Reklama

.

.

neděle 12. března 2017

Totálně uvolněný prezident Zeman hodinu bavil bulvár v pořadu „S prezidentem v Lánech"

Miloš Zeman v rozhovoru
12.3. 2017   PL,zdroj Blesk .cz
Pořad se živě vysílal na webu Blesk.cz. 
S ruským prezidentem Vladimirem Putinem by se měl prezident setkat v listopadu.  Hovořil v něm také o svém zdraví a o tom, proč se rozhodl neúčastnit se předvolebních debat.
Jak vysvětluje to, že se před prezidentskými volbami nebude účastnit besed se svými protikandidáty? Bývalý rakouský prezident Heinz Fischer mu prý říkal, že když šel do druhého kola, nedělal žádnou kampaň. Lidé se rozhodovali podle toho, jak prezidentský úřad vykonával. „Protože si Heinze Fischera vážím, rozhodl jsem se ho následovat,“ podotkl Zeman.

Ohledně toho, že podle průzkumů má velké šance prezidentský souboj opět vyhrát, podotkl, že jeho přítel, polský prezident Komorowski měl 70 % preferencí, a přesto prohrál.

Prezident také řekl, že dnes je jeho výhoda v tom, že není v křeči jako většina kandidátů. „Mám ústupovou cestu odpočinku na Vysočině,“ poznamenal s tím, že by tam byl obklopený knihami, které rád čte. „Dáte-li přednost někomu mladšímu a energičtějšímu, tak mu poblahopřeji a odjedu na Vysočinu,“ uvedl.

Na rozdíl od těch, kdo nabízejí změnu, nabízí kontinuitu. Ta spočívá v hájení národních zájmů ČR včetně zájmů ekonomických.

Pokud by vyhrál, prosazoval by aktivní občanství. To znamená, že by lidé měli mít i v parlamentních volbách možnost sestavit si svou kandidátku, podobně jako je tomu v komunálních volbách.

Prosazoval by také zavedení povinné volební účasti. Připomněl, že ta u nás byla za první republiky a je i nyní v řadě států, například v Belgii či Austrálii. Pokuta za neúčast ve volbách by měla mít hodnotu jedné rodinné večeře, podobně jako tomu bylo u nás za první republiky.

Rád by byl také, aby se přijal zákon, který by umožnil, aby se zaměstnanci mohli více než dosud podílet na řízení svých firem. Ať prostřednictvím zaměstnaneckých akcií, nebo podílem na zisku. Poukázal na to, že zákon, který to umožňuje, platí například v Německu.

Bohužel prezident nemá zákonodárnou iniciativu, protože ji v roce 1993 sebrali Václavu Havlovi. „Velmi bych byl rád, aby se zákonodárná iniciativa vrátila do rukou prezidenta,“ podotkl Zeman.

Měla by pokračovat koalice ČSSD a ANO

Ohledně znovuzvolení premiéra Bohuslava Sobotky premiérem uvedl, že až volby za osm měsíců ukážou, jak na tom ČSSD je. Prezident sice nemá právo ovlivňovat sestavování vlády, sám by si ale přál, aby i nadále existovala koalice ČSSD a hnutí ANO.

Na běžkách už nezvládnu to co dříve

Zeman hovořil také o tom, proč se rozhodl jít znovu do souboje o prezidentský úřad. „Nedávno jsem si vyjel na chalupu na Vysočinu s tím, že budu týden na běžkách. Zjistil jsem, že mám tak bolavé nohy, že už nezvládnu to co dříve. Tím atraktivita Vysočiny, alespoň pokud jde o zimní rekreaci, poněkud poklesla,“ podotkl prezident.

Ke kandidatuře jej přiměla také řada mediálních útoků. A také vlastní manželka: „Moje žena mi řekla, přece jim to nenecháš. Aniž jsem se ženy ptal, koho tím myslí, dosadil jsem si tam pražskou kavárnu,“ objasnil.

Moderátor se Zemana také zeptal, zda by rezignoval v případě, že by mu k pohybu přestala stačit hůlka.

Zeman poukázal na to, že americký prezident Franklin Roosevelt se pohyboval na invalidním vozíku stejně jako současný německý ministr financí Wolfgang Schäuble. Zeman je prý připraven zastávat úřad prezidenta v případě svého zvolení po celou dobu mandátu, tedy pět let.

V Portugalsku jsem nezkolaboval

Zeman upozornil, že časopis Reflex publikoval článek, že při návštěvě Portugalska zkolaboval. Tato zpráva prý vznikla tak, že mu ochranka pomáhala z příkrých schodů. „Když lezu do nebo ze schodů, musí mi někdo pomoct, to je něco jiného než zkolabování,“ vysvětlil prezident.

Následně odpovídal prezident na dotazy čtenářů. „Pozvete Putina?“ ptal se jeden z nich. Zeman se svěřil s tím, že dostal několik námětů na setkání Putina a Trumpa v Praze. Až se s oběma prezidenty setká, prý jim pro takové setkání nabídne zámek v Lánech. Při této příležitosti Zeman prozradil, že zatímco s Trumpem se setká asi za měsíc, s Putinem až v listopadu. S čínským prezidentem pak v květnu.

