí žvanit pro žvanění a ze své zakomplexované nenávisti. Je mi z vás špatně. Jediné, v čem máte můj souhlas, je fakt, že opravdu žijeme v okupované zemi. Ale to jste určitě někde vyčetl, to není z vaší ubohé hlavy.

      Vymazat
    6. prachy tahnou lidstvo dopředu a kdo je nema tak jakoby nebyl no a u leničky to určitě nebude jinak jak tady mnozi preluduji protože na stanim lenu nedělat a žit jako buh u zlateho koryta ktere nevysicha za žadneho režimu tak to je zuperambo

      Vymazat
    7. Mám za to,že tady se potvrzuje rčení,že "každý cikán hádá podle sebe ",nevím,proč by se měla pani Procházková nechat korumpovat,to záleží na charakteru a cti člověka,takže neházet všechny do jednoho pytle.

      Vymazat
  5. Obraz intelektuální a mravní převahy. Co nato naši trolové?

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mého názoru se paní Procházková v posledních letech ,kdy byla potřeba velká porce
    osobní statečnosti , projevila jako velmi rozumná a kompetentní žena ....
    každý člověk potřebuje určité průlomové momenty ke svému růstu a ona je toho také
    dokladem .
    Věřím jí a myslím ,že v politickém dění naší republiky by byla ,jako jedna z mála,
    spolehlivě na místě.
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Procházková, jako každá mince, má dvě strany. Na jedné jsou pozitiva - působení v posledních letech, hlavně na poli proti církevním restitucím. Na druhé straně - proč přijímá místo v Ústavu pro studium některých totalitních režimů? A proč pořád uvádí, že podepsala Chartu - myslí si snad, že ji to šlechtí? Je to dnes asi, jako když byli za komunistů předváleční členové strany.

      Vymazat
    2. Je to jednoduché. Bude něco jako Kavalírová. Bude žít z podstaty, že kdysi byl nějaký socializmus vedený komunistickou stranou, na který se dnes plive, přestože bývalí komunisté jsou ti, kterým se dnes ve všech směrech daří nejlépe. Ani jeden z nich nepřišel v devadesátém o práci - jen tohle když se uváží, v jaké falši dnes žijeme. Paní už je starší. Knihy dnes píše kdekdo - vydávají si je celebrity vlastním nákladem a nikdo to už nečte. To nevynáší. Občas napíše za honorář nějaký článek proti dnešním politickým šmejdům. Ale za chvíli už to bude psát kdekdo - kormidlo se totiž začíná zase natáčet. Sice společnost už zdegenerovala a od degenerátů ( ani od předstíračů nadšení ze současné ideologie - jako z každé ideologie, tj. přesněji režimních slouhů) nelze očekávat žádnou zásadní změnu. Ale dřepění v ÚSTR jí vynese slušnej balík peněz až do důchodu a ještě potom i v důchodu. To, že ZROVNA ONA - chce pracovat v takovém úřadu je velký směšný paradox. Zvykne si na balíky peněz a už nikdy proti politikům nenapíše nic - aby o ty balíky peněz nepřišla. Stane se z ní druhý Mitrofanov.

      Vymazat
    3. bude snad zkoumat jestli fatr podepsal členstvi u komoušu jako ona nebo bude zahlazovat stopy jako liška zrzava třeba vymaže něco na vovara když byli svazaci něco za něco že milouši

      Vymazat
    4. 15:59 - jsi opravdu ubohé stvoření, kurva nad klávesnicí, ubožák a hloupé zakomplexované hovado. Ta žena i s jejím otcem tě přesahují jako Mont Everest kupičku drůbežích výkalů.

      Vymazat
    5. 15:59-co bylo potřeba "ztopit" na polistopadové politiky, udělal již první ministr vnitra Sacher! Teď se již jen paběrkuje a dává pozor aby se veřejnosti nedalo něco brzo nebo nevhodného.

      Vymazat
    6. 15:15 Každá akce , tedy i CHARTA může být a byla použita proti vlastním dobrým záměrům. Dnes již na ní cizopasí ti kteří byli udavači a provokatéry. Stejně tak po osvobození se vyrojilo spousta odbojářů a těch kteří tvrdili že celou válku pracovali proti německým okupantům. To už je prostě taková pakáž, která se nestydí obracet dějiny.

      Vymazat
  7. 13:15 malým jeví se vše malé. Aby sebevědomí neztratili...