Na závěr pořadu prezident moderátorovi ironicky navrhl, že „pokud by vás náhodou vyhodili, hodil byste se jako policejní vyšetřovatel. Budete-li chtít, já vám to rád zprostředkuji.“

79 komentářů :

  1. O jaká škoda tak bystré mentality,
    jistě by byl náš Zeman lepší kandidát na papeže.
    ...z prognostického ústavu do bulváru...strmá kariéra*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:00 Kdyby blbost nadnášela, ta létáte jak holubička, "vážený" ....

      Vymazat
    2. Kdepak holubička, ten ve 20:00 letí přímo kosmickou rychlostí.

      Vymazat
    3. 20:00 Ano, je to smutné. Bulvár musí nahrazovat funkci veřejnoprávních médií, ze kterých se stala smradlavá žumpa.

      Vymazat
    4. 7. statečných bojovníku za svobodu suverenity...
      http://czechfreepress.cz/evropa/europski-lidri-ktori-odmietaju-eu.html

      Vymazat
    5. At pan president nemluvi o cem nemusi. Nema jinou volbu nez jit do voleb zase.
      nebo snad prenecha vse tem....
      Aby treba byl diskriminovany kazdy , kdo nema natrzenou prdel...$%^&&%$#??

      Vymazat
    6. Anonymní12. března 2017 22:27 doufám že to ve svých zemích vyhrajou

      Vymazat
  2. S povinnou volební účastí běž do prdele, Zemane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. k A 20:16
      nejsi v obraze!
      všichni, co nevyužívají aktivního volebního práva, nepotřebují občanský průkaz a ani pas
      navrhuji, proto, aby tyto dokumenty odevzdali a vzdali se do budoucna práva na jejich získání
      1/ ušetří se náklady České republiky na zhotovení foto, příslušných dokumentů i na mzdy pracovníků úřadů, které je vyrábějí a vydávají( vyhoví se páně Kalouskovi, který volá po úsporách)
      2/ bude statisticky podchyceno, kolik je v ČR ovčanů

      Vymazat
    2. Prima nápad. Možná by se vyplatilo, stát by ušetřil, kdyby každému takovému zdarma připevnil ušní známku, vyrobenou třeba ze zlata o váze 4 gramy. Zlato by se dalo použít z trezoru ČNB, dokud tam ještě nějaké je.

      Vymazat
    3. Nevymáhaná povinná volební účast občanů: Belgie, Francie, Mexiko, Řecko...
      Vymáhana: Argentina, Lucembursko, Brazílie, část Švýcarska a přes třicet dalších zemí, Peru...

      Vymazat
    4. Ad Anonymní 20:16: Návrh prezidenta je naprosto racionální, odebírá totiž argumenty všem, kteří nadávají po hospodách a bouří kritikou všeho, co se ve společnosti děje! Pravděpodobně patříte k nim.

      Vymazat
  3. Nejsem tupý přikyvovatel prezidenta Zemana.Mám
    proti němu řadu výhrad.Jedna z nich je lživá
    informace o finančních vztazích v EU,kterou sám
    podporuje.Stejně tak mu vyhovuje koalice socanů
    a ANO.Pro mne jsou socani vlastizrádci a jsou tak
    nevolitelní.S povinnou účastí ve volbách je mimo.
    Co asi má dělat člověk,který odmítá navrhované
    partaje a jejich kandidátky?To jim má dát hlas
    proti své vůli?Vždyť stačí,že si partaje ukradnou
    hlas,který se neobjevil.Nakonec krádeže všeho je
    náplní všech politických partají.Okradou občany
    stejně,jako loupežníci v hlubokých lesích.Jenom
    si k tomu přizpůsobili zákony na svou ochranu.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:41 "Co asi má dělat člověk, který odmítá navrhované partaje a jejich kandidátky?"
      Odpověď - nesedět v koutě a nebrečet !

      Vymazat
    2. Jít volit ty neprofláknuté. Není jich mnoho, ale jsou. Třeba SPD. A důležité je, aby se ty, co jsou proti těm profláknutým netříštily, ale táhly za jeden provaz. Což takhle pod značkou SPD společná kandidátka, na různé názory je dost času potom.

      Vymazat
    3. 1) V České republice je registrováno kolem 200 politických stran a hnutí. Jejich spektrum sahá od krajní levice (radikální komunistické strany) přes klasickou levici (KSČM, SDS, ČSSD) přes strany středové, křesťanské a klasickou pravici ( živnostníci, agrárníci, lidovci, monarchisté) až po krajní pravici. Kromě toho existuje řada regionálních stran, hnutí a iniciativ, které prosazují zájmy regionů, v nichž působí. Vybrat si tedy může každý.
      2) Nejsem líný a opatřím si pro své rozhodování dostatek informací.
      3) Získané informace si ověřím z několika zdrojů a proberu je s rodinou, přáteli či kolegy.
      4) Volím stranu a kandidáty, kteří jsou mi názorově blízcí, které znám nebo o kterých něco vím.
      Další podrobnosti v září. J.B.

      Vymazat
    4. A pokud si opravdu nevyberete, můžete volit NIKOHO ! To není totéž, jako když tam vůbec nejdete ! Q.

      Vymazat
    5. 21:05-Jste naprosto mimo mísu.Pokud si
      hloupě myslíte,že brečím.Za to mi nic a
      nikdo nestojí.Ten hecíř po Vámi má sice
      nápad,na rozdíl od Vás,ale zkušenosti mě
      naučily,že stejně žádným partajím se nedá
      věřit.Nebo Vám nestačí VV,které po volbách
      do parlamentu svoji skupinu rozdělily na
      Lidem a VV?Nakonec,jak dopadl Okamura se
      svým Úsvitem?Vy si klidně věřte komukoliv.
      Já už nevěřím a podle toho jednám.Kromě
      toho,v mém věku je mi jedno,koho si národ
      zvolí.Můžete klidně ANO s ČSSD a lidovci.
      Budete další částí Německa.Přeji úspěch.
      Petr Majevský

      Vymazat
    6. Kdyby nebylo tolik motackych idiotu, jako vy, pane Majevsky, bylo by v parlamentu az 20 stran (po 5ti %-tech) a tem by nezbylo, nez se zkusit domluvit s ostatnima a prosadit aspon cast sveho programu, ktery slibili svym volicum. Pochopitelne by to vedlo k tomu, ze by se prosadily jen veci, ktere by mely sirsi podporu, zatimco ruzne "extremismy", by zustaly neprosaditelne. Tomu se rika Demokracie (s velkym "D"). Bohuzel si 5ti %-ni hranici prosadil V.Havel, protoze tusil (ten ochlasta byl mimo, ale vedli ho zkuseni sibri), ze by se to s demokracii nemelo prehanet. Vsimnete si napr. Holadska, kde neni zadne omezeni a proto pokud vznikne (ve spolecnosti) nejaky problem, hned v pristim volebnim obdobi se objevi "parlamentni" subjekt, ktery na dany problem reaguje. Jeho podpora se pak "nabali" (efekt snehove koule) a pote, si jej vsimnou i idioti, jako P.Majevsky, kteri umi jen sedet a skuhrat a zacnou jej take volit. !!!Tento luxus, vsak u na NEMAME!!! Prorto musime poctive !!!!!VSICHNI!!!! zvednou !!!!!PRDELE!!!! a jit volit!!!! V tomto pripade je jedno koho, dulezite je, aby to nebyla: ODS, TOP09, ANO, KDU-CSL, CSSD

      Kontrolni otazka pro P.Majevskeho, jestli je nenapravitelny idiot, nebo jestli je mozny aspon zablesk inteligence: "Myslite si, ze se VV, nebo Usvit, rozdelily z vlastni vule?" ...nejednalo se nahodou o projekty, za kterymy stal vzdycky nekdo "za vodou", kdo si mohl dovolit ten "luxus", jit do politiky za necim jinym, nez za vlastnim ziskem, jenze nemel dostatek spolupracovniku? Nebyli nahodou Koci, Skarka, Peake, Cernoch... lacino prodejne devky?

      Zde jsou 2 nejvetsi lzi, kterymi ovlada soucasna mediokracie vysledky voleb:

      - "strana na 1 pouziti" - !!!!PROBOHA!!! co muze byt cestnejsiho, nez kdyz mam nejakou ideu, s tou jdu do politiky, myslenka ziska podporu volicu, ja ji prosadim a zase z politiky odejdu!!! Toto je totiz !!!!SKUTECNA DEMOKRACIE!!!!. Nebo mi snad chce nekdo tvrdit, ze demokracie je, kdyz se stranicke sekretariaty nejak dohodnou, jak marketyrovat volicum svoje napady a ty pak (v parlamentu), prostrednictvim svych nomenklaturnich kadru prosazuji?!?!?!? - vzdyt se uz vsichni vzpamatujte!!! Proc jste teda tema klicema cinkali?

      - 2. lez je t.zv. "politicka stabilita" - je to takovy klid, aby si mohly nomenklaturni kadry nakrast. Ja jsem to videl v Italii! V rode 1996, tam padla 52. vlada, od r.45 ...cili mene nez 1rok na 1vladu. pritom byla Italie misto k zivotu. Ceny potravin nebyly likvidacni. Bydleni dostupne. Prace a take spousta vyrobku "Made in Italy" se vyvazela, po celem svete. Pote, co Berlusconi zajistil stabilitu (aspon na 10 let), Italie prestala byt "mistem k zivotu". Holt smolik.... zvolili si "politickou stabilitu"! Copak to ti zabednenci, kteri voli Bureshe nevidi?

      Vymazat
    7. jura -pan Majevsky je tady jeden z nejlepsich diskuteru
      zarathustra

      Vymazat
    8. Pane Petře Majevský,je důležité jít k volbám.Já to dělám tak,že na lístek nepíši PRYČ SE SENÁTEM,PRYČ S EU,PRYČ S NATO!A hodím do urny.Jsem registrovaný volič s neplatným hlasem,tudíž žádná strana nedostane za můj hlas peníze.Ale letos budu volit Okamuru a jinak do Senátu stejná odpověď,jako vždy.