    OdpovědětVymazat
  8. Co obnášela tak zvaná "TOTALITA" ?, Všichni měli práci. • Zákony byly jednoduché, jasné a přísné, platily pro všechny. • Kdo pracoval, dostával pravidelně 2x do měsíce mzdu nebo plat. • Pojištění bylo skutečně pojištěním, smlouvy jednoduché, srozumitelné i laikovi. • Levné a všem dostupné úvěry. • Získání bytu s nízkým nájemným (v mnoha případech i získání podnikového bytu). • Všechny srážky šly automaticky ze mzdy nebo platu a byly vypočteny vždy tak, aby člověku zbylo na důstojné vyžití. • Skutečně bezplatná lékařská péče, značně preferovaná prevence a očkování. • Výdej léků a léčiv jen za symbolickou částku 1,- Kč. • Podpora mladých rodin, matek na mateřské, jakož i péče o zdravotně postižené,seniory a těžce nemocné. Nebyla taková zvěrstva jako dnes,kdy hodně lidí, a dokonce i dětí, umírá jen proto, že rodiče neměli na jejich léčbu, případně nepatřili k těm šťastným, kterým se včas podařilo peníze sehnat za pomocí ponižujících zdlouhavých sbírek mezi lidmi. • Bezplatné preventivní prohlídky a očkování dětí, mnohdy prováděné lékaři přímo ve školních zařízeních. • Rozsáhlá sociální síť se skutečnou pomocí, kde neexistovalo, že by někdo zůstal na ulici, bez domova, bez pomoci. • Byla přísně trestána šmelina a lichva, kupčení a spekulace. Tyto činy se vyskytovaly velmi vzácně, především ve velkých městech. • Bezplatné školství od jeslí, přes mateřské školky až po VŠ. Obrovská podpora učňovského školství, kdy již v průběhu učiliště učni získávali praxi a zkušenosti přímo v podnicích, do kterých pak po skončení učiliště a získání výučního listu nastupovali. • Lepší kulturní využití volného času, jak dětí, tak i dospělých. • Téměř neexistovaly drogy a narkomani a zcela žádné herny. • Učitelé ve školách, ale i mimo školy, měli přirozenou autoritu,respekt a úctu,měli větší možnosti v postihování přestupků žáků a rodiče s nimi skutečně spolupracovali. • Policisté (tehdy příslušníci veřejné bezpečnosti) byli respektováni,měli větší autoritu a velmi vysokou objasněnost trestných činů. • Soudy všech stupňů byly daleko pružnější a řešily každý případ kompletně,tj. pachatel byl odsouzen zcela automaticky k náhradě škody a ta mu byla ihned a samozřejmě srážena z platu kdekoliv, kam nastoupil do zaměstnání, dokud vše nezaplatil. • Velmi nízká kriminalita způsobená tím, že pachatel věděl dopředu, že bude dopaden a škodu bude muset splácet. Tehdejší věznice (-nápravné ústavy) nebyly jako dnes, kdy mnoho rodin nebydlí v takovém luxusu jako současní vězni v nich dnes. • Nízká kriminalita byla způsobená také tím, že v záznamech pachatelů jejich trestné činy byly uvedeny stále, a ačkoliv nebyly počítače a internet,přece jen o každém zločinci a jeho skutcích věděli všichni zainteresování ,a tudíž nebylo úniku do anonymity. • Existovaly funkční odbory, podnikové rekreace, dětské rekreační prázdninové tábory, zájezdy… • Mládež byla maximálně zapojována do mimoškolních aktivit. • Velmi nízké zatížení lidí státní byrokracií, většinu pracovních věcí řešila mzdová účtárna. • Relativně větší soukromí a svoboda (možná někdo namítne, že to není pravda, ale je třeba si , že díky dnešnímu zneužívání techniky např. mobilní telefony, kamerové systémy, internet, kreditní karty, účty v bankách,velké množství duplicitně vedených registrů, se kterými pracuje velké množství lidí, a děravým zákonům na ochranu osobních údajů, je sledovaní soukromí tehdy proti současnému sledování zanedbatelné). NEVÝHODY • Nebyly denně banány, mandarinky, pomeranče… • Dováželo se jen to, na co byly finance, tj. za peníze, které se utržily za vyvezené zboží. • Omezené cestování do zahraničí mimo tzv. NSZ, které bylo regulováno převážně z důvodu nedostatku zahraničních měn, kdy bylo preferováno dovážení zboží,které jsme neuměli vyrobit. • Strach z STB, z této složky bezpečnosti měli strach hlavně ti, kteří chtěli a nebo již škodili zájmu všech. Kdo pracoval a nekradl, ten většinou s nimi neměl problém.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná reakce na váš příspěvek ani od těch, kteří by argumentovali na váš alespoň urážkou do rudohnědých sviní. Přidal bych řadu pozitiv i několik negativ. Lidé kteří prožili tři čtvrtě života v ,,totalitě" se dnes dožívají vysokého věku, což je připisováno současné skvělé situaci ve zdravotnictví a potravinářství. Můj protiargument: Kolika let se dožijí dnešní děti, ,,odkojené" kolou, hamburgry, chipsy..., které mají v deseti letech vysoký krevní tlak, cukrovku, jsou obézní a jen sedí u počítačů? Svůj mladý život za ten dnešní bych neměnil. Negativa z dětství: Jako povinnou četbu jsem měl ve škole neoblíbenou a nezáživnou Babičku, Timura a jeho partu, Zápotockého Barunku. Pozitiva: Jako povinnou četbu jsem měl taky Robinsona Crusoe, Vernovy knížky, M.Twaina... Ke svačině jsem měl jako přílohu jablko, švestky, hrušky. Opravdu banány ne - obrovské negativum. No, dnes se vybírá na svačiny a obědy v ČT pro chudé české školáky...Potravinové sbírky pro hladové spoluobčany. Já vím, pro někoho jsem rudohnědá komunistická svině, přesto že jsem u komunistů nikdy nebyl ale na svém si trvám.

      Vymazat
    2. 14:46 Pšššt. Pravda je dnes považována za hybridní hrozbu evropským hodnotám.

      Vymazat
    3. Reakce na 13:46. Bohužel, je to všechno pravda a kdo to pamatuje a není třeba restituent či disident, pěkně usalašený v teploučké trafice, ten by to měl uznat. Jenomže, moje teta z JZD říkala, nikdy jsme se neměli tak dobře jako za socialismu. Teď se tolik, nenadřeme, o žních třeba jedeme na zájezd atd. Po sametovém pšouku dostali zpátky pole a les a ejhle komunisti byli kurvy co je okrádali. Tyhle zkušenosti se nikde nenaučíš a musíš si to prožít abys mohl něco tvrdit. Většina národa má vymytý mozek massmédii, neboli novinářskými kurvičkami a to potom pravda zapláče. Ale přesto si nestěžuji a dávám za pravdu panu Pjakinovi, který říká: "Všechno záleží na lidech, každý v míře svého chápání pracuje pro sebe a v míře svého nepochopení, na toho. kdo ví a chápe více. Všechno se děje tím nejlepším možným způsobem, v souladu s reálnou mravností a etikou všech účstníků procesu".