      Vymazat
  4. Pro mne jsou socani také vlastizrádci, ale pokud ANO má ve svých řadách podobné vlastizrádce jako Stropnický, tak je nevolitelná.Mám výhrady k prezidentu Zemanovi, ale zaplať pánbůh za něj.K volbám má jít každý, a dát prázdnou obálku. Hlas je neplatný a žádná strana nedostane hlas ani finance.Kdo nejde k volbám vůbec, dává hlas i finance vítězné straně. Lidi běžte k volbám!!

    OdpovědětVymazat
  5. Vazeny pane presidente Zemane !
    T.j. VYBORNY, SKVELY napad, aby sa nas oblibeny president Trump setkal s ruskym presidentem Putinem v Lanech.

    Aby meli klid bez napeti a mohli si v klidu objasnit jejich vzajemnou situaci.

    Washington je v dnesnich dnech bitevni pole a 1/2 kongresu je hnizdo srsnu , kteri nerespektuji drtivou legitimni vyhru naseho presidenta Trumpa. Oni ho napadaji a sabotuji. Globaliste se nejsou stavu smirit s jejich odchodem ze slavy a pozvolnou ztratu vlivu.

    46 ustanovenych avokatu Obamou president Trump vyhodil vcera a State Depatment byl vyhlasen za jedno rameno baziny a vypusten. Tam se vede boj a v Lanech bude klid.
    Florida je take OK, ale zacina zde byt horko !

    Pane presidente, budete-li tam potrebovat americka media tak zde mate jmena, tech nelepsich a cestnych.

    JEANINE PIRRO,
    GARY FRANCI,
    MARK LEVIN,
    ANNE COULTER,
    ALEX JONES,
    SEAN HANNITY.

    My na strane presidenta Trumpa chceme pratelske vztahy s Ruskem. Zadne sankce, ale obchod ! To, co chce destruktivni Merkerova nas NEzajima a Krym je rusky od dob Byzantske rise.
    Setkani presidentu Trumpa a Putina znamena mir !
    nick honolulu - supporter of president Trump.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad Anonymní12. března 2017 21:04: Výborný komentář! Naprostý souhlas s poznámkou, že buď si prezident Trump udělá pořádek (což se zdá, že má k tomu dostatečně silnou podporu těch občanů s příslušným vlivem) nebo USA upadnou do chaosu a občanské války. Čeká je totiž obdobná „perestrojka“ jako SSSR, který to již má za sebou a přežil.

      Vymazat
  6. V prezidentských volbách, se proti Zemanovi šikuje fronta liberálních sluníčkářů, kteří by ho rádi o vítězství připravili. Otevřeně se zatím ozval p. Horáček, nejspíš ještě seberou odvahu i někteří další. Rád bych věřil, že tato skupina nezvítězí.
    Ale něco mi zde stále chybí, nějaký kandidát z opačného spektra. Kandidát, který by nepovažoval naše členství v EU za nepřekročitelnou premisu, který by také dokázal vyjádřit i národní zájmy, versus direktivy EU. Bylo by zdravé, kdyby v předvolebních diskuzích zazněly i takovéto názory. Možná by se dostal i do druhého kola. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý kdo nemá v hlavě seno totiž ví, že po vystoupení z EU bychom spadli do ekonomické prdele.
      Jsi schopný skousnout, že místo důchodu 12.000 budeš mít 8.000? Odpověz si sám.

      Vymazat
    2. pro anonyma 21:30
      Proč si to myslíte?

      Vymazat
    3. Anonymní12. března 2017 21:30
      Jsi schopný skousnout, že místo důchodu 12.000 budeš mít z EU dotovaných 13.000 a na ulicích zakopávat o modlitební koberečky a ze sídlišť no go zóny? Odpověz si sám.
      Hlavně neargumentuj, že nám to nehrozí. EU na tom stále pracuje a tuto myšlenku neopouští. P.K.

      Vymazat
    4. Ona má EU vliv i na výši důchodů českých důchodců? To jsem nevěděl. Je něco, na co nemá EU vliv - kromě toho, že nám zakázali pěstování cukrové řepy a výrobu cukru, že nám zakázali rum, syrečky, pomazánkové máslo, že nám přikázali do uzenin dávat to a to, a zakázali tam dávat to a to, že nám zakázali krmit naše prasata pomyjemi a zbytky jídel, že nám přikazují jak a kde chovat slepice - že nám přikazují a zakazují kde co? Moji rodiče určitě nebyli v ekonomické prdeli, když jsme ještě nebyli v EU - úplně naopak! Byli mnohem svobodnější a šťastnější. Ne pořád nasraní jako jsem já. Lidi na sebe neměli navzájem vztek kvůli dotacím a podporám - dnes bez sponzorů, dotací a podpor nemůže být vůbec nic. Moji prarodiče - ani nemluvím. Ti dokonce neměli ani mediální bič nad sebou, nebyla tehdy televize, počítač - žádná bednička lhavá jim neztrpčovala život. Nebyly mobilní telefony - neměli vůbec žádný telefon - nemohl jim žádný sprostý gauner a podvodník telefonem nabízet nějaké slevy plynu a energií s tím, že "hovor je monitorován", takže když dnes řekne stařenka "no tak jo" - už potvrdila smlouvu, nikdy se jí nezbaví a čeká ji smluvní peklo, a hrůza, že nebude dostávat plyn vůbec. Dnešní doba je odporná - hnusná. Režim je odporný - hnusný. Protože přenechal české občany gaunerům a podvodníkům všeho druhu jako rukojmí demokracie. Nemocnice jsou prodané, voda je prodaná, školství je paskvil, všechno je vydrancované a znehodnocené. Jsem velice rád, že se toho moji prarodiče nedožili. Hlavně ať mně nikdo nepřesvědčuje, že zrovna EU je ten pravý ráj pro každého českého občana - to bych se nasral. Ta smečka hnusáků a byrokratů, jejichž "plat" nebo "takzvaný" plat je půl milionu měsíčně - tak tohleto že potřebujeme? Tuhle parazitickou sebranku složenou z přestárlých impotentů?