      Vymazat
    4. Bez ohledu na mé přesvědčení konstatuji,
      že výše uvedení mají naprostou pravdu.
      Dám malý příklad.Můj příbuzný odmítl vstup
      do JZD.Ke stáru,když síly ubývaly,do toho
      JZD vstoupil a poté řekl,že byl blbec.Že
      tak dobře,jako v JZD,se nikdy neměl.Kdo
      nechal komouše na pokoji,neměl s nimi ani
      ten nejmenší problém.Jen mne napadlo,proč
      se říká aktivista povykujícímu parazitu
      společnosti?Za komančů by seděl v base.
      Není pravda,že Janda z tingl-tanglu byl
      pornoherec.On na to neměl,jedině dokázal
      masturbovat před kamerou.To není žádné
      pornoherectví,ale snah se nějak předvést.
      Jak se ukazuje,i veřejná masturbace se dá
      využít k parazitickému životu.Ještě bych
      chtěl znát IQ toho,kdo ho dosadil na místo.
      Petr Majevský

      Vymazat
    5. Jen bych doplnil, aby to nevyznívalo tak okatě jednostranně pozitivně, že i tenkrát se často vyškrábali na vysoké pozice aktivní blbci a zmrdi, kteří byli tou samou krevní skupinou dnešních blbců a zmrdů, nezřídka dokonce ta samá individua nebo jejich vydařené dětičky.
      Ovšem přecijen tam byla určitá odlišnost co do možností škodit. Tenkrát byli ještě sestřelitelní, pokud by šli přes čáru a zaškodili příliš otevřeně. Jednak je hodně svazoval ideologický rámec komunismu a jednak, nevím jak je to možné, ale skutečně existovalo na vlivných místech i dost slušných lidí, komunistů ani ne tak stranickou knížkou, jako srdcem. Určitě si každý někoho takového vybaví. Ti byli sesazeni hned po převratu jako první a na jejich místa se dosadili jejich dosavadní podřízení z řad náměstků, vedoucích úseků apod., pro něž byli roky úhlavní překážkou v rozvinutí svého potlačovaného zmrdství. Pak už to zpravidla mělo rychlý spád k vykradení aktiv podniků a vyhlášení úpadku.
      Zato dnes je škodná doslova urvaná z řetězu a imunní vůči jakýmkoli snahám o zpětnou vazbu, přičemž jejich mocenská struktura je značně homogenní. To už je jen zmrd, zmrd, zmrd, blb, zmrd, zmrd, zmrd, blb, zmrd, zmrd, ultrazmrd, blb, ...

      Vymazat
  9. S 13:46
    musím souhlasit..
    uvědomila jsem si toto všechno ,bohužel,
    mnohem později.
    Kdyby pustili lidi ven z republiky,bez problémů,(beze steachu z kriminalizovaných návratů apod.
    nebyla by ani emigrace..(vždyť jsme byli tak strašně mladí (a blbí!
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ,nevím čeho se komunisté báli ,aby nevyzli komunismus do světa!!!Jugošce to bylo v pořádku a lidí byli spokojeni.

      Vymazat
    2. Anonymní11. března 2017 14:41

      Komuniste se nemeli ceho bat, ale nechteli, aby odchazeli ze zeme lide, do kterych investovali od jejich narozeni, vcetne a predevsim vzdelani, ktere sice bylo pro jednotlivce zdarma, ale zaplatilo se to z penez vsech, tj. z dani. To neni malo, kdyz si to spocitate. Neodchazeli mladi po zakladni skole, ale vetsinou lidi vzdelani, aby meli co prodat na Zapade, ze...

      Kdysi jsme se na toto tema bavili na Kube a musim rict, ze tam to bylo vyreseno lepe a ja rikala, ze by se to melo zavest i u nas. Tam totiz zakon rikal, ze pokud nekdo chce odejit, tak muze zcela legalne po navraceni investice do vzdelani pouze. Kubanci ale o toto nemeli zajem, ikdyz treba meli nejakou rodinu jiz v USA a tam jim mohla pomoct, oni radeji riskovali nelegalni unik, protoze jako nelegalum se jim dostalo pomoci, jako legalove by nedostali nic a tezko by ziskavali povoleni k pobytu. USA potrebovali se pred svetem predvadet, jak je socialismus spatny a lide riskuji zivoty, aby utekli do USA, proto jim pomahali. Ne z nejake lasky, ale z duvodu propagandy, protoze kdyby se socialismus rozsiroval,bohaci skonci.

      Vymazat
    3. Víte, že u nás za minulého režimu to byla stejné? Můj spolužák se oženil do Francie a před odjezdem musel zaplatit 30 tisíc za to, že tu vystudoval vysokou školu. Upozorňuji, že vystudoval obor, který byl pro stát výrazně finančně náročný (drahá technika, drahý materiál a služby spotřebovávané během studia). 30.000 byl tedy (1976) průměrný roční plat. Mělo to ale výhodu, že nebyl emigrant, mohl sem kdykoli přijet a zase odjet. A když hoši z 1.oddělení po něm chtěli nějaké "službičky", tak je mohl klidně poslat do háje a nic se nedělo. Jo, byly takové doby.