      Vymazat
    5. Anonymní12. března 2017 21:30 21:40 co to píšeš normální člověk neuvidí ani floka z těch dotací největši příjemce babiš:

      http://echo24.cz/a/iMCMj/babisuv-agrofert-vede-zebricek-dotaci-z-eu-dostal-loni-788-milionu
      eu=ztracení státnosti multikulturismus globalizmus pokud vemou hodně migrantů tak pak možná nedostaneš žádný důchod nebo přivandrovalci budou mít absolutní přednost už eu přemýšlí o jednotných dávkách 21000 ve všech státech a pak budou i tu a češi jim to budou platit

      Vymazat
  7. Je hezké, že pan prezident stojí na straně občanů této republiky, ale mohl by udělat více, než získávat oblibu pro své vlastenecké postoje. Vždyť prezident republiky je také vrchní velitel armády. Plot na rozdíl třeba od Maďarska dosud nestojí a ministr obrany je jen ubohá divadelnická šmíra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:21 Přesně tak.Už jsem si kladla otázku,jestli potichu nezrušili prezidentskou funkci vrchního velitele vojsk a nepředali tuto funkci řediteli cirkusu Humberto Stropnickému..Tázala jsem se na sociálních sítích a...ticho.

      Vymazat
  8. kdysi jsem v jakémsi hlubokém filosofickém rozmaru dospěl k přesvědčení, že výhradní svobodnou volbou ve volbách je k nim vůbec nejít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potom ale, pokud se vám cokoliv z činnosti vlády nebo parlamentu nelíbí, pouze držte hubu a krok. Zahodil jste své právo proti tomu něco udělat.

      Vymazat
    2. Cha cha cha - neznám ani jednoho člověka do třiceti let, který by byl býval šel volit. A z těch starších? Ve dnech voleb ( o víkendu) to všechno táhne na chaty a chalupy - ne že jdou volit. Jen ti nejstarší, ti, kteří jsou zvyklí volit z minulého režimu, ti, kteří také čtou internetovou publicistiku, ti,kteří píší diskuzní příspěvky - jsou to titíž lidé, stejná věková skupina. Ostatní jen žvaní, a k volbám pak stejně nejdou. Volební účast u nás je přímo směšně nízká - a vidíte? Stejně se gauneři nějak uvolí. A co taky? Když je možný a nejen že je možný, ale tradičně u nás nikdy vítěz voleb nesestavoval vládu, a vítězové voleb do krajských zastupitelstev končí v opozici - tak k čemu to je? Gauneři stejně zase slepí nějaký ten slepenec. To by musel být namísto voleb rovnou převrat - to by se možná zalekli nasranosti lidí, ale jinak ne. Vaše hádání okolo voleb je směšné. Gauner Topolánek to charakterizoval přesně, tehdy, jak se poškleboval v parlamentu se vztyčeným prostředníčkem - že kdyby volby mohly u nás něco změnit, byly by zakázány. Myslíte, že neměl pravdu?

      Vymazat
    3. Pane jo. Soudě podle vašich názorů pokračuje debilizace společnosti mílovými kroky.

      Vymazat
    4. Pane jo ! Proč? Kvůli ignorování voleb? Kvůli tomu, že spousta lidí si nechce umatlat svědomí těmi šašky? Debil jste jen vy - a sprostý k tomu. Dřepte si u voleb třeba od rána do večera, když si myslíte, že si vydřepíte ty správné šašky vy s vašimi názory. Vy - stará generace - jste posrali všechno tady, měl byste zmlknout. Vy s vašimi volbami. Vždycky zvolíte nějaké kašpary, a v zápětí na ně na diskuzích nadáváte. A zase se třesete na další volby - a zase pak nadáváte. Ano, máte pravdu - jste spolek starých debilů. A po volbách budete zas nadávat - samozřejmě zase na jiné kašpary. Ukazuje se, že vláda jedné strany bylo to nejlepší, co lidi tady měli. Bez předražených kampaní, bez šaškáren. Co se ušetřilo času, peněz a nervů. Jděte -víte kam!

      Vymazat
    5. Ja nadavam, ale az po volbach... a to na idioty, jako jste VY.