      Vymazat
    4. 15:50-Přemýšlím koho jste "svědomí". Zda mé, který chtěl tu svobodu pohybu mimo republiku nebo tz. komunistů, kteří mi ji omezili bez příčiny. Přitom sami studovali v zahraničí. To vystěhování po úhradě studií platilo i u nás. Já se ale vystěhovat nechtěl, chtěl jsem jen poznat, že všude je chleba "o dvou kůrkách". Nebýt debility našich elit rodinně provázané "dříve a dnes", kapitalismus již zkrachoval a my národní banky plné bezcenných dluhopisů po vzoru Číny. Gorbačova a Jelcina dosadili v poslední chvíli.

      Vymazat
  10. Paní Lenky Procházkové si nesmírně vážím. Měla by být prezidentkou republiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní11. března 2017 14:03

      Trpite obdivem k chameleonum? Pani Prochazkova ma dar drzky svateho vyvinut dokonale, ale jednoho kecala se stejnym darem uz mame a bude kandidovat znovu... fakt je to smutne, ze lidi daji na slova misto na skutky, a proto taky jsme tam, kde jsme..

      Vymazat
    2. Z čeho to nesmírné "vážení si" pramení - netuším. nejsem schopen to pochopit. Četl jsem jen pár jakýchsi článků od ní - nic víc. Chartu podepsalo víc lidí. Kormidlo se začalo natáčet, tak honem aby byli první ve směru větru. A disidenti to tady posrali úplně nejvíc. Všichni ti chartisti a celá ta podělaná smečka, která prahla po západních hodnotách - volby miss, porno, čmárání po fasádách, herny, kurvy, bordel - to tady muselo být hned jako první. Nebo to byla nezaměstnanost, bezdomovci a žebráci? Ne - to bylo až to druhé. Nikdo z disidentů se dnes nemá čím chlubit. Proč by měla být prezidentkou? To je hodně pitomý výkřik. Neměl by být prezidentem Jiří Kajínek? Ten trpí od současných křivých a prolhaných politických a justičních kurev mnohem víc.

      Vymazat
    3. 14.03 Souhlasím,už sem to sem psal dávno

      Vymazat
    4. 15:55 - velmi ubohé. Nedokážete rozlišovat. Lence Procházkové nesaháte ani do výše podpatku.

      Vymazat
    5. 21:07 mistře,co umíte rozlišovat vězte,že glupi má také právo na názor.Pravdou je,že chartistu bylo neúrekom,ale málokdo si udělal na tem živnost.Pravdou je jak říkal svobodník Halík v Č.baronech.Tihle všichni umělci jsou saláti!
      Narval bych je do mišelinky,tahat pneumatiky!
      Hajzly intelektuálský!!!

      Vymazat
  11. Pornoherec Janda může akorát vystrkovat svou pokálenou řiť na pornu pro gaye. S takovým hnusným odpadem lidské společnosti nestojí za to se vůbec zabývat. Takového hnusáka by se slušný člověk nedotkl ani klacíkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečne to niekto na plné ústa povedal! :-)

      Vymazat
  12. Fotogenický Janda. Zezadu v předklonu.

    OdpovědětVymazat
  13. Janda zařval z plna hrdel, tys mi Putno natrh prdel !

    OdpovědětVymazat
  14. A nad úvodní stránkou máme reklamu na obyvatele typu pana Jandy: "Stop zápachu"...
    Jak trefné!!!

    OdpovědětVymazat
  15. CENSORE ty ptaku
    Jestli mi smaznes dostanes po ftaku
    Nebudu uz psat
    Bys nemusel mazat
    Holonulu nick - stejne uz ma tick !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekecej - fakt to dokážeš? Nelézt na české diskuze každý den? Nevěřím. Ty bez toho nedokážeš žít. Čeští krajané se ti hnusili,proto jsi utekl do té úžasné Ameriky, a teď z té úžasné Ameriky lezeš mezi nás - své bývalé krajany - denně alespoň na diskuze. Že už sem nepolezeš, to nám určitě nehrozí.

      Vymazat
  16. Moje oblibena spisovatelka pani Prochazkova je Americanka.
    Tato inteligentni pani ma ve svem srdci
    nasi svatou CONSTITUCI, a to hlavne prvni clanek.
    Vzdy inspiruje k premysleni a proto bude dosazena na jakoukoliv posici bude chtit . Ta pani je nase.

    V jedne veci s ni vsak NEsouhlasim ! A to, ze Janda je fotogenicky. NENI ! Je to skareda !
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravi was is das nick holonulu !
    Ktoremu NIC neujde , nebot se vse dozvi. Ten Kubik je mi nejak povedomej.
    Kde ja ho hoska jenom videl... na nejake premiere snad ?
    ... no mam uz deravou pamet i pytel ale je to FESAK !!!
    To vam rikam ja - byvaly MR UNIVERSE ,
    katolik , Svetlonos a tramp
    nick HOLONULU

    OdpovědětVymazat
  18. Ja jsem nenapsal prispevek 15:23.. ! ! ! !

    15:37... Jak to, ze to nepoznas ty HLUPAKU ?
    Vzdyt ten blbec se snazi byt "vtipny" uz nekolik mesicu.
    nick HONOLULU

    P.S. - 15:23 Ja jedu na vylet do Prahy a povesim ti na krk advokata za kradeni identity. T.j. protizakonne v kazde zemi. Ja take nemluvim tvym jmenem ty primitivni hovado. Kdybys nemel nasrano v hlave, tak by jsi to nedelal.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry jako - a kdo podle tebe se v tom diskuzním čecho emigrantským guláši má vyznat? Vždycky si pro sebe pronajmeš celou část diskuzí - a už to jede! Jeden příspěvek za druhým - samej Honolulu. Všichni už jsou bez nároku, ty si vystačíš na diskuzích sám. Tak přestaň nadávat. "Honolulu" může napsat pod svůj příspěvek každej trouba. Bohužel.

      Vymazat
    2. jéžišmarjápano,a hned třikrát,
      fakt je nás 7 miliard ? :) :) :)
      tohle není ani na řádný průzkum
      nálady "obyvatelstvo"

      Vymazat
  19. tak nam paninka konečně bude dělat na našem statnim tolik totiž u soukromnika nikde nedostane a prace o ktere mluvi tam take neni myslim tim ustav když zatim kromně gotwalda nenašli jednoho komunistu ktereho by z něčeho usvědčili ovšem jako odpočivarna k dojeni statniho to nema chybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšete pomatené hlouposti. Čistý idiot v krystalické podobě.

      Vymazat
  20. A ty 15:37 si nehrej s OO7 nickem
    Carterem alias...
    Nebo už vam sem do Ceska dneska NIC
    nenapisu a zustanete primitivni i nadale !
    To rikam ja vzdy s prehledem
    nick HOLONULU

    15:40 jsem NENAPSAL ja , to zase ta kurva !!!

    OdpovědětVymazat
  21. A 15:50 take NEE !!!
    Beru s sebou pravniky z U.S.A.

    OdpovědětVymazat
  22. Nenapsal jsem prispevek 15:45... ! ! !
    Samozrejme, ze jsem na tom zjevem daleko lepe, nez nejaky buzerant v Praze.

    Muj zjev je take podtrzen krasnou povahou ! Proto je zde snaha kdejakeho Frankestajna se za me vydavat.

    Marnost nad marnost !
    Videli jste panove nekdy prdel Becuanskeho paviana ?
    Snad jedine v ZOO...
    Tak vypada ksicht teplouse prispevkare... 15:45 !
    ------------------------------------------------------

    Pani Prochazkove pojedu na vylet do Ceska. V Olomouci jsem nikdy nebyl. Potkam-li Vas tam, ve vasem meste, tak jdeme do nejlepsi restaurace ve meste.
    Reknu vam vse co se stalo z mestem meho mladi Johannesburgem a vy o tom budete informovat Cechy.
    Ja to neumim podat tak dobre, jako jsou Vase vety.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom zůstaň kde jsi. Stačí, když tady zasíráš diskusi.

      Vymazat
  23. 16:02 - nebec ! Omluva prijata !
    Ja ten bordel nedelam ! T.j. zakomplexovany saboter, zdejsich diskuzi, kdo to dela.

    Ja pisi k thematu ! Pod nektere clanky vubec nechodim !
    Take nikomu nebranim, aby psal svuj nazor.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  24. Pánové, račte si to vyříkat někde jinde a ručně a vaše rozmíšky se nevyřizujte tady. Nebo je snad jeden z vás Pornojanda? Oba jste na jeho úrovni.

    OdpovědětVymazat
  25. 16:02.... Proc rikas, ze nemas narok ? Pis co chces , kolik chces !
    15:56.... Kterej hovezi kastrat, me zde prirovnava k tomu idiotu 007 ? Nemam s tou karikaturou intelektu NIC SPOLECNEHO. Vzdyt on je nekde v Cesku !

    Zacal jsem se citit urazen ! Napred moje oblibena spisovateka pani Prochazkova napise ze prevert Janda je fotogenickej. (Fuj.) A ted me nekdo prirovnal k nedonosenemu blbeckovi 007.

    Jdu si zaplavat, zdejsi prostredi je neunosne.
    Proto vse co zde bude napsano po mojim nickem honolulu - NENI ode mne, ale od pretendra.
    nick HONOLULU - orginal a ne zadna kopie !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdybych se nahodou utopil , protoze ja neumim moc dobre plovat...
      Zabukuju si napred 3 letenky BUSINESS CLASS u Lufthansy
      ( doporucuj i vam, poletite-li sem ) ! aby alespon moji advokati doleteli ! ! ! !
      do Prahy a pak se tes 16:13... Primitivni plagiatore
      nick Holonulu - NENAPODOBITELNY !

      Vymazat
    2. Ale jeste predtim... panove musim poslat veliky
      puget a pukrle pani Karaskove !
      nick holonulu

      Vymazat
  26. K čemu to vede když novodobí svazáci začnou stlát své pubertální názory máme dostatek informací, přesto ten hnůj rozkydávají opět. Viz Kohout a Ruml 50. léta, Sobotka,Buzková,Filip atd po roce 89. a nyní ten buzerant Janda Pospíšil a opět mnoho dalších šmejdů.Nic proti mládí, ale ti co se realizují v politice vypráskat bičem!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  27. U nás v Dejvicích na Kulaťáku jsou vystavena jakási paneaux ,která vysvětlují PROČ ?
    nemohli
    chartisté mlčet a jak byli odhodlaní na "krev a nahou kůži" ukázat tomu zlému bolševikovi o
    čem sní našinec... hrůza-
    ještě když jsem odjížděla , stálo to tam na podpěrách
    jako nepodařený a tragický vtip -výsměch-..
    hnus mně pojal z těch ksichtů ,které mají cosi
    společného ..
    nikdo se nenašel , kdo by neřád pod rouškou noci
    zlikvidoval a ukázal ,co si o něm lidé myslí.
    Chtěla jsem to strhnout sama,ale k tomu
    člověk přece jenom potřebuje trochu páru a
    tu jedna žena nemá..
    v případě ,že už to někdo rozkopal dejte mi sem vědět;ať se trochu zaraduju..
    jituš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jsem taky z Dejvic mel jsem HD motocykl a po kulataku jsem jezdil tak rychle ze jsem se kolikrat videl zezadu. Pamatujete hospodu ZA PRDELI ? kazdy dejvicak vi o cem mluvim