      Vymazat
    6. Lidé nechodí k volbám, protože
      1/ i přes to velké číslo registrovaných tu není nabídka pořádné strany, kterou by rádi volili
      2/ mají pocit, že volbami se nic nezmění, protože většina stran chce dělat jen kosmetické úpravy špatnému režimu a ne měnit systém,
      3/ volební zákon hranicí 5% blokuje novým stranám a myšlenkám vstup do Sněmovny, takže není možný ani náznak změny,
      4/ parlamentní politické strany se proměnily v podnikatelské subjekty napojené na vykrádání veřejných rozpočtů a lezení do zadku diktatuře Bruselu (EU a NATO).

      Kráčíme nezadržitelně k úpadku a krachu.
      Taurus

      Vymazat
  9. zemana budu volit ale stranu SPD nechci aby naši zem eu zlikvidovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo se bojí, sere v síni.

      Vymazat
    2. EU ji už stejně zlikvidovala. Jsme jen bruselská kolonie a Protektorát 4. říše, vedené Andělkou Hitlerkou.

      Vymazat
  10. komu se hradí pokuta v hodnotě jedné rodinné večeře za nepřítomnost u jedné předvolební debaty?

    OdpovědětVymazat
  11. Vazeny pane presidente Zemane,
    zde je neco na zasmani !

    Az budete ve Washingtone na navsteve, tak se tam poznate s mnoha lidmi vysokych kvatit.

    Je velka pravdepodobnost, ze potkate i namorniho dustojnika , ktery se jmenuje SEAN SPICER, on ted zastava funkci - White House Press Secretary. To jsou ti, co se musi hadat s medii.

    Tento bojovny a vyrecny dustojnik pracoval v aministrative presidenta Bushe mladciho, jako
    EASTER BUNNY - VELIKONOCNI KRALIK - v kostymu kralika, ktery pomahal malym detem hledat velikonocni vajicka v zahrade bileho domu.

    T.j. ale "tajemstvi" ! Nesmi se o tom mluvit. Vsichni namornici to tezce nesou..
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se jmenuje v americe zařízení ze kterého píšeš. U nás jsou to Bohnice.

      Vymazat
    2. 8:25 Hele,zalez do Jandoidní řitě a vyklepej se.Hlavně tu prosím,neopruzuj ty kavárenský povaleči.

      Vymazat
    3. polib si prdel demente.

      Vymazat
    4. 16:20 Tak to ti nesplním?Nejsem hoden ti líbat tvojí vyjebanou díru!Ta tvoje se musí líbat s pravdou a láskou,Havloide ��

      Vymazat
  12. pokracovani 0:14..
    Pane presidente, zde jsou 3 nejmocnejsi muzi ve Washingtone po presidentu Trumpovi, kteri budou na Vasi strane, proti globalistum.
    STEPHEN K. BANNON. Silne vlastenecky ! Velmi chytry poradce a strategist presidenta Trumpa. (Take byvaly namorni dustojnik.) #2 po presidentovi.

    REICE PRIBUS (Chief of Staff White House)
    Je take clenem Recke Orthodoxni Cirkve. #3 po presidentovi.

    A treti je general JAMMES MATTIS, ("blaznivej pes", nebo tez "general MNICH", jak mu rikaji jeho vojaci), ale ten je v Pentagonu. #4 po presidentovi.
    (Mala pravdepodobnost, ze ho potkate.)

    Zde jsou 3 nejmocnejsi lide, kteri budou proti Vam a proti zajmum vasi zeme. Jsou to tajni globaliste !
    Paul Ryan - (Mluvci Kongresu), Mitch Mc Conell (Senator - Kentucky) a samozrejme John Mc Cain (Senator Arizona)..

    V pripade, ze pojedete na pozvani presidenta Trumpa do Palm Beach, tak jmenovane globalisty tam nepotkate.
    Mohl by jste tam vsak potkat JEANINE PIRRO.
    T.j. lvice ! (Ona pokouse kazdeho globalistu a potom ho vyplivne.) A ted utoci a kouse expresidenta Obamu a ten je z ni zoufaly.
    Ve Washigtone je kopec srandy. Tam se porad neco deje a president ma v kabinete i dalsi osobnosti, ktere jsou nadeji sveta. Jejich vliv je vsak pouze na poli jejich pusobnosti. (V hotelu budete mit ELEKTRONICKE stenice ! To je ale ted moda ve Washingtone.)
    nick HONOLULU


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toalně uvolněny je už davno je to dano i věkem kdy stolici neudrži takzvaně medicinski uvolněni

      Vymazat
  13. Hlavne si pane presidente pospeste jelikoz se na Trumpa chysta puc, nebo jinak budete jednat s panem Pencem.