      Vymazat
    2. Panove to nic neni, ja jsem ze Smichova a v dobach meho mladi
      jsem Skakal se Smichvskeho viaduktu prdelaky !!!
      A kolikrat ja se POTOPIL az na dno ?
      A co jsem tam vse videl ?? To Vam napisi priste nebot jdu nyni
      na ZRALOKY do zatoky. Petruv zdar !
      nick HOLONULU - Poseidon

      Vymazat
    3. 18:54
      samozřejmě... mně osobně nejvíc mrzí ztráta Špejcharu
      (to byly noci ,pane,když se táhlo z města Myší dírou, vždycky se tam zastavilo a poklábosilo s nočními ptáky !!! :-)
      zdravím
      jituš

      Vymazat
    4. vlastovko ja si tam vzdycky daval opejkanyho burta asi jsme se tam potkali skoda spejcharu

      Vymazat
  28. Vhodná kandidátka na presidentku. Post v radě ústr nebrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ta by jim profětrala faldy, idiotům, katolickejm politrukům.

      Vymazat
  29. Evropsky gay-porno-hodnotnému Jandovi - hotovému Ernstu Röhmovi Chovancovo gestapa, admiráli Canalisi Sobotkovy duhové rozvědky a geneticky modifikovanému agentu Monsanto Bureše neubližovat, při vhodné příležitosti si jej uklidí vlastník nebo jak dlouho si myslíte, že nová americká administrativa bude tolerovat pederasta vyvolávajícího nenávist k Američanům? Osobně jsem zvědavý, jestli tento teplých hvězd a rudohnědých pruhů slouha ještě stihne pochodovat spolu s ostatními vlastizrádci v čele duhového průvodu - místo prvomájového stání na tribuně spolu s generálním tajemníkem ÚV KSČ a přidělenými ruskými generály a demonstrovat tak věrnost svému zámořskému páníčkovi. Pan Ano, bude víc raka, Váš glyfosátový král Andrej Babiš místo sebe pošle LGBT Krnáčovou a Ondřeje Liššku.

    OdpovědětVymazat
  30. Lépe to, než paní Procházková , se říci asi nedá. On se dnešek ani tak moc neliší, pokud jde o lidské charaktery od dob tzv. socíku. Jak by také mohl, biologicky jsme se nezměnili, proč by mentálně? Jen metody jsou sofistikovanější a záludnější, ale právo s pravdou jsou zase kdesi nepolapitelné v nekonečnu. A nasadit si do ÚSTRk bojovníka za pravdu? To je jako rovnou tuto vědmu odepsat. V tom je asi ta současnost přece jen dokonalejší. Soudruzi, když se jim něco nehodilo, tak především to nebylo, neznali a nevěděli. Páni, když se jim něco do krámu nehodí, tak lžou. Jistě mají i na památku jako posvátnou relikvii pečlivě v ústavu uložené červené trenky, kterými jejich spřátelení vymetli z Hradu hnusné a lživé masarykovské "Pravda vítězí." Svoji "pravdu" nám předvedli včera v "dokumentech" o synu TGM, Janu Masarykovi a i v hrané fantasmagorii, která "půjde" do kin. I po 69 letech se mstí občanovi, že zůstal s občany, když jej jiní zradili, ne on je! Lží se mstí pohrobci těch, co ho za statečný postoj dohnali k sebevraždě. Nebo že by ho jejich otcové ....? Pražská kavárna - termín je nový, ale byla zde již za Habsburků. A jak pečlivě dovedli kopat do Masaryka jako profesora a pak jen zákeřněji, když byl prezidentem! Není čemu se divit, když dnes, tolik desetiletí od tragické smrti jeho syna, kopou lží i do něj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda? To je právě to, co vadí všem kariéristům. Za bolševíka jsem znal poměrně dost lidí, kteří měli plnou hubu dělnické třídy, ale sami si prdel vozili v šestsettřináctce, stavěli si mramorové paláce a dopřávali si věcí, o kterých se drtivé většině ani nesnilo.

      Vymazat
    2. Pro 18:40 - je fajn, pane Hricáku, že tady soustavně, řekněme že adresně, vystupujete. Zbývá upřesnit, jak si bolševik stavěl mramorové paláce pro sebe a jak si vozil prdel v šestsettřináctce. Ty paláce nevlastnil žádný z bolševiků osobně, jeho potomci je nedědili a v těch pracovnách či kancelářích seděl konkrétní bolševik jen tak dlouho, dokud mu byla dopřána příslušná funkce, nebo dokud vykonával určitou práci. Dnes jsou všelijaké ty paláce soukromým vlastnictvím doživotně a dědí se. Jak k nim kdo přišel, jestli prospívá nebo škodí, neví se.
      Vozil si prdel v šestsettřináctce – služební vozidla institucí byla stanovena normou co do počtu a typu, o jejich užití bylo rozhodováno ze stanovené pracovní funkce, musel být vystaven jízdní příkaz. Pamatuju případ, kdy ředitel po návratu ze služební cesty byl po jednadvacáté hodině zavezen až ke svému panelákovému bytu. Anonym to oznámil „Výboru lidové kontroly“ a příslušný ředitel i řidič dostali „stranickou důtku“ a ředitel zaplatil rozdíl kilometrovného. Podle předpisu měl totiž být zavezen pouze zpět, k pracovišti dle pracovní smlouvy. Tehdy se vracel z jednání s kooperantem na Slovensku. Měl jet vlakem nebo Trabantem?
      A teď se podívejme, kdo všechno má a jaké služební auto i se řidičem a navíc, ještě auto k osobnímu užití a jak je používání těchto vozidel regulováno (viz případ madame Němcové, svého času šéfky PS PČR).
      Pak se také podívejme, že zmiňovaný ředitel, tehdy ca čtyřtisícového výrobního podniku, měl výdělek, dokud byl „plněn plán“ ve všech parametrech, kolem Kčs 5400/ měsíc, když průměrný výdělek v té fabrice byl Kčs 2100 a pro zajímavost: Ten ředitel platil Kčs 54 odborům a nejméně Kčs 1200 své rodné KSČ. Romská uklízečka, která své práci příliš nedala, měla čistého Kčs 1020.
      Pane Hricáku, jsem rád, že Vás mohu informovat. O současných palácích, soukromých a služebních autech si už informace doplníte zjistíte sám.

      Vymazat
    3. Pro (19:39)
      Ty předpisy nepřinesl Mojžíš od Jahveho z hory, napsali si je tehdejší pupíci. Kolik aut s firemním logem jsme potkávali na víkendových silnicích a kolik jich bylo bez loga. Kdy už to v 80. letech řičelo a v SSSR začala perestrojka, přišel befel, že každé podnikové auto musí mít logo. Tak ho nastříkali dolu do ostřikového pásma, takže po prvním dešti nebylo rozeznatelné.
      Kdyby minulý režim byl tak úžasný, jak zde někteří vzpomínají, tak nepadl. Měl z podstaty socialismu mnohé klady, leč fanatici a vykutálení korytáři za čas prosákli do celé struktury a protože neměli levicovost v sobě, tak přicházeli s pitomostmi, dogmaty, byrokracií, podstatu neřešícími řešeními, nerozvíjeli socialismus, demokracii, ale opevňovali svoji moc, bohatství a výhody. Nikdy nevyřešili systém řízení ekonomiky, lpěli na překonaném ukazateli hrubé výroby, což umrtvovalo technický pokrok a kvalittativní ekonomický růst. Korupcí byl prolezlý systém devizových příslibů, výjezdních doložek, zahraničních zájezdů mimo lido-demo, přičinliví dogmatici poškodili řadu lidí včetně jejich dětí.
      Nižší stranický aparát neměl žádné vysoké platy, ale mnozí funkcionáři a vykutálená podniková vrchnost si přišli na své a často rozdávali odměny a prémie dle poklonkování podřízených. Kolik lidí z bývalých nomenklaturních kádrů zůstalo po listopadu nalevo, kolik seriozně podniká a férově odměňuje podřízené a kolik jich chtivě privatizovalo a zavedlo ve svých firmách tvrdý kapitalistický režim?
      Nemalujme minulost jen na růžovo, měla i řadu temných stránek a tragických momentů. Střední a mladé generaci třeba popisovat klady minulého režimu, aby věděli, že alternativa a změna jsou možné, že stojí za to se o ně poprat, ale třeba jim sdělit i zápory, aby nespadli do stejného maléru a nedopadli jako jejich rodiče a prarodiče.
      Naše děti nepotřebují ani tolik peníze, aby přežili v kapitalismu, jako know-how spravedlivého společensko-ekonomického systému. Finanční či majetkové dědictví pro konkrétní potomky je jednorázovou záležitostí, která se dříve či později vyčerpá, know-how funkčního skutečného socialismu je zárukou dlouhodobého důstojného života pro celou poctivě pracující společnost.
      KR

      Vymazat
    4. KR jako vždy velmi dobře. Díky za váš příspěvek. Taurus

      Vymazat
    5. 19,39
      Je fajn, že jste se ozval. Ale neměl jsem ani tolik na mysli ředitele firem, jako stranické funkcionáře. Víte, dnešní generace si už asi neuvědomuje, že do vedení velkých firem byli ředitelé tenkrát vybíráni ani ne tak podle odborné způsobilosti, jako loajálnosti a servility. Tito straničtí bosové poslali ten minulý režim do kytek.To oni byli až nepříjemně často vzorem všech lidských nectností, kdy se na mítincích oháněli dělnickou třídou, ale sami žili v luxusu a kapitalistických vymoženostech. Obklopovali se lidmi stejného druhu a tím, že je dosazovali stále ve větší míře do vedení firem, odepsali i samotný režim.
      A to samé se začíná dít i dnes. V Bruselu se uhnízdila mafie neomarxistů, která nepřímo rozhoduje i o vedení v jednotlivých členských zemích. Zásada "Budeš poslouchat, nebudeš škodný, nebudeš poslouchat, dáme ti to sežrat", začíná nést své ovoce.
      Kdysi jsem se těšil na dobu, kdy ti skutečně pracovití a šikovní se budou mít dobře. Dnes se mají dobře zase jenom ti bosové a jejich poskoci. Přičemž tou pomyslnou homolí cukru se staly evropské a národní dotace. A Janda je jedním z oněch poskoků.