    OdpovědětVymazat
  14. Pan Zeman je zrejme uplne neinformovan stavu Trumpovy administrativy a je vam velmi vdecen za vase rady a informace honolulu. To vite, my jsme tu v Cesku uplny zabedneny hovada vcetne ceske rozvedky ktera by tot mela vedet ale zrejme nevi nic. Cela republika je vam velmi vdecna za vase rady nasemu presidentovi a urcite vam Zeman posle dekovny dopis az si precte vase prispevky na NR

    OdpovědětVymazat
  15. ja bez jajinka ani nevstanu natož abych se nasnidal jeho cile jsou jasnějši než miliardy let vzdalene hvězdně galaxiie a ty jeho starosti jak podojit se šarmem vlastnim jen jemu statni kasu jsou nepřekonatelne už proto nesmime dovolit aby nam odešel a siroty po něm zustali nemaje vlastni cile

    OdpovědětVymazat
  16. 7:30... hlavne se pripomente, vy neiformovana nemehla, aby jste byli vubec vnimani. A hlavne se ozvete, aby jste presvedcili sami sebe, ze jste potrebni... HUUuuu, ha, ha, ha...Vy jste jako ta straz na hrade, ktere vymenili standartu za trenky...
    Vase "rozvedka" uz brzi dosahne urovne pavlacovych klepen se Smichova.
    nick HONOLULU - aniz by byl "rozvetka"..

    OdpovědětVymazat
  17. Jako inteligentní volič volím Gazdíka a herr Herrmanna. Méně inteligentní budou volit Zemana a Okamuru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Debile dej pokoj. Všiml sis kolik těch podle Gazdika "méně inteligentních​" bylo jenom na pražském hradě ?? Ti ostatní zůstali asi v Suché Lozi...

      Vymazat
    2. Pro 9:57. Přemysl Oráč nechal voly na poli. Gazdík si je vzal do Suché Lozi. Jeden se jmenoval Herrman a druhý Gregory. Jejich bučení doléhá až k nám.

      Vymazat
    3. Medvídek Pú jako symbol Západu. Čínská vláda začala ve velkém stahovat zahraniční dětské knížky

      Vymazat
    4. medvídek pů je ve skutečnosti agent západu, s diverzním plánem na rozvrat ideologické jednoty čínského lidu

      krteček je prozatím v podkritickém rejtingu B-

      Vymazat
    5. ovšem jen do dílu, ve kterém si nechá ušít tibetskou vlajku

      Vymazat
    6. když si přišli pro medvídka pů, mlčel jsem...

      Vymazat
    7. medvídek pů teď bude chodit pohádkovými exily, a setkávat se potajmu s ostatními pohádkovými bytostmi, pod sankcí odvolání udělení státního vyznamenání

      Vymazat
    8. Pane Aloisi Gregore !
      Nechte si svoje moudra na schůzi V Lančově. Znojemský deník napsal, že tam zakládáte buňku TOP09 a vy zatím fandite Gazdikovi. Tak nevím co si o tom mám myslet. Můžete nám to vysvětlit ?

      Vymazat
    9. je to jen pouhá fáma

      Vymazat
    10. Gregory, krajane, máte smůlu, nás méně inteligentních je většina!

      Vymazat
  18. Muslimská propaganda ČT: islámská modlitba 5x denně vás zbaví bolestí zad!
    http://tomasvyoral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=591922

    OdpovědětVymazat
  19. 1) myslím, že "S prezidentem v Lánech" je nějaký pravidelnější pořad, takže proč najednou by "bavil bulvár"? Neříkal nic komického, odpovídal na položené otázky.
    2) povinná volební účast není v důsledku až tak špatná myšlenka. V Čechách jsme ale alergičtí na to slovo povinnost, v zahraničí s tím nemají ty naše zkušenosti. Ale nejvíc křiklounů se po každých volbách rekrutuje právě z těch, co volit nešli. Jejich výmluvy, že si nevybrali, jsou směšné. Také mají možnost se sami aktivně zapojit, když tedy přesně v hospodě a na náměstích vědí jak by to mělo být. Že křičí i ti co k volbám šli a prohráli je věc jiná. Těm chybí obyčejná sebereflexe a chybně si vykládají sousloví "demokratické volby". To mě od nich přijde daleko směšnějsí než Hovory v Blesku

    OdpovědětVymazat
  20. Ještě jen doplním, že mezi největší křiklouny a odpůrce čehokoliv se po každých volbách stávají i právě ti, kteří v době voleb těsně nesplnili limit 18 let. Tak příští rok se ve svých téměř 23letech jistě 100% zúčastní :))

    OdpovědětVymazat
  21. Tak jak vidno, toto téma spustilo "smršť" názorů, mnohé jsou k diskusi pro věcný obsah, mnohé jsou hodné počítačového koše, neb z nich "diskutujícím" teče pěna od úst vzteky. Jistý Štefek Jiří se na jiných str. rozepisuje právě s pěnícími slinami o podlosti Zemana, když se nechce účastnit demagogických agitek na ČéTé, ani nehodlá reagovat na nadávky na jeho osobu kandidáty kandidátů na volbu prezidenta, či kohokoliv jiného. A co horšího, Zeman chce pokračovat ve výkonu své funkce až do konce volebního období, chce navštěvovat dál občany v krajích, jak činí již 4 roky, besedovat s nimi - a představte si on za tuto činnost dokonce pobírá plat! Sice dává z platu část na umoření státního dluhu - a nepochybuji, že pan Štefek a kandidáti na kandidáta učiní tak rovněž. Co ovšem nejvíce vadí kapitálu: přímá volba prezidenta je drahá - prostě , že nejde zkorumpovat 7 milionů voličů. To těch necelých 300 poslanců se dá korupným přesvědčit o správné volbě správného kandidáta pro diktaturu kapitálu. A že pana Štefka nenapadlo, to co BABIŠE, redukovat sbor v parlamentu na 100. Víte jaká by to byla úspora? Tak takhle dělá z občanů blbce pan Štefek. Ale není jediný. Jistý Kolman Petr, soudí, že jsme parlamentní demokracií. Pravda, parlament máme, ale kde je ta demokracie? Prý potřebujeme na Hradě jen šaška, v nejhorším případě prince Drahoše. Vědec, to je správná trefa, ten se nebude plést do politiky, nebude ironizovat křiváky, mu postačí křivule. Ale ani nějaký ten hazardní hráč by nebyl k zahození. Jen ne prosím člověka s politickým myšlením, zkušenostmi a probůh takovým brakem, jako je sociální a právní cítění. Jo, pro kapitál je přímá volba prezidenta tragický omyl, schválený parlamentem, sem s těmi zlosyny, kteří na to kývli! Ještě jeden takový zákon a snad nebude moci si kapitál libovolně nakládat se zbytkem státní kasy, zlatého pokladu a zůstatkem z rozkradeného národního majetku. Ještě jeden takový zákon kdyby v rámci smršti sněmovna sfoukla, možná, že by vznikl - ó jaký hnus a překážky bezuzdnému kapitálu - právní stát!!! A takové časy - pro kapitál nečasy - prostě nesmí nastat.

    OdpovědětVymazat
  22. Někteří si libují, že do parlamentu mohou kandidovat stovky stran a myslí si, že o to více je jim dopřáno demokracie. Takže v USA, Anglii žádná demokracie není. Zato voliči vidí těm dvěma stranám pěkně pod pokličku, kterou zakrývají své volební sliby - a snadno a s přehledem s nimi naloží po právu v dalších volbách. Ale co s plejádou stran, z nichž každá druhá třetí utrhne jednoho až tři poslance. Tady by se tedy dalo ušetřit hodně peněz ze státní pokladny. Co a koho vůbec může pak volič hodnotit na konci volebního, aby se mohl s odpovědností rozhodnout ve volbách dalších? Je nutno minimalizovat počet stran a ne dále je rozhojňovat - jistě, co člověk, to názor, ale již ne politická strana. Nenechte ze sebe dělat blbce s tvrzením, že čím více partají, tím více demokracie. Pravý opak je pravdou. V racionálním státě by měla stačit jedna partaj na pravici a jedna na levici - funguje to i v Německu, kde jen občas se do toho připletou zelení a víceleví a vícepraví.

    OdpovědětVymazat
  23. Co to plácáte za blboviny? Já jsem za minulého režimu nechodil k volbám protože nebylo co ovlivnit. Také jsem necinkal protože jsem s kapitalismem přišel do styku a měl jsem představu co dovede. Již více jak půl roku tady píši o referendech a povinné volební účasti a nedbám na nadávky. Dobře to popsal Jura a když mi nevyhovuje žádný účastník voleb hodím prázdnou obálku aby teda nikdo nedostal můj příspěvek k volbám. Nenadávám protože to nemá cenu, snažím se dělat v tom co mi režim umožňuje.

    OdpovědětVymazat
  24. chce-li někdo uzákonit povinnou volební účast, je to důvod jít k volbám

    OdpovědětVymazat
  25. co třeba namísto pokut rozdávat pamětní volební odznáčky?

    OdpovědětVymazat
  26. to by byla pozitivní motivace, nebo deviace?

    OdpovědětVymazat
  27. veličenstvo strach?

    jdu k volbám, protože mám strach z pokuty

    a vy jste tu proč, dobrovolně nebo se vám nechce platit pokuta?


    ... pochybuji, že to myslí vážně, a když, tak jako důvod proč si vybrat jiného kandidáta, což je zcela legitimní

    spravedlivé vítězství je navzdory vlastním chybám

    OdpovědětVymazat
  28. to je na tom demokracie skutečně tak špatně, že musí nad své voliče věšet damoklovy meče?

    OdpovědětVymazat
  29. povinnost je účinná ve dvou směrech, zamezuje nežádoucímu chování, zpochybňuje však možnost dobrovolného ... nejjistěji si dobrovolnost uchováte, odmítnete-li se s povinnostmi seznámit

    OdpovědětVymazat
  30. Vážení, i když mám vyhrady vůči panu presidentovi za to, že chce zůstat v EU /tedy i v NATO - to druhé nevím/ a prosazuje zavedení eura, volme presidenta Zemana na ten post. Jestli už nic - tak budeme mít alespoň dva lidí, kteří jsou odbdaření vtipem a důvtipem. V případě vítězství jiného kandidáta nebude ani to. Ti lidé jsou president Zeman a jeho mluvčí Ovčáček.

    OdpovědětVymazat
  31. existuje soubor trvalých principů, od kterého se společenské směřování odchyluje směrem k různým druhům dočasných náhražek

    OdpovědětVymazat