      Vymazat
  31. Iniciativní vůl je horší, než třídní nepřítel. Je to paradox, ale ten minulý režim zprofanovali lidé stejné kategorie, jakým je Janda. Navenek ideologicky zapálení, ve skutečnosti prospěchářští karieristé, jejichž jedinou ideologií jsou peníze.

    OdpovědětVymazat
  32. O čem je tady vlastně řeč?
    Je to hon na čarodějnice a také prostředek, jak "odepsat" člověka, který ještě může být někomu nepohodlný!
    Kolik z těch "zastánců" nestranných badatelů v ÚSTRu si položilo otázku: Má dnes cenu nějaký ten výzkum, KDYŽ PO "REVOLUCI" BYLO ZKARTOVÁMO NA X XXX XXX SVAZKŮ!?!?!? Položil si někdo otázku proč se takové svazky zkartovaly a hlavně ČÍ to byly svazky???

    To, co zůstalo v archívech to už jsou jen celkově bezvýznamné osoby a jsou tam jenom proto, "kdyby se nááhodou šikly". Proč ten náš zachránce a vzor nemá svůj svazek? A také většina z jeho blízkého "okolí a dobrých kamarádů. Nebo si snad někdo myslí, že byli tak křišťálově čistí, že nebylo třeba na ně svazek zakládat?

    Sami suďte.

    OdpovědětVymazat
  33. Panák Janda dostal do tlamy dost a zřejmě je to drzý aa zdegenerovaný pražák, určitě ctitel cizáka Šlafenberga. Minulost Lenky Procházkové neznám, znám pouze prodejnou Petru Procházkovou, která špiní komunistickou minulost všude kde může. Sám jsem minulý režim prožil, ač důstojník Českosl. armády jako bezpartijní. Jako absolvent VA Brno jsem odmítl vstoupit do KSČ už počas studií, jako důstojník jsem se ženil v kostele a nevyhodili mne, nesouhlasil jsem se vstupem vojsk VS a také mne nevyhodili, nespolupracoval jsem ani s STB a vzhledem ke svému technickému vzdělání jsem se politicky neangažoval a rozhodně nemohu tvrdit, že jsem žil v totalitě. Naopak, tak svobodný, jako tehdy dnes nejsem. Od převratu uplyne letos 28 let, ale v žádné jiné straně po převratu než v KSČM jsem po nebyl. Bylo mi na blití, když po převratu mnozí bývalí "kovaní" soudruzi v našem městě hromadně vstupovali do ODS a mohu jmenovat. A právě tito "prekabátnici" mi dodnes více škodí, než za minulého režimu. Vyhodili z práce i moji manželku, neboť odmítala vstoupit do ODS a pak důsledně dbali na to, aby práci po převratu nedostala. A tito šmejdi buzerují, terorizují a kradou jako straky dodnes. A ani dnes není žádný rozdíl mezi bývalými soudruhy z ODS a ČSSD.

    OdpovědětVymazat
  34. Alespoň Janda prozradil na Zemana , že je to Rezident (na začátku citátu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Šmídl, Šmídl, vy jste toho tak moc do té své makůvky nepobral. Co to má být za povzdech, kterým jste nás oblažil?

      Vymazat
  35. Paní Lenky Procházkové je pro ÚSTR škoda. Ta instituce je zprofanovaná jako antikomunistická propaganda a nemá pro nás cenu. Daleko užitečnější by byla někde v radě pro rozhlas a televizi. Jinak ji děkuji za to, že je jako my a ne jako ten ostatní zbytek chartistů. Holt otec Jan se nezapře.

    OdpovědětVymazat
  36. 19:41... Pani Lenka Prochazkova bude pracovat v rozhlase a TV.
    Bude z ni ceska Jeanine Pirro a ja ji budu informovat o veskerem deni v pozadi velke valky, kterou vedou lide naseho oblibeneho presidenta Trumpa proti globalistum a jejich snaham o ovladnuti sveta. Vsechno vycucham.
    AT ZIJE PRESIDENT TRUMP !
    Prave davam dohromady seznam jejich vudcu (globalistu) a vsechno to pozaluji pani Prochazkove, ale musi nekdy napsat neco o tragickem osudu Johannesburgu.
    nick HONOLULU - orginal, ne zadna kopie na hajzl papiru, kterou zde predvadi pretender.



    OdpovědětVymazat
  37. Paní Procházková nastoupí do ÚSTR, aby jej zevnitř rozložila a tak dosáhla jeho zrušení z důvodu naprosté zbytečnosti tohoto ústavu :-) Předtím se ovšem ještě pokusí (pokud to ještě půjde) vyhrabat pravdu o současných šmejdech, kteří jsou nyní ve vysokých funkcích a buď oni, či jejich rodiče byli těmi aparátčíky za minulého režimu.
    Zdůrazněním své chartistické minulosti si jen kryla své záda, aby do ni nemohli šít ti stejní šmejdi, kteří dřív škodili za komančů a po sameťáku se jim otevřela cesta k oberškodění, kterým pokračují dodnes. Neberu směřování paní Procházkové do tohoto úřadu jako snahu ji zkorumpovat. Tento krok má rozhodně jiný cíl.

    OdpovědětVymazat
  38. Lenka je jakýsi "celoživotní disident". Rozhodně není tak poddajná/prodejná, jako jandové a další korytáři, kariéristé, vazalové a mravní trpaslíci, kteří ji posuzují dle sebe. Navíc nebude v Radě ÚSTR raritou, neboť tam již v minulosti byli jmenováni mladý Michal Uhl či Petruška Šustrová, která také není až tak zaslepená, jako "stateční" porevoluční bojovní fanatici.
    KR

    OdpovědětVymazat